• 43.

    האם כל האמצעים מצדיקים את הסוף.

    jakil , 29/03/09 21:31

    אני לא מבין ההתעקשות המטומטמת על איפה ישחררו את הרוצחים, ממילא יכולים לנוע בחופשיות דרך המנהרות בכניסה ויציאה מהרצועה. זה מה שמשנה? מבחינתינו עדיף שיהיו במקום נוח לפגוע בהם.האם אנחנו צריכים שהם יפגעו לנו בישראלים השוהים בחו"ל? היום המדינה מוציאה סכום עתק על אחזקת רוצחים אלו, יש מין הרגשה של רצחת וגם ירשת. עופר דקל הסופר שמאלן לא נראה האיש הנכון לתפקיד המשחרר הלאומי. מי שמבין את הראש שחמסי מבין ששליחת האיש הזה, הרי זה לומר תסחתו אותנו נעשה את הכל ונמסור את הכל לצאת מהעניין בשן ועין. דווקה עכשיו שהם המעוניינים בהחלפה צריך מומחה למשא ומתן שבאמת מבין את הראש שלהם ולא המפרגן הלאומי של החמס.

  • 42.

    עופר דקל ויובל דיסקין. אתם נסעתם לקנות בית על הירח.... האם מי מכם ראה

    האיכפתית, 18/03/09 13:34

    בכלל קלטת המוכיחה שגלעד שליט חי? איך אתם מנהלים משא ומתן?

  • 41.

    בע''ה רוצים כבר תוצאה.לראות את שליט עם הוריו.ילה

    ש., 15/03/09 17:36

    ילה בע''ה רוצים תוצאה.לראות את שליט עם הוריו המקסימיםם.באמתת הגיעה הזמן.יש אלוקים

  • 40.

    שני בכירי השב''כ דקל ודיסקין ,אל תדברו עם עיתונאים (ל''ת)

    לשני הד', 15/03/09 10:34

  • 39.

    דקל ודיסקין תעשו את זה בשקט, אל תדברו עם עיתונאים (ל''ת)

    שני בכירי הב''כ, 15/03/09 10:33

  • 38.

    נראה שכל ספקולציות של חמס לגבי שחרורו של שליט מבשלים במצרים. (ל''ת)

    borisdo , 15/03/09 10:13

  • 37.

    דיסקין שהוא מתנגד מהתחלה לעיסקה נסע לסדר את העיסקה????

    האיכפתית, 15/03/09 08:25

    אולמרט כיסוי תחת טוב יותר לא היה לך?

  • 36.

    לשחרר את גלעד שליט ליפני עריכת ליל הסדר בישראל (ל''ת)

    פקק תנועה , 15/03/09 08:14

    • אן בכלל מקום להשוואות בין גלעד שליט ולאסירי החמאס (ל''ת)

      פקק תנועה , 15/03/09 08:19

  • 35.

    כל אסיר שישוחרר פשע נגד עם ישראל (ל''ת)

    מציאות , 15/03/09 01:27

  • 34.

    אולמרט הכשלוני הסדרתי חייב הישג שייזקף לזכותו.זה מה שיניע אותו מעתה

    אולמרט יתקפל, 15/03/09 01:09

    הלאה,כולל היענות לדרישות החמאס משלהי 2006.

  • 33.

