• 217.

    שייכנס כבר לכלאאאאאאאאאאאאאאא (ל''ת)

    עופרי, 04/07/10 22:28

  • 216.

    עצה ,,,,,,,,,,,,,,,,לכל המזרחיים,,ספרדים,,,ופרענקים,,,,

    JIM BEAM, 15/03/09 03:12

    אם אתם לא יכולים לנצח אותם אז תיצטרפו הליהם,,,ה'' ישפוט,,,,,,,,,הם מאוד רעים באו מארצות הרוע גרמניה ומזרח אירופה,,עשו מהם סבונים ועדיין לא למדו לשטוף את היידים ולהיות נקיים,,הם תרבותיים מאוד יש להם פסנתרים בבתים,,אבל חורצים גורלות לפני משפט צדק,אוהבים את הזולה במקום את הזולת,,ויותר מכול הם אחינו ונגזר עלינו לחיות איתם ביחד ולבנות את ארץ ישראל ביתנו שוב,,חייבים להיצטרף ולהיות ביחד

  • 215.

    אם לדרייפוס היו מציעים עיסקת טיעון? הוא היה מסתכן בהגליה לאי השדים? או

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$, 15/03/09 02:22

    אם לדרייפוס היו מציעים עיסקת טיעון? הוא היה מסתכן בהגליה לאי השדים? או מסכים להורדה בדרגה ותשלום קנס עבור הודאה בסעיף קל גם אם הוא חף מפשע?, רק מתאבד לא היה חותם על עיסקת טיעון גם אם לא היו דברים מעולם והוא מודה במה שלא עשה,זה קורה כל הזמן ונאשמים מודים במה שלא עשו מתוך היגיון ועם כל הצער.
    והטיעון שיש עשר מתלוננות ואיך יתכן שכולן משקרות? אם כולן הולכות
    לקבל הרבה כסף בתביעה האזרחית שתבוא מיד לאחר המשפט הפלילי
    אז מי תוותר על כרטיס לוטו זוכה? הכל כסף והמון אז מי מוותר על כסף?

  • 214.

    מר קצב הוא ליכודניק טיפוסי - מה אפשר כבר לצפות (ל''ת)

    זה מה יש, 15/03/09 01:28

  • 213.

    קצב, החוק וההתנתקות

    אבידן בן ישראל, 15/03/09 01:04

    לזרוק אבן אחר הנופל, להוסיף עתה השמצות על קצב, זה מעשה של נבל. הבה נניח לצדדים להתקוטט כל כמה שירצו. איני יודע ואיני רוצה לדעת מה היה בין קצב ובין כל אחת מהמתלוננות, אך לא אוכל להתאפק מלהצביע על נקודה אחת ''צדדית'': בימי גירוש קטיף - על האכזריות שבו, על העוול וההשפלה שבו, על חוסר התוחלת שבו, על תוצאותיו הגלויות היום לעין - פנו יהודים טובים אל הנשיא קצב וביקשו את התערבותו. אין כנשיא אדם שזו שעתו, ואין שעה יפה מזו להתערבותו של נשיא. החוק הוא אמנם חוק, אך מולו עומדים אלפי יהודים, גברים, נשים וטף, העומדים להיות מושלכים מבתיהם אל הבלתי נודע, באכזריות, ברשעות ובלי שום אשם שלהם. כאן המקום וכאן השעה שנשיא המדינה יתייצב ויאמר את דברו לעצירת החרפה הזאת. אך קצב הסתתר מאחורי החוק, ובלי להתיחס כלל למה שבאמת קורה, דיקלם את הדברים האלה, פחות או יותר: הכנסת חוקקה חוק, יש לקיימו ואסור להתקומם נגדו. החוק מחייב את כולנו, וחזקה על הממונים על ביצועו שהם עושים מלאכתם נאמנה, ולאיש אין זכות להרים נגדם קול.
    היום עומד אותו קצב ונואם שלוש שעות ומסביר לנו עד כמה כל מה שאמר אז אינו נכון. אפשר שכל דבריך, כב' הנשיא לשעבר, נכוחים וצודקים, אך איפה היית אז?
    אמרנו אז, ואנו רואים היום: קללת ההתנתקות תשיג את כל מבצעיה. ולהט החרב המתהפכת הזאת עוד ימשיך וימשיך לאכול.

  • 212.

    אם כך מתנהלת פרקליטות בנבחרי ציבור אנו בדרך לאבדון

    שלומי, 14/03/09 22:58

    יועץ מישפטי ופרקליטות שמנהלים משפט בתקשורת נגד נבחרי ציבור ועוד בשיטות של לחקור 30 שנה אחורה . שלא יבואו בטענה למה צריך את פרידמן , כי רק פרידמן ואבא שלו יסלקו יועצי אחיטופל ופרקליטים שמרשעים בעזרת התקשורת לצורך האדרת שמם ובכך פוגעים בכל מערכת המישפט, רק דבילים מאמינים היום במערכת שמושכת חקירה 15 שנה ושולפת את האשמה על נבחר הציבור שמראה נכונות לעשית סדר בטריטוריה שלהם, נכון להיום הפרקליטות גיבורה על שומרי חוק, מישום מה העברינים למינהם מתחלקים לה בין האצבעות,

  • 211.

    האמת, אילו מזוז לא היה עושה ענין מהסיפור של קצב

    הולך בטל , 14/03/09 22:50

    להזכיר- קצב התיעץ עם מזוז וסיפר לו כי אא מנסה לסחוט אותו-הבנות התלוננו במשטרה רק אחרי שהמשטרה לפי הוראה של מזוז התחילה בחקירה, והמשטרה הזמינה את הבנות לעדות.
    מזוז היה צריך לאמר לקצב: "לא אמרת לי כלום ואני לא יודע שום דבר"
    קצב צריך היה לשלם ל-אא את דמי השתיקה שבקשה וכולם היו חוסכים לעצמם להתבזות.
    המתבזה העיקרי הוא מזוז. ברור כשמש בצהרים כי קצב יצא זכאי- מסיבה פשוטה: עורכי הדין שלו יותר טובים מעורכי הדין של הפרקליטות. ומזוז יצטרך לבלוע את הכובע. קצב יצא זכאי אבל מרוט אחרי שנים של עינויי דין. הבנות יצאו מפסידות גם הן גם בשל עינויי הדין.
    =
    ובסה'כ מה היה לנו?
    היה חרמן טיפש שהשכיב כמה נשים טיפשות שניסו לעשות מהמשגלים העלו קצת, או הרבה כסף כמו כל ז.... מצויה.
    בכל מקום חכם סוגרים מעידה כזו בתוך המשפחה ולא מביאים לציבור ובוודאי לא לבתי משפט. אם בחברות הקיבוצים, ובחברות החרדים היו מביאים לבתי משפט כל זיון טפשי- היו החברות האלו מזמן מתמוטטות.
    =
    מכל מקום ברור כי מה שגורם לזיקפת אבר המין הוא לא זרימת דם לתוך הריקמה הספוגית, אלא זרימת שכל, עובדה שכאשר קיימת זיקפה- השכל שם ולא במקומו

  • 210.

    אם רק מקצת מהאשמות נכונות הלואי שירקב בכלא. (ל''ת)

    Avner, 14/03/09 21:23

  • 209.

    לא כל כך הבנתי?! היא קיימה איתו יחסים בהסכמה ואח"כ דרשה כסף כשהוא לא

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 14/03/09 20:46

    נענה לה זה ניהיה אונס וכעת הוא האנוס והיא האונסת??!! לא ברור!

  • 208.

    אתם מבינים, מזוז טוען שהם לא הדליפו ולא סיפרו כלום, חוצפה מהולה ברשעות (ל''ת)

    שפתי כהן , 14/03/09 19:38

    • ידיעה משמחת : החדר בארבנאל מוכן ומסויד . תתכונן , באיםלקחת אותך. (ל''ת)

      mraric , 14/03/09 22:31

  • 207.

    קצב תעשה טובה רק אל תוציא את הבולבול בהופעת האימים הבאה שלך.. (ל''ת)

    הצדיק , 14/03/09 12:50

  • 206.

    המלך המזרחי הערום

    פרידמן, 14/03/09 12:37

    כאשר יתברר במשפט שקצב אשם אפילו בחלק מהאשמות שבהם הוא נאשם. יסתבר לכל עם ישראל שהמלך הוא ערום ,ובלי מחצלאות הכבוד המפוקפק,קצב הוא סתם פרענק שטיפס בסולם הליכוד רק בגלל מס שפתיים לחברי הליכוד המזרחים..

    • מזלנו שגם מזוז פרענק

      דוד, 15/03/09 00:20

      אם, חלילה וחס, מזוז היה אשכנזי, כל הפארסה הזו היתה מקבלת צביון של אשכנזי רודף ספרדי.
      למזלנו שניהם ספרדים !!!
      תודה לאל על הפרטים הקטנים.

      • מזוז הוא תוניסאי בזה מסתיים הטיעון שלי...תרבות צרפתית חנפנית

        אוריה, 18/03/09 14:02

        וריקה הם גזענים כלפי כל המגרבים האלה, זה בדמם!

  • 205.

    מעניין איך שלטון החוק מתנהג יותר גרוע ממאפיה

    אבנר , 13/03/09 23:44

    איום שלטון החוק בעזרת עיתונאי שומרי האתרוגים שולטים בחיינו בכל זמן נתון יכולים לתפור תיק בפרט היום קל יותר מעשה אונס או מעשים מגונים .
    חייבים להקים בדחיפות ועדת חקירה על חקירות יעקב נאמן ראובן ריבלין וצחי הנגבי כולם נחקרו בגלל שהיו מתמנים לשר המשפטים זה לא מקרה לדעתי הם היו קלטות על המדף מתי שרוצים שולפים את הקלטת החקירה להגשת תביעה כך הם מונעים את המנוי .
    גם במקרה של קצב לא יתכן שהוא יזם את השיחה עם מזוז והוא יהיה הנאשם והנחקר .
    לדעתי מזוז הגיש את ראשו של קצב כתשלום למנוי לבית המשפט העליון כשופט גם זה חייבים לחקור .
    לא יתכן שאזרחים יפחדו ממחלקות שלטון החוק .

  • 204.

    בבית המשפט נראה מי חצה קו אדום.... (ל''ת)

    הצדיק , 13/03/09 22:28

    • אתה בונה על הכוחניות של ביניש שהרשיעו את רמון ואת 99.99% מהנאשמים ? (ל''ת)

      שפתי כהן , 14/03/09 19:40

      • ידיעה משמחת : החדר בארבנאל מוכן ומסויד . תתכונן , באיםלקחת אותך. (ל''ת)

        mraric , 14/03/09 22:32

  • 203.

    מגיע לנו

    צל, 13/03/09 22:18

    זה מגיע לנו אם אחד כזה הגיע להיות נשיא

    זכרו כי גבר על שמעון פרס במינויו לנשיא.
    אולי אם לא הייתה קומבינה פוליטית של ש''ס היתה נחסכת הבושה שהביא עלינו עלק נשיא

    • איפה היו אז כל העיתונאים שכביכול ידעו על מעלליו - למה שתקו?

      יופיטר יופיטר , 14/03/09 15:18

      ואיך פתאום חזר אליהם הזיכרון האבוד

  • 202.

    הנשיא (ל''ת)

    מוחמד, 13/03/09 16:17

  • 201.

    הנשיא (ל''ת)

    מוחמד, 13/03/09 16:14

  • 200.

    מזוז חצה קו אדום.. ואתה מר קצב את קו השפיות... (ל''ת)

    הצדיק , 13/03/09 16:10

    • אני חושבת שטבעי שקצב לאחר הצונמי התיקרשותי שעבר עליו

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 20:56

      לאחר ביזויו לעיני עם ועולם - ולאחר שקיבל למעשה את עונשו בטרם משפט - סביר שיעבור את קו השפיות - לעומת זאת מזוז עבר את הקו האדום - מתוך שיקול דעת - ובקור רוח - וזה לא טבעי ולא מקובל

  • 199.

    הוא אדם ישר, שעוד לפני שהורשע במשפט הורשע בעיתונים

    david weisl, 13/03/09 15:49

    והכל בגלל הימניות שלו, ראה ערך ההתנתקות

    • הוא היה הנשיא שלנו, הדמות מס' 1 שלא אמור לדבוק בה רבב, הכל התנפץ (ל''ת)

      ששון, 13/03/09 15:55

    • הוא ישר כמו סרגל עקום... (ל''ת)

      הצדיק , 13/03/09 16:04

  • 198.

    אין עשן בלי אש

    ליאור, 13/03/09 15:48

    בואו נגיד שהוא לא אנס.
    בואו נאמר שהוא סתם שכב עם בחורות שעבדו עבורו ואיתו.
    בואו נניח שהכל בוצע בהסכמה.
    אז זה בסדר? זה סביר ותקין שאדם שהוא שר, נשיא או כל בעל עמדה בכירה אחרת בניהול המדינה ישכב עם בחורות שעבדו עבורו רק כי הוא בעל השררה?
    האם כך זה אמור להיות?

  • 197.

    הנשיא קצב (ל''ת)

    א, 13/03/09 15:47

  • 196.

    מנפלאות הנפש האנושית

    נגעל, 13/03/09 15:09

    קצב כנראה באמת מאמין שכולם רקחו קונספירציה נגדו.אין הוא מבין את הקשר בין התנהגותו ויחסו לנשים במשך שנים לבין התסבוכת המשפטית והפלילית אליה נקלע.הוא מאמין כפי הנראה שהוא מתת האל וחלומה הרטוב של כל אישה.בעולמו המעוות לא קיימת אשה שלא תענה לו.אוי לנו שאיש דוחה ואלים כמוהו היה נשיאינו

  • 195.

    העלוב שבנשיאי ישראל. איש קטן, סחטן אף צרחן. בושה למדינה (ל''ת)

    אייני , 13/03/09 14:28

  • 194.

    כמה שאלות

    השפוי האחרון , 13/03/09 12:08

    מישהו יודע למה נמצאה הגב' א' מבית הנשיא לא אמינה?
    מדוע הודיע לה בג"ץ שהיא "אחרה את הרכבת"?
    והחשוב מכל.
    קצב משדר מצוקה אמיתית.אני מודיע לאנשים כאן שלדעתי האיש עומד להתאבד.
    צריך להשגיח עליו.איך אף אחד כאן לא רואה את זה?
    זו יכולה להיות טראומה שלא נצא ממנה.
    רציתי גם להוסיף,שהכלבים נובחים אבל השיירה עוברת,כלומר כולם מדברים על זה שאיך זה שהאיש ביזה את מוסד הנשיאות ובלה בלה בלה,אבל אף אחד לא מתיחס לקרציותו של המוסד העלוקתי הזה.מי צריך מנקינים,חותכי סרטים,מקבלי שגרירים על שטיח אדום,ש"מיצגים" אותי ואותך בכל מיני מסיבות שחיתות וגאלות מפוארות.
    איחסס על כל מי שתומך במוסד הזה ונותן לו לעבור ככה.
    כל הטוקבקיסטים כאן חייבים בעיני:
    על זה שלא שאלו את השאלות הנכונות.
    על זה שהם צופים באדם ההולך בעינים פקוחות לקראת התאבדותו
    ועל זה שלא אכפת להם מתפלצת השחיתות שנקראת מוסד הנשיאות.

    • גם אתה , "אחרת את הרכבת" . (ל''ת)

      mraric , 13/03/09 12:29

    • כל הכבוד על הצניעות,שפוי אחרון.

      נגעל, 13/03/09 15:30

      אותו אדם שאתה כל כך חרד לשלומן עבד קשה מאוד כדי לזכות בכיבודים של ''המוסד העלוקתי ותפלצת השחיתות'' כדבריך.
      אל תדאג לשלומו, הוא לא יתאבד משום שמצא לעצמו תפקיד ממלכתי חדש של קדוש מעונה.

