• 83.

    שדרות

    דנה, 16/03/09 18:05

    שלום רב אני מצתערת על דברים אה קודמים אני אוהבת אותכם מאוד טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייטוב ילה אני צריכה לזוז טוב בייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

  • 82.

    יש לי כבר בחילה מציפי - ועצבים מביבי - די לשחק בנותנת לא נותנת

    יופיטר יופיטר , 16/03/09 10:31

    עוד יאשימו את ביבי ביחסים בכפיה

  • 81.

    קדימה הקימה ממשלה כושלת בכל הרמות - ובכל הפרמטרים - די!! (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 16/03/09 10:28

  • 80.

    ביבי - מספיק!! תקים ממשלה - ואם היא תיפול בטרם עת - ליבני תשלם בקלפי (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 16/03/09 10:26

  • 79.

    עד מתי ימשיך ביבי להשפיל את העם היהודי וארץ חמדה בהתרפסותו בפני הסמול

    קורן נאווה טבריה-הליכוד לא לומד דבר-בושה ליהדות!, 16/03/09 04:09

    הקיצוני? ולהתחנן בפני הבת של ליבני מ''קדימה'' המושחתת שהעלתה את ירושלים על ראש שמחתם של מכחיש השואה אבו מאזן ואבו ע'אלה וחרתה על דגלה עוד מדינה ערבית אוייבת בארץ ישראל- ונקייה מיהודים וסמולנים?!

  • 78.

    צעקנו לכם ביבי ייבגוד בדיוק כמו שרון והמשכתם להתאבד (ל''ת)

    עם טפש ופחדן יושמד בקרוב, 15/03/09 22:26

  • 77.

    תנו לביבי להרקב ולהרקיב (בקוף) ממשלה עם הש''סניקים והימין הקיצוני.

    benzi. a, 15/03/09 19:23

    וכך הם יתבשלו בתוך המיץ של עצמם. רק שחבל לנו על המדינה...

    • והציפור שמצייצת מעל הרציף של פלסטין יותר טובה - יותר בושה למדינה (ל''ת)

      בדוק , 15/03/09 19:51

  • 76.

    ביבי פעם אחת כבר איבדת את אמון הציבור אל תחריף כעת את חוסר האמון בך

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 15/03/09 19:01

    בחר בך ןלא בפושעים של קדימה!! מספיק אם ההרס השסע החורבן והאסונות שהם המיטו עלינו , הם בממשלה מדיניות הרת האסון שלהם ימשיך לא בשביל זה הלכנו לבחירות!! לא רוצים את קדימה בממשלה!!!
    ביבי אנחנו אנשי הימין לא רוצים רוטציה! אנחנו רוצים את מה שבחרנו, בחרנו ימין
    ולכן על הימין להיות בממשלה השמאל במיוחד קדימה גרמו לנו מספיק אסונות!
    האובססיה של ביבי לא ברורה!! שכחת שלבני אמרה שהיא לא מוכנה להיות עלה תאנה לימין קיצוני? אין להם בושה שנים של הרס שסע וחורבן המיטו על מדינת ישראל ועל העם היהודי בכל התחומים מגירוש היהודים ועד לשתי מלחמות שבו נרצחו לנו חיילים ואזרחים ולא לקחו שום אחריות ועוד הרבה פשעים שלהם ירשמו בספרי ההיסטוריה של מדינת ישראל ויש להם עוד חוצפה לדבר סרה בימין?? כשלו בכל המערכות שנתיים מערכת הכלכלית קורסת אם היו פועלים בזמן היו מונעים את גל הפיטורים של היום! אין להם בושה, מושחתים! היו כל-כך עסוקים בלהרוס את מדינת ישראל על מנת לבנות מדינת טרור!ביבי, העם בחר בימין ותלך עם המדיניות של הימין לא לוותר על ירושלים ועל רמת הגולן גם אם הממשל האנטישמי מארה"ב ואירופה האנטישמית יכעסו, ביטחון העם היהודי ביטחון מדינת ישראל כולל האדמות שלה הם המעלה הראשונה באחריותך לשמור, את פרסי הנבלה תשאיר לשמאלנים סייעני הטרור!כעת יש לך הרבה עבודת שיקום מכל ההרס השסע והחורבן שקדימה מותירה אחריה! אנשי הימין יש להם ערך לקדושת החיים, לאדמות המדינה, למקומות הקדושים לא כמו השמאלנים שימכרו את העם היהודי ואת מדינת ישראל על מנת לקבל מחיאות כפיים ופרס נבלה מהאנטישמים מהארץ ומחו"ל! השמאלנים מספיק הרסו את המדינה יש לך כעת מלאכת שיקום המדינה אחרי ההרס השסע והחורבן שהמפלגות הרות האסון קדימה והעבודה הותירו אחריהם היא רבה, כנראה שהשמאלנים מנותקים אם עדיין לא הבנו את גודל שהם משאירים אחריהם!! ברוך השם שלבני לא נבחרה אחרת הייתה עושה הכול על מנת להרוס את המדינה על מנת לבנות מדינת טרור כדי לזכות לאהדה של האנטישמיים ולפרסי נבלה!!

    • זינז'י, רימו אותך ונתת שירמו אותך, ביבי מחופש לימין, הוא מחפש שמאל (ל''ת)

      Avi Ecuador, 15/03/09 19:13

      • בסוף עוד התברר לנו שקיבלנו חרטטניהו (ל''ת)

        בדוק , 15/03/09 19:40

        • הפיגוע מוכיח איזה ממשלת אסון הם קדימה ולכן אסור לביבי להכניס את

          ג'ינג'י -- ת. אביב , 15/03/09 22:05

          האסונות האלה לממשלה הם יפילו אותו!!
          זה מה שקורה כשמשחררים את הרוצחים הארורים האלה! וכעת מה יעשו להם? יעצרו אותם שוב, יתנו להם מלון 5 כוכבים בהוראת הבג"צ שפועל כסניפי מרצ בצלם וזכויות הטרוריסטים ואח"כ תבוא ממשלה שמאלנית ותשחרר אותם!! יש לאתר את הרוצחים הארורים האלה ולסלק את בני המשפחות הארורים שלהם ללבנון או לסוריה ובטוח גם מקבלים מישראל קצבאות ביטוח לאומי לעצור את החלמאות הזאת וכמו כן יש לסלק מכנסת העם היהודי את נציגי הטרור המנוולים שהם אלה שמעודדים ומתחזקים את הרוצחים הארורים!! הבי כלבים האלה מנצלים את הדמוקרטיה של ישראל לרעה במדינות ערב מזמן דינם היה מוות!! המפיונר שיחרר בכמויות גדולות את הרוצחים על מנת לחזק את אבו צ'וסם והפקיר את ביטחון אזרחי מדינת ישראל!!! ארור יהיה!!

        • וציפיטפוט לא חסרה לנו (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 16/03/09 10:29

  • 75.

    עם מי מו''מ ? עם ממשלת אחדות של החמאס שאינה מכירה במדינת ישראל ורוצה בה (ל''ת)

    בהשמדת ????, 15/03/09 18:38

  • 74.

    ואם הביקורת שמתח עלייך וינוגרד היית צריכה ממזמן להעלם מהמפה

    בדוק , 15/03/09 17:54

    הפוליטית.

  • 73.

    אחדות

    איציק, 15/03/09 16:57

    ציפי תרדי מהעץ של רותציה

  • 72.

