• 30.

    רק בעוד שנה וחצי ?!?!?! צריך פתרון עכשיו ! (ל''ת)

    בוריס, 15/04/09 20:46

  • 29.

    אי אפשר להגיע להסכמים עם ארגוני טרור

    שמואל, 16/03/09 23:20

    חבל וזה מצער אבל הזנב האיראני תפור חזק בחאמאס.
    חאמאס כנרא קיבל עידוד גם מנורמים באירופה כמו אנגליה. צריך להבהיר לכל העולם שחאמאס הוא ארגון טרור אכזרי-רצחני-סחטני-ללא שום נורמות .הקמפיין על שליט גם הקשיח את עמדות חאמאס כי ראה שישראל מתרפםת ונסחטת
    חבל שגורלה של אומה ניגזר כך

  • 28.

    ליברמן אי אפשר לשקר לכ''כ הרבה אנשים כ''כ הרבה זמן.

    אמנון, 16/03/09 22:59

    יאללה תחזרו לאוקראינה.

  • 27.

    לשקר אין רגליים.

    ארנון, 16/03/09 22:58

    מי שהביא לפה מאות אלפי גויים וסיפר לנו על העלייה היהודית.
    מי שסיפר לנו על העלייה האיכותית וקיבלנו אלימות שיכרות ותעודות מזויפות.
    שלא יתפלא שעם ישראל מקיא אותו כמו שדחינו את עליית השקר מבריה''מ.

  • 26.

    מה הבעיה ליברמן,תשנה את הדת היהודית.

    אמיר, 16/03/09 22:55

    תקבע שנוצרי יכול להתחתן ולהיות יהודי בדיוק כמו שפעילי הסוכנות העלו גויים ואמרו לנו שהביאו יהודים.
    אחרי הכל ליברמן מי יכול להגיד לפשיסט איך להתנהג???

  • 25.

    החרדים לא עושים צבא!!! והם אומרים לנו איך להתחתן?!??

    rrr, 16/03/09 22:11

    זה פשוט לא ייאמן

    די לכפייה הדתית רוצים חתונה אזרחית!!!
    חרדים מי שמכם לבעלי הבית על היהדות?
    הקב''ה?

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 16/03/09 22:42

      זה לא יאומן אבל כן יסופר!!! ובמילים ברורות מובנות ושאינן משתמעות לשני פנים:
      לא תהיה חתונה אזרחית ליהודים במדינת ישראל
      ואתה מזומן לשנות דתך אם לא מוצא חן בעיניך
      האפשרויות האחרות העומדות בפניך הם : מוסלמי
      נוצרי או דרוזי תבחר!!!
      -אין עוד מלבדו

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 16/03/09 23:02

      ל-ררר-איזה שאלה שטותית בודאי שהם אומרים לך איך להתחתן,בודאי שהם מחתנים אותך לפי דת משה וישראל וכי מה חשבת?
      בודאי שהם בעלי בית על היהדות בשביל זה הם למדו להיות רבנים ואתה מה למדת להיות אהבל ולהציע עבודה זרה?!
      אין חתונה אזרחית ליהודים במדינת ישראל תכניס את זה טוב לראש ותפסיק לבלבל במוח.-חיוך
      תתגייר!!!
      -אין עוד מלבדו.

  • 24.

    ליברמן אל תוותר! אל תתן לחומיינים למיניהם להכתיב לנו איך לחיות בארצנו! (ל''ת)

    אורן האתאיסט , 16/03/09 21:42

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 16/03/09 22:48

      לאורן מדינת ישראל אינה מכירה באתיאיזים כישות וכדת חוקית במדינת ישראל.-חיוך
      -אין עוד מלבדו.

    • בדיוק.ואם אפשר להעלות עוד שיכורים, גנבים, ומציירי צלב קרס להעלאת הרמה. (ל''ת)

      שי, 16/03/09 23:02

  • 23.

    פתרון פשוט מאוד. ביבי ימנה וועדה והיא תגיש מסקנות עוד 5 שנים (ל''ת)

    גל, 16/03/09 20:36

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 16/03/09 21:38

      זה בכלל לא פשוט כפי שהצגת וצערנו בזאת בודאי יהודים הרוצים להכלל בעם ישראל ע''י דחייתם מתוכנו בהשהיות זמן נוספות מעשה שאסור עלינו לעשותו.
      לכן מוטלת החובה למצוא פתרון מידי ולא לדחותם עוד ולהכניסם מידית למסגרת של לימוד התורה קיום החגים והמצוות שתקנה להם את האפשרות להיות ולחיות כיהודים במדינת ישראל לכל דבר ועניין.
      נעשה ונשמע
      -אין עוד מלבדו.

