• 103.

    לא בכל מחיר

    אזרחי , 15/03/09 15:03

    מה שיכול להחזיר את גלעד עכשיו הוא העברת מסר לחמאס שישראל לא תסכים לכל מחיר.
    ההפגנות לא עוזרות, אלא ההפך.
    ובכל מקרה, ממשלה זו, או הממשלה הבאה חייבת, בעת החלטתה על שחרור מחבלים תמורת גלעד להחליט על קריטריונים ברורים לעתיד:
    1. לא מחליפים מחבלים חיים בגופות
    2. חייל שנפל בשבי ולא יודעים בודאות שחי, יוכרז כנופל שמקום קבורתו לא נודע ולא ינוהל עליו כל מו"מ
    3. שחרור מחבלים יהיה מידתי וייקח בחשבון את חומרת המעשה ואת זמן היותו בכלא. בכל מקרה לא ישוחררו יותר מ-X מחבלים תמורת חייל

  • 102.

    כל כך כואב שגלעד הוא בן ערובה להגנת ראשי החמאס ולא חייל שבוי

    מיתמית , 15/03/09 01:41

    אחרת מזמן גלעד היה כבר בבית.

  • 101.

    אולמרט, כדאי לך להרשם בהסטוריה כמי שהחזיר את גלעד ולא להיפך! (ל''ת)

    דורית, 14/03/09 21:14

  • 100.

    לכל הגבורים שמוכנים להפקיר את שליט, תחליפו אותו. קדימה, תציעו לחמס לקח

    חזי, 14/03/09 21:12

    להתחלף עם גלעד. תממשו את התאוריה שלכם!

  • 99.

    להחזיר את גלעד הביתה עכשיו! לשלם כל מחיר! (ל''ת)

    חנן, 14/03/09 21:11

  • 98.

    כולם השתגעו! הפסיקו את הבזיון הזה !

    חיים אבגד , 14/03/09 08:33

    ראו כמה לחץ יש על ראש הממשלה !
    הם לוחצים עליו שיוותר על שיקול דעתו למען שיקול דעתם!
    מול בית ראש הממשלה ? זה אכזרי, לא הוגן, לא אנושי!

    מחר יעלו לשם כל מיש שיש להם אינטרסים בכל עניין אחר, ויפגינו, ויקימו אוהלים.

    השתגעתם רבותי. כולכם!
    משטרה: לפזר ההפגנה !

    חיים

  • 97.

    אחרי שקראתי את התגובות כאן אני מבין שאין מה להתגייס יותר עם עם כמוכם

    גנדי ג'וניור , 14/03/09 08:16

    יצאנו למלחמה אחת ? נחזיר את שליט ונצא למלחמה שנייה !

    כי בטון הדברים שנאמרים פה אני לא מבין למה הנוער ירצה להתגייס בכלל אם הם "ניתנים לוויתור" "לא משמעותיים", ו"מיותרים"

  • 96.

    1956 אילן בן קיבוץ גן שמואל

    זוכרים?, 13/03/09 21:37

    התאבד בכלא הסורי בו החזק לאחר שנשבה בתוך סוריה בעת ביצוע פעולת מודיעין (ברמה הסורית). מתחת לאחת מציפורניו נמצא פתק עליו כתב ''לא בגדתי''
    יהיה הוא הסמל לכל הסמולנים ולתיקשורת הסובבים ומתקשרים ומזנבים ומחלישים את מדינת ישראל. חידלו ממסע ההחלשה של האומה.
    בושו לכם!!!

  • 95.

    סדר העדיפוות שלכם דפוק לגמרי: החייל אמור להקריב למען המדינה. לא להפך!

    כבוד=הרתעה, 13/03/09 20:21

    הכבוד של מדינת ישראל חשוב יותר מחייו של חייל. והכבוד מיתרגם
    להרתעה. אם ניכנע לחמאס כי נועם שליט מבקש, זה יעלה לנו
    בחטופים נוספים.

  • 94.

    למה לא לקרא לילד בשמו..? לשחרר רוצחים !!! (ל''ת)

    למה?, 13/03/09 19:25

  • 93.

    למה אף אחד בימין הרקוב לא מארגן הפגנות נגד? פשוט מאד,הם מעוניינים

    דרור מרמת גן, 13/03/09 18:15

    שאולמרט יעשה עבורם את העבודה המלוכלכת. הם הרי לא יעמדו בלחצי התיקשורת השמאלנית.

    • כי בימין ה''רקוב'' לא כולם טיפשים וחסרי לב כמו שאתה חושב....

      קובי, 13/03/09 19:53

      השאר לך ברמת גן, צא שב בקפה בשינקין ואכול לך פרוזן יוגורט,


      על הדרך תזדכה על עצמך בבקו''ם כ-בלאי ...

  • 92.

    מה האכזריות הזאת, מי שמכם להחליט ששליט יכול ללכת לסל מיחזור ?

    גנדי ג'וניור , 13/03/09 18:13

    מי אתם בכלל ? טוקבקיסטים בשקל ? נתנו לכם פה במה ?

    אני ימני קיצוני ומבחינתי לשרוף את כל עזה כולל כולם, אבל את שליט צריך להחזיר יא חבורת שונאי עמכם !

    איך אתם רוצים שהילדים שלנו יתגייסו לצה"ל ?

    • הרוצחים שנחזיר ירצחו יהודים. שליט לא יותר חשוב מהקורבנות האלו. (ל''ת)

      סדר העדיפוות, 13/03/09 19:57

      • מי אתה שתקבע קביעה נוראית שכזו ? הילדים שלך יתגייסו אחרי שישמעו אותך? (ל''ת)

        גנדי ג'וניור , 14/03/09 08:14

  • 91.

    אני לא מבין מה הבעייה שלכם ? נחזיר את שליט, ואם צריך נצא לעוד מלחמה !

    גנדי ג'וניור , 13/03/09 18:11

    מה האכזריות הזאת, מי שמכם להחליט ששליט יכול ללכת לסל מיחזור ?

  • 90.

    התשקורת ואספסוף השלום החליטו שעדיף לוותר על המדינה...ארור ה''שלום'' שלכם (ל''ת)

    xx, 13/03/09 16:38

  • 89.

    הישרדות מי עדיף: מדינת ישראל או גלעד שליט? (ל''ת)

    הישרדות מי עדיף: מדינת ישראל או גלעד שליט?, 13/03/09 16:29

  • 88.

    יתנו(את שליט)יקבלו(סיוע הומניטרי)לא יתנו,לא יקבלו.

    איפה נתניהו?אבל במעשים,לא רק בדיבורים., 13/03/09 16:27

    ישראל יכלה להחזיר את שליט כבר ממזמן,היו המון דרכים.אבל ממשלת ישראל לא נוקטת בדרכים האפקטיביות.מי אשם לנו שאנחנו בוחרים(בבחירות דמוקרטיות)בחדלי אישים לנהל לנו את המערכות.וממשיכים לבחור באותם אנשים כל בחירות מחדש,אלה אותם אנשים שיושבים שם.

  • 87.

    בשם הנרצחים בעתיד: לא לשחרר רוצחים! רוצים את שליט? תלחצו על הפלשטינים. (ל''ת)

    לא עלינו!, 13/03/09 15:57

  • 86.

