• 83.

    אם אנסתה שתמות

    תומר, 01/06/09 10:16

    אם לא אנסתה שתחייה עד126.5 שנים

  • 82.

    צביעות תקשררתית,איפה נשמע שנאנסת ממשיכה לעבוד ומזמינה האנס לאירועים

    אילנהלוי , 20/03/09 12:34

    משהו לקוי בתקשורת ובכל התנהלות הפרקליטות עד כדי עיוות חולני.

    כל הסיפור קרה לפני 18 שנה כשקצב היה שר התיירות.

    אז איפה הייתם לפני שנבחר לנשיא?

    ואיפה נשמע שנאנסת לכאורה ממשיכה לעבוד עם האנס ומזמינה אותו לאירועים משפחתיים ועוד אחרי שהיא מפוטררת רוצה לחזור לעבודה?
    אז לא החזיר אותה לעבודה, אז היא מתנקמת?

    יאלה, צאו מזה, כמה שקרים אתם יכולים להביא לנו בלי בושה, כאילו שהציבור בארץ מטומטם בחלקו אכן כן, עובדה שיש עוד כאלה מהבולים שמאמינים לשטויות האלה שלכם.

    לפני 18 שנה?

    אתם חולים גזענים.

    לא סבלו פרסי, אז קבלו פרס בכל זאת.

  • 81.

    הו חייב לשלם על התעויות שלו

    zeev1205 , 20/03/09 11:50

    קצב צרייך לשלם על המעסיים שהו עשה מקומו בבי הכלא על הדבריים שהאיש מ"ס 1 של המדינה עושה כך איין לי רחמיים על אייש שקזה מקומו אוו בכלא אוו בבית משוגעיים.

  • 80.

    משפט מובהק - למושבעים - רק את פסק דינם יקבל העם בכללותו

    יופיטר יופיטר , 20/03/09 08:31

    כל פסיקה אחרת - תואשם בהטיה כלשהי - על ידי חלקים שונים בעם - וזאת כי מעמדו של בית המשפט אינו כבימים ימימה - והאמון בו ממש נפגע - לצערי עקב התנהלות המערכת המשפטית -

  • 79.

    קצב האנס השפל

    סלטי, 19/03/09 20:49

    אני מאחל לך להקבר בבית הסוהר

    • אתה צודק

      zeev1205 , 20/03/09 11:52

      נכון מאוד איש כזה שהיה אזרח מ"ס 1 חייב לשלם את המחייר שם הו יהנה

  • 78.

    אין הוכחות מצולמות/מוקלטות-אין הרשעות

    אליי, 19/03/09 20:47

    די לשיגעון,כל אשה נורמלית שהבוס שלה היה מעיז לגעת לה בכתף , היתה פונה למשטרה.
    הן לא טפשות ובוודאי מישהו שהיו מספרות לו היה אומר לה להקליט או לצלם את מה שהן טוענוטת שעשה ,ובוודאי שלא היו חוזרות לעבודה.
    לכן,יש 2 אפשרויות,או שלא קרה דבר ופשוט בא להן לנקום בו,או שהן נהנו ופשוט בא לו להפסיק והן לא הסכימו.

  • 77.

    משה קצב הוא התרומה של הליכוד לחברה הישראלית (ל''ת)

    מוזיאון, 19/03/09 20:41

    • ארגון ''יד קצב''-סיוע לגרושות במצוקה. (ל''ת)

      תרמנו בעבודה, 20/03/09 12:00

  • 76.

    ישראל של שנות האלפיים מה יש לנו??????????

    אבי, 19/03/09 18:49

    עסקן פוליטי לא כשרוני במיוחד שמתמנה לנשיא היות וכולם להוטים למישהו בגובה העיניים.
    מה עוד יש??נשים תת רמה עם כישורים של לבלר אבל עם רצון גדול להתקדם בכל מחיר -מין תמורת משרה או אפילו מין תמורת מין ותו לא

    ומה עוד יש-יועץ משפטי,פרקליטות,תקשורת ומשטרה תאבי פרסום וקידום ההופכים את יחסי המין לאונס.
    חקירת משטרה באיכות של תת רמה שכל עו''ד יכל להפריכה בשתי דקות.
    יועץ שבתחילה קיבל את שיזםוהצהיר אונס. ואחכ התריע בעליון שכלום לא שווה מהראיות ואחכ שהבין שיצא טיפש שוב חזר לאונס.

    בקיצור -נשיא חרמן שהסתבך עם כלבתות ויועץ תאב פרסום שעשה צחוק מכל המערכת המשפטית במדינה

    • בחלק גדול אתה לצערי צודק, אבל מאז הביזיון בעליון נעשו השלמות חקירה.. (ל''ת)

      הצדיק , 19/03/09 18:54

  • 75.

    קלף בידי הנשים...

    דוברת אמת, 19/03/09 18:28

    לצערנו, היום לא צריך יותר מכמה מילים בכדי להכפיש את שמו הטוב... ללא הוכחות חותכות, מספיקה עדות עלובה של תאבת בצע. לפי איך שאני רואה את הדברים, היא יכלה למנוע את הסיכוי למגע ביניהם... אני לא חושבת שאדם שניהל מדינה במשך שנים הרס את זה וביצע פשע. אונס הוא האשמה חמורה, והעניין הזה הגיע רחוק מדי... כמו כדור שלג... ואם אני צודקת, אזי הא' הזו ראויה לענישה חמורה משל אנשים, כי אין גרוע יותר מהכפשת שמו של אדם...

    • כבוד השופטת ... בית משפט יקבע הכפשות או אמת... (ל''ת)

      הצדיק , 19/03/09 18:53

  • 74.

    תפשתה מרובה לא תפשת.

    felix342 , 19/03/09 18:26

    כשחתמת הסדר טיעון מדוע חזרת בך? היתכן שאתה מר קצב או מי מבאי כחך יכולים לטעון בפני בית המשפט שכל האשמות בגין אותן עברות אין בהם ממש? להוכיח שאתה חף מפשע מכל העברות המיוחסות לך ע"י כל המתלוננות נגדך,ע"י הפרקליטות, היועמ"ש שהמליץ להעמידך לדין? המהלך לפיצוץ הסדר הטיעון יש בו משום הליכה על חבל דק עם זיקה לאמונה פטאלית לחלוטין, לפי כיוון הרוח של רוב הציבור מצבך מבחינה משפטית אינו מוביל למחשבתם של פרקליטך ושלך עצמך וזאת ע"פי דעתי, מקווה שאני טועה -ואכן צדקת בהחלטתך - וזאת על מנת שתוכיח קבל עם ועדה שאכן אתה זכאי והמשפט שכתבתי בכותרת אינו אלא טעות ביסודו.

  • 73.

    נאחל לסנגוריו של קצב שיעשו את הבלתי אפשרי -לזכות אותו.

    דרור מרמת גן, 19/03/09 17:38

    במשפטי אונס,עפ''י חוקי הסדום והעמורה הקיימים, הרי לא נדרשת שום הוכחה כדי להרשיע את הנאשם. המשפט הוא על למי יאמין השופט.תראו לי שופט אחד שיעיז לסכן את שמו הטוב ואת עתידו המקצועי,שיעיז,לאחר הלינץ' של התיקשורת השמאלנית,להכריז פשוט כך: אני מאמין לקצב.
    הרי הלינץ' שיעשו לו בתיקשורת יהייה גרוע מזה שעשו לקצב.

  • 72.

    נאחל לסנגוריו של קצב שיעשו את הבלתי אפשרי -לזכות אותו.

    דרור מרמת גן, 19/03/09 17:33

    במשפטי אונס,עפ''י חוקי הסדום והעמורה הקיימים, הרי לא נדרשת שום הוכחה כדי להרשיע את הנאשם. המשפט הוא על למי יאמין השופט.תראו לי שופט אחד שיעיז לסכן את שמו הטוב ואת עתידו המקצועי,שיעיז,לאחר הלינץ' של התיקשורת השמאלנית,להכריז פשוט כך: אני מאמין לקצב.
    הרי הלינץ' שיעשו לו בתיקשורת יהייה גרוע מזה שעשו לקצב.

