• 113.

    פעולה אלימה ודרסטית

    אם כואבת, 17/03/09 18:27

    בושה לממשלה, המוכיחה בהחלטתה ''לא להכנע לדרישות חמאס'', שעבורה, כמו עבור החמאס, חיי החיילים שווים פחות מהצהרות נבובות. לכן, במקום פעולות מחאה תרבותיות ושקטות דרושות פעולות אלימות וצעקניות כדי לשנות תפיסתם.

  • 112.

    הימין הקיצוני והחמאס קורצו מאותו חומר נקלה ונחות. (ל''ת)

    גונג , 17/03/09 11:59

  • 111.

    כל ההפגנות האלה משרתות את החמאס (ל''ת)

    דותן, 17/03/09 11:55

  • 110.

    אני יודע שלא תפרסמו

    צדוק רוני, 17/03/09 11:48

    האם משפחת שליט זוכרת את שני החילים שנהרגו בטנק כאשר בנם נרדם בשמירה, הוא צריך להשאר שם במאסר עולם.

    • תגובתך מביישת את עם ישראל .אתה שקרן ובזוי צדוק רוני (ל''ת)

      גונג , 17/03/09 11:58

      • יען

        צדוק רוני, 17/03/09 12:34

        אתה ודומיך דומים ליען שטומן ראשו בחול ומסרב להכיר באמת.

      • אין צורך להתייחס אליו

        יואב מ., 18/03/09 00:08

        הוא סתם פרובוקטור כלומניק.

  • 109.

    מצטרפת ל-95 לא שוכחת את גלעד שליט לא סולחת למשאירים אותו בשבי!!! (ל''ת)

    לאחשובה, 17/03/09 10:31

  • 108.

    די די לנגן לעם ולממשלה על המצפון - יש לנהוג בשכל והגיון (ל''ת)

    בדוק , 17/03/09 08:28

  • 107.

    הגענו למצב אבסורדי

    שמואל, 17/03/09 03:11

    לפי מצע מנהיגי המחבלים אפשר להרוג כמה שאפשר ובאם יחטפו חייל אחד יקבלו את כל הרוצחים בחזרה! ''עם החזרתו של החייל חי או מת''(הכאב גדול ומובן)
    מצב אבסורדי לחלוטין של חולשה רגשית שתייצר כדור שלג שיביא סיכונים ונרצחים מצידנו.הטרוריסטים אפילו לא פיללו למצב כזה(לנגוס ולנגוס מהעוגה ותמיד תיהיה שלמה ).
    העם שלנו צריך יותר חוסן רגשי ומוסרי וכושר עמידה.

    • אז שיתנו גזר דין מוות למחבלים, לא צריך להיות על הגב של בן אדם. אין מחי

      אניא, 17/03/09 10:33

      אין מחיר לחיים של בן אדם.

  • 106.

    בכל מחיר גם במחיר עקדתו של אולמרט וחבר בוגדיו (ל''ת)

    אל תבליגו יותר לכנופייה השמאלנית, 16/03/09 22:16

  • 105.

    הרבה כסף של האוייב מגיע לקמפיין ההתאבדות הקולקטיבית של שליט (ל''ת)

    אל תתנו לתבוסה עכשיו להביא אתכם לתנורים !!!!!!!!!!, 16/03/09 22:15

  • 104.

    האליטות לא נוסעות באוטובוסים מתפוצצים אחרי ששדדו את כספכם (ל''ת)

    ושוטפים את מוחכם להתאבדות קולקטיבית, 16/03/09 22:14

  • 103.

    אולמרט בגד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!! עת לפעול, 16/03/09 22:13

    חוק ה עונשין תשלז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 102.

    מרגש עד דמעות... (ל''ת)

    הכלה של גלעד, 16/03/09 20:51

  • 101.

    העיסקה, אם חלילה תעבור, תחזיר את שליט להוריו - חי או מת, אבל תתקע

    מולך השלום, 16/03/09 17:02

    עוד מסמר בארון המתים של ה''שלום''.

  • 100.

    ''בכל מחיר''? בבקשה! חנינה מלאה ליגאל עמיר!

    ''בכל מחיר''?, 16/03/09 16:36

    חנינה מלאה לכל ישראלי שרצח ערבי!

    • תאמין לי אתם בימין הקיצוני יותר גרועים מהחמאס... אני פשוט מתבייש (ל''ת)

      ימני מתון, 17/03/09 00:34

    • והקשר?

      yomo , 18/03/09 00:11

      אלוהים, אנשים פה מנותקים....

  • 99.

    תזכרו את ההיסטריה התיקשורתית כאשר ייחטף החייל הבא, בזכות ההיסטריה

    מושתנות האליטות, 16/03/09 16:26

    משתלם לחטוף ישראלים...

  • 98.

    אלו שאמרו ''אם ירו כדור אחד, עזה תרעד'' אומרים עכשיו: ''נחסל אותם אחר כך

    לא לעיסקה!, 16/03/09 16:17

    ...אל תאמינו להם.
    ה-ם לא יתנו לנו לחסל!

  • 97.

    ההצגה של התישקורת: ההיסטריה מסביב לגלעד שליט... ואנחנו נשלם בדם. (ל''ת)

    xx, 16/03/09 16:12

  • 96.

    חייל ולא נמושה!!

    מעוז, 16/03/09 15:32

    המילים האלה כבר מעבר לכל לגבול!!! חייל זה חייל ולא נמושה!! חברי נהרגו בקרב עם הרוצחים הללו לא רק בשביל לשחרר אותך,על תהפוך לנמושות את כל העם הזה!

  • 95.

    לא שוכח את גלעד שליט. לא סולח לאלו המשאירים אותו בשבי (ל''ת)

    אייני , 16/03/09 15:21

  • 94.

    מ ע ד י פ י ם ל ש כ ו ח ! (ל''ת)

    מי זה לעזאזל גלעד שליט, 16/03/09 15:08

  • 93.

    הלוואי והיה זה אתמול והיום אתה כבר כאן להתחיל את חייך.... (ל''ת)

    האיכפתית, 16/03/09 14:47

  • 92.

    מספיק עם הציניות הזו והלחצים הדוחים הללו-הדיון צריך להיות לגופו של עני (ל''ת)

    שרון, 16/03/09 14:35

  • 91.

    מספיק עם הציניות הזו והלחצים הדוחים הללו-הדיון צריך להיות לגופו של עני (ל''ת)

    שרון, 16/03/09 14:34

    • גופו של ענין זה שיש חייל ישראלי שנמק בשבי, והשחרור שלו שווה את המחיר. (ל''ת)

      אני, 16/03/09 16:37

  • 90.

    ''אתה מוכר לי מאיזשהו מקום..תזכיר לי...''. (ל''ת)

    א.אולמרט, 16/03/09 14:22

  • 89.

    אנשי ימין קיצוני סוגדים למוות ומתנגדים לעיסקה לשחרור חיילינו. (ל''ת)

    גונג , 16/03/09 14:01

    • את השמאל לא מעניין שליט הם רוצים רק בשחרור הרוצחים (ל''ת)

      מנשה, 16/03/09 15:09

  • 88.

    אנשי ימין קיצוני סוגדים למוות ומתנגדים לעיסקה לשחרור חיילינו. (ל''ת)

    גונג , 16/03/09 14:01

  • 87.

    בבוקר כתבתי תגובה והתגובה לא מופיעה למה? (ל''ת)

    עצובה, 16/03/09 13:49

  • 86.

    אמש נרצחו שני שוטרים

    שוטר עצוב, 16/03/09 13:24

    עם מטומטם ! אמש נרצחו שני שוטרים ע''י מחבלים חברי המחבלים שעומדים לשחרר. התקשורת עושה טובה שמזכירה את הארוע בדרך אגבית כי אין מקום לכלום חוץ מ.. שליט ! האם משהו מכם יודע מה שמות השוטרים ? בודאי שלא כי שטיפת המוח עובדת נון סטופ ! במחשבה שניה חבל מאד שהשוטרים לא נחטפו ,כי אז היינו רואים את האבסורד בהתגלמותו ,אך לפחות הם היו חיים . אבל מי סופר אותם בסך הכל שוטרים שמקלקלים את פסטיבל שליט. צבועים !!!

    • צריך פשוט לצחוק... עם מטומטם שמובל ע"י פופוליזם זול של תשקורת סמולית (ל''ת)

      moshon1 , 16/03/09 13:41

  • 85.

    יונתן פולרד

    rambash1 , 16/03/09 12:42

    למה התקשורת שכחה את פולרד מדוע מרץ לא נלחמת בעבורו , אם דמו של פולרד הפקר האם דמם של הרוגי הפיגועים הבאים הפקר ורק דמו של שליט סמיך יותר . ליבי עם משפחת שליט ואני מתפלל בעבורם שיחזור במהרה בריא ושלם אבל לא על חשבון עם ישראל

  • 84.

    חבל שאלה שהיו איתו ונהרגו לא יכולים לכתוב שירים... (ל''ת)

    מניפולטורים, 16/03/09 12:41

  • 83.

