• 42.

    גב' ארד,גב' קרנית, סיתמו את פיכם! ,ניצרו את לשונכם!

    פודה שבויים, 10/03/09 18:16

    בושה וחרפה שמרחו את פרצופכם על פני עמוד שלם בעיתון.
    אל תצהירו הצהרות! אתם הרסתם, אתם עיכבתם,
    אתם מזיקים למשפ' שליט ולעם ישראל כולו אתם אינכם רשאים להציע או להצהיר!
    תעסקו בענינכם בלבד! יש לכם מה להגיד לנועם שליט? לחשו לו באוזן,הציעו לו באוזן, עודדו הביעו הזדהות בפומבי!

  • 41.

    יש להשיב את שליט נא לקרוא בהמשך את את התוכן

    רחל, 10/03/09 12:51

    איפה אנחנו מדינת ישראל מה קורה לנו אנו בכל מחיר ציריכים להחזיר את הילד של מדינת ישראל ושמו גלעד שליט גם אם נסתכן אנו נילחם בהם החזירו החזירו את גלעד. תחשבו על המסכן שם תחשבו על הוריו על אחיו על חבריו. הם עוברים ייסורים ועינויים.
    קדימה עשו משהו התעוררוווווווווווווווו.
    משפחת שליט אני איתכם.
    רחל

  • 40.

    החלטה אמיצה זה לא להוריד מדינה שלמה על הברכים לשחיטה (ל''ת)

    ביבי אל תכנע, 10/03/09 10:48

  • 39.

    במילים אחרות יש להיכנע=ולזחול מול חמאס=אין גבול להשפלה=הניסיון לא לימד (ל''ת)

    נ.כהן משפ' גולדווסר=יצרה תקדים שלילי=אסור לחזור עו, 10/03/09 10:29

  • 38.

    עבור שחרור שליט יש לשים כל יום עשרה ישראלים על הגדרות שהחאמאס יחסל (ל''ת)

    חייבים לשחרר את שליט בכל מחיר גם באבדן המדינה, 10/03/09 10:10

  • 37.

    לא כניעה לאוייב !!!! לשחרר את שליט רק במלחמה ואולטימטום לחאמאס (ל''ת)

    להיות עם חפשי בארצנו - לא שפנים שמאלנים, 10/03/09 10:07

  • 36.

    רק בחטיפת חיילים נכניע את היהודים !! לחטוף כמה שיותר !! גם גופות הולך (ל''ת)

    הג'הד האיסלאמי מודה לקנית וארד על הסיוע, 10/03/09 10:05

  • 35.

    מי שמקמפיין כניעה לאוייב/חאמאס בוגד במדינת ישראל גם אם שמו שליט

    חוק העונשין תשל'ז סימן ב' בגידה, 10/03/09 09:24

    **

    חוק ה עונשין תשלז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 34.

    קראתי הכותרות וחלק מהתגובות.אני בהלם מוחלט !

    לא תלמוני., 10/03/09 01:59

    העדר רגישות, לשון בוטה , הערות הבל....כך רבים מהמגיבים עד עתה. וזו לשון המעטה.
    נראה לי שאיני שרוי בתוך עמי, למרות שכאן 'בית גידולי' כבר כ-מאתיים שנות א''י.
    האמנם, או שמא חלום חלמתי ?
    עד כדי כך שגם דברי יובל וקרנית שבנפשן, רוחן ובשרן חוות וחשות כאב הפרידה מיקירן אבל בעיני 'ההמון המגיב' הן הופכות להיות מעין ספח למיתלהמי שווקים וצרחני היציעים.
    האמנם- עד כדי כך שפלנו ?

    • קרנית וארד מקמפיינים כניעה לאוייב שזו בגידה לפי החוק הישראלי

      אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות היום, 10/03/09 10:04

      חוק ה עונשין תשלז 1977

      סימן ב': בגידה

      97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
      (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

      (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
      98. גרם למלחמה (ד/8)
      מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

      99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
      (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

      (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

      100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
      מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

      101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
      אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

      102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
      (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

      (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

      103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
      מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 33.

    דבריכן יובל וקרנית זאת 'העופרת היצוקה'. השלום לו לגלעד ?

    לא תלמוני, 10/03/09 01:42

    אנחנו מקוים שקולכן יחדור לאזני 'אוטמי האזניים'.
    הלוואי שדבריכן יחוללו רוח סערה גבית ותגרוף את 'הלומי הכיסאות הקבינטיים' להבנה:
    כבר שילמנו מחירים אדירים, מרבית הישראלים חפצים לראות את גלעד בזרועות אביבה נועם אחיו וחבריו.כולנו 'בני אותו הכפר'.בפי כולנו מתנגן והולך הניגון 'שלוש שנים עברו על גלעד...'ועוד מתפרצת לה הכמיהה 'הבן יקיר לנו-גלעד...'

