• 270.

    אל תעשו פניקה בציבור: בינתים נראה שליברמן מקבל שני-שלוש תיקים סה"כ

    borisdo , 08/03/09 12:08

    על מה בשורה?
    אל תעשו פאניקה בציבור: בינתיים נראה שליברמן מקבל שני-שלוש תיקים סה"כ.
    שר פרידמן לא שייך לביתנו, לאדם של ליברמן.
    - מדינת ישראל זקוקה בשרותו של שר פרידמן.

    אל תעשו בהלה בציבור: בינתיים נראה שליברמן מקבל שני-שלוש תיקים סה"כ.
    אין צנועה מזה. תתארו כמה היה דורשת עבודה או קדימה עם כניסתם לקואליציה.
    את העסק נראה בסדר גמור. תירגעו!

  • 269.

    נתניהו יודע מה שהוא עושה (ל''ת)

    פקק תנועה , 08/03/09 09:29

    • יש לתת לעיסקה זו סיכוי שתיקרום עור וגדים (ל''ת)

      פקק תנועה , 08/03/09 09:32

  • 268.

    יששש! (ל''ת)

    אלכס, 08/03/09 08:46

  • 267.

    זה סופי, ליברמן יקבל את כל ה.20 תיקים של הממשלה,כולם שבעי רצון. (ל''ת)

    ג'קי בוסקילה שדרות, 08/03/09 05:59

  • 266.

    השתלטות? הוא נבחר בבחירות דמוקרטיות (ל''ת)

    שי, 07/03/09 21:25

  • 265.

    המשפטים לפרידמן

    ציונה, 07/03/09 19:43

    אני בעד.סוף סוף אןלי יהיה קץ לשלטון העריצות של הבג''צ והיועץ.זו מדינה בה נהרסים חיי אנשים טובים על לא כלום.לא פלא שבמערכות השונות נמצאים רק אנשים רדודים.

    • אכן כן!!! יש תבונה במנהיגינו. פרידמן נשאר!!! (ל''ת)

      השמח!, 08/03/09 09:59

  • 264.

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירת

    המרכבה , 07/03/09 13:11

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירתו שאין היגיון והצדקה שקדימה תטרוק את הדלת בפני נתניהו, בלי שהיא מנהלת לפני כן משא ומתן קואליציוני עם הליכוד, בניסיון לבדוק אם ניתן להגיע לקווי יסוד משותפים. צודק, גם אם כל סיעת קדימה מתייצבת נגדו.

    לבני ורוב חבריה להנהגת קדימה מאמינים, כמו חלק מראשי העבודה, שההליכה לאופוזיציה תיטיב איתם ותחזיר אותם מהר לשלטון. הם מעדיפים אותה על האינטרס הלאומי, המחייב ממשלה רחבה.

    היא נראית קצת באופוריה, הגברת, וכדאי שתירגע. ואולי זה מסממני הטירונות הפוליטית שלה. מנהיגים גדולים וחזקים ממנה לא העזו מעולם להציג דרישה כזו.
    מה

  • 263.

    אבוי לליברמן אם גורלו יהיה תלוי בעליון,ממליץ לו להוריד פרופיל ולברוח (ל''ת)

    מהתיק הזה, 07/03/09 13:00

  • 262.

    פרידמן-המשך לרסק העליון,כולנו מאחוריך--כנופיות קדימה הליכוד וליברמן (ל''ת)

    לוכד עריקים, 07/03/09 12:58

  • 261.

    פ' פרידמן למישפטים - חגיגה לדמוקרטיה בישראל! אל תחמיצו

    davidishalom1 , 07/03/09 12:36

    חברים, הסקופ של שלום ירושלמי בעניין פרידמן הוא חדשות טובות לעם ישראל.
    שלום ירושלמי שם את כל יוקרתו העיתונאית בסקופ זה וכעיתונאי רציני וותיק הוא ערב לכם שהמידע נכון! איזה חגיגה לעם ישראל, שפרופ' דניאל פרידמן היקר עומד להמשיך בהמשך המהפכה החוקית שלו -בניגוד למהפכה החוקתית של אהרון ברק שהיא פוטש בהתגלמותו - מלחמתו בחונטת "שילטון החוק" שהשתלטה על הדמוקרטיה הישראלית שלא כדין. המחוקק, הכנסת היא הריבון, נבחר העם, הביטוי של הדמוקרטיה הישראלית, חונטת חבר מביא חבר, קליקה אליטיסטית בעלת אג'נדה של מרץ, שני אחוז מהעם, והשתלטה על הכנסת ועוד מוסיפה ומקעקעת את שילטון הדמוקרטיה בהשתמשה בחרב ההדחה - חקירות שאין להם סוף! - כנגד הנבחרים והרשימה ארוכה. ומערכת הצדק עצמה, טוחנת לאט, מענה את העם, שוועתו הגיע השמימה והנה נשלח פרופ' פרידמן היקר, איש תם יושב אוהלים, גם שמאלן מתון, אלא מאי, לא עושה דברה של החונטה, חושף פרצופה האמיתי, שם סכרים לנפוטיזם של קליקת אנשי שלומנו בבית המשפט העליון, ובמהרה יגיע היום שניתן יהיה להאמר שוב: "יש שופטים בירושלים".

    • צודק, איזה יופי. שמח שפרידמן נשאר

      דורון, 07/03/09 20:57

      סוף סוף דמוקרטיה, ולא דיקטטורת בית המשפט העליון.

  • 260.

    מצעד הגאווה האשכנזי

    בוזגלו משדרות, 07/03/09 11:19

    איך מצליח הליכוד האשכנזי לדפוק את סילבן שלום המזרחי...הגיע הזמן שהמזרחים בליכוד יבינו שעבר זמנם בהשפעה על המפלגה האשכנזית ..ומקומם עם אלי ישי בש'ס !!

  • 259.

    יש גם צד חיובי, סילבן וג'ודי לא ינהלו את משרד החוץ

    דן, 07/03/09 06:39

    מר אכלו לי שתו לי יקבל משרד קטן שמתאים לאלף התארים האקדמים שהוא מתהדר בהם תחת כל עץ רענן.לפחות לא נראה את מחזות הזוועה בהם ג'ודי וסילבן משחקים בלהיות דיפלומטים. ברוך הבא דוד לוי!כל הכבוד לנתניהו ששם את סטיב במקום!

  • 258.

    פחחח איזו ממשלה עלובה כמו הפרצוף של הימין הבזוי (ל''ת)

    גונג , 07/03/09 06:25

  • 257.

    פחחח איזו ממשלה עלובה כמו הפרצוף של הימין הבזוי (ל''ת)

    גונג , 07/03/09 06:24

  • 256.

    פחחח איזו ממשלה עלובה כמו הפרצוף של הימין הבזוי (ל''ת)

    גונג , 07/03/09 06:24

  • 255.

    פחחח איזו ממשלה עלובה כמו הפרצוף של הימין הבזוי (ל''ת)

    גונג , 07/03/09 06:23

  • 254.

    פחחח איזו ממשלה עלובה כמו הפרצוף של הימין הבזוי (ל''ת)

    גונג , 07/03/09 06:15

  • 253.

    דה ליברמן סילבן ניראה כמו בעל מכולת בירושלים (ל''ת)

    יובל ארהב, 07/03/09 04:44

  • 252.

    סילבן שלום לא מתאים לתפקיד שר החוץ!!!!

    גלעדש, 07/03/09 03:19

    היה שר חוץ גרוע. לא עשה את תפקידו במשרד, לא התבטא כראוי בחו''ל ולא יצר קשרים דיפלומטים עם מדינות חדשות. אפילו פגע בקשרינו עם מדינות ידידות. פשוט שר חוץ גרוע. חצוף שדורש את התפקיד שוב!

  • 251.

    אם פייגלין היה נכנס גם זה היה פשוט מושלם!

    marco polo , 07/03/09 03:18

    היה יכול להיות אחלה שר חינוך, חבל שעשו לו את התרגיל המסריח הרי בסוף העם הוכיח ששטיפות המוח של השמאל לא עזרו וביבי רק הפסיד הרבה מנדטים לליברמן כי הוא לא היה מספיק ימיני כמו שהעם רצה.

    • נכנס לכלא התכוונת?? עם ליברמן ? מתאים! (ל''ת)

      גונג , 07/03/09 06:20

  • 250.