  • 22.

    הבטחת לבוחר פרופ' פרידמן-לא עמדת בדיבורך. (ל''ת)

    חייך אכלת אותה, 16/03/09 18:25

  • 21.

    יש להקל את אזרחים בחייהם ולכן זו יוזמה נכונה . (ל''ת)

    גונג , 16/03/09 18:01

  • 20.

    יש להקל את אזרחים בחייהם ולכן זו יוזמה נכונה . (ל''ת)

    גונג , 16/03/09 17:58

  • 19.

    כ-300 אלף עולים מברה''מ החיים בישראל נמצאים במצב בלתי סביר ובלתי נסבל!

    עולה וותיק מרוסיה ו''יהודי על פי ההלכה'', 16/03/09 17:41

    במדינות ברה''מ לשעבר הלאום נקבע על פי האב! כתוצאה מכך דווקא מי שאינם נחשבים יהודים על פי ההלכה בארץ נושאים שם משפחה יהודי מובהק, והם אלה שסבלו מאנטישמיות במדינות מוצאם.בעוד שרבים מהיהודים על פי האם נושאים את שם המשפחה הסלבי של אביהם, ומשום כך נחשבו בברית המועצות כנוצרים לכל דבר ולא ספגו שם את היחס העוין השמור ליהודים .
    עכשיו מה שקרה בארץ זה שאותם ''יהודים'' במולדתם נהיו פתאום ''גויים'' פה, ובכל מה שהם עשו הם נתקלו בקשיים, אסור להם אפילו להתחתן כמו בני אדם בארצם! לפי נתונים סטטיסטיים 96-98% מעולי חבר העמים משרתים בצה''ל, ורובם ביחידות המובחרות ביותר. אך למרות זאת,מחקר שעשו מגלה כי רוב בני הנוער יוצאי משפחות מחבר העמים לא רואים עצמם כ''ישראלים'',ומטפחים רצון לרדת מן הארץ,כי המדינה אומרת להם שהם לא שווים מספיק בשבילה. תשאלו את עצמכם: אם אתם הייתם עולים לארץ חדשה, אחרי שהיא עודדה את עלייתכם, ואז שוללת ממכם זכויות יסוד, איך הייתם מרגישים? בטוח שלא פטריוטים !
    מדינת ישראל שמה רגל לכל עולה חדש מרוסיה שאינו יהודי על פי ההלכה, אז למה היא מעודדת את העלייה שלו?? למה אדם ששירת בקרבי, והקריב את שנותיו הכי טובות בשביל המדינה, סיכן את החיים שלו בשביל המדינה, לא יוכל אפילו להתחתן בה ולא יכירו בו כחלק אינטגרלי של החברה, זה נשמע לכם הגיוני? למשל,למה בן אדם צריך להתגייר אם כשהוא עלה אף אחד לא אמר לו שבישראל לא יחשב כיהודי? זהי פגיעה בוטה בזכויות האדם,זהי פגיע בוטה בחופש הדת, וזהי פגיעה בוטה באנשים שחיים בארץ .כאשר חלק אפילו לא יודעים שבעצם אינם יהודים!

    • יהודי נקבע לפי האמא ולא לפי האבא ולא לפי מי שמשרת בצבא, תלמדו הלכה

      אילנהלוי , 16/03/09 17:59

      גוי שמשרת בצבא ושומר 7 מצוות בני נח מחפש לפגוע בדת משה וישראל בהתבוללות, יהיה לו חלק בגאולת ישראל.

      אבל כל אלה שבאים ורוצים לשנות הלכה ולגרום להתבוללות, הם יענשו קשה ולא יהיה לכם חלק בגאולת ישראל וגם אלה שמתבוללים מבין ישראל יכרתו לעד ולא יהיה להם חלק בגאולה, יעלמו מהייקום לנצח.

      ואם אתה יהודי ולא יודע מה זו הלכה שהיא ניתנה משמים ולא ניתנת לשינוי וכל שינוי גורם להתבוללות, אז לך ללמוד תורה אז אולי לא תאבד מהרצון שלך להביא להתבוללות לעם היהודי.

