• 117.

    על המדינה לעשות חוברת פרסום תמונה וכתובת של כל אנס שיזהרו

    alimalul , 02/01/11 04:48

    אם זה היה באירן מאיפא שהוא בא. היו מעלים אותו לגרדום על מקרה כזה. ולגבי גזר דין אין להתחשב באונס זה כמו רצח ברצח אין נסיבות אישיות ומקבלים מאסר עולם. ואין להפלות בין אזרח לאזרח. אני מאמין שכל התנועות למען הנאנסות לא ישבו בשקט לגבי גזר הדין. כי כבר יש קולות מהפרקליטות של ריכוך הגזר דין וזה הפליה
    לגבי אנסים אחרים כמו המאבטח בנמל תל אביב. לא הספיק לאנוס וקיבל 8 שנים. וזה שאנס 2 ועוד מעשים מגונים וסידרתי אז מה צריך לקבל זה ברור לפחות 20 שנה בפועל ואם לא אין צדק במשפט לגבי גזר דין לעומת אנסים אחרים וגם להעמיד לדין את עוזריו לשיבוש הליכים ולהוציא אותם משרות המדינה. מי שמצדיק אנס הוא אנס בדיעבד. מלא אנס שפלים במדינה וצריך לפרסם אותם על המצבות בקיברם

  • 116.

    תיק תפור

    שמעון אלחרר שוויץ, 02/01/11 00:30

    לפי תגובות הקוראים, שלפי דעתי הם חכמים מאד. אם היה לנו, חבר מושבעים במדינה שהיה דן במשפט קצב, היו מוציאים אותו זכאי. לכל הפחות מחמת הספק במהימנותה של ''הנאנסת''.
    יותר מסתבר שזה תיק שהממשלה תפרה.

  • 115.

    מהתגובות המאשימות כאן ,מתקבל הרושם שכל הגזענים חוגגים.. (ל''ת)

    כמה רדודים., 01/01/11 13:01

  • 114.

    חפסו את המשותף

    ה - MRI, 01/01/11 12:49

    לאחר שקראתי את עדות א' והבנתי שהייה ניסיון של סחיטה לפני שהפרשה התגלגלה לתקשורת אני לא מאמין שהיא נאנסה ואם היה משהו אינטמי סביר להניח שהייה מרצונה מתוך אינטרסים מסויימים.
    ואז פרצה הפרשה לתיקשרות וצדו עוד כמה מתלוננות זה מה שאמר החוקר מהמשטרה בראיון עם לפיד ומכאן הכל ידוע.

    כך גם קרא עם שר ביטחון יצחק מורדכי לשעבר שהמתלוננת הראשונה יצא שהיא משקרת ועדותה לא נכנסה לתביעה וגם שם החוקרים צדו מתלוננות ממספר שנים אחורה ובסוף היתה הרשעה .

    אולי משהו יותר עמוק מסתתר כי גם אז שר הבטחון היה מטאור בליכוד שיש שחששו ממנו וגם אולי עם קצב שיתכן שחששו ממנו לאחר סיום קדנציית הנשיאות.

    את האמת לא אהיה מופתע אם יום יבוא ויתברר שיש משהו בזה ,
    והשאלה שצריך לשאול מי מסתתר מאחורי זה .

    וביננו 99% מבעלי השררה אם זה בעסקים או במשטרה או בצבא וגם שופטינו החסודים עושים זאת כמובן שבהסכמה אינטרסנטית .
    היתי בצבא לפני שנים ואני רוצה לומר שרוב רובם של הקצינים נשואים ורוקים היו להם מערכות יחסים אינטימים עם חיילות סדירות וחסודות.
    לסיכום כששמים מטרה ומתחילים לירות לעברה חצים מכל הכיוונים בסוף יפגעו כמה חצים

    • דברים של טעם (ל''ת)

      ofra, 02/01/11 17:09

  • 113.

    אם למתלוננת יש זיכרון כל כך קלוש, אז איך היא זוכרת שהיא נאנסה (ל''ת)

    תוהה, 01/01/11 12:08

  • 112.

    קצב מקבל עכשיו פריים טיים מאסיבי

    Hagai Hadad , 16/09/09 16:53

    כל הקדנציה שלו הוא לא קיבל כל כך הרבה זמן תקשורת.
    חבל ש''אל תנאף'' אינו מוגדר בחוק.
    צריך לבצע בו משפט בוביט לטעמי (לכל מי שזוכר, לורנה בוביט חתכה לבעלה את איבר מינו לאחר שגילתה שהוא בגד בה).
    אין לזה קשר מבחינתי אם הוא אנס או לא. יש לזה קשר שבתור הנשיא (לשעבר) שלנו והאדם שאמור לייצג אותנו כעם, הוא אמור לייצג ערכים כלשהם אשר נעלים טיפ טיפה מעל גבוהים יותר מזה של ''החרמן המצוי''.
    אחרת, אין הבדל בינו לבין ''הישראלי המכוער''.

  • 111.

    מה צריך להחליט בית המשפט?

    camouflage, 27/06/09 10:25

    מכל הכתבה הזאת איני מוצא קייס על אינוס.התרדה מינית יש,בשליחת ידיים,ובמשיכת המיכנסים,אך משהו לא מיסתדר לי(מיתלוננת)למה רדפת אחריו לכל המקומות הניזכרים אם ידוע לך שיש לו ידיים ארוכות?

    • דברים של טעם

      אילה, 01/01/11 23:53

      צודק

  • 110.

    נשמע מוזר הקטע שחזרה ללבוש את אותם מכנסיים!!! (ל''ת)

    משהו מסריח פה, 25/06/09 01:21

  • 109.

    חייבים לקרוא

    שלום שומרון, 18/06/09 10:15

    בבית המשפט, השופט שואל את הנאשם באונס :
    אתה מודה או לא מודה - הנאשם אני מודה לה מאוד מאוד

  • 108.

    פוליטיקה

    לילינה, 08/06/09 17:51

    פוליטיקה זה אומר: פה לי יש טקטיקה.

  • 107.

    א. היקרה..תזהרי לא להסכים לשיחזור המעשה..קצב בטח ידרוש זאת (ל''ת)

    חוקר משטרה, 15/05/09 18:40

  • 106.

    שאלה - על פי הכתוב הרמתי את המכנסים - המכנסים היו עליה - בזמן האקט?

    יופיטר יופיטר , 20/03/09 08:20

    אחרת היה עליה ללבוש את המכנסים ולא להרים אותם מלמטה למעלה - אין לי מושג מה לחשוב -

  • 105.

    ני מאמינה לה . ובעזרת השם הי תנצח גם בישביל אחרות כמוה

    ציפי חיפה , 20/03/09 05:54

    חיזקי ואימצי תישארי בשלך וכמו שצינת ואת תצלחי אוהבים אותך ובהצלחה.למרות שעד לכתבה הנל ממש אהבתי את הנשיא אבל כבר אנני מאמינה לשום מילה מידבריו הוא פוחד ויודע שהו אשם לכן אלה היו דגובותיו. וסוף סיפור

    • מי אמר לך שהיא לא מעלילה?תמיד האישה צודקת? (ל''ת)

      קראת את הכתבה?, 25/06/09 07:32

  • 104.

    תלונה מכורה, שוב כתם האנושות (ל''ת)

    פרןפסר, 19/03/09 22:25

  • 103.

    א' מנצלת במצח נחושה וללא שמץ של בושה

    דוברת אמת , 19/03/09 18:46

    (או שאולי כן יש בושה, עד כה היא מכסה את פניה ומכונה בפי כל א'...) מנצלת את היותה אישה מושכת ונאה, ואת העובדה שלב הציבור נוטה לרוב ללכת אחר החלשים. מי החלש בנושאי אונס? האישה, כמובן. אני מפריכה את זה, והלוואי והייתי אחת מבין חבר המושבעים. הייתי מביטה לך בעיניים ומיד יודעת אם אמת בפיך. את לא זוכרת יותר מדי, את לא בטוחה ביותר מדי, את משנה גרסאות יותר מדי. את מוליכה שולל את השופטים המטומטמים בעלי הדעות הקדומות... בתור בחורה דתייה, סופר לי ממקור ראשון שראה אותך לא פעם, לא התאמצת להתלבש בצניעות יתרה. אם לא היית דתיה לא הייתי נוגעת בזה, אך עצם היותך דתיה מחייבת אותך ללכת אחר חוקי הצניעות ולכן התמיהה כאן גדולה... וכמו שאמרו כבר, יש אלוהים ואם שיקרת, אבוי לנשמתך.

  • 102.

    אסור לו בכל מקרה

    Jake, 19/03/09 15:54

    אסור היה על קצב להגיע למצבים אינטימיים כלשהם עם עובדת שלו גם אם רצתה בכך . לכן אין כל שאלה . ישנו אשם - השאלה באיזו חומרת עבירה .

    • יחסים בין מעביד לעובדת, זה לא כמו מורה לתלמידה, ואין כאן שום..

      ל 102, 01/01/11 12:14

      איסור.

  • 101.

    לדעתי לא יכול להיות משפט צדק כי .............

    DD, 19/03/09 14:39

    עדות שקר
    לפי העדות של א' שפורסמה במעריב היא משקרת ואני ..
    אני לא מאמינה לה קראתי את העדות שלה בכתבה של דורית גבאי בעיתון מעריב של יום שישי 13.3.09 .
    העדה הזו משקרת לפי האמור בעדות לא היה שום אונס אני ממליצה לקרוא את הכתבה ואת העדות .
    מובן שמדובר בעלילת דם .
    אני רק לא מאמינה שמזוז ולדור כאלה פרימיטיביים , מה לא ברור להם שהיא משקרת במצח נחושה ?
    נראה לי שהם העבירו את התיק לבית משפט כדי להתפטר מתפוח לוהט , וגם ממניעים אישיים של מזוז .
    השיקול של לדור לדעתי היה שאם לא יוגש כתב אישום הציבור יאבד לחלוטין את האמון בפרקליטות .
    אז הוא העדיף משפט של שלוש ארבע שנים עד בהוא ומזוז יהיו בפנסיה ואז מה איכפת להם.
    אבל זה חמור כי להגיש כתב אישום נגד נשיא המדינה ללא בסיס בשל מניעים אישיים או יוקרה של הפרקליטות זה חמור מאוד .
    לדעתי חייבים להקים ועדת חקירה שיחקרו מה קורה כאן .
    וחוץ מזה איך יכול להיות משפט צדק כשכל העדים יודעים מה העדות של העדה המרכזית ,
    אחרי הפרסום של העדות בעיתון מעריב .
    אני לא מאמינה שזה קורה – קראתי גם את התגובה של 492 ונראה לי שהוא צודק .
    מאת אביטל

  • 100.