  • 193.

    דוגמא מאתמול - בלילה הודיעו ברדיו שעורכי דינו של קצב התפטרו

    יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:12

    אחר כך הסתבר שאלה בסך הכל יועצי התיקשורת שלו - ככה זה כשרצים לספר לחברה - בלי לברר קודם - אל תקחו כל מילה של עיתונאי כמילה בסלע - תמיד הוא ידחוף את דעתו האישית שלמעשה אינה שונה מכל דעה אישית אחרת -

    • עושה רושם שכל הסמנטיקה הזו מאד חשובה לך. I WONDER WHY?

      mraric , 13/03/09 11:20

      זוכרת ש"כל אותם עיתונאים" הם אילו שייצרו עבורך את ההזדמנות להיות טוקבקיסטית .

      • ברוך בורא פרי הטוקבק - סוף סוף אני לא צריכה לדבר רק בחדרי חדרים (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:53

      • ועוד דבר מה הקשר לסמנטיקה - הם באמת הודיעו את זה ואני די נבהלתי (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:54

        • )): (ל''ת)

          mraric , 13/03/09 11:59

    • לא כל, אני הודעתי אתמול כי עו"ד פלדמן עומד להודיע על התפטרותו... (ל''ת)

      הצדיק , 13/03/09 16:05

  • 192.

    אחרי מוניקה הופיעה אשה שטענה:"קלינטון אנס אותי"!

    schoole , 13/03/09 11:09

    בדמעות בטלויזיה בהופעה קורעת לב,מספרת אשה,אם פרוץ פרשת לוינסקי-קלינטון, כי ביל קלינטון אנס אותה!
    והנה,אין חקירה משטרתית,אין עליהום משפטי-הכל מיידית נסגר!
    אולי כדאי שנלמד מהם-הייתה תלונה של א' מבית הנשיא-היא נמצעה לא אמינה-נגמר!
    למה מחפשים בכח? הרי ברור שתמיד יצוצו "רוחות" מהעבר הרי מדובר באיש ציבור ידוע ומוכר-כך קרה לקלינטון,כך קרה לקצב, אבל קלינטון חי במדינה מנוסה וקצב בארץ הורגת מנהיגיה-אם בכדור ןאם ברדיפות משפטיות-
    לא קלינטון ולא קצב נקיים מתשוקת נשים, אך אף אחד מהם איננו אנס!

    • וזה קשור לפרשה הזו כי?בא לך לקשור?קומביניטוריקה-כך קוראים לתגובה שלך. (ל''ת)

      mraric , 13/03/09 11:18

    • הצחקת אותי...כמה שאת נאיבית....

      ירדנה, 13/03/09 17:37

      כמה כסף שילם קלינטון לבחורה הזו כדי לסגור עניין שמעת?... לא! לא שמעת!
      באתר האמריקני ''עובדות'' נכתב שהערכה היא
      בין 500000$ ל-800000$ !!! גם אנס וגם סגר!

  • 191.

    בקשר למזוז - אין מה לעשות - הוא רץ מהר לספר לכולם על נשיא אנס סידרתי

    יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:08

    דבר שהוליך את הלינץ' התיקשורתי מדחי אל דחי - ואז הגיעה עיסקת הטיעון -- דלת הבשר - שבהחלט לא מתאימה לאנס סידרתי - יש דברים תמוהים בפרשה - אבל החשש הגדול שלי הוא מפני פסק הדין של השופטים - וזאת כשאני רואה את השופטים בדימוס - מגנים על מזוז מפני קצב - ואשר לא הגנו על קצב - כאשר מזוז יצא בהכרזה קבל עם ועולם

    • כמה אפשר להיות אדיוטית וגם מטומטמת?.... אלוהים! (ל''ת)

      א',א', א', ל', ב',חיילת,.....ועוד שורה ארוכה,,,,, 13/03/09 17:42

      • מזמן לא שמעתי דברי חוכמה כחוכמתך - מודה לך שגילית לי מי אני (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 13/03/09 21:25

  • 190.

    אנס ננס ניכנס ונס על נפשו.. (ל''ת)

    ביאליק, 13/03/09 11:03

  • 189.

    אשם - מנסה להקטין עונשו. זכאי - נלחם בבית משפט

    avre10 , 13/03/09 11:01

    קצב - כנראה אשם. יותר מדי נשים התלוננו נגדו - אבל כנראה תפיסת המציאות שלו מעוותת.
    הוא זה שגרם לענין להתמשך - יכול היה להגיע לבית המשפט במהירות.

  • 188.

    איש עם כבוד מוכיח חפותו בבימ''ש ולא במתנ''ס מול קהל ששכר בכספי הציבור. (ל''ת)

    קצב איבד כל טיפה של כבוד - במידה והייתה בו אחת כזו, 13/03/09 10:47

  • 187.

    יחשוב כל חשוב - מה היה עושה לו היה במקומו של קצב -

    יופיטר יופיטר , 13/03/09 10:41

    צריך להבין את נפשו של קצב - בין אם יצא אשם ובין אם יזוכה - נעשה לו עוול של לינץ' תיקשורתי - ומזוז אכן רץ מהר לספר לנו על אנס סידרתי - ואחר כך עשה עיסקת טיעון - גם אם נניח שלא הוא יזם אותה - באיזה רשות הוא עושה עיסקת טיעון עם אנס סידרתי? - ואכן כנראה בעיסקה נאמר שהוא נשק בלחי - ונגע ברגל - כל הטוקבקיסטים שמרשיעים את קצב - מנין לקחו את המידע? מי השפיע על דעתם? תחשבו על זה

    • אל תשכח שקצב היה נשיא ולא אזרח מהשורה. ומנין לך שהוא זכאי? (ל''ת)

      משפט מנהלים בבית משפט ולא ברחוב כמי שאבד כבודו., 13/03/09 10:45

      • לא טענתי שהוא זכאי טענתי שנשפט וקיבל כבר עונש - מה שנכון

        יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:56

        לגבי התיקשורת וחייו האישיים

        • הלו!...מטומטם! אתה עוד פה? (ל''ת)

          גילה, 13/03/09 17:47

      • לא שמת לב כתבתי - חשוב - הכוונה לאיש חשוב - לא אלינו הפשוטים (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 13/03/09 12:09

        • הבנו, הבנו, האנס הסידרתי הזה יבוא על עונשו !!! (ל''ת)

          הנה זה בא!, 13/03/09 17:48

    • רוב הטוקביסטים פה ובאתרים השונים מתייחסים דווקא להשתלחויות הציבוריות

      mraric , 13/03/09 10:56

      את מוזמנת לעבור על כולם ולהווכח כי אני צודק .
      אני מסכים כי הוא בפאניקה נוראית , וברור גם למה , ושהתנהגותו ודבריו מצביעים ומלמדים על אדם שלא נותר כלום להפסיד . את כבודו ודעת הקהל הוא כבר איבד.
      כנאמר : אין טוב כמו הנחתום מלהעיד על עצמו.

      • אני עוברת בטוקבקים - אין מה לעשות - יש משהו מסריח בהתנהלותה של הפרשה (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 13/03/09 12:11

        • יש משהו מסריח בתגובתך, משהו מגעיל, משהו חלאתי!!!!! (ל''ת)

          הגיע הזמן לטפל בסירחון!, 13/03/09 17:54

          • אולי תואילי להכנס בניק אחד - ולסתור את דברי - במקום לחלק לי שמות תואר? (ל''ת)

            יופיטר יופיטר , 14/03/09 16:02

  • 186.

    ומי זוכר מאיזו מפלגה קיבלנו את קצב? נכון ילדים, ה ל י כ ו ד !! (ל''ת)

    בובליל המבולבל, 13/03/09 09:56

    • ומי ידע על מעשיו, וחיפה על מעשיו? נכון ילדים, הליכוד!! (ל''ת)

      הרב פינטו, 13/03/09 17:57

  • 185.

    היו או לא היו יחסי מין בין קצב והנשים האלה?? (ל''ת)

    3 שעות בלי אף מילה על זה !!, 13/03/09 09:50

    • יחסי מין זה לא פשע - האם היו בהסכמה או לא - ולמה היו אם לא רצתה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:58

      • אנו המומות מתגובתך!...למה היו אם לא רצתה? (ל''ת)

        רינה ואליס, 13/03/09 18:06

        • רינה ואליס - כונתי לכך שקצב אינו בעל פיזיות של מתאגרף

          יופיטר יופיטר , 13/03/09 21:03

          נהפוך הוא - ולכן אם התקרב אליה ולא רצתה היה עליה להדוף אותו - או לפחות לאיים עליו שתצעק אם יתקרב אליה - עלינו לחנך את הבנות לפעול לפני ולא לצעוק אחרי - אינני מדברת על אונס מיקרי - או שבו יש אדם בעל גוף או על המאים בנשק - מקווה שהצלחתי להבהיר את עצמי - ואני מודה על תגובתכם

    • היו ועוד איך היו !!! בשביל עשן אין צורך באש, - מספיק גחלים! (ל''ת)

      כנרת, 13/03/09 18:02

      • האם היו בהסכמה? האם היו בתמורה - האם היו ממש יחסי מין?

        יופיטר יופיטר , 13/03/09 21:06

        קשה היום לשחזר מצב - שקרה לפני 10 שנים - קשה לי לתאר שקצב השתמש בכוח פיזי - ואם כן היה עליה להלחם בו - היא לא היתה יוצאת שבורת אברים - האיש לא ממש בריון

  • 184.

    כל מילה נוספת מיותרת , אין כמו הנחתום הזה מלהעיד על עיסתו. (ל''ת)

    mraric , 13/03/09 09:47

  • 183.

    משה קצב אנס סדרתי קלאסי

    נמאס מקצב, 13/03/09 09:46

    תוקף את כולם ובמיוחד את שלטון החוק שהעיז לחקור אותו ולהעמידו לדין צדק וחוק.

    • ושלטון החוק הסכים לעשות עיסקת טיעון - נגד פושע כדבריך? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 12:13

      • כן יה- אהבלית !גם את ג'יבלי קנסו בשקל אחד! אחד! וזה אומר אשם!!! (ל''ת)

        הבנת את זה?, 13/03/09 18:09

  • 182.

    לו הנשיא לשעבר יוצא ומכה על חטא, מבקש מחילה ומתייחס בכבוד לסובבים אותו

    יהודה בן-ישראל , 13/03/09 09:19

    ההתייחסות של הציבור אליו היתה של חמלה. אולם הוא החליט להמשיך לתקוף אובססיבית את הנשים אותן תקף מינית ונפשית בצורה סידרתית, את אנשי עכיפת החוק במדינה, את העתונאים ולמעשה החליט להביא חרפה על עם ישראל כולו, בארץ ובעולם, במעשיו ובדרך התבטאותו, ועל כל אלה אין חמלה.

    היא הביא בדבריו ובמעשיו לכך שמרבית עם ישראל חש בחילה, דחיה ותחושה של טינופת מאיש זה שהיה בזמנו נשיאה של מדינת העם היהודי.

    • אני חשה אליו חמלה כלשהי - כי הוא נשפט ללא משפט (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 21:08

  • 181.

    אין מישהו בסביבת קצב שילחש לו שהנאומים האלה לא מוסיפים לו כבוד? (ל''ת)

    עם חברים כאלה לא צריך אויבים, 13/03/09 09:16

  • 180.

    סוף סוף האמת תצא לאור

    שבתאי י, 13/03/09 09:12

    בית המשפט יוכיח כמה הנשים שקרניות ומעלילות שוא אותם צריך לשים בבית סוהר

  • 179.

    הכריחו אותי לעשות עיסקת טיעון

    גדעון, 13/03/09 08:27

    אדוני,
    אם אמרו לך שיגישו נגדך כתב אישום חריף ואתה מאמין בחפותך,למה חתמת על עיסקת טיעון ?

    • עורכי הדין של קצב - גאונים !!!!!!!!!!!!

      avre10 , 13/03/09 08:52

      הם יודעים כי עם פרקליטות אחרת - היה מוגש כתב אישום חמור - ומייד.
      הם לחצו לעיסקת טיעון - כי ידען שהסכנה לקצב גדולה.
      מזוז - עשה את טעות חייו.
      עכשיו - לאחר פיצוץ ההסכם - מצבו המשפטי של האנס טוב הרבה יותר מאשר בתחילת הדרך. (שלא לאמר - מצבו הכלכלי...).
      מזוז - מיסמס בהתנהגותו את התהליך. הוא ביזה את מערכת המשפט והוא כנראה יגרום לזיכויו מחמת הספק של הנשיא.
      מזוז צריך להתפטר - ויפה שעה אחת קודם.
      כל זה לא רלוונטי לעובדות המרות - 10 נשים אמיצות התלוננו - ולדאבוני - אני מאמין להן !!!
      תופעת קצב - בושה למעמד הנשיא ולמדינת ישראל.

  • 178.

    מזוז היה חייב לחצות קווים אדומים בגלל הנשיא הנוכחי שרצה מזרח תיכון חדש (ל''ת)

    וכן רבין, 13/03/09 07:15

    • לקונספירציה - צריך שכל. מזוז הוכיח כי אין לו ... שטות !!!! (ל''ת)

      avre10 , 13/03/09 08:53

  • 177.

    קצב האנס ----המשך........

    דולפין סגול , 13/03/09 07:10

    השימוש בשקר או בהעלמת עובדות נועד לחפות על שגיאה - להגן על תדמית עצמית, על אגו, מפני חשיפתו בציבור של מי ששגה

    • ואולי מגיע לו גם לדבר אם נעשה לו עוול - של משפט ציבורי עם עונש (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 12:14

  • 176.

    קצב אתה בושה למדינה ,אף פעם לא היית ראוי להיות נשיא המדינה

    b0309 , 13/03/09 06:55

    קצב אתה בושה למדינה ,אף פעם לא היית ראוי להיות נשיא המדינה
    לא ברור לי מה בדיוק הייתה החדשה המרעישה, לשידור
    לא ברור לי מה הייתה החדשה המרעישה שבשלה שודר השיח עם קצב?!
    לא חבל על הזמן של אזרחי המדינה?!
    ממש היה תת רמה!!!
    התנהגות משה קצב כלפי רינו צרור וירושלמי הזכירה לי סצנה מסרט הנסדק כאשר אחד מראשי הפשע קורע מידו של צלם את סרט הצילום אחרי שהצלם צילם אותו.
    כל הכבוד לרינו צרור שעזב את העולם אחרי ההצגה הפתטית של משה קצב. רינו צרור - צרור ברכות לך לכל העיתונות החופשית !!!!!
    קצב אתה רק ביזת אותנו.
    אתה פשוט ביזיון שלא נברא כמוהו ,לך לכלא שם מקומך.

  • 175.

    אדם קטן, סוטה גדול, פיכסה (ל''ת)

    דדי, 13/03/09 06:46

  • 174.

    משפט קצב

    רחל, 13/03/09 06:19

    צריך להתחיל במשפט ולגמור בזמן סביר .כל איש ציבור שכושל ישא בעונש על מעשיו אבל לדעתי אין למשוך הליכי משפט שנים כי יש פה עינוי דין לנאשם ומשפחתו.כמו כן יש אמת בטענתו של קצב שהתקשורת כבר שפטה אותו.

    • קצב הוא זה שמשך זמן - אין כאן עינוי דין .... (ל''ת)

      avre10 , 13/03/09 08:42

  • 173.

    מילא נאום עלוב,אבל למה שלוש שעות? (ל''ת)

    במה הציבור חטא?, 13/03/09 06:09

  • 172.

    נשיא שקרן ועלוב

    רפאל, 13/03/09 06:02

    אחרי הנאום שלך אני בטוח שאתה ניצלתה נשים פחדו ממך אתה עבד כי ימלוך..בורא עולם החליט להעניש אותך גם על האדמה..ניסית.להאשים והפכת.לנאשם.מה רבו נפלאתיך השם..

