• 22.

    פעם ראשונה ששמעתי שהתלמיד נשך את המורה

    הMפצח , 10/03/09 01:48

    מישום מה בתקשורת בטלויזיה
    ציינו שעשו בדיקת אייד לתלמיד אתיופי
    אבל שחכו לציין שהתלמיד הזה נשך מורה.

    רק על נשיכת מורה יש כאן אייטם רציני.

  • 21.

    לא שמעתם את מנחם השמאלן מהאח הגדול VIP ?

    הMפצח , 10/03/09 01:37

    הוא אמר שאין דבר כזה איידס.

    חה חה חה.

  • 20.

    גם ליוצאי ברית המועצות יש איידס, רק שלהם יש רופאים פרטיים

    כלנית א', 10/03/09 00:49

    והכל נשאר במשפחה ואף אחד לא עושה מזה עניין.

    בשורה התחתונה מי שיש לו איידס, מסכן גם ככה והמדינה אכן צריכה לעשות הכל על מנת להגן על אזרחיה, כולל אלה שנדבקו במחלה ולתת להם את הטיפול הכי טוב.

  • 19.

    צודק. מה זה קשור לגזענות? (ל''ת)

    אזרח, 10/03/09 00:31

  • 18.

    לא גזענות - דאגה ל....

    צחי, 09/03/09 23:29

    צריך לומר את האמת ויש יותר רוצחים על רקע אידאולוגי מהימין.
    צריך לומר את האמת ויש יותר חולי איידס בקרב הומואים.
    צריך לומר את האמת ויש יותר גברים בוגדים מנשים.
    צריך לומר את האמת ויש יותר זונות רוסיות מאחרות.
    צריך לומר את האמת והיא שקל להכליל אוכלוסיות בקטגוריות שליליות אבל קשה מאוד להסיר אח''כ את הסטיגמה או כפי שהוגדרה כאן ה''אמת''.

    • מדובר בסטטיסטיקה פשוטה

      אריק, 12/03/09 16:45

      מרבית הזונות הן רוסיות, אך החלק מהרוסיות שעוסק בזנות - אפסי.
      יש יותר נשאי איידס בקרב הומואים ואתיופים - אך עדיין מדובר בכמות זניחה.

      להכיר בעובדות, ובנתונים סטטיסטיים בתור אמת אינה בורות
      הבורות מתחילה כאשר אתה מפרש לא נכון את הסטטיסטיקות האלה כדי לייצר הכללות על ציבור שלם

  • 17.

    צודק צודק

    הבאה בימים, 09/03/09 22:48

    אין מה לעשות. מישהו צריך לאמר תמיד את האמת בפנים.
    המשך כך וצפצף על כולם- טסלר.

  • 16.

    ''נאורות'' תמיד מוליכה לצביעות המחליאה הזו.משרדי הממשלה מוכנים

    דרור מרמת גן, 09/03/09 22:31

    לפגוע בבריאות הציבור, מפחד התגובה של התיקשורת השמאלנית, ומפחד האלימות של מנהיגות יוצאי אתיופיה.

  • 15.

    לא מכיר את הכותב, אבל אני בטוח שהוא חובש כיפה

    לא גזענות - דאגה להשכלה, 09/03/09 22:19

    רק כותב חובש כיפה (כנראה סרוגה) יכול לגלות רמה כזאת של בורות, גזענות, וגלגול עיניים.

  • 14.

    צריך לשלוח אותו לבדיקה

    אאא, 09/03/09 21:59

    וכל מי שמגיע מאפריקה השחורה מלא במחלות שונות ומשונות כמו מלריה,כולרה,שחפת,איידס,צהבת נגיפית,טיפוס,דלקת קרום המוח....

    הזנים שמגיעים משם הם אגרסיבים מאד וחסינים להרבה מאד סוגי אנטיביוטיקה.לא רק המחלה חשובה אלא גם הזן שלה ומידת העמידות.
    לאחר שהילד יבדק בצורה מקיפה יש להוציא אותו מתחומי ביה''ס ולהעבירו לחינוך מיוחד כיאה לקרימינלים מסוגו.ילד שתוקף מורה,צריך לסלקו מהמערכת.חד וחלק.
    מורים אמורים ללמד ולחנך,לא להיות נתונים לפחד מאלימות של הורים או תלמידים.

  • 13.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 09/03/09 21:55

  • 12.

    למה שמורים יסכימו בכלל להתקרב לילדים אתיופים? בעצם כולם צריכים להתרחק.

    Amit., 09/03/09 21:36

    המגיבים פה גזענים מגעילים.בושה .

  • 11.

    אם זה היה ערבי היתם בודקים אם המורה נידבק ?

