• 123.

    מדינה וציבור לא צריכה להראות חולשה. חמאס מאוניין. אות חיים.

    borisdo , 04/05/09 09:19

    איש לא יודעה מה עם גלעד שליט.
    אשור לוותר וצדיך עככון וסימן חיו של שליט לפני המשך דיונים על עיסקת שליט.

  • 122.

    צריך להפסיק להחזיק אסירי חמאס.צריך להרוג אותם בזמן ההיתקלות

    לא בוכים על מחבל שמת, 17/03/09 20:38

    ואז נוכל לבחור להחזיק כאסירים רק את המנהיגים שלהם ולא כל מתכנן פיגוע,קשה ככל שיהיה.יווצר מצב שיהיו לנו20-30 אסירים ועליהם נוכל לדון בעסקת השבויים הבאה.

    • 122 -

      SHIKMA, 22/04/09 01:08

      YOU R RIGHT !!!!

  • 121.

    למה אנחנו אוגרים את המחבלים

    צפונית, 17/03/09 19:59

    למה אנחנו אוגרים את המחבלים הרוצחים בבית הסוהר
    למה אין דין מות לרוצחים מתועבים
    אנחנו אוספים אותם בבתי הסוהר נותנים להם השכלה - והם משמשים קלפי מיקוח
    אם לא יהיו אסירים בבתי הסוהר - לא יהיו קלפי מיקוח ולא יחטפו חיילים

  • 120.

    שימו לב להתגמשות של אולמרט במהלך המו''מ:בהתחלה הוא הסכים ל-70 מה-450

    אולמרט מוכר בזול, 17/03/09 18:33

    שהחמאס דרש לשחרר,אח''כ התגמש אולמרט והסכים ל-130,אח''כ הוא כבר הסכים ל-200 ולבסוף הסכים לשחרור 320(!!!) מתוך אותם 450.ז''א שתוך מספר ימים שבהם התנהל המו''מ,אולמרט הסכים לדון ולהתגמש כמו שהוא לא עשה 3 שנים!!!
    אמר פה מישהו לפני כמה ימים שאולמרט ימכור את האמא שלו בשביל הישג בודד ב-3 שנות כהונה.
    i rest my case.

  • 119.

    הבולדוזרים כבר מוכנים לנוע דרומה !!! (ל''ת)

    עדנה, 17/03/09 18:32

  • 118.

    היינו צריכים לשחרר 450 אסירים ולא להתחייב לגורל שלהם כלומר להתנקש בהם

    ירוק, 17/03/09 18:13

    במקרה הכי גרוע שוב פעם משטחים את עזה

  • 117.

    צריך להודיע לחמאס,שאם המו''מ ייכשל ישראל תצא שוב למבצע צבאי,

    אלון, 17/03/09 17:59

    שהפעם לא יופסק אלא לאחר השגת היעד של חיסול יכולות ירי הטילים של החמאס,כולל חיסול הנהגת החמאס בעזה אם יהיה צורך בכך(כמובן שיהיה צורך) ובאופן לא רשמי היעד השני שצריך להיות מושג במבצע כזה הוא מעבר מבית לבית במטרה לאתר את המקום בו החמאס מחביא את גלעד שליט ולשחרר אותו(יש לקחת בחשבון שייתכן מצב כמו זה שהיה עם נחשון וקסמן ז''ל).בכל מקרה,גם אם לא נשחרר אותו,נחסל על הדרך את כל הנהגת החמאס במבצע שלא יוגבל בזמן בשלב הראשון ואחרי שהחמאס ייכנע לחלוטין וייפסק ירי הטילים על ישראל נוכל לעצור ולשקול מחדש את המשך הישארותנו בעזה,כולל כפיית התחייבות על הפלשתינים בערבות מצרית להפסקת ירי הטילים על ישראל.

  • 116.

    אולמרט לא אישיות בקנה מידה של בגין,רבין שיכלו לקחת החלטות קשות. (ל''ת)

    אולמרט פופוליסט שנמנע מלהחליט, 17/03/09 17:52

  • 115.

    חמאס=רוצים להשתוות לחיזבאללה=ולנצח בדרישות שלהם=ההפגנות רק עזרו להם(:) (ל''ת)

    נ.כהן משפ' שליט=גרמה לאנרכיה=לנזק בלתי הפיך=מספיק, 17/03/09 17:19

  • 114.

    חייל צריך לדעת להיות חייל לטוב ולרע

    atias97 , 17/03/09 16:58

    לצערי זה המשך להתקפלות כתוצאה מלחץ של משפחות החטופים מהר דוב ומשפחת אלדד ורגב ועכשיו משפחת שליט . וכתוצאה מהלחץ הממשלות נכנעות . לא אופתע שבחטיפה הבאה יבקשו לסגת מת"א וכתוצאה מהלחץ שיהיה של המשפחות הממשלה תצטרך להסכים .

  • 113.

    הלחם באויב בנשקו !! ואת זה בדיוק לא עשינו

    אחד 1 , 17/03/09 16:55

    לארגוני הטרור הערבים שי ערכים ומוסר משלהם. לאנשים הפשוטים אין ערך וקולם לא נשמע ולא מזיז להם אם הם ימותו בכל דרך שהיא.
    אצלנו כל אדם הוא VIP וטוב שכך.
    אצל הערבים יש VIP ועבורם הם יעשו הכל.
    יש להפעיל קצת שכל ולהתחיל לפגוע בחשובים באמת ואם אפשר לחטוף אז לחטוף ולא משנה מאיפה. ודבר אחרון הוא ההרתעה. אם לא היינו נכשלים במלחמת לבנון השניה ובעופרת יצוקה המצב היה שונה. שני הכשלונות האלו הביאו לשחיקת ההרתעה וזילזול מוחלט שלהם בנו.

  • 112.

    מושחתים עוד נשלם ביוקר על הלחץ שלכם לכניעה לחמס (ל''ת)

    גל, 17/03/09 16:47

  • 111.

    לחוקק עונש מוות למחבלים.

    מי ירים את הכפפה ויסיים את הסגה הזאת של חטיפות, 17/03/09 16:35

    הם חוטפים כדי שנשחרר מחבלים.הפיתרון הוא להוציא חוק של עונש מוות למחבלים ולהוציא אותם להורג מיד בסוף המשפט.טרוריסטים הם מחוץ לקטגוריית החוקים של אזרחים שומרי חוק במדינה דמוקרטית.טרור זה מחוץ לגדר,חוקים אחרים לגמרי.חבל שלא מבינים שצריך לייצר פתרונות נכונים לכל בעיה.

  • 110.

    אולמרט הוא הראש והוא מחליט ודי ללחץ

    טובה, 17/03/09 16:07

    אסור לאולמרט לקבל החלטות שגויות שיסכנו את בטחון המדינה רק כדי שיגידו שהוא הצליח להביא את גלעד הביתה. אולמרט יודע מה שאנחנו ,וגם מה שמשפחת שליט לא יודעים ,ולפיכך חייבים להניח שאם ההחלטה היתה שלא להסכים לתנאי החמס כנראה שלא היתה דרך אחרת. ועם כל הצער הלחצים הרגשיים שמפעילים פעילים והציבוא על הממשלה רק מחלישים אותנו כי החמס מבין את כוחו מולינו ''הרכים'' ומנצל זאת להקשחת עמדות. אולי לפעמים שקט ולתת לעבוד עדיף ,על רעשים שבסופו של דבר לא משיגים דבר. ועל זה אומרים. והחכם בעת ההיא -יידום

    • אם אולמרט לא היה מעוניין לדחוק את עצמו להחלטות שגויות,הוא היה משכיל

      אולמרט מחליט לא להחליט, 17/03/09 20:43

      לנהל את המו''מ הרבה לפני שהוא עוזב את תפקידו כר''מ ולא להשאיר את זה לשבוע האחרון.
      חמאס מחזיק את האומלל הזה בביצים-אותו חמאס שלפני שבועיים ב''עופרת יצוקה'' התחנן להפסקת אש.
      וחוץ מזה לגבי אולמרט האיש:מתי הוא בדיוק לקח החלטה קשה ובמקרה והוא עשה את זה ולא שמתי לב,תראי לי פעם אחת שהחלטה שלו לא הסתיימה בכשלון צורם.

  • 109.

    אנחנו מדינה דמוקרטית???? אם כן, פרסמו את ההצעה לחמאס.אנ

    האיכפתית, 17/03/09 15:44

    אני, ועוד הרבה אזרחים ובטח משפחת שליט, היינו רוצים לראות את ההצעה. למה שלא תהיה שקיפות. ונא לציין גם את ההצעה של הצד השני. תנו לעם להחליט. בדמוקטריה כמוח בדמוקרטיה. אם השלטון לא כשר כדי להעביר משא ומתן הגיוני ולהחזיר את גלעד שליט. הרי שיש ודאי אנשים אחרים מוכשרים יותר שיוכלו לנהל את המשא ומתן בצורה כזאת שלחזור ללא גלעד שליט לא תהיה בכלל אופציה!!!!!!!