    ''משיח השלום'' עומד להשתחרר

    אסיר ציון בציון, 14/03/09 23:40

    יש סוגיה מעניינת בעניין העסקה והיא מרוואן ברגותי ועליה יש לתת את הדעת.
    אחרי הכישלון עם ערפאת ועם האפרוח ללא נוצות אבובה מאזן לסמול אין ''פרטנר אמיתי לשלום''. אז מה עושים ? מייצרים פרטנר.
    לוקחים מנהיג טרוריסט שופטים אותו בבית המשפט ל 5 מאסרי עולם מכניסים אותו לכלא לכמה שנים ובכך בונים את מעמדו כ''מנהיג לשלום'' ברחוב הערבי-ג'יהאדי.
    כשמחליטים כי הגיעה השעה לשחרר את ''המנהיג'', אופס, יש בעיה - הטרוריסט שפוט ל 5 מאסרי עולם על רצח יהודים.
    אך לא ירא לבבם - בעזרת התשקורת בונים את מעמדו כמנהיג ''מתון'', ''פרגמטי'' אחד שאפשר להגיע איתו להסדר,בקיצור ''איש חזק'' (כלומר דיקטטור) שיחזיק את ''הפלסטינים'' קצר. ראשי שב''כ עולים אליו לרגל כמו גם פוליטיקאים.
    אך הבעיה נשארה - איך להסביר לציבור התמים את הצורך לשחרר את הרוצח ? וכי יעשו משלטון החוק ובית המשפט חוכא ואיטלולה ?
    הנשיא גם לא יכול לתת חנינה משום שזה יראה שקוף מדי (כמשרת אג'נדה פוליטית) ולא מוצדק לחלוטין.
    הפלונטר נפתר אם חטיפתו של שליט המסכן - בעקבות החטיפה אפשר לשחרר את ''המנהיג'' מהכלא ע''י ארגון קמפיין מאסיבי של ''בכל מחיר'' וע''י השתקה טוטאלית של כל ביטויי ההתנגדות לעסקה.
    על גבו של שליט המסכן אפשר לא רק לשחרר את ''המנהיג'' אלא גם את המוני חבריו הרוצחים - אין ספק זוהי המחווה האולטימטיבית שתחייה את ''תהליך השלום''.
    ניתן לומר כי אם גלעד שליט לא היה קיים היה צורך להמציא אותו !.
    הציניות שמתלווה לקמפיין ''בכל מחיר'' מדהימה - בדיוק בשבוע האחרון של ממשלת סמולמרט מחליט נועם שליט להקים אוהל מחאה בתמיכה טוטאלית של התשקורת, גדודי יחצ''נים, פוליטיקאים צינים וסלבריטאים. הכל מחשש (כדברי נועם שליט) מהקמתה של ממשלת הימין ''הקיצוני'' ''הלא לגיטימית''.
    ממשלת אולמרט נאלצת להיכנע למחטף שפל ביותר בעל משמעויות אסטרטגיות - את תוצאות ''העסקה'' תישא ממשלת הימין -והתשקורת תתקוף אותה כרגיל. לתשקורת אין שום אחריות, היא לא נבחרת ולפיכך לא חייבת דין לאף אחד.
    כל מי שעיניו בראשו (וכמה עיתונאים אמיצים) רואה את השפל המוסרי של הימים האחרונים.
    אם כל הכבוד לא ניתן לצעוק ''בכל מחיר'' כאשר לא נעשה ''כל מאמץ'' וזה כולל למשל - הפסקת ביקורי משפחות לרוצחים או לפחות הוצאת הטלוויזיה (שקולטת ערוץ אל ג'זירה) מתאם.
    והלוואי כי גלעד שליט יחזור לבסוף לביתו ומשפחתו מבלי לפגוע באינטרסים של המדינה.

  • 32.

