• 69.

    לרעיה שטראוס-בפעם הבאה -אל תתרמי לדוסים רק ללשכות רווחה בעיריה (ל''ת)

    או באמצעות חוגים חילוניים, 05/04/10 22:14

  • 68.

    חקירה? מישהו הגיש תלונה במשטרה?

    קרוב משפחה לצערי...., 20/03/09 02:12

    משהו אחד לא מסתדר לי,
    מדוע אין הגשת תלונה במשטרה אודות כל האשמות הללו?
    מבחינה משפטית תמיד ידו על העליונה של מי שמגיש תלונה ראשונה במשטרה?
    שוחחתי עם כמה מאנשי תלמים והם טוענים כי מתוכנן הגשת תלונה מרכזית...
    נשמע לי בולשיט...

    • לא הוגשה שום תלונה!

      אביטל, 20/03/09 09:58

      כשניר בן ארצי,נשאל ע''
      י השוטרים,,''עינו אותך''?הוא ענה שלא..שאלו אותו ''חטפו אותך''?הוא ענה שלא...(ד''א,אדם שעינו אותו והרעיבו אותו,לא נראה כמו שניר בן ארצי,נראה...)...
      בקיצור,את כל מה שהוא ו''מקורביו'' ו''חסידיו'',(שפתאום הפכו רבים...)מקשקשים בתקשורת,הוא הכחיש בפני השוטרים,ואלה עובדות פשוטות לחלוטין.לא ''שמעתי ש...'',ולא ''הבנתי ש...''.פשוט,עובדות.אבל כל הטוקביסטים פה,שמצדדים בניר בן ארצי,ושופכים את דמו של הרב שוקרון,פשוט לא לא נותנים לעובדות לבלבל אותם.שנאה,נטו.בלי סימוכין,בלי עובדות.בלי כלום.וכשאין לצידך עובדות,אתה חייב ''להרעיש'' ולרוץ לתקשורת...למשוך תשומת לב...אבל מי שהאמת לצידו,עושה את העבודה,בשקט.והעבודה נעשית...שלא יהיו אי הבנות.
      שתהיה שבת שלום,לכולם...ורפואה שלמה לאיריס,אשתו של ניר בן ארצי,כי עם כל הרוע ש''זרם'' פה,בימים האחרונים,ועם כל ההשמצות,כלפי הרב שוקרון ומשפחתו,צבי ויצמן,קטורזה,פטיטו..יש פה עדיין אישה,שהיא אמא לילדים,וסבתא לנכדים,שאוהבים אותה,ורוצים שתחזור הביתה,בריאה ושלמה.

      • איזה רוע?

        אזרח מודאג, 19/08/09 14:52

        כל מה שעובר ועבר על אשתו של ניר
        הוא עונש מבורא עולם
        ואם היא רצתה למות אז היא מכולם יודעת איך עושים זאת

    • הוגשה תלונה וכתב אישום של הפרקליטות-לא ראית הסרט (ל''ת)

      אתה קרוב של שוקרון -בטח נוכל כמוהו, 05/04/10 22:25

  • 67.

    אל תהיו ניזונים משמועות (ל''ת)

    מאמינה, 19/03/09 09:42

  • 66.

    שכר מצווה מצווה שכר עבירה עבירה

    מאמינה, 19/03/09 09:40

    לכל אלו שכתבו תגובות משונות!
    לא צריך להיות ניזונים משמועות....
    אם מישהו חטא יש לו חשבון עם אלוקים ולא איתכם!
    תפסיקו להתערב ותחכו בסבלנות שהאמת תצא לאור במהרה!
    ותתפללו שאם באמת מישהו הגיע לרמה כזאת שפלה של חטא שיענש ....
    ותעזבו את המשפחות בשקט, מה הם עשו לכם!!!!
    כל אדם בא לעולם לתקן משהו, צריך לקבל זאת באהבה ולא לשפוט אף אחד..
    קורה שאנשים נכשלים המטרה שלנו זה לעזור להם לתקן.
    וחוץ מזה כל ישראל ערבים זה לזה לכן אם עדיין קיימים דברים כאלה אצלנו לכולנו יש תיקון גדול לעשות.
    אז תעזבו את הסיפור הזה ושכל אחד יחפש בעצמו את הנקודות החלשות שלו ויתקן אותן.
    ואנחנו רק נקווה שהאמת תצא לאור למען יראו ויראו!

    • רק תיקון קטן

      ,תגובה יפה, 19/03/09 11:05

      ''שכל אחד יחפש בעצמו את הנקודות החלשות ויתקן''בדיוק ההפך קודם בנאדם צריך למצוא בעצמו את הנקודות החזקות, שכל אחד יחפש את הטוב והאור ומתוך זה יתחזק והמערכת הפנימית תוכל לעשות את התיקון שלה. התיקון בניגוד למה שמלמדים בתלמים הוא לא סבל אלא בדיוק ההפך, הוא שמחה על ההזדמנות של הבחירה שיש לאדם בעולם.גם הדברים הלא טובים כביכול שיש לאדם בפנים לא צריכים להיות מזוהים איתו אלא לגלות הבנה קצת יותר עמוקה שכל אחד ונסיבות חיוו והעומסים שהוא פיתח עם השנים, המהות של האדם לא רעה. הבעיה של תלמים שלקחו את כל עבודת המידות והפכו אותה למשהו מיסטי ומסובך.

  • 65.

    באוזנים שלי שמעתי את הרב שמואל אליהו!!!!

    לא להאמין, 18/03/09 19:36

    הוא אמר לרב ניר שהוא אוהב אותו מאוד. ושהוא בטוח ב100 אחוז שהאמת עם הרב ניר.
    הוא קרא לשוקרון וחבריו ''רשעים''!!!!

  • 64.

    בפעם המיליון הוכח שמנהיגי כתות הם שקריים

    תני, 18/03/09 18:08

    שוב ושוב, בכל תרבות וכל דת קמים אותם טיפוסים וסוחפים אחריהם אנשים - מהפונדמנטליסטים בארה''ב דרך הגורואים בהודו ועד הבאבות בישראל - ושוב ושוב הם מתגלים בעליבותם ובזימתם ובשחיתותם, ובכל זאת אף אחד לא לומד לקח.

    • זאת לא כת. זאת קהילה. (ל''ת)

      הרב ניר איש של אמת ויושר., 18/03/09 19:41

  • 63.

    הרב שוקרון הוא צדיק נסתר!

    אחד מ36 הצדיקים, 18/03/09 14:35

    אבל ממש ממש ממש נסתר....
    חבורת חלאות את כולם לזרוק לכלא על מה שעשו לרב

    • יותר מידי נסתר.. חחחחח... (ל''ת)

      מתי ייעצרו אותם?, 18/03/09 19:37

    • מי נסתר שוקרון או בן ארצי? (ל''ת)

      חי, 19/03/09 09:10

    • מי יוצא נשכר? זהו ! כנראה זה עלמא ששוקר....

      חי, 19/03/09 09:14

      הכסף יעוור , צריך לבדוק מי היה מקורב ביותר לרב ? מה הרוויח מזה ?
      מי המשפחה שהועסקה בהרכב מלא אצל משפחת הרב

      זהו ! כנראה זה עלמא ששוקר....

  • 62.

    נשות העמותה

    סדר, 18/03/09 14:11

    ''הרבנית'' איריס היא אישתו של ניר בן ארצי!
    הרבנית תמר היא אישתו של הרב שמואל שוקרון ולא היו8 לה שום נטיות אובדניות אלא, לאישתו של ניר בן ארצי ''הרבנית'' איריס!!!!

  • 61.

    כמה הבהרות...

    אביטל, 18/03/09 11:14

    אתם באמת מסוגלים להאמין,שאדם,שהוא,כביכול,בעל כוחות על טבעיים,יקיף עצמו במשך מעל ל 10 שנים,באנשים רעים,ולא יצליח בכוחותיו,לעמוד על טיבם...?!?אתם באמת מסוגלים להאמין,שהרב שוקרון,שהיה ראש אולפנא,שהוא דמות חינוכית נערצת,שליווה את הרב שנים,ו''שכב על הגדר'' למען ניר בן ארצי,כשכולם טענו כלפי ניר,שהוא טרקטוריס הזוי ואנאלפבית,הרב שוקרון,ליווה במסירות אין קץ,ימים ולילות את ניר...הרב שוקרון,הוא יחטוף את ניר,יענה אותו,ירעיב אותו,יכה אותו,יכניס אותו ערום לשק,יזרוק במדבר,ניר ילך מעל 20 ק''מ ברגל,לא יגיד כלום...ו''פתאום'',8 חודשים,אחרי,הוא ''פתאום'' יחליט לספר מה שהוא עבר,ו''פתאום'' אשתו של ניר,''ברגישות אין קץ'',תבין איזה סבל והשפלות הוא עבר,שבמקום לעודד רוחו,ולומר לו ''בעלי היקר,אנחנו נילחם על הצדק,כדי שהפושעים שעוללו לך את זה,ייתנו את הדין...'',היא מחליטה דווקא להתאבד...נו,מילא.

    • אביטל, תציגי את זה איך שתרצי.

      תפסיקו לחפש תירוצים., 18/03/09 20:25

      זה לא משנה כלום. נעשה כאן פשע ואת מגנה על פושעים.
      יבוא יום ואת תכי על חטא ולא תביני למה לא חזרת בך.
      אפילו אם זו משפחה קרובה.
      גם גדולים יכולים ליפול.

  • 60.

    כמה הבהרות...