    מה שווה הבית הלאומי לעם היהודי - אם ניתן לחייל אחד למות ולא נצילו ??? (ל''ת)

    שימוש ברציחות עתידיות - מניפולציה של פחדנים, 16/03/09 12:22

    • מהנ שווה בית הלאומי לעם יהודי אם חיל במקום להלחם יושן בטנק

      מרס, 16/03/09 13:00

      איפו הוא היה כש הצות טנק נלחם במחבלים ????

  • 82.

    דיייייי לדמגוגיה!!! אחד תמורת אחד (ל''ת)

    דב, 16/03/09 12:10

  • 81.

    לא שמעתי את נועם מזכיר את פולארד ולו פעם אחת

    אזרח, 16/03/09 11:42

    גם יונתן פולארד שבוי שנמק בכלא ולא שמעתי את נועם שליט מאזכר אותו ןלו פעם אחת.
    האם דמו של גלעד אדום יותר מדמו של יונתן?

    יש כאן מדינה להנל ומספיק עם מניפולציות רגשיות

  • 80.

    חבל שהמשפחה מתלכלכת בקומבינות ........... (ל''ת)

    ישושום, 16/03/09 11:31

  • 79.

    למשפחת שליט ,נסחפת... הפסדתם נקודות ,חבל.

    Erez, 16/03/09 11:19

    אתם פונים למשוכנעים ,מה בעצם אתם רוצים להשיג ? ,אני מאמין שכלל עם ישראל אתכם וחש בגעגועכם וכאבכם. המכתב הזה הוא ציני ומתאים יותר לחמאס. אינני מקנא באולמרט על המאבק לשיחרור גלעד. הנזק גדול מהתועלת.

  • 78.

    חלאס עם המניפולציה!!!!!

    gloozkob , 16/03/09 11:17

    האם נוסו כל הכלים לפי כניעה למחבלים ומרצחים?? האם ניסינו להפעיל לחץ על החמאס בהרעת תנאי אסיריו? האם ניתקנו את החשמל והמים לשם עד שהוא ישוחרר האם פגענו במנהיגיהם? התשובה היא לא!!! כלומר עד שלא נוסו כל הכלים הללו ונכשלו לא ניתן לדבר על דברים אחרים אם היינו מנסים את כל מה שהעליתי ניתן היה לדבר על שיחרור מרצחי החמאס אם לא אז הפתרון הוא לא כניעה לטרור לא נכנעים ולא נכנעים בטרור נלחמים!!! כמה אסירים עיראקיים האמריקאים שיחררו כאשר המרצחים של בן לאדן החזיקו בחיילים אמריקאים כבני ערובה? 00000 אתה יודע למה? כי לטרור לא נכנעים מחר יהיו עוד 10 גלעד שליט בגלל הכניעה והרפיסות הזו.

    • לנו היהודים יש לב רחמן וערבות הדדית מסורתית . -זה רע?

      גונג , 16/03/09 11:27

      אם היו חוטפים אותך היו עושים אותו דבר עבורך .
      זה אילוץ .
      יש דברים כאלה .
      הצלת חיים היא ערך מקודש.

      לגבי המחבלים אפשר יהיה לחסל בעתיד , לא לדאוג.

      • גונג חיל חיב להלחם לא לישון בטנק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        מרס, 16/03/09 12:30

        איפו הוא היה כשהצות טינק נלחן ?????????

        • אולי זה היה תורו לישון ?

          עצבני, 16/03/09 13:28

          אולי הם עשו משמרות? אולי הוא בכלל לא ישן? מאיפה אתה יודע מה הלך שם ? יא ג'ובניק מסריח!

          • אוקיי,למי שלא מבין שהוא לא נרדם בשמירה,כנסו טומטומים:

            אני, 16/03/09 19:35

            רועי אמיתי,החייל שנפצע בטנק,הלך לישון,כי זה היה תורו לישון,הוא החליף את פבל סלוצקר ז''ל
            כשנשמעו היריות,חנן ברק צעק לגלעד לצאת מהטנק,ואילו הוא ופבל יצאו ונהרגו על המקום.
            גלעד נחטף.הוא היה ער,ער ומפוחד.תחשבו מה זה בשביל ילד בן 19 כשצורחים לו לצאת מייד מהטנק,אתם לא הייתם נבהלים?
            חוץ מזה,יש סיכיוי לא רע שהמחבלים היו בלבוש של צה''ל אז כך שהחיילים שלנו לא אשמים פה בכלום.
            רועי התעורר מהפיצוץ,ונלכד בתוך הטנק,הוא חולץ על ידי חיילי צה,ל שהגיעו למקום.
            מקווה שתפ]נימו את זה אחת ולתמיד!!

      • אלו שאמרו ''אם ירו כדור אחד, עזה תרעד'' אומרים עכשיו: ''נחסל אותם אחר כך

        xx, 16/03/09 16:17

        אל תאמינו להם. ה-ם לא יתנו לנו לחסל!

    • זה לא פשוט מה שאתה מציע

      יעל, 16/03/09 11:36

      כי אם נאיים בצורה כזו הם רק יזיקו יותר לגלעד ויתעללו בו ובסוף יחזירו לנו גופה.

  • 77.

    אתם לא מבינים שההפגנות תמיכה בסוף יגרמו למוות של ישראלים???

    יאיר, 16/03/09 11:16

    כל פעם שאתם עושים הפגנת תמיכה החמאס מתבצר בעמדותיו וככה קשה יותר להשיג את שליט

    דיי אתם לא מבינים שככה נשחרר אנשים מסוכנים ובסוף אנחנו נשלם על זה בפיגועים??

  • 76.

    נ.כהן איך אפשר לשכוח פוצצתם את עור התוף שלנו=אתם דורשים כניעה לתכתיבים (ל''ת)

    נ.כ עברתם לשרות חמאס=הם נחים אתם עושים להם העבודה, 16/03/09 11:15

  • 75.

    זוכרים יום יום את גלעד אך לא מוכנים להרוג אחרים כדי להציל אותו (ל''ת)

    זוכרים אבל לא מתאבדים, 16/03/09 11:06

  • 74.

    מה נעשה אם תחזור גופה?

    אוהד, 16/03/09 11:03

    אני יודע שיצנזרו את זה אבל אני חייב לשאול. מה נעשה אם גלעד לא בין החיים? מה נעשה אם נקבל שוב ארון מתים? האם ניתן למחבלים ללכת? האם יש דרך חזרה?
    האם התקשורת בכלל שואלת את השאלות האלה?

    • זה מה שאני שואל

      ד, 16/03/09 13:02

      קודם כל שייתנו לצלב האדום ולרופאים לבקר אותו.

    • נבכה...אנחנו טובים בלבכות...ונתבכין לכל העולם, ונאשים את אלוהים

      טפו על השלום שלכם..., 16/03/09 16:49

      שלא עזר לנו, ונשיר שירי שלום...

  • 73.

    ''רציתי שאמא תחבק ותגיד אני כאן זה בסדר מותר גם לבכות זה מחזק אז בכיתי (ל''ת)

    אלונה, 16/03/09 10:55

  • 72.

    קשה לשכוח שכל דקה מפרסמים כתבות כאלה

    c, 16/03/09 10:51

    עד מתי מתשיכו עם הסחיטה הרגשית הזאת?

  • 71.

    גלעד האם תוכל לחיות בשלום עם זכרם של הנרצחים שיהיו בעקבות שחרורך? (ל''ת)

    SHUK , 16/03/09 10:48

    • SHUKמקומך בירכתי השוק .אתה סוגד למוות ומזלזל בחיים. (ל''ת)

      גונג , 16/03/09 10:50

      • מי שדורש שחרור רוצחים הוא סוגד למוות. מה זה כל הפרובוקציה הזאת

        SHUK , 16/03/09 13:12

        של מכתב שלא היה?
        תנו לממשלה לנהל את המשא ומתן ללא עזרה לרוצחים ושולחיהם.

    • השימוש ברציחות עתידיות - הן המניפולציות של הפחדנים !!! (ל''ת)

      לא לתת לישראלי למות לבד !!!, 16/03/09 11:13

      • השימוש במכתב מפוברק היא מניפולציה של יחצנים שמרמים את הציבור (ל''ת)

        SHUK , 16/03/09 13:18

    • הוא בטוח חי בשלום עכשיו..

      אורי, 16/03/09 11:49

      אין ספק שהוא יושב בחור המעופש שם ופשוט מלא בשלום ובהבנה.
      תזכיר לו להתנצל בפניך אם הוא אי פעם ישוחרר.

  • 70.

    די כבר לשטיפת המוח - חייל אחד לא שווה שחרור אלפי רוצחים

    דניאל, 16/03/09 10:46

    אני אוהב את גלעד - אבל אסור לשחרר אלפי רוצחי ילדים.

    • האם אתה מבין מה שאתה אומר ??? להרוג את גלעד ??? (ל''ת)

      חילופי שבויים מתבצעים בכל העולם והעולם לא מתמוטט, 16/03/09 11:16

    • אז תחליף אותו בעצמך

      אורי, 16/03/09 11:50

      אם אתה כל כך אוהב אותו.

  • 69.

