• 115.

    אני ממש לא מבינה על מה המהומה - ולא פלא שגם הם מצטמצמים כמו מרץ (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 20/03/09 12:04

  • 114.

    הרשקוביץ צודק! פרצפו האמיתי של אורבך התגלה! (ל''ת)

    יוסף, 19/03/09 22:38

  • 113.

    אמרנו לכם שזבולון אורלב הוא פלגן סדרתי?

    יוני דוד , 18/03/09 14:27

    איתם,
    בני אלון,
    אריה אלדד,
    כצל'ה,
    אורי אריאל,
    רשימה חלקית של נפגעי ערל הלב.

    • אורלב כרגיל מנסה לזנה ביו"ר ולשלוט במפלגה שהרס במו ידיו...המשך הרשימה:

      leoraz , 18/03/09 23:30

      שאול יהלום
      יגאל ביבי
      אלי גבאי
      גילה פינקלשטיין
      שולי מועללם
      מוטי יוגב
      אבי רט
      יהודית שילת
      ועוד ועוד...
      חברים שהיו חכים במפדל או חברים ברשימת המפדל לכנסת ועזבו בבושת פנים בגלל אדם אחד שטלתן ופלגן.....

  • 112.

    זה רק מחזר את החלטתי שלא להצביע להם

    מאוכזב מפד''ל, 18/03/09 08:49

    אם בתוך המפלגה הם לא מאוחדים , אז איך הם רוצים לאחד את הציבור הדתי לאומי ?!

    • וואי כמה שאתה צודק

      מתלבט, 20/03/09 14:45

      כסססססססססססססססף כססףףףףףףףףףף
      אין ערכים רק כסףףףףףףףףףף
      איפ?????????? איפה ? כסססססףףףף

  • 111.

    אורלב

    תנין לבן, 17/03/09 14:40

    אני לא שייך למחנה שלכם אבל מפריעים דברי השטנה נגד אולב, שכחתם שהוא קיבל עיטור על הגבורה שהפגין במלחמת יום כיפור, קצת כבוד לגיבור ישראל, למרות שזה לא קשור לפוליטיקה.

    • למרבה הצער זקנתו מביישת את נערותו. לא עומד במילתו. אי אפשר לסמוך עליו

      יהודה ב. , 18/03/09 01:17

      התעקשותו לפלג בכל מחיר רק בשם השררה הביאה את הציונות הדתית לשבר עמוק.

  • 110.

    אם אורי אורבך יתפשט תגלו שכל גופו נקודות חן כמו קרציות של כלב (ל''ת)

    בת זוגו, 17/03/09 14:18

    • רגע זה אמור להצחיק מישהו ? - דבילית (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/03/09 12:05

  • 109.

    אסור לשמוע אותו כי קול באישה ערווה (ל''ת)

    אורי בעל קול האישה, 17/03/09 14:16

  • 108.

    הרשקוביץ הצטרף לאחוד הלאומי,ובכך תן להם שר אבל שני מנדטים (ל''ת)

    ישורון, 17/03/09 14:15

  • 107.

    הרב הרשלה לא צודק (ל''ת)

    חכמי חלם, 17/03/09 13:46

  • 106.

    הרב הרשקוביץ צודק

    יהושע, 17/03/09 13:31

    האם אורלב הציע את עצמו פעם אחת להתפטר

    אורלב אני איש מפד''ל שנים רבות והצבעתי הפעם שוב ונראה לי פעם אחרונה
    הביאו את הרב לשפר ואתה ממשיך בלכלוך הפוליטי

    אני קורא לחברים הטוענים כמוני להגיב גם
    הם
    הרב הרשקוביץ אל תיכנע

    רק אני מציע לך אורלב לא לטרפד את נתנייהו כי אם הוא לא יקים ממשלה וליבני תלך
    לשתי מדינות אתה תלך למדינה הפלסטינאית כי לא מגיע לך להיות איתנו

    אורלב רד מהעץ מהר

    ניסן אתה הפסדת קבל בכבוד את ההפסד אל תיכנס לטירוף הזה כי נשלם ביוקר רב

    שאורלב יתפטר ויעזוב הוא את הכנסת

    • פג תוקף

      מפדלניק, 17/03/09 14:28

      אורלב עשה הרבה דברים טובים, עכשיו הוא כבר מזיק. כדאי שילך בכבוד

    • צודק! שאורלב הפלגן יתפטר, צדיק על חשבונם של אחרים

      leoraz , 18/03/09 23:24

      פשוט חוצפה וצביעות. הטלבטתי הרבה אם בכלל להצביע ב'. החלטתי להצביע ב רק ביגלל הרשקוביץ(למרות שאורלב היה ברשימה לצערי). קיוויתי והאמנתי שהוא ינהיג את המפלגה ויוביל אותה לדרכים אחרות. לתדהמתי הרבה לא נותנים לו אפילו יום אחד של חסד.

      אורלב הצבוע שהביא את המפדל לשפל חסר תקדים כבר קדנציה שנייה אף פעם לא הסכים להתפטר מהכנסת לאחר שהתמנה לשר, למרות פניות אליו בעבר.

      כפי שהיה בעבר כך גם עכשיו. אורלב חושק בכס ההנהגה, ורוצה לשלוט ולחשק את הרשקוביץ.

      בושה וחרפה!

      בחרתם מנהיג, תנו לו להנהיג ואל תזנבו בכוחו.

  • 105.

    כצל'ה אתה 10 (ל''ת)

    ברוך שלא עשני מזרוחניק, 17/03/09 12:31

  • 104.

    נו ..נו ממש ערכים ציוניים דתיים של אחדות ואהבת ישראל ..שפתיים יישקו. (ל''ת)

    גונג , 17/03/09 12:01

  • 103.

    להעיף את אורלב מפה ואת אורי אריאל משם ודי (ל''ת)

    נחזיר את הפוליטיקה לראויים, 17/03/09 10:24

  • 102.

    ואני לתומי חשבתי שלמען האחדות מוותרים על חלק מהערכים (ל''ת)

    גלי, 17/03/09 09:26

  • 101.

    אז מי גרם למחלוקת בהתחלה? הבית או האיחוד? (ל''ת)

    יורים לעצמכם ברגל, 17/03/09 09:02

    • אורלב מכאן ואורי אריאל משם (ל''ת)

      זאת כנראה האמת, 17/03/09 10:29

  • 100.

    הימין כולו קן צרעות. מלכות ביבי השניה תתרסק בתוך חודשים ספורים (ל''ת)

    שימי, 17/03/09 08:56

    • במלכות אולמרט-ציפי כבר הינו! לא תודה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 17/03/09 12:32

      • הממשלה הגרועה בתולדות המדינה - (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 20/03/09 12:06

    • בקרוב נופלים פג'ארים על תל-אביב אז תכינו את הדרכונים הפולנים (ל''ת)

      שמאלנים אתם חוזרים הביתה:לפולניה, גרמניה והונגריה, 18/03/09 00:32

      • על תלאביב זה זילזלים - לא פג'רים (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 20/03/09 12:07

  • 99.

    אורלב מעיף לכל עבר את שאריות הלכלוך שנשארו בו מעסקנות רבת שנים (ל''ת)

    מגיע למפדל הלוויה יותר מכובדת., 16/03/09 23:35

    • אורלב מבזה את כולנו. (ל''ת)

      מצביע מפדל ובית יהודי, 17/03/09 04:39

  • 98.