  • 108.

    ישראל לא הבינה שהם לא רוצים את החיות שלהם בחזרה

    Avi Ecuador, 17/03/09 15:14

    הם רוצים להשפיל את ישראל ולשחק בה, הם מקבלים פקודות והוראות מאיראן, הם רוצים, האיראנים רוצים זמן לפצצה האטומית ולשחק בישראל, להפנות את הזרקורים אליה ולבזבז זמן יקר שחסר לישראל היום.
    בשיטה שלהם הם מצליחים לפורר את ישראל ולסחוט אותה.
    ישראל הייתה צריכה כבר מזמן לתת אולטימטום לעמלק למסור את נשקו ולהחזיר את יגאל שליט או לחליפין לתת להם התראה שאם לא ימלאו תנאים לכניעה מידית והחזרת שליט ישראל תהפוך את עזה לעיר תאומה של סדום.
    אני בסך הכל מתפלא שעזה לא הפכה לעיר אחות של סדום מזמן.
    איך אפשר להיות כה טיפשים ואידיוטים בשלטון.
    דור עבדים שיצא ממצריים והיום שמאל ''שחונך'' בחלם וקוראים לא עם-הארץ.
    איזו בושה ואיזה אסון!

  • 107.

    גבי אשכנזי לך הביתה. נכשלת במבצע זערורי,ההשארת חייל מאחור, אתה נפל

    טורונטו טורונטו, 17/03/09 14:23

    מח''ט גולני ממתין להוראה להביא את שליט!!!!! אדון רמטכ''ל אתה חסר יוזמה ומעוף, שרון לא שם על הממשלה וכמעט כבש את כל מצרים, אתה לא יכולת ללכת עוד מאה מטר ולהביא את שליט. תתביש ולך הביתה...(שכחתי מהר)

  • 106.

    אני רוצה להסביר לכולכםלמה הם הקשיחו

    דני א, 17/03/09 14:12

    את עמדתם.החמס מעולם לא רצה עיסקה ואני
    אסביר לכם למה?אין עבודה בעזה חוץ מאשר
    עבודה בטרור כלומר כל אחד שישראל תופסת
    ימלא אחר את מקומו אז מה?הוא יסכים לרדת
    בדרגתו?לכן הם מנסים לחבל במומ אז תשאלו למה הם במומ והתשובה שהם חייבים להראות
    למשפחות שכאילו הם מתאמצים להחזיר אותם
    ואולי אותו דבר פה הכל למראית עין

    • לא נכון חבר,-הם התקשחו בגלל שאנו בממשלה התרככו והיה לחץ ציבורי

      borisdo , 21/03/09 21:19

      לא נכון חבר,-הם התקשחו בגלל שאנו בממשלה התרככו והיה לחץ ציבורי חסר תקדים על מקבלי החלטות שלנו. לכן תיאבון לחמאס גדל

  • 105.

    בסוף עסקה לשחרור שליט לא תצא לפועל כי לאולמרט תהיה באותה שעה חקירה. (ל''ת)

    אולמרט עושה צחוק ממשפחת שליט, 17/03/09 14:00

  • 104.

    אולמרט הנח דרישות חמאס להצבעה!!!

    נועה לביא, 17/03/09 13:55

    אם הן באמת בלתי אפשריות, יש 3 שרי בטחון בקבינט. אתה - לא סמכות!

    • את הבת של אריק? (ל''ת)

      הסלע האדום, 17/03/09 16:10

  • 103.

    גלעד שליט

    ר., 17/03/09 13:47

    תשחררו את אסירים,זה לא ישנה כלום במדינה הזאת.אתם לא מרגישים את הכאב שלהם,תתייבשו!!!

  • 102.

    מדינה ביזיון

    יפית, 17/03/09 13:47

    שחררו כבר את האסירים המסריחים האלה שיושבים בנופש לא בכלא ותחזירו את הילד !
    מה אין שבכ שיכול לעקוב אחרי שחרור האסירים
    מה זה קטע של כבוד?
    קיבינמט בא לי לצעוק את צעקת ההורים הכ''כ אצילים שזה לא יתואר מדהימים


    יוחזר גלעד שליט!

    • so that about 80% can resort to terror? (ל''ת)

      Zach, 21/04/09 23:45

  • 101.

    תעזבו את אולמרט

    נח, 17/03/09 13:47

    הוא לא עשה שום דבר!!!אני רק שואל את עצמי
    עבור מה הוא מקבל משכרת שמינה????????????

  • 100.

    אולמרט המפתח לחופש! (ל''ת)

    jak , 17/03/09 11:41

  • 99.

    צר על משפחת שליט-אך מקווים שגישה חדשה תביא לשיחרורו.

    panacea , 17/03/09 10:56

    אין לבחול באמצעים נגד האויב הזה.שוב מוכח ששפת בני אדם אינה מובנת להם.
    אחת המטרות המרכזיות של הממשלה החדשה צריכה להיות שחרור גלעד בדרך שתבהיר חד-משמעית לאויב שחטיפות הן דבר מאוד לא כדאי מבחינתם.

    • לא מזמן שודרה תוכנית על מחלת האנטיפטיות והובהר בה

      שחלק גדול מהפושעים חולה בה בדרגות שונות, 17/03/09 11:22

      וקשה מאוד לחקור אותה מפני שלא משחררים אותם למחקרים.ראשי הטרור אלה הם פושעים,ופושעים הם אנטיפטים.זאת מחלה שמייצרת את הרוע.לא מאפשרת לבן אדם להתחשב באחרים.כשניכנסים למשא ומתן עם אנטיפט,צריך להבין שהכללים הם שונים.אי אפשר להביא אותו להתפשרות מפני שאין לו את היכולת להתחשב בצד השני.הדרך היחידה להשפיע עליו היא לייצר לו אינטרס שיגרום לו להתפשר למען עצמו.הוא רק מסוגל לחשוב על עצמו.הפעלת לחץ כואב מאוד ישירות מולו ומול קרוביו הישירים(בני משפחתו)יגרום לו לאינטרס להתפשר למען עצמו.זאת הדרך היחידה להשפיע על אנטיפט.צריך להבין את זה ומי שלא מבין את זה יכול לשרוף עוד 3 שנים על משאים ומתנים שלא ייצרו תוצאות.אם לא נבין שפשע נעשה מתוך האנטיפטיות.אם לא נבין שטרוריסט זה פושע,ושפושע זה אנטיפט.אז לא נפעל בדרך הנכונה מולם שתאפשר לייצר תוצאות.בדיוק מאותה סיבה לא התאפשר השלום עם ערפאת.והיה חסר ערך.ובדיוק מאותה סיבה היה חוק שלא מדברים עם הטרור.

  • 98.

    הגיע זמן חשוב - איך פועלים אחרת - יש רעינות - יש דרכים - ניתן לביצוע (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 17/03/09 10:34

    • נכון.ושעה אחת קודם. (ל''ת)

      panacea , 17/03/09 10:48

    • אולמרט המפתח לחופש! (ל''ת)

      jak , 17/03/09 11:42

  • 97.

    כל כך הרבה רוצחים הם רוצים לא פלא שארגוני השמאל לוחצים שכעת ישחררו את

    ג'ינג'י -- ת. אביב, 17/03/09 10:03

    שליט ולא בממשלה של ביבי!! מתברר שמי שעומד מאחורי המחאה של משפחת שליט הינם גורמים
    שמאלניים קיצוניים שמטרתם היא לשחרר את הרוצחים של חמאס ולכן הם בקמפיין שעם ממשלת הימין יהיה יותר קשה את הנאצה הזאת הם מפיצים בכל העולם, כי הם יודעים שממשלת הימין לא תשחרר את החברים הרוצחים שלהם ולכן הלחץ על המפיונר לשחרר כעת כי הם יודעים שיש להם סיכוי אצלו לשחרר יותר את החברים הרוצחים שלהם!! על ביבי להתנגד לעסקה ולא לאפשר לרוצחים הרבים להשתחרר!! יש להתחשב גם במשפחות שיש להם שכול בגלל הרוצחים האלה!! אם משחררים את הרוצחים הארורים האלה יש לשחרר את יגאל עמיר ואת עמי פופר, דם ר''מ לא שונה מדם אזרחים יהודים רגילים וכמו כן יש להוציא את הארגונים השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור מחוץ לחוק ולגרשם מהמדינה!! מי מממן אותם? בטוח חמאס וחיזבאלה והניו נאצים באירופה!! הם מפחידים את משפחת שליט שעם ממשלת ימין לא תהיה עסקה כי הם יודעים שביבי לא ישחרר כמות גדולה של רוצחים שהינם החברים שלהם ולכן יש לחץ על המפיונר כי הם יודעים שרק המפיונר מסוגל לשחרר את החברים שלהם!!!