    • חד משמעית לא. כל שנאחל הוא שהצדק יצא לאור.

      aviadbarel , 19/03/09 17:50

      אם אכן זכאי שיזוכה, אם אשם שיורשע.
      אנחנו לא בחנו את הריאיות ולא יכולים להביע עמדה. אני מתנגד ללינץ' שבוצע שמר קצב, אבל בהחלט לא יוצא מנקודת הנחה שהמתלוננות משקרות.
      ואני מאמין במערכת המשפט שיוציאו הצדק לאור.
      שופטים נבחרו לתפקידם כדי לקבל החלטות לא אופנתיות, הם צריכים להוציא האמת לאור.

      • אביעד - אני אכן מקווה שהצדק יצא לאור - אבל משומה קים בי חשש

        יופיטר יופיטר , 20/03/09 08:26

        שבמידה וקצב יזוכה - יוטל כתם במערכת המשפט - ולכן לדעתי קצב לא יזוכה מאונס - אך יואשם בניצול יחסי מעביד -עכשיו לא נותר לי אלא לחכות ולראות - אם אכן צפיתי את העתיד חחחחח

    • האיש הנכון במקום הנכון

      בן לניספים בשואה, 20/03/09 11:20

      רק ''עו'ד'' יורם שפטל מסוגל תמורת אתנן מתאים להציל את קצב ולהוכיח את חפותו, בדיוק כמו שהצליח להוכיח שדמייאניוק לא היה במקום..

  • 71.

    לגילה קצב

    הרגיש, 19/03/09 17:32

    אני חס על רגשותיך גב' קצב, ואת האמת את כנראה יודעת טוב יותר מכולנו, עצתי לך:תתגרשי!!! ותפטרי מהבושה. המבט שלך בעיניים כבר מזמן הסגיר את האמת שלך.

  • 70.

    לו היו מאפשרים להמן לסיים אז עבודתו,קצב ויצפאן לא היו מציקים לנו היום (ל''ת)

    מוטקה השושני, 19/03/09 17:23

    • בושה וחרפה. בוש והיכלם לך. (ל''ת)

      aviadbarel , 19/03/09 17:38

    • וריטה (ל''ת)

      עופרר, 19/03/09 18:23

      • גם מופז וגם חלוץ שהמשותף לכלם היא גאונויותם כל אחד בתחום עיסוקו בעבר

        felix342 , 19/03/09 21:43

        בעתיד. יאצפן חקיין ושחקן מצחיק ומעולה, ריטה אחלה זמרת עם קול של זמיר, קצב בכושר רטורי(אחלה פר הרבעה), מופז פוליטקאי ורמטכ"ל מוכשר,חלוץ טייס ורמטכ"ל מעולה -כל אלה שחושבים שבמלחמת שלום הגליל 2 הוא לא ביצע את תפקידו כראוי-אינם אלא טועים בגדול.ישראל ניצחה במילחמה. עובדה הכי -זבלות ומנהיגם נסראללה עדיין מסתתרים בבונקרים כמו חולדות מסוממות במחילות מלאות רפש.

  • 69.

    סוף סוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    משה, 19/03/09 17:20

  • 68.

    איזה מין ... נשיא 'גידלנו' בקרבנו' מגלגל עיניים.. וCD

    שאול המזרחי, 19/03/09 17:17

    צריך למצות איתו את כל חומרת הדין

  • 67.

    הוא הצליח לאנוס כשהיה בן 60? (ל''ת)

    או שלקח ויאגרה או שאישתו מאכילה אותו בגונדי, 19/03/09 17:15

    • To Ashkenazi

      Mustafa, 19/03/09 17:21

      Shame on you

      • קורא עברית ועונה באנגלית, מה אתה מנסה להוכיח???? (ל''ת)

        הצדיק , 19/03/09 17:30

        • אולי אין לו מקלדת בעברית?

          aviadbarel , 19/03/09 17:37

          אולי הוא בטיול / עבודה / לימודים בחו"ל?
          ומה אתה מנסה להוכיח עם ההודעה המטופשת שלך?

  • 66.

    ימין=אלימות זאת אקסיומה (ל''ת)

    עופרר, 19/03/09 17:00

    • אתה מוכיח את ההפוך (ל''ת)

      משה, 19/03/09 17:20

  • 65.

    כמו תמיד (ל''ת)

    החתרן זכה שוב, 19/03/09 16:49

  • 64.

    צדיקים אין בסדום... (ל''ת)

    צדיק בסדום , 19/03/09 16:48

  • 63.

    אחרי שתלו אותו בראש חוצות, עכשיו עושים לו משפט! מיותר לגמרי!

    אילנהלוי , 19/03/09 16:47

    אף אחד לא מצפה באמת כשיש חשבונות אישים לפרקליטות ולמערכת המשפט השמאלנית שבאמת קצב יזכה למשפט צדק.

    במילא כבר שפטו אותו תלו אותו ועכשיו מגישים כתב אישום.

    נו באמת?

    לא לחינם העם בישראל נקעה נפשו ממערכת המשפט שברובה אין צדק, אלא שלטון שמאלני להזיז אישים ממקומם שמפריעים להם לחלק את הארץ לערבים בעזה ובישראל.

    אחרי שהפרקליטות בעצמה טענה שאין לה הוכחות ונאלצה להגיע לעסקת טיעון של נשיקה בלחי וחיבוק קל, אז שקצב חזר בו גם מזה, אז פתאם יש להם הוכחות?

    צדק צריך גם להיראות ולא רק להיעשות, ופה יש לנו, צדק שנראה רע מאד, אין צדק ואין הוכחות באמת, רק סגירת חשבונות תקשורתיים מבחילים.

    תרדו לנו מהגב, אתם כלכם בשר ודם היום פה מחר יאכלו אתכם התולעים באדמה ותפסיקו לשחק אותה כאילו אין בורא לעולם שהוא שופט צדק עליון ומצלם את כולנו והכל מתועד גם המחשבות שלנו.

    • תקראי את כתב האישום הוא דחף 3 פעמים את הקב"ה לבנות... (ל''ת)

      הצדיק , 19/03/09 16:52

      • חחחחחחחחחחחח (ל''ת)

        עופרר, 19/03/09 17:38

    • הלוואי זאת הייתה הבת שלך (ל''ת)

      ירין, 19/03/09 16:53

    • איך הדתיות שלך עולה בקנה אחד עם הגנה מופרעת על איש כזה?

      א, 19/03/09 17:19

      את, אילנה, אדם שוטה ונבער. ניתן רק לרחם עליך ולהצטער בעבור מי שנאלץ לקרוא את קשקושיך הבלתי נלאים. למה לא תעשי משהו יותר מועיל בזמן הזה? מתי התפללת לאחרונה? נראה לך שאלוהים סובל את התפלות שאת מאכילה אותנו? יש לך הרבה על מה לבקש סליחה ביום כיפור. תתחילי עכשיו. קדימה.

    • יסלח לך אלוהים. במחשבה שניה - סביר שהוא לא יסלח.

      מיכל, 19/03/09 17:27

      דברי הבל ורעות רוח כאלה מזמן לא קראתי.

      • אני גם לא סולח לו..אז מה.. מי הוא שיסלח לי או לא ??? (ל''ת)

        הצדיק , 19/03/09 17:53

  • 62.

    מה לגביי זיון המוח שביצע בנו בשבוע שעבר ? (ל''ת)

    יעקב, 19/03/09 16:41

    • גם זו הייתה הטרדת עם, תביעה יצוגית נגדו.. (ל''ת)

      הצדיק , 19/03/09 16:54

  • 61.

    גורמים בליכוד הם שטמנו מלכודת לחברם העצבני מר קצב .

    גונג , 19/03/09 16:31

    הודיע שיסיים קדנציה ויתמודד על ראשות הליכוד .

    ולאחר זמן קצר התפוצצו פרשיותיו.