    טוב, שמענו

    tomker , 15/03/09 16:51

    כשבחורה אומרת לי בפעם השלישית, שהיא לא מאמינה בסטוצים, ברור לי שהיא רוצה שאקח אותה בידיים באותו הרגע.
    ליבני חוזרת על ה"לא רוצה" הזה כמו תוכי וגורמת לי לחשוב שהסטוץ מעניין אותה בהחלט... בסוף הם יזחלו.

  • 71.

    אחדות

    איציק, 15/03/09 16:51

    ציפי תרדי מהעץ של רותציה

  • 70.

    למה מבין מה כולכם כועסים על ליבני-זה ביבי שמתחנן עליה לא ההפך

    33, 15/03/09 16:48

    ליבני מציבה לביבי תנאים ולא הוא לה.

  • 69.

    פרידמן תנאי בל יעבור,אינו איש עסקים לא חייב טובות.

    מחפשים רק קשרים., 15/03/09 16:34

    פרידמן רוצה לרפא מערכת משפט חולה עזרו לו.

  • 68.

    העץ הוא גבוהה העץ הוא רעוע - יפה הציפור אם תעוף לה רחוק לאופוזימיה (ל''ת)

    בדוק , 15/03/09 16:20

    • אם זה מגעגע כמו ברווז - זה ברווז.

      זואולוג עם תעודה, 15/03/09 16:48

      ה''שלום'' של הערבים הוא בלי קיום מדינה ששמה ''ישראל''. אפילו אבו מאזן ''המתון'', מכחיש השואה, לא היה מוכן להתחייב בפני שרת החוץ ציפי לבני שהוא יכיר בישראל כמדינה יהודית.

      אז למה צריך נתניהו להכריז בשלב זה על התחייבותו לשתי מדינות? מדוע לא להמשיך במשא ומתן בלי הכרזות מיותרות? ככה לא מנהלים משא ומתן.
      בקיצור, זה נשמע כתירוץ, זה נראה כתירוץ, זה מריח כמו תירוץ - ועל כן זהו תירוץ עלוב מצד ציפי לבני.

  • 67.

    דבורה ש מ 48

    Avi Ecuador, 15/03/09 15:58

    ביבי יודע שהוא לא צריך את קדימה בכדי להקים ממשלה יציבה
    אבל הוא שמאלי מתחפושת של ימין והוא רוצה גושפנקה ולהיות תלוי ומחוזק על ידי השמאל לעשות מדיניות שמאלנית.
    מאוד דומה השיטה של ישראל ''במלחמתה'' בעמלק; ישראל לא נלחמת בהם אלא בונה אותם, ישראל אם הייתה רוצה לנצח את עמלק הייתה מזמן מוחקת אותו מעל פני האדמה ממערבית לירדן ואפילו לא צריך אמתלות, יש אין סוף של סיבות שאפילו לא ישראל המציאה אלא הרשעים סיפקו לישראל.
    בשני המקרים של ממשלת ימין ושל פתרון הבעיה העמלקית ישראל לא רוצה לאפשר לעצמה, זה באמת תלוי רק ברצוננו והחלטה נכונה.
    ישראל אם הייתה פועלת נכון בשטחים ונלחמת נכון בעמלק הייתה גוררת בזמן פעולה מאיראן וסוריה ובמוכנות ישראלית לזה ישראל יכלה כבר מזמן, לפני שמתחמשים האיראנים בצורה סופנית לישראל, לפתור את הבעיה האיראנית על ידי ארצות הברית ולהתרחב לסוריה, פשוט ראיה טקטית ופעולות בכדי שהעם הזה ישרוד בעתיד כבית לעם היהודי וכמדינת ישראל.
    ''המנהיגים'' האלה פשוט מפחדים להחליט נכון והעתיד איתם הולך להיות שואה.

    • דבורה ההזויה והלא נביאה מ-48.

      benzi. a, 15/03/09 18:15

      ואת ועמיתיך המתלהמים התאכזבתם וקיללתם את אריק שרון ואהוד אולמרט. את וחבריך תתאכזבו ותקללו שבעתיים את הביבי שלכם.
      ותקשיבי טוב דבורה: גם ביבי יחזיר שטחים וגם יכיר בשתי מדינות לשני עמים. יהיו פינוי ישובים מיו''ש והגולן. על כל פנים ביבי לא מצהיר זאת כרגע בפומבי. ואף מכחיש זאת בריש-גלי בגלל ההבטחות הדמגוגיות שלו ערב הבחירות למתלהמי הימין והחרדים והרעבתנות שלו להגיע לשלטון בדרך לא דרך . אך המציאות היא אחרת ואת זה גם ביבי יודע. וכאחד שפיו וליבו אינם שווים . הוא יעשה הכול הפוך על הפוך. לא לחינם הוא זוחל על ארבע לעבר ציפי ובהמשך יזחל על גחונו לעבר אהוד ברק. . ההזיות שווא לחוד והמציאות האמיתית לחוד. ימים יגידו. ......

      • זה שביבי לא הדרך ולא המנהיג אני מסכים איתך

        Avi Ecuador, 15/03/09 19:11

        אבל זה לא הזיות לעשות טרנספר לעמלק או להילחם מלחמת הישרדות בעמלק שרוצה למחוק את מדינת ישראל ולתת מדינה ליהודים ושמאלנים להבדיל, על פרויקט יותר מסובך שעשה דור התנורים נאמר: אם תרצו אין זו אגדה!
        היום מדובר בדור עגל זהב ושתבין שאין לישראל על מה לוותר וזו עובדה!
        לא יחיו שני עמים מופרדים או מעורבבים בקו הירוק ולא מערבית לירדן גם אם ייעלמו כולם, זה לא תלוי כבר בישראל והולכת להיות שואה שתתחיל במקומות אחרים ולא בישראל אבל תשפיע קשות בישראל.

  • 66.

    לא מספיק טילים לאשקלון ...עכשיו עוד הינתקות ,וטילים לתל אביב....

    דנה רקנטי, 15/03/09 15:51

    רבותיי אולי מישהו יכול לעזור לי אבל האישה הזו ממש מסוכנת ....עזה לא הספיקה לה היא רוצה עכשיו שחמס יירה עלינו גם מרמאלה ובית לחם ....האם האישה הזו הזויה או עם בעיה מנטאלית

  • 65.

    דברי הרהב של הגברת ליבני

    tjnhbhdts, 15/03/09 15:51

    לדאבון ליבי הגברת ליבני למדה היטב את מר נתני-WHO.היא יודעת שיש לו חוסר רצון עז לדור תחת קורת גג אחת בממשלה עם אנשי איו''ש וביחד עם ליברמן הדורש חסיון מהעמדה לדין,וטובת העולים מרוסיה.
    נתניהו שקרץ בבחירות למרכז ושמאלה, זקוק לפיכך לגברת ליבני,וזאת על מנת לקבל לגיטימציה מצד השמאל.
    זאת ועוד יוליכו את מר נתניהו להסכים (לדבר שהסכים עליו מתחילה), לחיסול היישות הציונית והיום.מה עוד כי הסכים לתת בידי החמאס שליטה בכל השטח עובר לאשדוד ובואכה עזה כעמדת הגברת ליבני !
    משמעו של דבר בחרתם ביבי ותקבלו חמאס !
    ועכשיו,בואו ותשירו עימי :איזו מדינה!!!!