    פרידמן היה הדבר הכי טוב בממשלה הקודמת וטוב שימשיך בתפקידו (ל''ת)

    אורי, 07/03/09 01:56

  • 249.

    פרופ' למשפטים וחתן פרס ישראל דניאל פרידמן הוא השר האהוב ביותר בתולדות

    שלום, 07/03/09 01:34

    ממשלות ישראל!!!

  • 248.

    כרגיל ביבי לא עומד בלחץ וככה הוא גם ינהל את המדינה

    דן בי, 07/03/09 01:05

    ויתכופף מול כל לחץ הכי קטן. ואת התגובות שלו ממילא הוא יגיב לפי הסקרים היומיים שיקבל.

    • לא עומד בלחץ?

      דורון, 07/03/09 21:02

      ממלא בדיוק את רצון העם.
      רצו את קדימה וליכוד, אחרי זה ליברמן וליכוד.
      ציפי לא רצתה, אז ליברמן נכנס.
      להזכירם, פרידמן הוא מינוי של קדימה. והוא עשה עבודה אמיצה ומעולה. העובדה שכל חונטת העליון התגייסה למנוע את מנויו מחדש, מעידה על כמה הוא נחוץ וראוי למערכת.

      מצטער שלא הצבעתי ליברמן

  • 247.

    נפגעי פרימן יהיו העליון, השמאלנים, והערבים, וכספי המדינה שהם מפסידים (ל''ת)

    אם הפרידמן הזה יחזור כשר המשפטים מה יהיה, 07/03/09 01:05

  • 246.

    כל כך הרבה מגיבי שמאל היסטרים לא ראיתי מאז ההתנתקות

    טל, 07/03/09 01:05

    לכל הרוחות למה ממשלה עם ליברמן וביבי היא ''מוקצית ובריונית-פשיסטית'' וממשלה מהצד השני היא נאורה גם אם היא פוגעת בערכי הציונות?!
    הממשלה לא צריכה לדאוג למעמדנו בעולם אלא לבטחוננו ושלום החזון הציוני, ביטחון וחזון שבודאות כל אותן מדינות ''נאורות'' לא דאגו ולא ידאגו לו אף פעם.
    אז בבקשה, גם ימין פוליטי הוא לגיטימי וגם ליברמן הרבה יותר לגיטימי משרון המאותרג, מושחת פי כמה אך על פרשיותיו...אין קול ואין עונה העיתונות נאלמה ברגע שההתנתקות החלה
    מניפולציה תודעתית תקשורתית, בושה

  • 245.

    ליברמן תנקה את פרקליטות המדינה מהשמאלנים המגעילים

    חבל שגם תיק התקשורת לא בידיך, 07/03/09 00:40

    תוכיח את עצמך בשביל ציבור בוחריך ולטובת מדינת ישראל, שמאל=מיעוט שעושה נזק גדול למדינה.
    ותזכור שהרבה מבוחריך הם אנשי מסורת עם זיקה לדת ונא להבין את הרמז.

    • ומי ינקה אותך גולם ימני בזוי?............... (ל''ת)

      גונג , 07/03/09 06:22

  • 244.

    רציתם ביבי לא?- קיבלתם את כל הביבי, תבלו. (ל''ת)

    חחחחחחחח, 07/03/09 00:35

  • 243.

    השרים מתחילים להיות ממונים על פי כישורים, התחיל בזה שר המשפטים (ל''ת)

    משהו חשוב קרה במדינה. חגיגת העילגים מגיעה לקיצה., 07/03/09 00:13

  • 242.

    כותרת צהובה על גבול הוצאת דיבה. פרידמן אינו ''איש של ליברמן''.

    רון הכחול, 06/03/09 23:56

    נכון שיש ביניהם זהות השקפות באשר לסמכות בית המשפט העליון ויחסיו עם הרשויות האחרות, אבל גם במפלגות אחרות יש רבים המחזיקים בהשקפה זו ואין לכך כל קשר לחקירתו המתמשכת של ליברמן.

  • 241.

    החשוב מכל שכבוד השר פרידמן ימשיך בתפקידו ,זאת מתנת פורים לעם היהודי (ל''ת)

    לצערם של אנטי ציונים, 06/03/09 23:45

  • 240.

    עם ישראל, הצבעתם בטפשות לליברמן, עכשיו תאכלו את זה (ל''ת)

    בושה וחרפה, 06/03/09 23:40

  • 239.

    טוב לנדאו שר הפנים וסילבן על הפנים (ל''ת)

    ממשלה יציבה ל4 שנים, 06/03/09 23:26

  • 238.

    ליברמן צריך להיות גם השר לענייני ערבים ושמאלנים (ל''ת)

    הרב חנוכה , 06/03/09 23:07

    • איפה אוטו זבל שיפנה את הרב חנוכה מכאן מהר (ל''ת)

      רגע -מתקשר למוקד העיריה, 07/03/09 06:10

  • 237.

    מנוי בעייתי שלא לאמר טיפשי

    חיפאי, 06/03/09 22:29

    רק שלא נופתע אם בעולם לא ירצו מגעים איתו,והמדינה כולה תאכל את המנוי הזה, יתכן שיהיה פה נזק אל חזור, אנחנו פשוט נותנים כלים לידי כל שונאינו.

    • תגיד חיפאי ערפי, תאכל את הלב. (ל''ת)

      מעופף:, 07/03/09 03:47

  • 236.

    על תומכי קדימה והעבודה תפסיקו לילל ולהשמיץ

    ערן, 06/03/09 22:20

    אתם בהישארותכם מחוץ לקואליציה ,והדאגה העלובה לשיקום המפלגה במשרה של העבודה או במיקרה היותר גרוע לדאגה למינוי של לבני לראש ממשלה ,,גורמים לכך שתהיה ממשלתחמין ונותנים כח לכל המפלגות לסחוט את נתניהו,אם אתם חושבים שהישארות באופוזיציה תשקם את מעמדכם אתם טועים ,הצלחה של הממשלה ואף אחד לא יספו אתכם ,במיקרה כישלון קטסטרופאלי יאשימו אתכם שחשבתם רק על עצמכם ולא על המדינה

    • יוסי (ל''ת)

      ערן...חסכת לי תגובה...הקדימה האלה יצאו מדעתם, 07/03/09 23:52

  • 235.

    ליברמן מתגלה כנבון וכמוכשר בין הפוליטיקאים

    davidishalom1 , 06/03/09 21:30

    דרישתו לדניאל פרידמן היא צודקת מעין כמוה, ומצילה את המדינה מהשתלטות עויינת של קליקת בג"ץ - חבר מביא חבר - בעלת האג'נדה של מרץ. יתר על כן, זוהי תביעה פופולארית ביותר. העם ששוועתו עלתה השמימה לנוכח עוולות מערכת המשפט הפרקליטות והמישטרה רואה בפרופ' פרידמן מושיע החלשים בפני השילטון שלא כדין של קליקת "שילטון החוק". ליברמן אל תוותר! לגבי מינויו הצפוי כשר חוץ, ניתן בברור לאמר שהוא יהיה משרי החוץ הטובים ביותר שהיו לנו אי פעם. יתרונו וכישרונותיו יורגשו במיוחד לאחר ציפי לבני, שרת חוץ אנמית, פלקטית, צבועה ומתחסדת שרק גרמה נזק.בהצלחה ליברמן, כה לחי ממשלת ימין, הידד נתניהו.

  • 234.

    ליברמן יהיה שר חוץ מעולה

    עופר1976 , 06/03/09 21:13

    אומנם לא הצבעתי לו אבל הוא ללא ספק טוב בניהול משא ומתן והוא הוכיח את זה יותר מפעם אחת.
    ליברמן גם יודע לנתח מהלכים פוליטיים טוב יותר מכל הניבחרים בכנסת ויש לו גם לא מעט קשרים בינלאומיים.
    אז למה הוא לא מתאים?
    כי הוא דורש מאזרחי המדינה לא לפעול נגד המדינה? אני פוחד יותר מהאנשים שמגוננים על זכויותיו של עזמי בשארה מאשר אני פוחד מליברמן.
    או שאולי אנשי התיקשורת פשוט לא אוהבים את מי ששונה מהם? כמו שכיסחו את דוד לוי שהיה ללא ספק אחד משרי החוץ הטובים ביותר למרות כל ההשמצות.

  • 233.

    עכשיו רק חסר איתמר בן גביר כשר לבטחון הפנים.

