• 99.

    פרשן מעריב שלום ירושלמי הוצא בכח ממסיבת העיתונאים של קצב

    ציונה, 15/03/09 07:14

    שלום היקר על מה התרעומת והכעס? זה שנים שאתה כותב על קצב מדויק יותר ופחות,והנה כיום כשהאיש השיב לך תשובות לכל שאלותיך אתה עוד מתרעם.והרי בכתיבתך אינך מותיר לו מקום לשאלות והערות אלא שופך מקולמוסך כל מה שרק עולה לך על הדעת.

  • 98.

    בטלביזיה זה לא נראה כמו הוצאה אלא יציאה (ל''ת)

    ואם כך מה האמת בשאר דבריך?, 14/03/09 01:21

  • 97.

    שקרן עלוב ומסית אספסוף, יש לך כאן הזדמנות להפריך את השקר, פתח פיך. (ל''ת)

    שפתי כהן , 13/03/09 23:24

  • 96.

    תמר ראינה את ירושלמי בתוך האולם - תוך כדי דברי קצב - ראוי שהעיר לה (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 13/03/09 22:14

    • בשבילך היא תמר אלמוג כן ? וחוץ מזה לא בנימוסין עסקינן

      תמר מפתח תקוה, 14/03/09 22:52

      אכן לא סתם כונה האירוע מופע אימים 2 , יש לכך מלוא ההצדקה. זה לא אירוע של מורה בכיתה ושני תלמידים שמדברים זע''ז ונגערים על ידי המורה (אלמוג וירושלמי) זה אירוע חדשותי, ואם קרה בו מה שקרה ועיתונאי עוזב את האולם יש מקום לראיין אותו ולקבל הסבר . זה רק העיד על שתלטנותו וכוחניותו של מר קצב ולא עשה חסד עמו. הראה את הצדדים המפחידים של האיש.

  • 95.

    שקרן

    איציק, 13/03/09 18:47

    האשמות של קצב כנגד שלןם ירושלמי מוכיחות שהאיש שקרן בזוי

  • 94.

    למה נכנסת לכתבה אם הוא לא מעניין אותך? (ל''ת)

    ג'וקר פייס , 13/03/09 15:33

  • 93.

    אתה וחברך נהגתם בביריונות כשניסיתם לפוצץ את הערב, אין גבול לצביעותכם (ל''ת)

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$, 13/03/09 14:43

  • 92.

    אם לתקשורת יש שכל היא פשוט תתעלם ממנו מרגע זה!!! (ל''ת)

    ליבש אותו, 13/03/09 13:08

  • 91.

    קצב בסה''כ רצה לקדם את המכירות של הביוגרפיה שיכתוב בכלא!!!!!!!!!! (ל''ת)

    איש ממולח, 13/03/09 13:04

  • 90.

    האסון של קצב: הוא לא מעניין אף אחד יותר. מדובר בסוס מת. (ל''ת)

    לא מעניין, 13/03/09 12:55

    • למה נכנסת לכתבה אם הוא לא מעניין אותך? (ל''ת)

      ג'וקר פייס , 13/03/09 15:34

  • 89.

    כל העיתונאים באולם היו צריכים לעזוב את המקום

    ניר, 13/03/09 12:43

    קצב מהתל בתקשורת ומנצל אותה לצרכיו כבר בפעם השניה. אין סיבה להקצות לו את האוויר בטלויזיה וברדיו ללא זכות תגובה.

    • כל מילה נוספת מיותרת , אין כמו הנחתום הזה מלהעיד על עיסתו. (ל''ת)

      mraric , 13/03/09 13:03

  • 88.

    ירושלמי יהיה בסדר את שלך עשית. כל הכבוד לעיתונאים כמוך (ל''ת)

    דוד, 13/03/09 12:03

  • 87.

    רק בגלל שהוא מזרחי הןא עוד לא בכלא

    אשכנזי, 13/03/09 11:36

    הינה אותי ניצחתם וחזרתי לאירופה, כאן לפחות מקבלים את זה שאני יהודי. תמשיכו ככה, תנו כסף לדוסים, ממנו את הערבים שונאי המדינה, תחשבו שלהתנהגות של ערבים או פרסים אפשר לקרוא תרבות ותבזו את שלטון החוק. יופי של מדינה חסר רק מי שירוויח כסף כי כל מי שיש לו כשרון בורח. ישראל= מדינת עולם 3.

    • תשאר בחור שעברת אליו (ל''ת)

      ג'וקר פייס , 13/03/09 15:35

      • כמה משלמים לך היחצ''נים

        דן אבן גיר, 13/03/09 17:15

        אה,נזכרתי הם התפטרו.התשלום כנראה ממקור אחר.

  • 86.

    קצב צודק...כל האשכנזים חרא.. (ל''ת)

    בובלילי, 13/03/09 11:23

  • 85.

    ירושלמי - אתה אמרת - אומר - ותאמר את דעתך - או השגותיך (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:16

    • אף אחד לא שואל אותך שאלות - לדעתי גם לקצב מותר לדבר בלי שישאל

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:18

      אתה לא השופט שלו - וגם לא חלה עליך חובת הוכחה של דבריך או המידע שאתה מעביר

      • קצב לא דיבר...קצב ילל כמו כלבלב שדרכו על זנבו (ל''ת)

        מאדים מאדים, 13/03/09 11:44

        • אל תדון את חברך עד שתגיע ללינץ' במקומו (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 13/03/09 22:02

  • 84.

    אחי, מי שהוא מכם יכול לאשר את השקר שירושלמי גורש ? שיעז. (ל''ת)

    שפתי כהן , 13/03/09 11:00

    • תשובת ליכודניק אופינית

      סווטלנה, 13/03/09 11:21

      מי לכל הרוחות רוצה להיות אח שלך ? אתה חנפן מושטן ליכודניק עלוב, שלא שווה תגובה..

      • למה הגבת לו אם הוא לא שווה תגובה?

        ג'וקר פייס , 13/03/09 15:38

        אתה סתם בן אדם עלוב שמנסה להגיב כמו איש משכיל

        וחוץ מזה הוא באמת לא גוש אם הוא היה יושב במקום שלו אף אחד לא היה מוציא אותו

        דברי קצב:"שב או שתצא החוצה אתה לא חייב להיות פה"

      • סווטלנה, אני אומנם ז'בוטינסקאי, אבל לא ליקוקניק, תנרגולת.

        שפתי כהן , 13/03/09 23:21

        ואין לי ספק שאת לא אחותי.
        איך תהיי אחותי ואת קוזקית מודבית או טטרית או אוקראינית או במקרה הטוב ביותר,
        כוזרית.
        אם ניתן לך סל ניגוף תסכימי להינגף חזרה על ארצך ואל עמך ?
        סל ניגוף אם את לא מבינה זה "סל פליטה".

  • 83.

    מנחם בגין מתהפך בקברו

    מפא'יניק וותיק, 13/03/09 10:59

    חבל שמשה קצב המומלץ של הליכוד לנשיאות.לא למד מהדמגוג מנחם בגין ,איך לשכנע ציבור מאמינים שוטים בצידקת דרכו..אפילו חברי ליכוד מוטרפים כבר מבינים מי הם באמת מנהיגהם בעבר ובהוה. ליבי ליבי לכם אם כך ניראה נשיא מדינה מומלץ הליכוד...