    לאולמרט לא לתת סיוע הומוניטרי לעזה

    ירדנה ז, 13/03/09 15:46

    לאולמרט לא לתת סיוע הומוניטרי לעזה עד שישחררו את גלעד שליט

  • 85.

    השבת שליט צריכה לחכות לממשלה הימנית שתדע

    דויד, 13/03/09 15:27

    לעשות צעדים נכונים ולא להיכנע לרשימת חמאס מלפני שנתיים. ניתן ללחוץ על חמאס בניתוק חשמל, דלק וסגירת מעברים לאורך זמן.החזרת 450 רוצחים היא בגידה במדינה והנחלת הפסד סופי במלחמה.

  • 84.

    היום מתברר שמי שעומד מאחורי המחאה של משפחת שליט הינם גורמים

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 13/03/09 15:25

    שמאלניים קיצוניים שמטרתם היא לשחרר את הרוצחים של חמאס ולכן הם בקמפיין שעם ממשלת הימין יהיה יותר קשה, כי הם יודעים שממשלת הימין לא תשחרר את החברים הרוצחים שלהם ולכן הלחץ על המפיונר לשחרר כעת כי הם יודעים שיש להם סיכוי אצלו לשחרר יותר את החברים הרוצחים שלהם!! על ביבי להתנגד לעסקה ולא לאפשר לרוצחים הרבים להשתחרר!! יש להתחשב גם במשפחות שיש להם שכול בגלל הרוצחים האלה!! אם משחררים את הרוצחים הארורים האלה יש לשחרר את יגאל עמיר ואת עמי פופר, דם ר"מ לא שונה מדם אזרחים יהודים רגילים וכמו כן יש להוציא את הארגונים השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור מחוץ לחוק ולגרשם מהמדינה!! מי מממן אותם? בטוח חמאס וחיזבאלה!!

  • 83.

    al-magor.com

    eyal, 13/03/09 15:20

    al-magor.com

  • 82.

    תפגינו בעזה (ל''ת)

    שפוי, 13/03/09 14:55

  • 81.

    למשפחת שליט ,אם וכאשר ישחררו את רבי המחבלים אשר יש דם על

    ישי, 13/03/09 14:54

    על ידיהם ,והם ישובו וירצחו יהודים הדם שישפך יהיה על ראשיכם משפחת שליט , זאת משום ששיתפתם פעולה ביחד אם החמאס ,

  • 80.

    לא לשחרר את הרוצחים

    אייל, 13/03/09 14:51

    אסור להכנע לשטיפתהמח של התקשורת השמלאנית.
    אחרת נשלם מחיר של הרוגים רבים וחטופים נוספים.
    בשביל השמאל המחבלים הם שבויים ואין להם בעייה לשחרר אותם

  • 79.

    לא להסכם!!!!!! המפגינים חסרי אחריות...

    עידן כהן, 13/03/09 14:47

    אסור בשום פנים ואופן להסכים לשחרור כל כך הרבה מחבלים בתמורה לגלעד.
    אפשר להחזיר אותו עם מחיר הרבה יותר נמוך, רק צריך שזה יירד מסד היום ואז גם המחיר יירד ונוכל להחזיר אותו.

    • אווי פולני עושה צרות בעולם

      בן הרוש, 13/03/09 15:00

      אסור לדבר לצייץ להשיר מבט כלום כי אנו נמצאים במזרח תיכון עדין לא חדש כמו בשוק תלפיות או כול שוק ערבי אחר .כול מבט יעלה מחיר וירחיק אותו לעד.

  • 78.

    עיתונאים, דמם של הקורבנות החפים מפשע של העיסקה-בראשכם ועל מצפונכם.

    כבשה פועה , 13/03/09 14:45

    נזכור ונזכיר לכם, מי אתם ומה אתם!

  • 77.

    זהו לא שחרור בכל מחיר אלא זוהי כניעה ללא תנאי (ל''ת)

    gidifl , 13/03/09 14:42

  • 76.

    זה בטח אותם 400 אלף שהיו בכיכר מלכי ישראל בסברא ושתילה.

    כבשה פועה , 13/03/09 14:41

    די לשטיפת המוח. דווחו אמת!

  • 75.

    From the title I thought thousands of people

    Avi Shriki , 13/03/09 14:34

    came to demonstrate and if the paper says 500 that's means maybe 250 lol
    Ulmert can's do much. Shalit should be released yet not in any price. We where in Gaza last month and we could of stayed there till the released him or we go all the way in like men but hey we missed the boat and we shouldn't exchange him for more then 50 terrorist with no blood on their hands

  • 74.

    די להתעללות במשפחה ובשבוי צה"ל שחררו את גלעד שליט. (ל''ת)

    אייני , 13/03/09 14:25

    • למי את פונה? לאולמרט ? הוא לא מחזיק אותו (ל''ת)

      gilberet , 13/03/09 14:32

  • 73.

    בואו ננסה להרגיש מה שבוי שלנו מרגיש בשבי שנתיים וחצי, ואז אולי נשחררו

    גנדי ג'וניור , 13/03/09 14:19

    כאילו גאד דדדם !!!!

    למה ההשתהות ? מה אתם בממשלה סדיסטים ? יצאתם למלחמה, לא נשארתם עם כל הקלפים " ש ה י ו ל כ ם "!!!

    כעת, תשחררו בלית ברירה אסירים כי נמאס ולא רוצים עוד רון ארד !!

    אני רק מנסה לחשוב מה שליט ירגיש כשיגיע לכאן וידע מה לא עשו בשביל לשחרר אותו ומיהי באמת ציפי ליבני ואהוד אולמרט וכן גם ברק !!

    • דפוק, סמולי הזוי, אתה לא מבין באמת שמדינה לא יכולה לכרוע ברך בפני טרור

      moshon1 , 13/03/09 14:26

      ויהיו השיקולים אשר יהיו, כולל סבלו של גלעד שליט ומשפחתו..
      כי השיקול לטובתו של הכלל גובר על השיקול באשר לטובת הפרט הבודד...
      ובמקרה זה , סמולי סהרורי והזוי שכמוך , אם היית אומר שאתה מוכן לצאת לשחררו, עם איזה תת-מקלע ביד, הייתי מצדיע לך , אולי אפילו מצטרף אליך, אבל , כשאתה בא ואומר, שאתה מוכן לשחרר את גלעד ולסכן מאות אנשים שעלולים לההרג באש המחבלים שישוחררו בגין שחרורו של זה, אז אני אומר לך, לך תשתה מיים בעזה...

      • מושון טיפשון עלוב נפש שכמותך, אני ימני ואפילו קיצוני

        גנדי ג'וניור , 13/03/09 18:09

        שים לב איזה כינוי בחרתי לעצמי, אתה כנראה אפילו לא יודע מי היה גנדי...

        אבל אם אתה חושב שחייל שלנו צריך לסבול בגלל הטיפשות שלך וחוסר הלב המטריד משהו שלך אז אתה זה ההזוי !

