בן-דרור היקר, כמו תמיד אתה צודק - אבל...
עודד ישראלי, 02/04/09 03:11
רק טיפוח תושבי הפריפריה וחיסול הבערות
נחום בן טובים, 20/03/09 14:59
עדי, 16/03/09 19:26
כשל-200 מגיבים יש 300 דעות ואילו ל-300 מיליון ערבים יש דעה -המצב באמת (ל''ת)
לא משהו, 16/03/09 11:06
תפסיקו כבר להישתמש במושג ''פלסתינים'' כצעד ראשון לפיתרון ביננו לבינם
אחד מכפר-סבא, 15/03/09 12:20
בן דרוראחד הגורמים החשובים במשוואה הם ערביי הגליל ווואדי-ערה
panacea , 15/03/09 09:37
אני רואה שקשה לך לענות לעיניין.אבל בא נדבר בסגנונך:
panacea , 15/03/09 11:18
אתה רואה , זה מה שקורה שמאמצים את הסגנון ודברי הבלע שלך ושל שני רעייך
mraric , 15/03/09 11:25
והתשובה הכי עניינית שאני יכול לענות כעת ( כנס ):
mraric , 15/03/09 11:34
מילים כדורבנות. סבי וסבותי - ציונים אמיתיים, מתהפכים בקברם
רועי, 15/03/09 17:49
panacea , 15/03/09 18:08
mraric , 15/03/09 21:21
קובי, 15/03/09 07:08
נכון. חלקית. בסין ויפן גם אין יהודים. בלי יהודים שמאלנים לא היה פלסטין (ל''ת)
mnementh , 15/03/09 08:56
נרצה או לא נרצה א.אנחנו נחזיר את י''ש לפלסטינים.נרצה או לא נרצה ב.אנחנו
נרצה או לא נרצה, 15/03/09 05:22
The Gentail HATE us forever!!!!! u tried to be like other nations -
but we are GOD's nation, 15/03/09 04:29
הגיע הזמן למלחמת אזרחים, הם מסכנים פיסית את מדינת היהודים (ל''ת)
בן גוריון צדק ששלח את רבין לרצוח יהודים, 15/03/09 04:19
הגיע הזמן לשלח אותך לכלא על הסתה.בדיוק עלייך מדבר הכותב
panacea , 15/03/09 09:26
חילופי שטחים וחילופי אזרחים... וערביי ישראל לפלסטין + חילופי ישובים, (ל''ת)
שתי מדינות נטו לשני עמים, עם גבול ב''ל בין הצדדים., 15/03/09 04:11
למה הרחבת ההתנחלויות עושה מדינה דו לאומית?
התם, 15/03/09 03:52
טוב שהחסידים, הבילויים והעליות 1, 2 ו3 לא חשבו כמוך.
עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן וּבַגּוֹיִם לֹא יִתְחַשָּב, 15/03/09 03:12
בן לאדן קורא לכבוש את ירדן ואתה קורא לברוח מהיהודה ושומרון כמה פאטתי
אנטוני הופקינס, 15/03/09 02:12
אתה מתקשה לזהות את הסתירה הלוגית
מיכאל, 15/03/09 02:02
אוסלו היה הסכם טוב!! אבל אז באו ברוך גולדשטיין יגאל עמיר והחמאס (ל''ת)
כוחות הרשע ישע פשע חברו יחד, 15/03/09 01:56
אוסלו היה הסכם טוב!! אבל אז באו ברוך גולדשטיין יגאל עמיר והחמאס (ל''ת)
כוחות הרשע ישע פשע חברו יחד, 15/03/09 01:56
התעמולה הנאצו איסלמית כבשה לבבות רבים בשמאל הישראלי
בן ציון, 15/03/09 01:42
הכותב ההזוי מסכן הוא את קיומה של המדינה-באיוולתתו (ל''ת)
סמולנים נטולי מוח-אנא תארזו לארופה,שם אתם ''רצויים'', 15/03/09 01:42
זה גם הסןף של אדום (אמריקה בראש והנצרות) תקרא עיתונות
שירהw , 15/03/09 00:47
שירהw , 15/03/09 13:11
שירהw , 15/03/09 13:13
איני זקוק לרחמים,בניגוד לך,לא איבדתי עדיין את שפיות דעתי.
balagan , 15/03/09 15:13
במשך יותר מ60 שנה מבטיחים מנהיגים רוסיים שארה'ב מתמוטטת תוך 5 שנים.
balagan , 15/03/09 15:07
שוקרא?זה בעברית?את כנראה ילדה אומללה שלא השלימה 10 שנות לימוד
BALAGAN, 15/03/09 22:33
אם חזון הציונות ייהרס מר שמאליני, זה יהיה בגלל שמאלנים כמוך
לא אמרתי כלום , 15/03/09 00:30
קודם כל צריך להבין שרוב הסיכויים נגדנו:
ציוני, 15/03/09 00:21
משה לופיאנסקי , 15/03/09 00:05
ללופו המסית הפו"צ האנטישמי, אתה פשוט משקר, בהצעה הסעודית מובנית זכות ה
איציק המרכז , 15/03/09 00:13
א, 15/03/09 03:57
sדווקא אתה טועה, היוזמה הסעודית קובעת כי בעיית הפליטים "תיפטר" בהתאם
איציק המרכז , 15/03/09 10:30
בן דרור היקר!שאלה אישית לי אליך!
