• 110.

    משה קצב הספרדי

    MMM, 09/11/12 03:59

    אם משה קצב היה אשכנזי - הנשים היו היום בבית הסוהר - והוא היה נבחר לקדנציה שניה לנשיאות מדינת ישראל האשכנזית

    דווח על תגובה זו

    IP: 204.232.117.162
  • 109.

    אני מקווה שגילה קצב תקרא את התגובה הזאת

    גילה ציליבון, 18/11/11 00:09

    ובכן גילה היקרה, לא מכירה אותך אישית אבל את נראת אשה טובה, כל הכבוד לך שאת הולכת עם בעלך באש ובמיים, פה נמדדת אהבה אמיתית ונאמנות. אני מחזקת את ידייך ומאחלת לך הרבה כוחות נפשיים בהמשך...
    לגבי האונס וכל העלילות ... אני לא מאמינה שבעלך אנס לצערי מעטים חושבים כמוני . אבל יותר נראה לי שהבחורות מעלילות . הרי לא יכול להיות שבחורה תעבוד אצל בוס כל כך הרבה שנים ופתאום מחליטה שאנס אותה. בחורה שאונסים אותה נכנסת לדכאון ולא יכולה לתפקד ובטח לא לעבוד עם אותו אדם. בקיצור גילה ... אני רוצה שתדעי שלא כולם מאמינים להאשמות יש אנשים כמוני שחושבים בהגיון ולא נגררים אחרי העדר. אנא חיזקי ואמצי ותמשיכי להיות לצד בעלך אבי ילדייך. את אשה חכמה וטובה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.111.11.97
    • אל תדאגי הכתבה הזאת תגיע אליה... (ל''ת)

      אלמוני, 07/02/13 08:26


      דווח על תגובה זו

      IP: 212.235.124.136
  • 108.

    מני מזוז התגלח על הזקן של קצב (ל''ת)

    א, 30/12/10 01:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 76.108.84.247
  • 107.

    למה לא מצליחים להדביק לאהוד ברק תיק דומה לזה של קצב ? (ל''ת)

    אילנה, 30/12/10 01:35


    דווח על תגובה זו

    IP: 76.108.84.247
  • 106.

    הציבור רוצה לראות את קצב מאושם ומורשע.

    אילנה, 05/07/09 12:52

    קצב לא נלחם בחרוף נפש ואמר ''אני חף מפשע ולא אנסתי אף אחת דוגמת עמוס ברנס, אלא האשים את כל הסביבה והשתלח על כל הגורמים מסביב.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.97.169
  • 105.

    חבל על החבל ע'מ לתלות את קצב .לטענתו ! מספיק להרשיעו באונס . (ל''ת)

    קבלן שיפוצים, 15/05/09 18:29


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.240.95
  • 104.

    משה כזב - לקחו לי, שתו לי, אין עשן בלי אש - 14 מתלוננות!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    קרית המלאך כזב, 11/05/09 13:41


    דווח על תגובה זו

    IP: 80.179.112.106
  • 103.

    לראות את קצב תלוי, חס ושלום,..אבל מסורס,אולי !

    רודף צדק, 30/04/09 19:13

    היום סוף חודש אפריל...מעניין מה קורה במשפטו של הנוכל משה קצב ??

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.243.186
  • 102.

    ההההנשיא?!

    דרוזי, 22/03/09 17:25

    שלום אדוני הההנשיא ?! האנס אם אני השופט העונש שלך הוא לחתוך לך את הזיין + הזמנת 10 גברים עם פין ענק ולאנוס אותך נראה מה אתה מרגיש אנס כמצוך

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.188.137.146
  • 101.

    תכלס: לא סבלתי את קצב ואת בחירתו לנשיא המדינה. אבל! תפרו לו תיק.

    benzi. a, 22/03/09 17:25

    תגידו דוגרי ולעניין. רבים כמוני לא אהבו ולא סבלו את משה קצב את בחירתו לנשיא המדינה. מה שנראה לעין ותחושת הלב זה שהרבה עשו עליו מארב וחיכו לו בפינה. רבים מאיתנו רואים כמעט יום יום על נשים מתירנות ובחורות מעורטלות במקומות עבודה שמנסות למצא חן בעני הממונים להן ועושות הכול כדי להתקרב ולהתגפף עימם . אך יש כאלה שלא מרוויחות מאום מהעניין ומתוך אכזבה הולכות להתלונן שהממונה או הבוס עשו בהן מעשים לא מוסריים וכך מצליחות להפליל אותם. יש להניח שזה מה שקרה למשה קצב. וכאן הצטרפו גורמים שבחשו בעניין וסידרו לו את שאר המתלוננות
    וגם התקשורת שהמתינו לו בפינה הצטרפו למקהלה ועשו לינצ' ציבורי לקצב. עם מחשבה והעמקת הנושא בבית המשפט הנשיא לשעבר יוכל לצאת זכאי לחלוטין.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.228.108
    • גם תומכיו הצטערו על בחירתו. (ל''ת)

      בחילה דמו-כרטה., 22/03/09 19:12


      דווח על תגובה זו

      IP: 81.218.5.5
    • בנזי א.=אתה מאמין למה שאתה ....אומר ??

      צורבא דרבנן, 29/03/09 18:22

      כך חינכו אותך.בחברה מתירנית מותר לעשות הכל. ב א מ ת ??

      דווח על תגובה זו

      IP: 87.68.181.205
    • אתה לא יודע איך הוא התנהג בביתו אולי הוא היה איש מאוד חכם!!! (ל''ת)

      סוד סודי, 07/02/13 08:31


      דווח על תגובה זו

      IP: 212.235.124.136
  • 100.

    שיחפשו וימצאו עדים שיגדו שהכול עורבא פרח (ל''ת)

    פקק תנועה , 22/03/09 15:20


    דווח על תגובה זו

    IP: 132.68.4.44
  • 99.

    שאלה לכל התוקפים את משה קצב:

    רוני, 22/03/09 13:24

    האם יש הוכחה או משהו אחר שמשה קצב צריך להביא כדי שתאמינו לו?

    כי לי נראה שלא משנה מה, הוא אשם מבחינתכם, גם אם יוכיח שהיה סגור לבד בחדר עם שומרים ועם משפחתו, עדיין אתם תטענו שהוא אשם.

    פשוט הגזמתם.
    ואם אתם טוענים שלא, תהיו אמיתיים עם עצמכם ותביאו ראייה אחת שהוא צריך להביא כדי שתשתכנעו שהכל עלילה.

    אני בטוח שלא מצאתם.

    וכל זאת לפני חזקת החפות שיש לכל נאשם כל עוד לא הורשע, ובמיוחד בתיק כזה שיש בו סתירות רבות, ואין שום הוכחה לאף מתלוננת.

    דווח על תגובה זו

    IP: unknown
  • 98.

    יאללה לכלא כבר ושלא נשמע ממך יותר. סוטה כפייתי! (ל''ת)

    ''קומה ראשונה'', 22/03/09 12:25


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.224.225
  • 97.

    מה רוצים מהאיש לא הסבירו לו שלבעול אישה בכח אסורה בחברה המערבית

    דש, 22/03/09 11:57

    התפקידם של שר התירות ונשיא המדינה לא הובררו למר קצב כראוי גם התפקיד של הפקידות לא היה נעור לו
    הוא בעצם הקורבן כן
    השיטה במדינת ישראל הכריחה אותו לדפוסי התנהגות זרים לו לחלוטין ואיש לא טרח לידעה אותו בשינוי שחל בתפקיד הנקבות שהתהלכו במשרדו
    בסך הכל היתה אי הבנה בתרבות של מר קצב משחקים עם אברי המין לנוכח מזכירות זה לא דבר יוצא דופן בכל שוק במרוקו או בפרס יגידו לכם נשים שעברו את אותה חוויה שמוכרי הדוכנים רגילים למעשים כאלה,האשמים זה האשכנזים עם המנהגים שלהם

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.118.11.112
    • אבל בחברה הליטאית פולנית האישה עבד כמו במאה שערים פשוט סחורה (ל''ת)

      אבל בחברה הליטאית פולנית האישה עבד כמו במאה שערים, 22/03/09 18:33


      דווח על תגובה זו

      IP: 72.25.92.165
  • 96.

    אילו היה זה פרס או וייצמן?!

    רחל, 22/03/09 10:34

    הלינץ' שנעשה לנשיא קצב מזכיר לנו שההבדל בין שחור ללבן עדיין קיים לצערנו במקומותינו. נזכרתי בכספי השוחד שקיבל הנשיא עזר ויצמן בזמנו ונזכרתי גם בהשתקה של הענין הזה ובהתפטרותו מהתפקיד ומיד לאחר מכן אף לא אחד צייץ ולא ראינו את ארגוני הנשים שועטות ברחובות ומפגינות נגדו כפי שצעקו וכתבו והכפישו את שמו של משה קצב. וכדי שדבריי יובנו כהלכה - כל עבירה שנעשית צריך לחקור, לשפוט ואם יש מקום גם להעניש. הייתי מציעה לציבור ובפרט לארגוני הנשים למיניהם, לכל אותם ארגונים השועטים אלי קרב לחוצות העיר לגלות ריסוק ואיפוק ולהמתין שבית המשפט יפסוק את פסקו, הוא הסמכות הבלעדית שתקבע אם לדון אותו לשבט או לחסד. צריך לזכור שבדיני נפשות עסקינן ולכן צריך מאד להזהר מפני כבודו של כל אדם גם אם הוא נשיא המדינה, ראש ממשלה. היו סבלנים ותנו לבית המשפט להחליט.