  • 64.

    ובימים ההם אין מלך בישראל...מומלץ לחזור בתשובה ולהתפלל...

    דוד ארץ ישראל, 15/03/09 15:49

    עם בלי דרך ובלי מנהיגות מוזמן לנסות סוף כל סוף את הדרך היחידה אותה עדיין לא ניסה - חזרה בתשובה שלמה והרבה תפילות.
    כל מי שעיניו בראשו רואה ומבין שאין שום פתרון ריאלי למצב שבו אנחנו נמצאים - לא הסכמי שלום מדומים ולא כוחי ועוצם ידי.

    • טיפול במחלת נפש שנקראת דת נכלל בסל הבריאות נא לגשת למרפא תודה (ל''ת)

      אלוהי החרטא, 15/03/09 16:00

      • אתה בטח מושפע מהטפסים שקיבלת היום מכללית מושלם (ל''ת)

        מבקר המדינה, 15/03/09 16:47

  • 63.

    בדוק וביביהו שמנמניהו עופו לי מהאישון (ל''ת)

    וביערת הרע מקרבך, 15/03/09 15:48

  • 62.

    ציפי-בושה לא הבינה דבר כל כך יסודי ופשוט

    Avi Ecuador, 15/03/09 15:42

    שאי כניסתה לממשלת הליכוד תיתן לחמולה של מופז את הסיבה, סליחה, אמתלה, לערוק מקדימה ולחזור לליכוד.
    אם לביבי יש קצת תושיה הוא יכול להפוך את הליכוד ל40 חברי כנסת.
    לא שזה יביא שתהיה לי בו אמונה אבל זה מהלך תקטי מאוד פשוט ומובן.
    אם הוא מצרף את קדימה לממשלתו אז ביבי פשוט מוכיח אידיוטיות וחוסר יכולת מוחלט להנהיג את עם-הארץ בגטו ציון.

  • 61.

    אין לנו על מי להישען אבינו שבשמים (ל''ת)

    בדוק , 15/03/09 15:25

    • לא אבינו אביך ועם אביך בשמים תיגש לטיפול ותביא את אמא

      עסוס, 15/03/09 16:13

      הוכח דת כמחלת נפש מי שעוצר את הדם ביד שמאל עם שרוכים מעור ומטיח את ראשו ברצפת בטון חמש פעמים ביום סובל מהפראה נפשית ,זה כולל את אלה שמדברים ופונים ליום בשבוע כאל נקבה שבאה והולכת ,וצריכים השגחה על מה שהם אוכלים מאיש שלא התגלח
      עם סמפטומים כאלה כל מרפא לבריאות הנפש תשמח לעזור וקופות החולים יש מרכזים בערים הגדולות וצוות מומחים

      • אתה חולה נפש אמיתי - כותבים הפרעה - חתיחת מופרע (ל''ת)

        בדוק , 15/03/09 16:28

      • לך תעשה רוטציה למחלת נפש שלך (ל''ת)

        מבקרת המדינה, 15/03/09 16:46

  • 60.

    אין לנו על מי להישען אבינו שמבשמים (ל''ת)

    בדוק , 15/03/09 15:23

    • אין לנו על מי להשען אבינו שבשמים וביבי נתניהו המלך. (ל''ת)

      אוהד בית''ר בדם ובנשמה, 15/03/09 15:28

      • המלך הוא עירום (ל''ת)

        בדוק , 15/03/09 15:33

      • הזויי הימין מתגלים כאוהדים עלובים של קבוצת הבבונים (ל''ת)

        יער חי, 15/03/09 15:46

        • מסתבר שבישראל יש הרבה בבונים. העובדה: ביבי בשלטון. ואוהדי בית''ר (ל''ת)

          benzi. a, 15/03/09 18:02

    • נ-נח-נחמ-מאומן. ב-בי-ב-ביב-ביבי-ביביהו-בלופריהו. (ל''ת)

      BONI-M, 15/03/09 15:31

    • על מי לסמוך?

      מילואימניק, 15/03/09 16:51

      אין לנו על מי לסמוך, אלא על אבינו שבמילואים.

      • אתה מתוק (ל''ת)

        בדוק , 15/03/09 19:26

  • 59.

    חמאס לא צריך להתאמץ המדינאים שלנו עושים עבורם את המלאכה=הם חכמים יותר! (ל''ת)

    נ.כהן שולחים להם מסרים שיקבלו כל מה שחפץ ליבם=אוי, 15/03/09 15:20

  • 58.

    ציפי לבני -אל תסתבכי עם כנופית ביבי ושות' (ל''ת)

    אופוזיציה עדיפה, 15/03/09 15:13

  • 57.

    אסור לתת לגברת 1701 ובריחה כפולה מעזה את המפתחות (ל''ת)

    דוקטור ספין , 15/03/09 15:07

  • 56.

    גב' לבני אגו בצד זה הזמן לליכוד השורות

    איציק, 15/03/09 14:51

    גב' לבני שימי א האגו בצד הצטרפי לממשלת אחדות זהו צו השעה, ויפה שעה אחת קודם,לביבי הושט יד כנה כי הפערים אינם גדולים זהו צו העם.

  • 55.

    ציפי בלון נפוח שלא ישרוד יום אחד באופוזיציה... (ל''ת)

    כולם יודעים ומרננים, 15/03/09 14:49

  • 54.

    היא מצפה לקבוע לכל העולם שמפת הדרכים חיה? עם 28 המנדטים שלה?

    איתי, 15/03/09 14:43

    די, היו בחירות, החלפנו דיסקט.

    והאמת, אין לנו שום צורך בתוכנה הישנה על הדיסקט החדש.

  • 53.

    ינשופי הליכוד ישמיעו קולות משונים - ביבי בי ביביהווווווו (ל''ת)

    יער מכושף, 15/03/09 14:21

  • 52.

    היתכן וכבשה אבודה כציפי מנהיגת פעוטון ''קדימה'' רוצה להיות מה שהיא לא,,, (ל''ת)

    פיצי פיצי פיצי ציפי, 15/03/09 14:17

    • ביבי נכנע לליברמן ! נכנע לש''ס ! ויכנע לציפי ! זה גדול עליו,,, (ל''ת)

      שושו, 15/03/09 14:26

  • 51.

    לציפי! מדינה אחת לעם אחד

    מוסה, 15/03/09 14:16

    לפלסטינים

    • קוראים לו מוסה העגלון והוא אולי האחרון שיש לו שם פלטפורמה ישנה,,,,,, (ל''ת)

      נחצ'ה, 15/03/09 14:29

    • איזה מזל שלפלסטינים יש דוברת יהודיה. למרות שאולמרט

      נביל, 15/03/09 14:42

      הגדיר את ההנהגה הפלסטינית כפחדנית שאינה מעונינת בשלום, ''דוברת אש''ף'' ליבני ממשיכה בשלה. נראה שנתניהו מתכופף בעבורה. הגיע הזמן ששרה תבין ש''דוברת אש''פ'' תבלה עם בעלה יותר ממנה, אולי קינאת הנשים תרחיק את ליבני ואנשיה מעמדות הכוח בכדי שלא ימשיכו להזיק למדינת ישראל.

  • 50.