  • 96.

    מרחם על המשפחה!

    JIM BEAM, 17/03/09 09:59

    תפסיקו לעשות גלים בתקשורת,תאמינו לי לא רוצים לדעת ,מחכים לשמוע על עיסקה שאיתבצעה,ולראות את גילעד איתנו

  • 95.

    הטיפשות של כל האידיוטים

    שפוי, 17/03/09 09:41

    שעוררו את ההפגנות בעד שחרורו של שליט ''בכל מחיר'' גרמו לכך שגלעד עדיין בשבי.

    הקמפיין הבכייני בנוסח גן ילדים, שנעשה בחסות התקשורת, לא יועד לאולמרט אלא לחמאס, ועודד אותו להעלות את המחיר. כמה אידיוטים יכולים אנשים להיות?? אולמרט גילה אחריות ממלכתית, ועל כך מגיע לו הקרדיט, לעומת חוסר האחריות הפושע של כל הדמגוגים שסיכלו את שחרורו של גלעד פעם אחר פעם. העיקר שראו אותם בטלויזיה.

    צריך לחוקק חוק שבמקרים כאלה מי שפוצה את פיו בתקשורת ללא סמכות עובר עבירה פלילית (כולל התקשורת עצמה, שיזמה וניפחה את קמפיין היללות האינפנטילי).

    • חמס לא מעוניין לשחרר את שליט ובשל כך הוא דורש דרישות לא הגיוניות

      ולא מעוניין להתפשר עליהן., 17/03/09 09:57

      זאת עובדה שאנחנו עדים לה כבר שלוש שנים.הוא גם כל הזמן מעלה את הדרישות במשך השלוש שנים האלה כדי לא לאפשר עיסקה.ישראל לא מייצרת לחץ מתאים על ראשי החמס כדי ללחוץ אותם לרצות עיסקה ולהתפשר בשביל זה.ממשלת בובות של ארה''ב לא תוכל לייצר את המהלכים הנכונים ללא אישור מהבית הלבן ומה אכפת לממשלה האמריקאית משליט?בדיוק כמו שלא אכפת להם מפולרד.ישראל לא מעניינת אותם,אנחנו בשבילהם רק עוד כלי על לוח השח-מט.מקריבים כלי בקלות כדי להשיג יתרון אסטרטגי.לא נצליח לייצר תוצאות עד שלא תהיה לנו ממשלה שמורכבת מאנשים אמיתיים,ציונים,בעלי עמוד שידרה וחשיבה עצמאית,עם כח פנימי ויכולת לעמוד מול לחצים של מדינות זרות ולעשות תוך כדי זה את מה שטוב לישראל ולא את הוראות ארה''ב שמושפעת מדרישות ולחצים של אירופה ומדינות ערב.

  • 94.

    אז צריך לחסל את ראשי החמס.

    חלם זה פה, 17/03/09 09:27

    כשמנהלים את המדינה אפסים אז התוצאות הם אפס בכל תחום.גם תוצאה של מלחמה מוצלחת היא אפס כאשר היא מנוהלת ע''י אפסים.גם משא ומתן על שיחרור חטוף הוא אפס כאשר הוא מנוהל ע''י אפסים שלא מסוגלים להבין איזה אמצעי לחץ צריך להפעיל כדי לגרום לאירגון הטרור להתגמש.מה שמתבצע ע''י אפסים תוצאותו תמיד תהיה אפס.אפס ועוד אפס שווה אפס.אפס ועוד עשרה אפסים זה גם כן אפס.כל עבודה של אפסים תמיד תוצאתה תהיה אפס.אין ביקורים אצל שליט,אין ביקורים אצל אסירי החמס.שלב א',שהוא פשוט ואפקטיבי להפעלת לחץ כדי להסיג ביקורים אצל שליט.אפס ועוד אפס שווה אפס,ואפסים לא מסוגלים להבין.אין מידע על שליט,אין מידע על אסירי החמס,פשוט וחופף.סגירת מעברים עד לשיחרור שליט.הפסקות חשמל יזומות בעזה,קצרות,שאת זמנם אנחנו מאריכים כל הזמן עד להחזרת שליט או להחשכת עזה לגמרי.סיוע הומניטרי יהיה אורז וקמח עד להחזרת שליט.שיוכלו אורז וביטות.אה,זה קשה להבין?אז למי שזה קשה להבין,הוא לא יהיה מסוגל להפעיל לחץ כדי לייצר עיסקה.התחלה של חיסול ראשי החמס בתגובה לירי קסאמים עלינו.לא מחכים שיהיו לנו ניפגעים.ירי קסאם לשטחים ריקים,לים, שווה לחיסול הנייה ולפי סדר יורד.אה,קשה להבין?טוב,אז האפסים שלא מבינים לא יוכלו להפסיק את הירי.לקטוש את חברי החמס מהאויר במנות קטנות כל יום אבל באפקטיביות עד להחזרת שליט.לא מבינים,אז לא תצליחו לייצר לחץ ולייצר על ידו עיסקה.אייי,עם ישראל העילג לא מבין שכשהוא בוחר באפסים לנהל לו את המדינה אז התוצאות תמיד יהיו אפס.למה לא מחסלים את משעל?טיל שיוריד את המטוס שהוא טס בו ממדינה למדינה.זה מאוד הומני לחסל את משעל עם עוד מטוס שלם ולהציל ע''י זה המון ניפגעים בפיגועי טרור עתידיים,והרס לעזור שיצומצם ע''י חיסול האנטיפט הזה,הלא נורמלי הזה ששולט בחמסטאן שהוקמה לנו בעזה ע''י הסכם אוסלו.כשאין שכל נאלצים להלחם מלחמה שלא היתה קיימת בכלל אם היה שכל ולא היו ניכנסים בכלל להסכם אוסלו שהביא לפה מתוניס את אש''ף,שייצר פה ישות טרור שתוצאתה חמסתן בעזה שמנוהל ע''י משעל מסוריה.אז אם יצרנו את המלחמה הזאת,אז אין לנו ברירה אלא להלחם בה.והמלחמה היא חיסול משעל ושאר ראשי החמס.

  • 93.

    אם ישראל לא משחררת האסירים הכבידים מדוע לא הורגת אותם מהתחלה ? (ל''ת)

    refael2s , 17/03/09 09:25

  • 92.

    שליט

    ניסים, 17/03/09 09:21

    איפה צה''ל החזק החכם ?לחטוף את ראשי החמאס!

  • 91.

    ממשלה של עורכי דין !!! אולמרט, ליבני, רמון = אסון. אל תבחרו עורכי דין (ל''ת)

    מדובר בלא יוצלחים חלקלקי לשון וחסרי תועלת, 17/03/09 08:18

    • כן,עורכי דין הם טובים בדיבורים,לא במעשים.

      וזאת התוצאה, 17/03/09 09:35

      ממשלת פקפקה.ביחסים בין מדינות אין שופט שיתייחס לקישקושים ויחליט,צריך לפעול כדי ליצר תוצאות.ובשביל זה צריך אנשי מעשה.עלית על הנקודה.

      • בחיי צודקים שניכם!

        JIM BEAM, 17/03/09 10:04

        צריך ככה סתם ללכת ברחוב למצוא מישהו עם תכונות נכונות ולמנות אותו לראש ממשלה,,וזהו מי צריך את כל הפלצפנים האלה?

  • 90.

    רצוי שמשפחת שליט תעביר את אוהל המחאה לקהיר מול שגרירות סוריה !!

    ישראל הראל, 17/03/09 08:10

    מצטער אתם העלתם את רף הציפיות של החמס.

    מדינת ישראל אינה יכולה לקבל תביעות אלו.

    אלא אם החלטנו להיתאבד.
    ואני מניח כי מבחינתכם זה בסדר.

    תבוא ממשלה חדשה, שלא תושפע מאוהל המחאה והיא תנהל את הנושא מההתחלה !!!

    אני בעד אמצעים צבאיים קשים ביותר, ובתנאי שבג''ץ יכנס לקונכיה שלו אחרת

    יהיה צורך לפזר את ביהמ''ש העליון לכל הרוחות !!
    ואני לא אתנגד לכך.

  • 89.

    בישראל לא מבנים שפרשת גילעד שליט נובעת קודם כול מכישלון צבאי של ישרא (ל''ת)

    פקק תנועה , 17/03/09 08:10

    • חטיפת חיילים שמגנים על ארצם בזמן ללא מלחמה זה פשע מילחמתי של החוטף (ל''ת)

      פקק תנועה , 17/03/09 08:12

  • 88.

    ישבו, יצאו, רצחו, ישבו, ייצאו - וירצחו!