    אז מי הפלגנים?

    מאיר, 16/03/09 22:56

    מסתבר שלא האחדות היא זו שחשובה לשועלי המפד''ל הותיקים, אלא הדבקות בכיסא והחובה להחזיק לבד את המושכות בידיים.

    ואולי טוב שכך- ככה נפטר מהמפלגה הזו אחת ולתמיד. בבחירות הבאות היא כבר תעלם, כי כולם רואים מי הם הפלגנים האמיתיים.

    אורי אורבך תתכונן - אתה הבא בתור!

    • באיחוד הלאומי יש סכסוך לא פחות גדול (ל''ת)

      לך תשאל את אורי בנק וכצלה, 17/03/09 04:37

      • ההבדל הוא שלא שוברים כלים באיחוד הלאומי (ל''ת)

        פעמון, 17/03/09 08:49

        • נכון. שם מטאטאים את זה מתחת לשטיח

          דוד, 17/03/09 09:22

          אבל מתישהו זה יעלה ויסריח.

  • 97.

    להרשקובית יש יתרון אחד בולט - הוא הרבה, אבל הרבה

    שירתתי איתו בצבא. איש נדיר., 16/03/09 22:21

    יותר חכם ומפולפל מכולם יחד.


    יש לו חזות של דוס מחמד חביב, אבל הוא יודע להיות תקיף ואמיץ כשצריך. קשה גם להבהיל אותו.

    בזמן שהם חושבים על מהלך אחד קדימה, הוא כבר מעביר בראש שלושה. כשהם מכינים תרגיל, לו יש תשובה מראש. תשאלו את בני מחזורו ב-8200.

    אני בטוח שהוא יודע מה שהוא עושה.

    יש לי תחושה שזה תרגיל מנהיגות שיזכיר לזבולון אורלב, לאורי אורבך ולניסן סלומיאנסקי מי בעל הבית, ואחרי שהוא יכפה עליהם מרות הוא ידאג גם לתפקיד ראוי לניסן.

  • 96.

    יש גבול לכל תעלול

    זאב מהשומרון, 16/03/09 22:01

    התפלאתי למצוא בערב שבת האחרון מודעה של מנהלי וראשי ארגוני השטח של הציונות הדתית הקוראים לשר שאי''ה יכהן מטעמנו בממשלה הבאה להתפטר מהכנסת ולאפשר כניסתו של ניסן סלומינסקי
    ''כדי שניסן יכהן בכנסת ובועדה (הכספים), למען מציונות הדתית, מוסדותיה, ארגוניה, ומפעליה'' !!!
    כמאה ושלושים רבנים, ומנהלי מוסדות, התעלמו, כנראה, מהעובדה כי בכנסת מכהן ח''כ ותיק ומנוסה , ח''כ זבולון אורלב, שכעת,
    ולאחר שכבר הוכח כי פעילות אינטנסיבית ממושכת, וממוקדת מטרה מביאה תוצאות מבורכות, מוטלת עליו המלאכה והאחריות
    להביא תוצאות כמו ניסן ואם לא למעלה מזה.

    חברים ששוחחתי עמם בנושא העלו השערות כי דרישתם של ראשי המוסדות להכניס את ניסן נובעת מתחושתם כי ח''כ זבולון אורלב אינו מסוגל לסוג כזה של פעילות ולכן מחוסר ברירה יש להכניס את ניסן. (למען השקיפות ברצוני לציין כי אני שותף לדעה זו.)

    ברצוני להציע לראשי המוסדות הנכבדים,(שלו היו מפעילים לפני הבחירות עוצמות שכנוע כאלה על הנוהים אחריהם לא היה צורך בפינוי מקום לניסן כי הוא היה נבחר) כי יציעו לח''כ זבולון אורלב כי הוא יפנה את מקומו לניסן.

    וכמי שמכיר את החברים והצרכים בשטח, אני קורא לזבולון לפנות מקומו בכנסת ולהקדיש עיתותיו לשיקום ''הבית היהודי-מפדל החדשה''

    בראשות הרב-פרופ' הרשקוביץ !!

    אם יעשה כן, אזי בבחירות הבאות, כאשר תיערכנה, יזכה בע''ה ''הבית היהודי-מפדל החדשה'' למספר רב יותר של חברי כנסת
    שיחזקו ויקדמו את '' תורת ישראל, עם ישראל, בארץ ישראל''.

    • חבל שרבנים מתערבים

      אמונה, 16/03/09 23:46

      הרי נוכלים פוליטיקאים מאכילים אותם בחצאי אמיתות,
      הלוואי והחינוך היה בראש מעיינם,
      ואגב,מי אמר שהרשקוביץ לא יכול לעלות עליו גם בנושא זה.
      שאלו את ראשי החינוך הדתי על תרומתו,
      ראו את ההישגים שהביא לסגל האקדמי כשייצג אותם במאבקם.
      אני מצפה מהרשקוביץ לגדולות.
      צרי אופק ובעלי אינטרסים פולים להתפטרותו טרם התחיל במפעלו.

  • 95.

    מה שמטריד אותי יותר מכל זה (ל''ת)

    שאורבך חבר לאורלב, הוא כבר נעשה מושחת?, 16/03/09 21:01

    • גם הוא בקרוב יבין לאן הוא נכנס (ל''ת)

      חבר לשעבר במרכז לשעבר, 16/03/09 21:13

    • גם את אורבך תחמן אורלב

      אורטל, 16/03/09 23:48

      או שגם אותו תחמן אורלב

  • 94.

    אם הם לא מניחים לדני הם מצדיקים את אורי אריאל והאיחוד (ל''ת)

    וזה עצוב מאוד מאוד..., 16/03/09 20:22

  • 93.

    בסופו של דבר הרב דני יצליח. רק תנו לו להתחיל לעבוד בשקט (ל''ת)

    בלי תככים וטריקים, 16/03/09 20:21

  • 92.

    האם הרשקוביץ כל כך תמים, שהוא הכניס את עצמו לחבורת התככנים הזאת? (ל''ת)

    היה כך כך צפוי הפילוג הנוסף הזה!!!, 16/03/09 19:00

    • לצערנו, הוא איש שמכבד אחרים ועומד מאחורי המילה שלו (ל''ת)

      אולי אם היה תחמן המצב היה טוב יותר, 16/03/09 20:19

      • בטווח הרחוק הוא יוכיח את עצמו. תחמנות זה רק לטווח קרוב (ל''ת)

        מצביע בית יהודי, מקווה לטוב, 16/03/09 21:02

  • 91.

    ואחרי זה מתפלאים שאורי אריאל ברח מהם. אין להם בושה

    דן, 16/03/09 18:19

    ריח של פוטש באוויר

    • אורי אריאל הוא האורלב של האיחוד (ל''ת)

      אל תתלהבו יותר מדי..., 16/03/09 20:19

  • 90.

    אורלב הוא נכס אמיתי לציונות הדתית

    יוסי מהקריות, 16/03/09 18:18

    והרב הרשקוביץ הופך לנטל

    • אולי נחס ולא נכס

      לאה, 16/03/09 19:07

      תככן בלתי נלאה.
      לא מכבד שום הסכם..
      לוטש עיניים לראשות המפלגה למרות שלא נבחר.
      ולמרות שהוסכם שהח''כים הותיקים לא ישמשו בתפקיד.