    קצב תהיה גבר תגיד אני גבר נפלתי בפח יש לי חולשה לבנות היצר הרא עבד עלי (ל''ת)

    שמואל, 18/03/09 08:29

  • 99.

    א היקרה אלוהים שומר על משה קצב ואת תשלמי על חטאך האמת תצא לאור והעבריי

    א היקרה, 17/03/09 23:36

    והעבריין שבניכם ישלח לחושך ולעונש שיצער אותו לכל חייו .
    תחשבי טוב טוב לפני שאת מחליטה להרוס את חייך יותר ממה שהם כעת .

    • לא ראינו שאלוהים שומר עליו. אין לו זמן לאנסים עלובים (ל''ת)

      לא, 19/03/09 13:17

    • תפסיק\\י להפחיד אותה זה לא יעזור איך יכולה אשה להלין

      הוריקן , 25/06/09 00:19

      על אשה שעברה השפלה כל כך קשה אין לכן טיפת רגש ??????????????

  • 98.

    גם לזונה מותר לסרב!!מותר לבחורה לשחק אותה ועדיין להגיד לא למין (ל''ת)

    לא זה לא בכל מצב, 17/03/09 07:40

  • 97.

    א רחוקה מלהיות קדושה (ל''ת)

    jani, 16/03/09 10:43

  • 96.

    מה הקישקוש?

    פטורטו אלברטו, 16/03/09 10:02

    אין לשפוט את א.על התנהגותה לכאורה,ואפילו אם טעתה בשיקול הדעת,מה נותן לבעל שררה את הזכות לבא לתוך אשה שכפופה לו,ואפילו אם לא היתנגדה נחרצות,יש לשפוט את הנשיא לשעבר על היתנהגותו,ולא את א, והכל כמובןבאם באמת עשה את הדברים המיוחסים לו.

  • 95.

    בית המשפט יתן יתרון לאישה המתלוננת על אונס

    שבץ חלובה, 15/03/09 21:40

    בלי שום קשר לשפת הגוף שלה או לשטף דיבורה. מה שחשוב כאן זה עצם נכונותה לעמוד על דוכן העדים ולחשוף את עצמה בפני הציבור. איחשה שמוכנה להחשף זאת ההוכחה הניצחת לאמיתות עדותה. פרקליטי קצב ינסו לקעקע את עדותה אבל זה לא יעזור להם. גם רמון ניסה להציג את המתלוננת נגדו כזונה.

  • 94.

    פתאום היא נזכרה

    רחל, 15/03/09 15:25

    זו המכונה א' התחתנה, ילדה 4 ילדים, יש לה בעל ופתאום נזכרה אחרי כל כך הרבה שנים שהבוס שלה ''אנס'' אותה. אני מנסה להבין: מה הביא אותה לבוא היום ולהתלונן שהנשיא אנס אותה. הרי אונס הוא מעשה מאוד טראומטי שמשאיר צלקות לכל החיים. והנה, ה-א' הזאת (שאגב, אני מתה לראות אותה כבר) התחתנה, חיה חיים, כפי שמתואר, נורמליים ופתאום באמצע החיים התחשק לה להצטרף למחול השדים הסובב את חיינו זה למעלה משנתיים ימים ומערער את מערכות חיינו. יהיו שיגידו זו זכותה גם אחרי שבנתה את חייה - אבל אני מאוד מקווה שהעדות שלה תקרוס. צריך הרבה אומץ לעמוד בזה.

    • היא לא רצתה להעיד - ממש לחצו עליה - אירגוניות ואירגונים (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 21/03/09 17:25

  • 93.

    שמתם לב שבמאמר כתוב ש"לדור מקפיד לא להישאר בחדר לבד עם בחורה

    דני מעלה חמציצים , 15/03/09 14:33

    חחחחחחחח
    כלומר הוא עצמו מודה שיתכנו תלונות שווא ומפחד מזה.......

  • 92.

    אם יצטרכו להפוך את דבריה לסצינה על במה - עלולה להוצר בעיה (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 15/03/09 12:52

  • 91.

    לפי הבנתי א היתה מעל גיל 30 - אחרי אונס אחד - לא היה עדיף שתעזוב - או

    יופיטר יופיטר , 15/03/09 12:49

    תתלונן לאלתר? - וגם מילא פעם אחת עשית שטות עם מכנסיים עם גומי - לבוא שוב למלון עם אותם מכנסיים? - למה לא איימת עליו? אני אספר אם לא תעזוב אותי - למה לא קראת לו ללובי? למה לא שלחת שליח מהלובי - מי הולך להפגש עם אנס בחדר בבית מלון עם מכנסיים עם גומי? א את לא היית ילדה קטנה אם היום את בשנות ה40 - ומדובר באונס מלפני 8 שנים - אפשר להגיד שהיית כבר ילדה גדולה - קצב לא נראה לי כזה בריון שאי אפשר להלחם בו - אני ממש לא יודעת מה לחשוב - כי אין בכתבה נימוקים להתנהגות המוזרה -

    • נכון בהחלט. (ל''ת)

      רומאו, 01/01/11 12:20

  • 90.

    כנסו כנסו הכל בהסכמה

    אחת שיודעת, 15/03/09 12:37

    1000% כי פילרטטה סביבו ודרשה זאת, הוא לא אשם הוא גבר פשוט חירמנה אותו לאורך זמן. ואז הגיע הרגע שהיא וודאי ציפתה לו, ובנוסף גם נהנתה, עכשיו היא צריכה כסף, נקמה וקוראת לזה אונס.
    אבל הכל היה בהסכמה מלאה במיוחד של א'.

    • נכון!!מותר לאנוס כל בחורה שהולכת בצורה ''מחרמנת'' גם את אימך ואחותך (ל''ת)

      כניראה גם אתה חולה כמו קצב, 17/03/09 07:44

  • 89.

    כנסו כנסו הכל בהסכמה

    אחת שיודעת, 15/03/09 12:33

    1000% כי פילרטטה סביבו ודרשה זאת, הוא לא אשם הוא גבר פשוט חירמנה אותו לאורך זמן. ואז הגיע הרגע שהיא וודאי ציפתה לו, ובנוסף גם נהנתה, עכשיו היא צריכה כסף, נקמה וקוראת לזה אונס.
    אבל הכל היה בהסכמה מלאה במיוחד של א'.

    • כל פקידה שהבוס מיתחרמן עליה,תישתדל להיות מחרמנת בכדי להיות מבוקשת,אבל

      ניכנסתה ללא הסכמה-זה אונס!!!, 17/03/09 07:47

      עדיין מותר לה ליקבוע את הגבולות.

    • גופה של אשה אינו הפקר!מותר לה לחרמן ואפילו לישכב לצידך ועדין לא להסכים (ל''ת)

      לחדירה., 17/03/09 07:49

      • אבל הוא יוכל לטעון לאי שפיות זמנית - כי כשה -ז עומד - השכל בורח (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 21/03/09 17:23

  • 88.

    אם זה לא שיבוש הליכי משפט מטעם הפרקליטות - אז מה כן? (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 15/03/09 10:56

    • השיבוש היחידי זה ע''י המאפיה של קצב שאיימה על הקורבנות (ל''ת)

      מיתמצא בפרטים, 17/03/09 07:50

    • ל-יפני יש כבוד עצמי, קצב זה זבל פרסי דביק, וחסר בושה (ל''ת)

      גילה קצב הניבגדת, 17/03/09 07:53

  • 87.

    המשותף לעו''ד ולתאי זרע

    א.ב, 15/03/09 09:54

    רק אחד ממליון יוצא בן אדם.

  • 86.

    אני בשוק אני בהלם וגם המום - מריך לבטל המשפט

    יעקב כהן, 15/03/09 09:25

    אים כולם כבר הכינו את העדה / מתלוננת, לכול השאלות , והיא כמובן הכינה תשובות לכל השאלות יחד עם עורכי דינה - אז כיצד בית המשפט יתנהל , כיצד יראה ויבחין באותות האמת או השקר . שאלות אלו מתאימות גם לחקירתו של החשוד , אבל כשמדובר בעדים זה ניראה ונישמע מפחיד . אסור שזה יקרה ! אסור לנהל משפט כשיש זיהום בעדויות !!!!

  • 85.

    חבל שקצב לא יפני!!! (ל''ת)

    חיים, 14/03/09 13:58

  • 84.

    האם בקירבנו משתולל ''טורף נשים''...!!!

    הרשלה, 14/03/09 13:39

    מה זה משנה באם הנשים הסכימו לשכב עימו או לא...?!

    קשה יהיה להוכיח , באם חלק מהן נאנסו על ידו, הרה מילה שלה כנגד מילה שלו , למרות
    ''שבסטוק'' של קצב ישנן לפחות 10 נשים שלפי
    טענתן הוא אנס אותן ...!!!

    מה שבטוח שרוב ''מגעיו'' עם הנשים היו במשרדי
    ממשלה , ועל כך עליו ליתן את הדין , עוד לפני חקירות האונס שהנשים התלוננו נגדו...!

    נראה לי לפי כמות הנשים שהתלוננו נגדו , שזה
    אינו סוף פסוק לגביי מעלליו (במידה ואכן הוא
    ''טורף נשים'') , כיוון ויתכן שישנן עוד נשים
    שמבחחינת הבושה נמנעות להיחשף בפרשה זו...?!

  • 83.

    להביא שופטים מול למשפט רק כך ניתן להגיע לחקר האמת. אני לא מאמין

    אזרח, 14/03/09 13:14

    ולא סומך על השופטים בישראל

  • 82.

    אנס סידרתי!

