• 47.

    ישר כח ל לדור על החלטתו האמיצה ! (ל''ת)

    א.פובליציסט, 15/05/09 18:38

  • 46.

    הם מ-פ-ח-ד-י-ם !

    מזוז השפן, 22/03/09 08:30

    מה קרה ?
    קיבלתם פיק ברכיים ?
    מזוז השפן פוחד כיון שאלי אברבנאל פרקליט מחוז ירושלים אמר לזרוק את התיק לפח ורנית עמיאל מפרקליטות מחוז המרכז אמרה שהתיק הוא ספינת פח רעועה, אז השפן פוחד לתת להם לנהל את התיק ומטיל את הכשלון העתידי על לדור ???
    מזוז ת-ת-פ-ט-ר לאלתר, יה -שפן.
    גם בתיק זה נכשלת.

  • 45.

    רוכסן סגור-פה פתח, פה סגור-רוכסן הפתח , וחוזר חלילה . (ל''ת)

    רובינסוןקרוזו , 20/03/09 22:22

  • 44.

    הצעה ידידותית

    אמי שומרוני , 20/03/09 17:25

    ממליץ אני ליועץ התקשורת ולמשה קצב לרדת מן הסולם עליו טיפס... נהיר לי כי היועץ וכן משה קצב כבר ישבו וניסחו נאום ובו האשמה והתקפה חסרת תקדים על השופטים ובית המשפט בישראל. הלוואי ויכולנו לחסוך מעצמנו את הבושה והחרפה הזאת. מעל לכל ליבי עם אותן נשים שעברו את שעברו.הלוואי והיתה דרך לחסוך מהן לעבור שוב את שעברו.

  • 43.

    יש לפחות שני מקרים, המתארים את המעשים שלו...

    חמור מאוד!, 20/03/09 14:17

    יש לפחות שני מקרים, המתארים את המעשים שלו, איך שהוא החדיר את איבר מינו לתוך איבר מינה של המתלוננת, ולא לשכח, זה נשיא המדינה לשעבר!!!

    • הסבר קצר ( בגוף התגובה , משתתפים פה קטינים/נות ).

      רובינסוןקרוזו , 20/03/09 16:42

      זה בדיוק מה שקורה כשאונסים.

  • 42.

    משה קצב= מ שה* קצ במ שה קצב...... (ל''ת)

    truth?, 20/03/09 10:59

  • 41.

    לדור חולה תקשורת ופרסום. לא מפסיק לרדוף אחרי העיתונאים- די

    איזה בושות, 20/03/09 10:21

    זה נראה כל כך רע. ואני דווקא חושבת שקצב הטריד מינית ואולי אנס, אבל עם אנשים כמו לדור- אין סיכוי למערכת המשפט להראות טוב.

    בייניש, לדור, ארבל- כולם בזיון אחד אחד ולא אמינים.

    שימו מישהו יותר טוב בראש המערכת ואז הציבור יתן אמון.

    • אני מציע ביבי כנשיא בית המשפט העליון, הא איזה יופי אפשר יהיה לגנוב חופ (ל''ת)

      הצדיק , 20/03/09 15:40

  • 40.

    נימאס מימזוז ולדור יש לגרשם לעזה! (ל''ת)

    רוני, 20/03/09 08:08

  • 39.

    בושה למזוז להאמין לפקידונת אחרי 10 שנים ולא לנשיא מדינה.

    לוי יצחק, 20/03/09 07:53

    לא לחינם התורה אסרה על נשים להיות שופטות ועל אחת כמה וכמה להיות עדות-רק במדינת העלובים יכול משפטן קטן לעורר מהומה בהסתמך על עדות פקידונת שאסור לחשוף לציבור מה קרה להאשים נשיא בכזו קלות מותר ולשמור על מעלילות?

    • מה זה השטויות האלה שאת ממקלד (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/03/09 12:58

  • 38.

    לא יעזור לכם ! האנס הנאלח ישב בכלא בעזרת ה

    נמאס מכל המגיבים מטעם קצב, 20/03/09 07:17

    ולכל המגיבים מטעמו (אני בטוח שבתשלום) , הלוואי והיה עושה לאחותכם את מה שעשה לנשים האומללות שעבודו איתו

    • לא יפה ללכלך ככה,,,חבוב''''''אתה כבר הירשעת אותו וחרצת את דינו

      JIM BEAM, 20/03/09 12:46

      ונגיד שאחותך עובדת אצלי ורןצה להיתקדם בתפקיד מסוים ,,אז ככה היא באה עים מיני קצר לעבודה ,מכינה לי קפה מיתקופפת להרים את הניירת מהמדף ,והופ,,,,,,,,,,ממשיכה לתת רמזים מיתקרבת ונידחפת ,,תגובה של כל גבר תהיה זיקפה כן, וזה אומר שאחותך התחילה אותו וביקשה ,,אתה מיתאפק לא לגעת רומז שזה לא מתאים אבל היא ממשיכה לפסע על השולחן ולהיתקרב ,,קשה באמת לא לשחרר את היצרים במצבים כאלה ,,וזה לא אונס!לא קיבלה מה שרצתה תתלונן אחרי שכבר עשתה זאת איתי שלושים פעם ואתה תאמין לה כי זו אחותך נכון

      • תתפלא אנחנו לא מטעם קצב בכלל - אנחנו בעד שבית המשפט יפסוק -ונגד לינץ' (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 20/03/09 13:14

        • אנחנו ? יופי והתולעים? NRG , קליקות מגיבים נבנות נוכח עינינו הבוהות.. (ל''ת)

          רובינסוןקרוזו , 20/03/09 16:40

  • 37.