    • אין אחד בקריות שמעדיף את אורלב על הרשקוביץ (ל''ת)

      אם זה לא מתחזה אני קוגלגר, 16/03/09 20:20

    • תגובה שתולה ודוחה ''יוסי מהקריות'' אעלק... (ל''ת)

      ליאור, 16/03/09 22:18

    • אורלב ריסק את הציונות הדתית ומחבל בגלגלי מפלגתו. תככן אמיתי . (ל''ת)

      יהודה ב. , 16/03/09 22:44

  • 89.

    תן לניסן לעבוד

    מירית כרמי, 16/03/09 18:16

    אי אפשר לחיות רק מדיבורים

    • תנו צ'אנס לניסיון הרענון במפלגה!

      רחל, 16/03/09 19:04

      למה הרשקוביץ שנבחר צריך להציע את ראשו תמורת ראשו של ניסן שלא נבחר? תנו צ'אנס לניסיון הרענון במפלגה!

    • יש לי תחושה שניסן עומד מאחורי כל הבלגאן (ל''ת)

      וגם מאחורי עצומת התמיכה בעצמו..., 16/03/09 20:37

  • 88.

    שאורלה יהיה השר הרשקוביץ סגן שר ויור המפלגה

    יש לי פתרון, 16/03/09 18:15

    וביחד תשקמו את הזוועה שנקראת הבית היהודי

    • למה מי הוא

      מאוכזב, 16/03/09 19:01

      יו''ר המפלגה?
      למה מי הוא ?
      תככן שבוחש כדי להגיע לתוצאה המוצעת על ידך.

      • הגיע הזמן לעצור את נכליו של אורלב

        צדקיהו, 16/03/09 23:38

        אורלב תחמן את איצ'ה לוי בהיותו יו''ר המפלגה,כנ''ל את אפי איתם
        וכעת הוא חורש מזימות נגד הרשקוניץ
        הגיע הזמן לעצור את נכליו

    • גם לי יש פיתרון (ל''ת)

      שאורלב ימצא לו מקצוע כלשהו וילך, 16/03/09 20:36

  • 87.

    הרשקובית מתנשא כלפי אנשי המפדל

    חבר מפדל מהמרכז, 16/03/09 18:14

    כבר כמה פעמים ניסיתי לקבוע איתו פגישה והוא מרח אותי

    • הוא כהראה ידע שאתה מסוג המשמיצים בטוקבקים. צדק.

      אני נפגשתי איתו כמה פעמים, וברוח טובה מאוד., 16/03/09 20:35

      חבר מרכז לשעבר.

      כדאי להזכיר שמרכז המפדל מת ואינו קיים עוד. בזכות אורלב גם כן.

  • 86.

    בהנהגת הרשקוביץ נגיע לאבדון (ל''ת)

    אורלב תציל אותנו, 16/03/09 18:13

    • אורלב-קונצנסוס לחיסול המפלגה

      ירמיהו הנביא, 16/03/09 18:57

      אם חשבנו שיו''ר חדש יביא הקץ למעלליו התבדינו!

    • אורלב, יא נקניק תפסיק לפנות לעצמך בטוקבקים (ל''ת)

      שמתי ט ידעתי למה, 16/03/09 20:23

  • 85.

    איחוד????

    בנגי , 16/03/09 18:12

    לא מגיע לכם לקבל קולות מהעם למרות שהצבעתי לכם כי אתם לא מאוחדים מבפנים,ואל תתבכיינו
    אחר כך.כי מגיע לכם...

  • 84.

    פוליטיקאים קטנטנים .... בושה וכלימה ! (ל''ת)

    avre10 , 16/03/09 18:08

    • אורלב וחבריו חייבים להפסיק עם הקטנוניות (ל''ת)

      תנו לדני לנצח!, 16/03/09 20:24

  • 83.

    אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים וביבי נתניהו ירום הודו. (ל''ת)

    אוהד בית''ר בדם ובנשמה (לה פמיליה), 16/03/09 18:03

  • 82.

    מפד''ל - מפלגת פלגנים דואגים לכסא (ל''ת)

    דובי הכתום, 16/03/09 18:01

  • 81.

    הקומבינטור אורלב התחיל לפעול..... (ל''ת)

    ההמום, 16/03/09 18:00

    • וממה אתה המום פתאום? (ל''ת)

      משהו חדש?, 16/03/09 21:11

  • 80.

    בגלל הדברים הללו הצבעתי לליכוד

    כוכב סגול , 16/03/09 17:56

    הציונות הדתית לא יכולה לפעול לבד בכנסת. האיחוד הלאומי עושים לביבי צרות טרם הקמת הממשלה כאילו ממשלה עם לבני עדיפה. בבית היהודי המלחמות מבית רק מתחילות.
    אני ידעתי את זה קודם. אתם תלמדו את זה לפעם הבאה.
    רק ליכוד גדול יבטיח ניצחון למחנה הלאומי.

    • הליכוד עזרו לאורלב לפגוע בבית היהודי (ל''ת)

      תשאל את נתן אשל שסגר איתו דילים, 16/03/09 21:14

  • 79.

    בושה!

    הייתי מצביע ליכוד!, 16/03/09 17:53

    אני הצבעתי הבית היהודי כי רציתי את הרשקוביץ אם הוא לא יתמנה לח''כ זאת תהיה בושה ואני מצטער שהצבעתי למפלגה.

  • 78.

    בוז למפלגה כזו...יעני דואגים לניסן...

    ציפי, 16/03/09 17:51

    גועל נפש!
    מיניתם את הרשקוביץ כדי להציג פנים יפות במפלגה והופ..הכושי עשה את שלו,
    אין כבוד לחתימות,אין בושה?!
    אם תדיחו את היו''ר הנבחר,
    אדיח כל קשר עם מפלגה מושחתת כזו.
    וראוי לה למפלגה כזו שתמחה מהמפה.
    בוז!!!

  • 77.

    זאת הסנונית הראשונה לכאב ראש שמצפה לביבי (ל''ת)

    ואורבך הוא טירון פוליטי שרק מחכה לאיזה זאב שיטרוף, 16/03/09 17:47

  • 76.

    או-הו, או-הו, או-הו, או-הו, איי-איי-איי-איי (ל''ת)

    amir_e_a , 16/03/09 17:43

  • 75.

    אכן בית יהודי, בדיוק כמו שאומרים עלינו (ל''ת)

    חי, 16/03/09 17:38

  • 74.

    הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת..

    שום הכרת טובה לזה שחרש עבור כולם את כל הארץ., 16/03/09 17:37

    שיתביישו.

  • 73.

    ואתם עדיין אומרים שהאיחוד הלאומי הוא הפלגן... (ל''ת)

    עסקנים ליגה ג', 16/03/09 17:28

    • הייתי מחלק את שתי המפלגות לפלגנים ואידיאולוגים

      אשר, 16/03/09 21:12

      שני מספרי 2 היו ברשימה האחת ושני מספרי 1 היו ברשימה האחרת. תנחשו בעצמכם מי איפה.

  • 72.

