• 74.

    יאיר לפיד

    רונית חייבי, 14/06/10 18:36

    ישר כוח אם תחליט לרוץ לפוליטיקה ,
    אולי אתה תביא את השינוי למדינתנו.

  • 73.

    יאיר לפיד מעולה

    סיגל, 05/06/09 20:48

    אהרון ברנע שחצן

  • 72.

    ביקורת מדויקת, מילים כדורבנות! (ל''ת)

    אהבתי, 15/03/09 12:18

  • 71.

    חדשות רואים רק בערוץ 1 ו-10

    גיל שהם, 15/03/09 12:03

    ערוץ 2 מוכר לנו בידור במסווה של חדשות. אם רוצים רצינות, עומק ועניין יש לעבור לערוצים האחרים. הרמה הרבה יותר גבוהה שם.

  • 70.

    ''בזכות'' לפיד עזבתי את ידיעות אחרי 24 שנים.. האיש יודו-פוב פאנט נטול

    רונן, 15/03/09 10:51

    כישרון ודי בור זכורני כמעט בכול מאמר שלו יש טעות או אי דיוק

    כתבתי מספר פעמים למערכת ידעות אחרונות מכתב תגובה למאמרו..פעמים הם חזרו אלי לתאם פרטים ולא פרסמו בסוף את תגובתי
    לא ראה ערוץ 2 בשבת
    ולא קרא ידעות אחרונות

  • 69.

    אי אפשר לראות אותו הוא רגשי מדי. (ל''ת)

    אלי, 15/03/09 10:51

  • 68.

    לא 10, לא 2 ולא 1. אי אפשר לראות את הערוצים האלה בכלל.

    יגאל, 15/03/09 09:40

    כולם שוטפים מוח עם אג'נדה שמאלנית קיצונית פרו ערבית. רק ערוצי ספורט.

  • 67.

    צהוב כהה

    דורין, 15/03/09 08:39

    אכן הכל צהוב אם זה על קצב אם זה על גולן וכו אבל זה מה שהקהל רוצה לא??

  • 66.

    מה רע בלפיד ואם זה יהיה מוישלה אלמוני פלוני יהיה עדיף?????? (ל''ת)

    העיקר שהוא מדבר ברור, 15/03/09 07:44

    • במאיה בוסקילה תנוחמי ירושלמית אהבלה. (ל''ת)

      רביב, 15/03/09 10:55

  • 65.

    מי בחר בלפיד??? היה ברור לכל הצופים שהוא לא מתאים.....

    ירושלמית, 15/03/09 06:58

    תהינו מי בחר בלפיד ומדוע. היה ברור לי ולכל מי ששוחחתי איתו על הנושא שהוא לא מתאים.
    אני הפסקתי לצפות באולפן שישי עד החלפתו.

  • 64.

    היה כתב לענייני ערבים מספר 1 בהצלחה בתפקיד החדש (ל''ת)

    אהרל'ה ברנע, 15/03/09 06:58

  • 63.

    יאיר ...מי זה

    לי, 15/03/09 06:57

    דברים נאמרו בגו.כניראה השלתים את עצמכם שהיו לכם אחז צפיה גבהה.אז זהי הנקודה.לבלע את גלולת הבשה.יש הרבה מגשים שזורמים.לא קפואים מול המסך ...בקצר להחלף ...

  • 62.

    ללשלוח אדם כל -כך מבוגר להיות כתב בוושינגטון (ל''ת)

    בעיני זו טעות, 15/03/09 06:57

  • 61.

    כל מה שיאיר לפיד אומר זה טעות

    בועז, 15/03/09 02:31

    לבנאדם יש חשיבה שמאלנית מלוכלכת כמו לאביו
    ויפה שהגיעו למסקנה שלו..
    בטור שלו הוא כתב על ההתנחליות שמקבלות תקציב של מיליונים במקום שהכסף יגיע לחולים..
    מה לפיד מתיימר להיות הצודק..אבל ברור שהם מקבלים כסך זה ישובים! כל עיר מקבלת מיליונים..שם לא תמצא מזרקות וטיילות וביזבוזים על בניות מטורפות...
    הבנאדם אכל אותה וזה הגיע לו..ברוך הבא!