    לינץ' בכיכר העיר

    נמרוד, 20/03/09 05:15

    אינני יודע אם משה קצב אוהב נשים יותר מאשר קנדי,מיטראן, קלינטון,רבין, דיין,רמון, מרדכי,ביבי ועוד ידוענים רבים בארץ ובעולם. מה שברור לכל בר דעת שמדובר בעלילה מזעזעת מצד נשים שעבדו איתו,חפצו מאד בקירבתו, הרעיפו עליו חיבה ואף אהבה ולבסוף חברו לאלה שנעצו בו את הסכין בגבו או ששוכנעו על ידי יריביו הפוליטיים או האחרים להעליל עליו כדי להפילו,להשפילו,לנקום בו על שנבחר להיות נשיא בניגוד לתוכניות שלהם. הם השפיעו באמצעי הפחדה על הקצינה המנושקת של רמון שתתלונן,הם שתלו בלשכתו של יצחק מרדכי פקידה כפיתיון כדי להעלותו בחקתם,הם עשו שימוש בא' של בית הנשיא כדי להפילו למרות שניתן היה להבין מלכתחילה מה שהתברר מאוחר יותר שמדובר באשה בלתי מוסרית בעליל, סחטנית,שקרנית אשר אף נמצאה בידי המעליל מזוז כבלתי ראוייה לעדות.אנחנו חברה חולה. אם מה שנראה ב-10 השנים הבאות כיצד מדינה שלמה מרותקת למשפט מגוחך,חסר תועלת וחסר תוחלת. אלפים רבים של שעות בית משפט, פרקליטים,פרוטוקולים במאות אלפי דפים, עדויות תיאטרליות,מתוזמנות,מוכוונות,מבויימות, מיוחצנות בעלויות אדירות במקום לעסוק בחיסול הפשע בישראל,אנחנו חולים באמת.מישהו חייב להפסיק את מחול השדים הזה ויפה שעה אחת קודם.

    • תודה ! חובה לקרוא (ל''ת)

      קצב באטליז, 20/03/09 07:01

    • שכחת את נשיא המיידאלאך - (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/03/09 13:16

  • 36.

    זה בכדי להיות בטוח שקצב יקבר....

    גוגלי , 20/03/09 04:50

    הם חייבים להגן על "כבוד" מזוז

    • זאת באמת בעיה - ולכן עלי לציין שאין בי שקט שיהיה דין צדק (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/03/09 13:18

  • 35.

    ממשה למשה לא קם כמשה,,חף מפשע,,,, זכאי ,,,חרצו את גורלו בתקשורת,,,,,,

    JIM BEAM, 20/03/09 00:13

    לתפוס את כל המדליפים של הפרקליטות שמדליפים לעיתונות תמורת שוחד ולהכניס אותם לבית סוהר,,כשיש אונס מתלוננים מיד לא חוזרים על הפעולה שוב ושוב, וכשה לא נוח אז מיתלוננים

  • 34.

    כתב אישום מגוחך שאינו נסמך על כלום

    Gillian , 20/03/09 00:00

    אפילו עו"ד מתחיל לא היה מגיש כתב אישום שכזה - כל שכן פרקליט המדינה. מדהים עד כמה מוכנה הפרקליטות להתבזות בשם הקונספירציה הזו.

    • הנה עוד משיגנע מנביאי הקונספירציה, תגיד, אילנה שלחה אותך? (ל''ת)

      אייני , 20/03/09 03:08

      • אם באמת היו להם ראיות מוצקות - לא היו הולכים לעיסקת טיעון

        יופיטר יופיטר , 20/03/09 13:08

        אחרי ההכרזה של מזוז שקצב הוא אנס סידרתי - ועוד בתיקשורת - והיו צריכים להדיח אותו מתפקידו - ואז להסכים לעיסקת טיעון של נגיעה ברגל ונשיקה על לחי - ואיזה קנס קטן - משו כאן לא נשמע טוב - ולא נראה טוב - ועוד כשכל התיקשורת חוגגת על סקופ הדמים בראש חוצות - אני מתפללת שיש שופטי צדק בירושלים - או בכל מקום -

        • עיסקת הטיעון שקצב פוצץ הייתה על מעשים מגונים בכפייה, ולא כפי שכתבת.

