• 80.

    ממשלה עם העבודה

    ברהמי, 23/03/09 14:08

    צו השעה ממשלה רחבה. לביבי אני ישראלי פשוט למפלגה שלי קוראים מדינת ישראל. חשוב מאוד שסילבן שלום יקבל תפקיד בכיר בממשלה שאתה מנסה להקים חשוב שכולם ידעו מבעוד מועד.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    חבל שאין בקרת כספים סמכותית לדרישות .מפלגות בקואליציה(ש''ס)

    שמואל, 23/03/09 13:09

    כמו שהוגדרו קווים אדומים בהסכמים בטחוניים גם כאן צריך לקבוע את הקו האדום של חלוקת תקציבים למפלגות כאשר המפלגות פועלות עם אינטרס סקטוריאלי ולא לפי סדרי חשיבות של כל סקטורי המשק .מתן 1.4 מיליארד שקל משרת יותר אוכלוסיה דתית עם מספר ילדים גדול כמו כן חלוקת תקציב זה לא יחולק בצורה שוויונית בעלי הכנסה גבוה אינם צריכים קצבת ילדים כלל-מי שצריך זה משפחות עם (3-4) ילדים מהמעמד בינוני-נמוך-למה לעודד ילודה לאוכלוסיה לא תורמת ולא עובדת(לא מייצרת הכנסות-לא משלמת מיסים יוצרת נטל על האזרחים ותקציבי הממשלה-החלטה כזו מנומקת צריכה לעבור הצבעת הכנסת-כי במקום לתת הסכום הגבוה של 1.4 מיליארד שקל סקטוריאלי לעידוד הילודה בעיקר לאוכלוסיה לא תורמת למדינה-לעשות חלוקה תקציבים יותר שוויונית לענפי משק תורמים פוטנציאלית-להתחשב בהבטלה-אוכלוסיה עניה ונזקקת-יצירת מקומות עבודה
    לעשות גוף לא תלוי ממשלתי עם שיניים ושייך לאוצר שיקבע חלוקת תקציבים מהעוגה הממשלתית לפי סדרי עדיפות לכל ערוצי המשק ויפה שעה אחת קודם.
    צריך להתנגד להעברת תקציב לקצבאות ילדים אם היא לא שוויונית ולא תתחשב לצרכי המשק והמיתון
    זה לא אומר אם אתה בעמדת כוח אתה יכול לעשות עם תקציבים כל מה שעולה על רוחחה
    ממשלה צריכה להעמיד סדרי עדיפויות תקציביים לכל סקטורי המשק ובצורה שוויונית לטובת המדינה
    ברק ועיני צריכים להתנגד לעלייה תקציבית של .קצבאות הילדים במתכונת העכשוית

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כל פעם שביבי מדבר עם המעפן הזה ברק הוא מפעיל לי את סעיף העצבים

    אוהד בית''ר עצבני, 23/03/09 13:01

    ינעל ראבק. בחרנו ביבי כי הוא מלכנו וגואלנו ומושיענו. אז למה הוא הלך מדבר עם המעפן המעצבן הזה ברק . אני כל פעם שומע שוב ושוב שהם נפגשים. ואללק לא הייתי מתעצבן כל כל אם אשתי הייתה נפגשת עם מאהב או איזה שרמוט אחר כמו שמעצבן אותי הפגישה של ביבי וברק. בסוף עוד הקפיץ אצלי ישתחרר ואני יתחיל להשתולל די וחלס מספיק כבר רק ביבי נתניהו ימלוך עלינו. בגלל זה בחרנו בו.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    נתניהו תתעורר מי שבחר בך לא רוצה את ברח כשר ביטחוןוכמומן לא את ציפקה

    רחלי, 23/03/09 11:58

    נתניהו הפסק להתרפס לפנהם הם לא שווים את
    זה כי במבט לאחור הם הורסי המדינה

    הגב לתגובה זו

    • חחה! אותו משפט עם אותן שגיאות כתיב בחתימת מגיבים שונים. חחה!

      רובינסוןקרוזו , 23/03/09 12:17

      חלאס ! הבחירות נגמרו. טפסו על עץ אחר.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    ציפורה לא להפריע

    שמעון בוקר, 23/03/09 11:53

    אמרת תמיד שטובת המדינה חשובה מה את רוצא עוד בחירות? אני לא בבין את כל הלכודניקים בעבר למה אתם לא חוזרים הביתה? קדימה עוד זמן קצר ןאין קדימה חבל מאוד כי יש כמה טובים שביבי יקבל בשמחה. בואו הביתה חזרה צחי ,מופז,גידעון,זאב,

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    עדיף למדינת ישראל שהעבודה יכנסו לקואליציה - אי אפשר שיהיו שוב בחירות

    יופיטר יופיטר , 23/03/09 05:47

    בעוד שנתיים - חייבים לפעול - קדימה לא שמה על הכלכלה - וחירבשה שתי מלחמות - עכשיו צריך לפעול 4 שנים - כדי שהמדינה תתנהל כראוי

    הגב לתגובה זו

    • יפה , למרות שנכתב דקה לפני היציאה לבסיס. (ל''ת)

      רובינסוןקרוזו , 23/03/09 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    איך תדאגו לוועד חברת החשמל אם תהיו באופוזיציה?

    אלון, 22/03/09 21:01

    הרי אלה הבוחרים האחרונים שלכם.

    (חוץ ממקורות, הנמלים ושאר אוכלי החינם שמתפקדים ומצביעים לכם בפריימריס)

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא אולמרט, לא ציפיטפוט, , אפילו לא אהוד ברח שיגרש יהודים מביתם ביו"ש

    moshon1 , 22/03/09 20:11

    אם יש מי שהולך לעשות זאת, ובגדול, זה ביביהו, הסחיט, הלחיץ והמזיע, כאשר רק אובמה ידרוש זאת ממנו

    הגב לתגובה זו

    • ברק ביטל היום החלטת בג"ץ להרוס בתי מתנחלים בעופרה.

      זהבה ו 27 הדובים, 22/03/09 20:16

      לתשומת ליבך.

