• 96.

    החמאס מתפוצץ מצחוק מהריב הפנימי שיצר אצלנו

    תפגינו נגד חמאס, 18/03/09 20:20

    תפגינו נגד חמאס, לא נגד אחיכם.
    תבינו שאנו מוקפים אויבים שחורשים רעתינו,
    ואיננו כל יכולים.

  • 95.

    תעלו עוד ועוד את המחיר

    יחזקאל,הרצליה , 18/03/09 17:51

    איזה אנשים לא מבינים.לא די שגרמתם להעלאת מחיר עיסקת שליט.אז עוד ??

  • 94.

    אתם טועים ופועלים ,אשליתית''

    אתם טועים ופועלים ,אשליתית'', 18/03/09 12:13

    למזלנו אולמרט בגלל מצבו המשפטי פטור מכניעה לשיקולים פןפןליסטים ואינו חייב לרצות את האספסוף,זה אולי כואב לכנות את כל האנשים הנחמדים שפועלים לשחרור שליט בכל תנאי אספסוף, אך זו המציאות ההמון נגרר אחרי אופנה פופוליסטית וגורר אחריו חברי כנסת ושרים,
    אנו עדיין באמצע מאבק מר עם החמאס,מאבק שנפלן בו הרבה חללים ולצערי כנראה שיפלו בו עוד,
    שיחרור שליט בתנאי החמאס ,מבלי להכנס לדיון הערכי ,פרקטית עתיד להביא לשחרור של מאות מחבלים מיומנים מאומנים ובעלי מוטיבציה דבר שיוביל בברור לתוספת נרצחים נרצחים בקרבנו

  • 93.

    עד עכשיו הייתם סתם טיפשים

    בן נר, 18/03/09 12:01

    עד עכשיו הייתם סתם טיפשים, וגרמתם נזק אדיר לגלעד שליט, עכשיו כנראה נעשיתם מטורפים לגמרי.

  • 92.

    חסיסמת כבישים היא פעילות פלילית.נראה איך תפעל נגדם המשטרה הפוליטית. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 18/03/09 12:01

  • 91.

    עם כל הכאב וההזדהות שלנו למשפחת שליט. כל ההפגנות האלה משרתות את החמס

    benzi. a, 18/03/09 09:51

    עצרות ההזדהות והקריאה לממשלה ללכת על שחרורם של המחבלים הרבים. זה רק משרת את החמס ומעלה את המחיר יותר ויותר וגם נותן להם רוח גבית להמשיך בחטיפות חיילים. אני ורבים משוכנעים אילו כל זה היה בשקט ומבלי כל המהומות . גלעד שליט היה משוחרר מזמן.

  • 90.

    מדוע עבור פולארד אין התגייסות כזו, ואפילו למען רון ארד לא הייתה ?

    יוחנן, 18/03/09 09:48

    התשובה תינתן במועד המתאים...

    • פולארד קיבל חיבוק דב מהמנחלים - המגזר השנוא בארץ

      יונתן, 18/03/09 16:26

      ורון ארד כן קיבל התגייסות כללית, רק שמשפחתו לא לקחה פרסומאים וקמפיינרים שמשפיעים על הציבור הסתום שלנו.

  • 89.

    מה זה פה? נראה לי שנוצרה פה דת חדשה (במקום השלום שהכזיב) (ל''ת)

    יש גבול, לא?, 18/03/09 09:03

  • 88.

    לחגוג את יום העצמאות בסימן גלעד שליט (ל''ת)

    פקק תנועה , 18/03/09 08:53

    • על אייזה הסכם מדיני מדברים אים חייל אחד לא מסוגלים להחזירו הבייתה (ל''ת)

      פקק תנועה , 18/03/09 08:55

  • 87.

    אתם צריכים לחסום את הסחורות לעזה, לא את כבישי הארץ.

    ASCH, 18/03/09 08:51

    וכן תלכו ותחסמו כבישים לבתי הכלא למניעת ביקורי משפחות. אתם יודעים שאם תחסמו את ת''א לא ייעשה לכם כלום. אתם פחדנים חלשים וטפשים.

    • בעיקר טיפשים (ל''ת)

      ידוע, 18/03/09 11:36

  • 86.

    חזרת גלעד שליט

    צבי, 18/03/09 08:43

    אנשי החמאס ובכיריו הם חיות אדם אשר שולחים את אנשיהם למשימות התאבדות ורצח אנשים נשים וטף חפים מפשע ולכן אין להם שום רגש או איכפתיות לא מאנשיהם שלהם ובטח שלא מגלעד שליט ולא מאנשי חמס שמצידם יכולים להרקב בכלא. ולך תנהל דיאלוג עם אנשים כאלה.

  • 85.

    לו היה זה בנך?

    חיה, 18/03/09 08:39

    חשבת פעם מה היית עושה לו היה זה הבן שלך?.
    האם היית שואל שאלות אלה
    חשוב לפני שאתה מדבר?

    • את תחשבי על הבן שלך. הממשלה מנהלת מדינה ולא משפחה.

      ASCH, 18/03/09 09:23

      לאולמרט יש 7.000.000 אזרחים שעל עתידם יש לחשוב. לא רק על הבן שלך.

    • לו הייתי הרמטכל

      יחזקאל,הרצליה , 18/03/09 17:49

      אילו הייתי דוקטור.אילו ואילו ואילו.
      לי חשובה טובת המדינה.טובת הכלל.

  • 84.

    השבתת לימודים היא פעילות פלילית,נראה איך משרד החינוך יפעל נגד העברייני

    דרור מרמת גן, 18/03/09 08:37

    מורים ומנהלים, שיקחו חלק במסע למען שיחרור רוצחים פלשתינאים מהכלא.

  • 83.

    מי יממן את הלחצים לשיחרור רוצחים פלשתינאים? (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 18/03/09 08:34

  • 82.

    תרגעו - מה יעזור שתחסמו כבישים בתל אביב?

    גלי, 18/03/09 08:28

    די עם המהומה התקשורתית והציבורית.
    לא בכל מחיר. מה אם ישוחררו מחבלים שאחרי מספר חודשים יבצעו פיגוע ובו ייהרגו אנשים - האם גם אז המחיר כדאי? גלעד הוא חייל צה''ל ולצערנו חיילי צה''ל נפגעים ואף נהרגים בפעולות שונות - הוא לא יותר טוב מהם. מחר תפגינו שהממשלה לא תעשה מבצע צבאי כי עלולים לההרג חיילים - די עם ההגזמה בנושא.