שלמה, 15/03/09 00:05
א, 15/03/09 03:59
צודק.אבל יש גושי התנחלות גדולים שאמורים להיות מוחלפים באום-אל פחם והעו (ל''ת)
panacea , 15/03/09 09:40
ימיני צודק - הוא אומר ולא יודע מה הוא אומר - המדינה נגמרה אבל יש תקו
שירהw , 15/03/09 00:04
מדהים ונכון רק ש.. ת-ת-ע-ו-ר-ר-ו !!
realistic one , 15/03/09 08:30
ימיני הכותב או שמאלי לא ברור בדיוק
yair1, 15/03/09 00:02
עדיף כבוש צבאי "רגיל" על פני כבוש-עם-התנחלויות.
משה לופיאנסקי , 15/03/09 00:01
טוב שהזכרת את דוגמת מילושוביץ. ישראל מבינה רק את שפת הכוח.
משה לופיאנסקי , 14/03/09 23:54
ללופו המסית הפו"צ האנטישמי, אתה עדיין תומך בשריפת בתי כנסת? ובזכות השי
איציק המרכז , 15/03/09 00:07
בן דרור על חילופי אוכלוסין בהסכם שמעת? קפריסין לדוגמא.
davidishalom1 , 14/03/09 23:38
קיימת מדינה ערבית על 80% מאדמת פלסטינה.
יעקב, 14/03/09 23:28
We need to demand that whenever
Sikrik, 14/03/09 23:16
המדינה באמת הגיעה לקיצה - הכל כאן מפורק וזה לא קשור להתנחלויות
שירהw , 14/03/09 23:13
חסרת דעת שכמוך,מתי דיברת עם הקב'ה?
ארז, 15/03/09 03:43
לסיכום-פתרון שיניח את דעת כולם.
mraric , 14/03/09 23:10
מה קרה לנו.. ירדנו מהפסים ממש , אנחנו האויב המר של עצמנו !
121212, 14/03/09 22:59
ישר כח על התגובה! עם ישראל חזק יותר מכל אויבנו.
panacea , 15/03/09 09:48
דורי א., 14/03/09 22:58
הכתבה בתכנית האמריקאית "60 דקות" היתה מגמתית.
haimrosen , 14/03/09 22:38
הסינים עשו בדיוק מה שבן דרור ימיני אומר, נכון?
mnementh , 14/03/09 22:21
בן דרור ימיני כ"כ מגוחך וכ"כ תלוש מהמציאות. וחי בסתירה פנימית.
mnementh , 14/03/09 22:09
1, 14/03/09 22:04
עליתה בעיה חשובה על פתרון סכסוך עם ערבים ויכולת לשרוד מדינה ישראל
borisdo , 14/03/09 21:48
האחרון שביצע טרנספר-היית אתה!!! ביהודים. לפני שלוש שנים. פאשיסט שכמוך (ל''ת)
כבשה פועה , 14/03/09 21:39
לימיני היקר, מקווה שאתה קורא את התגובות ורואה כמה....
אליהו שמש, 14/03/09 21:14
בן דרור אתה לא "ציוני גאה" אלא "ציוני על תנאי"
gilberet , 14/03/09 20:58
ביה"כ בקרני שומרון עובד בקצב מזורז במוצ"ש . אה?
mraric , 14/03/09 22:59
גילברט- מי אתה שתקבע מי ציוני? ..חוצפן .
מ, 14/03/09 23:44
אתה מיתמם, זכות השיבה טוענת בבסיסה כי אנו התוקפנים וממילא גירוש/בריחת
איציק המרכז , 15/03/09 10:33
לעם ישראל ניתנה הארץ לא לערב רב שהעלינו מתימן (ל''ת)
אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות היום, 14/03/09 20:44
נהפוך הוא בן דרור, רק בניה בארץ ישראל ובמיוחד ביו''ש תציל את עם ישראל!
דוד, 14/03/09 20:44
realistic one , 15/03/09 08:39
שטויות-גושי ההתישבות הגדולים יעזרו לנו בהחלפת שטחים מאוכלסים
panacea , 15/03/09 09:54
david84, 14/03/09 20:42
גאון-ניתן תעודות כתומות ל-45% מתושבי הארץ שתוך 20 שנה יהיו 60%
פו הדב, 14/03/09 22:04
יש עוד דרכים לעודד ולווסת אוכלוסיה וליצור חברה מאוזנת
ואתה?, 14/03/09 22:41
ההתנחלות של היהודים בארץ ישראל מסוכנת לעולם אמר האנטישמי (ל''ת)
אל תבליגו יותר לכנופייה השמאלנית, 14/03/09 20:42
גם בניה "בשייח מונס" אסון, וסוף לציונות.