    ג.נ., 14/03/09 13:03

    20 שנים ריכלו בכנסת על האנס הסידרתי,
    היגיע הזמן שתעמוד בפני בית-המשפט ושם יקבע אם אתה אשם, אם אתה כל כך בטוח בחפותחה
    מה אתה משתולל ופוחד להתיצב בפני שופט?
    בושה וחרפה שאדם שפל כמוך היה חבר כנסת,שר, ונשיא,פושע!!!

  • 81.

    קצב מתי כבר תאמר בגלוי -בכירים בליכוד תפרו לי תיק

    ואתה יודע מי., 14/03/09 12:57

    כל הפרשה פרצה לאחר שקצב הודיע שיחזור להתמודד בליכוד לאחר קדנצית הנשיאות .
    ואז ...
    אתם יודעים.

  • 80.

    קצב - היישר למעצר בית ! ! !

    גל, 14/03/09 12:29

    אני מתקומם שוב ושוב.! מדוע אין קצב מושם במעצר בית כשם שכל אזרח בחזקת חשוד עושה כן, ויושב במעצר בית ? ובדיוק לאור הראיות שמובאות כאן ? שכן, הן לא שונות במאומה מסיפורו של חנן גולדבלט למשל..

  • 79.

    מכנסים עם גומי ? ממממ....פעמיים ?? בשני אירועים ?? מממ... (ל''ת)

    חייט.., 14/03/09 12:25

    • אתה צודק היא אמרה לעצמה בוא נעשה לאנס את החיים קלים-אדיוט.א', כולם (ל''ת)

      מאמינים לך-חזקי ואמצי., 14/03/09 12:51

    • נו?ונגיד שהיא רוצה לחרמן אותו ובסוף להגיד לא, ושיעשה ביד. אסור לה??? (ל''ת)

      גםמיכנסים עים שלט דפוק אותי. ועדין זה אונס, 17/03/09 07:57

      • אם זה היה אונס, אז למה היא לא התלוננה אז? למה חיכתה 10 ..

        למה , למה,, 01/01/11 12:55

        שנים? ולמה כתבה לו מכתבי אהבה? ולמה הגישה תלונה רק לאחר שהוא התלוננן שהיא מנסה לסחוט ממנו?ולמה היא לא זוכרת בדיוק מה היה? ולמה באה לפגישות עם אותם מכנסי גומי שקל להוריד? זה לא דבר חדש שנשים מנצלות את גופן כדי לקדם את הקריירה שלהן, ואם זה לא מתקדם לפי הקצב שהן מצפות, אז אפשר תמיד להאשים באונס.אוי לשופטים שיקבעו שהוא אשם. הבעיה של קצב היא שהוא מנסה להסתיר שהוא בגד באשתו.

  • 78.

    משימה לאפרת גבאי

    שי, 14/03/09 11:59

    הפרקליטות טוענת שוב ושוב שלדור קיבל החלטה בלי דעות קדומות. אני בטוח שאם תתאמצי תוכלי למצוא התבטאויות קודמות שלו על הפרשה לפני שהתמנה לפרקליט המדינה. ואולי תוכלי למצוא שמר לדור כבר היה מבושל בדעתו. וחוץ מזה, אל תשכחי שמר לדור לא היה בשימוע של פרקליטי הנשיא, ככה שזה לא הוגן לתת לו לקבל החלטה. למעשה, זכות השימוע של הנשיא הייתה חלקית כי המוציא העיקרי לפועל של כתב האישום לא נוכח בה.

  • 77.

    אם הולכים לערער את דמותה של א - חובה גם להציג עדויות של כל המתלוננות (ל''ת)

    יואב, 14/03/09 11:51

  • 76.

    אם הולכים לערער את דמותה של א - חובה גם להציג עדויות של כל המתלוננות (ל''ת)

    יואב, 14/03/09 11:40

  • 75.

    אני מציע לך א' תפרשי עכשיו יעשו ממך סמרטוט בביה'ש ...כנסי

    אני, 14/03/09 11:06

    אם את טוענת שקצב אנס אותך ..מה שאת תעברי בבית-המשפט יהיה לך מזה סיוט לכל החיים כולם יחגגו על חשבונך ואת זו שתסבלי בסיוטים לשאר חייך עדיף שתפרשי עכשיו ותפני למשפחתך החמה ......

    • נכון מאוד. (ל''ת)

      אישה, 14/03/09 12:20

    • אל תאמיני להם!

      בולשיט!!!, 14/03/09 13:09

      פושעי קצב הם העומדים מאחורי התגובות!

    • לא מפחדים! א' היא גיבורת ישראל ו80%מהציבור מאחוריה בכל מצב. (ל''ת)

      הזבל זה קצב ומישפחתו, 17/03/09 07:59

    • תפרשי בדחיפות...

      דוברת אמת , 19/03/09 18:54

      את אמנם כבר בבוץ עמוק, אך אני לא מרחמת עלייך. תחלצי את עצמך ומהר. את בצרות.

  • 74.

    מי שעמד מאחורי מינוי פרס הוא שיצר את עלילת הדם נגד קצב (ל''ת)

    בהסתברות של 1,000%, 14/03/09 10:43

  • 73.

    כל הכבוד לדורית גבאי שהוכיחה (כמו ירון לונדון) שהיא

    יאגו, 14/03/09 10:30

    מכירה את עלילת המחזה/האופרה אוטלו. אבל בשביל מה כל הקשקת סביב אוטלו ומה הקשר ללדור? טוב זה לא חשוב, כמו ירון לונדון, גם לדורית גבאי מותר להפגין ידע (אם כי זה של לונדון רדוד למדי).

  • 72.

    צריך לבדוק מה הבטיחו לה שתהיה מוכנה ולהעיד=ארגון הנשים כל הדרכים כשרו (ל''ת)

    נ.כהן היא ביוזמתה מעולם לא הייתה מופיעה=אל תאמיני, 14/03/09 10:15

  • 71.

    רק בורים מאמינים לקצב, לא היה ראוי להיות נשיא

    b0309 , 14/03/09 09:59

    מגיע לו שיכנס כבר לכלא רואים שהוא אדם ייצרי רק אדם שסגנון הדיבור שלו כזה ומאמין בשקרים שלו
    קצב התגלה כאיש קטן ונואש שחשב שעל ידי נאומו והתקפותיו יסיח את דעתנו עליו, בוא לא נשכח כי מדובר באדם שניצל את מעמדו וכוחו וזאת לצורך סטיותיו המיניות. לא כך מנהל אדם את ענייניו על מנת להוכיח כי הוא חף מפשע. הנאום אתמול רק מוכיח כי קצב הינו שקרן ונואש ובסופו של דבר ישלם על מעלליו. נשים הן לא בובות, שנשים זה לא חפץ העובר מסוחר לסוחר זאת הוא צריך להבין
    והגיע הזמן שילמד "שרוכסן צריך להיות סגור"במקום העבודה.מקווה שילך להרבה שנים לכלא.
    וכל המלומדים שכותבים על מעשיו כמסכן שיפנו לכל אלה שידו נגעה בהם בגלל הכוח שהיה בידיו ולכל הגברים שבניכם מעניין איך הייתם מגיבים עם קצב היה נוגע בחברה שלכם או באשה שלכם מאד מעניין נראה

    • אם היא כתבה לו מכתב אהבה אז התיק סגור

      גיא, 14/03/09 11:32

      כל הזמן חשבתי שזו א' מבית הנשיא, ושהיא סתם תפסה טרמפ על התיק האמיתי של א' ממשרד התיירות. עכשיו זה משהו אחר... אם היא כתבה לו מכתב אהבה אין לדעתי מצב שזה אונס.

      • גיא, מזל שבזה מסתכמת ההבנה שלך במשפטים... אשריך

        מתנה ש. חצור הגלילית, 15/03/09 07:46

        על יחסי מרות שמעת ?
        על חבר כנסת ואח''כ שר שעובר כמה לשכות שאוסף בקפדנות כל פיסת נייר ופתק שכל עובדת לשעבר שלו כתבה לו שמעת ?
        על ניצול המרות כדי ל''הזמין'' פתקים עם מסרים של חיבה והערכה שמעת ?
        את כוחניותו ושתלטנותו של הנשיא לשעבר מר קצב ראית - זה אדם שעובדת תחתיו תעז להמרות את פיו ולא לכתוב לו את מה שכנראה דרש ?
        אם אתה כזה נאיבי לחשוב שכל שר מתייק כל פתק שעובדת/ עובד לשעבר שלו כתב לו, אז אתה באמת לא חכם במיוחד.

      • אפילו יהיו נשואים,עדיין הוא זקוק להסכמתה למין !!!!! (ל''ת)

        הפרסים אולי חושבים אחרת,אבל אכשיו ילמדו, 17/03/09 08:02

      • היתחקתני!אשה יכולה לישכב עים גבר כל יום,ויום אחד להגיד לא!!ואז זה אונס (ל''ת)

        מה חשבתם שאשה איננה ריבונית על גופה??, 17/03/09 08:04

  • 70.

    דברים חמורים ביותר

    Avner, 14/03/09 09:41

    כולי תקווה שהצדק יתברר בבית המשפט.
    באם רק חלק מהדברים נכונים. צריך קצב לקבל עונש חמור בהרבה מאדם מן המניין. שהרי את כוחו לכפות את רצונו לכאורה. קיבל מן המדינה.

  • 69.

    שיבדוק מדוע מתוך הליכוד הפילו אותו (ל''ת)

    מי עומד בחושך, 14/03/09 09:15

  • 68.

    שיבדוק מדוע מתוך הליכוד הפילו אותו (ל''ת)

    מי עומד בחושך, 14/03/09 09:15

  • 67.

    מתקשה להאמין שהאדם בעל החזות המכובדת מורשע

    ל.ג, 14/03/09 09:08

    בכאלה אישומים צריך לבדוק את גרסת המתלוננות אחת לאחת ואם ישנם דברים בגו.... שיכין לעצמו עץ

    • מה הקשר למראה שלו? גם טד באנדי האנס והרוצח הסדרתי היה נראה מהוגן! (ל''ת)

      קשקשת ברשת, 14/03/09 11:27

  • 66.