  • 81.

    מהיכן מגיע הכסף ? (ל''ת)

    די נמאסתם, 18/03/09 08:22

  • 80.

    להציע חלופה לחמאס לגלעד את ברק אולמרט ולבני ועיתונאים (ל''ת)

    כדי שיחמלו על ישראל, 18/03/09 08:19

  • 79.

    מוכרחים להמשיך במאבק עד החמאס יוציא פיגוע רב-נפגעים (ל''ת)

    אסור להרפות מהרפיסה, 18/03/09 08:16

  • 78.

    לשלוח אסירי חמאס לגוואנטנאמו !!! עם אותם תנאים !! מייד (ל''ת)

    אזרחית, 18/03/09 08:09

  • 77.

    חסימת כבישים אכן לא תתרום למאבק דבר

    אני, 18/03/09 08:07

    צעד כזה לא יביא את תמיכת הציבור אלא להיפך, אני חושבת שאפשר להראות וליצור מחאה ואני לא שופטת או מבקרת את משפחת שליט, חלילה לנו לנסות זאת,אך צריך לקחת בחשבון שישנם הרבה גורמים ודברים, וכפי שכתבו כאן לפני העיניין התקשורתי לא תמיד מועיל ולעיתים אף פוגע, אני מתפללת ומיחלת שגלעד שליט ישוב הבייתה במהרה אמן

  • 76.

    למשפחת שליט דעו כאשר שליט ישוחרר אני אפגין ליד ביתכם נגד החזרת המחבלי (ל''ת)

    נמאס מיקם, 18/03/09 08:06

  • 75.

    ה פ ק ר ו ת !!!!

    אייל, 18/03/09 08:05

    מזה משנה בין אם זה 380 או 450 כאילו שחסר שם שאהידים או מתכנני פיגועים אם היו יכולים לבצע פיגוע הם היו עושים את זה עם ובלי שחרור אסירים..יש לנו צבא חזק למה אנחנו לא מאמינים בו ?? או שזה האפקט ממלחמת לבנון וכבר לא מאמינים בכוח שלנו...לשחרר את שליט מייד ההורים שלו סובלים סתם וזה יפגע בדור הבא של הצבא ונתחיל לראות עוד מכתבים מהשמיניסטים...

  • 74.

    מי ממן את כל ההגלוידה בככר מלכי ישראל (ל''ת)

    די אתם מחזקים את החמס, 18/03/09 08:01

  • 73.

    הפגנות בשירות החמאס (ל''ת)

    טמטום, 18/03/09 08:01

  • 72.

    המערכה התקשורתית לא מועילה, אלא מזיקה לגלעד שליט . צריך לחזור לשפיות.

    haimrosen , 18/03/09 07:56

    אנני שופט את משפחתת שליט, אבל משרד יחסי הציבור , וקהל המפגינים גרמו לנזק ממשי.
    הם לא מבינים ערבית חמאסית.
    את גלעד שליט צריך לחלץ בדרכים אחרות - צלהפעיל לחץ בלתי נסבל על החמאס עד שגלעד שליט ישוחרר.

    • לבודד אסירי חמאס ולמרר את חייהם , לתת להם פולוניום בארוחה (ל''ת)

      שושו, 18/03/09 08:11

  • 71.

    מעניין שאחרי החצי מבצע בעזה כולם ישבו בחיבוק ידיים

    בדוק , 18/03/09 07:54

    אף אחד לא הפגין נגד המבצע המקרטע שנעצר באמצע. ולא הקימו אוהל מחאה. שבמבצע עופרת יצוקה חיילים שילמו בחייהם וחלק נותרו נכים.
    אבל למען חייל אחד הופכים מדינה.

    • להקשות על אסירי החמאס , במלון הכלא (ל''ת)

      משה, 18/03/09 08:12

  • 70.

    התקשורת השמלאנית עושה שטיפת מח לאזרחים

    אייל, 18/03/09 07:53

    שיחרור הבמחבלים יביא להרג המוני.

  • 69.

    דם החיילים שנשלחו לתפוס את המרצחים.. זועק שבגדו בהם תתביישו !!!!!!!! (ל''ת)

    patish4 , 18/03/09 07:52

    • מחבלי חמאס בתנאי מלון בכלא !! תנו אותם תנאים לישראלים!! (ל''ת)

      אתי, 18/03/09 08:14

  • 68.

    מספיק עם המסיבה סביב שליט . לעבור נושא ומיד (ל''ת)

    נתי, 18/03/09 07:51

  • 67.

    השבתת בתי ספר מדוע - כדי לקחת את התלמידים להפגין איתכם

    בדוק , 18/03/09 07:49

    מה יש לכם גם שליטה על משרד החינוך? מה קורה במדינה.

  • 66.

    שימו לב!! שחמאס מאיים בחטיפת חיילים עקב נאומו של ראש הממשלה אמש (ל''ת)

    רון, 18/03/09 07:48

  • 65.

    אולי די - אנחנו לא מוכנים לשחרור מרצחים ! גם לא בעבור גלעד ! (ל''ת)

    רון, 18/03/09 07:48

  • 64.

    ההפגנות הללו מחלישות את כושר המיקוח. יש לפעול נגד מחבלי החמאס הכלואים (ל''ת)

    ולהשוות תנאים לאלה של גלעד שליט, 18/03/09 07:48

  • 63.

    אתם צבועים!!!

    אדם אמיתי, 18/03/09 07:42

    כל אשי מטה המאבק ז חבורה של אנשים צבועים הרי כשחסמו צמתים נגד ההתנתקות אז אמרתם שזה לא חוקי וצריך לעצור את אלה שחוסמים! אז עכשיו אני מאחל לכם שיעצרו את כל מי שחוסם כסיש!! אני חלא מדבר על זה שההתנתרות הסבה הרבה יותר נזק מזה שגלעד לא יחזור... זה עניין אחר.

  • 62.

    ממשלות אולמרט ! כישלון קולוסאלי בכל נושא שעסקו בו.