MosheM , 14/03/09 20:24
ישראל אהרוני, 14/03/09 20:10
אליהו, 14/03/09 20:35
השמאלנים כבר לא הזויים הם פשוט חוליי נפש עם קבלות
גד, 15/03/09 01:05
בהחלט, אין טעם בהתנחלויות כל עוד לא מעיפים מפה את כל הערבים
ש, 14/03/09 19:41
מומלץ לעשות איבחון בהתנחלויות מאחר ולהערכתי יש שם ריכוז גבוה במיוחד
פסכיאטר, 14/03/09 19:31
כל משוגע חושב שהוא שפוי ושהאחרים הם המשוגעים
gilberet , 14/03/09 20:12
עזוב בן דרור, על ציונות בארץ מזמן השתלטו שונאי מדינה יהודית.
borisdo , 14/03/09 19:28
עליתה עניינים חשובים בסוף דבריך, כשים. נראה סדאת השאיר לנו עזה בכוונה.
borisdo , 14/03/09 21:21
עיתונאי ציוני, 14/03/09 19:27
zvika_l , 14/03/09 19:14
ככל שנתכחש לזכותינו על הארץ סופינו קרב
@ בנצי - א @, 14/03/09 19:11
אדם דתי אינו רציונלי וריאלי וברור שבוחן והבנת המציאות אינה תקינה אצלו
דתיות=אבדון, 14/03/09 19:11
בינתיים מתברר שהשמאלנות היא דת פנאטית שאינה מתחשבת במציאות ובעובדות יש
איציק המרכז , 14/03/09 19:26
ימיני מצטרף לאנטי ציוניים = אנטישמיים ואם מדינת היהודים אצלו על תנאי,
איציק המרכז , 14/03/09 19:09
הצבור הישראלי מתחלק ל-3 חלקים :המרכז השפוי - 80% מהאוכלוסייה אליו שייך
קרופניק, 14/03/09 22:58
מר קרופניק-האם ליברמן הבריון האנטי דמוקרטי והנוהים אחריו הם מרכז שפוי?
Ehad Haam-Zionist, 14/03/09 23:56
לעצם שאלתך ליברמן איננו מרכז שפוי, אבל לצערי הרבה ישראלים מצביעים
קרופניק, 15/03/09 00:33
הוא שחשבתי-אתה מסווה את ימנותך במילים יפות-מר''צ היא המרכז בהשקפת העולם
Ehad Haam-Zionist, 15/03/09 04:02
רק להזכיר, המסית הפו"צ האנטישמי תומך בזכות השיבה, תומך בפוטש חיצוני נג
איציק המרכז , 15/03/09 10:37
לפו''צ של המדור: מרץ היא מרכז? ואחמד טיבי שמאל מתון? ואלקעידה שמאל (ל''ת)
לגיטימי -? תותח, 15/03/09 22:40
אחר התודה, אתה טועה ומטעה. ראשית, ימיני טען ל"עובדות" שאינן נכונות וה
איציק המרכז , 15/03/09 00:03
מה שמגדיר רוב ציוני שפוי לעומת מיעוטים קיצוניים ומזיקים מימין ומשמאל
קרופניק, 15/03/09 00:51
עכשיו אתה כבר נמלט למטאפיזיקה, אם תוצאות הבחירות אינן משקפות, למה הערכ
איציק המרכז , 15/03/09 10:54
קרופניק, 15/03/09 17:31
בגין ורבין ראשי הממשלה הרעים ביותר??רק למי שחומד שטחים ולא רוצה שלום!!
Ehad Haam-Zionist, 15/03/09 18:41
למסית הפו"צ האנטישמי, הצלחת ראש ממשלה נמדדת לפי התוצאות לא לפי קרבתו
איציק המרכז , 15/03/09 19:06
איציקלה-מהי הצלחה? רבין הצליח להביא את עם ישראל להכרה בעם הפלשתינאי...
Ehad Haam-Zionist, 15/03/09 23:54
אם המתנחלים פושטקים, אתה פושטק גדול יותר, הם לפחות מיישבים את הארץ,
איציק המרכז , 15/03/09 19:40
המשך בא. חמישית, בגין אכן היה איש יקר, זה לא סותר את היותו ראש ממשלה כ
איציק המרכז , 15/03/09 19:41
אכן הבנתי. אמנם אינני נלהב לסגנון
קרופניק, 15/03/09 22:33
מר קרופניק-כציוני הומני אני נהנה שימני סתם תוקף לאומן אידיאולוגי-והפוך
Ehad Haam-Zionist, 15/03/09 23:44
למסית הפו"צ האנטישמי, אתה כרגיל משקר, צטט נא עם הפניה לאשר אתה טוען בש
איציק המרכז , 16/03/09 00:11
כרגיל בשמאל הבור, אין לך כל קשר לעובדות ממילא אתה נכשל פעם אחר פעם, רק
איציק המרכז , 16/03/09 00:01
ג'ורג', 14/03/09 19:09
., 14/03/09 19:44
מדינה אחת-יהודית!-ובה יחיו גם לא-יהודים המכירים בזכות היהודים על א''י כ
שלמה, 14/03/09 20:16
צודק, 14/03/09 22:20
גורג-היום אתה מתון מהרגיל-אך עדיין שוגה באשליות (או תעמולה מתוחכמת)...
Ehad Haam-Zionist, 15/03/09 00:10
גורג-בין אם הנך מנהל תעמולה מתוחכמת או בונה ארמונות באויר-חשוב על עמך!
