• 129.

    עזרו לילדה אולגה!

    saveolga , 13/03/09 16:54

    גולשים יקרים!

    אולגה בת ה- 9 תושבת אוקראינה זקוקה לעזרתכם!
    אולגה צריכה לעבור ניתוח להשתלת מוח עצם. המחיר להצלת חייה - 100 אלף יורו.
    תרומת מוח עצם מתאימה כבר נמצאה.

    לאתר של אולגה www.saveolga.tk
    למאמר ברוסית שפורסם בחסות ערוץ "ישראל פלוס" בפורטל החדשות ברוסית "זמן"
    http://www.zman.com/news/article.aspx?ArticleId=36491&CategoryId=17

  • 128.

    אתר nrg חסם תגובות אנשי הימין בכתבה של סקר ג'נבה? מעניין למה? קשה

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 12/03/09 21:06

    לשמוע את האמת??

  • 127.

    נתניהו כמו כל ראש ממשלה צריך להתכופף לאוליגרכיה ולאליטות במערכת המשפט (ל''ת)

    עצוב מאד, המרידורים ניצחו שוב, 12/03/09 18:56

  • 126.

    חבל, היחיד שבאמת עובד בממשלה !

    ramiezra , 12/03/09 17:15

    יש לאפשר לו לטפל בבעיה של בג"צ

    • נכון - נתניהו נכנע (ל''ת)

      אני, 12/03/09 18:41

  • 125.

    ברוך קרא והנגבי בערב עם טוגות חוגגים במסיבה אצל בינייש הלילה (ל''ת)

    רונן, 12/03/09 15:18

    • הם לא יזמינו את חיים? - מה יש פוטנציאל לנשיקה- לא?

      davidfi1 , 12/03/09 19:52

      גם חיימקה רוצה לבוא!
      תגידו לדורית שאני אמרתי שתזמין אותו.

  • 124.

    חובה לשים סוף לדיקטטורה השיפוטית

    אסיר ציון בציון, 12/03/09 15:16

    מדינת ישראל נמצאת בסכנה :
    שלוש שנים לאחר שהרכב מורחב של בג''צ פסק לטובת חוק האזרחות (הוראת שעה) בתוצאה של 6 כנגד 5 בהתנגדות של נשיא העליון דאז אהרון ברק, יקיים הרכב בג''צ דיון מחודש על אותה הוראת שעה, שמטרתה להקשות על איחוד משפחות של פלסטינים או ערבים מחוץ לישראל, בתוך ישראל, בנימוק הבטחוני.

    הדיון יתקיים ביום ראשון בהרכב של 7 שופטים: בייניש, פרוקצ'יה, ג'ובראן, אדמונד לוי, ריבלין, נאור, גרוניס. 4 מתוך 7 השופטים פסקו בעתירה הקודמת ב-2006 נגד פסילת החוק. אולם אז התבטא השופט אדמונד לוי שהצביע נגד ביטול הוראת השעה נגד הנימוק הביטחוני בו השתמשה המדינה. הדיון מתקיים לאחר שהרכב בג''צ החליט להוציא לפני מספר חודשים צו על תנאי ונענה לעתירת ארגוני שמאל לבקש הסבר מהמדינה למה היא אינה פוסלת את הוראת השעה הזו.

    את העתירה מגישים שוב ארגוני השמאל: האגודה לזכויות האזרח והמוקד להגנת הפרט וכן ח''כ לשעבר גלאון, ועמותת עדאללה. עדאלה הגישה ב-8 במרץ לבית המשפט העליון שלוש חוות דעת מטעם מומחים במשפט בינלאומי ומשפט חוקתי כנגד חוקתיות חוק האזרחות והכניסה לישראל (הוראה שעה), התשס''ג – 2003 האוסר על איחוד משפחות בין אזרחים ערבים לבין פלסטינים מהגדה ורצועת עזה ומכל אחת מהמדינות שלהלן: לבנון, סוריה, עיראק ואיראן.

    השופטת פרוקצ'יה שתמכה בביטול הוראת השעה הודתה כי ''בין שנת 1994 לשנת 2003 קיבלו 130 אלף פלשתינים שהתגוררו בארצות ערב וביו''ש מעמד כזה או אחר בישראל באמצעות נישואים עם ערבים ישראלים''.
    ידיעה זו שהופיעה מאת רן פרחי באתר אומדיה מ12.3.2009 מראה עד כמה יש סכנה בבג''צ.
    בית המשפט עלול להשפיע על גורלה של מדינת ישראל ועל הציונות כולה.

    • הסתיגות:

      השפוי האחרון , 12/03/09 16:54

      הרי בג"ץ פוסק בהתאם לחקיקה בכנסת והיא זו המחיבת אותו.משמע עד שלא יהיה חוק שעליו יהיה ניתן להסתמך,בג"ץ חייב לפסוק בהתאם לגבוי החוקי שמאחוריו.רוצה לומר שבמקום להתלהם ולצאת כנגד בג"ץ יואיל המתריע הנכבד לפעול במרכז מפלגתו הוא ולשכנע את נבחריו לחוקק חוק חדש.ועד אז שיבוא בטענות רק אל עצמו.
      הערה: קימת גם אפשרות שחוק שנחקק יעמוד בסתירה לחוקי היסוד,אז בג"ץ כן יכול להתערב (היו דברים מעולם).כאן אנו כבר מגיעים באמת לשורש הבעיה.כל זמן שאין השופטים ובמיוחד אנשי בג"ץ נבחרים ע"י הצבור,אכן סתירות כאלה יכולות להופיע ולהרתיח חלקים (לפעמים גדולים מאד) בתוך הציבור.מה הפלא? הרי לא הציבור בחר אותם כי אם מישהו מקורב לצלחת מלפני ארבע מאות שנה.אז מה לא ברור כאן?

      • טעות בידך

        אסיר ציון בציון, 12/03/09 19:11

        הרי הכנסת חוקקה את חוק האזרחות - ובג''צ בעקבות האקטיביזם השיפוטי שהנהיג אהרון ברק יכול לפסול חוקים של הכנסת בהתאם לפרשנותו. הבעיה שהפרשנות שלו היא לא חוקתית גרידא אלא פוליטית (והרי האדם הוא יצור פוליטי) ומייצגת אחוז קטן ביותר מן העם.
        מאחר והבג''צ לא נבחר ע''י העם או הכנסת (כמו באמריקה למשל) הדבר רק מקצין את המגמה וגורם לאי אמון של רוב העם בג''צ וזה הדבר שפוגע יותר מכל במעמדו של בית המשפט העליון.

        • מסכים עם כל מילה שלך

          השפוי האחרון , 15/03/09 06:01

          אך אנני רואה שום טעות בדברי.הרי התערבותו של בג"ץ בנושא גם היא נשענת על חקיקה כלשהי,כלומר אפשר בחקיקה נוספת בכנסת לחסום גם התערבות שנסמכת על פרשנות חוק כזה או אחר.כלומר לשים סיגים ברורים יותר ולסתום פרצות.

    • רבות מחשבות בלב 'פרימדונות ובלרינות'/עליזים/ ועצת השם היא תקום

      פצצה משמיים תיפול עליהם, 12/03/09 20:34

      יחרב ביתם!

  • 123.

    מה זה משנה פרידמן נאמן או מישהו אחר ממלה השופטים עושים כאן מה שהם רוצי (ל''ת)

    שרוליק , 12/03/09 14:09

  • 122.

    פששששששששש פרידמן ממש מפחיד את כולם חחחחחחחחח

    מה פרידמן יודע שאנחנו לא יודעים???????, 12/03/09 13:38

    כשפרידמן בשטח כל העכברים במתח חחחחחחחחחח

    • כשפרידמן בשטח..כל העכברים במתח! רודנות פיראטית מושחת

      כל העכברים' גונבים לנו את האוכל מה'מטבח' לכן...., 12/03/09 20:29

      אהרן נרק הוא נמנצח על תזמורת הכוח המשחית של כל הפרימדונות והבלרינות'
      עד שהציבור
      יהפוך לו את 'הבמה' ויזרוק עגבניות ובייצים רקובות היישר לפרצופן של ה'גברברים העליזים' כפרימדונות ובלרינות שפתחו

      בית בושת ''העליונים'

  • 121.

    פרידמן החייזר מסכן את מערכת המשפט הישראלית (ל''ת)

    כרוז -, 12/03/09 13:10

  • 120.

    טוב-אין איחוד לאומי, אין בית יהודי, אין פרידמן יש שיחות עם הפלסטינאים

    גג, 12/03/09 12:54

    ואולי אולי יש גם את מפלגת העבודה.

    ושוב אני אומר לימנים מצביעי ביבי בתור שמאלני, תודה חברה.

    תודה שהעלתם את השמאל שוב לשלטון.

    אני חוזר ואומר לכם מה שאמרו לכם לאורך כל הבחירות.
    ליברמן לא ימני.

  • 119.

    זה בסדר. שביבי ירחיק את המזרחים. כי הם פרמיטיבים וסתם דפוקים

    עמרם, 12/03/09 11:45

    את המזרחים צריכים בליכוד רק בקלפיות ולאחר מכן לכפרות.

    • עמרם אתה לא יהודי

      קירשנבויים , 12/03/09 16:33

      אני בטוח גם שאתה שמאלן הגזענות שלכם מופנית כלפי העם שלכם תחושות העליונות שלכם מחליאה אותי תתבייש לך אפס

  • 118.

    כן פרידמן לא פרידמן,יוצא מזרחי (ממזרח אירופה) נכנס שכנזי אחר (ל''ת)

    ביבי מרחיק תומכי הספרדים, 12/03/09 11:03

  • 117.

    ליברמן מתח'רפן ומלקק לחרדים. ומתקפל אצל נתניהו.

    benzi. a, 12/03/09 10:46

    ועד כה חשבנו שהוא מנהיג העומד על דרישותיו ובעל החלטות ברזל. מסתבר שהוא לא מנהיג הוא סתם אהבל וכנוע שרוצה רק להשיג את הכסא הפולטי שלו.

  • 116.

    הליכוד הפך למפלגת שינוי,מרחיק בוחרי המזרחיים, שרי ליכוד כולם (ל''ת)

    יוצאי מזרח אירופה (עלאק מיזרחיים), 12/03/09 10:22

  • 115.