    קפץ להם המפד''ל... (ל''ת)

    דובי הכתום, 16/03/09 17:26

    • הצבעתי ב. אני מתבייש להודות שאתה צודק. (ל''ת)

      אם גם את הרשקובית הם משגעים, לא יודע מה יהיה., 16/03/09 17:32

      • זה בדיוק הענין

        דובי הכתום, 16/03/09 17:58

        כל מערכת בחירות אנחנו סולחים למפד''ל על מעשיה, סותמים את האף, ומצביעים לה שוב. ואז אנחנו עוד מתפלאים כשהם מתנהגים כמו מפד''לניקים (ואז מגיעה מערכת בחירות, ואנחנו אומרים ששוב נסתום ת'אף ונצביע להם).

        צריך להתחיל ללמוד. אפשר להוציא את השם ''מפד''ל'' מהמפלגה, אבל כנראה שאי אפשר להוציא את המפלגה הזאת מהמפד''לניקיות שלה.

        • אבל מה אשם הרשקוביץ?

          הוא נשאר במפלגה גם כשהעסק הסתבך בגלל נאמנות לערכים, 16/03/09 20:41

          אם היה נשאר בחיפה היה צריך רק לבחור בין נשיאות בטכניון לרבנות העיר.
          היה לו תירוץ מצוין לעזוב - הפילוג, שהוריד אותם מ7-8 מנדטים ל-3, והוא לא עשה את זה.
          במקום להריע לו על הנאמנות שלו והאמינות שלו הם מוציאים לו עכשיו את המיץ.

  • 71.

    לא הבנתם עדין שנמאס מהעסקונה הוותקיה - דניאל חזק ואמץ (ל''ת)

    אני, 16/03/09 17:23

  • 70.

    ידעתי שאורלב עשה תרגילים בשביל להיות היו''ר. זה מתאים לו.

    יעקב, 16/03/09 17:18

    הוא בעצם שם את הרשקוביץ בראש ככיסוי. ארגן את ''מועצת הבית היהודי'' לצרכיו, ועכשיו רוצה להזיז א הרשקוביץ כדי להשתלט על המפלגה.

  • 69.

    הרב דני - אני מאמין לו.

    לא פוליטיקאי ולא ספינולוג. איש טוב וישר., 16/03/09 17:12

    מישהו תכנן את הפוטש הזה נגדו כבר מזמן. רמז: אין לו שפם.

  • 68.

    יש אנשים שלהיות חבר בממשלה זה קטן עליהם

    מכיר אתיהירותו, 16/03/09 17:12

    צריך לדעת שהכול נובע מהמגלומניה המטורפת שהאיש חי. הוא בטוח שבלעדיו לא רק הבית היהודי לא היה קיים אלא אפילו מדינת ישראל תתקשה להתקיים. רק מי ששמע אותו מדבר יבין מה אני כותב.

    פרופ הרשקוביץ אתה הרי אדם אינטילגנט (לפחות ע''פ התואר) ובינך לבין עצמך אתה יודע שהציונות הדתית חייבת שסלומיאנסקי יהיה בכנסת. אתה הרי לא מבין כלום בתקציבי ממשלה. אין לך מושג מה קורה במסדורונות ועדת הכספים.
    שר בממשלת ישראל זה כבר לא תפקיד מכובד?
    אני בטוח שאתה לא היית סומך על סטודנט לשנה א' שיהיה מרצה בטכניון

    • איזה שקר. הרב דני איש ידוע כאיש צנוע וישר.

      אורלב ואנשיו חיכו לו בפינה על לא עוול בכפו, 16/03/09 17:24

      למה שופכים את דמו?
      הרי כולם מבינים שהיציאה מהכנסת היא הצעד הראשון לקראת הדחתו בידי אורלב. כולם יודעים שאם הממשלה נופלת הוא מוצא את עצמו בחוץ ושכחבר ממשלה שאינו ח''כ כוח המיקוח שלו מול ביבי יהיה קטנטן.

      רק שיהיה לו כוח לעמוד בהשמצות האלה. רק שהלינץ' התקשורתי לא יפגע בו.

      • לא מבין בתקציבים?!?!?!?!?!

        רובי, 16/03/09 17:39

        הבן אדם פרופסור למתמטיקה!!!
        כנראה שהוא מבין בזה קצת יותר מסלומאנסקי הכלומניק הזה

        • לידיעתך, ניתן לשבח אחד מבלי להשפיל את השני... (ל''ת)

          אורי, 16/03/09 23:33

    • לשון הרע מכוער על איש תורה אמיתי.

      חיפאי. שמעתי אותו מדבר הרבה. תמיד בענווה ובחן., 16/03/09 17:35

      כואב לי על מה שעושים למורנו.

      חזק ונתחזק, וה' יעשה הטוב.

  • 67.

    תנו לדני להנהיג. תפסיקו להפריע לו.

    אבירם, 16/03/09 17:04

    הוא רק נכנס. תנו לו 100 ימי חסד.

  • 66.

    צריך את אורבך אורלב וסלומינסקי בכנסת

    מאור מירושלים, 16/03/09 17:00

    זו הנבחרת הטובה ביותר לייצוג הציונות הדתית

    • צריך ראש מפלגה שלא יודח על ידי אולב ושות'

      זה מה שצריך, 16/03/09 17:11

      תנו לרב הרשקובית לעבוד אחר כך תבואו בתלונות.

    • לא יודע למה אתה נשמע כל כך מזויף... (ל''ת)

      שמח שלא הצבעתי למפד''ל, 16/03/09 17:52

  • 65.

    כל משפחת אורלב התגייסה לטקבק ? (ל''ת)

    גם האבא והסבא ?, 16/03/09 16:59

    • תעזו את משפחת אורלב. הבושה כבר מספיקה להם. (ל''ת)

      נולד להם בן סכינאי, 16/03/09 17:06

  • 64.

    תסדרו תפקיד מנכ''ל לניסן ותגמרו את הבלגאן הזה (ל''ת)

    למה אתם גורמים נזק לכל הציבור?, 16/03/09 16:59

  • 63.

    אני מריח ''הרעלת אורלב'' באויר

    מוטי, 16/03/09 16:54

    אורלב לא רואה ממטר אף אחד חוץ מאשר את האינטרסים שלו עצמו. הוא לא מייצג אף אחד ולא מעניין אותו בכלל צרכי הציבור שבחר במפלגה שלו.
    זה הוא וזהו.
    אבוי לנו שכך נגזר על המגזר שלנו.

  • 62.

    הרשקוביץ הכיסאולוג החדש (ל''ת)

    מאוכזב מאוד, 16/03/09 16:54

    • אם יש מישהו שלא בא בגלל כסא זה הוא

      הוא פשוט מריח הדחה באוויר, 16/03/09 17:02

      אורלב גם אמר זאת במפורש לאנשיו עוד לפני הבחירות.

      עכשיו יש לו שתי ברירות - או להיכנע או לעמוד גאה על זכותו כרש המפלגה.

    • יישר כוח! ואני בכלל לא כזה. (ל''ת)

      ניסן, 16/03/09 20:15

      • שכוייח. גדול... (ל''ת)

        מי שמבין מבין., 16/03/09 22:23

  • 61.