  • 82.

    אתה משקר במצח נחושה, כל העולם ראה שאתה יצאת מיוזמתך, אז איך נאמין לך ? (ל''ת)

    שפתי כהן , 13/03/09 10:58

    • שפתי ליקוק תחת

      אחד שפוחד מאלפרונים בליכוד, 13/03/09 11:13

      תקנה משקפיים חדשות או תחליף טלביזה..כולם פרט לך ראו שני בריונים גברתנים כההי עור כמו ביריוני הליכוד של אלפרון, ניגשים בצעדי איום גופני לעבר שלום ירושלמי.שהגיב ברוב חוכמתו והעדיף להסתלק ממוקד האלימות הפיזית של שכירי החרב המאיימים..

      • לך תלמד לכתוב בלי שגיאות ואז תגיב (ל''ת)

        ג'וקר פייס , 13/03/09 15:41

        • הייתי צריך לכתוב בערבית..שפתך מבית אימך..

          מי שפוחד מאלפרון ממרכז הליכוד, 14/03/09 10:31

          לדאבוני, אני ישראלי אשכנזי שלמד כמו שלום ירושלמי את שפתו של ביאליק.וזו העברית הנכונה .שאתה ודומך הערבים בני דת משה בליכוד לא מבינים..ולכן גם לא תבינו את ביאליק המשורר הלאומי ששנא את הערבים בגלל שהם דומים לפרענקים ! !

  • 81.

    הגיע הזמן שיעמידו את השמאל בפינה הנכונה וימזערו אותו בהתאם לכוחו הגמדי

    הגיע הזמן שיעמידו את השמאל בפינה הנכונה וימזערו או, 13/03/09 10:54

    הגיע הזמן שיעמידו את השמאל בפינה הנכונה וימזערו אותו בהתאם לכוחו הגמדי השמל זו המאפיה העיקרית והראשית במדינה היא כמו תמנון ששלח זרועות בכל האגפים והמשרדים ושולט בבתי המשפט במערכת הצדק שאין בה צדק במשטרה בצבא בתקשורת בעלי ההון ובמה לו מי מינה את היועץ המשפטי הרי תומי לפיד מינה את מזוז כדי שיוציא את אריק שרון מפרשיות השוחד מזוז האבא והאמה של העבריינים והמושחתים מזוז קבל את המשרה של היועץ המשפטי בתור שוחד ואכן מזוז קבע שמשפחת שרון צחה כשלג האם יש מי שהוא במדינה שחושב שמשפחת שרון צחה כשלג צריך לחקור את מזוז ולהעמיד אותו לדין על בזיון של מדינה שלמה ועשית דבריהם של גורמים זרים ואינטרסנטים נגד הימין כדי לרצות את השמאל ולהאדיר אותו עכשיו צריך לעשות ניקיון גדול בכל התחומים והמשרות ולא לפסוח גם על הפרקליטות בתי המשפט והתקשורת כדי שנוכל להיות מדינה נורמאלית לרדוף ולחקור את כל אלה שהתנכלו ועדיין מתנכלים לימין

    • הימין

      מוגו, 14/03/09 09:18

      זה מה שאתם יודעים לעשות טוב,לאנוס,לזרוק רימונים בהפגנות ולהיות בריוני השוק,

  • 80.

    קצב גם אנס וגם מטורף

    אזרח, 13/03/09 09:43

    שמישהו כבר יכניס אותו לכלא או למוסד סגור

  • 79.

    נאום קצב

    מאיר, 13/03/09 08:48

    האיש מבוהל ומבולבל ולכן משליך רפש לכל כוון
    כולם אשמים אני צח כשלג אתה איש אומלל שגורר את כל הסובבים אותך איתך שב בשקט וחכה
    לתוצאות המשפט.דרך אגב מי מממן את סוללת עורכי הדין אני מקווה שלא אנחנו

  • 78.

    נו באמת

    למספר 73 וכל יתר המטומטמים, 13/03/09 08:19

    מדובר בלונות לגיטימיות של מספר נשים נגד קצב ולא רק אישה אחת. אם הוא רוצה את יומו בבית המשפט בבקשה שייתן לבית המפשט לבחון את חומר הראיות ולהכירע בענייניו. לטעון שמדובר בעניין עדתי זה פטמטום ושקר. העובדה שמדובר בעיתונאים ממוצא מזרחי מעידים על כך. רצוי היה אם קצב התמודד במסיבה שארגן אתמול לעצמו ולבני משפחתו המהוללים עם הטענות הקשות שעלו נגדו על ידי מספר נשים ולא כפי שעשה בתקיפת מערכת המשפט והחוק

    • מה אתה אומר לו נו באמת ? האשמה בגזענות זהו מפלטו של הפרענק (ל''ת)

      תותוש, 13/03/09 10:49

  • 77.

    למה אני לא מאמין לכם שמאלנים?אלא דווקא לו לקצב?

    אין חקירה אמיתית של התקשורת, 13/03/09 08:11

    אולי יש לו טענות צודקות?כל הזמן כותרות נגדו ושום בדיקה אוביקטיבית של הדברים!!

  • 76.

    לא ברור לי מדוע כל העתונאים לא קמו ויצאו מן האולם ברגע שהוא החל לתקוף

    יהודה בן-ישראל , 13/03/09 08:11

    עתונאים בשמותיהם ולא איפשר לאלה באולם לשאול ולו שאלה אחת ב"מסיבת עתונאים" זו!!!

    • כי הם סמרטוטי ריצפה (ל''ת)

      לויצחק, 13/03/09 09:56

  • 75.

    משום מה אני מאמינה יותר לקצב מאשר לתקשורת השמאלנית (ל''ת)

    טל, 13/03/09 08:09

  • 74.

    נאום ממממששששעעעעמממם. לא שווה תגובה.....! (ל''ת)

    מוטי, 13/03/09 07:54

  • 73.

    שימו לב בבקשה מי תוקף את קצב...

    מקס, 13/03/09 07:31

    השמות הבולטים ממסיבת העיתונאים אמש...
    מזוז
    ירושלמי
    רינו צורר

    כולם מזרחיים , בדיוק כמו הנשיא.
    מעניין מה מוביל אותם להיות בחזית התקיפה על קצב..

    הייתכן וזה הרצון לעשות רושם על הבוסים האשכנזיים ?
    הייתכן וכך הם מתכוונים להראות לאשכנזים שגם המזרחיים הם שומרי חוק ?
    תמיד נאמר לנו שחשוד הוא חף מפשע עד למשפטו
    האמנם ???.

    • מוזר שאתה מעלה דווקא את נושא המזרחיות

      עמי, 13/03/09 08:06

      הסיבה היחידה שקיבלנו אדם שפל כמו קצב כנשיא המדינה שלנו היה דיל של מפלגת מזרחים - ש''ס שתמכה בו רק כי הוא היה מזרחי כמוהם.

    • לא, אין פה עניין של מוצא!!! כן יש פה עניין של יושר ויושרה ומקצוענות!!!