    תחשבו כמה שמאלנים נידבקו בפחות מזה ., 09/03/09 19:30

    כמה אנשים אכלו באבולפיה ? כמה אמרו בוקר טוב למוחמד בגינה ? כמה ילדים בתיכון למדו על ה''נקבא''? כמה פקידים דיברו עם ערבים ? כולנו יודעים ששמאלנות היא מחלה פי אלף מסוכנת ואותם לא בדקו ,ממש חוצפה ,יהודים טובים שאולי חולים באייזה מחלה קטנה בודקים ואת חולי הנפש שמסכנים את כלל הציבור לא בודקים , ממש בושה !!!

    • אתיופים, ערבים, מזרחים - העיקר לא אשכנזים אה יא גזען? (ל''ת)

      טיטו, 09/03/09 20:54

  • 10.

    צריך לבדוק כל ילד

    שוקו, 09/03/09 18:48

    אם ילד נשך אותי אז אני אדרוש שהוא ייבדק לכל מחלה שמסוגלת להעביר מחלה.

    בכלל מי שמע על ילד שנושך מורה? חיית אדם קטנה בלי קשר למוצא.

    • צודק לגמרי ! (ל''ת)

      אביחי, 09/03/09 20:11

    • הילד הוא קרימינל בהתהוות

      אאא, 09/03/09 22:01

      וצריך לסלקו.
      לא צריך לבוק כל ילד כי לא כל ילד מגיע מאזור מוכה מחלות עם רמת היגיינה כלכך ירודה.
      זה קשור בעיקר למקום ממנו המשפחה הגיעה ולא לצבע שלו.
      גם כשיהודים הגיעו לפה בשנות ה 50 ממדינות ערב,הם הביאו איתם הרבה מחלות שבאירופה,אפילו במזרחה,כבר נעלמו מזמן.

  • 9.

    המורה צדקה. ישנה צביעות במערכת החינוך

    שוש, 09/03/09 17:44

    הרבנות אינה מכירה ביהדותם..
    הם אינם יהודים. הם אפריקנים .

    • נכון הם אפריקנים כמו המרוקאים התמנים הטריפולטאים

      אשכנזי, 09/03/09 18:46

      שכנראה גם ההורים שלך מאפריקה

      • מה אתה מיתגאה היותך פולני או גרמני אני הייתי מתבייש (ל''ת)

        אפס, 09/03/09 19:22

      • לאשכנזי..תימן היא באפריקה?? (ל''ת)

        ייקה..לא אוסט יודן, 09/03/09 20:00

  • 8.

    המורה צדקה בגדול. האתיופים אינם יהודים

    אילן, 09/03/09 17:42

    עד היום אני מאמין שהבאת האתיופים היא טעות
    איומה. הם אינם יהודים.
    שמיר שהביא אותם ארצה. טעה בגדול.
    אחוז גדול נושאי איידס. חייבים להזהר.
    המורה צדקה בגדול צביעות

    • לא נכון!-ישנם ספקות בקשר לפלאשמורה. אלו מ''ביתא ישראל'' הם יהודים גמורים

      שלמה, 09/03/09 18:10

      לא ברור על סמך מה כתבת את תגובתך.

      • אין שום ספקות בכך שעולי אתיופיה אינם יהודים, לומר את האמת אינה גזענות,

        איציק המרכז , 09/03/09 21:14

        בידם להתגייר ולהיות יהודים ככל אחד מאיתנו.

        יהודים אינם "טהורים" [מה זה טהורים?] גנטית ולא אמורים להיות "טהורים" גנטית, יש כללים ברורים מיהו יהודי ומיהו אינו יהודי.

        גם מי שאינו יהודי יכול להיות אזרח ככל אחד מאיתנו ולקבל את מלוא זכויותיו בכפוף למילוי חובותיו ונאמנותו למדינה.

        בכלל לא משנה הצבע, המוצא ו/או המין.

        בכל פעם שאומרים את האמת כל מיני אינטרסנטים פוליטיים נוהגים באלימות מילולית, לפעמים גם פיזית.

    • מי אתם שתקבעו

      realistic one , 09/03/09 20:47

      מי יהודי ומי לא ?? אתם מחזקים את התורה הנאצית שאומרת שיהדות זה בדם. חברים, יהדות זו דת. דת ! דת ! אמונה ! מחשבה ! זה לא בדם. איך אפשר להחליט למישהו אם הוא יהודי או לא ? ומי שמכם להחליט ? טיפשים

      • לאחר שנאה שחתמת בשמך בסוף תגובתך, יהודים זה עם, יהדות זו גם דת ויש הגד

        איציק המרכז , 09/03/09 21:18

        הגדרה ביהדות מיהו יהודי.