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.219.164.92
    • אילו זה היה פרס או וייצמן האונס לא היה קורה

      יעקב, 22/03/09 12:23

      כנראה משום שבאו מרקע חברתי ואתני אחר בו לאנוס אישה ולכפות עליה יחסי מין בכוח תוך ניצול יחסי המרות ביניהם זה דבר פסול ואסור

      דווח על תגובה זו

      IP: 91.199.69.254
  • 95.

    טעותו הפטלית של קצב

    דינה, 22/03/09 09:15

    שאינו מודה בעובדה שהוא חרמן ותו לא. הניסיון שלו להחזיק את המקל בשני הקצוות ישלח אותו לבית האסורים. הבושה שלו מגילה, המשפחה והשכונה חזקים מהשכל הישר. בשביל מה הוא משלם כסף ליועצים ועו''ד אם הוא לא מקשיב להם(אני פשוט לא מאמין שהם יעצו לו להכחיש הכל ללא יוצא מן הכלל). אני מבינה את עו''ד ליבאי ויועצי התקשורת שחתכו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.101.222
  • 94.

    ''טייק 2'' - ו...אקשן

    אילנה, 22/03/09 08:58

    מזעזע לחשוב לאן הדרדרנו וכמה צמאי דם נהיינו בעניין של קצב, שרק משמש דוגמא לכמה שהציניות האנושית יכולה להיות אכזרית. כאחת שצופה בתוכניות ראליטי אני פתאום נוכחת לראות שכל החיים הפכו להיות מעין תוכנית ראליטי אחת גדולה ומשה קצב בעצם משמש לנו דמות במחזה שכולנו צופים בה מהצד ונהנים במאקשן, וכמה שיותר -יותר טוב. כמו שבאח הגדול תמיד נשאיר את מעורר המהומות ואת הדמות הפרובוקטיבית ביותר כדי שלא יהיה לנו משעמם לצפות בתוכנית. גם כאן קשה לנו להעלות על הדעת שיש אולי בכלל אפשרות שמשה קצב חף מפשע כי הרי לא יתכן שאנחנו מבזבזים את זמנינו לריק ושמכל הבלון הנפוח הזה שאנחנו מנפחים ומטפחים במשך 3 שנים, ייצא בסוף רק אוויר ולא דם.
    בואו ניתן לו אפשרות לעמוד למשפט בלי לחרוץ את דינו לפני שהוכחה אשמתו. זוהי זכות בסיסית שרשאי לה כל אזרח במדינה מתוקנת,ובטח ובטח מי ששימש בתפקיד ציבורי כל חייו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.180.64.151
  • 93.

    ורק את החתרן הבלתי נלאה לא חוקרים בחשד שבישל את כל העסק (ל''ת)

    VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV, 22/03/09 08:31


    דווח על תגובה זו

    IP: 72.25.92.165
  • 92.

    אם לדריפוס היו מציעים עסקת טיעון? להודות בסעיף של טיפול רשלני במסמכים

    אם לדריפוס היו מציעים עסקת טיעון......????????, 22/03/09 08:27

    אם לדריפוס היו מציעים עסקת טיעון? להודות בסעיף של טיפול רשלני במסמכים צבאיים במקום בריגול ולקבל : הורדה בדרגה,נזיפה,סילוק מהצבא ושלילת הפנסיה הצבאית. היה חותם? או מסתכן בהוצאה להורג או במקרה הטוב גירוש לאי השדים לכל חייו כפי שקיבל בסוף? תפנימו, אנשים מודים בעיסקאות טיעון גם בדברים שלא עשו מתוך שיקול קר והגיוני ומי ששופט את קצב כי שקל עיסקת טיעון, הלוואי ולא יגיע למצב כזה בחייו

    דווח על תגובה זו

    IP: 72.25.92.165
  • 91.

    אם לדריפוס היו מציעים עסקת טיעון? להודות בסעיף של טיפול רשלני במסמכים

    אם לדריפוס היו מציעים עסקת טיעון......????????, 22/03/09 08:22

    אם לדריפוס היו מציעים עסקת טיעון? להודות בסעיף של טיפול רשלני במסמכים צבאיים במקום בריגול ולקבל : הורדה בדרגה,נזיפה,סילוק מהצבא ושלילת הפנסיה הצבאית. היה חותם? או מסתכן בהוצאה להורג או במקרה הטוב גירוש לאי השדים לכל חייו כפי שקיבל בסוף? תפנימו, אנשים מודים בעיסקאות טיעון גם בדברים שלא עשו מתוך שיקול קר והגיוני ומי ששופט את קצב כי שקל עיסקת טיעון, הלוואי ולא יגיע למצב כזה בחייו

    דווח על תגובה זו

    IP: 72.25.92.165
  • 90.

    כבוד הנשיא חזק ואמץ אל תפחד ואל תיפול ברוחך !!! אנו בטוחים בצדקתך.

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@, 22/03/09 08:00

    כבוד הנשיא חזק ואמץ אל תפחד ואל תיפול ברוחך !!! אנו בטוחים בצדקתך.
    הגיע הזמן למצות עם האישה הזו,ושאר הטרמפיסטיות את הדין למען יראו ויראו,מקומן בכלא,כאשר זממו לעשות

    דווח על תגובה זו

    IP: 72.25.92.165
  • 89.

    הראיתי לכם דיסק עם 1,400 קבצים מתוך חומר החקירה

    ציונה ר', 22/03/09 07:53

    במידה והדברים נכונים חובה על הציבור ועל עמותות הצדק למיניהם לדרוש העמדתו לדין פלילי בגין חשיפת חומרים,הדלפות,מרמה והפרת אמונים של העומד בראש המערכת או לחילופין שימצא את המדליף.אין דרך אחרת ונראה מי ירים את הכפפה.?

    דווח על תגובה זו

    IP: 10.104.14.58
  • 88.

    תלונת הטרדה

    מתלוננת סדרתית, 22/03/09 06:49

    אם קצב נחשב כמטרידן של בחורות, אזי כל הגברים באשר הם מטרידנים.הפכתם את נותני המחמאות לפחדני הטרדות. עזבו אותו ואת משפחתו לנפשו. ד''א אפשר להתלונן כנגד המנהל שלי? הוא אמר שאני מורה ממש טובה...

    דווח על תגובה זו

    IP: 99.237.241.174
  • 87.

    תהטרדהלונת (ל''ת)

    מתלוננת סידרתית, 22/03/09 06:46


    דווח על תגובה זו

    IP: 99.237.241.174
  • 86.

    אני לא יודע אם אנסתה או לא ,אני מתבייש כאזרח המדינה

    רם, 22/03/09 06:28

    שהיה לנו נשיא כמוך ,כל התנהלות שלך לא מכובדת מרחם על המשפחה שלך

    העם לא מטומטם

    אני אזרח שמתבייש שהיה לנו נשיא כמוך

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.151.57.199
  • 85.

    לקלמן ליבסקינד: יישר כח. סוף סוף ראיון אחד הוגן (ל''ת)

    שלמה, 22/03/09 05:27


    דווח על תגובה זו

    IP: 80.230.113.150
  • 84.

    העובדה שהוא בוכה על הזמן מעידה על חרפה וכלימה. הוא מתבייש במעשיו (ל''ת)

    הוא אשם! חוקר בכיר. חף מפשע היה מתעצבן או מתייאש, 22/03/09 04:58


    דווח על תגובה זו

    IP: 98.148.102.124
    • כן, שהסכים להיות קורבן של שרמוטות סחטניות זה (רחוק מאונס)

      JIM BEAM, 22/03/09 07:28

      די מספיק תנו לבית משפט לשפוט אותו אם אשם ישא בדין ,ואם לא אשם אז כל המלעיזים למינהם שבטוחים ברישעתו במיוחד התקשורת, צריכים לפצותו ואת כל עם ישראל ששמע את כל דברי הבלע האלה

      דווח על תגובה זו

      IP: 123.243.58.235
  • 83.

    לראשונה, אני מאמין לקצב שהוא חף מפשע

    עו''ד פלילי, 22/03/09 02:22

    כאחד שעבר על מאות תיקים פלילייים, דפוס זה של עלילה משולבת בחקירת משטרה מגמתית מוכרים לי מאוד לצערי. כל הניו- אנסים של מתלוננת המשפרת עדויות+ שתילת אמירות בפי מתלוננות מביא אותי למסקנה שלמר קצב נתפר תיק אבל לא סתם תיק אלא ''תיק התיקים''... אני מקווה שהוא יעמוד איתן עד לזיכויו המלא ואז מר מזוז יצטרך לתת דין וחשבון....

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.76.115.109
  • 82.