    פשיטת רגל טוטאלית

    אסיר ציון בציון, 14/03/09 23:16

    מה שקרה בשבוע האחרון ילמד בדברי הימים של מדינת ישראל :
    בקמפיין מתוזמן ומאורגן ובגיבוי של יחצ''נים, פוליטיקאים צינים ותשקורת תאבת רייטינג ירדה ממשלת ישראל על ברכיה (באם הידיעה נכונה) ונכנעה טוטאלית לחמאס.
    זהו ההפסד הגדול במערכות ישראל יותר ממלחמת לבנון השנייה. מפחד הקמת ממשלת הימין מבצעת ממשלת האסון של אולמרט בעידוד התקשורת שחצתה את כל הגבולות מחטף בעל השלכות אסטרטגיות. מי יתן את הדין וחשבון על התוצאות - על ההרוגים בפיגועים שהרוצחים המשוחררים יבצעו (וזה נתון סטטיסטי שלא ניתן לויכוח), על החטיפות הבאות ועל ההשפלה של ישראל ופגיעה בכוח ההרתעה שלה. האם נועם שליט יתן את הדין ? האם אולמרט ? האם בכלל ממשלת ביבי שלא פוצה את הפה בימים האחרונים ? לאף אחד לא יהיה אכפת.
    כל מנהלי המתן ומתן הישראלים החל מעמוס גלעד ועופר דקל התגלו במערומיהם - אם הוסכם לכל תנאי החמאס (ואל תתדאגו יסכימו גם לשחרורם של הרוצחים ליו''ש) למה לעזאזל ישב גלעד שליט בשבי 3 שנים ? .גם אני וגם מסעודה מהשוק יכולנו לנהל משא ומתן שבו אנו נותנים את הכל.
    התקשורת תזכר לדראון עולם - תאוות רייטינג (היא תגזור קופון אדיר מפרסומות בימי השידור החיים מפסטיבל שליט) שהרסה את מדינת ישראל. פוליטיקאים לא מתביישים להודות כי לא ניתן לעמוד בפני לחץ התקשורת !!
    יש פה הפרת האמונים הגדולה ביותר בין ממשלת ישראל לבין האזרחים והעדפת טובת משפחה אחת וחיייל אחד ע''פ האינטרסים של המדינה.
    מדינת ישראל יצאה מדעתה - אין דיון כלל בתקשורת על הרוצחים המתעובים, אין הזכרת המשפחות השכולות המתנגדות לעיסקה, אין דיון באמצעים חלופיים שיובילו לשחרור. יש פשוט כניעה מוחלטת לרצון החמאס.
    ואם החמאס יחטוף בעוד חודשים עוד חייל - אז מה יקרה, ידרשו את שחרור כל הרוצחים שבכלא (קייטנת הטרור). האם גם אז המדינה תירד על ברכיה.
    אנשים לא מבינים את גודל השערוריה שמתחוללת פה, גדולה לאין ערוך מעסקת ג'יבריל או משחרור טננבאום - מדובר פה על כל הרוצחים הגדולים ביותר מאז הסכמי אוסלו, כניעה מוחלטת לטרור שמהווה עוד מסמר בארון הקבורה של מדינת ישראל.
    הכותב הינו חייל קרבי במילואים שנדרש חודש הבא להתייצב לתעסוקה מבצעית.

  • 31.

    בואו נחזיר את המדינה תמורת גלעד שליט יש גבול לוויתורים (ל''ת)

    גל, 14/03/09 22:53

  • 30.

    בעז''ה גלעד יהיה בבית עד ליל הסדר אמן!!! (ל''ת)

    עופר, 14/03/09 22:11

  • 29.

    קדימה להכין עץ לתליית חמאס הרשע (ל''ת)

    רון, 14/03/09 22:04

  • 28.

    יח''צני עסקת שליט מפעילים כל טריק מלוכלך על-מנת לעוות את רצון הציבור

    כבשה פועה , 14/03/09 21:58

    מיה בנגל, פז-מלמד, עופר שלח, רביב דרוקר ורבים אחרים במליה התקשורתית: דמם של נרצחי העיסקה-על מצפונכם האישי. לכשיתחילו האוטובוסים להתפוצץ-נזכור ונזכיר לציבור במי האשם ומי האחראי האמיתי בישראל למות יקירים.

  • 27.

    כלם כאחד עברו לשירות חמאס=הם רק צריכים לחכות בשקט ללא מאמץ=בושה וחרפה (ל''ת)

    נ.כהן איש לא מעז לעמוד מול כל המפגינים ולהגיד להם, 14/03/09 21:50

  • 26.

    לא הייתי רוצה עכשיו להיות בנעליו של אולמרט עם כל הלחץ שישלו (ל''ת)

    חובש, 14/03/09 21:47

  • 25.

    קבוצה חדשה בפייסבוק למען גלעד פייסבוק https://www.facebook.com/group.ph

    livnatby , 14/03/09 21:36

    בס"ד

    גם אני מצטרף לאוהל המחאה בירושלים, לתמוך בהורים של גלעד שליט

    https://www.facebook.com/group.php?gid=69012398232&ref=mf

  • 24.

    אין מנדט לאולמרט וממשלת הפשע להכנע לחאמאס ולבגוד במדינת ישראל (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות היום, 14/03/09 21:27

  • 23.