    ברוך שפטרנו., 18/03/09 07:41

    שתי מלחמות, שלא איפשרו אפילו להחזיר את השבויים. זה מזכיר את ההתעלמות של דיין משחרור אסורי הפרשה בשנת 1956.

  • 61.

    צעצוע חדש ...

    ד''ר ארוין, 18/03/09 07:41

    בדבר אחד כולנו מסכימים: רוצים את גלעד בבית, נקודה. וגם את פולארד, נקודה. וגם את גיא חבר, נקודה.

    אבל כאן מתחיל הטירוף שלכם:
    בכל מחיר, ללא קוים אדומים, כמו תינוק חסר גבולות. בנינו האחרים מחרפים נפשם ערב ערב במשך שנים כדי ללכוד את אותם רוצחי נשים וילדים, אבל אתכם זה כבר לא מעניין.

    צדק הוא צדק הוא צדק, צעקתם תמיד. רצח הוא רצח הוא רצח זרקתם לציבור כדי להצדיק את השנאה שלכם לציונים האמיתיים. אבל פתאום אין צדק ואין רצח, פתאום כולם מותרים.

    נכנסתם באמא של חוסמי הכבישים כשהם (הכתומים הטובים) נלחמו בשביל להציל עשרות יישובים ואלפי משפחות מחורבן וגלות שאתם ברוב טובכם עשיתם להם באכזריות. אבל לכם הכל מותר.

    את האמת, אתם בסך הכל חבורה גדולה של חילונים משועממים, שכל שנתיים מוצאים לעצמם צעצוע חדש לשחק בו ולמלא את חייכם בעניין מפוקפק. בסוף תמיד מתברר שטעיתם בגדול וגררתם אותנו איתכם לתהום ...

  • 60.

    חסימת כבישים

    ישראלית, 18/03/09 07:39

    איני חושבת שהרעיון של חסימת כבישים, הבערת צמיגים, וכל הרעיונות האלימים נכונים. יש הרבה שמחזקים את ידי אולמרט שבדם ליבו ובדם ליבנו לא נכנע ללחץ, אני, ואנשים רבים כמוני ישבנו בשקט, לבינו עם משפחת שליט למרות שלא הסכמנו לגודל המחיר.חסימות כבישים יעוררו כעס, אסור שנושא כל כך רגיש יביא להתלהטות היצרים.

  • 59.

    במי נאבק מטה המאבק להחזרת שליט?

    לירון, 18/03/09 07:38

    באזרחי ישראל?! הרי אנחנו רוצים שהוא יחזור אז למה לחסום לנו את הכבישים?
    הם פשוט איבדו כיוון שם...

  • 58.

    טוב שממשיכים במאבק. תפרסמו מתי ואנחנו נבוא. (ל''ת)

    דנה, 18/03/09 07:35

  • 57.

    צטער לא אהיה שם אתכם, עברתם כל גבול !!!

    שלי, 18/03/09 07:32

    את ההפגנה ואוהל המחאה העביבו לקהיר !!

  • 56.

    סמולים , אם לא הבנתם, 90% מהציבור פשוט חושבים שאתם מחלישים אותנו (ל''ת)

    moshon1 , 18/03/09 07:29

  • 55.

    היחצנים וארגוני הסיוע לחמס במאמץ להשמדת ישראל (ל''ת)

    מהנדס שחור, 18/03/09 07:28

  • 54.

    עדר של פנאטים, חסרי תבונה וחסרי הבנה בסיסית במיקוח..

    jerom44 , 18/03/09 07:23

    והאבסורד הוא - ככל שהם מרבים להפגין כך הם מרחיקים את שובו
    של שליט..?

  • 53.

    להקשיח עמדות כלפי האסירים,ומיד.

    wwweee5 , 18/03/09 07:23

    לבטל את הביקורים,לבטל טלויזיה,לבטל טלפונים,לבטל חשמל בשעות הלילה,ולבטל את כל הלימודים וההטבות המשונות שנותנים להם.
    ובעד זה הייתי חוסם כבישים,כי בטוח לאחר שנבצע את המהלכים הנ"ל,משפחות האסירים יתקוממו נגד החמאס, וגלעד ישוחרר.

  • 52.

    השינוי מתחיל לקרות.מדברים כבר שצריך להחליף דיסקט.שבוי =חלל חי

    אופס, 18/03/09 07:21

    קורים גם דברים טובים סביב פסטיבל השבוי גלעד שליט.יותר ויותר מבינים שה''ברית'' המפוסמת והדמגוגית שבין חיילים לבין המדינה אינה הגיונית ואינה אפשרית.חייל שנופל בשבי יודע שעושים הכל להחזירו אבל הוא לא יוחזר בכל מחיר.מי שלא מבין את זה כהוא מתגייס הוא סתם מתחמק מאחריותו כחייל לחובת ההגנה על הארץ.גם במחיר חייו ובוודאי גם במחיר חירותו.זאת מדינתנו וזה מחירה.

  • 51.

    משפחת שליט,המאבק שלכם גרם להקשחת עמדות החמאס.

    wwweee5 , 18/03/09 07:17

    נגד מי אתם נאבקים? נגד מדינת ישראל.לא ייתכן שכל יום תזעקו בחוצות העיר,כי כל זעקה מעלה את המחיר,ובמו ידיכם אתם מקשים את שחרור גלעד היקר.
    ככל שתורידו פרופיל ,שחרורו יהיה יותר מהיר.

  • 50.

    מישהו זוכר ששני חיילים נהרגו בעת החטיפה?? מפקד הטנק וחייל נוסף... (ל''ת)

    prague , 18/03/09 07:14

    • דם החיילים שנשלחו לתפוס את המרצחים.. זועק שבגדו בהם תתביישו !!!!!!!! (ל''ת)

      patish4 , 18/03/09 07:53

  • 49.

    מגוף עממי לגטימי למחתרת עם כל סממני האלימות כמו חמאס (ל''ת)

    לכרסום בבטחון ישראל, 18/03/09 07:13

  • 48.

    תחסמו כבישים -ניכנס בכם חבורת חנונים טיפשים (ל''ת)

    י.א, 18/03/09 07:05

  • 47.

    הנזק שנגרם לחייל החטוף גלעד שליט.