    זה הכל מתחיל בהתנתקות- לפני המבול ואחריו

    מרק טווין, 22/03/09 02:18

    כשהתחננו אליך מוכי הגורל להתעללות המשטר, מגוש קטיף, מהשומרון, מצפון הרצועה מפגינים למען האומללים,וכל אלו שהפרקליטות ,המשטרה ובתי המשפט ירדו עליהם בצורה נוראית, יכולת לעזור. היית צריך לעזור, והתעלמת מאחיך לדעה . במילה אחת יכולת לדרוש מנשיא בית המשפט לעצור את הבליץ נגדם. בקלות יכולת להתריע שתפעיל את סמכות החנינה באופן גורף כנגד כל התעללות גורפת. אבל ראית והתעלמת. יכולת להתפטר מהנשיאות אם העוול הנורא לא היה נפסק, והיית יוצא הנשיא הכי פופולרי, שדבק באידאולוגיה ולא בכסא הכבוד. אבל אדישותך היא ההוכחה שיש השגחה. נתפסת בדבר הכי בזוי שיכול להיות. בזבזת את ההזדמנות להיות עוזר לעמך, ודמות מזרחית אצילית, ונפלת למקום הכי נמוך.
    זה כבר לא משנה אם תוכיח שהריץ רץ היה רוב הזמן סגור, או רק רבע פתוח. שעת הכושר שלך עברה. ובדיוק כמו שאמר הלל הזקן נשיא ישראל אלפי שנה לפניך,על הגולגולת הצפה.. כך קרה לך. תזכור כי מולו היה שמאי נשיא בית המשפט.... אבל הלל ודעותיו נקבעו כהלכה.
    הספירה שלך התחילה בספירה להתנתקות, כאן זה התאריך הקובע ( לפני המבול שלך-- ואחריו)

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.33.41
    • צודק ב %100

      יוני, 22/03/09 08:22

      כל מי ששם ידו בהתנתקות גמר בדרך זו או אחרת את חייו הפוליטטיים
      אם זב אריק שרון אהוד אולמרט שאול מופז ציפי לבני ו...ביבי נתניהו שלא התנגד להתנתקות עוד ייפול מהחיים הפוליטיים כמו שקודמין נפלו.
      כי מי ששם ידו על אחיו אוי לו ולמשפחתו.

      דווח על תגובה זו

      IP: 69.114.208.74
      • זה נראה כמו קללה שרודפת את כל אלה שתמכו בהיתנתקות. (ל''ת)

        AVIV5166 , 22/03/09 14:33


        דווח על תגובה זו

        IP: 84.110.39.115
  • 81.

    עינוי דין ,הוא רשע בפני עצמו

    שמואל כהן, 22/03/09 01:42

    מדוע לוקח כל כך הרבה זמן להביא את הענין לפני שופטים ? במקום זה מורחים ומותחים ענין וכל אחד מוסיף ומנפח ענינים ושכחים את האמת
    שמואל

    דווח על תגובה זו

    IP: 121.218.219.196
  • 80.

    ניתן לומר- ומעל לכל ספק סביר- האיש עילג (ל''ת)

    איה, 22/03/09 00:37


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.0.182.226
  • 79.

    משכנע

    דב, 22/03/09 00:18

    צודק ב100%

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.151.46.192
  • 78.

    כל חברי הכנסת יודעים מי זה משה קצב ועל מעלליו,אין ספק שיש פה גם נקמה !

    משה א, 22/03/09 00:02

    כך זה בפוליטיקה בכל העולם ,פרס עוד יפתיע את כל עם ישראל עוד לא היה פוליטיקאי כמותו יום אחד האמת תיצא אל האור ,וגם רצח רבין יהיה על הפרק!!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 124.190.250.20
  • 77.

    מסיבת העיתונאים לא היתה טעות. אותי מר קצב שכנע! זאת למרות התקשורת (ל''ת)

    מאיר, 22/03/09 00:00


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.38.236
  • 76.

    הליכודניק הזה חשב שמותר לו הכל (ל''ת)

    ואז פיצצו לו את הבלון, 21/03/09 23:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.186.1
  • 75.

    משפט שדה איך אתה נרדם עיתונאי קטן שלי אחרי שפחת הדם איך את נרדם (ל''ת)

    orenb954 , 21/03/09 22:46


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.249.30
  • 74.

    כל הטענות בבית המשפט ולא בציבור

    יעקב, 21/03/09 22:29

    לא הציבור צריך לשפוט והעובדה שהוא שופך כל כך הרבה כסף על יחסי ציבור מחשידה אותו יותר, שכן את האמת הרי הוא יודע.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.173.104
  • 73.

    משה קצב לאן??

    בני, 21/03/09 22:14

    לא קראתי ואיני מתכוון לקרוא את הכתבות עם משה קצב האיש שבייש אותנו קבל עם ועדה, והיה אזרח מס 1 .לדעתי האישית את טיעוניו שיואיל ויתכבד להשמיע בבית המשפט ולא במסיבת עיתונאים ,איפוא מבחן בוזגלו .אזרח רגיל היה נעצר ונשפט ואולי מרצה מאסר עכשיו .שב בשקט ותשמיע את הערותיך במקום המתאים דהיינו ''בית המשפט. שנית מי ממן את עלות עורכי הדין שמגינים עלייך ,אני תקווה כי לא ממסי .

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.230.29.143
  • 72.

    משה קצב לאן??

    בני, 21/03/09 22:12

    לא קראתי ואיני מתכוון לקרוא את הכתבות עם משה קצב האיש שבייש אותנו קבל עם ועדה, והיה אזרח מס 1 .לדעתי האישית את טיעוניו שיואיל ויתכבד להשמיע בבית המשפט ולא במסיבת עיתונאים ,איפוא מבחן בוזגלו .אזרח רגיל היה נעצר ונשפט ואולי מרצה מאסר עכשיו .שב בשקט ותשמיע את הערותיך במקום המתאים דהיינו ''בית המשפט. שנית מי ממן את עלות עורכי הדין שמגינים עלייך ,אני תקווה כי לא ממסי .

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.230.29.143
  • 71.

    א ממשרד התחבורה. זוכר מר קצב?

    מישהי שיודעת, 21/03/09 22:08

    אם יש מישהי שצריכה להדאיג אותך, זו דווקא אותה א' ממשרד התחבורה. בניגוד לא' מן התיירות וא' מלשכת הנשיא, עדותה של א' ממשרד התחבורה אמינה מאוד. נכון שמדובר בעדות שהתיישנה. אז מה? האמת, גם אם התיישנה, אמת אחת היא.
    א' ממשרד התיירות היא באמת לא הקרבן האידיאלי. הטיפוס המשתקף מן העדויות הוא טיפוס אגרסיבי ומניפולטיבי. אך לא פחות ממר קצב עצמו שמשקר את עצמו לדעת. ניכר שהיא ניסתה לחצוב לעצמה תועלות מן האונס. היא האמינה שקצב חייב לה.זו הסיבה שהציפה אותו בטלפונים וזו הסיבה שחשה כעס כה רב כאשר זרק אותה לכלבים. ואולי בצדק. אי אפשר לנצל אישה ואז להשליכה כאילו היתה נייר טואלט משומש. מצד שני שמירת כל בדל פתק וכל פיסת נייר שאי פעם נשלחה לו כאליבי ליום פקודה, מעידה כאלף עדים על אשמת קצב. רק אשם מסדר לעצמו אליבי. אדם נורמלי היה זורק את כל הפתקים האלה לפח בו ביום. קצב שמר. הוא גם יודע למה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.1.39.9
    • מי את? (ל''ת)

      א-ת, 22/03/09 08:25


      דווח על תגובה זו

      IP: 94.159.160.0
  • 70.

    אותה גברת בשינוי האדרת חוזר על דבריו כתוכי (ל''ת)

    ston , 21/03/09 22:06


    דווח על תגובה זו

    IP: 24.90.211.232
  • 69.

    ברק לא צריך להציל ממשלת ביבי שאין לה כיוון ודרך

    שמואל, 21/03/09 21:48

    נימוקים:
    1)אתה נכנס לממשלה ימין קיצונית ללא דרך קונקרטית
    2)ביבי חטף את השלטון מקדימה ולה יש 28 חברי כנסת
    3)ליברמן פגע במוברק ושלטונו ואינו רצוי במצרים(ליברמן צריך להזהר בדיבורו עם שייח מדינות) ובכלל התנהגותו לא מתאימה לשר חוץ של ישראל
    4)לא כל מה שה רןצה ראש מפלגה חייבים לתת לו לתפקיד שרים(ליברמן)
    5)אתה ניכנס לממשלה שנולדה בחט ואינה מתאימה למצב מדינת ישראל כיום
    6)ביבי רוצה את מפלגת העבודה בנימוק שהוא רוצה ממשלה רחבה-ההפך הדבר ביבי רוצה את העבודה כדי להציל את ממשלתו ודימויה!-כעלה תאנה-וגם בגלל חוסר התגבשות דרכו להנהגת הממשלה כיום
    7)ביבי מבצע חלוקת התיקים לשרים במחטף ללא התחשבות
    8)אם יש סיכוי ללבני להרכיב ממשלה פרגמטית ועם דרך פעולה תאפשרו לה כי ביבי הוכיח עד עכשיו אי התאמתו לתפקיד ראש ממשלה-אחרת לא היה רץ אמוק אחרי קדימה או עבודה
    9)ביבי יצר תסבוכת עם כל השותפות ברק על תיתן לממשלה הגרוע הזאת בימה

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.173.28
  • 68.

    נתנו לך עיסקת טיעון על מגש של כסף! מדוע חזרת בך מהעיסקה?!

    טעות פטליסטית!, 21/03/09 21:43

    אזרחים תמימים רק היו יכולים לחלום על עיסקת טיעון שכזו!
    אני כבר לא מדבר על כך, שהם היו מיזמן יושבים בכלא, עד לתחילת משפטם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.159.160.202
  • 67.