    חבל מאוד שאנשי ימין מרושעים מזלזלים בחייו של גלעד החייל השבוי (ל''ת)

    גונג , 16/03/09 10:42

    • חבל מאוד שאנשי שמאל מרושעים מזלזלים בחייהם של חפים מפשע

      פנדה, 16/03/09 11:08

      אני לא מדבר על מאות הנשים והילדים הפלסטינים שהרגתם לשווא בשתי מלחמות מיותרות, וגם לא על הנרצחים מאז אוסלו ועד היום שאתם מכנים בציניות ''קרבנות השלום''. אני מדבר על הנרצחים שיגיעו בעקבות שחרור אלפי מרצחים, שאמנם עדיין אין להם שם והם לא ''סלבריטי'', אבל גם חייהם שווים באותה מידה.

      למצער, אם היו כאן מספיק ''ימנים מרושעים'' החמאס לא היה דורש דרישות מוגזמות כאלה. אם השמאל לא היה מתעקש להוכיח מעל כל במה שהוא סחיט, ומתבל זאת באטימות למוות אזרחיו - היה יודע החמאס לבקש מחיר הגיוני יותר. דווקא הרגישות המופרזת שלכם היא זו שמעכבת את שחרור שליט.

      • אתה משקר ביודעין ?

        גונג , 16/03/09 18:13

        בשתי המלחמות היה ראש ממשלה חניך בית"ר .

        מה אתה רוצה לומר לחמאס?
        לא משחררים תהרגו את גלעד וזהו?.

  • 68.

    די די די די עם הסחטנות הריגשית הזאת ...

    אורן, 16/03/09 10:42

    למה התקשורת מפרסמת בכל יום כתבות כאלה .

    לא כל הציבור מאמין בעיקרון המעוות של לעשות ''הכל'' למען שחרור שליט.

    אין דבר כזה ''הכל'' - זה לא פרקטי.

  • 67.

    שליט - המשיח החדש של הסמול

    אסיר ציון בציון, 16/03/09 10:38

    ראשית כל אני מאחל שגלעד שליט ישתחרר במהרה ויחזור למשפחתו בשלום.
    אך הציניות שבה אנשים משתמשים בגלעד שליט לקידום מטרותיהם פשוט מחליאה.
    על גבו הצנום של שליט מתחולל תופעה של פולחן אישיות (אין דרך אחרת להסביר את הפסיכוזה הזו) החל מתמונות שלו כליצן, שימוש בביטוי ילד, מכתב שכאילו הוא כתב ועוד.
    ניתן לומר כי גלעד שליט החליף את רבין, לפחות באורח זמני כמשיח החדש של הסמול :
    1. עבור התשקורת גלעד שליט מהווה ''משיח הרייטינג''- סיפור אמוציונלי, עתיר רייטינג, מעין סדרת דרמה או ריאליטי שעתידה להגיע לשיאה בספיישל ''עסקה'' נוצץ. אחרי המלחמה והבחירות שליט הוא ''האירוע מגה תקשורתי'' הבא.
    2. עבור האוסלואידים שליט הוא ''משיח השלום'' שיתניע מחדש את תהליך השלום - שחרור הרוצחים ''בעסקה'' הוא רק כסות לשחרורו של מרוואן ברגותי כ''פרטנר'' העתידי של הסמול, היורש של אבובה מאזן והראיס ימ''ש.
    יש אנשי תשקורת שמדברים על היתרון ב''עסקה'' כבניית אמון בין העמים ומחווה של רצון טוב שתתרום לתהליך השלום (עושים סדר, 15.2)
    3. עבור הסמולנים הקיצונים (יואל מהרשק, זהבה גלאון וגדעון לוי) שליט הוא ''משיח הצדק'' - מי שאמור להביא לשחרורם של ''לוחמי החופש'' שנקלעו בעל כורחם לכלא הכיבוש.
    4. עבור ממשלת קדימה האסונית -שליט הוא ''משיח הכפרה'' - אולמרט והממשלה יקבלו מחילה רק אם יחזירו את גלעד שליט וכל האסונות שהמיטו עלינו ישכחו להם (מצד התשקורת כמובן)
    5.עבור החמאס הוא ''משיח הניצחון'' - דרך ''העסקה'' הצליח החמאס להביא את ישראל לאיבוד הדעת ולכניעה מוחלטת (דבר שלא צלח לו בעופרת יצוקה למשל).

  • 66.

    די כבר להזכיר את גלעד שליט יום ולילה.

    שולי, 16/03/09 10:38

    אולי מספיק כבר לשים את נושא גלעד שליט בכותרות של העתונים כל יום.
    למה אתם לא מזכירים את הנופלים ומשפחתיהם כל יום??? דייייייייייייייייייי.
    נמאס לנו!
    בסך הכל זו טעות שלו שהגיע למקום שאסור היה לו להגיע לשם לכן כל המדינה צריכה לעמוד על הרגליים 10000ימים???
    בגללו צריך לשחרר רוצחים .
    באמת , הפעילו שיקול דעת והורידו כותרת זו מסדר היום .
    וגם התמונות של ההורים שלו כבר עייפנו מלראותם .
    ממה נורא וזה עובר כל גבול.

    • ל-שולי, מ-66

      לימי, 16/03/09 12:35

      אני פשוט לא מאמינה שיש אנשים כמוך. אני מאוד מקווה שאין לך ילדים ואם יש לך ילדים, אני לא מאחלת לך שתרגישי דקה אחת ממה שעובר על משפחת שליט. את צריכה להתבייש!!!!!
      ''טעות שלו שהגיע למקום שאסור היה לו להגיע לשם לכן כל המדינה צריכה לעמוד על הרגליים 10000ימים''. על איזה טעות את מדברת???

    • לשולי 66 - תתביישי!!

      אני, 16/03/09 16:43

      מילא רוע הלב שלך, חוסר הנשמה וחוסר האינטליגנציה שלך. עם זה עוד אפשר להסתדר.
      מה שבלתי נסלח אצלך זה כפיות הטובה. גלעד שליט נפל בשבי כחייל שנשלח על ידי צה''ל להגן עליך!! איך את מעיזה בכלל לומר שהנפילה בשבי זו טעות שלו? זה כמו לומר שכל חייל צה''ל שנהרג זה בגלל טעות שלו. תתביישי לך, את לא ראויה לחיילי צה''ל שמגנים עליך!
      אם קשה לך לראות תמונות שלו ושל ההורים שלו, עופי לארץ אחרת ותני לצה''ל להגן על אזרחים שראויים להגנה שלו.

    • לך נמאס,לי לא,אל תדברי בשם כולם!

      טושטוש, 16/03/09 18:00

      מי זה ''לנו''?יש לך פיצול אישיות!?אל תדברי בשם כולם,טוב?!אין לך מושג מה עובר על המשפחה המסכנה והשכולה אם את לא יודעת,הזאת.אז פשוט שתקי!

  • 65.

    אתם משיגים עם המניפולציות האלה תוצאה הפוכה

    הגזמתם, 16/03/09 10:38

    יש גבול שמעבר לו מתעוררת התנגדות לדרך. המילים האלה כבר מעבר לגבול.

    • הם באמת מתחילים להמאיס את הנושא...

      %, 16/03/09 10:53

      אבל אני לא מאשים אותם.
      רק את התקשורת.

  • 64.

    אתם לא מפסיקים לירות לעצמכם ברגל

    צופה אובייקטיבי, 16/03/09 10:35

    כמה פטתי ואומלל.
    אני משתתף בצערכם אבל הגישה הזו היא בדיוק מה שהחמאס מחפש כדי להשאיר את המצב כמו שהוא לנצח.
    והפאטתי ביותר הוא שכל הפסטיבל מאריך את הסבל של גלעד.

    • אולי, אבל אובייקטיבית, שתיקה לא עזרה להחזיר את גלעד כמעט אלף ימים. (ל''ת)

      אובייקטיבי, 16/03/09 16:44

  • 63.

    ממש מזעזע איפה הרגישות בני אדם.הוא לא אחד משלנו? (ל''ת)

    מלח בעיניים, 16/03/09 10:33

  • 62.

    אתה אולי לא יודע אבל חבריך לאירוע-נהרגו.אז סבלנות. (ל''ת)

    מ.ניפולציה, 16/03/09 10:32

  • 61.

    זוכר את כל הרוגי הפיגועם עקב שחרור מחבלים

    זוכרות, 16/03/09 10:32

    זוכר את כל הרוגי הפיגועם עקב שחרור מחבלים
    זוכר היטב

  • 60.

    לא משחררים אפילו אסיר אחד

    אמיר,מרכז., 16/03/09 10:29

    לחצתי יד ''לפינגויין'' יענו רוצח שכיר בהמתנה לראות אם ישראל תשחרר אפילו אחד,הנה עוד קוקטייל מרטיני ביאנקו לאשתי.הוא וכולם אוהבבים את הממתנה הם מתרגלים את מה שהשיוואיזם הקשמירי מתרגלים מאז דיוויד סופר ואומרים הזמן שעבר עלינו מתורגם במילים שלנו ליורו ופואנדים לחיי מוסד ישראל לחיי גברת ראש הממשלה ציפי ליבני לחיי מאיר דגן !!

  • 59.

    יופיטר אתה סמרטוט לא יופיטר....סמרטוט

    מורדכי, 16/03/09 10:28

    במיתולוגיה הרומית יופיטר, המכונה גם יוביס, היה ראש האלים ופטרונה של המדינה הרומאית, האל החשוב והמכובד ביותר בפנתאון האלים הרומי. הוא היה ממונה על החוק והצדק, על שמירת הסדר הציבורי וכן על השמים, האור והרעם. מקבילו היווני הוא האל זאוס.

