• 91.

    יפה מאוד..

    תמר, 05/02/10 13:11

    כתיבה מעניינת בנושא שמביאה להבנה ברורה של הנושא !
    אני מסכימה לחלוטין עם הטענה!
    המשך לכתוב!

  • 90.

    פשוט, נכון וכואב.

    כרגיל דהים, 23/03/09 13:31

    אין מילים. כל שבוע משה מצליח לבטא את המחשבות שלנו יותר טוב מאיתנו.

  • 89.

    נכון מאוד (ל''ת)

    טל, 22/03/09 13:44

  • 88.

    ההתנתקות היתה עוול גדול

    שמואל, 22/03/09 12:59

    עלינו להתנצל בפני במגורשים שגרים היום בקראוונים עלובים.

  • 87.

    מקומך אינו בליכוד.

    פה, 21/03/09 17:42

    הדת צריכה להיות מופרדת מהמדינה וההשוואות למגילה הזויות, כיוון שאתה לא משתמש בהן כמשל אלא כעובדות מוכחות (הן לא).

    למי שתומך בפייגלין ולא נופל לו האסימון - הליכוד יותר קרוב למרכז מלימין הקיצוני.
    אם פייגלין יעמוד בראש הליכוד, הליכוד ייתרסק - לא במקרה, פייגלין הצליח ע''י קומבינות להגיע רק למקום ה20.
    אם הוא יצליח לקמבן יותר מזה, עד כדיי ראשות הליכוד, הליכוד יצנח במנדטים.
    לא משנה מה - אני לאדם כזה לא אצביע וכל מי שאני מכיר שהצביע לליכוד (וזה לא מעט) לא יצביע לו.

    ההתנתקות הייתה טעות אטרטגית קשה והשנאה שהפגין השמאל למתיישבים היהודים בעזה הייתה מכוערת ומתנשאת.

    • מקומו בראשות הליכוד. (ל''ת)

      דניאל מתפקד, 21/03/09 23:10

    • לוקשן תמכו לאנשי קדימה, לא לנו הליכודניקים..בבקשה. (ל''ת)

      רועי , 22/03/09 12:14

    • תגובה

      בר, 05/02/10 13:16

      למה שהדת תהיה מופרדת מהמדינה? אנחנו מדינה יהודית דמוקרטית!
      בהחלט יש בעיה בנושא ההצבעות.. הימין טוענים שלא יימסרו שטחים אך בכול זאת עושים זאת ..
      כמובן שנצפה מהשמאל שיחזיר טלכן לא בוחרים בהם..

      גם הפינוי של ימית וגם שפינוי של גוש קטיף פגע קשות באנשים מלבד הפגיעה האסטרטגית.

  • 86.

    האם פייגלין בסכנה

    ישראל לדרמן, 20/03/09 10:28

    אחרי שכתבתי את תגובתי על כשרונו המבריק להפוך מתנגדים קיצוניים לתומכים נלהבים

    נוכחתי לפי רשימת התגובות שאני לא יחיד החושב כך על פייגלין

    אני נזכר בחיסול הברוטאלי של השמאל החושש לאבד את השלטון בארץ נגד מתנגדיו הפוליטיים

    החל מעלילת הדם בפרשת ארלוזרוב בעצם הרבה לפני כן -חיסול אישיות מבריקה מלונדון שהתייצבה לצד החרדים במאבק נגד הציונות החילונית-דומני שקראו לו - דיהאן

    אני מזמין את המגיבים לאזכר רשימת חיסולים פוליטיים

    ועד החיסול של הרב כהנא כאשר הבריק בכשרונותיו וליכד סביבו כמעט עשרה מנדטים

    יאמרו האיש- הכותב- הזה מטורף

    ואני אומר - הלואי -הלוואי שזה רק דמיון מטורף שלי.

  • 85.

    ניתוח ענינים מבריק

    ישראל לדרמן, 20/03/09 10:11

    הכתבה הזאת של איש האשכולות מר משה פייגלין- מגלה כשרון אינטלקטואלי מבריק.

    לכן מובן גם החשש של ביבי ממנו הן מאישיותו של פייגלין והן מכשרונותיו להציג את תכניותיו המדיניות באופן שהיריבים הכי קשים מתחילים להזדהות איתו
    אין ספק פייגלין הוא מתחרה מסוכן מאד לביביהו

  • 84.

    ישר כח משה, דברים כדרבנות!!!

    בעז, 19/03/09 23:18

    אין שום ספק כרגע מנהיגות יהודית היא האלטרנטיבה היחידה השפויה לשלטון המסואב והנורא שיש כאן כרגע!! מצפים לישועה.

  • 83.

    מחכים כבר שתהיה ראש הממשלה!

    יונתן, 19/03/09 15:46

    רק משה יכול!

  • 82.

    יהודים, בבקשה להתפקד עכשיו , אין זמן

    נחשון, 19/03/09 10:22

    הפריימריס בליכוד בקרוב מאד, חייבים להציב את מנהיגות בראש הרשימה ,לא לפחד ,זו ההשתדלות הקטנה של כל אחד מאיתנו שכואבים את מה שקורה פה

  • 81.

    כל כך נכון וכואב. מבטא הרגשה של הרבה אנשים. (ל''ת)

    יעל, 19/03/09 10:18

  • 80.

    האיש יותר חכם מכל חברי הכנסת ביחד. בואו נתפקד לליכוד כדי להכניס אותו!! (ל''ת)

    מיכל, 19/03/09 10:14

  • 79.

    פיגלין תותח. חד ומבריק כמו תמיד (ל''ת)

    ליכודניק, 18/03/09 22:31

  • 78.

    כל הכבוד לפיגלין. פירוש מקסים למגילה (ל''ת)

    אריק, 18/03/09 22:27

  • 77.

    קרע בעם

    ירון, 17/03/09 12:40

    ההתנתקות היתה עוול נוראי ובושה לאינטלקט היהודי לדורותיו אולם הנזק הבטחוני אינו חמור כמו הקרע בעם שזה חמור מאד.

  • 76.

    אנשי שמאל תענו בבקשה תשובות ענייניות.

    אלי ירושלמי , 17/03/09 02:04

    אני באמת רוצה לשמוע את דעתכם למה החוק הוא מעל הכל ולמה אמירות שכאלה אינן פשיסטיות מיסודן.

    • תשאל גם את חובשי הכיפות הסרוגות שסייעו לגירוש

      עידן, 19/03/09 11:46

      ה''ממלכתיים'' העלובים, אלה שמקדשים את המדינה מעל זכויות האזרח, הם פושעים כמעט כמו פושעי הגירוש.

  • 75.

    ----שימו לב לתגובות לכתבה---- דיון על תרבות השיח.

    אלי ירושלמי , 17/03/09 02:02

    שימו לב שרוב התגובות של הימין הן תגובות ענייניות לגבי מהות המושג חוק, ומתי מותר וצריך לסרב פקודה וכדומה, ומאנשי השמאל שמענו או גידופים (כמובן שגם מהימין שמענו גידופים...) או אמירה " יש לקיים את החוק כי כך קובע החוק" ולא מצאתי הסבר ענייני למה לדעתם תמיד החוק מעל הכול.

    יש איש שמאל שמוכן להרים את הכפפה ולהסביר??

    אם התגובה שלי תישאר בלי תגובה משמאל זה יהיה ממש חבל...

  • 74.

    בשביל שפייגלין יהיה רוה"מ פשוט צריך להתפקד לליכוד. לקום ולעשות מעשה.

    taagad , 16/03/09 11:48

    אפשר דרך אתר הליכוד או אתר מנהיגות יהודית.
    64 ש"ח לשנה (96 לזוג)
    לא להתעצל. צריך להציל את המדינה.

  • 73.

    לקום ולהתפקד לליכוד!!! אם אנחנו רוצים שמשה גם יקבע דברים במדינה

    taagad , 16/03/09 11:47

    ולא רק יכתוב אותם.
    אפשר דרך אתר הליכוד או אתר מנהיגות יהודית.
    64 ש"ח לשנה (96 לזוג)
    לא להתעצל. צריך להציל את המדינה.

  • 72.

    בקיצור. כ-ו-ל-ם להתפקד בבקשה לליכוד!

    taagad , 16/03/09 11:46

    אפשר דרך אתר הליכוד או אתר מנהיגות יהודית.
    64 ש"ח לשנה (96 לזוג)
    לא להתעצל. צריך להציל את המדינה.

  • 71.

    היתה חוקית בריבוע!! הבעיה-לא הופעל מספיק כח נגד המתפרעים פורעי החוק. (ל''ת)

    גדעון, 16/03/09 04:23

    • אז אפשר לחוקק חוק ל''שינוע'' ערבים ישראלים מאזור יהודי לאיזור אחר? (ל''ת)

      וגם נפעיל מספיק כח נגד המתנגדים?, 16/03/09 11:18

  • 70.

    פייגלין אתה וכל ההזויים יצאתם כבר מהאף (ל''ת)

    שמע-, 16/03/09 02:22

  • 69.

    פייגלין אתה וכל ההזויים יצאתם כבר מהאף (ל''ת)

    שמע-, 16/03/09 02:22

  • 68.

    חבל שהמאמרים של פייגלין לא מתפרסמים כבר בבוקר........ (ל''ת)

    יהודי צעיר מהליכוד, 16/03/09 01:10

  • 67.

    אלוקים נתן את גוש קטיף וגם לקח, אבל הכל לטובה לכן לא צריך לדאוג ולנסות

    שרה, 16/03/09 01:06

    להבין את דרכי השם.

  • 66.

    ההתנתקות היתה חוקית מעולה ונכונה ...........!

    לסיכום, 16/03/09 01:05

    רק חבל שהזניחו את המפונים.

    • אנחנו רואים את תוצאותיה בשטח

      דנה.ג. , 16/03/09 22:46

      הבעיה עם הטיעון שלך שתוצאות ההתנתקות נראות כבר בשטח: מלחמות,קסמים,גרדים,חייל חטוף... והכול הוא תוצאה של ההתנתקות. ובקשר למגורשים אתה צודק כמובן רק שמעבר לצער על חוסר הדאגה להם צריך לראות גם את חוסר המוסריות שבעשה הגירוש וההרס .

  • 65.

    משה פייגלין

    מעריץ, 16/03/09 00:30

    משה פייגלין אתה תותח אין תאמין לי חבל שאין הרבה כמוך וכמו ברוך מרזל אתם אנשים חזקים בדעתם לא כמו הרוסי הזה אביגדור ליברמן שהוא בכלל שמאלני...

  • 64.

    כל מילה בסלע!! כנסו

    המפוכחת, 16/03/09 00:15

    פייגלין, יישר כוחך! כן ירבו כמותך!

    הרבה זמן לא שמעתי פירוש כ''כ רלוונטי למגילת אסתר. כל מילה בסלע!!

    ו-nrg, רק חבל שהייתי צריכה לקרוא סוף כל סוף מאמר הגון באתרכם, אולם מרובה במודעות שאינן הגונות בכלל...

    ניסיתם להמחיש לנו מה זה ושתי עם כתר על הראש? אז הצלחתם. גועל נפש הפרסומות האלה ואח''כ מתפלאים למה אנשים במדינה הזאת נעשים סוטים. בדיוק בגלל הפרסומות הארסיות והמגעילות הללו.

    תחי מדינת היהודים האמיתית!!

    שבוע טוב.

    • התפקדת לליכוד? אם לא, כל דברייך נשאת לשאוו. (ל''ת)

      יוסף, 16/03/09 13:13

  • 63.

    משה פייגלין, את התנתקות הייתה לא חוקיט בהחלט, אלא מנהיגים של ציבור

    borisdo , 16/03/09 00:12

    משה פייגלין, את הפקודה הייתה לא חוקית בהחלט, אלא מנהיגים של ציבור "ימין" אשמים בהתנתקות, כי לא פעלו נכון בעליל.

    במקום לארגן הפגנות תיאטרליות ולהשתתף בהם בשורות ראשונות כמו גברים, הם צריכים היו להגיש עתירה לבג"ץ ולבקש פסילת בחירת של שרון לראש הממשלה בגלל הונאת ציבור בוחרים בתקופה לפני הבחירות, כי רעיון התנתקות היה מנוגד לתוכנית מפורסם של ליכוד שבו שרון היה מייצג.

