• 106.

    הצעת הסדר:- להחליף את שליט באולמרט

    עופר, 20/03/09 20:24

    שליט נחטף בזמן כהונתו של אולמרט. אולמרט מסיים בימים אלה את תפקידו כראש ממשלה. מה יאה יותר מלשחרר את שליט (ומשפחתו) ע''י החלפתו באולמרט. כך משנתו של אולמרט (קוים אדומים וכו) תתקבל ברצינות, ולאולמרט תהיה הזדמנות להוכיח אחריות מנהיגותית.

    אולמרט: זו היא הזדמנות עבורך להוכיח שאתה אכן עומד מאחורי דבריך. משעל ישמח לקבל את פניך.

  • 105.

    אמינות

    alexfischer1947 , 20/03/09 18:48

    מעולם לא היה ראש ממשלה כל כך לא אמין. פשוט עו"ד שמקצועו מאופיין בחוסר אמינות . מעניין מי הוא ראש הממשלה הלחיץ??!!!!

  • 104.

    מעולם לא היינו כל כך מובסים אתך יינקי לך הביתההההההההההההההההההההההההה (ל''ת)

    מלח בעיניים, 20/03/09 11:12

    • אדם בלי אמינות מושחת שקרן כליני .זוג קרניים אדומות ישלימו את הדמות (ל''ת)

      מלח גס מאוד בעיניים, 20/03/09 11:31

  • 103.

    עיסקת שליט מיקדה את חמאס באור הזרקורים הבינלאומית

    שמואל, 20/03/09 10:24

    חמאס מתרברבת על עיסקת שליט היא חטפה חייל ורוצה כופר להחזרתו.וגם איזה עזות מצח-נחטוף עוד עם לא נקבל התמורה-זהו ארגון טרור שנבחר דמוקרטית בעזה שסוף סוף התבלט בעיני העולם-לא ניתן לעשות הסכמים עם ארגון כזה עד שהוא לא ירוסן ותנוטול השפעתו-אצם החשיפה של עיסקת שליט יכניס את .ארגון חמאס למבוכה היות שקיבל הכרות בינלאומית ממעשיו ואת זה הדוברים שלנו בעולם צריכים להדגיש
    מבצע. ''עופרת יצוקה'' בעצם קרבה אותנו להסכם הפסקת אש לתווח ארוך והסכם שלום בעתיד עם הפלסטינים-כי הכוח ההתמדה ואי הויתורים יביאו את הפלסטינים לכך

  • 102.

    אני מסכים , אבל חסר משהו (אנא פרסמו)

    זאב. ס, 20/03/09 09:45

    באופן יוצא מהכלל, אני מסכים לכל מה שכתוב בכתבה בשמו של רוה''מ אולמרט. רק חסרה לי
    הודעה על דרישתו ממנהלי המשא ומתן הישראלים
    לחזור מיד ארצה והודעה חד משמעית, שהיות
    שהפלסטינים לא היו מוכנים לקבל את ההצעות
    המופלגות בנדיבותם, גם ישראל מבטלת את כל
    מה שהבטיחה עד היום והכל פתוח למשא ומתן מחודש. גם דרכים אחרות יבדקו... הפעולות
    האחרונות היו בכיוון הנכון ןבדיקת תנאי
    המאסר יבדקו ויותאמו לדרישות הצלב האדום וכלום מעבר לזה. גם תנאים אילו הם מעל ומעבר למה שמקבל גלעד שליט!

  • 101.

    אולמרט, אתה ממילא לא התכוונת (ל''ת)

    על מי אתה עובד?, 18/03/09 20:41

  • 100.

    להכנס בחמאס יום יום, ללא ידיעת התקשורת. לא לפחד מהעולם. (ל''ת)

    חנה, 18/03/09 20:36

  • 99.

    אין קווים אדומים

    מרטינז, 18/03/09 11:04

    כשיש לך 11,000 אסירים, חלקם ללא משפט כבר שנים, אין לך קווים אדומים. אם לא נשחרר את גלעד שליט יחטפו או יהרגו עוד חיילים כדי לשחרר אסירים.

    • תגובה דבילית ומטופשת!!! - יש קווים אדומים! (ל''ת)

      משה, 18/03/09 19:02

  • 98.

    פסטיבל גלעד שליט

    מוטי, 18/03/09 08:54

    עם כל הכאב והרצון לשחרר את גלעד שליט שניצרב בתודעה העולמית וצריך לשחרר אותו.אך לא בכל מחיר.נותרו עדיין מעט מאד קווים אדומים שאסור לנו לעבור אותם.כעם חפץ חיים.זה הזמן לעמוד מול הנבלות תואמי נאסראללה שלא סופרים אותנו ממטר וחוגגים על ההתבכיינות הלאומית שלנו.הגיע הזמן להתעורר למציאות האכזרית לג''ונגל של המזרח התיכון שמזמן הפך למערב הפרוע!!!!ההצעה שלי כל יום להעלים את אחד הרוצחים שאנו לא מוכנים לשחרר וכך תפטר הבעיה, במילא מאשימים אותנו בכל העולם שאנו הורגים את הפלסטינים המסכנים

  • 97.

    מאמין עכשיו שאולמרט ודסקין עשו הכל להחזרת גלעד כולל שחרור אסירים (ל''ת)

    רוצחים ומסוכנים,אבל זה לא הספיק לחמא''ס, 18/03/09 08:43

    • כשהם יעשו הכל,אתה תראה למחרת את גלעד בחיק משפחתו. (ל''ת)

      במצב שנוצר, אין יותר מדי!!!, 18/03/09 08:54

  • 96.

    עצם העובדה שדנו בשיחרור רוצחים עם דם על ידיים היא תבוסה ולא רק כניעה (ל''ת)

    יובל ארהב###, 18/03/09 08:25

  • 95.

    לעם ישראל מאז 48 היו מיספר קווים ציבעוניים 1 ירוק ואחד כחול למדינת

    פקק תנועה , 18/03/09 07:56

    מעולם לא היו קווים אדומים בשום נושא לא בנושא מדיני לא בנושא הביטחוני לא בנושא הגאוגרפי לא בנושא הפוליטי ולא בנושא המצפוני הציבורי והאישי

    • למדינת ישראל יש קווים ירוקים בתוך סיפרי ההיסטוריה והגאוגרפייה

      פקק תנועה , 18/03/09 08:02

      למדינת ישראל אן קוים אדומים בכול הנושא ומה שקשור לרמת הגולן לביקעת הירדן לצפון ים המלח ליהודה ושומרון ולטרון ושטחים בנגב בוואדי ערה והשד יודע היכן עוד ביגל שלמדינת ישראל אן קווים אדומים בשום דבר ובכול מה שמיתרחש אצלנו ובסביבתנו וביגלל זה כך אנו ניראים

      • והייכן הקוים השחורים והחומים של כוחות הבטחון וההרטעה שלנו

        פקק תנועה , 18/03/09 08:07

        מה הפחד הזה ממחבלים בתקופת החרום של הנטיפאדות אזחי ישראל היו צרכים להיות יותר בקוטיים כלפי ישראל ולא ליפול בפח של השלום שתמנו לנו הפלשטנאים וכך גם היינו חוסכים בהרבה קורבנות משלנו המאל הישראל חגג ורץ לכבישים למיסעדות ומה לא והכול היתפוצץ לנו בפנינו כניראה שכך פועלות מערכות נכשלות במטרתם וחוסר הידיעה אים מי יש לנו עסקים

        • כזה פקק מטומטם מזמן לא פגשתי!!! (ל''ת)

          אביחיל, 18/03/09 19:05

      • בגלל פקק מטומטם כמוך, - כך נראית התנועה! (ל''ת)

        אביחיל, 18/03/09 19:07

  • 94.

    דם החיילים שנשלחו לתפוס את המרצחים האלה זועק מן האדמה..בוגדים.... (ל''ת)

    patish4 , 18/03/09 07:49

  • 93.

    טוב שיש קוים אדומים-אך נקווה שזה לא כמו הקו האדום בכינרת

    panacea , 18/03/09 07:39

    שמשנים אותו כל פעם מחדש על פי המציאות בשטח.מקווה שתוצאות המו'מ הנוכחי לא תהוונה נקודת התחלה חדשה למו'מ עתידי ואז הקו האדום ישנה מקומו לרעתנו.
    יש לפעול בשיטות אחרות ויותר תקיפות להחזרת גלעד במהירות.