    לפוצץ אחת ולתמיד את הבועה הקרויה ''ממשלת ימין''

    הביטניק מאשדוד, 15/03/09 14:00

    אני לא מבין, הרי לכאורה זה צריך להיות חלומם הרטוב של כל אלה שהם בעד ארץ ישראל השלמה בנוסחיה השונים. אתם יודעים מה - הנה קחו וממשו את המדיניות שלכם בכל התחומים, גם חברתי, גם כלכלי, וגם מדיני. אנחנו באופוזציה אפילו מבטיחים שלא נתקוף אתכם כלל וכלל. נחריש ולא נומר מילה, איך זה??

    ובכל זאת אני בטוח ואפילו משוכנע ש:

    א. לא תתפתו כל כך מהר לאתגר הזה. בכל רגע נתון תרצו לחלק כמה שמהר את האחריות עם מי שמשמלאכם,

    ב. אם בכל זאת תנסו, הרי שאתם לבד תביאו על עצמכם את סופכם, אם בעזרת מריבות פנימיות בתוככם ופאשלות בנוסח מנהרות הכותל, ואו אם בעזרת ''ידידים'' מהחוץ כדוגמת ארצות הברית (אז תראו בה כמובן אויב ולא ידיד) או אירופה, שלא ירשו לכם להתפרע.

    איש בעולם לא יתן לכם לשלוט בכוח, להפעיל כוח, לסגור מעברים, לנתק חשמל או להרעיב אוכלוסיות שלמות, למלא את הגדה בהתנחלויות או אפילו להרחיב את הקיימות.

    כולם יודעים שאתם זקוקים לקביים, כי לבדכם אתם ממש אבל ממש חסרי יכולת בשום תחום, אולי חוץ מאשר לפגוע בבית המשפט העליון...

    • אפשר לחשוב כמה טוב היה לנו עם ממשלת השמאל

      gilberet , 15/03/09 14:29

      אוסלו
      ערפאת
      אוטובוסים מתפוצצים
      קאסמים עם אשקלון.
      מלחמת לבנון,
      גלעד שליט.
      בקיצור "ממשלת שמאל" היא בועה שכבר התפוצצה

    • ממשלת קדימה הגרועה בממשלות ישראל

      גד, 15/03/09 14:55

      ממשלת קדימה והמערך הנן ללא ספק הממשלה הגרועה ביותר שקמה למדינת ישראל וזו עובדה. גם תחת שלטון אמריקאי אוהד ואירופה שראתה בממשלה זו ''רודפת שלום'', לא הגענו לכל השגים פרט לשתי מלחמות שלא הניבו שום יתרון פוליטי. שרת החוץ עם החלטת האו''ם האומללה במלחמת לבנון לא מונעת התחמשות מסיבית לחיזבלה, ואפשרה החזרת גופות החילים רק לאחר כניעה מבישה. כנ''ל גם המצב מול החמס שמתחמש וגלעד שעדין בשבי ומדינת ישראל מוצגת בעולם כפושעת. בתחום הכלכלי מצב המדינה על הפנים. זאת לא רק בגלל הממשלה הגרועה שלא פעלה כלום לריסון ההתרסקות הכלכלית.
      לסיכום השמאל שניהל את המדינה הוכיח עצמו גם שהאופוזיציה שתקה. נחיה ונראה מה ממשלת ימין תעשה תחת ממשל אמריקאי פחות אוהד המתקרב לעולם הערבי ומציאות כלכלית עולמית על הפנים.

  • 49.

    מיס פיגי לכי עם החבובות לאופוזיציה - זמנכם עבר (ל''ת)

    בדוק , 15/03/09 13:54

    • בדוק.. חפרת ..יללה שקט לך לעבוד במקום לקדוח (ל''ת)

      איפפ, 15/03/09 14:22

  • 48.

    לא ברור למה נתניהו מתחנן למפלגות העבודה וקדימה שיצטרפו?

    דבורה ש. , 15/03/09 13:54

    הרי יש לו דרך וגוש של 65 מנדטים! מה הוא צריך את העבודה ו/או קדימה? אם לא כדי שימריצו אותו כמו ש"מרץ" בזמנו המריצה את רבין ז"ל ללכת על הסכם אוסלו? בנוסף האם נתניהו לא מתכוון ללכת בדרך שהציע לפני הבחירות??? ואם לא? אז איפה ליברמן עם כל הנאמנות והאזרחות וכדו'??? או שהכל חרטה ברטה והעיקר לקבל כמה שיותר מנדטים, כדי לגרוף כמה שיותר כסף!

    • יש לו הדרך לגהנום רצופה בכוונות טובות ,,,, יש לו 65 ,,,, 61,,,,,,וכו' (ל''ת)

      פופו, 15/03/09 14:28

  • 47.

    ביבי כך את ''קדימה'' לפני שיהיה מאוחר

    שמואל, 15/03/09 13:53

    ביבי תעזוב את היוקרה האישית וכך את קדימה גם אם תסכים לקווי היסוד של קדימה זה לא עומר שזה יהיה מחר
    ביבי תעזוב את הסחטנים הדתיים ןהספינולוגים שמעניין אותם רק כסף ולא טובת המדינה(אלופי השנור)
    תרכיב את הממשלה כך:ליקוד קדימה ישראל ביתינו ורצוי גם העבודה שלא יאחרו את הרכבת
    ביבי תהיה פרגמטי תרכיב ממשלה יציבה תעזוב את הקריטריונים קווי היסוד של ציפי הם על הנייר עם באמת יבשלו התנאים עם ארובות מוצקות אז ניתן לעששות-אני יודע שהפחד שלך למדינה פלסטינית שלא תהפוך למדינת אויב ותסכן את עצם כיומה של ישראל
    ביבי כך את קדימה .תנשום לרווחה 4 שנים ותקדם את האינטרסים של מדינת ישראל
    לעיון ביבי וציפי לבני

  • 46.

    אבל אמר אולמרט שהם לא רוצים מדינה ואין להם אומץ - על מה את מזבלת

    בדוק , 15/03/09 13:50

    בדיוק.

  • 45.

    נתניהו ממש לא צריך את חיים (ללא קלון) רמון בממשלתו

    מישהו, 15/03/09 13:50

    הוא יסתדר לא רע בלי רוחמה (ארגקסקו) אברהם-בלילא, ומשמלתו תשרוד גם בלי דמותו יוצאת הדופן של אלי אפללו.
    יש פרשנים פוליטים שמעלים את האפשרות שהכנסת תנוהל גם ללא דליה איציק בראש, אם כי דברים ייראו קצת אחרת.

    ציפי לבני הולכת לשקוע בתהום האופוזיציה. תוך יומיים הציבור ישכח מי היא ומה היא רוצה מאיתנו. חבריה לסיעה ימררו את חייה כי היא תואשם בעוון הגדול מכולם - היפרדות מהכיסא.
    וכך, בין קטטה עם מופז לבין מריבה עם רוחמה, לא יהיה לה זמן לבלבל לנו את המח על תהליכים מדיניים וכאלה.
    אה, היא תוכל גם להשתתף באופן פעיל בועדה למעמד האשה. לאחרונה היא עשתה קולות של פמיניסטית, אז אולי היא תרצה להשקיע את מרצה בדברים הקטנים והלא-חשובים כמו שכר שווה לנשים, אפליה של נשים הרות, פיטורי נשים המטופלות בילדים, סחר בנשים, ועוד שלל פעילויות אפורות אמנם אבל חשובות ל-50% מהאוכלוסיה בישראל. היו חברי כנסת שעשו שם עבודה לא רעה. אבל בשביל זה צריך לעבוד, לא לשלוח את ראובן אדלר לעיתונאים.