  • 60.

    אברמוביץ הביתה (ל''ת)

    ארבה, 14/03/09 23:45

  • 59.

    כשסיפור החדשות הוא מגמתי ואוהד את פילוסופיות השמאל היהודי

    נביל, 14/03/09 23:39

    אחוז הצופים יורד מכיוון שכבר אינם מאמינים שהסיפור המובא אינו עוד נסיון לשטיפת מוח. הערוץ הזה חטא פעמים רבות במדיום החדשות ע''י אימוץ צד מועדף. ללא שינוי בצוות המוביל סופו של הערוץ להיסגר. נכון שיונית מצטלמת נהדר, אבל איך אפשר לשכוי את הערותיה במלחמה. איך אפשר לסלוח ללפיד על חלקו בפרשת החייל שסירב ללחוץ את ידו של חלוץ. זו היתה החלטה לא מקצועית לאפשר לברנע לייצר את הכתבה עם הילטון הצעירה והתוססת. את התוצאה ראו כולם: שניות בודדות עם ברנע והשאר ''בישולים'' ממקורות אחרים. ברנע חשב שיש לו מרואיינת אוהדת כמו למשל לוי מעתון הארץ. צר לי על משלם המיסים בישראל שמממן את ברנע בארה''ב בלמעלה משלושה מליוני שקלים בשנה ומקבל כתבות זבל.

  • 58.

    פשוט לא מסוגל יותר..

    גדעון עכביש, 14/03/09 21:19

    אני פשוט לא מסוגל יותר לצפות בערוץ 2 אני מדבר על כל תוכניות החדשות והמלל שלהם לא רק ביום שישי.
    יאיר לפיד לא פחות גרוע מנחום ברנע או אחרים, פשוט מאוד הכתבות שלהם בימי שישי באיכות ירודה לעומת הערוצים המקבילים וכמובן כל המגישים והפרשנים בערוץ זה עסוקים בהלהמות, תקיפה ושטיפת מוח של כל מיני נושאים שהם מנסים להריץ, פשוט אי אפשר לצפות בערוץ זה בלי להתעצבן טוב למעט אהוד יערי המקצועי ואולי קצת גם רוני דניאל שמהווים נכס בערוץ לא הוגן ודי מעוות.
    הייתי מציע שבמקום שהצופים יתעצבנו שיעשו את מה שאני עושה, תעברו לערוץ 1, הכתבות והתחקירים שלהם מעניינים והדיונים באולפן לא נגועים אלא די אוביקטיבים. ואם אין משהו מעניין בערוץ 1 תנסו ערוץ 10, יש שם הרבה פטפטת אך הכתבות עדיפות על אלה של ערוץ 2.

  • 57.

    מזמן היו צריכים להעיף את הבובה מלקקת

    ronshai , 14/03/09 20:35

    יאיר לפיד.מתי שהוא ביום שישי אני רואה את דרוקר והמון כמוני או אפילו ערוץ 2. היא לא מגיש חדשות בכלל סתם הגיש פעם תוכנית אירוח מלוקקת ומעצבנת ולא ידע לשאול את השאלות הנכונות סתם עיתונאי שקיבל תפקיד בגלל אביו.
    לערוץ 2 להחליף אותו מהר מהר גם כה אתם בנפילה.

  • 56.

    מה הבעיה? יש כל כך הרבה אנשים מוכשרים שכיף לצפות בהם ולהאזין להם

    זו דעתי, ואני תומך בה בהחלט..., 14/03/09 20:03

    ינון מגל
    דני קושמרו
    אראל סג''ל
    ועוד אנשים צעירים יחסית (30-40) ומעניינים.
    אבל נחום ברנע? נו באמת. שיקחו אותו לערוץ 23 או 33...
    ואגב, יהיר לפפיד באמת לא עובר טוב מסך, עם כל הכבוד. לטעמי, יש בו משהו לא הכי עיתונאי, הוא יותר פובליציסט או הגיגן, איך שזה נקרא.

  • 55.

    לפיד הוא הסיבה שאנחנו ל א צופים באולפן שישי. (ל''ת)

    מיכל, 14/03/09 19:07

  • 54.