    מנהגים של ציבור אשמים בהתנהגות לקויה של ציבור. במקום להגיש תביעה על רמייה של ציבור על ידי שרון הם הביאו את הציבור להשתתף בהפגנות סרק. כי לא רצו ללכת נגד שרון שבממשלתו היה להם כורסאות. לא ציבור אשם, אלא מנהגים שהטעו אותו.

    • לבג''צ?! אתה מבקש מהכלב שיטהר את פגרתו?!

      רועי, 16/03/09 12:07

      תלמד קצת מפייגלין מה זה בג''צ..
      סניף של מר''צ..

  • 62.

    את הבנייה המיותרת בשטחים מרגישים היום- אנחנו בברוך בלתי נסבל

    רוני, 15/03/09 23:30

    שבו אנחנו סתם שולטים על עם אחר בלי סיבה ויוצרים יותר שינאה כלפינו בכל העולם ונהרגים סתם כך חיילים. אבל אתם הדתיים, מה אתם יודעים על מוות של חיילים? אתם חדשים בצבא. לא נורא, עוד תלמדו על בשרכם מזה לאבד חיילים בצבא. לפני 30 שנה לא היו כמעט דתיים בצבא ואחוז ההרוגים אצלהם היה מועט יחסית לקיבוצניקים, המושבניקים ושאר החילוניים. עכשיו גם אתם תמותו במלחמות ונתראה בהפגנות בעד שלום עוד 20 שנה.

    • האם שירתת פעם בצבא? על פניו נראה שלא.. (ל''ת)

      רועי, 16/03/09 00:05

    • תגובה הזויה ולא ברורה (ל''ת)

      יהודיה, 16/03/09 02:58

    • בהתחלה חשבתי שכלב כמוך לא ראוי לתגובה, אבל אני לא יכול לשבת בשקט

      אזרח ישראלי, 16/03/09 04:02

      כשסמרטוט כמוך מנצל את הבמה לדברים כמו שפלטת.
      חתיכת אפס מאופס, חייל בלי כיפה שווה יותר מחייל דתי ?
      חלאות כמוך גרמו וגורמים לעם שלנו להיראות כמו סמרטוטים בעיני העולם בכלל, ובעיני העולם הערבי בפרט, ואתה וחבר מרעיך, ציבור מאוס של שמאל קיצוני והזוי, אתם אלו שגורמים לכל כך הרבה הרוגים עם הזיות ה''שלום-בכל-מחיר'' שלכם.
      חבר טוב שלי, דתי, נפצע בלבנון, והמ''פ שלו קפץ על רימון כדי להציל את החיילים שלו, גם הוא דתי.
      כשחייל צה''ל נהרג כואב לי ולא משנה אם הוא דתי/חילוני/דרוזי/צ'רכסי או לא משנה מה.
      אתה לעומת זאת מבדיל בין דם לדם רק בגלל שהאדם הוא שומר מצוות.

      כמה מהחברים הכי טובים שלי בצבא הם דתיים, וזבל כמוך לא ראוי ללקק את סוליות הנעליים הצבאיות שלהם.

      אני מקווה שיום אחד יימאס לך, ותעזוב את המדינה.
      כואב לי לחיות פה בארץ עם חיות כמוך !!!


      אני פונה בבקשה ל-nrg, אל תצנזרו את התגובה הזו. אני רוצה שהאדם הזה ידע מה הוא שווה בעיני.

    • נכון מאוד!! כל עוד ההנהגה תלך עם השמאל.

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:09

      כל עוד הימין לא ידע לשלוט ולא רק להיבחר, כל עוד נצטרך תמיד להתחנף בג"צ ולשמאל ולעולם, אז באמת הימין יביא לברוך עצום - גם ישובים וגם חוסר ביטחון, גם ימין וגם שמאל בלי דרך ברורה.
      בהחלט אני מאמין שאתה צודק, והימין לא יוכל לפטור את הבעיות בדרכים בהם הוא פועל כעת.

      דווקא מהסיבה הזו חייבים את משה פייגלין או דומים לו בהנהגה, למען דרך חדשה ולא מפחדת. דמוקרטית, לאומית ואמונית.

  • 61.

    במקום לדבר תעשה צרות לביבי שישבור חזרה ימינה (ל''ת)

    פייגלין פקה פקא, 15/03/09 23:20

    • פייגלין מדבר כי הוא אדם חכם ולא פוליטיקאי תככן. (ל''ת)

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:10

  • 60.

    פייגלין חולים עליך! אתה תותח! (ל''ת)

    איתי, 15/03/09 23:18

  • 59.

    דברים היוצאים מן הלב ונכנסים ללב..תודה. (ל''ת)

    יהודי פשוט, 15/03/09 23:01

  • 58.

    מזמן אמרו המלך עירום = הבג''ץ והפרקליטות נגד היהדות (ל''ת)

    ראובן, 15/03/09 22:53

  • 57.

    לי לעומת זאת חבל שלא מעמידים אותך לדין על הסתה למרד. (ל''ת)

    אייני , 15/03/09 22:47

    • כנראה אינך יודע דמוקרטיה מהי. אולי היית בצבא יותר מדי זמן. (ל''ת)

      יואב , 15/03/09 22:57

  • 56.

    מיני המינים של הדתיים כמוך פיגלין והחרדים הפכו המדינה למקום מגעיל (ל''ת)

    בלי עתיד ותקוה=תושבי גוש קטיף מומנו מכספי המדינה ., 15/03/09 22:17

    • זאת מדינה יהודית, יש אנשים פה בלי זהות להם בעיקר לא נכמד פה. (ל''ת)

      borisdo , 16/03/09 00:16

  • 55.

    מה קרה פייגלין, אתה לא סומך על הקדוש ברוך הוא?

    אלון ה, 15/03/09 22:05

    פייגלין, נראה קצת שאתה התבלבלת, וככל הנראה באמת שיש לך זיכרון קצר.

    הרי כל הרבנים של המתנחלים אמרו לציבור המתנחלים להילחם ולהתנגד ואז יבוא נס מהקדוש ברוך הוא ויעיף את צבא הגירוש. אבל אבוי! שום נס ושום נעליים, רק שעוד אנשים מסוכנים כמוך וכמו הרבנים הללו שרימו והוליכו שולל את המתנחלים, ועוד בשיא החוצפה גם נשאו את שם האל לשווא.

    אז מי אתה שתדבר בשם הציבור?

    • שטויות. הכוונה הייתה שאם נילחם הקב"ה יעזור לנו.

      יואב , 15/03/09 22:19

      התפיסה שלך של אמונה היא ילדותית כל כך ומנותקת כל כך מהיהדות, שהייתי מתבייש במקומך לכתוב אותה אפילו כטוקבק.

    • לא כל כך הבנתי

      דנה.ג. , 16/03/09 22:57

      אתה תוקף את האמונה בקדוש ברוך הוא או שאתה מאשים את הרבנים בחטא?
      דבר ראשון לא היתה ממש מלחמה בצבא משום שאם היתה מלחמה אמיתית אני מאמינה שהיה נשפך דם, מספיק אם המתנחלים בגוש לא היו מחזירים את הנשק לצבא ועושים בו שימוש, הם לא באמת רצו להילחם וגם הרבנים לא רצו שהם ילחמו ולכן עשו להם סיבובים בכפר מימון כדי לבלבל אותם, דווקא הרבנים שיתפו פעולה עם המדינה , הרבנים בעצם עבדו על הציבור שלהם כי הם לא רצו שיישפך דם וגם כנראה שהיו להם אינטרסים עם הממסד

  • 54.

    אתה פשוט חזזזזזזזזזקקקקקקק!! אל תפסיק לכתוב אתה מפיח בי חיים ערכים

    שי, 15/03/09 22:05

    פייגלין לשלטו כעשיו

    • התפקדת לליכוד? (ל''ת)

      יוסף, 16/03/09 13:15

  • 53.

    חוצפן חסר מצפון

    אייל, 15/03/09 22:04

    דגל שחור מתנוסס מאחורי פקודה שבה מעורבים חיי אדם. כאן מדובר בהחלטה שאפשר כמובן לערער עליה או להתנגד לה אבל אף אחד לא יהרג אם תבוצע השימוש הציני במטבע לשון שהופכת נשחקת מזכירה לצערי את אותו שימוש שאותה אוכלוסייה עושה כשהיא קוראת לחיילי צה''ל נאצים. מה שמעניין הוא שגם קבוצות אולטרה דתיות קיצוניות עושות שימוש באותם מטבעות לשון. הנה גם בן לאדן קרא למלחמה בעזה שואה. בוש לך.

    • פקודת גירוש היא פקודה מתועבת ולא אנושית

      יואב , 15/03/09 22:17

      רק אדם שאיבד לחלוטין את אנושיותו מסוגל לגרש גברים נשים וטף שלא פשעו ולא היו חלק מעם שפתח במלחמה מביתם הטבעי. האכזריות הנוראה הדרושה למעשה כזה היא דבר בלתי אנושי. לא פלא שהיה צורך ב"הכנה המנטלית" הידועה לשמצה כדי להכין את חיילי הגירוש למשימה המתועבת.

      מי שלא ראה את המגורשים לאחר הגירוש הנתעב מוטב שישתוק. גירוש אזרחים שלא פשעו מוכר כבר במשפטי נירנברג כפשע נגד האנושות (ראה סעיף מספר 4).

    • ומה עם פקודה משפילה

      דנה.ג. , 16/03/09 23:01

      ומה עם פקודה שורמת להשפלת בני אדם? לגירוש שלהם מהמקום שהם ראו בו בית? ומה אם פגיעה פיזית בבני אדם כמו: מכות,שבירת גולגולות בעמונה? כל הדברים האלה לא מביאים בהכרח למוות אבל הם לא מוסריים, אסור לעשות לאנשים כל דבר ומלבד שלא ייגמר במוות.

  • 52.

    הדבר הבא שאני עושה

    מצביע, 15/03/09 21:30

    אחרי שאני מסיים לכתוב את התגובה הזאת- זה להצטרף לתנועת מנהיגות יהודית ולעשות כל שביכולתי כדי שבכנסת הבאה, פייגלין יהיה בעשריה הראשונה בליכוד.

    • פוליטיקה היא הדרך הטובה ביותר להגשמת אידיאולוגיה

      יהודי צעיר מהליכוד, 16/03/09 01:04

      כל הכבוד!

      אתה מוזמן להכנס לקישור הבא:
      http://he.manhigut.org/content/view/3124/208/

      אני לא יודע אם אפשר להפוך להיות חבר ממש מבחינה טכנית למנהיגות יהודית,
      אבל ברור שאם אתה רוצה להיות חבר מהבחינה הרעיונית,
      אתה חבר לכל דבר ועניין.
      כמו כן, ההתפקדות לליכוד היא בסופו של דבר
      מה שהכי עוזר למנהיגות יהודית להתקדם הלאה,
      ולכן גם זה חשוב ביותר.
      בקישור שצרפתי עבורך ישנו קישור נוסף להורדת טופס התפקדות לליכוד. הדפס אותו,
      מלא את פרטיך, ושלח אותו בדואר או בפקס אל היעד הרשום בטופס.

      העמוד הראשי של האתר של מנהיגות יהודית:
      he.manhigut.org

      האתר של משה פייגלין:
      mflikud.co.il

      האתר ''ליכודניק''
      www.likudnik.co.il


      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      תבורך

  • 51.

    חזק (ל''ת)

    אסתר, 15/03/09 21:12

  • 50.

    גם בארה''ב ניתנה לא מזמן פקודה לגירוש אזרחים...

    משה חכים, 15/03/09 21:10

    במדינה קטנה ולא חשובה שנקראת ארה''ב היכתה סופת הוריקאן ושמה קטרינה.
    כולם ברחו חוץ מ10,000 תושבים מניו-אורלינס שלא היה להם לאן.
    המושל החליט לפי סמכותו החוקית לפנות אותם בכוח מחשש להתפרצות מגפות.
    המשטרה עברה מבית לבית והודיעה לכל התושבים לעזוב מיידת.
    עבר יום, עברו יומיים, עבר שבוע ותושבי ניו-אורלינס לא פונו.
    מסתבר שהצבא והמשטרה סירבו ולא פינו את האנשים המסכנים האלה מביתם.
    הסירוב ההמוני הזה החל בקצינים הבכירים ביותר והגיע עד לרמת החייל והשוטר הזוטרים.

    פעם אחרונה שבדקתי הצבא האמריקאי לא התפרק ואמריקה עדיין מתפקדת...