  • 44.

    איך מפוצצים חצקון מלטפים אותו בין האצבעות עד שהוא מתפרץ החוצה

    דש, 15/03/09 13:49

    ביבי הרי נבחר שיגרש את הערבים יספח את הגדה ויחלק את רכושם של תושבי ישראל לחבריו אא שחכתי יכתיב לאמריקאים איך לנהל את המזרח התיכון ועם מי לדבר
    אז מה יש לליבני לחפש במקום כזה
    תני לחצ''קון להתפוצץ לבד עם ליברמן קצלא וש''ס

    • השיטה שלי טובה יותר: משאירים את החצ'קונים באופוזיציה...

      בדוק ומנוסה, 15/03/09 15:59

      הם יתפוצצו לבד ורסיסיהם יעופו לכל עבר,


      חלק יצטרף למפלגת האם-ליכוד.

      חלק יצטרף לעבודה.

      והחוג הקטנטנן המקורב לציפי יצטרף למר''צ.

  • 43.

    לבני רוצה להקים לנאצים מדינה! (ל''ת)

    יוני דוד , 15/03/09 13:49

    • יוני דוד אתה בחור אומלל (ל''ת)

      דו''ח, 15/03/09 15:57

  • 42.

    תובת המדינה דורשת אחדות שיוויונית

    אבנר, 15/03/09 13:46

    הצעות הקואליציה הימניות שחוצעו עד היום, הינן הרות אסון מכל בחינה.
    גם חברתית וגם מדינית.
    נתניהו בוודאי כבר מבין את זה. עליו לשנות
    כיוון עכשיו. לחבור ללבני ולליברמן. (אפשר גם בלי העבודה) ולהבטיח המשך עשייה מדינית.
    שינוי שיטת הממשל, ברית הזוגיות ובעיקר תוכנית כלכלית ארוכת טווח.

  • 41.

    ציפי לבני מעוניינת בכיסא ראש הממשלה ותו לא.היא לא תגיע רחוק. (ל''ת)

    צ', 15/03/09 13:45

  • 40.

    אם ככה נתניהו מתחיל, רץ על ארבע ללבני. לא התפלא עם יסיים (ל''ת)

    במסירת הרמה פלוס חלק מהכנרת., 15/03/09 13:38

  • 39.

    מי שרוצה את ברק כשר הבטחון לא מתאים להיות ראש ממשלת ישראל. (ל''ת)

    הילכוד מבזה את עצמו שלא לדבר על סילבן הנעלב התמידי, 15/03/09 13:35

  • 38.

    ציפי תתחילי לזחול

    דנה, 15/03/09 13:27

    הבעיה הכי גדולה של ציפי זה אייל ארד

    השונא את את ביבי ממעמקי נפשו

    ציפי מתה לזחול ואת זה היא יודעת טוב

    לכן ציפי תתחילי לזחול ולקבל הנחיות מ ביבי ושרה

    • והבעיה של ביבי זה הפתיל הקצר שלו במרדף אחרי השלטון

      מושון מחולון, 15/03/09 15:19

      ראה סקרים שהליכוד מקבל 35 מנדטים אז לחץ על ש''ס ועשה איתה הסכמים כדי למנוע מלבני סיכוי להקים ממשלה.
      שהוא ואהוד ברק יאכלו את מה שבישלו.

  • 37.

    ''יהודי בנשמה'' הוא כהניסט שמטופל כרגע במכות חשמל (ל''ת)

    מידע לציבור, 15/03/09 13:25

  • 36.

    אל תהיי עלה תאנה לכוחות האופל (ל''ת)

    ממשלת הזויים מטורפת, 15/03/09 13:24

  • 35.

    היה היה פעם כך סבתא אומרת,,היה היתה פעם צפורה,,מצייצת ופורשת כנפיה,,,, (ל''ת)

    וחולמת,,וחולמת,,, 15/03/09 13:22

  • 34.

    הצפורה עדיין על העץ,,מצייצת ציפ ציפ ציפ,,ואפרוחיה ציפ ציפ צפ,,סוף ספור (ל''ת)

    בצלאל, 15/03/09 13:19

  • 33.

    ימניים קטנטנים ועצבניים -ליבני גדולה עליכם (ל''ת)

    מדידה ושיחזור, 15/03/09 13:16

    • What di she do to be that big?

      reality check, 15/03/09 15:27

      with the exception of baseless empty statements that her media personal keep throwing to the air, and idiots following these beseless statenments what did zipi do? what is her record? what is she offering Israel as far as security, economy and socially? you arte just a proof that the left wing voters are ballons full of hot air, idiots and morrons with no ability to think rationally.
      So far kadima has been israels greatest political disasters.

  • 32.

    עד מתי ציפי עד מתי??????????????????? (ל''ת)

    נובמבר 1997, 15/03/09 13:16

  • 31.

    עד מתי ציפי עד מתי??????????????????? (ל''ת)

    נובמבר 1997, 15/03/09 13:16

  • 30.

    ימניים קטנטנים ועצבניים -ליבני גדולה עליכם (ל''ת)

    מדידה ושיחזור, 15/03/09 13:16

  • 29.

    תושבי הגדה שייכים לירדן, עזה למצריים, ערביי ישראל, חייבים לשרת בצה''ל (ל''ת)

    כל דבר אחר זה איבוד ישראל, בעתיד הקרוב-30 שנה, 15/03/09 13:13

    • זו צריכה להיות 2 מדינות לשני עמים

      גד, 15/03/09 14:58

      מדינת ירדן עם הפלסטינאים שלהם ניתנת חלקה המירבי של הגדה המערבית, המשולש ועזה ומנגד מדינת ישראל עם חלקי ההתישבות בגדה.
      זה היה הרעיון של פרס בזמנו וחבל שרבין טרפד אותו.

  • 28.

    מי יסלח לנשמתו הבזויה של ''יהודי בנשמה'' (ל''ת)

    מכרז, 15/03/09 13:11

  • 27.

    מי יסלח לנשמתו הבזויה של ''יהודי בנשמה'' (ל''ת)

    מכרז, 15/03/09 13:10

  • 26.

    למה נתניהו רץ לראשות הממשלה, אם הוא מתחנן ללבני שתחלץ אותו. הןא לא (ל''ת)

    הצטרף לממשלת אידות למה שהם כן, 15/03/09 13:08

  • 25.

    הנושא המדיני ששמו רוטציה. חלולה, חלולה, חלולה. דחליל יותר אמיתי ממך. (ל''ת)

    צדוק, 15/03/09 13:01

  • 24.

    למר נתניהו

    עם ישראל, 15/03/09 12:56

    מבקש ממך לא לשכוח את אלו אשר בחרו בך.
    הם האמינו בך. אל תאכזב כמו רבים, קודמיך.
    ואנו רוצים לדעת מהו הנושא המדיני שעליו ציפי מדברת. אם לפשוט את הבגדים וגם את הצואר, אז יכולנו לבחור בעדה, בעצמנו, ללא עזרתך.

  • 23.