    לכל המלעיזים בעלי ''תעודות הבגרות'' מומלץ

    אבנר, 14/03/09 19:05

    לקרוא את ספריו ומאמריו של יאיר לפיד להפנימם ואח'כ לפגוש אותו בשיחה נינוחה של כמה שעות ולהציג בפניו נושאים מתחומים שונים שיש בהם כדי להתרשם ממחשבותיו ידיעותיו והיכולת לבטא את עצמו ,רק לאחר מכן להסביר עד כמה השכלתו הפורמלית והיעדר הקריירה הצבאית הם אכן לרועץ אצלו ומונע ממנו להצליח בהגשת חדשות לעם האינטלקטואלי היושב בסלון.

  • 53.

    הציבור מבין שבתוכנית חדשות דרוש עיתונאי ולא פירסומאי

    מישהו אחר לגמרי, 14/03/09 18:10

    אני, באופן אישי, הפסקתי לצפות בחדשות
    2 ביום שישי רק רק בגללו.

  • 52.

    איתי גודר, אתה שטוח כמו נייר בעובי אפס

    אבי ע, 14/03/09 16:07

    אתה ממש לא מבין מהחיים שלך.
    פריס הילטון היא המדד לשנה הראשונה של אהרון ברנע בארה''ב? אתה בסדר? למה מי היא?
    נכון, זה היה ראיון מביך וטוב היה אם לא היה אבל אהרון ברנע סיקר את אחת ממערכות הבחירות הכי מרתקות שהיו בארה''ב מעולם. גם בבחירות המוקדמות וגם במרוץ עצמו לנשיאות. זוהי הייתה שנה מדהימה בשבילו והוא לעולם לא ירצה לשכוח שנה זו (בדיוק להיפך ממה שאתה חושב) אבל לך בראש יש את פריס הילטון (וככה ניתן ללמוד מה העיקר בשבילך ומה הטפל) אז מה הפלא שזו המסקנה שלך? כל עיתונאי רציני (ולכן זה לא כולל אותך) היה רוצה להתחלף איתו.

  • 51.

    מי אתה שלום לב??? (ל''ת)

    חידה......, 14/03/09 16:05

  • 50.

    מי אתה שלום לב??? (ל''ת)

    חידה......, 14/03/09 16:04

  • 49.

    אהרון ברנע ? גרוע...ממש מבישה הדרך בא הוא מראיין ובאנגלית במיוחד... (ל''ת)

    חיה, 14/03/09 16:03

  • 48.

    אני דווקא אוהבת את ההגשה הנינוחה והרגועה של יאיר.הלו זה יום שישי,למה צ (ל''ת)

    צריך להפחיד עם אובר פאתוס..???, 14/03/09 15:19

  • 47.

    אני דווקא אונהבת את ההגשה הנינוחה והרגוה שהוא נותן,מה רע? יום שישי למה (ל''ת)

    להפחיד עם אובר פאתוס..???, 14/03/09 15:18

  • 46.

    יאיר איש שהיכניס רוגע בטירוף!לא להחליפו!!!!!!! (ל''ת)

    רוני, 14/03/09 14:28

  • 45.

    יאיר כנס

    אחד שמבין, 14/03/09 14:06

    נכון הרייטינג זה הלחם של רשת אולי גם שלך באופן אישי אתה מגיש מצוין, רק לפעמים הפנל שלך (אברמוביץ אסון בדיחות שמביכות גם נגרים) אולי כמה טיפים מחברך קירשנבאום או צפיה בתכניתו יעזרו לך לבחור אנשים יותר מוצלחים סביבך,יכול להיות שלא קיימת האפשרות לשנות את הפנל ויכול להיות שאתה מעדיף קצת יותר נחותים סביבך כדיי לרכז את הפוקוס סביבך (מה שאני לא מעלה על דעתי).לא משנה מה תעשה ברשת ערוץ 10 או 1 חייבים אנשים כמוך בתקשורת.

  • 44.

    לא רואנ ערוץ 2 לא בגלל לפיד אלא בגלל ההסטה השמואלינית אברמוביץ (ל''ת)

    ovan , 14/03/09 13:52

  • 43.