    דיקטטורה נוסח ליברמן-הרס שלטון החוק, 06/03/09 21:07

    ביבי האומלל ימכור את אמא שלו בשביל להרכיב ממשלה.הוא אפילו מוכן לסכן את שלטון החוק במדינה,עם ליברמן עם הרישום הפלילי והחקירה העומדת נגדו יקבל את הועדה למינוי שופטים,את פרידמן כשר משפטים שיגביל את סמכויות בית המשפט העליון-הכל בשביל להיות ראש ממשלה שנה וחצי.אין לביבי שום עקרונות מלבד טובתו האישית,שום חסמים ובמקום להכריז שיש קווים אדומים שהוא לא מוכן לעבור עליהם(קרי ליברמן עם כוח לא פרופורציונלי לעבריין כמוהו) ושהוא לא ירכיב ממשלה בכל מחיר,הוא מוכן להתכופף באופן שיסכן את שלטון החוק במדינה,יפרק לחלוטין את רקמת היחסים העדינה של מדינת ישראל ביחסי החוץ שלה(ליברמן ה''דיפלומט'' שדורש בחוצפתו אוטונומיה במשרד החוץ-מה זה ממשלת פוטין?מה הוא רוצה,שיתנו לו להפציץ חופשי את סכר אסואן?לא מובנת ההפקרות שהולכת כאן).
    אבל מה זה משנה לביבי-הימין הוא אותו ימין וגם אם עכשיו הוא יהפוך אותנו ל''הכנה לדיקטטורה''-בוחרי הימין יצביעו עבורו גם בבחירות הבאות(מישהו זוכר לו היום את קיצוץ הקצבאות לחד הוריות?).
    ממש בושה שעבריינים ואנשים עם רישום פלילי משתלטים לנו על המדינה.סטירת לחי מצלצלת לדור המייסדים.

    • על איזה חוק אתה מדבר? הפשע מישתולל ואיש איש בעניו יעשה ...

      ט-206, 08/03/09 04:38

      צריך יד של ברזל לכמה שנים לנקות את הזבל שפשט בחברה, והוא מוכן לעשות את העבודה המלוכלכת הזאת, צריך לתת לו צ'אנס.

  • 232.

    פרידמן ממש לא האיש של ליברמן-הוא פועל בהתאם לאמונתו המקצועית (ל''ת)

    ורק לפיה, אם אולמרט וליברמן מאמינים בו -מה טוב., 06/03/09 21:03

  • 231.

    ישראל זקוקה למשטר דקדטורי לחמש שש שנים , רק כך ניתן להציל את מדינתנו! (ל''ת)

    כל הכבוד לביבי, 06/03/09 21:01

    • שהאל יעניק לנו בריאות...( ולך קצת שכל) (ל''ת)

      סבזי , 06/03/09 22:09

      • סבטיזי איפה הקפה מנענעים אותך עכשיו? (ל''ת)

        מעופף:, 07/03/09 03:52

        • עכשיו עושים סבטיזי - WATER BORDING (ל''ת)

          ט-206, 07/03/09 23:24

        • עכשיו עושים לסבטיזי - WATER BORDING (ל''ת)

          ט206, 08/03/09 03:46

    • אתה באמת חכם ני נשבע (ל''ת)

      ny, 06/03/09 22:22

  • 230.

    ברכות לפרידמן

    גרישקה, 06/03/09 21:00

    יייייש

  • 229.

    ליברמן אשר את הידיעה ביומן ערוץ 1 ,כל הכבוד לשלום ירושלמי על הסקופ (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 06/03/09 20:41

  • 228.

    רק סילבן

    מ, 06/03/09 20:37

    בשביל מה למנות חשוד בפלילים? רק עכשיו הדחנו ראש ממשלה כזה?

  • 227.

    במקומות אחרים יש פרסומים אחרים על פרידמן

    גל, 06/03/09 20:37

    אז נותר לחכות ולראות. נתניהו פועל באומץ אם זה נכון אך מה טוב או לא זה נתון לויכוח.

  • 226.

    לטבוע גם את תפקיד ממלא מקום ראש הממשלה??? (ל''ת)

    שטויות, 06/03/09 20:27

  • 225.

    מגיע לנו.

    בושה, 06/03/09 20:23

    מגיע לנו
    מגיע לנו
    מגיע לנו
    מגיע לנו
    מגיע לנו
    מגיע לנו
    מגיע לנו
    מגיע לנו
    מגיע לנו
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 224.

    טעותו הגורלית של נתניהו

    צפוני, 06/03/09 20:22

    אני לא מבין איך נתניהו, שחרט על דגלו את הלחימה בתוכנית הגרעין של איראן, ממנה את ליברמן לשר החוץ. הרי מהלך נגד איראן יחייב שיתוף פעולה בין-לאומי רחב, שממילא נורא קשה להשגה. ומי ממונה על יצירת שיתוף הפעולה הבין-לאומי - ליברמן, אדם שנתפס בעולם (בין אם בצדק או לא) כפאשיסט אולטרה קיצוני.

    ומה יקרה כששרת החוץ האמריקאית, או ראש הממשלה הרוסי, או הנשיא המצרי (שאותו ליברמן כבר העליב) יסרבו להיפגש עם ליברמן? איך זה יעזור ליצירת שיתוף הפעולה הבין-לאומי?

    • משמיצי ליברמן קטני האמונה, אתם עוד תאכלו קובעיכם. (ל''ת)

      davidishalom1 , 06/03/09 21:36

  • 223.

    אם יש חדשה שהיא באמת מזעזעת - אז זו החדשה הזאת

    אלון ה, 06/03/09 20:11

    אז הנה מתברר שפרופסור דניאל פרידמן בחר להיות מריונטה של אנשים מושחתים ואלו שחשודים בפלילים, ואם זה ככה - אז סבבה... רק לרע נצפה.

  • 222.

    לכל מדינה יש את תקופת החושך שלה

    חיים, 06/03/09 20:10

    וכאן אנו ניכנסים לאפלה ענקית עם סדרת המינויים הקרובה

  • 221.

    אדם אשר לא להגיב לנושא ופותח בהשמצות אישיות הוא שפל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 06/03/09 20:09

  • 220.

    מאוד מעצבן אותי ש Y NET מצנזר תגובות של אנשי ימין!!כנסו

    שאבי מהעיריה , 06/03/09 19:51

    כל מגיב מימין יודע את זה,שהוא מגיב לכתבה ב Y NET הצנזור יעצור את התגובה הלגיטימית בגלל שהיא לא מתאימה לדעתו הפוליטית של נןני מוזס בעל האתר,לכן לעולם לא אקרא פירסומת ב Y NET
    אני נכנס לפרסומות רק ב NRG ונכנס ל כתבות ווידאו רק ב NRG ואתר הבית שלי הוא NRG כמובן,לא מוכן לפרנס אתרים שמצנזרים את התגובות שלי

    • כי אתה חתיכת קרציה - שעולה כבר לכולם על העצבים

      בדוק , 06/03/09 19:56

      כותב שטויות בלי הפסקה.

      • ואתה שמאלני שאכפת לך רק מתל אביב והמדינה שתישרף (ל''ת)

        הרב חנוכה , 06/03/09 22:59

    • אתה באמת אידיוט

      אבי, 11/03/09 19:25

      האתר מרוויח כסף על פי תנועת הגולשים ולא על האם לחצת לקרוא את הפירסומת או לא...
      התימחור נעשה מראש על פי תנועת הגולשים אז עצם העובדה שנכנסת לאתר כבר תרמתה ל-YNET ובכל פעם שאתה חוזר לקרוא את תגובתך ואת מה שהגיבו לה אתה רק מגדיל את הרווחים

      בתודה מראש מוזס!

  • 219.

    ציפי, זו התוצאה של העקשנות שלך. נטשת את המדינה בידיהם . תתבישי.

    אלי, 06/03/09 19:48

    לעולם לא תקבלי את הקול שלנו שוב.

  • 218.

    כתבה מגמתית. פרידמן הוא ''איש'' של אולמרט או של ליברמן

    עמי, 06/03/09 19:44

    פרידמן הוא איש משפטים איכותי ואינו ''איש'' של ליברמן.הוא שם בכיס רבים משופטי ישראל - מבחינת הידע האקדמי שלו וחשיבתו היצירתית.