      יהודה בן-ישראל , 13/03/09 08:15

      להעלות את הנושא העדתי על הפרק היא תופעה של גזענות פנים-יהודית ובאמת שאין לנו צורך בה, באמת!!!

      • אולי זה לא עדתי - אבל גם יושרה ויושר אין שם - (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:19

  • 72.

    מי ידע ש''מסיבת עיתונאים'' של ''כ-40 דקות'' תהפוך למופע כה חד צדדי וארוך ? (ל''ת)

    מתנה ש. חצור הגלילית, 13/03/09 07:23

    • 3 שנים מורחים את קצב על הדפים - אז לא חיבים להקשיב ל3 שעות - אבל

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:21

      מבחינה אנושית אפשר להבין את זה - קצב נענש קשות בטרם משפט - אז לפחות את היה צריך לתת לו - וזאת בלי להביע דעה על הנאום

  • 71.

    בצדק ירושלמי בא בטענות לעצמו

    צדיק בסדום , 13/03/09 07:00

    והאם למד לקח, יש לו בטח עוד רשימה מכובדת של פושעים שמסתיר בטענות שוא

  • 70.

    קצב אתה בושה למדינה ,אף פעם לא היית ראוי להיות נשיא המדינה

    b0309 , 13/03/09 06:53

    קצב אתה בושה למדינה ,אף פעם לא היית ראוי להיות נשיא המדינה
    לא ברור לי מה בדיוק הייתה החדשה המרעישה, לשידור
    לא ברור לי מה הייתה החדשה המרעישה שבשלה שודר השיח עם קצב?!
    לא חבל על הזמן של אזרחי המדינה?!
    ממש היה תת רמה!!!
    התנהגות משה קצב כלפי רינו צרור וירושלמי הזכירה לי סצנה מסרט הנסדק כאשר אחד מראשי הפשע קורע מידו של צלם את סרט הצילום אחרי שהצלם צילם אותו.
    כל הכבוד לרינו צרור שעזב את העולם אחרי ההצגה הפתטית של משה קצב. רינו צרור - צרור ברכות לך לכל העיתונות החופשית !!!!!
    קצב אתה רק ביזת אותנו.
    אתה פשוט ביזיון שלא נברא כמוהו ,לך לכלא שם מקומך.

  • 69.

    מי שלא ראה את ירושלמי בוכה כמו ילדה ב''מבט'' - הפסיד (ל''ת)

    כככככ, 13/03/09 06:51

    • גם אני מפחד מבריוני אלפרון ממרכז הליכוד !! (ל''ת)

      ח. נ. ביאליק, 13/03/09 11:39

  • 68.

    והיא חשבה להוציא 220 אלף ד' מפרסי. ממשששש!!! (ל''ת)

    מאסר עולם ולא לשלם, 13/03/09 06:49

  • 67.

    כל אזרח אחר במדינת ישראל היה יושב במעצר עם האשמות כאלה (ל''ת)

    משה, 13/03/09 06:19

  • 66.

    ט י פ ש !

    אדר, 13/03/09 06:09

    הוא (משה קצב) טיפש ואולי גם עבריין.

  • 65.

    האומרים שההגנה הכי טובה היא התקפה

    גילי הדרי , 13/03/09 05:37

    אז זה מה שקצב עכשיו עושה, תוקף ויורה לכל מקום שרק יכול ומנסה לסגור חשבונות.
    עוד מאט שהוא ישב מאחורי סורג ובריח כלום כבר לא יעזור לא, חבר רק שנותנים לו בכלל במה תקשורתית לומר את דבריו הנבזים

  • 64.

    לירושלמי יש חלק באשמה זו - הוא ידע שנים על מעללי קצב ושתק

    מיכאל, 13/03/09 05:10

    ירושלמי כתב על כך מזמן כי קצב הטריד מינית את עובדותיו מזה שנים רבות (על חלק מהן יש כבר התיישנות !).הנפגעות סיפרו לו זאת.
    אם היה מפרסם את אשר ידע לפני שנים היה פוםר אותנו מעונשו של קצב,בשתיקתו איפשר ירושלמי לקצב להמשיך במעלליו וחבל.

  • 63.

    patalog lier

    erik, 13/03/09 04:48

    I DON''T BELIEVE THAT THIS MAN WAS OUR PRESIDENT
    HOW HE IS NOT ASHAMED

  • 62.

    שהעיתונאים ינסו להתעסק עם החרדים בבני ברק יחטפו מכות (ל''ת)

    לא אוהבים עיתונאים חילונים, 13/03/09 04:17

  • 61.

    לתלות את כל הכתבים השמאלנים בכיכר העיר הם פשוט שולטים בתקשורת (ל''ת)

    חייבים להעיף אותם לכל הרוחות, 13/03/09 04:15

    • נכון מאד! נמאס מצביעות תקשורת השמאל! (ל''ת)

      יהל, 13/03/09 08:07

  • 60.

    מעריב ימשיך בצורה מאוזנת על מי אתם עובדים אתם שמאלנים ארורים

    שמאלנים לזרוק לים, 13/03/09 04:12

    הנאצים יותר טובים ממכם

    • צודק בכל מילה! חוץ מהקטע על הנאצים. (ל''ת)

      שורי, 13/03/09 08:07

  • 59.

    התקשורת הפכה לחבורת זבל. דברי קצב מאשרים זאת ללא ספק.

    נביל, 13/03/09 04:04

    תת אלוף נמרודי, (אולי העליתי אותך בדרכה ואתה רק אל''מ) הגיע הזמן שתבדוק את הסחורה במחסן פן הכל ירקב...

  • 58.

    כל מילה נוספת מיותרת...אין כנחתום הזה מלהעיד על עיסתו... (ל''ת)

    mraric , 13/03/09 04:02

  • 57.

    לעיתונאים אין דרך ארץ. בארצות הברית היציאה ההפגנתית לא היתה עוברת

    רונן, 13/03/09 01:54

    רינו צרור היה צריך לשבת בסבלנות, להקשיב לדברים הקשים של קצב על מזוז להפנים שהיתה התנהגות נוראה שלו, ובסוף להגיב בנימוס.

  • 56.

    מה זאת אומרת הוצא בכח? ע"י מי? משמרות המהפכה? (ל''ת)

    מיכאל מיכאל , 13/03/09 01:49

  • 55.

    איך פיספסתי את העובדה שהנשיא לשעבר התבקש לשלם 220 אלף דולר

    מתפלא, 13/03/09 01:35

    ע''י ה''נאנסת'' א' מבית הנשיא, שבסוף אינה בכתב האישום בכלל, משום מה.
    זה בכלל פורסם ואני פיספסתי, או שזה התגלה היום?
    אם יש הקלטה שלה סוחטת אותו, למה לא מעמידים אותה לדין?
    לחילופין, למה קצב לא תובע אותה?
    מוזר, לא מבין מה קורה פה.

    • חבל ששכחת איך כל הפרשה התחילה (ל''ת)

      מושון, 13/03/09 07:52

    • קצב פנה למזוז - בענין - כך זה צריך להתנהל (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 22:00

  • 54.

    At least they didn't threw shoes at him

    Alon, 13/03/09 01:05

    I don't like Katzav but I don't belive a single word that comes out of the mafia ha'smolanit either

  • 53.