        זה שהמערכת כאן משחררת תגובות 3קיצוניות כמו שלך שמעודדות פיגועי התאבדות משלנו זה עדיין לא אומר שהתגובה שלך חכמה, היא אפילו טיפשית כמו המשאל המטופש שהעלאת פה והגבת לעצמך כל רבע שעה

        • מה יש לי להגיד לייצורים מסוגך ?.. רק שיעזור לנו השם אתכם...

          moshon1 , 13/03/09 18:57

          בבית הכנסת במקום בו הריני מתפלל , הייתה לנו רק לאחרונה דרשה בבוקר , שהזכירו לנו בפורים כי "זכור את עמלק כי מלחמה לנו איתו מדור-דור " , ואז היה מישהו שהיקשה
          " הסמולים הם העמלקים שלנו "... והדרשן מיהר לעמות " לא , הם יהודים טובים וכשרים "... חשבתי לעצמי , כל כך קשה לראות אתכם " יהודים טובים וכשרים "...
          אבל כנראה שכאן אתה צודק, אילו מגבלות השכל שלי, אבל אלוהים עד לי , שאני ממש , אבל ממש לא מרגיש שאתם שייכים לעם הזה ...
          קשה לי לראות בכם אחים שלי, בעוונותי

  • 72.

    בואו ננסה לעשות מדגם "על הדרך " של הטוקבקיסטים שייכנסו לדיון הזה

    moshon1 , 13/03/09 14:05

    כל מי שבעד לשחרר את גלעד שליט כנגד 1000 המחבלים שהם דורשים, ירשמו " בעד" , כל מי שנגד , ירשמו "נגד"
    בבקשה לא להצביע פעמיים תחת שמות כוזבים
    מעננין מה הרוב חושב.
    אני שם את עצמי ראשון "נגד "

    • נגד (ל''ת)

      moshon1 , 13/03/09 14:05

    • נגד (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 13/03/09 14:22

    • נגד הביזיון !!

      Zmbi , 13/03/09 14:43

      עם כל הצער והכאב הקרקס התקשורתי עבר את גבולות הטעם הטוב
      אני נגד שיחרור רוצחי יהודים נקודה

    • נגד, שחרור המוני טרוריסטים ופושעי מלחמה מורשעים תעלה לנו בדם רב ובחיסו

      איציק המרכז , 13/03/09 14:50

      ובחיסול כל יכולת ההרתעה שלנו.

      ושבת שלום לכם.

    • נגד (ל''ת)

      יהודיה, 13/03/09 15:45

    • נגד

      נגד, 13/03/09 15:59

      נגד

  • 71.

    עם כל הצער והכאב...

    דורי, 13/03/09 14:03

    אי אפשר לשחררו ''בכל מחיר''. דמו של גלעד איננו אדום יותר מדמם של כל אלו העשויים למצוא את עצמם קרבנות טרור ע''י המחבלים שעלולים להשתחרר בעיסקה!!

    • דורי אני מסכים איתך לחלוטין. אנשים לא רוצים לחשוב קצת קדימה על ההשלכות (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 13/03/09 14:22

  • 70.

    שוב מניפולציה רגשית

    מורדכי, 13/03/09 14:01

    מרגיז לראות איך שוב משפחה ישראלית מנגנת על נימי הרגשות הישראלים, והתקשורת כולה – הרדיו, הטלוויזיה והעיתונים – משתפים פעולה עם המלודרמה התורנית ואף מתגייסים לטובתה, כאילו שלתקשורת יש מנדט להפעיל לחץ על ממשלה במגעיה עם טרוריסטים. זה היה עם הבן והבת של אלחנן טננבאום שנשבה בידי חיזבאללה ''בנסיבות תמוהות'', זה היה עם גופות החללים רגב וגולדווסר שכולם ידעו כמעט בוודאות שהם אינם בין החיים מרגע חטיפתם, ועכשיו זה עם גלעד שליט. תצלום ''הליצן העצוב'' על פני כל העמוד הראשון בעיתון יומי הוא שיא חדש.
    אויבינו למדו מזמן איך לנגן את סונטת הלב השבור על מיתרי נפשותינו היגעות, לאחר שהשלו אותנו שהשלום הוא בהישג יד, כשמקהלות מקהלות של עייפי נפש מתגייסות למען המשפחה התורנית, מבלי שאף אחד אינו שואל את עצמו את השאלה הפשוטה ביותר: האם אתה, הקורא לשלם כל מחיר, מוכן להיות הקרבן הבא של הרוצחים שישוחררו ויצטרפו לרוצחים שנמצאים בחוץ בשביל לעודד אותם בעצם שחרורם, ולהוכיח לחבריהם ששום דבר נורא לא יקרה לרוצחים לאחר שירצחו כאוות נפשם, שכן גם אם הם ייתפסו, יישפטו ויישבו בפנסיון ממשלתי ישראלי, חבריהם יחטפו עוד ישראלי ושוב יפעילו את מסחטת הרגשות על עם עייפי הנפש היושב בציון.

    האם אכן ניסינו את כל הדרכים לשחרר את גלעד שליט?

    • קמפיין פסיכולוגי היסטרי אדיר של משפחת שליט יחד עם התקשורת! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 13/03/09 14:20

  • 69.

    מדינה בהתאבדות

    אבי, 13/03/09 13:59

    מדינה מתאבדת-בקצב הזה נשארו לנו 10-15 שנה.

  • 68.

    די להפעיל לחץ אתם רק מחזקים את חמאס=רק בגללכם גלעד לא בבית=מתי תבינווו (ל''ת)

    נ.כהן כלם תפסו טרמם על ההפגנות=ממש הפינינג=פסטיבל, 13/03/09 13:52

  • 67.

    לשחרר את שליט מיד !! 1 שלנו תמורת 1 בכיר חמאס + 1 פת''ח (ל''ת)

    בובלין, 13/03/09 13:48

  • 66.

    המונים לא באו להפגנה ומתנגדים לשיחרור מאות רוצחים (ל''ת)

    gilberet , 13/03/09 13:47

  • 65.

    היו שם בקושי 250 ואלו החברים של מרשק מתבוסה וכניעה עכשיו (ל''ת)

    המונים ????? הגזמתם שטירמר, 13/03/09 13:45

  • 64.

    שכולם יסתמו את הפה!

    גלעד שליט עדיין חי!, 13/03/09 13:38

    כולם מדברים על זה שלא צריך להחזיר את הרוצחים עבור גלעד..
    גלעד עדיין חי... ואנחנו, העם היהודי, לעומת האנשים המתועבים האלה, יודעים שלא משנה מה, ערך חייו של אדם זה הדבר החשוב ביותר!
    זה לא משנה כמה הוא שווה או לא הוא צריך לחזור הביתה ועכשיו!
    חכינו מספיק זמן -עכשיו אנחנו רוצים אותו בבית!
    זאת ההזדמנות האחרונה במקום להרוס למשפחת שליט- בואו נתמוך בהם כי זה הסיכוי האחרון!

    בע''ה שנזכה לקבלו במהרה!

    • אתה פשוט מסרב לחשוב טיפה קדימה על ההשלכות, על קורבנות העתיד (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 13/03/09 14:23

  • 63.