    רבים משופטי מדינת ישראל (בהחלט לא כולם), חוששים מאיכותו של פרידמן שתעמיד אותם בצל. אותם שופטים רוצים להשתלט שלטון ללא מצרים על המדינה. הם חושבים שהם יותר חכמים מכולם ןרוצים לאחד את שלוש הראשויות - תחת כנפם.

    אני לא מתומכי ליברמן, אך בהחלט תומך בפרידמן שרוצה להגן על המדינה משופטי ישראל ומ''משפחת'' שופטי בית המשפט העליון (שוב, לא כולם), שממנים באופן מלוכני את הדור הבא. ''הכל נשאר במשפחה'' והם יודעים טוב מאיתנו - מה טוב בשבילנו.

    באשר לסילוון שלום. מישהו יכול להזכיר לי מי זה? בים המלח נשארו מים (מעט). הוא וכל שאר שני פעיליו יכולים ללכת לשתות.

    אפילו ''חבריו'' בליכוד אינם רוצים בו. רק הוא עצמו (וכמובן אשתו היקרה) רואים אותו ''בכיר''.

  • 217.

    עכשיו ציפי המכוערת תצעק שוביניזם הצילו.... (ל''ת)

    רמי, 06/03/09 19:42

  • 216.

    שכונה (ל''ת)

    מנחם, 06/03/09 19:37

  • 215.

    ציפי בחוץ בדיחה אם ציפורה היתה ציפור אזי הציפור יעוף אחורה במקום קדימה (ל''ת)

    יצחק, 06/03/09 19:30

    • לפחות ציפי עומדת על אשר הבטיחה ערב הבחירות

      uzzi1955 , 06/03/09 19:44

      קדימה מפלגה מוסרית

      • קדימה מפלגה מוסרית ?? שוב שכחת את הכדור האדום, עוזי? (ל''ת)

        מופז+רמון+בלילא+אפללו+הנגבי+הירשזון+אולמרט........, 06/03/09 19:58

      • ציפורה לבני מנהיגת (סנדקית ) כנופית מושחתי המנשק חוות השקמים קדימה (ל''ת)

        אנאלפבית, 07/03/09 01:34

  • 214.

    ליברמן- חוץ מטיסות ומלונות שתקבל, ואין ספק בקשר לחשיבותם של הדברים

    1, 06/03/09 19:28

    איך בדיוק תיק החוץ יעזור לברית הזוגיות? או שאתה מסתפק במלון וכרטיס במחלקה ראשונה?
    תראה שבבחירות הבאות תסיים כמו הגימלאים- כולי תקווה רק שעד אז לא תהרוס לנו את המדינה

  • 213.

    טוב מאוד שפרידמן ממשיך (ל''ת)

    בא לי להקיא מהבג''צ, 06/03/09 19:25

    • כנראה שבא לך להקיא מהדמוקרטיה . (ל''ת)

      מורן, 06/03/09 19:37

      • פרידמן נבחר בהליך דמוקרטי (ל''ת)

        בג''ץ לא, 06/03/09 20:04

        • גם היטלר נבחר בהליך דמוקרטי (ל''ת)

          טל, 08/03/09 10:22

      • We are sick of Leftists (ל''ת)

        Shaul, 06/03/09 20:28

      • להפך, בא לנו להקיא מדיקטטורה משפטית

        חבר ילדות של בייניש - שופט עליון., 06/03/09 20:50

        בעיקר מבית המשפט העליון המושחת.

  • 212.

    סלטטט יאלה עכשיו להוציא את בג"צ מחוץ לחוק באשמת השתייכות לארגון טרור (ל''ת)

    doron_20 , 06/03/09 19:24

  • 211.

    ואאו איזה ידיעה טובה אולי סופ''ס יטפלו בשחיתות השפוטית מהשורש (ל''ת)

    קץ החונטה השפוטית האמנם ימים יגידו, 06/03/09 19:22

  • 210.

    עם ישראל בוחר

    ד, 06/03/09 19:18

    כל הכבוד לעם ישראל הבוחר...שיא הגזענות והביריון בשילטון, רק שיקוף של אופי הבוחר.

    מכת מצרים ממש...לאן הגענו, לאיזה תחתית ערכית? פחד, פחד מוות מהמשך הדרך...

  • 209.

    אני שמחה על המשך כהונתו של פרידמן. הוא שר משפטים מעולה! (ל''ת)

    אלכסה , 06/03/09 19:16

    • שר המשפטים הכי גרוע שהיה כאן (ל''ת)

      סבזי , 06/03/09 19:19

      • גרוע בדיוק כשופטי בגצ , חברי הכנסת ומגיבי השמאל הבזוי (ל''ת)

        חורשט בבג'ן, 06/03/09 19:26

        • בזוי עשה אותך טמבל (ל''ת)

          סבזי , 06/03/09 22:06

      • סבטיזי אלחס טיזי (ל''ת)

        מעופף:, 07/03/09 04:01

  • 208.

    הנחקר ממונה על חוקריו-(דן מרידור ..איפה אתה ?) (ל''ת)

    סבזי , 06/03/09 19:15

    • פרידמן הוא מינוי של קדימה והוא מעולם לא נחקר. (ל''ת)

      כבשה פועה , 06/03/09 19:34

      • ליברמן נחקר (ל''ת)

        סבזי , 06/03/09 22:07

  • 207.

    ליברמן סידר לו את הביטוח נגד הכלבוש (ל''ת)

    פרידמנית, 06/03/09 19:10

  • 206.

    יהיה קשה...אני מקוה שייגמר מהר

    יעל הצפונית, 06/03/09 19:10

    פרידמן במשפטים, ליברמן מ. הבטחון, גם בטחון פנים הם יקבלו. יש סיבה לדאגה. בואו נתפלל שהממשלה הנוראה הזאת תיפול מהר ולא תמיט עלינו אסונות. גם ל''הבנות בין ש''ס לליכוד'' יש מקום לדאגה רבה. אם ביבי יהין להעביר להם תקציבים ללא חשבון, על חשבון העם והכלכלה הנכונה, זה עלול להיות אסון קשה. ידוע לי שביבי רוצה להצליח, לא ברור לי איך הוא חושב שזה יקרה, עם נתוני יסוד כל כך בעיתיים. החבורה הפאגאנית פרימיטיבית של ש''ס מוכנה להחריב את המדינה בשביל לכפות עלינו את אורחותיה ולגזול את כספנו. וליברמן, עם השקפתו הפאשיסטית עלול לפגוע אנושות במערכת החוק. אולי זה יעזור לשמאל להתארגן על מנת להשליך את החבורה הזאת עם הביבי שלה לפח האשפה של ההיסטוריה. מי ייתן.

    • צפונית!! תודי לציפיל'ה שהפקירה אותנו תמורת האינטרסים הצרים שלה. (ל''ת)

      גועליטיקה, 06/03/09 19:33

    • ואני מאחל להם הרבה הצלחה במלאכת ניהול המדינה

      יריב, 06/03/09 20:19

      אגב התגובה שלך אופיינית לאנשיי השמאל הקיצוני המוכנים לחורר את הסירה בהם הם יושבים העיקר שכולם יטבעו..

    • השמאל עם השקפתו-לפח האשפה של ההיסטוריה. (ל''ת)

      מי ייתן, 06/03/09 20:31

  • 205.

    לדעתי המינויים ראויים. נראה מה ליברמן מסוגל לעשות במדיניות החוץ ועוד

    אלכסה , 06/03/09 19:08

    יותר מעניין אותי מה הוא יעשה בבטחון פנים. אני מקווה שהוא יצליח, אם יישאר נאמן להתחייבויותיו שאותן השמיע ערב הבחירות. ובראש בראשונה ביחס לאין אזרחות ללא נאמנות.

    העניין השני- החשוב לא פחות - מיגור העבריינות.

    • מינויים מגוחכים ונוטפי שחיתות (ל''ת)

      בוז, 06/03/09 19:33

    • כנסי

      עמי, 06/03/09 19:33

      סליחה על מה את מדברת? מיגור עבריינות עי מי שמואשם בפלילים? זה נקרא שחיתות לא מיגור עברינות ודבר שני בקשר לנאמנות ואזרחות , מעולם לא ראיתי את ליברמן מביע נאמנות ויוצא נגד השלטון במוסקוה שבונה את הכור האיראני שמאיימים להשמיד אותנו.

      • ליברמן ממילא לא היה מצליח לעצור את הסיוע שמגישה רוסיה לאיראן, אבל

        אלכסה , 06/03/09 23:54

        ייתכן שהוא יצליח לקצץ את כנפיו של הגייס החמישי שנמצא בתחומי מדינתנו וגם זה יהיה צעד חיובי ביותר, אם הוא יצליח.