    "הדתיים הנורמלים" האלה האשימו את "האיחוד הלאומי" בפלגנות, זוכרים? (ל''ת)

    אריה שואג , 16/03/09 16:53

    • גם אני חשבתי על זה (ל''ת)

      אשכרה, 16/03/09 17:29

  • 60.

    דני. ברגעים הקשים אני מחזק אותך.

    עמית באקדמיה, 16/03/09 16:53

    אינני חבר במפלגתך. אבל תדע לך שיש פה אנשים שזכו להכיר אותך ואת יכולותיך, ולא רק במתמטיקה.
    קיויתי מאוד שתהיה שר חינוך, ואולי עוד לא מאוחר.

  • 59.

    פוליטיקה של חרקים (ל''ת)

    כוחנו בפילוגנו, 16/03/09 16:52

  • 58.

    הדתיים הנורמלים, הא? (ל''ת)

    אריה שואג , 16/03/09 16:52

  • 57.

    כסאותזה מה שמענין את סלומינסקי משכורת מיליון שקל בשנה (ל''ת)

    מוקה עופר, 16/03/09 16:50

  • 56.

    איך אין להם בושה לעשות לו את זה

    הוא נתן את כל הקריירה שלו בשבילם, 16/03/09 16:49

    הרי ברור שאם הוא יוותר על חברות בכנסת הסיעה של אורלב תיפטר ממנו תוך שניה.

    הוא כבר העיף שני ראשי מפלגה לפניו.

  • 55.

    מפלגת הבית ההרוס. חייבת לעבור טיפול אצל פסיכיאטר.

    חרדל., 16/03/09 16:46

    רק לאחר קבלת התרופות ואישור רפואי מודפס בחתימת צוות רפואי, תהיו כשרים לקבלת תפקיד זותר בממשלה.

  • 54.

    עוד לא נבחר וכבר מנסים להדיח אותו. אין להם בושה. (ל''ת)

    עצוב לי על המפד''ל, 16/03/09 16:45

  • 53.

    נמאס מהמפלגות הקטנות והסחטניות. מי שהצביע בשבלם שיתבייש (ל''ת)

    ימני, 16/03/09 16:45

  • 52.

    הרשקוביץ אל תכנע.אורלב ואורבך תתביישו לכם.

    שמעון, 16/03/09 16:44

    הרשקוביץ לא רוצה להיות תלוי בחסדי ביבי באם ישים אותו כשר או לא.ניסן צריך להשלים עם עזיבתו מהכנסת וזהו.כל עוד שהחוק הנורבגי לא חוקק אין מה לעשות.

  • 51.

    אורלב צריך להקים הת המפדל מחדש

    חבר מרכז מפדל, 16/03/09 16:44

    ולארגן את המפלגה לבחירות הבאות

    • הבית היהודי צריך להקיא כבר את אורלב מתוכו (ל''ת)

      כמה נזק יכול איש אחד לזרוע., 16/03/09 17:05

    • אני חושב שלמה שאתה מתכוון קוראים מימד (ל''ת)

      דובי הכתום, 16/03/09 17:13

  • 50.

    הרב דניאל הרשקוביץ איש מדהים (ל''ת)

    הטעות היחידה שלו - שהסכים לרוץ ברשימה שלהם..., 16/03/09 16:43

  • 49.

    הרשקוביץ צריך ללכת הביתה (ל''ת)

    אבי בן נר, 16/03/09 16:42

    • הרשקוביץ צריך להעמיד את אורלב במקום (ל''ת)

      עמשי בן יתר, 16/03/09 20:58

  • 48.

    אורלב חייב להיות השר

    מבחינה מקצועית, 16/03/09 16:40

    זה בכלל לא עניין פוליטי

    • אורלב הוא הקללה של המפד''ל. אין לו גבולות.

      הוא חיב לעוף על טיל וחלאס, 16/03/09 21:09

      ''מבחינה מקצועית''?
      מבחינה אנושית הוא אדם רע, נוגס במי שמעליו ומעלים את מי שמתחתיו (ויחד איתם את המצביעים).

      אפילו האנשים החדשים ברשימה לא הצליחו להתגבר על הריח הבאוש שהטיל אורלב על המפלגה הזאת, וזה חבל. פעם הציונות הדתית הייתה קונצנזוס. איפה היא עכשיו בגלל העסקן הזה וחבריו.

  • 47.

    ולא מדע וחטולוגיה

    אורלב היה משיג את משדר החינוך, 16/03/09 16:39

    כנראה שבטכניון לא מלמדים את אומנות המשא ומתן

    • אורלב מנע את השגת משרד החינוך, על מה אתה מדבר (ל''ת)

      הוא הודיע לנתן אשל שהדיל עם האיחוד הלאומי מבוטל, 16/03/09 16:51

  • 46.

    אגדות הבית היהודי - באמת אגדות !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לפי החוק הרב הרשקוביץ זכאי להתפצל מהשאר :-((((((, 16/03/09 16:39

  • 45.

    למה אני מריח עקבות של אורלב בכל הכאוס הזה

    אורי, 16/03/09 16:38

    נמאס כבר מהמפלג הקטנוני הזה,למה לחלק גם את החצי שנשאר לרבע

  • 44.

    חבל שנתתי את הקול שלי לבית ולא לאיחוד (ל''ת)

    מאוכזב, 16/03/09 16:36

  • 43.

    ומה יקרה מחר אם תקום על צד שמאל

    לא התאים לי אתמול, 16/03/09 16:36

    לא יהיה תקציב לשרות הלאומי?

  • 42.

    סמרטוטים !!!! (ל''ת)

    אחד שמבין, 16/03/09 16:35

  • 41.

    איזה יו''ר מבקש הסכם לפני שהוא בכלל נבחר

    מכתב מבזה, 16/03/09 16:35

    מלבד העובדה שאף אחד לא הבטיח לו גפ תפקיד וגם מושב בכנסת מדאיג לראות שהוא עסק בפוליטיקה קטנה לפני הבחירות

    • אחד שגילה שאורלב הבטיח להפיל אותו יום אחרי הבחירות (ל''ת)

      המזל הוא שהרשקובית איש חכם. השאלה אם הפעם זה יעזור, 16/03/09 16:46

    • אחד עם שכל. אפילו את המכתב הזה הם לא מכבדים (ל''ת)

      מאמין ברב דני. סולד מאורלב, 16/03/09 20:59

  • 40.

    אורבך ואורלב צריכים לדרוש מהרשקוביץ להתפטר לחלוטין

    ציוני דתי, 16/03/09 16:34

    הוא לא יכול לפגוע ככה במשא ומתן החשוב ולצאת בלי כלום

    • אורלב סגר דיל עם נתן אשל ודפק את המו''מ על החינוך (ל''ת)

      מידע שהגיע מהליכוד, 16/03/09 16:47

  • 39.

    כמו לפני אוסלו הנכשלים האלו יהרסו ממשלת ימין

    דתיים טיפשים, 16/03/09 16:33

    כמה טיפשות מתרכזת אצל כלכך מעט אנשים

  • 38.

    פשוט עצוב

    שבתאי צבי, 16/03/09 16:33

    לא משנה מי צודק,ההתנהלות הזאת פשוט מבישה.
    ההתנהלות הנוכחית רק מסבירה למה המפלגה הזאת התרסקה בשנים האחרונות...

  • 37.