    מתי כבר יבינו תושבי ישראל שהם הריבון. והנבחרים (ח''כים)והפקידים(שופטים ושרים) הם רק משרתיהם.
    הם חייבים לנו בנאמנות ואנחנו לא חייבים להם דבר.

    רק עבד בנפשו יכול להצדיק את ההתנתקות בגלל שהיא אושרה ע''י שופט ושר.

    • נכון ביותר

      עוז, 15/03/09 21:26

      אם היה אפשר להמליץ על התגובה הייתי עושה זאת.

      • זה לא היה גירוש - זה היה פינוי זמני שלאחריו כולם חזרו לבתיהם (ל''ת)

        gilberet , 15/03/09 22:02

    • נ-ה-ד-ר ! ממליץ לכם לקרא את התגובה הזו

      יהודי צעיר מהליכוד, 16/03/09 01:07

      אהבתי גם את הניסוח שלך.
      יפה מאד.

    • ואוו, חבר'ה תכנסו לתגובה הזאת!!@@ (ל''ת)

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:12

  • 49.

    די כבר עם השטויות של ההזויים המשיחיים.

    עמית, 15/03/09 21:10

    מבחינתם חוקי המדינה שוים כקליפת השום. הם סרים רק למרותה של תורה.

    • מעניין מה היית אומר אם חוקי המדינה היו קובעים שצריך לגרש ערבים? (ל''ת)

      gilberet , 15/03/09 22:03

    • מה זה חוקי המדינה?

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:15

      דברים פורמליים שמכילים בתוכם תוכן ערכי. צריך לקיים את החוק לא ככה סתם כי אנחנו מדינת חוק אלא בגלל "אלמלא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים בלעו".
      אבל ייתכנו ערכים חשובים יותר כמובן.
      לא תמיד האמירה 'פורע חוק' היא מילה גסה.

      לדוגמא (מבחינה רעיונית עקרונית ולא להשוואה) במלחמת העולם השנייה החוקים נגד העם היהודי אושרו בבית המשפט.


      חדלו לכם מלהיות עבדים!!

  • 48.

    צודק 100%!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    פושעי אוסלו והתנתקות לדין!, 15/03/09 21:04

  • 47.

    הגדר ציבור . התכוונת נוער גבעות , ש"ס - אילו הציבור ?

    mraric , 15/03/09 20:52

    אם זה הציבור הישראלי - אזי הצדק אתך.

    • ואם הציבור הם 3 המנדטים של מרץ אז הצדק איתך (ל''ת)

      gilberet , 15/03/09 22:04

      • ידידי היקר , ירדת לגמרי מהפסים . 60 תגובות בשעתיים .

        mraric , 15/03/09 23:01

        הכל בסדר בבית , בביה"כ ?
        יש פקודת פינוי לקרני שומרון?
        קח קצת אוויר כבעות צח .........

    • גם אתה נחשב ציבור

      דנה.ג. , 16/03/09 23:06

      למה נראה לך שאתה ישראלי והם לא? מי מייצג באמת את הציבור? החילוניים המוחלטים,הדתיים,השמאלנים הימניים. אם הבחירות הם סקר אז רוב הישראלים הם ימנים דווקא. אין לך על מה להתבסס.

  • 46.

    ''כנופיית שלטון החוק''

    צפוני, 15/03/09 20:33

    עצוב שבמדינה דמוקרטית לכאורה, האנשים האמינים על שלטון החוק נחשבים לכנופיה. כי הרי ללא החוק לא יכולה להיות דמוקרטיה, וללא דמוקרטיה לא נהיה טובים משכנינו.

    זה עצוב, אבל לא מפליא אותי שפייגלין ושאר המתנחלים מורדים בשלטון החוק. הם הרי רגילים לחיות בבועה של כאוס מוחלט - כאוס בו הם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם. התיישבות במקומות שבהם יושב עם אחר, התנכלות לאותו עם אחר כאילו לא היו בני אדם כלל, וצפצוף על רשויות החוק של מדינתם כשדעת הרוב לא משתווה לדעתם שלהם. הרי אין שם משטרה או בתי משפט שיפקחו על הנעשה. בבועת הכאוס הקטנה שלהם הכל הולך. לא משנה שמפעל חייהם מביא את מדינתם - זאת שבה חיים מיליוני יהודים שדווקא כן מאמינים בשילטון החוק - לאבדון.

    • מה לעשות והפושעים האמיתיים הם אותם אלו שאמורים

      ככה זה, 15/03/09 21:16

      להיות אמונים על שמירת החוקים?
      העם מחליט בדמוקרטיה - והם עושים מה שהם רוצים.
      שרון הפסיד במשאל מתפקדי מפלגתו? אז מה?!?!
      הפסיד במאשל חברי המרכז? אין פוצה פה ומצפצף!! גם אחרי שהתחייב לכבד כל החלטה של המפלגה שתתקבל.
      וזאת לאחר שבגד במצע מפלגתו בעליל.

      כל המפלגות כולל קדימה תמכו בפסילת מפלגה תומכת טרור- רצון העם מעניין את בג''ץ כשלג דאשתקד. הם יחליטו מה טוב לעם דמוקרטיה שלו.

      לעצור ילדה בת 14 עד תום ההליכים? קטן על בג''ץ, הרי היא מתנחלת אז מגיע לה. זה לא שהיא סוחרת סמים או אנס או רוצח שיקבל עבודות שירות.

      בית המשפט יזמין אדם שמחזיק בשטרי בעלות על בתים בחברון עוד מפני פרעות תרפ''ט כדי להעיד- אז כשיגיע לשם, לא ייתנו לו אפילו להיכנס לדיון!!!

      בית המשפט יורה להוציא משפחה באישון לילה מביתה- משפחה שבה ילדים קטנים בניגוד לכל אמנה בינלאומית- אבל זה בסדר- זו משפחת פדרמן.

      בג''ץ יבטל את נוהל שכן- כי הבן של אהרון לא קרבי.

      צפונים וצפוניות מרמת אביב גרים על חורבות שייח מוניס כמו גם הרבה קיבוצים אחרים- אבל הם ידברו על ה''פשע'' של המתנחלים.

      הרוב במדינה ימני- 65 מול 44, אבל זה לא משנה, כי העם טעה וצריך להחליף את העם.

      פרידמן מנסה לשנות את שיטת השחיתות של חבר מביא חבר בבתי המשפט, מינויים עד הפנסיה והאקטיביזם השיפוטי- והוא הופך להיות נרדף.

      יעקב נאמן אמור להתמנות לשר משפטים ב-96 ופתאום נתפר לו תיק על פי מידה כדי למנוע ממנו להתמנות ולבצע רפורמות במערכת המשפט. רק אחרי שנים, התיק ייסגר והוא יזוכה.

      אז כן!!! זוהי כנופיית שלטון החוק. הפרקליטות ומערכת בתי המשפט ובראשה בג''ץ.
      כנופייה של פושעים עטויי גלימות. פשוטו כמשמעו. הם הפושעים האמיתיים.

    • שכחת לציין שהמתנחלים שותים בפסח את הדם של הפלסטינים (ל''ת)

      הצליחו לשטוף את מוחחך המעוות, 15/03/09 21:16

    • החוק לא מעל המוסר

      דנה.ג. , 16/03/09 23:10

      מותר לבקר את מערכת שלטון החוק אם נראה שמשהו לא בסדר בהתנהלות שלה, לא חייבים להיות רובוטים שסרים למרות בלי בדיקה או ערעור, דמוקרטיה היא גם החירות להביע הסתייגות מהתנהלות המערכת. העובדה שהם מאמינים אחרת ממך לא הופך אותם ללא לגיטימיים. אתה חייב לקבל את זכותו של האחר לדעות ואמונות שונות.

    • למה אתם רודפים את פרידמן?

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:21

      לא רות גביזון לא התמנתה לביהמ"ש העליון?
      למה אריק שרון ביצע את ההתנתקות? (לפי הספר בומרנג).
      למה התקשורת שמאלנית?
      למה חוק שנכתב מילה במילה כמו חוק ההתנתקות רק שונה לגירוש כפר ערבי נפל בגלל חוות דעת משפטית של גזענות?
      למה מותר להרביץ לנו? (אולמרט: "לשבור להם את הידיים").
      למה כבר רבין קרא לנו פרופלורים?
      למה אנחנו לא נחשבים ציבור נאור?
      למה בגץ עוקף את הכנסת (גיורי קפיצה, חוק ערוץ 7, חוק החזיר).
      למה אין אכיפה לחוק החמץ?


      למה הימין טוען שיש כנופיית שלטון החוק?

  • 45.

    העיקר הוא שחובשי כיפות סרוגות הגו, תיכננו, ביצעו והצדיקו את זה...

    איתן, 15/03/09 20:09

    את הנבזות האישית והפאשיזם של אותו סוג מסויים של חובשי כיפות סרוגות, לא אוכל לתאר כאן.

    מילא שטופי המוח, החיילים ללא ערכים ויסודות יהודיים וערכיים, אבל הכיפות הסרוגות?!

    • אתה כל כך צודק

      דנה.ג. , 16/03/09 23:12

      זאת הצביעות הכי גדולה בסיפור הזה ומה שמוכיח שביגוד חיצוני: כיפה,חצאית וכדומה לא מעיד על תוכן פנימי

  • 44.

    גם גירוש יהודים מגבעתיים חוקית אם ניתנה ע"י הממשלה..

    הצדיק , 15/03/09 19:57

    פקודה שניתנת ע"י הצבא עפ"י חוק אינה יכולה להיות בלתי חוקית בעליל גם אם מדובר בגירוש יהודים משטחי אדמה לא לנו, גם אם הפקודה הייתה לגרש מגבעתיים עדין הפקודה הייתה חוקית, הרי פניתם לבג"ץ ונידחתם אז איך יכולה להיקרא פקודה זו בלתי חוקית, אתה איש מסוכן...

    • לפי אותו ההגיון גם השמדת היהודים בשואה היתה חוקית. אתה לא ''צדיק''

      יואב, 15/03/09 20:07

      אתה פאשיסט.

      יש גבול לכל חוק. פייגלין צודק מאד.

      • איזו השוואה , גירוש והשמדה... הפקודה הייתה גירוש לא השמדה.. (ל''ת)

        הצדיק , 15/03/09 20:26

        • ראה סעיף מס' 4 בכתב האישום במשפטי נירנברג

          יואב , 15/03/09 22:02

          גירוש אזרחים שלא פשעו ולא היו חלק מעם שפתח המלחמה הוא פשע נגד האנושות. הפשע הזה, הנקרא טרנספר, או גירוש גזעני, כבר הוכר כפשע נגד האנושות בכתב האישום במשפטי נירנברג.

          יש להעמיד לדין את כל מי שציית לפקודה הנפשעת הזו, המנודת למוסר האנושי הבסיסי.

      • גבעתיים היא עיר בשטח ריבוני .וגוש קטיף היה שטח כבוש.

        גונג , 15/03/09 20:29

        פקודת גירוש מגבעתיים אינה חוקית.
        מגוש קטיף חוקית מאוד.

        • כל פקודה שניתנת על ידי ממשלה נבחרת היא חוקית..נקודה..

          הצדיק , 15/03/09 20:54

          בלי קשר הגירוש מגוש קטיף כמובן הייתה חוקית למהדרין...

          • ודאי שהגירוש היה חוקי למהדרין. זה הופך את הפשע הזה לחמור שבעתיים

            יואב , 15/03/09 22:03

            פשע נגד האנושות המבוצע על ידי מדינה חמור בהרבה מפשע המבוצע ע"י פושע יחיד. הדבר אינו מסיר את האחריות, כמובן, מהחיילים הפושעים שצייתו לפקודה הבלתי אנושית הזו.

          • אמירה מאוד לא חכמה (בלשון המעטה). (ל''ת)

            ערן, 16/03/09 01:56

        • ומה עם שייח מוניס?

          מעניין, 15/03/09 21:17

          משם היא חוקית? כי זה מעניין אותי איך יקבלו זאת תושבי רמת אביב...

    • ואם הפקודה הייתה...

      דנה.ג. , 16/03/09 23:16

      לגרש את כל היהודים מכל שטחי ארץ ישראל? פקודה שהייתה ניתנת על פי חוק ומי שייתן את הפקודה יחשוב שכל שטחי ישראל לא שייכים לנו אז זו הייתה פקודה חוקית כלומר לפי המחוקק שחוקק אותה ובתי המשפט שמכריעים לפי דרכו של המחוקק. אבל היא הייתה חוקית מבחינה מוסרית?