    יופיטר היה בנם של סטורנוס ואופיס, ואחם של יונו, נפטון, פלוטו, וסטה וקרס. הוא נישא לאחותו יונו, מלכת האלים, ויחד עמה הביא לעולם את אל המלחמה מרס, אלת הנעורים יובנטאס ואת אל האש והנפחים וולקן. יופיטר תואר כגבר בוגר, רב עוצמה ומעורר כבוד. בין סמליו המוכרים ניתן למנות את הברק ואת הנשר, שמפעם לפעם שימש גם כשליחו המעביר מידע והוראות לבני האדם.

    ערך זה מתמקד בעיקר בתפקידיו של יופיטר ברומא העתיקה ובפולחן הרומאי שנערך לכבודו. למידע על תאוריו ומעלליו המיתולוגיים, אשר הושפעו במידה רבה מהמיתולוגיה היוונית, ראו את הערך זאוס.

    • מרדכי , גש קבל זריקה ולך לישון עד מחר (ל''ת)

      גונג , 16/03/09 10:48

  • 58.

    חייבים לשחרר את גלעד לפני שיהיה מאוחר מדי

    שלומי, 16/03/09 10:27

    ויפה שעה אחת קודם נקודה.

  • 57.

    חלאס עם המניפולציות הזולות האלה!!!!

    gloozkob , 16/03/09 10:27

    אני לא מוכן להיות הקורבן בפיגוע שיעשו המרצחים שישוחררו מבתי הסוהר!
    הדם שלי לא שווה פחות משל גלעד שליט.
    יש לשחרר אותו בפעולה צבאית ולחץ צבאי בלבד!!!!

    • סליחה אבל לא מסכים איתך לחלוטין

      עוז, 16/03/09 10:31

      איפה כל ישראל ערבים זה לזה?
      נכון המחיר כבד עד כואב
      אבל אני מוכן לקחת את הסיכון גם בסיכון חיי...
      התמונה של גלעד שליט מחובק ע''י אביו ואמו שווה לי את כל הסיכון.

      • אבל אתה מסכן גם את חיי.

        אזרח תמים, 16/03/09 11:15

        מי נתן לך את הרשות לעשות זאת?

        • ''אזרח תמים''גם גלעד הוא אזרח תמים!אתה לא רואה שהוא ילד?!

          טושטוש, 16/03/09 18:03

          נמאס לי שכולם מתייחסים לחיילים כמו לאיזה רובוטים שאפשר להרוג אותם בכייף וזהו..נמאס!לחיילים יש הורים,בידיוק כמו לכולם,לכל חייל יש משפחה,אז כשרון ארד נפל בשבי,גלעד היה בן אדם,כי הוא היה בן חודשיים,זהו,פג התוקף??עכשיו הוא כבר לא בן אדם מבחינתכם!?!?!אידיוטים!תעבור מדינה,יא אידיוט!

      • עוז קל לך לשבת מאחורי המקלדת ולכתוב את מה שכתבת

        gloozkob , 16/03/09 11:16

        תעצור שנייה ותחשוב, האם אתה מוכן להקריב את חייך תמורת חייו? האם היית מוכן להתחלף עימו ולשבת שם במקומו? אם כן, תציע את עצמך לחמאס להחליף אותו בשבי, האם נוסו כל הכלים לפי כניעה למחבלים ומרצחים?? האם ניסינו להפעיל לחץ על החמאס בהרעת תנאי אסיריו? האם ניתקנו את החשמל והמים לשם עד שהוא ישוחרר האם פגענו במנהיגיהם? התשובה היא לא!!! כלומר עד שלא נוסו כל הכלים הללו ונכשלו לא ניתן לדבר על דברים אחרים אם היינו מנסים את כל מה שהעליתי ניתן היה לדבר על שיחרור מרצחי החמאס אם לא אז הפתרון הוא לא כניעה לטרור לא נכנעים ולא נכנעים בטרור נלחמים!!! כמה אסירים עיראקיים האמריקאים שיחררו כאשר המרצחים של בן לאדן החזיקו בחיילים אמריקאים כבני ערובה? 00000 אתה יודע למה? כי לטרור לא נכנעים מחר יהיו עוד 10 גלעד שליט בגלל הכניעה והרפיסות הזו.

  • 56.

    חבל שלא ניצלו את עופרת יצוקה - ללחץ כמו על הארמיה השניה

    יופיטר יופיטר , 16/03/09 10:25

    במלחמת יום כיפור - חבל שלא ניצלו את עופרת יצוקה - למצוא את גלעד - לפני הנסיגה

  • 55.

    די! איזה יופי שאפשר לעשות לחמאס חיים קלים ובסוף להפיל הכל על אולמרט.

    גיא קריגר, 16/03/09 10:25

    אי אפשר ככה יותר!
    תלחצו בקהילה הבינ''ל, תעשו מאבקים בחו''ל. תאשימו את החמאס, לא את הממשלה!
    איזה סיכוי יש לנו להשיג הסכם ככה כשהחמאס יודע שהוא יכול לשחק בנו איך שבא לו ובסוף עוד לפוצץ גם את העסקה הזו וגם ככה הציבור פה יאשים את הממשלה?!

  • 54.

    כן. המחיר גבוה מדי עבורך. מה הדמגוגיה בגרוש הזו? (ל''ת)

    מודאג, 16/03/09 10:24

  • 53.

    דמגוגיה זולה

    אחד, 16/03/09 10:22

    אני יכול להפיק מכתב מזעזע לא פחות של אלפי האזרחים שאין להם שם, שימותו כתוצאה מהסכם הכניעה שמבקשת משפחת שליט.
    אגב, אין לי שום בעיה עם משפחת שליט. הם עושים כמיטב יכולתם כדי להשיב את בנם. הבעיה היא שהממשלה מתנהגת כמו אמא של גלעד שליט במקום המפקד שלו.

  • 52.

    ******************* השמאל הוא האויב ******************* (ל''ת)

    שקוף, 16/03/09 10:21

  • 51.

    הציניות התשקורתית עברה את כל הגבולות !!

    אסיר ציון בציון, 16/03/09 10:21

    אני לא מצליח להבין -אין מישהו שיכול לשים סוף לדמגוגיה הזולה הזו ?
    עד לאן התשקורת הישראלית יכולה להדרדר (ושימו לב כי זה התשקורת ולא העם ''רק שהיא מדברת לכאורה בשם העם'').
    אני נאלץ להכריז כי התשקורת פשוט משרתת את האויב בצורה הבוטה ביותר, דבר הגובל פשוט בבגידה. מהיום והלאה אין צורך לערבים להרוג חיילים או אזרחים, אין צורך לבצע פיגועים או לנהל קרבות, אין צורך בהסכמים (גם כך לא מכבדים אותם) - דרך חטיפת חייל אפשר להוריד את מדינת ישראל על הברכיים ולהוביל אותה לכניעה מוחלטת וטמטום מושלם.
    תארו לכם ויחטפו קצין בכיר או מספר חיילים - אפשר יהיה לסגור את הבאסטה ולהכריז על כניעה של ישראל ללא תנאי, לקפל את המזוודות ולעוף מפה (בהנחה שיהיה לאן).
    האם דמו של גלעד שליט יקר יותר מדמם של הנרצחים העתידיים.
    למה התשקורת לא תפרסם מכתבים של ילדים קטנים שאיבדו את הוריהם בפיגועים (אפשר להתחיל עם ילדי השוטרים שנהרגו אתמול), לפחות מכתבים אלה יהיו אותנטיים.
    מה עם מכתבים של אלה שעומדים להיהרג בפיגועים שיבצעו המשוחררים, אה סליחה הם עדיין לא יודעים זאת ואין באפשרותם לכתוב מכתב מראש.

  • 50.

    אולי נוסיף את הרוצחים מאתמול לעיסקה ''בכל מחיר'' ? (ל''ת)

    בנצי, 16/03/09 10:20

  • 49.

    בוא הביתה

    איריס, 16/03/09 10:20

    גלעד צריך להיות השבוע בבית הוריו השבוע זה חייב לקרות ואני בטוח שזה יקרה אחרת הוא באמת לא ישרוד עוד.

  • 48.

    אין ברירה - חיבים לשחרר את גלעד - אבל הם חיבים לשלם בחייהם

    יופיטר יופיטר , 16/03/09 10:18

    ישראל חייבת לנקום - כדי שידעו - שהסחר שלהם לא משתלם - ובאין עונש מוות - יש נקמה - במזרח התיכון - חייבים להיות מזרחתיכונים - כמו שברומא תהיה רומאי

    • לראש הממשלה המשוררת הנעלמת ציפי ליבני (ל''ת)

      מחיאות כפיים 7 כנפות תבל, 16/03/09 10:49

  • 47.

    לא משחררים אפילו אסיר אחד

    אמיר,מרכז., 16/03/09 10:16

    לחצתי יד ''לפינגויין'' יענו רוצח שכיר בהמתנה לראות אם ישראל תשחרר אפילו אחד,הנה עוד קוקטייל מרטיני ביאנקו לאשתי.

  • 46.

    ייתכן ובאמת יש לשחרר בכל מחיר...-כי כל המדינה נפלה בשבי...