    לא לשחרר בכל מחיר

    יוסי הגלילי, 14/03/09 21:19

    לא יאומן מדינה שלמה מתרפסת ומשילה כל כבוד ומוותרת על חוסנה הלאומי
    בפני החמאס ודעת קהל שהיא אם יבדקו נכונה לא מייצגת את רוב הציבור
    אולמרט אל תהייה פופוליסט גרמת לשתי מלחמות
    מאות הרוגים הרס בשני הצדדים
    וכעת באקורד אחרון את פוגע בנימי הבטחון והכבוד הלאומי
    לא בכל מחיר

    • ככה זה כשהתיקשורת מנהלת את המדינה - הם לא לוקחים אחריות לתוצאות!!!!! (ל''ת)

      Inventor , 14/03/09 22:13

  • 22.

    לא בכל מחיר

    ישראלי, 14/03/09 21:12

    שחרור חייל אחד תמורת מאות מחבלים טרוריסטים פוגע במדינת ישראל.

    המהלך יחזק את הפלשתינאים הקיצוניים, ולא את המתונים - מה שבניגוד מוחלט לאינטרסים של מדינת ישראל.

    שחרור מאות מחבלים יחזיר רבים מהם לדרך הטרור ועוד פיגועים ואוטובוסים מתפוצצים - אנחנו אזרחי ישראל לא רוצים למות. שחרור מאות מחבלים תמורת חייל אחד יעודד חטיפת חיילים נוספים. חיילי צהל לא רוצים להחטף.

    שחרור מחבל אחד, 5 או 10 זה סביר. יותר מזה זה מחיר בלתי נסבל, ועם כל הצער של המשפחה הבודדת האינטרסים של המדינה חשובים יותר, ולמי שיגיב את התגובה הצפויה: ''ואם זה היה אח שלך'' - אז נכון מאד, לו היה זה אחי הייתי מוכן לשחרר גם אלפיים, אבל אני לא רוה''מ ומרוה''מ אני מצפה להחליט החלטות קשות ולא פופולריות.

    עדיף חייל אחד שבוי, ואפילו שירצח, חס וחלילה, על פני שחרור מחבלים שיביא לכך שעוד מאות ישראלים ירצחו בעתיד.

    לישראלים הנרצחים הללו, עדיין, אין שם.
    השמיעו את קולם.

    • אז מה אתה מציע - להשאיר אותו שם? (ל''ת)

      גבי, 14/03/09 21:38

      • כן. זה כואב להגיד כן אבל אתה לא רוצה להרצח במקומו - נכון? (ל''ת)

        Inventor , 14/03/09 22:14

      • כן. אין מה לעשות. (ל''ת)

        מילואימניק, 15/03/09 00:25

  • 21.

    ברוכים הבאים למכונת זמן סגולה

    גבירותיי ורבותיי, 14/03/09 20:54

    לאן את רוצים ללכת אחורה לשנות ה30 למשפחת רוטשילד או קדימה ומלעה עם אהוד אולמרט וגברת ראש הממשלה בנפילת מגדלי עזריאלי בצחוקים מכאן עד הודו ובסיבוב לארה''ב דרך הים האוויר והיבשה.אל תאבדו תקווה ואל תתמכרו למלנכוליה של אשתי,היא חובבת סרטים של טרקובסקי ומכורה לדרמות היומיות בטלנובלה הרוחנית של ערוץ הניו אייג אפילו ה mi6 יצרו פארודיה של עדו הרטוגוזון עליהם.אל תצאו ,מהבית - תקנו גראס,תשתו בירות ותעזרו לנו למצוא את גליה ושי*_*
    כן אני חיסלתי את היידר בתאונה חזיתית.
    אם לאוסטרים או למישהו בכלל יש בעיה עם זה כבר השתנו בקן הנשרים של היטלר שהינו קטנים מאוד והיוניברס הלך ונעשה אז כולכך גדול.

  • 20.

    שחרור גלעד

    יהודית, 14/03/09 20:54

    צריך לעשות הכל לשחרר את גלעד עוד בתקופת הממשלה הזא. לביבי לא יהיה זמן להתעסק ב''שטויות'' האלה,הוא יהיה עסוק בהורדת רמת החיים לאלה שעוד יש חיים בגלל מה שהוא עשה בעבר

  • 19.