Ehad Haam-Zionist, 15/03/09 00:41
ג'ורג', 15/03/09 03:47
BALAGAN, 15/03/09 03:16
noammt , 14/03/09 19:03
תוקם בניפרד בי''ש מדינת בנימין/יהודה ומי מהמתנחלים שרוצה ישאר שם (ל''ת)
לחלק את המדינה לשניים, 14/03/09 19:01
Mikhael , 14/03/09 18:59
האם הציונות היא גטו יהודי בין גדרה לחדרה?
gilberet , 14/03/09 18:58
הציונות הוגשמה במדינת ישראל שיצאה ממלחמת הקוממיות והתקבלה למשפחת העמים
Ehad Haam-Zionist, 14/03/09 20:09
ההכרה ב-1947-1949 אינה משמעותית מבחינה הסטורית
ישר ולענין , 14/03/09 22:41
לא אמרתי ''לא לגיטימית''-אמרתי שאין כל קשר בין הכיבוש בגדה ובין ציונות!!
Ehad Haam-Zionist, 14/03/09 23:41
אתה מטעה ביודעין: רוב העולם תומך בזכות השיבה, למשל
חיים, 15/03/09 00:33
שבוי בתעמולת ימין?זכות שיבה?-המערב מכיר דה פאקטו במערב ירושלים כבירתנו
Ehad Haam-Zionist, 15/03/09 04:23
למסית הפו"צ האנטישמי, ספר את האמת בדבר תמיכתך בזכות השיבה באופן מוחלט. (ל''ת)
איציק המרכז , 15/03/09 11:24
למסית הפו"צ האנטישמי, ולמה אין שגרירויות מערביות בירושלים אם הם מכירים
איציק המרכז , 15/03/09 11:26
ראשית, האו''ם קיבל אותנו לשורותיו על בסיס גבולות 49-מתוך הבטחה שנגיע...
Ehad Haam-Zionist, 15/03/09 18:50
למסית הפו"צ האנטישמי, אתה כרגיל משקר האו"ם לא הכיר בקווי שביתת הנשק
איציק המרכז , 15/03/09 19:50
איציקלה הנפשע-בית הדין בהאג (שלפניו הופיעו נציגי ממשלת ישראל) קבע....
Ehad Haam-Zionist, 15/03/09 23:29
למסית הפו"צ האנטישמי, עד כמה שידוע לי, נציגי ישראל לא הופיעו שם ובכל א
איציק המרכז , 16/03/09 00:07
מה לא ברור, עד שלא נכבוש כל רגב בין היאור לפרת הציונות לא התגשמה!!! (ל''ת)
שניצל בלאפה, 15/03/09 00:34
גם בתוך הגטו - יש את טייבה, טירה, כפר קאסם, יפו, ג'לג'וליה, לוד ורמלה
אפרים, 14/03/09 22:11
התיאו-פשיסטים החב''דניקים,החרדים,הש''סניקים והברסלבים המשתמטים מוכנים
תיאו-פשיסטים, 14/03/09 18:55
הטרגדיה שלנו היא העליה במספרם של הדתיים בארץ שלא מוכנים לשום תהליך
הטרגדיה שלנו, 14/03/09 18:45
החזון של המתנחלים להרוס את מדינת ישראל במתכונת הנוכחית
דש, 14/03/09 18:44
החזון של השמאלנים הוא גיטו יהודי בין גדרה לחדרה ובן גוריון באמצע.
gilberet , 14/03/09 19:01
בן דרור תוקף את הקיצוניים מימין ומשמאל-מעריץ אותך על כך
ש.ש, 14/03/09 18:32
הטרנספר כן יהיה אפשרי בעיתוי הסטורי מתאים
ישר ולענין , 14/03/09 18:29
המאמר נכון ב-200% אבל איפה שיש דתיים יש אשליות,הזיות ואין הגיון (ל''ת)
איפה שיש דתיות אין הגיון, 14/03/09 18:21
מלחמות בשם הדת(?) הן מלחמות שלא נגמרות לעולם!פשוט אין פשרות. (ל''ת)
מומחה למלחמות דת, 14/03/09 18:34
היטלר היה דתי? סטאלין היה דתי? מלחמות החילוניים היו הרבה יותר נוראיות
gilberet , 14/03/09 19:06
במלחמת השחרור היה צריך לגרש את כל הערבים מהשטח בין הים לירדן.
טעות היסטורית, 14/03/09 18:19
AHAZON A TZIONI הוא לכתוב ולדבר בעברית
gilberet , 14/03/09 19:07
ממש ממוקד וברור - להקים גטו יהודי בין גדרה לחדרה
gilberet , 14/03/09 19:10
פשוט מזעזע-לחשוב ששמיר את הסכם לונדון
נפיח, 14/03/09 18:07
"מדינה אחת גדולה"? למה רק גדולה? ענקית
עופר1976 , 14/03/09 18:05
מתי הולנד היתה ידידה מס. 1 של ישראל ?