    N1NE , 17/03/09 07:57

    כמעט שנתיים "שוכבת" במשרד ראש הממשלה בירושלים רשימת המחבלים שהחמאס דורש לשחרר תמורת גלעד שליט. אם תיענה ישראל לדרישתו, ירוקנו בתי הכלא בישראל מכל ראשי המחבלים שנעצרו בעמל רב בשנים האחרונות, רובם ככולם מעורבים ברציחת עשרות אם לא מאות אזרחים ישראלים.

    בדרך זו הטרור רק יגבר ויתפוס תאוצה.
    עם כל הכבוד והרצון לשחרור שליט הדרך חייבת להיות שונה(ויש דרכים) כדי למנוע פיגועים ומוטיבציה להמשך ההרג בנו ועוד להשתחרר.

    כבר לא יצטרכו להתאבד כדיי לרצוח יהודים, פשוט ירצחו יפוצצו וישתחררו בחטיפה הבאה.

  • 87.

    שקר וכזב, לא מאמינה לאף מילה. אפשר היה, וצריך היה לסגור עיסקה להבאת של

    האיכפתית, 17/03/09 07:56

    גלעד שליט. הולכתם שולל את גלעד, משפחתו,רב העם, וכן כן גם את החמאס.

  • 86.

    מה חשבתם שהחמאס יבקש לשחרר את עמיר????????, הרי היה ברור

    האיכפתית, 17/03/09 07:54

    שהרשימה שלהם תהיה מורכבת ממחבלים כבדים.... ישראל התגמשה עד שהגיע רגע האמת. בושה לך אולמרט, בושה לך דיסקין, בוששה לממשלת ישראל. גלעד שליט חי וקיים, מה שאתם עושים גרוע יותר ממה שעשו המחבלים. מי שנהרג בפיגוע איום, לפחות נהרג במקום. פה אתם הורגים יום יום שעה שעה משפחה שלמה. גלעד שליט מת שם כל יום קצת ומשפחתו מתה כל יום הרבה.....חובה לשחרר את גלעד שליט. אסור להרפות. ומדינות העולם אסור להם לתת שקל אחד לחמאס עד לשחרורו של גלעד שליט.

  • 85.

    פרופ' הררי הגדיר אמש את מחדלי וכישלונות הממשלה להפליא

    ''ככה לא בונים חומה'' (כמה נאמן למקור???), 17/03/09 07:53

    כמו בלבנון 2 הדשדוש והעדר מנהיגות בקבלת החלטות בזמן אמת הם שהביאו את ישראל למחוזות לו לה תוך אובדן עשתונות בכל הקשור לאלטרנטיבות העומדות לרשות ישראל בעופרת יצוקה.
    ישראל חייבת היתה להשיג את מטרות המלחמה באחת מתוך 3 האפשרויות שקבע פ' הררי:
    1. מכת-מחץ בתוך 4 ימים.
    2. כניסה בכוחות גדולים והנפת דגל ישראל על מעוזי החמאס.
    3. הפעלת הסברה בכל העולם על שיגורי הטילים על ישראל ליצירת דעת קהל תוך איפוק מירבי
    ואח''כ פעולה מסיבית להצדקת פעולה נגד החמאס, אך הממשלה פסחה על 3 הסעיפים, גרמה לנזק תדמיתי לישראל שהוצגה בכרוצחת חפים מפשע, ודשדשה בחוסר יעד ומטרה מבלי להשיע הרתעה כלל.
    משרד החוץ כשל כשלון קולוסלי בהסברה בעולם בכל תחום אפשרי ובכך רב הנזק על התועלת ומאידך הטילים משוגרים לעבר ישראל כאילו לא קרה דבר.

  • 84.

    חייל תמורת חייל. להוריד הצעות נדיבות מהשולחן (ל''ת)

    ריאלית, 17/03/09 07:51

  • 83.

    מסתמן -כישלון מנהיגותי הנהול המו''מ,וכשלון טוטלי של מערכת המודעין שלא (ל''ת)

    סיפקה פתרון בדרכים צבאיות, 17/03/09 07:40

  • 82.

    הרעש התקשורתי מזיק לגלעד ויביא עלינו קורבנות נוספים

    יפה שתיקה, 17/03/09 07:39

    גורם לחמאס להקשיח את עמדתו ולדרוש שיחרור יותר מרחצים, שיחזרו וייפגעו בנו.
    ועיסקאות קודמות, כולל עסקת גולדווסר, גם אשמות בהעלאת המחיר, כפי שרון ארד היה קורבן של עיסקת ג'יבריל.

  • 81.

    לשחרר את שליט תמורת אולמרט !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    נא לתמוך בדרשה החדשה של החאמאס, 17/03/09 07:37

  • 80.

    תשוו את יוסי קליין ז'ל ששכב על רימון לעומת משפחת שליט !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    על איזה ערכים הילדים שלנו יגדלו ??????????, 17/03/09 07:36

  • 79.

    תפסו אותנו בגרוגרת (ל''ת)

    צדיק בסדום , 17/03/09 07:35

  • 78.

    אינשאללה-כמספר הימים שגלעד בשבי כך מספר הימים שיגזרו על אולמרט בתיקים (ל''ת)

    הפליליים שלו--כפול שתיים, 17/03/09 07:35

  • 77.

    צבא עלוב ובזוי לא מסוגל לשחרר אותו 100 מטר מהבית והם רוצים לטפל באירן (ל''ת)

    עם טפש ופחדן יושמד בקרוב, 17/03/09 07:33

  • 76.

    אוטלמרט ייכנע מחר לחאמאס היום זה רק הספין לטמטם אתכם

    אל תבליגו יותר, 17/03/09 07:32

    חוק ה עונשין תשלז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 75.

    חזי משיטה גרם להקשחת עמדות החאמאס והישארות גלעד בעזה (ל''ת)

    קמפיין הכניעה והבגידה לא הצליח, 17/03/09 07:31

  • 74.

    משפ' שליט משלמת את התנהלותה...

    הצדיק , 17/03/09 07:31

    צר לי עד עומקי נישמתי, אבל ברור היה כי ההתנהלות וגיוס כל העולם ואחותו לשחרור שליט תביא לדרישות בלתי סבירות של החמאס, שר הבטחון הזהיר מפני התנהלות זו אף אחד לא שמע לו.. נראה עכשיו את ביביניהו.. לצערי זה ממש לא מעניין אותו.. כנראה שעניין שליט יעלה שוב רק כאשר קדימה תחזור לשילטון..

    • bibi does not care

      eli, 17/03/09 20:25

      for the life of me, i don't understand where does such hatered for bibi come from? how the hell do you know that bibi does not care? hate must've twisted your mind big time.

  • 73.

    עיסקת שליט אסון לישראל!!! לא לעיסקת שליט!!! (ל''ת)

    מהנדס שחור, 17/03/09 07:30

  • 72.

    זה הזמן לדרוש לפני הכל אות חיים אמיתי מגלעד.

    חיה קריות, 17/03/09 07:30

    המנוולים לא רוצים להגיע לפתרון. אני מאד מקוה שגלעד עדיין בחיים ושאין להם מה להסתיר. הלב נחמץ.

  • 71.

    קמפיין העמלקים רוצה שחרור הרוצחים לא שחרור שליט החייל (ל''ת)

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 17/03/09 07:30

  • 70.

    היחצני"ם של משפחת שליט הובילו אותם למחוזות לא להם-וקילקלו הכל-חבל!!!!! (ל''ת)

    prague , 17/03/09 07:29

  • 69.

    קמפיין הכניעה של חזי משיטה הוא בגידה במדינת ישראל וסיוע לאוייב

    חוק העונשין תשל'ז סימן ב' בגידה לקרוא 102, 17/03/09 07:29

    חוק ה עונשין תשלז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 68.

    אם הייתם רואים את פרופ' יחזקאל דרור אתמול בלונדון וקירשנבאום...

    רוני מהשרון , 17/03/09 07:29

    פרופ' יחזקאל דרור (וועדת וינוגרד) התראיין אתמול ב"לונדון וקירשנבאום" ואמר כמה דברים שאולי לא פופולארי לומר אבל חשוב מאוד לשמוע... בעיקר אם בא לנו לשרוד באזור הזה...

    המסר החשוב ביותר שלו, הן בניהול המלחמה והן בשחרור חטופים הוא לעבוד על פי נהלים מוגדרים מראש ולא עפ"י "שיקולי רייטינג" כאלה ואחרים הנובעים מאוהלי מחאה והופעות של אמנים בכיכר רבין...

  • 67.

    אולמרט בגד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ויספק מחר את הכניעה לחאמאס, 17/03/09 07:28

    חוק ה עונשין תשלז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

    • חוק העונשין בתגובתך מתאים יותר לתקשורת-אולי שפעם אחת יתנו את הדין??? (ל''ת)

      prague , 17/03/09 07:34

  • 66.