  • 171.

    אם אני הייתי מואשם במשהו שלא עשיתי,לא הייתי צריך להשקיע 3 שעות בקשקוש

    קצב מסכן,עם הגב לקיר, 13/03/09 05:56

    דברים שאינם מן העניין,ובנוסף לא היתה לי בעיה לענות לשאלות עיתונאים.

    • אם היית מואשם במשהו שלא עשית

      דוד שם בדוי, 13/03/09 07:41

      ולא היה לך מעמד או כסף להוכיח שאתה חף מפשע, היית יושב בכלא, מאבד את כל עולמך, וכל מה שכן היית יכול לעשות, זה לקשקש 3 שעות, רק אף אחד לא היה בא לשמוע, כי אתה לא נשיא לשעבר או ראש ממשלה מכהן או שר אוצר לשעבר.

      • אני מסכים איתך,שאם הייתי צריך לקשקש כמו קצב,עדיף שבאמת אף אחד לא היה (ל''ת)

        שומע., 13/03/09 09:09

  • 170.

    Katzav – Mazuz : 3-0 !

    HaMashkif , 13/03/09 05:19

    I didn’t watch the speech, but from what I read in the paper Katzav had 3 specific allegations against Mazuz that have merit: 1. Mazuz leaked to the press after three days., and kept doing it. 2. Mazuz gave the press documents that he didn’t give to the defense.
    3. Mazuz didn’t allow disclosure of documents that showed that the case is weak.
    The response of the legal system was that “Katzav’s speech was full of lies”.
    Not one single fact, but general allegations without any proof.
    If this is all they have to say, then in this battle Katzav won at least 3-0.

    • צרדק

      אסתר, 13/03/09 07:49

      i agree with all you wright!

    • A comment to HaMashkif

      shoshlevy , 13/03/09 15:44

      We will all have to wait and see

      what will be the final sentense of

      the honourable court , won't

      we?!

      Shosh Leavy

    • אנחנו לא מבינים טורקית!!! -אף אחד לא קורא ולא מתייחס!!! (ל''ת)

      הציבור, 13/03/09 18:17

  • 169.

    לך לישון כבודו

    שאול, 13/03/09 03:39

    עם 2 אומרים אתה שיכור אז לך לישון 10 נשים חלמו שאנשתה ןאטרדתה מינית אותם מספיק בושה

  • 168.

    מצטערת אבל אני לא מאמינה למזוז (ל''ת)

    ורד, 13/03/09 03:36

  • 167.

    בפרוזדורי ובחדרי הפרקלטות מוצגת מימרה שתוכה הוא כדלכמן

    פליקס הסטלן מעכו, 13/03/09 01:38

    ''אם קיים צדק שיבוא ויפיע'' משפט שיש בו מיו מימיקה אמורפית שמעוררת אסוציציה של רבים במערכת השיפוטית- הן של השופטים והן של הפרקליטים ולא משנה אם הם מטעם הסנגוריה או הקטגוריה .אני רואה שלהם השופטים ישנם התלבטויות רבות בעת מתן גזר דין וכל זאת לאור העובדה שלא לכל האנשים יש דעות מגובשות. ולכן לכל הרכב שבא לדון בסוגיה מישפטית כזו או אחרת צריך להיות פלורליזים שיפוטי.ולכל אלה שמגדפים אני מציע לבקר ולהוכיח שופטים שעל פי ראות עינם הם אינם אוביקטיבית.בקורת תמיד מועילה לגוף המבוקר.

  • 166.

    מזוז הוא אכן חוקר שופט ותליין . והתיקשורת מחזקת זאת !!!

    amazom, 13/03/09 00:53

    התיקשורת ומזוז כן שפטו את נשיא המדינה לשעבר . לא יתכן שנשיא מדינת ישראל או כול נשיא בעולם מגיע לבושה וחרפה בגלל האשמה זו או אחרת בטרם נישפט והוכחה האשמתו. ללא ספק נעשה עוול חמור שאין כדוגמתו . והאצבע מכוונת למזוז ולתיקשורת . כי רק הם אלה שגרמו לי ולכול אזרח במדינה להבין שהנשיא קצב אנס את א'.

  • 165.

    ועל זאת אמרו חכמנו זכרם ליברכה. הגנה הכי טובה היא התקפה

    פליקס הסטלן מעכו, 13/03/09 00:33

    אם מר קצב הנכבד יודע ומאמין בחפותו יבוא כבודו לבית המישפט וישטח בפניו את כל טעוניו שבאו לידי ביטוי בנאומו המלומד הארוך והמייגעה.אני כאדם מאמין שטוען- שמי שיודע את האמת הוא מר קצב והגברת שטוענת שנאנסה של ידו וה' ישתבח שמו לעד. הם השלושה שידעים את האמת. הטיעון של מר קצב בדבר רצונו של היועץ המישפטי לממשלה לבקש את ראשו אין בו ולו שמץ של אמת - שהרי אחרי הכל הוא והפרקליטות ביחד עם פרקליטך עשו הכל על מנת להגיע להסדר טיעון ואולם אתה משיקולך שטעמם ידועים לכל עשיתה את כל שלאל ידך לבטלם. אדוני הנכבד אתה שהיית חביבם של התקשורת בימי כהונתך כח''כ כשר וכנשיא מדינת ישראל תוקף אותם בדרך הנלוזה ביותר{נכון שיש בינהם כאלה שמחפשים רייטינג ופרסומת שמעוררת שאת נפש אולם רובם עושים את מלאכתם נאמנה וכל תפקידם הוא לספק אינפורמציה ולבקר את מי שצריך לבקר שהרי לשם כך קיימת התקשורת לחשוף שערוריות ושחתויות לנו האזרחים. ולעדור לאנשים קשישים עניים אלה שכל מוסד ממלכתי מתעלם מהם הן מסיבות אישיות והן מרוע לב ואטימות} לבסוף אדוני היקר בוא לבית המשפט והוכיח שאתה אכן חף מכל פשע? אני מאחל לך שידונו אותך לכף זכות. אמן כן יהי רצון. המפתח הוא הגנה לשם הגנה ולא כפי שנאמר בכותרת.

















    ,

  • 164.

    בכל הפאנלים בתשקורת הנאלחת לא מביאים אדם אחד מהצד של קצב, רק קטגורים. (ל''ת)

    שפתי כהן , 13/03/09 00:10

  • 163.

    אתם נודניקים. זה לא אולם אירועים של ''חב''ד''

    יאיר, 12/03/09 23:29

    זה אולם אירועים של אירועים!
    מה אתם תוקעים את המילה חב''ד בקונוטציות כאלו

    • ככה הם עובדים חמוד... (ל''ת)

      jak, 13/03/09 00:16

    • נכון, זה מתנ'ס אבל שכחת את הפשע של חב'ד נגד עם ישראל? (ל''ת)

      לא שכחנו!, 13/03/09 18:25

  • 162.

    נאום רק מתוכן

    ברטוליטו, 12/03/09 23:28

    מסיבת העיתונאים של היא חד צדדתי ואמרת בה רק מה שנוח לך . לא חידשתה מאומה. חבל זי יזיק לך יותר מאשר יועיל לך בעתיד.

  • 161.

    פלדמן וציון אמיר יעצו לו לדחות העיסקה כדי לסחוט עוד כסף !אוכלי פיגולים (ל''ת)

    אריקו, 12/03/09 23:19

    • אריקו - מזל שיש עורכי דין כמוהם - אחרת באמת יהיה לינץ' כמשפט (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 21:30

  • 160.

    לשם מה צריך להעמידו לדין,אם בעזרתה האדיבה של התקשורת,כבר גזרתם את דינו (ל''ת)

    gadii , 12/03/09 23:19

  • 159.

    עלילת דם חשוכה

    אלכס, 12/03/09 23:18

    הגברת א התלוננה על ''אונס'' אחרי 8 שנים,
    וגם זה אחרי ששלחה מכתב ל''אנס'' משנבחר להיות נשיא, ובו היא מודיעה לו כי היא מבקשת לשוב ולשרתו - חרף העובדה שבכך תיחשף כמובן, לשיטתה, לסכנת אינוס על-ידו.

    משדוחה הנשיא את בקשתה היא מודיעה למקורביו כי ''זה לא יעבןר לו בשקט'' ועוד שלל התבטאויות עצבניות המתועדות בהקלטה שמשום מה כלל לא מוצגת בפני הציבור (כל מי שישמע את הדברים יבין עם מי יש עסק).

    רק במדינה מושחתת עד העצם הפארסה הזאת יכולה להפוך לכתב אישום, כאשר כל כלי התקשורת תורמים לאוירה של ציד מכשפות. מזכיר את משפטי הראווה של וישינסקי.

    • ל 159זה נראה סופר עלילת דם

      שלומי, 14/03/09 23:10

      לי נראה שבית המישפט יגלגל את א ממשרד התירות מיכול המדרגות אם לא תציג קראיה את מכנס הגומי, מלפני 50 שנה,

  • 158.

    מדינת ישראל קיבלה החלטה ......זוכר משהו כזה? האהבה תנצח זוכר? (ל''ת)

    דינה דמלכותה דינה, 12/03/09 23:10

  • 157.

    האיש הזה לא דרייפוס. אל תשוו בכלל. (ל''ת)

    גלית, 12/03/09 23:09

  • 156.

    לכל המתלהמים: קצב שיכנע אותי ! אל תשפטו אותו בטרם עת.

    012345 , 12/03/09 23:06

    עדין לא הוכח כלום. לא אונס. ולא מעשים מגונים. כל בר דעת צריך להיות חרד מהשילוב הקטלני של רשויות אכיפת החוק והתקשורת. כל אדם ממוצע מבין שההתנהלות של היועץ הממשלתי והפרקליטות בנושא היא שערוריתית. צריך להמתין למשפט ולא לחרוץ דין בטרם עת. אני מאחל לקצב מכל הלב שייצא זכאי. יותר משזה יעשה טוב לקצב, זה יעשה טוב למדינה.

    • מסכים, להמתין להחלטת בית המשפט... (ל''ת)

      הצדיק , 12/03/09 23:11

    • צודק! (ל''ת)

      jak, 13/03/09 00:17

  • 155.

    בושה

    יוחנן, 12/03/09 23:06

    התקפה כזאת על מוסדות המשפט והחוק במדינה לא ציפיתי מאדם שהיה נשיא המדינה (לצערי).
    בוש לך איש אומלל ,מצפה לראות את גזר הדין .
    אם תורשע שתאסר כמו כל אחד .
    ואם תזוכה אביא לך זר פרחים.

  • 154.

    ונראה אותכם מזוז ותקשורת יקרים נמנעים מהתקשורת,ונותנים לבהמ"ש לשפוט !! (ל''ת)

    gadii , 12/03/09 23:00

  • 153.

    דוחה, דוחה, דוחה! סוטה קטן ומגעיל. תכניסו אותו כבר לכלא! (ל''ת)

    קצב השרץ לכלא!, 12/03/09 22:53

    • ל 153 אתה בטוח אחד ממדפיסי כתב האישום שקוףףף (ל''ת)

      שלומי, 14/03/09 23:15

  • 152.

    קשה לשכוח את מזרחי מהמשטרה ואת עדנה ארבל על תפירת התיק נגד פרופ נאמן

    נ.כהן יש שיתוף פעולה בזוי בין המשטרה והפרקליטות!!!, 12/03/09 22:53

    הפרקליטות היא הכל יכול תופרים תיקים למי שלא מוצא חן בעיניהם מעלילים עליו כל מיני עלילות שאו ולאט לאט זה הופך לכדור שלג כל התקשורת מתגייסת כי הפרקליטות אמרה!! עדנה ארבל היא אישה רעה ואחריה כל שאר המשתפ''ים שמוכנים להאמין לכל דבר שיוצא מהם

  • 151.

    די כבר!!

    אריה, 12/03/09 22:49

    נמאס מהסיפור שלך. שב בשקט וחכה למשפט.

  • 150.

    יש פה מגיב אחד שמכונה "הצדיק",שמגיב אוטומטית נגד קצב,תחשוב לפני שאתה

    ITZIK73 , 12/03/09 22:48

    מגיב,אולי ניקח אותך ברצינות

    • אני מגיב נגד כל אחד שמחליט להיות שופט...

      הצדיק , 12/03/09 22:58

      קצב יעלה את טענותיו ע"י פרקליטיו בבית המשפט, יחקור את הבנות וימתין להחלטת בית המשפט, אני מבטיח כאן ועכשיו אם קצב יזוכה אני עולה באתר זה ומבקש את סליחתו ושולח זר פרחים לביתו...יהיה חייב בדין אעמוד נגדו בכל מקום ןמעל כל במה...

      • איו יום ואין תוכנית רדיו\\טלויזיה שבה לא נשפך דמו ברבים,ודווקא אליו....

        gadii , 12/03/09 23:13

        אתה בא בטענות שמשתמש בתקשורת.טול קורה מבין עיניך ותבין שעברת אתה ואלפי אזרחים תמימים שטיפת מוח יומיומית כנגדו,גם כאשר מזוז טען בבג"צ שעידות המתלוננות לוקות בחוסר אמינות.
        שב התבייש לך שאתה חי במדינה שחוק הסוביודיצה נרמס בראש ובראשונה ע"י מער" החוק האמורה להוות דוגמא לכיבוד החוק וניהולו רק בין דלתות בהמ"ש.

        • כדברי קרמר מסיינפלד: "איי אם טקינג ד'ה מונקי סייד", אתה רב עם הקוף ? (ל''ת)

          שפתי כהן , 12/03/09 23:57

      • לצדיק גם הוא יזוכה אתה תתן את הדין בשמים כנס

        בני, 13/03/09 04:01

        כי המוציא שם רע והמלבין פני חבירו 2 הדברים זה חמור ביותר כלפי ה' וה' מעניש על עבירות ומה שעשית זה הוצאת שם רע שכתוב ע'ז אין לו חלק לעולם הבא חמור ביותר

    • איציק מותק,הגבת מספיק.אתה מוזמן מחר לארוחה המשפחתית.תבוא בזמן,

      גיל הקצב, 13/03/09 06:00

      עבר על משה שבוע קשה והוא רוצה ללכת לישון מוקדם.

  • 149.

    מישהו עומד מאחורי ההפללה נגד קצב.... (ל''ת)

    בנצי, 12/03/09 22:47

    • כן, קצב. עומד מאחוריה לפניה וגם גוהר עליה (לכאורה) (ל''ת)

      קציצי, 13/03/09 05:14

  • 148.

    הובהר למזוז שהפנסיה בסכנה (ע''י ערוץ 2 )אם לא יפעל להפיל (ל''ת)

    וגם שאחותו פוטר מ-אחלה משרה, 12/03/09 22:47

    • וגם שמזוז הוא שליח של אחמדיניג'ד וגונב את סודות האטום.

      חשפתי אותו, 13/03/09 05:13

      הוא מרגל והוא תקף את קצב כי קצב פרסי וגם אחמדיניג'ד פרסי וככה הוא עובד על כולנו.

  • 147.

    על חיים רמון יקיר השמאל התקשורת וארגוני הנשים הגנו

    היועצת , 12/03/09 22:46

    ובלי בושה הופיע מטעם ליבני אחרי הבחירות, בכל ערוץ טלביזיה

    למה אותו אף אחד לא מוקיע?

    למה אותו אנחנו נאלצים לסבול?
    אין דין אחד לכולם

    ודרך אגב חברתו שהיא עורכת בעתון גלובס , במקום לעזוב אותו-התחתנה איתו בתור פרס.
    רק לאשת קצב קראו להתגרש
    השמאל צבוע ובעל מוסר כפול

    • תגידי את השתגעת? הבנאדם אנס נשים איזה שמאל על

      נוי אלון , 12/03/09 22:55

      מה כולכם מדברים? אם הוא חף מפשע שיוכיח בבית משפט די נמאס אתם עיוורים? אתם לא רואים שכל ההתנהגות הזו היא הוכחה שיש לו מה להסתיר?