    פרידמן הגיע כדי להכשיר את הדרך למפיה קוזה נוסטרה

    לכן הימין אוהב אותו, 12/03/09 10:10

    ימין =פשע מאורגן

  • 114.

    הציבור רוצה את פרידמן, ואם מרידור ילך הביתה הרווחנו עוד משהו על הדרך

    משפטן, 12/03/09 09:54

    ביבי אל תשתפן מול שני הנציגים (מרידור ובגין) של ''כנופיית שלטון החוק'' ומחתרת ''הכל שפיט''.

    • הציבור לא רוצה את פרידמן הינשוף (ל''ת)

      שיהיה ברור, 12/03/09 10:10

    • צודק 100% - די לדיקטטורת ''שלטון החוק'' (ל''ת)

      דוד, 12/03/09 16:07

  • 113.

    ------------------כל הימין רקוב-------------- (ל''ת)

    שימו לב, 12/03/09 09:30

  • 112.

    ליברמן אם תפסיד בעניין של פרידמן הפסדת אותי

    שרון, 12/03/09 09:03

    בעניין הזה אסור לוותר.
    רבים מבוחריך בחרו בך כתמיכתך בפרופ פרידמן.
    אל תיכשל

    • אל תקשקש. התמיכה שלו בפרידמן התחילה רק אחרי הבחירות במהלך המו''מ (ל''ת)

      תמצא תירוצים אחרים. יש עוד דברים שחשוב לעמוד עליהם, 12/03/09 09:32

  • 111.

    לכולם

    השפוי האחרון , 12/03/09 08:57

    אנני מבין מדוע כל פשלה מיוחסת מיד לשמאל.הרבה אנשים בשמאל משוכנעים שבג"ץ ובעיקר הפרקליטות הממינת את העירעורים לבג"ץ נגועים בשחיתות.דבר זה מסבך את כל מערכת המשפט ויוצר מצב הזוי בו הפרקליטות זוכה כמעט ב100% מהתיקים בהם היא צד.זו הסיבה לעיסקות טיעון מגוחכות,סחבת וכד'.לשיך זאת לשמאל זו שטות הגובלת בטירוף.
    כלומר ברגע שאתה משייך את הסתאבותו של בג"ץ לשמאלנות גרידא,\\אתה שומט את השטיח מתחת לרגלי טיעוניך אתה,ויהו צודקים אשר יהיו.
    פרידמן עם כל הכבוד איננו איזה קוסם בעל הוקוס פוקוס,הוא לכל היותר אנטי תיזה לתיזה שפשטה את הרגל.כאן צריך כבר סינתיזה-כלומר שינוי ומהפיכה מן היסוד-רק הפרדת רשויות מוחלטת,תוכל לאפשר לעם להיות סמוך ובטוח שאכן נציגיו הקרובים ללבו מנהלים את הענינים ולא רק ברשות השופטת.די כבר גם עם קואליציות סחטניות ומושחתות,סחבת בחקיקה ועיכוב ביצירת החוקה.
    תתעוררו.

    • Nothing in Israel is based on pure ideology

      HaMashkif , 12/03/09 09:45

      but you can't disprove the fact that the ideology of the ruling Legal Junta is on the Far Left.

      • באמת?

        השפוי האחרון , 12/03/09 16:38

        תחשוב לבד.החונטה השולטת גוזרת קופון מהמלחמה המתמשכת.יכול כבודו להגיד לי כיצד הימין ישנה תפיסה זו אם השלום לא נמצא אצלו בלכסיכון.רוצה לומר שהחונטה השולטת איננה ימין או שמאל,היא מעל לזה וניזונה מהקרב המתלהם בין הימין ןבין השמאל בין הפת"ח לבין החאמאס ובין הישראלים לפלסטינים.ממש כמו אותו רופא שיניים שמעודד בו זמנית את שני היריבים בקרב האגרופים....

        • There are many Juntas

          HaMashkif , 12/03/09 19:17

          and there are big financial powers behind the scene (Ehud Barak didn't make millions from lectures and some Israelis made good money from the Jericho casino, and so on) and yet, Ba”Gatz in its heart is Lefty, and “Arab rights” were more important for the High Court than Israel security. Besides, only the Lefty Junta is accustomed to say "I'm the State" as the High Judges are used to say. Even the style is the same. Ex Judge Cheshin now and Aa'ron after the Ma'ha'pach acted the same.

  • 110.

    הלוואי ופרידמן לא יהיה - איש מדון ופרימדונה מסוכנת... (ל''ת)

    avre10 , 12/03/09 08:51

    • אתה לא חיישין במקרה ?.. בטח איזה סמולי מסריח, שכנופיית החוק היא מעוזך (ל''ת)

      moshon1 , 12/03/09 08:55

      • מי זה המושון1 הימני המוגבלשכלית הזה (ל''ת)

        הסניטר, 12/03/09 09:28

  • 109.

    נאמם איננו ''מציאה , גדולה

    משפטן, 12/03/09 08:48

    תכונתו ה''טובה'' שיודע להסתנן ולהידבק למערכות שלטון. ויש לזה מחיר. חנפנות וחנפנות. הוא איש מתאים לדורית ביניש ויצחק ברק. הוא, לא יעשה שינויים.

    • למה סתם להגיד. זה לא נכון- לא סתם תפרו לו תיק בפעם הקודמת (ל''ת)

      הוא כן רצה לעשות שינויים ומצא את עצמו בבית משפט, 12/03/09 09:33

  • 108.

    המדינה לא בנויה רק על מישרד ושר אחד (ל''ת)

    פקק תנועה , 12/03/09 08:45

    • צריך לתת היזדמנות לדברים חדשים (ל''ת)

      פקק תנועה , 12/03/09 08:46

  • 107.

    ביביהו, אם תזיז את פרידמן, אתה נמחק מהמפה הפוליטית תוך שנה מהיום (ל''ת)

    moshon1 , 12/03/09 08:43

  • 106.

    ה"מאבק" למינוי פרידמן - הצגה לציבור

    ש. דהרי , 12/03/09 08:42

    דעתי, כמשפטן, הינה שהכרחי וחיוני ביותר לאפשר לשר, פרופ' פרידמן, להמשיך לכהן בתפקידו על מנת שימשיך ברפורמות החשובות מאד שהוא מתכוון לבצע במערכת המשפט.
    אבל כוחה של כנופיית "שלטון החוק" הינו כה רב ומוראה על הציבור ונבחריו, לרבות על ליברמן ונתניהו, הינו כה רב, עד כי אין לי ספק של ממש, שה"מאבק" על המשך כהונתו של פרופ' פרידמן אינו אלא הצגה וכי הוא לא ימשיך לכהן בתפקידו.
    כמה עצוב, כואב ומסתכל, שהשר המקצועי היחידי, אשר יש לו האומץ והתבונה להיאבק בכנופיית "שלטון החוק", לא ימשיך לכהן בתפקידו.

    • To the Jurist

      HaMashkif , 12/03/09 08:54

      You, the jurists, are as culpable as the politicians are for this shameful situation because you are inside the system and you know what’s going on. “The silence of the lambs”.

      • תתפלא, אבל אני מסכים איתך

        ש. דהרי , 12/03/09 09:09

        אני חושב שרבים מעורכי הדין, ובפרט העסקנים והפעילים בלשכת עורכי הדין, תומכים בכנופיית "שלטון החוק". זו עוד סיבה טובה להיות עצוב ומתוסכל.

        • אבל מי אם לא אתם חייבים באיזו דרך להיות נושאי הדגל ?..

          moshon1 , 12/03/09 09:18

          ..אם בארזים נפלה שלהבת ?...
          מה, באמת, אתם שרואים ומבינים את דבר העוולה לא מוצאים דרך לתקנה ?..
          למשל לצאת לתשקורת ?...
          מי כמוכם מכירים את הדרכים הפתלתלות שבאמצעותם ניתן לתקן את הדברים..
          ".. עם עיקש תתפתל " נאמר..
          אתם יודעים לעשות את זה הכי טוב, בחייך, זה לא פשוט , אבל , אנחנו פשוט משוועים לכך...
          תמצאו את הדרך, זה חייב לבוא מתוככם

          • אתה צריך לדעת

            ש. דהרי , 12/03/09 12:56

            שכנופיית "שלטון החוק" שולטת גם בלשכת עורכי הדין. עקוב אחר דברי ראש הלשכה ותבין. כל עו"ד, המתנגד לשלטון הכנופייה, מוצא מן הלשכה ומאבד את פרנסתו.

        • I can't "judge" you

          HaMashkif , 12/03/09 09:26

          (pun intended..) and “al tadun et chavercha ad she’higata limkomo” but a change comes not from the sheep that follow the herd but from individuals who have the guts and the vision. I know, easy said than done, etc., but if the hope is dead, the chance for the right people to get up and do something will die too. “Chazak ve’Ematz”.

          • ראה את תגובתי למושון

            ש. דהרי , 12/03/09 12:59

            ותראה מה עשו לעו"ד שמחה ניר, למשל (פרטים באתר קימקא)

    • ואת התשובה האחרונה יחליט הציבור שהוא הרוב.נראה מי חזק יותר?

      הציבור הוא הרוב 'הפיראט והבלרינות שלו הם המיעוט, 12/03/09 20:49

      מהפיכה אזרחית
      החלה
      וכשהמהפיכה האזרחית
      תפרוץ
      זה הסוף ל'הצגת השקר הפיראטית שבראשה 'אהרן ברק.
      הציבור ידיח את
      אהובת הפיראט.
      אהרן חושב שהא 'מנצח',הציבור יתלה את הדיקטטור על עמוד גבוה
      שפוזנר ובורק יצפו מאמריקה
      ויודיעו
      'We rest our case
      for the sake of Justice!
      In GOD we trust! THANKS GOD!

  • 105.