    קצב צודק

    ירושלמי שמאלני קיצוני, 13/03/09 00:59

    לצערי,קצב צודק.ירושלמי הוא עיתונאי רדוד,שהעיוורון השמאלני מעביר אותו על דעתו,חבל שמעריב שהיה עיתון פלורליסטי הפך למבצר של השמאל העיוור שירושלמי הוא אחד מנציגיו הבכירים.

    • שלום ירושלמי עיתונאי רציני

      זוהר פרייברג, 13/03/09 07:07

      על ראש הגנב בוער הכובע...

      • ירושלמי הוא עיתונאי 10. זה שקצב מאשים דוקא אותו

        ג, 13/03/09 07:55

        מחזק מאד את התחושה שהוא חולירע אמיתי..

      • עצם זה שזורקים באלימות מישהו מ''מסיבת עיתונאים''

        מיכל בורשטיין, 13/03/09 07:58

        רק מוכיח שמדובר באדם אלים וכוחני , ורק מחזק את ההאשמות כלפיו

        • מאחר ואף אחד לא הפריע לירושלמי לכתוב - אין לירושלמי זכות להפריע לקצב - (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:23

        • לא זרקו אותו באלימות - למה להתפרע סתם? (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 13/03/09 21:58

  • 52.

    הסתכלו איך התנהג ירושלמי במ''ע הבחירות ותבינו

    דנה, 13/03/09 00:55

    הוא כל הזמן הגן ועשה הנחות ללבני והסית כל הזמן נגד ביבי והליכוד. ממש קשה לבטוח ולהאמין לאדם כזה

  • 51.

    חבל שלא נתנו לי את ההזדמנות לזרוק את ירושלמי...

    איתן, 13/03/09 00:42

    פשוט אנטיפאט.
    אג'נדה עם עיתונאי.

  • 50.

    Well done Mariv and Yerushalmi, now let the rapist burn in hell (ל''ת)

    Monty , 13/03/09 00:40

    • YOU should be put in jail for the rest of your life, moron (ל''ת)

      noninsane, 13/03/09 01:10

  • 49.

    הוצא בכוח???? עכשיו זה סופי! התקשורת זבל! (ל''ת)

    ראיתי במו עיניי שיצא בעצמו!, 13/03/09 00:40

    • זה הרגל שלהם לכבס מילים - לא פלא שמתחילים להבין שלעיתים הכביסה מלוכלכת (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:25

  • 48.

    ירושלמי מספר 1

    י, 13/03/09 00:37

    קונה מעריב רק בגללו

  • 47.

    העיתונאים של מעריב הצילו את כבודה של התקשורת

    גלעד, 13/03/09 00:36

    שלום ירושלמי חשף כבר לפני שנים את הסיפורים על קצב, וזו הסיבה שקצב התנפל עליו. כל הכבוד לרינו צרור שדרש לתת לירושלמי להגיב על ההכפשות והשקרים בשידור חי ויצא כמחאה כשהנשיא התעקש להמשיך ולהכפיש. בושה לעיתונאים שלא יצאו גם הם בהזדהות, ובושה לכולנו שזה היה הנשיא שלנו.

  • 46.

    ירושלמי טוען שקצב שיקר-אך לא מכחיש שכתב זאת... (ל''ת)

    תיסגר על עצמך..., 13/03/09 00:33

  • 45.

    מי שמכיר את ירושלמי יודע כמה האיש הזה

    גוגלי , 13/03/09 00:25

    מלקק פינכות .אוהב מתנות .אצלו המשפט "תן לי ואתן לך" משפט מקודש

    • מאיפה אתה מכיר אותו? (ל''ת)

      אורן, 13/03/09 00:40

    • אני עוקב אחריך חתיכת שקן מטונף תומך באנסים

      תומר, 13/03/09 03:43

      אתה בטח אחד הבנים של האנס השפל גונב המיליונים החי על חשבוננו.
      אתה טינופת ממשפחה שפלה, משפחת גנבים רודפי כבוד, תמותו בשריפה בחנק ובטביעה אמן.

    • ליאור, למה אתה לא מזדהה בתגובות בשמך האמיתי? (ל''ת)

      אורן מדחי, 13/03/09 08:01

  • 44.

    ירושלמי, כסמרטוטן, אין לך מילה לאמר על הטענות של קצב, רק מסביב ? (ל''ת)

    שפתי כהן , 13/03/09 00:22

  • 43.

    מעריב מא/שר שירושלמי הסית נגד קצב ומאשר שקצב התלונן ומאשר שפוטר.

    שפתי כהן , 13/03/09 00:18

    רק מעריב טוען שירושלמי לא פוטר מהסיבה הזו.
    הבנתם ?
    עכשיו לך תוכיח מאיזו סיבה זרקו את החלאה.

    • יש רק סדק קטן בדברים שלך

      אורי, 13/03/09 00:24

      שלום ירושלמי עדיין במעריב

  • 42.

    ירושלמי הפאתטי התלונן שקצב לא נותן לו להגיב ל"שקר" של קצב עליו.

    שפתי כהן , 13/03/09 00:15

    עכשיו ראיתי את הנבזה בטמבלביזיה מסביר שקצב שיקר ולא נתן לו להגיב.
    אבל לא אמר אף מילה להזים את השקר.
    לא אמר:לא הסתתי נגדו.
    לא אמר:הוא לא התלונן למעריב.
    ולא אמר:מעריב לא זרקו אותי בעקבות התלונה.
    אבל המשיך לקשקש ולקשקש ולקשקש על שקצב "סתם את פיו" ולא נתן לו להזים את השקר.
    זעקי ארץ אהובה.
    על זאת תאבל הארץ.
    לינץ'.
    כל הפאנלים בטמבלביזיה וברדיו היו על טהרת הקטגורים של קצב.
    אף אחד מהצד שלו.
    אף לא אחד.
    איזו אובייקטיביות נאורה.

    • צודק ב-100%! ובנוסף, הוא לא הוצא בכוח, כפי שנטען -

      שפוי, 13/03/09 00:34

      שקרנים עלובים.

      צפיתי בנאום, יש לי גם הקלטה של אותו קטע, ו*אף אחד לא הוצא בכוח*.

      מה ש*כן* קרה -
      שלום ירושלמי הנכבד התקשה לשמוע את דבריו של קצב בעניין 'מעריב' (אולי משום שיש בהם מן האמת? נקודה למחשבה), התפרץ לדבריו של הנשיא לשעבר וקטע אותו באמצע. לכן, אחד המאבטחים ליווה אותו, בצורה שקשה לי לכנות ''כוחנית'', אל דלת האולם - ובצדק (הכתב הוא זה שהתפרץ בברוטאליות לדברי הנשיא לשעבר, וראוי היה להוציאו מן האולם - אפילו בכוח).

      הפסיקו כבר לשקר על ימין ועל שמאל כדי לחפות על מעשיכם הנבזים. אני לא מקורב לנשיא ולא יכול לשפוט אם האמת לצידו אם לאו, אך אתם מחוייבים, לכל הפחות, להעניק לו את הזכות להשמיע את דבריו, מתחילתם ועד סופם. זהו תפקידכם כאמצעי תקשורת במדינה דמוקרטית, ובהחלטת הערוצים השונים לקטוע את שידור דברי הנשיא בטרם הסתיימו - הם מעלו בתפקידם כמקשר בין העם לנבחריו.