      • הוא שאמרתי-שמאלני מטרידן-זה או.קיי. ימני מטרידן-"עליהום" (ל''ת)

        היועצת , 12/03/09 23:04

        • חיים רמון נמצא אשם בנשיקה. קצב מואשם באונס. יש הבדל.

          נו נו, 13/03/09 05:11

          חיים רמון נמצא אשם ושילם את חובו לחברה.

      • כבר חרצת את דינו .... בשביל מה צריך בית משפט ?

        חרוצה חורצת לשון, 13/03/09 00:57

        האיש בחזקת חף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו.

    • ואגב גם לו בייניש וברק עשו סיכול ממוקד,לפני מינויו למשפטים ודרשרפורמות (ל''ת)

      gadii , 12/03/09 22:56

  • 146.

    קצב

    עז, 12/03/09 22:43

    יאללה שיעזור אותנו בשקט האשמדאי הזקן הזה....
    המון רוח וצילצולים לא יועילו לך....התביעה בגין אונס תוגש על אפך ואל חמתך....

  • 145.

    ישנם נשים שקרניות - אך מי שמוטרדת לא לחשוש להתלונן ללא היסוס (ל''ת)

    חנה, 12/03/09 22:41

    • מזוז והפרליטות מצאו שהמתלוננות הינן שקרניות פטלוגיות,בעתירה בבג"צ !!!! (ל''ת)

      gadii , 12/03/09 23:22

  • 144.

    ישנם נשים שקרניות - אך מי שמוטרדת לא לחשוש להתלונן ללא היסוס (ל''ת)

    חנה, 12/03/09 22:41

  • 143.

    קצבת עונש מיגע לעצמך משה

    הדר.ב , 12/03/09 22:38

    לא מר ולא לשעבר
    קטנוניותך כשל ילד חלש המתלונן למורה
    בוש והחלם לך כולי בושה למשמע התואר "הנשיא
    לשעבר מר משה קצב"
    יתכן שזכאי אתה ובהחלט חף מפשע כל עוד לא הוכח אחרת אך בהתנהגותך הסגרת את אשמתך
    ככה זה היתביש לך

  • 142.

    כולם פושעים וחטאים, יש רק צדיק אחד. לך לבלות בכלא עם הצדיקים האחרים (ל''ת)

    Avner, 12/03/09 22:38

  • 141.

    מה שברור לכל העולם שקצב צודק ובנו קנוניה נגדו.

    עין החמור, 12/03/09 22:38

    סגנון ביצוע הקנוניה הוא של פרס הנשיא העכשווי.כמו ברצח רבין.

    • אני מכיר חלק בעולם שחושב שקצב שקרן... (ל''ת)

      הצדיק , 12/03/09 23:09

  • 140.

    אוהבים אותך ותומכים בך אדוני הנשיא ,עד להוכחת חפותך (ל''ת)

    דיקלה, 12/03/09 22:38

    • דיקלה, הוא לא נשיא הוא אזרח עם כתב אישום על אונס... (ל''ת)

      הצדיק , 12/03/09 23:13

      • צדיק נבל

        צדוקי, 13/03/09 02:01

        ''צדיק'' - אתה מגעיל אותי!
        ולואי ויעשו לך ''צדק'' כמו לקצב!

  • 139.

    מנטלית עדיין מרוקאי לא יכול לשאת שמרוקאי אחר בתפקיד רם (ל''ת)

    חנה, 12/03/09 22:34

    • חנה, הנשיא לשעבר פרסי... (ל''ת)

      הצדיק , 12/03/09 23:01

  • 138.

    מנטלית עדיין מרוקאי לא יכול לשאת שמרוקאי אחר בתפקיד רם (ל''ת)

    חנה, 12/03/09 22:34

  • 137.

    אדון קצב , אנ לא חושב שייש חלאה גדולה ממך בישראל !!! (ל''ת)

    דודו, 12/03/09 22:32

    • תתבייש לך חצוף. קצב הורשע במשהו ? (ל''ת)

      012345 , 12/03/09 23:09

      • זה מס' יפה על חולצה חומה 012345 (ל''ת)

        שב'ס, 13/03/09 18:33

  • 136.

    תת רמה של נשיא-לשעבר, ממש גועל נפש

    בושה לערוצי התקשורת, 12/03/09 22:30

    תורידו אותו מהמסך. בבקשה!!!!!!

  • 135.

    אחרי ש''טחן'' אותה, קידם אותה, אבל הגברת רצתה להיות סגניתו! לא הגזימה ?? (ל''ת)

    אריקו, 12/03/09 22:30

    • לא, לא הגזימה אתה "טוחן" תשלם.. מה העניין????. (ל''ת)

      הצדיק , 12/03/09 22:43

  • 134.

    במקום שהיועץ המשפטי ישמיץ את קצב שיואיל להתמודד מול הטענות שהועלו נגדו

    די להשמצות, 12/03/09 22:28

    הטענות של קצב הן רציניות ביותר.גם אם הוא אשם ראוי לדוק את טענותיו.
    האם מזוז מכר את נשמתו לרייטינג?

    • טענות מעלים בבית משפט לא בכנס הזוי.... (ל''ת)

      הצדיק , 12/03/09 22:44

    • צודק (ל''ת)

      ITZIK73 , 12/03/09 22:45

  • 133.

    בן אדם שקרן, תת רמה, מסוכן למדינה (ל''ת)

    השתלחויותיו - עלבון לאינטליגנציה, 12/03/09 22:22

  • 132.

    אוהבת אותך אדוני הנשיא - כל המתלוננות שקרניות ...איפה היו 7 ו 8 שנים (ל''ת)

    איפה ..איפה היו ??? שקרניות..., 12/03/09 22:21

    • תתלי תמונה שלו מעל המיטה.... (ל''ת)

      הצדיק , 12/03/09 22:32

      • אתה לא ...הצדיק מטברייה ..?? (ל''ת)

        לך חפש -- ימשתכנז .., 12/03/09 22:34

        • אני ממש לא מטבריה וגם לא משתכנז, אני אשכנזי במקור... (ל''ת)

          הצדיק , 12/03/09 23:04

          • הצדיק זה הערב רב מהתקשורת הם מגיבים פה (ל''ת)

            הזהרו מהערב רב התקשורת, 13/03/09 04:04

        • נראה לי שהוא צדיק מסדום (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 13/03/09 11:59

  • 131.

    מזוז המזרחי ...שרוצה להיות פרידמן ולמצוא חן בעיני האשכנזים .... (ל''ת)

    משתכנז על חשבון קצב.., 12/03/09 22:20

    • בהצלחה במשפט ,שיאכלו את העיתונים שכתבו ... (ל''ת)

      אריאלה, 12/03/09 22:32

  • 130.

    משפט בנוסח דין שדה של נשיא קצב

    אלי זרבי, 12/03/09 22:20

    לא האמנתי שעד כדי כך המערכת רקובה

  • 129.

    הנשיא קצב ובקשת העם לסייעו בכח הקבלה

    רונן, 12/03/09 22:20

    נלקח מאתר ''עידן המשיח''

    אני מזועזעת איך כל השמאל הארורים תוקפים את הנשיא לשעבר קצב.הוא זכאי והם נטפלים אליו מסיבה אחת ויחידה.הוא שומר מסורת ומחזק הדת בישראל.אנא יש לשאול ולבקש מקודש הקודשים הרגלאט שיסכים לפגוש את משה קצב שהיה נשיא ולסייעו לצאת משיני השמאל הרשעים.אני מאמינה לקצב.אנא הרב הוד לא למחוק את ההודעה.זה עניין לא האם קצב יורשע אלא האם כל לומדי התורה יהיו מושפלים בפני השמאלנים אשר שוחטים וממיתים את הנשיא לשעבר בטרם הורשע בדין.בעוד אנשי ציבור שמאלנים אשכנזים על יותר מכך לא נוגעים בשערה מראשם.מדינה מושחטת.רק ברגלאט יש לו הכח בעליונים לסייע לנשיא.יש לבקש להזמין את הנשיא לפגישה מול הרב.נא להעביר השאלה הרב הוד.ממתינה לתשובת הרגלאט.לא למחוק לא למחוק.

    • זאת בדיחה?? (ל''ת)

      די!, 12/03/09 22:55

  • 128.

    מתי תבינו את זה עם יקר(בלון המדינה ''הדמוקרטית'' עומד להתפוצץ)

    MOS DEF, 12/03/09 22:20

    השקר הזה שאופף את כולנו עומד להיחשף(יש ראיות וחומר בלא מעט פרשיות מהעבר), קושרים כאן קשר נגד כולם ויש ראש לדבר הזה(פקחו עיניים ופקפקו בכל דבר שהתקשורת מוציאה החוצה)

    *הכותב אינו נמנה עם גושי הימין או השמאל ואף סולד מכל הפארסה של תקשורת\\הון\\שלטון.

  • 127.

    איש עלוב.עצוב לי (ל''ת)

    yon, 12/03/09 22:18

  • 126.

    הרגשה שלי, קצב נפרד היום מתושבי המדינה.......

    הצדיק , 12/03/09 22:17

    הוא לא מתכוון להופיע למשפטו...........

    • סתם השמצות... (ל''ת)

      אלי ירושלמי , 12/03/09 22:22

  • 125.

    משפט קצב (ל''ת)

    אלי זרבי, 12/03/09 22:17

  • 124.

    איתך אדוני הנשיא - מאמינים לך ותומכים בך כנגד התשקורת .... (ל''ת)

    מזוז השקרן, 12/03/09 22:17

    • מי זה אדוני הנשיא, הוא כבר מזמן אזרח עם כתב אישום על אונס... (ל''ת)

      הצדיק , 12/03/09 22:25

      • נראה לי ש''הצדיק'' עבר טראומה בגיל ..הבגרות - והוא קצת בתזזית .... (ל''ת)

        אל תוציא את זה על כבוד הנשיא ..., 12/03/09 22:36

        • התקשרתי ללכת הנשיא-ענה אחד שמעון פרס לא האנס מפרס... (ל''ת)

          הצדיק , 12/03/09 23:06

      • הצדיק

        AVIV5166 , 12/03/09 23:03

        אתה לא במיקרה מזוז שמגיב.

        • אני מזוזו לא מזוז, גם אתה מזיין בלי הסכמת בת הזוג?????? (ל''ת)

          הצדיק , 12/03/09 23:07

  • 123.

    בליכוד ידעו ובחרו בו לאנסי! (ל''ת)

    סוף הדרך, 12/03/09 22:16

  • 122.

    משפט קצב (ל''ת)

    אלי זרבי, 12/03/09 22:16

  • 121.

    קונספירציה?עובדה!כל הרשתות סגרו את השידור פה אחד בשעה מסוימת (ל''ת)

    אריקו, 12/03/09 22:15

    • קונספירציה? נעליים, נמאס לשמוע אותו חוזר על המנטרה... (ל''ת)

      הצדיק , 12/03/09 22:24

  • 120.

    א' לא ידעה וגם החיילת שילדה לא ידעה ממש ''ימיי התום'' (ל''ת)

    בסחטנות לוהטת של הפמניסטיות, 12/03/09 22:13

  • 119.

    נאום השתו לי אכלו לי של המזרחי המקופח. (ל''ת)

    שיטות של מאפיה, 12/03/09 22:12

  • 118.

    היית כל כך פטתי ועלוב,בושה (ל''ת)

    יעקב, 12/03/09 22:11

  • 117.

    מוזר שהוא אף פעם לא טען שרודפים אותו כשעלה כמטיאור בפוליטיקה

    עכשיו זה אכלו לי שתו לי, 12/03/09 22:07

    3 שעות הוא כבר טוחן במוח. לאיזה נאשם יש את הפריווילגיה הזו?
    והוא עוד טוען שרודפים ומקפחים אותו.
    שילך למשפט ויוכיח מה שיוכיח ובינתיים שישתוק קצת.

    גועל נפש.

    • מאיפה אתה יודע?

      אלי ירושלמי , 12/03/09 22:21

      תסלחו לי שאני אומר אבל הוא נראה כאדם שכועס על כך שנשה לו אי צדק, ככה לפחות על פי הפנים וטון הדיבור (לא שזה חס וחלילה אומר שהוא בטוח צודק,בשביל זה יש משפט) אבל איך יכול להיות שכולם נגדו כאשר באמת כמעט אין ראיות (עובדה שהסכימו עסקת טיעון).
      אני לא אומר שהוא צודק, אני רק אור שצדיך לעשות לבן אדם משפט לפני שעושים לוח לינץ' ציבורי כזה (כולל קריאות לאשתו להתגרש ממנו, קריאות להפסקת השכר והפנסיה שלו, ועוד).
      זכרו שמי שפוצץ את הפרשה היה קצב בעצמו!!
      איזה אינטרס יש לפושע לפוצץ את הפרשה?

      הבעיה הגדולה ביותר בכל הלינץ' הציבורי הוא שאחר כך אנשי החוק (כמו מני מזוז) לא יכול לכת נגד רוח התקשורת (וממילא העם) מוהוא חייב להגיש כתב אישום מלא בור נקמנות!!
      (בלי לדבר על השופטים, שכל עוד פרידמן לא הצליח להגשים את הרפורמות שלו אין לי כל כך אימון בהם, ובפרט אחרי הדיבורים הפוליטיים של אהרון ברק, האם הם יעמדו בפני המשפט הציבורי ויוכלו לעשות דין צדק???).



      ובתקווה שיהיו אנשים שיפעילו את הראש שלהם ולא ילכו כעדר אחרי הכותרות של התקשורת.

    • בינינו הוא שתק הרבה יותר זמן - מהתיקשורת והפרקליטות המדליפה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 21:13

  • 116.

    קצב שוקל לרוץ עם מופע האימים שלו בכל הארץ. (ל''ת)

    מופע האימים 2-גירסת הקצב, 12/03/09 22:04

    • עדיף ממופע האימים של ראשי המאפיה המתקראת רשויות החוק,מזוז,ברק,חישין,בי

      gadii , 12/03/09 22:19

      בייניש,
      שלא הותירו שעה אחת שלא השתלחו בו בכל אמצעי התקשורת

      • סוף סוף מגיב אחד מדבר מהראש ולא מהתקשורת! (ל''ת)

        אלי ירושלמי , 12/03/09 22:24

      • באופן אישי אני חושב שקצב לא זקוק לתומכים פרנואידים שיעזרו לו.

        תאוריית הקונספירציה, 13/03/09 05:38

        זה לא מוסיף לו כבוד שאנשים עם דעות הזויות כשלך תומכים בו בריש גלי.הדבר הכי עצוב בעיניי,שהתומכים בקצב(מלבד המשפחה הגרעינית כמובן),מגכיחים את עצמם עם הטענות על קיפוח ולמרות שהם עושים את זה מצויין(אני מתכוון להגחכה),לא ניכרים בהם סימנים שהם מבינים את גודל הנזק ועומק התהום שהם פוערים בין קצב לבין האזרח הסביר,שציפה לשמוע אתמול עובדות חדשות ויצא עם נאום רגשי נחיתות באורך של שלוש שעות.
        ולגבי קצב ומסיבת העיתונאים המצחיקה:
        אפילו בעיניי יועצי התקשורת של קצב ,הנאום של אתמול היה הדבר הכי גרוע שקצב יכול היה לעשות לעצמו.הוא איבד את זה לחלוטין והתנתק לגמרי מהמציאות וכך גם נראתה מסיבת העיתונאים.גם ההבטחה שתינתן לעיתונאים הזכות לשאול שאלות,שהתבררה בסוף הנאום הטרחני כאחיזת עיניים,לא תרמו לאמינות של קצב,אלא יותר כיוונו את תשומת הלב לשקר נוסף במסכת השקרים שהושמעו אתמול ע''י האיש והכנופייה המקיפה אותו.