    עמית, 16/03/09 10:14

    עדיף שכבר ישחררו את כל האסירים שהם מבקשים ובמהרה. כי בכל יום שעובר, האוייב מבין עד כמה העורף והמנהיגות בישראל חלשים.
    זה פשוט מביש.
    מדינה בשבי!

    • זאתו לא המדינה זאת התקשורת היא היא השולטת (ל''ת)

      יקיר ישראל , 16/03/09 10:27

  • 45.

    הורי שליט הנכבדים נא

    נח, 16/03/09 10:12

    להיות ראליסטים!כמה שבויים ישראלים חזרו,ואם חזרו באיזה מצב?!

    • ל-45

      לימי, 16/03/09 12:41

      אז מה אתה ממליץ? שלא יחזירו את גלעד שליט כי אולי הוא במצב של שבר כלי, שפשוט ישאירו אותו בידי חמאס???

  • 44.

    שוב מניפולציה רגשית

    מורדכי, 16/03/09 10:12

    מרגיז לראות איך שוב משפחה ישראלית מנגנת על נימי הרגשות הישראלים, והתקשורת כולה – הרדיו, הטלוויזיה והעיתונים – משתפים פעולה עם המלודרמה התורנית ואף מתגייסים לטובתה, כאילו שלתקשורת יש מנדט להפעיל לחץ על ממשלה במגעיה עם טרוריסטים. זה היה עם הבן והבת של אלחנן טננבאום שנשבה בידי חיזבאללה ''בנסיבות תמוהות'', זה היה עם גופות החללים רגב וגולדווסר שכולם ידעו כמעט בוודאות שהם אינם בין החיים מרגע חטיפתם, ועכשיו זה עם גלעד שליט. תצלום ''הליצן העצוב'' על פני כל העמוד הראשון בעיתון יומי הוא שיא חדש.
    אויבינו למדו מזמן איך לנגן את סונטת הלב השבור על מיתרי נפשותינו היגעות, לאחר שהשלו אותנו שהשלום הוא בהישג יד, כשמקהלות מקהלות של עייפי נפש מתגייסות למען המשפחה התורנית, מבלי שאף אחד אינו שואל את עצמו את השאלה הפשוטה ביותר: האם אתה, הקורא לשלם כל מחיר, מוכן להיות הקרבן הבא של הרוצחים שישוחררו ויצטרפו לרוצחים שנמצאים בחוץ בשביל לעודד אותם בעצם שחרורם, ולהוכיח לחבריהם ששום דבר נורא לא יקרה לרוצחים לאחר שירצחו כאוות נפשם, שכן גם אם הם ייתפסו, יישפטו ויישבו בפנסיון ממשלתי ישראלי, חבריהם יחטפו עוד ישראלי ושוב יפעילו את מסחטת הרגשות על עם עייפי הנפש היושב בציון.

    האם אכן ניסינו את כל הדרכים לשחרר את גלעד שליט?

    • מורדכי צא מזה - הורים צריכים לעשות הכל הכל הכל - לשחרור בנם (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 16/03/09 10:19

      • נכון. אבל התקשורת לא! (ל''ת)

        עמית, 16/03/09 10:23

      • מרדכי הוא אידיוט תביני (ל''ת)

        גונג , 16/03/09 10:44

        • גונג איפו שרתת בסדר בשק''מ ???? הוא היה צריך להלחם ולא לפול בשבי (ל''ת)

          מרס, 16/03/09 10:53

          • אתה היית מעדיף אותו מת ..כי אתה סוגד למוות . (ל''ת)

            גונג , 16/03/09 11:07

            • גונג לך תמכור חטיפים בשק''מ או בגזלן, חיל חיב להלחם לא לשון בטנק (ל''ת)

              מרס, 16/03/09 11:48

              • מרס יא אפס..! בחיים לא לבשת מדים שב בלול . (ל''ת)

                גונג , 16/03/09 14:00

            • גונג אתה איש רדוד. לכולם יש לך אותה תגובה.צריך לדפוק לך בגונג זמנך עבר (ל''ת)

              SHUK , 16/03/09 14:52

              • shukרוצה יחס מיוחד -נעלב מסכן.לך לשוק קצת תמשש חסות ..תירגע . (ל''ת)

                גונג , 16/03/09 18:15

          • להילחם!?חיילים זה לא גלדיאטורים,יא טומטום!!!

            טניוש, 16/03/09 18:07

            כולכם חושבים שחיילים הם גלדיאטורים!?!?
            אז ככה-גלעד לא נרדם בשמירה!ראיתם איזה קטן ורזה הוא!?נראה לכם הוא היה נלחם בפסיכים שחטפו אותו1?בואנה,מה אתם חושבים שחיילים הם רובוטים?!?!?!?!!??!?!?!?!?!?!?!
            מוזר..כי אני מכירה המון חיילים..והם בני אדם..אתם חושבים שכאילו חייל הוא לא אנושי ומותר להרוג אותו,התפגרתם!

  • 43.

    האם ילד צריך למות בפגוע טרור של מחבלים שישוחררו עבורך ? (ל''ת)

    דוד, 16/03/09 10:11

  • 42.

    התקשורת מצפה לגלעד שליט יותר מהציבור

    יבין, 16/03/09 10:10

    עכשיו שהמיתון מכה חזק...
    התקשורת רוצה את שליט בבית כי אז יהיה אקשן.
    ירבו על סכומי עתק לראינות איתו, הערוץ שיזכה גם יזכה להרבה כסף המפרסומת באותו שעת ראיון בלעדי עם גלעד שליט העיתונים המודפסים יזכו לראיון בלעדי ימכרו יותר ואז הפרסום באותו שבוע יהיה יקר יותר.
    גם צלמי הפאפרצי יחגגו ליד ביתו וכל צילום יזכה לסכום כסף נכבד ובקיצר יהיה אקשן לכולם לכל אנשי בתקשורת שאני בטוח שאכפת להם אבל מעניין למה יותר מלכולם ואל תגידו לי שלהם יש את הכח אני בטוח שלהם כרגע חסר את הכסף!

  • 41.

    ל-32.. אם חמאס לא ימתן דרישותיו - מה אז?

    צבי, 16/03/09 10:08

    המשמעות של כל זה היא להשאיר את חייו (וסימן השאלה על חייו רק הולך ומתחדד) של גלעד בשבי חמאס.
    זה מצב אבסורדי, שמדינה בעולם החופשי לא אמורה להתמודד איתו.
    לא מדובר בגופה, או בשרידי מידע.
    מדובר בילד אחד קטן, שעדיין חי ונושם.
    עדיין.
    חייבים להציל אותו, כי אין אפשרות אחרת. אלא אם מחכים, חלילה, למותו, ואו-אז המחיר שיידרש עליו יהיה פחות בהרבה, שכן מדובר ''רק'' בגוף..
    לגלעד עוד יש נשמה. אסור לבזבז זמן.

    • דמו של גלעד לא אדום יותר מדמם של אחרים (ל''ת)

      זאב, 16/03/09 10:45

      • דמו של גלעד לא אדום פחות מדמכם!רואה,הפוך על הפוך!

        אני, 16/03/09 18:09

        אפשר להתערב איתכם עד מחר על זה!וההתערבות על למי יש דם יותר סמוק זה הדבר התינוקי ביותר שיש!!תתפלא,גלעד הוא בן אדם,ילד שרוצה את אמא שלו,תפנים את זה כבר,הוא בן אדם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!והוא לא פחות חשוב ממך!

        • תקראו את התגובה של''אני,,''מישהו רגיש לפחות!

          מישמיש, 16/03/09 19:42

          מי אמר לכם שדמו של גלעד פחות סמוק מדמכם ,אה???אף אחד!
          כי חייו של גלעד שווים,גם עם נראה לגכם שלא!

    • תתבייש לך.

      עידו, 16/03/09 13:09

      מדובר בחייל, לא ב''ילד אחד קטן''!

  • 40.

    החמאס מפגע או לא מסיבות אחרות - שיחרור המרצחים אינו תוספת סיכון !!!!!! (ל''ת)

    המאיימים ברציחות עתידיות - הם המניפולטורים !!!!!!!, 16/03/09 10:08

  • 39.

    אין מחיר?

    מיקי, 16/03/09 10:07

    צר לי מאוד על משפחת שליט, ואין ספק שכולנו היינו רוצים לראות את גלעד בבית.
    אבל לשחרור של 450 מחבלים יש מחיר ברור וחד-משמעי.
    אחרי העסקאות הקודמות אפשר כבר להגיע להארכה, די סבירה, ששחרור כזה יביא באופן ישיר לעשרות הרוגים.
    האם זה מחיר שאנחנו מוכנים לשלם?

  • 38.

    חבל שלא הוספתם ממחטה לעיתון (ל''ת)

    דוקטור ספין , 16/03/09 10:07

  • 37.

    זוכר את גלעד ואת פשע המלחמה של החמאס-תנאים דומים לאנשי החמאס

    ג., 16/03/09 10:06

    זוכר את גלעד ואת פשע המלחמה של החמאס-תנאים דומים לאנשי החמאס
    שגם בחמאס יבכו

  • 36.

    במקום ליחצן בכיינות יש להכנס לעזה ולהרוס בית בית עד שנגיע אליו (ל''ת)

    דוקטור ספין , 16/03/09 10:06

  • 35.