    • נכון שהא הביא את הסיפור על עצמו, אבל הם בהחלט סייעו לו

      שכן מקרית מלאכי, 19/03/09 16:55

      זה יותר מנכון,שם ידעו מזמן על ''נטיותיו או סטיותיו'' של קצב בתחום המין והשחיתויות, אז ע''מ להרחיק אותו מהם הם עזרו לו להגיע לנשיאות שהביאה כידוע ''לכבוד גדול'',וכשהתעורר החשד שהמושחת מתכוון לחזור ולאיים על כסאם הוציאו לאור חלק ממעלליו (שדרך אגב היו כנראה ידועים גם לאחרים)וסייעו לו להגיע לאן שהגיע,עד אז הם עזרו להשתיק את ''הפרשיות''

  • 60.

    קשה לכם לקבל ספרדים -גזענים

    אברהם, 19/03/09 16:29

    עליהום על אדם שנראה שכבר עבר את כל מדוריי הגיהנום שחררו את העניין-יפיי נפש ששופטים אדם בתקשורת- האמינו לי לו יש את הקדוש ברוך הוא לכם יש אויר -מעניין מה היה קורה ואם מישהו היה מעז אם לא היה ספרדי

    • שמע.. אם טמטום הייתה מחלה כואבת היית כל החיים בגבס... (ל''ת)

      הצדיק , 19/03/09 16:50

    • יאללה יא בכיינים... ספרדים מקופחים... נשבר השטרונגול ממכם (ל''ת)

      עופרר, 19/03/09 16:54

      • גזען מחליא

        aviadbarel , 19/03/09 17:35

        זה שמצאת ספרדי בכיין לא אומר שכולם בכיינים.
        בדיוק כשם שאתה אשכזני גזען לא הופך את כל האשכנזים לגזענים.
        אדם דוחה וקטן.

        אהה - ואני ספרדי עליון לך, אתה אדם גזען ונחות. ואני גאה להיות ספרדי. ואני לא מרגיש מקופח, למען האמת אני אפילו מוצלח.

        • ומי סיפר לך שאני אשכנזי? (ל''ת)

          עופרר, 19/03/09 17:39

          • זו הייתה דוגמא

            aviadbarel , 19/03/09 17:48

            לא מחייב שאתה אשכנזי, יתכן כל מוצא אחר, אבל למרות שאתה ממוצא X ואתה גזען מחליא, לא הופך את כל מי שנולד צאצא לX לגזען.
            רק אתה גזען מחליא, לא כל הגזע אליו אתה משתייך, בדומה לבכיין שאליו הגבת. אגב, גם הוא לא אמר שהוא ספרדי.

  • 59.

    הקצב הנקלה

    gadush, 19/03/09 16:29

    ההצעה הטובה ביותר ששמעתי היום זו שהציעה להחליף את הקצב הנקלה בגלעד שליט.יש סיכוי שהחמאס יסכים מצד אחד יהיה בידם נשיא,מגעיל אמנם, אבל הם רגילים לדברים מגעילים גם הם עצמם כאלו.ומצד שני נוכל להפטר מהזבל הזה מבלי הצורך להאכיל אותו בבית הסוהר לשנים רבות.

  • 58.

    ואני חשבתי לתומי שהוא כבר הורשע... הרי קוראים לו אנס כל הזמן?!

    aviadbarel , 19/03/09 16:29

    ראשית אפתח דבריי באומרי שאיני מאמין בחפותו או באשמתו של מר קצב. אינני שופט, ואני נותן אמוני במערכת המשפט הישראלית.

    אבל - קצב הורשע מעל דפי העיתון כבר לפני שנתיים, ומאז נותר אשם לטעמם של אי אלו גורמים שיתכן ומונעים ממניעים זרים.

    לא יתכן שבמדינת חוק אדם יורשע לפני שנתבע. רק עכשיו קצב נתבע על עבירות המיוחסות לו, ועד לאחר שיורשע לא יכול להיות שמבצעים בו לינץ' תקשורתי.

    ולכל יפי / עייפי הנפש שחושבים שיש לתלות אותו בכיכר העיר לפני הרשעה - חשבו איך תרגישו אם תהיו מואשמים אי פעם במשהו ואתם באמת לא אשמים?! מה יעזור לכם שישחררו אתכם מהכלא אחרי ארבע שנים כשכל השכנים והחברים שלכם חושבים שרצחתם / גנבתם / אנסתם? זו נורמה חברתית קלוקלת להרשיע אדם טרם משפטו, והגיעה העת שנבין זאת. במידה ויורשע מר קצב אני מאחל לו שיכנס לכלא ליתרת ימיו, אבל במידה ויצא זכאי אני מאחל כליאה לכל אלו שהרשיעו לשווא. לא מתקבל על הדעת להכתים אדם לפני שהורשע.

    • אתה טועה ומטעה, בתקשורת נאמר חשוד באונס.. בפירוש.. (ל''ת)

      הצדיק , 19/03/09 16:56

      • לא טועה ובוודאי שלא מטעה... ילדים בכיתה א' כששומעים משהו מקבלים אותו

        aviadbarel , 19/03/09 17:33

        במה שנקרא FACE VALUE, אצלנו שהתבגרנו אנחנו מסוגלים להבין גם SUB CONTEXT - שפת גוף, אינטונציה, ריאיון של 20 דקות עם מאשימה באונס למול ריאיון של 20 שניות עם הנאשם, ועוד עשרות דוגמאות.
        קצב הורשע בתקשורת (ומספיקה הצצה חפוזה לתגובות כאן בכתבה) וזה חמור מאוד במדינה מתוקנת.
        אם אתה מסתפק במילה "חשוד" דיינו, אבל אנו המבוגרים, בעלי הדעת המפותחת, מייחסים חשיבות לדברים שמעבר לבסיס. צר לי עליך אם דעתך כה מוגבלת.

        • שמור את צערך לעצמך, פסק הדין ינתן על בסיס העובדות בלבד... (ל''ת)

          הצדיק , 19/03/09 17:41

          • אני בהחלט נותן אמוני במערכת המשפט הישראלית

            aviadbarel , 19/03/09 17:46

            (בכל הנוגע לדיני פלילים. על ענייני חוק ומדינה יש לי הסגות אבל זה לא רלוונטי לנושא).
            הערתי היא על אנשים רדודים שקבעו שהאדם אשם, החלו להפיץ הכפשות אלו בעיתונות, וגרפו אחריהם עדר של מאמינים.
            ואני אעשה עם צערי מה שבא לי, אם לא מוצא חן בעינייך, שמור דעותייך לעצמך.
            אם אתה מגיב אתה צריך לצפות שיגיבו לדבריך, כך אני פועל ולכן אני עונה לאחר חשיבה, דבר שניכר כי חסר בתגובותיך.

            • אני שמח שאתה סומך על מערכת המשפט.. באמת שמח..

              הצדיק , 19/03/09 17:56

              אני מגיב גם מהראש וגם מהבטן, תלוי למי...

            • איך אתה יכול לתת אמון לאחר הפרשה הזאת -בית דין לכדורגל חכם מהם

              אבי, 19/03/09 18:59

              בתחילה נקבע אונס על סמך חקירה רשלנית.
              אח''כ נקבע שזאת נשיקה בלבד.
              אח''כ בית משפט עליון נדרש כנקמה בקצב להתכנס ושמע שוב מהיועץ שאין ראיות -וגם הסתיר מהציבור את שאמר היועץ.

              אחכ הבין היועץ שהוא מטומטם ועל אותן ראיות קבע שוב אונס.
              מזוזגרם נזק הרבה יותר מקצב

              • אולי אני תמים אבל כך אני מאמין... אוי לנו אם לא ניתן להאמין בשופטינו..

                aviadbarel , 19/03/09 19:44

                מה עוד נותר? אם אדם לא יכול לייחל למשפט צדק, מדוע שיתן אמונו במערכת המשפט? ייתכן ואני רוצה להאמין בלי הצדקה, אבל למרות התיאטרון שבוצע במר קצב אני עדיין מאמין שהם יוכלו לגבש החלטה אובייקטיבית בנושא זה.
                איזה אינטרסים יש להם? הוא כבר לא בפוליטיקה (בשונה ממר רמון למשל) אז לא יועיל ולא יזיק לכלוא אותו.
                בכל מה שקשור לפוליטיקה אני בהחלט לא נותן אמוני במערכת המשפט בוודאי שלא כל עוד הם עובדים בשיטת חבר מביא חבר. כשיתמודדו על אמון הציבור וייבחרו דמוקרטית או אז תהיה להם הסמכות להתערב בהחלטות ממשלה. לגבי פלילים עודני תמים.