    סמולמרט הולך בשיטה " אחרי - המבול "... ואם זה לא טרוף אמיתי , מה זה ?.

    moshon1 , 13/03/09 13:36

    להחזיר בן אדם אחד שהוא אולי לא בחיים ולשחרר כנגדו 1000 מחבלים...
    פשוט, אין מילים...
    כנראה שבאמת אנחנו קרובים לסוף ...
    הסוף שלנו כעם ריבוני על אדמת אבותינו...
    מישהו חשב איך אנחנו מצטיירים בעיני העולם כשאנו עושים מעשה מטורף מעין זה ?...
    עוד מעשה נבלה דוגמאת גירוש היהודים מגוש קטיף....
    רק שהפעם כולנו באותה הסירה, כולל הסמולים ההזויים והסהרורים, כי למחרת היום, כשיעופו עלינו טילים ופגזים רצחניים , הם פשוט לא יבחינו בין סמולי וימני, ואם הם מקווים שיהיה עוד גרוש כמו הגרוש מגוש קטיף, אז הם באמת יותר לא שפויים מאילו שבאברבנאל

    • חמודי רד מהעץ !! שכחתה לקחת כדורים היום !! כלב נובח לא נושך (ל''ת)

      שושו, 13/03/09 13:51

  • 62.

    500 זה ''הפגנה המונית'' ? זה לכל היותר קבוצה קטנה וצעקנית.

    הבוז והתיעוב למשחררי רוצחים !, 13/03/09 13:34

    דמו של שליט אינו אדום יותר מדמם של הנרצחים ע''י הרוצחים שהשמאל על גרורותיו הסרטניות עמל לשחרר, לא כדי ששליט ישוחרר, אלא כדי שהשרוצחים ישוחררו.

  • 61.

    פייסבוק - גלעד שליט GILAD SHALIT 985 (ל''ת)

    pepita, 13/03/09 13:34

  • 60.

    גלעד שליט GILAD SHALIT 985 (ל''ת)

    pepita, 13/03/09 13:33

  • 59.

    שטיפת מוח. כמה זה המונים?? הכל קמפיינים

    יהודי ישראלי, 13/03/09 13:32

    כמה זה המונים? 100,000 אולי חמישים אלף בטח מינימום עשרת אלפים.
    לא - בשטח היו כ 500 איש. אבל העיתונות שהחליטה כי צריך לשחרר את גלעד בכל מחיר (ראה מאמרו של ירון דקל בנושא) וזאת גם במחיר כניעתה של ישראל ומשכון עתיד תושביה - היא מקמפנת כהרגלה ללא עומק ללא חשיבה - רק ספינים וטרנדים - זה IN לומר לשחרר את גלעד שליט.אני מתפלל שנצליח להכריח את החמס בדרכים שונות להשיבו בריא ושלם. אסור בתכלית לשחרר כל כך הרבה רוצחים - זה לא מוסרי ברמה הפילוסופית, זה לא נכון וכדאי ברמה הפרקטית.

  • 58.

    אל תכנע ... נראה אותם מול ביבי - שכחו שליכלכו עליך ... (ל''ת)

    לא להיכנע לטרור ..!!!, 13/03/09 13:26

  • 57.

    פעם שכנעו אתכם להכנס למשרפות עם העבודה משחררת היום זה בכל מחיר

    עם טפש ופחדן יושמד כצאן לטבח, 13/03/09 13:22

    **

    חוק ה עונשין תשלז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 56.

    לשחרר את שליט גם במחיר אבדן מדינת ישראל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אחמד מהחאמאס, 13/03/09 13:21

  • 55.

    אולמרט נכנע תמורת מעטפות בגד לכן הזמין את קמפיין שליט ותבוסה עכשיו

    אל תבליגו יותר עת לפעול, 13/03/09 13:19

    **

    חוק ה עונשין תשלז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 54.

    מי שמקמפיין כניעה לאוייב בוגד במדינת ישראל לפי החוק

    חוק העונשין תשלז סימן ב' בגידה, 13/03/09 13:18

    **

    חוק ה עונשין תשלז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 53.

    ל52 תרגיע ! שים לב, המערכת הורידה את המלה ''המונים'' מהכותרת.

    ינון, 13/03/09 13:18

    זו הייתה המצאה של היחצנים שם ולא עברה את המסננת של הכתב, העורכים הבינו את הטעות ותיקנוה. קורה. אמנם יותר מדי לאחרונה,אבל קורה..

    • אני רגוע, רק שזה סימפטום של טענתי בעניין זה כנגד משפחת שליט וסייעניה,

      איציק המרכז , 13/03/09 14:46

      כמו גם בעניינים אחרים שהשמאל מטיף ומסית להם.

      יש קמפיין מתוכנן היטב ושיטתי כנגד מדינת ישראל וממשלתה, תוך שימוש בשקרים, מניפולציות והסתה מכוערת כנגד כל המעיז לומר אחרת ולספר את האמת על המחיר.

      ושבת שלום לך.

  • 52.

    תקשורת קנויה ועלובה, כמה מאות זה "המונים"? אהה, כמו שהיו ארבע מאות אלף

    איציק המרכז , 13/03/09 13:13

    בכיכר מלכי ישראל...

  • 51.

    קבוצה חדשה בפייסבוק למען גלעד שליט https://www.facebook.com/group.php?g

    livnatby , 13/03/09 13:08

    בס"ד
    https://www.facebook.com/group.php?gid=69012398232&ref=mf

  • 50.

    המדינה זה עוד עסק פרטי של אולמרט והתקשורת -יש ממשלה והיא צריכה להכריע (ל''ת)

    דולפין סגול , 13/03/09 13:06

  • 49.

    על מה נסמכת הקביעה ששחרור רוצחים הינה ''דרישת העם'' ? (ל''ת)

    מצדד בעמידה איתנה ונחושה מול ארגוני טרור, 13/03/09 13:04

  • 48.

    צריך להבין שהאסירים שישוחררו יהפכו לנתינים של מי ששיחרר אותם.

    זה לא שהם חוזרים לטרור מרצונם, 13/03/09 13:01

    הטרור יהיה בעל הבית שלהם בגלל שהוא הביא לשחרורם.הם חייבים לחזור לטרור.מתפקידנו יהיה לצוד אותם אחד אחד בחיסולים מהאויר כדי לעמעם את הצלחת הטרור ולהוציא מתוכן את ריווחי תרבות החטיפות ושיחרור האסירים.כשנבצע את זה בצורה מדוייקת,אז בפעם הבאה האסירים לא ירצו להשתחרר ע''י הטרור.מובן שבשביל לבצע את זה צריך ממשלה אמיתית וזה לא בנימצא.

  • 47.

    גילעד שליט

    אילנית, 13/03/09 12:59

    להחזיר את גילעד שליט מהר

  • 46.

    משפחות שכולות לא יושנות לילות מהעיסוק היומי בסוגית רוצחי ילדהם (ל''ת)

    דולפין סגול , 13/03/09 12:57

  • 45.

    לא להכנע לסחטנות מצד החמאס!!!!!! (ל''ת)

    שובל, 13/03/09 12:55

  • 44.

    לתת את מדינת ישראל בעד גלעד שליט!!!

    איש, 13/03/09 12:54

    בחור מקסים, שווה כל מחיר, לעזאזל כל השאר.

  • 43.

    למה ביבי שותק (ל''ת)

    דולפין סגול , 13/03/09 12:51

  • 42.

    -חיילים סיכנו חייהם לתפוס את המרצחים ועכשו לשחררם האם זה צדק והגיון (ל''ת)

    דולפין סגול , 13/03/09 12:50

  • 41.

    מעניין איך כמה מאות הפכו להיות ''המונים'' כהתשקורת רוצה ... בושה וחרפה! (ל''ת)

    משה, 13/03/09 12:50

  • 40.

