• 44.

    די זה מזיק

    ש, 17/03/09 01:33

    ,,,,,,

  • 43.

    אני מבקש מהמערכת לחסום את המגיב "גונג" לאור סגנונו הלא ראוי:

    panacea , 16/03/09 21:45

    דרור אתה והימני המאוס השני -לכו לעזאזל (ל"ת)

    גונג , 16/03/09 17:35

    הגב לתגובה זו

    עזוב אותו - הרי ברור שהוריו היו נאצים שהולידו גלוח ראש קטן ועצבני

    28.כל מגיבי הימין ההזוי בימים קשים אלו בולטת כסילותכם אף יותר (ל"ת דרור אתה והימני המאוס השני -לכו לעזאזל (ל"ת)
    הכותב אינו יהודי אלא כהניסט מצחין. (ל"ת

    • מסכים במאה אחוז.אפשר לפרסם את תגובותיו בצבע שונה.יש גבול לטמטום (ל''ת)

      מלח בעיניים, 16/03/09 23:17

  • 42.

    ההתקדמות נמצאת ביחס ישר להתקפלות המוחלטת של אולמרט. (ל''ת)

    אולמרט נכנע לדרישות החמאס, 16/03/09 20:22

  • 41.

    שחרור או לא שחרור עניין של סמנטיקה בלבד.

    יעל, 16/03/09 19:04

    השחרור של מאות מחבלים למען גלעד שליט, יכול להיעשות אם מתייחסים אליהם כלוחמים של עם בעל ריבונות למען הצדק שלהם. מכיוון שאין אנו מחשיבים אותם כלוחמים , אלא רוצחים מן השורה, לא מגיע להם שחרור.כמו שלא מגיע לאף רוצח לפני מועד שחרורו, אלא אם כן הוא פעל מטעמה של מדינה כלשהי.
    אם נשחרר אותם, הרי אנו מתייחסים אליהם כאל לוחמים של מדינה ריבונית.והרי יש לנו מדינה פלשתינאית.
    אז או שמציאות תכפה את עצמה או שאנו נשנה את הגדרתה. רק שיפדו אותו כבר.

  • 40.

    מה היה קורה אם החמאס

    yoram1964 , 16/03/09 19:02

    מה היה קורה אם החמאס היה דורש להק של f-15?

  • 39.

    אם תאושר העסקה

    אלי, 16/03/09 18:59

    עפ''י תנאי החמאס - אנחנו יכולים להתחיל לארוז את המזוודות (תדאגו לוויזות). הדם של ישראלים מחירו יהיה נמוך יותר מהשערים בוול-סטריט, וכל רוצח מנוול יהיה גיבור לאומי. זו תהיה שאלה של זמן עד שכל האיזור יתפוצץ !

  • 38.

    אז החלטנו להעמיד 50 יהודים על הגדר בתמורה לחייל אחד? (ל''ת)

    סיקור מגמתי, לתפארת פלסטין והשמאלנים., 16/03/09 18:40

  • 37.

    אנחנו בעידן הדלת המסתובבת - מחזרים רוצחים - מקבלים אותם מהדלת האחורית (ל''ת)

    בדוק , 16/03/09 18:36

  • 36.

    קריני החדשות אהבלים מדרגה אא

    חכם מימון, 16/03/09 18:30

    אילו שאלות שואלים את אחיו של גלעד או את משפחות הרוגי הפיגועים,
    בושה לאינטליגנציה,
    תת רמה

    בושה וחרפה אם אלו נחשבים או מחשיבים עצמם לעיתונאים

  • 35.

    יגרשו לחו"ל עשרות מחבלים - יחזרו דרך מצרים לעזה

    בדוק , 16/03/09 18:26

    עם כל המיליונים שמגייסים לחמאס. אין להם בעיה להחזיר אותם לעזה.

  • 34.

    אמרנו לכם :לא להאמין לאולמרט וחבורת הפליליסטים שלו..הם התכופפו כבננה

    markbenson , 16/03/09 18:05

    אמרנו לכם :לא להאמין לאולמרט וחבורת הפליליסטים שלו..הם התכופפו כבננה

  • 33.