    די מוזרה ההתנהלות של הפרקליטות להגיש כתב אישום על אונס אחרי שנתיים?

    ??, 14/03/09 09:05

    שנתיים אחרי שא התלוננה? ויותר מיזה איך יתכן שלדור שלא לקח חלק בגיבוש כתב האישום ובחקירה בכלל אומר להגיש כתב אישום בגלל שיחה אחת עם א' שרב הפרקליטים אמרו שיש ספק בגירסתה?

  • 65.

    האמת תצא לאור

    דורין, 14/03/09 08:52

    אנס סדרתי 9 או 8 נשים לא יאשימו סתם במקרה הזה יש עשן ןיש אש

  • 64.

    עפולה

    יפה שם בדוי, 14/03/09 08:25

    אני מאמינה שמשהיה אם קצב היה בהסכמה מלאה ובשום אופן לא אונס אלה כסף כסף כסף חבל שמשה לא אמר מהתחלה שזה היה בהסכמה אז הוא לא היה מסתבך אני כאישה יודעת שיש הרבה מעלילות אני מצפה לתגובה

  • 63.

    for no62 -----------psihiatri ?????????

    ilvaira, 14/03/09 07:51

    it can be that his comportament is diriged by her advocates also
    !!!!!!!!!!!!!! !!!!

    oi wei !!!

    GHILA what a husband you have
    !!!!!!!!!!!!!!

  • 62.

    פסיכיאטרי

    יעקב, 14/03/09 06:19

    לפי התנהגות הנשיא נראה שיש מקום לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית, אולאי הוא לא כשיר לעמוד למשפט.
    עד כמה שאני מבין כאשר אישיות מסוימת מתנהג בצורה בזויה כמו במקרה זה אז הסובבים (פוליטיקיים אחרים) והעיתונות יודעים!
    איפוא כולם היו כאשר הוא היה מועמד לנשיאות. למה אף אחד לא הגן על נקיון מוסד הנשיאות.
    נראה לי שצריך להעמיד לדין גם את אלה שידעו
    ואלה שידעו ול כתבו
    יעקב

    • סוטה

      מודאגת, 14/03/09 12:35

      מסתבר שבסביבתו של הנשיא היו כאלה שידעו על אישיותו המפוקפקת, ידעו ושתקו.
      לא חשוב מה הייתה בדיוק התנהגותן של הבחורות א+א, הנשיא התנהג כאדם שאין לו משמעת מינית או לא שולט במיניותו.
      כנשיא הוא ביזה את מוסד הנשיאות, חשוב שהמשפט יתקיים כבר והאמת תצא לאור.

  • 61.

    מזוז ביקש למנוע בזיון לעם ולמדינה והלך לעיסקת טיעון.קצב חשב שקומבינה (ל''ת)

    תציל וברח מהעיסקה כמו גנב טיפש.עכשיו שישלם!!!, 14/03/09 00:17

  • 60.

    כבוד

    אבי, 14/03/09 00:07

    הוא אמנם היה ''הנשיא'', אך מעולם לא היה ''כבוד הנשיא''

  • 59.

    זכויות יתר

    גיורא לשם, 13/03/09 23:56

    אולי העתונות אכן תמלא את תפקידה וגם תדרוש שלאדון משה קצב לא יהיו זכויות יתר: כל אדם חשוד באונס אמור להיות לפחות במעצר בית, ובמקרים חמורים יותר במעצר ממש.
    אני מתפלא ששום עתונאי לא קם ודרש את השוויון בפני החוק!
    זה חשוב יותר מכל הספקולציות על מה ייאמר ומי ילשין.

  • 58.

    למה משכתבים פה את המשפט עוד לפני שהוא התחיל?! (ל''ת)

    איתי, 13/03/09 23:15

  • 57.

    חייבים להקים ועדת חקירה על סגרת ופתיחלת תיקים של מזוז

    אבנר , 13/03/09 22:55

    בתקופת מנוי מזוז לכוהנת היועץ המשפטי היו כמה החלטות שלא נראות סבירות סגירת התיקים נגד שרון וקבלת סכומים ענקים לבן מקבלן והסתערות בריצת האמוק נגד קצב .
    קצב בעצמו פנה למזוז וספר את ההתלבטות על סחיטה איך נהפך כל זה נגדו .
    טוב שאמר הייתי משלם את הסחיטה אם הייתי יודע שיתנפלו עלי מה זה אנו חיים ברוסיה הסטאלינסטית ,
    מי יכול לעמוד נגד שלטון החוק ועיתונאי שומרי האתרוגים .
    אם כולם סותמים את הפה ושותקים על נדוי שר ופרופסור למשט חוקתי דניאל פרידמן .
    חזרנו לימי החושך ניצח שלטון החוק הממוסד ושורשי איך עודדד,ד יעקב נאמן נתן יד למה שעשו לו מהיום שלא יהיה טענות אם שלטון החוק ישלוט באנו ובחיינו .

    • אז ביגלל זה קצב הפך לסוטה מין אנס רמאי ושקרן?????? (ל''ת)

      מה הקשר למזוז?קצב היטריד מינית ואנס עובדות שלו !!, 17/03/09 08:12

    • כל גנב טוען שיש הרבה גנבים ושניתפלו רק אליו, . (ל''ת)

      זה קו ההגנה של הסוטה הפרסי???, 17/03/09 08:14

      • סוטה פרסי??????????

        דוברת אמת , 19/03/09 18:57

        מזל שלא שמו אותך בחבר מושבעים. גזען נאצי.

  • 56.

    לא יאמן כי יסופר פשיות רגל של הפרקליטות

    משפט בחוצות העיר, 13/03/09 21:22

    לאדם מגיע משפט צדק. לפי הדין הפלילי אדם חף מפשע עד שתוכח אשמתו בביהמ''ש. העילה להגשת כתב אישום בטענה שיש לאדם הזדמנות להוכיח את חפותו בביהמ''ש נוגדת את אושיות המשפט הפלילי. אם הזדמנות הוכחת החפות היתה עילה להעמיד לדין, לא היו מספיק בתי משפט בעולם לדון בכל האישומים. על הפרקליטות בישראל כמו כל פרקליטות בעולם הדמוקרטי להביא לדין רק נאשמים שיש נגדם מספיק ראיות להרשעה בדין.

  • 55.

    עכשיו אני מאמין לקצב

    ג'וקר פייס , 13/03/09 19:39

    אתמול שעתיים וחצי הוא נאם ואמר שמזוז מדליף

    לא עבר 24 שעות והבנתי שקצב צודק

  • 54.

    קצב צודק שותים את דמו די נימאס מזז אפס נימאס לך תיתפטר (ל''ת)

    אפי, 13/03/09 19:32

  • 53.

    לדור הוא פעיל שמאל שדיווח לממשלות זרות על פעילות ממשלת ישראל בשטחים

    דניאלה, 13/03/09 19:30

    אבל משום מה את לדור לא חקרו באשמת ריגול על דיווח על בנית התנחלויות ופעילות צה''ל, למרות שהוא מסר את המידע לממשלות זרות.

    אני לא מבינה איך אדם שהיה פעיל פוליטי ופעל למען ממשלות זרות יכול בכלל להיות בעמדה מוסרית כלשהי כלפי אדם אחר בישראל- בין אם אנס ובין אם לא.

    עצוב מאוד שאלו הם ראשי הפרקליטות, שכך מתערר התוקף המוסרי של ההתנהלות שלהם (שגם ככה יותר מדי ניחנה באהבת פרסום וריצה לעיתונאים, עיין ערך מזוז).

    אני לא יודעת אם הוא אנס או לא, וקשה לי לשפוט אישה שעבדה תחת אדם שפחדה ממנו (ולכן אולי כתבה לו את המכתב, בשביל לנסות לפייס אותו ושיפסיק לאנוס אותה), אבל לא אדם כלדור צריך לשפוט אותו.

  • 52.

    גם עו''ד מתמחה לא היה יכל לטעות ברמות של מזוז ממש בושה (ל''ת)

    נחייב בדק בית יסודי בפקרליטות, 13/03/09 19:00

  • 51.

    הדלפת החומר הנ''ל מזעזעת-מה קורה בפרקליטות??? (ל''ת)

    שלא נדבר על קלישות הראיות..., 13/03/09 18:55

  • 50.

    מזוז אינו ראוי לעליון בגין שפע טעויות והחלטות מזגזגות (ל''ת)

    היה ''תיק ברזל'' נגד קצב ומזוז מסמס אותו, 13/03/09 18:27

    • מזוז ולדור - שניהם לא ראויים - נקודה ! (ל''ת)

      avre10 , 13/03/09 18:51

  • 49.

    לא מאמין למילה שלכם התקשורת (ל''ת)

    g, 13/03/09 18:15

  • 48.

    כשל קולוסלי של מזוז הוליד חרפה כשל התביעה שלא תמחק לעד (ל''ת)

    יש תיק! אין תיק! יש תיק! אין תיק!, 13/03/09 18:04

  • 47.

    ומה לגבי כל המתלוננות האחרות? (ל''ת)

    אין התייחסות אליהן, 13/03/09 17:58

  • 46.

    קצב בכלל טוען שלא היה לו קשר אינטימי אתה. אם יוכח שהיה הוא גם יצא שקרן (ל''ת)

    דנה, 13/03/09 17:57

    • בינינו בענין הזה כמעט כל בני האדם שקרנים (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 14/03/09 02:47

      • אבל זו הטענה עליה הוא חוזר מהרגע הראשון, שלא היו דברים מעולם ! (ל''ת)

        כך לא בונים הגנה, 15/03/09 07:47

  • 45.

    ממכבש הדפוס בפרקליטות היישר לערוץ 2 ולכל התקשורת (ל''ת)

    הזרוע השופטת ירדה לזנות (לא לצנזר בבקשה), 13/03/09 17:53

    • יבורך המדליף!!כךראוי לעשות לנבל שהישמיץאת כל המדינה והסית את המיזרחיים (ל''ת)

      עין תחת עין,שן תחת שן, 17/03/09 08:17

  • 44.

    ועוד צריכה לשקר ...לא יהיה לה קל (ל''ת)

    Nirn , 13/03/09 17:38

  • 43.