    למתנגדים: נפתחה הרשמה למתנדבים להחליף את גלעד בבור (ל''ת)

    הבועה, 13/03/09 12:45

    • יש מתנדבים משפחות שכולות שחייהם נהרסו בגלל הרוצחים תפנה אליהם גיבור (ל''ת)

      דולפין סגול , 13/03/09 12:55

  • 39.

    רבותי הכתבים-התאפקו-עם כל הסימפטיה למשפחת שליט

    אחד מהברנז'ה, 13/03/09 12:43

    הכתבים מהצפון הם שמסקרים את הארוע ע''פ דווחי דוברי האוהל -ללא בקרת שטח. וכך זה מדווח בלכ האתרים: ''המונים'' ''הפגנת ענק''.
    כמי שנמצא במקצוע, זהו קרקס תקשורתי שמוריד את מקצוע התקשורת בעוד מדרגה.

    • ידעתי גם לפי הדווחים הקודמים ומה שראיתי בערוצים

      איציק-ירושלים, 13/03/09 12:48

      אמנם הצלמים לא צילמו מרוחוק את האוהל ונקטו בקלואפיים אבל בין התמונות הבחנתי שמבודבר בכמות קטנה לעצמת הרעש.מילא, שיבושם להם.

  • 38.

    לא לשחרור שליט!!!

    נועם, 13/03/09 12:38

    אין זה הגיוני כי באשר חייל נחטף, והוריו מנהלים מערכת אצילית לשחרורו אסור יהיה לבקרם בפומבי ולהזשדהות עם הצד השני הדורש שגלעד לא ישוחרר בעד שחרור מחבלים, אין מוסר והגיון בשחרור מחבלים שיהרגו ילדים נשים וטף בעד חייל אחד, ועל אף שחייל זה הוא מטובי בנינו חיילי צה''ל נשלחים לעיתים למוות במבצעים ובמלחמות, אחת מן הסכנות היא חטיפה, וחייל שנחטף ישוחרר אך ורק בכח הזרוע, ובכח המודיעין הצבאי אך בשום פנים ואופן לא על חשבון שחרור מחבלים.
    תנועה צריכה לקום שתמחה בחולשת הממשלה, ממשלת ישראל אינה אמא ואינה צריכה להיות כך, צריכים להיות לה קווי פעולה ברורים ומוסריים בינהם שחרור הבנים אך לא בפעולה שממנה לומדים אויבינו הארורים רק לחטוף עוד, כך שהמשוואה אומרת גלעד יוחזר ואמא אחרת תבכה על חטיפת בנה מפני שבזכות נועם ואביבה שליט הגיבורים אמנם אך קצרי הרואי עד מאוד וחסרי האכפתיות הלאומית בתכלית, ילמדו הערבים לחטוף עוד.
    עלינו למחות בכל תוקף ולא להיכנע למניפולציות אלו של רגשנות הרסנית שאין לה מקום בשדה הקרב.

    • נכון (ל''ת)

      רן, 13/03/09 12:50

  • 37.

    חבל מאד שרק מאתיים איש באו לא 350 וזה גם לא נחשב ''המונים''

    נירית הרצליה שנמצאית שם, 13/03/09 12:29

    כמה מאכזב שאחרי כל המאמץ שהיה במילים ובהודעות טלפוניות רק מאתיים איש הטריחו את עצמם.אני באתי מהרצליה . זה רק שעה וחצי נסיעה. בואו בואו בואו . במיוחד נכנסתי למלון סמוך להשתמש באינטנרט לכתוב זאת.

    • ותדה לכן שבאתן, היית מתקשרת מראש. לא ידעתי. אני יוצאת לדרך (ל''ת)

      רננה-לנירית ''שאפו''!!!, 13/03/09 12:45

  • 36.

    חרקירי לאומי. מאות ירצחו בשביל חייל אחד. (ל''ת)

    בושה וחרפה, 13/03/09 12:22

    • אולי ''רק'' עשרות אבל עדיין אתה צודק! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 13/03/09 12:42

    • צא מהפאניקה. ישראל חזקה (ל''ת)

      אלעד מודיעין, 13/03/09 12:45

      • סיסמא יפה ''ישראל חזקה''. עובדתית עד היום מחבלים ששיחררנו חזרו לרצוח (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 13/03/09 14:18

  • 35.

    דיברתי עם גליעד שלומו מצויין

    אמיר,מרכז., 13/03/09 12:15

    לגבי כול הימים בשבי זה לא החמאס זה ניסוי של אוריאל רייכמן והמרכז הינתחומי הרצליה ובראש פירמידת שטיפת המוחות עומד נועם למל שטרייך לטר הוא כבר מרים טלפונים ותראו את הרייכסטאג את מצודת האשכנאצים נפל בדיוק כמו מגדל בבל.

  • 34.

    לשחרר אותו רק! ע''י לחץ על אסירי החמאס שאצלנו (ל''ת)

    איציק מתל אביב, 13/03/09 12:15

    • או, שאתה תשב בבור במקומו (ל''ת)

      אין זמן, 13/03/09 12:46

  • 33.

    דיברתי עם גליעד שלומו מצויין

    אמיר,מרכז., 13/03/09 12:11

    לגבי כול הימים בשבי זה לא החמאס זה ניסוי של אוריאל רייכמן והמרכז הינתחומי הרצליה ובראש פירמידת שטיפת המוחות עומד נועם למל שטרייך לטר הוא כבר מרים טלפונים ותראו את הרייכסטאג את מצודת האשכנאצים נפל בדיוק כמו מגדל בבל.

  • 32.

    החמאס אפילו לא סיפק הוכחה שגלעד חי!!! (ל''ת)

    רון, 13/03/09 12:10

  • 31.

    ''המוני מפגינים''? זה בסך הכל כמה מאות סמולנים....

    איש, 13/03/09 12:06

    מישהו זוכר איך קראו לחיילים שנהרגו כששליט נחטף?

    עם כל הצער והכאב על גלעד, יש להתייחס אליו כחלל צה''ל ולעבור הלאה. מקסימום לשחרר מחבל אחד תמורתו. שחרור מאות מחבלים יוביל למאות ואולי אלפי נפגעים בפיגועי טרור ולחטיפות נוספות. איך תסתכלו להם בעיניים?

    אסור להיכנע ולנהל מו''מ עם טרוריסטים!! ארה''ב הבינה את זה לפני עשרות שנים. חבל שפה עדיין לא הפנימו את זה.

  • 30.

    דיברתי עם גליעד שלומו מצויין

    אמיר,מרכז., 13/03/09 12:05

    לגבי כול הימים בשבי זה לא החמאס זה ניסוי של אוריאל רייכמן והמרכז הינתחומי הרצליה ובראש פירמידת שטיפת המוחות עומד נועם למל שטרייך לטר הוא כבר מרים טלפונים ותראו את הרייכסטאג את מצודת האשכנאצים נפל בדיוק כמו מגדל בבל.

  • 29.

    דיברתי עם גליעד שלומו מצויין

    אמיר,מרכז., 13/03/09 12:02

    לגבי כול הימים בשבי זה לא החמאס זה ניסוי של אוריאל רייכמן והמרכז הינתחומי הרצליה ובראש פירמידת שטיפת המוחות עומד נועם למל שטרייך לטר הוא כבר מרים טלפונים ותראו את הרייכסטאג את מצודת האשכנאצים נפל בדיוק כמו מגדל בבל.