    הבן אדם הזה פשוט גועל נפש

    אלון ה, 21/03/09 21:36

    צריך לתת לקלמן ליבסקינד ציון לשבח, שידוע היטב כאחד המצדד בקצב - אבל בניגוד לעיתונאים לקקניים אחרים שמראיינים את יקיריהם, כאן הוא עשה ראיון טוב, הוא שאל אותו את השאלות הנכונות וגם ביקש תגובות מאלו שקצב השמיץ (זוכרים את נחום ברנע ושמעון שיפר שנתנו במה חופשית לאולמרט להשמיץ את ירון זליכה בראיון חג ראש השנה?).

    ולמען האמת, כבר ממש לא מעניין לשמוע את הטיעונים הבכייניים והפאתטיים של קצב, אבל שווה להתייחס רק לדבר אחד שהוא אומר: '' מה שאני קורא הבועה התל אביבית הנפוחה... בעלת עוצמה, היא אליטיסטית... יש בה אנשים שהם אווילים מושלמים... מדובר באנשים נפוחים מאגו... הקבוצות האליטיסטיות האלה לא מוכנות לשמוע... לא מוכנות לתת לאחד שבא מהפריפריה המסורתית, מעיר פיתוח... אז תמיד יזרקו לי 'מני מזוז הוא גם מזרחי'. יכול להיות שהוא ראה בפרשה שלי מבחן קבלה למועדון האליטות''.

    תסלח לי, משה קצב, אבל מי אתה בכלל? אם אתה רוצה להציג את עצמך בתור המזרחי המקופח שהאליטה התל אביבית רוצה לשפד אותו, אז אולי תצא זכאי מהמשפט, אבל שיהיה לך ברור שאתה הוצאת עצמך כזה אידיוט, אתה במו ידיך עשית את זה. והדבר הכי מדהים שאפילו אין לך מודעות עצמית, הדבר שבזכותו אתה כל כך מעורר רחמים. כשב2004 הפגינו עובדי הרשויות של קריית מלאכי מול ביתך על הלנת שכרם, איפה אתה היית בדיוק? אז היית כזה חכם בלהטיף למפגינים על כך שהם מעיזים לצרף את ילדיהם למאבק. ממש איש של מוסר וערכים אתה. אז כן, משה קצב, אדם מפוטם שכמותך, בבית המשפט אתה תילחם על חפותך, אבל כבר אפשר לומר שעל התנהלותך המבישה, (ולא - אין שום ציפייה ממך שתקלוט איזה השלכות ונזק אתה עושה לעצמך, אפילו אין טעם לטרוח להסביר לך את זה), אז תשכח מזה שדברים יחזרו להיות כמו שהיו לפני שהתפוצצה הפרשה, אתה פשוט בן אדם גועלי ובכיין, שבכלל לא מייצג שום דבר בארץ הזאת מלבד חמדנות וכוחניות, אז פשוט תלך לעזאזל.

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.211.224
    • לאלון

      גנאל, 22/03/09 08:24

      כל הכבוד.

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.172.15.110
      • אל תזלזלו!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        פלוני, 07/02/13 08:27


        דווח על תגובה זו

        IP: 212.235.124.136
    • הוא איש מאוד חשוב ואני בטוח שהוא לא עשה זאת!!!!!! (ל''ת)

      פלוני, 07/02/13 08:24


      דווח על תגובה זו

      IP: 212.235.124.136
  • 66.

    הפרענקים תמיד יודעים לבכות וגם לסחות דמעות מאחרים כשהם מואשמים

    אכול בלועה, 21/03/09 21:34

    מזיינים ואחר כך בוכים גונבים וטוענים שהם מקופחים. אונסים ומתבכיינים שמעלילים בהם.וכול הצרות הנופלות עליהם האליבי שלהם שהם מזרחים שמחפשים לנגח ולדפוק אותם בגלל מוצאם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.18.89
    • כמו סיפורי שואה סוחטי דמעות (ל''ת)

      כמו סיפורי שואה סוחטי דמעות, 22/03/09 08:04


      דווח על תגובה זו

      IP: 72.25.92.165
  • 65.

    אם זה תלוי בי ?כן אבל אתה נולדת תלוי.אין לך אמינות מושחת (ל''ת)

    מלח בעיניים, 21/03/09 21:34


    דווח על תגובה זו

    IP: 189.78.149.132
  • 64.

    נציג של אספסוף נבער ומתלהם (ל''ת) (ל''ת)

    נציג של אספסוף נבער ומתלהם (ל''ת), 21/03/09 21:15


    דווח על תגובה זו

    IP: 68.81.45.66
  • 63.

    אני מאמין בחפותו של משה קצב

    מיכאל, 21/03/09 20:53

    ומתפלל עבורו שיזוכה לחלוטין,ואני בטוח בכך,ולכל אלה שצמאים להרשעתו צפויה אכזבה ,אני מחזק את גילה ואת משפחתו .ועת צרה ליעקב וממנה יוושע.כך יהיה בסופו של דבר.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.109.25.167
    • זכאי..כמו דרעי... (ל''ת)

      הצדיק , 21/03/09 21:24


      דווח על תגובה זו

      IP: 89.138.105.185
    • מיכאל, אני לעומתך סבור שבית המשפט יפסוק בסוגיה הרבה יותר טוב ממך. (ל''ת)

      אייני , 21/03/09 21:37


      דווח על תגובה זו

      IP: 201.29.81.240
  • 62.

    הגנטיקה של הרישעות והשינאה

    מהאיכפה, 21/03/09 20:35

    רמת האכזריות והשנאה ששליטי החוק והעם בציון מפגין, דומה לנוראים שבעינויים שההיסטוריה האנושית מלאה בהם:
    עקירת איברים על ידי חוקריי האינקוויזיציה,
    החדרת עוקץ הצמיחה של במבוק בפי הטבעת כך שיגדל ויחדור לגוף הקורבן.
    שרפת אטית של נידונים, בעיקר מכשפות.
    בישול איתי בדוד נחושת דמוי פר שצעקות הקורבן יהיו כנחירות פר דרך האף המתוכנן לכך.
    בימנו עינויים כנ''ל אינם נסבלים יותר(גם חוקרי האינקוויזיציה לא רצו לראות דם לכן תכננו מכונה שעוקרת את הידיים) אבל עינויים נפשיים לגיטימיים, ההתעללות שמדינת החוק מתעללת בתושביה היא דומה, העוסקים בכך הם אותם בני אנוש עם אותם נתונים גנטיים שמצאו אפיק לגיטימי לאכזריותם בתרבות שלטון החוק המודרני.
    כמו העם שהסתופף ליד המדורות של העלאה על המוקד, כמו אנשים שענו אמן לברכה קללה של האינקוויזיטור ששלך את האומללה לגיהינום וגם הוסיפו גזר עץ למדורה, גם העם היושב בציון, לא שואף למשפט צדק ומדרבן את השוטרים, היועצים והשופטים, שהריי גם הם חלק מההמון, לכן דומה לכך גם גורלו של קצב .
    הקלות הבלתי נסבלת שבה אפשר להשפיע על ההמונים לשנאה עיוורת ונוראית היא עובדה היסטורית. אני יכול להרגיע את הרוצים את דמו של קצב, הסיכויים להצלחתו וזיכויו, (גם אם הוא חף מפשע) על רקע השנאה ובמערכת המשפט הישראלית, שואפים לאפס. כך היה במשפטו של רמון וכך גם יהיה גורלו של קצב.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.193.14
    • קצב יכול היה לעזור לאחרים - והתעלם מהם לחלוטין

      החטא ועונשו, 22/03/09 02:24

      יש צדק בעולם
      מי שהתעלם מסבלם של אלפים- הגיע לתןר
      אחרי שהתעלם מאי הצדק -פתאם כתפם הקרה של כל בית ישראל כלפיו- מלאה גם בחוסר אמון
      מי שיכול להתעלם ממפגינים כנגד סבל, יאמינו עליו שיש לו בעיית מוסר

      דווח על תגובה זו

      IP: 77.126.33.41
  • 61.

    צריך לעזור לו

    אוריג , 21/03/09 20:34

    לדעתי האיש חולה וזקוק לעזרה נפשית
    במקביל לכל תהליך אחר - מן הראוי לעזור לו
    אנשים רבים אשר לוקים בבעיה של חוסר שליטה על היצרים שלהם , לא תמיד מבינים בדיוק מה הם עושים, ולעיתים גם אינם זוכרים.
    אני מכיר את הסיפורים על "מעשיותיו " כבר שנים רבות בטרם התלונה - וגם אז הצעתי שיטופל.
    יש היום תרופה חדשה שמנטרלת לגמרי את הדחף המיני
    ויפה שעה אחת קודם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.167.92
    • מה להגיד אתה צודק!!!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

      הצדיק , 21/03/09 20:41


      דווח על תגובה זו

      IP: 89.138.105.185
  • 60.

    אינני בטוח שקצב מבין את משמעות מעשיו והדרך שבה פגע בנשים שעבדו תחת...

    יהודה בן-ישראל , 21/03/09 19:21

    ...מרותו - מינית, נפשית וחברתית כאחת, הדר בה פגע בחוקי מדינת ישראל, במוסר היהודי והאנושי וככלל, במדינת ישראל כמדינה ובעם ישראל כעם, גם בחלקיו היושבים בציון וגם באלה החיים בתפוצות.