      שהגויים ינשאו אחד לשני ביניהם, ולא עם יהודים, אסור!

      אבא יהודי ושירות בצבא, לא עושים גוי ליהודי!

      אתם יכולים להינשא אצל כומר או באופן פרטי ואיך שאתם רוצים.

      אבל הלכה לא מכופפים, אם את הדבר הזה עוד לא הבנתם, אז יש לכם בעיה.

      ההלכה והתורה משמים מהשם.

      • אילנה, לכי תגעילי כלים לפסח ותפסיקי להגעיל אותי אישית בבקשה... (ל''ת)

        אייני , 16/03/09 19:56

      • שחיילים הרומים עשו ילדים ליהודיות , אז ניתן היה לכופף הלכה ותורה ? (ל''ת)

        דמיטרי, 16/03/09 21:15

    • די להגמונית הרבנות השולטת בחיינו. לבטל את מוסד הרבנות לאלתר. (ל''ת)

      אייני , 16/03/09 20:05

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 16/03/09 20:31

      לעולה הוותיק מרוסיה עשית ''ונהפוכו'' זה כבר מעיד על היותך יהודי-חיוך.
      מכל מקום דעתי היא שלהיות יהודי זה פשוט הרצון להיות חלק מהעם היהודי ומהנשמה היהודית ולקיים את המצוות והמסורת שבע''פ יחד עם זאת שבכתב שנתנו למשה בסיני.
      כיון שהרבה יהודים ברוסיה היו למעשה מנותקים מדתם ולכן בניהם ובנותיהם יודעים עוד פחות ממה שידעו אבותיהם צריך שיהיה תהליך של לימוד מסודר על מנת לזכות מחדש בתואר ''יהודי'' ישנם כאלו הקוראים לזה ''גיור''
      אני מעדיף לקרוא לתהליך זה בשם ''לימוד''.
      למעשה אני תומך בלימודים אינטנסיביים בשעות הערב הבוקר והלילה בהתאם לשעות העבודה והיכולות של הקדשת זמן ולמשך כחצי שנה,
      בהדרכת רבנים ומדריכים להנחיל את היהדות לאותם 300,000 פסולי חיתון על מנת שיחשבו יהודים לכל דבר ועניין ויכללו בעם ישראל.
      הייתי שוקל גם מתן עזרה כספית לנזקקים מביניהם על מנת שתהיה באפשרותם להקדיש את הזמן ללימוד זה.
      ומתוך רצון טוב שלא לעקוף ולא לקחת קיצורי דרך אלא להכנס לתהליך זה מרצון ובאהבה יתווספו כוחות לעם ישראל ולא ימעטו בו.
      -אין עוד מלבדו.
      ללמוד לשמור לקיים ולעשות את כל דברי תלמוד תורתך באהבה.

      • מוטי עליך להבין

        עולה מרוסיה, 16/03/09 21:33

        הגיור הוא תהליך מורכב מאוד, שבעצם משנה את אורח החיים ותפישות העולם. כיום גיור לפי הגישה החרדית הוא פשוט חזרה בתשובה! רוב העולים ממדינות ברה''מ הם אתאיסטים וחילונים גמורים,הם פשוט לא מוכנים לכך. בנוסף ,חלקם אפילו מתנגד לכך עקרונית, כי מנסים לכפות זאת עליהם.כידוע הרגלים קשה לשנות והדוגמות הנוקשות של הדת וההתנהגות של החרדים בארץ לא תרמו לשמירת המסורת היהודית, אלא רק גרמו להסתייג ולהתרחק ממנה.

        אכן,הדור שעלה מבריה''מ בשנות ה- 90 לא ידע הרבה על הדת, אם בכלל, למעט ההשתייכות לדת היהודית בגלל אבא או אמא.
        בזמן המשטר הקומוניסטי ברוסיה דוכאו בצורה קשה כל הדתות בכלל והדת היהודית בפרט. כצעד הגנה, בחרו היהודים לעזוב את הדת ולא להעביר אותה לצאצאים.