  • 92.

    יש לכם קווים אדומים של חצאי מבצעים - ככה בדיוק נראת המדינה

    בדוק , 18/03/09 07:39

    קווים האדומים צריכים לקבוע מראש. ולא לעמוד לסחטנות חסרת פרופורציה מול האוייב.

    • הפסיקו את מבצע עופרת יצוקה באמצע

      הראל, 18/03/09 08:20

      חבל שההורים של גלעד לא ניצלו אז את המומנטום. עכשיו זה כואב להגיד מאוחר מדי

  • 91.

    יש פתרון. לסגור את עזה, למנוע חשמל ומים. ואז לא תהיה להם ברירה

    יואב, 18/03/09 07:18

    איך ייתכן שהם מציבים לנו תנאים? הגיע הזמן שנבהיר שרק אנחנו מציבים תנאים. גלעד=מים וחשמל לעזה. אין גלעד? הכל סגור ומסוגר. אולי כך גם נפסיק את יר הרקטות.
    לא ייתכן שתושבים בדרום ימשיכו לרוץ למרחבים ממוגנים גם אם זה רק פעמיים ביום.

  • 90.

    לא שזה יוסיף הרבה

    השפוי האחרון , 18/03/09 06:46

    אבל בכל הברברת,הבכיות,השידולים והטענות לכאן או לכאן,לא נשמע ולו קול אחד שאומר,שהדרך היחידה לשחרורו של גלעד,היא דרך השלום.כאשר אנשים מסוימים במדינתנו מחליטים שאין עם מי לדבר בנושאים האמיתיים,משום שהדבר אינו משרת את עניניהם (נשול אנשים מבתיהם ואדמתם,התנחלות מסיבית ועשית רווח כספי ופוליטי מהסכסוך המתמשך),אז בודאי שהוא (השלום) יורד מהפרק.או אז נשמעים קולות המלחמה-וכל צד עם ה"תזמורת" שלו.
    אבל כנראה שבצד השני,יש כן מי שעושה את החשבון הנכון.עובדה.משום שהסרוב החאמאסי להסכמים הנדיבים בדבר שחרור העצירים הבטחוניים מעיד בראש ובראשונה שאין פניהם כלל לנזיד העדשים הישראלי.
    תחשבו לרגע: אם אתה גוזל את ביתי,ואני בתגובה לוקח לך את תלת האופן של ילדך-אכן זה הופך אותי לגנב אופניים.אך העובדה שאני גנב אופנים עדיין לא מטהרת אותך או נותנת לך את הזכות לגזול את ביתי. כלומר לעולם לא אחזיר לך את אופניך תמורת נניח שני זוגות שלקחת לי,מה לא ברור כאן? לכן גם הבכינות וההתחסדות בקשר למוסריותינו הנעלה בכל מה שקשור לגלעד שליט,היא לא יותר מאחיזת עיניים,ולמביט מהצד היא נראית כמו כמות נכבדה של דמעות תנין.כאילו שאכפת למישהו מאלה שקובעים באמת,מהאיש.שהרי אם לא אכפת להם לשלוח רבבות למלחמה וסכסוך עקובים מדם,מה פתאם אכפת להם מתת פיון אחד שבוי?.....לא,זה ה"דגל",זו הסיסמה שבה הם שולטים בהמונים.שהרי אם הם "מוסריים" כל כך בטיפול בשבוי,כך גם מלחמתם הכוללת....הלא כן? לכן הטיפול המסיבי בשחרור גלעד הוא כאילו ענין טבעי.
    אם שלומם של חילינו וילדינו היה באמת יקר בעיניינו היינו עושים את הכל ע"מ להגיע לשלום עם הצד השני.אך כמו שאמרתי מקודם,יש כאלה שמעונינים בבית ולא אכפת להם (ביננו) להקריב לשם כך את האופנים.
    תנו לי אם כן להיות הקול היחידי הזה שאומר: אם לא יהיה שלום שכרוך בראש ובראשונה בהשבת הגזילה (פיצוי הפליטים ופנוי ההתנחלויות),תמשיך לה המלחמה.ועל גלעד נוכל להמשיך לחלום בצילומי צבע של ילדותו מעל דפי הכותרות של העיתונים הראשיים.וכך הילד התמים הזה הופך לסמל-סמל לעיוורוננו,שחצנותנו והתחסדותינו המוסרית כביכול.

    • הגיע הזמן ללמוד קצת הסטוריה:

      שפיות זה לא מספיק, 18/03/09 09:46

      ב 1947, דחו מדינות ערב את תכנית החלוקה שהציע האו''ם בפלשתינה. לאחר קום המדינה פתחו הערבים במלחמת חרמה כנגד מדינת ישראל הקטנה במטרה למחוק אותה. כידוע, לא עלה בידן לעשות זאת - למרבה המזל והפלא. מספר שנים לאחר מכן הוקם אש''פ (ארגון שחרור פלסטין), במטרה לשחרר את כל האדמות הפלסטיניות הכבושות מהכיבוש הציוני. שנת הקמתו, שים לב: 1964 - כ 3 שנים לפני כיבוש (שחרור?) יו''ש עזה והגולן. ועדיין לא הזכרנו את ההתנכלויות ליישוב היהודי של טרם קום המדינה, הקרב על תל-חי, פרעות תרפ''ט ועוד ועוד.

      דהיינו: לצד שמולנו יש בעיה עם ההתנחלויות בדרום הר-חברון, בדיוק באותה מידה שיש לו בעיה עם אלו שבחיפה, עכו, רמלה ושיח מוניס (הלוא היא רמת אביב ג'). במיוחד החמאס הוא זה שמדגיש שוב ושוב, שימשיך ללחום ולהרוג בנו עד לשחרור כל פלסטין כולה.

      עכשיו נשאלת שאלה פשוטה: אתה ציוני? אם תשובתך היא ''כן'', המשמעות היא שאתה מאמין שלמרות הכל - מקומנו כאן. למרבה הצער, עצם האמונה הזו לא תאפשר לך להגיע לשלום עם הצד השני, לפני שיפנים שאתה באמת מאמין שכאן מקומך. אחרת, ימשיך בנסיונותיו לגרום לך לעזוב, בחושבו שיוכל לעשות זאת בהיותך נטול שורשים באדמה הזו.

      לכן, כל עוד אנחנו משדרים אשמה, רפיסות וחוסר אמונה בצדקת דרכנו, לא רק שאיננו מקרבים את השלום המיוחל (כן כן, גם אני חולם עליו), אלא אף מרחיקים אותו.

      כמובן שאם אינך ציוני ואינך חושב שזוהי ארצנו, פינוי התנחלויות ופיצוי פליטים פשוט לא יועיל, ולא יספיק - עליך לקחת את מטלטליך ולהמשיך בנדודים אותם חשבת שסיימת לפני כ 60 שנה. לפחות עד למציאת מקומך האמיתי, הנמצא ב... לא יודע. אולי אוגנדה?

  • 89.

    קראתי ''בארץ'' שאמ''ן ושב''כ גררו רגליים בהשגת מידע על שליט,נקווה שביבי (ל''ת)

    ידיח מתפקידו כל מי שפישל וכשל, 18/03/09 06:30

  • 88.

    בושה,ראש ממשלה אלוף בתירוצים,ברברת,ודברת,נא להסביר מדוע רק לפני חודש (ל''ת)

    החל מו''מ אינטנסיבי,ולא לפני שנתיים וחצי?, 18/03/09 06:26

  • 87.

    אלוף הכמעט--כמעט הגיע להסכם עם הסורים,הפלסטינים,כמעט שיחרר את שליט (ל''ת)

    אבל בטוח יגמור במעשיהו, 18/03/09 06:24

  • 86.

    ההשגים של אולמרט-1 חייל שבוי,2 מלחמות כושלות,3 שנות תירוצים,4 תיקים (ל''ת)

    פליליים,5 שנות מאסר, 18/03/09 06:21

    • היו צריכים לצאת ללחמה בעזה ולא בלבנון

      שירלי, 18/03/09 08:25

      הרי הצבא ידע כמעט למעלה מכל ספק שבהחטיפה בצפון כנראה שאין חיילים חיים
      ובעזה למעלה מכל ספק ידעו ויודעים שהחייל חי ועדיין חי המדינה היתה יכולה לגמור את כל הסאגה תוך ימים ולאחר מכן להתפנות ולהביא עם כל הצער גופות שדם של 130 אזרחים זועק מ האדמה.......
      עכשיו נראה שכאילו מאוחר מדי אבל לעולם אין לדעת

  • 85.