    אולי איננו כלל כשר לעמוד לדי....??

    לא, אני חושב שהוא כשר, ואפילו אם לא מבין את גודל ומשמעות מעשיו, הוא חייב להשפט.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.110.93
    • אבל אתה כבר מצאתה אותו אשם (ל''ת)

      בלא משפט?, 21/03/09 19:29


      דווח על תגובה זו

      IP: 75.119.248.143
    • צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      הצדיק , 21/03/09 20:11


      דווח על תגובה זו

      IP: 89.138.105.185
  • 59.

    ** קצב אנס אין עשן בלי אש !!**

    סוטה עם ראש פרמטיבי, 21/03/09 19:06

    הטעות היחידה של העם הזה, זה שהוא נבחר לנשיא
    ואים שום קשר לעשה שלו
    בכיין מפוחד ופרמטיבי

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.108.15.4
    • ועוד איך יש עשן בלי אש! ואם הוא אומר את האמת (ל''ת)

      זה נשמע לא יותר מהרבה עשן או רוח, 21/03/09 19:20


      דווח על תגובה זו

      IP: 75.119.248.143
  • 58.

    לא תלוי אלא מושפל (ל''ת)

    רמי, 21/03/09 19:02


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.135.246
  • 57.

    קצב משלם לנו מקופת המדינה??? (ל''ת)

    טוקבק בתשלום, 21/03/09 18:48


    דווח על תגובה זו

    IP: 74.229.27.175
    • לא מעוניין לממן יותר מושחטים (ל''ת)

      משלם מיסים, 21/03/09 19:25


      דווח על תגובה זו

      IP: 74.229.27.175
      • קצב אם לא תשלם אני לא יצדיק כמו את סובל ומסכן

        טוקבק בתשלום, 21/03/09 20:02

        באמת אתה צדיק וסובל
        מיסכן
        נעשה לך עוול
        להוסיף?? ....כמה תשלם אם אני אוסיף עוד כמה תגובות שמנסות להציג אותך כמסכן, נרדף, סובל???

        דווח על תגובה זו

        IP: 74.229.27.175
  • 56.

    אני מאחל לקצב ולנו שהוא יצא חף מפשע.

    אזרח מודאג, 21/03/09 18:44

    ואם לא, להעניש בכל חומרת הדין!

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.0.187.7
  • 55.

    קצב מייצג את אותם מגזרים ששנואים כל כך על חלק מהתקשורת וחלק מהעם

    דקל ב , 21/03/09 18:41

    לקצב הימני היתה החוצפה לנצח את פרס,
    לקצב הדתי היתה החוצפה לנצח את פרס,
    לקצב המזרחי היתה החוצפה לנצח את פרס,
    לקצב מקרית מלאכי היתה החוצפה לנצח את פרס.

    וכמובן הפמניסטיות שראו בפרשת קצב
    הזדמנות להבעת שנאתם לגברים בכלל.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.48.150
  • 54.

    קצב הוא אחד מל''ז הצדיקים (ל''ת)

    מזרחן, 21/03/09 18:41


    דווח על תגובה זו

    IP: 76.124.156.29
  • 53.

    לא היה אונס! נשים מניפולטיביות

    זכאי, 21/03/09 18:40

    מצאו דרך קלה להתקדם בעבודה. ברור שהפרשה הזו תסתיים בלא כלום.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.30.151
  • 52.

    נבל עם מזל יותר משכל, כנראה שבעולם הזה עונשו לא יקבל, ויענש רק

    האחר, ''אבות אכלו בוסר ושיני ......'', 21/03/09 18:33

    ישנם כאלו עם עודף מזל, לא משנה מה הם עושים, הם מצליחים לצאת בשן ועין,
    לא נענשים, ולכן מרהיבים עוז, ולא נכנעים ביודעם מה עשו ובמה חטאו,
    כי העבר הטוב רודף אותם, ומעודף ''טוב'' הם כמעט מאמינים שהינם נשגבים ומורמים מעם ומאחרים ועל-כן תצלח- דרכם.

    משה קצב, הנו דוגמא אחת לזן זה של ''יצורים'' אנושיים- כביכול.

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.230.93.215
  • 51.

    תככים נוראים שמקורם בליכוד עצמו (ל''ת)

    וקצב יודע ., 21/03/09 18:30


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.186.1
  • 50.

    מה שקצב לא מבין הוא כמה דברים פשוטים ביותר:

    עצבנית רצח, 21/03/09 18:28

    א. לא ייתכן ש-12 נשים טוענות כמעט אותו הדבר, אינן מכירות אחת את השנייה, חוזרות על דפוס פעולה קבוע ולאורך עשרות שנים. הטענה של קוספירציה ורדיפה מצחיקה ופטאתית.
    ב. כל השנים רצו סיפורים על קצב, הסיפורים לא חדשים בכלל. הרבה אנשים ושרים ידעו שהוא מטריד מינית נשים אבל היה קשר בשתיק.
    ג. גם רוזנפלד ממעריב מעיד - ואני מאמינה לו לחלוטין - שבמשך שנים הוא ראיין נשים שהתלוננו על קצב אבל פחדו להיחשף.
    ד. אחרון ,אבל לא חביב, אתה מסתכל על העסקן הפוליטי, העלוב הזה, על אחיו , העסקן הפוליטי הדוחה הזה , אתה מסתכל על הפרצופים שלהם וחושב לעצמך ''איכס...איכס...האנשים האלו בזכות קשרים פוליטיים בלבד !! וללא כל כישורים עשו כרצונם. זה העונש , וזהו המחיר. אני מקווה שתלך לכלא לשארית חייך,
    ביזית את כולנו , את מוסד הנשיאות ועדיין מיילל? איכסה...אתה בושה למגזר המזרחי.

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.115.113.80
    • השפלת את העם ואת המגזר

      מזרחי מושפל, 21/03/09 18:45

      אנשים כמוך גומרים לנו את המדינה

      דווח על תגובה זו

      IP: 74.229.27.175
    • קצב מאשים את כולם ומסיט מהנושא-שיענה לאישומים לא שטויות (ל''ת)

      בושה למדינה, 21/03/09 18:47


      דווח על תגובה זו

      IP: 74.229.27.175
    • את אישה מאוד חוצפנית ותאמיני לי שאם היית מכירה אותו אישית לא היית אומר (ל''ת)

      סוד, 07/02/13 08:29


      דווח על תגובה זו

      IP: 212.235.124.136
  • 49.

    צדיק אתה כנראה לא......אבל גם לחונטה לא חסר. (ל''ת)

    אילן, 21/03/09 18:24


    דווח על תגובה זו

    IP: 121.119.89.120
  • 48.

    זה רק אני. או אישום נגדו עזר לאישה לקבל 28 מנדטים??

    זה, 21/03/09 18:23

    זה רק אני. או אישום נגדו עזר לאישה לקבל 28 מנדטים??

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.8.249.140
  • 47.

    יש כאן כמות רבה כל כך של עשן שקשה לי להאמין לאין דברים בגו.

    אלכסה , 21/03/09 18:18

    גם אם נכון שהיו לו אויבים שרצו לחסל את הקריירה שלו - מדוע לא העלילו עליו שחיתויות מסוג אחר, מדוע דווקא אונס? כנראה שהוא לא שלט ביצריו בחברת נשים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 81.182.58.139
  • 46.

    אני מאמינה למה שהוא אומר. (ל''ת)

    שרית, 21/03/09 18:15


    דווח על תגובה זו

    IP: 118.173.1.134
  • 45.

    הגיע הזמן לפתוח את המשפט, כדי שהשופטים יקבלו סוף סוף החלטה חד משמעית.

    אלכסה , 21/03/09 18:15

    אם טענות קצב נכונות הרי שבאמת שופכים את דמו.

    אבל, אם טענות המתלוננות נכונות - הוא חייב הענש בחומרה.

    אסור לדחות את המשפט בשל עינוי הדין שנגרם לצדדים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 81.182.58.139
  • 44.

    אים דבריו אכן נכונים ...זו פרשת דרייפוס הישראלית....כנסו

    AVIV5166 , 21/03/09 18:09

    ןצריך לעשות ניקוי אורוות דחוף במערכת המישפט,להעמיד לדין אפילו את היועץ המישפטי על בידוי ראיות והפללת שווא של נשיא מכהן ,לא יכול להיות שאים קצב יצא נקי ,אז אנשים בפרקליטות, ובמשטרה ימשיכו לתפקד כרגיל ,זו יכולה להיות פרשת ווטרגייט הישראלית ,ואני מקווה שהמערכת המשפטית מספיק חזקה,בכדי לבער את כל האנשים האלה שעשו יד אחת בכדי להפליל נשיא מכהן,אני חוזר רק במקרה שהנשיא יזוכה וזיכוי מוחלט,צריך להגיש כתבי אישום לכל מי שעסקו בתיק הזה מטעם הפרקליטות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.110.204.133
  • 43.