    בושה וחרפה

    אסיר ציון בציון, 12/03/09 08:39

    עבורי ביבי גמור - הכריז על כניעה מלאה לתיאוקרטיה הסמולנית.
    כזה דבר עוד לא נשמע - דניאל פרידמן, פרופ' למשפטים בעל שם בינלאומי וללא רבב מועף ממשרד המשפטים בלחץ ובאיומים מצד החונטה רק משום שהעז לחולל רפורמות במערכת רקובה ומושחתת זו. בתשקורת העוינת אין שום דיון על הרפורמות של פרידמן או על היעילות של המערכת המשפטית (אפילו הם יודו כי מערכת זו זקוקה לשינויים על היותה מסואבת) רק מתקפה אישית נגד פרידמן מצד התשקורת ומצד שופטים בלי בושה (מישאל חשין גודע הידיים) כאילו הוא אחרון העבריינים שבא למוטט את ''שלטון החוק''.
    צר לי להכריז זאת אך אין בישראל שלטון חוק- יש שלטון השופטים=דיקטטורה שיפוטית שחולל אהרון ברק ב1992 בשם ''אקטיביזם שיפוטי''.
    הבג''צ הינו גוף עריצי ללא הליכים מסודרים
    ''מורם מעם'', לא דמוקרטי (השלטון שם עובר בירושה) ובעיקר מנוגד לעם היהודי.
    הוא משרתם של אינטרסים זרים ונציגם של האליטה הסמולנית הליברלית בישראל.
    בג''צ הוא ה''מצדה'' של הסמול בארץ, זה ששומר על ההגמוניה והשלטון העריצי שלהם. לפיכך כל פגיעה בו רק תסייע להחזיר את השליטה לעם היהודי ותתרום לדמוקרטיה.

    • תודה לך, אחי אתה, אהבתי כל מילה, חובה לעשות תיקון בדבר הנוראי הזה (ל''ת)

      moshon1 , 12/03/09 08:50

    • שמאלנית ולא סמולנית (ל''ת)

      י.ש., 12/03/09 09:19

      • Efo ata chay?

        HaMashkif , 12/03/09 09:53

        Smol kotvim be-samech ki Smol ze Small - katan in English.

      • סמולנית לא שמאלנית..איך מסבירים ל'מרובע מה זה 'מעגל סגור' ?? (ל''ת)

        סמולנית לא שמאלנית, 12/03/09 20:21

    • Then please explain

      HaMashkif , 12/03/09 09:39

      How is it possible, that the Right, which won by 65-55, which is a respectful majority, yields to the power house of the Far Left and the leader of the Right is begging the Left to join him. Show me another Western democracy where something similar has happened. Nada! Why? Because Israel is not just “another” Western democracy, and “Someone” High above keeps reminding this to us by turning things in Israel upside down.

    • אסיר, לא נותנים לך עיתונים לקרוא? פרידמן לא עשה דבר לטיפול בסחבת.

      אסיר הדעות שלך, תתעורר למציאות, 12/03/09 11:52

      תהיה ענייני, אם כבר..
      פרידמן לא עשה דבר כדי לטפל בסחבת בבתי המשפט. לא כדי לטפל בתורים וקיצור זמנים, לא בטיפול בשופטי הגוררים שנים מתן גזר הדין בסיום המשפט.
      תראה את שיטרית-כשהיה שר משפטים הנהיג משמרת שניה כדי לזרז דיונים.
      לפרידמן לא היה זמן, היה צריך לריב עם העליון.
      ברוך שפטרנו, פרידמן.
      כל הכבוד לביבי!

    • להדיח את בייניש,לעצור את השחיתות הפיראטית /רודנית'אהרן ברק'

      להדיח ת בייניש, לעצור את השחיתות הפיראטית/רודנית ', 12/03/09 20:18

      המהפיכה הצרפתית
      כאו ועכשיו.

  • 104.

    בייניש וארבל הן אלה שצריכות ללכת הביתה. לא פרופסור פרידמן הישר וההגון

    לא יאמן, 12/03/09 08:39

    נמאס כבר מריכוז הכוח הזה ומכך שהן שולטות לחלוטין בפרקליטות בזמן שאהרון ברק בוחש במי יהיה שר או ראש הממשלה.

    • ללהדיח את בייניש לעצור את אהרן ברק.ולשים קץ לשחיתות הפיראטית הרודנית

      להדיח את ביניש, 12/03/09 20:14

      מהפיכה צרפתית..עכשיו.

  • 103.

    נקווה שכך יהיה. פרידמן - ברוך שפטרנו מעונשו של זה. (ל''ת)

    מפוכח, 12/03/09 08:31

  • 102.

    Ovdim alechem ba'eynaim

    HaMashkif , 12/03/09 08:17

    Stop being suckers (frayerim) and start “read between the lines.”
    Here is what most likely may have happened, but nobody will ever tell you.

    Does it make sense that the Righty Likud is so desperate to protect the Lefty Ba”Gatz?
    It doesn’t make sense. Then what does? What makes sense is the system : Who holds whom by the balls. The Legal Junta holds Lieberman by his balls like they did with Sharon, and he holds them by the balls with his Ace card – Friedman. So Lieberman
    cut an “Etrog deal” with the Legal Mafia: Stop bothering me and I will get rid of Friedman. This is like stalemate in chess. All the rest of what you see is a’wanta.
    The proof would be that just as they stopped bothering Sharon with the Greek Island etc. etc. , suddenly they’ll stop bothering Lieberman. Wait and see.

    • it is so obvious what you say, yet what we can do about it ?

      moshon1 , 12/03/09 08:30

      we are the plebians, below, they sit high above us on our heads...
      There is nothing we can do about, see that scoundrell Bibiahoo, a zero who arrived the fountainhead, he ahould have been our man, yet he is only a coward..
      What is to be done ?...
      Seeing the reallity doesn't give us the power to change it
      Only Elokim will hlp us in due time, and perhaps the bad is still not bad enough and there should be still worse to come untill something better will happen

      • I agree with your last statement

        HaMashkif , 12/03/09 08:40

        Maybe G-d wants to make us feel so frustrated and humiliated because we have forgotten what’s the real source of our power, so He makes us look like a bad joke. But until the wake-up happens, the people have to demonstrate that they are not willing to buy all the bullshit. At the absence of independent and responsible press in Israel, these talkbacks play an important role.

        • And...

          HaMashkif , 12/03/09 08:45

          Write to me in Hebrew, so more people can read you. I can't.

          • can't write Hebrew I meant (ל''ת)

            HaMashkif , 12/03/09 08:46

            • תודה לך, חיזוקיך אכן מחזקים , ורק תראה כמה יהודים טובים חושבים כמונו (ל''ת)

              moshon1 , 12/03/09 08:52

              • Remember what we sing in Hanuka

                HaMashkif , 12/03/09 08:57

                Banu choshech legaresh... Once candle can't do it. Many can.

  • 101.

    ברוך שפטרנו

    אלי לב, 12/03/09 08:05

    למרות שלל התגובות של הטוקבקיסטים בשכר.
    פרידמן צריך ללכת מה שיותר מהר!

    • אתה בטח מקורב לחיישין או לבייניש, או שעוד איזה סמולן מסריח (ל''ת)

      moshon1 , 12/03/09 08:31

      • מושון1 אתה עילג זב חוטם מהימין כן? (ל''ת)

        שב בלול קצת, 12/03/09 13:07

  • 100.

    ואני שואל שאלה פשוטה.. מי בכל המדינה הזאת בודק את "שלטון הבחוק "?..

    moshon1 , 12/03/09 08:03

    האם יש בסמכותו של מבקר המדינה לעשות זאת ?.. האם יש לקביעותיו שיניים ?..
    האם ניתן למנות ועדת חקירה ניטראלית, חסרת פניות שתבדוק מה בדיוק קורה בבתי המשפט בארץ ?...
    איך קורה שהתשקורת , שנחשבת לכלב השמירה של הדמוקרטיה אף פעם אינה מוכנה להפיק כתבות נוסח "עובדה" של אילנה דיין או "שומר מסך" של אמנון לוי שיכנסו לבדוק מה באמת קורה בבתי המשפט האילו...
    מתוך ניסיון אישי , אני יכול לאמר שזהו בעיני מוקד הרוע והעוולה במדינה הזאת..
    אני מהמר שכל מי שנתקל עד היום עם הצורך להזדקק ל"שלטון החוק" הזה, לא יכול היה שלא להברגיש על בשרו כמה "החוק" הזה תפור כדי להגן על החזק וזורק את החלש לקרשים...
    בכל דרך אפשרית...
    סחבת אין סופית... למשל קבעו לי דיון ל-עוד חצי שנה בבית המשפט ברעננה, בגלל עומס בתי המשפט, השופט שהגיע באיחור של חצי שעה קבע שהוא אינו מוכן לדון בבקשתי כי לא הודיעו לגרושתי להגיע גם..
    כששאלתי למה לא הודיעו לה, למרות אשר נתתי את כתובתה, נמסר לי שזה לא מעניינם לבדוק, ואני הייתי חייב לדאוג לכך, ואם אוציא עוד מילה יוציאו אותי החוצה מהאולם בגלל ביזיון בית המשפט... אגב, הייתי היחידי באולם...
    לפני כשנה הייתי צריך איזה אישור סתמי לחלוטין על מנת שאוכל למכור איזה דירה, היו לי כל המסמכים שאישרו שהדירה מוחזקת בידי כחוק , כל מה שהיה צריך זה לעיין בהם 5 דקות, ומי שהייתה השופטת דאז, ורדה אלשייך, טירטרה אותי ללא רחמים במהלך 3 חודשים עד שהקונים התנדפו ורק במזל הצלחתי לאתר קונה חדש, והבנק אשר לטובתו מושכנה הדירה לא שם את ידו על הדירה, והייתי מפסיד מאות אלפי שקלים..
    יש מישהו במדינה הזאת שעוולת בתי המשפט , בעיקר הבג"ץ אינה מוכרת לו ?..
    מה מוכרים לנו לוקשים ?..
    שלטון החוק, עומס בתי משפט...
    יש להם לשופטים האילו משכורות עתק, תנאים סומיאלים שכל אחד מאיתנו היה רק חולם שיהיה לו רק מקצת מזה, מעמד של אלוהים בתוך החברה שלנו.. מה זה ?.. השתגענו לגמרי ?..
    למה מי הם ?.. מורמים מעם ?..
    הם civil servant אמורים להיות , הם בשרות העם, ואין כל הצדקה שיהיו מורמים מעם...
    והתנהגותם לכל אורך הדרך מעוררת תהיות,..
    ואף יותר, הרבה יותר מזה...