    ציפי. את הנבחרת והמובחרת של הציבור השפוי והנורמטיבי. לעומת הביבי הזה.

    benzi. a, 15/03/09 12:50

    ציפי כולנו יודעים מי הם תומכיו ומצביעיו של הביבי הזה. והציבור בישראל גם יודע שאת הקולות הרבים בקלפי שהצביעו עבורך הם הציבור השפוי והנורמטיבי התומך בך לאורך כל הדרך. עמדי על שלך ואל לך לוותר לדמגוג הזה של המדינה שבעצם מכר את המדינה לש''סניקים ולחרדים וגם לקיצוני הימין הבטיח להכניס את עולם הישיבות לתקציב המדינה. ציפי הציבור רואה בך כמנהיגה אמיתית וראויה ובתקווה שאת ראש הממשלה הבא ובקרוב...

    • ומי הם תומכיה של ציפי, אתה יודע? או שמא להזכירך

      דבורה ש. , 15/03/09 13:42

      1. את הבילויים בבארים, למשל? היית רוצה
      ראש ממשלה שיבלה את זמנו הפםנוי בבארים?
      2. אנשי השמאל בהמוניהם, כי עד היום לא
      ברור מדוע הם מצדדים כל כך בשתי מדינות
      אחת לכל אזרחיה (ישראל כמובן) ואחת
      מדינה פלסטינית, הרי רוב אנשי השמאל,
      באו מאירופה, כאשר לאורך ההיסטוריה
      (והלא רחוקה דווקה, בנוסף לשואה) עשו
      בהם פוגרומים ולינצ'ים, וכתוצאה מכך חלק
      מהיהודים היגרו לכל מיני מקומות בעולם
      ונטמעו בו.
      3. לי נראה שמי שתומך בציפי ו/או בשמאל,
      פשוט רוצה לחזור לימים ההם! כי כמה
      פעמים ערפת, והחמאס דברו ממש על חיסול
      מדינת ישראל!? אלא שלמרבה הצער אף אחד
      לא מקשיב להם! וההפך הוא הנכון כי הם
      מעודדים מזה שבתוכנו ישנם פוליטיקאים
      התומכים בשתי מדינות לשני עמים!
      4. מה שנותר לי לאמר לך זה שתתעורר
      מההזיות שלך!

    • אתה מחמיא לעצמך: ''שפוי ונורמטיבי''. כל כך שמאל מתנשא.

      עופר, 15/03/09 16:06

      חבל שמי שמייצגת אותך היא בועת אוויר ללא תכלית.

  • 22.

    jחבל על הזמן

    יוסי כהן, 15/03/09 12:47

    לבני עומדת על עקרונןת אשר בסופו של דבר אני סבור שהם לא יתממשו. על אף הצהרותה בלא סיג על כך שהיא תסכים לרוטציה רק אם יתמלאו משאלותה ואחד מהם זה שני מדינות לשני עמים קשה לי מאוד להאמין שנתניהו יהיה מוכן להיתפשר על דרישה זו מתעמי אידאולוגיה .היתי מאוד רוצא להאמין שיהיה אפשר לגשר על הפערים ולהגיע לעמק השווה בן שתי המיפלגות כדי שלא תקום ממשלה ימנית קיצונית

  • 21.

    לליכודניקים-נא לקרוא

    אלמוני, 15/03/09 12:46

    מי שמחזר על הפתחים של ברק ולבני הוא ביבי,לא ההיפך.ביבי הבין שממשלה של הגוש הימני תהיה גרועה וקצרת ימים,הוא נכנע לליברמן וש''ס והשאי לחבריו חהליכוד פירורים בדמות משרדים זוטרים.אפילו את הבטחון הוא רצה לתת לברק ובוגי הוא ברירת המחדל שלו.קדימה יהעבודה לא יצטרפו לממשלת ליברמן-כץ אלא רק לממשלת מרכז שקוי היסוד שלה יקבעו ע''י מפלגות המרכז.מי שרוצה ימין קיצוני ש''יאכל'' אותה.אתם מתקיפים את ציפי אבל ראש מפלגתכם מדבר איתה כבר 3 שבועות על ממשלת אחדות.

    • ממשלה חזקה רק עם שותפות טבעיות, כל השאר מילים...מילים

      עוד ספין אחד... ודי, 15/03/09 16:05

      רק שותפות טבעיות מסוגלות להקים ממשלה חזקה ויציבה, ברית מזוייפת ובלתי קדושה עם ''קדימה'' מהווה מתכון בטוח להתאבדות פוליטית.

  • 20.

    ממש הפכה להיות עורכת דין של אש''ף! אסור לוותר מראש חד צדדית על שום דבר! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 15/03/09 12:45

  • 19.

    ואל תשכחי לעלות לרגל במכה... (ל''ת)

    יהודי בנשמה , 15/03/09 12:40

  • 18.

    לא נהנת בכלל

    צ, 15/03/09 12:29

    אם יתן לך לשבת עול כול דבר או את תשבי אבל לא תהני כי את פולניה.

  • 17.

    אפילו פרופסור דרור קבע שליבני נכשלה..מי צריך אחת כזו בממשלה ?? (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 15/03/09 12:21

  • 16.

    אנחנו אנשי הימין גם לא מחכים לך!! מספיק הרסת את המדינה יחד עם המפיונר!

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 15/03/09 12:20

    יש לעוד עוד חוצפה ועזות מצח לבוא בדרישות ובטענות?? ביבי אנחנו אנשי הימין לא רוצים רוטציה! אנחנו רוצים את מה שבחרנו, בחרנו ימין ולכן על הימין להיות בממשלה השמאל במיוחד קדימה גרמו לנו מספיק אסונות!
    האובססיה של ביבי לא ברורה!! שכחת שלבני אמרה שהיא לא מוכנה להיות עלה תאנה לימין קיצוני? אין להם בושה שמונה שנים של הרס שסע וחורבן המיטו על מדינת ישראל ועל העם היהודי בכל התחומים מגירוש היהודים ועד לשתי מלחמות שבו נרצחו לנו חיילים ואזרחים ולא לקחו שום אחריות ועוד הרבה פשעים שלהם ירשמו בספרי ההיסטוריה של מדינת ישראל ויש להם עוד חוצפה לדבר סרה בימין?? כשלו במערכת החינוך, בביטחון, בביטחון פנים, בתחבורה שנתיים מערכת הכלכלית קורסת אם היו פועלים בזמן היו מונעים את גל הפיטורים של היום! אין להם בושה, מושחתים! היו כל- כך עסוקים בלהרוס את מדינת ישראל על מנת לבנות מדינת טרור!!ביבי, העם בחר בימין ותלך עם המדיניות של הימין קרי, לא לוותר על ירושלים ועל רמת הגולן גם אם הממשל האנטישמי מארה"ב ואירופה האנטישמית יכעסו, ביטחון העם היהודי ביטחון מדינת ישראל כולל האדמות שלה הם המעלה הראשונה באחריותך לשמור, את פרסי הנבלה תשאיר לשמאלנים סייעני הטרור!!כעת יש לך הרבה עבודת שיקום מכל ההרס השסע והחורבן שקדימה מותירה אחריה! אנשי הימין יש להם ערך לקדושת החיים, לאדמות המדינה, למקומות הקדושים לא כמו השמאלנים שימכרו את העם היהודי ואת מדינת ישראל על מנת לקבל מחיאות כפיים ופרס נבלה מהאנטישמים מהארץ ומחו"ל!! העם בחר ימין וזה מה שיש!! השמאלנים מספיק הרסו את המדינה יש לך כעת מלאכת שיקום המדינה אחרי ההרס השסע והחורבן שהמפלגות הרות האסון קדימה והעבודה הותירו אחריהם היא רבה, כנראה שהשמאלנים מנותקים אם עדיין לא הבנו את גודל שהם משאירים אחריהם!! ברוך השם שלבני לא נבחרה אחרת הייתה עושה הכול על מנת להרוס את המדינה על מנת לבנות מדינת טרור כדי לזכות לאהדה של האנטישמיים ולפרסי נבלה!!

