• 75.

    יש לי הערכה גדולה אבל אי אפשר לתת כל מחיר

    נסי, 26/03/09 13:43

    קרנית יש לי הערכה גדולה למה שעשית אך צר-לי לומר לך שיש לעשות הכל כדי להחזיר שבוי שלנו ,אך לא בכל מחיר . תחשבי לרגע איזה רוח גבית זה יתן לטרור איזה מוטיבציה תחשבי לרגע את נבונה .ומה נומר ביום למחרת כאשר תתוסף עוד משפחה שכולה מידי מחבל משוחרר איך נוכל לעמוד מול פני המשפחה..

  • 74.

    הממשלה הבאה בתור חייבת גם היא לשחרר את גילעד שליט (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/03/09 08:26

  • 73.

    קרנית-הייתי בחטיפת אישים מהחיזבללה-תהיי רצינית

    חיל מסיירת מטכ''ל, 10/03/09 01:05

    את יודעת כמה מאמצים השקיעו כדי לתפוש את המחבלים? עכישו את רוצה שנשחררם? מי יתכן שוב לתפוש אותם? את ? אל תסיתי ול תאיימי שלא נתגייס. נתגייס גם נתגייס. אל תמרידי. זה מתחיל להיות לא נורמאלי.

  • 72.

    חבל שבאו עשרות. אמנם יותר מאתמול-אבל ההמונים עדיין לא הגיעו

    הייתי שם ובאתי מהצפון, 10/03/09 00:59

    נסעתי 4 שעות כל כוון אחרי שקראתי בפייסבוק על עצרת המונים. מה מצער שבעיר גדולה כמו ירושים באו מעטים. אמנם זו עיר ימנית ודתית -אבל עדיין יש הרבה מהצבור הנאור והשפוי שרוצה לראות את גלעד בבית ואינו חפץ בנקמה. איפה הם היו? לא מספיק להגיב בטוקבק-צריך נוכחות בשטח ואז ננצח.

  • 71.

    קישור לעצומה לא בכל מחיר

    nandos3 , 09/03/09 22:24

    http://www.atzuma.co.il/petition/yarontoren/1

  • 70.

    כלנו רוצים את גלעד הביתה, אבל..

    אזרחי , 09/03/09 21:11

    הנורמות שובשו על-ידך ועוד לפניכן עם דרישה להחזיר מחבלים עבור גופות.
    גם הדרישה להחזרת מחבלים רוצחים תמורת חייל שבוי איננה מוסרית. גלעד נפל בשבי בתקרית שחבריו שלמו בחייכם וזאת כיוון שהחמאס וארגוני הטרור האחרים מעודדים ממנוף ההצלחה של חטיפת חיילים ואזרחים.
    עם כל הכאב, צריך לפעול באיזון לגבי גלעד ולהבא מה שהפך לנורמה חייב להשתנות:
    1. אין החזרת גופות עבור מחבלים חיים
    2. חייל שנלקח בשבי ולא יודעים אם חי או מת בתוך 6 חודשים יוכרז כמת שמקום קבורתו לא נודע
    3. קריטריונים ברורים של חומרת העברה וזמן ריצת העונש וכמוכן של מספר המירבי של מחבלים שמחזירים בעד שבוי חי.

  • 69.

    עם כל הכבוד לקרנית אבל קיבלנו ארונות תמורת רוצח ילדים והעלנו את המחיר

    יובל ארהב, 09/03/09 20:31

    המאבק המתוקשר רק מעלה את המחיר מקטין את הסיכויי ומעלה מוטיבציה אצל הערבים להמשיך לחטוף חיילים כי המחיר ממש שווה ולכן בדרך עקיפה הופקרו כל חיילי צהל אל מול המחיר שישראל תשלם בעתיד עבור הגילעדים והגולדווסרים הבאים!!!!!וברור לכולם שיהיו עוד הרבה לצערי

    • נכון מאוד

      בועז, 10/03/09 02:01

      בעד הגופה של בעלך שלמנו בחיי גלעד

  • 68.

    קבוצה חדשה בפייסבוק לגלעד שליט https://www.facebook.com/group.php?gid=6

    livnatby , 09/03/09 20:26

    https://www.facebook.com/group.php?gid=69012398232

  • 67.

    לא יאומן התגובות כאן? אבדנו את השפיות? (ל''ת)

    לא יאומן הנבזיות והתת אנושיות של חלק מהמגיבים!, 09/03/09 19:48

  • 66.

    קרנית - תפסיקי לנפנף עם זה, את לא אלמנת צהל היחידה, יש עוד אלפים

    gilberet , 09/03/09 19:33

    שלא חושבים כמוך

  • 65.

    רק אולמרט יכול לא להחזיר! כל הכבוד לך! שביביניהו יחזיר! (ל''ת)

    רוני, 09/03/09 18:45

  • 64.

    גלעד שליט - טוב מאוחר מאשר בכלל לא

    אילוז עליזה, 09/03/09 18:30

    ההורים של גךעד שליט הזאו יותר מידי חבל שרק עכשיו נזכרו אבל עדיף מאוחר האשר בכלל לא מקווה שגלעד ישוב הביתה במהרה

  • 63.

    שוב אותו ציבור שרואה עצמו יפה יותר מאחרים.פוזה סמולנית מאוסה בהחלט

    אופס, 09/03/09 18:28

    כאילו יש פה שני מחנות מחנה היפים שמוכן לשלם כל מחיר לשחרר את ה''ילד'' ומחנה הרעים,שרוצים במותו של ה''ילד''.כמה אפשר לחפור..גלעד ישוחרר אולי..וזהו.ואל תבואו עם הנימוק המטומטם ששואל ''ואם זה היה הבן שלך?''
    אז זה לא.
    צאו להפגנות לפירוק הצבא ולדרישה לשלום בכל מחיר.זה יכול להיות צודק ורצוי..אתם רוצים מדינה אתם רוצים צבא.?שלמו את המחיר.