    קצת מסריח פווי צבועים נורא

    שושנה אביט, 16/03/09 17:59

    התקדמות נאותה נשחרר 40 אלף.אם היה ספרדי היה נרקב ולא היו מדליקים נרות ומתנדנדים בשירת השלום בחוצות

  • 32.

    העם היהודי בציון ידוע בהתכחשותו לבניו... (ל''ת)

    motiasy , 16/03/09 17:55

  • 31.

    לאן ? לרוץ. לבד ? הפוך.................. (ל''ת)

    גגגד, 16/03/09 17:54

  • 30.

    נגד,נגד,נגד,נגד

    יחזקאל,הרצליה , 16/03/09 17:35

    להצביע בממשלה נגד עיסקת שליט.נגד.

    • ?

      ש, 16/03/09 18:12

      מה אתה דפוק?!
      תחשוב שהוא היה קרוב משפחה שלך!!!
      החיים שלו שווים המון. צריך לעשות הכל כדי שיחזור

  • 29.

    המדינה פשטה את הרגל,שיחרור רוצח שר ומרצחים נוספים

    lili_lili , 16/03/09 17:33

    וכניעה משפילה כזאת לא חווינו מקום המדינה.

  • 28.

    כל מגיבי הימין ההזוי בימים קשים אלו בולטת כסילותכם אף יותר (ל''ת)

    גונג , 16/03/09 17:32

    • לפחות דבר טוב אחד יצא מהכניעה שלכם לחמאס: קברתם את החבר שלכם אבו-מאזן

      השמאל חיסל את השותף שלו הדוקטור להכחשת השואה!, 16/03/09 17:37

      אחרי העיסקה המחורבנת הזו אבו-מאזן ואש''פ מחוסלים :-)

    • אתה רוצה לספר לי על זה ?

      ד''ר ארוין, 16/03/09 18:10

      בינתיים בעשוריים האחרונים, השמאל עושה את כל הטעויות האפשריות והבלתי אפשריות, והימין רק צועק, מזהיר, בונה ומגורש באכזריות על ידי השמאל.

      אז למה בדיוק אתה מתכוין ?

      • גונג הוא מתבגר מתוסכל-אנא סלח לו על סגנונו וצעקנותו. (ל''ת)

        panacea , 16/03/09 21:39

  • 27.

    אסור לשחרר מחבלים.שיחרור רוצחים יביא לנרצחים נוספים. (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 16/03/09 17:31

  • 26.

    כל מגיבי הימין ההזוי בימים קשים אלו בולטת כסילותכם אף יותר (ל''ת)

    גונג , 16/03/09 17:30

  • 25.

    מקווה לשחרורו הקרוב של גלעד. די לסבל השבוי ומשפחתו (ל''ת)

    אייני , 16/03/09 17:28

  • 24.

    אם גלעד חלילה לאחר שחרורו, יהרג בפיגוע שיבצע אחד מאלו

    יוסי, 16/03/09 17:21

    ששוחררו בשביל לשחרר את גלעד?
    אז תרחמו על שליט ותשאירו אותו בחיים, שם.
    כי אני אתה והוא רוצים לחיות, ולא להיכנע לחיות החמאש בגלל שאנחנו עם רחמן.
    על סופו של הרחמן כבר נכתב בתנ''ך..

    • למה.??

      ...., 16/03/09 17:48

      למה קשה לכם להבין שאין אנו מרחמים על הרוצחים????
      אלא על גלעד!!
      אותו ילד שהתגייס למען בטחונכם ובטחון ילדיכם.
      שימו את עצמכם במקומו, או במקום משפחתו
      אולי זה יעזור להבין את המצב
      או שכנראה שאנשים כמו כל אלה שמתנגדים לעסקה, לא יבינו לעולם!!!!

    • עדיף

      ש, 16/03/09 18:16

      אני מעדיף שאני, אתה והוא נמות בפיגוע מאשר שהוא יישאר בשבי בלי לדעת מה קורה. נשארו לו עוד עשרות שנים לחיות... אי אפשר לתת לו לחיות אותם במקום שאנחנו אפילו לא יודעים מה התנאים בו. תחשבו על המשפחה שלו! תחשבו על החיילים שעתידים להתגייס! אם הוא לא יחזור למה שהם יסתכנו ויסכימו להיכנס למצב כזה?!!?