    Good response. That's how you negotiate

    Panda, 18/03/09 05:55

    Keep going in this way, keep the stupid media quiet, and we will get Gilad home.

  • 84.

    IDIOT WHY DIDN'T YOU FINISH THE JUB IN GAZA.WEAK WICKED SHIT HEAD

    meir mizrahi, 18/03/09 04:38

    WHY DIDN'T YOU GO ALL THE WAY TO GET CHAMAS OUT OF POWER IN GAZA.WHY DIDN'T YOU GET SHALIT OUT THEN..YOU DON'T CARE FOR NO BUDY BUT YOUR SELF AND MONEY...

  • 83.

    יש גבול

    דוד, 18/03/09 04:33

    אין ויכוח שלהיות הורה של חייל שנחטף על ידי קבוצת טרוריסטים זה דבר מאד לא פשוט.
    גם אין ויכוח שלהיות ראש ממשלה או נושא ונותן מטעם ממשלה בעניין חטיפת חייל על ידי קבוצת טרור, זה גם מאד לא פשוט.
    ברור שאף אחד, אבל אף אחד לא חש, מרגיש ועובר, את שעוברת משפחת שליט, וזה לגיטימי.
    אבל, וזה מאד לא פשוט, לנושאים ולנותנים, לראש הממשלה ולמקבלי ההחלטות. יש לנהל מדינה ליפני, תוך כדי, ואחרי חטיפת שליט. לא אחת עולה בראשי ההרהור, האם מוכן ראש ממשלה או מי מטעמו לקבל החלטה הרת גורל משיקולים זרים? אם נבחן את היציאה למבצע עופרת יצוקה, השימוש הציני במבצע על ידי מר ברק, מר ביטחון, לצרכי מנדטים (שלא התממשו) ונבדוק את מבחן התוצאה, אנו עלולים להגיע למסקנה שעיתוי היציאה למבצע, ואי השלמתו כך שהתוצאות יהיו גם חיוביות נבעו משיקולים זרים. על פניו, נראה כי בעניין שליט אכן הדברים נישקלו בכובד ראש. גם ההודעה על המשך המשא ומתן, משביעת רצון, אלא מאי, מה הפעולות שמדינת ישראל עושה בכדי להפעיל לחץ כבד על החמאס? האם בונים מחנה מעצר ענק, מבנייה קלה בעוטף עזה, ומשכנים בו את כלל העצורים הפלסטינים, ובמקביל מודיעים לחובבי ציון מרצועת עזה להגביר את הירי לכיוון עוטף עזה?
    האם מודיעים לעולם ולשר הפלסטיני לענייני עצירים שהסתיימו ביקורי משפחות, צלב אדום וכל מיני ארגונים אצל האסירים הפלסטינים? האם מחזקים את המצור על הפלסטינים בעזה כך שהם יתחננו להחזיר את גלעד שליט?
    אם לכתוב את שאני חושב, אז לא. למה לא? כי אנו חיים בסוג הזוי של תיאטרון אבסורד, כן, אנחנו מוכנים להחזיר רוצחים, וארחי רוצחים, ולא לבצע פעולות אלמנטאריות הנדרשות מאיתנו.
    הרי עם כל יפי הנפש, אנו חיים במזרח תיכון (לא חדש) ולכן מין הראוי שמנהיגנו הדגולים ילמדו וישננו את השפה שמדברים פה.

  • 82.

    שמעתי את דבריו

    tovka , 18/03/09 02:30

    והפעם אולמרט צודק ב100 אחוז.יש גבול לכמה מדינה יכולה לרדת על ברכיה בפני חבורת בנדיטים.גם במחיר אי שחרור שליט כרגע. החמס ,ברגע שיידע שיש גבול גם לחוצפתו אז,אולי יחזירו את הילד. עד אז ,ככל שהרעש של המפגינים יהיה חזק יותר ככה הסיכוי להחזיר את גלעד קטן היות והחמס מאזין לרעשים ובטוח שהממשלה תיכנע לדרישות המפגינים ולכן אינם מורידים את תג המחיר.ברגע שהמפגינים יירגעו ויורידו ווליום החמס יבין שכנראה יש קו אדום גם למדינת ישראל וייתכן שאז ינהל מו,מ שייתקבל על הדעת

  • 81.

    תחשבו לרגע

    יקיר1, 18/03/09 02:04

    אם נשחרר 1400 מחבלים עבור חייל אחד זה רק יגביר לחמס את התאבון לעוד חטיפות יש אצלנו 11000 מחבלים תעשו חישוב כמה חיילים יחטפו בעתיד

  • 80.

    זו לא עת למו"מ - זו עת מלחמה - מלחמה עכשיו ועד תום (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 18/03/09 01:54

  • 79.

    החזירו את גלעד שליט הביתה. החייל השבוי הוא הילד של כולנו (ל''ת)

    אייני , 18/03/09 01:52

    • Hamas does not read hebrew, you idiot

      Panda, 18/03/09 05:56

      Idiots like you are the ones that are preventing Gilad from coming home.

    • לא בדיוק

      שמואל אביתר , 18/03/09 06:28

      יש לנו הרבה ילדים בארץ שיצטרכו לההרג אם ישלמו את מחיר הפדיון ההזוי הזה.
      גלעד שליט חייב להשתחרר ללא תמורה.

      כמו באנטבה. לא שלמו בשביל לשחרר את החטופים ולא נענו לדרישות שהיו אז.

      מה בדיוק ההבדל כיום?

      • פנדה, האתר ישראלי אז אני כותב עברית. אביתר, הפקרת שבוי היא חוסר מוסר (ל''ת)

        אייני , 18/03/09 07:41

  • 78.

    החמאס הרי הוכה קשות, הוחלש והורתע, לא כן? או שאנו חיים בסרט אחר...

    חזאי הטמטום הישראלי , 18/03/09 01:52

    על מה מדובר כאן בכלל? מדוע נותנים לחמאס להכתיב איזה סדר יום שהוא?!!!!

    הדרישה להכריע את המלחמה הינה דרישה עתיקת יומין שרק ממשלה עם חומוס באזניים חרשת מכדי לשמוע, להפנים ולבצע.

    אהוד את אהוד: הגיע זמנכם - הביתה, ובבושת פנים.
    הפסדנו שתי מלחמות כאשר כל הנתונים הצביעו על אפשרות נצחון ברור והצלחה.

    הצבא, עם כל מכשלותיו יכול היה לנצח, רק מדינאים זעירי מח יכולים היו לנצח את הצבא.


    נקווה רק שהממשלה החדשה, תכתיב סדר יום חדש באיזור ותגמור את הבעיה לתקופה ארוכה.

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      דנה, 18/03/09 07:19

    • ביבי תפתח את האוזניים ותתחיל לזוז

      ביבי, 18/03/09 08:28

      תגמור את הרכבת הממשלה ותתפנה לעניינים החשובים באמת.
      חובת ההוכחה עליך

    • לא ,אתה טועה.אתה מדבר על '' הישגי עופרת יצוקה-גירסת הבמאי אולמרט''.

      הסרט המקורי כשלון קופתי, 18/03/09 08:57

      הסרט המקורי הרבה פחות נפוח ודל ברגעים שאנחנו כ''צופים'' נרצה לזכור.

    • ראה 95, ותודה שטימטום כזה לא חזית! (ל''ת)

      רותי, 18/03/09 19:09

  • 77.

    זוכרים את ''עד כאן'' פיטפוטי ביצים של אולמרטץץץץץ (ל''ת)

    אחד שזוכר, 18/03/09 01:47

  • 76.

    השחיתות היא רקבון. הייה עלינו לגרשו ולא עשינו זאת !