    • שתהייה עלה נידף ברוח - עלה תאנה זה עוד מחמאה עבורה (ל''ת)

      בדוק , 15/03/09 12:32

  • 15.

    עים עיסקה מדנית אן מדינת ישראל (ל''ת)

    פקק תנועה , 15/03/09 12:19

    • ובטח לא רוטציה שיויונית ובטח רוטצייה לא שיויונית כי כך פני הדברים

      פקק תנועה , 15/03/09 12:22

      מיפלגת קדימה השאילה לזמן בלתי מוגדר את מדיניות השמאל הישראלי שמעבר למרכז

  • 14.

    לבני!!! תדאגי לאזרחים ישראלים ולא לחמאסטנים

    אני, 15/03/09 12:16

    די לדאוג להם!!! את הרסת את המדינה!!!

  • 13.

    לבני- לכי להנהיג את האופוזציה! אי אפשר להאמין לביבי.

    לוקרנו , 15/03/09 12:14

    ביבי יבטיח הכל עכשיו ואחר כך לא יקיים. כשתנסי לעשות מהלך מדיני הוא יאשים אותך ואת קדימה שאתם פוגעים במדינה ועוד סיפורי אלף לילה ולילה.

  • 12.

    ומה תעשי עם החמאס תקימי לו מדינה שלישית - די לטימטום (ל''ת)

    בדוק , 15/03/09 12:11

    • זה אומר שלשתי מדינות אתה מסכים? (ל''ת)

      גונג , 15/03/09 12:17

      • לא - זה אומר שאני מסכימה רק למדינת ישראל - ואת הגדה עם הפלסטינים

        בדוק , 15/03/09 12:20

        שיחזירו לירדן בחזרה. משם באו ולשם ילכן. ואת עזה למצרים הם תקעו לנו אותם שיקחו אותם בחזרה. אין לנו עוד מדינה רק אחת.

      • כולכם פראירים

        ישראלי, 15/03/09 12:52

        לא בחרתם אותי. הבטחתי היתה.. ישראל חופשית מערבים....ןשמאלנים.. היתי טובח אותם

  • 11.

    הכל שקר - אין שום עניין מדיני - יש עניין שציפי רוצה רוטציה ודבר שני

    שירהw , 15/03/09 12:08

    אנו נמצאים לפני מלחמה - לכן עלה שוב הנושא של ממשלת אחדות - כל ממשלה שתקום ימיה ספורים. הכל חרטה ברטה.
    יותר גרועים מילדים בגן - ועל אלה אתם סומכים ????? יהודים
    יקרים!!! הם ימשיכו לריב -ליכוד וקדימה - מלחמת הכל בכל זה מה שראינו בנאום של קצבוזה מה שאנחנו רואים בתהליך הרכבת הממשלה האומללה הבאה וכן, קצב נגד התקשורת והפרקליטות לעומת זה התקשורת נגד קצב והפרקליטות נגד קצב זו גם מלחמת גוג ומגוג, כי בזה הם טובים - כולם!!!!! אבל לנהל מדינה ---- אוהו זה מסובך בשבילם.הקומה כאן מדינה בניגוד לתורת ישראל ואנו עדים למדינת סדום ועמורה ולכן השם יתברך יהרוס אותה בקרוב - אבל עם ישראל יינצל - הקב,ה ימליך עלינו בקרוב ממש את משיח צדקנו. אמן סלע ועד. יהודים יקרים הבה נחזור לכור מחצבתנו , תורת ישראל, כי מהם לא תבוא הישועה - משיח צדקנו בדרך. כדאי להתכונן כדי לזכות לחיי נצח. הפולטיקאים מושחתים ללא תקנה. אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים.


    אלה ממשלות הערב רב


    הגאון מווילנא מביא על פי הזוהר (ביאור הגר"א לתיקוני זוהר חדש דף כ"ז ע"ב) הגאון מווילנא חי לפני כ-250 שנה וראו מה אמר כבר אז - נבואה מדהימה:

    "שבעקבתא דימשיחא (אנו נמצאים ממש בסוף תקופה זו), נשמות הערב רב יתפסו את השלטון, ויהיו ראשי העם, שנאמר (איכה א, ה) "היו צריה לראש) (צריה - אלה שעושים צרות) והם יתנהגו בחוצפא רבה, וינסו להשפיע מההשקפות האפיקורסיות שלהם על בני ישראל המאמינים." כן מדובר על כל הממשלות ששלטו במדינה מיום הקמתה.

    וזה לשון הגר"א (אבן שלמה פרק י"א, ן) "הערב רב הם...פורקי עול מלכות שמים, והם דבוקים מאד בישראל וישראל לומדים ממעשיהם והם (השולטים) העשירים הגאוותנים...והםגורמים כל ביטול תורה ואירכות הגלות (כלומר המנהיגים האלה גורמים להתארכות הגלות).....הם רודפים אחר התאווה...הם ראשי ישראל בגלות וגוזלים לעניי ישראל...ומתרפים לעשות גמילות חסדים וצדקה עם בעלי תורה ומזלזלין בתלמידי חכמים...וזה מרומז בכתוב (בראשית ל"ג,ב) "וישם את השפחות וילדיהן ראשונה" - הם הערב רב שהם ראשי העם, "ואת רחל ואת יוסף אחרונים" - הם התלמידי חכמים, שהם שפלים מכולם והם נקראים ע"ש רחל שהיא עקרת הבית..והם (התלמידי חכמים) מבוזין בגלותא בתראה (אחרונה) ונירדפין מהערב רב...." על דרך זה כותב הר"י מיגאש (שו"ת סימן מ) "דור שבן-דוד בא יהא בו שנאה יתירה מן הרשעים בתלמידי חכמים"

    עד כאן לשון הנבואה.

    לא צריכים להתאמץ הרבה לראות כיצד דברי הגר"א (הגאון מווילנא) שנכתבו, כאמור, לפני כ-250 שנה, מתקיימים לנגד עינינו, שאנו ברור נמצאים בגלות הערב רב - יהודים רודפים אחר התאווה, והם פורקים עול מלכות שמים ונילחמים בכוח נגד כל ערך תורני, ונגד לומדי התורה שבדור, ולפי דברי הגר"א, זה סממן ברור לביאת המשיח בקרוב.

    מתוך: מצמיח ישועה.

    וחבורה גדולה של עיתונאים משתייכים אליהם גם

  • 10.

    די ציפי התעייפנו ממך עם המנטרה שלך הנושא המדיני ושוב הנושא המדיני

    אזרח, 15/03/09 12:07

    ציפי תסבירי למה ''שתי מדינות''? למה מדינת ישראל צריכה לתת לפלשתינאים מדינה ערבית נוספת? למה אף מדינה ערבית אף פעם לא חשבה ולא מתכוונת לתת לפלשתינאים מדינה בשטחים העצומים שלהם? רק את המטומטמת שמתחילה במנטרה טיפשית לא יודעת מתי להפסיק

  • 9.

