• 73.

    קודם שישמידו את גרעיני עפולה.....נראה אותם (ל''ת)

    herzi33 , 19/03/09 15:03

  • 72.

    אז למה מחקים? (ל''ת)

    JIM BEAM, 19/03/09 11:18

    • מחקים לגודו...מחקים את גודו... (ל''ת)

      עודד יערי, 19/03/09 11:51

      • ממתינים, או מחכים, ובוודאי לא ''מחקים''

        אבשלום קור,הלל הר שושנים, אליעזר בן יהודה., 19/03/09 12:56

        הלשונאים החיים שיבל''א והמתים ז''ל, וודאי מרגישים שכשלו, באם מעוותים את השפה העברית ביום יום.

  • 71.

    מטווה(ספין)של ערבי ממשפחת טוקאן משכם שנהיה מומחה

    נפיח, 19/03/09 09:12

    לעניינים איסטראטגיים עלק.התקפה ישראלית בטילים או מטוסים או אנשי צפרדע על פרוייקט הגרעין האיראני תעכב במקרה הטוב את הפרוייקט אבל לא תחסל אותו ותיצור מצב מלחמה דה יורה בין ישראל לאיראן לתפארת הפליסטינאים וכל אויבי המדינה היהודית.אז למה ''מטווה'' הוא ספין?כי הפועל האנגלי מורה על טוויה .טווים סיפור.להבדיל ממתווה שהוא הדרך המתוכננת להגיע למטרה -תוואי הדרך

    • תיצור מצב מלחמה דה-פקטו ולא דה-יורה. (ל''ת)

      עודד יערי, 19/03/09 09:54

  • 70.

    לתמימים: מפרסמים שאין לישראל מה לדאוג - וארה''ב יכולה לקמבן עם איראן

    אומרים ''יהיה בסדר'' - תתחילו לדאוג, 19/03/09 07:11

    מה זה אומר? שישראל לא צריכה לפחד מאיראן וזה לגיטימי לארה''ב להדק הקשרים ולעשות מה שרוצה, כי ישראל מוגנת ... אעלק!

  • 69.

    ישראל תנצח את אירן

    חוני, 19/03/09 05:57

    כמו שנצחה את החיזבוללה והחמס.

    מדינה שזקניה מחקטים מזון באשפה
    ומדיניותה של הממשלה העתידית,
    לקחת מהזקנים כדי לסייע למקורבים,
    וקיצבתאבטחת הכנסה היא 500 שקל,
    מדינה כזאת לא תנצח גם עלה נידף.

    • טוב..עד שננצח אלך לאכול במסעדה סינית..

      עודד יערי, 19/03/09 12:20

      ואסתכל מהחלון בזקנים אצלנו שמלקטים אוכל מהאשפה.

  • 68.

    ניבהלים משמועות ?

    yeshua4everyone , 18/03/09 21:12

    הנביא דניאל בספר התנ"ך פרק יא' :
    "וּשְׁמֻעוֹת יְבַהֲלֻהוּ, מִמִּזְרָח וּמִצָּפוֹן; וְיָצָא בְּחֵמָא גְדֹלָה, לְהַשְׁמִיד וּלְהַחֲרִים רַבִּים׃ וְיִטַּע אָהֳלֶי אַפַּדְנוֹ, בֵּין יַמִּים לְהַר־צְבִי־קֹדֶשׁ; וּבָא עַד־קִצּוֹ, וְאֵין עוֹזֵר לוֹ׃"

    פרק יב' :
    "וּבָעֵת הַהִיא יִמָּלֵט עַמְּךָ, כָּל־הַנִּמְצָא כָּתוּב בַּסֵּפֶר׃ 2 וְרַבִּים מִיְּשֵׁנֵי אַדְמַת־עָפָר יָקִיצוּ; אֵלֶּה לְחַיֵּי עוֹלָם, וְאֵלֶּה לַחֲרָפוֹת לְדִרְאוֹן עוֹלָם"
    שימו לב שבעת קץ תהיה תחיית מתים לחיי עולם או לדראון עולם.

    עוד בפרק יב – איך נדע מתי זה "עת קץ"' :
    "וְאַתָּה דָנִיֵּאל, סְתֹם הַדְּבָרִים וַחֲתֹם הַסֵּפֶר, עַד־עֵת קֵץ יְשֹׁטְטוּ רַבִּים וְתִרְבֶּה הַדָּעַת׃
    שימו לב, שבעת קץ :
    "ישוטטו רבים" = מכוניות, מטוסים, רכבות וכו'
    "תרבה הדעת" = ספרים, אינטרנט, אוניברסיטה וכו'

    מה שמעודד פה זה שהכל בידיים של בורא עולם והכל תחת שליטתו ובסוף מי שיכתב בספר החיים, באמת יהיה לו חיים, חיי עולם, חיים אמיתיים.

    עוד ציטוט מספר דניאל:
    רוֹאֶה הָיִיתִי בְּחֶזְיוֹנוֹת הַלַּיְלָה, וְהִנֵּה עִם עַנְנֵי הַשָּׁמַיִם כְּבֶן אָדָם בָּא הָיָה, וְעַד עַתִּיק הַיָּמִים הִגִּיעַ, וּלְפָנָיו הִקְרִיבוּהוּ. וְלוֹ נִתַּן שִׁלְטוֹן וִיקָר וּמַלְכוּת, וְכָל הָעַמִּים הָאֻמּוֹת וְהַלְּשׁוֹנוֹת אוֹתוֹ יַעֲבֹדוּ, שִׁלְטוֹנוֹ שִׁלְטוֹן עוֹלָם אֲשֶׁר לֹא יַעֲבֹר, וּמַלְכוּתוֹ – אֲשֶׁר לֹא תִּשָּׁחֵת. [דניאל ז':13-14, תרגום מארמית].