          אייני , 20/03/09 15:06

          ואת עיסקת הטיעון ביקשו פרקליטיו של קצב. השיקולים במסגרת ההחלטה באם להגיע לעיסקת טיעון או להגיש כתב אישום הינם, בין היתר, לא רק תשתית הראיות אלא גם עינוי הדין שנעשה לכל המעורבים בדבר (במקרה זה גם המתלוננות). קצב פוצץ את עיסקת הטיעון וכעת הולכים לבית המשפט שם האמת תצא לאור. אם קצב זכאי, תוכח חפותו. אם הוא אשם - הוא יורשע. אין לך אמון במערכת המשפט הישראלית? בעייה שלך. לי יש אמון מלא במערכת המשפט שלנו.

          • אייני - לו כפי שאמר מזוז - קצב הוא אנס סידרתי - לא היו צריכים

            יופיטר יופיטר , 21/03/09 17:16

            להסכים לעיסקת הטיעון - גם אם עורכי דינו מבקשים זאת - יש לי אמון במערכת המשפט - אבל אני מכירה בעובדה שהם רק בני אדם - שהם עשו טעויות - תקליד בגוגל עמנואל מורנו - אם לא ראית את התוכנית בעובדה - אחרי שיעקוב נאמן - נאלץ להתפטר כשר משפטים - וזוכה - אני לא ממש שקטה שלא יגרם עוול במשפט -

  • 33.

    יש מצוקת פרקליטים - למה נציבות שירות המדינה לא מגייסת עו''ד??

    מובטל ועו''ד, 19/03/09 22:57

    עובדה שלדור מופיע במקום אחרון עורכי הדין.

  • 32.

    הייצוג של פרקליט המדינה=אי אמון בפרקליטות ת''א

    יועצת, 19/03/09 22:51

    לאחר שהעיף את הפרקליטה הבכירה בפרקליטות ירושלים מתיק קצב (שחלקה מקצועית על עמדתו להשמיט את א' מבית הנשיא), העביר לדור את תיק קצב לפרקליטה (המתחנחנת והלא ליואלית לקולג'ות שלה) מת''א. זאת פרקליטה זוטרה ייחסית למעמד בכיר, שלא הצליחה לייצר כתב אישום טוב יותר מקודמתה.
    לכן לדור יבלה במדינת ת''א ימים כלילות.

  • 31.

    אילנה לוי..איפה את.. נעלמת לי ונהיה משעמם... (ל''ת)

    הצדיק , 19/03/09 22:05

    • אילנה הלכה להגעיל כלים לפסח - היא מסתכלת עליהם והם נגעלים... (ל''ת)

      אייני , 20/03/09 02:59

      • חחחחחחחחחחחחחח נגעלתי מצחוק בחייחחחחחחח (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 20/03/09 13:09

  • 30.

    למי שהיה ספק עד עכשיו שמדובר בציד, הצעד הזה יוכיח. (ל''ת)

    שפתי כהן , 19/03/09 21:32

  • 29.

    אולי במקום שלדור יחקור את קצב - ייאבק להשיג תקנים לפרקליטים?

    פרקליט לשעבר, 19/03/09 21:23

    הפרקליטויות קורסות מחוסר תקנים ומעבודת ייתר. התיקים מתרבים. המשכורת נמוכה והכסף בעולם הפרטי מפתה.
    יש מספיק תובעים מוכשרים. במקום שלדור יחפש קהל ותקשןרת, אולי כדאי שייאבק מול משרד האוצר על תקנים??? וכולל מזכירות לצוותים ולפרקליטים בכירים!!

    • לדור צריך קורס בניהול מערכת.

      MBA, 19/03/09 22:43

      גם אם משעמם ללדור בלשכה (עם פרשת אולמרט) או שיש בו שאיפה טמועה להיות פרקליט מחוז, חשוב שיילמד קורס ''ניהול ארגוני'' ו''התנהגות ארגונית''! מנהל או לא?

    • לדור צריך להיות בפרקליטות המדינה בירושלים? או במחוזי בת''א? (ל''ת)

      אמרכלית מחוז ת''א, 19/03/09 22:45

  • 28.

    לדור יחקור את הנשיא לשעבר

    ציונה, 19/03/09 20:57

    מה קרה ? עד כדי כך התיק רעוע ? היכן כל הפרקליטים המהוללים ? או אולי שר המשפטים יחקור ? הכי טוב שבייניש תחקור .

    • לא. התיק רעוע ועם הרבה זמן מסך (ל''ת)

      פרקליט וידוען, 19/03/09 22:53

    • אין פרקליטים פנויים. כולם עסוקים עם אולמרט, הירשזון ורוחמה אברהם שכאלו (ל''ת)

      משה הנגבי, 19/03/09 22:55

    • לדור יחקור

      לציונה, 19/03/09 23:09

      יש צדק בדברייך ולאחר שהגב' עמיאל ומר ניסים לרום כבר הביעו דעתם על התיק אזי בלית ברירה לדור לוקח זאת אישית,וכי לזה לא ייקרא משהו אישי? ובכלל מדוע מזוז הגיבור הכל יכול (רק לפטפט) לא לוקח את ניהול התיק לידיו?