      הגב לתגובה זו

    • לא צריך לגרש - אבל מאחז לא חוקי חיבים לפנות על פי החוק (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 23/03/09 05:38

      הגב לתגובה זו

      • ברק לא גירש ולא יגרש יהודים. נתניהו יהיה זה שיפנה ישובים מיו''ש ומהגולן

        benzi. a, 23/03/09 10:20

        ביבונים מתלהמים. מחכה לכם הפתעות מהביבי שלכם. עוד תזילו הרבה דמעה על ההתלהמות שלכם ותקללו את היום שבחרתם בו.

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    שקט...דופקים על הדלת , נשמעת דפיקה - לא של ילד ......

    זהבה ו 27 הדובים, 22/03/09 19:59

    וכולם מחכים לציפי.........
    ציייפי....

    הגב לתגובה זו

    • לא יעזור לזהבה והדובים ציפי היא המנהיגה הראויה והעתידית להנהגת המדינה

      benzi. a, 22/03/09 20:06

      נ. ק. ו. ד. ה. ..................

      הגב לתגובה זו

      • ןהעתיד כידוע

        זהבה ו 27 הדובים, 22/03/09 20:51

        נמצא בעתיד .
        ממש אין לי דבר ולצי דבר נגד זהבה , סליחה , ציפי .
        לעומת זאת הדובים זה כבר סיפור אחר.

        הגב לתגובה זו

  • 71.

    ביבי הלחיץ והמזיע פוחד מהימין הקיצוני.הוא רוצה לנהל את המדינה עם ברק

    benzi. a, 22/03/09 19:46

    אפשר להגיד על הביבי הזה שהוא דמגוג ח'רתתן וסתם בלופר. אך הוא לא טפש והוא למד כבר עם מי יש לו עסק. לא רק שיהיה לו קשה לנהל את המדינה עם הש''סניקים הסחתנים. מצבו יהיה קשה יותר וגרוע מול עמדותיהם הניציות של שותפיו בימין ומול התקשורת שמכינה לו מארב. . הוא רוצה לצידו את מפקדו מהסיירת כדי להעזר בו וכגלגל הצלה שיציל אותו ממצוקותיו העתידיות. והוא רוצה את ציפי לידו כדי לגונן עליו בזמן פינוי התנחלויות והסדרים מדיניים שיביאו לנסיגה מהגולן ויו''ש.

    הגב לתגובה זו

    • על אח גדול שמעת? טוב שיש בבית וגם ( ראה תגובתי הבאה ): (ל''ת)

      זהבה ו 27 הדובים, 22/03/09 20:01

      הגב לתגובה זו

    • לא סחבקים , מתרסקים ל-13 מנדטים אבל - מי יכול בלעדיהם?

      זהבה ו 27 הדובים, 22/03/09 20:04

      וגם קדימה - הרי אם ציפי היתה מרכיבה ממשלה השותפה הבכיר-בכירה היתה העבודה .

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    זה לא היה ברור ?... יש יותר מדוזה מביביהו ?..

    moshon1 , 22/03/09 19:40

    אדם חלש ועלוב זה, כלומניק שהגיע לגדולה בזכות כושר רטורי, רכרוכי ופופוליסט, חסר עקרונות, אדם זה נבחר על-ידי קהל הימין כנושא הדגל שלו..
    מה אמרתי כל הזמן ?.. סמולי בתחפושת של הימין, רוכב על רצון העם לממשלה ימנית, ולמחרת היום העם הזה כבר לא מעניינו...
    ותהיה לנו עוד ממשלה סמולית , רק יותר גרועה מקודמתה..
    שילוב 2 הפחדנים האלה , האופורטוניסטים חסרי כל עמוד שדרה , ביביהו/ ברק תביא ככל הנראה את המדינה לסוף דרכה

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מה משותף לברק ונתניהו? שניהם רימו את בוחריהם! (ל''ת)

    גד הנביא, 22/03/09 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ברק מוכר את השמאל בשביל כסא! (ל''ת)

    סגגג, 22/03/09 16:41

    הגב לתגובה זו

    • gneho

      jx, 22/03/09 17:01

      ברק מוטט את ממשלת אולמרט, והוא משתין מהמקפצה על מפלגת העבודה = נתניהו תיזהר...

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    ברק גמר את דרכו במפלגת העבודה למי שלא הבין (ל''ת)

    קק, 22/03/09 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    עם כל הכבוד אתם לא מדי מבוגרים כדי לפתות מישהו? (ל''ת)

    האיכפתית, 22/03/09 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הרוכל הנוכל שקרניהו מוכר לנו סחורה פגומה(רקב)את ברק.VIVA קובה (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 22/03/09 16:15

    הגב לתגובה זו

    • TORONTO זה ברחובות?

      רובינסוןקרוזו , 23/03/09 12:37

      סתם תהיתי....

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    נתניהו מפחד לשלוט כימין, הוא רוצה גיבוי מהשמאל ורוצה להיות שמאל

    Avi Ecuador, 22/03/09 16:06

    הוא יכול להקים ממשלת ימין כמו שרוב העם רוצה היום אבל הוא לא מוכן לעשות זאת מכיוון שליבו הוא קרוב לשמאל.
    ימניים שהצביעו לביבי פשוט רימו את עצמם, אני כתבתי לכם זאת בזמן, חבל שמתברר לי שלא טעיתי...

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    תוכנית פיתוי

    אבי, 22/03/09 15:14

    ביבי ואהוד, אם זה לא שוחד ולא קניית שלטון תמורת שררה? אז אפשר לסגור את יח''א ואת יחב''ל .

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    להכנס לממשלה בראש מורם

    אזרחי , 22/03/09 14:55

    מפלגת העבודה אינה מפ"מ/ מרץ. היא מפלגת עשיה ובניה בכל התחומים= ביטחון, כלכלה, חברה, חוק ומשפט.
    שלי לא תוכלי לעשות את העבודה הפרלמנטרית החשובה כפי קידמת, מאופוזיציה של 13 חברי כנסת.
    את טועה, שלי כשאת טוענת ששיכום המפלגה מחייב ישיבה באופוזיציה.