    • נכון מאד מילים בסלע

      השפוי האחרון , 12/03/09 08:47

      ורק תוספת: הדבר היחידי שיכול לשפר את המצב מעבר לתיקונים קוסמטיים דוגמאת פרידמן זה שינוי הדמוקרטיה: כלומר-הפרדת רשויות מוחלטת.הציבור חיב להפנים זאת: אנחנו חייבים לבחור גם את הרשות המחוקקת.

      • התכוונת , שבמקום שנצביע עבור מפלגות, נצביע עבור 120 חברי כנסת ?..

        moshon1 , 12/03/09 09:06

        ומראש נדע : הראשון הוא ראש הממשלה, ונניח שיהיה לו סמכות לבחור בין השני ועד החמישי את מי שיהיה שר הבטחון מביניהם, מי שר החוץ, מי שר האוצר ..
        כל שאר השרים יימנו בהתאם למיקומם במסגרת ההצבעה שתהיה ...
        ומה יותר דמוקראטי מזה ?..
        ומה יותר נכון ?..
        כך יימנעו כל העיוותים הקואלימיונים הבזויים האילו..
        הרשות השופטת תהיה כפופה לרשות המחוקקת בכול... כמו במדינה נאורה ומתוקנת
        ולשון העם הוא אשר יקבע

    • About the Tishkoret

      HaMashkif , 12/03/09 09:12

      One of the biggest lies is that the media is the “watch dog” of democracy. There’s a saying that the “freedom of the press is given to those who own it.”
      The press serves the interests of those who serve the interests of the owners of the press.
      The people who work in the media are “creative” individualists, and they are more prone to be infected by the anti-Jewish, anti-nationalist, anti-Israeli auto-immune disease just as it happens all over the free world. This is why Galey Tzahal, which is supposedly owned by the State, is actually a mouthpiece of the Left.

  • 99.

    חבל מאוד פרידמן הוא היחיד שהביס את בג''ץ האנטישמי (ל''ת)

    יובל ארהב, 12/03/09 07:52

  • 98.

    התערבות השופטת בייניש בפוליטיקה מביאה להרס מלא של הדמוקרטיה. (ל''ת)

    Jerraysi , 12/03/09 07:40

  • 97.

    שר פרידמן, זה שלטון החוק מול שלטון קליקות וקנוניה משפטית (ל''ת)

    borisdo , 12/03/09 07:30

  • 96.

    בפעם המי-יודע-כמה, הביביהו העלוב הזה, הפופוליסט, הסחיט , הלחיץ..

    moshon1 , 12/03/09 07:26

    פעם אחת עלוב הנשמה הזה, לא יודע לעמוד על שלו כמו גבר..
    פרידמן הזה הוא היחידי שרצה לעשות קצת סדר שהוא ממש מתבקש לשושלת הפיאודלית שקיימת בבתי המשפט, שבהם הכלל הינו " חבר מביא חבר "...
    שלטון החוק... הצחקתם אותי..
    זה השלטון ששולט בעם כולל בראשות המחוקקת, זרוע של הסמול, ולמרות שהעם אמר את דברו, כלום לא עוזר..
    זה פשוט לא יאומן... אנחנו מדינת העולם השלישי לכל דבר ועניין...
    והסיבה היא שפשוט אין לנו מנהיגים אמיתיים..
    שיודעים את דרכם ושיידעו שעקרונות לא קונים בכסף...
    רק נהנתנים עלובים.. עם כל הכסף שלהם אפסים.. בא פשוט להקיא מהם...
    ... ואין ולו אדם אחד בסדום ?....

    • כל הכבוד, נכון ששושלת פיודלית בבית המשפט, וגרוע מזה.

      borisdo , 12/03/09 07:38

      הובסתי אשית. רמאות והתחזות.נוראה.

  • 95.

    תמיד חשבתי שריבלין הוא ההיפך מחכם. (ל''ת)

    מוזיקלי , 12/03/09 07:08

    • טעות, ריבלין נראה מתחילה עסקן וסחקן מושחת בפוליטיקה.

      borisdo , 12/03/09 07:24

      שותפותו נגד שר פרידמן, זאת חלק של קנוניה
      כמה חברים מושחתים בליכוד שמחפשים טובות לעצמם.

  • 94.

    שר המישפטים

    דוד, 12/03/09 06:59

    זה לא סוד שהפרופסור דניאל פרידמן, שר המשפטים אינו מוצא חן בעיני בית המשפט העליון, חלק מהפוליטיקאים, וכאלה שחשבו ליהיות שר מישפטים בימקומו.
    ההצעה המסתמנת על פי המידיה היא, שיעקב נאמן יהיה שר משפטים.
    ננסה להבין מה בעצם קורה, פרידמן שהינו אישיות משפטית הנושאת תואר פרופסור למשפטים, אמנם דמות שנוייה במחלוקת אבל דמות מישפטית בעלת שיעור קומה ומיקצועית.
    יעקב נאמן, פרקליט ידוע, נגוע בפוליטיקה, בעל משקעים כבדים עקב התנכלות של החונטה המישפטית.
    דן מרידור, משפטן שחשב שביבי יתן לו את תיק המישפטים. נלחם במינוי פרידמן, לא ידע שביבי הקריב אותו כמו בעבר.
    אז מה הרוויח עם ישראל בסופו של דבר: כנראה שר משפטים עם משקעים כבדים כנפגע החונטה המישפטית,במקום פרופסור למשפטים, מקצוען, אשר ניסה ליצור רפורמות במערכת המשפט בניגוד לרצון החונטה המשפטית, וכנראה יספר בהסטורייה כעוד אחד שהורחק על ידי החונטה המישפטית.

  • 93.

    אסור! שסמכות האכיפה והשפיטה יהיו בידי מפ' ליברמן שנחקר (ל''ת)

    כי זו סכנה מס'-1 לדמוקרטיה, 12/03/09 06:52

  • 92.

    ביזיון..........

    אסף, 12/03/09 06:08

    שר המשפטים היחיד שממש עשה משהו רוצה לפעול לטובת הציבור, ומדיחים אותו כי השופטים לא אוהבים אותו. ביזיון.
    תוספת אגו לבית המשפט העליון....
    מקווה שימצאו מישהו ברמה שלו

  • 91.

    ליברמן, אל תוותר על פרידמן, הוא הטוב ביותר לתפקיד (ל''ת)

    נורית, 12/03/09 05:49

  • 90.

    פרידמן הוא האיש הנכון במקום הנכון אי מינויו כישלון (ל''ת)

    אלי, 12/03/09 05:02

  • 89.

    אין ביקורת ציבורית על מינוי פרידמן

    שמואל אבל, 12/03/09 04:02

    יש תמיכה נרחבת ביותר.

    ליברמן, אל תוותר על פרידמן.

    בנימין נתניהו, אל תוותר על פרידמן.

    פרידמן כבר היה בממשלה בשנים האחרונות, והמדינה עדיין נשארה על תילה.

  • 88.

    לא מפריע לכנופית שלטון החוק שליברמן ה"פושע" ימנה שר משפטים, הכל שקר.

    שפתי כהן , 12/03/09 03:55

    מפריע להם פרידמן.
    הם ינוחו בשקט אם ליברמן ימנה שר משפטים ואפילו רועץ משפטי.
    ובלבד שיפטרו מפרידמן שנוא נפשם.
    כי לפרידמן הם לא יכולים לתפור תיק פלילי.
    זה לא ילך.
    האספסוף לא יאמין כמו במקרים של רמון וקצב ואולמרט.

    • תגובה מפתעיה מפיו של שמאלן מסית בדרך כלל (ל''ת)

      pele_11 , 12/03/09 06:02

    • תגובה משכילה !!! (ל''ת)

      עודד יערי, 12/03/09 10:27

  • 87.

    לג'נג'י ת . אביב מה אתה אומר בקשר לפרידמן (ל''ת)

    מוטי פלורירה , 12/03/09 03:45

  • 86.

    לג'נג'י ת אביב מה אתה אומר בקשר לפרידמן (ל''ת)

    מוטי פלורידה, 12/03/09 03:23

  • 85.

    ברוך שפטרנו מעונשו של זה!

    גלעד-ק , 12/03/09 01:49

    איש קיצוני וקטן

  • 84.

    העם עם ליברמן (ל''ת)

    Ehad Haam-Zionist , 12/03/09 01:38

  • 83.

    נתניהו אלוף הדיפלומטיה. כל הכבוד

    yoram , 12/03/09 01:07

    סוף סוף מנהיג ראוי לעם ישראל

    • המנהיג המזיע שלך מזיע למוות מכנופית שלטון החוק. (ל''ת)

      שפתי כהן , 12/03/09 03:57

      • אמת , וזה הנורא מכל (ל''ת)

        moshon1 , 12/03/09 08:36

  • 82.

    פרופ' פרידמן היקר חייב להישאר במשפטים

    davidishalom1 , 12/03/09 00:29

    אם ליברמן ייכנע כאן, זוהי תחילת הקץ שלו. טעות פאטלית. אני מתקשה להאמין

  • 81.

    קנוניה, אין מילים. פרידמן יחיד אדם אציל בינם.

    borisdo , 12/03/09 00:22

    התנגדות לפרידמן לא אינינית בכלל.
    רק אינטרסנטים בפוליטיקה.
    קנוניה, אין מילים. פרידמן יחיד אדם עציל שרוצה טוב לעם, לחברה, למדינת ישראל.
    קנוניה. מושחתים.