    • תגובה מצוינת (ל''ת)

      gilberet , 09/03/09 19:34

  • 62.

    הצילו - גלעד שליט

    אילוז עליזה, 09/03/09 18:27

    הקמפיין עם הכיתוב הצילו גרם לי להרגיש שכאילו אנחנו האזרחים אמורים להציל את גלעד שליט והרי ידוע שהדבר לא בידינו אלא בידי הממשלה והיושב בראשה.

    מאתמול שראיתי את הכיתוב אני מהרהרת לעצמי ואומרת מה הם בעצם רוצים מאיתנו מהאזרחים הרי אם היה משאל עם , האם לשחרר את גלעד שליט תמורת 2000 מחבלים עם דם על הידים 99% מהעם היה אומר כן אבל שוב פעם זה לא תלוי בנו האזרחים אלא בממשלה ובעומד בראשה שאם רק היה סוף סוף מחליט גלעד כבר היה חוזר הביתה.

    אז עם כל הכבוד על תפילו עלינו את התיק.

    • את הזויה כמו דומייך הסמולים... את שליט יש להחזיר רק באש חיילי צה"ל

      moshon1 , 09/03/09 20:25

      אולי רק מחבל אחד מכל ה- 1000 שעליהם אתם הזויים ורופסים שכמוכם, שבגללכם הדרדרנו לאן שהדרדרנו הייתם מוכנים לשלם..
      מה את רוצה ?.. את רוצה שה"ילדים שלנו " יגנו על התחת השמנמן והורדרד שלך מצד אחד , ואת מוכנה שיהיה צבא שיבצע את המלאכה המלוכלכת, ואז , כשהם מונעים בחייהם את הפיגועים, את מתחילה להתייפייף ולהגיד , שבשביל להציל ולו חייל אחד צריך לתת פרס לאילו שמחר עלולים להרוג מאות חיילים אחרים ואזרחים...
      תגידי את שפויה ?...
      זאת הדרך ?.. לתת פרס לאילו שבשבילם את מוכנה להקריב את "חיי ילדינו "?....
      מתחסדים, מתייפייפים עלובי נשמה סמולים , נמאסתם... הזויים... סהרורים שכמוכם

  • 61.

    שבי בשקט, עשית מספיק נזק.

    רס''ן מיל., 09/03/09 18:27

    כלוחם בצה''ל, לא אסלח לך מעולם על כך שבגללך האוייב לא יעשה מאמץ מינימלי לשמור על חיי, אם חלילה אפול פצוע בשבי.

    הצלחת בפרוייקט שלך, ועכשיו תעלמי לנו מהעיניים בבקשה.
    יש אנשים שלראות אותך כואב להם בדיוק כמו לראות את סמיר קונטאר חוגג.

  • 60.

    סוגיה לאומית בהחלט.צריך להתייחס לגלעד כנפל בקרב.לו יש מזל אולי ישתחרר. (ל''ת)

    אופס, 09/03/09 18:20

  • 59.

    מה נסגר איתכם?

    לכל עם ישראל היקר!!!!!!!!!, 09/03/09 18:18

    יש 20,000 מחבלים בעזה מה יעזרו עוד 500?? מאיפה הקלות שבה אתם גוזרים על ילד מסכן שכל מה שרצה זה לבצע את חובו לחברה חיים בשבי איפה הערכים שכל הצבועים במדינה מדברים עליהם כל הזמן? אפילו לבשר מבשרכם אתם לא תנקפו אצבע כמה מכם שרתו בקרבי בכלל?? רק להתלהם אתם יודעים יצר השנאה חזק אצלכם הרבה יותר מהיצר לחיים אתם אנשים שפלים ודוגרי אם הייתם אתם ההורים שלו או חס וחלילה אתם במצב שלו הייתם עושים הכל ורוצים שיעשו בשבילכם לא משנה מה המחיר

    אם אתם באמת מאמינים שאתם יותר טובים ממי שמיסבבנו אתם צריכים להבין שהחוזק שלנו מגיע מהערכים של העם היהודי, ערכים שנראה לי שחלקחם איבדתם וכל שנותר לכם זה רגשי נקמה ושנאה לכל מה שאתם לא מסכימים איתו

    עצוב לי לראות כמה ניקור יש בעם שלנו וסתם שתדעו אתם מעדיפים לתת למחבלים לחיות בבית הבראה בארץ שאתם מממנים מאשר בביוב של עזה

    • מסכים למחצה עם דעתך. לשחרר את כולם ''לביוב של עזה'' לפני החטיפה הבאה

      בוא נחשוב יחד בהיגיון, 09/03/09 22:25

      חיילי צה''ל: אל תצאו למעצר מבוקשים. תנו להם להמשיך לחיות בביוב של ג'נין.
      הפרט היחיד מדבריך שאני מסכים אתו וצעקתי על כך לפני שלוש וחמש ועשר שנים:אסור שהכלא בישראל יהיה קייטנה, המאפשרת גם לימודי תואר שני. את תנאי המחיה של האסירים צריך היה מן הרגע האשון להשוות לתנאי המחיה של גלעד, עם אותו מספר ביקורים. גם עכשיו עדיין לא מאוחר מדי.

  • 58.