אבי,התנחלות רמת אביב ג', 14/03/09 18:02
BA, 14/03/09 17:37
שתי מדינות לשתי עמים על שטח כזה קטן הוא לא פתרון שפוי אלא פתרון הזוי
gilberet , 14/03/09 19:12
100מליארד בוזבזו בשטחים,2מליון שסניקים שלא משרתים בצהל כמו הערבים,
1.5מליון ערבים ששולטים בנגב במשולש ובגליל=מתי נבין, 14/03/09 17:33
בעניין יגאל עמיר... אתה זקוק לרענון מידע קטן. היכנס בבקשה
ישר ולענין , 14/03/09 18:15
למסית, הואל נא לפרט את הסכומים שענת להם ונא לא להכניס את הוצאות הזיות
איציק המרכז , 14/03/09 19:12
כמה עלתה ההתנתקות? כמה עלתה גדר ההפרדה? כמה עלה אוסלו?
gilberet , 14/03/09 19:14
מר''צניק, 14/03/09 17:29
מר''צ מתנגדת לזכות השיבה? חהחהחה
יאיר, 15/03/09 00:02
לכל ה''ציונים הדגולים'' שלא מבינים את המאמר הזה:
רועי, 14/03/09 17:23
לרכז את היהודים בגיטו בין גדרה לחדרה זו לא ציונות, זו סוף הציונות
gilberet , 14/03/09 19:17
דניאל, 14/03/09 17:19
איציק, 14/03/09 19:02
עודפסוט ציוני שמנמק את שנאת ישראל בהתחלויות. וכשלא יהיו התנחלויות
מה תעשו אז?, 14/03/09 17:11
בן דרור הוא ציוני בכל רמ'ח אבריו ואתה סיקריק מודרני
נפיח, 14/03/09 18:09
נכון, לכן אתה בוודאי מתכון לשמאלנים בבליעין, נעלין ואום אל פאחם... (ל''ת)
איציק המרכז , 14/03/09 21:02
ימיני מיטיב לחשוף את הפנטזיות ולשים את הדיון האמיתי על השולחן
גובלינית, 14/03/09 17:10
הפנטזיה האמיתית היא "שתי מדינות לשני עמים"
gilberet , 14/03/09 19:25
והנה אתה מצטרף לפוסלי ישראל עם תירוץ מקורי משלך: זה באשמת ההתנחלויות:
גל, 14/03/09 16:50
שוב ושוב?בשלום עם מצרים!ההתנתקות חתרה ללגיטימציה להרחבת התנחלויות בגדה
Ehad Haam-Zionist, 14/03/09 17:27
למסית הפו"צ האנטישמי, אתה כרגיל משקר הרי אתה תומך בזכות השיבה ובמדינת
איציק המרכז , 14/03/09 19:15
מי שמצדיק תמיד כל ביקורת חריפה, ומסרב לראות אנטישמיות,
גל, 15/03/09 11:12
המפשייר קולג הוא רק התחלה-גם ארבעת הקולגים בסביבתו מתקדמית לכך-ו400...
Ehad Haam-Zionist, 14/03/09 16:47
אחד מכפר סבא, 14/03/09 17:41
צדקן ימנן (או דמגוג)-המבחן שבו נכשלת היא הצעתו של ימיני לפירוק חד צדדי
Ehad Haam-Zionist, 14/03/09 19:03
למסית הפו"צ האנטישמי, בינתיים מי שהביא מלחמות וטרור לערינו זה השמאל הק
איציק המרכז , 14/03/09 19:16
את ה"פתרון" הזה כבר ניסינו בעזה
gilberet , 14/03/09 19:28
בן ימיני (הפטיש) עלק.. לא יעזור אנחנו פו לעד ולמה?כנסו
קובי, 14/03/09 16:46
שלו, 14/03/09 16:42
אני מסכים לחלוטין עם ימיני על הגדרת המחלה הסופנית הזאת של ישראל-הפתרון
Ehad Haam-Zionist, 14/03/09 16:32
רק טיפש חושב שההיסטוריה היא סטטית-חלה התפתחות עצומה מ67-וקבלת ישראל...
Ehad Haam-Zionist, 14/03/09 20:13
אחד מכפר סבא, 14/03/09 16:10
גם מדינת ישראל עם מיליון וחצי ערבים לא תוכל להיות יהודית
בלי אשליות, 14/03/09 15:56
תרגום התגובה לאנגלית ומיצובה בארקנסו, אלבמה או מיסיסיפי של שנות ה50...
Ehad Haam-Zionist, 14/03/09 16:10
במיסיסיפ השחורים רצו רק שויון .לא מדינה לשחורים.
אבי,התנחלות רמת אביב ג', 14/03/09 19:03
ג'ורג', 14/03/09 20:54
ואולי כדאי לנו לחזור לערס האיסלם בסעודיה או לארץ ערבית אחרת.
אחמד, 15/03/09 03:28
מדינת ישראל בגבולות 67, ומדינת יהודה ביו''ש...
מסקנה-שתי מדינות יהודיות, 14/03/09 15:51
אני שיחררתי את השטחים ולא כבשתי אותם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)
רא''ל יצחק רבין, 14/03/09 15:48
מה לך ולליוכד? אם זה מה שאתה חושב תצביע עבודה או מרצ. מקסימום קדימה
מה הקשר לליכוד?, 14/03/09 16:02
ליכודניק אמיתי לא מוותר על ארץ ישראל בגלל שיש בה ערבים
gilberet , 14/03/09 19:32
הדת היהודית כפי שתוכלו לקרוא באתרנו שוללת ערכי שיויון,חירות וכמובן
דעת אמת הכנסו, 14/03/09 15:31
טועה לגמרי - צה"ל יהפוך לצבא הנסיגות והכניעה
gilberet , 14/03/09 19:33
הפתרון הוא לכבוש את ערב הסעודית ולתת לאירופאים נפט בחינם.............. (ל''ת)
רק אז הם יניחו לנו, 14/03/09 15:23
שאלה: מישהו יודע על מה ליבני דיברה במשך שלוש שנים עם אבו עלה???? (ל''ת)
רודף שלום...., 14/03/09 15:22
ההיסטריה, ההיסטריה. האם שנאת יהודים מבוססת על ההתנחלויות?