    הגב לתגובה זו

    • עוד אחד שמנסה לשכני את עצמו ולנסות לקבל גיבוי לגיבוביו מעם-הארץ

      Avi Ecuador, 22/03/09 16:10

      שטויות במיץ עגבניות, אתה סתם ברברן.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    כל הפושעים בסוף בליכוד (ל''ת)

    מוקד משיכה, 22/03/09 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ביבי השרלטן וברק המפציץ (ל''ת)

    סיפור אהבה ---, 22/03/09 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ברק הוא אדם ללא אידאולוגיה -הכי גרוע (ל''ת)

    קבלן ההפצצות של הליכוד, 22/03/09 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא סחבקים , מתרסקים ל-13 מנדטים אבל -

    רובינסוןקרוזו , 22/03/09 11:59

    אין אפשרות להקמת ממשלה מתפקדת בישראל .
    כל קדימה שקופצים עכשיו הרי יודעים היטב שהעבודה היתה שותפתם הבכירה והנוחה ביותר חהקמת ממשלה בראשותם.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ביבונים. תתחילו לקלל. במהלך הקדנציה הביבי שלכם יפלג את הליכוד

    BONI-M, 22/03/09 11:37

    כמו שקיללתם את שרון.

    הגב לתגובה זו

    • כן, הוא גם יפגל גם את קדימה

      Avi E$cuador, 22/03/09 16:34

      ואני מסכים איתך שביבי הוא שרון ב' והימין קרוב לוודאי יקלל אותו כמו שקילל את שרון, מי יודע, אולי גם ביבי יעבור סוטרה דנורה וגורלו יהיה דומה לשרון.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    שיקים לאשתו עוד חברה (ל''ת)

    ברק אופורטוניסט וימני קיצוני מביבי, 22/03/09 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ביבי לא צריך לפחד ממשלת הימין הצרה

    אני, 22/03/09 11:28

    לדעתי, כל מרכיבי הקואליציה מבינים מה מוטל על כתפיהם ושזו ההזדמנות האחרונה שלהם למשול. לכן, מה שרואים מכאן...........והממשלה הזו תיהיה בסדר גמור, ביבי תפסיק לפחד, מה ברק היה כזה גאון כשר הבטחון? עדיף בוגי יותר גבוה, פרספקטיבת הראיה שלו יותר מורחבת....

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    קואליציה

    שמעון בוקר, 22/03/09 11:25

    ביבי כל הכבוד זה בידיוק מה שהמדינה זקוקה בשעה זו,תמשיך בדרך המדינה כולה איתך הליכוד איתך.לא יעזור לפולטיקאים הקטנים אתה ראש הממשלה ב10 שנים הבאות אלינו לטובה את הכנס הראשון כראש ממשלה בבאר שבע בירת הנגב חשוב מאוד מאוד מאוד...בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    קצת מסריח

    הולץ, 22/03/09 11:17

    שום פיתוי שום נעלים פללמיזרחים יביאו רקדניות בטן,לפולנים אטרקציה בפולנית בדיחות חה ח חה ח

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    התופינים למפלגת נגמרה העבודה

    דוד, 22/03/09 11:01

    כל מה שאפשר לכתוב בגנות נתניהו וברק כבר נכתב. לשם שינוי שני האישים הרדודים עושים מעשה חיובי. כן הם משקיעים סוף סוף מאמץ אדיר, לחיסול מפלגת העבודה, (ועל פי מה שנראה זה עומד להצליח), וכן חיסול האידיאולוגיה של הליכוד או מה שהליכוד מתיימר להיות. כן נתניהו אוסף שאריות הזויות ממפלגת העבודה למה? כדי להוות עלי תאנה לנטיות השמאל מרכזיות של נתניהו. לא נורא. בדרך זו סוף סוף יש סיכוי סביר שעם ישראל ייפתר אחת ולתמיד משני דמויות מרכזיות שכבר קיבלו מהציבור ציון נחשל בעבר. אנא , מר ברק ומר נתניהו, הצליחו!

    הגב לתגובה זו

    • ועל זה נאמר " ימותו הקנאים" או

      רובינסוןקרוזו , 22/03/09 11:20

      קנאת רבים - חצי קדימה ,
      והמשכיל ביום ההוא....

      הגב לתגובה זו

      • הקנאים

        דוד, 22/03/09 11:23

        באמת אין לאף אחד סיבה לקנות ברדידות כזאת של קנאים, אלא להצטער בלבד

        הגב לתגובה זו

        • כשלא נחוח -אומרים "רדוד" , לדעתי אתה מחמיץ את העיקר ,אנא הכנס

          רובינסוןקרוזו , 22/03/09 11:56

          המטרה היא הקמת ממשלת רוב העם השפוי , בהשארת הקיצוניים והחקדים בחוץ.
          וכל מטרה כשרה , כולל רדידות - אם נחוץ.
          ועוג אחד ברשותך :
          למרות שקיבלתם הכי הרבה מנדטים לא ניצחתם . אם הציבור באמת היה מאמין בכם , תוצאות הבחירות הין שונות לחלוטין.

          הגב לתגובה זו

          • מי ניצח

            דוד, 22/03/09 17:16

            אני לא קדימה! באשר לממשלת אחדות, אני נאלץ לשלוח אותך למילון, אחדות זה פשרנות, שיתוף ואחריות. לצערי שני הזויים אלה המובילים כרגע לסוג של אנדרוגינוס פוליטי, קיבלו בעבר הלא כל כך רחוק ציון נחשל מהציבור.לא נראה לי שאנחנו חממה.

            הגב לתגובה זו

            • זאת למעשה לא ממשלת אחדות - אלא קואליציה רחבה (ל''ת)

              יופיטר יופיטר , 23/03/09 05:42

              הגב לתגובה זו

  • 51.

    לבנימין נתניהו יש חשק ומרץ מצד אחד להיות בסדר (ל''ת)

    פקק תנועה , 22/03/09 10:59

    הגב לתגובה זו

    • אבל מצד שני ישנם כאלו שרוצים להוציא לבינימין נתניהו את המיץ

      פקק תנועה , 22/03/09 11:01

      והמרץ והחשק לעשות משהוא טוב לעם ישראל .

      הגב לתגובה זו

    • YES?

      רובינסוןקרוזו , 22/03/09 11:07

      No ink?

      הגב לתגובה זו

    • YES?

      רובינסוןקרוזו , 22/03/09 11:11

      No ink?