    אלי, 18/03/09 06:58

    הנזק שנגרם לחייל החטוף גלעד שליט,כתוצאה מהתערבות כל אחד מאזרחי המדינה(בעידוד התיקשורת כמובן)הינו בלתי הפיך.
    בדרך זו שיחרור מתרחק מיום ליום.
    די כבר!שקט בבקשה!בואו נאפשר לאנשים שמבינים בעניין לתפקד,מבלי לשים מקלות בגלגלים.

  • 46.

    בכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו ....... והשמאלנים שם כדי לעזור להם.... (ל''ת)

    yoji , 18/03/09 06:58

    • אין לנו ברירה, אנחנו חייביעם לסחוב אותם על הגב שלנו, ורק שהקב"ה

      moshon1 , 18/03/09 07:10

      יתן לנו כוח בשבילם...

  • 45.

    יש גבול לכל תעלול

    אבי, 18/03/09 06:51

    גם ככה הגזמתם - האם מישהו מכם מאמין שיש רוב בעם לשחרור חבורת המרצחים מהכלא ולהביא למאות הרוגים כדי להציל חייל אחד? יש גבול גם לפעולות מחאה. מתחתם את החבל גם ככה. עם כל הכבוד במדינה דמוקרטית יש ממשלה וההחלטה לשים את אינטרס הכלל לפני אינטרס היחיד היא החלטה נכונה, גם אם כי כאובה לכולנו.

  • 44.

    לא בכל מחיר

    שמאלן אבל שפוי, 18/03/09 06:39

    יש סיכון בלהיות חייל קרבי ומי שהולך לצבא יודע את זה. אסור למדינה לשלם כל מחיר תמורת החזרתו, זה עצוב שזה ככה אבל אלו חוקי המשחק- מי שמרחם על היחיד סופו שמתאכזר אל הרבים, והמדינה קודמת לטובתו האישית של אדם אחד.
    לו אני משפחת שליט, אחרי כל מה שעברו אני הייתי לוקח את המשפחה ואת גלעד ועובר ''לנוח'' כמה שנים או כל החיים בצרפת שבה יש להם אזרחות.
    האם המדינה צריכה לשלם כל מחיר לשחרר אדם שיש סיכוי שיעבור לגור במדינה אחרת?

  • 43.

    חסימת כבישים????

    רובי, 18/03/09 06:38

    אולי יסבירו לנו, אנשים פשוטים וחרוצים שרוצים בס''ה להגיע למקום עבודתם, כיצד חסימות כבישים ישחררו את גלעד שליט?????
    יכול להיות שיש כסף המתגלגל באגודה לשחרור שליט????
    לכו לעבוד ותנו לממשלה לבצע את שמוטל הליהץ בינתיים הלחץ שלכם על הממשלה הוא זה שעצר את העיסקה האחרונה!

    • מדוע לא חוסמים כבישים כדי להזדהות עם המפוטרים הרעבים ללחם??????????? (ל''ת)

      prague , 18/03/09 07:07

  • 42.

    הביזיון האולטימטיבי יהיה שהם יחזירו גוויה. אפילו לא יודעים אם הוא חי (ל''ת)

    yoji , 18/03/09 06:37

  • 41.

    שאלה מענינת לעיתונאי מסוים....

    צחי, 18/03/09 06:33

    האם גם הפעם תגיד לתושבי תל אביב לצאת עם אלות ולהרביץ לחוסמי הכבישים?אל תענה לי אפילו!

    • גם אם הוא לא יגיד, חבל להוציא עליכם אנרגיה, אתם לא שווים את זה (ל''ת)

      moshon1 , 18/03/09 07:12

  • 40.

    Is Gilad being kept in Tel Aviv?

    Panda, 18/03/09 06:26

    Instead of protesting against Hamas, instead of blocking the trail of food and money that makes its way into Gaza, these naive fools are protesting against their own people. This is a sad state of afairs, good thing the majority of the people, and as it seems - our goverment, are less naive.

  • 39.

    ראו את מה שקבע המהר"מ מרוטנברג באותו ענין

    שמואל אביתר , 18/03/09 06:22

    http://www.daat.ac.il/daat/kitveyet/hamaayan/divrey-2.htm


    "ובתפיסתי - את בוראי לא שכחתי ובתורתו ויראתו דבקתי" (שו"ת מהר"ם, לבוב, שנת כת"ר, סי' קנא).
    מלים אלו מעידות על חיי רבי מאיר מרוטנבורג בשנות חייו האחרונות - כלוא במעצר על עוון ניסיון בריחה מארץ הדמים.

    ידוע לנו מעט על תקופת מעצרו של רבי מאיר מרוטנבורג. סיבת מעצרו: מהר"ם התכוון לעזוב את גרמניה, הוא וכל בני ביתו. בגבול הדרומי, בארץ לומברדיה, המתין ליהודים אחרים שרצו להצטרף אליו. משומד הכיר את מהר"ם והלשין עליו. מהר"ם נעצר ביום ד' תמוז שנת מ"ו לאלף החמישי 1286 באשמת בריחה מגרמניה וארגון בריחה המונית.


    כשבע שנים נשאר מהר"ם במעצר. נעשו מאמצים רבים לשחרר את מהר"ם והקהילות היהודיות היו מוכנות לשלם ממון רב עבור שחרור רבם הגדול. מהר"ם לא הסכים שישלמו עבורו סכומים גבוהים
    ("אין פודין את השבויים יתר על כדי דמיהן", גיטין מה, א).


    מהר"ם מרוטנבורג ישב בבית המעצר בעיר אנזיסהיים ובעיר ווסרבורג על ידי מעצר-בית מנעו ראשי השלטון ממהר"ם לעזוב את גרמניה וענשו אותו על ניסיון הבריחה, אך מאידך נתנו לו אפשרות מוגבלת לשמור קשר עם היהודים בגרמניה וכך קוו ראשי השלטון למנוע בריחה המונית של יהודים.

    ההנהגה היהודית בהנהגתו של תלמיד מהר"ם, רבינו אשר, הרא"ש, המשיכה במשא ומתן עם ראשי השלטון על תנאיי השחרור וגובה דמי הפדיון, אך באמצע המשא ומתן נפטר מהר"ם, ביום י"ט אייר ה' אלפים נ"ג [1293],בדיוק לפני שבע מאות שנה.