    • אם כך אז על מה יש לא' להתלונן? צריך את ירושלמי לזרוק לכלא לא? (ל''ת)

      אורן, 13/03/09 00:42

      • זה לחוד וזה לחוד - מה תקעת את א' שוב באמצע? (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:28

  • 41.

    קצב לא אונס את התקשורת - היא פותחת רגליים ומצלמות מרצונה החופשי (ל''ת)

    תפוזו, 13/03/09 00:13

  • 40.

    שמחת זקנתי. את מי מעניינות השטויות האלו? (ל''ת)

    הוצאו בכוח. יוואוו איזה פחד היה שם., 13/03/09 00:12

  • 39.

    בפועל אין ראיות, רק סיפורי מעשיות

    א, 13/03/09 00:02

    למה לא התלוננו בזמן? יש הוכחות או רק סיפורים.

    אני לא בא להצדיק את קצב או לסנגר עליו, אבל תכלס התקשורת התייצבה נגדו על סמך סיפורים ולא על סמך עובדות

    • לאדם שלא מוכן לשטיפת מוח - יש בעיה ההתנהלות של הפרקליטות והתיקשורת

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:30

      לא היו מידיות - ההפצצה על קצב היתה חסרת תקדים וחד צדדית

  • 38.

    עבורי קצב והפרקליטות שווים - אותה גברת......

    מוי, 12/03/09 23:53

    די לקדש את היועץ והפרקליטות
    מכירים את הפה הגדול לאו דוקא בעינינו של קצב ולאחר מכן ההר הגדול הוליד עכבר
    תחושת הבטן שלי שמני מזוז יאכל אותה ויסיים את תפקידו טרם זמנו,מחד עבריין מין סדרתי מאידך מודיע לבית המשפט שהראיות חלשות ולכן היה מעונין בהסדר טיעון
    קצב ודאי לא אדם טיפש אני נוטה להעריך שרוב הדברים שאמר נתמכים ואם כן
    אז אני מאוד מאוד לא רוצה את מזוז
    אם קצב מפשל אז הוא מאבד את כבודו
    אבל אם היועץ מפשל הוא מבזה את סידרי השלטון והמשילות
    ואשכרה לא רק בגלל קצב אין בי אמון בו, ובלדור, האנשים האלה מבזבזים כספי ציבור
    אז עם כל כך הרבה פישולים
    לכו הביתה ,מספיק ,תודה רק לכו,

  • 37.

    ירושלמי - הגש תביעת דיבה נגד קצב (ל''ת)

    איש, 12/03/09 23:46

  • 36.

    היה ונשאר חלאה

    איתי1960 , 12/03/09 23:44

    אדוני אנשיא לך לך אל הכוך שלך התכרבל בו אתה שפל מצבוע וזוחל כמו נחש

  • 35.

    פרידמן שר משפטים תמיד דובר אמת (ל''ת)

    שלום תל-אביבי, 12/03/09 23:41

  • 34.

    שלום ירושלמי, אשריך שנתפסת...

    אחיש, 12/03/09 23:38

    אני מאד מעריך אותך על התנהגות הולמת ועל כבוד לעיתון...

  • 33.

    ירושלמי בכתיבתו הוא אכן שמאלן קיצוני אבל הפעם הוא צודק (ל''ת)

    gilberet , 12/03/09 23:31

  • 32.

    זה הזמן לתקוף חזרה

    גילי, 12/03/09 23:29

    קצב מדבר על עינוי דין ועל שקרים ושדמו נמצץ
    אם אכן נכונה טענתו של מעריב ששלום ירושלמי לא פוטר ממשרתו בגלל תלונה של קצב -
    אני מצפה לראות תביעת לשון הרע כנגד קצב על ידי בא כוחו של העיתונאי שלום ירושלמי - על כך שהוא דיבתו רעה קבל עם ועדה ובכוונת תחילה.

  • 31.

    ירושלמי הוא עיתונאי מזן הולך ונכחד

    ענת, 12/03/09 23:29

    חבל שאין עוד רבים כמותו. עיתונאי מקצועי, הגון ואמין

  • 30.

    מזל שיש את שלום ירושלמי שלא מפחד להיכנס בפוליטקאים

    קובי, 12/03/09 23:09

    גם אולמרט חטף ממנו, גם ברק, גם ביבי - כמו שעיתונות במיטבה צריכה להיות.

    • ובדיוק בגלל זה הוא מזוהה על ידי ההזויים כ''סמולני'' שדמו מותר.. (ל''ת)

      אלברט, 13/03/09 08:06

  • 29.

    אני לא אוהב את ירושלמי השמאלן הקיצוני אבל הפעם הוא צודק!

    אלכס טוקבק, 12/03/09 23:07

    מתקפה פתטית של קצב על כולם.

    • ירושלמי בכתיבתו הוא אכן שמאלן קיצוני אבל הפעם הוא צודק (ל''ת)

      gilberet , 12/03/09 23:30

    • אם אתה שואל אותי - אתה הפתטי כאן, ולא קצב

      שפוי, 13/03/09 00:58

      אחרי למעלה משעתיים של נאום עמוס בטענות, שאם הן נכונות, הרי מדובר בשערורייה של ממש - כל מה שיש לך להגיד זה ''מתקפה פתטית של קצב על כולם''? זה הכל?!

      ומה עם התייחסות *עניינית* לטענות שהשמיע הנשיא לשעבר בנאומו? האם הרהרת בהן לרגע?
      נראה שלא, כי כל מה שמעניין אותך הוא העניין הטכני בלבד - עצם הטחת ההאשמות.

      אתה אדם רדוד, טיפש וחסר יכולת שיפוט.
      אני מאחל לך מכל ליבי, שתואשם בפשע שמעולם לא ביצעת, וכשתנסה להוכיח את חפותך במעט כוחות הנפש שנותרו בך - איש לא יתייחס באופן ענייני לדברייך, וכולם יטענו שאתם 'סתם' מאשים את כולם בצורה פתטית.

      אגב, אני לא טוען שהנשיא לשעבר דובר אמת וגם לא טוען את ההיפך; אני רק יודע, שאין לי את הכלים לשפוט ולהכריע, ולכן, מבחינתי, קצב בחזקת חף מפשע עד שיוכח אחרת.

  • 28.

    פרשן מעריב שלום ירושלמי הוצא בכח ממסיבת העיתונאים של קצב

    אריה, 12/03/09 23:06

    שלום ירושלמי ורינו צרור - אני מבקש לברך אותכם על העבודה העיתונאית שלכם.
    אתם העיתונאים האמיצים העומדים בפרץ מול אנשים כמו משה קצב , אתם מקור לגאווה למקצוע לעם ישראל
    אריה הכרמיאלי

  • 27.

    שקרנים

    הייתי שם, 12/03/09 23:05

    ירושלמי לא הוצא בכח מהאולם.
    הייתי שם וראיתי זאת.
    אתם משקרים ללא בושה למען מכירות העיתון מעריב שמזנב אחרי ידיעות אחרונות.