    • בלי להשוות ח"ו - השמדת היהודים בשואה בוצעה ע"י ממשלה

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:26

      באישור בית המשפט.
      צריך להבין שהחוק הוא פורמליקה של דעות וערכים שמשתנים (עובדה שאפשר לבטל חוקים).
      זה שמספר מסויים של חברי כנסת תמכו בחוק לא הופך אותו למוסרי, ואם הוא בעליל לא מוסרי למה שנבצע אותו? האם יש ערך לבצע סתם חוק בגלל שהוא חוק? ודאי שלא!
      חוק מבצעים גם כשלא מבינים ומסכימים בגלל שללא כן יש אנרכיה, אבל מה לעשות שיש ערכים יותר חשובים מחוק יבש.

      די לעבדות המחשבתית של קיום החוק סתם.
      לכל דבר צריך להיות סיבה - גם לקיום החוק כשאתה לא מסכים איתו.

    • מישהו יכול להסביר לי מה זה חוק? למה המציאו אותו?

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:28

      והכי חשוב למה שאני אקיים אותו?

      סתם פשוט עלה לי רעיון לא לקיים שום חוק יותר. למה בכל זאת לקיים? יש איזה סיבה ערכית?

  • 43.

    משה הזיכרון שלך קצר

    יניב, 15/03/09 19:52

    לא ברחנו מעזה בגלל שרון, או מושחת זה או אחר, ברחנו כי החמאס הרג בנו, להזכיר לך את משפחת חתואל, להזכיר לך את החיילים בציר פילדלפי יורדים על הבירכיים מחפשים חלקים של חברים שלהם, ילדים נסעו בנגמשים לגן, החיים של החקלאים שם היו סיוט להם ועוד יותר לחיילים ששמרו עלהם, נכון הטיפול בהם לאחר הבריחה היה כושל, אבל גם להם חלק קטן מהכשל.אולי יום אחד תהיה ראש ממשלה ואז נוכל לחזור לבנות את נצרים.

    • החמס ניצח כי לא לחמנו!

      לחזור לגוש קטיף מיד!, 15/03/09 21:03

      להגיע ולומר שנסינו מלחמה והחמס ניצח זה שקר מוחלט, לא ניסינו מלחמה פשוט לא לחמנו, וראינו כשצה''ל לוחמת באמת (לפני שהפוליטקאין המושחתים מרימים ראש) היא יודעת לנצח!

    • הזכרון שלך נחלש עם הגיל. אף אחד לא ברח מעזה בגלל זה

      אסתר, 15/03/09 21:15

      ואף אחד לא חשב לרגע שכל הקרקס העצוב הזה יפסק אם נצא מעזה.
      הסיפור הוא פשוט, וגלוי לכולם. כעומק החקירה- עומק העקירה. וזהו. והרבנים שנתנו יד לפשע?

  • 42.

    64 שנה לאחר השואה גם בישראל חוגג הימין הלאומני המנכס את האומה

    הנריק גולדשמיט וילדיו, 15/03/09 19:46

    פייגין כמו ההם רוצה ''מרחב מחיה'' , ''טוהר הגזע'' (ערבים ראוס)
    וכל הכתומים עורכים מגבית על מנת לרכוש מיכליות של גז ציקלון בי על מנת להשמיד את יריביהם מבחוץ ומבית !

    • בינתיים מי שגירש את הימנים מבתיהם וביצע את הפשע היה שרון בשיתוף השמאל (ל''ת)

      gilberet , 15/03/09 22:06

    • henrik or whatever you name is

      eli, 16/03/09 03:18

      you should be ashamed of yourself!!! to say that the 'ktumim' are collecting money to purchase 'cyklon b' gas. how great is your hatered to other jews?!

    • מרחב מחיה?

      דנה.ג. , 16/03/09 23:22

      אסור ליהודים לקבל מרחב מחיה? הם צריכים לחיות בגטאות ברחבי העולם כמו פליטים? זה יראה לך מוסרי? למה מותר לפלסטינאים לקבל מדינה נטולת יהודים? זה לא גזענות? למה היהודים חייבים לשתף את כל הלא יהודים באדמתם? בסך הכל מדובר ברצון להשמיד את המדינה היהודית : ערבים,לא יהודים אחרים יהיו כאן רוב דמוגרפי וככה נחסל את העם היהודי לאט לאט , צעד אחר צעד ונגיע למדינת כל אזרחיה. באמת חשיבה מוסרית יש לך.

    • ודאי!! הימין קורא לירות טילים על תל אביב, וגם על ירושלים!

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:30

      למען האמת הם החליטו להרעיל את בית אל כי מצאו מישהו שהצביע קדימה!!

      די לקשקשת ולשטיות, חלאס!

  • 41.

    שלמה המלך ויתר על חלקי ארץ מיושבים לגויים אשר עבדו בבנית בית במקדש

    אהוד, 15/03/09 19:42

    חִירָם מֶלֶךְ-צֹר נִשָּׂא אֶת-שְׁלֹמֹה בַּעֲצֵי אֲרָזִים וּבַעֲצֵי בְרוֹשִׁים, וּבַזָּהָב--לְכָל-חֶפְצוֹ; אָז יִתֵּן הַמֶּלֶךְ שְׁלֹמֹה לְחִירָם, עֶשְׂרִים עִיר, בְּאֶרֶץ, הַגָּלִיל. יב וַיֵּצֵא חִירָם, מִצֹּר, לִרְאוֹת אֶת-הֶעָרִים, אֲשֶׁר נָתַן-לוֹ שְׁלֹמֹה; וְלֹא יָשְׁרוּ, בְּעֵינָיו. יג וַיֹּאמֶר--מָה הֶעָרִים הָאֵלֶּה, אֲשֶׁר-נָתַתָּה לִּי אָחִי; מלכים א' פרק ט' פסוק יא'

    גם שכנינו הפלסטנאים עסקו ועוסקים בבנית פאר ההתיישבות היהודית בעזה, יהודה ושמרון ואין זה פלא שהשילטון הנוכחי בירושלים לוקח דוגמה מהמלך החכם המוכשר שלמה שהקים את ממלכת ישראל הגדולה שמר פיגלין חפץ להקים

    • אם החמאס היה עוזר לנו לבנות את בית המקדש יתכן וגם אנחנו היינו מוותרים

      gilberet , 15/03/09 22:09

      תקרא את הפירוט בדברי הימים, שלמה היה חייב כסף לחירם תמורת הסיוע לבניין המקדש ובתמורה הוא נתן לו שדות לא מהמשובחים שיוכל לעבד אותם.
      חירם לא היה מרוצה מאיכות השדות וביקש שדות משופרים יותר.
      אם החמאס היה עוזר לנו לבנות את בית המקדש יתכן וגם אנחנו היינו מוותרים לו

      • החמ''ס ותומכיו בונה את הדבר המקודש למתנחלים - התנחלויות

        קרא פעם נוספת - נמסרו 20 ערים, 16/03/09 01:25

        לכל הכתומים ותומכי הכתומים המקדש אותו הם מקדשים כיום נקרא התנחלות ביהודה שומרון ועזה מזה 30 שנה אין הם משקעים מאמץ קטן מרצונם בבנית חלקי ארץ אחרים ואו בנושאים חברתיים ורוחניים שאינם קשורים למחוזות אלו.

        בבקשה לא להזכיר את תרומתם בצה''ל זו חובה שעושים רבים אחרים ללא מערכת יחסי ציבור משומנת כולל ילדי

    • יש רק הבדל אחד חשוב ומשמעותי

      דנה.ג. , 16/03/09 23:24

      בתקופת שלמה המלך ישראל היתה ענקית!!!! כך שלוותר על איזורים מסויימים זה לא היה עניין מורגש וגם כנראה שהעם ההוא לא נלחם בממלכה

  • 40.

    פיגלין היקר הציבור יכול גם להפגין וגם לשלם את המחיר שהשילטון מבקש

    אהוד, 15/03/09 19:36

    בכדי להקים ולשמור על ירושלים כמרכז רוחני המלך שלמה ויתר על חלקי ארץ בגליל (שגם הם לא סיפקו את שכנינו אשר בנו את בית המקדש)

    חִירָם מֶלֶךְ-צֹר נִשָּׂא אֶת-שְׁלֹמֹה בַּעֲצֵי אֲרָזִים וּבַעֲצֵי בְרוֹשִׁים, וּבַזָּהָב--לְכָל-חֶפְצוֹ; אָז יִתֵּן הַמֶּלֶךְ שְׁלֹמֹה לְחִירָם, עֶשְׂרִים עִיר, בְּאֶרֶץ, הַגָּלִיל. יב וַיֵּצֵא חִירָם, מִצֹּר, לִרְאוֹת אֶת-הֶעָרִים, אֲשֶׁר נָתַן-לוֹ שְׁלֹמֹה; וְלֹא יָשְׁרוּ, בְּעֵינָיו. יג וַיֹּאמֶר--מָה הֶעָרִים הָאֵלֶּה, אֲשֶׁר-נָתַתָּה לִּי אָחִי; מלכים א' פרק ט' פסוק יא'

    • לשלמה המלך היה ממה לתת

      דנה.ג. , 16/03/09 23:27

      הארץ היתה ענקית!! והעובדה שהדבר לא סיפק את שכננו מעידה על כך שאולי הוא טעה, התנ"ך מנסה פעמים רבות ללמד אותנו לקח לעתיד

    • כדאי להסתכל שם במפרשים.

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:32

      כלומר רש"י, רד"ק, מצודות.

  • 39.

    מדהים.. ממש מדהים.. יישר כח פייגלין.. (ל''ת)

    רועי, 15/03/09 19:23

  • 38.

    פייגין צא כבר מהסרט שלך. חובה לפנות אזרחים ישראלים מכל שטח כבוש (ל''ת)

    להותיר חיל-מצב כן ואולי , אזרחים ישראלים חס וחלילה, 15/03/09 19:20

    • זה לא שטח כבוש זו ארץ ישראל והיא של עם ישראל (ל''ת)

      gilberet , 15/03/09 22:11

    • מי קובע שהשטח כבוש?

      דנה.ג. , 16/03/09 23:28

      ואם אני לא מקבלת מוסרית את ההחלטה הבין לאומית שהשטח כבוש ?

    • עד היום הסרט של השמאל לא הצליח מי יודע מה,

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:33

      ופייגלין עדיין לא התחיל את הסרט שלו בשלטון, אז למה שכבר ירד מהסרט?
      זה דוקא נשמע סרט מעניין שעוד לא ניבינו!

  • 37.

    תמשיכו לצרוח, תמשיכו לנבוח

    רות מאור , 15/03/09 19:12

    מי שאיבד את בית שני היו הסיקריקין - ומי שיאבד את בית שלישי - יהיה הימין.
    בהצלחה

    • סתם משועממת.. (ל''ת)

      רועי, 15/03/09 19:22

      • סתם משעממת.

        mraric , 15/03/09 20:56

        חברת מר"ץ , למה ציפית?

  • 36.

    מה לעשות שהשמאל הורס את המדינה...

    jecki, 15/03/09 19:06

    ככה זה תמיד היה, רק בימין לשלטון.

  • 35.

    כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

    כל הכבוד פייגלין., 15/03/09 18:43

  • 34.

    כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

    כל הכבוד פייגלין., 15/03/09 18:41

  • 33.

    כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

    כל הכבוד פייגלין., 15/03/09 18:41

  • 32.

    במדינה מתוקנת היית בכלא בשעה 15:30

    דמוקרטיה, 15/03/09 18:33

    * ההתנתקות עברה הצבעה בממשלה ברוב קולות.

    * ההתנתקות עברה בהצבעה בכנסת ברוב קולות.

    * בג''צ דחה 11 עתירות נגד ההתנתקות.

    מעט מאד תהליכים התרחשו במדינה בהליך כל כך חוקי ודמוקרטי. קריאתך למרי אזרחי אינה אלא קריאה לאנרכיה. טוב עשה מנהיג הליכוד שהרחיק אדם מסוכן ואנטי-דמוקראט כמוך מהסיכוי להכנס לכנסת.