      • לדור החוקר

        חוקר, 20/03/09 16:16

        נידמה לי שלקצב ממש אין ממה לחשוש אם לדור ישמש כתובע/חוקר בבית המשפט. עורכי דינו של קצב מנגבים את התחת עם ברזלית, לדור הוא טרף שאפילו אינו מהווה אתגר עבורם. הבעיה של קצב איננה לדור אלא המערכת המגוייסת נגדו מהתקשורת הצדקנית ועד לשופטים ממונים שיש להם ''אג'נדה שתתאים לדרישות המערכת.

        • הבעיה של קצב איננה לדור

          ציונה לחוקר, 25/03/09 19:41

          הבעיה אינה של קצב,את העונש הראוי או שאינו ראוי הוא כבר קיבל.הבעיה היא של כולנו,שיש פקיד ציבור בכיר ככל שיהיה שנותן דרור ללשונו עוד לפני שיש בידיו ראיות.כך נעשה גם עם הרב מצגר,אין ראיות אז מוציאים ''יעני'' סיכום ציבורי.מי בכלל שמו לשופט?

  • 27.

    הכל אישי

    עוד עו''ד, 19/03/09 20:46

    לדור שם את כל יוקרתו על התיק הזה. זה רק מוכיח שהשיקולים בפרקליטות אינם ענייניים ומקצועיים אלא שיקולים אישיים.

    שיתכבד לדור ויישאר בלשכתו ההדורה וישאיר את ההופעות בבתי משפט לפרקליטים שעוסקים בכך מדי יום. כמדומני גם שלדור אינו מומחה גדול בהופעה בבתי משפט כך שלא ברור מה ייצא למדינת ישראל מהופעה שלו. הרי הוא לא מישה חשין ואפילו לא גבי בך כולה לדור...

  • 26.

    נאחל לסנגוריו של קצב שיעשו את הבלתי אפשרי -לזכות אותו.

    דרור מרמת גן, 19/03/09 20:44

    במשפטי אונס,עפ''י חוקי הסדום והעמורה הקיימים, הרי לא נדרשת שום הוכחה כדי להרשיע את הנאשם. המשפט הוא על למי יאמין השופט.תראו לי שופט אחד שיעיז לסכן את שמו הטוב ואת עתידו המקצועי,שיעיז,לאחר הלינץ' של התיקשורת השמאלנית,להכריז פשוט כך: אני מאמין לקצב.
    הרי הלינץ' שיעשו לו בתיקשורת יהייה גרוע מזה שעשו לקצב.

    • נו, כמה מתלונות המספרות אותו סיפור - יש עוד מקום להאמין לקצב?

      שלמה, 19/03/09 21:48

      הפעם זו אינה בעיה של חוק ושיטת הראיות. יותר מדי נשים שעבדו תחת קצב מספרות סיפור דומה. אז הפעם יורשע ככל הנראה אדם בגלל שעשה את המעשים בהם נאשם. וזאת - גם אם החוק אינו טוב, וגם אם היה מסע תקשורתי. קורה לפעמים שאדם באמת אשם, וזה ככל הנראה מה שצפוי לקצב. השנאה לתקשורת, והאיפיון שלה כשמאלנית, לא צריכים לטשטש את העיקר, והוא מידת אשמתו של קצב.

  • 25.

    לדור מקווה לגזור קופון אצל החונטה, אם הוא ינהל חקירה קשוחה,

    דרור מרמת גן, 19/03/09 20:40

    קופון שייפרע בדרכו לביהמ''ש העליון.

  • 24.

    ל-21 מזוז מרוקאי....וכמה משלמים לך בשביל הטוקבק?

    ישראלה, 19/03/09 20:40

    לפחות היו מוצאים מישהו עם שכל....

    • מזוז טוניסאי מרוקאים לא עושים דבר כזה מלוכלך (ל''ת)

      מישבורה, 20/03/09 07:02

  • 23.

    קצב לא מתכוון להתייצב למשפט... חד משמעית...נאומו אמר הכל.. (ל''ת)

    הצדיק , 19/03/09 20:28

  • 22.

    מר לדור חבל על זמנך היקר קצב הורשע בדיעבד רטרו ולמפרע (ל''ת)

    ע''י כוווווווול כלי התקשורת, 19/03/09 20:23

  • 21.

    מחירון מינוי מזוז ולדור לעליון בהרשעת קצב מעבר לכל ספק (ל''ת)

    האליטה האשכנזית מוכרחה הרשעה, 19/03/09 20:15

  • 20.

    שימו לב לטיעון של היועצים והפרקליטים. לא טוענים כלל לחפות

    ג, 19/03/09 20:02

    אלא שאין ראיות..
    עם יועצים כאלה מי צריך תובעים..