    אולי ילמדו כבר כולם שיש מצבים שהשתיקה שווה זהב (ל''ת)

    בדוק , 17/03/09 07:27

    • אמת בדבריך

      גילה, 17/03/09 07:43

      בס''ד
      כאשר רואים עד כמה גלעד חשוב לנו למה שהם לא יבקשו כל אשר עולה על רוחם ?
      טעות טעות גדולה כל הפירסום המיותר על גלעד כך זה רק מנע את שיחרורו לצערי הרב

  • 65.

    כל מדינה אחרת....

    ד''ר הנס שמוקלר, 17/03/09 07:26

    היתה משתוללת עליהם.
    לא חשמל, לא מים, לא אוכל כלום....

  • 64.

    ועל זה אמרה התורה : "ויקשה ה' את לב פרעה....."

    רוני מהשרון , 17/03/09 07:25

    עם כל הצער והיגון על החיל שאנו משתוקקים להחזיר הביתה, החמאס עשה לנו "טובה גדולה" בכך שהוא חשף עוד פעם את פרצופו האמיתי ומנע מאיתנו לירות לעצמנו ברגל !!!!!!

  • 63.

    הם יודעים שאנו פריירים ובכיינים ולכן ימשיכו להקשיח דרישות (ל''ת)

    להעניש את האסירים שלהם- רק זה יעזור, 17/03/09 07:17

  • 62.

    Release all the arabs

    mishehu, 17/03/09 07:11

    Release all the arabs and bring him back!!wat deferent does it makes if they'r in jail or in gaza??strategicly it does'nt make any deference,it's only the israelis ego that mater in this matter.that's a shame.

    • and who died and made you a superstrategist?

      eli, 17/03/09 20:21

      you sound like some super moran

  • 61.

    זה הזמן לצאת לפעולה צבאית ולהציל את גלעד (ל''ת)

    אלה, 17/03/09 07:09

  • 60.

    על מדינת ישראל ללמוד להקשיח עמדות ולא לעמוד לשום סחטנות

    בדוק , 17/03/09 07:08

    לא מדינית ולא רגשית. החזק והשולט תמיד מנצח.

  • 59.

    חמאס תהיו ארורים הלוואי. (ל''ת)

    דן, 17/03/09 07:04

  • 58.

    להפסיק להם ...דלק...חשמל...אוכל...וחמצן...והכל יסתדר...ועכשיו (ל''ת)

    herzi33 , 17/03/09 06:52

    • זה לא די. לשלול זכויות האסירים שלהם- לחם ומים, אין ביקורים ,אין טיולים (ל''ת)

      אין סיגריות. אין ויטורים לחמאס, 17/03/09 07:19

  • 57.

    ועם הברברים הללו אנחנו אמורים להגיע להסכם שלום-אבו מאזן הוא

    prague , 17/03/09 06:51

    בדיוק כמו החמאס. העולם טועה בגדול בהתיחסו לאבו מאזן (עראפת בחליפת ורסאצ'ה) כאל מנהיג.

  • 56.

    אולמרט אמר מראש שכל הקירקס התקשורתי והקמפיין רק מזיק ויזיק

    בדוק , 17/03/09 06:50

    אבל כולם חשבו שהם חכמים ואולמרט הטיפש. חושבים שניהול משא ומתן עם טטרים זה כמו עם האירופיים. לפי דעתי היה אסור בכלל לנהל איתם משא ומתן. ורק להעניש אותם וללחוץ את החמאס עד שהיה מחזיר את גלעד שליט.וזה היה ברור כשמש שהמסחטה אצלהם רק תגביר מהירות.
    הם רואים הכל ויודעים מה קורה פה למה שלא ינצלו אדיוטים.

    • משפחת שליט צריכה לתבוע את התקשורת והמדליפים שהפכו את המו"מ לקרקס...... (ל''ת)

      prague , 17/03/09 06:54

      • משפחת שליט השתתפה בקירקס בכך שהקימה אוהל מחאה

        בדוק , 17/03/09 07:04

        מול ביתו של ראש הממשלה ונתנה לכולם כולל הנשיא והשרים לעלות אליהם לרגל. והתקשורת היתה שותפה לכל הטימטום.
        ובשורה האחרונה כל הכבוד לאולמרט שלא נכנע לשיחרור אלפי רוצחים בדם קר. הבעיה במדינה שכלום לא פועל בהגיון הכל עם הרגש.

    • למשפחת שליט לא איכפת שתמורת בנם יהרגו מאות ישראלים!!! (ל''ת)

      מהנדס שחור, 17/03/09 07:32

  • 55.

    אני רועדת כשכותבת, אך אולי גלעד אינו בחיים

    רחל, 17/03/09 06:49

    וכל השאר הוא משחק משמשך על חשבון רגשות המשפחה האצילה של גלעד ועצבי עם ישראל.

    • כנראה שעד צודקת! אחר כך יחטפו באמת חייל חי! (ל''ת)

      לא נכנעים לטרור!!!!!, 17/03/09 07:31

  • 54.

    תיקראו ותפנימו-כתבה של ד"ר גיא בכור

    prague , 17/03/09 06:45

    http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=961

  • 53.

    היחצני"ם של משפחת שליט נתנו להם עצות אחיטופל-וכעת הם נושאים בתוצאות.

    prague , 17/03/09 06:42

    מצבו של גלעד שליט כנראה גרוע כל כך שהחמאס מנהל משחק פוקר מלוכלך.

  • 52.

    שליט..תפתרו את יועצי התקשורת שלכם.פה לא שוודיה צוחקים עליכם שם בעזה. (ל''ת)

    מוטי, 17/03/09 06:41

  • 51.

    זו טעות לחשוב שאפשר להגיע להסכם כל שהוא עם הערבים.

    פיני-1, 17/03/09 06:38

    הם רוצים הכל כולל את נשמותינו. אבל אנו מנסים כבר 2 עשורים לתת ועדיין לא מספיק להם.
    לערבים צריך רק לתת בראש. לימדו מגולדה מאיר שלא נשאה ונתנה בכלל עם הרוצחים. הם הרגו את ספורטאינן במינכן אבל גולדה לא ויתרה אלא שלחה שליחים לטפל בנבלים.
    רבין שהחליט שאפשר להאמין לערבים החליט גם לתת, להחזיר ומה קיבל בתמורה ? הרוגים, הרבה הרוגים ופצועים ישראלים.
    את גלעד יש לשחרר רק בכוח תוך הפעלת לחצים בהרבה דרכים.בשום אופן אין לשחרר רוצחים !

  • 50.

    המסקנה: ככל שהלחץ הציבורי יגבר כך יקשיח החמאס את דרישותיו-הכל היה

    prague , 17/03/09 06:38

    צריך להתנהל אחרת. לא ע"י התקשורת ולא לתת פומביל לכל ההתנהלות המהלכים. דוקא לקראת הצעדים האחרונים היה צריך לשמור על דממת אלחוט ולנהל את המו"מ בחשאיות מירבית. זו לא התנהלות דיפלומטית ראויה נכונה.

  • 49.

    אולי לא התבכיינו מספיק ? אולי הגיע זמן לשנות דיסקט?

    דוקטור ספין , 17/03/09 06:38

    מאז סיום עופרת יצוקה הקאסמים ממשיכים לעוף אבל לעולם התקשורת יש סדר עדיפויות משלו.
    הגיע הזמן לסגור מעברים , להשתלט על פילדלפי ולהתחיל להכנס פנימה עד שנגיע לשליט ולכל מחבל ברצועה.
    ובא שקט לדרום וגואל לישראל.

    • אני מסכים איתך

      רם, 17/03/09 06:52

      לא יתכן שאירגון טרור יחזיק מדינה בשבי
      צריך להכנס לעזה לפתור את הבעיות אחת לתמיר ואז לא יהיו חטיפות של חיילים/אזרחים

      ניראה שהמשימה פשוטה ולא צריך לפחד מאף אחד

      יש להביא את משעל ואת כל החשובים שלהם לכלא בישראל , כיעד במשימות של המדינה

      משפחת גלעד אתם גיבורים ואני מצדיע לכם

  • 48.

    מעניין כמה הוריו ותומכיו של גלעד תרמו ל''אין עיסקה '' הזאת.

    אופס, 17/03/09 06:37

    חמאס ראה את הלחץ את פסטיבל שליט שוב קרא לא נכון את המפה ודרש עוד ועוד.טוב מבחינתו צדק עם עם היסטרי ספיני וכל כך לא בוגר..טוב שהמנהיגים שלנו מעמידים אותו על טעותו שוב ושוב.

  • 47.

    כרגיל יזרקו את הכדור לביבי ויאשימו אותו בכשלון (ל''ת)

    סילבן, 17/03/09 06:33

  • 46.