    • אסור לבצע את העסקה

      שמאלן בן שמאלן, 16/03/09 19:10

      אני שמאלן לפי כל פרמטר.
      אני חתמתי על עצומה שאם אחטף במילואים אני מבקש להמנע מלשלם כל מחיר בעד חזרתי.

      ההורים לא ''שלחו את הבן לצבא בידיעה שיחזור בריא''.
      עדיין יש גיוס חובה במדינת ישראל!.

      היחיד שגבר במדינה הזאת זה אולמרט שעמד בגבורה ושלא הסכים לשלם כל מחיר וגם הוא עומד להשבר בלחץ ההמון הבור במדינה והתקשורת השיטחית.

      המדינה מתנערת מערכיה וזה הדבר העצוב שקורה כאן באמת.

  • 23.

    ואתם שואלים איפה ההרתעה הישראלית? ההסכם הוא כניעה מוחלטת ומשפילה (ל''ת)

    לאירגון טרור!!!!, 16/03/09 17:11

    • אם היו חוטפים אותך היית מצייץ כמו פשוש (ל''ת)

      גונג , 16/03/09 17:31

      • טיעון דבילי. תפקידו של מי שמנהל את המדינה לחשוב על הכלל (ל''ת)

        ולא לשקול שיקולים אישיים, 16/03/09 17:35

  • 22.

    להתראות בחטוף הבא !!! (ל''ת)

    ben, 16/03/09 17:08

  • 21.

    חייבים לשחרר את שליט באיום על רוצחי החמאס ולא בשחרורם לחופשי (ל''ת)

    בושה לאולמרט, 16/03/09 17:03

  • 20.

    בושה לנהל משא ומתן עם ארגון של מרצחים במקום לחסל אותו ממשלה רופסת ראש!

    guya84 , 16/03/09 17:02

    ראש ממשלה ושרת חוץ כושלים שר בטחון שמפחד להכריע את החמאס בושה וחרפה שהפכנו לעם שבראשו פוליטיקאים פטטים ולא מנהיגים בעחי דרך וחזון,המחיר לא התשנה מלפני שנתיים מה קרה שעכשיו נזכרתם מילא הייתם חוסכים לגלעד המסכן 3 שנות סבל אבל אתם פוליטיקאים קטנים הרודים אחרי אור זרקורי התקשורת!!!

  • 19.

    להרהור ביני לביני, וגם לאלה שמשלים את עצמם בקשר...

    דג, 16/03/09 17:00

    לערבים ומוסלמים בכלל.
    הם לעולם לא יוותרו לנו בכלום. ותמיד הם ידרשו מאיתנו ויתורים(ולצערי, אנחנו מוותר). ותמיד הטענה שלהם ושל חלק מאתנו שאנו מזקים בלי גבול, וכי עלינו (ורק עלינו לותר).
    לבכות שהם מסכנים זה הם יודעים היטב.(ולא חשוב שהם 400 מ ערבים,1.4 מליארד מוסלמים)
    וגם מדינות העולם בשינאתם את היהודים יתחברו אליהם.

    • אתה טועה, יש מקום לאופטימיות

      ארז, 16/03/09 17:16

      ככל שיותר מוסלמים מתפזרים בעולם, יותר ויותר אנשים מתחילים לפחד מהם. באירופה הרוב המכריע של התופעות האנטישמיות מבוצע ע''י מוסלמים ולא תושבים ותיקים, וכמו כן הולכים ומתרבים מעשי הטרור שמוסלמים עושים במערב. לא ירחק היום והציבור הרחב יתנתק מאנשי התקשורת השמאלנים באירופה ויצביע לימין (היידר ודומיו, שאינם נאצים אלא ימנים לאומיים שמנסים למנוע את הבעיה הדמוגרפית המוסלמית האירופית ע''י חוקים נגד הגירה) וזה כבר מתחיל לקרות.
      לא כל העולם ''גארדיאן''.

  • 18.

    ממשלה זמנית

    שפוי, 16/03/09 16:58

    אם היו ממנים שופט, מציעים חנינה, מעבירים תקציב, נוסעים לחו''ל - כולם היו רצים לבת המשפט בטענה שלממשלה זמנית אסור לקבל החלטות גורליות, בוודאי כשברור מי יהיה ראש הממשלה הבא.
    למה כולם שותקים?
    אם אולמרט היה מפנה ישובים גם הייתם שותקים?