המאמר אוטו-אנטישמי, 14/03/09 15:11
אם ימיני הימני הוא ''אוטו-אנטישמי'' אתה צריך להיות חבר בנוער היטלר (ל''ת)
ליכודניק שפוי תומך בימיני, 14/03/09 15:26
''אשרי כי יתום אני''....אין כמעט שנאת יהודים או ישראל-יש ביקורת חריפה!!! (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 14/03/09 16:14
gilberet , 14/03/09 19:38
הגיעה הזמן להכריז על ההתרבות הפלסטינית כאקט גזעני אלים נגד היהודים!!! (ל''ת)
זכרו דברי ערפאת, 14/03/09 15:09
קול של שפיות בים של צביעות וטירוף
אנדריי, 14/03/09 15:08
האסון הוא האמונה כי הערבים יסכימו אי פעם לשלטון יהודי בחלק מארץ ישראל! (ל''ת)
את הקוראן כבר קראתם?, 14/03/09 15:08
אם במקום למרוט את שערותיך היית פועל לפתרון יצירתי של קונפדרציה בגדה
קוסם, 14/03/09 15:07
הבעיה המרכזית של המאמר הוא שאיננו לוקח בחשבון את המציאות מעמוקה.......
בעל החלומות, 14/03/09 15:03
טקסט חשוב שנכתב באתר זה ונותן את התשובה לימני בצורה מושלמת
לקרוא ולהפנים, 14/03/09 14:44
ימיני לא רואה ביהודי היושב ברמת אביב אדם מוסרי יותר מזה שגר בחברון !!!
רוני מהשרון , 14/03/09 15:18
אז למה הוא מדבר על קווי 67? שייסוג גם מהגליל המאוכלס בצפיפות
ויספח אזורים ריקים ביהודה ושומרון. ויש המון כאלו., 14/03/09 16:01
מרבית הציבור חושב שהאח הגדול היא מזה תוכנית שחל''ז. ימיני
לני, 14/03/09 16:06
הטקס לוקה בהבנת הציונות-תנועה חילונית שנועדה להקים מדינת לאום לעם נרדף
Ehad Haam-Zionist, 14/03/09 16:28
למסית הפו"צ האנטישמי, לטעון כי ליבה של ירושלים, הר הבית והעיר העתיקה א
איציק המרכז , 14/03/09 19:21
איציקלה נפשע אוהד טבח גולדשטין בפקודה-מטרת הציונות הוגשמה במדינת ישראל
Ehad Haam-Zionist, 14/03/09 20:18
שטיות-אינך מבין את נקודת הכובד של היווצרות הציונות-מדינת לאום לעם נרדף (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 15/03/09 00:18
למסית הפו"צ האנטישמי, ירושלים היא ציון. אגב. אתה עדיין תומך נלהב בזכות
איציק המרכז , 14/03/09 21:05
המשתמטים מצה''ל והם:החרדים''החב''דניקים,הש''סניקים,הברסלבים הם הגרעין
מעניין שדווקא המשתמטים תומכים, 14/03/09 14:34
קשקשן. 90 אחוז מהקצינים הקרביים היום הם דתיים ומתנחלים.
המשתמטים גרים דווקא בבלי וברמת החיל, 14/03/09 14:42
אבל הסרוגים גם מבקשים את המלחמה,
noammt , 14/03/09 19:09
מי שחושב אחרת ממך הזוי באופן אוטומאטי? מעניין מי הזוי כאן..... (ל''ת)
הפוסל במומו...., 14/03/09 14:56
אילן, 14/03/09 14:24
ומה אתה חושב שיקרה אם נפסיק לשלוט בשטחים?
אודי, 14/03/09 18:08
אם תרצו (ארץ ישראל שלמה), אין זו הגדה (מדינה דו-לאומית).
אודי חמודי, 14/03/09 14:19
חידוד נאה, הנה כמה חידודים נאים יותר:
gilberet , 14/03/09 19:44
יש להחתים את כל היוצרים על מסמך נאמנות לציונות בתמורה לכסף שהם מקבלים. (ל''ת)
אין ממונות ללא נאמנות, 14/03/09 14:17
אבן, 14/03/09 14:13
ערפת לעולם לא התכוון לעשות איתנו שלום אמת אלה להוליך אותנו שולל!!! (ל''ת)
לא יהיה שלום, 14/03/09 14:03
ימיני, נצל את מעמדך והחשיפה שאתה מקבל כדי להרים התקוממות
אסף, 14/03/09 14:02
בן דור ימיני הוא איש יקר שנעצר משום מה בחצי הדרך בין השמאל לימין.... (ל''ת)
עוד צעד קטן, 14/03/09 14:00
מי שמאמין שהערבים יסתפקו במדינה בגדה איננו אלה אידיוט המסכן את כולנו!! (ל''ת)
אין אלטרנטיבה לכוח, 14/03/09 13:58
לוחם חירות ישראל, 14/03/09 13:58
לא ימין ולא שמאל, 14/03/09 13:47
אסיר ציון בציון, 14/03/09 13:31
העיוור והחרש מתקשים במציאת דרך שונה שמעבר למיגבלותיהם
אהוד, 14/03/09 14:09
מה שמדהים בתגובה כאן הוא שאנחנו אמורים ללמוד משהו מבדיחה גרמנית.... (ל''ת)
אולי ההיפיך הוא הנכון?, 14/03/09 14:58
אסיר ציון בציון, 14/03/09 13:29
איתי, 14/03/09 15:27
אסיר ציון בציון, 14/03/09 16:16
אסיר ציון בציון, 14/03/09 13:28
שי אלידע, 14/03/09 13:25
רק התיישבות מסיבית ביהודה ושומרון תבטיח את עתידינו פה!