      • והנה דוגמ\\א נוספת מיני רבים בה נתקלתי. כתבה באתר הזה, שכותרתה היא

        aviadbarel , 19/03/09 21:15

        "שןב הוא כפה את עצמו" לצד תמונתו של מר קצב.
        הנה הקישור
        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/866/287.html
        עדיין אתה טוען שהקפידו להדגיש שהוא רק בגדר חשוד?????? כותרת זו זועקת לשמיים. עוול נוראי.

  • 57.

    פיצול אישיות? (ל''ת)

    אלרן, 19/03/09 16:29

  • 56.

    הוא מחוק (ל''ת)

    לרן, 19/03/09 16:28

  • 55.

    אם לא נצחק?נ שת ג ע !!!

    מלי מרעננה, 19/03/09 16:25

    קצב -זה שם מחייב -תראו לי קצב שלא אוהב פרגיות/בשר טרי....

  • 54.

    אולי תתאבד ותחסוך מאיתנו את יתרת הבושה שעוד נותרה... (ל''ת)

    הצדיק , 19/03/09 16:18

  • 53.

    להכניס לכלא מייד את האנס הסידרתי !!!!!!

    חיים, 19/03/09 16:07

    חייבים להגן על המתלוננות המסכנות מפני חיית האדם המפלצת הזאת שחברי הכנסת ה''מוכשרים'' בחרו להיות נשיא.

    חוק בוזגלו חייב לפעול גם הפעם ויש לרשום אותו בעבריין מין סידרתי ולהרחיק אותו מהציבור.

    לא ייתכן שנשים יפחדו ללכת פה בארץ בגלל אנסים מטונפים ומגעילים כמו משה קצב !!!

    • קודם משפט, אבל מעצר בית עד תום ההליכים זה כן... (ל''ת)

      הצדיק , 19/03/09 16:23

  • 52.

    מקום דיון

    אנוש, 19/03/09 16:00

    מדוע בתל אביב?
    בית משפט זה עמוס מאוד
    מדע לא בבר שבע? כדי שעיתונאים לא ייסעו רחוק?

    • בבית המשפט המחוזי בת"א טובי שופטינו... (ל''ת)

      הצדיק , 19/03/09 16:24

  • 51.

    בזיון של נשיא בדימוס

    נוסטרדאמוס, 19/03/09 15:59

    פשוט לא יאומן שזה האיש שהיה נשיא המדינה. מעבר למה שעשה שאין עוררין על כך, ההתנהלות ומסיבות העיתונאים ההזויות משהו גורמות לחשוב שמא איש זה אין מקומו בינינו ומוטב לו היה נכנס לאיזה מוסד סגור על מנת שלא יהרוס לעצמו את החיים יותר ממה שכבר עשה. הקצב המסורס.

    • אתה מקשיב לעצמך?!

      aviadbarel , 19/03/09 17:54

      אין ספק שעשה זאת?
      על סמך מה אתה אומר?
      בית הדין בתל אביב טרם הרשיעו, האם יש הרשעה מבית דין אחר?!
      די עם הצמא לדם, המתינו לדעתם של שופטי בית הדין, אם ימצא אשם, נוכל להתגבש כולנו ולדרוש דמו של קצב, אבל המתינו להרשעה. מה כל כך בוער לכם?!

  • 50.

    זוכרים את פליטת הפה (''לא התאבדתי'') של הקצב בהרצאתו?

    היצ'קוק, 19/03/09 15:59

    ובכן, הוא שכח מילה קטנה: ''עדיין''. בקיצור, לא יהיה את מי לשפוט.

    • הלוואי... (ל''ת)

      הצדיק , 19/03/09 16:25

    • ימים יגידו אם

      התמים, 19/03/09 16:29

      היו גם פליטות מסוג אחר על השטיח המיטה התחתונים...

  • 49.

    gizanut

    gizanuy beisrael, 19/03/09 15:58

    israel gizanit zadak zadak karter

  • 48.

    גילה המיסכנה ממשיכה לחיות איתו מחוסר ברירה (ל''ת)

    אין לי ספק שגילה יודעת בדיוק מי האיש, 19/03/09 15:57

  • 47.

    היועץ מזוז הנחית על קצב את כל ספר החוקים... וזו ללא ספק נקמנות . (ל''ת)

    Jerraysi , 19/03/09 15:54

  • 46.

    היה צריך להסכים לעיסקת טיעון.

    מני, 19/03/09 15:50

    איש טיפש.

  • 45.

    אחרי שתלו אותו וזרקו את נבלתו לאספסוף התחיל המשפט ? (ל''ת)

    שפתי כהן , 19/03/09 15:45

    • אויי הבכיינות...אנס שישלם! (ל''ת)

      עופרר, 19/03/09 15:51

      • מי שמך לקבוע שאנס? המרומם אתה מהעם? האם בדקת כל הריאיות?

        aviadbarel , 19/03/09 17:42

        יתכן שיורשע, ואם אכן יורשע אני מאחל לו שיירקב בכלא.
        לא מכיר את האדם ולא מאמין בחפותו או באשמתו, אבל יש לנו בתי משפט בישראל, בואו ניתן לשופטים לעשות עבודתם.
        ריסקתם את הבן אדם לפני שנתיים ורק היום הוא נתבע.. צריך לחכות עד שבית המשפט יאמר את דברו. תנו הכבוד הראוי לשופטים בישראל, תנו בהם האמון, והמתינו לפסיקתם.
        מה פשר הריקוד על הדם?

    • קול שפוי בין המון צמא לדם. ישר כח. (ל''ת)

      aviadbarel , 19/03/09 17:43

  • 44.

    פרשה מוזרה

    ברבר יאני, 19/03/09 15:35

    פרשת הנשיא קצב, איננה מוסיפה כבוד,
    לא למר קצב ולא לרשות השופטת של ישראל.

    אולי זה גורלנו המר, להיות נרמסים
    תחת מגפיהם של עובדי ציבור עריצים,
    ופקידי רשות רומסים.

    ישראל היא ארץ של עובדי ציבור לא מתאימים.

  • 43.

    ##### אתם קולטים?!?! הדבר הזה היה נשיא. בוזָ'ה מוֹי...

    גדי ק., 19/03/09 15:18

    איזה מזל שלא באמת(!) נדרש לייצג אותנו. מעצם היותו נבער ונלעג, שַמרו עליו בפרופיל הכי נמוך!
    שיבזבז כספי ציבור בטיולי סרק וכאלה... ''לא משנה coute que coute העיקר שלא באמת נזדקק לו'' אמרנו אז, נבוכים ומבויישים.

    אך היתה היא כאין וכאפס לעומת המבוכה הרטרואקטיבית שאנו חשים כיום.

    בואי, גילה, הולכים הביתה...

  • 42.

    חייבים לחקוק את פרשת הסחיטה ואת הפרקליטות כי

    גג, 19/03/09 15:17

    זה חיוני מבחינה ציבורית .
    לכן יש לפרסם את הנימוקים שנמנעו לחקור ולהגיש כתב אישום בפרשת סחיטה נגד נשיא מדינת ישראל .
    ומנגד הוגש כתב אישום אשר אם היסוד לו הוא העדות שפורסמה ביום שישי במעריב , הרי שמזוז וגם לדור שני ליצנים שצריכים להתפטר דחוף ואולי לעמוד לדין .

  • 41.

    עלילת דם

    גדעון, 19/03/09 15:12

    הכל שקרים ותפירת תיק

    • מעניין אם זה היה קורה לבת שלך גם היית מדבר ככה (ל''ת)

      עופרר, 19/03/09 15:53

  • 40.

    ''פינת הליטוף'' של קצב (ל''ת)

    ''קומה ראשונה'', 19/03/09 15:10

  • 39.

    לפי דעתי הוא הולך על הבאב אללה מה שיהיה יהיה ואם יקבל אותה לא במקום...