    הזקן מאשקלון, 18/03/09 01:28

    באחריותנו, באשמתנו - על מצפוננו
    כולנו אשמים ב'מעשה גלעד', מעשה הזוועה שעושה בנו החמאס מאז אלף ימים של חושך. כולנו שומעים את שוועתם של בני משפחת שליט המתחננים על נפשם בפני האיש זב השלטון, החמדן והרשע.
    ידענו שהאיש מושחת, רקוב ומרקיב, אבל כמסוממים כפנו ראשנו בפני הוד מעלתה הדמוקרטיה, ילדתה היפה והמפתה של תרבות זרה שעיוורה את עינינו לחשוב שרוב העם יודע מה טוב לישראל.
    למרות שידענו, הרשנו לאיש הזה לתפוס את השלטון ולאחוז בו כבקרנות המזבח. לאחוז ולהביאנו עד עברי פי פחת. 'מעשה גלעד' מכווץ את קיבתם של המוני הורים ארץ ישראלים. יש בנו שהמעשה הזה, מחזיר עד ימי רצפה בת איה ומעשה פילגש בגבעה, ימים איומים והרסניים בהסטוריה האמונית, בתודעה היהודית ובמורשת עם ישראל.
    החמאס אומר כך והאוחז בקרנות המזבח אומר אחרת. אלה שקרנים וגם זה, למי נאמין !
    היה עלינו לעצור בגופנו את השחיתות. לא עשינו זאת והדבר אם יעלה לנו בגלעד, באשמתנו, באחריותנו ועל מצפוננו!

    • What are you saying? That Olmert gets paid by the Hamas?

      Panda, 18/03/09 05:58

      I don't understand your argument. Olmert is not the one holding Gilad - your friends from the Hamas are. Talk to them, blame them, not Olmert, who made thousands of mistakes in this role as PM, at least now he's doing the right things.

  • 75.

    בגימטריה: גלעד שליט=456=אולמרט עייף (ל''ת)

    מדהים, 18/03/09 01:25

  • 74.

    מעללי משיטה למניעת שחרור גלעד נשאו פרי ביאושים ולו רק (ל''ת)

    לככב במסכי ה-LCD והפלסמה בתקשורת, 18/03/09 01:02

  • 73.

    מה כולם בפאניקה?

    טל, 18/03/09 00:56

    מלשחרר 450 טרוריסטים עם דם על הידיים?
    תראו לי טרוריסט 1 שאין לו דם על הידיים.
    בכל יום נולד בעזה טרוריסט חדש. מה הפחד? אפשר לחשוב שללא שיחרור 450 אסירים לא יהיו פיגועים לא נחטוף בדרום עוד קאסמים. מה הבעיה? חסר להם טרוריסטים? חשבתם למה בעצם הפיגועים פסקו בתוך הקו הירוק? למה בגלל שהטורורסיטם עם הדם על הידיים יושבים בכאא אצלנו? את החייל גלעד שליט יש לשחרר בכל מחיר. לכל אלו שצועקים לא זה מחיר כבד. לחייל או כל אדם אחר במדינה הזו יש מחיר?
    וכן עם יד על הלב וחס וחלילה אם עקב האיסירים שהיו משתחררים בעיסקת גלעד שליט ואחד מהם היה מבצע פיגוע ואחד מבני משפחתי היה נהרג..לא הייתי בא לאולמרט בטענה.
    חברה יש להם מאגר של מחבלים על גבי מחבלים.
    לשחרר את גלעד בכל מחיר.. ואחרכך יש תרופה לכל אסיר משחורר. אל תהו גיבורים מעבר למסך משחב ומקלדת. נראה כל אחד שמתנהג עם זה היה אח שלו,אבא,דוד, חבר, או קרוב.גלעד אני מאמין מחכה וסומך על המדינה שתשחרר אותו. גדלנו כולנו על הערכים במדינה שלו.
    תכבדו את הערך הזה שנקרא גלעד.

  • 72.

    פחות משנה מה עשו המחבלים ויותר מה יעשו. נקודה למחשבה.

    פפריקה , 18/03/09 00:49

    יש לי דעה לא כל כך פופולארית אבל לא נורא. המחבלים אמנם נכנסו לכלא על מה שהם עשו אבל יותר מסוכן מה הם עלולים לעשות אם ישוחררו. שבית המשפט מכניס פושע או טרוריסט לכלא הוא עושה שני דברים, מעניש ומונע חזרה על פשע. לגבי העונש יש שאלות רבות אם זו הדרך הנכונה, שאלות פסיכולוגיות, מוסריות ודתיות. לגבי מניעת הישנות המעשה זה עניין אחר לגמרי. אדם שעלול לרצוח שוב, צריך למנוע ממנו את האפשרות כל עוד ניתן. מחבל ששאיפת חייו הייתה ונשארה לפגוע בישראלים, אסור לשחרר אותו כי התוצאה ברורה.

    כשאני חושב על שחרור "אסירים עם דם על הידיים" אני לא חושב על מה הם עשו אלא על מה הם יעשו.

    • פפריקה

      טל, 18/03/09 01:17

      תגידי לי חסר להם מחבלים שבכל רגע מוכנים לצאת למפגע? יש לשחרר את גלעד שליט בכל מחיר .
      איפה כל הטרוריסטים שלא נתפסו? ואלו שברגע זה עוברים אימונים לצאת לפיגוע?
      גם אם לא נשחרר את 450 הטרוריסטים את יכולה להבטיח שמחר או מחרתיים שנה שנתיים לא יהיה טרוריסטי חדש שעשה פיגוע?
      מה קורה לכם? החייל נשלח על ידי צה'ל וחובתו של צה'ל להחזיר אותו במידי.

      • טל לא מדובר בשליט מדובר במדינה שלעולם לא תוכל לשפוט רוצחים כי יחטפו... (ל''ת)

        patish4 , 18/03/09 07:45

  • 71.

    יפיי נפש

    nissim berebt, 18/03/09 00:49

    יש להילחם על כל חייל.אך לא בכל מחיר.כלומר, יש את תן וקח במחיר סביר עים כל הכאב,אל תתעלמו מהורים שכולים אלמנים/ות יתומים ופצועים,ולבסוף היכן אגודת ''בצלם'' מדוע לא מפגינים בעזה על מנת לתת להם לבקרו ולוודות שהוא בריא ושלם?

  • 70.

    אי אפשר להפקיר אינטרסים של מדינה בשביל חייל אחד

    א, 18/03/09 00:37

    זה לא עובד ככה.

  • 69.

    שלמו את המחיר וגלעד ישוחרר

    מוי, 18/03/09 00:30

    לי גלעד שווה יותר מכל ים המחבלים
    נכון שהם עלולים בחלקם לחזור לטירור ובמקביל לי יש את הסיכוי לחסלם מה שאיני יכול לעשות כעת,ומימילא אני עוצר כל חודש כמויות ,ומימילא כמה שחיסלנו מהם צמחו במקומם אחרים ,נו אז באמת?
    לגלעד יש משמעות אדירה למתגייסים החדשים!!!!!!

    • מוי אם אתה משחרר רוצחים אז תחזיר את החיילים שנהרגו בכדי לתפוס אותם (ל''ת)

      patish4 , 18/03/09 07:47

  • 68.

    היום עם-הארץ מוכיח שהוא לא יכול לראות רחוק מקצה האף

    Avi Ecuador, 18/03/09 00:24

    מנהיגי בועת חלם מרחפים בבואה שלהם, סוג של אסטרונאוטים.
    טוחנים מים והמים נשארים אותם מים.

  • 67.

    3 מנדטים בבחירות 100% שליטה בתקשורת הרקובה לכנופיית תבוסה עכשיו (ל''ת)

    מתי תתעוררו???? במשרפות ?, 18/03/09 00:14

  • 66.

    כולם יודעים שכבר נכנעת גנב עלוב ובזוי ומושתן

    יש להיפרע מן הבוגדים והצבועים והספינרים, 18/03/09 00:13

    חוק ה עונשין תשלז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 65.

    אולמרט יידאג להדביק את קורי העכביש בזמן מאסרו בכלא (ל''ת)

    עד אז כל אחד מכם מועמד לחיסול עי הטירור החאמאסי, 18/03/09 00:11

  • 64.

    קבוצה חדשה בפייסבוק למען גלעד שליט https://www.facebook.com/group.php?g

    livnatby , 18/03/09 00:11

    "גם אני מצטרף לאוהך המחאה, לתמוך בהורים של גלעד שליט"

    https://www.facebook.com/group.php?gid=69012398232

    • מספיק להוכיח טפשות

      סנצ'ו פנצ'ו, 18/03/09 00:21

      לך תילחם בתחנות רוח

  • 63.

    שטירמר מעריב בעליו עורכיו וכתבלביו חייבים לשלם על הונאת המכתב (ל''ת)

    וקמפיין הכניעה והבגידה שלהם, 18/03/09 00:10

    • מיד יגיע סניטר נחמד ויתן לך זריקה מסובסדת מתנחבל (ל''ת)

      גונג , 18/03/09 13:45

  • 62.