  • 32.

    לא בכל מחיר

    איזי טורונטו, 09/03/09 23:08

    אני מבין לליבך וגם כואב את משפחת שליט יש מצווה גדולה שנקראת פדיון שבויים
    אבל צריך להבין שמשחררים 1000 מחבלים זה יעודד את אירגוני הטרור למניהם לעוד חטיפות
    וגם לחשוב שחלקם יחזור לפגע ועל האובדן של חיים שהיו כתוצאה משחרור מסבי של מחבלים אלה
    מה תהיי דעתך אז
    הנסיון מהעבר אומר הכל

  • 31.

    אני הייתי מציע את ברק ל

    נח, 09/03/09 23:07

    קבלת פרס האוסקר בהוליווד על ההצגה שעשה
    בירושלים.
    יש לי רק שאלה קטנה אילך שר הבטחון,וחייל עם הכי הרבה עיטורי גבורה צבאים.למה לא באתה לירושלים למאהל המחאה לפני הסגר על הגדה?הרי יש לך כל הרבה אותות גבורה?חוסר זמן? לא נראה לי.דיונים קואליציוניים אין לך הרבה.ופעילות של שר ביטחון גם לא נראה לי שיש לך במצבך כרגע כשפניך מועדות לכוון היציאה מהממשלה.אבל ההצגה היית מרשימה!

  • 30.

    רון ארד היה קרבן ישיר של עיסקת גיבריל. כנסו.

    זאת האמת, 09/03/09 22:56

    בעיסקת ג'יבריל המחבלים למדו לראשונה שכדאי להעלות את המחיר של שבויים. הם הגו מאז את הרעיון לגבות מחיר גם עבור מידע. היה ברור ששבוי הבא ישלם את המחיר.
    והשבוי הבא היה: רון ארד!
    כל עיסקה נוספת תגרור קרבנות נוספים, וקורבנות נוספים כמו ארד וגלעד.

  • 29.

    המחיר הוא לא מחבלים,המחיר הוא חיי יהודים!

    שמאלני אבל שפוי וציוני!, 09/03/09 22:51

    צריך להבין שהמחיר אינו 450 מחבלים,כי זה מחיר פעוט תמורת חיי חייל שלנו,המחיר הוא אותם יהודים שירצחו כתוצאה מהשחרור של המחבלים

    מי שקורא לשחרר מחבלים מתעלם מהמחיר שנשלם בטווח הארוך!

    עם עובדות אי אפשר להתווכח ישנם עשרות יהודים שנרצחו ע''י מחבלים ששוחררו בעסקאות קודמות!

    אני מבקש ממי שתומך בשחרור שיתמודד עם העובדות!

    אני גם מבקש מאלה שתומכים בשחרור מחבלים
    שלא יחשבו שהם מוסריים יותר מאלה שמתנגדים

    הוויכוח הוא לא על מוסריות אלא על יעילות!

    ואף מילה על האישה שאני מתעב כל כך...

  • 28.

    לכל המגיבים: האם אתם מתגייסים לצה''ל?

    דינה, 09/03/09 22:47

    לכל המגיבים החכמים שמתנגדים לשלם את מחיר השחרור של גלעד שליט: האם אתם בכלל מתגייסים לצה''ל?! האם אתם שייכים לציבור במדינה שחל עליו חוק גיוס חובה, ואם אינו רוצה להתגייס הוא נשלח לכלא? או שמא אתם מדברים מהמקום הנוח של פטורי גיוס שלומדים תורה? אם אתם פטורי גיוס, אם לא חשתם על בשרכם את החוק שמחייב ללכת לצבא ולא מותיר ברירה, איך תבינו את מצוקתו של חייל שכן חל עליו החוק הזה, ואף על פי כן נבגד על ידי המדינה? מוטב, במקרה זה שתשתקו.

    • די עם הדמגוגיה די!! אני לוחם,שירתתי בלבנון,שכבתי במארבים

      שמאלני אבל שפוי וציוני!, 09/03/09 22:58

      איבדתי חברים!!! מספיק להשמיץ כל מי שמתנגד לדיעה! אני בטוח ש90% מהמגיבים משרתים בצבא! והאמת זה בכלל לא חשוב אם הם משרתים!!!,חשוב שאיכפת להם!!