    אביטל, 18/03/09 10:54

    אתם באמת מסוגלים להאמין,שאדם,שהוא,כביכול,בעל כוחות על טבעיים,יקיף עצמו במשך מעל ל 10 שנים,באנשים רעים,ולא יצליח בכוחותיו,לעמוד על טיבם...?!?אתם באמת מסוגלים להאמין,שהרב שוקרון,שהיה ראש אולפנא,שהוא דמות חינוכית נערצת,שליווה את הרב שנים,ו''שכב על הגדר'' למען ניר בן ארצי,כשכולם טענו כלפי ניר,שהוא טרקטוריס הזוי ואנאלפבית,הרב שוקרון,ליווה במסירות אין קץ,ימים ולילות את ניר...הרב שוקרון,הוא יחטוף את ניר,יענה אותו,ירעיב אותו,יכה אותו,יכניס אותו ערום לשק,יזרוק במדבר,ניר ילך מעל 20 ק''מ ברגל,לא יגיד כלום...ו''פתאום'',8 חודשים,אחרי,הוא ''פתאום'' יחליט לספר מה שהוא עבר,ו''פתאום'' אשתו של ניר,''ברגישות אין קץ'',תבין איזה סבל והשפלות הוא עבר,שבמקום לעודד רוחו,ולומר לו ''בעלי היקר,אנחנו נילחם על הצדק,כדי שהפושעים שעוללו לך את זה,ייתנו את הדין...'',היא מחליטה דווקא להתאבד...נו,מילא.

    • אם הרב שמואל אליהו מאמין שהוא מסוגל... (ל''ת)

      מי אנחנו?, 18/03/09 19:32

  • 59.

    אנשים יצאו מדעתם, אימל'ה! (ל''ת)

    טול, 18/03/09 09:38

  • 58.

    חבר מעין הבשור

    לויצמן ואשתי ידידיי הטובים, 18/03/09 09:30

    איך אני זוכר את התקופות הטובות שלנו ביחד במיטה , אורגיות סרטים כחולים.
    תפסיקו לשחק אותה דתיים ותחזרו הביתה.

  • 57.

    אני אוהב לאכול עגבניות בחורף (ל''ת)

    מושון, 18/03/09 06:54

    • על איזה עגבניות אתה מדבר? תראה איזה אורגיות רצות פה. (ל''ת)

      אבי, 18/03/09 09:02

  • 56.

    מה קורה פה?!

    יהודי שפוי, 18/03/09 02:04

    שוקרון, קטורזה, ניר בן ארצי, פטיטו..מי האנשים האלה?! סיפורי הכתות האלו מביכים אותי כיהודי מאמין. בא לי לתפוס כל אחד ואחד מעדות התומכים המשתקפות בטוקבקים מתחתיי (ולא משנה באיזה צד), לנער אותם היטב ולהזכיר להם מה היא היהדות. אמנם אין לאיש מונופול עליה ומתחם הפעולה והמחשבה היהודי רחב מאוד, אך אתם ידידיי, איבדתם את הכיוון! חיזרו אל היסודות. עשו מעשים טובים. פיתחו תנ''ך, משנה, גמרא, משנה תורה, שולחן ערוך.. מה שידכם ושכלכם משיגים. התרחקו מההבלים הללו ושובו אל ה'.
    עיזבו את הכתות המעוותות האלו ונהלו חיי משפחה וקהילה מאוזנים, עם קווי גבול ברורים בין האחת לשניה.
    הפסיקו לתלות את עולמכם הרוחני באחרים, ובנו אותו בעצמכם, ובסייעתא דשמיא.

    • אין עניין לא בצד הזה ולא בצד השני

      מסכימה, 18/03/09 10:51

      רק התקרבות אמיתית אל עצמך, למשפחתך, ילדיך שכניך הבורא. ללא ערבובים מיותרים.התגובות הקשות מראות על גודל הנזק שתלות בבני אדם גורמת. שנים של אחיזה באדם אחר מנוונות את היכולות הבסיסיות של האדם להחליט להרגיש ולדעת מה טוב לו ומה לא. מקווה שכל הנוגעים בעניין יצליחו לבנות את חייהם מחדש.

    • התגובית הטובה ביותר שקראתי השבוע!

      אליעד, 19/03/09 00:34

      וכן, האקדמיה לשפה העברית המציאה את המילה תגובית שתחליף את הטוקבק הלועזי.

      • תגובית זה טוב! (ל''ת)

        :-), 19/03/09 16:16

  • 55.

    מישהו הגיש תלונה לצער בעלי חיים? (ל''ת)

    אייני , 18/03/09 02:00

  • 54.

    התגובות הכי פסיכיות באינטרנט

    דוד, 18/03/09 01:27

    כולכם שרוטים ברמה לא נתפשת

  • 53.

    פלוני ש..

    תלם, 18/03/09 01:22

    מי הפרה מי העיזה ומי הכבשה???
    ניחושים בבקשה!!

  • 52.

    תשמעו חברים...מי שלא מכיר את הרב ניר שיעשה טובה ולא ידבר..

    golangolan , 18/03/09 00:56

    אני אומר את זה כי אני מרחם על מי שמקלל אותו פה...באמת...אתם צריכים להכיר את הבן אדם בשביל לדבר עליו...תכירו אותו ואני מבטיח לכם שרק תברכו אותו...אין עליו שום דבר רע..הוא צדיק ונקי מכל עוון...

  • 51.

    קטורזה הוא צדיק נסתר וגם ויצמן (ל''ת)

    אחד שיודע הכל, 17/03/09 23:18

    • קטורזה צדיק וגם ויצמן- נפלתי מצחוק

      שוקרון השקרן, 18/03/09 09:42

      בדיחה טובה

  • 50.

    הרב ניר אנחנו איתך באש ובמים! (ל''ת)

    golangolan , 17/03/09 20:54

    • נחתמה פשרה

      עייפים מימך., 17/03/09 21:35

      אנחנו,כל הטוקבקיסטים,מוכנים שפרשה זו תסתיים,אפילו מבלי כתב אישום נגד ניר בן ארצי,על דיבה ולשון הרע,והעיקר שתחדל מלכתוב תגובות.

      • אני מוכן שתלך/י לטבול בים המלח עם עיניים פתוחות...

        golangolan , 18/03/09 00:52

        אחרי שתכיר את הרב ניר תתחיל לדבר...

        • תלכו אתם יד עם כל משפחות הרשע לים המלח

          בטח שם משפתך שוקרון (מלשון שקרן), 18/03/09 09:32

          ובטח מרוב הרוע לא יקרה לכם כלום.

          • תגיד,אתה מטפל בעצמך?!? (ל''ת)

            בטח שם משפחתך הוא ''חי בסרט רע''..., 18/03/09 10:55

    • חשדתי,לפי(תת)הרמה שלך,שאתה אוהד בית''ר (ל''ת)

      ועכשיו קבלתי,הוכה ניצחת., 17/03/09 21:36

      • אני תת רמה? מה אתה מקשר פה קבוצות כדורגל לסיפור הזה יא אהבל..

        golangolan , 18/03/09 00:53

        פחחח טפי עלאק

  • 49.

    כנסו דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף

    חברי לכת -הגיעה זמן הגאולה, 17/03/09 20:43

    לאחר שברחתי מהכת, עברתי משבר קשה וכמעט איבדתי את שפיותי. עברו שנים אבל עדיין הפצע קיים. לא נראה לי שאתגבר לגמרי. זהו כתם וכאב שהולך איתי. טיפול פסיכולוגי ארוך בליווי של מומחה לכתות...

    הלב דימם לאורך תקופה ארוכה. דימום קשה של תחושת השפלה, אונס, כאב ואבל על השנים שפרחו להם.
    אני מאחלת למי שהתפכח סוף סוף וסרב לשמוע אותי בעבר שיהיה חזק. שיאמין שיש חיים אחרי ושיבין שהוא הוא אדון לגורלו.

    גניבת נשמות והתעללות. שיעבוד וכפיה. זה לצערי המקום שהיה. תסמינים של ניצולי שואה תמצאו אצל התמימים שהתפכחו. אובדן חשיבה עצמאית.
    ליבי ליבי איתכם. שימרו על הילדים. השבר הוא גדול מאד. אובדן התמימות והבחירה ואובדן הצלם האלוקי שלנו שהוא זכות הבחירה - מה שמבדיל אותנו מגולם למעשה - הוא הדימום הגדול.

    במחשבתי עלו בי בעבר דימויים רבים למקום זה והדימוי המוצלח ביותר בעיני למקום זה הוא ארץ הפלאות של פינוקיו - ששם הובטחו לו ממתקים מבוקר עד ערב, לונה פארק וחיים משוגעים. בשלב מסויים הוא הפך לחמור ולעבד וכשניסה להזהיר את הילדים החדשים שהגיעו, הם לא שמעו אותו. זה היה שיח חרשים כי הוא כבר נער כמו חמור... כמו עבד ... כמו כל אחד ואחד שהיה שם בתלמים...

    הכאב, האבל, השבר, הזמן שחלף כל אלו מכים בי. היום פחות אבל עדיין תוקפים אותי. השאלה מה היה קורה אילו לא הייתי מגיעה לשם ממשיכה להדהד תמיד.

    מכל מה שקראתי והבנתי עד עכשיו ומנסיוני המר עם משפחת שוקרון אני יכולה לומר שאני מאמינה שמה שבן ארצי אומר הגיוני וייתכן. השוקרונים וחבורתם הם אנשים אלימים ורעים ומסוגלים היו לכלוא אותו. אני הסתכלתי ברוע שהיה להם בעיניים. אבל עדיין בן ארצי לא זך וצח כשלג. הוא שיתף איתם פעולה תקופה ארוכה, כנראה עד שלא יכל יותר. השקר מן הסתם העיק עליו וכשהם זיהו את זה הם החליטו להעלים אותו.

    אני שמחה סוף סוף לראות את האמת יוצאת לאור. אני הייתי היחידה שעמדתי ואמרתי אתם משוגעים ואני שפויה. וקשה, תאמינו לי קשה להיות אחד נגד כולם. היום יש לכם אחד את השני כדי לעבד את מה שעברתם ואתם יודעים שאתם שפויים. לי היה קשה יותר. אבל ניצחתי וגם אתם בסופו של דבר תנצחו.

    מקווה שתחנכו את ילדכם לבחירה חופשית ועצמאית ותאפשרו להם להיות נאמנים לעצמם.

    אחרי הכל, חושבת עליכם המון. שמחה ועצובה איתכם ברגעים אלו. והמדהים הוא שיבוא היום ותבינו שכאן ועכשיו זה זמן הגאולה האמיתי. זמן של יציאה מעבדות לחירות ומאבל ליום טוב. זה היום נגילה ונשמחה בו - כי אין שמחה כהתרת הספקות.