    אדמונד & מאזוז

    מצחיק את עצמי, 13/03/09 17:23

    התנאים הם אלה: אם מאזוז משיג הרשעה הוא ימונה לשופט עליון, ואם מאזוז נכשל וקצב יזוכה הוא לא ימונה לשופט עליון.

    כעת הכדור בידים של החונטה, ועל פיהם ישק דבר. ברצותם את מאזוז לצידם יורשע הנאשם, וברצותם את הג'רבי מחוץ לקליקה הפןלנית יזוכה הנאשם.

    אני עצמי רוצה לראות עידן חדש בבית המשפח העליון לפיו נשכח את עידן ענקי המשפט בעלי השמות זמיר, ברק, חשין שטרוזמן, בקשטיין וכו' וכו' ונעבור לענקים חדשים מג'רבה וממרוקו ובית המשפח שלנו יכלול בתוכו שמות כמו אדמונד, מאזוז, אמזלג, בטיטו, אקוניס וכו' וכו'

    כבוד השופט אפוטה! או כבוד השופט אלמליח!

  • 42.

    מבית הנשיא היא רווקה (ל''ת)

    אבל א, 13/03/09 17:04

  • 41.

    אלוני (אחרי משפט רמון - להגנתו): בחורה בת 20 - מבוגרת ויודעת להגיד 'לא (ל''ת)

    שק ואפר על ראשי, 13/03/09 16:59

  • 40.

    אין מצב שתהיה פה הרשעה. חבל''ז אין מצב. (ל''ת)

    זיכוי מוחלט ומלא. זה ברור., 13/03/09 16:48

  • 39.

    עוטים על נבלה כמו עופות דורסים (ל''ת)

    עייט, 13/03/09 16:37

    • זה מה שהאנס באמת - נבלה - אז מה רוצים מהנשרים ???? (ל''ת)

      avre10 , 13/03/09 18:52

  • 38.

    אני מסרב להיות חלק מהאספסוף שרוצה לינצ ודם יש עדיין שופטים בירושלים (ל''ת)

    יש לחכות למשפט צדק בסבלנות, 13/03/09 16:23

  • 37.

    זואת השפלה לבת המישפט לפרקליטות ולכול מי עוסק בזה (ל''ת)

    אבשלום, 13/03/09 16:09

  • 36.

    קצב נציג המצואיסטים האונסים מהדור שהולך ונמוג

    והלוואי שיעלמו מבינינו לעד, 13/03/09 16:01

    כל בנות ה-40 זוכרות כך את התנהגותם של רוב הקצינים, אשר בגדו בנשותיהם והשתמשו בכוחם בניצול חיילות, וכך זה היה במקומות עבודה .
    לא חסרות עדויות למצב המשפיל.

    לי אישית גם היום אחרי 25 שנים,קשה לדבר על ניצול כוחוני של בעל עמדה שהייתי נתונה למרותו וניצל אותי, אף שניצלתי בנס והמעשים בי לא היו חמורים עד-כד-כך.

    העבודה שאינני יכולהלדבר על-כך ואני נמנעת מלחשוב על זה, מוכיחה כמה קשה ההתערבות והפלישה הכוחנית של אדם לטריטוריה וגופו של האחר.

    גם הבושה לא תעזור לקצב ותומכיו, וברור מדוע תומכים בו...

  • 35.

    קצב ומערכת הצדק- מידה כנגד מידה

    מרק טווין, 13/03/09 15:57

    כשהיו לך הסמכויות על השופטים ועל החנינות נעלת נעלי עבודה על אצבעותיהם של פליטי גוש קטיף והשומרון המתחננים בפניך לשים לב לסרגל הדין המוזר בעניינם
    עכשו גילית שהסרגל עקום ????
    אולי זו מידה כנגד מידה ???
    יתכן שזו דרך שמיים לרמוז לך שהתעלמת קצת מצערם של אחיך ?? ( פרשת יוסף ??)

  • 34.

    אחרי שהעיפו אותך בבושת פנים רינו, לא ציפיתי שתכתוב דברים אחרים (ל''ת)

    אני, 13/03/09 15:56

  • 33.

    לא כל כך ברור, שכבה איתו בהסכמה ואח"כ כשלא הסכים לשלם לה כסף הפכה את

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 13/03/09 15:46

    זה לאונס?? ואולי הוא האנוס??!!!

    • יא טמבל... הנסיון סחיטה היה מהבחורה השניה. (ל''ת)

      אלון, 13/03/09 17:25

    • ג'ינג'י - אתה לא יודע את החוק - גם בהסכמה = אונס במקרה זה (ל''ת)

      avre10 , 13/03/09 18:54

  • 32.

    אם זו העדות של א', אני מציעה לה ולפרקליטים לא להתחיל במשפט הזה.

    שדגכ, 13/03/09 15:16

    אני אישית לא השתכנעתי ממה שאני קוראת כאן.
    ואילו ''החקירה הנגדית'' המדומה דווקא שכנעה אותי בהחלט.
    איך אפשר להרשיע באונס כזה כשמדובר במילה שלה מול מילה שלו, בלי שום הוכחה?
    ועוד כשמדובר באישה שיצא לה לאיים פה ושם על כל מיני אנשים.
    ממש ממש כרעי תרנגולת. עדיף לעשות מזה מרק עוף.

  • 31.

    משפת

    gregorio , 13/03/09 15:14

    אני מציה להמתין אד המישפת .כרגע כל מילה גורע

  • 30.

    מה הקטע?

    די, 13/03/09 15:07

    אונס לא צריך להיות בסימטא אפלה- אונס הוא אונס אם אחד הצדדים לא מעונים ויחסי המין ניכפים עליו- אישה יכולה להתלונן שבעלה אנס אותה גם אם בארב מסוים היא התלבשה יפה הדליקה נרות ובסוף לא בא לה.

    • נכון-אבל בישראל הגענו למצב שאם פקידה מודה שפיתתה בוס זה גם אונס (ל''ת)

      אבי, 13/03/09 15:37

  • 29.

    לדעתי, מוסד הנשיאות הינו בזבזני, ראוותני, מושחת ומשחית ביסודו. (ל''ת)

    הלוואי ויבוטל, 13/03/09 15:04

  • 28.

    רק לחשוב שאנחנו האזרחים משלמים עבור הכל

    אזרח מזועזע, 13/03/09 14:59

    על פניו נראה שאכן מדובר בהתנהלות לא תקינה ולא סדירה של כל הרשויות בעניין ,
    רבים הם האזרחים שנפלו קורבן להתעללות שילטונית .

    ולכן על אזרחי המדינה לצאת לרחובות ולגרום לכך שכל מי שמכהן כנציג ציבור כיום כל מי שקיבל משרה מנציג ציבור , על כולם ללכת הביתה , יש להחליף את כולם באנשים טובים אמינים , ישרים , והוגנים . שיומלצו על ידי העם כל אחד במחוזו מבלי שהם יציעו עצמם .
    שהצדק , והאמת ,עומדת למול עיניהם .

    כל הפרשה הזאת בעצם פגעה בכולנו בכל מדינת ישראל בעיני העולם כולו - ואם הדברים ימשיכו כך מדינת ישראל יכולה להגיע למצב של סכנת הכחדה ..

  • 27.

    מהמאמר של רינו צרור עצמו אני למד שכל אחת יכולה להעליל ואין לגבר סיכוי

    אבי, 13/03/09 14:59

    אשה יכולה לאחר האונס לשכוח ,לא לזכור, לכתוב מכתבי אהבה לאנס,לקיים שוב יחסי מין, להתחנן לעבוד שוב עם האנס והכל מאופין כהתנהגות נורמטיבית של נפגעת מין.
    אסור לחשוף את שמה,אסור לחשוף מה הפרקליטות כתבה עליה בתצהיר לעליון,אסור לחשוף את תבנית התנהגותה וזאת מהסיהב שאחרות יפחדו להתלונן.

    אין קשר ביני לקצב ותמיד חשבתי שעסקן כמותו לא ראוי להיות נשיא
    אבל מטריד אותי כאזרח מה שקורה בפרשה.
    נראה לי שעשרות שכירים בתקשורת בפרקליטות ובמשטרה נבנים עי תפיסת דג שמן

    • ל-27, אם לא היו דברים מעולם, לא היה ניסיון סחיטה, אבל לכך לא התייחס (ל''ת)

      ביצה או תרנגולת ? מי יודע ?, 15/03/09 07:48

  • 26.

    אם על אשה כזו בונים האשמה אז אני מאמין לקצב שתפרו לו תיק (ל''ת)

    לוי יצחק, 13/03/09 14:52

    • נכון. (ל''ת)

      אישה, 13/03/09 15:17

  • 25.

    א2 התאמנה במשחק מול ראי שנתיים: לדור נפל בפח כמו טירון!

    תורה&עבודה, 13/03/09 14:40

    בעיה גדולה שאין בישראל שופט-חוקר!
    כי אם היה שופט-חוקר מיומן, אז היה תופס אותה על חם משקרת מתחילת הפרשה!

    בפרשיות כגון רמון וקצב, וכן בחלק ניכר של תלונות על אלימות במשפחה כביכול (עם סיטואציה של ''המילה שלו נגד המילה שלה''), עשויים מאוד להועיל ערכאות ביניים בין הפרקליטות לבין בית המשפט, והיא שופט-חוקר בעל מיומנות מקצועית לשם חיווי דעה על קבילותן של הראיות! כי לא הגיוני שבית המשפט ייתן משקל כה מכריע להתרשמות הכללית שלו לגבי אמינותו כביכול של אחד הצדדים כפי שהיה בפרשת רמון, וכן להיפך בפרשת קצב שוב לא הגיוני שגברת יחימוביץ' תיקח על עצמה את תפקיד השופט-חוקר לאמור שהיא נפגשה עם א1 או א2 ושלדעתה ''היא/הן דוברות אמת''; ואפילו לפרקליט המדינה לדור אסור היה להיפגש מוקדם מדי עם א2 (ולקבוע ''שיש לה גרסה מוצקה'' כביכול), אלא היה עליו להשאיר את המלאכה כאמור לשופט-החוקר שיחווה דעה לגבי קבילותן של ראיות עוד לפני שמגיעים לבית המשפט (ולפני שימוע), קל וחומר שדעת הקהל עלולה לחרוץ גורלות האנשים לשבט (כי התקשורת עלולה להרשיעם בהיעדרו של השופט-חוקר)!
    ויש לזכור כי להבדיל מהפוליגרף השנוי במחלוקת, הרי לרשות השופט-חוקר עומדים כלים מודרניים ויעילים ביותר כגון צפייה באישוני העיניים של הנחקר (אף ללא ידיעתו) !