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ליבני זה קדימה, ביבי וברק, זה רוורס. אנחנו ממחזרים שני כשלונות מחרידים (ל''ת)

    שפתי כהן, 22/03/09 10:57

    הגב לתגובה זו

    • NOW I GOT Y (ל''ת)

      רובינסוןקרוזו , 22/03/09 11:16

      הגב לתגובה זו

    • SHE IS GOOD GIRL , HAMA

      רובינסוןקרוזו , 22/03/09 11:18

      קדימה זה בין מושחטפלגה לסתם אוסף בבלי ובלילי.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    סמרטוטיייייייייייייייייייייייייייייייייייים,אופק מדיני של יתנו יקבלו ?

    שפתי כהן, 22/03/09 10:52

    או אופק מדיני של שלום קלקלי ?
    צדק יו"ר שדולת הנשים, גדעון סער.
    סמרטוטיייייייייייייייייייייייים.
    ברק עושה לאבודה יורצייט.

    הגב לתגובה זו

    • ראה תגובות 30 ,32,34 .

      רובינסוןקרוזו , 22/03/09 11:00

      באמת אכפת לך ??????????

      הגב לתגובה זו

    • אופק מדיני כמו ''שתי מלחמות בשלוש שנים'' ? או ....

      גרוסמן, 22/03/09 11:25

      כמו עבריין מין מורשע כממלא מקום ראש הממשלה
      או כמו מעטפות מטלנסקי
      או\\ו ראשונטורס?

      בחר את האופציה המדינית הנוחה לך!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    נתניהו וברק. שני תח'מנים וראשי ממשלה שנכשלו

    benzi. a, 22/03/09 10:38

    מה שרבים לא יודעים שנתניהו וברק הם חברים בלב ובנפש. לגבי נתניהו ברק הוא האדמו''ר שלו.נתניהו עשה שמיניות באוויר והלך למלחמת עולם כנגד ממשלת קדימה כדי להפילה ולנצח בבחירות ובזה הוא הפעיל את הש''סניקים והבטיח להם כספים רבים והרים וגבעות לעמדות שלטוניות. אהוד ברק גם חשב כך אך הוא היה חלש מדי אך לא הרפה את ידו וניסה גם הוא ללא הצלחה. ועכשיו הוא בייחד עם תלמידו וידידו ביבי הם הולכים לנהל את המדינה .מה שיהיה או לא יהיה . אלה השניים נתניהו וברק ינהלו את המדינה. כל שאר הסיעות בממשלתו של ביבי הם טרמפיסטים בלבד . אגב! לא רחוק היום והצמד חמד הזה ילכו בייחד לראש רשימה משותפת כדי לנצח שוב את הבחירות הבאות. לא מאמינים. חכו ותווכחו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    זה האובססיה של ביבי בלבד!! אנחנו לא רוצים אתכם הכישלונות בממשלת הימין!

    ג'ינג'י -- ת. אביב, 22/03/09 10:36

    לא אותך ולא את לבני!! זה אובססיה אישית של ביבי לרדוף אחריכם בניגוד לרוב העם שבחר ימין!! ביבי בשביל מה הלכנו לבחירות כדי שתגנוב את הממשלה בראשות הימין על מנת ליישם את מדיניות הרת האסונות של השמאל האנטישמי כמו המפיונר שרון???
    בחרנו ימין אנחנו העם היהודי מצפים ממך ללכת בדרך הימין, לא לוותר על ירושלים ולא על רמת הגולן ואבוי אם תקים מדינת טרור לצידנו!!
    ברק אל תטפח לעצמך על השכם!! ברק איזה הישגים יש לך? כישלון אחר כישלון!! גירשתם יהודים מבתיהם עד היום הם עדיין לא מסודרים כמו שאתה מסודר בחייך במגדלי אקירוב שלך! מלבנון ברחת קיבלנו מלחמה שרלטנית שבו נרצחו לנו חיילים ואזרחים ולא לקחתם אחריות על מעשיכם הנפשעים לא הספקנו להתאושש וכבר מלחמה בעזה שגם משם ברחת יחד עם לבני כדי לא להביך את חוסיין אובמה והפקרתם את ביטחון אזרחי הדרום, חתמתם על הפסקות אש, החלשתם את מדינת ישראל וחיזקתם את ארגוני הטרור, את שליט טרם החזרתם הביתה, ורשימת הכישלונות עדיין ארוכה אז על מה אתה מתגאה כל כך??!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ברק אף אחד לא מאין לכם שני נוכלים (ל''ת)

    מיכל, 22/03/09 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ברק רע לעבודה, אינטרסנט הדואג לכסא. אוי לעבודה באם יכנסו לממשלת ביבי (ל''ת)

    אפרים, 22/03/09 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הגיבנת של הימין-מנסה תמיד להתחבר לשמאל.כשהשמאל מנסה תמיד להתחבר לערבים (ל''ת)

    נ.פ., 22/03/09 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    גבעתיים

    מירי, 22/03/09 09:51

    ברק מעמיד פנים כאילו לנגד עיניו טובת המדינה. לנגד עיניו טובתו האישית בלבד. הוא שואף להיות שר הביטחון ותמורת זאת הוא מוכן לעשות הכל, אפילו להיות גלגל ההצלה של ממשלת ימין צרה ברשות נתניהו.
    איך אפשר להאמין בכלל לאדם הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לחבירה לנתניהו

    ההמתנגדים, 22/03/09 09:50

    תפסיקו, אתם לא נכנסים לממשלת חמאס, רק טובת המדינה חייבת להיות כנגד עיניכם ולא איזה משחקי אגו, שבמילא לא נחוצים לאף אחד.
    באופוזיציה אתם תשחקו, לא ישאר זכר מכם, אגב, גם קדימה תתרסק.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    רגע, ברק לא אמר שהולכים לאופוזיציה?

    סתם אני, 22/03/09 09:50

    שוב האמנתם לו? שוב חשבתם שהוא למד משהו? שוב נתתם לו לגרור אתכם לרחוב?
    מפלגת העבודה מתנהגת כמו נערת ליווי שלא מסוגלת בלי הסרסור שלה (וסליחה על הפגיעה בנערות הליווי).
    היא יודעת שקר שם בחוץ, היא יודעת שבשביל הסרסור היא אבק אדם, היא יודעת שגם ''לקוחותיה'' בזים לה, היא יודעת שבסוף היא תמצא את עצמה בגיל 32 מסוממת וחסרת כל.