    אני מניחה שמי שהיה בתלמים יודע מי אני.
    ואשמח לעזור בעצה ולהיות חלק מתהליך הבירור שאתם עוברים.

    מיה מורינו - ידעתי שהם יציקו לך ויתעללו בך לאחר מות עמנואל הי''ד. אני מכירה את הרוע שלהם מקרוב. תהיי חזקה. אני מאמינה שהזכות של בעלך היא זו שהצילה את כל האנשים וחשפה את הסיפור. לאחר שנהרג ידעתי שהזמן שלהם קצוב. אין מצב שאחרי שהלך עמנואל הוא ייתן להם להמשיך בפראות ובפלצות שהם נהגו בה.

    אוהבת אתכם.
    אמת.

    • לאמת היקרה. פסיכיאטר דחוף!! אל תפילי תיקים על ה"כת" אלא על

      מיטב , 17/03/09 21:11

      חולשה עצמית שלך!!!!

      • איזה חמודה את

        חחח, 10/04/10 04:39

        אני מקוה שגם את, נאה דורשת ונאה מקיימת, מקפידה לבקר אצל הפסיכיאטר וכל דבר רע וטוב שקורה לך בחיים תמיד תמיד דואגת לקשר לחולשה או לעוצמה הפנימיים שלך.

        או שאת עושה את זה רק לאחרים חזירה קטנה?

    • מדהים. הרבה כח! עלי והצליחי! אבישי בן חיים, תקרא את זה. (ל''ת)

      שלומי, 17/03/09 21:20

    • תודה על זה (ל''ת)

      מישהו, 18/03/09 04:59

  • 48.

    ומדוע מר קטורזה צריך מכשירי האזנה במשרד שלו? (ל''ת)

    שאינו יודע לשאול 3., 17/03/09 20:34

  • 47.

    ומדוע מיכה העמיס מסמכים בשקיות אשפה? (ל''ת)

    אינו יודע לשאול 2, 17/03/09 20:34

  • 46.

    יש לי תשובות לשאלות...

    אחת שתוהה..., 17/03/09 20:33

    בעצם,אין לי...
    אני תוהה,איפה הוסתר,כל הרשע שצף פה פתאום,שבו כולם פתאום יודעים כמה ניר היה מוקף באנשים רעים,וכמה זוגות כביכול,הרב שוקרון גירש,וכמה שקרים היו סביב,וכמה התעללויות,וכמה רשע...תגידו,איפה היתם כולכם,עד שניר,פתח את הפה...?הייתם שותפים שבשתיקה,לפשעים האלה???אשתו של ניר בן ארצי,ניסתה להתאבד,כי הבינה עם מה הולכים לגלות על בעלה.לפחות יש לה מינימום של כבוד עצמי.הוא,זה כבר משהו אחר...

    • כל אחד חשב שמשהו אצלו לא בסדר אז שתק.

      הרב ניר הוא איש קדוש., 17/03/09 20:58

      אתה לא הולך ומספר לשכנים שלך על הזוגיות שלך. וכשהכל התפוצץ אנשים נפתחו ולאט לאט גילו עם איזה פושעים התייעצו.הרב ניר מעולם לא היה שותף לפשעים אלו, הוא נבגד על ידי אנשי סודו. הוא סמך עליהם. אתם לא הייתם סומכים על אדם גדול כמו הרב שמואל? רק מה שהכסף , הכבוד והשררה עיוורו את עיניו.

      • מי אמר שהוא רב גדול

        חי, 19/03/09 09:17

        אל תסתכלו על הזקן והתחפושת
        הזוהר כותב '' מאן דהוא רב , הוא זעיר ''

        אם תבדקו כצת בעברו .....

  • 45.

    מדוע לפני שהפרשה התפוצצה רצה לה אלה הקטנה למחוק קבצים? (ל''ת)

    שאינו יודע לשאול., 17/03/09 20:33

  • 44.

    תתעוררו, החיים הם לא אשליה

    אחת שחושבת, 17/03/09 20:32

    כמה הוצאת דיבה ולשון הרע?
    האם אתם באמת מאמינים שרב שהוביל קהילה שלמה מסוגל להמציא מכתבים כאלו. לאן הגעתם שאתם מסונוורים בדרככם עד כי אינכם מסוגלים לראות כל רציונליזציה? לא תאמן העובדה כי אדם שאליו אתם מייחסים כוחות מיוחדים ומשיחיים נראה לכם מנהיג הולם יותר מרב שהוסמך.שכחתם את מהלך ההיסטוריה ומשיחי השקר מעבר לכך אתם באמת מסוגלים לחשוב שכפו עליו הודעה או כפי שניר טוען בכוחות עליונים הכריחו אותו לכתוב את המכתבים הללו ולא רק אותו הכריחו אלא גם את אישתו אבל בפעם האחרונה שבדקתי היא לא טוענת שגם אותה חטפו. איך זה בדיוק מסתדר לכם???????
    אולי גם עליה השפיעו כוחות רוע וכישוף? נכון, קשה לראות כאן את האמת בעיקר כאשר מעורבים אמוציות אבל, יש כאן עיוות והוא בטח לא שלי...

    • ממתי הרבנות מעניקה הגנה מפשעים. (ל''ת)

      תחשבי שוב., 17/03/09 20:55

      • אשליות

        אחת שחושבת, 17/03/09 21:37

        ומתי כישוף בכוחות רוע יצאו מספרי האגדות???????????

    • לאחת שחושבת שחושבת ולכל מחפשי האמת!!

      מיטב , 17/03/09 21:05

      "רב שהוסמך" זה לא ראיה לכלום!! ואן מה להוסיף בנדון.

      הכוחות המיוחדים של ניר בן ארצי (היו) ידועים לאלפים ורבבות מכל קצבי תבל.

      3 שנים כולנו חשבנו שהרב ניר נמצא בצפון כדי לעבור תיקונים והחבורה שסובבה אותו מידרה אותו ברמות נוראיות. מכיוון שהנחת היסוד היא שמדובר באנשים טובים ונאמנים אפילו אשתו וילדיו של ניר האמינו שהוא חייב לעבור תיקונים.... זה מה שטבעת החנק סביבו סיפרה.(הם טענו שהכל נמסר משמים....)

      עכשיו הכל מתפוצץ בפנים וברור לעין כל שהחברה האלה שסבבו אותו וחנקו אותו - עשו שימוש איום ונורא בכח הרב שניתן להם.

      מה לעשות - יצר רע יש גם לרבנים מוסמכים וכל שכן לבעלי תשובה עם עבר מפוקפק....

      תמימותו של הרב ניר הביאה אותו להיכנע לאנשים שבתחילת הדרך היו אולי נאמנים לו.

      וכבר רמזתי יותר מידי....

      • אם בשקרים אנו עוסקים...

        נמאס..., 17/03/09 21:42

        רמזת יותר מדי???????? המשחקים הטיפשיים האלו ממש נמאסו. ובפעם האחרונה שבדקתי ובטח לפי הדת, רב שהוסמך הוא דמות פוסקת הלכה והרבה מעבר... בכל מקרה זה הרבה יותר ממה שיש לניר להציע כן ניר הוא לא רב. עוד שקר בולט לעיין בעצם השם שנותן לעצמו.

        • אז בגלל שהוא רב מותר לו לענות אדם ולהכות אותו? (ל''ת)

          פושע בשם הרבנות., 18/03/09 19:42

        • מזל שהוא מוסמך. ככה הוא יכל להיות עם מזל.... (ל''ת)

          ספרו כבר את האמת. יותר מעניין...., 18/03/09 19:43

    • כמה הבהרות הקשורות לפרשה...

      אביטל, 18/03/09 09:25

      אתם באמת מסוגלים להאמין,שאדם,שהוא,כביכול,בעל כוחות על טבעיים,יקיף עצמו במשך מעל ל 10 שנים,באנשים רעים,ולא יצליח בכוחותיו,לעמוד על טיבם...?!?אתם באמת מסוגלים להאמין,שהרב שוקרון,שהיה ראש אולפנא,שהוא דמות חינוכית נערצת,שליווה את הרב שנים,ו''שכב על הגדר'' למען ניר בן ארצי,כשכולם טענו כלפי ניר,שהוא טרקטוריס הזוי ואנאלפבית,הרב שוקרון,ליווה במסירות אין קץ,ימים ולילות את ניר...הרב שוקרון,הוא יחטוף את ניר,יענה אותו,ירעיב אותו,יכה אותו,יכניס אותו ערום לשק,יזרוק במדבר,ניר ילך מעל 20 ק''מ ברגל,לא יגיד כלום...ו''פתאום'',8 חודשים,אחרי,הוא ''פתאום'' יחליט לספר מה שהוא עבר,ו''פתאום'' אשתו של ניר,''ברגישות אין קץ'',תבין איזה סבל והשפלות הוא עבר,שבמקום לעודד רוחו,ולומר לו ''בעלי היקר,אנחנו נילחם על הצדק,כדי שהפושעים שעוללו לך את זה,ייתנו את הדין...'',היא מחליטה דווקא להתאבד...נו,מילא.

    • יש משהו בדברייך

      אבל.., 20/03/09 00:43

      שני הצדדים הזויים ברמות קשות ואי אפשר להגיד שלא. גם הרבנים שהעלו אותו וטיפחו אותו ואמרו לכולם שהוא הרב הכי ענק וצדיק בעולם. תכלס הם כולם שם חשבו שהוא המשיח... אז בבקשה אף אחד שם לא יצא נקי מהסיפור.

  • 43.

    סוף סוף גילויים חדשים...

    מאושרת..., 17/03/09 20:27

    כל תומכי ניר בן ארצי,יחגגו באינטרנט,ו''ינצחו'' במדיה הלא חשובה הזו..והאמת תצא לאור,היכן שצריך...תומכי ניר בן ארצי,תיהנו משעות אחרונות,של שפיכות דמים,שקרים,רוע וחילול ה'...הסוף של הרשעות הזה,וסופו של הראוי לרחמים,ניר בן ארצי,קרוב מתמיד.