        • כדור הארץ

          מוטי קליפורניה, 16/03/09 22:22

          לעולה מרוסיה אני מסכים אתך שהתהליך אינו פשוט על אף שאני קורא בזאת לנסות ולהקל על התהליך הזה.
          יחד עם זאת עליך להבין שמצוות והתורה לא נתנו ע''י החרדים אלא ע''י האלוהים בורא העולם,כשאתה מבין שהמצוות נתנו ממנו אז גם קל יותר לעבור תהליך של חזרה בתשובה.
          אני גם יודע שבורא עולם מתחשב בזאת שמדובר
          בנשמות הפועלות בתוך גוף אנושי עם הרגלים שנרכשו בכורח נסיבות שונות ומכאן מגבלותיהם והוא מודע לעובדה שלא שכולם יהיו במדרגתו של משה רבינו או אברהם אבינו.
          אז בא ונגדיר זאת ככה ''התורה של אלוהים'' היא התורה כפי שהחרדים מחזיקים בה קיצונית וללא פשרות כיון שמדרגת הרוח עולה על זאת של מדרגת הגוף.
          יחד עם זאת על אף שהאידאל הוא השלמות הרוחנית אין להתעלם מהעובדה שאנו במציאות זו בתוך גוף אנושי ולפיכך כל אדם מגיע לשלמות שונה מחברו גם ההבנה שלו מוגבלת ולפעמים אף מוכתבת מרצונותיו הגשמיים לכן נקרא ''אדם''.
          לסכום : אם רוצה אתה להקרא יהודי עליך לבחור
          בתהליך של לימוד התורה שבכתב ובע''פ ושנתנה ע''י האלוהים ומוחזקת ע''י הרבנים.
          אם רוצה אתה להקרא נוצרי עליך להחזיק בברית החדשה וללמוד את התורה שנתנה ומוחזקת ע''י ראשי הכנסיה.
          אם רוצה אתה להקרא מוסלמי עליך להחזיק בקוראן ובתורה המסורה לאימאם.
          אם רוצה אתה להקרא דרוזי עליך להחזיק בתורה שנמסרה ליתרו ומוחזקת ע''י ראשי העדה.
          אם רוצה אתה להקרא חילוני עליך להאמין שאבות אבותיך קפצו מעץ לעץ במדרגת קופים ולקבל את תורת האהבלים-חיוך
          -אין עוד מלבדו.

    • אתה בהחלט צודק אבל יש פיתרון פשוט להתגייר.

      עמי, 16/03/09 23:09

      ממילא מי שלא מרגיש יהודי אפילו שאימו יהודיה יחפש את הדרך ללכת מכאן ומי שרוצה להצטרף מתגייר.

    • אתה צודק. ברית הזוגיות עכשיו! (ל''ת)

      רותי, 15/04/09 20:44

  • 18.

    הפריצה להתבוללות כבר קיימת,תמיד היתה קיימת ותהיה קיימת !

    אזרח פשוט, 16/03/09 17:33

    כאילו שחסר יהודים שטסים לקפריסין או פראג ומתחנים שם עם בחיר/ת ליבם ?
    מי שרוצה להתבולל, שיתבולל.ומי שרוצה לשמור על יהדותו,שישמור על יהדותו.אבל לאף אחד אין את הזכות לכפות את רצונו על האחר !

    • יהודי שינשא לגויה צריך להבין שילדיו כבר לא יהודים והוא נכרת מקהל ישראל

      אילנהלוי , 16/03/09 18:03

      כל אחד שהולך להינשא לגויה שידע שהוא מאבד את נשמתו מהנצח ולא יהיה לו חלק בגאולת ישראל והוא ובת זוגתו הגויה יענשו קשה ויכרתו לעד ולא יהיה להם חלק בגאולת ישראל.
      וגם הם לא ילדיו, כי ליהודי אין ילדים גוים.

      יש להבהיר את הדברים האלה לכל אלה שרצים לגויות, שידעו שהם אובדים ונכרתים לעד ובת זוגתם תענש על שגרמה להם להתבולל.

      לעם היהודי מחכה נצח ורק מי שיתמוך בעם ישראל מהגוים ולא יגרום להתבוללות וישרת בצבא ויתמוך בעם היהודי מבלי לגרום להתבוללות, יהיה לו חלק בגאולת ישראל, אבל בצורה הזו שרוצים התבוללות, אין להם כל סיכוי.

      אין הפקרות, הלכה משמים

    • נכון שאין לאף אחד זכות לכפות על השני ולכן הייתי ממליץ למי שלא

      ארי, 16/03/09 23:15

      מרגיש חלק מהעם היהודי כמו רבים מהעולים פשוט למצוא מקום אחר שחלילה לא יכפה את הנצרות עלינו ואנחנו לא נכפה עליו את היהדות.

  • 17.