    מועד בואו של המשיח על פי הנביא דניאל:
    "שָׁבֻעִים שִׁבְעִים נֶחְתַּךְ עַל־עַמְּךָ וְעַל־עִיר קָדְשֶׁךָ, לְכַלֵּא הַפֶּשַׁע וּלַחְתֹּם חַטָּאוֹת וּלְכַפֵּר עָוֹן, וּלְהָבִיא צֶדֶק עֹלָמִים; וְלַחְתֹּם חָזוֹן וְנָבִיא, וְלִמְשֹׁחַ קֹדֶשׁ קָדָשִׁים׃"
    "וְתֵדַע וְתַשְׂכֵּל מִן־מֹצָא דָבָר, לְהָשִׁיב וְלִבְנוֹת יְרוּשָׁלִַם עַד־מָשִׁיחַ נָגִיד, שָׁבֻעִים שִׁבְעָה; וְשָׁבֻעִים שִׁשִּׁים וּשְׁנַיִם, תָּשׁוּב וְנִבְנְתָה רְחוֹב וְחָרוּץ, וּבְצוֹק הָעִתִּים׃" [ממוצא תחילת בניית ירושלים, משך הבנייה 7 שבועים, ועוד 62 שבועים עד בוא המשיח (32 לספירה)] [תחילת הבנייה ע"פ נחמיה פרק ב' (445 לפנה"ס)] {69 שבועים הינם 483 שנים על פי הלוח העיברי של 360 ימים בשנה. בלוח הלועזי ישנם 365.242 ימים בשנת שמש אחת. משנת 445 לפנה"ס עד 32 לספירה עברו 476 שנות שמש (ללא שנת האפס) וזה בדיוק 483 השנים לפי הלוח העברי}.
    "וְאַחֲרֵי הַשָּׁבֻעִים שִׁשִּׁים וּשְׁנַיִם, יִכָּרֵת מָשִׁיחַ וְאֵין לוֹ; וְהָעִיר וְהַקֹּדֶשׁ יַשְׁחִית עַם נָגִיד הַבָּא וְקִצּוֹ בַשֶּׁטֶף, וְעַד קֵץ מִלְחָמָה, נֶחֱרֶצֶת שֹׁמֵמוֹת׃" [אחרי תקופת "62 השבועים" יכרת המשיח (32 לספירה) והבא שיבוא ישחית את העיר והקודש (70 לספירה)] "וְהִגְבִּיר בְּרִית לָרַבִּים שָׁבוּעַ אֶחָד; וַחֲצִי הַשָּׁבוּעַ יַשְׁבִּית זֶבַח וּמִנְחָה, וְעַל כְּנַף שִׁקּוּצִים מְשֹׁמֵם, וְעַד־כָּלָה וְנֶחֱרָצָה, תִּתַּךְ עַל־שֹׁמֵם׃" [דניאל ט':24-27].
    רש"י ושאר המפרשים טעו כשפירשו וקבעו על פי פסוקים אלו את מועד בואו של המשיח!! כיוון שהמועדים שהם קבעו, כבר חלפו, ועדיין מחכים למשיח.

    היכונו, עוד מעט יבוא בפעם השנייה! באחרית הימים, והפעם לבית המקדש האחרון, שיהיה בו שלום וכבוד גדול [קרא נביא חגי ב':9]. בית המקדש הזה לא יהיה בנוי מאבן [ראה ישעיה סו':1], אלא בית תפילה לכל העמים [ראה ישעיה נו':7]. הכהן בבית הזה יהיה גם המושל וגם המלך שישב על כסאו וישא הוד, הוא יבנה את ההיכל יחד עם רחוקים [זכריה ו':12-15].

  • 67.

    תקיפה בעזרת נשק ביולוגי

    פגיעה אנושה, 18/03/09 19:54

    ישראל עשויה לבחור באופציה של תקיפת מתקני הגרעין באיראן בעזרת נשק ביולוגי,הנישא ביד ע'י מתנדבים!!!

  • 66.

    יכולת !אבל מה עם ביצוע? (ל''ת)

    רוני, 18/03/09 18:20

  • 65.

    שתי ציפורים...

    גדעון לוי האמיתי, 18/03/09 15:08

    יש לי רעיון !
    לוקחים 42 מ''מובחרי'' האסירים הביטחוניים ומארגנים להם טיסה ישירה לאירן כולל מופע אור קולי חינם בנחיתה !

    • טוב ! אתה גם באמת האמיתי ! (ל''ת)

      גידי, 18/03/09 16:05

  • 64.

    למי שראה את הסרט כוכב הקופים זו תהיה התוצאה לאחר המילחמה (ל''ת)

    פקק תנועה , 18/03/09 14:53

  • 63.

    יש לשנות את שמו של טיל יריחו...

    avi ecuador, 18/03/09 12:48

    לטיל מצפה יריחו וזאת כמובן מאחר ויריחו היא עיר פלסטינאית שלא ראוי ששמה יפאר את פאר היצירה של התעשייה האווירית ורפא''ל.
    מצפה יריחו לעומת זאת היא התישבות ציונית גאה אשר חווה היום תקופה לא קלה, הן במישור החברתי והן במישור הכלכלי. אני מאמין שמעבר למשמעות הסמלית של שינוי שמו של הטיל לטיל מצפה יריחו, לשינוי יכול להיות גם אפקט מעשי על החשיפה של היישוב ומידת ההתעניינות בו. אני קורא לוועדת השמות והסמלים של הכנסת לשקול ברצינות את הצעתי ויפה שעה אחת קודם.

    • מבורך ביותר (ל''ת)

      פטריוט, 18/03/09 13:22

    • יש להגדיל ולהרחיב את מיצפה יריחו לממדים של עיר שתוכל להיתמודד

      פקק תנועה , 18/03/09 15:19

      בכבוד הראוי לעיר זו .עים יריחו המיקראית וההיסטוריה המכובדת שלה ושל תושביה המקורים עלינו להיצטערעל כך וב צער רב שיריחו המקורית לא נימצאת כיום בידי ישראל

    • ''קלימרו'' עדיף ... (ל''ת)

      הההההההה, 18/03/09 18:45

    • אפשר להחליף את שמו לגוג ומגוג (ל''ת)

      סילבי, 18/03/09 19:37

    • אסופת הזויים סהרורית (ל''ת)

      שמואלי , 18/03/09 20:07

    • טיל שליט? (ל''ת)

      עודד יערי, 18/03/09 21:23

  • 62.