        באשר להאשמתו בפלילים - אינני יודעת באיזו מידה ניתן לתת בכך אמון לאור העובדה שהחקירות נגדו נמשכו זמן רב כל כך ללא תוצאות. מלבד זה, הראה לי כמה מחברי הממשלות הקודמות היו נקיי כפיים לחלוטין.

        ספק רב אם תמצא מישהו מהמחזיקים בעמדות מפתח שאיננו נגוע בנגע השחיתות. בזה יש לטפל בנפרד, אבל אין סיכוי להצלחה רבה כאשר השיטה פועלת בדרך של "חבר מביא חבר".

  • 204.

    האם ממשלת השמאל הקיצונית,עבודה (רבין) מר''צ,''עוררה תסיסה בקרב גורמים

    דרור מרמת גן, 06/03/09 19:03

    רחבים בציבור''?

  • 203.

    צביעות

    צביעות, 06/03/09 19:02

    לא מפריע לך ששר המשפטים חייב את מינוי הראשון לאדם שחשוד בפרשיות שחיתות רבות (אולמרט)?
    לא מפריע לך שהשר לבטחון פנים (דיכטר) הוא ממפלגתו של אותו אדם?
    ולא דיברתי על מינויו המושחתים של אולמרט: הירשזון, רמון המטריד מינית ועוד ועוד

  • 202.

    ישר כח לדניאל פרידמן (פרופ') - מערכת המישפט עוד תברך אותו.

    השבת האמון לבגץ, 06/03/09 19:01

    בשנים האחרונות. מאז עזיבת נשיא העליון הקודם שמגר, הדרדר האמון של העם במערכת המישפט בצורה חזקה ביותר.
    בין השאר גרמו לזה אולי האקטיביזם השיפוטי, וההתערבות הפוליטית והביטחונית והדתית המאסיבית של הבג''ץ. נטיותיו הפוליטיות ניבטו מכל עבר. וכפי הנראה עשה גם הבג''ץ דילים עם גורמים שונים במערכת הפוליטית. (למשל כשהיה צריך לבטל את הצעת החוק של הקמת בית מישפט לחוקה!!!).
    אם הרפורמות ה''זעירות של'' פרידמן תעבורנה - יחזור אמון הציבור במוסד הזה.
    ואם לא, - תימשך הידרדרות המוסד.

  • 201.

    נקווה שמר ליברמן יטפל בהון השחור שהורס את ההון הלבן (ל''ת)

    אליי, 06/03/09 18:59

  • 200.

    עצוב שנתניהו נכנע להשתלטות של ליברמן (ל''ת)

    אורן, 06/03/09 18:56

  • 199.

    ותודה ללבני על האגואיזם הפוליטי שלה וחוסר ההתחשבות במדינה.. (ל''ת)

    קרדיט גם ל''עבודה'', 06/03/09 18:56

    • אם קדימה היה נכנסת לממשלת נתניהו

      צביקה, 06/03/09 19:29

      זה היה יריקה בפרצוף של כל אחד ואחת שהצביעו קדימה רק בשביל שביבי לא יהיה ראש הממשלה

      • הסמאל הצבוע הצביע לכנופית מושחתי קדימה (ל''ת)

        bula, 07/03/09 01:41

  • 198.

    קשה לי להאמין שזה נכון!! אבל נחכה ונקווה שהבלתי אפשרי אכן קרה.

    דרור מרמת גן, 06/03/09 18:54

    קשה לי להאמין שהביבי ויתר על הקביים השמאלניות.

  • 197.

    ישראל, היא ביתנו (ל''ת)

    ארי, 06/03/09 18:53

  • 196.

    האייטולות מהבג''צ בלחץ נוראי (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 06/03/09 18:53

  • 195.

    פרופ' פרידמן לנקות האורוות ,סוף לשיטת חבר מביא חבר ובימ''ש לערעורים (ל''ת)

    אזרחיים במקום העליון.סוף להטיית משפט ועינוי דין., 06/03/09 18:48

  • 194.

    ראש ממשלה חסר עמוד שדרה

    חי, 06/03/09 18:46

    כמו בקדנציה הקודמת שוב מתגלה ראש הממשלה המיועד-אדם חסר עמוד שדרה!חבל שהמדינה נתונה בידיים כאלה!

  • 193.

    אבל ציפק'ה תתחיל לבכות שלקחו לה את הצעצוע החדש. מה יהיה ?תביאו לה טישו (ל''ת)

    הבכיינית, 06/03/09 18:45

  • 192.

    פרפורי הגסיסה של הסמול הבוגד! גורמים לי לאושר בל יתואר...תודה ליברמן!! (ל''ת)

    הסמוראי הציוני , 06/03/09 18:45

    • טרם הזריקו לך נפט למוח סמוראי מטורף? (ל''ת)

      סבזי , 06/03/09 19:20

      • סבזי, כבר ביקשתי ממך, הפסק להשמיץ אנשים וענה בענייניות. גם אם אינך מסכ

        אייל. , 06/03/09 23:00

        מסכים.

  • 191.

    בושה וחרבה למדינת ישראל על היצוג שלה בעולם הנאור (ל''ת)

    שמולאן, 06/03/09 18:44

    • ל-191: איפה העולם הנאור שבו אתה חי? רק בהזיות שלך. ליברמן הוא האדם

      אלכסה , 06/03/09 19:10

      הנכון בזמן הנכון. זה עשוי להיות צוות טוב.

  • 190.

    הכנסה קבועה

    עובד קלפי, 06/03/09 18:43

    זה טוב ,כל שנה בחירות.
    למדינה שיעלה וגם אם אין לה תשלם.

  • 189.

    ביבי הבטחת אחדות ונכשלת עם ריצתך הלחוצה לשותפים הטבעיים. לך הביתה! (ל''ת)

    שמעון, 06/03/09 18:43

    • אבל הרקדנית לא מעונינת באחדות

      דניאל בן שמעון, 06/03/09 19:11

      עכשיו תנו לימין למשול ושבו בשקט

  • 188.

    סילבן תפסיק למרוד

    זכריהו, 06/03/09 18:42

    עשה מה שאומרים לך!

  • 187.

    מערכת המשפט החוץ והפנים/כנסו בני ישראל

    צופה ובוכה, 06/03/09 18:39

    מערכת המשפט תתישר לא לטעות למורמים מעם חשוה הכסא והשכר,לזה הם באו.
    החוץ ?המדינה תאכל אותה וכרגיל מי ישלם?
    הפנים? היה רע ,ועכשיו רע ומושחת.
    המוזר שמצביעי ביבי הם שמשלמים בסופו של יום
    וממשיכים לתמוך בו, לא מדהים?
    בקיצור יאוש מלראות קרקס ולחשוב שזו מדינה!

  • 186.

    יאללה ליברמן בהצלחה....ולעבודה...דה...דה....דה (ל''ת)

    herzi33 , 06/03/09 18:36

  • 185.

    זוועה (ל''ת)

    ממ, 06/03/09 18:35

  • 184.

    ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1000 יורו בחודש למגיבים מטעם השמאל

    שאבי מהעיריה , 06/03/09 18:31

    ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1000 יורו בחודש למגיבים מטעם השמאל פה,במימון אירופי עויין,אז אין מה להתרגש מהם
    כ-30% מהכספים שמחלקת הקרן בישראל מופנים לארגונים ערביים כעדאלה לצורך קידומם של ערביי ישראל [1]. ארגונים אחרים המקבלים מימון מהקרן הם בצלם, האגודה לזכויות האזרח בישראל, שדולת הנשים, אדם טבע ודין וקו לעובד. בין הפעילים בקרן נמנים אליעזר יערי, נטע זיו, רחל ליאל, עדנה אולמן-מרגלית ואליס שלוי.

    על פי דוח הקרן מ-2006, מאז היווסדה ב-1979 היא העניקה יותר מ-200- מיליון דולר לכ-800 ארגונים שונים [15].

    • חרטה ברטה - אף אחד לא מקבל כאן שקל

      בדוק , 06/03/09 18:36

      רוב המגיבים פה כבר כמה שנים מגיבים. והרוב מכיר את הסיגנון של השני.

  • 183.