    עיוות המציאות המזרח תיכונית

    גד, 09/03/09 18:13

    אין אדם במדינה שאינו חפץ בחזרתו של גלעד. יהיו רבים שיהיו מוכנים לסכן חייהם כדי לשחררו, מספיק לשם כך לשאול חילי יחידות מיוחדות באם הם מוכנים לצאת לפעולה לשיחרורו.
    הבעיה היא שאנו חיים במזרח התיכון שבו המותו הוא הוצאת פיגועים כנגד אזרחי ישראל. כל עוד שאין עונש מוות למחבלים הם ימשיכו בפעולותיהם תוך תיקווה שאם יתפסו ישוחררו ויחזרו כגבורים לארצם. אי לכך המדיניות בעבר שאין מתדינים עם מחבלים וודאי לא משחררים אותם לפני תום עונשם חייב להיות מאבני היסוד של כל התנהלות מול המחבלים.
    נושא גלעד שליט יצא כבר מכל פרופורציה ורק גורם נזק למדינה. שחרור סיטונאי של מחבלים יגרום להגברת הטרור ואת התשלום ישלמו אזרחי המדינה. זכותה וחובתה של משפחת שליט לדרוש להביא לשחרור בנם אבל לא על חשבון המדינה,

  • 57.

    אולמרט ראה מעשה ידיך - אתה מעמת שכול בשכול אחר !!! (ל''ת)

    כדי לא לתת לחמאס לחגוג - אתה מורה להרוג חייל !!!, 09/03/09 18:12

    • כמה מילים מטומטמות בתגובה אחת.פרי מחשבה ופוזה חלולות ושטחיות. (ל''ת)

      אופס, 09/03/09 18:22

  • 56.

    בשום אופן לא לשחרר רוצחים!!!! (ל''ת)

    בשום אופן לא לשחרר רוצחים!!!!, 09/03/09 18:12

  • 55.

    חשוב לקרוא !!! התנהלות המדינה והתקשורת היא "פסטיבל של טמטום" !!!

    רוני מהשרון , 09/03/09 18:08

    ייתכן מאוד כי את גלעד שליט (שייבדה לחיים ארוכים) ואת החללים רגב וגולדווסר ז"ל אפשר היה להחזיר מהר יותר, במחיר הרבה פחות כואב והכי, הכי חשוב... עם הרבה פחות נזק תדמיתי לישראל ועם הרבה פחות נצחון מוראלי לאויב...

    בואו נעצור רגע ונחשוב על זה רגע בהיגיון...למחבלים שיישוחררו בעסקת שליט אין איזה "יתרון" על פני מחבלים אחרים של החמאס... הם לא "מוכשרים" יותר או "חכמים" יותר מכל פלסטינאי ארור אחר שהחליט להפוך לשאהיד (וכאלה, לצערנו, יש הרבה מאוד...)

    אתם מבינים ??? זה לא שהחמאס או החיזבאללה סובלים מ"בעיות כח אדם"...

    היתרון הגדול ביותר שמקבלים ארגוני הטרור משחרורם של מאות רוצחים עם דם על הידיים הוא "זריקת מרץ מוראלית" שתגרום להרבה מאוד פלסטינאים צעירים להעריץ עוד יותר את הטרור ולרצות עוד יותר להפוך לשאהידים

    ומהצד השני, העיסקה הזאת היא "סטירת לחי מצלצלת" למדינת ישראל ולכל הערבים ה"קצת מתונים" שעוד נותרו באזור המטורף הזה...
    (אפילו ואליד ג'ונבלט הדרוזי, גדול אויביו של נסראללה בלבנון, נאלץ "לאכול את הכובע" ולתת כבוד לחיזבאללה כאשר הטינופת המטונפת סמיר קונטר נחת בביירות... ואיזה טקס עשו לכבודו...)

    וכאן אני מפנה אצבע מאשימה לממשלת אולמרט העלובה והרופסת ועוד יותר לתקשורת הישראלית... אותה תקשורת ש"שיכנעה" את החיזבאללה שהוא ניצח, אותה תקשורת שנפחה את נושא הנחטפים מעבר לכל פרופורציה ולא הניחה לאנשי המקצוע לעשות את העבודה בשקט ואותה ממשלה שלא השכילה לגמור את הנושא מהר, בשקט ובמחיר יותר נמוך (את המבצע הצבאי יכלו לעשות בהזדמנות אחרת)

    אינני מאשים את משפחות גולדווסר, רגב ושליט... בשם אלוקים !!! כל אחד במצבם היה מוכן "להפוך את העולם" ולתת לחמאס מטוסי אף-16 חמושים בפצצות אטום... רק שיחזירו את הבן הביתה... הם לא הבעייה !!! הבעייה היא מי שנתן בידם את העוצמה להשפיע על גורלם של כל שבע מיליון הישראלים האחרים !!!

  • 54.

    הצילו את החייל החטוף הבא באם נחזיר מאות מרצחים

    דודו, 09/03/09 18:03

    אסור להחזיר מרצחים שקיבלו תקופות מאסר ממושכות, זה יתן מוטיבציה לבצע חטיפות נוספות !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 53.

    קרנית דרך המאבק שלך פסולה=התוצאה=כניעה ותקדים רע=תודה רבה אין בעד מה!! (ל''ת)

    נ.כהן אף1 לא נשאר אדיש מול תוצאות הגרועות בלבנון2, 09/03/09 18:02

  • 52.

    אישה צבועה,חולת פירסום וכסף, תמשיכי לתת הרצאות במאה דולר לכרטיס בחו''ל

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$, 09/03/09 17:52

    אישה צבועה,חולת פירסום וכסף, תמשיכי לתת הרצאות במאה דולר לכרטיס בחו''ל כל עוד יש מפגרים שמוכנים לשלם כדי לשמוע שוב ושוב אותו סיפור ,ותשארי שם, תני לנו מנוחה מהצביעות שלך

  • 51.