    • הצבעה של אנשי ממשלה שגנבו את קולות הבוחרים

      למה ל'דמוקרטים' סדנדרטים כפולים?? למה???, 15/03/09 18:40

      העם לא מטומטם... ממשלה ימנית חזקה הולכת לתקן את טעויות השמאל הנוראיות! אה איזו רווחה!

    • אתה חוצפן ובעל זיכרון של יתוש

      שלום כלפה, 15/03/09 19:04

      להזכיר לך שהתבצע משאל בקרב עשרות אלפי מתפקדי הליכוד כששרון אמר שהוא יכבד כל תוצאה,ומה קרה? הרוב המוחלט התנגד לגירוש והדיקטטור לא שם קצוץ,וכך גם הבג''ץ שלך לא שם קצוץ על ההצבעה האמיתית והדמוקרטית הזו,בקרב רוב העם סובל בג''ץ מחוסר אמון קיצוני ולא יפלא הדבר כשבג''ץ עצמו הוא עבריין אין פלא שמולאנים כמוך המבקשים להביא חורבן על העם הזה נסמכים עליו,אתם גם תוקפים את ביבי על כוונתו להקים ממשלה ''צרה'' בת 65 חברי כנסת,אך לא הפריע לך ולחבריך שיצחק רבין הביא לאישור הכנסת את הסכם הדמים הארור המכונה אוסלו ברוב של 61 חברים כשהוא נותן שוחד בצורת משרד האנרגיה לסוחר הסמים גונן שגב ומיצובישי לגולדפרב ששניהם באו ממפלגת צומת שהתנגדה לחלוטחן לאותו הסכם ארור,יוצא שרבין העביר הסכם גורלי מר ונמהר ע''י שוחד ומרמה,וגם אתה וחבריך וגם בג''ץ קיבלתם את השקר הזה בלי שום בעיה,אז לסיכום אותך ואת חבריך צריך להכניס לכלא ולא את משה פייגלין,וההיסטוריה תבוא איתכם חשבון בקרוב

      • בנתיים הכנופיות של מרכז הליכוד לא מקבלים החלטות לגורל המדינה (ל''ת)

        דמוקרט, 15/03/09 19:54

      • לא. הוא פשוט שמאלן פאשיסט, שיש לרחם עליו. יש כאלה שמעריצים כוח

        יואב , 15/03/09 23:01

        ושונאים צדק.

        קל לזהות אותם: הם מצביעים לקדימה או לליברמן.

    • דמוקרטיה??!!

      רועי, 15/03/09 19:29

      מאמר של פייגלין:

      בכינוס מרכז הליכוד האחרון הכריז בנימין נתניהו על כוונתו להקים מיד לאחר היבחרו ממשלת אחדות רחבה. הליכוד נמצא עכשיו בתנופת ניצחון שקשה לזכור כמותה. בתוך כשבועיים, עבר הליכוד ממצב של שוויון מול קדימה, להובלה בפער דו-ספרתי. את האות לזינוק בסקרים נתנה הצטרפותו של בני בגין, ושיטפון ה''כוכבים'' שהוביל נתניהו אל תוך הליכוד יצר דינמיקה מצוינת. אולם הניצחון הצפוי אינו המטרה. הניצחון הצפוי הוא כלי להגשמת המטרה. וכשמדברים על ממשלת אחדות, הניצחון בבחירות עלול להתברר (שוב) כניצחון פירוס.

      האם מישהו זוכר מנהיג ממפלגת העבודה או קדימה, שדיבר על ממשלת אחדות קודם לבחירות? הרי גם כשהם מנצחים על חוט השערה, הם לא מעלים על דעתם לפנות לליכוד ולצרפו אל שולחן הממשלה. ולעומת זאת, מאז המהפך הראשון כשצירף הליכוד לממשלה את משה דיין ועזר וייצמן, נדמה כאילו אין זה משנה כמה גדול ומשמעותי יהיה הניצחון, הליכוד איננו ראויים לשלוט ללא השגחה פנימית וצמודה של השמאל.

      עלינו להשתחרר מן הסינדרום הזה, להעז ולעמוד על רגלינו. הציבור אינו בוחר בנו כדי לקבל שוב את אהוד ברק במשרד הביטחון. הציבור בוחר בנו כי הוא רוצה את ציפי לבני בחוץ – לא במשרד החוץ.

      עיקור הדמוקרטיה
      אבל יש גם היבט עמוק יותר, מהותי יותר, לכל העניין הזה של ממשלת אחדות – היבט שאינו נוגע כלל למאבק האידיאולוגי המתנהל בישראל. ממשלת אחדות משמעותה עיקור הדמוקרטיה ממשמעותה.

      מה היה קורה אילו מנהלי תנובה ושטראוס היו מתאמים ביניהם את מחירי היוגורט? בשם האחדות כמובן... כל המילים היפות לא היו עוזרות למנהלים שהיו נתפסים בסוג כזה של עבירה, משום שזו לא ''אחדות'' – זהו קרטל. הממונה על ההגבלים העסקיים קיים בעיקר כדי למנוע את הדבר הזה.

      בנימין

      נתניהו מבין טוב יותר מכל מתחריו את חשיבותו של שוק חופשי במשטר דמוקרטי. נתניהו צריך להבין שעם כל חשיבותה של התחרות החופשית בשוק הכלכלי, חשיבותה של התחרות החופשית ב''שוק'' הרעיונות, עוד גדולה פי כמה.

      דמוקרטיה יכולה להוסיף ולהתקיים גם כשהשוק החופשי מוגבל בצורה זו או אחרת. דמוקרטיה אינה יכולה להוסיף ולהתקיים כשספקי הרעיונות הגדולים, כלומר המפלגות הגדולות, עושות ביניהן קרטל ומעקרות את שוק הצרכנים – כלומר הבוחרים, מכל משמעות.

    • אתה מתכוון במדינה דיקטטורית

      יהודי, 15/03/09 19:30

      נמאס עם זה שהשמאל חושב שיש לו בלעדיות על האמת. באיזה מדינה בדיוק יכניסו מישהו לכלא על מאמר שכתב? (חוץ מאירן)

    • צודק לגמרי (ל''ת)

      אזרח, 15/03/09 19:49

    • כמה הערות: (ל''ת)

      זיכורן לקוי יש לך אתה..., 15/03/09 21:19

    • כמה הערות:

      זיכרון לקוי יש לך, 15/03/09 21:27

      הגירוש עבר ברוב קולות בממשלה לאחר ששרון פיטר את השרים שהתנגדו לתכנית בצורה אנטי דמוקרטית לחלוטין.

      הגירוש עבר בכנסת לאחר שלחברי ליכוד שהיו במקומות נמוכים מאוד (33) הובטחו תפקידים בכירים (ממלא מקום ראש הממשלה) כדי שיצביעו בעדה.

      בג''ץ הוא ממש לא ראיה לצדק, חוק או כל דבר אחר שדומה לו. הוא האנטי תיזה של כל הדברים האלו בדמוקרטיה, ולראיה: מי בחר בהם במדינה דמוקרטית ונאורה זו? אתה? אני? לא ולא, אהרון ברק!!! זה אינו בית משפט לחוקה בעל לגיטימיות בנושאים פוליטיים- זהו בית מפשט פוליטי שמנוהל כמו מפלגה לכל דבר.

      הנה כמה עובדות ששכחת...
      המצע של הליכוד- ושרון כידוע לא נבחר, אלא הליכוד נבחר, לא היתה בחירה ישירה בבחירות האלו- שולל מכל וכל את הזוועה שנעשתה.

      במשאל מתפקדי הליכוד, שאותו שרון התחייב לקבל- הפסיד שרון ברוב מוחץ של 20%!!!

      בהצבעת המתפקדים, שוב הפסיד שרון בהצבעה על הקמת ממשלת אחדות עם העבודה כדי ליישם את התכנית.

      מי שאנטי דמוקרט הוא בג''ץ. מי שאנטי דמוקרט הוא השמאל שלא מוכן שבית המשפט ייצג את כל העם ולא רק אותו. (הבאתם את האמון בבג''ץ לפחות מ-50% במדינה דמוקרטית זה חסר תקדים לחלוטין!!)
      הבאתם את מדינה ישראל לטופ-10 במדד השחיתות בעולם המערבי.
      כל הכבוד לשמאל ולנציגיו. את הפרס- חופשה חלומית בת כמה שנים במעשיהו עתידים לקבל בצוותא אולמרט, הירשזון והנגבי בקרוב.
      אז מי פה מסוכן ולא דמוקרט??

      • נכון, אבל גם אם ההליכים היו חוקיים עדיין הגירוש היה פשע נגד האנושות

        יואב , 15/03/09 23:02

        ומעשה מתועב, בלתי אנושי ובלתי מוסרי בעליל.

        יש להעמיד לדין את המשתתפים בגירוש על פי חוק שיקרא החוק לעשיית דין בפושעי הגירוש.

    • גם השואה עברה בממשלה ובפרלמנט ובבג"ץ הגרמני ברוב קולות

      gilberet , 15/03/09 22:15

      באם כל פקודה שעוברת ב"רוב קולות" והיא חוקית ודמוקרטית היא כזו שחייבים לבצע?

    • אתה נאור ודמוקרט בערך כמו פוטין.

      יואב , 15/03/09 23:00

      הגירוש הנתעב היה פעולה פאשיסטית שמבצעיה ראויים לעמוד לדין פלילי בבית משפט, כחוק.

    • זהירות פאשיזם.

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:35

      האמירה שהחוק מעל הכל היא שטותית, ויותר מכך מסוכנת.
      אם היה חוק להרוג את אמא שלך היית הורג?
      אם לא אתה פורע חוק ואם כן אתה מנוול ובהמה.

  • 31.

    המגילה מלמדת איך צריך לנהוג בחמאס ובכל הקוראים להשמדת ישראל

    פייגלין פיספסת את העיקר, 15/03/09 18:03

    ''וַיַּכּוּ הַיְּהוּדִים בְּכָל-אֹיְבֵיהֶם, מַכַּת-חֶרֶב וְהֶרֶג וְאַבְדָן; וַיַּעֲשׂוּ בְשֹׂנְאֵיהֶם, כִּרְצוֹנָם. ו וּבְשׁוּשַׁן הַבִּירָה, הָרְגוּ הַיְּהוּדִים וְאַבֵּד--חֲמֵשׁ מֵאוֹת, אִישׁ.''
    ''וַיִּקָּהֲלוּ היהודיים (הַיְּהוּדִים) אֲשֶׁר-בְּשׁוּשָׁן, גַּם בְּיוֹם אַרְבָּעָה עָשָׂר לְחֹדֶשׁ אֲדָר, וַיַּהַרְגוּ בְשׁוּשָׁן, שְׁלֹשׁ מֵאוֹת אִישׁ; וּבַבִּזָּה לא שָׁלְחוּ, אֶת-יָדָם. טז וּשְׁאָר הַיְּהוּדִים אֲשֶׁר בִּמְדִינוֹת הַמֶּלֶךְ נִקְהֲלוּ וְעָמד עַל-נַפְשָׁם, וְנוֹחַ מֵאיְבֵיהֶם, וְהָרוֹג בְּשנְאֵיהֶם, חֲמִשָּׁה וְשִׁבְעִים אָלֶף''
    אילו בעופרת יצוקה היו נהרגים שבעים וחמשה אלף אנשי חמאס, לא היה נורה יותר שום קסאם...

  • 30.

    פיגל'ה ודומיו

    אודי, 15/03/09 17:59

    הם מחרחרי הריב ומהרסי מדינת היהודים.
    הם אלה שיביאו חורבן על עם ישראל ועל מדינת ישראל אם לא נשכיל כולנו להתאחד ולהורידם מעל במת ההסטוריה.
    היו לנו כבר כאלה בעבר הרחוק מאוד והם אלה שהוליכו אותנו בסופו של דבר לגלות ממנה שבנו במאה הקודמת.
    פיגל'ה וחבריו יביאו למלחמת אחים.
    מלחמת האחים הזו כבר כאן אבל הפעם הטובים ינצחו ולא הזויי הימין שהדרך היחידה לטפל בהם היא תרופתית.