    ברוכים הבאים למכונת זמן סגולה

    גבירותיי ורבותיי, 14/03/09 20:52

    לאן את רוצים ללכת אחורה לשנות ה30 למשפחת רוטשילד או קדימה ומלעה עם אהוד אולמרט וגברת ראש הממשלה בנפילת מגדלי עזריאלי בצחוקים מכאן עד הודו ובסיבוב לארה''ב דרך הים האוויר והיבשה.אל תאבדו תקווה ואל תתמכרו למלנכוליה של אשתי,היא חובבת סרטים של טרקובסקי ומכורה לדרמות היומיות בטלנובלה הרוחנית של ערוץ הניו אייג אפילו ה mi6 יצרו פארודיה של עדו הרטוגוזון עליהם.אל תצאו ,מהבית - תקנו גראס,תשתו בירות ותעזרו לנו למצוא את גליה ושי*_*
    כן אני חיסלתי את היידר בתאונה חזיתית.
    אם לאוסטרים או למישהו בכלל יש בעיה עם זה כבר השתנו בקן הנשרים של היטלר שהינו קטנים מאוד והיוניברס הלך ונעשה אז כולכך גדול.

  • 18.

    שאלה לתומכים בשחרור שליט תמורת מאות רוצחים

    gilberet , 14/03/09 20:47

    אם החמאס היה מבקש את שחרור יגאל עמיר תמורת שליט גם הייתם מסכימים?

    • כן הייתי משחרר אותו כל אחד הייתי משחרר תמורת גלעד (ל''ת)

      גלעד לחופש נולד, 14/03/09 20:54

    • התשובה היא כן ! (ל''ת)

      אבי, 14/03/09 21:06

    • שכחתי, חוץ מתשובה חיובית, אתה באמת משווה את יגאל עמיר לשליט ?

      אבי, 14/03/09 21:08

      אין לך בושה ?


      נראה לי שכל מה שיש לך בחיים שנחשב למשהו זה שיש לך שם משתמש באתר


      מעבר לזה אין לך חיים,שכל,נשמה,לב, ושוב שכל

      מקווה שהוריו של שליט לא יקראו את התגובה המטומטמת שלך

    • מקווה שהוריו של שליט לא יקראו את התגובה המטומטמת שלך (ל''ת)

      אבי, 14/03/09 21:09

      • השאלה שלו לא מטומטמת

        גבי, 14/03/09 21:41

        השאלה היא בעצם האם יש מחיר שאותו לא מוכנים לשלם

        האם יש נקודה שבה אין ברירה וצריך להגיד ''לא''

        אם ח\\מחר יחטפו חייל וידרשו את חוות שבעה נגיד כן או לא?
        אם יחטפו חייל ויבקשו את ירושליים?

        מקרהו של יגאל עמיר אינו רלבנטי לכן נשמע מגוחך
        אולם השאלה מוצדקת

  • 17.

    אסור לשחרר רוצחים צמאי דם יהודי

    יוסי הקיבוצניק, 14/03/09 20:47

    עם כל הצער והכאב (ויש סימפטיה למשפחה),
    רוצחים צמאי דם יהודי באשר הוא - יעלו את רף הקורבנות שישראל משלמת (וכמו במקרה הזה; גם המיותר) עבור שחרורם של חיילים שבויים. זה עצוב לומר את זה אבל מדינה לא יכולה להתנהל לפי תכתיבים של משפחה אחת.

  • 16.

    לא לשחרר מחבלים גלעד לא היה רוצה שמאות אנשים ימותו (ל''ת)

    אלה, 14/03/09 20:47

  • 15.

    היום מתברר שמי שעומד מאחורי המחאה של משפחת שליט הינם גורמים

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 14/03/09 20:41

    שמאלניים קיצוניים שמטרתם היא לשחרר את הרוצחים של חמאס ולכן הם בקמפיין שעם ממשלת הימין יהיה יותר קשה, כי הם יודעים שממשלת הימין לא תשחרר את החברים הרוצחים שלהם ולכן הלחץ על המפיונר לשחרר כעת כי הם יודעים שיש להם סיכוי אצלו לשחרר יותר את החברים הרוצחים שלהם!! על ביבי להתנגד לעסקה ולא לאפשר לרוצחים הרבים להשתחרר!! יש להתחשב גם במשפחות שיש להם שכול בגלל הרוצחים האלה!! אם משחררים את הרוצחים הארורים האלה יש לשחרר את יגאל עמיר ואת עמי פופר, דם ר"מ לא שונה מדם אזרחים יהודים רגילים וכמו כן יש להוציא את הארגונים השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור מחוץ לחוק ולגרשם מהמדינה!! מי מממן אותם? בטוח חמאס וחיזבאלה!!