    יש להכנס למשרפות בכל מחיר !! האבודה משחררת (ל''ת)

    שטירמר מקמפיין התאבדות לאומית, 18/03/09 00:09

  • 61.

    לשחרר את שליט גם במחיר אבדן מדינת ישראל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הר אופנהיימר קאפו בכיר תבוסה וכניעה עכשיו, 18/03/09 00:08

  • 60.

    חזי משיטה גרם להקשחת עמדות החאמאס והישארות גלעד בעזה (ל''ת)

    עם טפש ופחדן יושמד בקרוב, 18/03/09 00:07

  • 59.

    להגיש תלונות במשטרה נגד אולמרט וממשלת ישראל על בגידה !!!!!!!!!!!!!!!!!

    מזוז המשומד מלבין את אולמרט, 18/03/09 00:06

    חוק ה עונשין תשלז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 58.

    לא נעים לומר, לממשלה הזאת נתנו שיניים (צה''ל) והם מבקשים לאכול בת'

    Aהן Eבושגםר, 18/03/09 00:05

    סליחה מתעקשים לאכול בת'.
    הבעיה עם עמלק פתירה היום וחייבת להיפתר עם כוח!
    לישראל אין ברירה!
    מה בדיוק הבעיה לומר שישראל מכילה את האחריות על החמאס שבחרו העמלקיים שמחזיק את יגאל שליט, הם פוגעים ביהודים והורסים יישובים ומאיימים שוב ושוב על ישראל והחמאס הממשלה הנבחרת של עזה עושה טרור ופוגע ביהודים.
    מה בדיוק הבעיה או האי צדק לומר להם שבאחריותם לא לפגוע באזרחים, לא לחטוף חיילים ולא לפגוע ביהודים ושאם הם לא מחזירים תוך 24 שעות את שליט ומוסרים לנו את כל כלי הנשק שלהם מיד, ישראל פשוט אומרת לעולם שהיא לא מוכנה להמר על עתידה ולהעמיד את עם-הארץ ולהפכו לבני ערובה על ידי חברת אספסוף של רשעים. לכן ישראל מחריזה בעולם ומודיעה לתושבים לעזוב את עזה תוך 48 שעות והיא מוחקת אותה מעל פני האדמה ומספחת מיד את השטחים כפיצוי על מעשיהם כשזה בכלל לא ניתן למשא ומתן ומדובר באולטימטום וכניעה, בעצם במעשים אלה ישראל יכולה להביא גם לטיפול באיראן דרך ארצות הברית והמערב שיהיו מחויבים לפעול ולא תישאר להם ברירה, כמובן שהיה יותר קל בימי בוש ומלחמת לבנון שהוחמצה לשווא כשישראל מומחית להחמיץ הזדמנויות ולא לנצל את הקלפים שיש בידה והיא הופכת את עצמה ממותקפת למואשמת באלימות והתקפה בהמשך.
    לישראל יש הרבה יותר כוח ואפשרויות מאשר מספרים לכם או אשר הם חושבים שיש בידם לעשות.
    ... חושבים מחר להפציץ אולי את איראן, איזו שטות, צריך להשתמש בסיבות ולהמציא אמתלות וליצור מצבים אמתיים או מפוברקים שמאפשרים לישראל לטפל באיראן וסוריה בדרך אחרת; להחזיר את סוריה לימי האבן, להתרחב לשם והפעם בלי לקחת זבל, כמובן להעביר את שרידי המניין של עמלק ששרד בקו הירוק והשטחים לסוריה.
    מרכזים מחר כוחות מול עזה, מראים להם את הטנקים שיושבים על הגבול עם המנועים שמוציאים קצת עשן שאפשר להכניס חומר למנועים שמוציא עשן יותר שחור ועושה אולי יותר רעש ודורשים דרישות ומקווים מכל הלב שהם לא ייענו לדרישות, מוחקים מהם כל זכר לארכאולוגיה ולא לשכוח לספק תעודות לשהידים שהחליטו להישאר בסדום ושאיתם יוכלו לדרוש מהחמאס בתולות.
    כן,שתזכו למצוות עמלק, אל תעשו להם חשבון, הם גם ככה חולמים חותרים ופועלים להשמדת מדינת ישראל ואם היו מנצחים לא היו משאירים זכר משמאלנים אולי היו נשארים מעט יהודים חרדים, לא מתאר לכם את הביזה ההרס האונס והרצח שהיו עושים בעם-הארץ ובטח השורדים מעם-הארץ שהצליחו אולי לברוח היו מצטערים כשהיה להם כוח שלא מימשו את כוחם ברשעים.
    מה קרה? יחשבו שיהודים משוגעים?
    משוגעים משיגים יותר וראו מה משיגים משמאלנים ואיך מזחילים אותם וגורמים להם להתרפס לפני רשעים-משוגעים.

  • 57.

    ספרתי 150 כתבות זוועה של הקמפיין ההיסטרי של שטירמר מעריב (ל''ת)

    יש להיפרע מנמרודי וסייעניו בשטירמר, 18/03/09 00:04

    • מה הקשר לשטירמר ? הפסיכיאטר שלך בנופש?מתנחבל מטומטם. (ל''ת)

      גונג , 18/03/09 13:44

  • 56.

    יש גבול!!

    עילם, 18/03/09 00:00

    אולמרט צודק יש גבול.
    אני בתור חייל עשיתי לא מעט לשחרורו של גלעד שליט וכולי תקווה כמו כולנו שיצא כמה שיותר מהר.
    אבל מה הכוונה ''בכל מחיר''?? מה, גם במחיר חיילים שבויים אחרים או עוד הרוגים? מה התבוסתנות הזו?

    רבותיי, שיקול אחרון של ראש ממשלה בקבלת החלטה כה קשה וכואבת הוא- עם כל הצער שבדבר- כאב של משפחה.

    ועוד מילה למ''פ החוצפן של גלעד שליט:
    אתה צועק על ברק ''אני דורש תשובות!''. אז אני דורש תשובות ממך חתיכת חוצפן! לך חטפו פקוד מתחת לאף, לא לברק. ברק (ואני לא חסיד שלו) כנראה עשה פי אלף מאמצים ממך לשחרר את שליט. תפסיקו עם הלחצים האלו שמופנים רק לשלטון שלנו שיילחץ ויעשה עוד טעויות איומות (ע''ע שחרור קונטאר וחבריו תמורת גופות).

    משפחת שליט היקרה, ליבי אתכם אבל גם אני חייל ואני מודיע שאם חלילה אפול בשבי לא שווה לשחרר רוצחים שישובו וירצחו אחרים במקומי.

    ושאלה לסיום: מישהו זוכר את שמות שני החיילים שנהרגו באירוע החטיפה של שליט..?

    • כל כך נכון !!! (ל''ת)

      צדק, 18/03/09 03:28

    • 100% (ל''ת)

      Panda, 18/03/09 06:00

    • כל מילה בסלע !!! אינני מחסידיו של אולמרט אך נאומו ראוי להערצה! (ל''ת)

      מאירה, 18/03/09 19:13

  • 55.

    לא רוצים לחזור לתקופת האוטובוסים המתפוצצים (ל''ת)

    נוסע באוטובוס, 17/03/09 23:59

  • 54.

    רפי איתן הקשקשן הפקיר את יונתן פולארד והכשיל את העסקה לשחרור גלעד שליט

    וגם פואד (''צריך לשלם כל מחיר'') זכור לרע!, 17/03/09 23:53

    רפי איתן כראש שב''כ הפקיר את יונתן פולארד, וכשר בממשלה התפתה לקשקש ברדיו (בראיון לרזי ברקאי) ולזרום עם הגישה התבוסתנית והמופרכת של התקשורת של ''בכל מחיר'' - ובכך גרם לעלייה בלתי נסבלת של המחיר, שהביאה לביטול העיסקה!

    • כשמגיבים צריך לעשות שעורי בית!

      חסוי, 18/03/09 19:21

      רפי איתן לא היה ראש שב'כ!
      ולא הפקיר את פולארד.
      הקישקוש שלך על רפי איתן מראה על בורות וטימטום יחד!
      של נעליך בפני האיש הזה!!!!! (עם כל מגרעותיו)

  • 53.