    • התחלת לחזות בעתיד? (ל''ת)

      הזויה נוספת..., 17/03/09 20:37

      • תמיד הייתי,למה אתה מעליב ואומר שרק התחלתי?!? (ל''ת)

        נעלבת, 17/03/09 21:26

    • גילויים חדשים? אולי שקרים נוספים... (ל''ת)

      שפכתם את דמו של הרב ניר הצדיק., 17/03/09 20:37

      • גילויים.גילויים. (ל''ת)

        שקרים זה מהכיוון של בן ארצי., 17/03/09 21:28

    • מה קרה? הרב שמואל ממשיך לדמיין עוד סטיות?

      לא התייאשתם מעצמכם?, 17/03/09 20:39

      או ששותפיו מייעצים לו כיצד להמציא עוד שקרים. אולי מזל מייעצת לו מעברה המיני השופע...
      האמת, אפשר לשאול את כל גברי המדינה, על כולם היא עברה....

    • בתור אחת שנותנת יד לפשע...

      יותר מאושרת ממך בטוח., 17/03/09 20:42

      הייתי מצפה שתחפרי לך בור ותיכנסי לתוכו.
      בעצם אתם מעולים בדברים האלה, תשאלי את שמעון לגבי העינויים שלו ושיטות הלוחמה המטורפות שלו. הוא יסביר לך בדיוק.
      תתעוררי לפני שיהיה לך מאוחר. הם אבודים. חבל עלייך.

      • לחפור לעצמי בור?!?את לא מאמינה מה קרה לי...

        מגחכת לי., 17/03/09 21:32

        לפני כמה שנים,חטפו אותי,עינו אותי,הרעיבו אותי,הכניסו אותי לשק,זרקו במדבר,וקרו לי עוד מלא דברים,ששמרתי לעצמי,ועכשיו פתאום החלטתי להתוודות.וטוב ששאלת...לא.אני לא מתכוונת להגיש תלונה.

        • יושבות עכשיו מול המחשב כמה שרמוטות

          ושולחות תגובות כנגד הרב ניר, 18/03/09 00:03

          כדי ליצור כביכול תמונה כאילו יש תמיכה לפושעים ולא כולם נגדם... לא אאריך בדברים אבל הכל בולשיט!!! כל מושב תלמים והעמותה כולה ככולה למעט הפושעים ובני משפחתם(וגם זה לא בטוח...)תומכים חד משמעית בניר בן ארצי! גם אם ייתברר שהחטיאו אותו ח''ו.
          אז אל תבנו על זה.

          • מישהו פה לחוץ,מבוהל ומפוחד,ולכן איבד את הרסן.

            גם ''שרמוטות'',לפעמים צודקות., 18/03/09 09:37

            מה זה המילים האלה?בחצר של איזה ''רב'',למדת אותן''?ואולי גם ''רב החצר'',נתן לך דוגמא אישית...?!?תירגע.

            • אני ממש לא חסיד של ניר

              ככה שלי מותר להגיד שרמוטות, 18/03/09 10:18

              וכן, אתן שרמוטות...
              אני גם לא דתי כך שהלשון שלי חופשייה ואני לא מבייש אף אחד, דבר שאי אפשר להגיד עליכן...
              זכור לי שאפ פעם מישהו מהיישוב היה מעיז לומר מילה כנגד הרב ניר הייתן מוכנות למות על כבודו...פתאום הוא סוטה ורמאי...???

              • אתה לא חסיד של ניר,ולא דתי,אבל ממש משתלח ומקלל. (ל''ת)

                קח רגיעון., 18/03/09 11:00

    • מדיה לא חשובה? הצחקת אותי. (ל''ת)

      אז מה את עושה כאן?, 17/03/09 20:43

  • 42.

    למה השתיקה הזאת של הנחשדים? אין זאת הודאה?? (ל''ת)

    מיטב , 17/03/09 20:22

    • באמת חשוד... (ל''ת)

      בטח מתכננים בריחה., 17/03/09 20:35

    • לא,פשוט נהגו בניר במינימום של כבוד,הנובע מרחמים,

      עצוב לי עליו, 17/03/09 20:56

      על אדם שפעם היה משהו,והיום הוא פחות מכלום.
      תמתיני כמה שעות,ותביני.

      • המתנתי כמה שעות, אפילו יום בשבילך... (ל''ת)

        עוד לא יצאת מהמחילה? חפרפרת..., 18/03/09 19:46

  • 41.

    בזכותך נותרה בנו מעט אמונה בבני אדם. תודה. (ל''ת)

    אנחנו אוהבים אותך הרב ניר.., 17/03/09 20:15

  • 40.

    הרב מרדכי!!! איך שתקת כשמול עינייך היכו את הרב ניר, איך? (ל''ת)

    לא מבין. פשוט לא מעכל., 17/03/09 20:13

    • מרדכי שוקרון אחד הרשעים

      מה יש להבין?, 17/03/09 22:23

      אני אחת שעברתי תחת זרועו של עלק רב מורדכי (אליהו הנביא....). בחיים שלי לא ראיתי כזה רוע ואיומים. אחרי שהוא איים עלי שינדה אותי מהקהילה ברחתי מתלמים. כשסיפרתי לאנשי הקהילה שהוא איים עלי הם לא האמינו לי. היום הם מבינים שאמת דיברתי. חבל שאז הם אטמו אזניהם.
      אל תטעו - אני בטוחה שמרדכי שוקרון היה השוטר הטוב בכל מסכת ההתעללות הזו. הוא רע כמו הבן אם לא יותר ומפלצת כמו הכלה שלו תמר.

      השם ינקום בהם. אמן.

      סוף סוף האמת מתגלה. כל כך חיכיתי לזה

      חזרה לי האמונה

      • את עברת,לא '' תחת זרועו'',אלא מתחת להרבה גברים...

        לא היה קשה לזהות אותך,לפי התגובה., 18/03/09 11:04

        בתור אחת שעברה בהרבה מיטות,שהן לא של בעלה,לא אמור להפריע לך,לעבור תחת זרוע של מישהו.גשי דחוף לטיפול,את חולת נפש...''אני בטוחה שמרדכי היה השוטר הטוב...הוא רע כמו הבן שלו...'',תגידי,את מפגרת?!?

        • אחת שיודעת מי זה מרדכי

          גם אם עברתי מתחת להרבה גברים לא התעללתי באף אחד, 18/03/09 13:13

          החיה הזאת מרדכי שוקרון השפיל נשים על ימין ועל שמאל. אני לעומתו נפגעתי ועונתי, אבל הוא שיחק אותה צדיק. לא שמעתי. לא ראיתי. אני לא מפגרת. אני הסתכלתי לאמת בעיניים. אסור להתקרב לחבורת מטורפים הזאת.

          אמת מארץ תצמח.

          תאמינו לי מה שמפרסמים פה זה קצה הקרחון של האמת שתתגלה עליהם. חבל שיש להם במשפחה כמה נשמות שבויות. הלוואי והצדיקים שמתוכם יעזבו אותם. לטובתם....

  • 39.

    מספיק לבוא ולשמוע סיפורי זוועה של זוגות...

    הורסי בתים מלאי זימה., 17/03/09 20:12

    יש זוגות שקיבלו הדרכה מפי הרב שמואל כיצד כדי להם להתגרש.... במקום שלום בית הוא היה אומר, זה זמן טוב לגירושים...
    הוא גרם לחברה מאוד קרובה שלי לעזוב את בעלה. הוא היה מחמיא לה על כמה שהיא יפה יותר כשהיא מרזה, וככל שהיא רזה יותר היא רוחנית יותר... (באוזנים שלי שמעתי!!!!)
    ולי הוא היה אומר שאני יפה ולא צריכה להתאפר...
    המזכירה שלו הייתה חוקרת את הזוגות לגבי חיי המין שלהם. הטענה שלה הייתה שהיא צריכה לספר הכל לרב שמואל.
    תתעוררו. נעשה כאן פשע איום לא רק לרב ניר אלא גם למלא משפחות שניזוקו מ''ההדרכה וההכוונה'' של פושע זה.

    • כשגבר מכה את אשתו,או בוגד בהאת רוצה שהרב שמואל,יעשה שלום בית??????????

      מופתעת מכמות הרשע שרץ פה., 18/03/09 11:09

      המזכירה שלו הייתה חוקרת את הזוגות,לגבי חיי המין שלהם??נראה לך סביר,שרב ש''הורס בתים'',ייתן החיה למזכירה שלו,לחקור זוגות בנוגע לחיי המין שלהם??
      לי נראה שרוב הזוגות,שהרב שוקרון עזר להם התגרש,ניהלו חיי מין,ולא עם הנשים או הגברים החוקיים שלהם.

      • משהו מכל מה שהולך פה נראה לך ''סביר''? (ל''ת)

        לדעתי, גילו פה כנפייה של עברינים. מסכן הרב ניר., 18/03/09 19:48

  • 38.

    אולי משהו מוכן להסביר

    מאיר יאיר, 17/03/09 19:49

    היכן היו נשותיהן של 4-5 המופלאים שהתעללו וביזו? האם ידן במעל?

    האם אתם יודעים שהראו לרב בן ארצי ''גט'' ו''הוכחות'' שאשתו חיה עם גבר אחר(לבר המצווה של בנו הוא הגיע חיוור וכחוש בידיעה שהוא ואשתו מגורשים....) ולאשתו ספרו שהוא חי עם מאישה בטבריה???


    חכו חכו ותראו מה עוד יתפוצץ לכולנו בפנים. וואו איזה זקנים ארוכים יש לחבורת האכזריים האלה!!!

    וכאמור - מה עם נשות המתעללים???????
    משהו רציני מוכן להשיב??

    • נשות המתעללים.

      למיטב ידיעתי..., 17/03/09 20:30

      אז ככה, מזל קטורזה ואפרת פטיטו ידעו על כל ההתעללויות, הן אפילו הגו כמה מרעיונות האימה. לעומת זאת לתמר ואלה לא סיפרו כלום. אבל עכשיו הן יודעות הכל והן תומכות בבעלים שלהן.

  • 37.

    כולם איתך

    בהצלחה לרב ניר בן ארצי שליט''א, 17/03/09 18:42

    כל מי שידם נגע בשוחד הלך עם שמואל שוקרון, מרדכי שוקרוןצבי וייצמן מיכה פטיטו והנוכל הגדול מכולם שמעון קטורזה

    • ומה חלקן של נשות המתעללים? אף אחת לא ידעה כלום???? (ל''ת)

      ההמום, 17/03/09 19:59

  • 36.