    להשמיד באירן, והנשורת עלינו...ישראל בעיקר יכולה להשמיד את עצמה (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 18/03/09 11:59

  • 61.

    חשבתם שהממשלה הצרה והאירנים הקמצנים יכולים להגיע להסכם? (ל''ת)

    מלח בעיניים, 18/03/09 11:43

  • 60.

    טילי אולמרט וברק סוגרים עניין ציק צאק (ל''ת)

    מלח בעיניים, 18/03/09 11:10

  • 59.

    מעניין איך תהיה המלחמה אחרי זאת (ל''ת)

    מלח בעיניים, 18/03/09 10:39

  • 58.

    בענין הזה לממשלה הצרה יש גודש של תכניות.ליצנים (ל''ת)

    מלח בעיניים, 18/03/09 10:26

  • 57.

    אזרחי ישראל לא תמימים בנושא זה (ל''ת)

    פקק תנועה , 18/03/09 09:29

    • ואן צורך לגלות את אמריקה בכול פעם מחדש (ל''ת)

      פקק תנועה , 18/03/09 09:30

      • אים זורקים טיל גרעיני אחד על אתר גרעיני אחר זה בהחלט מספיק (ל''ת)

        פקק תנועה , 18/03/09 09:32

  • 56.

    בין מפתחי פצצת האטום האיראנית יש מתונים צריך לחזק אותם ולדבר איתם שלום (ל''ת)

    די לקיצונים בשני הצדדים. תנו צ'אנס למוסר ולצדק!, 18/03/09 08:45

  • 55.

    יש לשנות את שם הטיל יריחו(לשם תוהו ובוהו) !! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 18/03/09 08:12

  • 54.

    אין צורך להשמיד את מתקני הגרעין

    בני לגונה, 18/03/09 08:09

    צריך פשוט למחוק את טהראן. אולי אז יהיה לנו שקט.

  • 53.

    טילי יריחו רק ביבי ובוגי מסוגלים (ל''ת)

    דבי קרית אונו, 18/03/09 07:40

  • 52.

    טילי יריחו רק ביבי ובוגי מסוגלים (ל''ת)

    דבי קרית אונו, 18/03/09 07:40

  • 51.

    טילי יריחו רק ביבי ובוגי מסוגלים (ל''ת)

    דבי קרית אונו, 18/03/09 07:39

  • 50.

    אם רוצים לפעול יש להפסיק לפטפט בנושא

    גרעיני עפולה מעל איספהאן, 18/03/09 06:09

    לשם מה צריך לצאת בפרסומים איך אנחנו נתקוף? if you want to shot-shot don't talk
    להחליט במידור וללא עתונאים ולפעול בחשאיות. מה מסייעת לנו הפטפטט? רק מזיקה.

    • It's coming from DC, imbacil

      Panda, 18/03/09 06:59

      And trust IDF they will not let something go to the media if they don't want it. Have you heard of psychological warfare?

  • 49.

    Come on guys - just do it

    Yossi, 18/03/09 04:49

    Iran is evil and their plans are to eliminate Israel so why should Israel not defend itself and its citizens.

  • 48.

    צריך להתפלל לשם שיבטל מעלינו את הגזרה הרעה (ל''ת)

    קירשנבויים , 18/03/09 01:46

  • 47.

    לדעתי החוקר טועה בהערכתו.41.5 טילים יספיקו בהחלט.. (ל''ת)

    לא חבל על הכסף?, 18/03/09 00:48

  • 46.

    יכולת כן אומץ לא (ל''ת)

    יובל ארהב###, 17/03/09 22:53

  • 45.

    להחזיר את כח ההרתעה...ומיד (ל''ת)

    herzi33 , 17/03/09 21:59

  • 44.

    הסיכון בשחרור מחבלים עם סיכון פוטנציאלי עם נגיעה אסטרטגית

    שמואל, 17/03/09 21:35

    הסיכון של שחרור מחבלים עם סיכון פוטנציאלי לגדה היא עלולה להיות החיסול של אבו מאזן ותומכיו והשטלתות של חאמאס על הגדה במקרה כזה יסתם הגולל על ההסכמות עם הפלסטינים יוגבל הסדר עתידי עם הפלסטינים ויהיה פוטנציאל אסטרטגי של פיגועים נגד ישראל-לכן צריך מאוד להזהר ןלתמוך באבו מאזן והמתונים כנגד אפשרות זו. אם שחרור מאסיבי של מחבלים . יתאפשר צריך להערך אותנו לכל התפתחות ע'' הערכות מודעיניות וסיכוליים.
    בנוסף תפסיקו לתת פומבי עיתונאי עם נאום לוחץ ומאשים כלפי הממשלה ע'' אביו של גילעד הממשלה מנסה לעשות את המקסימום-זה רק מחליש ועדיף לא להפעיל את הקרקס הזה במתחם של הכנסת.
    יותר מדי חופש עיתונאי בעינינים רגישישים ובטחוניים יכולים לסכן את המדינה.

  • 43.

    הבעיה היא לא להשמיד את מתקני הגרעין באירן

    כהן צדק, 17/03/09 21:32

    הבעיה היא לעמוד במטר הטילים שינחת בישראל ביום שאחרי...
    הטילים האירנים יפגעו במרכזי הערים ,ישמידו את החשמל ושדות התעופה
    וכמו שראינו ממלחמת אירן עירק, המטורפים לא יעצרו עד שיהיה מי שיפציץ להם את מרכזי הערים כמו שעשה סאדם בשעתו.והיות ובישראל לא יהיה מי שיתן הוראה לשגר טילים על טהרן אז מוטב שלא נתחיל מלחמה שנובס בה

    • ציינת נכון, אנחנו בסכנה בגלל בג"צ (ל''ת)

      ישר ולענין , 17/03/09 23:22

    • אין לאיראנים את היכולת לעשות את זה (ל''ת)

      ציוני , 17/03/09 23:53

      • Unfortuantley they do, and Hamas and Hizallah will assist (ל''ת)

        Panda, 18/03/09 07:02

    • יש להם בערך 100 טילים שיכולים להגיע לכאן.