    • פרופ' פרידמן היקר תקוותו של העם ששוועתו עלתה השמימה

      davidishalom1 , 12/03/09 00:47

      ליברמן העם תומך בכל לבו בפרופ' פרידמן, חלילה לך מלסגת ! פרידמן הוא התשובה לפוטש האנטי דמוקרטי של "קליקת שלטון החוק".
      הפרופ' היקר עומד להמשיך במהפכה החוקית שלו -בניגוד ל"מהפכה החוקתית" של אהרון ברק שהיא שם קוד להשתלטות בלתי דמוקרטית על תהליך קבלת ההחלטות במדינה. מלחמתו של השר פרידמן בקליקת "שלטון החוק" היא מלחמת נאצלת להצלת הדמוקרטיה שהייתה למרמס בידי אלה המתיימרים להגן עליה. הכנסת היא הריבון, והממשלה היא הזרוע המבצעת מטעמה. במערכת דמוקרטית אמורים להיות בלמים ואיזונים, אך כל זה הופר באופן אנטי דמוקרטי בעליל, בידי קליקת חבר מביא חבר, חונטה אליטיסטית בעלת אג'נדה של מרץ -מיעוט מבוטל – השתלטו על תהליך קבלת ההחלטות והחלו מוסרים המדינה לאויביה, ועוד מוסיפים חטא על פשע בהשתמשם בחרב ההדחה - חקירות שאין להם סוף כנגד המנהיגים שאינם משתפים פעולה וראו מקרה ליברמן. רשימת מעלליהם עוד ארוכה וביניהם פגיעה אנושה במערכת הצדק עצמה, טוחנת עד דק את העם, מענה את האדם, שוועתו הגיע השמימה. והנה נבחר פרופ' פרידמן היקר איש תם יושב אוהלים, גם שמאלן מתון, שהיה מועמד הקליקה לבית המשפט העליון, אלא מאי, הוא סרב להצטרף לפוטש, החל חושף את פרצופם האמיתי של הקושרים אהרון ברק עושת דברו בייניש, וכל כתבלבי החצר והפוליטיקאים שקיבלו הצעות שלא יכלו לסרב להן – ראה מקרה אהוד ברק. הוא החל לשים סכרים לנפוטיזם ובמהרה נקווה שיגיע היום שניתן יהיה לומר שוב: "יש שופטים בירושלים". ליברמן קדימה לנקות האורוות ואל תיסוג!

      • שר פרידמן, זה שלטון החוק מול שלטון קליקות וקנוניה משפטית במדינה (ל''ת)

        borisdo , 12/03/09 07:28

  • 80.

    הכל תרגיל למשוך את ברק פנימה ,,,, וברק ירוץ,,,, (ל''ת)

    לא מרידור ולא נעליים, 11/03/09 23:26

  • 79.

    אזהרה חמורה לנתניהו: אם תמשיך ללכת שמאלה נגד רצון העם - תימחק. חבר מרכ

    yaacovsh , 11/03/09 23:14

    אם תמשיך:
    א. להדיח את פרידמן
    ב. לדבר עם הסורים
    ג. לוותר לפלשתינאים

    תמצא את עצמך בבעיה לא עם הכתומים ולא עם הבית היהודי או ש"ס. תמצא את עצמך בעימות חזיתי איתנו, רוב העם המיוצג במרכז הליכוד.
    אני קורא לך לקרא את מה שהעם בחר:
    העם בחר בפייגלין במקום 20.
    העם בחר ביעלון ולא במרידור
    העם בחר בבני בגין ולא בטל ברודי או בבדרן ריבלין.
    עליך לשמוע בקול העם וללכת ימינה!!!!!
    אחרת תהיה למטה!!!!

    • בסלע!!! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 11/03/09 23:56

    • ביבי מצפצף עליך אחרי שבחרת בו (ל''ת)

      א.פובליציסט, 12/03/09 00:22

    • בינתיים חוגג נתניהו, ואין קילים לעצור ספקולציות שלו.

      borisdo , 12/03/09 00:55

      אין בינם אש אחד ישר ומבוקש לשלטון כמו פרידמן. עסקנים גואלים.
      לצערנו, בינתיים חוגג נתניהו, ואין קילים לעצור ספקולציות שלו.
      . אסקנים גועלים.

    • בני בגין מתנגד למינויו של פרידמן...

      sadato , 12/03/09 04:13

      בני בגין, שאת שמו ציינת כדוגמא לאיש ישר והגון (אני שותף לדעתך), מתנגד למינויו של פרידמן לתפקיד שר המשפטים ומתח עליו ביקורת חריפה בתקשורת. אחת הסיבות העיקריות שבגללן דורש נתניהו מליברמן לוותר על דרישתו בנושא זה, היא הלחץ שהופעל עליו ע"י חברי סיעתו בגין, דן מרידור וגדעון סער. מסתבר שגם אנשי ימין מובהקים ולא רק חברי "כנופיית שלטון החוק", מבינים את הסכנה הטמונה בקידום הרפורמות של מר פרידמן.

      • מרידור חבר של בייניש ובגין חבר של מרידור וזו הסיבה היחידה לפסילת פרידמ (ל''ת)

        יודעת דבר, 12/03/09 05:51

  • 78.

    קצבאות לש''ס,דירות ליהדות התורה,כניעה לליברמן ומה לליכוד?

    גל, 11/03/09 22:53

    ומה לגבי הבטחות לציבור? אפילו שר אוצר אולי לא יהיה במשרה מלאה ובתקופה של משבר מחלקים רק כדי להקים ממשלה צרה שכל ח''כ יוכל לעשות אם ירצה כל יום לביבי צרה צרורה.

    • תפנה את לתלונותיך לכתובות המתאימות ''קדימה'' והעבודה (ל''ת)

      קורא ומגיב, 12/03/09 00:01

  • 77.

    מי שבחר את ליברמן עשה את שטות חייו (ל''ת)

    ליברמן עבד של בייניש. הוא שמאלן, 11/03/09 22:51

  • 76.

    מה שבאמת חשוב

    גזען אשכנזי, 11/03/09 22:48

    העיקר שמשרד המשפטים ישאר בידי אשכנזי ולא פרענק...

    • אתה טועה..האשכנזי דופק את כל הציבור..המיזרחי רק את המזכירה שלו... (ל''ת)

      עודד יערי, 12/03/09 10:17

  • 75.

    אני מקווה שליברמן יקרא את זה!

    יצחק, 11/03/09 22:44

    אל תוותר! בלעדיך אין לביבי ממשלה! היית טוב בהורדת הידיים עד עכשיו - אל תוותר! אתה היחיד בין ראשי המפלגות שבאמת רוצה בטובת המדינה והמערכת המשפטית, ודרישתך שפרופ' פרידמןימשיך כשר משפטים גם בממשלה הבאה, למרות שהוא לא חבר מפלגתך - מוכיחה שאתה צודק! אסור להמשיך למנות שר משפטים חותמת גומי. עוד פעם: אל תוותר לצדקנים!

    • בסלע!!! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 12/03/09 00:02

    • בסלע בסלע אמן ואמן אין להיכנע פרידמן אהוב העם

      davidishalom1 , 12/03/09 00:34

      הפוליטיקאי האהוב ביותר בהיסטוריה של ישראל אחרי בגין.

  • 74.

    המאפיה הכניעה את ביבי ליברמן אתה שפן

    יותם, 11/03/09 22:42

    חבורת שלטון החוק הנפשעת הצליחה להכניע את ביבי. איך? אולי הבליץ התקשורתי. אולי עמותות הצדק שהופעלו בהוראת בגצ. אולי איומים בפתיחת סדרת חקירות חדשה נגד עוד ראש ממשלה. הכל אפשרי ויתכן שגם הכל קרה. איך שלא יהיה פרידמן יודח. יוצב במשרד המשפטים פודל כנוע ואולי גם ליברמן שהתגלה כשה בתחפושת דוברמן יזכה בחנינה

    • פרידמן צריך להיות ראש הממשלה..ולשכפל אותו ולהציב כל קלון במשרה אחרת...

      עודד יערי, 12/03/09 10:13

      רק הפרידמנים יצילו את המדינה מקולונה..ואולי יותר נכון רק השכפולים..(הקלונים)של פרידמן יצילו את המדינה...מקלונה..הקלונים מקלונה..אתם הבנתם את זה?
      רק הפרידמנים...יצביעו בעד חוק שלרמות את הציבור ולתת הבטחת בחירות ולא לקיימה ואו לעשות ההפך ממנה זו הונאה פלילית...
      הפרעונים במצריים מתהפכים בקברותיהם מרוב צחוק על השפן ליברמן ששאגלפוצץ את הסכר באסואן,נגרם נזק בלתי יתואר לתכריכים של המומיות בגלל פרצי הצחוק הבלתי נשלטים של המומיות..ואילו בישראל במדינת הצ(חוק)כל האהבלים לוקחים את ליברמן ברצינות..

  • 73.

    לא טעיתי ליברמן הוא שרמוטה פוליטית שמכר כרגיל את בוחריו.

    עודד יערי, 11/03/09 22:39

    כתבתי כבר הרבה על למה לא בחרתי בו..כי אני לא מאמין לו ולא מאמין בו..והנה..השרמוטה הפוליטית שישב בממשלת אולמרט והיה הסיבה למה האפס הזה נשאר..
    הרי כתבתי שכולם זבלים אין אף מנהיג טוב..ושנתניהו הוא הרע במיעוטו..עכשיו אני מתחיל לחשוב שהוא לא הרע במיעוטו הוא פשוט רע...מושחת וסחיט ושרת המערכת כמו כולם........

    • בסלע!!! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 12/03/09 00:04

      • תודה !!! (ל''ת)

        עודד יערי, 12/03/09 09:44

  • 72.

    מרידור עדיף כשר המשפטים הבא

    דודי, 11/03/09 22:38

    אבל אם זה הוסכם שהשר הבא מישראל ביתינו-אורלי לוי-מתאימה.

    • מרידור מכר לגאידמק את החברות שלו עם ביניש תמורת 5 מליון דולרים. (ל''ת)

      שפתי כהן , 12/03/09 03:59

  • 71.

    אל דאגה ליברמן עכשיו ירדו ממך והחקירות ימשכו עוד 10 שנים. (ל''ת)

    עם חופשי, 11/03/09 22:37

    • בסלע!!! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 12/03/09 00:00

  • 70.

    הימין מנצח בבחירות אבל השמאל שולט בפועל

    לזה קוראים בג''ץ, 11/03/09 22:36

    מערכת המשפט הישראלית הייתה מביישת אפילו מדינות כושלות במזרח אירופה ברמת השחיתות המנהלתית שלה.

  • 69.