    ונותר להכריע מדוע א2 לא הזכירה שום אונס בתחילה!

    השופט-חוקר יכול אף לדובב את נפגעי העבירה עוד בתחילת הפרשה במידה שימצא לנכון (במקום שתעסוק בזה תנ''צ מירי גולן בפרשת רמון, שאז זה חרג מכל נורמה של סדרי דין תקינים), ואחרת הציבור לעולם לא יידע לברר את האמת (כמו בפרשת קצב) מדוע העידה א2 עדות כבושה (מאוחרת), האם משום סיבה מוצדקת של הדחקה, או שמא א2 ''התאמנה מול ראי'' להעליל חו''ש עלילות שקר עד שהגיעה לקלטת מושלמת!

    אך כדי לסייע עוד יותר לשופט-החוקר במאמציו לחקר האמת כנ''ל, ראוי שתוחמר מאוד הענישה נגד עדים זוממים מעלילי השקר והתלונות הכוזבות, כלשון התורה: ''ועשית לו כאשר זמם לעשות'', שהעונש לא יהיה מוגבל בחומרתו (אלא משתנה ללא מקסימום - אפילו עד מאסר עולם), וזאת פשוט כדי להטיל אימה ופחד על עדי שקר זוממים, שלא יהיו רגועים לעולם בזמן עדות השקר שלהם, אלא מבועתים מהעונש החמור ללא גבול!!

    ברצוני גם לדחות בשאט נפש את הטענה המיתממת (עד כדי רשעות) של מזוז ורבים אחרים בתקשורת נגד קצב, לאמור כיצד יתכן שנשים אחדות נאותו להעיד נגד קצב, כי לא יתכן שכולן מתואמות ביניהן! ובכן די לכם להתחסד מזוזניקים ואברמוביצ'ים יקרים, הרי בעידן התקשורת האלקטרונית מי כמוכם יודע שאין צורך בתיאום מוקדם בין עדים, ובמידה שהיו עדים זוממים הרי כולן מתואמות פשוט אוטומטית ביניהן דרך התקשורת !
    הלא די שאחת בלבד תתחיל את מחול השדים, וכל השאר נוהרות לנקום בבוס לשעבר!

    אגב לא שאני מתיימר להבין רמב''ם אך הוא כותב:-משהוזם עד אחד, הוזמו כל העדים!
    אין בזה גזירה שווה, אך אם היו אז עדים זוממים, קל וחומר בימי תקשורת אלקטרונית!

  • 24.

    הוא כבר קיבל את העונש שלו - 3 שנים של גיהנום ההרשעה כבר נראית קטנה

    fghdhdfg, 13/03/09 14:36

    בהשוואה למה שהוא עבר עד עכשיו, מזוז לא יכול היה שלא להגיש כתב אישום, אחרי הסירוב של קצב לעסקת הטיעון, הוא פשוט לא היה מסוגל לא להגיש ולהיות מושפל למרות שבתיק הזה אין ראיות וקצב ככל הנראה בעמדה יותר גבוהה.

    תקציר הנאום: http://www.youtube.com/watch?v=AtVPEkxA0qM

  • 23.

    ארגוני הנשים שולטים במדינת ישראל

    יוסי, 13/03/09 14:34

    עם או בלי קשר למקרה זה

  • 22.

    טוב חלאס רק תדאגו לקחת ממנו את כל הכסף שקיבל מאז כנשיא וכנשיא לשעבר

    גנדי ג'וניור , 13/03/09 14:32

    תפסיקו לבזבז לנו כבר את הכסף ואת העצבים!

    ישוחרר גלעד שליט לאלתר !

  • 21.

    אני מבין ג''ב גבאי שאת יודעת גם את פסק הדין...

    כיכר מלכי ישראל, 13/03/09 14:29

    נו ...תשתפי אותנו גם אנחנו רוצים לדעת..[ אנחנו יודעים עיתונאים קטנים מה אתם רוצים זה לא סוד..אתם לא מגישי חדשות אתם מחבלים עם דם על הידים.אתם הרשות המחוקקת הרשות השופטת והרשות המבצעת..

  • 20.

    זה לא משנה אם אנס או לא ברור שהבנות לא צדיקות תמימות אבל עצם ההתנהגות

    אחד העם, 13/03/09 14:23

    וההפקרות בה התנהל קצב מוכיחה שהוא מעל בתפקידו ובגד באמון שולחיו ולא רק שלא הועיל לכל מערכת עליה הופקד אלא גרם לנזקים כבדים ועל כך הוא חייב להענש במאסר בפועל לתקופה ארוכה ולהטיל עליו קנס בגובה ערך כל נכסיו אותם השיג במירמה מכסף שלא הגיע לו לעם נמאס כבר מפוליטיקאים בזויים כקצב ומבעלי מישרות בשרות המדינה שאיפשרו לו להמשיך מתפקיד לתפקיד לאורך עשרות שנים מבלי שאף אחד יעצור אותו ביזיתם את העם והמדינה בעיניי הגויים ובכלל

    • אני מסכימה איתך. בין אם היה אונס או לא, נראה שהיו יחסי מין (ל''ת)

      וזאת לא התנהגות נאותה של שר, וגם עבירה פלילית, 13/03/09 18:17

      • אבל על התנהגות לא נאותה לא הולכים ל-20 שנה בכלא (ל''ת)

        זה ההבדל, 13/03/09 23:16

        • התנהגות לא נאותה איננה אונס (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 14/03/09 02:45

          • ברור, העניין הוא שהוא טוען שלא היה כלום. ולזה אני לא מאמינה (ל''ת)

            .., 14/03/09 10:53

            • אז לא נאמין לו, אבל יחסים אסורים בהסכמה זה לא עניין חמור כמו אונס בכח

              גיא, 14/03/09 11:37

              ואם היא כתבה לו מכתב ושיר אז משהו מאוד מוזר פה.

  • 19.

    מאחל הצלחה בהתאוששות מהטראומה לא'. חזקי ואמצי. האמת צריכה לצאת לאור (ל''ת)

    אייני , 13/03/09 14:20

  • 18.

    לא מכבדת ולא מעריכה אבל

    נועה, 13/03/09 14:19

    ...אנחנו חיים במדינה בה לא ניתן להגיע להסכמה כמעט בכל תחום בחיינו. תמוהה איך בנושא קצב ההסכמה היא ללא עוררין. מר מזוז ברצונו להגיע לדרך מוצא מהתיק כרה לעצמו את הבור אליו נפל עכשיו. איך יטען לאחר שהודה בבג''ץ כי העדויות היו חלשות בחלקן. אם התיק הזה היה נידון באותו האופן, מהבחינה המקצועית, כמו כל תיק אחר. למען לתת לצדק לצאת, ללא משוא פנים ודוקא בגלל שמדובר בנשיא מדינת ישראל. מתוך כבוד למדינה ולאזרחיה. והתיקשורת מתוך כבוד לנו לאזרחי המדינה הייתה מתעלה ומסקרת את שקרה בצורה ממלכתית ולא כריאלטי, לא מהסוג שמשובח. או אז ניתן היה להגיע לאמת. במידה והאדם אכן חטא לחוקי החברה אשמתו תהיה כזו שתסתום את הגולל על הפרשה. ואנחנו כחברה מסכימים ומקבלים ללא עוררין את שהאנשים שאנחנו אמורים לסמוך עליהם לא מסוגלים להוציא מתוכם את המקצוענות במיטבה. את השכל הישר והבריא.''לסמוך עליהם'' אני מכוונת גם לתקשורת וגם לגופי השלטון כאחד. אתם נושאים באחריות לא תתואר. המדינה הזו שהורי חלמו, היא כצנינים בעינכם. אנחנו חיים כאן יומיום ושעה שעה, החלטות שגויות היסטוריות. וכמה ניפלא בעיני שאנשים אוהבים את המדינה וגאים בה. מקווה ומיחלת שתבינו את גודל האחריות המונחת על כתפיכם.

    • ישר כוח נועה, הפרקליטות ומנהיגי המדינה מביישים את כל העם היהודי (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 14/03/09 02:58

  • 17.

    פגם גנטי עדתי מולד

    פסיכולוג, 13/03/09 14:12

    מעניין שרק נשים פרענקיות ימניות מצדיקות את הקצב הזה,ומאשימות את הניפגעות..כניראה שכל הגזע המזרחי סובל מגנים דפוקים בעיקר של נשים ניכנעות לבעלים סוטים..

    • חולה רוח!

      תמי, 14/03/09 13:23

      אתה הוא הסוטה שמסיט לגזענות! ולצערי יש רבים כמותך, בן אוולת המרדות , אידיוט!!!

    • "הגזע המזרחי"? האם אתה ממעריצי הגזע הארי, היטלר קטן? אגב - אברהם אבינו

      האזרח קיין , 09/06/09 17:11

      היה מזרחי - עיראקי - ועוד כל גיבורי התנך ואבות האומה.

  • 16.

    כולם משקרים!!! (ל''ת)

    מישהו מבפנים, 13/03/09 14:12

  • 15.

    אף א' לא חפה מפגמים אנושיים, אבל אם כפה עליה ק' מגע מיני ולו 1 =עונש (ל''ת)

    מתנה ש. חצור הגלילית, 13/03/09 14:08

  • 14.

    פרשת קצב

    ליאור, 13/03/09 14:00

    למעצר עולם......

    • פרשת קצב גרמה לי להרהר מחדש על הצורך במוסד הנשיאות הבזבזני

      מתנה ש. חצור הגלילית, 13/03/09 14:23

      יש מקום לבטל את המוסד הזה, עם כל מי שנהנה כעת לראות את תיפקודו של פרס, המוסד הזה יקר, בזבזני ואין שום הצדקה לממן אותו.