    כעת זמן מלחמה.

    elkazam , 17/03/09 06:32

    לחרוש את עזה לאורכה ולרוחבה. להרוג את אנשי חמס. ג'יהאד!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 45.

    החמאס שוב הוכיחו שבראשיהם עומדים כוחות השטן והרשע ומנגד ממשלה

    prague , 17/03/09 06:32

    ישראלית רופסת וחסרת עמוד שידרה.

  • 44.

    אז מה אם החמאס חזר בו? צריך לשחרר בכל מחיר.

    מוטי, 17/03/09 06:31

    אהבתי את הקטע האידיוטי הזה בו התקשורת ליבתה עוד ועוד את הדרישות של החמאס לצד מסע לחצים על ממשלת ישראל להכנע ללא גבול וללא תנאים. ''בכל מחיר'' קראו לזה ללא בושה.
    עכשיו התקשורת יכולה בשקט להרגע ולאכול את הדייסה שהם בישלו לנו.

    • צריך לעשות ''הכל'' כי ''יש חוב מוסרי''

      מוטי אחר, 17/03/09 06:58

      אף אחד לא יכול לבוא בטענות למשפחת שליט. זו זכותה להאבק בכל דרך על השבת בנה. הוא עדיין בחיים ויש להם מה להפסיד.
      אבל צריך לומר את האמת הכואבת שהתקשורת והיחצני''ם ששכרה משפחת שליט הם-הם שהביאו אותנו לנקודה בה החמאס החליט להחזור בו מכל ההבנות שהושגו עד כה.
      אף אחד בשום מערכת עיתון ובשום משרד פרסום לא מאמין ב-א-מ-ת שאין גבול לויתורים, שצריך לעשות ''הכל'' וש''החוב המוסרי'' של המדינה לחייל ספציפי ולמשפחתו עומד מעל לכל אינטרס אחר של המדינה.
      אז אם הם יודעים את האמת הזו ופעלו כאילו יש אמת אחרת הרי שמדובר בטמטום טהור.

  • 43.

    עם כל הצער,,,,,,

    ארז, 17/03/09 06:28

    מוטב לא לשחרר מאות אסירים כבדים ,תמורת חייל אחד.יש צורך בהול,לחוקק חוקים שיתנו מענה לבעייה עתידית מהסוג הזה,הרי לא יתכן מצב,בו ירצחו בנו באכזריות,כוחות הבטחון עושים מאמצים המסכנים את חיי הלוחמים עלמנת ללכוד את המחבלים,ומה שנותר לעשות מצדם של המחבלים הוא לחטוף חייל אחד,חי או מת,והופ,,,כל המדינה רועשת ולוחצת לשחרר רוצחים עבור חייל אחד,שלמעשה היעוד של אותו חייל הוא להגן בחייו על אזרחי המדינה,,,,מה קורה פה?
    חובה לשנות את הנוסחה הלא הגיונית,ולכן הייתי מעדיף ,חוק המוציא להורג רוצחים,כך נפתור באופן משמעותי את הבעייה המציקה לנו כבר 60 שנה.

  • 42.

    חופש עבור האסירים

    Hammoud, 17/03/09 06:27

    ההצלחה של העסקה ניצחון של חמאס, ואת השמחה של אמהות רבות, כמו השמחה של אימו של שליט

  • 41.

    די מספיק

    רותי, 17/03/09 06:25

    די מספיק, תקפלו את אוהל-הבושה!!!!!! -אתם מנשקים את עפר החמס, איזה ביזיון !!!

  • 40.

    כעת, יש להודיע כי כל יום שגלעד שם - נהרג עוד בכיר. (ל''ת)

    רק כך., 17/03/09 06:23

  • 39.

    יותר מזל משכל ...

    ד''ר ארוין, 17/03/09 06:08

    שוב זה קורה לנו, שאנחנו עושים שטויות נוראיות (בחסות התקשורת המנותקת), ומוכנים לשלם מחירי התאבדות... אבל הערבים שמנגד מסרבים.

    כך קרה בהסכמי החלוקה בתש''ח,
    כך קרה ערב מלחמת ששת הימים עם ירדן.
    וכך היה גם בכמה הסכמי שלום הזויים.
    גם בהסכם ''ההתנתקות'' היה כך, אלא אז לפני 3 וחצי שנים, היינו כל כך טפשים ואכזריים, שהלכנו על הסכם חד צדדי נגד היהודים ...

    אני רק לא מבין למה התקשורת עצובה כל כך, כשכל התגובות כאן נראות ההיפך ...

    • צודק! (ל''ת)

      yoram , 17/03/09 06:20

  • 38.

    כואב הלב אך יש תקווה

    דני א., 17/03/09 06:03

    ליבי עם משפחת שליט. כאב לחייל קרבי אני חושב שיש עוד מה לעשות, וכפי שלימדונו החיים - ההצלחה נמצאת צעד אחד אחרי היאוש. אני מקווה שביבי וממשלתו ידעו לפעול בקשיחות רבה יותר, בנחישות גדולה יותר ומתוך ידיעה שאסור למען ערכיה של ישראל לוותר, ויש למצוא דרכים אחרות להביא את גלעד. כולל אולטימטום הכרוך בסיקולים ממוקדם, כמו בפסח עד שהפרעה הזה חמאב יגיד קחו אותו ותפסיקו להמטיר עלינו מכות.

  • 37.

    תנו ל''נס ציונה,,לטפל באסירים שישוחררו[הגנה על מדענים]

    איירונסייד, 17/03/09 06:02

    יש לישראל יכולות לטפל באסירים הרוצחים גם
    אחרי שישוחררו בעדינות ו,,מקצועיות''

  • 36.

    Putting political pressure in public, is not the way, sorry to say.

    I have no doubt that the government, 17/03/09 05:59

    left no stone unturned, as far as negotiating. It pains every jew in the heart for your son's safe return. I would advise you not to play into the enemies hand by begging his way to freedom. These are sworn murderers, and will snub you on every turn in order to extract maximum from the government, which for sure can only backfire. It is with military might, that can gain his freedom, as well as to prevent future kidnappings. It should not be a profitable crime. i do feel your pain, however, lo zu haderech, velo zu ha'ir. Velo yishama od shod vashever beyisrael.

    • nice words. we need you here not there. (ל''ת)

      come home, 17/03/09 06:25

      • Kabel et haemet (ל''ת)

        mimi sheomro, 17/03/09 15:47

  • 35.

    לפי דעתי

    רז, 17/03/09 05:54

    בעיקבות פיצוץ העיסקה בגלל החמאס צריך לקחת החלטה לפיה האסירים הפלשתינים היושבים בבתי הכלא בישראל , לא יקבלו ביקורי משפחות יותר, לא יקבלו אפשרות לעשות שיחות טלפון למשפחותיהם, בקיצור יקבלו תנאי מאסר הזהים לאלו של גלעד שליט, עד אשר ישוחרר גלעד מן השבי.
    כנראה שזאת הדרך היחידה ללמד אותם לקח.

  • 34.

    את שליט אפשר וצריך לשחרר רק בכוח

    JJ, 17/03/09 05:52

    מהמבוי הסתום אליו הגענו במדיניותנו כלפי בני דודינו הפלסטינים אין מוצא אלא ע''י פעולה צבאית. אין פתרון מדיני, ואי אפשר להשיג דבר במו''מ.

    עד כדי כך הדרדרו הדברים מאז היינו כל-יכולים ערב הסכמי אוסלו. או-אז היה אפשר אולי בתבונה ובסבלנות לנצל את כוחנו את תוצאותיה של מלחמת ששת הימים ואת תבוסת בריה''מ במלחמה הקרה כדי לכפות פתרון סביר על הערבים. אבל אנו רצינו ''שלום עכשיו'' (השמאל) או שטחים לנצח (יגאל עמיר) והגענו למצב שבו מתאבדים הסתובבו חופשי בת''א וטילים משוגרים מדי יום על אשקלון ובנותיה.

    למרות זאת החמאס והפלסטינים עדיין חלשים וניֿתן למגר אותם בכוח. אפשר:

    1. להטיל מצור של ממש על עזה בלי הקלות ובלי הנחות. אין יוצא ואין בא לא מים לא חשמל לא אוכל ולא בטיח. למי שיבוא בטענות אחת התשובה: ברגע שישוחרר שליט יפסק המצור.

    2. לזמן את ראשי חמולת דוגמוש לשיחת רעים על כוס קפה ולהסביר להם בנימוס שצה''ל ישמיד את כל חמולת דוגמוש עד משתין בקיר באם לא ישוחרר שליט. אפשר גם להדגים במטח ארטילרי על בתי החמולה בזמן אמת.

    3. להשוות לאלתר את תנאיהם של אסירי החמאס לתנאיו של שליט: בלי ביקורי קרובים בלי צלב אדום לחם מים וכליאה 24 שעות ביממה עד שיראה שליט אור יום.