    • כדי שמר קצב לא יורשע מספיק ליצור ספק סביר

      aviadbarel , 19/03/09 20:19

      כדי שיורשע בעבירה בדין פלילי צריך להרשיע מעבר לכל ספק, בשונה מדין אזרחי.
      הדוגמא הכי ברורה ומוכרת היא של או ג'יי סימפסון שזוכה מאשמת רצח במשפט פלילי, אבל חוייב בתשלום פיצויים על אותו המקרה בבית דין אזרחי.
      לכן היועץ של מר קצב צודק בצורה בה הוא פועל, כי במקום להוכיח חפות יהיה לו יותר קל להוכיח שיש ספק.
      במידה והמתלוננת תיקח אותו לבין דין אזרחי אז ידברו על חפות.

      • אולי על השופטים זה יעבוד, אבל לא עלינו...

        d, 20/03/09 08:34

        הוא הרי מנסה לשכנע את הציבור, והטיעון הזה שאין הוכחות הוא פשוט פתטי...
        ותיאורית הקונספירציה, שכל העולם כולו חבר נגדו-עשר מתלוננות, יןעץ משפטי, את מי הוא לא מאשים בקנוניה?
        אולי גם אובאמה שותף...
        שילך כבר ויעזוב אותנו.
        שיזוכה מחמת הספק מצידי ושישב שם בקסטינה עד יומו האחרון עם הגילה והדיצה שלו.

  • 19.

    אשקרה דריפוס (ל''ת)

    הגשש, 19/03/09 20:00

  • 18.

    שימו לב שקצב לא מכחיש את המעשה המיני אלא את הראיות בלבד (ל''ת)

    שיעוף כבר לכלא האנס, 19/03/09 19:59

  • 17.

    לדור יחקור את הנשיא?

    pele_11 , 19/03/09 19:46

    צריך לחפש מישהו ישר ונקי כפיים אם עוד נשאר מישהו כזה במדינה הזאת,שיחקור את שני המושחתים הללו מזוז ולדור.
    החלטתו של מזוז להגיש כתב אישום נגד קצב,היא מבחן הקבלה שלו לחוגי האליטות,כמזרחי שהעמיד מזרחי אחר לדין.

    • אתה כותב בדיוק כמו שקצב מדבר... (ל''ת)

      הצדיק , 19/03/09 20:12

    • pele אני מבין שאתה מציע שאחיו ואשתו של קצב יחקרו אותו במקום לדור? (ל''ת)

      אייני , 20/03/09 03:01

  • 16.

    זכאי, אשם, קלון ,אפור ושאלות

    השני מהאמצע, 19/03/09 19:40

    אונס הוא כפייה מינית. באונס צריך להוכיח שלא הייתה הסכמה מצד הקורבן.
    מכתבי קצב יראו שלא הייתה התנגדות אלא הייתה כאן מזימה של מין תמורת קידום.
    קצב יצא זכאי מסעיף האונס.
    אבל הקלון יישאר. לא יתכן שהנשיא, סמל המדינה, יהיה שטוף זימה.
    הבחורות, א', ב' ושאר האותיות תצאנה נקיות היות וגם הן צד במזימה.
    המשפט ייגמר בתחום האפור.
    יש לי מספר שאלות.
    האם החוק שווה לגברים כמו לנשים?
    האם פרקליטות המדינה נהגה באורח ממלכתי או כמכשיר פוליטי
    האם מוסד הנשיאות מיותר?
    ואם לא, האם יש מקום להמשיך למנות פוליטיקאים נכשלים לתפקיד כה רם?

  • 15.

    נניח שכל זאת עלילה בדומה למשפט דרייפוס גם אז אוי לנו ואבוי לנו (ל''ת)

    משה בודק, 19/03/09 19:38

  • 14.

    אנה נוליך את ח רפתנו? (ל''ת)

    משה בודק, 19/03/09 19:36

  • 13.

    סימנו אותך אדוני הנשיא ... סימנו אותך -- מאמינים בחפותך...!!!! (ל''ת)

    הצלת מזוז = הרשעתך..., 19/03/09 19:34

    • אכן מאמינים (ל''ת)

      אבל מ-פ-ח-ד-י-ם משילטון הפרידמנים, 19/03/09 19:57

  • 12.

    ברפקליטות לא הבינו עדיין, שיש שופט עליון בורא עולם ישתבח שמו לעד אמן

    אילנהלוי , 19/03/09 19:30

    והוא מביא את כל באי עולם בראש השנה לדין ונקבע למשך השנה, מי לחיים ומי למוות, מי לחולי ומי לרפואה ומי לגהינום ומי לגן עדן.

    את הדבר הפשוט הזה לא הבנתם, שיש אבא לעם היהודי שיבוא למשפט את כל השקרנים והמעלילים שוא על בני אדם ואת כל המבזים את דת משה וישראל, זמנכם שאול.

    אתם במילא תכרתו מהנצח לעד בקרוב.

    • באת מהקוף, איזה בורא עולם ואיזה נעליים...