  • 28.

    אדוני רהמ''מ!!! שחרור כל האסירים תמורת חייל

    צילה, 13/03/09 11:57

    זה דבר שתתחרט כל חייך.מה תעשה שתקבל גופה תמורת כל הרוצחים.על דבר כזה לא יסלחו לך הורים השכולים.תחשוב על זה....

    • השאלה איך הוא יסתכל לעיני אלו שיירצחו בעתיד ע''י אותם רוצחים (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 13/03/09 12:44

    • צילה מותק, צאי מהלחץ - ישראל חזקה. או אולי תתחלפי עם גלעד? (ל''ת)

      הבועה, 13/03/09 12:49

  • 27.

    דיברתי עם גליעד שלומו מצויין

    אמיר,מרכז., 13/03/09 11:57

    לגבי כול הימים בשבי זה לא החמאס זה ניסוי של אוריאל רייכמן והמרכז הינתחומי הרצליה ובראש פירמידת שטיפת המוחות עומד נועם למל שטרייך לטר הוא כבר מרים טלפונים ותראו את הרייכסטאג את מצודת האשכנאצים נפל בדיוק כמו מגדל בבל.

  • 26.

    הבעיה העיקרית עם שחרורו של חייל צה"ל החטוף גלעד שליט היא שצמרת החמס

    Ehad Haam-Zionist , 13/03/09 11:57

    הבעיה העיקרית עם שחרורו של חייל צה"ל החטוף גלעד שליט היא שצמרת החמס הפכה אותו למגן האנושי האישי שלה.

    הנהגת החמס ירדה לבונקר הנמצא תחת בית החולים 'שיפא', ועד היום לא יצאה ממנו. יחד אתם הם לקחו אתם את גלעד שליט כבן ערובה לכך שישראל לא תתקוף אותם.

    מצד אחד מצבו של גלעד שליט שופר, וקיימת עתה ערובה שלא ייפגעו בו. מהצד השני האפשרות שהוא ישוחרר בקרוב הולכת ומתרחקת.


    אפילו אם ישראל תסכים לשחרר את כל 450 האסירים שהחמס דורש לשחררם, החמס לא ישחרר את גלעד שליט, ויעלה שמות ותביעות חדשות לשחרורו. זו הסיבה מדוע רשימת האסירים לא הובאה אף פעם עד היום לדיון בפני הממשלה, או הקבינט המדיני ביטחוני.

    כמו מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, שמאז יולי 2006, במשך כמעט 3 שנים לא יצא מהבונקר בו הוא נמצא, מפחד שישראל, או גורמים ערביים ומערביים אחרים יחסלו אותו, כך להנהגת החמס, האחוזה בפחד דומה, אין תוכניות קרובות לצאת מהבונקר שלהם.

    • גם אני רוקדת ריקודיי דבקה ומעתיקה מאמרים של אחרים.

      אדווה נאור--- כפר סילבר., 13/03/09 12:13

      חצוף.

      • העיתון היחיד שאומר את האמת בפרצוף.

        Ehad Haam-Zionist , 13/03/09 13:04

        טיפשה.

  • 25.

    איזה מן כותרת מגויסת- ממתי מאות הפכו להמונים?

    מעריב - עיתון עם אג'נדה, 13/03/09 11:54

    העיתון שבו אין אפילו זכות דיבור למי שחושב שמאות רוצחים בבתיהם זה רע.

    • כשהתקשורת תומכת ורוצה לקדם - המונים בכותרת הראשית

      ברוך שטיין - שדה יעקב, 13/03/09 12:37

      הופכים למאות בכותרת המשנה והופכים ל כ-350 בגוף הכתבה.
      כמה בפועל ? - לך תדע.

  • 24.

    דיברתי עם גליעד שלומו מצויין

    אמיר,מרכז., 13/03/09 11:54

    לגבי כול הימים בשבי זה לא החמאס זה ניסוי של אוריאל רייכמן והמרכז הינתחומי הרצליה ובראש פירמידת שטיפת המוחות עומד נועם למל שטרייך לטר הוא כבר מרים טלפונים ותראו את הרייכסטאג את מצודת האשכנאצים נפל בדיוק כמו מגדל בבל.

  • 23.

    לשחרר לאלתר אני בליבי עם המפגינים מתקשה להגיע כל כך רחוק

    iritkev1 , 13/03/09 11:53

    אבל צועקת בטוקבקים ללא הרף להחזיר את הילד הביתה ועכשיו. עם האסירים שישוחררו המדינה תסגור חשבון בדרך אחרת כמו שהיא יודעת בעתיד אם בארץ ואם בחו"ל.

    • מה תגיד לאמא שמחבלים יפוצצו את המשפחה שלה ?

      mag222 , 13/03/09 11:57

      לא נורא בשביל שליט 100 פיגועים זה בסדר ?
      לא למדתם מעיסקת ג'יבריל ?

      • שזה לא מה שיחזיר את הבן שלה לחיים

        עם כל הכאב והצער, 13/03/09 13:40

        ואני רוצה לראות אמא שתהיה מסוגלת להסתכל לאביבה שליט ולהגיד לה את זה- הבן שלה, גלעד, בח-י-י-ם!!!!!!!!

  • 22.

    שחרור רוצחים = אוטובוסים מתפוצצים. 179 כבר נהרגו מעסקאות שחרור!

    יואב , 13/03/09 11:48

    חובה להיכנס לאתר הזה:

    al-magor.com

    כדי להבין למה אסור לשחרר מחבלים רוצחים. שחרור מחבלים רוצחים יחזיר בתוך חודשים ספורים את האוטובוסים המתפוצצים לרחובות, כפי ששחרור אנסים יעלה את מספר מקרי האונס באופן דרמטי.

    אסור לשחרר אנסים! אסור לשחרר פדופילים! אסור אסור אסור לשחרר מחבלים רוצחים!

  • 21.

    כמו בבלעין ובנעלין השמאל בתמונה מראה רק את אחוריו (ל''ת)

    תמונות ושלטים בלבד הם ''מפגינים'', 13/03/09 11:42

    • השמאל מראה את אחוריו בשביל לא להפגין את העוצמה הקידמית שלו

      iritkev1 , 13/03/09 11:54

      למול הימין הצועק והחלש.

  • 20.

    די עם הפסיכוזה ההמונית

    אזרח שמנסה לשמור על שפיות, 13/03/09 11:40

    כלי התקשורת התגייסו לקמפיין רגשני חסר מעצורים חסר היגיון וחסר אחריות עד כדי כך שהפגנה של 150 איש כבר הופכת בכותרת להפגנת המונים. כולם רוצים את שליט בבית אבל לא כולם מוכנים לשלם מחיר שיביא קורבנות נוספים שדמם לא פחות סמוק מדמו של החייל שנפל בשבי.

  • 19.

    למי יש יותר מחבלים? לנו או לחמס? (ל''ת)

    מלח בעיניים, 13/03/09 11:31

    • לנו יש שמאלנים שהם האויב הכי גרוע !

      mag222 , 13/03/09 11:58

      יהרסו את מדינת היהודים עד היסוד ואחר כך יאשימו אותנו ויצדיקו את הערבים !

      • עשה כרטיס אדי וקפוץ מהגשר (ל''ת)

        מלח בעיניים, 13/03/09 11:59

  • 18.