      הוויכוח אינו על מוסר אלא על היעילות!

      אני יכול להוכיח שדווקא מי שתומך בשחרור מחבלים הוא בלתי מוסרי לכאורה! אז מספיק עם הדמגוגיה הילדותית הזאת!!

      צריך להתמודד עם העובדות והטיעונים,מי שמתנגד מניח(ויש יסוד להנחה) שהשחרור יביא לעשרות יהודים הרוגים!!!

      גלעד לא נבגד,המדינה עושה ככל שניתן
      על מנת לשחרר אותו,מי שישמע אותך יחשוב שנושא גלעד לא עומד על שולחנו של שר הבטחון 24 שעות ביממה!!!

      • כל מילה יצוקה בסלע !!!! (ל''ת)

        שרון, 10/03/09 18:26

    • אתה טועה

      איציק, 09/03/09 23:16

      אני שרתתי בסדיר ומלואים למעלה מ-25 שנה בצבא ואני חושב שיש לעשות הכל על מנת להחזיר את שליט הביתה אבל המחיר שנדרש גבוה
      תחשוב רק על המוטיביצה שתהיי לאירגוני המחבלים ועל אובדן חיי אדם שהיו בעקבות שחרור מחבלים אלה מה את אומר על זה

    • מתגייסים לצה"ל, הורים לילדים שיתגייסו ב"ה. אסור לשחרר רוצחים!

      יואב , 09/03/09 23:25

      איננו רוצים לחזור לימי האוטובוסים המתפוצצים. חיילי צה"ל רבים נהרגו כדי לתפוס את הרוצחים ולעצור את הטרור. לא נסכים לחדש את הטרור ולהחזיר את כל אזרחי ישראל לחיי פחד.

      שחרור מחבלים = אוטובוסים מתפוצצים. לא בכל מחיר!

  • 27.

    מספיק עם הכותרות בתקשורת

    wwweee5 , 09/03/09 22:45

    מה שעושה התקשורת זה ממש ביזיון.מציגים את אולמרט כאחד שלא רוצה לשחרר את שליט.
    ככל שהתקשורת תצעק,המחיר של שליט יעלה.
    אין לשחרר רוצחים עם דם על הידיים,כי הם ישובו וירצחו שוב.ואז מה יגידו כל הייפי נפש.

  • 26.

    ההפגנה היא לשחרור מחבלים ולא את שליט

    רעמסס, 09/03/09 22:41

    ההפגנה הקוראת לאולמרט לשחרר את שליט היא מזוייפת. האם אולמרט מחזיק את שליט באיזה מרתף ומסרב לשחרר אותו?

    ההפגנה היא לשחרור מחבלים ולא את שליט, שחרור שליט הוא רק תוצאת לוואי.

    הפגנה לשחרור שליט היתה צריכה להיות מול החמאס בעזה ולא מול אולמרט.

  • 25.

    לגולדווסר-שליט אינו נכס לאומי-הציבור , המדינה, העם, הם הנכסים.

    אסנת, 09/03/09 22:38

    בגישה שלכם שליט מתחיל לסכן את המדינה-אם ישוחרר והמחבלים ייצאו מהכלא.

    • את צודקת ואת בחורה חכמה,יש מצב לדייט.גם אני חושב כמוך. (ל''ת)

      יאיר עם אסנת, 10/03/09 01:16

  • 24.

    אוטובוסים מתפוצצים יביאו לעשרות עד מאות הרוגים. לא בכל מחיר!

    יואב , 09/03/09 22:36

    לערבים אין מאגר אין סופי של מחבלים מוכשרים, כפי שמנסים לטעון. מבצעי צה"ל כמו חומת מגן הצליחו בגלל שהצליחו לעצור את המחבלים העיקריים.

    אם ישוחררו רוצחים ישובו האוטובוסים להתפוצץ בירושלים ובתל אביב. גם הוד השרון תהיה תחת איום, וגם באר שבע.

    אסור לשחרר מחבלים רוצחיםץ מי שיעשה את זה יהיה אחראי לעשרות, וחלילה אף מאות הרוגים. רק מטורף יכול לומר "בכל מחיר". אדם אחראי חייב לומר בכאב: לא בכל מחיר!

  • 23.

    לגולדווסר-שליט אינו נכס לאומי-הציבור , המדינה, העם, הם הנכסים.

    אסנת, 09/03/09 22:34

    בגישה שלכם שליט מתחיל לסכן את המדינה-אם ישוחרר והמחבלים ייצאו מהכלא.

  • 22.

    יש כרטיסים למופעים וההפקות לייד האוהל-או שזה חינם?