    • אדוני, שקר מר בפיך ואתה יודע זאת.

      נעם, 14/03/09 20:48

      אני בטוח שאתה בעצמך יודע שאין שום ביסוס עובדתי או הגיוני לטענתך שהשמאל הקיצוני הוא שעומד מאחורי המחאה לשחרור שליט.
      המחאה היא של אנשים ששלוש שנים ישבו ונתנו לממשלה לעשות את שלה- וברגע שהבינו שהממשלה לא עושה כלום, החליטה למחות על כך.

      שאף אחד לא יגיד שההפגנות מעלות את המחיר- כי להזכירכם בשנה הראשונה בקושי היו הפגנות, וכלום לא זז.

      • התגייסות התקשורת השמאלנית מעלה תהיות רציניות - מי מאחורי משפחת שליט... (ל''ת)

        Inventor , 14/03/09 22:16

      • בוודאות אני יודע שהשמאל הקיצוני עומד מאחרוי כל היוזמה הזאת לא סתם יצאו

        ג'ינג'י -- ת. אביב , 14/03/09 22:16

        משפחת שליט במסר שהם פוחדים ממשלת ימין זה מה שהשמאלנים החדירו להם לראש!! השמאלנים מפחידים את משפחת שליט שעם ביבי זה לא ילך הם יודעים שעם המפיונר יצליחו להוציא יותר אסירים רוצחים שהינם החברים שלהם ולכן יש לחת עליו ומסע הפחדה נגד ביבי!!

  • 14.

    צריך לשחרר את כל האסירים שלהם,

    צריך לשחרר את כל האסירים, 14/03/09 20:32

    אחרת הם יחטפו עוד ועוד כדי לשחרר אותם.
    אחרי כל מלחמה מחזירים שבויים.
    גם אחרי מלחמת יום כיפור שהיתה ללא ספק מעשה ''טרור'' גדול, החזרנו את כל החיילים השבויים שהיו אצלינו. זה אבסורד להחזיק 11 אלף אסירים אצלינו. רק זה עצמו גורם לטרור.

    • למה לשלוח אותם צריך לשלוח את אנשי התקשורת הם אלו שקובעים

      אריק, 14/03/09 21:13

      ממילא התקשורת מנהלת את המשא ומתן לשחרור גלעד שליט חבל על הזמן והמאצים של עופר דקל ויובל דיסקין .

    • גלעד שליט אינו שבוי מלחמה אלא חייל חטוף

      גבי, 14/03/09 21:43

      הפלסטינים בכלא אינם שבויי מלחמה אלא מחבלים שנשפטו לתוקפות מאסר

      נכון שאחרי מלחמה מחליפים את כל השבויים בכולם גם אם זה 10 מול 10 אלפים

      אבל זהו לא המקרה

  • 13.

    גלעד שליט ודבקות החמאס.. כדאי לקרוא

    אורי, 14/03/09 20:26

    מעשה שהיה:
    נפוליאון באחד מכיבושיו נכנס לבית כנסת בגולה וראה קבוצה של מאות יהודים בוכים ומתאבלים. שאל אותם מה מה פשר הבכי הזה, וכי למה הם עצובים?
    קם ראש הקהילה וענה לו אנו מתאבלים על חורבן בית המקדש. נפוליאון ענה לו בתגובה איזה בית מקדש? מתי זה קרה?
    ענה לו ראש הקהילה לפני קרוב ל 2,000 שנה בארץ ישראל. נפוליאון השתומם והביט בהיהודים שהרי הוא חשב כי מדובר באירוע מקומי שקרה לאחרונה, ואז אמר להם רבותיי היקרים אין לכם ממה לחשוש ואתם עוד תשובו לארצכם ולבית המקדש שלכם.
    אני יודע זאת היות ועם אשר מתאבל כך על אירוע שקרה לפני 2,000 שנה כאילו ארע אתמול עוד יחזור למולדתו ולארצו.
    (לימים הוא צדק).
    לצערי הרב ככל שאני צופה בדבקות הפלסטינים במטרתם, ובאמונה בדרכם אני יודע כי הם יזכו להגשים את חלומם.
    ישראל נחלשה ומוכנה לזחול על שמונה בשביל פרורוים שזורקים לה.
    שחרור שליט ייתן את הנחת המיוחל לו ולמשפחתו, אך לצערי רבים מאיתנו מ''המתנגדים'' ו''התומכים'' לכאורה ישלמו בחייהם ובחיי בני משפחתם.
    החמאס ניצח באופן רישמי בכל העימותים (נצחון החמאס בעופרת יצוקה רב עשרות מונים מנצחון חיזבאללה) וגורלנו כנראה בלתי הפיך. להם הארץ הזו ורק להם.
    אני ישראלי מן היישוב שאיבד את אמונתו במדינה, בצבא, בחברה ואולי גם ברוח הקודש.
    כל טוב