    מאבק לאומי - להכנעה והשפלה לאומית! זה טוענת קרנית! מה דעתכם? (ל''ת)

    ציונה, 09/03/09 17:51

  • 50.

    קרנית גולדווסר - "ערכים של חברה"

    יהודה מימון , 09/03/09 17:49

    צודקת- זה גם ערכים של חברה. השאלה היא האם ערכים של חברה הם כאלו שלא לוקחים בחשבון ששחרור רוצחים, טרוריסטים בתמורה לשחרור חייל שלנו ובכמות כזו, לא פוגעת גם היא בערכי חברה אחראית מסודרת!? מה יהיה אחרי זה? מה יהיה באם תהיה עוד חטיפה? אין ביכולתי לקבוע, אין לי את כל הנתונים. הרגש אומר לשחרר, השכל אומרובהתחשבות בעתיד, לא!! אני לא בורח מהחלטה, אין לי את כל הנתונית, לכן הרגש והשכל נאבקים זה בזה.

  • 49.

    קרנית התהבה=במיקרופון=והתקשורת=אחרי הנזק שגרמה לצבא=בלחץ הבלתי סביר של (ל''ת)

    נ.כהן גלעד היה מזמן בבית אילמלא העסקה המפוקפקת!!, 09/03/09 17:46

  • 48.

    כמה חיילים נהרגו לחינם כדי ללכוד את הרוצחים האילו? לשם מה מתו? (ל''ת)

    המלך שלמה, 09/03/09 17:44

  • 47.

    שחרור מאוד מחבלים ניצחון לאירגון טרור!!!!!!!

    אלה, 09/03/09 17:37

    אירגון חמאס יצא למחורת לרחובות העיר עזה להכריז על ניצחונם!!!

  • 46.

    חצופה, אחרי שהונתה מדינה שלמה להאמין שבעלה חיים ולבצע עסקה מטומטמת (ל''ת)

    כ, 09/03/09 17:36

    • מה ניהיה?!?!איך אתה מדבר!אנשים פה נעשים פראיים! (ל''ת)

      אני, 13/03/09 23:31

  • 45.

    קרנית, שבי בשקט! כבר גרמת מספיק נזק למדינה ולאזרחיה! (ל''ת)

    אלמנת טרור, 09/03/09 17:35

    • בעלה של ''החצופה'' נהרג כשהוא הגן על חייך ,,, הפכתם חיות כולכם ??? (ל''ת)

      לקדש את החיים !!! לקדש את המתים עבורנו !!!, 09/03/09 18:03

      • זה לא מוריד מאיתנו את החובה להתנגדות לעיסקאות שמסכנות חיי חפים מפשע (ל''ת)

        רררררר, 09/03/09 18:34

  • 44.

    יש ענין לאומי שראות מאות נרצחים ופצועים בתמורה לחייל אחד ?

    AdamE , 09/03/09 17:28

    כמה ילדים מוכנה גברת גולדווסר להקריב בפגועי טרור שיוציאו לפועל משוחררי עיסקה כזו? כמה??

  • 43.

    צריך לחנך חיילים לא ליפול חיים בשבי

    חייל גבעתי לשעבר, 09/03/09 17:20

    חייל צריך להילחם עד הכדור הלפני אחרון.
    את הכדור האחרון לשמור לעצמו.

    מה שקורה היום הוא שחיילים נופלים בשבי ללא קרב.

    • אדיוט (ל''ת)

      איזה אנשים, 09/03/09 17:39

    • אני מסכים איתך. חייל צריך להתאבד ולא ליפול בשבי! (ל''ת)

      חייל, 09/03/09 18:14

  • 42.

    מטומטמים במי אתם נלחמים?

    אזרח שפוי, 09/03/09 17:19

    אתם לא מבינים שאתם מחלישים אותנו? תוציאו את האנרגיות האלה נגד הסיוע של מדינות המערב לעזה!

  • 41.

    לו ניתן היה למנוע שכול אחד ע''י שיחרור אסירים-לא הייתם מבקשים לשחרר ???

    היש אב שכול שלא ישחרר 1000 אסירים להחזרת בנו ???, 09/03/09 17:17

    זו הבקשה עכשיו,,, לפני שיש לנו עוד שכול,,,

    • מי שמתנגד לשחרור מחבלים מניח שהם יביאו שכול גדול יותר!

      שמאלני אבל שפוי וציוני!, 09/03/09 17:34

      99% ממי שמתנגד לשחרור אינו איזה ימני הזוי או שונא ערבים או אטום,אלא אחד שמניח(ויש יסוד להנחה הזאת) שהשחרור יביא ליתר שכול!
      הניסיון להציג את מי שמתנגד לשחרור מחבלים כאילו הוא אינו מוסרי הוא נואל והוא חרב פיפיות!!!

      100% מהיהודים רוצים לראות את גלעד בבית!!
      רוצים אמרתי? משתוקקים!!! אף אחד לא אדיש לסבל של המשפחה,כולם מכבדים את האצילות של אביו של גלעד ומבינים את הכאב שלו.

      כולנו אוהבים את החיילים,כולנו יודעים מה זה שכול בצורה זו או אחרת,אף אחד לא רוצה שגלעד ימות!!!

      ואף מילה על האישה שאני כל כך מתעב....