    מאחורי כל אדם מפלצתי עומדת אישה מפלצת (ל''ת)

    אפרת, מזל, אלה תמר וציפרה סוללללל, 17/03/09 18:28

    • תקשיב לי טוב.

      ניקול ההמומה, 17/03/09 19:34

      ההודעה שהשארת פה, היא שפיכות דמים, היא רצח, היא עזות מצח, היא ניבזות, היא רישעות.

      אני אפילו לא יכולה להרגע מהעובדה שאנשים כמוך, מחזיקים מקלדת... ובמו ידיהם שופכים דם. כפשוטו וכמשמעו.
      נורא ואיום.

      • צאי מההלם. אתם תומכים בפושעים. (ל''ת)

        מקומם בכלא., 17/03/09 20:04

        • ואיך אדם יכנס לכלא...

          אתה טיפש., 17/03/09 20:36

          אם ניר בן ארצי,לא הגיש תלונה??????

          • הוגשה תלונה. מתנהלת חקירה. וכן, הם ייכנסו לכלא. בקרוב. (ל''ת)

            ואתה קורא לי טיפש??? הצחקתני...., 17/03/09 21:00

      • חולת נפש. אמת מארץ תצמח (ל''ת)

        הדמים שתמר שוקרון שפכה עדיין צועקים מתוך הנשמות, 17/03/09 20:45

        • אותי,תמר הצילה ממוות.רוחני ופיזי!!!! (ל''ת)

          אתם תיתנו דין,על שפיכות הדמים הזו!!!, 18/03/09 11:12

          • לה לה לה... לפחות תחכי בין תגובה לתגובה... (ל''ת)

            שני- תשתפרי ומהר., 18/03/09 21:44

        • הרבנית תמר,צדיקה,שופכים את דמה! (ל''ת)

          תלמידה במדרשה., 18/03/09 11:13

          • מה את אומרת? באמת? כן? יופי! (ל''ת)

            ממש מעניין אותנו. נותנת יד לפשע., 18/03/09 21:45

          • צדיקה מהתח.... (ל''ת)

            חי, 19/03/09 09:20

    • ולכן היא ניסתה להתאבד... (ל''ת)

      ותודה שעזרת לי להבין..., 17/03/09 20:35

      • אתה יהודי בכלל? ערב רב.

        קצת כבוד., 17/03/09 21:02

        נכון שתגובה 36 היא קיצונית, אבל שלך היא פשוט נוראית. אתה ממש שופך את דמם של הרב ניר ואישתו.
        כאילו מה שחמשת המופלאים לא הצליחו אתה רוצה להמשיך.
        תתבייש.

        • היא שפכה את דמה,ברגע שניסתה להתאבד (ל''ת)

          נהיית פתאום רגיש?!?, 18/03/09 11:15

  • 35.

    אני לא מבינה איך אפשר להית כל כל רעים ואכזרים. (ל''ת)

    מעוצבנת., 17/03/09 18:11

    • תפני את השאלה,לאנשי ניר בן ארצי. (ל''ת)

      היגיון פשוט, 17/03/09 20:36

      • ואני מפנה אלייך. איך אפשר לעזור לפושעים? (ל''ת)

        נמאס כבר מהצביעות שלכם., 18/03/09 19:49

  • 34.

    וזה שלקטורזה לא היה מה לאכול ועשה סילוק משכנתא? (ל''ת)

    תוהה 2..., 17/03/09 18:10

  • 33.

    איך אדם שאישתו לא עובדת, יכול לבנות כזאת וילה??? (ל''ת)

    תוהה., 17/03/09 18:09

    • שמעת על ירושה/זכייה בלוטו/משכנתא/הלוואות...

      נמאס מצרות עין ורוע., 17/03/09 20:37

      או שאם היא הייתה מורה שמביאה,4000 ש''ח,כבר לא היית שואל מאיפה הכסף????

      • איזה לוטו ואיזה נעלים

        אחד שיודע, 18/03/09 09:27

        להקים בית כזה תוך 3 חודשים, זה רק בזכות גזל וגניבה.

        • אם ''אתה יודע'',כנראה שיש לך ניסיון... (ל''ת)

          אתה רוצה להתוודות על משהו...?!?, 18/03/09 11:10

      • תעשה לי טובה. צרות עין? צריך להיות עיוור כדי לא לראות שיש פה גנבים. (ל''ת)

        תפסיקו להגן על פושעים., 18/03/09 19:50

  • 32.

    בטח ביקש לצאת לגלות... כדי שיהיהלהם יותר נוח לגנוב כסף... (ל''ת)

    רבנים ביום. גנבים בלילה., 17/03/09 18:09

  • 31.

    הרב ניר דובר אמת. (ל''ת)

    לאה., 17/03/09 18:07

    • לאה...תודה ש''שפכת'' אור על הפרשה...

      משועשעת מהשטויות שאנשים כותבים פה...., 17/03/09 20:39

      הבאת פה חיזוקים,ןתימוכין,ועובדות,שהתמונה עכשיו בהירה וברורה לכולנו...

      • אני לא חייבת לך כלום. חכי ותראי. (ל''ת)

        לאה., 18/03/09 19:50

    • ניר בן ארצי,משקר... (ל''ת)

      ואפילו לא צריך פוליגרף,רק שכל ישר., 17/03/09 20:39

  • 30.

    צריך אדם עם מוח מאוד עקום כדי לכתוב את הדברים האלה. (ל''ת)

    הרב שמואל - אתה על אקסטזי??? נראה שאתה בטריפ ארוך., 17/03/09 18:06

    • או..לא לסיים כיתה ד'... (ל''ת)

      ניר בן ארצי,עונה לתיאור הנ''ל., 17/03/09 20:40

  • 29.

    יש לי רעיון מאיפה הם לקחו את הרעיונות ההזויים שלהם? (ל''ת)

    אולי ממה שהם עושים... נואפים. הורסי משפחות., 17/03/09 18:05

  • 28.

    מפחיד להאמין לזה. אבל לצערנו קרו דברי זוועה כאלה בעולמנו. (ל''ת)

    איזה הזוי זה נשמע., 17/03/09 18:01

  • 27.

    שמתם לב שאף אחד לא מגן על המשפחות האחרות ? (ל''ת)

    אולי יש משהו בדברים. מפחיד., 17/03/09 18:00

    • שאר המשפחות

      לא חשוב, 17/03/09 18:18

      כי הרב שמואל הוא מי שמוביל כרגע את המהלך אז אם אומרים שהוא בסדר קל בחומר מי שאיתו ביחד משפחת קטורזה וויצמן פטיטו!! וכל השקט כרגע זה מהמשפט יפה שתיקה לחכמים קל וחומר לטפשים אבל משפחת בן ארצי לא מפסיקים לבלבל את המוח ולהלל את הסוטה הזה!!!!

      • יפה לרב שמואל ששמו נקשר בפושעים... (ל''ת)

        אומר לי מי חבריך אאומר לך מי אתה..., 17/03/09 19:52

        • אז גם ניר פושע...היה ''דבוק'' אליו,15 שנה... (ל''ת)

          זה מזה בסיסי..., 17/03/09 20:40

  • 26.

    משתמשים בשם של אלוהים (ל''ת)

    כדי להיות השטן..., 17/03/09 17:59

  • 25.

    לא להאמין כמות התומכים שמגיעה לתלמים!!! מטורף מה שהולך פה... (ל''ת)

    אלפי אנשים מגיעים לרב ניר!!! איזה יופי!!!, 17/03/09 17:56

    • וכמו שהגיעו,עניין של זמן שינטשו אותו. (ל''ת)

      בטוחה לחלוטין באמת ובעובדות., 17/03/09 20:41

      • שמענו עליכם... (ל''ת)

        עכברי מעבדה..., 18/03/09 19:55

  • 24.

    דעו לכם, כי גם בתוך השוקרונים יש פילוג....

    מהקהילה בתלמים., 17/03/09 17:55

    יש בתוכם כאלו שיודעים ומכירים באמת ומפחדים לצאת איתה.הם יודעים שהרב ניר דובר אמת.
    אני מקווה שהם יצילו את עצמם, כי כשכולם ייפלו, והם ייפלו, החוששים ייפלו איתם....

    • שום פילוג,בשוקרונים.חזקים מתמיד.

      כמה שקרנים גיליתי פה בימים האחרונים..., 17/03/09 20:29

      מאמינים בבורא עולם.האמת והצדק,ינצחו.

  • 23.

    בגלל שהם רבנים מוסמכים הם ''בטוח'' דוברי אמת. תתעוררו! (ל''ת)

    שמעתם על המושג הטיפשי ''בני טובים''?, 17/03/09 17:53

  • 22.

    כנסו!!!

    מביטה מהצד נדהמת., 17/03/09 17:52

    לציבור הדתי לאומי יש היתר לשפוך את דמו של יהודי כיוון שהייחוס שלו לא מגיע ממשפחות המלוכה?(יהודי פשוט)
    אני מתביישת בנו.
    אני לא נוקטת צד.
    אבל תחשבו לרגע אם הסיפור הזה אמיתי? אז אנחנו רק ממשיכים לעשות עוול.
    אז אולי כדי לחכות עם הסכינים. אולי.

  • 21.

    מכתבים

    אחת שקראה את המכתבים(עד כמה שהגועל נתן), 17/03/09 17:48

    חבל שלא פרסמו את המכתב של אישתו איך שהיא מדברת אליו שנתיים ושמונה חודש שהוא בטבריה היא עוד שניה בולעת אותו דרך המכתב והיא אומרת שאיך שהוא מתנהג זה כמו שהיא תכניס עוד גבר לבית ושהוא צריך להתנהג כמו אבא ולא כמו ילד שכל מה שמעניין אותו זה..
    וכו'....רוצים עוד??

    • שקרנים. נמאסתם! (ל''ת)

      תעזבו את תלמים., 17/03/09 18:16

      • מכתבים

        מכתבים, 17/03/09 20:05

        חכו חכו עוד יגיע היום ותשמעו איה גועל האדם הזה!!!! רב אלק'!!!!