    אחרי הסחבת של אולמרט מגיעה גירסת "הקווים האדומים",בושה (ל''ת)

    eiso5 , 17/03/09 23:47

  • 52.

    גלעד שליט נמק בשביו כי אולמרט לא מוכן לשלם את המחיר! (ל''ת)

    אמנון, 17/03/09 23:46

  • 51.

    לא נעים לומר, לממשלה הזאת נתנו להם שיניים את צה''ל והם מבקשים לאכול בת'

    Avi Ecuador, 17/03/09 23:46

    סליחה אוכלים בת'.
    הבעיה עם עמלק פתירה היום וחייבת להיפתר עם כוח!
    לישראל אין ברירה!
    מה בדיוק הבעיה לומר שישראל מכילה את האחריות על החמאס שבחרו העמלקיים שמחזיק את יגאל שליט, הם פוגעים ביהודים והורסים יישובים ומאיימים שוב ושוב על ישראל והחמאס הממשלה הנבחרת של עזה עושה טרור ופוגע ביהודים.
    מה בדיוק הבעיה או האי צדק לומר להם שבאחריותם לא לפגוע באזרחים, לא לחטוף חיילים ולא לפגוע ביהודים ושאם הם לא מחזירים תוך 24 שעות את שליט ומוסרים לנו את כל כלי הנשק שלהם מיד, ישראל פשוט אומרת לעולם שהיא לא מוכנה להמר על עתידה ולהעמיד את עם-הארץ ולהפכו לבני ערובה על ידי חברת אספסוף של רשעים. לכן ישראל מחריזה בעולם ומודיעה לתושבים לעזוב את עזה תוך 48 שעות והיא מוחקת אותה מעל פני האדמה ומספחת מיד את השטחים כפיצוי על מעשיהם כשזה בכלל לא ניתן למשא ומתן ומדובר באולטימטום וכניעה, בעצם במעשים אלה ישראל יכולה להביא גם לטיפול באיראן דרך ארצות הברית והמערב שיהיו מחויבים לפעול ולא תישאר להם ברירה, כמובן שהיה יותר קל בימי בוש ומלחמת לבנון שהוחמצה לשווא כשישראל מומחית להחמיץ הזדמנויות ולא לנצל את הקלפים שיש בידה והיא הופכת את עצמה ממותקפת למואשמת באלימות והתקפה בהמשך.
    לישראל יש הרבה יותר כוח ואפשרויות מאשר מספרים לכם או אשר הם חושבים שיש בידם לעשות.
    ... חושבים מחר להפציץ אולי את איראן, איזו שטות, צריך להשתמש בסיבות ולהמציא אמתלות וליצור מצבים אמתיים או מפוברקים שמאפשרים לישראל לטפל באיראן וסוריה בדרך אחרת; להחזיר את סוריה לימי האבן, להתרחב לשם והפעם בלי לקחת זבל, כמובן להעביר את שרידי המניין של עמלק ששרד בקו הירוק והשטחים לסוריה.
    מרכזים מחר כוחות מול עזה, מראים להם את הטנקים שיושבים על הגבול עם המנועים שמוציאים קצת עשן שאפשר להכניס חומר למנועים שמוצי עשן יותר שחור ועושה אולי יותר רעש ודורשים דרישות ומקווים מכל הלב שהם לא ייענו לדרישות, מוחקים מהם כל זכר לארכאולוגיה ולא לשכוח לספק תעודות לשהידים שהליטו להישאר בסדום ושאיתם יוכלו לדרוש מהחמאס בתולות.
    כן,שתזכו למצוות עמלק, אל תעשו להם חשבון, הם גם ככה חולמים חותרים ופועלים להשמדת מדינת ישראל ואם היו מנצחים לא היו משאירים זכר משמאלנים אולי היו נשארים מעט יהודים חרדים, לא מתאר לכם את הביזה ההרס האונס והרצח שהיו עושים בעם-הארץ ובטח השורדים מעם-הארץ שהצליחו אולי לברוח היו מצטערים כשהיה להם כוח שלא מימשו את כוחם ברשעים.
    מה קרה? יחשבו שיהודים משוגעים?
    משוגעים משיגים יותר וראו מה משיגים משמאלנים ואיך מזחילים אותם וגורמים להם להתרפס לפני רשעים-משוגעים.

  • 50.

    האמת יצאה לאור. 3 שנים הוא לא משחרר אותו כי הילד עולה יותר מדי. (ל''ת)

    אימא, 17/03/09 23:46

  • 49.

    למה לקשקש, קרא לילד בשמו, הפקרת חייל! תתבייש! (ל''ת)

    דנה, 17/03/09 23:45

  • 48.

    גלעד נרקב בשבי והוא עושה מסיבות עיתונאים ומסביר שגלעד ימשיך להרקב (ל''ת)

    רווית, 17/03/09 23:44

  • 47.

    אולמרט שקרן. בעיסקת קונטר חצה את כל הקווים האדומים

    שבץ חלובה, 17/03/09 23:44

    בעיסקתץ הרוצח השפל קונטר תמורת שתי גופות של גולדווסר ורגב חצה אולמרט את כל הקווים האדומים וקבע תג מחיר חדש שחל גם על גלעד שליט. לאולמרט אין קווים אדומים בכלל ולכן יכול להחליף את שליטב 450 מחבלים ובכלל לא משנה שיש להם דם על הידיים או שהם רוצחים גדולים. רוצח יותר גדול מקונטר אני לא מכיר ואם הוא שווה 2 גופות אז גלעד שווה 450 לפחות. גם ערבי שלא רצח הוא רוצח בפוטנציה אם רק יתנו לו.

  • 46.

    אולמרט הרג היום את הציונות,,, את הערבות ההדדית,,, את זקיפות הקומה,,,, (ל''ת)

    צריך להיות גבר אמיתי כדי להחזיר חייל שבוי,,,, 17/03/09 23:40

    • לא נכון! צריך אפילו עוד להקשיח את העמדות!!!!! (ל''ת)

      אנחנו חיים ב'ונגל, 18/03/09 08:30

  • 45.

    יש להיפרע ממנהלי קמפיין ההיסטריה הכניעה והבגידה בתקשורת הרקובה (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות היום, 17/03/09 23:31

  • 44.

    צהל והשב''כ (נפל! פלצנים) היו מספיק זמן בעזה כדי לחלצו וכשלו (ל''ת)

    אך במקום זאת הם דשדשו ודשדשו, 17/03/09 23:29

  • 43.

    אולמרט תשאיר את תיק שליט לנתניהו ותלך כבר ,לךךךךך !!!

    dudu740 , 17/03/09 23:27

    אתה ראש ממשלה גרוע שבזבז למדינה הנפלאה שלנו שלוש שנים סתם !!!!

    • נכון.....רק שרה'לה תציל אותו.... (ל''ת)

      גולו 820, 18/03/09 19:23

  • 42.

    אין מלעשות כשהוא צודק הוא צודק לא בכל מחיר (ל''ת)

    חובש, 17/03/09 23:26

  • 41.

    את הכלב ברגותי אסור לשחרר!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 17/03/09 23:19

    • ג'נג'י, אתה בחור עם לב אבל ההבנה שלך ושל רבים בעם-הארץ לקויה

      Avi Ecuador, 18/03/09 00:18

      קרא אבי אקוודור 51

  • 40.

    אני לא מאמין שאני אומר זאת: כל הכבוד לאולמרט! (ל''ת)

    מנהיג אמיתי, 17/03/09 23:17

    • כשהמנטליות מרובעת, השכל עקום והולכים בכיוון ההפוך יש דעות כשלך (ל''ת)

      קרא אבי אקוודור 51, 18/03/09 00:15

      • אלוהים! הצל אותנו מאידיוטים כאלה!! אמן (ל''ת)

        פנמה 44, 18/03/09 19:28

    • מאה אחוז צודק! דבריו של אולמרט כבוד לישראל! (ל''ת)

      מאירה, 18/03/09 19:26

  • 39.