    זה היה ברור שזה תרגיל של ליברמן כי אף אחד לא דיבר עם פרידמן

    ירון, 11/03/09 22:31

    ליברמן לא פנה לפרידמן ושאל אותו אם הוא בכלל מעוניין להיות שר משפטים מטעם ישראל ביתנו.
    זה ממש מצחיק איך שליברמן עובד על ביבי. כל מה שהיה נחוץ הוא הצהרה של פרידמן שהוא לא רוצה להיות מטעם ישראל ביתנו.
    חחחחחח ביבי הלחיץ..........

  • 68.

    רות גביזון -היא האנטי דוט - לנזקים שאהרון ברק הישאיר מאחור. (ל''ת)

    ט-206, 11/03/09 22:31

  • 67.

    אל תוותר איווט

    תל אביבי, 11/03/09 22:29

    פרידמן שר משפטים מעולה, אל תוותר איווט

  • 66.

    ביבי מתחיל למכור את עקרונותיו?

    גל, 11/03/09 22:24

    או שהוא באמת לא מבין שבלי פרידמן, כל מעשיו יטורפדו ע''י בתי משפט ותקשורת בשליטה דיקטטורית של השמאל הקיצוני, המסוכן?

  • 65.

    ביבי הטעה את כולם אין לו 61 חכי''ם,ליבני תרכיב את הממשלה

    שני, 11/03/09 22:22

    ביבי כרגיל עבד על כולם. לא היו לו ואין לו את הגוש הגדול.ביבי לא חשב לקחת את האיחוד הלאומי בחשבון, מציע אפס לבית היהודי, מרידור לא איתו,כנראה בסופו של דבר תוך מספר חדשים גם לא ישראל ביתינו. אז ליבני תקים ממשלה.

  • 64.

    בייניש תקבל חום אם רות גביזון שרת המישפטים ! (ל''ת)

    ט-206, 11/03/09 22:16

  • 63.

    פרידמן אחרי שטעמת מעט פוליטיקה חזור לקתדרה האוניברסיטאית

    iritkev1 , 11/03/09 22:15

    למדת משהו שלא יודע אף מרצה

  • 62.

    28 זה פחות מ 27 61 זה יותר מ 60 חשבון פשוט ומתומרן (ל''ת)

    iritkev1 , 11/03/09 22:11

  • 61.

    ליברמן אם לא פרידמן ! רות גביזון לשרת המישפטים. (ל''ת)

    ט-206, 11/03/09 22:11

  • 60.

    מרידור לא הביא קולות ולא יביא קולות לליכוד.שיפרוש מפוליטיקה (ל''ת)

    בני, 11/03/09 22:06

  • 59.

    הצבעת ליברמן האריה קיבלת שפן קטן...חהחהחה (ל''ת)

    mordi, 11/03/09 22:03

    • בסלע!!! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 12/03/09 00:01

  • 58.

    ביבי תסכים לרוטציה אם המדינה חשובה לך הימין מסוכסך עם עצמו (ל''ת)

    דולפין סגול , 11/03/09 22:02

  • 57.

    אני בספק איך יהיה אפשר לנהל מדינה עם ליברמן -למה העם שותק (ל''ת)

    דולפין סגול , 11/03/09 22:00

  • 56.

    ביבי מלקק לעבודה ולקדימה . הוא זוחל על ארבע אצל ברק וציפי.

    ליקודניק מודאג., 11/03/09 21:53

    כי ביבי רוצה ללכת על ירידה מהגולן ופירוק התנחלויות . ביבי יעשה את מה שיוסי ביילין וזהבה גלאון היו עושים אם הם היו בממשלה .

  • 55.

    אנו הטוקבקיסטים מימין העלנו את נתניהו ועכשיו יש לפעול להחליף אותו בליכ

    שאבי מהעיריה , 11/03/09 21:46

    החשש הגדול שלנו מצביעי הליכוד שביבי יעשה מעשה נבלה כמו שרון ויכנע לשמאל מתגשם רבותי
    3 שבועות עברו מאז הניצחון הגדול של הימין ונתניהו ממשיך לזחול לעבר השמאל ,וזונח את כל החלום על שינוי פני התקשורת בארץ ומהפכה בבג"ץ ,בקיצור נתניהו הפך סמרטוט שלך השמאל כמו מנחם בגין ושרון לפניו,למזלנו חברי הליכוד כיום הם לא חברי קדימה ויתנגדו לו,במידה ותוקם ממשלת אחדות יש לפעול להחלפת מנהיג הימין,זה גדול על נתניהו

    • עכשיו אתם יכולים רק לנשק לביבי את התחת.. (ל''ת)

      שמאלן עקבי, 11/03/09 22:39

  • 54.

    ביבי הבוגדני מעדיף את העבודה על האיחוד הלאומי,חייב להחליף אותו בליכוד (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/03/09 21:44

  • 53.

    פרידמן לא יהיה שר, דוברמן לא יהיה פשיסט וביבינוקיו לא יהיה רוה''מ.

    רעיון לא רע בכלל., 11/03/09 21:42

    מאידך, אם הם ''יהיו'', ספק אם ישראל תשרוד את כהונתם.

    • אף 1 מהמושחתים לא יצליח לעמוד בראש המדינה גם לא רודן/פיראט (ל''ת)

      53 אמת ישראל לא תשרוד את אף 1 מהמושחתים יותר, 12/03/09 21:03

  • 52.

    יום אבל לעם ישראל. יום חג לבג''ץ ושלוחותיו. (ל''ת)

    דניאל, 11/03/09 21:42

    • בסלע!!! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 12/03/09 00:02

  • 51.

    רק לא פרידמן- בבקשה

    גיא, 11/03/09 21:41

    נראה לי שהוא מונע משיקולים זרים.

    • השמאל הפשיסטי ניצח! (ל''ת)

      דני, 11/03/09 21:57

      • ההגרלה ששמה ביבי נתניהו

        א.פובליציסט, 11/03/09 22:44

        נכון מאד...השמאל רק התחיל לנצח, ואתה מוזמן לאכול את ליבך מהיום עד להודעה חדשה

      • רק ימין יכול להיות פשיסטי -בור ןעם הארץ שכמוך (ל''ת)

        מורה ומחנך, 12/03/09 10:08

    • פרידמן היחידי שלא מונע משיקולים זרים

      האנס דאמפף, 11/03/09 22:54

      אם אתה סבור שפרידמן מונע משיקולים זרים, בבקשה תמנה את השיקולים הזרים שלדעתך מניעים אותו. אם אין לך תשובה משכנעת לשאלה פשוטה זאת, מוטב שתשתוק ולא תטרידנו בדברי ההבל שלך.

  • 50.

    ביבי תן לביגין ליו''ר ועדת חוץ וביטחון וסגן שר הביטחון (ל''ת)

    לפשיץ, 11/03/09 21:41

  • 49.

    חבל שליברמן התפשר!!! הקץ לכנופית בג''צ! (ל''ת)

    תומר, 11/03/09 21:39

  • 48.

    פרידמן הוא בד אדום ,לבני המן היושבים בבג''צ (ל''ת)

    הדוצ'ה, 11/03/09 21:37

  • 47.

    מרידור שקיבל מגאידמק כסף על תנאי ודאי ימונה.

    מנדי, 11/03/09 21:36

    לליברמן במידה ולא יבחר פרידמן הפופולריות שלך תרד.(אינני איש המכיר את פרידמן).רבים הצביעו עבורך בגלל הבטחתך.

  • 46.

    אוהבי ביבי היקרים,עדיף שביבי בראש ובלי פרידמן, מאשר ציפי בראש,,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 11/03/09 21:30

  • 45.

    לבני בגין אין שום בעיה עם פרידמן

    אאא, 11/03/09 21:29

    לנציג מרצ בליכוד,דן מרידור,יש בעיה.
    עדיך למנות את פרידמן ולהפטר ממרידור.
    נתניהו חושש ממבול של כתבי אישום וחקירות נגדו אם ימנה את פרידמן כשם שנעשה לאולמרט.
    לדעתי,ממשלת נתניהו לא יכולה להצליח ללא מינוי פרידמן או מישהו עם גישה דומה.מערכת המשפט היא האיום הקיומי מספר 1 על ישראל והמאבק באיום הזה הפך להיות מהות הציונות.

  • 44.

    עזבו את פרידמן,אפשר בלעדיו לא אלמן ישראל,, יאללה ביבי בהצלחה (ל''ת)

    אליפז התימני, 11/03/09 21:29

    • בצלאל,,,,ויינשטיין,,,איל אהבל,,,, נשארת בודד ואתה מחרבן על המאוורר,,,, (ל''ת)

      שפתי כהן , 12/03/09 04:04

  • 43.

    העיקר שיהיה שר משפטים אשכנזי

    זלמן, 11/03/09 21:27

    לא חשוב מי יהיה שר המשפטים הבא ,בתנאי שיהיה רק אשכנזי ולא פרענק...

  • 42.

    פרידמן לא צדיק, ולכן ליברמן רוצה שיעזור לו לצאת מצרותיו,, (ל''ת)

    אבל ביבי לא פראייר שלו, 11/03/09 21:26

    • בצלאל,,,,,תפסיק,,,,לחרבן,,,על ,,,,המאוורר. (ל''ת)

      שפתי כהן , 12/03/09 04:08

  • 41.

    לירבמן אם זה נכון - אלו הבחירות האחרונות שלך ! (ל''ת)

    פיני-1, 11/03/09 21:25

  • 40.

    רע

    נתי, 11/03/09 21:22

    ביבי מוכיח שיש אפילו יותר רע מגרוע .

  • 39.

    פרידמן הראוי היחידי למשפטים

    אהוד, 11/03/09 21:21

    אין כמוהו שיעשה סדר במוסדות המושחים של של הבג''ץ והפרקליטות כולל המשפטרה

  • 38.

    ביבי מנסה להימנע מהטעות החמורה של אולמרט,והיא פרידמן,ואילו לא,אזי.....

    gadii , 11/03/09 21:20

    אולמרט היה זוכה ל"איתרוג" מלא ע"י הפרקליטות והיועץ במצוותם של האדונים (שמש העמים) בייניש,אהרון ברק,זמיר,חישין

  • 37.

    למה שישאר בתפקיד ביבי צודק הוא סוס מת הביתה (ל''ת)

    אפי, 11/03/09 21:19

  • 36.