      ט, 18/03/09 12:54

      בערך מה שהיה לסדאם במלחמת המפרץ.

  • 42.

    אגב בדו"ח גם דיברו על עוד משהו..............

    ציוני , 17/03/09 21:31

    אמרו שאם ישראל תתקוף באיראן אז יש סיכוי טוב שישתחרר לאוויר חומר שיהרוג אלפי אנשים, כולל במדינות אחרות כמו בחריין.

    עד שקראתי לא שמעתי על דבר שכזה - אם זה נכון אז זה כנראה המעצור הכי גדול מבפני תקיפה באיראן.

  • 41.

    זה כל כך ברור שהם רוצים שישראל תעשה את העבודה שלהם (ל''ת)

    001 , 17/03/09 21:28

    • ותפתור את העולם מהצרה האירנית. אור לגויים אנחנו.

      001 , 17/03/09 21:30

      פעם אחת שיפתרו לעצמם את הבעיות שלהם. גם מדינות אירופה ומדינות ערביות הסמוכות לאירן מאויימות על ידי הגרעין האירני.

    • וננניח שהם רוצים שנעשה את העבודה השחורה, אז? ישראל צריכה לעשות מה שטוב

      מינה, 17/03/09 22:36

      לה , בלי קשר למה שהעולם רוצה או לא רוצה.

  • 40.

    ל-32

    מאיר, 17/03/09 20:47

    אל תשכח שגם ישראל לא תהיה..כלומר ימחקו אותה..פצצה גרעינית זו לא צעצוע חביבי...

  • 39.

    נו, אז קדימה ביבי תלחץ על הכפתורים!! (ל''ת)

    אורי, 17/03/09 20:46

  • 38.

    I just recently overheard that Haman dini jad, hit the fan, which in (ל''ת)

    turn, hit in his face. Megilat ESTHER, 17/03/09 20:43

  • 37.

    שבו שבו בשקט..ערימה של בולשיט (ל''ת)

    א' לשעבר, 17/03/09 20:20

  • 36.

    כל זה טוב ויפה, כל עוד אין להם נ''מ רוסי (ל''ת)

    טילי S-300 מורידים טילים יופי, 17/03/09 20:16

  • 35.

    אין לנו זמן להתעסק עם איראן...גלעד שליט קודם! חוצמזה,

    שמאלני אדיוט, 17/03/09 20:16

    זה לא מוסרי להפציץ: מישהו שם עלול להיפגע. והם עוד לא הפציצו אותנו...

    • גדול.. (לקח לי מס' שניות להבין..) (ל''ת)

      jerom44 , 17/03/09 20:32

  • 34.

    רק לא לפחד כלל, ברגע שנכנסנו לרצועה הם ברחו כך גם האיום (ל''ת)

    האירני ברגע שנגיב הם יתקפלו , ה' נלחם לנו, 17/03/09 20:03

  • 33.

    בואו נשחרר אל גלעד שיושב 2 ק''מ מהגבול שלנו קודם (ל''ת)

    יוסי, 17/03/09 19:56

    • מה הקשר..?.?...?.?.?.?.?.?.?....? (ל''ת)

      jerom44 , 17/03/09 20:33

  • 32.

    פצצה גרעינית לכל עיר באירן , סוריה , לבנון ועזה ויש שקט לעוד 50 שנה

    כפיר, 17/03/09 19:53

    שישראל תשלח כמה פצצות ( לא לשכוח לכתוב על הפצצות באהבה מישראל ) פצצה על טהרן פצצה על דמשק ופצצה על בירות ויהיה שקט לעוד 55 שנה :)

    בדוק!!!!!

    • כפיר הינך מאלה שיכולת המחשבה שלהם היא מהבטן (ריגשי?) ולא מהמוח (הגיון) (ל''ת)

      בוחן כליות ולב, 17/03/09 20:12

    • זה לא מוסרי להפציץ: מישהו שם עלול להיפגע. והם עוד לא הפציצו אותנו. (ל''ת)

      שמאלני אידיוט, 17/03/09 21:01

  • 31.

    חשיבה לוגית

    י ל ד , 17/03/09 19:50

    אצל חלק מבני האדם, לא קיים מנגנון
    בקרה, שבודק, שכללי לוגיקה חלים על
    חשיבתם ועל התבטאויותיהם.

    גם חלקיות החשיבה קיימת אצל אנשים רבים.

    בידיעה הזו יש כמה פגמים:

    א. היכולת והדיוק להשמיד תעשית גרעין
    ומאגר של פצצות גרעיניות בעזרת טילים.

    ב. חסר ניתוח של תגובת אירן, אם
    תותקף על ידי ישראל.

    המידע לגבי הנשק הגרעיני האירני,
    כולל גם דיסאינפורמציה, הן לגבי
    מידת ההתקדמות של תעשית הנשק והן לגבי
    שיטות האיכסון שלו.

    שאלנו את המחנכת בכיתה א', אם באמת אנחנו עם הרוח, עם היושר וההגינות,
    עם הצדק והצדקה.

    המורה רק השפילה מבט ולא ענתה לנו.
    אולי בדיוק חשבה על בעלה שפוטר כמה
    ימים לפני כן ?

    • כיף לקרוא את התגובות שלך,בעיקר בגלל השפה שבה אתה משתמש!

      מים חיים, 17/03/09 22:57

      ולרב אני גם מסכים עם דעתך...

  • 30.

    אבל כדי שיריחו 3 ישוגר צריך ביצים2 לרוה''מ.... (ל''ת)

    אמיר א., 17/03/09 19:50

    • אל תשכח גם - לב אמיץ 1.. (ל''ת)

      jerom44 , 17/03/09 20:37

    • He has them, except they have been pasteurized (ל''ת)

      ., 17/03/09 20:38

  • 29.

    חבל שבצה''ל ובממשלה לא יודעים על זה ... (ל''ת)

    סתם קישקושים, 17/03/09 19:46

  • 28.

    הכל דיבורים

    בני, 17/03/09 19:39

    אין לנו אפשרות !!!!!!!!!
    הם לא ישתמשו באטום נגדינו!!!!אף אחד כבר לא יכול לעצור אותם יש להם פנתים רבים מדי

  • 27.