    סוף סוף - החלטה ראויה

    בנצי, 17/03/09 23:12

    אולי כל היחצנים, הכתבים, העיתונאים ואנשי השמאל יבינו עכשיו איזה נזק הם גרמו. גם שרים בכירים שיצאו מאוהל משפחת שליט עם האימרה - ''בכל מחיר''. והחמאס שמע והפנים - בכל מחיר. אבל יש גבול אפילו למעשי האיוולת והטפשות (כמו שנעשו ב''עיסקאות'' קודמות). את שליט יש לשחרר עם הפעלת לחץ כבד על אסירי החמאס ובני משפחותיהם. נראה עכשיו את כל ה''הומאניים'' ה''דואגים לשליט'' ''מבקשים לא לזנוח אותו'' ופועלים בשם ה''ערבות ההדדית'' והעקרון של ''לא זונחים חייל בשטח'' - האם בשם כל העקרונות הקדושים (ללא ציניות) הנ''ל אתם מוכנים לפגיעה בזכויות האסירים (פושעים מורשעים ומנוולים) ? מה יש והפעם גם הצד השני ''ישלם מחיר כבד'' ? האם מותר (לדעתי, כן) להפעיל לחץ על אוכלוסיית עזה ? נראה עכשיו את חבורת הצבועים והמייללים רצים לבג''ץ לאחר שהממשלה תחליט, בדין, להשוות את תנאי האסירים לתנאיו של גלעד שליט....

  • 38.

    ההצעה שהיו צריכים להציע לעמלק היא לא למחוק את עזה ב 48 הקרובות (ל''ת)

    Avi Ecuador, 17/03/09 23:11

  • 37.

    על הגנבה הזו,,, על גנבת הדעת ,,, על זה לא נסלח לאולמרט,,, (ל''ת)

    '' אכזרי, נטול רגש אנושי,,,'', 17/03/09 23:07

  • 36.

    הקווים האדומים והירידות במדרגה כל הזמן לאחור (ל''ת)

    Avi Ecuador, 17/03/09 23:04

  • 35.

    לאולמרט אין קווים אדומים, אבל יש לו שבוע (ל''ת)

    קוו אדום, 17/03/09 23:00

  • 34.

    להרעיל את כל אסירי החמאס

    הנוקם, 17/03/09 22:55

    לתת להם את החומר שריססו על חלאלדג משעל בירדן כדי שימותו ביסורים.
    למי שישרוד להכניס אותם לתאים מטר על מטר ללא אור יום על בסיס מים ובצל ופיתה.ללא ביקורים וללא שום זכויות עד אשר ישוחרר גלעד שליט.
    די להיות נרפסים ,אנחנו לא עם מובס!!!!!
    לא לאפשר לבג''צ לדון בכלל בזכויותשל אות רוצחים שפלים.
    רק שפת הכח הם מבינים? אז יקבלו שפת הכח!!

  • 33.

    ''נתקלנו בגוף אכזרי נטול רגש אנושי'' (ל''ת)

    למי אתה מתכוון ?, 17/03/09 22:43

  • 32.

    תהיו ארורים מתי תבינו שאחנו לא ניכנע לסחטנות שלכם לעולם (ל''ת)

    אלה, 17/03/09 22:33

    • ישראל כל הזמן נכנעת לסחטנות (ל''ת)

      Avi Ecudor, 17/03/09 23:03

  • 31.

    3 שנים !!! זה לא החמאס,,,זה לא הרשימה,,,זה לא השרים,,,זה בטח לא המשפחה (ל''ת)

    אולמרט מפקיר את גלעד שליט !!!, 17/03/09 22:24

    • ביקורת רק על אולמרט ואף מילה רעה על חמאס? מוזר! חולני אפילו! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 17/03/09 22:29

  • 30.

    כל הכבוד. אולמרט ראש ממשלה עם ביצים וחכם. חברים זו חזית מסוכנת! (ל''ת)

    כל הכבוד למלך, 17/03/09 22:22

  • 29.

    עודד אתה צודק ורוב העם חושב zo (ל''ת)

    אבשלום, 17/03/09 22:21

  • 28.

    כישרון נדיר ! גם ההחלטות הנכונות, הוא מצליח להמאיס על הציבור...מדהים (ל''ת)

    יוסי, 17/03/09 22:17

  • 27.

    עונש מות לרוצחים . (ל''ת)

    דיי לביזיון !, 17/03/09 22:15

  • 26.

    רק אתמול . . .

    שלמה, 17/03/09 22:11

    נרצחו 2 שוטרים בדם קר.
    מה יקרה אם נשחרר 450 רוצחים ?
    תעשו לבד את החשבון.

  • 25.

    מסכן בנימין נתניהו לבני וקדימה משאירה אדמה חרוכה בכל תחום (ל''ת)

    ממשלת חידלון וכישלון, 17/03/09 22:05

  • 24.

    גם את הקשים ביותר הייתי מחזיר....ללא ידיים ורגליים..למען יראו ויראו (ל''ת)

    herzi33 , 17/03/09 22:00

  • 23.

    הצעה קונקרטית, אך הכרחית

    ר., 17/03/09 21:48

    מדוע אנו עוסקים בקווים אדומים? אלה שניצבים מולנו אינם מעסיקים את עצמם בזוטות שכאלו.
    מדוע מדינת ישראל לא מסכימה לשחרר את כל רוצחי החמאס, ודואגת במקביל להדביקם באיזו מחלה קטלנית? מדוע לא כורתים להם את הלשון, מנקרים להם את העיניים ולרוצחים הבכירים מביניהם - אף קוטעים את הידיים - ורק אז משלחים אותם לביתם?
    כל עוד לא ישכילו במדינתנו הקטנטונת לקבל החלטות קשות אך הכרחיות - נמשיך לבזבז את זמננו בדיונים עם תתי-אדם חסרי מוסר או תקנה.

  • 22.

    נכון

    יחזקאל,הרצליה , 17/03/09 21:45

    ההגיון ניצח.אני שמח שהעיסקה הזאת נכשלה.כן לשחרר את שליט.אבל במחיר קטן

  • 21.

    לא ניכנע לחמאס אבל נמשיך לנהל איתו מו''מ

    חתולה בהלם, 17/03/09 21:38

    כאילו לא היה אירגון טרור...

  • 20.

    על דעת עצמי

    שאול א., 17/03/09 21:36

    אדוני ראש הממשלה, ניתן לומר כי החלטתך האחרונה היא המוסרית ביותר שקבלת עד כה. אולי לא תהיה פופולרי, אך את זה אתה כבר יודע מספר שנים ואין בכך חדש.
    החלטתך לא לאשר את העסקה, היא האמיצה ביותר, הנכונה ביותר והראויה ביותר.
    יש לבוז למסע היחצני שעשו רבים למען שחרור גלעד תוך עצימת עיניים באשר למחיר הצפוי.
    לא, אין כאן בחינה של מעשי העבר, אלא של העתיד. הוא זה אשר הופך את העסקה לבלתי מוסרית.
    חיי אדם חשובים, אך אין מוסר באשר הוא, ובכלל זה המוסר היהודי, שיאפשר הצלת יחיד תוך הקרבת רבים, ובמקרה זה מאות הרוגים.
    דמו של גלעד אינו סמוק מדם קורבנותיו הפוטנציאליים של שחרורו. זאת אומר, גם אם בכאב גדול, חרף הידיעה כי בכך גורלו נחרץ לשנות שבי רבות ואולי אף למוות.

  • 19.

    שאלה קטנה אלייך

    עודד ב, 17/03/09 21:16

    בואי תעני לי עם יד על הלב.
    במידה ומחר,כתוצאה של השחרור יחזור אחד מהם לבצע פיגעים, וסביר שיותר מאחד יחזור לפעילות.וכתוצאה מכך ירצח אחד מבני משפחתך .האם לא תבואי בטענה אל אותו אולמרט ותאשימי אותו שלמרות כל האזהרות הוא שחרר אותם?
    משום מה כשאני קורא את כל אותם תגובות''לשחרר בכל מחיר''מדוע אתם לא מוסיפים את המשפט המתבקש.תהיינה התוצאות אשר תהיינה?
    כנראה שכל אלה לא חשבו עד לשם

  • 18.

    מה זה נתקלנו כבר מזמן לתת ל 400 נבלות יחס כמו ששליט קיבל

    רונן, 17/03/09 21:16

    לא אוניברסיטה(כמו קונטר)
    לא פינוקים
    לא חשמל
    לא רואים אור שמש
    ואז ביקורים לא צלב אדום
    ואז משא ומתן

    • את זה צריך היה לעשות הרבה ליפניכן. חייבים אולטימטום אל אחריות לגורעלו (ל''ת)

      borisdo , 17/03/09 21:53

  • 17.

    בעצם כבר נכנעת (ל''ת)

    רונן, 17/03/09 21:13

  • 16.