  • 115.

    עדנה ארבל שופטת העליון דורשת הקמת גוף מפקח על עבודת

    היועצת , 12/03/09 22:04

    הפרקליטות

    • כי בזמנה כולם כמעט יצאו זכאים (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 12:00

      • שלום אהבלה !!! (ל''ת)

        ירדנה, 13/03/09 18:35

    • כי בזמנה כמעט כולם יצאו זכאים - והיא בעליון כי יש לה שם חברה הכי טובה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 12:01

  • 114.

    פרובוקטיבית! פתחה רגליים ,הוא נכנס, ואז החלו הדרישות עד שנשבר לו (ל''ת)

    אריקו, 12/03/09 22:02

  • 113.

    לכל הימנים צריך לחוקק חוק לתלות את כל השמאלנים בכיכר העיר (ל''ת)

    שמאל יותר גרוע מנאצי, 12/03/09 22:02

    • פרנק פערך, תוריד את הכיפה..אומלל...עם זין קטן.... (ל''ת)

      הצדיק , 12/03/09 22:19

      • מה גם אתה ראית לו? - נו בעצם ככה זה בסדום (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 13/03/09 12:02

    • אני ימני, ואני יודע שאתה שמאלן שרוצה להכתים את שמנו.

      אלי ירושלמי , 12/03/09 22:25

      די לבלבל את המוח!

    • תשובה ל ל"ת (113) -משהו מסריח בממלכת - דנמרק!!

      shoshlevy , 12/03/09 22:32

      אתה מה זה צודק! שמתם לב שהתקשורת -גם הערוץ
      הראשון וגם -ערוץ -2 הביאו לאולפנים רק אנשי
      שמאל לראיין אותם ?! וחוץ מזה -הם כל הזמן
      הפריעו למאזינים לשמוע את הנאום של קצב?!
      משהו מסריח בממלכת -דנמרק!!!

      שוש לוי
      אופקים

    • מסכים איתך צריך לתלות אותם (ל''ת)

      בני, 12/03/09 23:03

  • 112.

    ואני הייתי בטוח שקצב ישאיר זמן לשאלות עיתונאים.

    חחח..., 12/03/09 22:01

    אם קצב רוצה להיתפס כאמין,לפחות לא היה גוזל מהעיתונאים את הזכות להציב בפניו שאלות,אבל כנראה שמלכתחילה,אם הוא היה אומר שלא תינתן לעיתונאים הזכות לשאול שאלות,הוא היה נואם של דבר מול אולם ריק,כך שכעת ברור שמלכתחילה הוא לא התכוון לאפשר לעיתומ=נאים לשאול שאלות.

  • 111.

    אני לא אתפלה שא' ול' קיבלו כסף כדי להעיד נגד קצב (ל''ת)

    מדינת ישראל = מדינת מאפיה לכל דבר, 12/03/09 22:01

    • אתה יוצא עם הבת של קצב???? (ל''ת)

      הצדיק , 12/03/09 22:20

      • צדיק, למדת תורה?

        אלי ירושלמי , 12/03/09 22:31

        ואיפה "לדון כל אדם לכף זכות"? ובפרט שעוד אין עליו אשמה.
        מה גם שמזוז יודע שהראיות לא חזקות. עובדה שהסכים לעיסקת טיעון.

        יש לי תחושה (והיא גם מגובה, לא משנה), שיש פה מזימה, של כמה וכמה גופים שכבר שמענו עליהם בעבר בכל מיני תוכניות סודיות נגד חלקים מהאוכלוסיה בישראל.

        מי הם? ובכן אלו אותם אנשים שמפרנסים את מרץ ושלום עכשיו, שהוציאו את הספרים של צביה גרינפלד (ה'דתיה' של מרץ) ומממנים את 'המכון למען השלום' שלה, שהגו תוכנית להפחתת הילודה בישראל, כן כן, אלו שתמיד תומכים בפלסטינים.
        אתם מכירים אותם, אבל את פעילויתיהם הם עושים בשקט, אלו שליחי האיחוד האירופי בישראל. (כדאי שתרו עליהם, אני יודע שאתם לא מאמינים לי).

        • למדתי תורה, מה זה תורה???למדתי ביאליק, איבלוציה, פיסיקה וכו' (ל''ת)

          הצדיק , 12/03/09 22:41

          • לא מאמינים בציונים הארורים (ל''ת)

            רק מדינת הלכה ומהר, 12/03/09 23:04

  • 110.

    איזה קשקשן. 3 שעות מקשקש ומקשקש! הוא פאתט!

    עמנואל , 12/03/09 22:01

    חי בסרט שמישהו ממשיך להקשיב לו אחרי שעתיים

    • מישהו משלם לך בשביל להקשיב לדבריו ? תעביר ערוץ. (ל''ת)

      כה פשוט, 13/03/09 01:02

  • 109.

    יש פה משהו מוזר כנסו!!!!

    אבי, 12/03/09 22:00

    א' מבית הנשיא עברה בדיקת פוליגרף יצאה שהיא לא דוברת אמת.והיא ממשיכה בגירסה שלה שהיא לא אשמה.איך זה?????

    • כנסו!! תפתחו קצת את הראש!! (ל''ת)

      אלי ירושלמי , 12/03/09 22:33

  • 108.

    תאטרון האבסורד אם יש לך מה לומר תאמר בבית משפט את מי אתה

    iritkev1 , 12/03/09 21:59

    בכלל מעניין

  • 107.

    נאום קצב פאתטי כמו סיום תקופת כהונתו כנשיא. (ל''ת)

    איש קטן אגו גדול, 12/03/09 21:58

  • 106.

    דיוק בלוח הזמנים של הליצן הלאומי

    מסעוד אלברט, 12/03/09 21:58

    קריית מלאכי במה חטאה? איך נפלה עליה הבדיחה של המאה? איש תמים וישר אבר מתגלה גם כליצן אמיתי המבדר עם מדינה שלמה - חינם, בלי כסף!

  • 105.

    משה כזב: עבריין מין, אולי... טיפש מוחלט - לבטח! (ל''ת)

    מבקר המדינה 1 , 12/03/09 21:58

  • 104.

    נאום טרחני רצוף אי דיוקים

    ריקי מרעננה, 12/03/09 21:57

    למשל: הרי במשך חודשים אי אפשר היה לפתוח רדיו או תוכנית טלוויזיה בלי לשמוע את הטענות של פלדמן וציון אמיר, ומוטי מורל ורונן צור, והאחים לבית קצב, ודוד מנע. ועוד ועוד.מטרחנים את עם ישראל בטיעונים דומים מאוד לאלה של קצב הערב.
    הוא הציף אותנו בטיעונים שכבר שמענו שוב ושוב,
    פשוט רחמים על הקורבן האומלל. נחנתקי מדמעות.

  • 103.

    למה מזוז ביקש חיסיון של המסמך שהגיש לבג''ץ ?ן

    משהו מסריח כאן !!, 12/03/09 21:57

    אם יש אמת רק ב10% ממה שאומר קצב.

    עדיף לי שכבר אחמדיניז'ד יקח כאן את השליטה.

    אני נגעל בכל מקרה.

    • @@@כל המבלבלים שמדברים מהבטן ומהתקשורת כנסו@@@ (ל''ת)

      אלי ירושלמי , 12/03/09 22:35

  • 102.

    אדון קצב היקר

    barak555, 12/03/09 21:56

    נשיא אתה כבר לא. אז צא מהסרט שלך שיש לך את הזכות להשתלח ככה ולתקוף בלי רסן את כל העולם ואחותו. שלם על מעשייך. ניצלת את מקומך ואת כבודך כדי להטריד מינית נשים ולאנוס אותן. ובדרך ביישת אותי ואת כל עם ישראל שאתה האזרח מספר 1 ומבצע מעשים כאלו. עוף לצינוק אליו אתה שייך ולא רוצים לשמוע ממך יותר. ושכולם יראו שאנחנו הדמוקרטיה מספר 1 בעולם שיודעת להעיף את הנשיא שלה לכלא.
    גאה במזוז, גאה בפרקליטות. עזוב קצב, מה שאני עוד לא מבין זה מה גברת גילה עוד עושה איתך?

    • מאיפה אתה יודע שהוא ביצע את המעשים?? (ל''ת)

      אלי ירושלמי , 12/03/09 22:35

    • זכות הדיבור נתונה לכל אזרח!

      אובייקטיבי, 13/03/09 00:12

      כל ערוצי התקשורת אמרו כמה שקצב עשה טעות, שהוא צריך לדבר בבית-המשפט.
      מדוע כשמזוז רץ לכלי התקשורת עם הסקופ שלו אף אחד לא אמר שהוא שגה? שעבר על החוק? שהיה צריך לחקור העניין בשקט?

      בסוף קצב יצא זכאי, ומזוז יאלץ להתפטר.

  • 101.

    נאום רצוף סילופים ופירושים מוטעים . שקרים ? לא בקי בחומר

    dandi2 , 12/03/09 21:54

    שמעתי חלק מנאומו של האיש שהיה בעבר נשיא המדינה . ( מצמרר לחשוב שזה האיש )
    בדקות הבודדות ששמעתי אותו הבנתי כי כנראה האיש באמת אשם , אחרת לא ניתן להבין למה צריך נאשם לשאת נאום שכזה .
    מקווה שגם אחרים שמעו והבינו שהאיש פשוט ' עושה צחוק מעצמו ' .

  • 100.

    משהו פה לא הגיוני

    אבי.א , 12/03/09 21:53

    ראיתי את א' עם טשטוש על הפנים,
    בחורה חטובה, גבוהה ולא איזה חלשלושה.

    איך זקן כזה יכול לאנוס כזאת בחורה???
    זה פשוט לא הגיוני, היא הייתה מפרקת לו את הצורה.
    עדיין, יש בית משפט שייקבע אם ומה
    ועד אז, קצת סבלנות, זכותו הבסיסית כאדם הופרה, אם וכאשר יורשע אני אקבל תגובות שכאלה, אבל עד אז, שבו בשקט!

  • 99.

    שייתלו אותו מלמטה (ל''ת)

    מלח בעיניים, 12/03/09 21:53

    • אתה בושה, מי אמר שהוא אשם?

      אלי ירושלמי , 12/03/09 22:41

      להיפך, הרי מזוז יודע שהוא זכאי, אחרת למה הוא הסכים לעסקת הטיעון?

      אבל אם הוא היה ממשיך בקו הזה (שמשה קצב הפיל אותו ממנו בגלל שלא רצה שיהיה על שמו קלון, מעשה של אדם זכאי - לא אכפת לו מהעונש אלא משמו הטוב), היו מעיפים אותו, ולכן הוא חייב בתור אחד שרוצה להמשיך לכהן ולהיות בברנז'ה להגיש כתב אישום.

      הרי זה אותו מזוז שהטיל כתבי אישום דרקוניים על המפגינים נגד ההתנתקות שהיום בדיעבד כולנו היינו שמחים אילו מחאתם הייתה מועילה - כתב אישום ובקשה לעונש של 20 שנות מאסר (!!!) על כוונה (!!!) לחסום כביש (בסוףהנאשמיםקיבלו רק (?) שנתיים ושלוש שנים.
      אז למי אנלחנו מאמינים פה??

  • 98.

    קצב ומזוז צריכים להיות תלויים האחד ליד השני על עץ גבוה. (ל''ת)

    phiko, 12/03/09 21:52

  • 97.

    חבל תלייה של מזוז הוא חבל ההצלה של קצב (ל''ת)

    חובש, 12/03/09 21:51

    • משפט מפתח - אמת מתומצתת - איך קצב יוכל להיות זכאי? אפילו אם הוא זכאי (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 13/03/09 12:04

  • 96.

    הנאום עשה את ההיפך ממה שציפה קצב-הוא הציג אותו בגודלו הטבעי. (ל''ת)

    ליצן קטן שלי, 12/03/09 21:51

  • 95.

    חבל התליה שלך זה המכנסיים של אלף (ל''ת)

    מלח בעיניים, 12/03/09 21:51

  • 94.

    האספסוף עלה לשלטון ואף אחד לא חסין בפני כנופית שלטון החוק והתשקורת. (ל''ת)

    שפתי כהן , 12/03/09 21:47

    • אתה תישרף בג'הינאם בגלל השימוש בשמו של הצדיק (ל''ת)

      ישושום ציה , 12/03/09 21:56

    • אתה יכול לההיות מקסימום שפתי ערוות בת כהן (ל''ת)

      ישושום ציה , 12/03/09 21:57

      • You killed me hehehehehe (ל''ת)

        Monty , 12/03/09 22:01

  • 93.

    אני מרחם על האיש הזה, לא בגלל מה שעשו לו אלא מה שהוא עשה לעצמו.

    יהודה בן-ישראל , 12/03/09 21:44

    ההופעה הפתטית חסרת התוכן הזו, השימוש בשומרי ראש המרחיקים עתונאים ב"מסיבת עיתונאים" כל אימת שעיתונאי מנסה לשאול שאלה, ההאשמות חסרות הבסיס שכל בר דעת עם מעט מידע על המקרה של איש זה יודע שהן חלולות מכל תוכן ואף שקריות, התחושה שאיש זה עושה שימוש במעמדו ומושך את הציבור ברצועה, כל אלה ועוד גורמים לי לרחם על איש זה שאיבד כל צלם של אדם שפוי.

    וכשאני חושב על כך, אולי הוא יזוכה... מחמת חוסר יכולתו המנטאלית להתמודד עם האשמות נגדו.....

  • 92.

    כל כך מסכן שבא לבכות....

    ליאור, 12/03/09 21:41

    תתבייש לך יא' חתיכת נוכל עלוב. אם ביקשת רחמים ותמיכה זכית בדיוק לההיפך - בוז בוז בוז.
    אתה ממשיך להוכיח כמה אתה אפס ואיזו תקופה שחורה בהיסטוריה.
    מקומך בכלא ו- ומהר!!!

  • 91.

    לתלות את כל התקשורת ומזוז בכיכר העיר (ל''ת)

    וביערת הרע מקרבך ,רע = ערב רב תקשורת, 12/03/09 21:41

    • נימאס מהחוק שלא מבצע את החק.למה משפטים פשוטים שנים

      לא לתלות לנקות, 12/03/09 22:47

      כי זו מטרה בידי מערכת שלטון החק

  • 90.

    kelev maniac mizdayen (ל''ת)

    didi, 12/03/09 21:40

  • 89.

    The Rapist

    Avi, 12/03/09 21:39

    I did not want to watch, his public relations stunt. The man is a psychotic rapist and liar, it is truly a great shame, he was the President of Israel, aside from all other government positions he has held over the years. I am sure, numerous people were aware of his despicable character traits and chose to look the other way. He was also very cozy with the mob families. He should be judged in the court of law and prosecuted for the crimes he has committed

  • 88.

    Kazav - you need ungently see a therapist (ל''ת)

    eli, 12/03/09 21:35

  • 87.

    בשלב השלישי של מחלת העגבת (סיפיליס)

    J.Baptiste Poquelin, 12/03/09 21:33

    בשלב השלישי של מחלת העגבת (סיפיליס), מעבר להפרעות באברי גוף רבים, יתכן סיבוך של המחלה הנקרא: ''עגבת עצבית'', אשר גורמת לשינויים באישיות החולה, תגובות היפראקטיביות וכו'.

    השלב הנ''ל מסוכן מאוד לחולה ולסביבתו.

    • ז'ו בפטיסט פוקיין המקורי היה איש מצחיק

      השני מהאמצע, 12/03/09 21:48

      ויסד תאטרון קומדיות שהיה לשם דבר בארצו.

  • 86.