    גם אני צופה רק ביומן בערוץ 1- אבל גאולה, האו גאולה כמה את חסרה!!! (ל''ת)

    ברק, 14/03/09 13:48

  • 42.

    אני בעד דני קושמרו (ל''ת)

    בעד, 14/03/09 13:47

  • 41.

    יאיר לפיד שכח שהוא כבר לא מנחה תוכנית ערב (ל''ת)

    מיקי, 14/03/09 13:44

  • 40.

    ברנע הרבה יותר מיקצועי מאדון לפיד (ל''ת)

    לא מספיק להיות סלב, 14/03/09 13:38

  • 39.

    עברתי לערוץ 10

    מאיר, 14/03/09 13:36

    כי יאיר לפיד הוא הבן של...ואין לו שום דבר מעניין לומר ולהראות על המסך...הוא מחייך ומנסה אך לא ממש מצליח לו...מה לעשות? שיחזור להגיש תוכניות אירוח ,שם החיוך שלו כובש והאמירות חדןת כי האורחים קטנים ממנו.
    באולפן שישי הוא פשוט לא משתלב וחבל שיזרקו אותו....אז צא משם יאיר ותן לאנשי החדשות לעשות את שלהם ואתה עשה את מה שאתה יודע...לחייך נבוך מול אורח ולהיפרד ממנו במשפט מפתיח...

  • 38.

    לפיד עושה הרגשה רעה, לבנאדם יש שפת גוף של חולה נפש (ל''ת)

    פסיכולוג, 14/03/09 13:34

    • כמה נכון...

      nizan, 14/03/09 18:56

      התפוח לא נפל רחוק מהעץ.
      אבא שלו אדם אגואיסט חד סטרי ומסריח.כמה צחק מהדוסים .מת מסריח.אישתו ליהי דומה לחייה מגעילה ומפחידה.מצה מין את מינו.

  • 37.

    כמה קשקשת, לכו תמצאו אהבה במקום!!

    עמית_ש , 14/03/09 13:29

    פה אפשר
    http://find-love-il.blogspot.com

  • 36.

    לא סובל את אברמוביץ - לכן עברתי לערוץ 1 (ל''ת)

    ששון, 14/03/09 12:46

  • 35.

    בשישי בערב אנחנו רוצים לראות דברים חשובים ולא כל מני כתבות על נושאים

    22, 14/03/09 12:26

    זוטרים.

    במגאזין של אתמול הוקדש לנושא גלעד שליט משהו כמו דקה וחצי. לעומת כתבה של כמעט 15 דקות על אייל גולן. אולי זו התשובה לרייטינג הנמוך??

  • 34.

    ערוץ 1 הכי טוב בשישי נסו ולא תצטערו (ל''ת)

    צופה, 14/03/09 12:24

  • 33.

    לפיד נראה מביך ולא קשור לאולפן שישי. וגם אברמוביץ כבר

    בלתי נסבל, 14/03/09 12:24

    כל פעם מקשקש כל מיני התחכמויות שנונות ולא אומר שום דבר בעל ערך. לדעתי, מרגע שיפטרו מאברמוביץ הרייטינג של אולפן שישי יעלה בחדות.

  • 32.

    טעות אופטית

    אנליטי, 14/03/09 12:15

    אפשר לאהוב את יאיר לפיד ואפשר לא לאהוב אותו ואת סגנונו. אני נמנה על אלו שממש לא סובלים את הסגנון המלוקק והשטחי שלו. אבל מי שמסתכל על הרייטינג הממוצע ומתייחס לפער של אחוז אחד לעומת זה של ברנע הוא בור ועת הארץ. הפרש כזה הוא עמוק בתוך שגיאת המדידה ואין לו משמעות. שלא לדבר על גורמים אחרים, למשל אני (למרות האמור לעיל) רואה את יאיר לפיד כל יום שישי רק בגלל תוכנית הבידור שיש אח''כ. אז תפסיקו לקשקש שטויות.

  • 31.