    את השמאל שליט לא מעניין

    pele_11 , 17/03/09 21:13

    מה שמעניין אותם זה להיות נאורים ושלא ייתפסו כמיליטריסטים כוחניים. הם רוצים לשחרר את מראון ברגותי בכדי שיהיה להם מנהיג "מתון" שיוכלו למסור לו חלקים מארץ ישראל.

  • 15.

    אנחנו לא עם מובס אך יש לנו מנהיגים בעיתיים . (ל''ת)

    גונג , 17/03/09 21:12

  • 14.

    מופע האימים של אולמרט !

    אזרח עם כבוד !, 17/03/09 21:11

    כמה שאתה מזכיר לי הערב את הילד עם הידיים למעלה ,התמונה המפורסמת ממלחמת העולם השניה !...שבור -מרוסק-נימה של בכיין...אתה ראש ממשלה ??לא ציפיתי שתכריז הערב מלחמה על פושעי החמאס -אתה חלש מדי לזה-אבל מילה ...איזה איום מרומז על הנבלות האלה...כלום !!אדוני!-ישראל מדינה ריבונית ,בעלת גבולות רשמיים,זה בלתי נתפס שחבורת פושעים של כמה אלפי רוצחים יורקים לנו יום יום בפנים! או שאתה לא שפוי ,או שאין לך מוסג מה תפקידו של צה''ל !! צה''ל אמור להגן אל אזרחי מדינת ישראל -ובכל מחיר ! כולנו עברנו שלוש שנים +מילוים,כל אחד סיכן את חייו...זה לא נתפס שצה''ל של היום רק סופג ,ידיהם של חיילינו כבולות ע''י פוליטיקאיים מטורפים ,אינך קולט עדיין שישראל חייבת ומייד להכין את הכניסה הקרקעית הגדולה לשנה לפחות אל תוך רצועת עזה ??הפעם אני מקווה שנתניהו יכריז ברור וחלק : מטרת הכניסה היא רק אחת ויחידה : ריסוק הטוטאלי של שלטון החמאס !אלה חיות לא בני אדם ! שכל יפי הנפש כאן יסתמו !! בלי מטוסים ,בלי פצצות של טונה שגורמות לנפגעים ללא צורך -אבל חיילינו חייבים קרקעית ,פעם ולתמיד ,להביס את הפושעים האלה !

  • 13.

    הפעם אולמרט צדק, מקוה שהנשחרר את שליט בדרך אחרת (ל''ת)

    למצער, 17/03/09 21:08

  • 12.

    אהוד , כמה שאתה לא מבין את הערבים !!!

    שמואל ב, 17/03/09 21:08

    הערבים מדברים ערבית אהוד , לא צרפתית ולא לטינית . השפה שלהם ציורית ולא חד משמעית . אחד בפה ואחד בלב ! המצרים הובילו אותך באף מן הרגע הראשון . עזה היתה ונשארה קן של חיות . השלב הבא , מצרים תבלע את התבשיל שלה כי לעולם היא לא תקיא אותם . ערבים הכלואים בישראל לא יוכלו לקבל או לשלוח דאר לאף אחד . אירגוני זכויות הערבים , הסער האדום , הצלב האדום ושאר שונאי ישראל בארץ ובעולם יכולים לקפוץ ! לא יהייה קשר עם הרוצחים בשום אופן וצורה , ישיר עקיף או טלפטי והעולם על חמשת יבשותיו יכולים גם כן לקפוץ ! לי נשבר , 61 שנה אני לא רואה שינוי . אינני מוכן להיות יותר בשר תותחים לעשירי תל אביב . המניות שלהם ו''איך יקבלו אותם בעולם'' מעניין לי את התחת . אין לי לאן לחזור ואירופה יכולה ללכת לכל הרוחות . לא יוכל אף אחד להאכיל אותי בחריוני פוליטיקה יותר . ''מה שרואים מכאן , לא רואים משם '' אל תיבחרו ואל תספרו סיפורים ואל תנסו לשחק בילדים ובנכדים שלי עבור נסיעה לחול וארוחת שחיתות . הירשזונים וטייקונים , זה מה שהבאתם עלינו !!!!!

  • 11.

    התקשורת היא שאשמה בכשלון העסקה

    pele_11 , 17/03/09 21:03

    הקמפיין התקשורתי הענק בשבועיים האחרונים,הוא שגרם לחמאס להקשיח עמדות,ולנסות להעלות את המחיר שהוא דורש מישראל בעקבות "הלחץ הציבורי" על הממשלה שהוא ראה בתקשורת שלנו.
    הנה עוד הוכחה לכמה השמאלנים הם מטומטמים,שמחשיבים את עצמם לנאורים וחכמים.

    • I wish Olmert would comment on that

      Panda, 18/03/09 06:04

      But he knows where the butter is spread, and he can't risk to fight with oh mighty media after he's gone.

  • 10.

    אישית איני תומך באולמרט, אולם הפעם הוא צודק, אם כל הכאב!!!!! (ל''ת)

    avyb , 17/03/09 21:01

  • 9.

    בסוף הוא מתגלה כמנהיג אמיתימנהיג אמיתי (ל''ת)

    קובי, 17/03/09 20:58

  • 8.

    לשם שנוי, אולמרט דואג לאינטרסים של המדינה ולא של עצמו. (ל''ת)

    מיכל, 17/03/09 20:48

    • אינטרסים של המדינה?

      pele_11 , 17/03/09 21:15

      מי יודע אולי מישהו הבטיח לו איזה מעטפת מזומנים אם לא "יכנע לדרישות החמאס"?

  • 7.

    לאולמרט יש קווים אדומים-הוא לא מקבל צ'קים. (ל''ת)

    רק מזומן ועדיף במעטפה, 17/03/09 20:46

  • 6.

    שיחרור 300 מחבלים יביא ל3000 ישראלים שירצחו בפיגועים

    אלון, 17/03/09 20:42

    וגם אם יהיה לנו מזל וזה יהיה רק 30 זה שווה את זה??

  • 5.

    אולמרט, נכשלת. כואב הלב על שליט שנושא בתוצאות הכשלון שלך (ל''ת)

    דוד, 17/03/09 20:41

  • 4.

    אולמרט, נכשלת. כואב הלב על שליט שנושא בתוצאות הכשלון שלך (ל''ת)

    דוד, 17/03/09 20:41

  • 3.

    אולמרט, לא שכנעת אותי. אתה תישא באחריות לגורלו של שליט. במו ידיעך חתמת

    אימא, 17/03/09 20:40

    את גזר דינו. לא תוכל להתגונן בטענה שלא ידעת.

    • אימ''א = אינה יודעת מה (היא) אומרת. תודה לאל שלא את רה''מ (ל''ת)

      Eחד, 17/03/09 21:25

    • ואם 400 הרוצחים המשוחררים ימשיכו לרצוח ?

      שלמה, 17/03/09 21:47

      נניח שכל אחד מהם יבצע רק פיגוע אחד בלבד .
      האם זה שווה את המחיר ?

    • כן, הוא גם יישא באחריות לזה שמחבל ששחרר יהרוג בן של אימא אחרת

      Avi Ecuador, 17/03/09 23:09

      את תתני להורים השכולים החדשים בעתיד את בנך כתחליף אולי?

    • שליט לא בן יחיד. יש פה עוד אנשים - שרוצים לחיות...אה, ונזכרתי: יש פה

      די להתבכיין, 17/03/09 23:22

      מדינה שצריכה להתקיים. לא רק ''גלעד שליט''...

    • Would you give your childern for this nobel cause?

      Panda, 18/03/09 06:06

      So shut up and let the leaders lead, when they're doing the right thing for once

  • 2.

    אולמרט דואג ובצדק

    דמוקרט אכולשקשוקה , 17/03/09 20:40

    לזקיפות קומתה של מדינת ישראל.
    ובכך הוא מבטיח, את זקיפות קומתו של החייל
    השבוי גלעד שליט ,בהמשך ,לכשישוחרר מהשבי
    לחיי חופש בארצו, זקופת הקומה.

  • 1.

    אולמרט, חשבנוט שלפחות צא בכבוד, התחלת לוזר, המשכת לוזר וגמרת לוזר (ל''ת)

    1, 17/03/09 20:39

    • תתבישו לכם. לא נתתם לו יום אחד של חסדולמרות זאת הוא מנהיג (ל''ת)

      די!, 18/03/09 08:33