    בלי בושה רוצים שיהודים ינשאו לגוים=מעשה נבלה ופשע

    נורא ואיום, 16/03/09 17:15

    מי שאוכלת טריפות ושרצים לא מסוגלת לשמור שבת וטהרת המשפחה אף אחד לא יעזור לה!
    חייבים את ברית הזוגיות?? אסור לוותר, תתחילו לאכול כשר וללכת לבית הכנסת ולהניח תפילין וללמוד תורה וסודות התורה, אז אולי יפתח לכם המוח!

    • תקרא את תגובה מס' 19 (ל''ת)

      ואולי תשכיל קצת, בור ועם הארץ, 16/03/09 17:57

  • 16.

    ביבי , תצא גבר ותחזיר את המנדט לפרס ! שיילכו לבחירות חדשות ונראה ! (ל''ת)

    ישמעאל, 16/03/09 16:44

  • 15.

    הבטחת פרידמן ולא קיימת אף אחד לא יעזור לך .תפסידו הרבה בעתיד. (ל''ת)

    גם אותי ובני משפחתי הפסדתם., 16/03/09 15:58

    • שקרן ודמגוג אף פעם הוא לא הבטיח פרידמן!!!!!!! (ל''ת)

      גרוסמן, 16/03/09 17:10

  • 14.

    חוכמולוג הבטחת פרידמן ולא קיימת-הפסדתם בגדול!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אותי וחברי תורידו מהספירה הבאה., 16/03/09 15:55

    • תפסיק לבלבל את המוח לעולם הוא לא הבטיח פרידמן!!!!!! (ל''ת)

      גרוסמן, 16/03/09 17:09

  • 13.

    זהירות עם ישראל מברית ההתבוללות, גרוע ממה שעשה היטלר

    אילנהלוי , 16/03/09 15:50

    היטלר רצח את הגוף והנשמה ניצלה, ואלה רוצים לרצוח את הנשמה היהודית בהתבוללות.

    • זה שקר וכזב

      אלון, 16/03/09 17:12

      מדובר פה באנשים שכבר חיים בזוגיות הם רק רוצים לתת לה תוקף אזרחי (לא גושפנקא דתית) לצרכים חוקיים הכרה בילדים צוואה וכולי. ולכן הכרה אזרחית בזוגיות אינה מעלה ואינה מורידה לנושא ההתבוללות זוהי רק מדיניות של שליטה באחרים.

      • אסור להבתולל מי שהולך עם גויה שיעזוב אותה ויקח יהודיה ויציל נשמתו

        אילנהלוי , 16/03/09 18:04

        כי במילא אין לו ילדים עם גויה, הם לא יהודים וגם הוא יאבד לגמרי נשמתו נכרתת מהנצח בהתבוללות.

        העם היהודי נמצא פה לתיקון ולא לבילוי.

        • זאת לא תגובה למה שכתבתי (ל''ת)

          אלון, 16/03/09 18:10

  • 12.

    בשנה וחצי האחרונות נרצחו עשרות ישראלים!!חובה לפרסם!!

    י, 16/03/09 15:50

    בשנה וחצי האחרונות התרחשה שואה בה נרצחו עשרות ישראלים חפים מפשע (כנראה ע''י בנקאים בשיתוף עם ממשל בוש ובשתיקת הממשל הישראלי).(ונרצחו הרבה יותר לא ישראלים ולא יהודים בעולם)
    הרציחות לדעתי עוד נמשכות אם כי בקצב נמוך יותר.
    נגרמו עוולות שלא פחותות מהשואה עצמה מלבד במספר הנרצחים הקטן יותר.הרציחות התבצעו בצורה מתוחכמת ביותר ומוסתרות בצורה עוד יותר מתוחכמת. הכל קשור למשבר הכלכלי. לא אוכל לספר פה הכל אני מבקש שמישהו רציני או בעלי תפקידים יפנו אלי:
    yuv2002@walla.com

    • אתה מדהים בדברים שלך, אתה מוכן לפרט יותר? מה זה נרצחים ישראלים ?

      אילנהלוי , 16/03/09 16:00

      למה שותקים כולם בארץ?

      היי אודה לך איש שתספר לנו יותר דברים בבקשה.