    קיראו

    הקיסרית, 14/03/09 11:56

    אין תחליף לארהלה....הכל אשמה אורנה בנאי .גנבת זרע. יש לה ילד ממנו.
    יאיר לפיד ילד עלוב ודפוק.אבא שלו היה מסריח .מגלומן ,אגואיסט חד טרי וצבוע ביותר.
    אישתו של יאיר לפיד דומה לחייזר.היא מבהילה מוות.יאיר לא היתי נותנת לו להיות בוועד הבית.הצחוק שלו חיקוי זול .עלוב ביותר.
    דני קושמרו עדיף עליו.

    • את פסיכוטית והזויה... (ל''ת)

      דן, 14/03/09 13:58

  • 30.

    ד''ר לק סתם דוגמגיש, שיחזור לפרסומות. (ל''ת)

    טלפלא, 14/03/09 11:47

  • 29.

    לקצר את זמן הפרסומים (ל''ת)

    האשמה לא ביאיר לפיד , אלא בערוץ 22 עם זמן הפרסומים, 14/03/09 11:45

  • 28.

    אולי מוזר אבל נכון..

    זיקו וסוקרטס, 14/03/09 11:44

    אני מסכים עם רבים שערוץ 1 אם כל הביקורת עליו הוא ערוץ החדשות האמין ההוגן והמאוזן ביותר.
    כתבות התחקיר שלהם ביום שישי בערב מעניינות, איילה חסון היא כיום העיתונאית הטובה בארץ וירון דקל הוא הפרשן המוצלח ביותר, שניהם חדים ומציגים את הדברים כפי שהם, דבר שלא קורה בערוצים המתחרים.
    בערוץ 10 שלח ודרוקר מלאים בחשיבות עצמית ו מעוניינים לדבר ולהציג את עמדותיהם המשעממות מאשר להראות כתבות ותחקירים, על כתבה של 5 דקות הם עצמם מדברים עוד 10, פשוט מביך.
    ערוץ 2 הוא הגרוע ביותר, הכתבות שלהם הם לרפי שכל וכל מי שעינים בראשו רואה שכל הכתבות שלהם נעות סביב מניעים אישיים ואג'נדות שערוץ זה רוצה לקדם, מצד אחד לתמוך בצד שהם רוצים ומייצגים כערוץ ומצד שני לתקוף את האחר, הצד שהם רוצים ברעתו או מפלתו, כך מתנהל גם יאיר לפיד והפרשנים באולפן ופשוט חבל כי לפיד הוא אדם אינטיליגנטי שיכול להיות מראיין מוצלח אך לצפות בו ובכתבות בערוץ 2 זה כמו לצפות בתשדיר תעמולה.

  • 27.

    יאיר לפיד-נפוח,שחצן,ומלא בחשיבות עצמית..ערוץ 1 מקצוענים. (ל''ת)

    בני, 14/03/09 11:38

    • יאיר לפיד הוא פרובוקטור

      נעמה, 14/03/09 13:10

      כנראה זה בגנים ולכן אני אוהבת את ערוץ 1
      ביום שישי

  • 26.

    יאיר לפיד מגיש מצויין

    זאבה גלילית, 14/03/09 11:37

    ואהרון ברנע מעולה. אני לא מבינה על מה הביקורת בדיוק.הוא חכם,נינוח,משדר ביטחון וגם נראה טוב.

  • 25.

    אין לי דיעה וחשוב שתדעו מזה

    אריק, 14/03/09 11:29

    האחות פיק דניאלה זייפה שירים ביום שישי.
    קרעה לי את הלב.
    בוסקילה ניסתה לשוא לתקן אבל צרצור של פקפק
    תאילנדי קשה לשירה.
    דניאלה תעשי לנו טובה. קנינו מערכת ביתית לא כדי שתהרסי אותה.

  • 24.

    אין מנוס -- ערוץ 1 האלטרנטיבה היחידה

    רונן, 14/03/09 11:15

    לשלח ןדרוקר יש פוטנציאל, אבל המהדורה שלהם מזעזעת. אוסף של סאונד בייטס לדור האינטרנט שיכול להתרכז 30 שניות ברצף. קצב מהיר זה אולי טוב למוזיקה או ספורט או בידור. והדעתנות על מנת להיות דעתן מעצבנת.
    ערוץ 2 -- כבר נאמר מספיק -- משעמם, פרשנים מלאים בעצמם, והכתבה עם פריס הילטון -- מזעזע.