      הצדיק , 19/03/09 19:39

      בגלל שאת עסוקה בשטויות את כובת עם שגיאות כתיב

      • אילנה לוי כוטבט אם שגיעוט קטיב? (ל''ת)

        pele_11 , 19/03/09 19:47

      • דתיות=נבערות=ימניות=הגנה על אנסים. למה? לאלוהים הפתרונים

        א, 19/03/09 19:53

        אילנה הזו היא דוגמא קיצונית במיוחד ומבישה במיוחד לקורלציה הנתעבת בין התופעות. אולי אין מה להתפלא אך לכאוב בוודאי שאפשר. בעיקר כואב לי שאלה פני היהודי המאמין, בור, כוחני ומאוד מאוד לא חכם. הגב' לוי היא בושה לכולנו.

      • לצדיק

        זאב, 20/03/09 07:45

        אני אישית מכיר את אבי כגבר. אתה ודאי מכיר את אביך כקוף

    • בדין של האנס ישבו שלושה שופטים בלי ההוא העליון שלך..הבנת.. (ל''ת)

      הצדיק , 19/03/09 19:40

    • אילנה, את מכה שלא כתובה בקוראן..... (ל''ת)

      אייני , 19/03/09 20:34

    • אילנה, עד שכל הדברים הגדולים נעשים, הבא נעשה ילד ביחד (ל''ת)

      הולך בטל , 19/03/09 22:13

  • 11.

    בכדי להרשיע את קצב בכל מחיר (ל''ת)

    אלעד, 19/03/09 19:22

    • ל-11, למה ? כשהיה נשיא מישהו התעניין בו במיוחד עד לפרוץ הפרשה ?

      מתנה ש. חצור הגלילית, 19/03/09 20:26

      כל טענת הרדיפה היא פרי מוח גדוש בפראנויה.

      • כל טענות הרדיפה הם פראנויה?

        pele_11 , 20/03/09 18:00

        את לא יודעת על מה את מדברת. יכול להיות שקצב באמת אשם ויכול להיות שלא,צריך לחכות לדבר בית המשפט.
        לגבי טענות על רדיפת התקשורת,את לא יודעת על מה את מדברת,את לא יודעת מי אלו התקשורת בארץ,איזה צבועים ונחשים הם. שהם מסמנים מישהו הלך עליו. וכפי הנראה הם סימנו את קצב,הם לא סולחים לו שניצח בקרב על הנשיאות את מזרח שימון חד"ש.

  • 10.

    אם אשם הוא שינמק עד מותו בכלא ואם לאו אזי היתה זו עלילת דם (ל''ת)

    מתוכננת להפליא ע''י אשכנזי פרס והתקשורת, 19/03/09 19:19

  • 9.

    החלטה טובה. צריך לירות בכל הכלים

    חצצית בוטפליקה, 19/03/09 19:15

    קצב הוא חשוד ערמומי ונחוש, שלא יבחל בשום אמצעי. טוב שהפרקליטות אינה חוסכת מאמץ להרשיעו. אחרי הכל, זיכוי בתיק שלו יהיה כתם שלא במהרה יימחה מעל התביעה בארץ.
    אותו יועץ נטול שיקול דעת שזיכה את עמרי שרון מהחשד לשוחד בתיק אפל, עשה כל טעות אפשרית בניהול משבר קצב
    והדברים ידועים...

  • 8.

    מה יש לחקור ? האיש כנראה חולה מין עם תעודות ..

    פרידמן המשפטן, 19/03/09 19:13

    צריך רק לבצע בדיקה רפואית פסיכולוגית והיא שתקבע בוודאות שהאיש זקוק לעזרה פסיכולוגית..

    • אחז בו היצר

      פרויד, 19/03/09 20:26

      האיש היה כנראה חרמן רציני ביותר אבל בכל אירוע כזה תמיד צריך כמו שאומרים לחפש גם את האישה. יתכן שחיי המין שלו בבית היו דלים ומשעממים ולכן הוא חיפש פורקן בחוץ ולכן אם הוא ילך לטיפול זוגי יתכן שניתן יהיה לפתור את הבעיה ואם אכן זו הבעיה חבל שהוא לא הלך באותן שנים לטיפול כזה.

      • לדעתי אחז בו השד, יצר זה לא עילה לאונס.... (ל''ת)

        אייני , 20/03/09 03:03

  • 7.

    מזוז מקולקל הפ ך להיות פולטקאי יותר מאשר יועץ משפטי לחליף אותו הואמכור (ל''ת)

    אילן מסיקה, 19/03/09 19:09

  • 6.

    מה זה דת משה וישראל, זאת שגנבנו מחרטומי מצרים?? (ל''ת)

    הצדיק , 19/03/09 19:09

    • דת משה וישראל זה לעם הקדוש ולא לפושע בהמה סרוחה כמוחך עלוב נפש~צדיק?

      אילנהלוי , 19/03/09 19:28

      תקרא לעצמך זבל זה יותר מתאים!

      כי זה מה שאתה.

      אוכל טריפות ונבלות שכמוך.

      לא לחינם המוח שלך מטומטמם ועוד מתחזה לישר איש עקום כמוך.