    אבי, 19/03/09 15:10

    כנראה שיירה לעצמו בראש לא יותר משבוע לאחר מכן...


    זוהי דעתי

    אם כבר ללכת אז ללכת עם ה''אמת'' שלו כמה שתהייה אמיתית או לא

    • קיבל אחלה שטרונגול (ל''ת)

      עופרר, 19/03/09 15:53

  • 38.

    להזכירכם...

    ארז, 19/03/09 14:57

    זהו כתב האישום שמזוז העיד בפני בג''צ שאין לו ראיות להרשעה...

  • 37.

    מי שמבזה את מוסד הנשיאות שיענש

    מוטי, 19/03/09 14:54

    משה קצב המיט קלון על מוסד הנשיאות והיום הוא מתבכיין כמו כרוכיה. אני מקווה שלשופטים יהיה את האומץ למצות את הדין עד תום.

  • 36.

    גבר שמסוגל ''לבגוד'' באישתו ובילדיו-מסוגל גם לאנוס!

    מורן, 19/03/09 14:48

    התנהגות לא מוסרית גוררת למעשיים ''פושעים''.הגבול דק מאוד !

    • נשחפת

      clagros , 19/03/09 15:22

      שהבן-אדם הוא מניאק אמיתי כבר הסכמנו.
      מזה ולהדביק לו תארים נוספים, זה סתם להתעלל בגופה: מאיפה לך מהעוד הוא עשה?
      קל מאוד לקפוץ עלין עכשיו שהוא חצי גמור. אין לאף אחד זכות להמציא פשעים פוטנציאלים.
      תבדקי את עצמך קודם - ותופתעי!

      • אני לא מחלקת ''תארים בקלות''=הוא הרוויח בזכות עצמו!

        מורן, 19/03/09 15:45

        כתב האישום=לא אני כתבתי והגשתי אותו.

        • אם את לא מבינה ההבדל בין "כתב אישום" לבין "פסק דין" את לא צריכה לחוות

          aviadbarel , 19/03/09 19:48

          דיעתך ברבים.
          לא כל מי שמואשם בביצוע עבירה מורשע, ולכן בינתיים מר קצב עדיין בגדר חשוד, ולא אנס.
          בדיוק כשם שהמתלוננת היא מתלוננת, ולא "נאנסת" או "מגישת תלונת שווא".
          אחרי שיחליטו השופטים נדע מי שקרן - מר קצב או ההיא שניסתה לסחוט אותו.
          מעט סבלנות והערפל יתבהר.

    • שטויות... גם ביבי בגד בשרה... אבל הוא לא אנס (ל''ת)

      עופרר, 19/03/09 15:54

    • כל המתוסכלים והמעורערים יוצאים כאן מהחורים (ל''ת)

      אבי, 19/03/09 19:01

  • 35.

    שוויון בפני החוק, כולם שווים אך יש שווים יותר.

    צדק צדק תירדוף!, 19/03/09 14:45

    שוויון בפני החוק, כולם שווים אך יש שווים יותר.

    אישה יכולה בשקרים לקבור אדם בבית סוהר עד סוף ימיו.
    כאשר יתברר שנעשה הדבר בשקר, האישה לא תיתן את הדין על כך!!!!!


    החוק:
    סעיף 240 (א) לחוק העונשין
    \\ '' המוסר הודעה או עדויות בענין אחד בפני רשויות שונות, והודעותיו או עדויתיו
    סותרות זו את זו בשאלה עובדתית שהיא מהותית לגבי הענין ועושה כן בכוונה
    להטעות, דינו מאסר 5 שנים''.

    הוראות הפרקליטות, 14 לאוקטובר 1993

    2.5 מדיניות התביעה בהעמדה לדין של עד תביעה ושל קורבן עבירות מין או אלימות
    שחזר בו במשפט מעדותו.

    5......''במקום שמדובר בחזרה מעדות של קורבן עבירות מין או קורבן עבירות אלימות
    יש לנקוט גישה זהירה ולמנוע בדרך כלל מהעמדת הקורבן לדין בגין מתן עדות סותרת''

    7. ...''לפי כך רק במקרים נדירים ביותר אם בכלל יש מקום לניהול הליכים פלילים
    נגד העד במקרה זה''.
    ''ובוואדי שאין מקום לעצרו לצרכי חקירה.

  • 34.

    אני מציע לקרוא את העדות המוזרה של א' ...........

    גג, 19/03/09 14:45

    בכתבה עיניינית של כתבת מעריב דורית גבאי .
    לדעתי : אם זו העדות נגד קצה אז מדובר בעדות מפוקפקת עד כדי בלתי הגיונית ועל זה התבססה הפרקליטות ?
    אני לא מאמין !!!!!!
    עדות שקר ועלילת שווא !! נקודה !!

    • אם זו באמת העדות אז מזוז ולדור השתגעו - נקודה ! (ל''ת)

      רחל, 19/03/09 15:13

    • 9 נשים ללא תאום מספרות על הטרדות סידרתיות .

      תמים, 19/03/09 15:59

      תגידי גג , זה נראה לך בעייה של הפרקליטות ,או של כבוד אנסיא ?

      • מי אמר שזה ללא תאום? בדקת העובדות? חקרת העדים?

        aviadbarel , 19/03/09 19:51

        ואם אכן 9 נאנסו, מדוע מגישים תביעה רק על אחת?!
        די עם הלינץ'! חכו שתתקבל החלטה בביה"מ, אם יצא אשם כולנו נדרוש ראשו, אבל תנו לו הזדמנות להוכיח צדקתו.
        ואני אישית לא התרשמתי לטובה מאותה א', ששמעתי הקלטה שלה מנסה לסחוט את מר קצב, ומתבכיינת שאין לה כסף ובית. זו לא עדה אמינה (והיועמ"ש חושב כמוני...).

  • 33.

    קצב,אברגיל,אולמרט,אלפרון,הירשנזון,רוזנשטין ועוד רבים אחרים באו (ל''ת)

    מתוך הליכוד והימין המושחת ומשחית., 19/03/09 14:44

  • 32.

    היו זמנים שקצב ניסה להחשיד גורמים בסביבת נתניהו שמתנכלים לו (ל''ת)

    עכשיו הטיפשים מאשימים את השמאל?!, 19/03/09 14:41

  • 31.

    קצב ואמיר פרץ הם ההוכחה לכך שיוצאי מזרח לא מתאימים לתפקידים חשובים (ל''ת)

    מורדו , 19/03/09 14:38

    • מה עם הירשנזון חיים רמון, אברהם שפירא?

      חיים, 19/03/09 15:30

      כולם מהמוצא שלכם, אך תירד כל כך נמוך שפל.

    • ואהוד אולמרט? ועבריינים אשכנזים?

      aviadbarel , 19/03/09 19:55

      לא חסר חארות בשום עדה / גזע.
      בדיוק כשם שאתה דוגמא לגזען מגעיל.
      רוצחים יש אשכנזים, רוסים, מרוקאים, עיראקים, תורכים, תימנים וכל מאפיין אחר שתוכל לחשוב עליו (צבע, מין, העדפה מינית, גזע, עדה וכו').
      חבל לי על אנשים כמוך שבשנת 2009 מרשים לעצמם להישמע כאחרון הגרמנים במאה הקודמת.
      תתפתחו אנשים - הגיעה העת ללמוד לחיות ביחד. אנשים מחליאים כמו הנבלה הזה שהגבתי לדבריו יוצרים שסעים בחברה ועלינו להקיא את הבהמות הללו מתוכנו.
      כולנו שווים בפני החוק ובפני החברה, והגיעה העת להשלים עם זה. מי שלא יכול להשלים עם זה שילך לגור איפה שאוהבים נאצים.

  • 30.

    קצב העם איתך

    מבקשת צדק, 19/03/09 14:36

    עם קמפיין גדול של 20 אירגוני נשים נגדך, אני בספק אם נראה צדק.
    המלחמה היא בין הגברים לנשים - אני עם הגברים!