    הי נתניהו - לא הגזמנו קצת הרבה לתת לליברמן להיות שר החוץ

    בדוק , 06/03/09 18:29

    לא חוצפה יתרה היא שהמשטרה טוענת שהוא בחקירה על הלבנת הון. ולהכתיר אותו לשר החוץ. אתה יודע שהוא נולד בלי מסננת בפה.ושהוא מתרגז הוא אומר בדיוק מה שהוא חושב. איך בדיוק ינהג כמו דיפלומט מהשורה וייצג אותנו בעולם.

    • סמוך על סמוך

      קטיה, 06/03/09 18:42

      (:

    • ליברמן הוא השותף הבכיר. מגיע לו לקבל את תיק החוץ

      מושון,חולון, 06/03/09 18:51

      ככה זה כשביבי ממשיך לשקר לציבור ולא אומר את האמת שהוא בעצמו כבר השלים איתה - שיום אחד תהיינה כאן שתי מדינות לשתי עמים.
      הוא היה יכול להקים ממשלה עם קדימה אם היה אומר את המשפט הזה בצורה גלויה. אחרי זה לבני לא היה יכולה לסרב לשבת בקואלציה.
      בפער המנדטים בין הליכוד לישראל ביתנו, בממשלה צרה, מגיע לישראל ביתנו לקבל תיק בכיר מלא, בלי קיצוצים.
      נתניהו רצה לתת לליברמן את תיק האוצר, אבל בלי רשות המסים, שחוקרת אותו. ליברמן לא יצא פריאר, וטוב מאוד שלא יצא פריאר.
      נתניהו לא רוצה לתת לליברמן את תיק הבטחון (חבל, לדעתי אז ליברמן היה מבין סוף סוף את המושג של''מגבלות הכח''), אז מה נשאר - נכון, תיק החוץ.
      וסילבן? אם סילבן באמת היה חזק בליכוד, והשטח שלו היה חזק, הוא היה מסיים מקום ראשון בפריימריז, ולא מתדרדר במקומו. אה כן, שכחתי, פעם שעברה הוא שוריין למקום השני, ולכן אף אחד לא ידע מה כוחו האמיתי כבר משנת 2003. כנראה שסילבן הוא סרח עודף, כמו מופז. שיקימו מפלגה ביחד ונראה אותם עוברים את אחוז החסימה.

    • ירה לבני היתה שר החוץ עם אנגלית של ילד בכיתה''ו'' (ל''ת)

      חוי, 07/03/09 01:46

  • 182.

    ביבי ניבחרת כדי לנער את השמאל מימוקדי השילטון .

    הערבים זה תופעת לוואי של השמאל ., 06/03/09 18:28

    השמאל הרופס וחסר השורשים הישתלט בשנים האחרונות על המימסד הציבורי ,בתי המישפט,החינוך,המישטרה,התיקשורת ,וכו',והוביל את המדינה לאובדן דרך ולחוסר אמונה בצידקת דרכנו, תפקידך בינימין נתניהו הוא ל''נקות'' את מוקדי השילטון מה''סרטן'' השמאלני שפשע בהם . זו הדרך היחידה להבטיח את שילטונך לשנים הבאות ואת קיום המדינה הזו כבית ומדינה לעם היהודי . כמו שאמרתי הערבים הם רק תופעת לוואי של השמאל , את כל כוחם הם יונקים מרפיסות השמאל ומדרכו האובדנית .

  • 181.

    ברכות לנתניהו שהכתיר את ישראל כמדינה משוגעת

    יוסף, 06/03/09 18:25

    עם מינוי ליברמן לשר החוץ מצדיק נתניהו את כל המלעיזים את ישראל בעולם
    בחירת חדל אישים גזען מטוחרף למי שמייצג את ישראל בעולם משמעו שישראל מודה בשיגעונה
    התיקווה היחידה שהעם יתיורר מדיקטטורת הימין לפני שכבר לא יהיה ניתן לשנות
    עוד מינוי כזה ואבדנו
    נתניהו הוכיח כי כל החששות ממנו מוצדקים עוד לפני שנכנס ללשכתו

    • לבני היא שהציעה לליברמן את תיק החוץ אם יתמוך בממשלתה

      מחשבות , 06/03/09 18:34

      היא שהביאה לו את הרעיון

    • הדיקטטורה היחידה שאי פעם הייתה פו היא דיקטטורת שמאל - מפא''י (ל''ת)

      שם, 06/03/09 19:07

  • 180.

    נהדר. והרי התחזית.

    מעונן חלקית עד גבה גלי., 06/03/09 18:21

    - לפרידמן יסדרו נשיקה עם חיילת. הוא ישפט, יודח מתפקידו ולא יוכל לשמש כשר או כאיש אקדמיה.

    - ליברמן יחקר בעיניין מימון מפלגתו על-ידי המאפיה הרוסית. הוא ירכוש מוניטין בעולם כפשיסט מתלהם ויהיה לדמות לא רצוייה במרבית מדינות העולם. יודח מתפקידו, ישפט ויעלם מהתודעה הציבורית.

    - ישראל תשקע בבוץ המלחמה עם שכניה, ערים מרכזיות בישראל יופצצו והתושבים יחיו במקלטים, או יבקשו מקלט מדיני באוגנדה.
    ביבי יסגר בביתו עד סוף ימיו ויטען שרימו אותו.

    ... או שהממשלה ההזויה הזאת לא תחזיק מעמד גם שלושה חודשים ויהיו בחירות חדשות.

    • יש לי תחזית יותר הגיונית

      סלאבי, 06/03/09 18:54

      ישראל תשליך את הפאשיסטים האירופיים לכל הרוחות ותכרות ברית עם רוסיה וסין. השמאל יגורש מהארץ ויחיה בטיז אל נבי.

      • דיקטטורה בברית עם דיקטטורה

        נינה, 06/03/09 20:24

        זה מאוד הגיוני- מאחר וגם רוסיה וגם סין הן דיקטטורות וישראל תכף הולכת להפוך לכזו עפ''י חזונו של ליברמן, הברית הזו מובנת מאליה. בוא נתחיל לירות במי שמפגין נגד השלטון כמו ברוסיה, נשלח את האופוזיציה למחנות כפייה כמו בסין. גם אתה קראת על ההזיה הזו של הדיפלומט הרוסי שארה''ב תיעלם על 2010? כי זה wishful thinking
        של פוטין, שרוצה את האימפריה הסובייטית שלו בחזרה. ישראל זו דמוקרטיה- עדיין- אז אף אחד לא הולך לגרש את מי שהצביע שמאל בבחירות. מה שכן, קראתי שיש מי שמתרעם על כך ש''סטס מיסז'נקוב'' הוא לא שם עברי. ואני אומרת- אין אזרחות בלי שמות עבריים!!! כל מי שאין לו שם עברי- בין אם זה אחמד, יוליה או מישל- אזרחותו תישלל ויגורש לאלתר!!! בעצם, אולי אני ואתה צריכים להתחיל לארוז מזוודות- לשנינו יש שמות רוסים.

  • 179.

    ''לחןץ מזיע פניקה שקרן שקרניהו'' תשפכו שמאלנים כי זה סופכם (ל''ת)

    לא למדתם? בומרנג? עובד הפוך? - סמרטוטים!!!, 06/03/09 18:20

  • 178.

    העיקר שפרידמן ימשיך לטאטא את האורוות של מערכת המשפט (ל''ת)

    888, 06/03/09 18:20

  • 177.

    בישביל זה הצבעתי ליברמן !!!

    בהצלחה לך, 06/03/09 18:18

    עכשיו נקה את הסירחונות שונאי ישראל .

  • 176.

    לקחת את הח''כ השנוא ביותר בארופה ומדינות ערב ולעשותו שר החוץ

    rr, 06/03/09 18:17

    מה ההגיון?

    • הרעיון הוא שתפקידו של שר החוץ לייצג אותנו ולא את אויבנו

      מחשבות , 06/03/09 18:37

      הוא אינו צריך להיות אהוב על החזבאללה ומקובל על איראן. גם לא מוערך ע"י בלגיה ומחוזר ע"י ונצואלה

      תפקיד שר החוץ לייצג את האינטרסים של ישראל - לא של אויביה, ולא של האנטישמים מאירופה.

      • גם אני תומך בליברמן כשר החוץ של ממשלת הימין הלאומני-ולא מישהו שימרח...