    דמגוגיה זולה.

    לודאי אמיתי, 16/03/09 10:00

    האם באמת אין מחיר לחופש? האם באמת בשביל חירותו של אדם אחד נהיה מוכנים להקריב כל דבר? ודאי שלא.

    חלאס עם מחול השדים הזה. לפעמים צריך לדעת להפסיד. הפסדנו את גלעד, וזהו. עם כל הצער, הוא לא שווה מוות של עשרות ישראלים אחרים.

  • 34.

    עם כל החמלה, אבל

    יקיר ישראל , 16/03/09 10:00

    גלעד יקר לנו וצריך לפעול לשחררו אבל לא תמורת כל מחיר, כי ברגע שנכנעים לדרישות חמאס, זה עידוד למפגעים והענקת תקוה לחיים ולחופש שיבוא
    הפגוע הלילה הוא תמרור אדום בוהק בפני מדינת ישראל, ומי יודע יתכן ושמם של המפגעים מהבוקר כבר מתוכנן לכלול אותם ברשימת מבוקשי השחרור
    אסור לתפוס מחבלים בחיים, צריך לתפוס אך ורק גופות

  • 33.

    עם כל האמפתיה - אני מזדהה בעיקר עם הורי הלוחמים שנהרגו

    דרומי, קרבי לשעבר, 16/03/09 10:00

    גלעד שליט חי. הוא חייל בצבא ישראל ולצערנו עדיין משרת את המדינה בשל תקלה אומללה שקרתה במשמרת שלו ושל חבריו.
    כן, אנחנו צריכים להצדיע לו ולמשפחתו, לאחל שיחזיק מעמד אבל יש לזכור שהוא חייל ששלחנו להגן עלינו. גלעד לא קורבן פה, הוא שליח ששלחנו בגאווה רבה לסכן את חייו עבורנו. הוא חי ויש סיכוי שיחזור בריא בהסדר כזה או אחר.
    חבריו לנשק איבדו את חייהם. מי זוכר את שמם? מי מהמפגינים היום תומך במשפחותיהם? למה אין הפגנות הזדהות עם הורי הלוחמים במלחמת לבנון השנייה ששלחו את בניהם לשרת בצבא וחזרו בארונות? למה בעצם החיילים אינם איתנו היום ובשל מה?
    הלוואי וחלק קטן מהאנרגיות הרגשיות והאנושיות שפורצות מהעם ינותבו למעורבות אמיתית בחברה, לחקור ולשאול שאלות ולא רק להביע ססמאות על מנת לשחרר את המצפון האישי.
    אז למי שתוהה, אני כן תומך במשפחת שליט ומביע הזדהות עמם אבל עד כאן.
    אנחנו האזרחים מאבדים פורפורציות, שוכחים לבחון בראייה רחבה את המצב הבטחוני/חברתי של המדינה ופוגעים בחוסן הלאומי.
    (...ואני בעל דעות שמאלניות)

    • תאמת,גלעד כבר סיים צבא..אם אף אחד לא שם לב...

      טניה, 16/03/09 18:10

      אתם לא שמתם לב שהוא כבר סיים צבא?????

    • כי גלעד עדין חי

      להחזיר את גלעד עכשיו!, 16/03/09 20:36

      נכון. אין הפגנות הזדהות עם הורים שכולים. יש ימי זיכרון ודרכי הנצחה, כי לצערנו מה שנותר זה רק לזכור ולהנציח.
      אבל גלעד עדין חי, ועלול למות. והחיים והמוות שלו בידיים שלנו (גם אם החמאס הנבלות קובע את התנאים). לכן האחריות מוטלת על ההנהגה שלנו, ולכן כל כך חשוב לעודד את הממשלה לקחת את ההחלטה הנכונה ולהציל את גלעד.

  • 32.

    מניפולציה רגשית זולה ומבישה. ביום אחרי רצח שני שוטרים!

    ישראלי 1, 16/03/09 09:59

    שני שוטרים נרצחו אתמול על ידי מחבלים מהסוג שרוצים לשחרר בשביל גלעד שליט, אבל הכותרות של מעריב כולן על מכתב מפוברק ומביש שאמור להפעיל את בלוטות הדמע שלנו. את הרציחות שנמשכות כאן מסתירים כדי שלא נאלץ לחשוב קצת אם זה נכון לשחרר רוצחים. אם מישהו צריך הסבר למה אסור לשחרר מחבלים בשביל גלעד אז אתמול הרוצחים האלה הסבירו את עצמם מצויין - ימים אחדים אחרי שהסירו מחסומים באזור כמחווה הם מנצלים אותה לצאת ולרצוח ולחמוק חזרה. מי האידיוט שעוד לא מבין שמחוות מביאות רציחות??? מי המופקר שרוצה לשחרר רוצחים שיחזרו לרצוח בנו??
    אתם יודעים מה - אני כבר נגד שחרור שליט בכלל. כל עוד הוא בשבי לא יהיו עוד חטופים ורוצחים ישארו בכלא, ביום שישוחרר שליט תתחיל הספירה לאחור לחטיפה הבאה.
    אני מבקש רק לציים את יחזקאל רמזקר ודוד רבינוביץ', הי''ד, שני השוטרים שנרצחו אתמול ושאף פעם שמם לא ייזכר כמו השם של גלעד שליט.

  • 31.

    לשחרר את שליט ע''י חיסול שיטתי של ראשי החמאס עד שישחררו אותו

    אלון, 16/03/09 09:46

    ולא ע''י כניעה שתביא לעשרות פיגועים

  • 30.

    מכתב תשובה

    rambash1 , 16/03/09 09:44

    אני נמצא כאן יותר מ2000 יום במקום אפל ותחוב ריח ריקבון עותף אותי והדממה מצמררת לא אכלתי ולא שתיתי אני כלוא בתוך קופסא ותחושת חוסר אונים מוציאה אותי מדעתי אני מנסה להזכר איך הגעתי לכאן אני זוכר רק נוף מרהיב שעבר כהרף , אני כל כך מתגעגע לאישתי מעניין מה שלומה ושלום אסף הקטן שזה עתה חגגנו לו יום הולדת 3 . אני זוכר שבדרך נשמע פיצוץ אדיר ואחריו קול דממה הידים שלי נקטעו ועפתתי מהאוטובוס מספר מטרים גופי נכרך ורק שמעתי את אסף בוכה ולאחר מכן איני זוכר מאום .
    יוסי
    הרוג מפיגוע של מחר שביצע רוצח ששוחרר בעסקת שליט

  • 29.

    זה כבר לא לעניין!! (ל''ת)

    שששש, 16/03/09 09:44

  • 28.

    א אחת התופעות המדהימות והמסוכנות בישראל היא שהזנב

    מקשקש בכלב, 16/03/09 09:42

    הנבואות של אחרית הימים מדברים על דור שפניו כפני הכלב. אחת הפרשנויות של חז''ל לנבואה זו היא שבדור זה המנהיגים לא יהיו באמת מנהיגים אלא יהיו ככלב ההולך לפני אדוניו, נראה כמוביל, אבל תמיד מסתכל אחורה לראות אם האדון האמיתי בא אחריו.

    ככה זה בישראל, ה''מנהיגים'' יכולים לקבל החלטה לשחרר את שליט או לא, אבל הם לא יבצעו אותה אם לא תהיה אווירה תקשורתית מתאימה-וזה מה שקורה עכשיו, יוצרים אווירה תקשורתית לשחרור שליט-ולא שאני נגד שחרורו אבל התופעה עצמה מסוכנת.

    יותר מכך, ''מנהיגים'' דוגמת ברק לא חשבו שלסגת מלבנון זה צעד חכם-אבל עשו זאת כי על הכפיים האלו נשאה אותם התקשורת.

    אכן פני הדור כפני הכלב: גם רוח, חוצפן, אלים, מתלקק ותמיד רוצה ליטוף בראש מהאדון.

  • 27.

    לא להאמין רצחו שני שוטרים.אבל שליט בראש החדשות.איבדנו את הצפון.

    אופס, 16/03/09 09:37

    שתי משפחות נהרסו הלילה למי אכפת פסטיבל שליט בראש.
    סדר היום במדינה הזאת השתבש לחלוטין.בא לצרוח הכל הצגות הכל למען יחסי הציבור.מפחיד.

    • תפסיק - זה לא נכון - השוטרים בראש החדשות - וגם גלעד (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 16/03/09 10:20

    • בימין הקיצוני מעדיפים מוות על הצלת חיים, כנראה (ל''ת)

      גונג , 16/03/09 10:45

      • את זה אומר אדם שתומך בשחרור מאות רוצחים

        פנדה, 16/03/09 12:05

        שבוודאות של 100% ירצחו שוב. עולם הפוך...

        • אתה לא מגיד עתידות. יש להציל את גלעד שליט. (ל''ת)

          גונג , 16/03/09 14:30

        • פנדה-מתגובותיך אתה מצטייר כנבון-בא נדלג כולנו על תגובות הטמבל גונג

          panacea , 16/03/09 22:01

          חבל על האנרגיה שמתבזבזת במקלדת.הוא חסר אינטלקט בסיסי ואיש שוחר ריב ולכלוך.