    אבל היא עדיין חולמת שהיא או-טו-טו ג'וליה רוברטס בסרט אשה יפה. היא משלה את עצמה שלקוחותיה מאוהבים בה ושנה יבוא האביר על הסוס ויגאל אותה מתוך הביבים.

    כך גם מפלגת העבודה - נותנת לברק לבזות אותה כדי שהוא יהיה שוב שר הבטחון.

    עלובי נפש.

    הגב לתגובה זו

    • רגע, ליבני לא אמרה ''שתי מדינות לשתי עמים''?

      פרומקין, 22/03/09 11:28

      אמרה בפועל זה היה ''שתי מלחמות בשלוש שנים''

      ליבני לא אמרה שהיא תלחם בשחיתות בפועל מינתה ''עבריין מין מורשע'' כעמוד התווך בקמפיין

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    הליכוד צריך להחליף מיד את ביבי. להדיח אותו, שיילך לעבודה. או קדימה. (ל''ת)

    כי ביבי=ציפי אין שום הבדל. סתם שמאלני!, 22/03/09 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה עמיר פרץ מגרד ?

    ישר, 22/03/09 09:45

    כינים או קומבינות?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ברק דואג רק לעצמו=העולם צריך להסתובב סביבו=לא איכפת לו מאף 1 חבל''ז(:)+ (ל''ת)

    נ.כהן ביבי צריך אותו כדי לערער יסודות מפלגת העבודה, 22/03/09 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לרסק את קדימה?

    דורון, 22/03/09 09:42

    אני בטוח שהליכוד מרסק את המדינה!
    וברק יעזור לליכוד!
    ראו הוזהרתם!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    קדימה לא תתרסק רק תמריא יש לנו מנהיגה שמילה שלה זו מילה. (ל''ת)

    תיק, 22/03/09 09:37

    הגב לתגובה זו

    • ''מנהיגה שמילה שלה זו מילה''

      ציפה דריפה, 27/03/09 22:13

      כמו ש 28 זה יותר מ27
      זה יכנס כהברקת המאה של הציפורה.איפה את היום ואיפה התקשורת שחגגה ורקדה איתך עד
      ל''מסיבות הניצחון''.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אין מנהיג בימין ואין מנהיג בשמאל כולם סוחרי סוסים

    @ בנצי - א @, 22/03/09 09:35

    העם מחליט א והם עושים ב
    אין ערך לבחירות
    יש דיקטטורה של תקשורת ובג''ץ

    הגב לתגובה זו

    • We The People

      avievan , 22/03/09 10:22

      Elected the right and not the left, so; which mean my dear friend Bentzy: We the People have the right to take it a way from him and give it to somebody else who will listen to his people

      הגב לתגובה זו

    • @ בנצי@. מתי תבין שהביבי שלך. ברק. ציפי. וביילין. כולם יעשו אותו הדבר

      benzi. a, 22/03/09 12:31

      וכולם יפרקו התנחלויות ויחלקו את ירושלים. וכולם גם ירדו מהגולן ויסוגו לגבולות 67.
      אתה יכול להמשיך לחלום בהקיץ. אך המציאות עוד תתפח לך ולחבריך ההזויים בפנים. .

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    חבורת מפמניק"ים לוזרים , שבו בשקט ותגידו תודה על כל עצם שתקבלו.

    רובינסוןקרוזו , 22/03/09 09:31

    ואל תשכחו גם ללכת לביה"כ לברך על ה"גומל" ( אם אתם זוכרים מה זה ) .
    תגידו יפה "תודה לאל" על כך שמישהו זכר את קיומכם המתכלה והולך ומושיט לכם גלגל הצלה בימי קיפוח נפש אילו .
    110 מיליון ש"ח , כבר שכחתם?....
    בנוסף לעובדה המשמחת שמי שהחליט להשתנות הנו דווקא ביבעי שמדי יום הופך יותר ויותר בן גוריונסט בעוד אתם מתחפשים לכפילי מר"ץ.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שומרון,ברק,ליפקין,מופז,בוגי,כולם יוצאי היחידה,מסרו לחלוץ צבא מבורדק

    טורונטו טורונטו, 22/03/09 09:26

    ורובם יהרסו את המדינה לצרכיהם וכסאותהם. יוצאי הסיירת הכשלונרים משמידים לנו את המדינה , זהירות, זהירות, זהירות.....מביבי וחבריו מסיירת מטכ''ל

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מכתב גלוי לחבורת אייל ארד!!!!!!!

    פרומקין, 22/03/09 09:24

    ובכן חברים אני מבין שקשה לכם ומיוחד לבוס
    הארכי-ספינולוג שלכם.

    שאין יותר ספינים יש מעשים!!!
    מי שמכר לכם ''שתי מדינות לשתי עמים'' התכוון
    ל''שתי מלחמות בשלוש שנים''
    מי שמכר לכם ''עבריין מין מורשע'' כממלא מקום ראש נממשלה.

    קדימה בנות יענה הספינולוגיה קודמת למדינה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • שלגיה ועשרים ושבעת הגמדים מתפוצצים מקנאה וכעס. (ל''ת)

      רובינסוןקרוזו , 22/03/09 09:32

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אפשרות לעשות ולהשפיע מול האפשרות לצעוק לקשקש ולא לעשות בעצם כלום. מי ב

    עין צופיה, 22/03/09 09:20

    בצד העשייה ומי בצד הצעקות והקשקשת??
    חלוקה ברורה של אלה שמצדדים בלקיחת אחריות על מה שקורה כאן, לבין אלה שלא רוצים אחריות על עצמם, אלא רק את האפשרות לצעוק להפריע ולקבל עבור זה משכורת.
    נא לשים לב לחלוקה הזו!!