    • צודק ! (ל''ת)

      אוסישקין, 15/03/09 18:23

    • אתם הטובים?הצחקת אותי יה הורס ומחריב

      כלפה שלום בן גוריון, 15/03/09 19:06

      להזכיר לך שהתבצע משאל בקרב עשרות אלפי מתפקדי הליכוד כששרון אמר שהוא יכבד כל תוצאה,ומה קרה? הרוב המוחלט התנגד לגירוש והדיקטטור לא שם קצוץ,וכך גם הבג''ץ שלך לא שם קצוץ על ההצבעה האמיתית והדמוקרטית הזו,בקרב רוב העם סובל בג''ץ מחוסר אמון קיצוני ולא יפלא הדבר כשבג''ץ עצמו הוא עבריין אין פלא שמולאנים כמוך המבקשים להביא חורבן על העם הזה נסמכים עליו,אתם גם תוקפים את ביבי על כוונתו להקים ממשלה ''צרה'' בת 65 חברי כנסת,אך לא הפריע לך ולחבריך שיצחק רבין הביא לאישור הכנסת את הסכם הדמים הארור המכונה אוסלו ברוב של 61 חברים כשהוא נותן שוחד בצורת משרד האנרגיה לסוחר הסמים גונן שגב ומיצובישי לגולדפרב ששניהם באו ממפלגת צומת שהתנגדה לחלוטחן לאותו הסכם ארור,יוצא שרבין העביר הסכם גורלי מר ונמהר ע''י שוחד ומרמה,וגם אתה וחבריך וגם בג''ץ קיבלתם את השקר הזה בלי שום בעיה,אז לסיכום אותך ואת חבריך צריך להכניס לכלא ולא את משה פייגלין,וההיסטוריה תבוא איתכם חשבון בקרוב

    • דתי נחיתי.. תלמד קצת גאווה יהודית מפייגלין.. (ל''ת)

      רועי, 15/03/09 19:20

    • אתה צודק...

      רועי, 15/03/09 19:32

      עוד לא כולם נהרגו כאן...
      נשארו עוד קצת..

    • הרצון שלך למלחמת אחים

      דנה.ג. , 16/03/09 23:34

      הוא הבעיה הכי גדולה. השנאה שלך יכולה להחריב את ישראל נקווה שלא יתאפשר לך לבצע את רצונך.

  • 29.

    משה פייגלין איפה עמדתה בכפר מיימון?(זוכר)

    jak , 15/03/09 17:58

    בושה היום לדבר על ההתנתקות.
    כשכולם עמדו לשעת השין בכפר מימון ומועצת יש"ע התקפלה איפה אתה מר פייגלין עמדתה?

    • כבר אז פייגלין ידע שזה לא טוב... (ל''ת)

      lockcard , 15/03/09 18:35

    • יצאה אז חוברת מית מדרשו של פייגלין שביכו על מה שנעשה שם (ל''ת)

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:37

  • 28.

    אף פעם לא קראתי כך את המגילה! כל הכבוד

    חנה, 15/03/09 17:50

    יישר כוח לפייגלין על רעננות המוח שיכול לראות דברים חדשים בדברים ישנים.
    זה כל כך נכון - עד שזה דוקר בלב.

    • חנהל'ה התבלבלה

      אודי, 15/03/09 18:02

      אבל זה לא ממש מפתיע. חנהל'ה תקשיבי: אין קשר בין דברי פיגל'ה לבין רעננות ובוודאי שלא רעננות מוח.
      ואת טוב תעשי אם תעסקי בדברים בהם מוחך ה''רענן'' יכול לעסוק ואל תשחקי במגרש של הגדולים.
      זה שקנית מחשב ,לא אומר שאת יכולה להשתמש בו יותר מאשר לגלוש באתר של
      ''בית רבקה''......

      • אודי חמודי....?!.....?!.....?! (ל''ת)

        רועי, 15/03/09 19:56

      • שוביניסט

        דנה.ג. , 16/03/09 23:36

        די לחזירים שוביניסטים מתנשאים וחסרי חשיבות !!!!

      • חצופי אודידי חמודי פשושי (ל''ת)

        אלי ירושלמי , 17/03/09 01:38

  • 27.

    מי טומן את הראש בחול? ההתנחלויות הורסות את החלום הציוני

    אורן האתאיסט , 15/03/09 17:45

    פייגלין לא מבין דבר כזה פשוט. קרא בבקשה את מאמרו של בן-דרור ימיני מלפני יומיים, ותבין!

    • הכינוי שבחרת לעצמך כבר אומר הכל

      ברוך המאמין, 15/03/09 18:03

      אין לך סיכוי להבין את דבריו של פייגלין אם את לא מבין אפילו קצת מה אנחנו עושים כאן.

      • וואו... מה אתם עושים... חבורת גזענים שקוראים לעצם יהודים. (ל''ת)

        עופרר, 15/03/09 18:22

    • אפילו ימיני עצמו לא מבין את ה"מאמר" שלו... (ל''ת)

      איציק המרכז , 15/03/09 18:20

    • כל אחד והחלום שלו

      דנה.ג. , 16/03/09 23:38

      החלום הציוני היה לבנות ישובים בארץ , החלום של ממשיכי הציונות לכאורה הוא להרוס יישובים מחלקים מארץ ישראל, זה הבדל גדול מאוד!!

  • 26.

    על זכרון והשכחה.

    זכי, 15/03/09 17:38

    הכותב הנכבד מונה את חטאיו של שרון והשמאל ומשווה לאחשורוש.הוא רק שכח לציין שבהצבעה על ההתנתקות רוב נציגי הליכוד הצביעו בעד.ואם היו מצביעים ההפך ההתנתקות לא היתה יוצאת אל הפועל.מי לידינו יתקע שבבוא שעת הצבעה שוב לא יורמו האצבעות של נציגי הליכוד בעד התנתקות? והאם אחרי הצבעה שכזאת פייגלין ישאר בליכוד?

    • אם כבר זיכרון ושכחה

      אחשוורוש, 15/03/09 18:08

      צריך לזכור שפייגלין הערעם את הקשיים הגדולים ביותר על שרון כשכפה עליו להתבזות בצורה שבה נאלץ להתמודד עם משאל המתפקדים שארגן פייגלין. פייגלין בכלל האכיל את שרון מרורים בזמן הגירוש והוא היה יעיל הרבה יותר מכל המחאות. הסיבה שלא הצליח הייתה כיוון שלא היה לו מספיק כח במרכז הליכוד.

    • פיגלין בא לליכוד בדיוק בגלל זה - להוציא ממנו את מחלת קדימה. (ל''ת)

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:40

  • 25.

    פייגלין (ל''ת)

    א, 15/03/09 17:07

  • 24.

    לשמאל מותר לרצוח (אלטלנה) אנשים שקופצים לים ולהצדיק את עצמו אחר כך (ל''ת)

    האמת, 15/03/09 17:01

    • גם אם היום תבריח נשק ותסרב להוראות -המשטרה תירה בך (ל''ת)

      גונג , 15/03/09 17:15

      • אין לך מושג מה אתה אומר

        דנה.ג. , 16/03/09 23:41

        כנראה שאתה לא ממש מבין מה קרה באלטלנה אחרת לא היית מדבר ככה, ואני שופטת אותך לכף זכות על חוסר ידע ולא על תמיכה בשפיכות דמים יהודית

      • הבעיה שהמשטרה מינתה את עצמה. למה לאצ"ל אסור ולהגנה מותר?

        אלי ירושלמי , 17/03/09 01:41

        זו הבעייה הקבועה של השמאל. הוא מנכס לעצמו את האמת והחוק ואחר כך כל מי שעושה אחרת הוא פושע.

    • בעיה בהבנת הנושא

      אזרח וותיק יליד הארץ, 15/03/09 17:42

      לא יעזור שחזור ההסטוריה...הרוצחים היו תמיד הטרוריסטים של אצ'ל לח'י וברית הבריונים.שרצחו ילדים ונשים של חיילים בריטים, והרגו ללא רחמים ערבים בדיר יאסין וקיביה ..וחלקם והיו אותם אלה שהיו באונית מבריחי הנשק ''אלטלנה''

      • ומה עם חברי השומר הצעיר שהתיישבו בשטח כבוש שתושביו גורשו

        אפרים, 15/03/09 21:06

        כמו קיבוץ סאסא היושב על אדמות נטבחי/מגורשי הכפר הערבי סעסע, המצוי בשטחים הכבושים של המדינה הפלסטינית (כמו שאר שיטחי הגליל, ואדי ערה, המשולש, נהריה, עכו, יפו, לוד, רמלה, אשקלון ובאר שבע.

        צבועים - נמאסתם.

        • שכחת את שייח מוניס (ל''ת)

          אלי ירושלמי , 17/03/09 01:42

    • שקר! האצ''לניקים ירו ראשונים בחוף ויתקין והרגו חייל צה''ל!

      אל תעלה נא, 15/03/09 18:39

      שלמה נקדימון, דוברו של ראש הממשלה מנחם בגין ז''ל מציין זאת במפורש בספרו ''אלטלנה''.

      נסה לשקר קצת יותר מוצלח!

      • מצד אחד התשקורת הסמאלנית תמיד משקרת

        רות מאור , 15/03/09 19:14

        מלבד כשאנשיה אומרים את מה שאתה מאמין בו? ככה זה עובד?

        • הנה כך בדיוק נפלה מר"ץ לארבעה מדטים ודרכה לפרידה מעולמנו סלולה.

          mraric , 15/03/09 20:58

          את מדברת לקירות אם עדיין לא תפסת , איש לא מקשיב ואף אחד לא מעוניין להקשיב.

      • בויתקין הכן היו יריות לצערנו משני הצדדים אבל זה מתיר לירות לאחר מכן?

        האמת מגיב ללעז, 15/03/09 22:01

        אלו העובדות
        1.אצ''ל הסכים להעביר 80 אחוז מהנשק הכל כך חיוני לידי ההגנה (כל המערכה על ארץ ישראל הייתה נראת אחרת)
        2. 20 אחוז מהנשק הוא דרש שיגיע לירושלים בעיקר כדי לכבוש את הרובע היהודי שהופקר בכוונה תחילה ע''י שאלתיאל ראה העובדה שהפלמ''ח נכנס לרובע ולאחר מכן קיבל פקודה להתפנות (דבר שעוזי נרקיס ז''ל לא סלח לעצמו)
        3. אלטלנה בכוונה עלתה על שרטון ואז רבין הפציץ אותה לאחר שאנשיה קפצו לים המשיכו לירות על אנשים בים (משהו שהשמאלנים החביבים לא מוכנים שיעשו לערבים ורוצחים אבל לאחים ימניים זה תותח קדוש)
        אז אך אתה בצביעות האופיניית כל כך של השמאל טוען לשקר תתבייש

        • מי שמבריח נשק -יורים עליו . ככה זה . (ל''ת)

          גונג , 16/03/09 11:04

  • 23.

    סירוב פקודה המוני הוא תום מדינת ישראל

    ניר י-ם, 15/03/09 16:40

    ומדינת ישראל חשובה הרבה יותר מזכותם למגורים של 9000 איש.

    המדינה תמשיך להתקיים גם אחרי גירושם של אלה, היא לא תוכל להמשיך להתקיים לאחר סירוב פקודה המוני.

    את הכמיהה שלך למדינת הלכה, בה דברים מתבצעים לפי הדת בלבד, ולא לפי חוקי המדינה - אתה יכול לקחת ולעבור איתה לכל מדינה דתית פונדמנטליסטית אחרת (בין אם היא מוסלמית, נוצרית או בודהיסטית). בישראל פועלים עפ''י חוק, גם אם הוא לא מוצא חן בעיניך.

    תודה לאל שאתה לא בכנסת, לא צריכים אנשים כמוך בקרב מקבלי ההחלטות.

    • תקרא שוב את המאמר..

      רועי, 15/03/09 19:19

      בדיוק לאלה כמוך הוא נועד.
      קח את האמת ממי שאמרה.

    • חבלשלא קראת לפני שהגבת. אולי היית לומד משהו. (ל''ת)

      יואב , 15/03/09 23:03

    • אף אחד לא דיבר על 9000 איש.

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:44

      אתה משיב על טענות שלא נטענו. פייגלין טוען טענות ממלכתיות ולא סקטוריאליות!!!

  • 22.

    מאז ומעולם לא עשה הימין רע לאיש. השמאל מחריב חיים של אלפי יהודים חפים (ל''ת)

    מפשע. הפסיד 2 מלחמות לטרור והורס את ישראל., 15/03/09 16:37

    • את שתי המלחמות עשה אולמרט איש בית"ר בתמיכת הימין .