          • פנדה מתגובותיך אתה מצטייר כבבון -תשאיר בננה לpanacea (ל''ת)

            גונג , 17/03/09 11:56

  • 26.

    אולמרט מפקיר את בטחון אזרחי המדינה כדי לשפץ את תדמיתו

    זאב, 16/03/09 09:35

    אולמרט מפקיר את בטחון אזרחי המדינה כדי לשפץ את תדמיתו

  • 25.

    ''הוריו''

    אוהד, 16/03/09 09:34

    אני מזהה פה מגע של קופירייט פרסומאי, אני היחיד?

  • 24.

    לפחד ולגעגועים אין מחיר...

    שוקו, 16/03/09 09:34

    זה נשמע מאוד בומבסטי, אבל למה הם בדיוק מתכוונים? מחנה שליט כל הזמן משתמש במילה ''מחיר'' כאילו אנחנו מדברים פה על כסף.

    אנחנו מדברים פה על חיים של אנשים אחרים!!! שחרור מחבלים יוביל למוות של חפים מפשע וייחזק את החמאס ורק יעודד אותם לחטוף עוד ועוד.

    די לטמטום! אין לי שום דבר נגד משפחת שליט כי גם אני בטח הייתי אגואיסט לגמרי אם היה מדובר בבן שלי, אבל מאיפה כל הטירוף והפסטיבל הזה סביבם?

    • אתה מתנדב להתחלף עם גלעד או עם אמא שלו?!!?!?

      טושטוש, 16/03/09 18:13

      או רעיון טוב,תתחלף עם הדס,כי היא לא הייתה צריכה לחטוף את ההלם הזה ואת הבומבה הזאת שאח שלה נחטף,ועוד בגיל 16!!!!!!!!
      ועם מבחיחנתך זה כלום,אז אתה סתם אגוואיסט חסר רגישות!

  • 23.

    כמה אזרחים ישלמו בחייהם את מחיר שחרור אלף מחבלים? (ל''ת)

    תג המחיר, 16/03/09 09:33

  • 22.

    עם כל הכאב ! אתם רק מקשים ומבאים על עצמכם גזרות קשות (ל''ת)

    משה, 16/03/09 09:33

  • 21.

    הרגו אתמול שני שוטרים האם זה בגלל שליט?

    iritkev1 , 16/03/09 09:33

    הדמגוגיה של מס 16 ודומיו מעבירה בי תחושה של קבס

    • disgusted

      disgusted, 16/03/09 09:35

      right, and the sick letter doesn't give you the same feeling, huh?

  • 20.

    בואו אתם יותר ממוזמנים תבואו עם מזומנים (ל''ת)

    אמיר,מרכז., 16/03/09 09:28

  • 19.

    מדינת ישראל היא תוכנית ריאליטי עלובה

    בושה וחרפה, 16/03/09 09:27

    גלעד שליט (הלוחם המהולל שכנראה לא ירה כדור)צריך לחזור הבייתה אבל לא בכול מחיר ולא במחיר שבו התקשורת וכול הפופוליסטים והאפורטיוניסטים תופסים טרמפ על חשבון ערכי המדינה שירדו לטמיון ואת תוכנית הריאליטי הזאת הצופים הנאמנים (החמאס ,חיזבאללה ואיראן)לא מפספסים לשניה אחת מודעים לחולשות המזויעות שהגיעה אליהם המדינה,שבה אינטרס של אחד גובר על כול אינטרס לאומי...תחילת (אוכבר אמצע)של ההתפרקות שלנו כאן.

    • מסכים עם כל מילה !!!!! (ל''ת)

      איבוד השפיות, 16/03/09 09:35

    • שדולה אשכנזית והתקשורת לסעדון לא היה קמפיין כזה (ל''ת)

      דיעה אחרת קצת, 16/03/09 09:53

      • אל תדברו שטויות - מאז סעדון - למדנו - אתם צעירים ולא מבינים

        יופיטר יופיטר , 16/03/09 10:22

        הורים חייבים לעשות הכל למען הילדים שלהם

  • 18.

    כואב הלב!!!! (ל''ת)

    גלעד רוצים אותך בבית!!חיילים לא מפקירים!!!!, 16/03/09 09:27

  • 17.

    חובה לשחרר את גלעד. אסור להיכנע למניפולציות של מעריב ולשחרר מחבלים (ל''ת)

    שחרור בכח בלבד, 16/03/09 09:26

  • 16.

    שחרור מחבלים רוצחים = אוטובוסים מתפוצצים.

    יואב , 16/03/09 09:26

    179 איש כבר נרצחו על ידי מחבלים ששוחררו החל משנת 2000.

    al-magor.com

    • יואב! אתמול נרצחו 2 שוטרים. הרוצחים יתפסו יבואו במקומם. (ל''ת)

      A, 16/03/09 09:45

  • 15.

    עסקה זו תגרור את הירצחם של עשרות ישראלים נוספים! אולמרט יהיה אשם! (ל''ת)

    אבי - אשקלון, 16/03/09 09:19

  • 14.

    נפתחה ההרשמה למעוניינים להחליף את גלעד בשבי (ל''ת)

    מיד ובכל מחיר, 16/03/09 09:19

  • 13.

    עושים פה קרקס ומניפולאציות

    אין גבול, 16/03/09 09:10

    בשמו של גלעד שליט
    וכמו שאמר פה קודמי זו לא תוכנית ריאליטי!

    • הקמפיין נועד לשבת על המצפון של העם והממשלה (ל''ת)

      בדוק , 16/03/09 09:18

  • 12.

    הקמפיין הפסיכולוגי היסטרי רק מגדיל את הסחטנות של חמאס! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 16/03/09 09:09

  • 11.

    הבית הלאומי הוקם כדי שלא יהרגו יהודי וכולם יעמדו מהצד ויפקירו אותו,,,

    לא עוד פעם ,,,, לא שנית ,,,,, 16/03/09 09:09

    לדחות עיסקה זה להרוג אותו

  • 10.

    מספר 9 עצור הזדהה! (ל''ת)

    אמיר,מרכז., 16/03/09 09:08

    • למה? (ל''ת)

      9 מילימטר , 16/03/09 09:15

      • אמירת האמת היא פשע בימינו - לא ראית ''השרדות''? (ל''ת)

        פנדה, 16/03/09 12:13

    • בושה לישראל על ההטבטאות של מס 9 מעניין אם על הכביש

      iritkev1 , 16/03/09 09:34

      הוא נוהג כחוק

  • 9.

    משפחת שליט מצטער זה לא תוכנית ריאלטי, די לשחק ברגשות

    9 מילימטר , 16/03/09 09:05

    כל עם ישראל רוצה שבנכם ישוב הביתה
    ובמהרה,המחלוקת היא על הדרך לשחרורו.
    והפסטיבל הזה לא מוסיף לנו כבוד אלא בושה
    אנו ניראים במזרח התיכון כמו עם בלי גב ויכולות עמידה בסיסיות, עם רגיש שנשבר מהר ולא מסוגל לעמוד בלחצים.
    עם שמובל על ידי תקשורת תבוסתנית שחושבת
    "שגלעד שליט" זה תוכנית ריאלטי..
    במזרח תיכון זה מסוכן מאוד ועלול להיות קטלני לעם שלנו.
    תבינו אסור לשחרר יותר ממחבל אחד תמורתו.
    לוחם שלנו על מחבל שלהם אם הם חושבים שחיי יהודי אחד שווים אלף מחבלים
    אז המשוואה תעבוד הפוך נהרגו לנו אתמול שני שוטרים אז אנחנו נהרוג להם 2000 ערבים
    וניראה איך העולם יגיב.
    במזרח תיכון רק החזק שורד החלש נכחד ונעלם.
    ולצערי התבוסתנות במנהיגות שלנו ובמדיה היא קטלנית והרת אסון.

    גלעד שירת כלוחם בצה"ל ונשבה בקרב לא מוצלח
    ומלא פשלות,כחייל בצה"ל חלק מהסיכון זה שתיפול בשבי אף אחד לא מבטיח לך שתשתחרר כל כך מהר אפילו קיים נוהל בצבא שבמקרה חטיפה יורים על רכב אפילו שיש בו חייל שלנו בפנים כדי למנוע אותה

    ועכשיו במקרה שיש שבוי חשוב לעשות הכל לשחררו אבל בהחלט לא בכל מחיר
    המשפט הכי מטומטם ששמעתי מעודי חי,משפט של עם בלי שורשים של אנשים שניראים לי כשיחי מים בלי תכלית, המשפט הזה בכל מחיר
    משפט שמתאים לילדה בת 12 שמעריצה זמר בפסטיגל