    הגב לתגובה זו

    • הבחירה בידך

      ההסטוריה, 22/03/09 09:58

      או שאתה מגיב מטעם או שאתה סתם טיפש או שאתה שניהם, טיפש מגיב מטעם או מגיב מטעם טיפש, שהרי ''אלה שרוצים אחריות'' ישנו דעתם אם לא הם יהיו השרים מטעם העבודה

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ומה רע במקווה בכל מאחז , חשבנו שנתניהו הוא ימני מסתבר

    ששוב עבד עלינו, 22/03/09 09:20

    מתפקד ליכוד

    הגב לתגובה זו

    • הוא פשוט חכם ומציאותי ומכיר במושג "מציאות" ן"התאמה למציאות". (ל''ת)

      רובינסוןקרוזו , 22/03/09 09:34

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    יאללה חפלה אהווי אהווי (ל''ת)

    iritkev1, 22/03/09 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מחנה ברק דבר הזוי קרילוב כבר כתב על הנחש בבית (ל''ת)

    iritkev1, 22/03/09 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הלוזרים בעבודה מתנגדים ''בשם האידיאולוגיה''.

    מצביע עבודה, 22/03/09 09:13

    אנשים עם משקל נוצה שחוץ מדיבורים לא עשו דבר, ובראשם הצבוע פרץ שדיבר גבוהה גבוהה על חברתיות וכשהיתה לו הזדמנות לעשות משהו בנידון בחר להיות שר ביטחון כושל ובור.
    הציבור מבין שטובת המדינה אינה לנגד עיניהם.

    הגב לתגובה זו

    • 100% נכון. (ל''ת)

      נכון כנכון היום, 22/03/09 09:21

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    החלולה תתרסק עם קדימה באופוזיציה,האם גב' יחימוביץ רוצה שגם העבודה (ל''ת)

    תתרסק איתה? הלאה החלולות, 22/03/09 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אין חוק שאוסר זנות?

    זהבה, 22/03/09 09:09

    ''מתווה אטרקטיבי'' נשמע כמו שם של מכון ליווי בדרום תל אביב.
    אהוד ברק וחבורתו מגיעים לשפל עמוק כל כך, שאפילו בושה כבר אין להם. רוב נערות הליווי שמתראיינות בטלויזיה או בעיתונים עושות את זה כשפניהן וקולן מטושטשים. אפילו הן לא מתפארות במקור הכנסתן. אבל תמיד תימצא אותה פרוצה שתסכים להתראיין כשפניה גלוים וקולה נשמע למרחקים - שכל עם ישראל יידע בדיוק מה היא עושה לפרנסתה. זן נוסף של נערות ליווי מפורסמות הן אלה שהפילו אנשי ציבור ברשתן (למשל, ההיא של אליוט ספיצר, או את שורת המזכירות/ מאהבות/ זונות שמפילות אחת לכמה שנים איזה שר בממשלת בריטניה).
    בכל מקרה, אהוד ברק כבר איבד את הבושה. הוא רוצה להיות שר בטחון ומממש לא איכפת לו הבזיון, החרפה או הדבר המיותר הזה - רצון הבוחר.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    האם האופציה הירדנית חוזרת?

    שחר, 22/03/09 09:09

    האם ביבי נתניהו מתכנן שינוי מדיני אמיתי קרי, זניחת אשליית פתרון שתי המדינות אויותר נכון אשליית המדינה מינוס אוטונומיה פלוס הפלסטינאית ושאיפה לשותפות עם ברק וליברמן כדי לקדם את האופציה הירדנית מצרית או הירדנית חמאסתנית (מדינת חמאסתן המבורכת).
    או בהסכמה עם הירדנים או במהלך חד צדדי שמשמעותו הוא הורדה של התנחלויות מבודדות והחלת החוק בישראלי על הגושים שבתוך הגדר והבהרה לירדנים שאם לא יכנסו עמנו למשא ומתן ישראל תספח בהדרגה את בקעת הירדן ומדבר יהודה.
    שתי גדות לממלכת ירדן

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה ש''השלום'' שקדימה הביאה ''שתי מלחמות בשלוש שנים''

      גרוסמן, 22/03/09 09:17

      אני מקווה ש''השלום'' שקדימה הביאה ''שתי מלחמות בשלוש שנים'' לא יחתם בממשלה זו!!!

      כל שאר האופציות לשלום אמיתי פתוחות!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • אופציה :''עזה למצרים וחצי גדה לירדן'',היא הזיה .

      נחום, 22/03/09 09:25

      יש רק שתי אפשרויות: מדינה דו-לאומית או שתי מדינות לאום.וקרב רגע ההכרעה.

      מדינה רו-לאומית זה סופו של החלום הציוני.

      הגב לתגובה זו

      • האם?

        שחר, 22/03/09 09:58

        האם המלך לא נשוי לפלסטינאית ?
        האםהירדנים לא פוחדים שלא נשמור לנצח על נביא השקר של השלום אבו מאזן (ראה קמפ דיוויד'') וחמאס יטרפו את הגדה והם יהיו הבאים בתור?
        האם לא עדיף לירדנים להשתלט על הגדה ןלקבל גושפנקא בינלאומית לכך כולל עזרה כספית בדמות השקעות.
        האם המדינות שתרמו כל כך הרבה כסף לרשות הפלסטינית וכל כספם ירד לטמיון לא יעדיפו לתת אותו לבית המלוכה הירדני ולשלטון הרציני במצרים?
        האם לירדן ולמצרים לא יותר טוב לקבל גושפנקא לדיקטטורה הנאורה שלהם מאשר להמשיך עם תהליכי הדמוקרטיזציה?
        אם הזמן פועל לרעתנו הוא לא פועל לטובת האויבים הפלסטינאים ולכן הם לא יסכימו לקבל פיתרון של מדיטנה קטנה לא רציפה (עזה וגדה), מפורזת כאשר האופציה הדו לאומית עומדת בשער?
        שטחים (הורדת התנחלויות ) תמורת שלום (השטח שיוחזר לירדן יהיה מפורז (כמו בסיני)?
        שתי גדות לממלכת ירדן

        הגב לתגובה זו

    • מה שתי גדות ביבון, ביבי יסדר לכם שלוש גדות לירדן, אדומי תחת עלובים. (ל''ת)

      שפתי כהן, 22/03/09 10:55

      הגב לתגובה זו

      • יגאל, מה אבא זצ''ל אמר לך ?