שמאלני אבל שפוי וציוני!, 14/03/09 13:24
היסטריה ופניקה אינם תכנית מדינית
רפניל , 14/03/09 13:21
יריב, 15/03/09 02:12
''אנחנו חייבים להבחין בין שונאי ישראל לבין מבקרי ישראל.'' (ל''ת)
יפה אמרת, וזה נכון גם למבקרים מבית., 14/03/09 13:16
רק הרחבה אדירה של ההתנחלויות תביא להשלמה ולשלום. אבל זה לא מדבר כלל אל (ל''ת)
ימיני ההזוי והקיצוני כל כך., 14/03/09 13:15
AN, 14/03/09 13:09
למה הכל אנחנו צריכים לעשות לפי גחמות העולם
געע, 14/03/09 12:54
הימין הקיצוני כמו הסיקריקים בתקופת בית שני
סכנה ברורה, 14/03/09 12:52
הסיקריקים של היום הם דווקא השמאל הקיצוני שנוהג באלימות בכל הפגנה ומסית
איציק המרכז , 14/03/09 19:23
הימין הם צאצאי המכבים מתקופת החשמונאים
gilberet , 14/03/09 19:47
ההסטוריה נתנה לאולטרה-ציונים שם
אוליבר טוויסט, 14/03/09 12:49
gilberet , 14/03/09 19:49
טקסט חשוב שנכתב באתר זה לפני כמה חודשים
תקרא ותפנים, 14/03/09 12:39
לא ניתן לקיים מדינת לאום ללא הסכמה על דרך הקיום בהווה ובעתיד
אהוד, 14/03/09 14:31
מסידני היפה אני אומר לכם:רוב תיעוב העולמי מ''ארץ ישראל'' ואזרחיה מקורו ב
ג'רי, 14/03/09 12:38
ה"תיעוב העולמי" לא לישראלים בלבד.אנטישמיות ! פרנואידי?אולי,אבל נכון !
דקל ב , 14/03/09 15:16
לא מפי ''יורד'' נקבל עיצות מה טוב למדינה
שבץ חלובה, 15/03/09 00:01
בקשר למאמר האנטישמי בעתון הספרדי...
מבקר המדינה 1 , 14/03/09 12:31
חלאס עם ''הדקה התשעים''.אנו כבר אחרי ההארכה, ואחרי חמישה פנדלים.ממשיכים. (ל''ת)
ליינמן, 14/03/09 12:28
אז מה בדיוק אתה מציע? אין לך שום פתרון.
איתי, 14/03/09 12:25
רן לוין, 14/03/09 12:23
גיטו יהודי בין גדרה לחדרה - סוף הציונות
gilberet , 14/03/09 19:52
אלון, 14/03/09 12:18
אם לא נתעשת עכשיו נתעורר למדינה שבה רוב פלשתיני!
לירן, ציוני, 14/03/09 12:04
בזה הוא צודק אבל הפתרון של לברוח ולהתכנס בגטו יהודי הוא שגוי
gilberet , 14/03/09 19:54
לא לטרנספר של מאות אלפי יהודים מיו''ש
הפשיזם השמאלני לא יעבור, 14/03/09 11:53
מיליון יוהדים ביו''ש למניעת הקמת מדינת טרור !!
חילוני שפוי, 14/03/09 11:50
כן, בואו נלך לגור במאורות נחשים.
חרדי לא שפוי, 14/03/09 12:45
אתה מאיים על עצמך, שתה כוס מים ותירגע
חילוני שפוי, 14/03/09 17:46
התפיסה של אבי הציונות, הרצל, היתה הדבר הכי רחוק בעולם מתפיסת המתנחלים
אמיר, 14/03/09 11:50
אז זהו שדווקא כן. למעשה אתמול גמרתי לקרוא בפעם השלישית את אלט נויילדנד
אמיר, 14/03/09 14:40
אורי, 14/03/09 15:47
טעות. הם כולם היו מצביעים מולדת... גם פרס היה ימני מאוד פעם.
mnementh , 14/03/09 22:25
בן דרור התחרפן לגמרי. אינך מבין מהי ציונות וכמה שלא תרצה
לא תהיה ציוני לעולם, 14/03/09 11:49
לצערי מר בן ימיני לא הבין דבר אחד קטן- מדינות המערב החליטו כבר לחסל את
רעמסס, 14/03/09 11:46
אני לא מבין - למה להתיישב בתוך ריכוזים של ישובים ערביים?
אברהם, 14/03/09 12:40
בגליל היחס הוא 55% לערבים ו- 45% ליהודים
לתוהה, 14/03/09 23:33
הדבר היחיד שמסוכן לישראל אלה השמאלנים
הMפצח , 14/03/09 11:41
אתה מחפש את אהדת העולם בחיים לא תמצא אותה.