    יש דרך לשחררו יש דרך שלא ניסו ונמאס כבר לשמוע ניסנו כל דרך כי זה שקר
    יש אלפי דרכים אפקטיביות ביותר בעלי אחוזי הצלחה מצוינים במזרח תיכון שלא נוסו עדין
    והם
    1)פעולה צבאית ואפילו אם יש סיכון זה צבא
    ברור שיהיה סיכון וזה חלק מהמשוואה
    אם לא רוצים לקחת סיכונים עדיף שנארוז ציוד ונחפש מקלט באמריקה
    2)לעשות מצור על עזה כל ילד מפגר יודע שהמצור הזה הוא לעג לרש מכניסים להם הכל תחת המילה ציוד הומינאטרי ,דלק,כסף,אוכל,חשמל בחינם, רק חסר שילחו להם יהודיות שיהיה כיף
    מצור זה מצור חשבתי שאריק שרון הגה את התוכנית הנפשעת שנקראת התנתקות אזי אנחנו מתנתקים מהם,מתברר שנקשרנו יותר חזק לסרטן הזה
    אז מצור זה מצור עכבר לא נכנס לשם עד שהוא יוצא משם
    אם הם רעבים שימצאו אותו.
    3)השוואת תנאי האסירים בישראל לתנאיו שלו
    הוי אומר לא בית מלון 5 כוכבים ובסיס טרור תחת השם כלא
    אלא כלא אין ביקורים אין לימודים אין חימום
    אין קירור
    יש עבודת פרך מהבוקר עד הערב
    ארוחות בסיסיות זה כלא ומי שיושב שם זה הרוצחים הכי מתועבים עלי אדמות
    4)חיסול מנהיגי חמאס בשיטתיות תוך אמירה ברורה שעד שגלעד לא חוזר הם מתים
    5)אולי ישמע לכם מטורף,
    אבל בהחלט כן באם שיטות אלו לא עבדו הוצאה להורג של אסירים כל יום שלוש חלאות אדם יוצאו להורג
    זה יזרז את בואו של גלעד ולא יתפלא
    אם הוא יגיע רגלית למחסום ארז אם פרחים ומכתב סליחה
    6)סיפור מההיסטוריה ששמעתי מאדם דגול
    בזמן השלטון התורכי התקיים ביקור של הפחה התורכי בכפר סמוע שליד חברון אם כניסתו לכפר נתן הוראה לתלות 13 גברים בשער הכפר
    טוב הפחה אמר אז מבצעים תלו 13 גברים בשער הכפר,הפחה טייל להנאתו בכפר אכל שתה נהנה ושבא ללכת
    לפני היציאה שואל אותו המוכתר של הכפר
    אני רואה שנהנת בביקור וחילקת שבחים רבים אם כך מדוע תלית 13 גברים בשער הכפר?
    הפחה אמר לו בגלל שהייתי מבסוט מהכפר שלכם תליתי רק 13 אם לא הייתי מבסוט הייתי תולה את כל הגברים בכפר והלך לשלום..
    במזרח תיכון אין מקום להססנות
    די לפסטיבל הזה
    ולא בכל מחיר פשוט לא
    ותפסיקו לשחק ברגשות אנחנו לא ילדות
    והענין הזה הוא לא משחק
    יש עוד אלפי אפשרויות שיביאו לשיחרורו חוץ מתובסנות דוחה

    בבכרכת שחרור קרוב לחייל
    והכנעת האויב הערבי ימ"ש

    • הביקור של הנשיא וכל השרים בממשלה באוהל הקירקס נתן להם

      בדוק , 16/03/09 09:09

      לגיטימציה להמשיך בקמפיין. לעומת זה אף אחד כמעט לא הלך מהשרים להזדהות עם הההורים השכולים. שילדם נירצחו ע"י המרצחים האכזריים. וקולם זועק לשמים.

    • קצת ארוך אך מסכים עם כתבתך זו. (ל''ת)

      אלדי, 16/03/09 09:14

    • חיזוק 9

      יןסי ילד טוב, 16/03/09 09:40

      כל הכבוד לך 9 ראש פתוח
      לא במדינה כמו שלנו
      שהמדינאים הולכים ומתפגרים
      וכל מחשבתם זה אוכל חינם ומשכורת מנופחת
      וגם תקציב אישי לקשר עם הבוחר

    • מדוייק ביותר.

      raquel_fernandez , 16/03/09 09:47

      הבעיה שלנו היא שאנחנו מנסים להיות יותר צדיקים מל"ו הצדיקים, ובסוף אוכלים אותה בענק. מבצע עופרת יצוקה התחיל מעולה, אבל שוב הגיע לחץ מפנים ולחץ מבחוץ ו"מה יגידו השכנים". אני לא מבינה למה בבתי כלא נהנים מתנאים של מלון. כלא זה כלא. ואם זה אסיר כבד- צינוק לכל תקופת הכליאה, בלי אפשרות חנינה. המחיר שישראל הולכת לשלם זה מטורף. היינו יכולים להרוג את סמיר קונטאר ברגע שנודע שמה שחוזר אלינו אלו גופות ולא חיילים חיים. אבל הממשלה הזו רופסת. אולי עדיף באמת לחכות עד הממשלה הבאה.. שאז, אני מקווה, הם יתחננו על נפשם.

    • מחזק את ידיך, צודק ב-100%

      פנדה, 16/03/09 12:09

      תכניות הריאליטי דפקו לעם ישראל את המח, והתקשורת רק מנסה ללבות ולהחריף את זה, כאילו הרייטינג שלהם מגיע מהחמאס.

  • 8.

    עים עובדות אי אפשר אף פעם להיתווכך (ל''ת)

    פקק תנועה , 16/03/09 09:05

    • מה שכן אפשר זה לשנות עובדות אלו (ל''ת)

      פקק תנועה , 16/03/09 09:05

  • 7.

    מדינה שנכנעת לסחיטות ללא הפסק - תשלם את מלוא האגרה

    בדוק , 16/03/09 08:42

    בריבית דה ריבית.

  • 6.

    ישראל משלמת וישראל תשלם מחיר כבד על העסקאות עם חיזבאללה

    ירון - Yaron , 16/03/09 08:40

    פעם המצב פה היה אחרת. כשביצעו את חטיפת המטוס לאנטבה וכשחטפו את נחשון וקסמן אף אחד לא חשב על הענות לדרישות ארגון הטרור, אפילו כשהמחיר ששילמנו אצל וקסמן היה בחטוף ובחייל נוסף הרוג. אפילו כשהמבצע בעקבות חטיפת הספורטאים במינכן היה כישלון - אף אחד לא חשב שצריך להענות לדרישות החוטפים.

    היום אנחנו משלמים מחיר כבד שנובע מהרצון שלנו לפתור בעיות בצורה הפשוטה ביותר. הכי קל לשחרר עכשיו את כל הרוצחים האלה ולקבל את גלעד חזרה. ואז מה? אז יהיה יותר טוב? הרי ברור לכולם שהחטיפה השיגה את מבוקשה - אז למה לא להמשיך?!

    ומה המחיר שמשלמים? אם נאמר שידוע לכולם בוודאות שאחד המחבלים שישראל תשחרר תמורת גלעד יבצע בעוד שנה פיגוע התאבדות במרכז תל אביב, האם יהיה כדאי להחזיר את גלעד במחיר שכזה? אם נאמר שבעוד חודש יבצע החמא"ס חטיפה נוספת של 10 חיילים וידרוש שישראל תוותר על ריבונותה בירושלים, האם המחיר הזה סביר?

    אני חושב שלא.

  • 5.

    לא להכנע לטרור לא בכל מחיר לחשוב על האזרחים שיהרגו בגלל הרוצחים (ל''ת)

    זהר לוי , 16/03/09 08:30

  • 4.

    תקשיבו טוב אתמול נהרגו שני שוטרים לאף אחד לא אכפת (ל''ת)

    9 מילימטר , 16/03/09 08:29

    • נרצחו בדם קר- אבל זה בכותרת קטנה - זה לא קרה פה זה בטח שם

      בדוק , 16/03/09 08:40

      הס כמעט מלהזכיר. כדי שקמפיין של שליט ימשיך
      וישוחררו עוד מרצחים. ממשלת חלם בהתגלמותה.

    • 9 מילטימטר אתה ימני טיפש עם מוח בגודל מילימטר (ל''ת)

      גונג , 16/03/09 10:47

      • יש לי משהו טוב למוח שלך זה מתחבא בשם שלי (ל''ת)

        9 מילימטר , 16/03/09 11:01

        • לך תתחבא במרתף של לוינגר 9 מילימטר איי קיו 0 (ל''ת)

          גונג , 16/03/09 11:09

  • 3.

    מאת נכה צה"ל-- ממש כואב וצובט בלב!!!

    frhapyha , 16/03/09 08:24

    חייבים להביא אותו כברררררררררררררררר

    ערבי טוב זה ערבי מתתתתתתת

  • 2.

    לא בכל מחיר

    אזרחי , 16/03/09 08:21

    גלעד עדין לא אתנו לא בגלל זה שנכשל בקרב "כי נשאר בחיים", ולא בגלל זה שנשכח, אלא בגלל זה שכניעה ללחץ ציבורי לא סביר במקרים קודמים וגם במקרה הזה יצרו דרישות שלא ניתן לעמוד בהן מצד ארגוני הטרור.
    ובאשר לקרב עצמו, שבו נפל גלעד בשבי, הוא כשלון ואני מקווה שלא נחנך לאורו ש-"קדושת החיים מצדיקה נפילה בשבי"

  • 1.

    אם כך אז יש הוכחה לכך שהוא בחיים

    חתולה בהלם , 16/03/09 08:13

    מפני שמשהו בהתנהלותה של ממשלת ""קדימה"" מעורר בי זכרונות מעיסקת השבויים האחרונה...

    • שכחתי להוסיף סימן שאלה (ל''ת)

      חתולה בהלם , 16/03/09 08:13