  • 17.

    מקווה מאוד שההרוגים בפיגועים שיבואו אחרי הביזיון הזה יהיו רק שמאלנים (ל''ת)

    יהודי, 16/03/09 16:54

    • רק יהודון מפגר מבית מדרשו של גבלס והימין הקיצוני

      אתה מנוול, 16/03/09 16:58

      יכול ליחל להרג יהודים

      • וכך....

        haha, 16/03/09 17:06

        חזרנו שוב אל השמאלנים
        איזו הפתעה
        שמאלנים מנוולים

      • אתם בכלל לא יהודים, לכו תלקקו לחברים הרוצחים שלכם מהחמאס (ל''ת)

        יהודי, 16/03/09 17:16

      • ועוד משהו : לא מייחל למותו של אף אחד אבל ברור שזו תהיה התוצאה

        יהודי, 16/03/09 17:17

        ולכן מבחינתי אם כבר יש הרוגים אז עדיף שלא ימותו יהודים אלא אחרים.

        • הביאו לכם אינטרנט למחלקה הסגורה? איזה יופי! ואל תשכח שיש מחר חוג מקרמה (ל''ת)

          אתה יהודי? אתה נאצי !!!, 16/03/09 17:34

      • נמאס לנו למות בגלל מחדלי השמאלנים. (ל''ת)

        ימני קיצוני, 16/03/09 17:32

    • רוב הסיכויים שהרוגי הפיגועים יהיו דווקא מהימין:

      ישראלי 1, 16/03/09 17:25

      מתנחלים שדרכי התחבורה לבתיהם היו למטווחים מאז הסכמי אוסלו והקמת הצבא הפלשתינאי; נוסעי אוטובוסים שרובם המכריע עולים חדשים ושאר קשי יום ולאו דווקא יושבי שיינקין; אנשי כוחות הביטחון דוגמאת השוטרים שנרצחו אתמול; ובכלל - רוב הציבור בישראל הוא ימני אז יש להניח שגם רוב הנפגעים יהיו ימניים.

      • ובגלל זה בדיוק השמאל כל כך רוצה בשיחרור מחבלים (ל''ת)

        יהודי, 16/03/09 17:38

    • שמאלנים מנוולים למה כולם שותקים (ל''ת)

      haha, 16/03/09 17:30

    • הכותב אינו יהודי אלא כהניסט מצחין. (ל''ת)

      גונג , 16/03/09 17:34

      • המצחינים הביאו לפה את הרוצחים שאתה רוצה עכשיו לגרש !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        כהנא צדק, 16/03/09 17:50

      • כהנא היה יותר צדיק ויהודי מאלף ג''ובניקים מעופשים כמוך !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        הוא וילדו שירתו ביחידות קרביות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 16/03/09 17:51

  • 16.

    ביזיון

    guya84 , 16/03/09 16:52

    שחייל אחד שווה יותר מ500 אזרחים שיהרגו עקב שחרור המרצחים, מה בעצם אנחנו אנחנו מנסים להוכיח שיש תמורה לטרור ושפסק דין בישראל לא שווה את הנייר שעליו נכתב..
    אולי כבר יקומו מהליכוד ויגידו לא לעסקה ויראו לנו שבאמת המשוואה עם החמאס הולכת להשתנות ובטח שלא יינתן פרס לרוצחים שפלים ולרוצחי שר בממשלת ישראל אלא רק אגרוף ברזל חזק שיכריע את החמאס ויחזיר את שליט הביתה בתמורה להפסקת חיסולי בכירי החמאס ובטח לא מרצחים שפלים שלפי דעתי מוכרחים גם להחזיר את עונש המוות בתלייה כנגד אנשים טרור ככה שלא יהיה ניתםן יותר לסחוט את ממשלת ישראל החלשה ובטח לא את רגשות הציבור!!!

  • 15.

    מקווה מאוד...

    מתן, 16/03/09 16:36

    שישחררו את הילד הזה כבר!!

  • 14.

    אם אולמרט ייכנע ויסכים להיות הפראייר של ביבי, תעלה השאלה מה הובטח

    דרור מרמת גן, 16/03/09 16:35

    לו בתמורה?!
    הרי אולמרט לא נאיבי והוא יודע שהוא בסוף כהונתו ואין לו שום סיבה לפגוע בבטחון המדינה,רק כדי לקבל חיבוק מהתיקשורת.