    הנושא לא נפתח מחדש, פשוט שלום ירושלמי

    חגית, 11/03/09 21:13

    לא מונה לחלק את התיקים בממשלה הבאה. אז נכון שהוא חתם כבר ביום שישי על זה שפרידמן שר המשפטים. אבל אפילו אני ידעתי, מבחינה ההסתברות הפוליטית, שזה לא יכול לקרות. נתניהו לא התכוון לתת לזה לקרות.

  • 35.

    אנחנו חיים בדיקטטורה של אוליגרכייה שמאלנית-אשכנזית-חילונית

    taagad , 11/03/09 21:06

    לצערי נראה שההפיכה תיאלץ להיות באמצעים לא פרלמנטריים דמוקרטים.

    זה יזכיר את העלייה על הבסטיליה כנראה.

    • הבעיה היא שפרנקים רק יושבים בבית ורואים האח הגדול

      ff, 12/03/09 12:52

      כך שאין סכנה להפיכה.

      • הפוכים כמוך אין צורך להתאמץ להפוך. איזה מזל שרק את ה'בלרינות'

        ו'אללה אתה אשכנזי עסלי,הפוכים כמוך אין צורך להתאמ, 12/03/09 21:11

        העליה לבסטיליה
        במזרח

        התיכון
        החדש
        תתפרץ ב'אש וגופרית'
        ותשרוף
        כל מה שבדרך
        שב על המחשב
        אל תדאג
        אין שכל אין דאגות.

  • 34.

    בנימין נתניהו עושה את הטעות של חייו (ל''ת)

    amir, 11/03/09 21:05

  • 33.

    פרידמן עוף מוזר (ל''ת)

    haim, 11/03/09 21:04

  • 32.

    פריימריס הבאים ביבי כל כך יעוף קיבינימט.

    taagad , 11/03/09 21:01

    אני מתפקד ליכוד ואני מכיר הרבה פקודים שכל כך שונאים את ביבי עכשיו.

    אבל הדיקטטור הזה בטח יבטל את הפריימריס.

    בסוף נצטרך להעיף את הדיקטטורה עם מקלות ולפידים.

  • 31.

    מרידור לא הביא קול אחד לליכוד והעליון ימשיך להתנכל לימין, כמעט כל אזרח

    איציק המרכז , 11/03/09 20:59

    אזרחי ישראל מבינים זאת ורובם הגדול תומך בהישארות פרידמן בתפקידו.

    ההסתות נגד ביבי וימין יהיו כך או אחרת, ראוי שביבי ידאג לתמיכה הציבור בו שכן ללא תמיכה זו, ישטף ע"י תעמולת השמאל.

    ואם מרידור יעזוב את הליכוד, נקבל זאת כבונוס...

    כנופיית שלטון החוק חשה כי היא מובסת ולכן הטריקים האחרונים, אין להיכנע להם אלא להמשיך ברפורמות הנדרשות במשרד המשפטים.

    ממשלת ביבי תימדד בענייני הבטחון כמו גם בשיפור החיים כאן, מערכת המשפט היא אחת המחלות בהן יש לטפל.

    השמאל נלחם על מערכת המשפט לא משום שהחוק חשוב לו, הרי בבניה בלתי חוקית של הערבים השמאל מתנגד לפגוע, כמו גם בהפרות חוק אחרות.

    זכויות אדם במערכת המשפט יש רק לאויב.

    השמאל נלחם על מערכת המשפט משום שמערכת המשפט היא מבצרו האחרון, גם מרידור, איש שמאל ממזמן, יודע זאת היטב.

    לכן, פרידמן צריך להמשיך ויהיה זה מסר ברור כי לא תהיה כאן דיקטטורה של מעטים.

    • ולהקת 'פרימדונות ובלרינות' מצוות 'עליזים' הציבור יפיל עם ה'במה'

      איציק זהו בדיוק. 'לא תהיה כאן דיקטטורה של מעטים', 12/03/09 21:16

      מהפיכה עכשיו.
      ורק בכוח.

  • 30.

    מי שעושה ובוחר בלופר, על יבוא בטענות אלה לעצמו

    בעל, 11/03/09 20:52

    בכירי ליכוד ''נכבדים'', עם מי חשבתם שיש לכם עסק, עם זה שבלף כל הקדנדנציה שלו, עם זה שרימה את כולם (כולל את אישתו),לכן מי שהולך לישון עם כלבים קם עם כינים,
    אז שתהנו, ויהנה גם כל עם ישראל

  • 29.

    אנשי העליון נתפסים כמושחתי המדינה. יש דרך לפתור הבעיה , והפחדן מפחד (ל''ת)

    ביבי פחדן ולא עובד לא לטובת המפלגה ולא לטובת העם, 11/03/09 20:48

  • 28.

    פרידמן היחידי היכול לנקות את האורוות המסריחות,מפוליטיקה זולה,ולהצעיד..

    gadii , 11/03/09 20:46

    את המערכת המשפטית לאמון כלל האזרחים, ולא רק מתי מעוט מהעם.

  • 27.

    פרידמן אנחנו אוהבים אותך,עשרת בני המן בבג''צ ישמחו אם לא תהיה שר (ל''ת)

    yeshurun, 11/03/09 20:45

  • 26.

    -------------בג"ץ (וביבי עבדו) הם האויב--------------------------- (ל''ת)

    taagad , 11/03/09 20:44

  • 25.

    ביבי ומרידור סוסים טרויאנים של בג"ץ בליכוד. (ל''ת)

    taagad , 11/03/09 20:43

  • 24.

    בג''צ מפעיל את מרידור ביגין וגדעון סער נגד מינוי פרידמן (ל''ת)

    ליבר, 11/03/09 20:43

  • 23.

    ביבי עושה הכל כדי לרצות את השמאל. בקרוב מאוד נעיף את הבוגד (ל''ת)

    taagad , 11/03/09 20:42

  • 22.

    פרידמן-חבל שלא רצת לבחירות העם ברשימה עצמאית העם אוהב ומכבד אותך (ל''ת)

    אבי, 11/03/09 20:42

    • פרידמן

      בלה, 11/03/09 21:11

      אדם משכמו ומעלה, הפוליטיקאים הבינוניים אינם חשים בנחת בחברת ''טיקון'' אינטלקטואלי
      עם יושר אישי.
      כמו בהשרדות מרחיקים את הטובים והחזקים.

  • 21.

    ************* בג''ץ הוא האויב ************* (ל''ת)

    שקוף, 11/03/09 20:42

    • שקוף ש-----------------הימין מוצף בפושעים ------------------------ (ל''ת)

      כרוז, 12/03/09 13:09

  • 20.

    ביגין ומרידור לכו הביתה,צבועים, חסרי חוט שידרה (ל''ת)

    עמוס, 11/03/09 20:41

  • 19.

    פרדימן יציל את המדינה מבג''צ השמאלני,והאנטי יהודי (ל''ת)

    פוגל, 11/03/09 20:38

  • 18.

    אי מינוי פרידמן הוא אות קלון,ואות קיין לדמוקרטיה ,וביזיון לבג''צ (ל''ת)

    ישורון, 11/03/09 20:37

  • 17.

    יש כן לאפשר לפרידמן להיות שר המשפטים!! פרידמן הינו צדיק אחד בסדום!

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 11/03/09 20:33

    עליו לבצע את הרפורמות במערכת המשפט שפועלים כסניפי מרצ ובצלם סייעני הטרור!!
    בג"צ הינו סניף של מרצ ובצלם האנטישמים סייעני הטרור ולכן יש להעביר את הבג"צ הנוכחי על יושביו לעזה שם מקומם ולעם היהודי יש להקים מערכת בג"צ נקייה מהשמאלנים האנטישמים סייעני הטרור הארורים האלה! לעם היהודי מגיע שיהיה לה מערכת משפט נקייה מהפוליטיקה הזולה וההרסנית של השמאלנים המנוולים האלה!!
    בג"צ רודף אחרי יהודים חובשי כיפות ואחרי החיילים שפועלים להגנה עצמית ודן אותם כמו גרמניה הנאצית.
    בג"צ נותן הוראה להרוס בתי יהודים אך יוצא בחירוף נפש על מנת להגן על בתי המחבלים שצה"ל לא יהרוס.
    בג"צ דאג שנציגי הטרור ימשיכו לכהן בכנסת העם היהודי ובכנסת מדינת ישראל למרות שהם יודעים שהם מסיתים, מרגלים בוגדים ובכל הפגנה הם צועדים בראש וקוראים להשמדת מדינת ישראל ולהשמדת העם היהודי. בג"צ גם דואג שישתלם להם כמו הכלב בשארה שברח ובזכות בג,צ הוא עדיין מקבל פנסיה מהמדינה.
    בזכות הגיבוי של הבג"צ הנוכחי ארגוני בצלם ושלום עכשיו יחד עם מרצ הארורה רודפים אחרי היהודי ומסייעים למחבלים.
    פשעיהם של בג"צ הינו רב כמו הפשעים של הפוליטיקאים השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור.
    בג"צ מרוויח את שנאת העם היהודי ביושר רב.
    את הבג"צ הנוכחי ניתן להעביר לעזה שם מקומם ולאפשר לפרידמן להקים לעם היהודי מערכת משפט
    נקייה מהשמאלנים יפי הנפש שרק אסונות שסע וחורבן המיטו על העם היהודי ועל מדינת ישראל!
    זאת לא הסתה נגד בייניש מרוויחה ביושר את שנאת העם!ארורים יהיו כל השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור שהם הסרטן של המדינה הזאת!!שבייניש לא תבכה על הסתה ושנאה נגדה את הכול היא מרוויחה ביושר רב עם השיפוט השמאלני הארור שלה!

    • Now tell me if Shira is not right

      HaMashkif , 12/03/09 08:28

      We got screwed with the Left and now we are getting screwed with the Right, which was supposed to fix things up. “Ota geveret be’shinuy aderet”, or better say, “Same s**** with a different decor.” It’s bad and sad.