    יצור עלוב נפש שמנסה לעשות מניפולציה של עובדות

    רעות, 12/03/09 21:32

    הוא בכלל לא ראוי לכל כך הרבה דקות מסך.
    מזל שהתעשתו והפסיקו לשדר את הדבר הזה

  • 85.

    כן כן אשת המוסד אנסה אותי

    אבשלום, 12/03/09 21:32

    א בכיתה ז אנסה אותי

  • 84.

    העובדה שההזוי הזה גבר על איש אשכולות כשמעון פרס בושה לעם ישראל

    מורדו , 12/03/09 21:31

    ומראה עד כמה בית הנבחרים שלו דפוק לגמרי.(וסליחה על הביטוי)

  • 83.

    ניכרים דברי אמת ! אני מאמינה לנשיא קצב!

    shoshlevy , 12/03/09 21:30

    ניכרים דברי אמת - אני מאמינה לנשיא משה קצב! האזנתי לדבריו בקשב רב ופשוט הזדעזעתי לשמוע על הקלות הבלתי נסבלת בה אפשר להעליל על אדם ויהא מעמדו רם או פשוט ככל שיהיה! אני מכירה את הנשיא קצב כבר -25 שנה! בכל שנות חברותי בליכוד ולאורך כל התקופה בה היכרנו בצמתים שונים של המפלגה, מעולם לא נקט הנשיא קצב כלפיי התנהגות שאינה הולמת (ואני נחשבת לבחורה די נאה ודי סקסית!) או נסיון כלשהו להטריד מילולית או בדרך אחרת! תמיד הוא התייחס כלפיי בנימוס , בחביבות
    באדיבות ובמהוגנות!
    בשורה התחתונה -אני מאמינה לנשיא קצב ומשוכנעת כי יצליח להוכיח את חפותו! אני יותר מדי זמן בפוליטיקה על -מנת לדעת כי עלילות יכולות להתרחש וכבר היו דברים מעולם! אני עצמי הייתי עדה לדוגמאות לנדון!
    מפחידה אותי המחשבה שאנחנו בעצם חיים ברפובליקת-בננות! וזה מדליק אצלי את כל הנורות האדומות!
    שוש לוי אופקים

    • ''דיי נאה'' זהו ביטוי מקביל ל''לא מכוערת''

      א., 12/03/09 21:58

      כנראה שלא היית מספיק יפה כדי שהאנס יחשוק בך, מה לעשות.

      • Some respect its his wife commenting above... (ל''ת)

        Monty , 12/03/09 22:03

        • A comment to Monty

          shoshlevy , 12/03/09 22:20

          with all the respect -we were members

          at the same party and i know Misis Gila

          ! Katsav and respect her too

          Shosh Leavy

      • תגובה ל-א

        shoshlevy , 12/03/09 22:13

        על פי עדויות רבות ומצטברות - אני אפילו יפה! פשוט הייתי צנועה ! ובכלל -הרבה גברים
        חושקים בי .עם כל הצניעות !

        שוש לוי

        • לא רק שאת צנועה, אלא את גם -ענווה-. (ל''ת)

          עלי והצליחי, 13/03/09 01:05

    • ניכר בן משפחה/טוקבקיסט בתשלום/חבר כנופיית קצב/תושב קרית מלאכי. (ל''ת)

      בדיחה מהלכת, 13/03/09 05:41

      • תשובה ל-ל"ת = הוא אפילו לא הצביע עבורי בפריימריס!

        shoshlevy , 13/03/09 10:39

        תשובה ל-ל"ת -
        1.אני לא בת -משפחה של קצב.
        2.אני לא מקבלת תשלום על הטוקבק-אם כבר-אני
        מסכנת את המוניטין שלי כאדם -אמין,ישר,הגון
        ושומר-חוק!
        3.חוץ מדוד מנע שהוא חבר ליכוד כמוני-אני לא
        מכירה אף אחד(מלבד כמובן הנשיא ומשפחתו).
        4.אני לא תושבת קרית-מלאכי אלא -אופקים.
        5.אם לאחר סיום המשפט (אני לא בעד ביטול המשפט! אני בעד עריכת המשפט!) תוכח אשמתו
        של הנשיא-קצב =אהיה הראשונה להתנצל בפני כל
        אותן נשים מתלוננות ואהיה הראשונה לדרוש
        מהפרקליטות =להחמיר בעונשו של קצב!
        6.בתחילת הפרשה - הייתי , בכלל, בצד של המתלוננות , אבל לאחר הנאום של קצב אמש ולאחר ההתנהגות השערורייתית של התקשורת שפשוט לא איפשרה לנו - המאזינים להאזין לכל הנאום עד תומו -היגעתי למסקנות אותן פירסמתי בטוקבק="ניכרים דברי אמת".
        7. אני בעד ענישה מחמירה , ככל שמאפשר החוק
        כנגד -אנסים, עברייני-מין סידרתיים, מטרידנים למיניהם -אני עצמי הייתי יעד להטרדות בתקופת שירותי הצבאי -הטרדות שעמדתי מולן בכבוד , ובנחישות ואפילו גרמתי
        לאחד המפקדים שלי לעמוד לדין בגין כך ולהיות מסולק מהיחידה המיוחדת והקטנה בה שירתתי (שירתתי כמשק"ית -טיסות בטרמינל הצבאי) וגם באוניברסיטה - הוטרדתי ע"י מרצה מסויים שגם הוא סולק מהפקולטה לאחר התלונה שלי ולאחר בירור מעמיק ויסודי בפרשה!
        בשלב כלשהו של חיי-אני אף הוטרדתי ע"י אדם במעמד רם משלי שהיה בעמדת -סמכות כלפיי ואולם ההטרדות החלו לאחר שסיימתי להיות כפופה לו בהיררכייה (הוא מתוחכם וערמומי!) וסוג ההטרדה שהוא נקט כלפיי היה סוג שאינו שכיח וידוע במקומותינו ואני מדברת על -"הטרדה מאיימת"=האיש פשוט עקב אחריי, הציק לגברים שהיו מעוניינים בקרבתי,העליל עליי עלילות-שווא כדי להשחיר את תדמיתי בעיני אותם גברים שהיו מעוניינים בי , הפריע לי בכל דרך אפשרית , ניסה להציג אותי כטיפשה (למרות שברור שאני חכמה יותר ממנו וגם אינטלגנטית יותר-אני אקדמאית , אני מנהלת-רשתות מחשבים (MCSA ) אבל בסופו של התהליך -אני יכולה לומר בגאון כי =אני ניצחתי! למרות שבמקרה שלי המשטרה לא יכלה להתמודד מולו (האיש עשיר מאד -הוא נוהג לקנות אנשים וכאשר היגעתי להגיש תלונה במשטרה - מצאתי שם את האנשים שלו מתחזים לשוטרים או שוטרים אמיתיים - אני כבר לא יודעת =אבל אנשים מן הסוג של האיש שהטריד אותי =פועלים כמו מאפייה ויש להם אנשים בכל מקום ובכל זאת =ניצחתי אותו לבד ! ביכולותיי ובכוחי שלי !
        ללא סיוע מרשויות אכיפת החוק שלא יכלו להתמודד מולו!) ולכן -אני מבינה מה עוברת כל אשה המוטרדת בכל צורה שהיא! יחד עם זאת -יש לי חוש צדק מפותח ורגיש ואני לא יכולה ולא אוכל לסבול שייגרם עוול למישהו רק בגלל אינטריגות פוליטיות איזה שהן!

        שוש לוי
        אופקים
        shoshhalevy@walla.com

  • 82.

    הייתי צריך לשלם את המאתיים אלף דולר הוא אומר.

    מיכאלה, 12/03/09 21:29

    מי בדיוק משלם דמי סחיטה אם הוא לא חושש? הרי די באמירה המטומטמת הזו כדי להבין איזה איש עומד לפנינו - לא חכם, מאוד לא חכם, מלא בעצמו עד גועל, שקרן פתולוגי, אגוצנטרי, חסר כל מודעות עצמית ועם שיפוט לקוי מאוד של המציאות. אלוהים אדירים, האיש הקטן, העילג, שלא יזהה אמת גם אם תיפול לו על הראש, האיש הזה היה נשיא.

  • 81.

    אני לא מאמין לקצב ! (ל''ת)

    דן, 12/03/09 21:26

    • בחלק מדבריו צדק קצב - בכל מיקרה חייבים להודות שהאיש נשפט ונענש

      יופיטר, 12/03/09 21:30

      וצריך להוסיף - שללא משפט עדיין

      • נשפט???.

        שןמר מסך., 12/03/09 21:58

        על מה אתה מגבר.נשפט ונענש? עבריין מין נשפט רק בפני שופטים ולאחר הרשעה נגזר דינו! האם כך המצב פה. אדון אנסי לא נשפט ולא נענש.אם היו דבריו דברי אמת,אזי היה נוהג כפי שנהג נאמן בזמנו,נשפט וזוכה.

        כאן הוא פשוט ניסה להטיל אימה על שילטון החוק.זה שהוא עשה לעצמו חוקן,או שם עצמו ללעג ,זו בעינתו.

      • הוא האשם היחיד שטרם היה משפט

        dandi2 , 12/03/09 22:01

        לו היה עושה מעשה כמו אדם שחף מפשע והיה דורש משפט ומהר , הדבר כבר היה מאחרינו ןלא היו כותבים על כך כל כך הרבה וזמן כה ממושך .
        האיש פשוט משך את הדברים כדי לא לעמוד למשפט וגרם לעם ישראל לחוש בקבס . למה לשתוק ולא לכתוב את תחושות העם ? ואח"כ עוד באים בטענות .

  • 80.

    פשוט בושה!!!

    נחום, 12/03/09 21:24

    איך הוא לא מתבייש??? לאחר שהלכו לקראתו בכל, מני מזוז היה מוכן לעשות הכל למענו על מנת שלא להעמידו לדין , ניסה לתת לו כל דרך אפשרית על מנת להוכיח את חפותו וכאשר הוא לא מצליח אז ''השיטה'' היא כמו כל פולטיקאי אשר נתפס עם המכנסיים למטה תרתי משמע מאשים את הפרקליטות והמשטרה, להזכירכם כי גם דרעי היה פותח בכל פעם שהייתה התקדמות בחקירה במתקפה מתוזמנת היטב על המשטרה והפרקליטות.
    אין לי צל צילו של ספק כי מזוז הוא אדם ישר וערכי מאוד, הוא רוצה בכל מאודו לשמור על שלטון החוק במדינה בה הנשיא אונס עובדות שלו.

  • 79.

    נוכל נואף עם רשיון. לשימוש במקרופון.

    מתבייש להיות ליכודניק מזרחי, 12/03/09 21:24

    קצב הנואף שכח לחבוש לראשו את כיפת המגן הדתית לעברינים.וכנראה זו הסיבה שמוחו הלקוי בגד בו שוב. ושקע בדיברי טמטום.

  • 78.

    סיכום דבריו: אני מסכן תעזרו לי...אני סבא...רק זינתי בלי רשות (ל''ת)

    הצדיק , 12/03/09 21:24

  • 77.

    אשם! (ל''ת)

    סוף הדרך, 12/03/09 21:24

  • 76.

    התיקשורת היא כלי של הנשים ולמען נשים!

    זה המצב!, 12/03/09 21:23

    התיקשורת היא כלי של הנשים ולמען נשים!

    ההוכחה:

    אין שום כלי תקשורת, שמאפשר לשמוע את הנאום של קצב במלואו!

  • 75.

    בכל מקרה כולם מודים שצריך חקירה על התנהלות מזוז במקרה זה (ל''ת)

    היועצת , 12/03/09 21:22

    • אני לא מודה. אז צריך לחקור גם אותי ? (ל''ת)

      ל''יועצת'' מטעם, 12/03/09 21:24

  • 74.

    העתונאי ירושלמי ממעריב ,הוא חתיכת מלוכלך,קצב זכאי

    תלם אהרון גבעתיים, 12/03/09 21:18

    הנשיא קצב צודק ב100% התעללו בו שפכו את דמו הגברות א מבית הנשיא וא ממשרד התירות הן בסך הכל שתי זונות אשר קיבלו אתנן בכדי לצאת נגד הנשיא קצב !!!!! בושה וחרפה.

  • 73.

    חולה רוח הדורש אישפוז בכפייה בדחיפות

    ליכודניק אשכנזי מבויש, 12/03/09 21:17

    אוי למדינת ישראל שאזרח מספר אחד בעבר ניראה ונשמע כמו מי שברח ממוסד סגור..תארו לכם לרגע אם מני מזוז היה אשכנזי...מה היה חולה נפש זה עוד אומר ?

    • במה האשכנזיות שלך קשורה לעניין??

      דודדדדדדדדדדדד , 12/03/09 22:13

      תפסיקו לדחוף את העדה שלכם לכל מקום זה לא רלוונטי זה פאסה זה משעמם זה מביש

  • 72.

    הקשבתי. הבנאדם פשוט מסלף את המציאות ברמה שמצביעה כי ישר - הוא לא (ל''ת)

    עיתונאיחוקר, 12/03/09 21:16

  • 71.

    נאום הזוי לחלוטין, כל העיתונאים ביישו את מקצועם

    חכם מימון, 12/03/09 21:15

    על קצב אין מה להוסיף מלבד שהנאום ''המבטיח'' היה מיחזור של הנאום הקודם,
    העיתונאים ביזו את מקצועם בכך שבכלל הלכו למסיבת עיתונאים של חשוד באונס לפני הגשת כתב אישום,
    דבר שני שלא עזבו מיד את האולם כאשר רינו צרור ושלום ירושלמי הוצאו מהאולם,
    בושו לכם העיתונאים

  • 70.

    טענת קצב לפיה הוא הסכים לנבצרות בכדי לשמור על הכבוד של מזוז=בדיחת השנה (ל''ת)

    מורדו , 12/03/09 21:15

  • 69.

    רינו צרור וירושלמי מוכיחים כמה העיתונאים היהודים הם תת רמה(ואני לא בע

    טל, 12/03/09 21:14

    אני בכלל לא בעד קצב ואין לי מושג אשם או לא והאמת זה לא מעניין אותי כ''כ אבל ראיתי את מסיבת העיתונאים ואני רוצה להבין את רינו וירושלמי שהם כותבים על מישהו יש לו זכות תגובה? האם אוסרים עליהם לדבר על מישהו כי למישהו הזה לא נתנו להגיב? הם יכולים לרשום את מה שהם רוצים ומתי שהם רוצים אז אני לא חושב שהם היו צריכים להציב תנאים לקצב הם יתנהגו בצורה מכוערת שמסמלת את העיתונאים הישראלים וחבל. אם אני טועה תקנו אותי זאת דעתי.....

  • 68.

    תנו לנו להחליט, תנו להאזין לנאום המלא

    קול קורא במדבר, 12/03/09 21:13

    אחד מהראיונות המרתקים שזכיתי לראות לצערי כל כך עצוב שאתם לא יכולים להתאפק. אף לא כלי תקשורת אחד נתן לשמוע את הראיון עד תום. ואי אפשר לטעון לבעיה ברייטינג או בלוח שידורים. אף אחד לבד מקצב והמתלוננות ככל הנראה לא יודע את האמת ואני לא מתיימר לדעת אם הוא אשם או לא. אבל אם רק נניח שקימת אפשרות תאורתית לתלונת שוא (כפי שכנראה קרה עם א הראשונה) הרי שאי אפשר לברוח מתחושה קשה שאין איך להתגונן באמת מפני מעשה שכזה. אני לא מצליח להבין איך מגבילים את הכוח שניתן בצדק לנשים שעל מנת שיוכלו להגן על עצמן מפני עברות מין. בעולם מציאותיניצול לרעה ע''י נשים שאינן קורבן מתבקש ועשוי לשמש מנוף למניעת פיטורין הטבות וכו' מי רוצה לנסות להוכיח חפות כשממילא בדרך אתה עשוי לאבד משפחה חברים ומה לא? איך אפשר בכלל להוכיח חפות? איך נוכל להסתכל העיניים לאיש אם יזוכה?
    אני לא מקנא בשופטים ליצתרכו להכריע

  • 67.