    אין לנו למי לסמוך. אלא על אבינו שבשמים ועל ביבי נתניהו ירום הודו. (ל''ת)

    אוהד בית''ר בדם ובנשמה (לה פמיליה), 17/03/09 19:37

  • 26.

    עכשיו צריך לתקוף את האיראנים!! ''הבא להורגך השכם להורגו'' !!

    יהודי צעיר מהליכוד, 17/03/09 19:32

    לתקוף ע-כ-ש-י-ו !

    לא לחכות שהאויב יתחזק!

  • 25.

    לה וואלה (ל''ת)

    ניר, 17/03/09 19:16

  • 24.

    לה וואלה (ל''ת)

    ניר, 17/03/09 19:16

  • 23.

    עוד מוסיף החוקר על יכולות הצבא לשחרר את גלעד שליט

    מנשה, 17/03/09 19:14

    ועל הקאסמים מעזה ןעל יכולות כלכליות
    ועוד מני השערות שונות ומשונות

  • 22.

    איש המרכז למחקרים ולימודים אסטרטגים בינלאומיים (ל''ת)

    עבדאלה טוקאן, 17/03/09 19:14

  • 21.

    רק אטום על אירן !!!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 17/03/09 19:05

  • 20.

    אם כבר להתקיף את אירן אז בגרעין מפני שאם זה יהיה רק קונבנציונלי אז זה

    רועי, 17/03/09 18:59

    רק יחמם אותם והם חחזירו מכה כואבת בוודאות. אם נשתמש בגרעין הם ישבו בשקט גם עוד אלף שנה ויהפכו לעם פציפיסטי בדומה לתהליך שהיפנים עברו אחרי הירושימה ונגסקי.

  • 19.

    לנתניהו יהיו אתגרים קשים

    דורון מועלם, 17/03/09 18:57

    אבל הוא יעמוד בהם

    ואתם רציתם את ציפי לבני !

  • 18.

    אתם חיים בסרט.

    שי, 17/03/09 18:41

    לבד אנחנו לא יכולים עליהם, חייבים את האמריקאים איתנו.
    האיראנים חזקים ממה שאתם חושבים.
    ברגע שניכנס איתם לחזית כל המדינה תהיה מופגזת ולא בקסאמים.

  • 17.

    אני מקווה שנתניהו יעשה את זה! נראה אם הוא ימיני!!! באמת (ל''ת)

    rs23 , 17/03/09 18:39

    • ביבי הגיבור והגדול מכולם.יכבוש את אירן ויקים התנחלויות בטהרן.

      benzi. a, 17/03/09 19:41

      ישתבח שמו איזה מנהיג קם במדינה. לו-לו-לו-לו-לו-לו------------

      • תזהר שלא יגלו אותך לנתנז...(: (ל''ת)

        מיקי, 17/03/09 20:27

  • 16.

    מטוסים וטייסים כבר מזמן לא נחוצים

    טייס מעופף, 17/03/09 18:36

    המזל''ט הקרבי והטילים למינייהם הופכים אותם לכלי נשק מיושן.אפשר להתחיל לחסוך את הכסף המיותר הנזרק על טייסות למינייהם.

  • 15.

    נא לקרוא בין השורות

    ziko, 17/03/09 18:35

    זה פירסום מגמתי לקראת חילופי השילטון בישראל.

    ביבי לא יעשה כלום בלי האמריקנים והם כרגיל מפעילים אותנו לעשות את העבודה השחורה (עם הטילים שלהם כמובן)...מתי שהם רואים לנכון. כרגע הם מגששים ובוחנים את תגובת הבוחר האירני ערב הבחירות באיראן לנוכח האיום הנ''ל.

  • 14.

    בואו נפציץ אותם כבר! איראן היא סתם מדינה מוסלמית שיעית ומסריחה! (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 17/03/09 18:34

    • בא נעשה כיבוי צופים (ל''ת)

      אזרח, 17/03/09 19:41

  • 13.

    אם זה נכון אז אפשר לנשום לרווחה :)))

    ציוני , 17/03/09 18:32

    התקפה עם חיל האוויר צריכה עוד כמה דברים שאין לנו (למשל פצצות חודרות בונקרים מסוג שיש לאמריקאים והם מכמה שידוע עדיין לא מכרו לנו)

    מה גם תקיפה עם טילים בליסטים אין בה סיכונים שהיא תכשל (אם כמובן כבר עשו ניסויים איתם וידוע שהם פועלים ומדויקים בצורה מספיקה)

  • 12.

    42 דוקא. התשובה לשאלות היקום. (ל''ת)

    נעם, 17/03/09 18:29

  • 11.

    2- יכולת התגובה של האיראנים הוא פתטי.

    ציוני , 17/03/09 18:29

    ישירות אין להם כמעט כלום לעשות חוץ מלהשתמש בכ100 טילי שיאהב שיש להם ויכולים להגיע לישראל.
    הטילים הללו לא יותר רצינים מהסקאדים של סדאם (להזכירך חטפנו 40 סקאדים והיה רק הרוג אחד מכל אלה)

    חלק מה100 טילים האלה בכלל לא פעילים, חלק אחר ייורט ע"י החץ, ואולי יפגע מספר טילים כמו במלחמת המפרץ הראשונה..

    התגובה האיראנית היחידה שיכולה להיות רצינית זה דרך חיזבאללה וטרור בינלאומי סיגנון הפיגוע בשגרירות בארגנטינה.

    אבל גם שני אלה לא בטוח.

    • ציוני, יש לנו בעיה:

      לא אמרתי כלום , 17/03/09 18:36

      יש להם 11,000 טילים, לא 100....אבל אין ספק, עדיף שייפלו טילים על ישראל מאשר שתהיה פטרייה גרעינית מעל ישראל, חוץ מזה...כמה טילים על ת"א יראו לשמאלנים מה אנחנו תושבי הדרום מרגישים כאשר מפקירים אותנו לטרור הערבי..

      • חלאס כבר עם ''התל אביבים'' האלה.