    • גינגי תגיד לי

      השפוי האחרון , 12/03/09 08:30

      למה לדעתך פרידמן הוא ימין ובג"ץ הם שמאל? שנאתך לשמאל העבירה אותך על דעתך.לידיעתך פרידמן הרבה יותר שמאלני מהרבה אנשים בבג"ץ.מה הקשר?
      פרידמן בא לתקן דברים ברורים במנגנון ובהתנהלות,מה הקשר בין זה לבין עזה?
      חוץ מזה שמה? סיפוח כולל וטרנספר זה מה שנראה לך יהודי וצודק?
      תמיד כאשר אני מתקל בשכמותך אני תוהה,האם משלנו אתה (כלומר ממחנה השפויים)...משום שדעות כאלה אם הן נאמרות ע"י מישהו זה בטח מפני שאחת מטרתו,השמדה טוטלית ואולי איזה גוג ומגוגציק קטן...כלומר לא שפוי.
      נכון?
      תקן אותי בבקשה.

      • Shfyut ve'Hazaya

        HaMashkif , 12/03/09 10:26

        It is delusional (hazuy) to believe that in today’s day and age, when Jihadist Islam
        openly declares that its goal is to rule the world and first and foremost to destroy “Satan” (Israel and the US) just giving land back to the Arabs will bring peace. The withdrawal from Lebanon and Gaza is the proof. It is delusional not to believe someone who keeps telling you that his goal is to destroy you. It is delusional to believe that what’s important for you like peace, life, prosperity, freedom, and all your Western or Jewish values must necessarily be important for others (the Arabs in this case.) It is delusional to believe that if you are nice and moral and civilized when you deal with barbarians they will act similarly towards you. Now think again what is shafuy and what is not.

        • what is the kesher?

          השפוי האחרון , 12/03/09 16:27

          נכון יש כאלה מוסלמים שחושבים כך,ובעיקר יש כאלה שאינם (משמע יהודים ונוצרים) שמשוכנעים שהתכנית האיסלמית הכוללת היא להשתלט על העולם.אז אם לך ולהם מותר לבצע הכללה קונספירטיבית כזו hazuya,מותר גם לאחרים,מדוע שהם לא יחשבו שהיהודים בראשות רוטשילד והמוסד והלובי היהודי בארצות הברית,לא עושים את אותו הדבר.ומתכננים השתלטות גלובלית.במה הם לפי דרכך צודקים פחות?
          ושוב,ישנן כל מיני תפישות פוליטיות כיצד ניתן לפתור את הסכסוך בין שני העמים.היום התהפכו היוצרות,מי שהאמין במדינה אחת לשני העמים חושב ששתי מדינות זה נכון,ומי שחשב ששתי מדינות זה נכון חושב היום שעדיפה מדינה אחת.הכול כאן התערבב ושינה פנים.מה לכל הרוחות הקשר בין הסלט הבטחוניסטי הזה לבין שפור פניה המשפטיות של מדינת ישראל?
          ולמה כל חרבון או פשלה הם שמאלנים בהכרח,אולי זה ההפך?

          • It's simple, my friend

            HaMashkif , 12/03/09 19:23

            The Arab world doesn't act by the rule of the majority. Do you think all the Arabs around wanted to start all the wars we've had? I don't think so. In addition, they are far from being logical. Therefore, we can't be "nice, humanitarian, democratic, humane" etc etc. and be safe at the same time. The Middle East isn't near Norway.

  • 16.

    פרידמן מורה למשפט40שנה מעולם לא עסק במשפט.מינוי של רמון העבריין

    אולמרט וליברמן המגה חשודים=בושה ועצוב שכך נראה...., 11/03/09 20:32

    הימין.ביבי לפחות מבין.

  • 15.

    ביביהו לא השתנה- הוא בושה לימין - מעלה את פרידמן קורבן לשמאל. (ל''ת)

    מייק , 11/03/09 20:26

    • לא אני הצבעתי בשבילו.

      רות מאור , 11/03/09 20:29

      מי שהצביע בעדו - שייהנה.

    • אם אתה לא יודע פרידמן שמאלני בדעותיו... (ל''ת)

      והוא מינוי של אולמרט המגרש.., 11/03/09 20:33

  • 14.

    רות גביזון - מועמדת אידיאלית

    הדר, 11/03/09 20:25

    מי שלא רצה את פרידמן בגלל האג'נדה, יקבל את בעלת האג'נדה.

    • רות גביזון באמת עילוי ומתאימה

      א.ב.מנחם, 11/03/09 20:50

      אבל למרבה הצער היא לא מועמדת אקטואלית
      תגוהנ מצויינת

    • מתאים ונכון אם כך יהיה (ל''ת)

      הלוואי, 11/03/09 20:50

  • 13.

    רק בישראל ורק בימין עבריין מועד כליברמן בוחר מי יהיה שר המשפטים.בושה (ל''ת)

    מורדו , 11/03/09 20:24

    • מורדו מכובדינו החשוב

      א.ב.מנחם, 11/03/09 20:57

      בהמשך לדבריך החשובים, עדיין פרידמן שר חשוב
      בהשוואה למחלקי התה לשופטי העליון: הפודל ביילין, ודן מרידור

    • רק בישראל

      אחד העם, 13/03/09 18:10

      יכול טיפש כמוך להגיב תגובה מטומטמת,

  • 12.

    דניאל פרידמן במשרד המשפטים - זיהום המימשל של נתניהו (ל''ת)

    מבקר המדינה 1 , 11/03/09 20:24

    • חה חה חה

      רות מאור , 11/03/09 20:30

      חוש הומור בולט

    • התבלבלת יקירי.מו הסתם התכוונת לאדונים "שמש העמים"ברק,זמיר,חישין,בייניש (ל''ת)

      gadii , 11/03/09 20:35

  • 11.

    מצביעי ליכוד-ש''ס. עכשיו אל תבכו שהשופטים הם שמאלנים

    בוני-M, 11/03/09 20:22

    סוף סוף בא שר משפטים שהולך לעשות סדר בנושא בתי המשפט ורפורמות כדי להחזיר את שלטון החוק לממשלה ולא כפי שראש הממשלה הטפש ביותר מנחם בגין שהכריז יש שופטים בירושלים. והנה בליכוד מעיפים את פרידמן וחוזרים לשיטה שבתי המשפט ינהלו את חוקי המדינה ולא בית המחוקקים כנהוג בעולם.
    עכשיו תמשיכו ליילל ולבכות שהשופטים הם שמאלנים. אך את הטענות שלכם תפנו לליכוד ולביבי שלכם.

    • השופטים הם מגיני זכויות אדם (ל''ת)

      אם שמאלנות מתקשרת אצלך לזכויות אדם- מצוין, 11/03/09 20:31

      • בטח , מגיני זכויות האדם הערבי והשמאלני (ל''ת)

        מר קו, 11/03/09 21:23

  • 10.

    עם פרידמן או בלעדיו זו בטוח תהיה הממשלה הגרועה ביותר שידעה ישראל עד כה (ל''ת)

    מורדו , 11/03/09 20:19

    • ממשלה בלי פרידמן תהיה בהכרח טובה יותר מהקודמת (ל''ת)

      ככה שהגרועה ביותר היא כבר לא תהיה :), 11/03/09 22:05

  • 9.

    כניעה לטרור בג"ץ

    AVIV5166 , 11/03/09 20:19

    עד שבא אדם שרוצה בכנות לעשות רפורמה אמתית במערכת המשפט,להחליף שופטים שלא עושים עבודתם נאמנה,סוחבים תיקים שנים ,פיסקי דין שערורתיים ,חבר מביא חבר .את כל זה רצה פרידמןלשנות אבל לצערי טרור הבג"ץ ניצח ולא יהיה שינוי מיוחל כי כך החליט אהרון ברק!

    • אכן טרור בית המשפט העליון והספונסרים שלו

      א.ב.מנחם, 11/03/09 21:07

      תזמורת של ערלי לב שירשמו לדראון
      ברק, זמיר, דורנר, מצא, חשין, בייניש,
      קרמניצר, והנערים השליחים: מרידור וביילין

      מול פרופ' רות גביזון, אמנון רובינשטיין
      פרופ' שיטרית, רוב חברי לשכת עורכי הדין
      רוב מוחץ בקרב עורכי הדין, הרבה הרבה אנשי מרכז וגם שמאל שנקעה נפשם מ''חבר מביא חבר''

  • 8.

    נתניהו רוצה לרצות את החונטה המשפטית או לתקן ולהשיב בג''ץ לימיו הטובים? (ל''ת)

    החלטה גרועה ופחדנית., 11/03/09 20:19

  • 7.

    ליברמן קיבלת מנדטים בגלל פרידמן הישר ןלא סחיט פיצי מיצי ו-5$ מ' לא (ל''ת)

    טובים מפרידמן, 11/03/09 20:17

  • 6.

    בקיצור- ה''סקופ'' של ירושלמי היה בלוף בחירות (ל''ת)

    מוטי, 11/03/09 20:17

  • 5.

    ביבי אתה גדול. כל הכבוד. שיהיה רק בהצלחה לך ולכולנו (ל''ת)

    אתה מדינאי ועכשיו גם פוליטיקאי, 11/03/09 20:16

  • 4.

    מה זה עוזר? עדיין שר המשפטים ושר המשטרה ימונו ע"י מלבין כספים

    עמנואל , 11/03/09 20:13

    שמוכן להרוס את כל מערכת אכיפת החוק בשביל להתחמק מעונש.

  • 3.

    הויתור על פרידמן גרוע מאד

    ביבי לא שולט, 11/03/09 20:13

    ולא רוצה באמת להנהיג

  • 2.

    נתניהו החל לחבל במדינה... ציבור הבוחרים כזה מטומטם... (ל''ת)

    שלום לב , 11/03/09 20:11

  • 1.

    נצחון החונטה (ל''ת)

    אסי, 11/03/09 20:11

    • אם התכוונת בחונטה לשכל הישר

      רות מאור , 11/03/09 20:34

      אז כן, ניצחון השכל הישר.
      עדיין לא לגמרי כי לתת לליברמן לבחור שר משפטים זה איך נאמר...

      • אפילו השם שלך ''רות מאור''

        רונן גולדשטיין, 11/03/09 22:23

        מבלי לקרוא את תגובותייך ,מצביע על אישה בולשביקית מהימים של מפא''י. הנשים הזקנות האשכנזיות שבוגדות בבעליהן,ומתנשאות על כל העולם ואשתו.