        • אני מסכימה לכל מילה. (ל''ת)

          הרב שמואל, ביזיון לתורה., 17/03/09 20:31

    • עוד מעט כל הזוגות שהחרבתם יירגמו אותכם באבנים. (ל''ת)

      עצה שלי - תברחו על נפשותיכם ומהר. מלאי זימה., 17/03/09 18:17

    • עד כמה שהגועל נתן? תבקשי מהרב שמואל שיכתיב לך עוד... (ל''ת)

      יש לו ראש מלא בדמיונות. נואף גדול. רודף שמלות., 17/03/09 18:18

    • ברור לי שהיא לא כתבה את זה. איזה אישה מדהימה. (ל''ת)

      מכיר אותם., 17/03/09 18:19

    • מיכאלה פטיטו עם מי הייתה (ל''ת)

      שמעון קטורזה, שמואל שוקרון, צבי וייצמן מיכאלה פטיט, 17/03/09 18:33

    • ימים יגידו על חבורת הנוכלים

      ימים יקידו על כל השוחד שלקחו חבורת נוכלים, 17/03/09 18:35

      מיכה פטיטו, מרדכי שוקרון, שמואל שוקרון שמעון קטורזה צבי וייצמן חבורת נוכלים רמאים שקרנים

    • מנוולת. איך אפשר לעולל דבר כזה לאדם יהודי? (ל''ת)

      זה מה שחמך הכתיב לך?, 17/03/09 18:44

    • נו...למה את מחכה.שדרי. (ל''ת)

      צמאה לאמת,ומפנימה,שניר משקר..., 17/03/09 20:42

      • תפנימי מה שתרצי. הרב שמואל משתמש בכתר התורה לבצע פעים חמורים. (ל''ת)

        תתקשרי לרב שמואל אליהו אם את לא מאמינה., 18/03/09 19:57

  • 20.

    שמעתי את הרב שמואל אליהו בטלפון.

    אמת!!!!!!, 17/03/09 17:43

    הוא דיבר עם רב מקורב אליי. והסביר לו שהוא כבר כמה ימים עוסק בסוגייה הזו.
    והודיע לו כי הוא התקשר לרב שמואל שוקרון ואמר לו שיחזור בתשובה ויבקש סליחה מהרב ניר.
    לא המצאות ולא נעליים. אמת.

    • מידע חדש בפרשה...

      מקורבת לרב,שיש לו(כנראה)הרבה מקורבים..., 17/03/09 17:50

      ''הוא דיבר עם רב שמקורב אליך...''??מה אתה אומר??פתאום כולם ''מקורבים'',פתאום כולם ''יודעים''...תשמע...רב מקורב לרב אליהו,אמר לי שהסיבה היחידה שכרגע לא יוצאים בפומבי,נגד ניר בן ארצי,זה כי מרחמים עליו...הרי אם היה אמת בדברים של ניר בן ארצי,חובתו של הרב אליהו,הייתה,להוקיע אותו בפומבי...אבל כל מה יש זה ''שמעתי ממישהו ששמע,ממישהו שמקורב למישהו,ששמע מקרוב של מישהו...''...ועוד חותמים את זה ב''אמת''...אם זה לא היה עצוב,זה היה מצחיק.

      • ואת מצפה שנאמין לך? פתאום גם את מקורבת? (ל''ת)

        חחחח התירוץ שלך משמש נגדך!, 17/03/09 18:14

        • הלו...מכיר את המילה ''ציניות''...?!?קח דחוף קורס בהומור... (ל''ת)

          למרות,שאותי הצחקת.גם טיפשות,לפעמים מצחיקה., 17/03/09 20:45

          • אם את כ''כ חכמה. איך באמת את לא מבחינה? (ל''ת)

            טיפשות כואבת., 18/03/09 19:57

      • ממתי ''מרחמים'' על מי שמשקר? (ל''ת)

        תמשיכי לתרץ לעצמך תירוצים ולהתנחם בשקר., 17/03/09 18:14

      • האמת? לו אני הרב שוקרון...

        ארומה, 17/03/09 19:21

        לא הייתי חס על מי שהיה עד לא מזמן אלופי ומיודע, ורבי, ולא הייתי חס על בריאותו, אפילו שהידרדרה עד כדי כך, הייתי יוצא נגדו בחרב פיפיות.
        אבל, כנראה שהרב שוקרון, קרוץ מחומר אחר. הנעלבים ואינם עולבים, יקומו נא בני הישוב הנכבד, ויגנו על רבם.
        מיד.

        • אינם עולבים? הצחקת אותי... (ל''ת)

          פושע מסתתר. מתפלל שיעבור הזעם, 17/03/09 20:05

        • הרב שמואל אולי מסתתר עם המזכירה שלו... (ל''ת)

          מחריב בתים בישראל., 17/03/09 20:06

          • בלבלת את הרב שמואל,עם ניר בן ארצי... (ל''ת)

            טעות.טועים.טעית..., 17/03/09 20:46

        • בני הישוב הנכבד מגנים על רבם בחירוף נפש. (ל''ת)

          מגנים על הרב ניר בן ארצי., 17/03/09 20:06

          • אנשי תלמים,רצו לנדות את ניר

            תושבת תלמים,שיש לה זיכרון טוב., 17/03/09 20:47

            לא רצו אותו בישוב...אבל איפה שיש ''דם'',כל התוניסאים העתיקים,ישר קמים,ופתאום תומכים בו...

            • תושבת תלמים

              אנו לא התנגדו לרב אלא רק לנמהיגי העמותה, 18/03/09 09:22

              אנשי העמותה ובראשם הרב ניר , אנשים טובים רק המנהיגים הרשעים שלהם הפרידו אותם מתושבי המושב הותיק ואני מקווה שמצב זה ישתנה בקרוב

              • יש לך אלצהיימר (ל''ת)

                גשי להיבדק, 18/03/09 13:30

            • איזה שטויות במיץ.

              תושבת תלמים., 18/03/09 20:00

              אנחנו תמיד אהבנו את ניר ומשפחתו.
              רק את כל הסובבים שלו שנאנו ואת כל הבלאגן שיצרתם סביבו.
              אם הייתם עושים לו משהו- אז הייתם רואים מה זה טוניסאים עצבניים...

  • 19.

    למשפחת שוקרון! ולשאר חבריהם מלאי הזימה.

    תושב תלמים, 17/03/09 17:39

    אני מצטרף לדגל וקווה שתעזבו את תלמים במהרה במהרה.
    שלא נראאה אותכם יותר.

    • כ''כ מלאי זימה...שהעלו שם את ערך הנדל''ן,בטירוף...

      תושבת תלמים אמיתית, 17/03/09 17:52

      כפי טובה עלוב שכמותך...הביאו לישוב תלמידי חכמים,זוגות צעירים,גני ילדים,תלמודי תורה...

      • אני לא כפוי טובה . אני אוהב אמת. (ל''ת)

        מעולם לא התחברתי לסוטים. לכו מכאן., 17/03/09 18:23

        • אולי אתה אוהב את עצמך,ושפיכות דמים... (ל''ת)

          נו...אתה ישראלי מצוי...עצוב., 17/03/09 20:48

          • תעופו באמת מהמושב

            תושב תלמים, 18/03/09 09:17

            אולי באמת תעופו כבר ממושב תלמים
            משפחת שוקרון , ויצמן שמשחקים אותה דתיים, וכמובן קטורזה המטורף ופטיטו ההומו.

    • מה שנכון נכון (ל''ת)

      חי, 19/03/09 09:23

  • 18.

    משפחת שוקרון היקרה! אנחנו אתכם!!! צאו מתוכם היברו נושאי כלי ה'

    אמת מארץ תצמח, 17/03/09 15:03

    מקומכם איתנו בנווה דקלים המתחדשת!!!

    • הלוואי והם יעזבו את תלמים! (ל''ת)

      ככה כולם מרוצים., 17/03/09 17:36

    • אתם מודעים לעובדה שהאיש הזה שאתם משבחים כ''כ,

      מאוכזבת מהרמה., 17/03/09 17:38

      עינה אדם יהודי.
      היכה אדם יהודי.
      כפת אדם יהודי.
      ירק על אדם יהודי.
      העליל על אדם יהודי.
      רימה אדם יהודי.
      ואתם נותנים תמיכה לפושע הזה?

      • את מודעת לעובדה,שאת מקשקשת...

        משטרת ישראל, 17/03/09 17:54

        כי אם כל מה שכתת היה בו צל צילה של אמת,הרב שוקרון,היה עצור...?!?

        • הכל ענין של זמן.... (ל''ת)

          יש תלונה. העניין בחקירה. הניידת בדרך...., 17/03/09 20:07

    • יששש! קחו אותם! אני מתנדב לארוז להם... (ל''ת)

      אפשר לצרף עוד כמה משפחות?(קטורזה, ויצמן ופטיטו???!, 17/03/09 17:45

    • מקומכם בכלא יחד איתי

      קטורזה, 18/03/09 09:18

      תקחו אותם במתנה

  • 17.

    למה הכתבה הזאת במדור יהדות ולא בפלילים?

    א מפסגות , 17/03/09 14:54

    או אולי ברכילות?

    • זה לא בפלילים...כי אין חקירה....

      והעובדות פשוטות, 17/03/09 15:01

      ב''רכילות'',זה לא מופיע,כי ב''יהדות'',חילול ה' בפרסום דבר כזה,הוא הרבה יותר גדול...אז למה ''להסתפק'',ב''רכילות''...?!?

      • עוד אחד ממועצת חכמי התורה. (ל''ת)

        החקירה בעיצומה., 17/03/09 20:32

  • 16.

    פרטים חדשים ומרעישים...

    טל, 17/03/09 14:50

    זה מה שכל הקשקשנים פה מבטיחים...כבר 3 ימים,''חופרים'' לנו,שיש חקירות...שיהיו גילויים מרעישים...שהאמת המרה על משפחת שוקרון תיכף יוצאת לאור...קצת סבלנות...''נושפים בעורפם''...חקירות...מעצרים...עניינים...ובמציאות,כלום.כי אין כלום.פשוט כלום.