    • לטאה בורמזית נשכה את חוטמך ? (ל''ת)

      גונג , 16/03/09 18:00

    • yuv בחייאת, תגיד את האמת, גם אתה ברחת מאותו מוסד בו אילנה שוהה? (ל''ת)

      אייני , 16/03/09 19:59

    • מענין

      ישראלי פלורידה, 16/03/09 21:46

      אני גר בפלורידה משנת 1966 ואף אחד לא ניסה לרצוח אותי..אתה יכול לכתוב אגדות כסיפורי אלף ליליה ולילה

  • 11.

    חייבים את ברית הזוגיות. אסור לוותר לחרדים (ל''ת)

    תומך בליברמן, 16/03/09 15:32

  • 10.

    מעריב!!!מספיק נכשלתם בהרצת ליבני!!!!

    בני, 16/03/09 15:32

    הפסיקו לסכסך מקינאה!!!!

  • 9.

    הפיתרון היחידי לגייר את כולם כפי שצריך (ל''ת)

    פקק תנועה , 16/03/09 15:21

    • הם לא מסוגלים להתגייר כהלכה ולשמור שבת ומצוות, מיותר לגמרי הגיור שלהם!

      אילנהלוי , 16/03/09 15:32

      מי שמתגייר וממשיך להתנהל כמו גוי, הגיור שלו בטל ומבוטל משמים.

      אז זה בזבוז זמן כל הגיור שלהם.

      לא נחשב, נשארים גוים.

      במילא בוטלו כל הגיורים שלהם בצדק!

      לא מקבלים גרים לזמן הגאולה.

      גאולת ישראל בפתח

      מי שאוכלת טריפות ושרצים לא מסוגלת לשמור שבת וטהרת המשפחה גם אם תתגייר כהלכה, הגיור שלה מתבטל.

      • הו אילנה, צאי בווידוי נרגש לאומה - אני שתולה של השמאל כדי לפדח הימין (ל''ת)

        אייני , 16/03/09 15:36

        • חחח כמה דפוק אפשר להיות?! (ל''ת)

          עם ישראל מפליא אותי כל פעם מחדש, 16/03/09 17:58

  • 8.

    אכן, איפה הזעקה? רוצים שהעם היהודי יתבולל ולא מתביישים להגיד את זה!

    אילנהלוי , 16/03/09 15:19

    נורא ואיום, יושבים גויים בתקשורת מישראל ביתנו, ובלי בושה רוצים שיהודים ינשאו לגוים.

    נורא ואיום אם עם ישראל לא יזעק על מעשה הנבלה הזה, נגיע כולנו לים מכעס השם.

    גם ככה 6 מליון התבוללו בעשור האחרון ונכרתו מקהל ישראל, ובאו אלה מרוסיה גויים, ורוצים להמשיך להשמיד את העם היהודי דרך התבוללות, ואין להם בושה, רוצים לעגן זאת בחוק ברית ההתבוללות-זוגיות.

    לגוים שרוצים שיהיה להם חלק בגאולת ישראל שלא יתגיירו אם הם לא מסוגלים לשמור שבת ומצוות ולא יתבוללו, אחרת יכרתו מהנצח לעד ולא יהיה להם חלק בגאולת ישראל כחסידי אומות העולם.

    זהירות!

    ברית זוגיות, עם יהודים, זה מעשה נבלה פשע ועם ישראל צריך להזהר.

    יהודי נישא לגויה, נכרת מקהל ישראל לנצח וילדיו לא יהיו יהודים ואבד לעד.

    זהירות!

    • לדעתי, אילנה היא שתולה של השמאל המוציאה שם רע לימין!! (ל''ת)

      אייני , 16/03/09 15:31

  • 7.

    זה אשמת הדתיים שהעדיפו את הרוסים הפשיסטיים הגויים על השמאל הציוני

    ירושלמי, 16/03/09 15:07

    ש''ס ויהדות התורה ישלמו מחיר יקר וכואב, והעם היהודי ישלם מחיר של התבוללות והתרחקות מהדת בגלל הנהירה אחרי ליברמן. ש''ס ויהדות התורה יכלו לסגור על יופי של ממשלה עם קדימה לפני הבחירות

    • נישואי תערובת

      ישראלי..פלורידה, 16/03/09 15:20

      אם אני יכולתי לגיר את אשתי בניכר הם יכולים לגיר את זןגם או זוגתם בארץ

      • אם אשתךהתגיירה ולא שומרת שבת ומצוות, היא לא יהודיה וילדיך לא יהודים!

        אילנהלוי , 16/03/09 18:07

        אל תשלה את עצמך שהאשה שלך שהתגיירה וממשיכה לחיות כמו גויה, גיורה בטל משמים.