        עזריקם כהן, 22/03/09 11:31

        כף היד ממלאת כבר את .....של לך מצא עבודה בזמן הקרוב אייל ארד לא יצטרך אותך!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני כבר מצתערת

    אביגיל, 22/03/09 09:07

    אני כבר מצתערת שהצבעתי לעבודה
    ואין לי בעיה שברק כבר יצא מהמפלגה די נמאס ממנו

    הגב לתגובה זו

    • אני לא הצבעתי עבוד'ה בגלל ברק יד'עתי שהוא נוכל (ל''ת)

      iritkev1, 22/03/09 09:16

      הגב לתגובה זו

    • גם אני! (ל''ת)

      ברק (לא אהוד), 22/03/09 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אסור לעבודה להיכנס בשום מחיר! צריך להיות אלטרנטיבה!

    לוקרנו , 22/03/09 09:07

    תשמרו קצת על העקרונות שלכם!

    הגב לתגובה זו

    • עקרונות? של פרץ למשל? (חברתי... זוכרים? ) (ל''ת)

      חה חה חה, 22/03/09 09:14

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ועידת העבודה בעניים.

    קובי, 22/03/09 09:05

    האיש שבא לעשות סדר בכל מקום עושה רק בלגן,האיש שמנסה לרחוץ בנקיון כפיים,משמיעה נפיחתו האחרונה בפולטיקה הישראלית..לך הביתה אהוד אתה רק נזק ללא שום תועלת,מפלגתך זקוקה לרענון בילעדיך.שום כיבוד של ביבי מעניין את מפלגתך ובצדק אין מקופ לעבודה במפלגת ימין מורחבת.היכן העבודה.זהו ביזיון ואחיזה בכוח בכסאות שהבוחר לא נתן לך..לכן אהוד לך.....לך....

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל הפרשנים שהיו נגד ברק והעבודה לפני הבחירות,קמים שוב למנוע ההצטרפות (ל''ת)

    כי רוצים שהעבודה תעלם ותתפורר באופוזציה, 22/03/09 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נתניהו וברק צמד הכשלונות שדרדר את המדינה - חוזרים! (ל''ת)

    שלומי, 22/03/09 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בעבודה חייבים להפנים כי רק בזכות ברק והמבצע בעזה קיבלו 13 מנדטים,אחרת (ל''ת)

    בקושי היו מגרדים 6 מנדטים, 22/03/09 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ממשלה יציבה עם העבודה תפורר את קדימה באופוזציה ,יעלו האשמות נגד החלולה (ל''ת)

    שהתנהגה בשחצנות במו''מ מול נתניהו, 22/03/09 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    איזה זוג נוכלים אני אוהב אתכם .. העיקר שתילחמו למען המדינה

    קובי, 22/03/09 08:58

    והאינטרסים שלה ..

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ברק - ליכודניק (ל''ת)

    הצבעתי עבודה, 22/03/09 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מפלגת העבודה זה מפלגה קקה.......כבר אין לכם עמוד שדרה (ל''ת)

    herzi33 , 22/03/09 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אין הבדל גדול בין ביבי לברק

    ישי הוך , 22/03/09 08:48

    ביבי לא ימני לאומי קיצוני וברק לא סוציאל דמוקרטי. בראש ובראשונה - חוסן כלכלי. שלום לא יהיה כל כך מהר וחזות קשוחה של השילטון תרתיע את חומדי אדמתינו. ביבי צריך את מיסטר ביטחון ורשת נגד סחטנות פוליטית וברק מעדיף להיות בשילטון כי כך או אחרת הוא לא היה מקים ממשלה וזו ההיזדמנות האחרונה בשבילו להשפיע. שניהם ביחד ידאגו לבעלי ההון שימשיכו להתעשר ממתנות של נכסי מדינה (הפרטות והפקעות) ואולי לעם זה עדיף על ממשלה ימנית צרה. מקווה ש"מפלגת העבודה" תבין שזו הדרך העדיפה. וציפי ? איפה ציפי ? איזו דממה מהמיפלגה שקבלה הכי הרבה קולות.

    הגב לתגובה זו

    • אלה תוצאות צפויות מהצטרפות ברק לביבי.אבל זה טוב לעם?ספק רב. (ל''ת)

      נחום, 22/03/09 09:20

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    פיתויים? איפה האידאולוגיה?

    ברק (לא אהוד), 22/03/09 08:48

    בלי לקרוא את כל השטויות בכתבה אפשר להבין שברק מוכר את המפלגה שלו.
    גם ברק וגם נתניהו יודעים שאפשר לקנות את חברי מפלגת העבודה בעזרת ''פיתוים''.
    אני מאד מקווה שהכוח האידאולוגי במפלגה יגבור על תאבי השלטון (והכסא). כאם לא בסיבוב הבא לא ישאר כלום ממפלגת העבודה.
    איך לא נשמע שום קול בליכוד ושותפיה על העסקה הזו. אם זה יקרה מה ישאר לחברי הליכוד חוץ מסגני שרים וראשי ועדות?

    הגב לתגובה זו

    • מהאידיולוגיה ישארו רק הכסאות

      גדעון, 22/03/09 12:23

      תבדקו מה קורה עם כל ''קווי היסוד'' של הממשלות. רובן נשארות רק על הנייר. בסוף הדבר היחיד שמקימים הוא ה''כסאות''

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לבוזי

    ברק, 22/03/09 08:35

    מר בוזי כחה לימדו אותך את האורים שלךה לאשיר פצוים ב שתח אבור ינתרס ישי? /עם ביבי נתן לך שקל אחד אני נותן לך שני שקל כדי לישער ב מפלגת עבודה לא יותר כי אתא כרגה לא שוה יותר ב ינעיים של הבוחרים שלך

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מחנה ברק צודק - על העבודה להצטרף לממשלה - כל מה שקיצוני מזיק למדינה (ל''ת)

    בדוק , 22/03/09 08:30

    הגב לתגובה זו

    • בינתיים הוכח שכל מה שמשמאלני מזיק למדינה

      gilberet, 22/03/09 08:51

      השמאל חתם על אוסלו
      הביא לכאן את ערפאת
      נתן להם רובים
      הקים מדינת טרור
      גירש יהודים מבתיהם בגוש קטיף
      ועוד ידו נטויה להזיר אותנו לגבולות אושוויץ

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    נתניהו וברק מכינים ''תוכנית פיתוי'' לחברי העבודה