    איימו עלי שאם לא אסכים הם יגישו נגדי כתב אישום חריף, לא הייתה לי ברירה

    Monty , 12/03/09 21:11

    The butcher has just pleaded guilty by saying:

    איימו עלי שאם לא אסכים הם יגישו נגדי כתב אישום חריף, לא הייתה לי ברירה

    And all the rest is just bla bla...
    Katsav was exposed to an ugly investigation and he deserves it and much worse.

  • 66.

    בושת העיתונאים

    שחר ליפשיץ, 12/03/09 21:11

    סותמים לקולגות שלהם את הפה, מוציאים אותם מהאולם והם נשארים וממשיכים להעביר את דבריו של האיש הזה

  • 65.

    הוא לא היחיד, מטרידים נמאסתם!!!

    sigushi, 12/03/09 21:08

    הגיע הזמן שכל המטרידים הנפוחים יתחילו לפחד ויתנו לנשים לעבוד בשקט!כפי שבזמן ההטרדה הם מרגישים בטוחים בכוחם גם לאחר חשיפתם תגובתם תמיד כוחנית ושקרית!

  • 64.

    קצב צריך לשטוף את פיו לפני שהוא מעלה על דל שפתיו את השם:מני מזוז (ל''ת)

    מורדו , 12/03/09 21:06

  • 63.

    כל העיתונאים היו צריכים לעזוב יחד עם רינו צור ושלום ירושלמי

    מורדו , 12/03/09 21:03

    דבר כזה, כמו סילוק עיתונאים, לא יתכן בשום מדינה דמוקרטית וחבל שיתר העיתונאים שהיו באולם לא עזבו אותו כאשר עיתונאי מעריב סולקו מן האולם.

    • הם עזבו אחד אחד,התחילו לפהק מדברי ההבל והשקרים!! (ל''ת)

      עתונאית שעזבה, 12/03/09 22:38

  • 62.

    קצב קשקשן שסבור כנראה שכל עם ישראל מטומטם שיאמין לכל דברי בלה שלו

    מורדו , 12/03/09 21:00

    אליבא דקצב כולם, היועמ"ש-הפרקליטות-המשטרה, הם שקרנים ועבריינים שרודפים אחרי שה תמים כמוהו סתם כך. הוא לא הסביר הכיצד 9 נשים שונות מגילאים שונים אמרו עליו דברים איומים ובכלל הפעם הוא חזר על אותם דברים שאמר בבית הנשיא לפני כשנתיים במופע האימים שלו אז.

    • רק חצי מעם ישראל מאמינים לו.אני די בטוח שהחצי היותר שפוי יודע לקחת (ל''ת)

      את הדברים בפרופורציה כקישקוש מטרחן, 13/03/09 05:44

  • 61.

    זהו כולם ברחו, ומה על זכות הציבור לדעת ? (ל''ת)

    שפתי כהן , 12/03/09 20:57

    • בבית משפט...יש כתב אישום חביבי (ל''ת)

      הצדיק , 12/03/09 21:06

      • בבית המשפט יהיו דלתיים סגורות ועדות מזוז בעליון חסויה זה מספיק לך אהבל (ל''ת)

        שפתי כהן , 12/03/09 21:41

  • 60.

    רינו צרור לא צדק - יש זכות לקצב להגיב לכתבות

    יופיטר יופיטר, 12/03/09 20:56

    קצב לא הפריע לירושלמי לכתוב ככל העולה על דעתו -

    • יבבת הקוזק הנגזל חנקה את גרוני.

      איטה מאילת, 12/03/09 21:55

      הרי הנאשם קצב ניסה להביא לפיטוריו של ירושלמי ממעריב.
      הרי ירושלמי כתב שכבר לפני שנים שמע על הטענות נגד קצב.

      • איטה - א תעיד על הזמן שהיה שר התירות לפני כ-10 שנים - את לא חושבת

        יופיטר יופיטר , 14/03/09 16:08

        שזה מספיק זמן בשביל ירושלמי לכתוב כתבות? לגלות את האמת? - למה שתק 10 שנים - גם אותו אנסו?

  • 59.

    גל"צ הבינו את הרמז והחליטו להצטרף ללינץ' סופית. (ל''ת)

    שפתי כהן , 12/03/09 20:55

  • 58.

    שוב גל"צ מפריעים לו. (ל''ת)

    שפתי כהן , 12/03/09 20:54

  • 57.

    גל"צ חזרו לשדר. (ל''ת)

    שפתי כהן , 12/03/09 20:54

  • 56.

    לעתון מעריב

    צפוני, 12/03/09 20:53

    אם מחר לא יפרסמו את כל דבריו , כ ל הנאום של הנשיא לשעבר קצב --אני מבטל את המנוי שלי לעיתון. מלה של צפוני.

  • 55.

    זהו נגמרה לי התשקורת, גם בגל"צ סתמו את פיו, אולי אל ג'זירה משדר ? (ל''ת)

    שפתי כהן , 12/03/09 20:53

    • גם מאל-ג'זירה יורידו אותו..

      נבלה סרוחה, 12/03/09 21:10

      לא יתנו לו לפתוח את הפה על המדינת חרטה והכאילו שלטון חוק שיש פה.

      ועוד שלום ירושלמי, האפס המושפל הופך את עצמו לאישיו של הדבר.

      ראבאק ערס על המדינה הזאת.

      • הגדרת את שמך בצורה המדוייקת!!! (ל''ת)

        צבוע, 12/03/09 23:58

  • 54.

    לפני מסיבת העיתונאים עוד נתתי לקצב את חזקת החפות מפשע

    קצב לכלא, 12/03/09 20:52

    עכשיו כבר אין לי שום צל של ספק שהוא אנס מתועב ושפל

    • What did you learn from his

      Y., 12/03/09 21:59

      I am wondering , what did you learn from his speach that change your mind. You are a good example of brain watch of the media and the media. Imagine one day some body will claim that you are murder without any place to deffence yourself.For the honesty give to to judge to make the decision if the Katshab is guilty or not. this is the basic of any democracy

      • Why using English

        שמואל אביתר , 12/03/09 23:06

        Judging your one cannot but come to the conclusion that savant you are not, and certainly your vast knowledge covers not the English tongue
        too many bloody flaws.

  • 53.

    רינו צרור לא צדק - העיתונאים כותבים את דעתם - וזכותו של קצב להתיחס (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 12/03/09 20:50

  • 52.

    הנשיא לשעבר קצב צודק. אחרי מקרה חיים רמון, כל מה שיגידו על מזוז - נכון (ל''ת)

    ישושום ציה , 12/03/09 20:50

  • 51.

    אני לא מעריך את קצב,אבל [!] קצב צודק.לכל בעל מוסר:העוול שקוף. (ל''ת)

    אבסורד המלך, 12/03/09 20:49

    • One more troll for the scroll,

      Monty , 12/03/09 21:21

      I see no less then 10 new nick names commenting on nrg... all which happen to have a great concern for the butcher....

      Hopeless media campaign, if its the butcher himself... do not worry they would provide you internet connection in jail too.

  • 50.

    הגיעו מים עד נפש

    יגאל, 12/03/09 20:48

    כבוד הנשיא לשעבר,
    עם כל הכבוד הראוי למעמדך, בתור אזרח, אשר שירת למען המולדת, כאשר ביקשה אותי לפעול, כך גם עליך להבין כי אין בך עוד צורך.
    העם מאס בתגובותיך הזדוניות המחבלות בהליך הדמוקרטי התקין.
    התנשאותך כלפי מערכת המשפט של מדינת ישראל, היא לא יותר מאשר התמרדות של ילד כלפי הוריו. הואשמת ואף נבצרת מתפקידך כאזרח מספר 1 של המדינה, אך אין זה אומר כי עליך להשיב באש ולהפוך לאוייבה.
    אמנם קודמך לתפקיד, לא ידע גם הוא לנצור את לשונו כאשר חרג מגבולות הטאקט, אך הוא ידע לא לתקוף כאשר עליו להיכנע. בכך אתה מכתים שושלת ארוכה של אישים גדולים אשר ניתן לכך הכבוד לעמוד בצילם. אני נכלם בשמך ואומר כי הינך לא יותר מרבב עפר לרגליהם.

  • 49.

    בגלי צה"ל החליטו לתת לו לדבר רוצו לשם. (ל''ת)

    שפתי כהן , 12/03/09 20:46

    • ''שפתי כהן'' - דוס דוחה שכמוך, שקרן, אתה קרוב של משה כזב? (ל''ת)

      דוס אחר, לא כמוך, 12/03/09 21:47

      • אומנם אני לא אוכל חזיר בשבת, אבל אני מחלל שבת וחילוני מושלם. (ל''ת)

        שפתי כהן , 14/03/09 19:44

  • 48.

    רצינו לשמוע את קצב - והתקשורת סתמה לו את הפה.

    צפוני, 12/03/09 20:45

    אני מתחיל להאמין לקצב.
    העתונאים וכל התקשורת הרדיו והטלויזיה הוריחדו את השידור. ב ו ש ה !!!

    יותר חשוב '' האח הגדול '' ?

    עשו לו היום לינץ' ציבורי.

    • סתמו לו את הפה? שעה שלמה נתנו לו להעליב את האינטליגנציה של כולם (ל''ת)

      בהשתלחויות המופרכות והמגוחכות שלו, 12/03/09 22:55

  • 47.

    מדהים איך התקשורת מתגייסת כנגדו!

    asy , 12/03/09 20:44

    ממש מרגיש כאילו החליטו להאשים את הנשיא ועושים הכל כדי לתלותו!

    אני מאמין למשה קצב לא בגלל צדקתו, אינני מכיר אותו ואינני מתיימר לפסוק- אך יש משהו ברור לחלוטין- התקשורת תופסת צד ותפסה צד מלכתחילה!

    זה מסוכן!!!

    • לא מתגייסת, פשוט לא מאמינה לו וזו זכותם... (ל''ת)

      הצדיק , 12/03/09 20:47

      • העיתונות שפטה את קצב - לא חיכתה לבית המשפט (ל''ת)

        יופיטר יופיטר, 12/03/09 21:04

    • זה קורה לאורך כל השנים מאז תחילת הפרשה - (ל''ת)

      יופיטר יופיטר, 12/03/09 21:03

  • 46.

    קצב, העם איתך! (ל''ת)

    asy , 12/03/09 20:41

    • העם שלך איתו, אנחנו העם השני ממש לאאאא (ל''ת)

      הצדיק , 12/03/09 20:43

      • צידקיהו - מאיזה עם אני? יה חתיכת עני ברוח (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 13/03/09 12:05

    • אני לא איתו אז אל תגיד העם! מה היית עושה אם זאת

      נוי אלון , 12/03/09 20:50

      הייתה אמא שלך אה? שהבנזונה שמאיים כך על כל המדינה היה שם עליה ידיים ומאיים עליה?

    • איזה עם איתו? החלק של המושחתים, השקרנים, המטרידים מינית? (ל''ת)

      המסוממים מהשררה?, 12/03/09 22:54

  • 45.

    בדבר אחד הוא צודק-התקשורת כבר החליטה שהוא אשם

    1984, 12/03/09 20:40

    כי זה פמיניסטי ותקין-פוליטית, ואף אחד מ''אמיצי התקשורת'' לא העז לשבור את השורות.

  • 44.

    אורי יואלי

    נני יואלי, 12/03/09 20:40

    אני יודע הכל מבפנים קצב ואבא שלי שנייהם עבריני מין

  • 43.

    עכשיו הבנתי, הוא מנסה לצאת מהתיק על רקע אי שפיות. (ל''ת)

    אחמד, 12/03/09 20:37

  • 42.

    שכולם יבינו איפה אנחנו חיים:

    זכאי בן זכאי., 12/03/09 20:37

    למזוז והחבורה יש במה שבועית בפגוש את העיתונות ובכל תוכנית אקטואליה, ואת המסיבת עיתונאים המסכנה הזאת קוטעים בלי סוף.

    פרקליטות+משטרה+תקשורת= גזר דין ציבורי. חייבים לנפץ את המשולש הזה!!

  • 41.

    זהו השתיקו את הנשיא קצב, יש למי שהוא עיצה היכן עוד לא סתמו את פיו ?

    שפתי כהן , 12/03/09 20:36

    אני רוצה לשמוע את קצב.
    את כל האחרים שמעתי עד שהקאתי.

    • מתי ישתיקו אותך?? (ל''ת)

      נגעלת מקצב העילג, 12/03/09 20:44

    • לא מפריעים לו, פשוט נמאס להשמיע אותו...

      הצדיק , 12/03/09 20:45

      אבל יש לו שם איזה 10 בני משפחה ועוד 22 תושבי קרית מלאכי שבולעים כל מילה.. אז מה הבעיה??????..

    • What? A rapist on national TV? Radio? You joking? (ל''ת)

      Monty , 12/03/09 21:16

  • 40.

    ארגון הנשים רוצה את ראשו של קצב=בככר העיר=פחות מזה הן לא יסתפקו=נקמניו

    נ.כהן זה לא קשה להעליל=בדיוק כמו שעשו לשרה נתניהו, 12/03/09 20:36

    קצב סומן מרגע שנבחר להיות נשיא=הוא לא היה מקובל עליהם ומרגע זה התחילו לרקום נגדו כל מיני סיפורים.

  • 39.

    הרגע גלי צה"ל הצטרפו להשתקת הנשיא קצב ואין לי פתרון נוסף.

    שפתי כהן , 12/03/09 20:34

    המלכודת הושלמה.

  • 38.

    תוהה אני

    יוסריאן, 12/03/09 20:33

    אם היה פונה אליו אזרח פשוט,
    בתקופה שכיהן כנשיא,
    ומתלונן על איפה ואיפה
    או על טעות במערכת המשפט,
    האם היה כב' הנשיא דאז קצב,
    מסייע לאזרח הפשוט ?

  • 37.

    רשת ב' ברדיו הצטרפו הרגע להפרעה לקצב., עיברו לגלי צה"ל. (ל''ת)

    שפתי כהן , 12/03/09 20:33

  • 36.

    יתכן שקצב נקי אך קיים תמיד חשש שלא יצליח.צריך

    יעקב, 12/03/09 20:30

    להיות טיפש כדי לחזור בו מעיסקת טעון כה נוחה שהובאה לפניו.עורכי הדין שלו היו
    לעמוד על רגליהם האחוריות ולמנוע את חזרתו מעיסקת הטיעון.

  • 35.

    ברדיו ברשת ב' לא מפריעים לנשיא קצב לדבר. (ל''ת)

    שפתי כהן , 12/03/09 20:29

    • הנשיא לשעבר. אנס שיא כיום (ל''ת)

      נ.פ., 12/03/09 20:46

  • 34.

    באופן מתוזמר, על ערוצי הטלביזיה התחילו לדבר כדי שלא נשמע את הנשיא קצב. (ל''ת)

    שפתי כהן , 12/03/09 20:28

    • הוא חוזר על עצמו אז די...

      הצדיק , 12/03/09 20:35

      את הטענות שלו ואי הדיוקים הרבים כמו ניצול ציני של מסיבת העיתונאים החד צדדית לא צריכה לחייב את התקשורת לשתף פעולה...

      • אתה לא רק צדיק, גם נביא ואתה יודע מה הוא יגיד בהמשך ? (ל''ת)

        שפתי כהן , 12/03/09 20:44

    • משה כזב: עבריין מין וטיפש מוחלט! (ל''ת)

      מבקר המדינה 1 , 12/03/09 22:00

  • 33.

    הרצחת וגם ירשת...