        Ehad Haam-Zionist, 06/03/09 19:29

        ליברמן הוא המייצג האמיתי של ממשלת הבריונות הלאומנית המוקמת לנגד עיננו (טוב, את החרדים הוא ''לא כל כל'' מייצג בנושאי דת, אך גם הם לאומנים ושואפים לשבור את שלטון החוק וזכויות האזרח).

        אני חושב שכל מי שתומך בממשלת הימין הלאומני צריך להתגאות במעשיה-ואני אשתדל לתאר אותם לחברי האקדמיה ובהי-טק העולמי ללא כל ייפוי ומתיחת פנים...

        ואם במדיניות חוץ ובטחון עסקינן, צריך להיות ברור לכל אדם בישראל שארהב לא תיתן לישראל את הקודים שלה ''עמית-טורף''-ומטוסינו בדרכם להפצצת אירן (אם) יופלו על ידי האמריקאים מעל עירק!!!

        ארהב לא תאפשר נפילה אזורית בהגמוניה אירנית ישירה על הנפט הערבי(עירק, נסיכויות המפרץ, סעודיה)-ואיום על קיום עצמאי ירדן, מצרים ותורכיה....וישראל כמובן....

        לכן האמריקאים יחתרו למשא ומתן נחוש עם האירנים (פגישה ראשונה ברמת שרי חוץ בסוף מרץ כחלק מהועידה בנושא אפגניסטן)-לניטרול האיום הגרעיני.

        האמריקאים גם יחתרו לנתק את סוריה מאירן-על ידי שלום עם ישראל (שחייבת לשתף פעולה עם המהלך האמריקאי-לטובת ישראל)

        נניח שאפילו נהרוס את רוב מתקני הגרעין-לאירן וסוריה אלפי טילים מדויקים עם ראש נפץ קונוונציאונלי גדול-ומכת הנגד האירנית/סורית תביא להרס ערי ישראל הגדולות והקטנות, דימונה, נס ציונה, תעש, רפאל, התעשיה האוירית מחנות הצבא הגדולים, שדות התעופה, מרכזי התעשיה בישראל, מרכז התעשיות הכימיות במפרץ חיפה-ואולי אפילו פגיעה קרקעית טרוריסטית בנמל התעופה לוד ונמלי חיפה ואשדוד....מדובר על עשרות ואולי מאות אלפי הרוגים והרס כמעט מוחלט של מדינת ישראל.

        אני סומך על אובמה וקלינטון שינווטו מדיניות מצליחה של מקל וגזר לביטול האיום הגרעיני האירני-אך בכל מקרה פצצה אירנית מאיימת על ישראל פחות מאשר תחזית ההשמדה שתארתי כנקמה על ההפצצה הישראלית-ולא התייחסתי עדיין לגל הטרור העולמי ונגד יהודים שאירן ואל קעידה יארגנו.

    • שנאת השמאל הקיצוני איננה נחלת ''העולם''.יקבלו אותו בכבוד הראוי לאחד שלא

      דרור הנאור מרמת גן, 06/03/09 18:57

      מתרפס.

  • 175.

    אצל מי להשאיר את המפתחות?

    מנוסה, 06/03/09 18:15

    כי אני לא מתכוון להשאר כאן כשהשחיתות תאכל כל חלקה טובה, תחסל כל מי שחושב אחרת . גם ימניים יחטפו. מה אתם חושבים שאתם בחו? דון קורלאונה פרייר לידם. שום אידאולוגיה אין כאן הכל כח ושחיתות. סילבן וגדעון סער. אתם עדין לא יודעים את זה אבל אתם בדרך לקדימה. תתנהגו יפה. אולי יקבלו אתכם שם על סעיף נקיון כפיים. ציפי פשוט תשבי בצד ותחכי. המושחתים האלו יעשו עבורך את כל העבודה. רק קצת סבלנות.

    • take with you all your friends, just leave us (ל''ת)

      ארי, 06/03/09 18:57

    • קח את המפתחות אתך. יש לנו עודף בשכמותך. (ל''ת)

      דרור הנאור מרמת גן, 06/03/09 18:58

  • 174.

    Some hate Liberman 'cause "he's not one of us"

    Russian Jew , 06/03/09 18:13

    He's got a world perspective as opposed to shtetl flunky mentality of the left. He's going to pull Israel out of a shameful self imposed US lackey position and make both our friends and foes respect us

    • some hate Liberman because he's racist

      Nina, also Russian Jew, 06/03/09 19:03

      איך בדיוק הוא יגרום לאויבינו לכבד אותנו? על ידי זה שהוא ישלח אותם לעזאזל? אולי על ידי הפצצת תעלת למאנש? כי הבנתי שעל רעיון הפצצת סכר אסואן הוא כבר ויתר. כן, אולי הצרפתים האנטישמים האלה יתחילו לכבד אותנו אם נפציץ אותם. בעצם, זה רעיון מצוין למנות את ליברמן לשר חוץ. גאה במדינה שלי.

      • Why won't you prove it?Otherwise it's a hearsay

        Russian Jew , 06/03/09 21:31

        If you're really a Russian Jew you must know who are racists in Israel.

        As for foreign policy leave it to the pros. The key is seeing beyond the small pond you're sitting in. And a military campaign is just a tool towards political goals. As in Gaza: when the shtetl politicians turned the brilliant military victory into a political defeat

      • Also remember what comrade Stalin said

        Russian Jew , 06/03/09 22:04

        A smart diplomat is worth ten military divisions

  • 173.

    לאט לך, מר ירושלמי...

    sadato , 06/03/09 18:12

    אנשי נתניהו מכחישים בתוקף את הדיווחים וטוענים שתיק המשפטים ישאר בידי הליכוד. מדוע אתה ממהר לפרסם ידיעה שעלולה להתברר כשגויה ולפגוע באמינותך?

    • ..ואולי זאת הדלפה של נתניהו, כדי שישבחוהו בסוף על שמנע השתלטות בריונית

      Ehad Haam-Zionist, 06/03/09 18:23

      אך בכל מקרה הידיעה מראה כמה חיוני שלבני תוביל את האופוזיציה במאבק למען שלטון החוק-אחרת גם עליה תהיה מוטבעת תוית הקלון של ''משתפי''ת ליברמן הבריון''.

      הידיעה שנתניהו מאפשר לליברמן להשלים השתלטות על מוסדות שמירת שלטון החוק-אם נכונה-היא איומה....זאת תופעה המזכירה את שנות ה20 של אירופה-וחייבים להתריע על כך קבל עולם ולהאבק לתיקון מדינת ישראל, ולא ליפות את הבריונות בעיני עמי העולם.

      הנושא העכשוי אינו מי זכה בבחירות, אלא מעשים של בריון רחוב ניאו-פאשיסטי. זה הנושא החשוב ביותר-והמצב כיום מזכיר את אירופה בין שתי מלחמות העולם...והמסקנה שאני מקווה שהאינליגנציה הדמוקרטית הליברלית בעולם (ובישראל) למדה היא שממנהיגי רחוב בריונים בעלי דמגוגיה לאומנית של שנאה אתנית צומחים מפלצות-ורק מי שנאבק במפלצת יכול לישון עם מצפון נקי (וליתר נשאר רק למלמל ''לא ידענו'')

      וכן, יש עוד נושא ''קטן'' של משבר עולמי וישראלי חריף ושל מטרה לבנות כלכלה הוגנת לכלל החברה, ונתניהו ''הנדבן למאיון העליון'' שוב מנווט קלקלה....

      ...''מעולם לא קיבלו מעטים כל כך הרבה כל כך על חשבון רבים כל כך''....

      • שר המשפטים ובטחון הפנים מינוי של אולמרט תחת חקירות

        מחשבות , 06/03/09 18:39

        אז זה לא הפריע לשמאלנים. אך כאשר אותו שר מקצועי (שמאלן אגב) ממשיך בפעילותו גם בממשלה הנבחרת, או אז מתקדרים השמים והשמאלנות השקרית משתלחת ומזהמת

        • מר מחשבות-אולי תקרא עיתונים?המאבק בפרידמניזם היה מרכזי וממושך-אולמרט..

          Ehad Haam-Zionist, 06/03/09 18:59

          בציניות האופיינית לו אכן מינה את ''קבלן ההרס פרידמן''-אך האינטליגנציה הישראלית שרובה המכריע דוגלת בדמוקרטיה ליברלית וזכויות האזרח נלחמה בכל יכולתה החוקית בפרידמניזם....ועכשו נתניהו סלל את הדרך לדוצ'ה איווט ליברמן!!!