    • דבר\\י בשם עצמך - אל תנכסי לעצמך את ''העם'' (ל''ת)

      מתן, 19/03/09 14:41

      • העם שדורש צדק ואתה מתן דורש נקמנות (ל''ת)

        דורשת צדק, 19/03/09 16:13

        • מי את/ה שתחליט/י מה הצדק ומה העם דורש? (ל''ת)

          מתן, 19/03/09 16:24

    • לקחת לי את המילים מהפה

      Avi Ecuador, 19/03/09 14:54

      כל הכבוד, אישה אמיצה, חבל איפה שאת רק צדיקה אחת בסדום ויתר ההמון הנגרר פשוט צמא לדמו של הפרנק

      • צדיקה?!אישה שמעודדת בגידות צדיקה???

        מורן, 19/03/09 15:07

        בושה!!!!!

        • מורן, היכן כתבתי שאני מעודדת בגידה?

          מבקשת צדק, 19/03/09 16:22

          אם גבר או אשה ירצו לבגוד הם לא צריכים את העדוד שלי

    • לדעתי לא יכול להיות משפט כי ..........

      DD, 19/03/09 15:23

      אחרי שכל העדויות פורסמו בעיתונים ובעיקר העדות עליה בעיקר מבססים את התביעה .
      אפשר לנהל משפט צדק ?????
      כל העדים יודעים ורואים את העדויות !!
      כשהייתי בבית המשפט ביקשו מכל העדים לצאת מהאולם של השופט כדי שלא ישמעו את העדות של העדים האחרים משום שזה פוגם באופן משמעותי במשפט .
      אז אם כל העדים מכל הצדדים כבר יודעים מה כל אחד מעיד זה לא ישפיע על העדויות ?
      זה יהיה משפט ??
      משם תצא אמת ? פסק דין צודק ?
      אני לא משפטן אבל לא נראה לי שאפשר בכלל לקיים משפט במצב שנוצר .
      לפחות שבפרקליטות ילמדו לקח לא להדליף ראיות לעיתונות .
      אולי יש כאלו שמדליפים שמקבלים שוחד ?
      לדעתי חייבים !!!! לחקור מי הדליף או הדליפו ולהעמיד לדין מדובר בדבר חמור ביותר .
      אני זוכר שלפני בחירות הדליפו מהפרקליטות בתל אביב והעיפו את המדליפה עו''ד ברקוביץ. הבעיה שלא ישבה בכלא ולא נקנסה אז עדיין קל להדליף , או שמקבלים שוחד בשביל הדלפות שגם זה חמור לא פחות .

    • אנחנו בטוחים שאת לא מתחזה.. או מקבל משכורת. העם עם אחותך (ל''ת)

      עופרר, 19/03/09 15:55

  • 29.

    זו הסיבה למה אלוהים לא יורד לעם...............................

    שאול קאופמן , 19/03/09 14:31

    אדם ששוהה על האולימפוס לא תמיד צריך לרדת לעם,אבל אם כבר החליט לרדת ,אז לא לרדת יותר מהרצוי.זו אולי הסיבה שאלוהים לא יורד לעם.אם יורדים לעם ,לפעמים צפויות גם הפתעות.

  • 28.

    לאבי מאקוודור

    עמנואל, 19/03/09 14:31

    אבי, אני חייב להודות שאתה איש ישר ואמיץ. אתה תמיד נאמן לאמת שלך ולא חושש להביע דעות גם אם אינן פופולריות וגם אם הן גורמות לתגובות מתלהמות מיתר המגיבים. אני לא תמיד מסכים עם כל מה שאתה כותב אבל אני מעריץ את דרכך. הלוואי וירבו כמוך בארץ בכלל ובממשלה בפרט

  • 27.

    אדם נאלח, הליכוד העדיף אותו על מר פרס כנשיא

    חכם מימון, 19/03/09 14:30

    קצב האנס הוא פני הליכוד,
    הוא היה שר מטעמם והם בחרו בו להיות להם (לא לי) לנשיא מדינת ישראל למרות כל השמועות והרינונים על מעשיו שהיו ידועים,

    • צודק! צודק! צודק! (ל''ת)

      עופרר, 19/03/09 15:38

    • אפשר לחשוב איזה מציאה פרס - איש הזוי שחתם על אוסלו והביא לכאן את ערפאת (ל''ת)

      gilberet , 19/03/09 16:09

  • 26.

    יהיה משפט בכלל ?? כנסו !!!!

    DD, 19/03/09 14:29

    יהיה משפט בכלל ??
    אחרי שכל העדויות פורסמו בעיתונים ובעיקר העדות עליה בעיקר מבססים את התביעה .
    אפשר לנהל משפט צדק ?????
    כל העדים יודעים ורואים את העדויות !!
    כשהייתי בבית המשפט ביקשו מכל העדים לצאת מהאולם של השופט כדי שלא ישמעו את העדות של העדים האחרים משום שזה פוגם באופן משמעותי במשפט .
    אז אם כל העדים מכל הצדדים כבר יודעים מה כל אחד מעיד זה לא ישפיע על העדויות ?
    זה יהיה משפט ??
    משם תצא אמת ? פסק דין צודק ?
    אני לא משפטן אבל לא נראה לי שאפשר בכלל לקיים משפט במצב שנוצר .
    לפחות שבפרקליטות ילמדו לקח לא להדליף ראיות לעיתונות .
    אולי יש כאלו שמדליפים שמקבלים שוחד ?
    לדעתי חייבים !!!! לחקור מי הדליף או הדליפו ולהעמיד לדין מדובר בדבר חמור ביותר .
    אני זוכר שלפני בחירות הדליפו מהפרקליטות בתל אביב והעיפו את המדליפה עו''ד ברקוביץ. הבעיה שלא ישבה בכלא ולא נקנסה אז עדיין קל להדליף , או שמקבלים שוחד בשביל הדלפות שגם זה חמור לא פחות .

    • צודק - לא יכול להיות משפט צודק חוץ מזה .........

      שימי, 19/03/09 15:12

      לא יכול להיות משפט צודק חוץ מזה הוא כבר הואשם נשפט ע''י התקשורת וגם נענש במשך שלושת השנים האחרונות בעוש הגרוע מגזר דין מוות

    • נכון, לא יהיה משפט, אך הסיבה לכך שונה לגמרי:

      איבן שפטוטא, 19/03/09 15:56

      הנאשם ימנע בעד עצמו מלהגיע אליו כשיש נשמה באפו. לפרט?

  • 25.

    שיפתחו לו את התחת בכלא..לא בגלל האונס אלא בגלל שהוא חפר לנו בראש

    Puki , 19/03/09 14:28

    במשך 3 שעות בטלוויזיה!

    חבר אתה חופר!!!

  • 24.

    THE REALLY CIRCUS....................

    ILVAIRA, 19/03/09 14:27

    RIGHT NOW IT WILL BEGIN THE REALLY KATZAV-GATE
    !!!!!!!!!!!!!!!!
    IT WILL REMEBER ME THE CLINTON~GATE WITH MONICA LEVINSKI
    !!!!!!!!!

    OH ! POOR LITTLE GHILA
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 23.

    אם זה באמת כך אז זה חבל מאוד ומצער מאוד (ל''ת)

    פקק תנועה , 19/03/09 14:18

  • 22.

    מה אתר קתה נסי {נשיא} ותהני. ולתפארת מדינת ישראל! (ל''ת)

    א. א. ב.. ל. ה. כולן, 19/03/09 14:11

  • 21.

    קצב ,האנס הסידרתי חסר הבושה בכל הזמנים, שיא גינס,,,,,,,, (ל''ת)

    צוקצי, 19/03/09 14:10

  • 20.

    לא הבנתי!זו הזדמנות לכתוב לנו את שטויות שלך בלי קשר לכתבה? (ל''ת)

    haya u.s.a. , 19/03/09 14:05

    • זו תגובה למספר 12 -יניב!! (ל''ת)

      haya u.s.a. , 19/03/09 14:06

  • 19.

    תלונות שווא!!! - הגיע הזמן לעונש מאסר בפועל!

    תלונות שווא!, 19/03/09 13:57

    תלונות שווא!!! - הגיע הזמן לעונש מאסר בפועל!

    יש תופעה הולכת וגוברת, ומדובר באלפי תלונות שווא, שנשים מגישות נגד גברים!