    • כן הוצא מהאולם בכוח אבל אלגנטית ....

      דודי, 12/03/09 23:59

      ולעיניי המצלמות זה נקרא כוח כי הריי אי אפשר היה לגרור אותו בכוח החוצה ...

      • שקרן, רינו צורר קם והלך וחזר ושוב קם והלך. (ל''ת)

        שפתי כהן , 13/03/09 00:20

        • מפגר - לא מדברים על רינו אלא על ירושלמי. (ל''ת)

          אורן, 13/03/09 00:44

      • הוא הוצא מן האולם בנחישות וברגישות, כראוי למי -

        שפוי, 13/03/09 01:01

        שקוטע את דבריו של אדם אחר בברוטאליות ומפריע לו במהלך נאומו.

      • לא הוצא ולא סולק, אלא התנהג כמו פרחח והוצע לו כמו לכל פרחח, שב בשקט. (ל''ת)

        שפתי כהן , 13/03/09 23:27

  • 26.

    קצב וחבר מרעיו הם פשוט חבורת בריונים;גועל נפש!

    קצב ליאור, 12/03/09 23:02

    קצב אתה פשוט פתטי ומעורר רחמים! אין לי כל ספק שאתה מסתיר הרבה מאוד ואני לא יכול לחכות לחקירתך הנגדים אם אכן תסתכן במתן עדות...עד כה לא ענית ולו לשאלה אחת בנושא, לא התייחסת ולא הסכמת לענות לשאלות שהופנו אליך בנושא.בסוף, לא מורל או צור או פלדמן או אמיר לא יושיעו אותך הקוזאק הנגזל, המסכן. ישבתי וצחקתי כאשר ראיתי את נאומך המביך-איך כינית עצמך? איש משפחה לתפארת. אבוי לנו שזה היה נשיא המדינה שלנו

  • 25.

    שלום ירושלמי

    פרי, 12/03/09 23:01

    אם זכרוני אינו מטעה אותי, אמר בזמנו העיתונאי הנכבד שהוא ידע על מעשי קצב ולא פתח אותם בפני הציבור האם נכון? חוץ מזה כל הכבוד לרינו צרור שעזב את האולם ומיד אחרי זה בעצם גם ערוצים 2 ו-10 פטרו אותנו מעונשו של זה................

  • 24.

    שלום ירושלמי

    פרי, 12/03/09 22:58

    אם זכרוני אינו מטעה אותי, אמר בזמנו העיתונאי הנכבד שהוא ידע על מעשי קצב ולא פתח אותם בפני הציבור האם נכון? חוץ מזה כל הכבוד לרינו צרור שעזב את האולם ומיד אחרי זה בעצם גם ערוצים 2 ו-10 פטרו אותנו מעונשו של זה................

    • אומנם הוא ידע אך המתלוננות עצמם סרבו להחשף

      davidishalom1 , 12/03/09 23:35

      ועל כן על פי האתיקה העיתונאית, נאלץ למלא פיו מים. עליכם להבין מעט מהן חובותיו של עיתונאי ומהם כללי המשחק לפני שאתם תוקפים. שלום התחנן לפניהן לפרסם, אך הן חששו וסירבו, עד שבאה א מבית הנשיא ופוצצה את הכל.

  • 23.

    ''והיו צרייך לראש'' לכן עיתונאי טוב זה עיתונאי רשע

    ישורון, 12/03/09 22:55

    הנשיא לא אנס זה פשוט.
    העיתונות שפטה,והשופטים יצטרכו לחתום,וא לפחות האשמה חלקית ''תיקו'' כדי להשביע את רעבונם של השמאלנים,והנשים, והתקשורת.
    הוכחות להרשעה אין.
    מה שינחה את השופטים זה של אנו מאמינים או לא מאמינים,העובדות הם לא קובעות.

    • הנשיא קצב אנס, לא נטפלים לנשיא בלי סיבה (ל''ת)

      נאווה, 13/03/09 00:21

    • הוא כל הזמן אומר שאין הוכחות... וזה נכון שקשה להוכיח

      מרים, 13/03/09 08:10

      כמו בכל מקרי אונס.
      זה לא אומר שהוא לא עשה את זה.
      אבל לחשוב שעשרות ומאות אנשים חברו יחד ולכולם אג'נדה להדיח אותו, אנשים שלא מכירים אחד את השני ??
      לא רק עבריין, הוא גם הזוי לגמרי הנשיא ה8...

  • 22.

    הוא העיתונאי הראשון שדיבר עם שתי הא' (ל''ת)

    האמת ששלום ירושלמי, 12/03/09 22:52

  • 21.

    שלום ירושלמי הוא העיתונאי הטוב ביותר במעריב!

    יואב, 12/03/09 22:52

    טוב שמעריב נותנים גיבוי לעיתונאי הכי אמיץ, הגון ואיכותי שיש לעיתון.
    בעיקר בזכותו אני קונה את העיתון בימי שישי.

    • צודק (ל''ת)

      י, 13/03/09 01:26

  • 20.

    לקח זמן להבין שמשה לא קצב לעצמו דקות אלא שעות!

    קובי, 12/03/09 22:51

    ומה יצא, בכי נהי ודמע...הבן אדם מניפולטור שאין כדוגמתו..ומקופח מכל העולם...איכס

  • 19.

    אני מקווה שתפרסם את הידיעה על רצח קובי אדהנן,אין כמוך רינו צרור היפואי (ל''ת)

    בשם העדה האתיופית, 12/03/09 22:51

  • 18.

    רינו יה רינו- לא תישתנה

    012345 , 12/03/09 22:45

    רינו שמשחק אותה אדם בעל רגישות חברתית, גילה את פרצופו האמיתי.במקום לגלות חמלה ורגישות כלפי אדם שעולמו חרב עליו ביום אחד , בחר לעשות רושם על חבריו העיתונאים. רינו, בן עדות המזרח, עם רגשי נחיתות, מנסה לקבל לגיטימציה נוספת, מהאשכנזים. למה, לא נתת לנשיא לשעבר לומר את אשר על ליבו, לאחר כל מה שעבר. אפילו מבחינה אנושית. ההצגה שלך התקבלה בצורה מבישה. איבדת הרבה אמון. למה נחום ברנע, למשל, לא קפץ? הוא לא זקוק לזה. הוא חכם. ללא רגשי נחיתות. הוא לא צריך להרשים אף אחד. חבל עליך רינו. חבל.

    • התנשאות

      שרי, 12/03/09 23:00

      לץגןבה מספר 9, איזו התנשאות והבנה פסיכולוגית שחבל על הזמן, מה הקשקוש הזה על עדות המזרח ורגשי נחיתות??????????????

    • 012345 אתה פחדן וגם מריר ומקופח..כל הכבוד לרינו (ל''ת)

      קובי, 12/03/09 23:34

      • ממה אני מפחד? תתמודד עם הטענות שהעלתי במקום לזרוק מילים. (ל''ת)

        012345 , 13/03/09 00:31

        • איך אפשר להתמודד עם גיבוב של שטויות מאדם גזען ונבער? בשביל מה?