        שי, 17/03/09 18:44

        חלאס כבר איפה היית במלחמת המפרץ כשאנחנו הופגזנו?!
        ישבת עם קפה בחצר והסתכלת על השובלים?!
        צא מהסרט שאתה חי בו.
        כואב לנו לראות איך אתם סובלים בדרום, אבל אל תצפה שנקרע בגדים ונתאבל.
        כל עוד אפשר אני אלך לשתות קפה בבתי קפה פה במרכז ולא אהיה צבוע.

      • למה את הטילים של מלחמת המפרץ לא כיוונו לת"א - מה יש לכם מת"א

        בדוק , 17/03/09 18:45

        אז נפל בר"ג ורמת חן. אבל כיוונו אלינו. אנחנו לא שמחים שאתם סובלים למה אתם מחפשים רק שאנחנו ניפגע. היו מספיק פיגועים בת"א.

      • חחחח.. על מה אתה מדבר?

        ציוני , 17/03/09 18:50

        לאיראנים יש רק כ100 טילים שמגיעים לישראל, לא יותר מזה.

        לחיזבאללה אולי יש 11 אלף רקטות, אבל הם קטנות - נכון שהם גורמות לטראומה וסבל אבל צריך לזכור שכל אלפי הרקטות במלחמת לבנון השניה גרמו ל"רק" כ50 הרוגים..
        שאומנם זה דיכאון על כל אחד מהם, וכל אחד מהם זה עוד משפחה שכולה - אבל זה מחיר פעוט לשלם. כי זה 50 היום או איום בהשמדה מחר.

        מה גם אפילו שחיזבאללה יכנס למלחמה זה לא בטוח.
        אם הם יביאו שוב פעם להרס על לבנון כמו במלחמת לבנון השניה - וזה בלי שאפילו לבנון הותקפה.. אז רוב הסיכויים שלאחר המלחמה הלבנונים בעצמם יפרקו את האירגון מנשקו.

        • חה,חה,חה, ציוני - 50 טילי שיאהב מה זה צחוק - כל המדינה בורחת

          בדוק , 17/03/09 19:20

          ממלחמת המפרץ הטכנולוגיה פרצה קדימה.

          • הטכנולוגיה של מי?

            ציוני , 17/03/09 21:29

            לא של האיראנים.
            לא אני אמרתי את זה אלא מומחים צבאים.

            אם "המדינה בורחת" זה בגלל שאזרחי ישראל נהיו פחדנים ולא בגלל שהאיום גדל.

            • ציוני, איראן מתפתחת...

              לא אמרתי כלום , 17/03/09 21:40

              מדינות המזרח הרחוק עוזרות לאיראן ימ"ש להתקדם...רוסיה מוכרת לאיראן את הנשקים ההכי מתקדמים ואני בטוח שיש להם יותר מ-100 טילים עם כל הכבוד...איראן לא סתם תאיים להשמדת ישראל...איראן מצפה לתגובה ישראלית וסביר להניח שהיא גם התכוננה לתגובה...

              ולשי ובדוק, ראינו איך אתם עצובים שאנחנו חוטפים טילים, מצביעים מרצ, משתמטים מהצבא וצוחקים עלינו כאשר נופלים עלינו טילים...אם היה נופל על ת"א אפילו טיל אחד כל עזה הייתה הריסות וכבר מזמן לא הייתה קיימת המילה "פלשתינאי"...לא אכפת לכם מאיתנו , למשל מה עם שדרות? 8 שנים הם חוטפים הפצצות ולאף אחד לא אכפת בכלל.. מה עם אשקלון, נתיבות, אשדוד, באר-שבע, יבנה וכל המקומות שמופצצים על ידי הערבים? ,כולם עסוקים בלהרביץ במתנחלים במקום לטפל בטרור הערבי....במקום להרביץ למתנחלים ולהצביע מרצ תתחילו לעזור למדינה שלכם, אני יודע שאתם לא מכירים אותי, ואני יודע שאני כמו סתם אחד בשבילכם...אך אני יהודי בדיוק כמוכם ואני אהיה מוכן להגן עליכם כאשר אני אתגייס לצה"ל, אז למה שלא תגנו גם אתם התל-אביבים על המדינה שלכם? ממתי חיים של תל-אביבי שווים יותר מחיים של אזרח מהדרום?

              • ממש לא..

                ציוני , 17/03/09 23:52

                איראן מתפתחת אבל מתפתחת ממעט למעט פחות.
                מה שהם משיגים עכשיו לישראל כבר היה בשנות ה70.

                יש להם הרבה יותר מ100 טילים, אבל יש להם פחות מ100 טילים שמגיעים לישראל.
                איראן לא יכולה לחסל את ישראל, בשום דרך וצורה, אפילו לפגוע בנו בצורה רצינית היא לא יכולה - אלא אם הם ישיגו אטום כמובן.

              • באמת לא אמרת כלום - אתה יודע כמה פיגועים היו בת"א שכחת כמובן

                בדוק , 18/03/09 07:28

                אנשים התפוצצו באוטובוסים. ובבתי קפה. ומי הכניס לך לראש שכל ת"א זה מר"צ. מה השטויות האלה.