    עקב כך, גברים נעצרים ונאסרים על לא עוול בכפם!

    גם כאשר המישטרה גילתה, שהאישה הגישה תלונת שווא, היא לא עושה דבר כנגדה.

    זה מדרבן את הנשים להגיש עוד ועוד תלונות שווא, כי הן יודעות, שגם כאשר יתפסו, המישטרה לא תעשה להן דבר!

    ובנתיים, הן השיגו את מבוקשן!

    הן נקמו, השיגו השגים משפטיים, הושיבו גברים חפים מפשע במעצר ומאסר, ואחרי כל זאת, לא עושים כנגדן כלום!!!

    הגיע הזמן לחוקק חוק של עונש מאסר מינימלי, של שנה ויותר מכך, בגין עבירה של הגשת תלונת שווא במישטרה!!

  • 18.

    האחים קצב, דורשים לבצע שיחזור בכל מחיר.

    אבנר פרטוש, 19/03/09 13:57

    מי חשוד באונס ולא יושב על סוף ההליכים

  • 17.

    ויקשה ה' את לב קצב, וידחה את עיסקת הטיעון .

    יוסי הר אבן, 19/03/09 13:55

    עכשיו שילך לכלא עד סוף ההליכים.
    מזוז ניצל בנס, מעיסקת טיעון מה זה מפוקפקת.

    • מאיפה אתה יודע מה באמת קרה?! תיזדיין בסבלנות! (ל''ת)

      אבי הר סיני, 19/03/09 14:53

  • 16.

    כבוד אנסי משה כזב

    מבקר המדינה 1 , 19/03/09 13:52

    מה בדיוק עבר בראשו של משה קצב כשהחליט לנאום בקרית מלאכי?...
    איך הוא יסביר כיצד 9 נשים שאין קשר ביניהן, קשרו נגדו קשר קונספירטיבי?...
    משום מה, בנאומו הארוך והמתיש, לא מצא הכזבן הזה זמן לתת הסבר על השאלה הזאת.

  • 15.

    קצב, מקומך בכלא ! (ל''ת)

    עמיר, 19/03/09 13:52

  • 14.

    הקצב מקרית מלאכי

    רספוטין, 19/03/09 13:52

    בעולם המפגר של הערבים והמזרחים, קצב הוא סמל לגבריות.לא פלא שהמעריצים שלו באים מהמחנה הימני.

    • מי שמעריץ את הערבים וחרד לגורלם אלו דווקא השמאלנים.

      gilberet , 19/03/09 14:00

      מי פרסם היום כתבה על הפלסטינאים שסבלו בעופרת יצוקה.
      חניכי המכינה ע"ש רבין

      • כל הכבוד לשמאלנים!!! (ל''ת)

        עופרר, 19/03/09 15:39

        • ממש כל הכבוד לשמאלנים - על אוסלו - על ערפאת - על שנתתם לה רובים

          gilberet , 19/03/09 16:11

          לא שכחנו ולא נשכח

    • כי במחנה השמאל במקרים כמו של קצב, לכל היותר מקבלים

      דבורה ש. , 19/03/09 14:10

      עבודת שרות, בניקוי סוסים וכדו' וחוזרים לחייהם כאילו לא אירע דבר, אבל אצל מחנה הימין מכל יתוש עושים פיל! והתקשורת/תשקורת לא יורדת מזה, לא מעניין אותה אם אמת, חצי אמת, שקר, חצי שקר,העיקר למרוח את העיתונים והמסכים בדיעותיהם ולשפוט ולחרוץ דין/גורל, למשל; אילנה דיין בעובדה לפני שנים, היא כבר שפטה את קצב אז בכתבתה ועל רמון לא הזכירה אפילו בדרך אגב! זהו זה ההבדל בין מחנה הימין למחנה השמאל.

  • 13.

    בדיחה.

    BONI-M, 19/03/09 13:47

    פרסי אחד ישב בספסל הרחוב
    ביידו אחז צנצנת מלאה בח'רה
    והתחיל לאכול בתאבון ובבכי.
    שאלו אותו עוברי אורח.
    מה קרה לך ולמה אתה אוכל את המסריח הזה?
    הפרסי ענה להם . הלכתי לקנות צנצנת ריבה
    והמוכר רימה אותי ונתן לי צנצנת מלאה בח'רה.
    ומדוע אתה אוכל את הח'רה הזה? שאלו אותו.
    אני חייב לאכול את זה עד הסוף ענה הפרסי
    שילמתי על זה כסף ואיך לא ישרוף לי הלב?

  • 12.

    לא היו דברים מעולם , אבל ...

    יניב, 19/03/09 13:45

    ההאשמות בהן מואשם קצב לא היו ולא נבראו . אבל מגיע לו כל מה שעובר עליו כיון שלא הטיל את מלוא כובד משקלו המוסרי כנשיא המדינה נגד הגירוש הנורא של אלפי אזרחים מהבית , ועוד העז להטיף להם מוסר יומיים קודם על ''דינא דמלכותא'' . מי אמר ''דינא דמלכותא'' ולא קיבל ? מי אמר במתק שפתיים ''אל תגידו שזה סוף הציונות'' , ובערך שנה וחצי לאחר מכן אמר בנאום האימים הראשון''זה סוף הציונות'' ?

    • מאיפה את יודע שלא היו דברים מעולם?

      gilberet , 19/03/09 13:57

      דווקא סביר לחשוב שאדם שלא איכפת לו לאטום אוזניו וליבו מהסבל שהוא גורם לנשים יאטום ליבו מאוזניו מהסבל שנגרם לכם

    • מי שיודע מה קרה, זה, א' ב' ג' ד' ה' וקצב...

      דמעות תנין!, 19/03/09 14:23

      מי שיודע מה קרה, זה, א' ב' ג' ד' ה' וקצב, כלומר, זו המילה שלהן מול המילה שלו!
      עכשיו חישבו על יכולות הנשים וכח השיכנוע שלהן ודמעות התנין שלהן... וכל זאת, לא משאיר לשום גבר חף מפשע שום סיכוי לצאת נקי מהסיפור, באם הוא דובר אמת!!!

    • תגובה ל-12

      ראובן - חולון , 19/03/09 14:24

      איזה קשר בין "גירוש" לריגוש ?
      מה הקשר בין "מתיקות שפתיים" לשליחת ידיים ? הוא מתפלל לבורא עולם - והביא קלון על כולם

  • 11.

    אל תשכחו שמי שעשה אותו נשיא הם מפלגת הליכוד היקרה...

    עופרר, 19/03/09 13:38

    ... למרות כולם ידעו על מעלליו מזמן מזמן... מושחתים כבר אמרנו?

    • די שמאלנים עלובים הפסדתם בבחירות אז שבו בשקט (ל''ת)

      ימיני, 19/03/09 13:47

      • עם עובדות אי אפשר להתכווח... הרבה ידעו בדיוק את התנהלות קצב ...

        עופרר, 19/03/09 15:42

        ... אבל כמו תמיד בליכוד, טובות ההנאה באות לפני טובת המדינה, אז לא משנה שעולם ידעו שהוא מטרידן סידרתי... אבל תמכו בו לנשיאות.
        כל מי שתמך בו אשם בדיוק כמוהו!! מושחתים

        • אם נשפוט לפי רכילות כולם יהיו בכלא.זה לא רלוונטי (ל''ת)

          אבי, 19/03/09 19:04

    • ומי עשה נשיא את פרס עם המזרח תיכון החדש וקורבנות השלום?

      gilberet , 19/03/09 14:02

      אפשר לחשוב איזו דמות מוסרית טהורה הביאו השמאלנים לנשיא

      • אתה משווה את פרס לקצב... אתה ממש מגוייס ועיוור (ל''ת)

        עופרר, 19/03/09 15:40

        • כן אני משווה - קצב לכל היותר אנס כמה נשים - פרס הביא לכאן רוצח המונים (ל''ת)

          gilberet , 19/03/09 16:12

          • כמה רעל כמה רעל... לא ראוי לתגובה (ל''ת)

            עופרר, 19/03/09 16:34

      • אני אישית לא הערכתי את אופן תפקודו של קצב כנשיא

        aviadbarel , 19/03/09 19:59

        הוא היה פרווה, לא הורגש שום שינוי משמעותי.
        אבל למרות כך, אני בהחלט מעדיף אותו על ההוא שנוטל סמים, ורואה מזרח תיכון חדש...
        אומרים שכדי לראות עולם ורוד צריך עיניים אדומות, ולצערי זה המצב עם הלוזר.