  • 38.

    משפחת שליט היקרה

    גדי, 18/03/09 06:19

    המלחמה היא נגד החמאס ולא נגד הממשלה. זה עלול להרוס לכם במלחמה על דעת הקהל בישראל. מציע להיות פחות מיליטמטיים ויותר פוליטיים.

  • 37.

    ישנפ פעמים בהם חושב אני כי חבל שישראל אינה דיקטטורה.

    פיני-1, 18/03/09 06:11

    את כל המצדדים בשיחרור שליט הייתי שולח להתרגעות לכלא למספר ימים. כי במעשיהם הם פוגעים במדינת ישראל.
    הייתי מציע להם פשוט להציע עצמם לחמאס תמורת שליט.
    לצערי כל זה קורה משום שקיים בישראל ואקום שילטוני. מנהיג רציני ( כדוגמת גולדה )אומר כבר ביום הראשון לחטיפה שלא ישוחרר אף רוצח. אסור היה להיגרר מלכתחילה לדיון בשיחרור רוצחים. לא חאד ובטח לא 450.
    מגיע שכל עם ישראל יגיד תודה לרבין ז''ל שהגענו עד הלום. הוא היה המנהיג הראשון אשר ניסחט ע''י משפחות חטופים ( 3 ) והוא המנהיג הראשון אשר שיחרר 1000 רוצחים בעיסקת ג'יבריל. גם כן מורשת....

  • 36.

    הפוך גוטה הפוך, שבו בשקט והמחיר ירד !

    מיכאל, 18/03/09 06:10

    תמשיכו להפגין והמחיר יעלה

  • 35.

    הבטחה

    ofershapira , 18/03/09 06:09

    אני מבטיח לכם - עוד עצרת אחת בכיכר רבין או כביש חסום אחד, אני מגיש בג"ץ נגד משפחת שליט. הצורך שלהם להפריע לי בכל רגע ובכל מקום בשלטים, באנרים, עצרות, מדבקות, פעילים ועצומות, עובר כל גבול.

  • 34.

    אני נדהם מהיכולת הכספית והאירגונית של ''מטה'' שליט.

    מאיפה הכסף?, 18/03/09 06:06

    משהו כאן לא מריח טוב. אני חושב שמנצלים את הטרגדיה המשפחתית הזו למטרות פוליטיות.

    • הליגה הערבית והשוק המשותף במאמץ להשמדת ישראל (ל''ת)

      מהנדס שחור, 18/03/09 07:31

  • 33.

    לכו תחסמו כבישים בעזה. שהם ישחררו. (ל''ת)

    שמאלנים פסיכים, 18/03/09 06:05

  • 32.

    אהה, נכון, לחכות לפסטחבל רבין שנה שלמה, זה יותר מדי..

    moshon1 , 18/03/09 06:02

    הסמולים ההזויים הדפוקים מוחית והסהרורים פשוט חייבים עוד סיבה להאדרת ריטואל הקרבת הקורבנות לעגל הזהב של ניפוח האגו שלהם להפנתם את "ההומניות" העודפת שלהם..
    שנאת חלים זה המזון של הריטואל הזה, הם רוקדים על דם אחיהם, כמו אותם קניבלים מימי קדם...
    הם מוכנים לשפד עשרות ומאות מתוכינו, ובלבד שיהיה להם מזון שיגביר את תחושת היותם הטובים יותר...
    סוף סוף יש להם פסטיבל חדש חוץ מפסטיבל רבין..הם ידליקו בו נרות, ישירו שירי מחאה קורעי לב, ויצאו בחגיגות "אבל"..
    הם יקראו לאחיהם שמסכנים את חייהם להצלת עורם "פשיסטטים " ויזכירו לכולם כמה הם רעים בכך שהם "כובשים".
    כת מיסיונרית מסוכנת הקרויה סמול ישראלי...

  • 31.

    הצטרפתם לחמס? עברתם את הגבול

    לוחם חופש, 18/03/09 05:55

    על פי אותו ההגיון של כוונותיכם, אם נעזוב את ארץ ישראל ונחזור לארצות המוצא של הורינו/סבינו, יהיה שלום בארץ.

  • 30.

    המאבק לשיחרור שליט ניראה כמערכה משומנת היטב לשיחרור מסיבי של רוצחי חמא

    יובל ארהב, 18/03/09 05:54

    המאבק לשיחרור שליט ניראה מבוברק (אם כל הכאב לשליט)והסימפטיה למשפחתו אבל ניראה שיש גורם שחשוב לו בכל מחיר לשחרר את הרוצחים הפלסטינים כי המאבק מעלה את המחיר ומרחיק את שיחרור שליט קשה לי לא להאמין שגורמים מהשמאל הם הם שדוחפים את ישראל להיתאבדות מדינית ולתוצאות הרות אסון ניראה לי שהם רוצים ליראות כאן המון דם על מנת שישראל תיכנע ותסקים למדינת כל אזרחי !!!!שלמעשה יהיה כאן רוב ערבי ושילטון חמאס בישראל

  • 29.

    טירוף מערכות מוחלט.החברה הישראלית ירדה מהפסים (ל''ת)

    נפיח, 18/03/09 05:51

  • 28.

    דיי מספיק להפקרות הזאת

    Zmbi , 18/03/09 05:50

    הגיע הזמן כי תפסיקו לעשות את מדיניות החמאס , הם בונים עליכם כי תחלישו את ממשל המדינה ותעבירו את שילטון החוק לכיכרות . זה רק עוד חסר לנו כי הממשל החוקי ירקוד לפי חליל חבורוח אינטרסנטים כמוכם , מחר יבואו ויחללו משפחות הפשע , מה הם שונות ממכם ?

    די לביזיון לזילות החוק הזאת שאתם מפגינים !!
    דיי נמאסתם

  • 27.

    דיי נמאסתם עם הקמפיין

    אברי, 18/03/09 05:43

    לא לשחרר את הרוצחים שחטפו את חייהם של רבים לנצח

    • מעריב ידיעות הארץ וערוצי הטלוויזיה בשרות החמס כסיענים לטרור (ל''ת)

      יואב, 18/03/09 07:35

  • 26.

    תמשיכו לעשות את העבודה עבור החמס עם עלוב וטיפש. (ל''ת)

    ston , 18/03/09 05:38

  • 25.