  • 23.

    לפיד =תעשיית בידור =! איכות

    מירב, 14/03/09 10:59

    הוא פשוט מגוחך ברמות- חדשות השבת הפכו להיות כמו עוד תוכנית מצחיקה של '' ארץ נהדרת '' הוא פשוט נטע זר בפאנל-....מתגעגעים לברנע!!!!!!!!!

    • חדשות השבת נועדו לתת התבוננות קצת אחרת על אירועי השבוע.

      שלום לב , 14/03/09 11:09

      לדעתי, אין יותר מתאים לכך ממישהו שיש לו נגיעה לתעשיית הבידור המתון.

      ליאיר יש את כל הנתונים כדי להגיש את אותם אירועים בצורה קצת שונה ומהנה...

      עונג שבת הוא לא מושג זר ליהודי.

  • 22.

    יאיר, תחזור לתוכנית הארוח. שם אתה הכי טוב.

    עופר, 14/03/09 10:57

    אתה לא מתאים לחדשות הכבדות ואתה לא בא לידי ביטוי. דרך אגב ההשפעה שלך בתכנית ארוח הרבה יותר גדולה.

  • 21.

    ערוץ 1 החל לספק את הסחורה בעבור האגרה בעיקר בחדשות (ל''ת)

    זפזפתי ראיתי ונוכחתי, 14/03/09 10:46

  • 20.

    ערוץ 22 עוסק רק בפרסומות כשהוא לא מסית שמאלה

    אייל, 14/03/09 10:30

    ערוץ 10 - זה בכלל ערוץ חבלה.

    אין מנוס - ערוץ 11, הכי ממלכתי...

    • אייל, אתה בטח אוהב את הסידרה "היו היה", נכון?

      שלום לב , 14/03/09 11:00

      גם משפחת פלינסטונ'ס רואה ערוץ 1

      חחח...

  • 19.

    בדרוקר ושלח

    צופה, 14/03/09 10:18

    הכי טוב לצפות בחדשות ערוץ 10. ברנע שיעמם את עצמו וגם אותי ולפיד הוא בושה למוח האנושי.

    • לא נסחפת קצת בנוגע לבקורת שלך כלפי יאיר לפיד?...

      שלום לב , 14/03/09 10:31

      "בושה למוח האנושי"? מה נהיה איתך בן-אדם?...

      בסה"כ הכללי יאיר עושה עבודה טובה... כולה חדשות, תרגיע, בן אדם חחח...

  • 18.

    יוחזר ברנע להגשה היומן שנוהל ברמה אינטלקטואלית מכובדת (ל''ת)

    להשיב עטרה ליושנה בערוץ 2, 14/03/09 10:18

  • 17.

    תראו את היומן בערוץ 1 (ל''ת)

    roni_r , 14/03/09 10:07

    • נכון, אילה חסון ובן כספית מעולים (ל''ת)

      אחת, 14/03/09 10:32

      • אין כמו יומן עם אילה חסון היא התחילה להיות הוגנת (ל''ת)

        גבריאל, 14/03/09 12:02

      • איילה חסון שמאלנית נגד מדינת ישראל (ל''ת)

        נגד, 14/03/09 13:48

  • 16.

    ערוץ 2 ככלל מתאים למיגזר באוכלוסיה

    צרכן טלוויזיה - בעיקר אירופאית, 14/03/09 10:06

    שאינו דורש העמקה וידע אלא בידור קליל בלבד ולכן אני תמה מדוע הרייטינג כל כך נמוך?
    מרבית הישראלים מהמיגזר היהודי כיום 2.5-3 מליון בוגרים וצעירים הם אנשים שטחיים מוגבלי ידע ומתקשיי הבנה או אולי ישראלים מצויים צרכני ערוץ 2 בעיקר.

  • 15.