    • סבלנות לא קונים בשום חנות.

      או שיש לך או שאין., 17/03/09 17:41

      טל, מה חשבת שחקירה כזאת תיגמר תוך מספר ימים מועטים?
      את תיווכחי לראות שאין קישקושים ולא כלום.
      אמת פשוטה.
      חבורה של נוכלים.

      • אתה עומד להיכנס להלם...

        אחת שמנחשת,מה אין לך,ואיפה..., 17/03/09 17:58

        כשמתנהלת חקירה...בד''כ...מזמינים לחקירה...שולחים למעצר בית...מוציאים צו עיכוב יציאה מהארץ...עושים,משהו...בכל זאת...אז האמת שלך,היא מאוד...איך לומר...יחסית...וגם קטנה...ממש קטנה...שהיא כבר,לא אמת.
        וסבלנות...יש...לאשתו של ניר,לא היה...היא ידעה מה עומד לקרות...ולכן,העדיפה לא להיות בחיים,כשהאמת תצא לאור.

        • כמו שאמרתי מקודם, סבלנות. (ל''ת)

          חוצמזה, מה הלחץ? יש להם הרבה זמן לשבת בתא., 17/03/09 18:25

        • לזו שמנחשת...

          אחת שיודעת, 17/03/09 18:48

          מאמי, תיראי. טחנות הצדק עובדות לאט. אבל עובדות.
          אנשים שעשו כ''כ רע לאדם, מקומם בכלא.

          • מאמי,תראי...בדיוק על זה אני בונה

            בשאנטי., 17/03/09 20:51

            על זה שטחנות הצדק יטחנו.שיהיה לאט.יש סבלנות.מי שעושה רעש בתקשורת,זה ניר.3 שנים ''סבל'',בשקט,פתאום מדבר,מיד אשתו מנסה להתאבד...אבל משפחת שוקרון,ושאר ה''מעורבים'',רגועים.אתה יודעת למה?כי טחנות הצדק,טוחנות לאט.אבל טוחנות.

            • העכברים רגועים? הם רצים מבוהלים בכלוב שלהם... (ל''ת)

              בעז''ה שיטחנו לשוקרונים ת'צורה., 18/03/09 20:02

        • אפשר לדבר ולכתוב שעות,

          ארומה, 17/03/09 19:17

          אבל נסיון ההתאבדות של גב בן ארצי, הוכיח, לי לפחות, שלא דובים ולא שקים, לא קשירות ולא חטיפות.
          הבנאדם חזר בתשובה, ניסה להגיע למעלת תלמידי חכמים דגולים, דא עקא, לא יודע מה קרה בדרך, אבל הבנאדם התנתק.. משהו קרה באותם 3 שנים, ואיזשהו גילוי, מרעיש, מרחיק לכת,מתעורר מול עיני אשתו, עד שבבושתה כי רבה, היא מעדיפה להיות בר מינן, ולא אשתו של הרב..
          מה ידעה ולא סיפרה? אפשר רק לנחש, כיד הדמיון הטובה. (או ה''לא טובה'').

      • אשליות....

        אחת שלא ממציאה, 17/03/09 21:21

        חקירה כזו כבר הייתה מתעצבת בתוך כמה ימים.
        רואים שאנשים כותבים בלי לדעת מה קורה...
        אז לידיעה כללית אחד העיתונים פרסם את דבר המשטרה שאין בסיס לטענות של ניר...

  • 15.

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    דני מעלה חמציצים , 17/03/09 14:35

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  • 14.

    מכיר את הרב ניר בן ארצי שליטא

    golangolan , 17/03/09 14:16

    צדיק!
    וכל אלו שעשו לו את מה שעשו רשעים..

    • וואהו...אם אתה אומר שהוא צדיק...

      אז אני ממש מתרשמת..., 17/03/09 14:32

      לפחות הצחקת אותי...

      • חבל לכם על הזמן

        ציפי, שני ויסמין חבל לכם על הזמן, 17/03/09 18:37

        תשבו הרבה עם שמואל שוקרון והמופלאים שלו עוד מעט לא תוכלו

        • אחחח...קנאה לא טובה לבריאות.

          שמחה בחלקה., 17/03/09 20:53

          הבנים של הרב שמואל,מדהימים.את בטח רווקה ממורמרת,ערירית ומסכנה.

      • ידעתם ושתקתם

        מזל אפרת אלה סול תמר, 17/03/09 18:39

        ידעתם ושתקתם אשרי המאמין בפשע

        • את איריס,אשתו של ניר,אי אפשר לשאול

          כי אנחנו יודעים איפה היא..., 18/03/09 13:33

          העדיפה למות,ולא לעמוד מול הנזקים,השקרים והבדיות,שבעלה עשה.

    • אני לא מבינה...

      אולי תשתוק כבר, 17/03/09 19:25

      אתה מקבל שכר לפי טוקבקים לשעה?
      מי אתה?!
      אם הייתי מכירה את הרב באופן אישי, לא הייתי מתכתבת כאן בעילום שם.. ממה אתה מתבייש.???

  • 13.

    משהו כאן מוזר,אם אמת הדבר היכן המשטרה?או הרב דביל ,כמו חבריו ואשתו (ל''ת)

    ישורון, 17/03/09 14:10

    • מאמי, נגמרו הביטויים? דביל? תחשוב רגע. רק לרגע. (ל''ת)

      מסייעים לשפיכות דמים., 17/03/09 17:44

    • גם.וגם.

      והם לא משפחת שיניים,ומי פה., 17/03/09 20:54

      ולדביליות,תוסיף נבזות,עליבות,וקורטוב של רוע.

  • 12.

    נכון מה ששמעתי? הרב שמואל אליהו אומר שהכל אמת?? איזה פחד! (ל''ת)

    מחפשת תשובות, 17/03/09 14:08

    • מאמין שזה נכון...ממי שמעת? (ל''ת)

      golangolan , 17/03/09 14:17

      • ''מכיר את הרב''...''מאמין שזה נכון...''...

        עוד פעם אתה...?!?, 17/03/09 14:54

        לך תתעסק במשהו...תנקה את הבית...אולי תעשה טיול...תנשום אוויר...אבל תמצא חיים...

        • אולי תבחר בדרך יותר בוגרת להגיב? (ל''ת)

          או שתסיים לנקות החלב מהשפתיים...., 17/03/09 17:34

    • ''מחפשת תשובות'',נקראת לבדיקת שמיעה... (ל''ת)

      אוזן קשבת..., 17/03/09 14:52

      • ככל שתתמודדו עם האמת מהר יותר. לכם יהיה קל יותר. (ל''ת)

        עינו את הרב ניר. זוכים לתמיכה ע''י עיוורים. בושה., 17/03/09 17:35

  • 11.

    רשעים!!!! מה שהם עוללו לרב ולמשפחתו. אל תתנו יד לשפיכות הדמים!!! (ל''ת)

    לוחם גולני, 17/03/09 14:07

  • 10.

    הם בעצמם מלאי זימה ושקר.

    קרובה לחבורת הנוכלים., 17/03/09 14:00

    רק אנשים כ''כ מעוותים יוכלו לכתוב דברים כ''כ מעוותים.
    טיפשים. כורים לעצמם בור.

  • 9.

    אתם רציניים? (ל''ת)

    מוח מעוות של אנשים מעוותים., 17/03/09 14:00

  • 8.

    הרב שמואל אליהו הורה לרב שמואל שוקרון ...

    להתעורר!!!, 17/03/09 13:59

    להתנתק משמעון קטורזה, לחזור בתשובה ולבקש סליחה מהרב ניר...
    אמת מארץ תצמח!!!!

    • שקר מאחד כמוך יצמח...

      למה להטעות ולשקר????????, 17/03/09 14:18

      פשוט שטויות.פשוט קשקוש.

      • הכי קל לפטור את זה כך יותר קשה להאמין שהם רשעים. (ל''ת)

        בוחרים במה שהכי קל ונוח., 17/03/09 17:33

    • ואוו! רציני? ממי שמעתתתת?.? (ל''ת)

      golangolan , 17/03/09 14:18

    • בדוק,שזה שקר וכזב...

      ליאת, 17/03/09 14:19

      הרב אליהו לא אמר שום דבר כזה,ואפילו לא משהו בכיוון...

      • איך את מעיזה לשקר? (ל''ת)

        תשאלי את הרב שמואל אליהו., 17/03/09 17:32

      • ליאתי מהו שמך האמיתי? ש(ו)קר(ו)נית? (ל''ת)

        התגייסת לשורות היצר הרע?, 17/03/09 17:46

        • אני דווקא ממשפחת בן ארצי (ל''ת)

          אבל נאמנה לאמת, 18/03/09 13:36

  • 7.

    עמותה של משיגנע פרענקלאך ............. (ל''ת)

    ישושום, 17/03/09 13:07

  • 6.

    מה הוא שכב עם פרה? גועל נפש (ל''ת)

    יקי, 17/03/09 13:04

    • אל תגזים, דובר על עיזה (ל''ת)

      דידי בדיחי, 17/03/09 13:47

      • לארבעת המופלאים יש דימיון מפותח. (ל''ת)

        מבוסס על מעלליהם האישים., 17/03/09 14:06

    • תגידו, אתם נורמליים? נותנים יד להתעללות באדם?

      איזה רמה של אנשים. או יותר נכון - חוסר רמה., 17/03/09 14:05

      הרי זה ברור שזה שטויות במיץ.. למה שאדם יכתוב דברים כאלה על עצמו? אם לא כופים עליו?

      • זו היתה שיטתו

        זהר, 18/03/09 09:49

        שיטתו היתה שכדי שאדם יתנקה עליו להוציא את זוהמתו החוצה בכתב

    • ראה מישהו שוכב עם פרה (ל''ת)

      חס וחלילה, 17/03/09 15:01

  • 5.

    אנרג'י,תתקנו את הכותרת...