              • חוצפן. שנים החילונים והתלאביבים החזיקו את הצבא וגם את המחתרות דרך אגב

                צ'רצ'יל , 18/03/09 12:19

                נשבר כבר הז#ן מכל הליכלוכים האלה על תל אביב. פה הוקמה המדינה, בתי הקברות מלאים בחיילים חילונים ותל אביבים. העובדה שעוד קבוצות אוכלוסיה חליטו להתצטרף למאמץ בשנים האחרונות זה נורא נחמד אבל לא עושה אותכם יותר טובים מאיתנו ובטח לא קדושים מעונים. ככל שהפנאטיות ביו"ש הלכה והקצינה ומתנחלים התחילו יותר ויותר לפגוע בחיילים, אז כן, נמאס לנו לשלם מיסים יותר מכולם, לשרת בצבא עבור רעיונות שאנחנו לא מאמינים בהם ושבסוף עוד ישתינו עלינו בקשת בתקציבי חינוך, רווחה וקיצבאות. זה הפך למנטרה לחבוט בחילונים ותל אביבים. תזכרו שחילונים הקימו את המדינה הזו ובתל אביב. המטרופוליטן שסוחב את כל המדינה על הגב שלו בסוף ישבר לו מהיריקות השינאה והחוצפה. כל השינאה העיוורת הזו לתל אביבים היא סימן של קינאה בשימחת החיים שהתל אביבים לא מוכנים לוותר עליה. כן כשנפלו פה סקאדים והורידו בניינים שלמים, אז עשינו מסיבות "סוף העולם" וחגגנו במקלטים תלינו דגלי ישראל ולא התבכיינו וקיטרנו, גם קריית שמונה לא התבכיינה כמוכם...אז אולי הבעיה אצלכם?!? אין לי ספק שאתה שכמותך צהלו למראה שובלי הסקאדים שעפו על תל אביב. במקום לקדם את עצמכם אתם עסוקים במירמור וקיפוח ומה לא נתנו לי ומה לא עשו בשבילי..די כבר!!!!!!!!!

                • לצ'רצ'יל ובדוק:

                  לא אמרתי כלום , 18/03/09 14:35

                  נתחיל מצ'רצ'יל:
                  נכון, אנחנו לא יותר טובים מאיתכם, אבל בטח שאתם לא יותר טובים מאיתנו כמו שאתם חושבים שאתם....באמת סליחה שאני חוטף טילים ומאשים את מי שבאמת אשם (השמאלנים- שמצדיקים את הטרור הערבי למרות שהם בעצמם יודעים שהוא לא מוצדק)...אתם פשוט פוחדים שהטרור הערבי לא יגיע אליכם אז אתם מצדיקים אותו, אבל מה שאתם לא מבינים שזה בלתי נמנע...זה יגיע גם אליכם במוקדם ובמאוחר (ואני מקווה שבמוקדם כדי שאז תראו איך אנחנו מרגישים) וכאשר ההומואים והשמאלנים יחטפו טילים אני אגיד לכם "כן כשנפלו פה גראדים והורידו בתים שלמים תלינו דגלי ישראל ולא התבכיינו וקיטרנו" (מזכיר לך משהו?)..

                  ד"א, בטח שלא תהיו מוכנים לוותר על שמחת החיים שלכם....אפילו אם זה אומר שכולם חוטפים הפצצות יומיום וערים שלמות יופקרו לטרור הערבי...בטח שלא תוותרו על שמחת החיים כל עוד זה לא הגיע אליכם...

                  כל הדרום כבר הופקר...ושדרות 8 שנים נמצאים תחת הפקר...כל ערבי שפתאום מתחשק לו לפגוע ביהודים פשוט שולח טיל לשדרות בידיעה שלא תהיה תגובה להפצצות...

                  פאנטיות ביו"ש? המתנחלים לא פוגעים בחיילים בגלל שהם רוצים אלא בגלל שהצבא רוצה לגרש אותם מהשטחים שבהם הם חיים...אני בטוח שגם צה"ל רוצה ששטחי יו"ש יישארו בתחומי ישראל אך הם לא יסרבו פקודה מכיוון שהמפקדים השמאלנים שלהם בתל אביב עלולים להפסיק את המימון לצה"ל ולהפקיר עוד יותר את המדינה..

                  אני בכלל לא תומך נגד אלימות כלפי חיילים, להפך... אני נגד אלימות נגד חיילים....אבל באותה מידה אני גם נגד אלימות נגד אזרחים (המתנחלים הם אזרחי מדינת ישראל אל תשכח)..
                  אבל חייל מוכרח לסרב פקודה כאשר כופים עליו לגרש יהודים מהבתים שלהם...


                  קח את ההתנתקות לדוגמא: ההתנתקות עלתה למדינה 150 מיליארד דולר...בשביל מה?? בשביל לגרש רק 10 אלף יהודים מבתיהם וליצור קרע בין צה"ל לבין אזרחי ישראל מכל המגזרים....לפי מחקר בכסף זה ניתן היה לטרנספר את כל הערבים בשטחי יש"ע לירדן או סעודיה בתמורה לפיצויים שכל אב ערבי היה מקבל 200 מיליון שקלים (לא הצעה שקשה לסרב לה אה? אם אתה והחברים שלך התל-אביבים הייתם מקבלים הצעה כזו תל-אביב הייתה ריקה מאנשים)..

                  אז במקום לפגוע ביהודים הדתיים תתחילו לטרנספר את מקור הטרור האמיתי...



                  עכשיו, לבדוק:

                  כמו שאמרת, אנשים "התפוצצו" בבתי קפה...מה שאומר שזה קרה בזמן עבר...אבל בדרום עד היום יש טרור ערבי והמנהיגים שבתל אביב מפקירים אותנו וצוחקים לנו בפרצוף...
                  כך למשל את דו השיח הזה בתור דוגמא:

                  (אלה לא אנשים אמיתיים,אבל העובדות הן אותן עובדות)..

                  משה מתקשר ליגאל:

                  משה: הלו יגאל אתה לא מאמין מה קרה!

                  יגאל: מה קרה משה?

                  משה: נפל גראד בגן ילדים בבאר שבע!

                  יגאל: אתה רציני?

                  משה: כן! אין יותר רציני מזה?

                  יגאל: אתה יודע מה זה אומר נכון?

                  משה: כן! אני עשיר! ערך הבית שלי עלה ב500 אלף ש"ח!

                  יגאל: בוא נלך בערב לבר ונחגוג את זה! אני מקווה שבקרוב זה יגיע גם לשאר הנגב כך שהדירות שלנו יהיו שוות מיליונים!


                  אתה מבין בדוק? לא אכפת לכם מה קורה כאן...הדבר היחיד שאכפת לכם זה שמחירי הדירות שלכם עולים והמדינה נדפקת..זה מה שבאמת אכפת לכם...

      • די כבר!! התל אביבים חטפו סקאדים כל לילה ולא התבכיינו כמו הדרומים. (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 18/03/09 12:02

        • בולשיט.

          ~, 18/03/09 13:00

          40 טילים במשך חודש זה כלום לעומת אלפי טילים במשך 8 שנים.
          הבנת, צ'מברלין?