        וילדיך לא יהודים.

        ואתה נכרתת נשמתך מהנצח לעד.

        לא יהיה לכם חלק בגאולת ישראל.

        תקח את הדברים האלה בחשבון.

        אין להתגייר ולהמשיך לחיות כמו גויה.

        אין כזה דבר.

        • אילנהלה

          ישראלי פלורידה, 16/03/09 21:49

          אני בחיי לא הינחתי תפילין אשתי הגיורת ישבה לי על הראש שאני אניח תפילין מדי יום ביומו.לעולם לא החמיצה הדלקת נירות שבת ועוד

        • נוסף לאילנה

          ישראלי פלורידה, 16/03/09 21:51

          תאמרי לי .האם רות היתה יהודיה ? לא יבוא עמוני בקהל ישראל..עני לי

    • השמאל גם רוצים התבוללות ולאבד את העם היהודי ואת ארץ ישראל

      אילנהלוי , 16/03/09 15:20

      השמאל בדרך שלו רוצים לחלק אותנו לערבים ולחלק את הארץ ממה שנותר לגויים, לכל אזרחיה הגויים.

      אל תספרו לנו.

      אלו נבלה ואלו טריפה.

      רק המזל שרבים בשמאל עוד עושים תשובה וניצלים.

      • השמאל רוצה לשמור על הרוב היהודי גם במחיר ישיבה על חלק מא''י

        ירושלמי, 16/03/09 15:26

        השמאל שונא ערבים יותר מהימין ולא רוצה לחיות בקרב ערבים, והרוב היהודי בארץ חשוב לו יותר מהימין. מה שווה לנו ירושלים השלמה אם עוד מעט מחציתה תהיה מיושבת בערבים???

        • הצחקת, מליון וחצי ערבים בתוכנו ואתם רוצים עוד מדינה ערבית נקיה מיהדים?

          אילנהלוי , 16/03/09 15:57

          איך החשבון שלך ירושלמי?

          אתה רוצה עוד מדינה ערבית לידנו נקיה מיהודים בעוד שבתוכנו ישנם מליון וחצי ערבים?

          הרי אתה רואה שפיננו ישובים, באו החמאס מחבלים ושולטים שם ומשגרים טילים וכל מקום שנפנה יבואו ערבים וחמאס להילחם בנו. והערבים מליון וחצי בתוכנו, מה אתה חושב שהם לא מזדהים עם האחים שלהם?

          מאות אלפי יהודים הגיעו לארץ ממדינות ערב והשאירו שם בית ורכוש רב ולא בקשו מדינה כי נולדו שם ובאו לפה, למה שהערבים מהארץ לא ילכו למדינה בעזה שרוצים להקים להם? או למדינות שלהם? למצרים לסעודיה לירדן?

          יהודים יכולים לעזוב ולבוא לפה וערבים לא יכולים לעזוב?

          הרי כל יום מגרשים יהודים מביתם וערבים בונים בכל הארץ וילות ללא רשיון ואף אחד לא מזיז אותם, בעוד כמה שנים, עם ישראל יצא שוב לגלות מהשתלטות שלהם ואתם השמאלינם עוזרים להם בזה.

          לא תהיה 2 מדינות ל- 2 עמים, כי אין עם כזה פלסטינאי, תכניסו לראש שלכם, ישנם ערבים ולהם 22 מדינות וכל מה שאתם עושים מבלבלים את המוח לאומות העולם שלוחצים על ישראל וכך כולנו בסכנת חיים בגללכם מכל ההתנתקות והרצון שלכם לגירוש עוד יהודים מביתם.

          הראש שלכם שמאלנים לא עובד ואתם סכנה לכולנו.

          תתחילו לאכול כשר וללכת לבית הכנסת ולהניח תפילין וללמוד תורה וסודות התורה, אז אולי יפתח לכם המוח לראות כמה נזקים עשיתם לעם היהודי בארץ שלו היחידה מאז קום המדינה.

          • אילנה נשמה לכי תכיני קפה ..קדחת לי במוח לכי מאמי ..גם מים תביאי . (ל''ת)

            גונג , 16/03/09 17:57

  • 6.

    לא מספיק להם

    א ב, 16/03/09 14:57

    הם לא מרוצים עם הסכם שיתן לגוים להתחתן בינם לבין עצמם! לא! הם צריכים לכפות שדוקא יהודים יתחתנו פה במדינה עם גוים! ושזה יהיה החוק! איפה הצעקות???!!!