    למה שהוא יתפטר? שאורבך יתפטר! והכי טוב שזבולון יעזוב אותנו כי נמאס (ל''ת)

    ש באור, 16/03/09 16:27

  • 36.

    כנראה שיש סיבה טובה (ל''ת)

    אם גם אורבך מתנגד להרשקוביץ, 16/03/09 16:26

    • כן. זבולון הבטיח גם לו משהו בתמורה. (ל''ת)

      אוף, 16/03/09 16:35

  • 35.

    הרשקוביץ ריסק אותנו לשלושה מנדטים (ל''ת)

    תזכורת מהבחירות, 16/03/09 16:24

    • והוא גם בחר בל''ד. ושדד בנקים.

      ברור, 16/03/09 16:36

      אם יש מישהו שהציל משהו במפלגה הזאת זה הוא.

  • 34.

    אורלב צריך לחזור להנהגה

    מפדלניק, 16/03/09 16:23

    הוא היחיד שיכול להוביל את המפלגה לעתיד טוב יותר והוא צריך להפסיק ולוותר לשמות שאין מאחוריהם כלום

    • אורלב חה חה...

      מאיר קרבישנסקי, 16/03/09 16:37

      הצחקת...

    • אורלב צריך לעוף מהפוליטיקה בעצמו (ל''ת)

      העיף את יצחק, ואת אפי, רוצה גם את דני. די, 16/03/09 16:38

  • 33.

    הרב דני, אל תישבר. אסור לך להיכנע להם. (ל''ת)

    מכיר ואוהב, 16/03/09 16:22

  • 32.

    א מתאים אז עושים חרם

    מה זה גן ילדים?, 16/03/09 16:22

    בושה וחרפה

    • שום חרם ושום בטיח (ל''ת)

      הוא פשוט סירב להיכנע לתכתיבים של אורלב, 16/03/09 16:29

  • 31.

    כן,ככה זה שמיתקשטים....

    אריאל שקד, 16/03/09 16:21

    מי זה בכלל אורבך?פה גדול טוב לרדיו ולא לפוליטיקה.שהכפפה לא מתאימה ליד,אלו התוצאות!

  • 30.

    אורלב, אורלב, מה יהיה???

    מאיר קרבישנסקי, 16/03/09 16:20

    באמת אתה מביא איש משלך וגם איתו אתה רב?
    ניראה לי שאתה האיש המתאים להתפטר

  • 29.

    אני לא הבנתי איזה שר הולך להיות הרשקוביץ...

    זיו, 16/03/09 16:20

    בכל מקום הם הכריזו שהם דורשים את תיק החינוך ולא יתפשרו על כך, אבל הליכוד מצהיר שהחינוך יישאר אצלם.
    לפי מה שנכתב בשבוע שעבר הציעו להרשקוביץ את תיק התרבות והספורט - זו ממש הצעה מעליבה ולא קשורה לכלום, מה יעשה הרשקוביץ בתרבות ובספורט, יילך למוזיאונים, הצגות ומחשקי כדורגל?
    אסור לבית היהודי להיכנע, הם חייבים לעמוד על דרישותיהם, ונראה את ביבי מקים ממשלה בלעדיהם ובלי האיחוד הלאומי...

    • זהו תיק המדע התרבות והספורט

      שבתאי צבי, 16/03/09 17:44

      כך שלפרופסור הרשקוביץ יש מה לתרום בתחום הזה.
      לגבי התרבות והספורט - זו ההזדמנות להוכיח שלדתיים יש אג'נדה קצת יותר רחבה מתקציבים לישיבות תיכוניות...

  • 28.

    כל מה שמעניין זה הכסא בכנסת?

    מאוכזב מהיור, 16/03/09 16:16

    איפה כל הנושאים שהבטחתם לקדם? זה לא יותר חשוב?

    • את אורלב זה מה שעניין תמיד (ל''ת)

      והוא תמיד מצא את הדרך לגרור את יריביו לבוץ., 16/03/09 17:03

  • 27.

    אורלב איש אשכולות שכבר הוכיח את יכולותיו

    אמיר ממודיעין, 16/03/09 16:15

    בניגוד לאחרים ודי לחכימא ברמיזא

    • אולב איש אשכולות? (ל''ת)

      הצחקתני., 16/03/09 16:30

  • 26.

    אורלב הביתה - הוא ההורס של המפלגה. מזל שהצבעתי לאיחוד ולא למפלגת אורלב (ל''ת)

    חגי, 16/03/09 16:14

  • 25.

    לא נכנס לפולטיקיה וכבר מצייץ

    הבוחר בשירי זמרה, 16/03/09 16:13

    איזה שטות האדם היהיר הזה עוד לא נכנס לכנסת ולפוליטיקה וכבר רוצה לנהל את העולם? ניסן היה היחיד שהיה אפשר להצביע עבורו במפד''ל ןבא ההרשקוביץ הזה ומתנשא? שילך למקומו הראוי או לאוניברסיטה או לשמאל במימד לטעמי הוא לא הביא עשירית מנדט!

    • הלוואי שהרשקוביץ יזכה להערכה שמגיעה לו על מעשיו (ל''ת)

      מי שמכיר מבפנים יודע ומוקיר, 16/03/09 16:34

    • אם לא אורלב היו פי כמה מנדטים ולא היה פילוג (ל''ת)

      וזאת כל האמת, 16/03/09 16:37

  • 24.

    הוא היחיד שמייצג את המפדל האמיתית

    מספיק עם ההשמצות נגד אורלב, 16/03/09 16:11

    וזה שהביא הכי הרבה תוצאות בתפקידו החל מהדאגה למוסדות דרך פעילות הפרלמנטרית והוועדות חקירה שהקים ועד לויתור על תפקיד יו''ר המפדל למען אחדות השורות

    • הוא איש רע ורב תככים ומדון (ל''ת)

      לא בשבילו הצבעתי, 16/03/09 16:21

  • 23.

    באיזה עוד מפלגה פרש היו''ר מהכנסת?

    אבידן חי, 16/03/09 16:09

    אפילו לא באיחוד הלאומי, ששם יש התחייבות חתומה בנושא.

    על מי הם חושבים שהם עובדים הזבולונים האלה, הרי ברור שכל מה שהם רוצים זה להדיח אותו. שיהיה גבר ולא ייכנע.

    • במפלגה של שלושה מנדטים שאין בה מי שיעבוד

      חי אבידן, 16/03/09 16:18

      צריך גם מישהו שיעבוד בוועדות והשר לא יכול לעשות את זה חוץ מזה שהרשקוביץ נבחר ליור במועצה הציבורית שהתפרקה וזה לא ממש נחשב

      • אבידן

        שטויות. ונראה לי שאתה יודע שכל הסיפור הוא, 16/03/09 16:32

        ניסיון הדחה.

        יסכים להתפטר - יעוף מהסיעה בקרוב. לא יסכים - יואשם ויועף גם.

        זה כל כך שקוף.

  • 22.

    צריך את ניסן בכנסת והרשקוביץ צריך להתפטר

    מהל מוסד חינוכי, 16/03/09 16:07

    צריך נציג בוועדות שידאג למוסדות שלנו ואת זה לא ניתן לעשות מלשכת השר אני לא מבין איך הרב הרשקוביץ שהוא איש ישר וטוב מתחיל לשחק במשחקים פוליטיים ופוגע במפלגה שחשובה לכולנו

    • תאמין לי שאתה בדעת מיעוט, אתה נשמע גם כמו איזה מושתל,,.