        העניין לא קשור רק לדם, כל מי שאינו יהודי יכול להתגייר ולהיות יהודי בתנאי שמקבל עליו את כללי העם היהודי.

        אגב, ראה נא במגילת אסתר את הביטוי "ורבים מעמי הארץ מתיהדים".

        ופורים שמח לך.

        • נו ?

          realistic one , 10/03/09 03:07

          ואתה מחליט מי היהודי ? מי מחליט ? האתיופים יהודים או ל א ? איך אתה יודע ?

          • כמדומה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא, כתבתי שביהדות יש הגדרה ברורה מיהו יהוד

            איציק המרכז , 10/03/09 11:25

            הגדרה זו הייתה ההגדרה המקובלת בעם היהודי משך אלפי שנים, לא אני האישי מחליט.

            אתה רשאי להיכנס להגדרה או להיות מחוצה לה, אינך יכול לבטלה.

            לכן, בהתאם להגדרה המקובלת, עולי אתיופיה אינם יהודים למעט מי מהם שהתגייר או יתגייר ויהיה יהודי בדיוק כמוני וכמוך.

            ופורים שמח לך.

      • יהודים הם עם ודת

        אאא, 09/03/09 22:04

        זו הגדרה ייחודית ועתיקה מאד שקיימת רק במקרה הזה.זה עם שמוגדר דרך הדת שלו.יש אלמנטים של דם ויש אפשרות גיור.

        • נו ?

          realistic one , 10/03/09 03:08

          זה אומר שהאתיופים לא יהודים ? מי קבע ?

  • 7.

    מה לגבי הומוסקסואלים וילדיהם?

    אני איתך, 09/03/09 17:35

    ילדי עובדים זרים, ילדי עולות חד-הוריות מחבר העמים או להורים מממוצא בלגי - ארץ שבה שיעור הפדופיליה גבוה מן הממוצע?
    ומה לגבי ילדים ממוצא יהודי, גזע שהמוביליות וחוסר היציבות שלו הם מתכון להפצת מחלות?
    סטטיסטית כמובן. הכל סטטיסית.

  • 6.

    זה כל כך טיפוסי שדתי יכתוב את המאמר הזה

    מיכל, 09/03/09 17:33

    ובכן, אם לשיטתך ''קיים סיכוי אפסי שלילד אשר נשך החודש את המורה יש איידס'', אז שליחתו לבדיקת איידס היא שערוריה וגזענות. תתכבד המורה ותלך לבדיקת איידס בעצמה, אם היא כל כך חוששת.

    • מיכל בורות היא מחלה קשה

      מישה, 09/03/09 20:31

      לא יועיל לשלוח את המורה לבדיקה כי היא לא תגלה כלום, רק בעוד מספר חודשים ניתן יהיה לדעת בבדיקה אם המורה נדבק, ואילו הילד אם הוא נשא יגלה זאת בבדיקה מידית.
      ההשלכות של גילוי מוקדם הן קריטיות לנדבק.
      לכן יש חשיבות לבדיקת הילד - נכון הוא לא טשם בסטטיסטיקה אבל הוא כן אשם בנשיכה.

      • כיף להמציא דברים, לא?

        זאתבכללמילה? , 10/03/09 05:52

        על סמך איזה מידע כתבת את הקשקוש הזה?

        • מישה צודק

          אריק, 12/03/09 16:40

          בדיקת איידס תקפה רק לאחר 3 חודשים מרגע ההדבקה. ואכן יש חשיבות לגילוי מוקדם

  • 5.

    בריאות הציבור חשובה יותר מכבודם של האתיופים! די לצביעות! (ל''ת)

    אמא דואגת, 09/03/09 17:01

  • 4.

    כל עולה שמגיע מחלק את העוגה בין יותר פיות, ולכן תרומתו מתבטלת (ל''ת)

    סתם אחד, 09/03/09 16:53

  • 3.

    צודק לחלוטין

    המגיב, 09/03/09 16:41

    לא ייתכן שבגלל שמפחדים מהפגנות מסויימות, נחשוף את המורה למחלה האיומה הזו... יש גבול לצביעות ולהתחסדות. בלט לרעה עמנואל רוזן בתוכנית של ניסים משעל בערוץ 2, שם תקף את ההחלטה לבדוק את המורה.. אני בטוח שאם היה מדובר בו או בבן משפחתו, הוא היה רץ לביה''ח. במקום לנסות ולפתור את הבעיה, מנסים להתעלם ממנה,כאילו היא תיעלם מעצמה.

    טימטום טהור.

  • 2.

    לנין היה לניניסט... (ל''ת)

    גי, 09/03/09 16:37

  • 1.

    צודק לגמרי טסלר, אבל להבא בבקשה קצת יותר בעדינות (ל''ת)

    עזר כנגדו, 09/03/09 16:04