  • 13.

    זה ספין של התקשורת ללחוץ על הממשלה להיתגמש עד שישברו. (ל''ת)

    ט-206, 16/03/09 16:32

  • 12.

    קבוצה חדשה בפייסבוק למען גלעד שליט https://www.facebook.com/group.php?g

    livnatby , 16/03/09 16:29

    "גם אני מצטרף לאוהל המחאה בירושלים, לתמוך בהורים של גלעד שליט"

    https://www.facebook.com/group.php?gid=69012398232&ref=mf

  • 11.

    אמן ואמן והבא לציון גואל (ל''ת)

    בעזרת ה', 16/03/09 16:29

  • 10.

    אהיה גאה אם הממשלה תשחרר אסירים עבור גלעד אחד יקר (ל''ת)

    מיד ובכל מחיר, 16/03/09 16:21

    • אם המחיר יהיה חייך, חיי הוריך, אחיך וילדיך אז זה מחיר שמקובל גם עליי (ל''ת)

      אבל אני לא מוכן למות, 16/03/09 16:30

  • 9.

    הפתרון !!!

    דן, 16/03/09 16:20

    גלעד שליט חייב לחזור הביתה בכל מחיר !!!
    שיחזירו מצידי אלף אסירים (הרי לא כולם רוצחים. הכבדים באמת: מדובר על כמה עשרות)
    טוב אז החזרנו כמה עשרות שרצחו בדם קר, ועכשיו לפתרון: תמיד יהיה ניתן לאתר את אותם הרוצחים ולחסלם לאט לאט (מצידי שישתילו להם איזה שבב שיהיה ניתן לזהות אותם בכל פינה בעזה, ולחסלם) העיקר שגלעד יהיה בבית בביטחון, והמחבלים שם בחוץ - יגיע יומם!

    • למה אתם כל כך נדיבים ?

      ד''ר ארוין, 16/03/09 16:29

      השב''כ עבד שנים כדי לאתר אותם ולעשות צדק, הבנים שלנו חירפו נפשם שנים כדי לתפוס את הרוצחים האלה, ופתאום הכל לא שוה ?

      תסלחו לי, אבל לפעמים אתם נשמעים כמו ילדים: נתפוס אותם, נכסח אותם, בדיוק כמו שדיברו רבין, ברק, פרס ושרון לפני כל הנסיגות ושחרורי המחבלים.

      תנו כבוד לעם הזה, והביאו את שליט בלי לשחרר אף מחבל ! נראה אתכם, גברים ...

      • כי ד''ר ארוין אינו אבא של שליט.אולי. (ל''ת)

        זה כל היופי בעם שלנו., 16/03/09 16:37

        • כי ילדך לא נרצח על ידי מחבל ששוחרר

          מאבחן, 16/03/09 16:55

          אילו היה ילדך נרצח-חלילה- על ידי מחבל ששוחרר, לא היית כה שש וממהר לעיסקה בעליזות.

          170 ישראלים נרצחו על ידי מחבלים ששוחררו בעיסקאות שונות.

          גם המחבלים שישוחררו בעיסקה הזו נשבעים במוחמד שימשיכו לפגע בישראל במבצעי התאבדות,-ואני מאמין להם- איך ממשלת הדמים תסתכל להורים-האחים והאחיות השכולים בעיניים?

          • המספר המדוייק הוא 274

            ישראלי 1, 16/03/09 17:29

            - ואנחנו עוד לא יודעים מי רצח את שני השוטרים בבקעה אתמול בלילה.

      • 100% (ל''ת)

        panacea , 16/03/09 16:50

    • למעלה מ80% מהמחבלים ששוחררו בעבר חזרו לטרור ולא מצליחים לפגוע בהם

      ישראלי 1, 16/03/09 17:28

      כדי לפגוע במחבלים צריך להילחם ולהסתכן, אסור מבחינה מוסרית לסכן חיים של חיילים כדי לפגוע במחבלים ששוחררו או ישוחררו בחטיפה הבאה.

    • אתה חי בסרט !