    מריאן, 09/03/09 22:31

    יללה נמאס מיכם, לא קונה את העמדתו של שליט במרכז האומה.

  • 21.

    יובל,חמודה:צודקת בכל מילה!

    אני, 09/03/09 22:30

    כשאני מביטה על יובל אני לא יכולה שלא לחשוב על אחותו של גלעד,הדס,בת ה-18,שבחרה שלא להופיע בכלי התיקשורת,מהסיבה,שהיא פשוט לא רוצה את זה..היא רק רוצה את אח שלה בחזרה,זה הכל..
    וכמו שיובל אמרה,צריך לקבל החלטה אמיצה,קשה ככל שתיהיה על מנת להשיב את גלעד הביתה..
    מספיק אם ההתעללות באביבה,בנועם,ביואל,בהדס וכמובן, בגלעד.

    • ליבנו איתם, אבל איננו רוצים ללכת לעשרות הלוויות של הרוגי המתאבדים

      יואב , 09/03/09 23:27

      הטענה שיש אינסוף מחבלים היא שקר. מעצר המחבלים עצר את הטרור. שחרור המחבלים יחזיר את הטרור.

      אי אפשר למכור את כל המדינה עבור חייל אחד, למרות שהכאב הוא כאב נורא. על ראשי המדינה לנשוך שפתיים, ולומר בגלוי: לא בכל מחיר!

  • 20.

    ברק נפוליונצ'יק מוציא אצבע ובודק איפה התקשורת ושם הוא נמצא

    יורם, 09/03/09 22:29

    מזל שאינו מתמנה לשהב''ט. אדם חסר שידרה

  • 19.

    אין לשחרר אף מחבל תמורת חייל חטוף

    נפתלי ק''א, 09/03/09 22:27

    יש לחסל את האויב , לא לדבר איתו.

  • 18.

    קישור לעצומה לא בכל מחיר

    nandos3 , 09/03/09 22:27

    http://www.atzuma.co.il/petition/yarontoren/1

  • 17.

    אבוי לנו שכל נאד נותן עיצות לממשלה...

    ע.ס, 09/03/09 22:18

    הייתי שבוי ביום כיפור. אבי ז''ל אפילו לא חשב לצייץ. גם לא אחיותי. מה זה הפסטיבל הזה שכל זב חוטם מייעץ למנהיגים בידענות כה רבה? נשבר גם ה*** מהתקשורת שאצה רצה לקבל את חוות דעתם של כל אותם חכמולוגים...

    • אין לך זכות לכנות בשמות גנאי ילדה שגדלה ללא אב בשל מחדלי הממשלה (ל''ת)

      אייני , 09/03/09 22:40

      • יש לו זכות ועוד איך !!! שתעסוק בענינה בלבד! (ל''ת)

        מאירה, 10/03/09 18:36

    • כל הכבוד לאביך ז''ל

      י, 09/03/09 23:09

      הוא יכול היה לשבת בשקט, כי הורי שבויים אחרים ''ועד הורי השבויים והנעדרים'' עשו בשבילו את ''העבודה המלוכלכת''. הפגינו, שברו זגוגיות בכנסת ושברו רהיטים בלשכה של דיין.
      לנועם שליט, בניגוד לאביך אין ''פועלים שחורים'' והוא צריך לעשות את העבודה לבד. חבל רק שהוא לא מאמץ את דרך הורי שבויי מלחמת יום הכיפורים, אלא מתנהג ''באצילות'' כמו משפחת רון ארד.

  • 16.

    גם כן שר בטחון. גולדה הייתה יותר גבר ממנו.

    pini-1, 09/03/09 22:06

    אצלה ידע כל העולם - כי ישראל לא נושאת ונותנת עם מחבלים ואינה משחררת רוצחים.
    במקום שילמד ממורשתה של גולדה הוא ( ברק) למד ממורשת רבין.
    תמשיכו להכנע ולהסחט. מזל שהוא הולך לאופוזיציה.

  • 15.

    בטח צריך לשחרר אותו סוף כל סוף רוצים להתחיל! (ל''ת)

    רולטה רוסית, 09/03/09 21:58

  • 14.

    לרחלי '' המתחסדת ''

    דב, 09/03/09 21:55

    אולי את רוצה להיות במקומו?????????????????
    צריך להחזיר את גלעד ---
    בכל מחיר!

    • אם ישוחררו מחבלים יתפוצצו אוטובוסים ויהיו עשרות עד מאות הרוגים

      יואב , 09/03/09 22:34

      לא בכל מחיר!