    תמשיכו לעשות את העבודה עבור החמס עם עלוב וטיפש (ל''ת)

    ston, 18/03/09 05:34

  • 24.

    את ההפגנות האלה צריכים לערוך באזור מעבר הסחורות לעזה, לא בתוך

    אלכסה , 18/03/09 05:32

    מדינת ישראל. שם אפשר למנוע בכוח את מעבר הסחורות ולהפוך את הלחץ על החמאס לעובדה. בגרימת עי סדרים בתוך המדינה לא תשיגו דבר למעט פגיעה בחייהם של אזרחי ישראל ובכלכל ישראל. גם להפגין צריכים בחוכמה ובמחשבה תחילה.

  • 23.

    מי מממן כל זאת--האם האיחוד האירופי, שמא הסי אי. איי? (ל''ת)

    א מ רול, 18/03/09 05:22

  • 22.

    את ההפגנות האלה צריכים לערוך באזור מעבר הסחורות לעזה, לא בתוך

    אלכסה , 18/03/09 05:22

    מדינת ישראל. שם אפשר למנוע בכוח את מעבר הסחורות ולהפוך את הלחץ על החמאס לעובדה. בגרימת עי סדרים בתוך המדינה לא תשיגו דבר למעט פגיעה בחייהם של אזרחי ישראל ובכלכל ישראל. גם להפגין צריכים בחוכמה ובמחשבה תחילה.

    • תיקון מילה בתגובתי: במקום "עי סדרים" צ"ל, כמובן "אי סדרים". (ל''ת)

      אלכסה , 18/03/09 05:24

  • 21.

    הצעה לחמאס

    הצעה משתלמת לחמאס, 18/03/09 05:07

    ראיתם עם מי יש לכם עסק
    שחררו את שליט וקבלו 1325 מרצחים חזרה
    אני סומך עליכם שעם תיגבורת כזאת
    לא יקשה עליכם לחטוף עוד חייל
    זה הדבר הכי קל
    ואם לא חייל אז סתם אזרח
    ואז יהיה לכם מאוד קל
    תומכי שליט כבר עשו לכם את כל העבודה
    יגידו מה שיחררו 1325 מרצחים תמורת חייל ? היום המחיר כבר הגיוני יש רק
    100 שנותרו .
    ועל הדרך תבקשו עוד 1000 יותר קלים
    אני סומך עליכם שמתוך אלף ניסיונות
    תצליחו לפחות באחד
    אני מפנה את ההצעה גם לממשלת ישראל
    וגם לתומכי המאבק בשיחרור שליט כדי שיהיו כבר מוכנים למאבק הבא
    זה אומנם יהיה לכם הרבה יותר קל אבל לא בטוח שזה לטובת הבטחון הלאומי שלנו

  • 20.

    חסימת צמתים?

    שבי, 18/03/09 05:02

    משפחת שליט!
    כל העם עוקב בדאגה אחר מאבקכם.
    העם נתן לכם רוח גבית ואתם עליתם על הגל ומאיימים לשתק את המדינה.
    אני מאמין לאולמרט שנתן כל מה שהוא יכול אבל החמאס רוצה להשפיל אותנו
    עכשיו אתם בשיא האהדה אם תתחילו להשתטות העם יסלוד מכם
    רוצים לעורר את העולם תחסמו את הכניסות לרצועה אני גם חושב שהצבא יעלים עין

    • רוב העם כבר סולד מהם. ברור לכולם שלא איכפת להם מכלום, רק שבנם יחזור.

      ddd, 18/03/09 06:14

      אז גם לי כאזרח בסיכון מותר לא לדאוג לבנם.

  • 19.

    תקראו את תגובות 9 ו-18 ותפעלו בהתאם !

    חושב, 18/03/09 04:00

    אם לא תעשו זאת אז אתם באמת זרוע של החמאס בתוך ישראל !!!

  • 18.

    תקראו את תגובה 18 ---נראה אותכם !!

    אזרח, 18/03/09 03:52

    אתם ממש שליחים של החמאס !!
    לעם נמאס ממכם !!!

  • 17.

    אנשי שליט, אתם גברים?

    אלכס מהכרמל , 18/03/09 03:41

    אם אתם גברים ולא כוסיות, אני רוצה לראות אתכם חוסמים את הכביש לעזה ואת המשאיות שמובילות ציוד לאויב. נראה אתכם מקצצים את חוטי החשמל וצינורות המים לשם. עד אז מבחינתי אתם שליחים של החמאס.

    • אתה צודק, במאה אחוז. (ל''ת)

      זיגי אמסלם, 18/03/09 03:58

    • ממליצה בכל לב. זו גם עמדתי (ל''ת)

      אלכסה , 18/03/09 05:25

    • לכל מי שרוצה מצור מוחלט על עזה עד שחרור שליט

      לאלכס, שאלה, 18/03/09 06:19

      אני שואל באמת. נניח שהממשלה מחליטה, אין מזומנים, אין חשמל, אין תרופות, אין ביקורים אצל האסירים הפלשתינים עד ששליט לא יוחזר.
      מה ימנע מהחמאס להרוג אותו?
      אתה תמשיך במצור?

    • 100% !!!!!!

      Panda, 18/03/09 06:30

      Also protest in fornt of the red cross offices and the french embassy. Don't protest against your own people - we are not the ones holding Gilad.

    • מסכים בהחלט

      אוריאל, 18/03/09 11:27

      במקום להתנהג כמו חבורת דבילים ולחסום צמתים בישראל, תחסמו את דרכן של שיירות המזון לעזה. או שאתם באמת שליחים מסווים של החמאס?

  • 16.

    אוסף של נמושות

    זוריק היפה, 18/03/09 03:40

    בושה וחרפה .. שחרור מרצחים כאלה יביא גל טרור עם עוד מאות הרוגים וחטופים נוספים. אולי נוותר על הכל? נחזור לגולה ונפרק את המדינה רק שיחזירו את גלעד? אתם הגיס החמישי האמיתי

  • 15.

    מדינת הציונים לקראת סופה כל הערב רב ה' עומד לשלם לכם (ל''ת)

    יהודי לא ציוני, 18/03/09 03:39

    • ל-16: אילו היה בסמכותי להחליט - הייתי מצווה להוציאך להורג. (ל''ת)

      אלכסה , 18/03/09 05:26

  • 14.