      גונג , 15/03/09 17:04

      נכון שעבורכם הימין הקיצוני כל מי שמעלה את המילה -הסכם שלום -על דל שפתיו מיד נחשב שמאלני

      אך


      אולמרט -חניך בית"ר
      לבני -חניכת בית"ר

      • זה שפעם הם היו אנשי ימין לא אומר כלום על היום

        אחשוורוש, 15/03/09 18:10

        אבל זה כן אומר שפייגלין צודק בתפיסה שלו שימין חילוני לא מחזיק מעמד אם אין לו אמונה.

      • המלחמות היו צודקות, וטובות (לטובת האונושות ולרעת הרעם בעזה).

        אלי ירושלמי , 17/03/09 01:46

        המוסר שלנו לא צריך להיות תמיד מלחמה = רע.
        כי מינוס ועוד מינוס שווה פלוס.
        מלחמה ברע = טוב.

      • מה הוא היה - לא אומר כלום. רבין היה ילד בן 12 - זה אומר שהוא נשאר כזה?

        פה, 21/03/09 17:25

        אל תהייה מגוחך.

        זה שהוא היה ימני ועבר לשמאל ואז הביא לשתי מלחמות, רק מרמז כמה שהשמאל הוא כשלון.

  • 21.

    מה שחשוב זה שפייגלין שוב צדק בקשר לביבי שעבד שוב על הימין בעיניים ורץ (ל''ת)

    לציפי כדי להכנע לערבים שוב. די ביבי! די!!!, 15/03/09 16:22

  • 20.

    יש הבדל אחד היום השמאל רוצה בחורבן יישובים וחורבן חיי יהודים (מתנחלים) (ל''ת)

    ולכן בשביל השמאל חורבן זה טוב., 15/03/09 16:20

    • הימין הקיצוני =ס י ק ר י ק י ם גורמים לחורבן הבית השלישי

      מקורות-, 15/03/09 16:25

      קיצוניים מטורפים משיחיים גולדשטיינים ועמירים
      אנשי הרס דם חורבן ותמרות עשן

      • השמאל- קדימה עבודה מר''צ החריבו את ישראל, הפסידו 2 מלחמות והרסו חיים של (ל''ת)

        אלפי יהודים. הימין אל עשה רע לאיש., 15/03/09 16:36

        • איש ימין קיצוני ירה בגבו של ראש ממשלה ישראלי נבחר (ל''ת)

          גונג , 15/03/09 17:05

          • דווקא חשבתי שזה היה המאבטח שירה ברבין מלפנים. (ל''ת)

            וייזתא, 15/03/09 18:11

          • מדובר בתושב הרצליה בודד. את חורבן ישראל, כשלון 2 מלחמות, טרנספר אלים (ל''ת)

            ליהודים עשה השמאל -עבודה מר''צ קדימה! חורבן!!!, 15/03/09 21:08

      • הבית השלישי?

        יותם, 15/03/09 17:57

        פספסתי משהו לאחרונה?
        איפה הוא?

        בפעם האחרונה שבדקתי הייתה פקודת שליהודים אסור לעלות להר הבית.

        • "הבית השלישי "הכוונה לישוב היהודי בארץ ישראל בור ועם הארץ (ל''ת)

          גונג , 15/03/09 20:33

      • השמאל לא צריך רוצחים בודדים.

        אלי ירושלמי , 17/03/09 01:47

        יש לו את הצבא בגוש קטיף ואת היס"מ בעמונה...

  • 19.

    יבורך פייגלין על המאמר הנאה. מי עוד כותב כך? בשמאל וודאי שלא. (ל''ת)

    פייגלין צריך להחליף את ביבי עוד היום., 15/03/09 16:19

  • 18.

    ההתנתקות

    חגי, 15/03/09 16:19

    ההתנתקות היתה הפשע הגדול ביותר שיהודים ביצעו ביהודים בחסות הבג''ץ, התשקורת, הצבא והמשטרה של היהודים.

  • 17.

    גם לפקודה לצאת למלחמת לבנון השניה קראתם לסרב

    מוטי, 15/03/09 16:16

    אדון פואה, חבר סיעתו של פייגלין קרא לחיילים לסרב לצאת למלחמת לבנון השנייה.
    פייגלין מעולם לא הסתייג מקריאתו ושתיקתו כהסכמה.
    במדינה היהודית שפייגלין מנסה לשווק לנו הוא בעצמו היה נסקל למוות על בגידה.

    כנראה שלדעת פייגלין, כל פקודה שלא באה ממנו או ישר מהקדוש ברוך (שכידוע עובד אצל פייגלין). היא פקודה בלתי חוקית (לחוקי פייגלין) בעליל.

    • אולמרט אמר שניצחון על החיזבאלה יתן לו גליטימציה להתנתקות ביו''ש

      מלחמתת לבנון היתה גחמה של אולמרט, 15/03/09 17:55

      דברי אולמרט שמטרת מלחמת לבנון היא להביא להתנתקות ביו''ש, הפכו אותה לראויה לסירוב.

      • שקר וכזב

        מוטי, 15/03/09 19:16

        אולמרט מעולם לא אמר שמטרת מלחמת לבנון היא להביא להתנתקות.
        כאשר שאלה אותו כתבת עויינת (התשקורת העויינת כמו שאוהבים אצלכם לאמר) האם המלחמה הזו היא לא ההוכחה שההתכנסות היא שגוייה, הוא אמר לה שדעתו רק מתחזקת בעקבות המלחמה.
        אולי אולמרט היה צריך לענות תשובה אחרת אבל להגיע מהתשובה הלגיטימית שלו לכך שהסיבה למלחמה היא ההתכנסות זה שקר וכזב.

        נו טוב...

        האמת מעולם לא הייתה חשובה לאנשי ה''מנהיגות היהודית''.

        • אל תשכתב את ההיסטוריה

          gilberet , 15/03/09 22:20

          אולמרט אמר מפורשות שמלחמת לבנון השניה תוביל להתכנסות

          • הנה הציטוט המדוייק

            מוטי, 15/03/09 22:48

            ''בראיון לסוכנות הידיעות ''אי-פי'', נשאל אולמרט על התחושה כי הלחימה ברצועת עזה ובלבנון מציבה קשיים בפני מימוש תוכנית ההתכנסות: ''אני אפתיע אתכם'', השיב ראש הממשלה, ''אני מאמין בכנות כי הופעת סדר חדש שיספק יותר יציבות ויביס את כוחות הטרור יסייע ביצירת הסביבה הנחוצה שתאפשר לי (...) ליצור מומנטום חדש בינינו לבין הפלשתינאים''. ''

            ועכשיו כאשר שמענו את הציטוט אני מבין שאתה וחבריך נגד להביס את כוחות הטרור במידה ואולמרט חושב שזה יעזור לו ליצור מומנטום ביננו לבין הפלסטינאים.

            ואיפה אתה שומע מדבריו שהמלחמה הייתה כדי לקדם את תוכנית ההתכנסות ולכן צריך לסרב לצאת אליה?

            הפנאטיות פשוט אוכלת לאנשים את המוח.

            • מתוך גלובס

              יואב , 15/03/09 23:58

              נצחון ישראל בלבנון ייתן תנופה חדשה לישראל, כדי לסיים את ההיפרדות מהפלשתינים, על-ידי פינוי רוב היישובים באזור יהודה ושומרון. כך אמר היום (ד') היום ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בראיון לכתבי סוכנויות הידיעות הזרות.

              ככל הנראה הציטוט שהבאת למעלה היה רק חלק ממה שנאמר. קל להביא מה שנוח לך ולהתעלם מהאמת.

    • נכון, פייגלין נועז, אולי מדי.

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:49

      אבל הוא חזה את תוצאות המלחמה לפני תחילתה!!
      את כל מה שהופתענו לגביו ואת כל ועדת וינוגרד!!!
      לכן הם קראו לסרב!!

  • 16.

    הייתי שם כשב''ח

    בן ציון, 15/03/09 16:11

    קיימת דינמיקה אצל השמאל אשר שום טיעון הגיוני או מוסרי לא יעזור , הם בשלהם ועל מנת לחזק את טענותם הם תמיד יראו בצד הישראלי אשם כך ותשהקונספציה שלהם לא יכולה לפול במילים אחרות השמאל לא נותן לעובדות המציאות לבלבל אותו . יחד עם זאת אין לי דעה מגובשת בנושא סירוב פקודה בצהל יש טיעונים לכן ולכן אחד הפשעים של הממשלה להציב את הדילמה האיומה בפני חיילים בשירות חובה גם אם הוחלט לגרש יהודים היה צורך שהמשטרה תבצע זאת ולא הצבא
    אישית אני מאבד את האופטימיות באשר לקייומה של מדינת ישראל בקצב הזה ומקווה שעם ישראל ישרוד את עריצות בג''ץ ויצליח להחזיר את השילטון לעם .

    • בן ציון לא גירשו איש (בספרד גירשו!) , החזירו מסיגי גבול אזרחים (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 15/03/09 19:38

      • ועוד איך גירשו אנשים בכח מבתיהם

        gilberet , 15/03/09 22:20

        אל תיפה את הפשע

    • כל הכבוד. עליך לדעת כי גירוש הינו פשע נתעב המוכר כפשע נגד האנושות

      יואב , 15/03/09 23:06

      ומנוגד לכל רגש אנושי בסיסי. לכן, אדם שלא סירב לפקודה הפושעת ביצע פשע נורא. אין זה משנה אם הפושע הוא שוטר, חייל, או אזרח. פשע כזה הוא מסוג הפשעים עליהם נידונים הפושעים בהאג.

  • 15.

    כל ינשופי הימין הנכלוליים מיד יצרחו כאן בטירוף (ל''ת)

    סבלנות ., 15/03/09 16:07

  • 14.

    מסתבר שgilberet,הוא זבוב טפש וחסר בינה (ל''ת)

    בוחן פתע, 15/03/09 16:04

  • 13.

    העיפו אותך מהליכוד כמו טמבל

    קק, 15/03/09 16:03

    וזה לא כמו

  • 12.

    זו היתה פקודה מ צ ו י נ ת . הכיבוש משחית את עם ישראל. (ל''ת)

    זו האמת ., 15/03/09 16:02

    • ירי טילים על מיליון ישראלים משחית את ישראל! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 15/03/09 16:28

    • א''י שייכת לעם ישראל - אז מספיק כבר עם סיסמת ה''כיבוש''

      עוד פעם כיבוש?, 15/03/09 16:58

      צריך להפסיק להתבייש לומר שא''י שייכת לנו ולא לערבים. מרוב הומניות לאוייבים שלנו, אנחנו מאבדים את הלגיטימציה לשבת גם בתל אביב

      • זו זכות שלא ניתן לממש את כולה בלי לבצע פשעי כיבוש ניצול ודיכוי . (ל''ת)

        גונג , 15/03/09 17:10

      • הארץ לא שייכת....

        ישראלי, 15/03/09 17:35

        אנחנו שייכים לארץ היא אינה שייכת לאיש. לא ליהודים ולא לערבים. אנחנו, בני הארץ הקדושה,שייכים לה כפי שבניה של אם שייכים אליה ולא ההפך. זוהי חוסר ההבנה הבסיסית של הימין בכל העניין. אתם חושבים שבגלל שכתוב באיזה ספר בן 4000 שנה שהארץ שייכת לנו אז הכל סגור. אנחנו שייכים לארץ מכיוון שנולדנטו כאן וכך גם תושביה הערבים. שמה של הארץ אינו משנה- פלסטין או ישראל, אר המהות שלה- ארץ קדושה אשר בניה קדושים. כל אותם יהודים שיש בידיהם האפשרות לעלות לארץ ואינם מנצלים אותה הם חוטאים בני חוטאים
        !!!!

        • גם רוב תושבי גוש קטיף נולדו שם (בני ה-30 ומטה מהווים את רוב האוכלוסיה)

          אפרים, 15/03/09 20:59

          אם אפשר להעביר אנשים שנולדו בגוש קטיף לחולות ניצנים, אז אפשר גם להעביר אנשים שנולדו בחיפה לואדי ערה.

      • גם בתנ''ך כתוב שיהושוע כ-ב-ש את הארץ... (ל''ת)

        הפוסל במומו פוסל, 15/03/09 18:59

        • יהושעו בן נון ביצע פשעי מלחמה -מה לעשות. (ל''ת)

          גונג , 15/03/09 20:35

          • גם האמריקאים ביצעו פשעי מלחמה באינדאנים - מה הקשר

            gilberet , 15/03/09 22:22

            כל העמים בעולם כבשו עמים אחרים משחר ההיסטוריה וזה היה בסדר
            רק לנו היהודים זה אסור?