    יפיי הנפש מהשמאל יעשו הכל לרסק את בטחון ישראל בכל כלי (ל''ת)

    בכל אמצעי ובכל התככים, 13/03/09 11:31

    • עשה כרטיס אדי וקפוץ מהגשר (ל''ת)

      מלח בעיניים, 13/03/09 12:00

  • 17.

    זה פשוט אבסורד!

    marco polo , 13/03/09 11:30

    שאנחנו מספקים את כל הצרכים הבסיסים לאוכלוסיה שבה גלעד נמק כבר 3 שנים באיזה חור עלוב וחשוך!

  • 16.

    מדינה מתאבדת. הנהגה המוכרת את עתיד המדינה עבור הרגע.

    נדהם, 13/03/09 11:23

    עדר טיפשים רץ אחרי ''הפנינג'' בעיקבות שטיפת המוח של התקשורת. אין שכל ואין אחריות לאומית. שליט שליט שליט, ולעזעזל המדינה.

    • עשה כרטיס אדי וקפוץ מהגשר (ל''ת)

      מלח בעיניים, 13/03/09 12:00

  • 15.

    חבל שהמונים לא מפגינים מול בניין האו"ם, הליגה הערבית והצלב האדום.

    יהודה בן-ישראל , 13/03/09 11:22

    האו"ם, הליגה הערבית והצלב האדום הבינלאומי הם הכתובת לשחרור גלעד שליט ולא ממשלת ישראל.

    שליט נחטף בעודו בשיטחה הריבוני של מדינת ישראל, מדינה החברה באו"ם, על ידי אנשים שהגיעו מעבר לגבול...

    מאזור שבשליטה ערבית-מוסלמית והנשלט על ידי חברה בליגה הערבית, האוטונומיה הפלסטינית...

    ומאז לא ניתן היה לאף אדם לראותו, כפי שדורש החוק הבינלאומי והמוסר הכלל אנושי, עליהם מופקד בין השאר הצלב האדום הבינלאומי...

    אולם יותר נוח להתמקם בצומת הרחובות בן-מימון-עזה-בלפור בירושלים ולדרוש ממי שאין לו גישה לשליט לשחררו.

    חבל שכך הם הדברים, חבל...

  • 14.

    זיכרון הציבור קצר ומתכחש לכ-2,000 נרצחי הפיגועים והיו לאוויר (ל''ת)

    לא יאונה לו כל רע בגלל סרקוזי, 13/03/09 11:21

    • עשה כרטיס אדי וקפוץ מהגשר (ל''ת)

      מלח בעיניים, 13/03/09 12:01

  • 13.

    אנא נוליך את החרפה והבושה ?

    Zmbi , 13/03/09 11:16

    במשך כהונת ממשל זה יצאנו לשתי מערכות מדממות האחת בשנת 2006 בו שותקה צפון המדינה בגלל חטיפת 2 חיילים שידעו כי הם מתים , למרות זאת בחר רוה"מ לצאת ללחימה על מנת לשחרר אותם , בלחימה זאת איבדנו עוד יותר את האמינות שלנו והורדנו על בירכנו כאשר החזרנו רב מרצחים עם דם על הידיים בתמורה לגופות החיילים שלנו לאחר פסטיבל תיקשורתי מתוזמן של התישקורת הישראלית .
    משום מה שכחנו כי האסירים צמאי הדם היהודי יושבים כאן בארץ בתנאי לוקסוס ולומדים על חשבון משלמם המיסים הישראלי , מעניין כי אף קריאה לא הופנתה לאף ממשל לקצץ בתנאי הפאר של האסורים שנקצב עונשם על ידיי בית משפט ישראלי !
    לאחר מכך יצאו למבצע עופרת יצוקה בחורף זה ומה השגנו ממבצע מפואר זה ?
    עוד ירידה על הבירכיים לכניעה נוספת לאירגון כנופיות רצח איסלמיות ? כל זה בעידוד פסיטבל תיקשורתי של התישקורת הישראלית ובעידודה !!

    דיי מספיק עם הכניעה המסיבית לכל כנופית רצח איסלמית , אם מר אולמרט לא מוסגל לעשות זאת אזי שיפנה את כיסאו לאלתר !!
    עלוב נפש זה , גנב נקלה ובזוי שצריך להמצא מאחורי סורג ובריח אסור שיחליט בנושא זה ויש להשאיר לממשל שנבחר את הזכות לנהל מו"מ שפוי וראוי !!

    מי מגן על תושבי שדרות? הרי ליבם של הורי גילעד שליט גס במשפחות השכולות מהטרור שהמרצחים שהם רוצחים כי ישוחררו , ליבם גם גס בתנאי החיים של תושבי שדרות והעוטף לכן ליבי גם גס בסיבלם הם !!
    הגיע הזמן כי יחזרו לביתם הם ויפסיקו את הקרקס הבזוי שהם מנהלים ומאלצים ממשלה בישראל להכנע לסחיטה של כנופית רצח איסלמית !!
    דיי!! נמאס ממכם משפחת שליט !!

  • 12.

    שיחרור סיטונאי של רוצחים ומחבלים לתוך ישראל צעד טיפשי ומסוכן !

    mag222 , 13/03/09 11:14

    והכול בישביל חייל שישן בימקום לישמור !
    ביגלל חייל שזרק את הנשק ורץ לשבי בימקום להילחם !
    הרי הוא היה בריא ולא ניפגע !
    מדוע התקשורת לא מפרסמת את הדוח של צהל על חטיפת גלעד שליט ?

    • כי זה יהייה מכת מוות

      Zmbi , 13/03/09 11:18

      בישראל ! מפקדו היה צריך לשלם בכיסאו ולשבת בכלא . גם מפקד הגיזרה ,
      אבל בישראל עשה פאשלה ותקודם למעלה !

    • עשה כרטיס אדי וקפוץ מהגשר (ל''ת)

      מלח בעיניים, 13/03/09 12:02

    • לא לשחרר מה קרה לכם

      הירשזון, 13/03/09 15:58

      אני נציג של עמך אומר אסור בלי תחלית לשחרר אפילו חמור לנוולת.

  • 11.

    הקמפיין הפסיכולוגי היסטרי עושה את שלו ואולמרט יכנע לכל דרישות חמאס (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 13/03/09 11:12

  • 10.

    עדר של שלום עכשיו מוכן לשחרר רוצחים בשביל חייל 1 !

    mag222 , 13/03/09 11:11

    1.את המחיר על כך ישחמו תושבי המרכז,ירושלים ויהודה ושומרון !
    2. החמאס יעודד עוד חטיפות של עשרות אזרחים וחיילים ואז מה ?
    3. בימקום לעשות מצור אמיתי כולל ניתוק חשמל ומים ואיום בחיסול החמאס ועזה וניתוק המזון והתרופות על שישוחרר גלעד שליט מעדיף השמאל ההזוי לסכן חיי יהודים !
    4. ליבי ליבי עם המשפחות שיחוסלו עקב עיסקת שליט

    • התנועה להחזרת שליט = פניה היפות של ישראל (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 13/03/09 11:13

      • דווח של צהל : כול החיילים נירדמו בשמירה ! גלעד רץ לשבי ולא נילחם !

        mag222 , 13/03/09 11:19

        למה התקשורת לא מדברת על זה ?
        איך המחדל של צהל שהגיע לסיעה רק אחרי שעה ?
        איך חיילים על הגבול של עזה שוברים שמירה ?
        ולמה חייל קרבי זורק את הנשק ולא נילחם למרות שהוא בריא ושלם ?