    יש בי תחושות הבטן . שהחברים המקורבים של קצב בליכוד בחשו ודפקו אותו

    benzi. a, 21/03/09 18:07

    העובדה שהמתלוננות היו פעילות ליכוד ואת הג'ובים קיבלו דרך מרכז הליכוד באמצעות משה קצב עצמו שהוא בעצמו דאג למינויים פוליטים רבים וכך חיזק את מעמדו בליכוד. מסתבר שיש והיו לו אוייבים סמויים רבים ואפשר מתוך קינאה ומתוך שלא תמיד יכל קצב לספק להם את הסחורה. מה שנראה לעין שבתיקים האלה עשו עבודת נמלים עוד לפני ש א התלוננה וכך הכינו לו חבריו ומקורביו את המלכודת שאליו נפל קצב כפרי בשל.

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.18.89
    • ברור .הרי הוא רצה להתמודד . אז טירפדו לו (ל''ת)

      יאפ., 21/03/09 18:29


      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.186.1
  • 42.

    הפעם הזאת שיכנעת אותי, תפסיק עם הרגשות ותתמקד על העובדות בלבד

    וחסל את המשטרה ואת כל מי שמאחורי כל זה, 21/03/09 18:06

    תאר לעצמך שהמשטרה עושה את זה למאות אנשים שאינם עשירים וגם לא מפורסמים, אתה לפחות מסגל להגן על עצמך, מה עם כל אילו שיושבים בבתי סוהר שאינם מסגלים להגן על עצמם מפני משטרה משוחדת?

    דווח על תגובה זו

    IP: 75.119.248.143
    • יש כאלה הרבה שקצב סירב לחון בגלל רוע ליבו (ל''ת)

      חף מפשע, 21/03/09 19:34


      דווח על תגובה זו

      IP: 74.229.27.175
  • 41.

    השופטת פרוקצ'יה מקבלת רכב חדש

    מישהו שם לב?, 21/03/09 18:04

    כאילו היא ראש ממשלה או נשיא מדינה, וכאילו משכורת של 60 אלף ש''ח בחודש תמורת שמונה חודשי עבודה חלקיים אינם מאפשרים לה לקנות מכונית.
    האליטות אינן יודעות שובע.
    אחרי זיכויו של קצב הן לא יוכלו להסתכל לנו בעיניים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.78.32
    • מתי אי פעם מישהו יכל להסתכל על קצב? (ל''ת)

      הנשיא הכי בזוי בהסטוריה של המין האנושי, 22/03/09 12:31


      דווח על תגובה זו

      IP: 91.199.69.254
  • 40.

    די כבר עם ההתבכיינויות שלך. תעמוד לדין וזהו. שתוק כבר (ל''ת)

    מיכה, 21/03/09 18:01


    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.69.31
  • 39.

    חבל שאין עונש תליה על אונס. (ל''ת)

    שרית, 21/03/09 17:56


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.127.112.235
    • לשרית:חבל שאין גם עונש תליה על תגובות רשעות (ל''ת)

      אני, 21/03/09 18:41


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.109.221.82
  • 38.

    עם הבושה שעשית לעם ישראל ''אזרח מס'1''. אני הייתי תולה אותך עכשיו. (ל''ת)

    טל, 21/03/09 17:56


    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.7.103
  • 37.

    המקום הראוי לקצב הוא בכלא....

    קצב הוא כתם שחור בדברי ימי ישראל, 21/03/09 17:47

    שם מחכים לו כמה חברה ''רומנטים'' שידגימו לו חדירה בכוח מהי

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.109.160.69
  • 36.

    Just shut up

    Gal, 21/03/09 17:46

    We feel no sympathy for you We suffered when you were in the politics and now with the stain you have put on all of us/ You are a disgrace to Israel and the Jewish people. Jjust keep it quiet and it'll be the best for all of us

    דווח על תגובה זו

    IP: 71.141.109.141
    • Your English is a disgrace

      Pidjin, 21/03/09 18:06

      Go back to English 101 ASAP

      דווח על תגובה זו

      IP: 84.228.78.32
  • 35.

    אין מה לעשות צריך להשלים עם זה שמדינת ישראל היא מדינה חשוכה

    ortori , 21/03/09 17:36

    כמו שאר המדינות במזרח התיכון, אני מאמין לקצב אין מה לעשות רודפים אותו סתם.

    מדינת ישראל היא מדינה חשוכה כמו שאר מדינות המזרח התיכון, תופרים תיקים, פשעי מלחמה, עבריינות, גזענות, יש לנו הכל פה.

    אז מי אומר שאחמדינג'אד הוא השטן? אולי הוא פשוט רוצה לגאול אותנו מייסורינו?

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.122.198
  • 34.

    קצב, אתה זכאי עד שלא הוכח אחרת. אני מחזקת אותך ולא מאמינה לצלבנים

    קרן גרמניה, 21/03/09 17:26

    לתשקורת שכבר שפכה את דמך בלי שום משפט או הוכחה. אני גם לא מאמינה למשרד המשפטים השותף הפעיל והמסית.
    זה הרי ידוע שבישראל תופרים תיקים.
    אני מקווה שתצליח להוכיח את חפותך ואז תתבע את כולם.
    קרן

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.194.72.133
  • 33.

    לאמת יש רגליים

    יוסף, 21/03/09 17:24

    הנשיא משה קצב מסביר בבהירות וללא התחמקות מה קרה פה. גרסתו מהימנה ומלאה.
    ועתה שימו לב לחסרי הרגליים.
    עו''ד סרור לא מתייחס כלל להסבריו של קצב, וממשיך לטעון כי ''נשים רבות, שכלל אינן מכירות האחת את השנייה, העידו על דפוס התנהגות דומה של עבירות מין כלפיהן''. זה הרי לא נכון. זה פשוט לא נכון לאור העדויות המועטות בתיק.
    משרד המשפטים גם הוא לא מתייחס: ''אנו סבורים כי המקום הראוי לבירור אשמתו או חפותו של מר קצב הוא בבית המשפט בהליך משפטי תקין''. מדוע אם כן הופיע מזוז בטלוויזיה והדגיש כי קצב אשם באונס? מדוע ההדלפות המגמתיות והחלקיות מצד הפרקליטות והמשטרה לאורך כל הדרך?
    החשב הכללי: ''אין ולא היה כל עימות בין החשב הכללי למר משה קצב בכל נושא שהוא''. אני זוכר את הכותרות הראשיות המפוצצות שבהן החשב הכללי, פקיד, מתנגד להחליף את רכבו של הנשיא לשעבר.
    הנשיא משה קצב יזוכה. זה יהיה יום שחור למערכות אכיפת החוק בישראל. ואם גם יתבע דיבה את תוקפיו מהתקשורת, זה יהיה סופה של העיתונות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.78.32
    • אם חלילה קצב יזוכה זה יהיה יום שחור לדמוקרטיה וכתם בדברי ימי עם ישראל (ל''ת)

      הקצב מקריית מלאכי לכלא, 21/03/09 17:44


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.109.160.69
      • אינך ראוי לחיות במדינה דמוקרטית

        איש חופשי, 21/03/09 17:58

        אם אינך מאמין בחזקת החפות (מה זה?). אתה לא יותר מפיון קטן שמשחקים בו.

        דווח על תגובה זו

        IP: 84.228.78.32
  • 32.

    אני מאמינה לו ובטוחה שהוא זכאי!!!! הנשים זה עם ממזרי!!!

    אשה, 21/03/09 17:09

    אני מאמינה לו ובטוחה שהוא זכאי!!!! הנשים זה עם ממזרי!!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.127.13.36
  • 31.

    מר קצב - אכן היתה נגדך הסתה - ואכן נשפטת בתיקשורת - וגם ניצלבת

    יופיטר יופיטר , 21/03/09 17:03

    אבל - עדיין יש אזרחים שיודעים שכל עוד לא הורשעת אתה חף מפשע - ושאין מחובתך להוכיח חפות - אלא מחובותו של מזוז להוכיח אשמה - כמובן שרבים נסחפים עם התיקשורת - אני מאחלת לך לצאת זכאי - ומקווה שיש שופטי צדק בירושלים. לדעתי והבעתי אותה בטוקבק - במקרה הזה צריכים לפסוק מושבעים - אני מקוה שעורכי דינך יצליחו - ובית המשפט יפסוק על פי הדין

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.212.248
    • מושבעים ירשיעו אותו בכל מקרה

      ih62 , 21/03/09 21:45

      קצב שאל "בית דין לאומי?" ותשובתי היא כן(במידה והדבר אפשרי)

      איני יודע אלו מהאשמות נגד קצב נכונות -(אני נוטה לחשוב שהטריד אך לא אנס) מה שאני כן יודע זה שהסיכוי שלו למשפט נטול פניות שואף לאפס ושהתנהלות מזוז בפרשה אומרת דרשני(בלשון המעטה)

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.180.17.149
  • 30.

    עורכי העיתונים יותר גרועים מראשי הפשיעה בישראל

    עושים את זה אחרת , 21/03/09 16:59

    סיפורי סבתא כל פרשת קצב העיתונאים במקום להיות כלבי השמירה של הדמוקרטיה ולהוקיע כל מגמה נגד האזרחים, פשוט מאד משתפים פעולה ומגינים על שודדי המיסים במיליארדים, מעודדים פדופיליה לא מפרסמים שמות חשודים המקורבים אליהם, כותבים נגד מי שלא חבר בארגון המסוכן השולט בכלכלה ועוד ועוד.
    האזרחים זועקים והם לא עושים מלאכתם נאמנה
    אנו מאמינים שבמצב דברים זה יש להכריז על חלק מהתקשורת קקרטל וכארגון אנטי ציבורי.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.110.113.104
  • 29.