    אולפן שישי הפך לתוכנית בידור עם כתבות צהובות

    יעלה, 14/03/09 10:03

    די לבידוריזציה הזו, לא רוצים חדשות צהובות ולא רוצים כל כך הרבה כתבות מגזין. במהלך המהדורה עצמה יש כל מיני ''פרומואים'', של ''תכף, אייל גולן מדבר על הגירושין''.. מה נסגר? מה איכפת לי מזה? אם זה נורא יעניין אותי אני אלך לקרוא את דפי הרכילות המגעילים בעיתונים.
    יוחזר ארה'לה לאלתר. ויאיר לפיד צריך לחזור לעשות את התוכנית שלו, שם הוא יוכל לארח את אייל גולן ולדבר על גירושיו.

  • 14.

    ילד שמנת שאבא סידר לו עבודה בעיתון

    תמיר, 14/03/09 10:00

    יגידו הוא מוכשר.כמה מוכשרים יותר ממנו לא זכו לעבוד בעיתון אפילו במחלקת החלוקה?דמות חלקלקה,חנפנית ומקושרת מדי לברנז'ה .אף פעם לא שמעתי ממנו דעה מענינת ומקורית.

    • צודק 100 אחוז (ל''ת)

      אילן, 14/03/09 10:26

    • קבל עדכון קצת מוזר, טומי לפיד עבד במעריב עד סוף ימיו..יאיר פוטר ממעריב

      שלום לב , 14/03/09 10:35

      וואי, זה מפריך את טענתך...

      הממממ אני חושב שאתה צריך למצוא טענה מגוחכת אחרת... קדימה, תתחבר למוח היצירתי שלך ותשלוף לנו משם טענה אחרת...

      אגב, אל תשכח לעדכן אותנו... נמתין לך בסבלנות.

  • 13.

    זה לא לפיד ולא נעליים=אנשים התעיפו מחדשות שנלעסות לעייפה=ורק השם משתנה (ל''ת)

    נ.כהן כמה חדשות ביום אפשר לראות ולשמוע=די נמאס@:@, 14/03/09 09:57

    • מסכים איתך במאת האחוזים! (ל''ת)

      שלום לב , 14/03/09 10:37

  • 12.

    ערוץ 2 אונס את הציבור בלפיד חרף העדר התאמתו להגשה חדשות (ל''ת)

    לפיד מתאים יותר לכתבות כמו ''עובדה'', 14/03/09 09:53

  • 11.

    הכל פרוטקציות מתקופת אבא שלו- כישרון אין - שעון בולט יש (ל''ת)

    אורית, 14/03/09 09:52

    • ותאמר אורית "המבקרת המהוללת" את דבריה "הדעתניים"... ונאמר כולנו, אמן!

      שלום לב , 14/03/09 10:26

      אבל למה להכפיל ולשלש דברי שטות והבל?...

      חחח...

  • 10.

    הכל פרוטקציות מתקופת אבא שלו- כישרון אין - שעון בולט יש (ל''ת)

    אורית, 14/03/09 09:52

    • יאיר לא צריך להתבייש במה שיש לו... הוא מרוויח את כספו ביושר.

      שלום לב , 14/03/09 10:16

      שיקנה 2000 שעונים ויענוד אותם היכן שבא לו... מה קשור בכלל השעון?

      את לא עיניינית!

  • 9.

    הכל פרוטקציות מתקופת אבא שלו- כישרון אין - שעון בולט יש (ל''ת)

    אורית, 14/03/09 09:52

    • טענה מגוחכת!... אבא שלו ז"ל עבד בערוץ 1 ... מה יש לך להגיד על זה? (ל''ת)

      שלום לב , 14/03/09 10:14

  • 8.

    אני מזמן לא רואה בגלל אמנון אברמוביץ החד צדדי עם האג'נדה נגד הימין

    אלכס טוקבק, 14/03/09 09:44

    אמנון אברמוביץ הוא בושה לתקשורת הישראלית. הוא אף פעם לא יכול להתאפק ותמיד תוקף את הימין, הליכוד ובעיקר את נתניהו. חד צדדי עם אג'נדה שמאלנית קיצונית ברורה, אחד המאתרגים הגדולים של שרון וגם של אולמרט.

    • גם אני לא צופה באמנון אברמוביץ מלחך הפנכה של אולמרט

      אביבה, 14/03/09 10:19

      כל עוד אברמוביץ שם אני מזפזפת את חדשות ערוץ 2.