    משה, 22/03/09 08:29

    טעות של ביבי. ברק נוכל ולא מבין בביטחון אל תחבור לברק. תשלם על זה בבחירות הקרובות חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ברק קיים מה שהבטחת ואל תצטרף לקואליציה!!!! (ל''ת)

    בוקר טוב, 22/03/09 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    למס-1 :תלמד לקרוא-מיקווה לכל מאחז לא חוקי!!יש סיפא למשפט!! (ל''ת)

    1avihadad , 22/03/09 08:28

    הגב לתגובה זו

    • מה זה מאחז לא חוקי?

      gilberet, 22/03/09 08:50

      אין דבר כזה שהתישבות של יהודים בארץ ישראל היא "לא חוקית".
      אפשר לקבוע שבית פה או בית שם נבנה ללא אישורי תכנון ובניה או שיש הסגת גבול.
      כאן מדובר בהתישבות יהודית שבאופו עקרוני הוכרזה כ"לא חוקית".
      וכמו שכתבתי, אין דבר כזה שהתישבות של יהודים בארץ ישראל היא "לא חוקית".

      הגב לתגובה זו

      • gilberet נמאס כבר לשמוע את הקשקושים שלכם

        אלון, 22/03/09 09:00

        ''אין דבר כזה התיישבות לא חוקית של יהודים בארץ ישראל''. ''למה אמריקה צריכה לקבוע לנו איפה להתיישב''. או שאתה תמים, או שאתה אדיוט, או שניהם. מה לעשות שאנחנו מדינת חוק, ויש חוק שקובע בדיוק איפה מותר ואיפה אסור להתיישב. לא טוב לך, תעבור למדינה אחרת, וכמה שיותר מהר יותר טוב.

        הגב לתגובה זו

      • זה הבית שלך

        גכי, 22/03/09 09:41

        מה השאלה הזו קיבלת אישור לבנות=חוקי

        לא קיבלת=לא חוקי

        גם אני רציתי לבנות בית כדי ''לישב את ארץ ישראל'' מצאתי שטח בתל אביב והתחלתי לבנות, מייד באה המשטרה ובעל השטח וגירשו אותי אמרתי להם מה אתם רוצים אני בסך הכול מיישב את ארץ ישראל.

        ארץ ישראל לא מעניינת אותכם אתם פשוט רוצים בית בלי לשלם

        הגב לתגובה זו

      • מזל שלא אתה קובע מה חוקי ומה לא!! (ל''ת)

        נכון?!, 22/03/09 10:18

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    מעולה, אני מאושר

    ישראל, 22/03/09 08:28

    ייצב את המדינה ויוסיף כוחות לממשלה לקראת ההתמודדיות הבטחוניות והכלכליות.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שני אנשים שנכשלו כראשי ממשלה מנסים לעבוד על כולם

    חכם מימון, 22/03/09 08:26

    ברק וביבי נכשלו בתפקידם כראשי ממשלה בעבר מנסים היום לעבוד על כל העולם ואשתו בכדי להיות ראש ממשלה ושר בטחון בשלהי הקרירה העלובה שלהם,
    ברק מוכר לביבי את נשמתו עבור נזיד עדשים,
    כולי תקווה כי מפלגת העבודה לא תכנס לממשלה,

    הגב לתגובה זו

    • אבל איפה כל אנשי המוסר והיושר שבלהקתו של נפולאון

      אוסנת 1234 , 22/03/09 09:12

      איה אתם כל השלי יחימוביצים איפה היוןשר ונקיון הכפים שלכם שמתם בראשכם גמד מוסרי וכעת אתם נותנים לו לגנוב לכם את המפלגה ? על מצכחם ירשם אות הקין הזה האם במילון הפולטי החדש נוצר שם נוסף לכלנתריזים האם עכשיו תהיה תופה שתקרא ברקיזם שיהיה תואר נוסף לשמו של אדם שעבר מהפוליטיקה ליצור דבק לכסאות ולרוסוק תנועה שורשית

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה רע במקוה בכל מאחז

    gilberet, 22/03/09 08:22

    הלוואי שיהיו הרבה מאחזים והרבה מקוואות בארץ ישראל.
    ואם אמריקה תכעס?
    אנחנו כאן בארץ ישראל ולא אמריקה תקבע את זה, ואם מחר אמריקה תחליט שמדינת ישראל צריכה להיסגר וכל היהודים צריכים לעזוב אותה אז נעזוב?

    הגב לתגובה זו

    • מנותק (ל''ת)

      גגק, 22/03/09 09:38

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מי ששאב קולות מהעבודה זאת קדימה,ולעבודה חייב להיות אינטרס שתקום ממשלה (ל''ת)

    יציבה שתפורר את קדימה באופוזציה, 22/03/09 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל המתנגדים הם אנשי קדימה וכתבים ופרשנים מטעם החלולה שחוששים כי (ל''ת)

    קדימה תתרסק ותעלם לבדה באופוזציה, 22/03/09 08:18

    הגב לתגובה זו

    • חארטה בארטה אנו אנשי ליכוד הבוחלים בנפולאונים מושחתים

      אוסנת 1234 , 22/03/09 09:09

      מה עוד הציע ביבלה לאודי-אולי גם דרגש להגבהת קומתו המוסרית הנמוכה-איך קוראים להשחתת המידות של ברק במילון אבן שושן אם לא כלנתריזים-שוחד בחירות וטובות הנאה תמורת מתן שרותי הצבעה האם כל מה שרואים שני הגמדים האלה מהסיירת איננו התגלמות הזנות התגלמות ההדבקות לכיסא- האם שנהם בנו מפעל לדבק כסאות שהכסות שלו הינה רצון העם וטובתו.העם אמר לאודי איפה מקומו ומוטב ששם יהיה

      הגב לתגובה זו

      • אוסנת עבור 20 שקל לשעה שאת מקבלת מאייל ארד את יכולה יותר (ל''ת)

        גרוסמן, 22/03/09 09:25

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    לרסק את קדימה משמעו לרסק תקווה לשינוי אמיתי (ל''ת)

    אזרח חרד, 22/03/09 08:11

    הגב לתגובה זו

    • ''שינוי אמיתי''... עם צחי הנגבי, רמון ואפללו ובלילה...וציפי גם. (ל''ת)

      חה חה חה, 22/03/09 09:17

      הגב לתגובה זו