    ביבי אל תהיה טיפשש!!אתה בסוף תשאר קירח מכאן ומכאן!!!!

    לא לרוטציה לא לרוטציה לא לא לאא!!!!פשוט לא!!, 15/03/09 12:07

    אתה רוצה שהיא תהרוס לך בשנה כל מה שתבנה בשלוש שנים??אני באמת לא מבינה אותך ביבי!אני בחרתי בך לא בה!! היא תביא עלינו אסון!!תקים כבר ממשלה ביום רביעי ודי פשוט די לניסיונות להתחנף וללקק לשני השמאלנים ציפי וברח פשוט די!!אתה לא מבין שאין לך מישהו עם ראש על הכתפיים לדבר איתו??שניהם שמאלנים שאי אפשר לדבר איתם!חוצמיזה הם לא נבחרי הציבור אלא אתה ומפלגות הימין נקודהה!!

  • 8.

    הבית "בוער" והיא תקועה "בנושא המדיני"

    סבא של רוני , 15/03/09 12:03

    שלוש שנים חלפו ולא יצא דבר "מהנושא המדיני"

    המצב הולך ומתדרדר מיום ליום.
    אבטלה, פיטורים של אלפי עובדים, האיום האירני והיא תקועה "בנושא המדיני"

    החמאס לא מוכן לקבל את התחבויות הפתח, נסראללה "ידידנו" הצפוני לא יהיה מוכן להכיר בישראל גם בעוד 1000 שנים - והיא "בנושא המדיני"

    אולמרט אומר היום שלפלסטינים "אין את האומץ להגיע להסדר" והיא תקועה "בנושא המדיני"

    כל ההתנהלות של ליבני נראת "מוזרה" [בלשון המעטה] או הזויה.לא ברור מה הסיבה "לשתיקת הכבשים" המוזרה בקדימה.
    בליכוד יש רחש בחש לפעמים לא נכון לפעמים מיותר אך בקדימה? שקט ודממה.

    מאד מוזר.
    אה את "הנושא המדיני" הזכרנו?

    • תגובה יפה הרבה חושבים שאכן ציפי נתקעה בההזיה שנקרא הנושא המדיני (ל''ת)

      אזרח, 15/03/09 12:09

    • סבא למה אתה צועייק? לבני דיברה ברור..מה לא הבנת?

      גונג , 15/03/09 12:10

      לבני מעונינת בהתחייבות לקו מדיני מסוים .
      ביבי רוצה ? טוב
      לא רוצה ? אז לא.

      למה אתה מצווייח?

      • לבני מעונינת שכל החתימות שלה באנאפוליס

        סבא של חוני (המעגל), 15/03/09 12:31

        ייכנסו להיסטוריה. ציפי לא יודעת להתפשר. האגו שלה הכי הכי חולני. היא לא רוצה לאכזב את אבו מאזן וחוץ מזה היא לא יודעת מה היא רוצה. 28 זה יותר מ 27

      • הנה מה שלא מובן:איזו התקדמות הושגה עד כה בנושא המדיני? (ל''ת)

        panacea , 15/03/09 18:21

  • 7.

    הפתרון הפשוט - כנסו והפיצו

    זהר, 15/03/09 11:59

    סיבוב ראשון בחירות יחסיות, כפי שנהוגות כיום, לקביעת המשקל היחסי של המפלגות.
    תוך 30 יום תגובשנה חלופות שילטוניות הכוללות קווי יסוד, איוש שרים וראש ממשלה, הסכמים שונים וכו. שתי החלופות בעלות המשקל הגבוה ביותר יעמדו לבחירה בסיבוב שני.

    בסיבוב שני אחת החלופות תזכה ברוב מוחלט והיא תחל לשלוט מידית ללא צורך במו''מ קואליציוני נוסף.
    הכנסת תאויש: 70 מושבים לחלופה הזוכה, 35 מושבים לחלופה האופוזיציונית המשמשת כעתודה שילטונית והיתרה על פי המשקל של המפלגות שאינן שותפות לאף אחת מהחלופות.

    • פשוט ולעינין - מסכימה ומפיצה (ל''ת)

      rehut, 15/03/09 12:16

  • 6.

    לבני כמעט האחרונה שטרם הבינה שאין פרטנר. הצעה בשבילך: תלכי לעזה (ל''ת)

    נ.פ. , 15/03/09 11:57

    • זה לא עניין של הבנה. זה עניין של ערך השוק בפוליטיקה.

      ASCH, 15/03/09 12:30

      כולם כבר מבינים בדיוק למה אפשר לצפות מ''תהליך''. אבל השוק של קדימה הוא בקרב מצביעי העבודה+חד''ש+מר''צ. שם, נצמדים לרעיון ''התהליך המדיני'' ו''שלום'' כערכים סנטימנטליים של חובת קדושה עליונה (מצחיק אהה? השמאל תמיד הציג עצמו כ''אינטלקטואל'' ו''אנליטי'' לעומת הימין ''הנבער מדעת'' ''הבור'' ו''הטיפש''. והנה בדיקה לעומק מראה את ההיפך). ואם לא זורקים להם איזו עצם הצהרתית אפשר להפסיד קולות ותמיכה. וגם השמאל הקיצוני, השולט בתקשורת, תומך בקדימה בדיוק עקב ההכרזות האלה.
      ........................................
      האם ליבני מבינה שערבים עושים משנאה לישראל קופה פוליטית נאה? האם היא מבינה שלדרוש מהם להפסיק את ההסתה נגדנו ואת תרבות השנאה, זה כמו לבקש מהם להפסיק לנשום? בטוח! אולי איננה גאונית הדור, אבל היא אישה מספיק אינטיליגנטית בשביל להבין. הכל שקרים, הצהרות ריקות וקשקשת. קדימה צריכה את תמיכת השמאל והתקשורת. היא איננה תנועה לאומית-עממית עם שורשים כמו העבודה (שהייתה פעם...) והליכוד. הם, כמו מר''צ, גוף קר וזר. הם חייבים את שטיפת המוח מהבוקר ועד הערב בערוצים 1+2+10+גל''צ, כתחליף לתמיכה עממית אמיתית.

  • 5.

    נתניהו היא כבר החלה להתאייד - כמעט שכחנו שהיתה קיימת

    בדוק , 15/03/09 11:53

    למה להחזיר חיה כזאת שמאיימת.

  • 4.

    טוב הבנו מספיק, צריך ממשלה די לסחבת להשביע ממשלה ביום ד'..

    אר, 15/03/09 11:52

    מי שירצה שיצטרף בהמשך.

  • 3.

    נתניהו מה רע בקו הזה להשליך אותה לאופוזיציה יחד עם קדימה

    בדוק , 15/03/09 11:51

    לא אכלנו מספיק מרורים מהם. מה הטירוף הזה.

  • 2.

    אהה הבנו - עכשו היא רוצה שתי מדינות לשני עמים

    בדוק , 15/03/09 11:49

    ושני ראשי ממשלה לעם אחד. למה לא אופוזיציה
    יותר מתאים לה יותר בריא למדינת ישראל. מתי תילמד ביבי.

  • 1.

    ליבני - אל תיכנסי. כך לא נראה אותך בעתיד הקרוב. או לתמיד. (ל''ת)

    עופר, 15/03/09 11:47

    • שתיכנס לעזה ותישאר עם הנייה - מעל הרציף של פלסטין (ל''ת)

      בדוק , 15/03/09 12:15