    ענת, 12/03/09 20:26

    אתה פשוט אדם מגעיל....
    אתה בחרת לא להסכים לעסקת טיעון.כולם ידעו על מעלליך שנים רבות, והנה הסיפור יצא החוצה ובמקום לומר טעיתי...ולהתנצל.אתה מכחפיש את כולם..המתלוננות..התקשורת..הפולטיקאים..
    הפרקליטות..טוב שלא את גילה...
    לך הבייתה תאמר תודה שאתה לא בכלא עד המשפט כמו כל אזרח רגיל..ובטח עם ההטבות שלא מגיעות לך..אין לי מילה אחרת חוץ מחלאת אדם.
    עדיף היה שתשתוק...היחצ''נים עושים עבודה גרועה, כי עם ישראל שונא אותך.

  • 32.

    שיוויון בפני החוק=מעצר עד תום ההליכים לא במה לקרקס (ל''ת)

    נ.פ. , 12/03/09 20:23

  • 31.

    כל הכבוד לרינו !!!

    עם ישראל, 12/03/09 20:20

    רינו אנחנו גאים בך
    עם ישראל איתך

    • מסכימה איתך. כל הכבוד לרינו צרור, לשלום ירושלמי, למני מזוז (ל''ת)

      לכל מי שלצד האמת ושלטון החוק!, 12/03/09 22:53

  • 30.

    די נמאס מהסמרטוט הזה שנקרא קצב לך תירכב בכלא אנס חלאה

    frhapyha , 12/03/09 20:19

    ורק בכלא מקווה שאנסים יבצעו בך את זממם....

  • 29.

    כל מילה מיותרת , אין כנחתום הזה מלהעיד על עיסתו.... (ל''ת)

    mraric , 12/03/09 20:17

  • 28.

    קצב זכאי או אשם הוא אדם פתתי שלא הביט במראה מזה שנים (ל''ת)

    אהוד, 12/03/09 20:13

  • 27.

    למה באמת העיתונות שרצה לבגצ על כל צו איסור פירסום,לא הלכה לבגצ

    ITZIK73 , 12/03/09 20:12

    לחשוף את המסמכים של מזוז,ששם הוא אומר דברים שיכולים לעזור לקצב??

    • קצב בונה על זה שאתה לא מכיר את החוק - גם הוא יכול לבקש הסרת צו איסור

      א, 12/03/09 21:51

      פרסום
      למה הוא לא עשה זאת??? זאת השאלה היותר מעניינת.... (או אולי ברורה מאליה)

  • 26.

    קצב חייב להיכנס לתכנית גמילה ממעשים מגונים ואונס-דחוף-ממש מחליא....... (ל''ת)

    prague , 12/03/09 20:10

    • מחליא ומפחיד - שלא עומדת לאדם חזקת החפות - (ל''ת)

      יופיטר יופיטר, 12/03/09 20:59

  • 25.

    3 שנים נמשך הקרקס ומי יודע כמה עוד ימשך.

    aReminder , 12/03/09 20:00

    אם היה מדובר באזרח מן המניין, סביר להניח שהוא היה בכלא כבר אחרי 3 ימים, בין אם הוא אשם ובין אם לא.

    • הוא ממשיך להשפיל את עצמו ואת משפחתו- פאטתי בדרך ההתנהלות שלו.......... (ל''ת)

      prague , 12/03/09 20:13

  • 24.

    אני מאמין לקצב..''כנופיית שלטון החוק'' ידועה בכך שהיא מסמנת מטרות וזהו

    אחד, 12/03/09 20:00

    יהיה טוב

  • 23.

    לא מאמין למילה אחת של ''כבוד'' אנסי... (ל''ת)

    זיקו, 12/03/09 19:59

  • 22.

    להזכירך מר קצב מזוז לא עומד למשפט על אונס.

    קפרוביץ זאב , 12/03/09 19:59

    מי שחצה את כל הקוים האדומים זה אך ורק אתה.
    התנהגת כנשיא של רפובליקת בננות, התנהגת כבריון ברוטלי עם אותן נשים שהיו כפופות לך.
    לא רק אתה צריך לעמוד לדין אלא גם אלה שידעו
    על מעשיך ושתקו.

    • קצב מכין לעצמו את חבל התלייה במו ידיו-הוא האשם ולא אף אחד אחר......... (ל''ת)

      prague , 12/03/09 20:12

  • 21.

    לראות ולשמע את הזבל הזה ולא להאמין שהוא היה נשיא

    שאול, 12/03/09 19:59

    איזה חלאה. הבושה של כולנו בגלל הזבל הזה. גועל!!!!!

  • 20.

    קצב זכאי אף בחורה שנאנסה לא תילך לסחוט כסף מאדם

    כהנא צדק , 12/03/09 19:57

    בחורה שנאנסת לא מסוגלת לראות יותר את האדם שאנס אותה אז איך בחורה באה אחרי שהוא אנס אותה ומבקשת 220000$ אם הוא באמת היה אונס אותה היא לא הייתה יכולה להתקרב אליו די כבר הרגו אותו התקשורת פשוט מחסלת אנשים

    • אתה פשוט גבר ומטומטם.. (ל''ת)

      ענת, 12/03/09 20:27

    • יש עוד כמה מתלוננות חוץ מא' מה שמעיד על השיטה (ל''ת)

      רוני, 12/03/09 20:31

  • 19.

    וזה היה נשיא ישראל????!!! (ל''ת)

    נחום, 12/03/09 19:54

    • מצמרר הא? תת רמה של בן אדם (ל''ת)

      בושה לכולנו, 12/03/09 22:24

  • 18.

    קצב חבל שאתם לא רשום לאתר הכרויות

    עמית_ש , 12/03/09 19:53

    נראה באמת חסר לך קצת אהבה.

    אם אתם רוצים למצוא אהבה:
    http://find-love-il.blogspot.com/

  • 17.

    מר קצב, רובינו לא אידיוטים מושלמים. הנסיון שלך ל

    קצת היגיון לא יזיק, 12/03/09 19:52

    הניסיון שלך להוציא את המשפט החוצה מכותלי בית המשפט ממש פתטי. אני מנסה להקשיב לדבריך בטלוויזיה ולא יכול להתגבר על הגועל - אתה באמת חושב שרובינו מתיימר להכריע בתוך כל מבול הפרטים שאתה שופך עלינו? מכל המבול הזה אתה משיג רק את ההיפך - ההיגיון הפשוט אומר שאילו היה צדק בדבריך, היית טוען אותם בבית-המשפט. כנראה שאתה ועורכי הדין היקרים שלך מבינים שבתוך בית-המשפט אין לך סיכוי, ולכן אתם עושים ניסיון אחרון למנוע את הבאת עניינך לבית-המשפט.
    אני מקווה ומאמין שהטקטיקה הזאת, דינה להיכשל.
    אולי אנחנו עדיין לא מי שהיינו רוצים להיות, אבל זימבבואה אנחנו לא.

  • 16.

    קצב חתיכת שקרן נאלח. פוליגרף לא משקר.

    אורן האתאיסט , 12/03/09 19:48

    ההשתלחות של קצב ברשויות החוק היא פשע בפני עצמו!

    • קרית מלאכי

      קצב, 12/03/09 19:56

      האם גברת א עברה את הפוליאגרף ? לידיעתך היא ניכשלה ישנן הרבה סטירות בעדותה. אינני חסיד של קצב. מצידי שיעשה שמיניות באויר. אבל לדעתי גברת א היא שקרנית בזויה סחטנית עלובה..מדוע לא היתלוננת תיכף אחר האונס כביכול.. מדוע ניסית לסחוט את את האנס כביכול.. יש שמות לנשים כמוך...המבין יבין

    • בלי קשר לקצב, בזה אתה טועה!

      חשוך ימי בינימי, 12/03/09 21:06

      על פי החוק אף אדם, גם לא נאשם, חייב להסכים להיחקר בפוליגרף, ועל פי החוק ממצאי החקירה בפוליגרף אינם קבילים כראיה בבית המשפט, כיון שהפוליגרף הוכח ככלי מאוד לא אמין לחשיפת האמת.

      ועוד משהו, יש לכל אדם זכות לטעון לחפותו, וכך גם לקצב. אם הוא סבור שנעשה לו עוול ושהוא נרדף, יש לו זכות מלאה לומר זאת ולכל אדם הזכות להחליט למי הוא מאמין.

      מעניין שדווקא מי שמזדהה באינטרנט כ''אתאיסט'' מתגלה כפונדמנטליסט גמור ביחס לחובת האמונה לכל מילה של קדושי כנסיית הפרקליטות...

      (אני עצמי די ''אגנוסטי'' בעניין קצב, למרות שאני כופר באלילי הפרקליטות ושיקוצי בתי המשפח...).

      • נחון מאד (ל''ת)

        אסתר, 13/03/09 07:23

  • 15.

    שעה שלמה ???קצב תתמצת לחצי דקה

    זמומ, 12/03/09 19:47

    מודה אני
    אני אשם
    (מי ירצה להפליל אותו???)

  • 14.

    גם אם היה סיכוי שהכול שקרים של פושעות

    davidfi1 , 12/03/09 19:47

    שמנסות לסחוט כסף
    אין במדינת ישראל שופט אחד צדיק - שיזכה את קצב.
    לא בגלל שהשופט יחשוב שקצב אשם או זכאי
    רק בגלל שאין שופט עם אופי ויושר שלא יבזה את המערכת שהוא נציג שלה.

    האג'נדה הפמיניסטית יותר חשובה מהאמת.

    עצוב
    דודו.

    • הכללות והכפשות על ציבור שלם מבזות את הכותב (ל''ת)

      אהוד, 12/03/09 20:15

    • גם אני חושבת כך - ברור שקצב כבר נשפט בככר העיר על גבי התיקשורת (ל''ת)

      יופיטר יופיטר, 12/03/09 21:06

      • לי זה לא נראה כמו אונס

        אבי, 12/03/09 21:54

        אלא יותר שוחד מיני של מי שצפו לקידום או יחס טוב יותר.
        באונס צריך להוכיח שהקורבן ניסתה להתנגד או הפגינה חוסר הסכמה. המכתבים שהן כתבו לו מראים יחס אחר.

    • מסכימה

      אסתר, 13/03/09 07:19

      אתה צרדק עם כל מילה.

      • אונס תוך הפעלת כוח פיזי - לא היה - והמתלוננת - היתה צריכה להתנגד

        יופיטר יופיטר , 13/03/09 21:21

        לדרישותיו אם היו - צריך ללמוד מזה - מוטב להפסיד ג'וב - בגיל צעיר - מאשר להתלונן על אונס לאחר 10 שנים -

  • 13.

    אם אתה צח כשלג תוכיח בבימ"ש אחרת תקבל עסקת טיעון. מספיק עם הקרקס (ל''ת)

    נ.פ. , 12/03/09 19:46

  • 12.

    throw him out the ANAS,ANAS (ל''ת)

    lior, 12/03/09 19:44

  • 11.

    ''חצה כל קו אדום''

    Yossi, 12/03/09 19:43

    הפוסל במומו פוסל

  • 10.

    למה הוא אגר את כל הראיות לסחיטה, המתנות מהעובדות והבקשות לשוב לעבודה

    נ.פ. , 12/03/09 19:41

    מי שומר את כל השמטעס האלו אם הוא לא יודע שהם יעזרו לו לחפות על מעשה נורא שעשה?

  • 9.

    הרי אם היו באמת הוכחות רציניות נגד

    סמי, 12/03/09 19:41

    אישיות כה בכירה,נראה לכם שמזוזי היה מנסה ללכת על עסקת טיעון עלובה?זה לא סתם עוד אדם-זה נשיא המדינה לשעבר!אם היו נגדו ראיות היו הולכים מלכתחילה למשפט.כל הסיפור הוא עורבא פרח.משפטנים בכירים מאוד בפרקליטות אומרים שיש פה 0% סיכוי לפרקליטות.מפה ועד לטעון שאדם אנס-הדרך ארוכה מאודדדדד

  • 8.

    אני גאה במנהיגים שלי: חברי הכנסת הערבים...... כי

    רבי גאה, 12/03/09 19:41

    חברי הכנסת הערבים הם אנשים עם עקרונות ואף אחד מהם לא עבר ממפלגה למפלגה תמורת כסא-כסף.
    (ראו פרס, דליה איציק, רמון...דוד לוי).

    וכי הם הורשעו בגניבה...(הירשנזון, דרעי, אולמרט...)

    וכי הם לא אנסו...(קצב, מרדכי, רמון)

    וכי הם הכי פעילים בכנסת...

    וכיוון שהם הכי משכילים.

    בקיצור: הם אור ליהודים

  • 7.

    כל בן אדם אחר שהיה נחשד באונס היה נעצר עד תום

    גיל, 12/03/09 19:38

    ההליכים.
    אז תפסיק לקשקש קצב. הסיבה היחידה שלא עצרו אותך היא כי היית נשיא.

  • 6.

    Scum of the earth (ל''ת)

    Yair, 12/03/09 19:36

    • ממש ככה. העובדה שאדם כזה היה נשיא מבזה את כולנו (ל''ת)

      פשוט לא יאומן, 12/03/09 22:23

  • 5.

    בית משפט חדש נפתח בקרית מלאכי...

    הצדיק , 12/03/09 19:36

    הנאשם באונס מנהל משפט חד צדדי בבית המשפט החדש בקרית מלאכי, הוא מציג את העובדות שלו, ללא אפשרות לחקירה נגדית ללא אפשרות לתת מענה לטענותיו, התקשורת אשמה בבמה ההזויה שהיא נותנת לנאשם באונס...

    • חוצפה של ''נובו-ריש''-פעם היו אליטות משרתות-כיום הן חושבות שכולם משרתיהן (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 12/03/09 19:40

    • וכאשר נכתבו עליו כל ההאשמות בעיתונים - היתה לו אפשרות להגיב? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר, 12/03/09 21:07

  • 4.

    איך מערכת אכיפת החוק יכולה לטעון לאשמתו של מי אמרה שאין ראיות נגדו?

    אלדו, 12/03/09 19:31

    קצת מסריח העניין לטעון בבית המשפט הגבוה לצדק שאין ראיות נגד הנשיא לשעבר קצב בעניין א ממשרד התיירות ואחרי שקצב לא הסכים לעיסקת טיעון פתאום מוצאים ראיות ?
    או שהפרקליטות ובהם היועמ''ש מזו שיקרו לבג''ץ א או שהם משקרים היום בעצם הגשת כתב האישום.
    בכל מקרה מערכת אכיפת החוק מושחתת מהיסוד , רק בגלל זה צריך להשאיר את פרידמן לניקוי אורוות .

    • צודק

      אסתר, 13/03/09 07:11

      מסכימה עם כל מילה

  • 3.

    רק מכונת אמת אתה לא רוצה לעבור לא כן ????

    אשרי, 12/03/09 19:30

    נראה אותך עובר מכונת אמת שה תמים !!!!!1

  • 2.

    גאה אך מושפל?ההיסטוריה תשפוט

    סכין הקצב, 12/03/09 19:25

    איכס איכס איכס
    כל מי שבא במגע איתך,ידע על מעלליך
    באיראן היו מטפלים בך אחרת, לא לשכה ,לא שומרי ראש ולא פנטזיות שאתה יכול לנקות את עצמךץ
    אתה הבושה של מדינת ישראל, האנס-אזרח מספר אחד של המדינה
    יש לנו פורעי חוק רבים בכנסת,כאילו שהורשעו וכאלו שיורשעו וכאלו שיצליחו בעזרת סוללה של עורכי דין לצאת מזה
    אני מאחלת לך להרקב בתוך המוגלה של עצמך

  • 1.

    אתה טוב וחמוד , אבל מר קצב , זה באמת לא יפה לאנוס... (ל''ת)

    moshon1 , 12/03/09 19:23

    • nice

      ii, 12/03/09 20:40

      nece talk back

    • הוא כבר מבין את זה . (ל''ת)

      דוד, 12/03/09 21:08