    ידידי קצב מה לא ברור אתה השעיר לעזאזל של הפושעים

    עושים את זה אחרת , 21/03/09 16:53

    נשיא המדינה הקודם שלנו, קדמה לפרסום האשמה המפוברקת נגדך פרשה חמורה מאין כמותה בכירי רואי החשבון החברות החזקות והגדולות,יחד עם מנהל רשות המיסים גנבו מקופת המדינה מליארדים בהונאות מס, אתה מכסה על ביאושם
    תשאלו כל אזרח על הפרשה החמורה הזאת הוא יאמר שהוא לא זוכר. אבל את הבחורה כולנו מכירים כמה שהיא מבקשת תשומת לב לקידומה האישי.תגיש בג"ץ נגד המעורבים בפרשת המיסים תדרוש ועדת חקירה ואל תתן שיעבור הזמן לביטול תביעה במס הכנסה.
    אוי קצב כמה שאתה קורבן.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.110.113.104
  • 28.

    איך שלא עהיה זה היה נשיא ששבר כל שיא!!! (ל''ת)

    מיטלק, 21/03/09 16:49


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.133.6
  • 27.

    ומי היה מעלה בדעתו לשחרר מרצחים אם לא התקשורת

    עושים את זה אחרת , 21/03/09 16:47

    האבסורד במדינה חוגג,

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.110.113.104
  • 26.

    יאללה קצב, חלאס התבכיינות, ממתין לך משפט הוגן שבסופו האמת תצא לאור (ל''ת)

    אייני , 21/03/09 16:41


    דווח על תגובה זו

    IP: 201.29.81.240
  • 25.

    למה לו תחכה אם כל התשובות שלך לבית המשפט?

    דמעות תנין, 21/03/09 16:40

    למה אתה כך כך מנסה למנוע משפט?

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.229.162
    • מה למנוע? (ל''ת)

      הוא סירב לעסקת טיעון, 21/03/09 17:13


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.109.51.185
      • לטיפש

        זאב, 21/03/09 17:40

        עסקת טיעון היא כמודה באשמתו..הבעיה של קצב היא.. הוא היה חיב להחליף שם משפחתו לקצביסקי.אז על בטוח לא היו אשמות נגדו

        דווח על תגובה זו

        IP: 76.101.75.93
  • 24.

    מר קצב, אנא, קבל את תמיכתי בך.

    יס, 21/03/09 16:39

    אני מאמין לך.

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.8.249.140
  • 23.

    לא היה יום שעורכי דינו, אחיו או היחצנים שלו דיברו. (ל''ת)

    לא נתנו לו לדבר?, 21/03/09 16:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.229.162
  • 22.

    ארבעה פרסים עלו לגדולה בממשל בשנים האחרונות ו...

    לא מבין , 21/03/09 16:36

    שלושה גרמו נזקים שיותר טוב היה לו היו עפים מהמדינה .
    מופז הרס את הצבא, חלוץ הכשיל את הצבא במלחמתו בלבנון כי לא ידע לפקד על כוחות וקצב הוריד את הפוליטיקה לדרגות כאילו שרק לעיתים רחוקות שומעים על כך במדינות נאורות .
    היחידי שנראה ונשמע סימפטי , הוא איתן בן אליהו , מפקד חיל האויר לשעבר שכנראה ידע לא לקפוץ מעל ליכולתו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.183.237.8
    • היכולת של בן אליהו - היא מעבר להבנתך - לקרסול שלו לא תגיע (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 21/03/09 16:53


      דווח על תגובה זו

      IP: 89.139.212.248
      • ל-22. עד שכתבת ''ידע לא לקפוץ מעל יכולתו'' עדיין האמנתי שאינך גזען.

        ממני, המאמין בהזדמנות שווה, 21/03/09 18:09

        כנראה שאפילו בתגובה קצרה, אדם מתקשה להצניע את השקפותיו האמיתיות.

        דווח על תגובה זו

        IP: 67.80.60.91
    • שכחת את יצחק מרדכי,הוא לא פרסי? (ל''ת)

      elrunner , 21/03/09 18:09


      דווח על תגובה זו

      IP: 71.98.188.68
      • עיראקי (ל''ת)

        ih62 , 21/03/09 21:57


        דווח על תגובה זו

        IP: 79.180.17.149
        • יותר גרוע...כורדי (ל''ת)

          ברדוגו, 22/03/09 12:27


          דווח על תגובה זו

          IP: 91.199.69.254
  • 21.

    הוא סובל? הנשים שהוא פגע בהם סובלות יותר (ל''ת)

    Avner, 21/03/09 16:34


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.229.162
  • 20.

    אני מאמין לו! וחבל שיועציו התפטרו בלי לדעת כמה הצליחו

    אורן, 21/03/09 16:24

    רק כי הברנז'ה מעקמת פרצוף. הם עשו עבודה טובה, הוא היה משכנע בנאומו, ורבים סביבי חושבים שהוא צודק או לפחות שהסיפור יותר מורכב מכפי שמציגים אותו ארגוני נשים ובעלי אינטרסים. לטובת כולנו - שייצא זכאי לחלוטין!

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.127.215.20
  • 19.

    כאישה וכעו''ס שקראה את דבריו עכשיו

    שרי, 21/03/09 16:22

    אני אומרת שבפעם הראשונה אני חושבת שאולי יש משהו במה שהוא אומר. אני לא רוצה לחיות בחברה שחורצת דינם של נאשמים לפני משפט צדק ורק באמצעות התקשורת. התביישתי והזדעזעתי מההתנהגות של יועצי התקשורת (איזה חלאות) שלו אשר נטשו אותו באמצע הנאום בלי להגיד לו מילה. אני מרחמת עליו ועל אשתו שכאשר ניסו לצאת לסרט אנשים קללו אותם ולא נתנו להם. אני חושבת שעולמו הרוס ושממילא כל מי שרוצה פרסום חינם פשוט צריך לרקוד על דמו (כמו מקרה רכב השרד אשר הוא לא ביקש ושלחו לו רק כדי שאח''כ יפרצו בצעקות צדקניות על כך שהוא ממשיך לקבל הטבות מהמדינה).אני לא אומרת שקצב צודק ובטח לא שאני רוצה אותו בתור נשיא,מלכתחילה פרס היה ראוי יותר,אבל מכאן ועד למה שקורה היום המרחק גדול. אני מרגישה שאתם מתעללים בגופה.
    אז אני מאחלת מכאן לקצב שיקבל יומו בצורה הגונה בביהמ''ש.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.109.221.82
    • תודה. הצ'ק המובטח בדואר. (ל''ת)

      משפחת קצב, 21/03/09 17:12


      דווח על תגובה זו

      IP: 217.132.45.85
    • חחח עוד # ''מלכתחילה פרס היה ראוי יותר?'' כן פרס הוא מהעליטה של הצפונים (ל''ת)

      מעופף:, 21/03/09 17:30


      דווח על תגובה זו

      IP: 24.46.78.9
    • כאילו מה? אם את עו''ס זה עושה אותך למומחית? (ל''ת)

      עצבנית רצח, 21/03/09 18:30


      דווח על תגובה זו

      IP: 192.115.113.80
      • מה את מתלהמת, היא מביעה דעה לגיטימית והגיונית ?! (ל''ת)

        ערן, 21/03/09 19:51


        דווח על תגובה זו

        IP: 87.68.153.244
  • 18.

    you have to pay for your behaviour

    samklee, 21/03/09 16:20

    even if you are right in what you said, your relationship with your secretary as a public servant was forbidden

    it only shows that you do not deserve any pity

    you have to pay for your stupidity in any case

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.136.163.57
  • 17.

    אני מאמינה באמונה שלמה לכל מילה שהוא אומר! (ל''ת)

    אזרחית מהשורה, 21/03/09 16:06


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.52.107.117
    • תודה. הצ'ק המובטח בדואר. (ל''ת)

      משפחת קצב, 21/03/09 17:12


      דווח על תגובה זו

      IP: 217.132.45.85
  • 16.

    קשקשן נלאה

    משלם מיסים, 21/03/09 16:05

    הציבור לא רוצה בסיפורים שלך, תספר אותם לבית המשפט, תספר כמה רודפים אותך, כמה אתה מסכן, כמה כולם טועים אבל אף מילה על האישומים נגדך

    דווח על תגובה זו

    IP: 74.229.27.175
  • 15.

    frank parsi- nahash arsi (ל''ת)

    ron, 21/03/09 16:02


    דווח על תגובה זו

    IP: 86.86.105.48
  • 14.

    אז יש גם עיתונאים הגונים

    ש. גוטווין, 21/03/09 16:01

    לא מכיר ואיני חברו של קצב, אבל..
    תופעה מעניינת במחוזותינו,
    לא רק שמערכת המשפט שלנו עלובה, יש ושופטיה נושאי פנים, מענים בדין ולעיתים מרושעים עד בלי די,
    יש והם מוליכים את הראיות, במקום שהראיות יוליכו אותם למשפט צדק,
    יש וראיות ''נעלמות'' ואינן מוזכרות בפסק הדין פן יפריעו לתוצאה שנקבעה מראש,
    מערכת משפט שהציבור ברובו אינו מאמין לה,
    (ונראה שהציבור חש זאת על בשרו..)
    והעיתונאים (רובם) במקום להיות כלב השמירה למערכת כזו,
    כדי שהציבור ידע מה באמת קורה סביבו,
    מתנהלת בדיוק כמו השופטים/ות, דנה מקבלת ראיות.. דוחה אחרות.. וכותבת פסק דין.
    על רקע אלה, מעודד לקרוא את את העיתונאי ליבסקינד המביא דברים בשם אומרם,
    לא מצטרף לחגיגת השפיטה והתליה בככר,
    כך צריך לנהוג עיתונאי
    הלוואי וגם שופטים/ות היו נוהגים כמוהו,
    שלא לדבר על חבריו..