          אורן, 13/03/09 00:49

          זה בזבוז חמצן .

          חמלה? על קצב? הוא הביא את זה על עצמו. מה הקשר בין מוצאו של רינו לבין מעשיו. האם הוא יותר מזרחי מעיתונאי? והאם העובדה שאתה מעלה את הענין הזה (ועוד אומר שיש לו רגשי נחיתות, כאילו פגשת אותו פעם בחיים שלך) העדתי רק מראה שאתה הוא הגזען!
          אולי נחום ברנע הוא אשכנזי מניאק שלא יודע לגבות את החברים שלו כי אין לו כבוד? תכף תגיד שמופז צריך לסייע לאירן עם נשק אטומי כי הוא פרסי...

          בקיצור אתה מפגר! וגזען!

        • מה אתה מבלבל במוח

          גילי הדרי , 13/03/09 05:40

          איזה טענה בכלל העלת, לרחם על איש ציבור לשעבר שהשתמש בכוחו לטובת ניצול מיני ?
          על מה בכלל אתה מדבר.
          כל הכבוד לרינו !

    • רינו צרור הוא גבר שבגברים ועיתוני בחסד

      סימה, 13/03/09 00:24

      אתה סתם גזעני, בגלל שקצב מעדות המזרח צריך לרחם עליו, הוא היה צריך לחשוב שלנשיא
      מדינה אסור לנצל את השררה.

      • בלי קשר לעדות - איך רינו לא רואה שנעשה עוול לקצב? שפטו אותו בראש חוצות

        יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:35

        והענישו אותו באות קין של נשיא מודח - בטרם משפט - אינני יודעת מה עשה או לא עשה קצב - אבל האם יוכל לצאת זכאי? - עצם השאלה שלי - גורמת לי חשש שעלול להיות עיוות דין

    • הנה - אני ''מתמודד'' עם הטענות שהעלית...

      אמיר, 13/03/09 00:47

      איזו חמלה ורגישות אתה רוצה שניתן למי שמואשם באונס? עולמו חרב ביום אחד? ההאשמות כלפיו מופנות ממספר נשים שונות, בגילאים שונים, שאין בינהן שום קשר ומתקופות שונות בקריירה של קצב. הנשיא לשעבר רק דיבר ודיבר ולא אמר שום דבר חדש אלא רק חזר על דברים ידועים שהיו עד כדי כך מסולפים שגם אני, שאינני מומחה או פרשן, הצלחתי לשים לב לכמה מהם. אני מעריך את רינו. הוא לא ניסה להרשים אף אחד. הוא רצה להגיב להאשמות הספציפיות שהנשיא לשעבר הטיח כלפי אנשים מסוימים. כל עוד הוא דיבר על ''התקשורת'' או על ''מעריב'' - אף אחד לא קפץ. אך ברגע שהוא התחיל להאשים אנשים באופן ספציפי - הוא היה חייב לתת לאנשים להגיב.

      • איזה מס' נשים זה טענות שלא הוכחו כאמת ורצו בגלל זה לסגור

        בני, 13/03/09 06:29

        את התיק על מה אתה מדבר איפה כל המתלוננות מה זה ההכפשות האלו אין להם שום בסיס של ראיות סתם להכפיש גם אני יכול להכפיש

      • עד היום לא הוגש כתב אישום נגד קצב - אתה מסכים עם זה?

        יופיטר יופיטר , 13/03/09 22:09

        הפרשה נמשכת שנתיים חצי - ואם כפי שטען מזוז - קצב הוא אנס סידרתי - מדוע הסכים לחתום על עיסקת טיעון - שאין בה אונס? -וחמלה על אדם שבמשך הזמן עד להגשת כתב האישום - נחרץ דינו - ביזו אותו קבל עם ועולם - הדיחו אותו מכס הנשיאות - נו תגיד - מותר שתהיה קצת חמלה כלפיו?

    • אוייש אל תיהיה יפה נפש

      גילי הדרי , 13/03/09 05:39

      עולמו חרב עליו כי הוא הביא את זה על עצמו.
      אני נגעל מדבריך, איך אפשר בכלל לתת במה לגועל נפש הזה. לאנס !

  • 17.

    קצב לראש הרשות הפלשתינאית

    אודי, 12/03/09 22:45

    קצב הוא עלבון למדינת ישראל.
    אדם שמוטב היה לו לא היינו שומעים עליו לעולם.
    אדם שמתאים יותר מכל לשאת תפקיד ברשות הפלשתינאית או בכל שלטון אימים חשוך אחר.
    יצור שעשה נזק למדינת ישראל יותר מכל אחד אחר.
    לראות את חבורת המאפיה של קצב שמאיימת על משתתפי ארוע האימים שהיה הערב ולהקיא על החבורה הזו.
    עכשיו יותר מכל אשמח אם הוא יורשע ויעוף לכלא.

  • 16.

    איפה העיתונאים???

    אריק ל., 12/03/09 22:44

    שוב חוזר הטסרית של אנשי ביטחון שסותמים לעיתונאים את הפה ומוציאים אותם מן האולם.

    למה לעזזל שאר העיתונאים לא מגיבים ולא מונעים את ההצגה הבולשביקית הזאת.

    רק הראיס מדבר, השאלות רק לפי הקו שלו, ומי שמפריע מוצא מן האולם?

    סותמים לעיתונאים את הפה, לציבור את היכולת לשאול ולדעת והעל הנוכחות קהל עיתונאים שמביעים הסכמה שבשתיקה + שיתוף פעולה פסיבי?

    למה העיתונאים לא מתאגדים לקראת ההצגה הבאה?

  • 15.

    עיתונות מגויסת!

    asy , 12/03/09 22:43

    אינני יודע אם קצב צודק או משקר אבל יש ריח רע מאוד מכיון העיתונות!

    • אתה כנראה מריח את עצמך. קצב הוא בושה לנשיאות ישראל ולכנסת (ל''ת)

      אורן, 12/03/09 22:52

    • והריח שעולה

      יש לי חוש ריח טוב מאוד, 12/03/09 23:05

      הוא דווקא מהשטות שכתבת.
      אולי זה בגלל השם שלך? ASS Y?

  • 14.

    תגובה לנאום בקרית-מלאכי

    יעל גל, 12/03/09 22:41

    קצב - חלאת אדם! הלוואי ותגמור את חייך
    מאחורי סורג ובריח.עצוב, עצוב שחלאה כמוהו
    מילאה תפקיד כה רם במדינת ישראל. לבי לאשתו
    שאולי, לכשיישב מאחורי הסורגים, תוכל להעיז להחליט את ההחלטות, שישיבו לה את כבודה כאדם,ותנתק מגע מהייצור המאוס הזה, שבחולשתה
    אינה מעיזה לעשות זאת היום.מה, שעשית עד כה, גילה, אינו תמיכה באיש הנבל, שלא חס על כבודך וכבוד ילדייך, במשך שנים כה רבות. מה שעשית, הוא,גרמת השפלה לעצמך ולנשיותך! המשכת לחיות עם אנס אכזרי שהשתמש בך כעלה תאנה.

    • יעל גל יקירתי- הגזמת. כנסי ולמדי צדק והגינות מהי.