      צריך לסגור אותו ואת כל מה שייחסך לשים בקרן שתסייע בשנים הקרובות לכל חלכאי הארץ הזו ונדכאיה

      דוגמת המפעל אצלנו שנסגר (פרי גליל ) ומפעל העופות וכל יתר המפעלים שעומדים לסגור שעריהם בפני אנשים קטנים שלא מרוויחים שום דבר מזה שיש נשיאות ויש נשיא בישראל.

  • 13.

    נשיקה בלחי וחיבוק קל, זה לא אונס, וגם את זה הנשיא דחה ולא הסכים לזה!~!

    אילנהלוי , 13/03/09 13:52

    נו באמת מספיק עם כל המהתלה הזו המצמררת.

    הנשיא טוען שהוא בכלל לא נגע בהן, ואני מאמינה לו.

    עובדה שמה שהגיעו בעסקת הטיעון זה נשיקה בלחי וחיבוק קל.

    עובדה שא' שגרמה לכל המהומה הוצאה מכתב התביעה כי הוכח ששקרה והיא סחטה את הנשיא והיא גרמה לכל המהומה ואף אחד לא תובע אותה.

    נשים מתנקמות כי פוטרו מתפקיד צמרת, זו סכנה!

    יאללה תרדו לנו מהגב שמאלנים הוזים שלום ומביאים לנו רק מלחמות וצרות וטילים ומה לא?

    פה לא עולם האמת!

    • את לא רק טיפשה ובלתי מציאותית - את גם פתיה גמורה ... (ל''ת)

      avre10 , 13/03/09 14:00

    • כשלאנשים אין תשובות לעובדות, הם מגדפים, כרגיל אופייני לשמאלנים (ל''ת)

      אילנהלוי , 13/03/09 14:10

      • גמל לא רואה את הדבשת שלו. בכל התגובות שלך את מקללת, מחרפת ומגדפת (ל''ת)

        אמא טליבן, 14/03/09 09:51

    • את מאיפה צצת כידענית ? מה א ת בדיוק יודעת ? החשדות מצמררים, אכן

      נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 13/03/09 14:10

      זו בדיוק הסיבה שקצב צריך אם לא לרוץ אז לפחות להגיע בהליכה קלה - ללא דיחוי וללא שיהוי - לבית הדין למען יעשה שם צדק עם כל אחד ואחת מהצדדים.

      • לא יקבל משפט של צדק, גם אריה דרעי לא קבל צדק ואלו עובדות!~!~!

        אילנהלוי , 13/03/09 14:27

        על נשיקה בלחי וחיבוק קל, לא היו צריכים בכלל להגיע לעסקת טיעון ולא למשפט.

        כל התיק הזה הוא תפירת תיק עלילה אחת גדולה.

        ואני ממש לא קשורה לנשיא הזה ולא פגשתי אותו מעולם.

        אבל הכל מריח רע מאד כדי להזיז את הפרסי הזה ולשים את פרס.

        שקוף.

        • בדרך כלל אני מסכים איתך - הפעם לא

          gilberet , 13/03/09 15:21

          הקצב אכן ביצע את מה שטוענים נגדו.
          נכון שהתקשורת שמאלנית ומלאת ספינים ושקרים, את זה את לא צריכה לשכנע.
          אלא שהפעם לשם שינוי התקשורת נמצאת בצד הנכון

    • לא מאמין שאשה מכנה אונס "מהתלה". אילנה, את עיוורת (ל''ת)

      אייני , 13/03/09 14:18

    • עוד מגיב מטעם

      לא מטעם, 13/03/09 14:20

      אם כולם אומרים אז הוא עברין מין סדרתי

    • 10 מתלוננות ואת מאמינה לקצב. עוד מעד תגידי שדרעי זכאי

      אמא טליבן, 14/03/09 09:49

      אם אתה מאמין שיש אלוהים, אז מותר לך לעשות כל פשע על האדמה.
      צריך לשחרר את כל חובשי הכיפות מהכלא.
      (ואז בתי הכלא יהיו רקים לגמרי)

  • 12.

    אני נואה להאמין למתלוננת, אבל אני לא מבינה - למה עלית איתו לחדרו במלון

    אחרי האונס הראשון?!, 13/03/09 13:45

    מה יהיה נשים? גם אני אישה, נניח שאחרי האונס הראשון פחדת להתלונן, היית צריכה את העבודה וכ''ו. איך עלית איתו לחדרו במלון בת''א לאחר שהיה ברור שתיפגשו בלובי! איך?! הרי לא יכולת להיות מופתעת פעם שניה. ידעת כבר למה הוא מסוגל... אני לא יכולה להבין את זה..

    • היא עוד היתה עובדת שלו, וקיבלה ממנו הוראות ונשאה גם סוד נורא. מה היתה

      מבין לליבה, 13/03/09 14:17

      יכולה לעשות ? ראית איך הוא מתעצבן לאללה ובקלות.

      • אבל לעלות אליו לחדר? למה לא להשאר למטה? (ל''ת)

        איתי, 13/03/09 23:17

    • ל-12, ראית אותו איך הוא כשהוא כועס ? מפחיד לאללה, ועדיין היה הבוס שלה

      לא מסובך יתר על המידה להבין, 13/03/09 14:20

      הכל היה מוסתר עדיין, היא לא סיפרה בשלב הזה לאיש. היא לא רצתה להאמין שזה מה שקרה, ואולי חשבה שהוא מבקש לתת הסבר למעשה שעשה, להתנצל, להבטיח שלא יקרה שוב. הוא ניצל את המצב הנפשי שלה בשביל לבצע שוב מתקפה. זה הגיוני מאוד. הוא בטח ידע אחרי כל כך הרבה נשים ונסיונות להתחיל איתן , מה המצב הנפשי שלה באותה העת (אחרי שהימם אותה במעשה מין בכפייה ראשון ).

    • ניתן להבין את מעשי א' אחרי שמיעת הרצאה אחת במרכז לנפגעי תקיפה מינית (ל''ת)

      אייני , 13/03/09 14:21

    • אולי אחרי אונס כדאי להתפטר? מי צריך לעבוד עם אנס? היא היתה צעירה

      יופיטר יופיטר , 14/03/09 02:52

      ובטח היתה מוצאת ג'וב אחר

      • ואיך תסביר את ההתפטרות כשהיא מרגישה נורא עם מה שקרה ומסתירה מהעולם

        זה לא בחירה רציונאלית, 14/03/09 09:32

        כשאתה הופך לקורבן אונס, אתה מבולבל, מתבייש ולא רוצה להתמודד עם מה שקרה לך.

        להתפטר זה להודות בזה שנאנסת ולהתחיל להתמודד עם זה מול כל העולם- ובשביל להתמודד צריך הרבה כוחות נפש.

        לא לכולם יש. בטח שלא בתקופה שאחרי האונס.

        • אני יכולה להבין את זה, אבל תחשבי גם איזה מסר היא מעבירה לאנס

          בזה שהיא עולה לחדרו כששניהם יודעים מה הוא עשה, 14/03/09 11:00

          אני מבינה את הבלבול, החולשה, הפחד. באמת, אני מקבלת רושם מההופעות של קצב שמדובר באדם שלילי. אבל תחשבי גם איזה מסר האישה מעבירה לו אם אחרי שהוא אונס אותה (לכאורה), היא מוכנה לעלות איתו לחדר פרטי במלון. מה הוא יחשוב? כנראה אפשר להמשיך, כנראה היא לא תעשה כלום. בגלל זה אני אומרת, נשים חייבות לחזק את עצמן ולקחת את עצמן בידיים. התנהגות כזאת היא גם מאוד בעייתית אח''כ להוכחת אונס בבית המשפט. עם כל כמה שמבינים את הבלבול וכ''ו, התנהגות כזאת יכולה להיות כלי בידי ההגנה להוכחה שלא היה אונס, שהדברים או שלא קרו בכלל, או שקרו בהסכמתה, ואח''כ לך תוכיח שאכן היה אונס.

  • 11.

    חיזקו ואימצו מזוז,לדור והקורבנות

    סוף גנב לתליה ואנס לכלא, 13/03/09 13:31

    העם איתכם ומחזק אתכם

  • 10.

    לכל מי שעוד היה ספק בכך שקצב אנס נאלח קצב כינס מסיבת עיתונאים (ל''ת)

    יצא המרצע מן השק, 13/03/09 13:30

  • 9.

    אוי איזה חרטה בגרוש! למה היא לא הלכה הביתה מהתחלה? אם לדעתה הוא התחיל

    אילנהלוי , 13/03/09 13:29

    מה זה הדבר הזה, זה בלתי אפשרי.

    הנשים האלה ישבו ועבדו והמשיכו לעבוד והמשיכו להזמין אותו לאירועים והמשיכו והמשיכו להיות איתו בקשר.

    מה הסיפור שלכן?

    מה יש לכן?

    לא, אני לא חושבת שאם יש בוס שמטריד צריך להמשיך לעבוד דווקא ולעשות קריירה ולהמשיך לחזר אחריו ולהגיד שאת מאוהבת בנשיא ופתאום כשמפטרים אותך, את רוצה נקמה!

    לא נראה לי כל הצביעות הזאת, תרדו מזה אחת ולתמיד.

    אני הוטרדתי עשות פעמים במקומות עבודה, ופשוט הלכתי עזבתי או שפטרו אותי כי הבוס היה מאוהב לי ולא יכל להמשיך לעבוד.

    לא האשמתי אף אחד למרות שנותרתי בלי עבודה ותפרנית גדולה וכל אחד מהבוסים האלה הם הטרידו בעיקר מילולית ולחצו ואני לבסוף עזבתי וזה לא פעם אחת.

    האמת? כשחזרתי בתשובה התייחסו אלי כבר יותר יפה והפסיקו להטריד וכיבדו אותי.

    אבל הבנות האלה מכרו את נשמתן לשטן ואחר כך הן רוצות נקמה כי פוטרו?

    על מי אתם באים לעבוד?