  • 13.

    איזה בחורה חמודה שהיא ,היא פנויה!? הייתי שמח לצאת איתה היא משהו מיוחד (ל''ת)

    א, 09/03/09 21:52

  • 12.

    דיייי

    Erez, 09/03/09 21:46

    מספיק עם המופעים! הדרך שבה מציגים שתי מחנות ,אחד של הטובים והשני של הרעים (שלא רוצים שגלעד ישוחרר). האמינו לי כולם רוצים וחולמים על שובו של גלעד שליט. נמאס לשמוע את מי שמבקש להשמע פוליטקאלקורקט שמשתמש בביטוי ''בכל מחיר'' ,שכחנו שעם גלעד נהרגו חייל וקצין ?! משהו זוכר את שמותיהם.גלעד הוא בחור יקר אבל מה המחיר שנשלם עבורו ? 500,1000,1500 ואולי את פינוי ישובי עוטף עזה ? מהם הגבולות ? ואולי נביא את העזתים למצב שהם יבקשו להשלים את העיסקה. קל להטיל את האחריות''אשמה'' על ראש העיר.

  • 11.

    לא צריך לשחרר בכל מחיר יש גבול

    אלי, 09/03/09 21:28

    ואם יבקשו דרישות מופרזות צריך לעמוד על המשמר

  • 10.

    הצילו ת, את החייל החטוף הבא אם נשחרר רוצחים אם דם על הידיים (ל''ת)

    דודו, 09/03/09 21:28

  • 9.

    אין זו החלטה אמיצה אלא החלטה פחדנית (ל''ת)

    שלמה, 09/03/09 21:25

  • 8.

    זו תהיה החלטה טיפשית - לא אמיצה

    משה אופניק, 09/03/09 20:50

    מנסים למכור לנו שקרים. שיחרור רוצחים יגרום להרוגים .
    ואת מי נאשים אם לא את עצמנו.

  • 7.

    זו לא החלטה אמיצה - זו החלטה פחדנית

    gilberet , 09/03/09 20:42

    איזה אומץ צריך בשביל להיכנע ולשחרר את כל הרוצחים?
    אומץ צריך בשביל להלחם, להכנס לעזה, לפוצץ להם את הצורה עד שישחררו את גלעד.

  • 6.

    לא יהיו ניחומים

    ארז עוז, 09/03/09 20:35

    אין לי ניחומים למשפחת ארד על הסבל והאובדן של רון.
    קטונתי מלהבין את סבלם ועם כל הסימפטיה לא אטען שאני ''מבין'' את סבלה של משפחת שליט, שעליה אני חושב הרבה.
    יחד עם זאת, צריך לזכור ששחרור של 1,000 מחבלים יביא באופן בלתי נמנע לפצועים והרוגים נוספים.
    למי יהיו ניחומים אז?

  • 5.

    אסור לשחרר מחבלים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    רחלי, 09/03/09 20:32

    אחרת יהיו עוד 100 גלעד שליט ועוד אלפי קברים טריים של אזרחים יהודים חפים מפשע!

    גלעד שליט לחופש נולד אך לא בכל מחיר!

  • 4.

    קבוצה חדשה בפייסבוק לגלעד שליט https://www.facebook.com/group.php?gid=6

    livnatby , 09/03/09 20:25

    https://www.facebook.com/group.php?gid=69012398232

  • 3.

    בואו נקבל החלטה קשה ואמיצה, פשוט לשתוק ולא לדבר (ל''ת)

    יוסי, 09/03/09 20:13

  • 2.

    המשתפי''ם של החמאס. ממליצים .

    בניסן, 09/03/09 20:06

    ברור לכל ששחרור שליט ''בכל מחיר'' משמעותו מתן רוח גבית לטרור וקרבנות רבים מספור מתוכנו כתוצאה ישירה מכך,זה הענקת נצחון אדיר לחמאס וחיזוקו,זה עידוד חטיפות נוספות ושוב הסיפור יחזור.
    הערבים בזים לנו בכל ליבם על התנהגתנו הבכיינית בענין שליט ותקוותם להשמדתנו מתחזקת.
    החלטה לשחרר ''בכל מחיר'' תהיה ''אמיצה'' כמו האומץ של מתאבד היורה לעצמו כדור בראש.

  • 1.

    כלם עם הכוונות ''הטובות'' שלהם=מעודדים את חמאס להעלות המחיר=איפוא הצדק!! (ל''ת)

    נ.כהן אתם גורמים לצבא עוול=לוקחים מהם את הגאווה$#$, 09/03/09 19:57