    • dont ever give hope!!!

      y, 14/03/09 20:55

      and you are right: only belief will bring us somewhere. not necessarily belief in god...

    • למספר 13 אתה נמושה מהנפולת,תתביש ! (ל''ת)

      ישראל ירושלמי, 16/03/09 00:54

  • 12.

    its goes like this

    amir2yonatan levi, 14/03/09 20:18

    came from daniel
    then diskin cut me on
    ארלוזורוב
    זה מסביר למה ליברמן אמר שתכף יאשימו אותו ברצח ארלוזורוב..
    בסך הכול כתבתי יובל דיסקים וכמעט אני יריתי טילי כתף יש לי בונקר ויש מנהרות מתחת לבית שלי גילעד שליט באמסטרדם לפי ההודעה שלו בסקייפ מאתמול.

  • 11.

    פייסבוק- גלעד שליט GILAD SHALIT 985 (ל''ת)

    לאלתר, 14/03/09 20:16

  • 10.

    its goes like this

    amir2yonatan levi, 14/03/09 20:03

    came from daniel
    then diskin cut me on
    ארלוזורוב
    זה מסביר למה ליברמן אמר שתכף יאשימו אותו ברצח ארלוזורוב..
    בסך הכול כתבתי יובל דיסקים וכמעט אני יריתי טילי כתף יש לי בונקר ויש מנהרות מתחת לבית שלי גילעד שליט באמסטרדם לפי ההודעה שלו בסקייפ מאתמול.

  • 9.

    לא לשחרר רוצחים! (ל''ת)

    רואה צאן, 14/03/09 20:02

  • 8.

    its goes like this

    amir2yonatan levi, 14/03/09 20:00

    came from daniel
    then diskin cut me on
    ארלוזורוב
    זה מסביר למה ליברמן אמר שתכף יאשימו אותו ברצח ארלוזורוב..
    בסך הכול כתבתי יובל דיסקים וכמעט אני יריתי טילי כתף יש לי בונקר..

  • 7.

    הם בטח רוצים גם היתחיבות לא לפגוע במנהיגים,ששליט שימש להם כמגן. (ל''ת)

    ט-206, 14/03/09 19:57

  • 6.

    פעם אחרונה דיסקין

    אמיר,מרכז., 14/03/09 19:53

    שאתה נוסע בג''יפ ומסתכל עלי מלמעלה ומחייך :

  • 5.

    פעם אחרונה דיסקין

    אמיר,מרכז., 14/03/09 19:52

    שאתה נוסע בג''יפ ומסתכל עלי מלמעלה ומחייך :

  • 4.

    פעם אחרונה דיסקין

    אמיר,מרכז., 14/03/09 19:52

    שאתה נוסע בג''יפ ומסתכל עלי מלמעלה ומחייך :

  • 3.

    פעם אחרונה דיסקין

    אמיר,מרכז., 14/03/09 19:52

    שאתה נוסע בג''יפ ומסתכל עלי מלמעלה ומחייך :

  • 2.

    פעם אחרונה דיסקין

    אמיר,מרכז., 14/03/09 19:51

    שאתה נוסע בג''יפ ומסתכל עלי מלמעלה ומחייך :

  • 1.

    פעם אחרונה דיסקין

    אמיר,מרכז., 14/03/09 19:50

    שאתה נוסע בג''יפ ומסתכל עלי מלמעלה ומחייך :