      מזל שלא הצבעתי למפד''ל, 16/03/09 16:22

      ההתנהלות הכל כך מזרוחניקית הזאת מעוררת בחילה. הגיע הזמן לאחד את כל הזרמים הדת''ל חוץ מהמפד''ל..

      • חייבים את ניסן בכנסת

        מנהל מוסד אחר, 17/03/09 00:46

        הוא ממש לא בדעת מיעוט.
        כל מי שמנהל מוסד ויודע מה ניסן עשה בכנסת בשניפ האחרונות עבור המוסדות רוצה את ניסן בכנסת!!!

        • ניסן הוא איש חביב אך לא כדאי שהרשקוביץ יתפטר בשבילו

          גם אני מנהל מוסד, 18/03/09 00:41

          אסור לתתת לאורלב לחזור למספר 1

    • ניסן איש ראוי, אבל זבולון משתמש בו להדיח את הרב דני (ל''ת)

      זה פחות או יותר כל הסיפור, 16/03/09 16:24

  • 21.

    הרשקוביץ נכשל והוא צריך להתפטר

    ענת מהמרכז, 16/03/09 16:05

    מי שריסק את המפדל לשלושה מנדטים היה פרופסור הרשקוביץ ואין טעם להאשים את אורלב אורבך או סלומינסקי מי שעומד בראש המערכת צריך לקחת אחריות

    • הרשקוביץ הוא הסיבה היחידה שבגללה הם עברו חסימה (ל''ת)

      את אורלב שונאים כולב ואורבך הוא ליצן חצר..., 16/03/09 16:13

      • הרשקוביץ לא הביא קולות אפילו בחיפה (ל''ת)

        קובי, 16/03/09 16:29

        • תבדוק נתונים ותראה שאתה טועה (ל''ת)

          הלוואי שבכל ההתנחלויות המצב היה כמו בחיפה, 16/03/09 17:07

    • אם יש מישהו שסחב את המפלכה הזאת על הכתפיים

      א. ב., 16/03/09 16:23

      זה הרשקוביץ.

      זבולון חיכה על הזמן עם הסכינים בצד.

  • 20.

    הרשקוביץ ילמד את כולם תחמנות פוליטית

    מכיר את הרשקוביץ מחיפה, 16/03/09 16:01

    האיש נראה תמים ומתהדר בתארים של פרופסור ורב אבל בתוכו נמצא מגולומן ותחמן שבטוח שכולם יתרפסו בפני איומיו.
    הרשקוביץ צריך להודות לאלוהים שזכה בפיס בזכות אותה ''סנהדרין'' שהיום כל חבריה מצטערים על המינוי האומלל.
    אורלב ואורבך הזהרו מהסכין הארוכה של הרשקוביץ היא לא מפספסת אף אחד.

    • שקר. הרשקובית איש טוב וצנוע. (ל''ת)

      זבולון תפסיק לכתוב תגובות לטובת עצמך. מכירים אותך, 16/03/09 16:11

    • למגיב המרושע: תזדהה בשם ונשמע מי אתה ומה יש לך לספר.

      יניב הלר, 16/03/09 16:19

      חכמה גדולה לפגוע בעילום שם. בוא נשמע מי אתה.

      בוא וספר לנו במי פגע הרב הרשקוביץ אי פעם בחייו. למי הוא עשה עוול אי פעם?

    • גם אתה נשמע מושתל... (ל''ת)

      איכס, 16/03/09 16:23

      • אני ממש לא מושתל. ואני לא נוהג להשמיץ בעילום שם. (ל''ת)

        יניב הלר. שם אמיתי לחלוטין., 16/03/09 17:08

        • המפד''ל כדרכה יורה לעצמה ברגל

          קובי, 17/03/09 10:46

          חבל שהדבר הראשון שנעשה אחרי הבחירות זה ריב פנימי ופיצוץ פגישות

    • איזו תגובה גועלית. כמה קל להשמיץ אדם ישר דרך. הרב הרשקוביץ אל תיכנע! (ל''ת)

      יהודה ב. , 16/03/09 22:56

    • איחוד - פילוג והשמצות שלא נדע.

      מפדלניקית ויתיקה, 17/03/09 15:33

      ה' ישמור ויציל - איזה השמצות. לאן

      הגענו ? מספיק לשפוך את כל הכביסה
      המלוכלכת לרחובות העיר - תושב חיפה
      היפיפיה, תתמתן קצת.

  • 19.

    איך אורבך משתף פעולה עם אורלב?

    אולי מישהו יכול להסביר לי, 16/03/09 16:01

    חשבתי שהוא לפחות הגון...

  • 18.

    האם השפם של אורי אורבך עם הפרופסור או עם אורי? (ל''ת)

    מפצל יו-אס-בי, 16/03/09 16:01

  • 17.

    הרשקוביץ מתגלה כפוליטיקאי קטן שנצמד לכסא

    מביט מהצד, 16/03/09 15:59

    מה יקרה אם תהיה רק יו'ר מפלגה ושר ותיתן לניסן לעבוד בוועדות? לא ליו''ר הזה פיללנו

    • מה יקרה? זבולון ידיח אותו תוך שנייה (ל''ת)

      עם כל משבר פוליטי שיחייב פרישה. זה מה שיקרה, 16/03/09 16:12

  • 16.

    שוב זבולון בוחש. הוא לא ינוח עד שיהרוס הכל.

    יאיר שטרית, 16/03/09 15:56

    מתי יעיפו כבר את האיש הזה מהפוליטיקה?

    אכפת לו רק, אבל רק, מעצמו.

    הפקיר את גוש קטיף, בגד במפלגתו, אבל תמיד נשאר ברשימה. עד מתי??

    • מספיק עם הטוקבקים המתוכננים נגד אורלב

      חיפאי אמיתי, 16/03/09 16:19

      זה מעליב את האינטיליגנציה

  • 15.

    הרב הרקוביץ, הצבענו בשבילך!

    יצחק, 16/03/09 15:55

    אל תשבר, המקום בכנסת הוא שלך ולא של אף אדם אחר, אולי תצליח לעשות עם המפד''ל דברים משמעותיים סוף סוף!

    • אל תישבר! תתפטר! צריך את ניסן

      משה, 16/03/09 16:27

      מה רע בתפקיד של שר

      • אם הוא מתפטר הוא מודח מיד

        אבי גבאי, 16/03/09 16:40

        אורלב כבר הבטיח את זה לאנשיו ערב הבחירות

  • 14.

    מתנהגים כמו סוף ימי בית שני (ל''ת)

    הבית בוער והם רבים, 16/03/09 15:51

  • 13.

    הרב הרשקוביץ - אל תיכנע לזבולון!

    הצבעתי בשבילך, אל תישבר, 16/03/09 15:45

    זבולון איש רשע. פעל כדי להפיל כל מי שהיה שם לפניו.
    אם כלפי אפי יכלו להיות טענות, וכלפי יצחק לוי גם, ברור שהרשקוביץ לא עשה כל רע לאיש והכוונה להוציא אותו מהכנסת היא שקופה - להשאיר אותו בחוץ עם נפילת ממשלה/ כל סיבה לפרישה ממנה.