      • כל חיינו כאן יחד הם הסתכנות מתמשכת,,, אחד עבור השני,,,

        הוגים את האח שלך !!! ואתה תעמוד מהצד ותיתן להם ???, 09/03/09 17:56

        בנינו את הארץ כבית לעם היהודי,,,
        כאו לא ישבו אותנו ,,,בלי שיבואו לעזרנו!
        האויבים ירצו לפגוע בנו מסיבות אחרות,,,
        אלף האסירים - לא ישנו את זה,,,
        אלף אסירים - לא באמת ישנו מאזן הכוחות.

        הורגים אח שלך - ואתה עומד מהצד ומאפשר ???

  • 40.

    החמאס ירה או לא, מסיבות אחרות,,,אלף האסירים לא ישנו,,, לא יסכנו,,, (ל''ת)

    הילד הזה עדיין חי,,, אפשר להציל,,,, 09/03/09 17:13

  • 39.

    למה אתם לא דורשים להפסיק את הביקורים אצל אסירי החמס פה? למה הלחץ הוא

    זיגי אמסלם, 09/03/09 17:13

    למה אתם לא דורשים להפסיק את הביקורים אצל אסירי החמס פה?
    למה הלחץ הוא תמיד ''לקבל את דרישות החוטפים''?

    די!

    • הבג''ץ אסר להפעיל אמצעי זה וגם את הסגר על עזה! (ל''ת)

      תודה לבג:ץ, 09/03/09 17:28

  • 38.

    אחרי שהורידה חצי מדינה על ארבע הגברת באה להוריד גם את החצי השני (ל''ת)

    זבוטינסקי, 09/03/09 17:10

    • התקשורת האנטי-ישראלית משתפת פעולה בצורה אקטיבית! (ל''ת)

      התקשורת אנטי-ישראלית, 09/03/09 17:30

  • 37.

    חייל אמור להגן על האוכלוסיה ולא להפך

    שוקו, 09/03/09 17:07

    כל הגבורה של החיילים נטועה בעובדה שהם מגנים על המולדת ועל אזרחי מדינת ישראל. לשחרר רוצחים עם דם על הידיים בשביל גלעד שליט יהיה הפקר דמם של אזרחים ישראלים שאותם רוצחים ירצחו.

    • שוקו צודק, ולא רק אזרחים יהרגו. חיילים גם שילמו עבור תפיסת הרוצחים. (ל''ת)

      מסכים, 09/03/09 19:47

  • 36.

    ואולי לא צריך לשחרר מחבלים גם במחיר חייו של גלעד?!?!?

    שמאלני אבל שפוי וציוני!, 09/03/09 16:57

    מי אמר שצריך לשחרר את גלעד בכלל?! אנחנו מוכנים לסכן חיי חילינו על מנת להגן על האזרחים ורק לאחרונה עשינו זאת (בצדק) במלחמה.

    ברור שעדיף שגלעד יחזור אבל עדיין,לא ברור לי,איך מצד אחד אנחנו מסכנים חיי חיילים להציל אזרחים,ומצד שני מוכנים לסכן חיי אזרחים על מנת לשחרר חייל?!? אם כך למה בכלל שלחנו חיילים למלחמה? היינו משאירים את האזרחים תחת סיכון מסוים וחוסכים בחיי חיילינו היקרים!

    את גלעד צריך לשחרר רק בכח לפי דעתי!! גם אם זה אומר שזה יעמיד אותו בסיכון!!!

    תודה.

    אקבל באהבה כל השמצה וכנוי גנאי.

    ודרך אגב למי ששואל ,אם זה היה אח שלי הייתי אכן מדבר אחרת.

    • שחרור שליט רק בכוח צבאי בלי כניעה לאוייב !!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אל תבליגו יותר, 09/03/09 17:04

    • סוף סוף סמולי שמדבר לעניין... זה חדשות... כן ירבו (ל''ת)

      moshon1 , 09/03/09 17:18

    • מסכים עקרונית

      אלדי, 09/03/09 17:18

      מה יש לגב' גולדוסר לעשות במאהל??

    • עצוב ביותר אבל גם נכון ביותר - כל מילה ומילה ! (ל''ת)

      רוני מהשרון , 09/03/09 18:13

  • 35.

    מדוע חיילים יסכנו נפשם ללכוד מחבלים אם הם משוחררים תוך כמה שנים? (ל''ת)

    חייל בסיירת, 09/03/09 16:57

  • 34.

    בגידה !!! קמפיין הכניעה לחאמאס זו בגידה במדינת שראל

    חוק העונשין תשל'ז סימן ב' בגידה, 09/03/09 16:53

    **

    חוק ה עונשין תשלז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 33.

    עוד פעם את ? חולת פירסום וכסף נמאסת ! תמשיכי לתת הרצאות במאה דולר לכ

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$, 09/03/09 16:51

    עוד פעם את ? חולת פירסום וכסף נמאסת ! תמשיכי לתת הרצאות במאה דולר לכרטיס בחו''ל ותשארי שם,תני לנו מנוחה מהצביעות שלך

  • 32.

    לא היה לנו מספיק מהגולדווסרים והרגבים ?

    לרום , 09/03/09 16:51

    גיבורת תרבות חדשה במדינת ישראל , הגולדווסרית.
    אלו ממשיכים בדרכם, אחרי שהורידו מדינה שלמה על ברכיה בשביל גופות ביניהם!
    לא היה לנו מספיק מזה ?

    • מאוס מאסנו בסוכני הכניעה לאוייב

      אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות היום, 09/03/09 16:54

      **

      חוק ה עונשין תשלז 1977

      סימן ב': בגידה

      97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
      (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

      (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
      98. גרם למלחמה (ד/8)
      מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

      99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
      (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

      (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

      100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
      מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

      101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
      אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

      102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
      (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

      (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

      103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
      מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

    • ראה לעיל (ל''ת)

      אלדי, 09/03/09 17:22

  • 31.