      יחזקאל,הרצליה , 16/03/09 17:33

      קשה ומסוכן לרדוף מחבלים.חוץ מזה ישראל היא מדינת חוק ולא הורגת איך שבא לה.

  • 8.

    ההצגה של התישקורת: ההיסטריה מסביב לגלעד שליט... ואנחנו נשלם בדם. (ל''ת)

    לא לעיסקה!, 16/03/09 16:11

  • 7.

    לאביבה ונועם - כיום ילדיי בחיים, כך יהיה גם אחרי שיחרור גלעד? (ל''ת)

    אשמח לקבל מכם תשובה - תודה, 16/03/09 16:10

    • לחכמולוג מ-7 - כיום ילדיך בבית, גם כשחס וחלילה יהיו בשבי החמאס תתנגד? (ל''ת)

      אשמח לקבל ממך תשובה - תודה, 16/03/09 16:17

      • ואם גלעד ישוחרר, אין סיכוי שיהיו בשבי החמאס? (ל''ת)

        ??????????????, 16/03/09 16:28

        • ואם גלעד לא ישוחרר, אין סיכוי שהם יפגעו בפיגוע?

          !!!!!!!!!!!!!!!!, 16/03/09 16:44

          ולא שחס וחלילה אני מאחל זאת למישהו

          אבל אתה מבין - את השאלות שאתה שואל אף אחד לא יכול לענות. אבל גלעד בבית זה דבר מוחשי והכרחי.

    • אתה מפנה את שאלתך לכתובת הלא נכונה.משפחת שליט חייבת לעשות הכל

      panacea , 16/03/09 16:19

      לשחרור גלעד.הראיה הכוללת צריכה להיות של המנהיגים שלנו,בראשם היום אולמרט ולבני.

    • זאת התגובה הכי מטומטמת שקראתי בשנה האחרונה.

      קפרוביץ זאב , 16/03/09 16:21

      שילדיך יהיו בריאים ויזכו לאריכות ימים,
      קו המחשבה שלך דפוק מהיסוד.

      • תסביר בבקשה מדוע?? (ל''ת)

        אתה טועה, 16/03/09 16:28

    • לשאלה לו בנך היה שבוי מה תעשה

      גירבסה לא מצונזרת, 16/03/09 16:25

      לא מעט הורים (לא יודו בפרהסיה אבל..) יהיו מוכנים שיהרגו עשרות בנים של אחרים ובלבד שבניהם ישובו הביתה בשלום .
      לכן ההורים עושים את חובתם והופכים עולמות
      אבל הציבור חייב לחשב גם את מחיר השחרור

      • חשבת שאולי הציבור מחשב ועדין רוצה בשחרורו

        גלעד לחופש נולד !!, 16/03/09 16:49

        אני לא מאמין שהחמאס לא מנסה להוציא פיגועים וחטיפות מדי יום ביומו ועוד יותר לא מאמין שאם ישוחררו אותם בני עוולה יהיה יותר או פחות טרור.

        אני חושב שגלעד צריך להיות בבית ועל המדינה ששלחה אותו להילחם עבורה לעשות את זה גם אם זה אומר שחרור של טרוריסטים.

        ויותר מכל אני חושב שרוב אלו שמתנגדים לשחרור לא עושים זאת מפחד הטרור אלא מטעמי כבוד ערבי של לא לצאת פרייארים !!!

  • 6.

    We are Jews(Ashkenazim) but lie - New Testament

    Son of Abrham, 16/03/09 16:05

    Death to IzraHell

    • אחמד-אתה מנסה לסכסך בין נוצרים ליהודים.חזור לכלוב שלך. (ל''ת)

      panacea , 16/03/09 16:12

    • אתה בטח ע.....

      חיים, 16/03/09 18:08

      אתה בטח ערבי שפן ושפל,מוות לך
      ולא לישראל.
      אני רוצה לאמר לכולם שאולמרט היה צריך
      לתת אולטימטום לחמאס שאם הם לא משחררים את גלעד אזי אנו מתחילים להוציא להורג את אלו שנימצאים ברשימה שהם שלחו לישראל.
      אבל זה כנראה מאוחר וזה יעלה לנו ביוקר
      בגלל ממשלה רקובה ונחשלת.

  • 5.

    אם נכנעים לסחיטה, אז אין מדינת ישראל זכות קיום כמדינה.