    • נכון מאד. מושחתי הליכוד שעברו לקדימה. בובלילה אפללו חסון בראו (ל''ת)

      אילן, 19/03/09 14:19

    • ואתה אל תשכח שמי שעשה את העבריין מין רמון היו מפלגת העבודה

      אילן, 19/03/09 16:27

      ואני לא מצביע ימין או ליכוד,

  • 10.

    למספר 5!!ערימת שטויות !וחבל על כל מילה שאנחנו נכתןב לך!מקווים שאתה

    העם לא איתך!!!, 19/03/09 13:37

    באמת גר באקוודור .והעם בישראל לא צריך לשמוע את הטיפשות שלך על בסיס יומי.

    • Avi Ecuador

      סליחה! תחזור מהר לחור שיצאת ממנו, 19/03/09 13:52

      חדל אישים שכמוך, מי אתה שתעז להשמיץ את אבי אקוודור בצורה כזאת, חתיכת פחדן, פוחד אפילו להזדהות. רקיקים כמוך אני אוכל לארוחת בוקר חתיכת נמושה. אתה בטח אשכנזי מתוסכל ותחמן עם אישה פולניה קרה כמו קרח שמבלה את כל היום באתרי פורנו ואז מטיף מוסר לאחרים.האמן לי שגם אם אני גר באקוודור אני פי אלף מונים יותר ציוני ממך, שמאלני בוגד, תתבייש לך!

      • שלום לאבי

        ישראלי, 19/03/09 15:00

        ציוני טוב מוגדר כאחד שגר בחו''ל ושולח כסף לישראל קל מאד להעביר ביקורת מהכורסה הנוחה באקוודור תעשה טובה שב בשקט ותסתום את הפה שלך בעיני אתה סתם דפוק

      • ראינו בדיוק איזה בחור על רמה אתה... ערס מצויי (ל''ת)

        עופרר, 19/03/09 15:47

      • אבי אקוודור -מרוב שאתה מתקתק אינדיניות בטבע שכחת שיש עדיין מדינות חוק

        אבי, 19/03/09 19:11

        בכל אופן אתה ודאי ציוני דגול .מרוב אהבה למדינה ברחת לקצה העולם ובודאי תטיף לנו שאתה אוהב את ישראל אבל לא מתרגל לאופי תושביה.

  • 9.

    או עכדיו שייקה לוי יצא החוצה ויבוא להעיד לטובת קצב

    ilan273 , 19/03/09 13:37

    אחרי הכל יש לו רקורד בלהעיד לטובת אנסים ולורחי שוחד אה שכחתי הנשיא סםרדי והוא לא מהברנזה אז שייקה כנראה שלא יגיע

  • 8.

    אחלה מדינה אנחנו חיים נשיא ש אונס ,ראש ממשלה גנב,שר אוצר

    dudu740 , 19/03/09 13:37

    שר חוץ שמנהלת נגדו חקירה,ח"כ שלא עושים למען הציבור שום דבר וכו" !!!

  • 7.

    היועץ הפך לרועץ

    זוז מר זוז, 19/03/09 13:34

    מזוז הוא אחת הבושות הכי גדולות שהיו המדינה.
    איך מגישים כתב אישום נגד נשיא המדינה כשאפילו אין לו ראיה אחת נגד הנשיא ?
    כך מזוז אמר וטען בבית המשפט העליון !
    הבוז למזןז

  • 6.

    קצב חף מפשע

    מוסא, 19/03/09 13:31

    אני בטוח בחפותו של קצב

  • 5.

    קצב, חזק ואמץ, העם איתך!

    Avi Ecuador, 19/03/09 13:28

    משה קצב, גם עם תקתקת את עובדות הלישכה שלך אתה לא צריך להתבייש, זה טבעו של העולם, גברים מטרתם לכבוש ולבקע, נשים משתמשות בגופן כדי להשיג את מבוקשן וזה נכון לגבי 99% מהעולם. כל גבר אמיתי שי לו הזדמנות לתקתק בחורה צעירה ומפתה ברור שיעשה זאת כמו שכל אישה שנקראת בדרכה הזדמנות להתמסר לגבר ולהשתמש בנשיותה כדי להתקדם תעשה זאת, זו פשוט דרכו של הטבע, זה היה נכון בזמנים המקראיים וזה נכון אפילו בממלכת החיות, מאז שחר העולם. סתם נטפלים אליך. אתה לא צריך להכחיש, תודה שתיקתקתה אותן ותאמין לי שתצא עוד יותר גבר בעיני הציבור, קח לדוגמא את קלינטון. הסיבה שלפרס זה אף פעם לא יקרה זה רק בגלל שהוא פחדן ולא גבר אמיתי, בתוך תוכו תאמין לי שהוא מקנה בך ובאנשים כמוך שלא דופקים חשבון והולכים בעקבות הלב והייצר, כולם ראו איך הוא פזל לבר רפאלי לתוך הציצי. בכל אופן היה חזק וגאה ואל תישבר, הרוב הדומם של העם איתך

    • תגובה ל-5

      ראובן - חולון , 19/03/09 14:17

      אולי באקוודור רשאים הגברים "לתקתק" נשים נגד רצונן. על איזה עם התכוונת ?
      באקוודור או קרית מלאכי אצל הבבות ?
      החברה והעם בארץ נגד שימוש לרעה בתפקיד הרם - ולכן עם ישראל נגד קצב.

    • אבי , אתה כל כך פרימיטיבי שטוב שאתה חי בניכר

      עמיר, 19/03/09 14:17

      שהגויים ייהנו מהיכולת האינטלקטואלית משולבת בטיפשות שלך ומהרמה המוסרית הכל כך נמוכה שלך.
      תעשה טובה ותישאר שם.

    • לא כל הנשים כמו האימה שלך שמתקתקים אותה כנראה עשרות גברים על בסיס יומי (ל''ת)

      מורדו , 19/03/09 14:53

    • אבי שלום

      נוסטרדאמוס, 19/03/09 16:05

      אבי שלום
      לנו בישראל אחלה
      לך באקוודור גיהינום
      אבי שלום
      אבי שלום
      תישאר לך שם
      תשאיר לנו את החלום

  • 4.

    כל הכבוד למערכת המשפט תחי מדינת ישראל יחי מזוז וחבריו

    frhapyha , 19/03/09 13:26

    מקווה שהעונש יהיה בהתאם לפחות 20 שנה

    עד לרקבון !!!

  • 3.

    יחימוביץ ואילנה דיין עדות???למה בדיוק?! (ל''ת)

    יוגב, 19/03/09 13:17

  • 2.

    יחימוביץ ואילנה דיין עדות???למה בדיוק?! (ל''ת)

    יוגב, 19/03/09 13:17

    • תשובה ל-2

      ראובן - חולון , 19/03/09 14:12

      שלי יחמוביץ ואילנה דיין, שתיהן ראיינו את המתלוננות והיו איתן בקשר לצורך כתבה טלויזיונית.

      • בעגה המשפטית יש לזה שם. קוראים לזה "עדות שמיעה"

        aviadbarel , 19/03/09 20:03

        אם מישהו סיפר לי שעשו לו משהו זה לא הופך אותי לעד מהימן.

  • 1.

    חבל שלקח כל כך הרבה זמן. אנס מדינה שלמה. ל כ ל א!!!!! (ל''ת)

    ישראל, 19/03/09 13:13

    • בתא עם בני סלע (ל''ת)

      יוסי, 19/03/09 13:22

    • מנאשם למאשים.יותר מדי התקשורת מקמפיינת אותו ע''ת אנדרדוג. (ל''ת)

      לאיזה נאשם יש סיקור ובמה כשלו?!, 19/03/09 16:15