      • נכון אני אוכל חזיר ונהנה חבל על הזמן יותר טעים מפרה.. (ל''ת)

        הצדיק , 19/03/09 19:42

        • צדיק, כריך חזיר לא שווה כלום בלי גבינה, מיונז, חרדל אף מלפפון חמוץ... (ל''ת)

          אייני , 19/03/09 20:31

          • מסכים,חזיר בלי גבינה צרפתית לא שווה... (ל''ת)

            הצדיק , 19/03/09 21:50

            • צדיק יאללה לך תתגייר - (ל''ת)

              יופיטר יופיטר , 20/03/09 13:10

        • לפי התגובות שלך אתה גם אוכל חתולים וכלבים חתיכת עלוב נפש

          אילנהלוי , 19/03/09 20:53

          הכל שקוף עליך.

          יהודי לעולם לא יתבטא כמוך.

          • לא, אבל יש לי נפש נהדרת נקיה מדת הזויה ושיקרית (ל''ת)

            הצדיק , 19/03/09 21:54

            • מה עשתה לך הדת - שבזכותה נותרנו עם לאורך השנים? (ל''ת)

              יופיטר יופיטר , 20/03/09 13:11

          • אילנה את פשוט אדם דוחה

            aviadbarel , 20/03/09 00:44

            ראשית, אני לא מסכים עם דיעותיו של האיש, אבל זכותו להחזיק בהן.
            בדיוק כשם שזכותך להאמין באלוהים כשאחרים לא מאמינים.
            האמונה שלך לא עושה אותך עלובת נפש, בדיוק כפי שהיעדר אמונתו לא עושה אותו עלוב נפש. וגם לא המזון שהוא בוחר לאכול.
            מה לך ולצלחת האוכל שלו?! מה עניינך מה עושה אדם בביתו? או במרחב ציבורי?
            אם יאכל טומאה בביתך או אז זה יהפוך עניינך, עד אז עשי טובה לאנושות וחסכי מאיתנו את הבוטות הדוחה שלך.
            הצלחת ממש להרגיז אותי עם ההתנהגות המחליטה שלך, ואני נמנע מלקרוא לך בשמות גנאי, אבל בהחלט יש מספר שיתאימו לך.
            את החשבון שלך תעשי עם אלוהים שאת מאמינה בו, וביום כיפור כשתבקשי כפרה על עבירות שבין אדם לחברו, אל תשכחי לנסות למצוא את אותו אדם שכינית כאן בשמות גנאי ולהתחנן למחילה.
            אם יש ישות עליונה, אני בטוח שיותר מקוממת אותו ההתנהגות שלך והבוטות שלך (ועוד כביכול בשמו ולכבודו) מאשר מה שאוכל אדם זה או אחר.
            בושי והיכלמי לך, יהודיה שנוהגת ביהודי כך. כך לא תקרבי אנשים לדת, כשרואים אנשים סהרורים כמוך אנשים מתרחקים מהדת לא מתקרבים אליה.

      • מה עם "לא תלבין פני חברך ברבים"?

        aviadbarel , 19/03/09 20:24

        אישית אני לא חושב שיש מקום לזלזל בדת, אבל מדוע את מתנסחת בצורה כה בוטה שמפריע אפילו לאדם חילוני כמוני?
        איך את חושבת ירגיש בעלך או הרב שלך אם יראה אילו דברי תועבה את מפיצה ברבים?
        האם את חושבת שזו התנהגות הראויה למחילה?

      • אילנה

        ישראלי, 20/03/09 07:52

        הצדיק הוא למעשה נעמן שפוי שמשנה שמו מפעם לפעם. מה לך לענות לאדם שאימו היתה ידועה בציבור לערבי מאום אל פאחם

    • אני אישית לא אדם דתי, אבל בכל אופן אני נוהג בכבוד בכל אדם מאמין

      aviadbarel , 19/03/09 20:14

      ותהא אמונתו אשר תהא.
      אם מישהו יחפוץ להאמין בעצים שיבושם לו.
      כל עוד הוא חי ונותן לחיות לא מעניין אותי במה הוא מאמין.
      למה לפגוע לחינם במאות אלפי מאמינים אם לא יותר?

    • דת משה וישראל זה שם הדבק שאילנה שואפת במסתרים... (ל''ת)

      אייני , 19/03/09 20:33

  • 5.

    הבנו, מחפש תשומת לב וכמה ראיונות בתקשורת (ל''ת)

    קריירה פוליטית או קידום כזה או אחר, 19/03/09 19:05

  • 4.

    ומי יחקור את הפשעים בפרקליטות ואת לדור? השמאל ממשיך לפעול במרצ

    אילנהלוי , 19/03/09 19:00

    יש להקים ועדת חקירה ממלכתית לחקור את תפירת התיקים במשך שנים של הפרקליטות במטרה שלהם להזיז אישים שמפריעים להם לחלק את ישראל לערבים בעזה ולערבים בישראל וממה שיוותר מעם ישראל, לחסל בברית זוגיות ושלום על ישראל.

    חבל שפרידמן לא ממשיך את העבודה שלו, כי לא יודעת אם יעקב נאמן יהיה חזק מספיק לעמוד לנוכח כל אלה הפושעים שהתנתקו מדת משה וישראל ואין להם אלוהים ושנים פועלים להזיז אישים ממקומם בגלל עניינים אישים ובלי כל קשר לעובדות ולמציאות לאבד את העם היהודי.