      012345 , 12/03/09 23:21

      באיזה זכות את אומרת על נשיא לשעבר דברים כל כך בוטים בטרם הורשע. לא למדת שאדם הוא בגדר זכאי עד שלא תוכח אשמתו בבית המשפט? אין שום ספק שאת מושפעת מגורמים ברשויות אכיפת החוק ובתיקשורת ששפטו אותו בטרם עת. היי סבלנית. כשנקרא את הכרעת הדין בעיניינו נדע את האמת. היי שלום

      • הוא שכב עם עובדות המשרד. אונס או לא אונס - זו בושה!

        אורן, 13/03/09 00:51

        ואני לא צריך לעיין בפרוטוקולים של בתי המשפט כדי לדעת שזה קרה.

        מענין שעל אולמרט לא הגנת ככה והוא היה ראש ממשלה מכהן לא נשיא פיקטיבי...

        • אם הוא שכב איתן - והן רצו לשכב איתו - אז מה הבעיה? טבעי לא?

          יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:39

          זה קורה בכל מקום בעולם - תתבגר - איפה אתה חי?

      • לא צריך הרשעה בבית המשפט בשביל לדעת שאדם הוא חלאה

        א, 13/03/09 01:47

        גם אם קצת לא עשה שום דבר פלילי (מה שבספק גדול) הוא מתנהג כמו חלאה.

        • ואיך אתה חושב יכול להתנהג אדם ש-3 שנים שופטים אותו בלי משפט -

          יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:41

          מענישים אותו בלי שופט ? מזלו שלא איבד את השפיות - או התאבד

      • אתה באמת חושב שהוא זכאי ? (ל''ת)

        גילי הדרי , 13/03/09 05:41

        • אני בטוח שהוא זכאי (ל''ת)

          אבי, 13/03/09 06:30

          • אני בטוחה שהוא לא אנס - אולי ניצל את מעמדו - אבל היתה אפשרות להתנגד (ל''ת)

            יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:43

    • תגובה קולעת. (ל''ת)

      תומר, 12/03/09 23:40

    • הלו גברת - או שמא עלי לקרוא לך - גבירתי השופטת? או המקללת

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:37

      אז בבקשה ממך - תרגעי לא מדובר באונס אכזרי מלכתחילה - בינינו אפש לדחוף את קצב - הוא לא כזה בריון

  • 13.

    תמר אלמוג פשוט מקסימה, כיף לראות אותה! (ל''ת)

    צופה, 12/03/09 22:38

  • 12.

    מפריע לי ששמאלנים כמו ירושלמי תוקפים וימניים כמו ליבסקינד מגינים

    חבר מרכז ליכוד, 12/03/09 22:37

    זה מראה משהו על הוויכוח. לדעתי קצב צודק והוכיח זאת

    • שוב הוכח ש........

      המוכיח, 12/03/09 23:04

      במרכז הליכוד אין הרבה שכל.......
      איפה היית כשחילקו שכל הא?
      בטח בישיבת מרכז.....

    • מה קשור עכשיו פוליטיקה לזה ?

      גילי הדרי , 13/03/09 05:43

      ירושלמי הוא עיתונאי מקצועי ומה שהוא רשם בזמנו על קצב הוא דעה ולדעתי היא גם נכונה

      • לדעתך היא נכונה מי אתה בכלל שתחווה דעה חתיכת פלוץ אשכנזי (ל''ת)

        חיים, 13/03/09 06:32

  • 11.

    ארכיפושע וארכיאנס

    צבייה, 12/03/09 22:34

    בנאומו הבליט קצב את היותו ארכיאנס וארכיפושע.אדם נבל ובזוי.יש להכניסו לכלא ולאלתר. צבייה

    • את ארכיטיפשה וארכימטומטמת - שלא מבינה בארחות - דמוקרטיה - ובתי משפט (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:46

  • 10.

    קצב פושע ואנס

    מלי, 12/03/09 22:33

    אוי לנו ובושה שבזוי כזה היה נשיא אצלינו. ממש אדם מצמרר, ארכיפושע ונבל. אסור לתת לו במה. הוא ומשפחתו חבורת פושעים. מלי

    • מלי יקירתי - קצב עדיין בחזקת זכאי. כדאי לזכור זאת. (ל''ת)

      012345 , 13/03/09 00:37

  • 9.

    רינו צרור חבר אמיתי -דוגמא לעיתונאים (ל''ת)

    דולפין סגול , 12/03/09 22:33

  • 8.

    כל הכבוד לרינו צרור, חבל שזה לא מה שעשו כולם. (ל''ת)

    Avner, 12/03/09 22:32

  • 7.

    גם אם דברי הנשיא נכונים גם אם לא

    דב, 12/03/09 22:32

    יש על העיתונות והתקשורת לעשות חשבון נפש גדול. לראות אם הם אכן מאוזנים, שיקחו מכון חקר חיצוני, אפילו עדיף מחו''ל. שיבדוק אם אכן התקשורות משקפת את האמת והיא אכן מאוזנת כמו שהיא טוענת.

    • העיתונות יודעת

      אורי צפריר, 13/03/09 00:33

      הרבה יותר מאשר פרסמה
      רבים יודעים זה שנים על מעלליו של קצב כשר המטריד מינית את הסובבות אותו
      ואלו לא מקרים בודדים אלא רבים

      • קצב היה שר לפני 10 שנים - איפה הם היו כשנבחר לנשיא? איפה הם היו ב7-

        יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:50

        השנים האחרונות? פתאום הם כולם עלו הגל - יאללה יש צונמי שמביא רייטינג - עליהום - אל תשכחו שהיתונאים גם ניזונים משמועות ומעדות שמיעה בלבד

  • 6.

    קצב האנס כנראה גם את מעריב אנס מעניין (ל''ת)

    דולפין סגול , 12/03/09 22:30

  • 5.

    אוי לנו שהוא היה נשיאנו.......... (ל''ת)

    הצדיק , 12/03/09 22:30

  • 4.

    קרית גת או קרית מלאכי?

    רחובותי, 12/03/09 22:23

    יכול להיות שהוא נאם בשני מקומות בו זמנית?

  • 3.

    מסיבת העיתונאים בקרית מלאכ, תדייקו. (ל''ת)

    טל, 12/03/09 22:22

  • 2.

    שלום ירושלמי - רודפי האמת, הצדק ונאמני הדמוקרטיה איתך! (ל''ת)

    וכל הכבוד גם לרינו צרור, 12/03/09 22:21

  • 1.

    שלום ירושלמי - רודפי האמת, הצדק ונאמני הדמוקרטיה איתך! (ל''ת)

    וכל הכבוד גם לרינו צרור, 12/03/09 22:21

    • כרודף אמת וצדק אני לא עם ירושלמי מסיבה פשוטה

      יעקב, 12/03/09 22:39

      הוא הוציא את דינו של קצב על סמך עדויות ששמע. זה לא מספיק וזה חמור.

      • אני עם יעקב (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 14/03/09 03:11

    • קצב

      מיכל, 12/03/09 22:59

      מסכימה עם 1 - כל הכבוד ל שלום ו רינו
      ממחר אני קונה רק מעריב