      איילה ובן חמודים מאד והחדשות מוגשות באווירה שקטה בלי הפוזות של יאיר לפיד,

      לשים את עופר שלח בערוץ 10 זאת טעות מזעזעת של הבעלים. מדובר באיש הכי טיפש שראיתי בתקשורת.

    • צודק, יש בעייה עם הגשה שמטרתה לקדם אג'נדות פוליטיות.

      שלום לב , 14/03/09 10:20

      לך תמצא את האיזון המתבקש במתכונת שכזו.

  • 7.

    ההגשה של יאיר לפיד נינוחה ופרופורציונית..ללא דרמטיזציה מיותרת..מה רע?

    שלום לב , 14/03/09 09:38

    שאר המגישים היסטריים, מבוהלים ומבהילים את הציבור מכל ידיעה שאין בה ממש, ואין שום צורך להתרגש ממנה.

    אני בעד יאיר לפיד!

  • 6.

    אתמול היו כתבות טובות אצל דרוקר ושלח (ל''ת)

    א. זרח, 14/03/09 09:38

  • 5.

    מצטער, לא סובל את יאיר לפיד. נאלץ לצפות בדרוקר ושלח.

    אסף, 14/03/09 09:21

    ברנע הגיש את המהדורה בצורה נפלאה, חבל.

    • גם אני....ולפעמים גם ערוץ 1...רק לא יכול לראות את יאיר לפיד המתנשא (ל''ת)

      thmhechyui , 14/03/09 10:06

      • יאיר לפיד משדר צניעות ונינוחות... לך תלמד לקרוא שפת גוף. (ל''ת)

        שלום לב , 14/03/09 10:22

  • 4.

    בכל אשמה אורנה בנאי? (ל''ת)

    חיים, 14/03/09 09:19

    • ???..what the f

      שלום לב , 14/03/09 10:40

      חחח...

  • 3.

    רוצים יומן שישי יותר רציני ומעמיק

    פנינה, 14/03/09 09:13

    ההסבר היחיד לרייטינג הנמוך הוא שהמתכונת של ''אולפן שישי'' איננה רצינית כפי שהיתה קודם וכפי שנכון שתהיה .אנשים רוצים לראות חדשות וכתבות עומק בענינים רציניים וחשובים ולא כתבות של מגזיני בידור. כמו הכתבה על אייל גולן מיום שישי האחרון.

  • 2.

    בדרן לא יכול להיות מגיש בתכנית זאת

    נקדו, 14/03/09 09:10

    דרוש אדם רציני בעל השכלה רחבה עומק וידע בתחומים רבים
    אובייקטיבי שאינו חנפן
    אינו מתרפס
    ואינו משמש גם כדוגמן לעת מצוא

    • למשל מישהי כמו איילה חסון

      roni_r , 14/03/09 10:05

      אין על היומן של ערוץ 1.

    • מה רע במראיין שמתייחס בכבוד אל המרואיין?...כזה יאיר...זה ערך מוסרי

      שלום לב , 14/03/09 11:03

      אתה מחפש דם רע... זה פשוט להבין...

  • 1.

    פרופיל קרבי - כתב במחנה

    יאיר, 14/03/09 09:09

    יארי לפיד לא סיים בגרות. בניגוד למאות צעירים אחרים בני גילו, ובוודאי אלו שלא סיימו בגרות, לא מצא עצמו יאיר הצעיר בגולני או בשיריון כי אם ... כתב בעיתון במחנה של חיל החינוך.

    מאז הוא הבין את יתרונות הקשרים והפרוטקציה,

    • תודה לך יאיר השקמיסט. מה היינו עשוים בלעדי התגלית שלך? (ל''ת)

      רובאי 2 גולני, 14/03/09 09:21

    • לזכרוני

      יאיר אחר, 14/03/09 12:11

      הוא שירת, נפצע ואז עבר לבמחנה. שווה לבדוק לפני שמלכלכים

    • אחד חכם - בגרות, ואחד דפוק +בגרות (ל''ת)

      מבובל, 14/03/09 13:52