    מדייקת בפרטים, 17/03/09 12:40

    לניר בן ארצי,אין הסמכה לרבנות..כך שהוא לא ''רב'',ואשתו לא ''רבנית''...ד''א,רבנית אמיתית,לא הייתה מנסה להתאבד...התאבדות זה דבר חמור ביהדות...מה גם,שאם האמת הייתה לצידם,מתוך אמונה בבורא עולם,היא הייתה יוצאת למלחמה על הצדק...במקום זה,היא ניסתה להתאבד...לי נשמע מוזר...חייבת להודות,שההתנהלות של משפחת שוקרון,נראית לי רגועה לחלוטין...הם כנראה יודעם שאין להם ממה לחשוש.
    מאחלת לאשתו של ניר בן ארצי,הרבה בריאות,יש לה ילדים ונכדים שאוהבים אותה,והם סיבה מספיק טובה,לחיות.

    • האמת, עם מה שהרב שמואל עושה, ביזיון לרבנות...

      מכיר את העובדות., 17/03/09 14:04

      משפחת שוקרון לא יודעת לאכול את העובדה שהרב ניר כבר לא מפחדת מהם.
      הם פשוט מתלבטים באיזה תא לבחור....

      • ההיסטוריה כבר בחרה עבורם...את תא הכבוד...

        אביטל, 17/03/09 14:35

        ואתה לא מכיר שום עובדות...אחרת לא היית כותב,כאלה שטויות...ואם חלילה,הרב שוקרון היה ביזיון למשהו,אז ניר בן ארצי,צריך להתבייש שבמשך 15 שנים,זה האיש שליווה אותו...אבל ניר בן ארצי יודע,שהרב שוקרון,הוא תלמיד חכם,ועוד כמה דברים טובים,שבצער רב,נוכחנו לדעת,שניר בן ארצי,לא...

        • גיחי גיחי....

          הליצן הקטן., 17/03/09 17:48

          עובדים עלייך!!! תתעוררי!
          הרב ניר איש אמת ויושר.
          דברו עם הרב שמואל אליהו. או שתמציאו גם עליו עלילות.

        • תתחילי לחשוב

          לאביטל, 17/03/09 19:09

          אעזור לך לחשוב. אם ניר בן ארצי צדיק [מה שלא] - אז שוקרון רשע ומנוול!
          ואם ניר בן ארצי לא צדיק - מי פרסם אותו כצדיק? שוקרון ששוב יוצא רשע ומנוול!! הבנת.
          זה החסד שעשה הקב''ה למכירי שני הצדדים - כל מי שרוצה להיות אובייקטיבי יבין מיד שני הצדדים מושחתים!

          • אני מבינה שכשאתה חושב,הדבר נחב ל''אירוע מוחי''...

            מי גאון של אמא?!?, 18/03/09 13:39

            אני אפשט לך את הדברים:
            לניר בן ארצי היו כוחות.
            עכשיו אין לו.
            הלכו הכוחות.
            נכנס רוע.
            נכנס רוע.
            יצאה דיבה רעה.
            הלכו הכוחות,נכנס רוע,יצאה דיבה רעה.
            איריס אשתו,ניסתה להתאבד.

            הבנת?או לחזור על זה?

            • את כל זה המצאת לבד או שעזרו לך?

              תפסיקו לאכול את הרעל שנותנים לכם., 18/03/09 20:07

              הרב ניר לא ימציא סתם עליהם. הם פחדו שייקחו מהם את הגישה לכסף.
              עכשיו ייקחו מהם את הגישה לאור שמש.

    • את לא יכולה לשפוט עד שתהיי במצב זה..אז שבי בצד (ל''ת)

      golangolan , 17/03/09 14:20

      • רוצה את הכתובת של ביטוח לאומי...?!? (ל''ת)

        על תגובות כאלה,מגיעה לך ''קצבת נכות''..., 17/03/09 15:24

  • 4.

    אבישי בן חיים, אין סיכוי שתבין שאתה צריך להתבייש.

    הוצאת אותי מהכלים!, 17/03/09 12:24

    אבישי!!!!


    יש שיר גדול, של איש ענק, על עיתונאי קטן... אז תגיד, אבישי, ''איך אתה ישן בלילה, עיתונאי קטן שלי?
    איך אתה נרדם אחרי שפיכת הדם??''
    תתבייש לך,
    אני יכולה להבין את העובדה ש''במערכת'' לחצו אותך להביא משהו מעניין סוף סוף, להפסיק לעקוב אחרי פליטות הפה של רב כזה או אחר, להפסיק לחרחר ריב בין ישי ללאטיאס.. אז אתה , עיתונאי קטן ככ, נטפלת לחבורה של אנשים תמימי דרך.
    אבל האמת..
    יש פתגם שאומר שכשאנשים או עיתונאים קטנים עושים צל גדול, סימן שהשמש שוקעת.
    אז היא שוקעת אבישי, אבל למי איכפת.. העיקר המשכורת בסוף החודש לא?
    תתבייש לך.

    • ענקקק

      ש.ג., 17/03/09 12:28

      אבישי, מפסיק לקרוא צעריב בגללך!

    • לידיעתך: אישרו לו לפרסם כדי להוריד מעל הרב את האיומים (ל''ת)

      אחד שיודע, 17/03/09 14:01

  • 3.

    כמה שטויות אתם כותבים ומצטטים...

    מעייף..., 17/03/09 12:11

    עורכת הדין אומרת ש''ניכר שהמכתב נרשם והוכתב לרב...''...נו די...מה נהייתה,בוחנת כליות ולב...?!?ומה זה ''נרשם והוכתב...''..?או שהוא ''נרשם'',או שהוא ''נכתב...''...
    לי נראה,שאשתו של הרב ניסתה להתאבד,דווקא ברגעים שהוא כביכול,היה זקוק לה...כי היא גילתה,מי הוא ומהי מהותו...אשתו של אדם שכביכול,עבר סבל כ''כ קשה,לא סביר שהייתה בוחרת להוסיף על סבל,סבל נוסף,ולהתאבד...ההיגיון אומר,שהיא תתמוך בו...אבל היא כנראה יודעת,מה היא עושה...

    • ניכרים דברי אמת...

      ניקול, 17/03/09 12:20

      לא רק שהגירסה שלך נשמעת סבירה יותר, היא גם מציאותית יותר.. איזה אישה מגלה שבעלה נרדף וגורמת לו לבהלה ככ גדולה הבאה לידי ביטוי ב''נסיון התאבדות?????
      זה כמו לומר שאישה שבעלה נפגע בתאונת דרכים עולה על בנין גבוה ומבקשת לקפוץ..
      יאללה מספיק שטויות..
      אם יש כאן מה לחקור זה דווקא את קשריו של אבישי בן חיים עם משפחת בן ארצי, על מנת להבין למה משתלם לו לסכן קריירהעיתונאית בשביל כאלה שטויות..

      • מסכימה עם כל מילה...

        אביטל, 17/03/09 12:28

        למרות שני חייבת לציין,שכדי שאבישי בן חיים,יכתוב שטויות...לא צריך לקרות,משהו חריג,והוא אפילו לא צריך קשר אישי לניר בן ארצי...''כתיבת שטויות,שאין מאחוריהן כלום'',היא תחביב ידוע אצלו...גם עניין ''חרחור מריבות'',לא נזנח בצד...ובמיוחד הוא מטפח באדיקות,כתבות המביאות לחילול ה'...מקווה שהוא ימצא לעצמו חיים(כפי ששם משפחתו מבטיח...)ואנרג'י יחזרו לעצמם,עם כתבות איכותיות,ולא רכילות ולשון הרע...

  • 2.

    אבישי בן חיים,אתה שפל...

    ואני מפסיקה לקרוא אנרג'י, 17/03/09 12:02

    מנסה להציל את קריירת הכתיבה הכושלת שלך,כם כתבות המוציאות דיבה רעה על אנשים...אמנם ''הוגנות'' ו''עיתונאים'',זה שתי קצוות שונים...אבל קצת אחריות,לפני שאתה ''משחרר'' כתבות עם פרטים שקריים...אני אמנם מבינה,שקורץ לך לפרסם דברים,שסוף סוף גם מישהו יקרא...אבל עדיין...מדובר באנשים הגונים,שכתבותיך,מכפישות.
    ואנרג'י,הכתבות האלה,חוסות בצלכם,אז גם לכם יש אחריות.

    • לידיעתך: אישרו לו לפרסם כדי להוריד מעל הרב את האיומים (ל''ת)

      את יכולה לבדוק עם מקורבי הרב, 17/03/09 14:02

      • מאשר שאישרו לו לפרסם. עכשיו במה הם יאיימו על הרב? (ל''ת)

        ממ, 17/03/09 14:37

      • לידיעתך:פרסום פרטים,לא מביא להפסקת איומים...

        לא תמימה..., 17/03/09 14:39

        כי אם חקירה,שנפתחת,ועצירת המעורבים...וזה,לא קרה...תני לי שמות של ''מקורבי הרב'',וטלפונים ליצירת קשר,ואני אבדוק את העניין...

    • את מבטיחה להפסיק לקרוא? (ל''ת)

      וגם להגיב?, 17/03/09 19:57

  • 1.

    קודם כל השוטה הזה לא רב!

    ושנית את הכל הוא בעצמו ביים, 17/03/09 11:01

    אם ניר שוקרון הגיש תלונה במשטרה, מדוע המשטרה לא חוקרת את מנהלי העמותה ואת ניר בר שקרן???

    • למגיב 1. אתה שוטה(שותה) לא קטן. השמות בתגובתך מעידים כי עירבבת.....

      מאיר יאיר, 17/03/09 11:45

      ואין להם בכלל קשר עם המציאות.

      תירגע.

      • המסר העקרי הוא,שלא חקרו עדיין אף אחד...

        לא מתעסקת בסמנטיקה..., 17/03/09 12:06

        השמות המדויקים,פחות מעניינים...חוץ מזה שניר בן ארצי,נצמד למשפחת שוקרון,כבר לפני מעל לעשור שנים,כך שהוא מזוהה איתם,ומכן הבלבול...

        • צודקת. מכירה את ''ברוטוס''? (ל''ת)

          ''רק שמור אותי מאוהביי ומשונאי אשמר בעצמי'', 17/03/09 14:03

    • חכה חכה... העונש מתחיל לנשוף בעורף הסוטים... (ל''ת)

      חבורת סרסורים...., 17/03/09 14:02