    • לא מדובר בחתונה

      אלון, 16/03/09 17:15

      רק ברישום של זוגיות שכבר קיימת זה לא קשור להתבוללות

  • 5.

    עוד לא יבש הדיו וכבר ברור שאיווט מכר את בוחריו.ברור גם שש'ס היא הבעיה

    מרינה, 16/03/09 14:56

    ולא הפתרון .
    מציעה שיוכרז על יום החתימה בין ש''ס לביבי כיום שבתון ואבל לאומי.במקום לעבוד קשה באותו יום (בלאו הכי פרי זיעתנו יופנה ע'יי ביבי לכיסים בלי התחתית של ש''ס),נלך כולם לים ונחלום ביחד איך יכולה המדינה להיראות בלי ש''ס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • מרינה תעשי לי תאומים! (ל''ת)

      צ'ורני, 16/03/09 15:36

    • מרינה איך היה הקריסמס??

      ארנון, 16/03/09 23:18

      השתכרתם???

  • 4.

    טינופת למי אתה מתקשר ניתקנו אותך יא וואחש

    אמיר,מרכז., 16/03/09 14:56

    נשארת לבד ליברמן!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 3.

    הגויים מישראל ביתנו נלחמים להתבוללות~למחוק את העם היהודי, תחזרו לרוסיה

    אילנהלוי , 16/03/09 14:53

    יותר טוב לכם לחזור לרוסיה! אם אתם לא מסוגלים להבין שהלכה משה משמים ולא תהיה התבוללות בחוק כמו שאתם רוצים.

    לכל הגוים שעלו לארץ, יותר טוב לכם לא לדבר על התבוללות, כי אתם תענשו קשות על הרצון הזה שלכם.

    עדיף שתתמכו בדת משה וישראל מבחוץ, תתחתנו איך שאתם רוצים, אין לכם הגבלות לזיווג ביניכם, אבל עם יהודים אין להינשא לגוים, כי אתם גורמים ליהודים להיכרת מקהל ישראל לנצח ואתם תענשו קשות על זה פשוט תכחדו לעד ולא יהיה לכם כל חלק בגאולת ישראל.

    הרצון כופף את ההלכה ולעגן בחוק את ההתבוללות זה פשע שיש לזה מחיר.

    גם אין גיור שלא כהלכה, תשכחו מזה, מי שרוצה להתגייר חייב לשמור שבת ומצוות בהמשך.

    עדיף שתחזרו לרוסיה אם אתם לא מסוגלים לכבד את דת ישראל ויהדות, כופרים יש לנו מספיק משלנו שמביאים לנו לצרות, מלחמות וייסורים רבים.

    תודה.

    • תחזרי למוסד שממנו ברחת (ל''ת)

      ותפסיקי להטריד אותנו כבר, 16/03/09 23:13

  • 2.

    טינופת למי אתה מתקשר ניתקנו אותך יא וואחש

    אמיר,מרכז., 16/03/09 14:53

    נשארת לבד ליברמן!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 1.

    ליברמן גוי ומנסה לכפות על כל העם את הדעות שלו

    יהודי, 16/03/09 14:49

    ליברמן מה אתה חושב שאתה שליט? אתה לא מחליט פה כלום אל תאיים על אף אחד.. זה התנאי שלך? אז אל תחתום עם הליכוד למה חתמת? זה רק מראה כמה הערכים שלך ניתנים לשינוי מהר כל כך.. שב בשקט ותגיד תודה שאתה בכנסת בכלל אתה לא תכפה על אף אחד לאשר את החוק שיעבוד לטובתך.. זאת מדינת היהודים.. מי שלא יהודי שלא יתחתן פה מצידי שיחזור לאיפה שהוא בא

    • ש''ס הם יהודים והם מנסים לכפות על כל העם את הדעות שלו

      יהודיה, 16/03/09 23:17

      יש רוב חילוני בארץ, שמה לעשות, לא מאמין באלוהים אבל כן מאמין שמי שירצה בכך, יש לו הזכות להתחתן נישואים אזרחיים במדינתו. בגלל הסחטנות של ש''ס אף אחד שמעוניין בנישואים אזרחיים לא יכול לעשות זאת בארץ. מי שכופה את דעותיו ורצונותיו על ''כל העם'' הם החרדים.