    4. לשלוח את צה''ל למבצע כיבוש עזה (לא עופרת יצוקה דמיקולו) ולחפש מבית לבית עד שיימצא שליט.

    5. לחלופין אפשר לשחרר אסירים תמורת שליט ואז להשמיד את כולם במטח ארטילרי על חגיגות השחרור (וברפיסותנו כי רבה מובטח שיהיה פסטיבל שחרור).

    ויש עוד אפשרויות. התנאי העיקרי הוא ביטול שלטון התבוסתנים בצבא בממשלה ובבתי המשפט והחלפתם במנהיגים הנחושים לנצח ולא משנה המחיר. יתרונם הנוכחי של הפלסטינים אינו בצדקת דרכם, וודאי שלא בנשק ואפילו לא באהדת דעת הקהל הבי''ל (המוסלמים שנואים בעולם אפילו יותר מן היהודים). יתרונם הוא בנחישותם לנצח ויהי מה. ברגע שיפגינו העם בישראל והמנהיגים נחישות דומה (לחיילי צה''ל כבר יש את אותה נחישות, אשרינו שזכינו להם) ישתנה המצב מן הקצה אל הקצה.

    מצבנו דומה לזה של האסיר שישב עשרים שנה בצינוק לפני שעלה בדעתו לבדוק אם הדלת בכלל נעולה.

  • 33.

    אם כל הכאב למשפחה יש חלק גדול בכישלון הזה, מעשה חכומה נעשה בשתיקה (ל''ת)

    ליאור, 17/03/09 05:48

  • 32.

    המציאות מצילה אפתנו מהממשלה הדפוקה הזו (ל''ת)

    shimon s. , 17/03/09 05:36

  • 31.

    על בית המשפט לגזור על אולמרט גזר דין במעשיהו כמספר הימים שגלעד בשבי (ל''ת)

    כפול שתיים, 17/03/09 05:35

  • 30.

    ראש אמ''ן וראש שב''כ צריכים ללכת הבייתה,כשלו בהבאת מידע על שליט שיאפשר (ל''ת)

    חילוצו,כל מי שכשל על BB לפטרו מיד, 17/03/09 05:32

  • 29.

    למה לכל הרוחות לא משחררים אותו בכוח הטנקים ?..

    moshon1 , 17/03/09 05:23

    מה נהיינו ?..
    אומה של מתרפסים עלובי נפש , שכת טרוריסטים שמה אותנו על הברכיים ??...
    האם יש למישהו ספק שכניעה מביאה לעוד כניעה ואין לזה סוף , וזאת התחלת הסוף מבחינתינו כעם ריבון על אדמתו ?....
    מה כל כך קשה להכניס לרצועה הזאת 2 אוגדות, לתפוס את הניה ואל-עזאר ועוד מי שלא יהיה מהחמסניקים האלה ולשחרר בכוח את שליט ?...
    מה קרה לנו ואיזו מידה של זקיפות קומה לאומית ?.. אין כבר כלום מזה ?..

    • כי אז יהרגו אותו לפני שנירה כדור אחד...

      אחד שמבין, 22/05/11 17:19

      הם ירצחו אותו אם נתקרב...

  • 28.

    בהחלט אשמת התקשורת (ל''ת)

    מישהו, 17/03/09 05:22

  • 27.

    אדם אחד בלבד אשם במצב

    גכעשגכעאשיטז, 17/03/09 05:19

    שמו נועם שליט.

    מיום החטיפה נועם שליט תקף את מדיניות הממשלה (עוד לפני שבכלל הייתה מדיניות לממשלה) והתייצב לצד החמאס תוך שהוא קורא לשחרור מיידי של כל האסירים ועוד שטויות שמאלניות מהסוג הזה. בגלל אנשים כמו נועם שליט יש לנו חיילים כמו גלעד שליט.

    • או שאין לך ילדים או שאין לך לב

      שמעון, 17/03/09 06:12

      שכל בטוח שאין לך

  • 26.

    יאללה שתעוף כבר הממשלה הארורה הזאת הביתה ! (ל''ת)

    שפינוזה, 17/03/09 05:16

  • 25.

    Gilad Shalit

    Ariel, 17/03/09 04:50

    The Chamas is to blame, they kidnapped the Israeli soldier and the chamas is showing no merci to Israel for any deal, If I was the prime minister of Israel I would go into gaza strip with 5000 tanks fully loaded to second round...

  • 24.

    בחמס לא רוצים עסקה הם רוצים חוזה כניעה. (ל''ת)

    אילן, 17/03/09 04:29

  • 23.

    התרפסות מובילה לביזיון! יש לשחרר את ג.שליט רק בפעולה צבאית. (ל''ת)

    די לפחדנות, 17/03/09 04:28

  • 22.

    אם היו לנו מנהיגים ולא נפולת נמושות שליט כבר היה מזמן בבית ישנה שפה שא

    יו, 17/03/09 04:22

    שרק אותה הפלשטינאים מבינים והגיע הזמן לדבר איתם שפה זאת עד הסוף מתי כבר תעוף ממשלת המחדל הזאת לכל הרוחות

  • 21.

    די לסבל של החייל החטוף. די לסבל של המשפחה. אולמרט תחזיר אותו הביתה (ל''ת)

    אייני , 17/03/09 04:02

  • 20.

    משפח שליט אתם אשמים שכשלון השיחות רק בגללכם החמאס רוצה יותר (ל''ת)

    לא בכל מחיר, 17/03/09 03:58

    • כולנו ובראשנו האימפוטנט אולמרט אשמים שגלעד עדיין בשבי. אנחנו ששותקים.. (ל''ת)

      אייני , 17/03/09 04:05

      • השותקים הם החכמים בסיפור הזה.שקט ועוד שקט זה מה שצריך במשא ומתן כזה. (ל''ת)

        אופס, 17/03/09 06:39

    • אל תגידו לא אמרנו לכם (ל''ת)

      ston , 17/03/09 04:19

  • 19.

    התיקשורת הארורה רצתה קירקס וקיבלנו חמאס קשוח וגילעד הוא היחיד שמשלם (ל''ת)

    יובל ארהב, 17/03/09 03:56

  • 18.

    ואיפה העולם, לעזאזל?

    גולדה מאיר, 17/03/09 03:49

    ידעו להשמיץ אותנו במלחמה, קראו לנו פושעי מלחמה...

  • 17.

    כך אנחנו ניראים כשהתקשורת מנהלת את הענינים (ל''ת)

    ב., 17/03/09 03:49

  • 16.

    גם התקשורת וגם המישפחה אשמים- ועל מחיר זה נשלם בהרבה נפשות!!!!!!! (ל''ת)

    בנצי, 17/03/09 03:48

    • לא המשפחה ולא התקשורת אשמים - אנו כציבור אשמים שגלעד עדיין בשבי (ל''ת)

      אייני , 17/03/09 04:08

  • 15.

    מי שמסוגל להאשים את ההורים פושע כנסו

    עמי, 17/03/09 03:48

    שלוש שנים הם שותקים איפוא הממשלה הזאת של אולמרט לבני... עכשיו נזכרו..
    בושה וחרפה של ממשלה.
    אני סומך על ביבי כמו ששיחרר את החיילים בירדן ימצא גם את הדרך עכשיו.
    אני מתפלל כל יום כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ.
    האשמה היחידה שגלעד לא פה זו הממשלה הזו הגרועה ביותר בהסטוריה.
    נתניהו, אני מבקש ממך אל תכניס אותם לממשלה בבקשה,העם איתך

  • 14.

    הם למדו את השיטה...

    גולדה מאיר, 17/03/09 03:47

    תמורת שליט יקבלו את כל האסירים, ובעוד כמה זמן יחטפו מישהו אחר...
    צריך לרסן אותם מכל הכיוונים! מספיק להיות סלחניים!

  • 13.

    הלב נחמץ אבל ההפגנות הזיקו

    דןדן, 17/03/09 03:47

    לבי ולב כל העם היהודי עם משפחת שליט אבל במידת מה הם תרמו לכישלון שחרורו של גלעד.הם לא השכילו להבין שארגון החמאס יותר אכזרי מהנאצים וכל הגנה רק הקשיחה את ליבם והראתה להם שאין גבול לסחטנות כי יש מי שילחץ על הממשלה גם בסיכון ביטחון ישראל.

  • 12.

    יודעים מי היה בקהיר, ידועים לאן הם טסים, יירוט המטוס עכשיו!