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.4.99
  • 13.

    no, they want to see you in jail, where ignorants like you belong (ל''ת)

    doug/new york, 21/03/09 15:54


    דווח על תגובה זו

    IP: 24.239.173.240
  • 12.

    במילה אחת - קונספירציה

    Gillian , 21/03/09 15:53

    רק חבל שקצב לא מודה בכך שניהל רומן לפחות עם א' מבית הנשיא - נכון, אולי הדבר היה מביא להרס נישואיו אך לכל הפחות בכך היה מקהה את שיני הקונספירציה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.240.138
  • 11.

    נכון.אתה דוחה.

    לולי, 21/03/09 15:52

    ולחשוב שהתמודדת מול פרס לנשיאות המדינה,
    כשכבר אז היו דיבורים על מעשיך הנלוזים.
    תתבייש לך.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.108.110.161
  • 10.

    לראות אותך ךלוי על העץ הכי גבוה (ל''ת)

    קצב, 21/03/09 15:49


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.108.228.206
  • 9.

    להקשיב לאיש זה? כיצד הוא ממשיך להשפיל נשים שעבדו תחת מרותו, נפשית...

    יהודה בן-ישראל , 21/03/09 15:48

    ...ופיזית כאחד, שלא לדבר על הרכיב המיני ביחסיו עם עובדות מדינה ונסיונותיו להדיח עדים(ות).

    הגיע הזמן שאם לאיש זה - קשה לי להגות ו/או לכתוב את שמו מתוך חלחלה - יש מה לומר להגנתו, יעשה זאת בבית המשפט ולא באמצעות עורכי דין שהמדינה באופן בלתי רשמי מממנת ויועצי תקשורת למניהם אשר לנשים אותן אנס אין כאלה.

    די עם דמעות התנין, די!

    הכה על חטא, התנצל בפני אותן נשים בהן פגעתה ואותן ביזיתה. התנצל בפני כל עם ישראל שאותו הבאתה למצב בו אנו צריכים לבוש בנשיא של מדינת ישראל, של מדינת העם היהודי.

    ומדוע? משום שאנס, פגע מינית, פגע נפשית, ועוד, ועוד, ועוד דברים שחוק ההתישנות לא מאפשר למנות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.110.93
  • 8.

    אני חייב לומר שאני חצוי בעניין

    אלי, 21/03/09 15:46

    מצד אחד אני מקשיב למה שיש לו לומר, ומסתמן שנגרם לאיש עוול עצום, שיום אחד נקום ולא נוכל להסתכל על עצמנו במראה.

    אבל מצד שני אני לא יכול להתעלם מהעובדה שיש יותר ממתלוננת אחת, וכולן טוענות טענות זהות, לבוא ולטעון שה-כ-ל שקר ועלילות זה קצת הזוי, ברור לי שהיה משהו שם, אם זה נשיקה או ליטוף או אפילו מין.

    האם זה היה רק נשיקה, ואם היה מין, האם היה בהסכמה או לא, האם לא היה שום דבר ויש פה סיפור של בחורה שהחליטה לטפס על עץ גבוה מידי ומפחדת לרדת.

    את זה אני לא יודע, והאמת, אף אזרח מן השורה עדיין לא יודע, אבל כולם במדינה שלנו תליינים, ואוהבים את הקרקס התקשורתי מסביב לקצב, הרי זהו סיפור פיקנטי מאין כמוהו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.29.97
  • 7.

    התנועות הפיניסטיות רוצות שירשיעו גברים רק בגלל שהם גברים (ל''ת)

    יש עדיין שופטים בירושלים אם שכחתן, 21/03/09 15:46


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.17.45
    • אין קשר בין פמיניזם לשנאת גברים

      מה הקשר?, 21/03/09 19:09

      הרוב הגדול של הפמיניסטיות אוהב גברים ואף נשוי להם. סתם סטיגמה מכוערת על פמיניסטיות. ד''ר רוני הלפרין - פמיניסטית מוצהרת ונשואה. כך גם פרופ' חנה הרצוג. כך גם פרופ' חנה נוה. כך גם דר' אורלי לובין. כולן פמיניסטיות גאות ונושאות על כתפיהן את החוג ללימודי נשים באת''א. כולן נשואות באושר לגברים.

      דווח על תגובה זו

      IP: 89.139.176.97
  • 6.

    השופטים צריכים להיות בבועה של בית המשפט ולא להיות מושפעים מהחוץ (ל''ת)

    שיעשה משפט צדק, 21/03/09 15:42


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.17.45
  • 5.

    מצד אחד הוא בוכה על הפרסומים נגדו, מצד שני מנהל מלחמה מעל דפי עיתון. (ל''ת)

    אייני , 21/03/09 15:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 201.29.81.240
    • ועוד באמצעות עתונאי החצר שלו - לבסקינד (ל''ת)

      גיל אזולאי, 21/03/09 15:53


      דווח על תגובה זו

      IP: 212.143.165.203
      • ועוד באותם המילים בשלושת העיתונים הגדולים ויתכן גם באחרים (ל''ת)

        לא מבין , 21/03/09 16:30


        דווח על תגובה זו

        IP: 79.183.237.8
    • אייני הוא שתק מספיק - אם שכחת הוא גם בשר ודם - אין צורך ברשעות לשמה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 21/03/09 17:05


      דווח על תגובה זו

      IP: 89.139.212.248
      • האיש לא סותם הפה לרגע. אף אחת מהמתלוננות אינה זוכה לכיסוי שהוא זוכה לו (ל''ת)

        אייני , 21/03/09 18:33


        דווח על תגובה זו

        IP: 201.29.81.240
      • כולם רקמו נגדו?!נאנסות,דנינו,לדור+שנדר,מזוז,ח''כ,פרידמן,תקשורת?! (ל''ת)

        להצמד לאמת+צדק+יושר והעיקר ערכים., 22/03/09 10:50


        דווח על תגובה זו

        IP: 81.218.5.5
  • 4.

    אין עשן בלי אש וההכחשה הגורפת שלו רק מחזקת את הראיות נגדו.

    רוני, 21/03/09 15:36

    את כל מה שיש לך להגיד, תגיד בבית המשפט. הציבור עייף.

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.131.220
    • על ראש הגנב בוער הכובע

      אחד שמבין, 21/03/09 16:10

      מנסה להטיל אשמתו על אחרים

      דווח על תגובה זו

      IP: 74.229.27.175
      • במה בדיוק אתה מבין? שכשהיה לך כובע הוא בער? (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 21/03/09 17:06


        דווח על תגובה זו

        IP: 89.139.212.248
    • תקדים קצב,ישמש פתחון פה לכל העבריינים שכביכול תפרו תיק (תיק-תק) (ל''ת)

      ''גם הנשיא אמר'' ., 22/03/09 07:32


      דווח על תגובה זו

      IP: 81.218.5.5
  • 3.

    אני מסרב להיות חלק מהאספסוף שרוצה לינץ ודם בלי משפט צדק לכל צמאי הדם (ל''ת)

    כרגע הוא בחזקת חף מפשע, 21/03/09 15:35


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.17.45
    • אני איתך - וכך אשאר עד פסק הדין (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 21/03/09 17:04


      דווח על תגובה זו

      IP: 89.139.212.248
    • אברג'יל,רוזנשטיין,חיים עטר++ זכאים עד שלא יוכח אחרת. (ל''ת)

      מבחן בוזגלו., 22/03/09 07:30


      דווח על תגובה זו

      IP: 81.218.5.5
  • 2.

    Not hung, bend over in preson

    GE, 21/03/09 15:32

    Why are they giving him a stage?

    דווח על תגובה זו

    IP: 68.174.128.238
    • because he is innocent until proven guilty (ל''ת)

      you idiot, 21/03/09 17:12


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.109.51.185
    • שמתם לב שלקצב נוח לתקוף דווקא את מי שבא מנתיבות שהוא חלק משרשרת האכיפה (ל''ת)

      הרוצה לשקר,ירחיק עדותו., 22/03/09 10:52


      דווח על תגובה זו

      IP: 81.218.5.5
  • 1.

    מחר זה אנחנו. (ל''ת)

    ., 21/03/09 15:22


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.232.167
    • מסכן קצב,כל30פעילותו חי בקומץ,בעוני ובנרדפות.זכו אותו והרשיעו את הנשים (ל''ת)

      איך נשים מעזות להלין על נשיא?! גם אם נאנסו וצודקות, 22/03/09 07:28


      דווח על תגובה זו

      IP: 81.218.5.5
      • מה הבעייה של קצב?! הוא הזמין את כתב האישום מעצם נסיגתו מע' טיעון חתומה (ל''ת)

        אדרבא,שינסה להוכיח חפותו בביהמ''ש ללא יחצנ ארס והרס, 22/03/09 09:46


        דווח על תגובה זו

        IP: 81.218.5.5