    לא לחינם עם ישראל זועק לרפורמה במערכת המשפט, כי אחרת נגיע לים על בטוח ושם תהיה לנו גאולה, הבעיה שרבים לא יזכו לה.

    דבר פשוט שאתם לא יכולים להסביר,הגעתם לעסקת טיעון עם נשיקה על הלחי וחיבוק קל (גם זה מיותר ולא מגיעים עם כאלה שטויות למשפט) ובכל זאת קצב וויתור ולא הסכים גם לזה, ואתם טענתם בפני בית המשפט שאין לכם ראיות ונאלצתם להגיע לעסקת טיעון.

    ועכשיו מה?

    קצב חזר ולא רוצה להודות אפילו בנשיקה, אז פתאום יש לכם הוכחות לאונס?

    צדק צדק תרדוף כתוב.

    שגם את הצדק צריך לעשות בצדק, הצדק צריך להיראות ולא רק להעשות וגם דרך הצדק צריך לעשוח בצדק.

    ואצלכם אין לא זה ולא זה.

    התקשורת ואתם כבר שפטתם את קצב תליתם אותו שתיתם את דמו ועכשיו אתם מגישים כתב אישום.


    לא ראוי ולא צדק ולא דרך צדק, הכל רקוב ומסריח מראש.

    • תקראי תגובה מספר 6, זה יעזור לך... (ל''ת)

      הצדיק , 19/03/09 19:11

    • ומי יישב בוועדת החקירה הזאת?

      pele_11 , 19/03/09 19:51

      אם יביאו את דניאל פרידמן לשבת בוועדה יקפצו הבולשביקים ויגידו שזה אסון לעם ישראל

  • 3.

    הלו אנשים תבינו קצב אשם ב 99%...אבל

    ג''חנון, 19/03/09 19:00

    בגלל האחוז הבודד שנותר הוא יצא זכאי (מחמת הספק,מכירים את צמד המלים)

    • תודה לאדוני השופט על חוות דעתו המקצועית, אבל בכל זאת הנבונים שביננו

      aviadbarel , 19/03/09 20:29

      ימתינו לכבוד השופט מת"א שיקבע אם אשם או זכאי.
      בכל אופן, שמחנו לקבל את הקביעה המוחלטת שלך שהוא 99% אשם, אנחנו מבינים שמדובר בנתון בדוק ומדוד. יפה מאוד, עבודה נפלאה.

      • אני לא יודע לקרא אנגלית..ועוד בלי ניקוד זה מאוד קשה

        ג''חנון, 20/03/09 04:35

        לא משנה איך קוראים לך,אבל הכוונה שלי היתה שיש משקל יתר של התביעה על השופטים..כמו עדות התובעות,עדות של עיתונאים פולטיקאים תיקשורת,לאומת ההגנה שבעצם נשענת רק על קצב עצמו.בסך הכל אם הדבר היה תלוי בי,היתי מזכה את קצב מאחר ואי אפשר להיות בטוחים במאה אחוז שהוא ביצע את המעשים המיוחסים לו.

        • הנשיא בעל הקסם הוטרד ע''י המזכירות שלו. (ל''ת)

          ק''מ-ק''מ., 20/03/09 12:56

  • 2.

    קצב, אכלת אותה לדור מומחה מס' 1 בחקירה נגדית... (ל''ת)

    הצדיק , 19/03/09 19:00

  • 1.

    התרברבות שאין מאחוריה דבר או כותרת מטעה

    ההסטוריה, 19/03/09 18:52

    גם בהנחה כי לדור אין שני לו, הרי שתנאי מוקדם שלדור יוכל יחקור את קצב, הוא שקצב יעיד, ולא חלה עליו כל חובה כזו.

    • אדון מומחה, הוא חייב לענות לשאלות התביעה אם הוא מכחיש את כתב התביעה (ל''ת)

      הצדיק , 19/03/09 19:13

      • אתה זה שטועה...

        חיים, 19/03/09 20:38

        נטל ההוכחה באישום פלילי הוא על התביעה - להוכיח את יסודות העבירה מעבר לכל ספק סביר.

        אמנם הימנעות הנאשם מלהעיד עשויה - לפי החוק - לשמש ''חיזוק למשקל הראיות של התביעה'', אבל עדיין הנטל נותר על התביעה.

        מצד שני - במקרה הזה אני די בטוח שקצב יעיד. אחרת תישאר בפני בית המשפט רק העדות של המתלוננות ומצבו של קצב לא יהיה כל כך טוב...

        • במקרה כפי שאתה מציג אתה צודק, אני כיוונתי אחר..

          הצדיק , 19/03/09 21:57

          מקבל את התיקון

          • טענת הנאשם שלו זה היה שמעון פרס לא היה נחקר,לא עומדת במבחן משפטי. (ל''ת)

            גם היה ניצול מרות ולא אונס,אז העונש יופחת לקצב., 20/03/09 12:49