    מפגינים של חמאס עם דגלי ישראל

    דניאל ל , 18/03/09 03:21

    אנשים מפגרים וחסרי אחריות

  • 13.

    מספיק עם זה מטורפים שרואים עד קצה אפם !!

    קצת מחשבה, 18/03/09 03:19

    מי שאומר ''בכל מחיר'' משקר את עצמו. יש גבול למחיר שניתן לשלם, גם עבור חייל צה''ל. על ממשלת ישראל יש האחריות כלפי כל אוכלסיית המדינה ולא רק על משפחת שליט ואם שחרור 1400 אסירים (''אוהבי ישראל'') פירושו פיגועי טרור שיגרמו להרוגים רבים בצד הישראלי ולחטיפות נוספות - אין לבצע את העיסקה במחיר זה.
    זה פתח לסחטנות מטורפת שעוד תעלה למדינה ולאזרחים בדם רב! אי אפשר בשום אופן להתווכח עם הכאב של אביבה ונועם אבל המדינה, ההנהגה, חייבים להסתכל על התמונה הכוללת ועל טובת המדינה. זה תפקידם, בשביל זה הם בהנהגה ולכן הם בעלי הזכות והאחריות.
    אסור בשום פנים ואופן להיכנע לחבורת טרוריסטים רצחניים! ישראל צריכה לקבוע את המחיר שהיא מוכנה לשלם עבור גלעד ולציין זאת כקו אדום כמו שהחמאס עושים. בשום פנים ואופן לא יותר מזה! אם חמאס לא יסכימו- ישראל תמשיך במצור, בחנק, בסגר, בכתישות, בחיסולים, במכות, בלחץ עד שהעם שלהם כבר ישחרר את גלעד.
    מדינה, ועוד מדינת ישראל, לא יכולה בשום פנים ואופן להיכנע לסחטנות של תנועת טרור. אלפי חיילים נהרגו במלחמות ישראל מאז קום המדינה ולמשפחותיהם אין תקווה שישובו. למשפחת שליט יש תקווה, יש להם עדיין בן חי ומזלם גדול יותר משל משפחות החללים. אסור להם בשום אופן ללחוץ על המדינה בפומבי. הלחץ רק מרחיק וירחיק את העיסקה ומחליש את המדינה.וההפגנות הן מעשה חסר אחריות וחסר שכל.
    עם כל הכבוד והכאב והאמפתיה וההזדהות- אסור לממשלה להיכנע לטרור! הממשלה צריכה להכריז על המחיר אותו היא מוכנה לשלם וזהו!

  • 12.

    כל הרעש רק מרחיק את הסיכוי לשחרר אותו,אם היה שקט היה כבר בבית (ל''ת)

    די לרעש,זה מזיק, 18/03/09 03:15

  • 11.

    אל תאבדו את שארית הסולידריות של הציבור במאבקכם.

    אזרח, 18/03/09 02:55

    הציבור לא מוכן לשחרר טרוריסטים מסוכנים, והוא יראה בכם פורעי חוק לכל דבר וענין.

    • They have already lost me. Sorry. I supproted them with all my heart

      Panda, 18/03/09 06:33

      But they have gone too far. Just look at the list of the prisoners we agreed to release, not to mention the ones we said we will never agree to release, and you'll understand that this is a crime against humanity to release them.

  • 10.

    So many stupid people

    Avi Shriki , 18/03/09 02:54

    And what did you want that terrorist with blood on their hands be freed? let see your mother, father wife , husband, brother, sister, son, or daughter get killedby a terrorist and then maybe they will see the light
    As much as it hurts that gilad is not with us. that's reality. Ulmert and Livny are the one to blaim. we were in Gaza and we left with nothing. instead of staying in and say we do not go out unless. Also we let the terrorist family visit them call them WHY?
    because we are Stupid. you see if it was in any normal country the will get same as Gilad gets unless.
    we sent money by truck loads why? because we are stupid ask Livny and Ulmert and Barak send them nothing Unless.
    but no you guys want to have all these terrorist free to roam around again and kill more. nope if you really cared then you voted anything but Kadiam or aarach and if you didnt then you are to blaim for this ordeal.

    ciao everyone

  • 9.

    אין ספק שזה מזיק למשא ומתן

    שמחה, 18/03/09 02:48

    זה מזיק,לא נראה שמישהו חולק אל זה.
    אבל מצד שני לא בטוח שהיה משא ומתן בלי
    לחץ ציבורי,אבל עכשיו יש משא ומתן,אז זה מזיק ולא מועיל.

  • 8.

    לגדודי גלעד שליט: כך תוכיחו שאתם לא משת"פים של החמאס

    אסטריקס , 18/03/09 02:48

    מדי יום נכנס לעזה משלוח של מזון ותרופות.
    בכל עת ישראל מספקת לעזה חשמל.
    פעם בשבועיים נכנסים מאות מליונים במזומן מישראל לעזה.

    אם תלחצו על הממשלה להפסיק כל מה שנכנס מישראל לעזה גם במחיר משבר הומניטרי שם, עד שישוחרר שליט - הוכחתם שאתם באמת דואגים לשלומו של גלעד. אם לא - הוכחתם שאתם פשוט זרוע מוסוות של החמאס בישראל.

    • By Toutatis! מילים כדורבנות! (ל''ת)

      אובלקס, 18/03/09 04:06

    • להזכירך...

      sadato , 18/03/09 05:49

      לפני כשנה, דרשה משפחת שליט מהממשלה להפסיק את הזרמת הכספים לעזה, לסגור מעברים, ולהדק את המצור הכלכלי על חמאס. למרבה הצער, אולמרט התעלם מתביעתם והמשיך לממן את חוליות הטרור של אחמד ג'עברי ושות' ולספק למחבלים תנאים של מלון חמישה כוכבים ב"כלא" הישראלי.

      • הבל ורעות רוח

        Zmbi , 18/03/09 05:53

        אף פעם לא יצאה משפחת שליט ודרשה את השוואת תנאי המאסר של הרוצחים הנ"ל כל הקמפיין שלה נסב על שיחרור רוצחים וליבה גס במשפחות השכולות במקום לאמצם ולחבקם ,
        דיי גדודי שליט תפסיקו את החבלה במדינת ישראל !!