    להציל את מאות ההרוגים הבאים

    yaron2009 , 09/03/09 16:36

    לא להכנע לחמאס
    לא לשחרור מחבלים תמורת שליט
    לשחרר רק במבצע צבאי

  • 30.

    קרנית!?!? תעשי לי ילד (ל''ת)

    רוני, 09/03/09 16:34

  • 29.

    לעצור את ערן גפן

    yaron2009 , 09/03/09 16:34

    זה שמרוויח מליונים על חשבון בטחון ישראל
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/787/465.html

    להחרים את שלמור ואת Y&R
    לעצור את ערן גפן - לא למספרי המוות

    להחרים את שלמור ואת Y&R
    לשחרר את שליט רק בפעולה צבאית

    לא להקרבת אלפי ישראלים למען הצלת חייל בודד שאולי ניתן להצילו במבצע צבאי

    לא למספרי המוות

  • 28.

    עד מתי ניסבול מיכם? לא רוצים לשחרר 1000רוצחים!צאו לנו מהחיים!עכשו! (ל''ת)

    רוני, 09/03/09 16:33

  • 27.

    לא לתת סיוע הומינטרי עד שגלעד שליט חוזר!!!!

    חובש, 09/03/09 16:27

    לא להפסיק להפציץ את חמאס עד שגלעד חוזר!כל בנאדם שפוי יכול להבין את זה!כל יום נוסף ממשלה חותמת על מותו!!

  • 26.

    עשרות חיילים נהרגו בעת לכידתם של רבי המחבלים! האם מותם היה לשוא??? (ל''ת)

    מילואימניק, 09/03/09 16:24

  • 25.

    למעריב, טוב שהזכרתם במשפט אחד את ההורים השכולים!!!!

    רחלי, 09/03/09 16:24

    פשוט בושה שאתם נותנים במה רק לאנשי שליט.

    אסור לשחריר מאות מחבלים בתמורה לחייל אחד!

    אין שום ערך עליון בפידיון שבויים אם חלילה יהיה יהודי אחד שיפגע מכך.

    לצערי ברור שהמחבלים מיד עם שחרורם ישבו ויתכנינו פיגועים שיפגעו בעשרות יהודים חפים מפשע!

    לא לימים השחורים של 1996 לא לימים השחורים של 2001-003

  • 24.

    לחיילים

    ראו הוזהרתם, 09/03/09 16:23

    חטיפה/שבי - איש לא ידאג להצילכם

  • 23.

    הייתי נותן הכל להחזיר את המתים,,,ולהציל את החי ! (ל''ת)

    אנא תנו לנו את הכח להחזיר אותו., 09/03/09 16:19

  • 22.

    תפסיקו!!! לבלבל ביצים!אתם לא מכאן ולא מבינים!!

    שלנום לוי, 09/03/09 16:15

    בלבול ביצים כול דבור אמרתי בעבר..אסור לדבר אפילוא מילה לא,אסור הפגנה כלום כאילו הוא לא לענין.למה זאת כי כך הערבים בודקים כמו בשווק בדיוק כמה שהם יראו אותנו מתוכחים כמו עם תרבותי הם מבנים את המחיר שעליהם לדרוש ואין סוף לגבול .אני דור 9 בארץ דובר ערבית מבית אמא.כמו שירון לונדון אומר אני עברית זה אמא.אז לסיום אפילו היו שואלים אתנו(ראשי השלטון) לומר נראה נבדוק.היתם רואים כמה מהר הוא כאן אז כול רודפי התקשורת מבית אמא (למה שאני מתכוון) תפסיקו !!!!!!!

  • 21.

    דוקא בגלל שמעלים את זה לרמה הלאומית - יש קושי אמיתי לשלם את המחיר

    koldan , 09/03/09 16:11

    בנוסף - עד כמה שהבנתי את המצב - גלעד שליט אם כל הצער - לא ישוחרר גם אם נסכים לכל רשימה שיציגו ... עד לקבלת האישור מהאיראנים המחיר עולה ונכנסים לסבב נוסף של מומ - וחוזר חלילה. עם כל הצער - גלעד שליט של האיראנים ואין להם אינטרנס לשחררו.

  • 20.

    190 ישראלים נרצחו ע''י משוחררי העסקאות הקודמות! (ל''ת)

    אריאל, 09/03/09 16:03

    • החמאס ירה או לא בגלל סיבות אחרות, שיחרור אלף האסירים לא מהווה סיכון !! (ל''ת)

      כל חיינו כאן - הסתכנות האחד למען השני - למען החיים, 09/03/09 16:13

      • אז יאללה, בואו נשחרר את כולם! (ל''ת)

        וחטיפות נוספות זה לא סיכון?, 09/03/09 16:47

  • 19.

    עם כל הכאב, אין להענות לסחטנטת , כי סחטנות מזמינה עוד סחטנות

    moshon1 , 09/03/09 16:01

    חייבים להחזיר את גלעד הביתה באש תותחי צה"ל..
    ואת מחיר דבר העוולה על המחבלים לשלם, לא ייתכן מצב שבו נשתף פעולה עם הזוועה הזאת.
    ובפני משפחת שליט עלינו להפציר שיסלחו לנו, אבל פשוט , אם נחזיר את הרוצחים האלה תמורת בנם, ניתן פרס לטרור, ובכך נחזק אותו...
    זוהי טובת הכלל אל מול טובת הפרט...
    וחייבים להעדיף את טובת הכלל , כי אין ברירה..
    ועדיין לא מבין איך ייתכן שהמודיעין שלנו לא יכול לאתר את מקום הימצאו

  • 18.