        • עשה כרטיס אדי וקפוץ מהגשר (ל''ת)

          מלח בעיניים, 13/03/09 12:03

      • המנשר החינוכי שלך מזכיר לי מאמר של ווינסטון צ'ירצ'יל..... (ל''ת)

        גידעון טוסיק, 13/03/09 12:11

    • כן! גם שהילד שלכם יהיה בשבי זה מה שנגיד לכם! חוצפנים!

      אופיר, 13/03/09 12:28

      הוא יושב מחכה בחיים .. אז לא נשחרר כי הם מסוכנים?
      אז אתם אומרים בעצעם שהחייל ישאר שם כי זאת הדרך היחידה להחזירו!

  • 9.

    נו כבר רוצים את שליט!! השב"כ ידע להתמודד עם האסירים המשוחררים. (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 13/03/09 11:09

    • ומה תעשה מדינת ישראל אם החמאס יחטוף 10 אזרחים או חיילים ?

      mag222 , 13/03/09 11:12

      הרי החמאס יעודד לחטוף עוד ועוד !

      • מי משחרר שבו בשקט,מה הוא ??

        חיים נחמן ביאליק, 13/03/09 15:59

        בואו נשחרר את בוגי יעלון ונקבל איזה חמוד הב הב

    • קישקוש! המחבלים שישוחררו ירצחו עשרות ישראלים! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 13/03/09 11:13

      • השב"כ : 70 % מהמחבלים חוזרים למעגל הטרור !

        mag222 , 13/03/09 11:24

        ככה פורסם לאחרונה על ידי השב"כ וגורמי הבטחון על פי השיחרורים האחרונים !

        • עשה כרטיס אדי וקפוץ מהגשר (ל''ת)

          מלח בעיניים, 13/03/09 12:05

  • 8.

    אנא נוליך את החרפה והבושה ? (ל''ת)

    Zmbi , 13/03/09 11:07

    • ממתי חייל בריא שהלך לשבי ניחשב גיבור ?

      mag222 , 13/03/09 11:16

      להבדיל מגולדווסר שהיה פצוע וחסר אונים שניחטף גלעד שליט העדיף ליזרוק את הנשק ולא להילחם על חיו !
      כול החיילים ישנו והפקירו את השמירה שהם מאה מטר מגבול עזה בלבד !
      זאת חוסר אחריות !

      • mag222 עדיף שתסתום תפה! או שנחליף אותך בגלעד!

        אופיר, 13/03/09 12:30

        הוא נחשב גיבור ממתי שהוא 1000 ימים מחזיק בחיים אצל בשבי! חוצפן

        • עצם העובדה שהוא נכנע ללא קרב ונמצא כעט בשבי עושה אותו לגיבור? (ל''ת)

          אלכס טוקבק, 13/03/09 12:41

  • 7.

    את שליט יש לשחרר רק במבצע צבאי

    אדי גזית, 13/03/09 10:57

    כל עסקה גורמת להרוגים רבים בין היהודים. וכל מי שתומכך בעסקה עם החמאס נוטל אחריות על תוצאותיה - הרוגים ישראלים רבים.

    אסור לשחרר 400 מחבלים תמורת שליט !

    • 100000000 אחוז

      BEN, 13/03/09 12:05

      בושה למנהיגים שלנו , על החינוך שהם נותנים.

  • 6.

    המפגינים הם אנשים שלא מפריע להם שאוטובוסים ימשיכו להתפוצץ (ל''ת)

    שני, 13/03/09 10:57

  • 5.

    תתנו לפישר לקנות דולרים ולקנות אגחי''ם אל תתפתו לקנות תשאירו אותם שיעש

    תתנו לפישר לקנות דולרים ולקנות אגחי''ם אל תתפתו לק, 13/03/09 10:55

    תתנו לפישר לקנות דולרים ולקנות אגחי''ם אל תתפתו לקנות תשאירו אותם שיעשו מהם טפטים הנגיד חבר לעבריינים וספקולנטים ועובד עליכם כדי שתקנו אל תתפתו הכול שווה ממש אפס אחד גדול רק כסף מזומן בעוד מקסימום חצי שנה מי שיהיה בכיסיו מזומנים יקנה הכול בחצי חינם לכן שימרו על הכסף ואל תכנסו לבורסה ואל תקנו דולרים ואל תקנו אגחי''ם תתנו לפישר שיקנה את כל הדולרים שבעולם ואת כל אגחי''ם שבעולם עד שיתמוטט ויודה בטעותו

  • 4.

    אל תשחררו מחבלים! (ל''ת)

    שריונר במיל, 13/03/09 10:48

    • אני מדמיין מה קורה אם חלילה......

      mag222 , 13/03/09 11:23

      תארו לכם שהחמאס חוטף מיספר אזרחים או חיילים מה קורה ?
      אם בשביל חייל אחד סובבו אותנו על האצבע 3 שנים מה יהיה אז ?
      מה החמאס יבקש אז ?
      איזו מדינה מפגרת !!!!!!!!!

    • עשה כרטיס אדי וקפוץ מהגשר (ל''ת)

      מלח בעיניים, 13/03/09 12:06

  • 3.

    אנחנו נראים כמדינה נסחטת ללא עמוד שדרה - החמאס צוחק לנו בפנים

    מיכאל, 13/03/09 10:41

    500 אסירים, 1000 אסירים, מכירה פומבית.
    מי יתן דין וחשבון על מאות ההרוגים אחר כך בפגועים ?
    חברים, לא לאבד את הראש !!!!!
    עם עוד קצת מאמץ והקשחת עמדות הן יתגמשו.
    למה אנחנו כמו תינוקות נשברים ראשונים ?
    איפה כל מומחי ניהול המשא ומתן ??
    פשוט בושה.
    גנון.

    • עשה כרטיס אדי וקפוץ מהגשר (ל''ת)

      מלח בעיניים, 13/03/09 11:47

  • 2.

    בכנוות טובות אך ההפגנות גורמות נזק ומאריכות את זמן שהייתו של גלעד בשב

    חיים יעקב, 13/03/09 10:38

    החמאס משלה את עצמו כי המפגינים יגרמו לכניעת ישראל לחמאס.

  • 1.

    שוטים

    אחד, 13/03/09 10:34

    הסכם הכניעה המתגבש לשחרורו גלעד שליט יביא בעקבותיו הרבה דם. אזרחים רבים ישלמו בחייהם על העיסקה המפוקרת הזאת.
    יש הלכה ישנה נושנה שאין פודים את השבויים יותר מכדי דמיהן (כלומר: לא משלמים מחיר מופקע תמורת שבוי).
    אבל יש יותר מדי אנשים שנמצאים באקסטזה.

    • הלוואי וגם הטיפשים היושבים בממשלה

      איצי', 13/03/09 11:30

      יחשבו כמוך

    • תרגיע.שליט לא ישוחרר לעולם,אלא בכח הזרוע......!!!!

      יוחנן טוסיק, 13/03/09 11:51

      הוא תעודת ביטוח החיים של כ100 ראשיי אירגונים מסוגים שונים.