        • ZMBI צודק. משפ' שליט צייתנית לגורמים המניעים את כל הטררם הזה.

          יודע, 18/03/09 06:11

          למשפ' שליט לא איכפת איך ומה, העיקר שבנם יחזור. גורמים פוליטיים נרתמו לעניין מסיבות שאין להן דבר עם שליט, והמשפחה משתפת פעולה עימם.
          ולא לטובת המדינה או אזרחיה.

          • מניין לכם מה נאמר למשפחת שליט ע"י הגורמים המטפלים במו"מ?

            panacea , 18/03/09 18:55

            הם פעלו לפי מה שניראה להם הדרך הטובה לשחרור גלעד.מקווה שעכשין ילחצו להפעיל קו תקיף בהרבה.

  • 7.

    חסימת כבישים תשרת איזו מטרה? במי אתם נאבקים?

    ירון - Yaron , 18/03/09 02:39

    המאבק שלכם צריך להיות מופנה לחמאס ולא למדינת ישראל.

    מדינת ישראל אינה יכולה להפקיר את כל אזרחיה, עם כל הצער בכך שגלעד שליט חטוף.

    מה נעשה אם יחטפו לנו חמישה חיילים בעוד שנה? נוותר על ירושלים? צריך לשים לזה סוף.

    • יש לי הרגשה שהמפגינים הפלצנים האלה הם המשתמטים משרות צבאי. (ל''ת)

      אלכסה , 18/03/09 05:28

    • צודק... (ל''ת)

      sadato , 18/03/09 05:34

      • המאבק כבר הופנה לכיוונים הללו

        sadato , 18/03/09 06:04

        המשפחה תבעה, יותר מפעם אחת, להדק את המצור הכלכלי על חמאס ולהפסיק את העברת הכספים לרצועה. אולמרט התעלם מכך. המו"מ על שחרורו של שליט נוהל בצורה רשלנית ומקוממת. למרות זאת, ועל אף ההתנהלות המופקרת של מנהיגי המדינה והצער העצום שייגרם למשפחה, אסור לשחרר את חיות הטרף שהחמאס דורש לחופשי. אזרחי ישראל אינם צריכים לשלם בדמם את מחיר כישלונותיו המנהיגותיים של מר אולמרט.

        • There was 1 protest, for 1 day, and they didn't even block the trucks

          Panda, 18/03/09 06:37

          I remember it clearly. This day I commented and said - ''good going, you are finally doing the right thing.'' But it stopped after 1 day. On the other hand they are siding the Hamas 365 days a year. Sorry, you've lost my support.

        • עם כל הכבוד והצער באותו אירוע נהרגו 3 חיילים

          משה, 18/03/09 06:48

          שלא מתיחסים שחרור מרצחים מעבר למה שנמדינה רואה לנכון פשוט שם על הקיר הרוגים נוספים
          היש הבדל בדם?
          הייננו בסרט הזה ושילמנו בהרוגים
          יש מצב שמדינה אומרת עד כאן והיא מסתכלת על כל אזרחיה היום ולעתיד
          אי ךכל חידלו משרות לחמאס והפגינו וחיסמו בשערי עזה

  • 6.

    חבל אתם מזיקים יותר ממועילים

    tovka , 18/03/09 02:33

    תורידו ווליום והחמס יבין שהפסיד במו"מ ואז אולי ישוב אליו עם דרישות מופחתות.אולמרט צודק. אי אפשר לרדת על הברכיים בפני חבורת פרחחים מהחמס שבטוחים שהממשלה תיכנע לקריאות המפגינים.תפסיקו עם הרעש ותנו לעבוד.אתם ממש מזיקים עם הרעשים שאתם מייצרים

  • 5.

    אפשר לשחרר את שליט גם באופציה צבאית.כלכלית. (ל''ת)

    לא חייבים בשחרור מחבלים, 18/03/09 02:25

  • 4.

    כנראה שחסימת כבישים היא לא מעשה ימני קיצוני(עיין ערך קיץ 2005) (ל''ת)

    נקודה למחשבה, 18/03/09 02:19

  • 3.

    החמאס רואה הכל...ומבין ששווה לחטוף חיילים (ל''ת)

    ולהתעקש על המחיר., 18/03/09 02:09

  • 2.

    אם תחסמו כבישים נעיף אותכם -כמו את הכתומים (ל''ת)

    יוסי מהגליל, 18/03/09 02:08

  • 1.

    לעשות הכל כדי להשיב את גלעד שליט הביתה. הילד הזה הוא של כולנו. (ל''ת)

    אייני , 18/03/09 01:55

    • לא

      ירון, 18/03/09 02:35

      יש גבול.

      לא נפקיר את כל מדינת ישראל, עם כל הצער בזה שיש לנו חייל חטוף. איפה יעבור הגבול?! הרי בחייל הזה זה 450 אסירים ומה אם יחטפו עוד חמישה חיילים - נמסור את ירושלים בשבילם?!

    • רק כאשר תתחייב להיות הקרבן הבא של הטרוריסטים שישתחררו. (ל''ת)

      אני לא, 18/03/09 02:53

    • באו נתחיל בעצירת

      לדרוש עד שגלעד ישוחרר, 18/03/09 03:02

      אספקה לעזה כולל כספים
      לאסור ביקורים, לימודים, מזון מיוחד שניתן להם בבתי הכלא בישראל

    • לא, אדוני. ''בכל מחיר''? לכו תחסמו כניסת סחורות לעזה. נתקו מים וחשמל לעז

      זו דרך!, 18/03/09 04:03

      לעזה. אח''כ נדבר.

    • מקומם של ילדים בבית הספר. נדמה היה לי שמדובר בחייל בוגר שאתם מסרסים. (ל''ת)

      אלכסה , 18/03/09 05:29

    • דם החיילים שנשלחו לתפוס את המרצחים.. זועק שבגדו בהם תתביישו !!!!!!!! (ל''ת)

      patish4 , 18/03/09 07:56

      • דם אזרחים זועק!

        לפטיש, 18/03/09 08:05

        במדינה נורמלית חיילים מגינים על אזרחים ולא להיפך.