    גיל, 16/03/09 16:04

    מכסימום קהילה יהודית בגולה

  • 4.

    די עם הדיווחים האלה!

    ziko, 16/03/09 16:01

    אתם מרחיקים את ביצוע העיסקה
    מה קורה לכם? איפה האחריות?
    הילד הזה צריך שתסתמו את הפה הגדול שלכם
    כדי שאפשר יהיה להוציא אותו משם בלי כל ההפרעות האלה!
    פעם אחת תלמדו לסתום.

  • 3.

    מכתב של אח שכול ,שפורסם בהכל דיבורים היום ברדיו

    דמוקרט אכולשקשוקה , 16/03/09 16:00

    מציאות חיינו כאן בארץ, מעמידה את צעירנו ,פעם ועוד פעם במבחן ההקרבה,
    והם הגיבורים המופלאים שלנו, לעולם לא יכזיבו,
    וגם בני דורנו משתלבים בפסיפס הגבורה ,המרכיב את מגש הכסף
    עליו ניתנו גאולתנו וחיינו,

    כבן למשפחה שכולה וכאח לחלל מלחמת יום הכיפורים ,
    אני מרשה לעצמי לשאול את השאלה, שלזיכרוני עדיין לא נשאלה,
    והיא האם מישהו במדינה טרח,
    לנסות ולהיכנס במקומו ולתחושותיו כחייל ,של גלעד שליט ולחשוב על המעמסה המצפונית ,שתרבוץ על מחשבותיו של החייל החטוף לכשיתבררו לו,
    , פרטי העסקה הסחטנית והמחיר הכבד שנדרש לשחרורו,
    והמחיר העתידי הצפוי להתמשך, שישולם בעקבות שחרורו, גם במישור הלאומי, גם בצבאי ,וגם
    למורשת ההקרבה של חללי צהל לדורותיהם.

    כפי שמכיר וזוכר היטב ,את תחושותיו ורוח ההקרבה ,של אחי החלל ,
    לי אין ספק ,שלא הוא ולא בני משפחתו הקרובים ,לא היו נוטלים על עצמם
    את תוצאות מחיר הסחטנות, ויזום פעולה כל שהיא שתגרום לזילות כה משמעותית,
    שעלולה לערער את המורשת הנשגבת , של ההקרבה הבלתי מתפשרת של חללי צהל ז"ל לדורותיהם

    • ???????

      יערה, 16/03/09 16:09

      אדיוט!!!!!
      אותי מאד מעניין לדעת אם מישהו מבני משפחתך היה בשבי קרוב ל3 שנים, איך היית מגיב. בעיקר אם יכול היה להשתחרר משם.
      על איזה מצפון מדובר שכולנו חיים את החיים יופי כשהילד המקסים הזה בשבי ולאף אחד לא אכפת?????

      • יערה-לכולם אכפת מאוד! הדרך לשחרורו היתה צריכה להיות

        panacea , 16/03/09 16:17

        דרך סנקציות קשות על מנהיגי החמאס-עד שיבינו.כך היינו משחררים אותו כבר מזמן.
        עכשיו שהעסקה כנראה סגורה, יש לברך על המוגמר ולשמח בשמחת משפחת שליט וגלעד עצמו, אך יש לערוך חשבון נפש מעמיק-כיצד למנע מצבים מעין אלו בעתיד (ויש מספר דרכים צלעשות זאת,הראשונה היא לגבות מחיר מהאויב ולא מעצמנו).
        אגב,מקווה שכינוי הגנאי למגיב מעלייך נבעו מפרץ רגשות רגעי.

        • יש אנשים כמו יערה

          דמוקרט אכולשקשוקה , 16/03/09 16:24

          שרק אלוהים מסוגל ,לסלוח להם על סגנון כתיבתם.

      • אני מאוד מקווה

        דמוקרט אכולשקשוקה , 16/03/09 16:19

        שרוב התומכים בשחרורו של שליט,
        מבינים יותר ממך, את המשמעות של המכתב שפורסם.

      • איך את מעיזה לנבל פיך למשפחה שכולה !