      • על סמך מה אתה טוען על בעלות בקרקע ?עפ''י ספר מיתולוגיה הקרוי תנ''ך? (ל''ת)

        מלך כוזר, 15/03/09 19:36

        • הספר הזה מקובל על כל העולם חוץ ממך (ל''ת)

          gilberet , 15/03/09 22:23

  • 11.

    אתה לא יכול להכריז לעצמך מה לא חוקי-זה צריך באמת להיות לא חוקי (ל''ת)

    dd, 15/03/09 16:02

    • ומי יחליט?...מה ש''לא חוקי'' לאחד, הוא חוקי בהחלט לשני... (ל''ת)

      xx5, 15/03/09 16:20

    • ודאי שהוא יחליט! כל אחד צריך להחליט בעצמו!

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:52

      די לעבדות המחשבתית של אנשים שעושים כל מה שאומרים להם!!

  • 10.

    פחחח...''יצרנים''..חצי מהם היו מזכירים/פקידות/מפקחים/רבשצים (ל''ת)

    יעלה, 15/03/09 16:01

    • ומזכירים.פקידות.מפקחים.רבשצים מותר לגרש מבתיהם?

      gilberet , 15/03/09 22:24

      חפשי טיעונים יותר מוצלחים

    • חצוף! רבע מהתוצרת החקלאית של המדינה הייתה משם!! (ל''ת)

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:51

  • 9.

    כל הרעיון של ''פקודה בלתי חוקית'' הוא מפוקפק...מה ש''לא חוקי'' לאחד,

    דור שני, 15/03/09 16:00

    הוא חוקי בהחלט לשני...הגיע הזמן להיפטר מרעיון זה.
    אחרת כל חייל יחליט, והלך עלינו...

    ''אל תדאגו שתגיעו להאג כנאשמים...
    תדאגו שלא תגיעו לאושוויץ כקורבנות''

    • פקודה בלתי חוקית בעליל: פקודה שמנוגדת לערכי השמאל! (ל''ת)

      לימין המטומטם, 15/03/09 16:17

    • דור שני? כנראה לא הפנמת היטב מה קורה כאשר מבצעים פקודות בלי לחשוב (ל''ת)

      יואב , 15/03/09 23:07

    • כל הקטע שחייבים לשמור על החוק בלי סיבה הוא דבילי.

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:55

      תסלחו לי על הביטוי.
      למה שאני אעשה סתם דברים שמישהו אחר אמר?
      יש סיבה!
      כדי שנוכל להתקיים פה ביחד.
      אבל הסיבה הזו היא רק אחת מתוך מערכת השיקולים הכללית.
      אין כזה דבר שהחוק הוא מעל הכל!! זה מוסר של עבדים!!
      מתי פעם אחרונה נכנעתם לקפריזות של מישהו ככה סתם?

  • 8.

    כל כך נכון ומדויק... (ל''ת)

    gilberet , 15/03/09 15:56

    • אנשי ימין מתחילים לרטוט כמו ברווזים מחושמלים (ל''ת)

      פייגלין מעוות את המציאות, 15/03/09 16:00

  • 7.

    כל הרעיון של ''פקודה בלתי חוקית'' הוא מפוקפק...מה ש''לא חוקי'' לאחד, הוא

    דור שני, 15/03/09 15:54

    חוקי בהחלט לשני...הגיע הזמן להיפטר מרעיון זה. אחר
    כל חייל יחליט, והלך עלינו...

    ''אל תדאגו שתגיעו להאג כנאשמים...
    תדאגו שלא להכיע לאושוויץ כקורבנות''

  • 6.

    הוחלט ברוב קולות לעשות התנתקות מ'אילנה לוי' המטורפת (ל''ת)

    חוקי ונקי, 15/03/09 15:50

  • 5.

    פופוליזם זול

    איציק, 15/03/09 15:45

    ההתנתקות היתה לפני 3 שנים. היום כבר כולם מודים בטעות הנפשעת. אבל מכאן ועד לקרוא לפקודה לא חוקית הדרך ארוכה. הפקודה היתה רשעית, אכזרית מטומטמת והביאה רק נזק. אולם זהו המשטר הדמוקראטי - הדרג המדיני מחליט, מקבל את אישור הכנסת ומורה לרשויות לבצעו. אם החיילים יתחילו לסרב לפקודות שלא נראות להם - יגיע היום בו נושמד בקרב. בכלל מה נזכרת עכשיו? חסר עיניינים בוערים לכתוב עליהם?

    • חיילים תפקידם להילחם, כל פקודה שלא קשורה לזה י שלה פוטנציאל לאי חוקיות (ל''ת)

      gilberet , 15/03/09 15:58

  • 4.

    עבודה של התקשורת השמאלנית בדרך לחלק את ישראל לערבים בעזה ובישראל!~!~

    אילנהלוי , 15/03/09 15:45

    ברור שזה מעשה נבלה, לגרש עשרות אלפי יהודים מביתם למה? אמרו שזה למען שלום! דרך שלום, דרך!

    וכי בא לנו שלום?

    באה מלחמה ועוד מלחמה וישראל מותקפת טילים יום ולילה והחמאס עלה לשלטון ונהיה גרוע יותר!

    המדהים, שהשמאל בשלו, הם לא רואים את הנזקים של כל התהליכים הנוראים שלהם שהם קוראים לזה דרך שלום ורוצים להמשיך וגם ממשיכים בזה.

    עד שהציבור בישראל מתעורר להבין שרימו אותו.

    עד שהציבור בישראל הבין, מה זה בג"צ שלא מרשה להעביר מחבלים מעיר לעיר בשביל זכויות אדם עולמיות, ויהודים אישר לגרש מביתם ללא רחמים.

    כל יום עוקרים יהודים מביתם בארץ שלהם, וערבים בונים בכל הארץ וילות ללא רשיון ואף אחד לא מזיז אותם!

    הערבים בארץ נחשבים למיעוט, מיעוט שיש לו 80 מדינות מוסלמיות וערביות בעולם.
    וכל העולם רץ לסייע למיעוט הזה בעזה שקם ותוקף אותנו וכל הזמן בזכות השמאל שמרגל נגד העם היהודי בכל העולם משכנע מנהיגים ללחוץ על ישראל בגרוש יהודים ולא להתיר בניית התנחלויות בארץ שלנו. בארץ שלנו אסור לנו לבנות, הבנתם? של מי העבודה הזו הרעה?

    זה מראה לכם את התכנית של השמאל שמיוצגת גם בתקשורת, לאבד את המדינה היהודית בדרך לחלוקתה לערבים בעזה ולערבים בישראל וממה שנותר בברית ההתבוללות לחסל את העם היהודי.

    לפחות היטלר היה ישר יותר!

    • אילנהלוי ! מה חשבת שתשרצי באדמות הווקף ללא התנגדות? (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 15/03/09 19:32

    • היי! להירגע עם הסיום! (ל''ת)

      אלי ירושלמי , 17/03/09 01:59

  • 3.

    פייגלין ,אתה צודק בהחלט

    elrunner , 15/03/09 15:40

    אתה ימני לכן דעותיך לא מקובלות במדינת היהודונים.כאן חי עם ללא כבוד עצמי שמנסה להתחנחן על הגויים על חשבון הקרבת חרותו

    • פייגלין כמוך הוא סוג של מתנחבל קשקשן (ל''ת)

      מאחז ., 15/03/09 15:44

      • תענה לעניין סמאלן קטן (ל''ת)

        gilberet , 15/03/09 15:58

  • 2.

    הפקודה היתה חוקית מאוד . זה העניין . (ל''ת)

    גונג , 15/03/09 15:38

    • מה עושה פקודה חוקית?

      elrunner , 15/03/09 15:43

      אם היא לא מורלית ופוגעת בערכים הבסיסיים שעליהם נבנתה המדינה.

    • גם הנאצים בצעו פקודות "חוקיות" (ל''ת)

      gilberet , 15/03/09 15:59

      • יש לך בעיה עם החוק גילברט ? לך לכלא ותמתין להוראות אידיוט (ל''ת)

        הנחיות ., 15/03/09 16:06

      • אל תשווה את ההתנתקות לפשעי הנאצים בבקשה . (ל''ת)

        גונג , 15/03/09 17:13

    • פקודה בלתי חוקית בעליל:

      ^_^, 15/03/09 16:05

      פקודה שאי חוקיותה דוקרת את העין ומקוממת את הלב, אם העין אינה עיוורת והלב אינו אטום או מושחת.

      גירוש יהודים ממקום מושבם בהחלט מתאים לקטגוריה הזו.

      • אנשי ימין קיצוני לא מבדילים בין טוב ורע .

        אבחון, 15/03/09 16:22

        לכן טיפוס כמו פייגלין נחשב מוקצה אפילו בליכוד.

        • הטוב הרע והמכוער

          rambash1 , 15/03/09 16:39

          נכון מאוד פייגלין שהזהיר מפני אוסלו ומפני אסון ומרחץ דמים זה שהזהיר מפני פגיעה בזכויות אדם אשר עד היום משלמים את המחיר גירושים , חסרי בית ופרנסה זה שהזהיר מפני הפקרת צד"ל זה שהזהיר מפני שחיתות שלטונית הוא הרע ואילו השמאל אשר נתן שוחד לסוחר סמים מורשע על מנת שיעביר את אוסלו הידוע לשימצה אלא שלא שעו להזהרת הגורמים המקצועים וסכנו חיי אדם תוך הפקרות הדמוקרטיה אלא אשר שיקרו לבוחר אלא אשרטענו כי אם יראו מתנחל שותת דם לא יתאמצו להציל את חיו ואילו רגישים לכל פלסטינאי אשר מעוכב במחסום הם הטוב
          ואתה אתה המכוער

          • אתה רמב''ש ימני קשקשן סיקריק מזיק מעיק (ל''ת)

            ומי אתה ?, 15/03/09 17:00

      • מה שלמך אחי

        בן ציון, 15/03/09 16:27

        התגעגענו ללשון המליצית שלך , אני רמב''ש כידוע לך לא שייך לאגף השמאלי, יחד עם זאת אנחנו צריכים לשמור על ממלכתיות כאידיאל ולכן גם אם לעיתים השילטון העריצי של השמאל משתלח בחלקים נרחבים בעם ומבצע משגים פאטלים ופוגע בזכויות אזרח באופן סלקטיבי דבר המעיד על הצביעות ועל רשעות אל לנו לשכוח את העקרון שהתווה מנחם בגין מלחמת אחים לעולם. אישית אני לא הייתי מסוגל לבצע גירוש וזאת הצהרתי עוד בהיותי בסדיר לפני כ10 שנים אבל קריאה גורפת לסרוב עלולה להיות טעות .
        נ.ב
        זה מה שאתה עושה במקום לעבוד ?

        • זה מה ש*אתה* עושה במקום לעבוד? (ל''ת)

          דון ועדת קישוט, 15/03/09 16:54

        • בן ציון המשגה החל בזה שנתנו לאזרח ישראלי ראשון לעבור את הקו הירוק

          זכור את אשר עשה לך הימין הלאומני באירופה, 15/03/09 19:29

          הימין הלאומני הפטריוט המנוול פושט ולובש צורה .במקרה הישראלי הוא מתעטה באיצטלה דתית מבית מדרשם של הרבנים כהנא קוק לוינגר מרזל ודומיהם

      • פשיסטון !אבל אין זה מקום מושבם של יהודים אלא בקו ירוק בלבד (ל''ת)

        ס''ט ספרדי טרוד ,אחד העם 70 ת''א, 15/03/09 19:22

        • היהאוד סריך לשבת רק בים. חחחחח. (ל''ת)

          אחמד., 15/03/09 20:45

          • אני איתך!! מבצע אוניות רק היום לכבוד פסח! יציאת ארץ ישראל!! (ל''ת)

            אלי ירושלמי , 17/03/09 01:57

        • כל מי שחושב אחרת ממך הוא פאשיסט.

          !!!, 16/03/09 10:56

          מעניין מה זה אומר עלייך...

  • 1.

    גדול! כרגיל... (ל''ת)

    מחל, 15/03/09 15:35