    מי יהיה אחראי על מחיר שחרורם של רבי מרצחים שיחזרו לפגע בנו? (ל''ת)

    לחטוף את הנייה תמורתו!, 09/03/09 15:59

  • 17.

    ועם כל הכאב,עדיין יש להאזין לכאבם הרב של קורבנות טרור שאיבדו את יקירהם (ל''ת)

    gadii , 09/03/09 15:55

  • 16.

    בג''ץ מנעה דרכים נוספים להחזרת שליט! (ל''ת)

    ברבי, 09/03/09 15:50

    • נכון! הבג''ץ מנעה איסור ביקור של מחבלי החמס ואת הסגר על עזה! (ל''ת)

      רפי - אשדוד, 09/03/09 16:00

  • 15.

    190 ישראלים נרצחו ע''י משוחררי העסקאות הקודמות! (ל''ת)

    אריאל, 09/03/09 15:47

  • 14.

    תמורת החטוף הבא נאלץ להחזיר את לוד ורמלה... (ל''ת)

    נפגע טרור, 09/03/09 15:45

  • 13.

    שחרור מחבלים אינו מחיר בלתי אפשרי,שחרור גלעד חובה!

    גל, 09/03/09 15:41

    1. אף אחד לא באמת מאמין ששחרור או אי שחרור מחבלים ישנה את המצב הבטחוני באופן מהותי.
    2.את חיזוק כח ההרתעה של צה''ל צריך לתכנן ברמה אסטרטגית ומקיפה.מדינה שמישמת מדיניות של ויתור בכל פעולה לא יכולה לבנות הרתעה על דמו של חייל שבוי אחד בן 20, אין לכך שום ערך.

    • מספיק ששני אנשים יהרגו ע''י המחבלים המשוחררים

      גלית, 09/03/09 16:50

      וכבר העסקה לא היתה הוגנת.מי החליט שדם אזרחים סמוק פחות מדם חייל אחד?

    • גל, הכי טוב - כשאין שכל. החיים פשוטים וקלים לך, נכון? (ל''ת)

      ASCH, 09/03/09 16:54

  • 12.

    קרנית הזאת ללא גבול

    לירן, 09/03/09 15:39

    לא לשחרר את גלעד בשביל מחבלים שירצחו אחכ יהודים להפך לתת לו להשאר שם ואז הם הערבים יורידו מהדרישות

  • 11.

    קרנית אנו מכבדים אותך אולם בשום אופן לא יכולים לקבל את דעתך.

    פיני-1, 09/03/09 15:35

    אם את היית ראש הממשלה את לא היית מוכנה לשלם את המחיר ששולם על מנת לקבל את בעלך ז''ל ואת חברו בארון ולא בחיים.
    בעבר,כולם ידעו כי ישראל איננה משחררת מחבלים תמורת חטופים. לא במקרה של ספורטאי מינכן ולא במקרה של אנטבה.
    אולם רבין נסחט על ידי הורי 3 חטופים והסכים לעיסקת ג'יבריל בשחרור של 1000 מחבלים שחזרו לפגע בעם ישראל.ומאז עם ישראל ממשיך להסחט כי ''נגמרו'' לנו המנהיגים.
    עם כל הצער שבדבר אסור לשחרר רוצחים נקודה !
    ואם מחליטים כן לשחרר אזי אחד תמורת אחד ולא יותר.
    החלטות קשות צריך לקבל מנהיג, אבל מי אמר שהחיים קלים.

    • הכל נכון, ואני גם לא מכבד את קרנית, רודפת הבצע והפירסום. (ל''ת)

      מסכים, 09/03/09 19:44

  • 10.

    פייסבוק - גלעד 985 (ל''ת)

    pepita, 09/03/09 15:31

  • 9.

    לעצור את המושחתים בראשות מוביל הקמפיין

    yaron2009 , 09/03/09 15:24

    ערן גפן
    זה שמרוויח מליונים על חשבון בטחון ישראל
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/787/465.html

    להחרים את שלמור ואת Y&R

  • 8.

    קרנית עדיף שתחריש

    אלון, 09/03/09 15:24

    אני מקווה שגלעד יחזור במהרה אך כדאי לזכור שנושא גלעד שליט הפך להיות מורכב יותר לאחר שקרנית הצליחה להביא להחזרתם של 2 חיילים שידעו שאינם בין החיים במחיר גבוה לפני החזרת גלעד שליט. על כן אני מציע בעת הזאת לקרנית לפחות לשתוק.

    ולהורי גלעד שליט חבל שלא נהגתם כמו קרנית ואןלי גלעד כבר היה בבית.

  • 7.

    לא להקרבת אלפי ישראלים

    yaron2009 , 09/03/09 15:23

    לא לחיזוק הטרור ותמיכה בפרסומאים שכבר הרוויחו 2.5 מיליון דולר מהפרשה

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/787/465.html

    לשחרר את שליט רק בפעולה צבאית

    לא להקרבת אלפי ישראלים למען הצלת חייל בודד שאולי ניתן להצילו במבצע צבאי

    לא למספרי המוות

  • 6.