        אספסוף לתפארת, 16/03/09 16:31

        לא די שאת מגלה את חוסר ההגיון שבך
        מסתבר שאת חצופה וחסרת דרך ארץ ( כמו כל שמאלן מצוי ?)
        זכותך להתנגד לדעתו אבל משפחתו שילמה בדם כדי שכלומיניקית כמוך תוכל ללהג את אוולתך בחופשיות

      • חוץ מלהביט בתמונת גלעד החמוד ניסית לברר כמה ישראלים נרצחו...

        דמי 170 נרצחים זועקים נגד שחרור הרוצחים., 16/03/09 17:02

        על ידי מחבלים ששוחררו ?

    • הכל כל כך יפה - אבל שכחת שמשפחת שליט היא משפחה שכולה

      אז אולי תחשוב אתה שוב, 16/03/09 16:26

      האח של אבא שלו נפל במלחמת יום כיפור

      • אסור לשפוט ,את הוריו הנפלאים של החייל שליט

        דמוקרט אכולשקשוקה , 16/03/09 16:55

        אך חייבים ,לחשוב על כל התוצאות של הפרשה
        ולקוות ,שניתן לצבא הטוב בעולם, להשיג פתרון
        שגלעד שליט ,יוכל לחיות עימו עד 120 שנים.

        • תרשה לי לנחש שגלעד יוכל לחיות עם כל פתרון ברגע שישוחרר מהתופת!!! (ל''ת)

          הראל, 16/03/09 16:59

          • אבוי לחיים שכאלה

            שמואל, 16/03/09 21:14

            לאחר שישוחרר, ויבין את מחיר שחרורו, גלעד יבקש לקבור את עצמו. כל פיגוע וכל הרוג, יגרמו לו להרגיש שהכל בגללו. ובאמת, חייו אינם שוים את המחיר. חייו של אף יהודי אינם שוים את מחיר סיכון הציבור ומתן רוח גבית לאוייב, דווקא לאחר מלחמה מוצלחת יחסית.

  • 2.

    שערוריה

    רובי, 16/03/09 15:57

    באיזו זכות מחזירים את רוצח גנדי השר
    באיזה רשות משחררים את ברגותי

    צריך לשחר את כל היהודים היושבים על רצח ערבים כמחוה

    מה אנחנו מטורפים

    צריך להאבק בבג''צ
    צריך לצאת לרחובות זו לא בושה

    עם כל הכבוד משפחות חיילים לא יכולים לקבוע מדיניות של מדינה

    מה לחץ של הורים ותקשורת קובעים הליכי נדינה

    ירדנו מהפסים

    תתעורר אני אדם חילוני ולא איש ימין
    אבל אני רוצה כבוד מי שבא להרוג אותי מקבל מתנה

    קונטאר התחתן ודני הרן בקבר עם ילדיו
    אולמרט אין לך רשות

    • שיחטפו אותך, או את הבן שלך

      jkhkj, 16/03/09 16:06

      ואז נראה אם יעניין אותך כל אדם אחר.
      תתבייש לך.

    • מעניין, אם אתה היית בעזה

      הדס, 16/03/09 16:12

      או הילדים שלך היו נחטפים לחור השחור הזה, היית מגיב באותה שטות.
      חוצפן

      • מעניין אם אחיך,בנך,בתך,הורייך, היו נהרגים בידי מחבל ששוחרר.. (ל''ת)

        גם היית תומכת בשחרור הסיטונאי המשפיל?!, 16/03/09 17:10

  • 1.

    בשנה וחצי האחרונות נרצחו עשרות ישראלים!!חובה לפרסם!!

    י, 16/03/09 15:56

    בשנה וחצי האחרונות התרחשה שואה בה נרצחו עשרות ישראלים חפים מפשע (כנראה ע''י בנקאים בשיתוף עם ממשל בוש ובשתיקת הממשל הישראלי).(ונרצחו הרבה יותר לא ישראלים ולא יהודים בעולם)
    הרציחות לדעתי עוד נמשכות אם כי בקצב נמוך יותר.
    נגרמו עוולות שלא פחותות מהשואה עצמה מלבד במספר הנרצחים הקטן יותר.הרציחות התבצעו בצורה מתוחכמת ביותר ומוסתרות בצורה עוד יותר מתוחכמת. הכל קשור למשבר הכלכלי. לא אוכל לספר פה הכל אני מבקש שמישהו רציני או בעלי תפקידים יפנו אלי:
    yuv2002@walla.com