רועי, 14/03/09 11:40
אזרח מודאג, 14/03/09 11:39
אין שום היגיון לבנות בגדה המערבית בתוך אוכלוסייה ערבית עוינת
אביתר, 14/03/09 12:37
אסיר ציון בציון, 14/03/09 16:30
ההבדל הוא שיש כבר מדינה עם רוב יהודי מוחץ והיא כבר קיימת
אביתר, 14/03/09 23:31
רק דרך מצדה- אם אין ישראל אין עולם
לוג, 14/03/09 11:33
אוקיי. אז ניקח את שנאת העולם כמצב נתון.
אבוטבול, 14/03/09 12:37
תקרא קצת עיתונים - יש ים של גז מתחת לים התיכון ורק התחלנו לגלות אותו
עידו, 14/03/09 18:20
החזון קיים, אלה שמנהגי העם נטולי יכולת לממשו
מקסימו , 14/03/09 11:33
אדון ימיני, מה קרה פתאום שאתה מזכיר לנו את דניאלה וייס
אמיר, 14/03/09 11:29
ניתוח מבריק ...ועדיין שתי מדינות, כשגם להם יהיה מה להפסיד
יהודי אמיתי, 14/03/09 11:27
אדי, 14/03/09 11:26
אודי, 14/03/09 12:33
''האחרון שניסה לבצע טרנספר היה מילושביץ'''-אז זהו שלא...
תיקון עובדתי, 14/03/09 11:24
הנתונים נכונים ומדאיגים אבל הנה כמה דברים שאפשר וחייבים לעשות !!!
רוני מהשרון , 14/03/09 11:22
ימיני מבלבל את המוח. תמיד שנאו אותנו עוד מלפני 67
שבץ חלבו, 14/03/09 11:20
זה לא נכון הסטורית אם כי מסיבות אחרות
אתה טועה, 14/03/09 11:49
אל תירא עבדי יעקוב. לא יהיה חרם!
שבץ חלבו, 14/03/09 13:50
אתה כנראה נולדת אחרי 67 ומסלף את מה שקרה כאן לפני זה
אזרח ותיק, 14/03/09 14:47
אל תהיה צודק, תהיה חכם. וחוץ מזה,
נורית, 14/03/09 12:29
הסכם אוסלו נחתם ע''י ערפאת בידיעה שיש התנחלויות
שבץ חלובה, 14/03/09 13:53
ערפאת חתם על הסכם שלא התכוון כלל לקיים
צאצא של בני קוראיש, 14/03/09 14:49
הבעיה האמיתית זה השמאל העולמי ששולט בעולם המערבי
אחד, 14/03/09 15:47
מושיקו, 14/03/09 11:19
The hysterical Israeli- deja vu
Avy, 14/03/09 11:19
בפשטות: בן-ימיני כתב רשימה בעלת חשיבות נבואית
בני כנען, 14/03/09 11:16
מפגר, 14/03/09 11:16
וואלה....לעובדה שיש בישראל מיליון ערבים עם אזרחות אתה לא מתייחס
thmhechyui , 14/03/09 12:59
אתה ממש לא מפחיד אותנו ועדיף הכי עדיף זה ארץ ישראל השלמה
טמבל, 14/03/09 11:16
אורן, 14/03/09 12:26
רק שזה בדיוק ההפך... זה כמו שארה"ב תפחד מטאהיטי...
mnementh , 14/03/09 22:28
כשרואים את התגובה המאצ'ואיסטית ללא רגליים על הקרקע
אורן, 14/03/09 23:28
הניתוח מעניין ונכון !! והנה כמה דברים שמאוד וחשוב לבצע באופן מיידי !!
רוני מהשרון , 14/03/09 11:15
שמאלני, 14/03/09 11:15
יש הבדל עצום ותהומי בין השמאל של "שלום עכשיו" ובין ימיני ודומיו...
רוני מהשרון , 14/03/09 11:33
חילוקי דעות זה דבר לגיטימי ואין צורך להתנצל על כך. לכן חייבים ממשלת
רעמסס, 14/03/09 11:40
חריין קטן, אם בהתנצלויות עסקינן, יש לכם חשבון ארוך עם הימין
יוני, 14/03/09 18:13
אריה מיכאלי, 14/03/09 11:14
לא צריך להגזים בשבחים לבן דרור ימיני
., 14/03/09 11:37
והעולם יסכים לזה? זה ממש כיבוש
gilberet , 14/03/09 20:02
אוי...כמה שזה נכון......השמאל ההזוי מנסה לעוור את עינינו...אך כך יהיה (ל''ת)
herzi33 , 14/03/09 11:06
מצויין. פשוט מאמר מצויין. אבל לך תסביר את זה ליהודים
חילוני רדיקלי, 14/03/09 11:03
התגובה שלו רצינית. יהודים תמיד הלכו נגד כל הסיכוים ובדרך כלל הצליחו
gilberet , 14/03/09 20:04
מסכים עם כל מילה אבל עוד כמה הערות ודגשים
ישראלי בחו''ל, 14/03/09 11:00
עדיפה ישראל גדולה ולבסוף עם שלטון אפרטהייד, מאשר נסיגה מיו''ש !!
רן, 14/03/09 10:49
שי, 14/03/09 12:20
אסיר ציון בציון, 14/03/09 16:47