        • רק עכשו ראיתי את התגובה של לא אמרתי כלום - ואני לא מאמינה שהוא

          בדוק , 19/03/09 19:16

          כתב לנו מגילה שכזאת. אבל בכל מיקרה אני מצטערת על מצבו. למרות שגם מצבנו בת"א לא תמיד היה זוהר. אם יש לו מועקה בדרום תמיד יוכל לנסוע לצימר בצפון.

          • לבדוק, נא כנסי:

            לא אמרתי כלום , 20/03/09 11:44

            נכון, גם אני נכנסתים להלם כשכתבתי לכם תגובה ארוכה כל כך....

            את צריכה להצטער על המצב של כל המדינה (שזה לא מה שאת עושה), את רק הולכת למסיבות ומתמסטלת....ואז בוגדת במדינה בשביל כסף...
            את כל העם שלך את ואנשים כמוך הפקרתם, אני אם כבר מרחם עליך, את איבדת כל ערך למדינה שלך ולעם שלך, את גויה במדינה יהודית...
            ואני לא יכול לנסוע לצפון, כי גם את הצפון הפקרתם, כל ערבי שיחליט לשלוח טיל לצפון יוכל לעשות זאת ולא תהיה תגובה על זה...

            מצבכם בת"א באמת לא היה זוהר, ובקרוב הוא יהיה מאוד לא זוהר....בקרוב הטילים יגיעו אליכם ואז אני אגיד לך "בכל מיקרה אני מצטער על מצבה"...


            בהצלחה תל אביב, בקרוב אצלכם...

  • 10.

    עבדאללה בוושינגטון , חוסיין בבית הלבן (ל''ת)

    אוי ויי זמיר, 17/03/09 18:21

  • 9.

    ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    שמעון, 17/03/09 18:19

  • 8.

    תפסיקו לדבר ותתחילו לעשות. ברברת. (ל''ת)

    אלון, 17/03/09 18:16

  • 7.

    טוקאן קצת נסחף הייתי אומר,אבל בכיף. (ל''ת)

    42 טילים יספיקו-הצחקת אותו...., 17/03/09 18:15

  • 6.

    בשביל לדעת את זה, צריך מחקר...???!!!! צחוק מעבודה.... (ל''ת)

    דודי, 17/03/09 18:12

  • 5.

    ISRAEL

    JOSEF, 17/03/09 18:11

    Mdinat Israel v idf yecholim lhotzi et Iran mi pituach neshek garini ani maamin b idf ani pashut ohev et idf

  • 4.

    מתחילה פטפטת??

    א.מ.צ., 17/03/09 18:01

    שוב מתחילה פטפטת!לא למדנו על הנזק מפטפטת הבלתי פוסקת בענין שליט?פטפטת בנושא זה פשוט מיותרת!!תפסיקו עם זה!!

  • 3.

    נשמע די מופרך

    מורן, 17/03/09 18:00

    הרי ידוע שעיקר הכח של ישראל הוא בחיל האויר ולא בטילים.
    ועדיין גורמים רבים מאוד הביעו ספק כבד ביכולתו של חיל האויר לבצע את העבודה.
    אז לעשות את זה במטח טילים? נשמע כמו חלום (או סיוט) באספמיה...

    • ידוע? ידוע למי? קצת ענווה בבקשה. (ל''ת)

      ASCH, 17/03/09 18:24

    • עיקר הכוח של ישראל הוא בפה-ע''י תפילה,וכל השאר תלויים בזאת (ל''ת)

      בלבד., 18/03/09 00:37

  • 2.

    היה משהו במאמר על התגובה האירנית? טילים על מפרץ חיפה אולי?

    יריב, 17/03/09 17:55

    לא רק בישראל ישנם אנשים שנפגעו מסינדרום ירושלים או שטועמים מפטריות הודו

    • קודם אנחנו צריכיםן לבנות טילים שיגיעו לחיפה

      מוחמדינג'אד, 17/03/09 18:19

      ולא ש-30% מהם יתפוצצו על המשגרים או זמן קצר אחרי זה, 30% שיופלו ע''י טילי חץ ו-30% שבכלל יחטיאו ויפגעו בעיראק, ירדן, סוריה והים התיכון.

      • אבל הטילים שלנו יגיעו בטוח לאירן?????

        יריב, 17/03/09 22:58

        איזה זלזול באויב. לא למדת שום דבר מההיסטוריה מאז 1973.

  • 1.

    אז מה ארה"ב רומזת שהתיק עלינו - היא מחוץ למבצע (ל''ת)

    בדוק , 17/03/09 17:54

    • מעולם ארה''ב לא עזרה לישראל בעת צרה,להפך רק הטילה מגבלות בד''כ. (ל''ת)

      כל הקשר שישנו הוא על רקע אינטרסים בלבד., 18/03/09 00:33

      • דווקא במלחמת יום קיפור היא כן עזרה בכך שהביא לנו הרבה טילים ונשקים..

        ישראל, 18/03/09 09:00

        הבעיה היא שהם הביאו לנו את זה רק בגלל שאיימנו שנפציץ את מצרים וסוריה בפצצות גרעניות

        המסקנה - לאיים להפציץ את אירן בנשק גרעיני
        אם ארה''ב לא תפציץ את אירן בעצמה

        ובחזרה לכתבה:
        גם אם נשק גרעיני וגם אם לא ישראל תנצח את אירן בקלות יחסית פשוט לא צריך רק 42 טילי יריחו אלא 150 טילים כלומר להפציץ להם גם תשתיות, בניני ממשלה, מחסני טילים וכו'
        וכך יכולת התגובה שלהם תהיה נמוכה בהרבה אם לא מחוסלת לגמרי ומה שישאר להם זה רק חיזבאללה שהפעם נראה להם מי הבוס בלי רחמים

        אז יאללה תעשו את זה כבר נמאס לי מהקוף האיראני מחמוד אחמדינג'אד

        • וגם עזרה עם הרכבת האוירית שהחזירה את כל הישראלים לארץ

          בדוק , 18/03/09 11:34

          שהצטרפו למלחמה. פעם היו פטריוטים אמיתיים.
          שקראו להם לדגל כולם התייצבו.