    כמה חרטה יש לכם אנשי התקשורת, בא לי להקיא מכם, כמה אתם עלובים וכמה אתן הנשים עלובות שהגעתם כנראה לצמרת דרך המיטה ואתן רוצות להצדיק את המעשים שלכן, לא יקום ולא יהיה!

    אם אשה רואה שהבוס שלה עושה עיניים ורוצה להתחיל איתה, שתקום ותעזוב, ולא בכוח תשב על הכסא,היא לא בכנסת, ואחר כך כשתפוטר תבוא בטענות אחרי שחיזרה אחריו כל אותו זמן והזמינה אותו לכל האירועים המשפחתיים שלה. פתאום אונס?

    חברים וחברות, משהו לקוי נפשי בדרך ההתנהלות שלכם.

    ואני לא מכירה את הנשיא, מעולם לא פגשתי אותו, אבל מהצד, אתם נראים רע מאד. הפרקליטות ניראית רע מאד וגם בג"צ נראה רע ורע מאד.

    הכל רקוב אצלכם במערכת המשפט ובתקשורת החילונית השמאלנית.

    קצב צודק שלא רוצה לגיע למשפט, אין צדק שם!

    כמו שהרשיעו את אריה דרעי לשוא ולא בצדק!

    על נשיקה בלחי וחיבוק קל, לא הולכים למשפט ולא מגיעים לעסקת טיעון כמו שרציתם בפרקליטות! זה חולני ומעוות ורדיפה נטו אחרי הנשיא קצב.

    ועל זה יש לנו מלחמות וכל העולם מסייע לאויבנו הערבים ולא לנו בגללכם תקשורת עלובה שמייחצנת את השמאל ואת הכופרים שרוצים לחלק אותנו לערבים.הכל קשור.

    העם בישראל מתעורר לאמת ולא יעזור לכם, אל תביאו לי את המסכנה הזו שיכלה לעזוב את העבודה, עם קצת אמונה בקב"ה יש לדעת שהשם זן ומפרנס לכל אם יודעים לפנות אליו ולהתפלל לסיוע ולרחמים, זה עוזר יותר מאשר להעליל כי יש לה לזו הא' רצון לנקמה כי פוטרה!

    די!

    תרדו מזה, כל המילים שלכם העיתונאים לא יעזרו לכם למחוק את החרפה שהנשים האלה הביאו על עצמן כי רצו קריירה וכמו שאמרה א' מבית הנשיא, זה תפקיד שמוצאים אחת אולי ל- 30 שנה.

    וגם יצאה שקרנית והוציאו אותה בכתב האישום במקום להאשים אותה בסחיטה שהיא גרמה לכל הבלגן הזה.

    אוי כמה רוע וצביעות יש לכם, יהודים לכו תעשו תשובה לפני שתגמרו רע מאד את החיים שלכם כי מכרתם נשמתכם לרוע.

    גאולת ישראל בפתח ותשארו מאחור מיובשים ונכחדים לנצח, אם לא תעשו תשובה מהר.

    גם הנשיא קצב נענש משמים, על ששתק בזמן ההתנתקות, זה הכל!

    הכל משמים.

    • את שוב מוכיחה כמה את טיפשה ולא מציאותית (ל''ת)

      avre10 , 13/03/09 13:59

    • אבל מאיפה הביטחון שלך שהיתה רק נשיקה על הלחי ונגיעה קלה ברגל ? (ל''ת)

      רווית, 13/03/09 14:11

      • זו היתה עסקת הטיעון, אם עוד לא הבנתם? וגם את זה הנשיא דחה.

        אילנהלוי , 13/03/09 14:19

        מה זה מאיפה אני יודעת? כמוכם, קראתי שהעסקה היתה תביעה כנגד נשיקה בלחי וחיבוק קל או משהו דומה ולא יותר.

        את זה מסתירים מכם? או כותבים באותיות קטנות כדי שלא תראו?

        על זה זעקו כולם, מה זה סך הכל? נשיקה בלחי וחיבוק קל, כן וגם את זה הנשיא החליט לא לקבל וללכת למשפט.

        אז אם הוא היה אשם, היה מקבל את עסקת הטיעון, לא? זה ההגיון הכי טוב שיכול להיות. לא?

        רק תראו כמה עובדים עליכם בעינים ואתם מאמינים.

        • עיסקת הטיעון הייתה על מעשה מגונה בכפייה. לא נשיקה ולא בטיח, די לשקרים (ל''ת)

          אייני , 13/03/09 14:22

          • מעשה מגונה *אלים* בכפייה (ל''ת)

            תיקון, 13/03/09 22:48

          • עסקת הטיעון היתה על נשיקה וחיבוק נגד רצון המתלוננת (ל''ת)

            גיא, 14/03/09 11:39

    • הוא שתק בזמן ההתנתקות כמו ששתק רוב שנות כהונתו המשמימה.

      זכאי מירושלים, 13/03/09 14:13

      פשוט לא גיבש דיעה ונהנה להיות ''נשיא'' שם במגדל השן , אפוף מנעמים. נשיא משעמם היה ומשמים. עסקן אפור שהגיע לגדולות בגלל מניעים לא ענייניים.

    • לאברירי אתה שוב מוכיח שאין לך מה להגיד ורק מגדף, האמת מנצחת תמיד

      אילנהלוי , 13/03/09 14:17

      זה לוקח זמן אבל בפנים כל אחד יודע מה אמת ומה לא.

      הכל עלילה אחת גדולה כנגד הנשיא קצב.

      זה הכל.

      זה שקוף כאור היום.

      • Get real, 12 women complained for a small kiss.... (ל''ת)

        Monty , 13/03/09 15:46

      • הלואי שגם פה האמת תנצח.

        Avner, 14/03/09 09:54

        כאשר הוא ישב בכלא, את תגידי הוא זכאי. ובתי המשפט טועים.
        אין גבול לטפשות ואת ההוכחה לכך.

    • אילנה לוי חפרת לנו בראש................די!! (ל''ת)

      קרדום, 13/03/09 15:12

  • 8.

    שיא ההרשה המתוקשרת יהיה בתליית עותק כתב האישום על גשר מעריב (ל''ת)

    ישושום ציה , 13/03/09 13:15

  • 7.

    לא נעים אבל המטרה מקדשת -זה חלון הראוה של החברה בישראל צדק ויושר (ל''ת)

    דולפין סגול , 13/03/09 13:14

  • 6.

    פעם קראו לזה לינץ' והקורבן היה מת, היום זה משפט התקשורת והקורבן זומבי (ל''ת)

    ישושום ציה , 13/03/09 13:14

  • 5.

    צייד מכשפות בעידודן של פמינסיטיות מטורפות!!!!!

    שמאלני אבל שפוי וציוני!, 13/03/09 13:13

    אני מתעב את קצב,פוליטיקאי נחות! לא תרם כלום למדינה,מחפש כבוד ושררה,עבד כי ימלוך
    ...אבל אין לי ספק שלא אנס!!! אני בטוח שהוא זיין מצד,בגד באישתו,עשה מעשים בלתי ראויים ואולי אף מגונים,אבל לא אנס!!!!

    לפי דעתי בית המשפט ימצא אותו זכאי,ולפי הבנתי הוא לא יכול להפחית את האישום כלומר אם נתבע על אונס לא יוכל להאשים אותו במעשים מגונים,

    בסופו של דבר קצב יצא זכאי,אבל כולנו נקלע לטירוף מערכות,מערכת המשפט תפגע,גם הפרקליטות וכולנו נפסיד מכך!!!!

    • מי לדעתך הסכימה לשכב איתו אילמלא אנס וניצל את מעמדו ומרותו (ל''ת)

      יצור נחות,דוחה ומתועב הוא קצב, 13/03/09 13:33

    • יחסי מין אפילו בהסכמה בין מעסיק לעובדת = אונס

      avre10 , 13/03/09 13:58

      אם אתה בטוח שקצב "זיין מהצד" - כפי שכתבת - הרי שהוא אנס - חד וחלק.

      • לא צריך להשתמש במילים כאלה, אבל תסתכלו עליו מי היתה הולכת עמו מרצונה?

        אשה שעובדת עם קהל, 13/03/09 14:16

        חוץ מאשת חיקו כמובן, האיש דוחה - מגעיל - מצמררת המחשבה שהוא ייגע בי או באחותי או בנפש יקרה לי אחרת. האיש דוחה פחד.

        • אדרבה-אז שהפרקליטות תציג את תמונות המתלוננות -נראה את המציאות הגדולות (ל''ת)

          אבי, 14/03/09 11:05

      • וואלה? קשקשן - בדוק מה זה עבירת אינוס. (ל''ת)

        האזרח קיין , 09/06/09 17:06

  • 4.

    מטרת המאמר, למנוע מא' להעיד ו/או להתעמת, אבל כן להשיע את ק' (ל''ת)

    ישושום ציה , 13/03/09 13:12

  • 3.

    לא מספיק שהציבור משלם מיליונים למיטב העו (ל''ת)

    נ.פ. , 13/03/09 13:02

    • רכי דין של קצב עכשיו גם העיתונאים עושים לו את העבודה (ל''ת)

      נ.פ. , 13/03/09 13:03

  • 2.

    לא מספיק שהציבור משלם מיליונים למיטב עו (ל''ת)

    נ.פ., 13/03/09 13:02

    • הכפשת כל מע' האכיפה,היא חבל ההצלה של קצב. (ל''ת)

      קצב בונה חזק על חבריו שיפעלו לזיכוי ללא דיון אמיתי, 15/03/09 09:53

  • 1.

    לא מספיק שהציבור משלם מיליונים למיטב עו (ל''ת)

    נ.פ., 13/03/09 13:01

    • כל הקמפיינים לא מתייחסים לראיות המשפטיות שמשטרה/יועמ''פ/לדור++הציגו. (ל''ת)

      להצמד ל-:אמת,יושר,צדק,ערכים++. לגופו של עניין., 15/03/09 07:40

    • עדותן+ע' טיעון שחזר ממנה+מסב''ע+אשומ נוספים++ישמשו ראיות חותכות להרשעתו (ל''ת)

      האגו בעוכרי האיש. לחשוב שנשיא מערער יסודות שלטון?!, 15/03/09 07:47