    איזה רוע.

    ולחשוב שזה האיש הישר והטוב שעבורו הצבעתי ושבגללו האמנתי שעוד יש סיכוי לשיפור דרכה של הציונות הדתית.

    • אי אפשר להשוות את העשייה של אורלב לזו של הרשקוביץ

      תגובה למשמיץ, 16/03/09 16:01

      אורלב הוא פרלמנטר מצטיין שקידם את מוסדות הציונות הדתית ופעילותו של הרשקוביץ עדין מוטלת בספק בינתיים הוא עוסק רק ברדיפת כסאות

      • אני מקווה שאת עצמך שכנעת... איפה זה ואיפה זה

        חיים, 16/03/09 16:41

        תככן פוליטי רב שונאים מול איש רוח אמיתי ומנהיג אמיתי.

        אתה באמת חושב להשוות את אורלב הפלגן לרב הרשקוביץ?

      • זבולון, אשתו בספק ואולי אחד מהילדים (ל''ת)

        הם האחרונים שעוד מאמינים לאורלב, 16/03/09 21:01

  • 12.

    תודה לאל

    חנה, 16/03/09 15:40

    כן כן תודה לאל שהפעם לא הצבעתי לבית היהודי (מפד''ל)השם החדש לא שינה במאום את התככנות של זבולון.הרב פרופסור הרשקוביץ טוב תעשה אם תעבור עם המנדט שיש לך(1/3) לאיחוד הלאומי ותשאיר את זבולון ואורי אורלב יחד.

    • כצפוי. הרשקוביץ על מסלול אפי איתם במפד''ל. (ל''ת)

      ליאור, 16/03/09 15:47

      • וילך לליכוד (ל''ת)

        אז שיגנוב גם הוא מנדט, 16/03/09 16:12

        • ..אחרי שיעבור את הסיוט הצפוי לו במפד''ל.. (ל''ת)

          ליאור, 16/03/09 17:31

    • לא למריבות פנימיות ולא להחרמת המשא ומתן

      זה לא הזמן, 16/03/09 16:09

      תדאגו קצת לציבור ולא רק לכסא השר

  • 11.

    אורלב הנחש הארסי (ל''ת)

    ראו הוזהרתם, 16/03/09 15:34

    • מספיק עם הטוקבקים העצמיים

      למשפחת הרשקוביץ, 16/03/09 16:02

      קודם תנו לנציג שלכם לעבוד ואחרי זה תפיצו ספינים

      • מספיק עם התככנות, זבולונים קטנים. (ל''ת)

        לא ממשפחת הרשקוביץ. כן מחיפה., 16/03/09 16:16

      • לא משפחת הרשקוביץ. כן נאמני הרב הרשקוביץ - בניגוד לאינטרסנטים קטנים (ל''ת)

        יהודה ב. , 16/03/09 22:59

  • 10.

    האמת הצפה

    אריאל ברוך , 16/03/09 15:32

    שוב אורלב התככן הבילתי נלאה. מסכן של ממש הרשקוביץ עוד לפני שהתחילו עוד כבר הנחש הזה מתחיל. הסכיתו חברים הפלגנים האמיתיים הם אלו שרבים עכשיו כמו מפדלניקעס וותיקים. הדבר היה ברור, אני מקווה שהרשקוביץ יעבור למפלגה הנכונה, כן כן, עם המנדט שהוא קיבל כדי לעשות בשביל משהו ולא רק בשביל עצמו.

    • אורלב הביא הרבה יותר קולות מהרשקוביץ

      מנדטורי, 16/03/09 16:04

      לא סתם החביאו את הרב הרשקוביץ בפרסומות הוא לא הביא מנדטים

      • אורלב? על מה אתה מדבר?? (ל''ת)

        הוא האיש השנוא ביותר בציונות הדתית, 16/03/09 16:14

      • הוצאת דיבה. מידיעה אישית הרב הרשקוביץ הוא שהביא להם את כל המנדטים. (ל''ת)

        יהודה ב. , 16/03/09 22:58

  • 9.

    סלומניאנסקי מחפש פרנסה על חשבון הציבור שילך לעבוד

    ד צ, 16/03/09 15:29

    ניסן תן לאנשים חכמים לנהל את המפלגה
    עשיתה מספיק צרות

  • 8.

    הימין המפולג והמרוסק רק מתפצל עוד ועוד ורב ומתחלק - זוועה (ל''ת)

    כיף לערבים ולשמאל. כיף אדיר! רק פייגלין צודק!!!!!, 16/03/09 15:29

  • 7.

    ואחרי זה עוד שואלים אותי למה כדתי לאומי הצבענו אני וחברי לליכוד? (ל''ת)

    עדיף את רובי ריבלין מהפלגנות אצלהם, 16/03/09 15:24

    • הליכוד משתף פעולה עם אורלב כדי לדחוק את הרשקוביץ

      על מה אתה מדבר?, 16/03/09 16:06

      הם יודעים שאין משת''פ גדול מאורלב, שמצידו אפשר להחזיר גם את כל ירושלים, העיקר שיתנו לו תפקיד שר.

  • 6.

    תבינו למה פרשו האיחוד הלאומי ...... (ל''ת)

    שה ירושלמי, 16/03/09 15:23

  • 5.

    איך כתב פה רייכנר...

    מזרחיסט, 16/03/09 15:22

    לציבור נמאס ממפלגות שהאידאולוגיה מנחה אותן.

  • 4.

    פלא שהם הפילו את ממשלת נתניהו הקודמת? אפילו בינם לבין עצמם

    איתי, 16/03/09 15:22

    הם לא מצליחים להסתדר.

    מפלגה של כסילים.

  • 3.

    עכשיו מתברר מי הפלגנים באמת!

    איש, 16/03/09 15:20

    עלובים כל כך

    • הרשקוביץ אשם גם בפרישת האיחוד הלאומי

      שמחה גבריאל, 16/03/09 16:13

      הוא לא ידע לאחד את השורות

      • הוא אשם גם בצליבת ישו וברצח ארלוזרוב. למה לא. (ל''ת)

        אם מישהו אשר זה אורלב (וא' אריאל) וכולם יודעים זאת, 16/03/09 16:56

        • לא, אבל ברור שהכיסאולוגיה חזקה בבית היהודי (ל''ת)

          יוני, 16/03/09 17:33

          • לא מצד הרשקוביץ. מצד אורלב.

            וזה אכן עצוב., 16/03/09 20:17

            הרשקוביץ עומד בפני מצב של אין ברירה.

  • 2.

    הבית היהודי= אובדן דרך של פוליטרוקים קטנים רודפי שררה (ל''ת)

    אהוד, 16/03/09 15:19

  • 1.

    לא ציפיתי אחרת מהמפד''ל. עכשיו ברור לי למה לא הצבעתי להם. (ל''ת)

    ליאור, 16/03/09 14:49

    • הגיע הזמן להעיף משם את אורלב ולהחזיר את האנשים הטובים (ל''ת)

      יאיר, 16/03/09 15:47

      • הצרה היא שהאיש הטוב כבר בראש (ל''ת)

        וזה עדיין לא מזיז לאורלב. מה עוד אפשר לעשות?, 16/03/09 16:00