    NY, 17/03/09 03:47

    חובה על ממשלת ישראל לירט את מטוס המחבלים במהלך מעופו בחזרה לדמשק. יירוט המטוס יביא לארץ את ראשי המחבלים, את חלקם ניתן יהיה להוציא להורג מיד וחלקם ישארו כחלק מהמו''מ לשיחרור שליט.
    מדינת ישראל יודעת בידיוק על איזו טיסה הם יהיו, המידה ולא ניתן ליירט את המטוס יש להפילו כחלק ממלחמת חורמה בטרור.
    אם נמשיך להכנע לתכתיבי הציבור, החמאס ושאר גורמים שלא תמיד טובת המדינה נצבת ראשונה, נביא לסיום היישות היהודית בארץ ישראל. רק נחישות ללא כל פשרות תביא לסיום איום הטרור מעל המדינה!!!

  • 11.

    המשפחה אשמה. הקרקס שניהלו בעידוד התקשורת העלו המחיר לשחרור

    yoram , 17/03/09 03:33

    יש גבול למה שמדינה מסוגלת להשפיל עצמה ולסכן את הבטחון הלאומי.
    לעיתים מקריבים חייל אחד ומצילים רבים אחרים.
    להיותנו עם חופשי יש מחיר.
    FREEDOM IS NOT FOR FREE

    • לא המשפחה אשמה, התקשורת אשמה!!!

      גולדה מאיר, 17/03/09 03:39

      הפעולות של המשפחה לגיטימיות לגמרי. אני בטוחה שכל אחד במדינה שקרוב שלו יושב בשבי, יתנהג בצורה דומה.רק כך אפשר לחלחל לתודעת הממשלה, לצערי.
      מי שאשם זה גם התקשורת בישראל שמפרסמת את כל ההפגנות בצורה מאוד אינטנסיסית ומנופחת!!!!
      והאשם העיקרי היא הממשלה שלא מפקחת על התקשורת!
      לא למדתם לקח? אתם לא מבינים שהמדינה נהרסת?

      • מהתקשורת אין לי צפיות. כבר מזמן עברו לצד הפלסטיני

        yoram , 17/03/09 04:07

        הממשלה וגורמי הבטחון אין יום אחד שלא בעניין.
        לא צריך הפגנות כדי "להזכיר להם".
        ההפגנות רק העלו את המחיר והפכו את הנושא לקרקס שבו החמס רק רק איך מניותיו עלו ועלו.
        ושוב, לחופש יש מחיר ולעיתים מקריבים חייל. או מוצאים דרך יצירתית יותר ועוצמתית יותר לשחרורו.

        לעניין התקשורת... אין לי צפיות, זו אותה תקשורת שהריצה את לבני. וליקקה לאובמה בלי להבין שזו הסכנה הכי גדולה שלנו. יותר מהאירנים.

    • צודק יורם

      דןדן, 17/03/09 03:49

      עם כל הכאב אבל הצדק איתך

    • קרקס???????

      יעל, 17/03/09 03:50

      אתה לא מתבייש? אפשר לטעון נגד העסקה גם בלי להשתמש במילים קשות שכלל אינן הולמות את המצב הקשה בו מדינתו שרוייה.
      אנא התבטא לענין להבא, אפילו אם דעתך שונה.

    • המשפחה אשמה על שהיא נלחמת לשחרור בנה מהשבי? בליעת נפט? (ל''ת)

      אייני , 17/03/09 04:03

  • 10.

    כל הכבוד לאולמרט. אי אפשר להיכנע לסחיטה, בעיקר אם אתה החזק... (ל''ת)

    לא לשחרר רוצחים!, 17/03/09 03:32

  • 9.

    תפתחו את העיניים

    אנונימי, 17/03/09 03:28

    אתם באמת לא מבינים שהם לא רוצים להחזיר אותו
    טין להם שום רצון ונכונות להגיע לשום הסכם
    בדיוק כמו השלום שהם מבקשים
    הם לא רוצים שלום
    כמה שנבוא לקראתם וכמה שנציע להם הם יבקשו עוד ועוד
    גלעד שליט הוא לא מטרה הוא בשבילהם
    הוא רק אמצעי לתסכל ולהראות שאנחנו לא מעוניינים ואנחנו האשמים

    הם לא רוצים באמת את השטחים שלנו יש להם מדינות פי 600 אלף
    העובדה שאף אחד לא רוצה אותם
    החזרת השטחים לא תגיע בחיים לשלום
    זה לא העניין
    העניין הוא לתסכל ולמגר את העם
    תחשבו על זה

  • 8.

    עצוב צריך כל יום להרוג בכיר אחר בחמס עד לשיחרור שליט (ל''ת)

    עצוב, 17/03/09 03:27

  • 7.

    אם אני הייתי עכשיו אולמרט

    משה, 17/03/09 02:57

    הייתי מפרסם באינטרנט רשימה מלאה של כל האסירים שרציתי לשחרר, ושהחמאס דחה. והאסירים שלא רציתי לשחרר. ככה במקום שאנו נריב ביננו לבין עצמנו על שחרור גלעד שליט, החמאס יסתכסך עם עצמו, כשמרבית המשפחות יראו שהיקירים שלהם נשארים בכלא בגלל השוטיות האלה, החמאס יקבל על הראש ולא אנחנו.

    אם הייתי אולמרט, הייתי עושה את זה ברגע בו הכרזתי על ההתפטרות שלי ומפעיל על החמאס לחץ נגדי והם היו מתפשרים על פחות או רבים בינהם. מה איכפת לאולמרט, הוא גם ככה לא יחזור.

    חבל שאולמרט לא גידל שכל באותה המהירות שגידל קרחת.

  • 6.

    צודק הרב עובדיה בכל מילה:יש לנו מנהיגים עיוורים שלא רואים את המציאות

    כראוי או מתחמקים מהתמודדות ומעבירים את ההכרעות, 17/03/09 02:56

    הקשות הלאה-ממש ההפך ממנהיגות.
    מעניין כמה זמן עוד נותר למדינה החילונית החלולה שהוקמה בארץ הקודש,בניגוד לרוח התורה?-אני משער כי גם שנים ספורות יהוו נס גדול..

  • 5.

    רחמנות על המשפחה אבל צריך לומר שנמנע אסון גדול ואני מקווה רק שהחמאס (ל''ת)

    ימשיך להקשיח את עמדותיו. הם חסכו לנו אסון., 17/03/09 02:54

  • 4.

    נראה שאולמרט יודע לסגור עסקאות רק עם קבלנים נדיבים על דירות זולות (ל''ת)

    אייני , 17/03/09 02:45

  • 3.

    החלטה נכונה סוף סוף. מי שיודע את הפרטים אינו מסוגל לאשר זאת.

    מצטער, 17/03/09 02:45

    ראש ממשלה שהיה נכנע כך לחמאס רק בגלל לחץ משפחה אחת, היה בוגד בעמו ובמדינה.

    • אלה התוצאות של הפגנות מול ביתו של אולמרט,

      אסי, 17/03/09 07:43

      לא זו בלבד שלא קירבו את שיחרורו של שליט אלה ההפך הדרישות של החמס עלו לדרגת חוצפה מלפני עופרת יצוקה ואף מעבר לכך.

  • 2.

    הלב נחמץ בגלל ההורים

    חיים אבגד , 17/03/09 02:42

    אך נראה שהחמס (בטפשות) מנע מראש הממשלה שגיאה קולוסאלית.
    בתקווה שביבי יעשה סדר בבלגן ויגבש איסטרטגיה אחידה למקרים כאלה בעתיד.

    חיים

    • צודק-אך הלב נקרע מסבלם של גלעד ומשפחתו. (ל''ת)

      panacea , 17/03/09 10:52

  • 1.

    מח''ט גולני המתין להוראה להחזיר את שליט ועדיין ממתין להוראה זו! (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 17/03/09 02:38

    • איפו צהל כוחות מיוחדים ימ''מ ימ''ס סירת מטכל שלדג שיטת 13

      אבי, 17/03/09 14:00

      איפו כולם נעלמו כח ההרתעה שלנו בשפל כל ימות השנה יש יחידות מיוחדות במדינת ישראל שמתאמנות במיוחד למצבים כאלה איפו הם? ''עדין מתאמנים'' אני חושב שאפשר לותר על כל היחידות המיוחדות ולהעביר את התקציב שלהם לממשלה יש הרבה בעיות ליפתור במדינה
      איפו כל קהילות המודיעין???
      איפו הרצון לבו במגע עים האויב???
      איפו המנהיג שיחליט עד כאןמשחקים???
      איפו אתם מי מרדים אותכם???
      איפו ראש השבכ???
      איפו ראש המוסד???
      גילעד לא נחטף לאירן הוא מתחת לידים שלנו
      תתעוררו די לסבל של המשפחות ואזרחי המדינה
      אני יודע שביום שיקום מנהיג לישראל רק אז נראה את גילעד שליט
      ולך הרמטכל יש לי רק שאלה יש מנהיגים ששותקים ועושים? לצערי אתה שותק ולא עושה
      הגיע הזמן ללכת הביתה
      גבי האויב שעומד מולנו מבין רק כוח .......