    אבל זה שורש הענין

    הצדיק מסדום, 09/03/09 15:22

    כאשר מביאים את זה כ''ערכים של החברה'' ולא כמקרה פרטי, מגיעים למסקנה ש''אין פודין את השבויים יתר על דמיהן''.
    שהרי אחרת אין קיום לחברה. כי בכל יום אפשר לחטוף מישהו. לאו דווקא חייל. ואז מה נעשה כשאר יגמרו לנו הרוצחים הערבים? נתחיל למסור יהודים? נשלם כל סכום עתק שידרש?
    איפה הגבול?
    שוכחים שכבר היו דברים מעולם. כבר בימי התלמוד חטפו יהודים, רק כדי לסחוט כופר. ואז התעוררו וקבעו הלכה ''ערכית''. לא לפי מקרה פרטי כלשהו.

  • 5.

    לעצור את ערן גפן - לא למספרי המוות

    yaron2009 , 09/03/09 15:22

    זה שמרוויח מליונים על חשבון בטחון ישראל
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/787/465.html

    להחרים את שלמור ואת Y&R
    לשחרר את שליט רק בפעולה צבאית

    לא להקרבת אלפי ישראלים למען הצלת חייל בודד שאולי ניתן להצילו במבצע צבאי

    לא למספרי המוות

  • 4.

    קרנית גרמה למדינת ישראל להכנע לחיזבללה (ל''ת)

    לשלוח לכלא, 09/03/09 15:17

  • 3.

    קרנית ומיקי גולדווסר...קבעתן מחיר בלתי שפוי

    אחד שיודע, 09/03/09 15:16

    שמדינת ישראל לא יכולה לעמוד בו...נתנו כל כך הרבה בעבור גופות...מול שוקת שבורה אנו עומדים, האם לשחרר מאות רוצחים בעבור חייל חי(למרות שאני חושב שכן צריך)? לצערנו המדינה לא תוכל לשלם את המחיר הנדרש, כי את הבאות אף אחד לא יוכל לנבא...
    חיו עם הבושה והקלון שלכן ועזבו אותנו בשקט, בטוח שמשפחת שליט חושבת כך גם כן

  • 2.

    המיקרה הזה הוא לאומי בדיוק כמו המיקרה הקודם

    פקק תנועה , 09/03/09 15:13

    הבעיה פה היא חולשה מדינית חברתית של העם בישראל וממשלתו

  • 1.

    ,פדיון שבויים הוא ערך עליון. מדינה שאינה פודה שבוי אין לה זכות קיום (ל''ת)

    אייני , 09/03/09 15:11

    • כל אחד דוחף פה ''ערכים עליונים'' מפה ועד להודעה חדשה.

      ASCH, 09/03/09 15:42

      יש שיאמרו: ''שלטון החוק הוא ערך עליון''ומה זה אומר? שאסור בשום פנים ואופן לשחרר מחבלים שנשפטו למאסר. זה פוגע בשלטון החוק.
      ..........................................
      ויש שיגידו: ''שחרור מחבלים- הזמנה לחטיפה הבאה'' וגם הם צודקים. נוסה כבר והוכח כנכון.
      ..........................................
      ויהיו שיגידו: ''שחרור רוצחים - הזמנה לרצח הבא''. ואכן נוסה, והוכח כנכון.
      ..........................................
      ויהיו שיגידו: ''המדינה שלחה - המדינה חייבת להחזיר''. אבל כולם יודעים את האמת: לא את כולם אפשר להחזיר.
      ..........................................
      ויהיו שיגידו: ''לכל אדם יש זכויות, וגם לגלעד וחייבים להחזיר בכל מחיר''.
      ..........................................
      ויהיו שיגידו: ''לא פותרים בעייה קטנה ביצירת בעייה הגדולה ממנה''. ואכן שחרור מאות מחבלים מייצר עבור ישראל בעייה גדולה מישיבתו של גלעד שליט בשבי.
      ..........................................
      ויהיו שיגידו: ''מתי תתבגרו כבר? הפכתם את ישראל לחברה צרכנית וצרחנית, בה אינטרסים לאומיים מוקרבים לטובת סיפוק הצרכים המיידיים של הצרחן התורן''.

      • יגידו....

        ציקו, 09/03/09 16:09

        הייתי מציע שכולם יקראו את מה שכתבת כאן.
        אכן המון פנים לדבר ואין אמת או עשיה נכונה.
        יש כל כך האבה טיעונים....
        אני בכל אופן מסכים כי המטרה לא מקדשת את האמצעים

        • קמפיין הבגידה חייב להפסק

          עד כאן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 09/03/09 16:58

          **

          חוק ה עונשין תשלז 1977

          סימן ב': בגידה

          97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
          (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

          (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
          98. גרם למלחמה (ד/8)
          מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

          99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
          (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

          (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

          100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
          מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

          101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
          אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

          102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
          (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

          (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

          103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
          מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

    • המהר"מ מרוטנבורג העדיף לשבת בכלא ולא לתת לגויים את מבוקשם

      רוני מהשרון , 09/03/09 17:38

      אינני בא לחוות את דעתי על עסקת גלעד שליט ואינני מחשיב את עצמי כמומחה בדבר (ובוודאי שאינני מאחל לעצמי, ליקירי או לאף אדם מישראל לחוות צרה נוראית כזו) אבל, הבעייה היא כאשר החוטפים רואים שהם משיגים "עיסקה טובה" ואז החטיפות הופכות להיות "נורמה" ו "דרך חיים"...

      המהר"מ מרוטנבורג, אחד מגדולי הרבנים באירופה הסכים "להירקב בכלא" ולמנוע מחסידיו את קיום מצוות פידיון שבויים מכיוון שהוא ראה שמישהו צריך לשבור את התיאבון של הגויים...

      מה ממשלת ישראל צריכה לעשות ??? אינני יודע ואינני מקנא במקבלי ההחלטות