        • ממהירות השליפה של ברק את ''התנאי לכניסה לממשלה''-נראה לי תאום עם נתניהו!

          Ehad Haam-Zionist, 06/03/09 21:43

          ...להפחיד את האינטיליגנציה הדוגלת בדמוקרטיה ליברלית ושלטון החוק ב''אוטוטו ליברמן הבריון משתלט על מוסדות יישום שלטון החוק''-כדי שישתיקו את התנגדותם הטבעית להכפפת מפלגת העבודה לימין הלאומני...

          ...מתוחכם...נראה כמה מהעבודה ילכו עם ברק לנתניהו (חמישה?)

      • אחד העם

        נ., 06/03/09 22:23

        רגע, רגע. הממשלמה היא ממשלת קדימה, שרת החוץ ומ''מ ראש הממשלה היא צ. ליבני ושר המשפטים הוא דניאל פרידמן. אז מה אתה מבלבל במוח על ליבני, שלטון החוק, מאבק, תוביל. גם תועמלן גס צריך לזכור שיש גם מציאות.

        • זה נ. שלך-אני אדם שהתנגד לפרידמניזם אך יש הבדל ''קטן''-שלטון הליברמניזם!

          Ehad Haam-Zionist, 06/03/09 23:50

          פרידמן הובא על ידי אולמרט הציני כדי להפחיד את מזוז ולערער את האימון בבית המשפט העליון....ואילו ליברמן היה ''שר לעייני כלום''...

          כיום (אם כך יהיה) ליברמן יהיה שר ה''דמוקרטורה'' הישראלית: המשטרה על כל שלוחותיה הגלויות והסמויות, הכתבת המינויים שלך היועץ המשפטי והפרקליטות, מאבק להריסת עצמאות בית המשפט, הוצאה מחוץ לחוק של מליון אזרחים(ומליון שני של שמאלנים ציוניים כמוני בהמשך), אחריות על רשות השידור וסתימת פיות המתנגדים-שני משרדי ''פרוטקציה ושלמונים'' לאנשי שלומנו.....

          כן, אני מקווה שליבני מבינה לאיזה בור מוביל אותנו נתניהו ב''דמוקרטורת הביבירמניזם''

  • 172.

    מזל טוב ליברמן הראת לכולנו את פרצופו האמיתי של נתניהו!!!! (ל''ת)

    dudu740 , 06/03/09 18:11

  • 171.

    שסילבן שלום יהיה שר החמוצים. זה חשב לקבל את תיק החוץ ולהסתובב עם אשתו (ל''ת)

    א, 06/03/09 18:10

  • 170.

    את הנצחון של B B סידרו לו הש''סניקים והאגודה כי הוא הבטיח להם יותר איכס

    benzi. a, 06/03/09 18:09

    מי שבעצם נצחו את הבחירות הם הש''סניקים שבפועל הפכו לאדוני הארץ ועל פיהם ישק דבר.
    בממשלת הדמיקולו הזה של B B יושבים מלבד ש''ס והאגודה גם ההזויים והסהרורים של הימין הקיצוני ובהדרכת מוריהם ורבניהם המטורפים תואמי האייטולות שבאירן איכססס...

  • 169.

    ירושלמי, אני מקווה שאתה טועה, או שזה הכנות ל-1 באפריל? (ל''ת)

    הצדיק , 06/03/09 18:05

    • ייתכן שהוא טועה...

      sadato , 06/03/09 18:23

      מקורבי נתניהו מיהרו להכחיש את הדיווח. בהחלט אפשרי שח"כ גדעון סער ,ולא דניאל פרידמן, יהיה שר המשפטים בממשלה הבאה.

      • מה לא ברור, בלי ליברמן אין ממשלה.

        מושון,חולון, 06/03/09 18:53

        ליברמן התפשר מספיק בנושא ברית הזוגיות וחוק האזרחות. אי אפשר לקחת לו גם את התיקים שהוא רוצה.

  • 168.

    קדימה הרבה מאוד יותר גרוע

    moshes10 , 06/03/09 18:04

    אני מאוד בוטח בליברמן . הרי קדימה הרבה יותר עברינים. אולמרט, הנגבי,בראון חברון, וכמובן הירשזון, אני חושב שליברמן עם חקירה של 12 שנה ממש צדיק גדול לידם.

  • 167.

    ישר כח לליברמן צריך רק לקוות שישאר נאמן לכל הצהרותיו מלפני הבחירות (ל''ת)

    רותי, 06/03/09 17:58

    • כמו ברית הזוגיות? (ל''ת)

      בלי נאמנות לבוחרים-אין אזרחות, 06/03/09 19:04

  • 166.

    ומורדכי לא יכרע ולא ישתחוה

    סוף סוף, 06/03/09 17:56

    מנהיג יהודי שלא יכרע ולא ישתחוה.
    אנו מסוממים יותר מדי מהאופוריות התבוסתניות של השמאל.

    אני רוצה להיות גאה בעמי ומולדתי!!!!

    • הטמטום של הימין מתבטא בך (ל''ת)

      אבחון מהיר, 06/03/09 19:30

  • 165.

    למכור את הציבור לליברמן עבור כסא לא היה קורה עם לבני (ל''ת)

    כש-אין שכל יש נתניהו, 06/03/09 17:55

  • 164.

    ליברמן המלך! להשמיד את בג"צ תומך הטרור!הלאה הסמול האיסלאמי הפאשיסטי!!! (ל''ת)

    הסמוראי הציוני , 06/03/09 17:54

    • סמוראי- ומה עם לדעת עברית בסיסית ולהגיב בלי טעויות כתיב?

      הצדיק , 06/03/09 17:58

      לא סמול- שמאל

      • אז כנראה שלא הבנת....כמו כל הסמולנים שלא מבינים

        thmhechyui , 06/03/09 18:06

        סמול=small
        וזה בדיוק מה שקרה למפלגות "שהופכות כל אבן" כדי להגיע להסדר עם הפלשתינים....... ובינתיים טילים פצ"מרים ורקטות משופרות עפות ומתפוצצות על תושבי הדרום.

        יצאת צדיק?לא....יצאת קטן=small

      • ''סמול'' זו פאראפרזה ל- small

        888, 06/03/09 18:27

        אבל אתה כמובן לא הבנת את זה, שכפי שאמר לך אחד המגיבים, השמאל ואתה בכלל זה מאופיין בקיבעון מחשבתי...

    • לא בטוח שהאשמה רק בבג''ץ

      ד, 06/03/09 19:13

      האשמה היא בעיקר בכנסת, שלא מחוקקת חוקים מתאימים.

  • 163.

    סוף סוף העם יתפקח מאשליית הכוח הכיבוש והשליטה בעם אחר

    יהודי שפוי, 06/03/09 17:49

    כי מעכשיו, עם איש זה, בתמונת חלון הראווה של המדינה....נהיה מוקצים מחמת מיאוס...ובצדק.
    ולמי נבוא בטענות? לסיקריקים הימניים הסהרוריים שהפכו אותנו למדינה מכוערת, עארסית, תאוות שליטה וכיבוש, מפולגת ומשוסעת,שונאת שלום ורודפת שלמונים....ולואי שאתבדה

  • 162.

    אלו הם פרפורי הגסיסה של השמאל הבוגדני (ל''ת)

    ושירת הברבור של הבג''צ הפרו-פלסטיני, 06/03/09 17:48

    • והסוף של הדמוקרטיה בארץ

      החייל שוייק, 06/03/09 18:11

      אבל מה אתה מבין, מי שמתבטא בסיסמאות חושב בסיסמאות

  • 161.

    והכי חשוב לשנות את שיטת הבחירות (ל''ת)

    מעופף:, 06/03/09 17:48

  • 160.

    ירושלמי, המציאות קוראת לך

    אילן, 06/03/09 17:47

    ואני מצטט: ''...עשוי לעורר תסיסה בקרב

    גורמים רחבים בציבור''.
    ועל זה נאמר במקורותינו בלשון צחה וברורה: פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  • 159.

    היגע הזמן להתחיל לעשות סדר במדינה,דיייי.לדמוקרטיה מיתאבדת. (ל''ת)

    ט-206, 06/03/09 17:45

  • 158.

    לא על אחריותי הבושות שהוא יעשה לנו בחוץ - מילא בפנים (ל''ת)

    בדוק , 06/03/09 17:42

  • 157.

    אם כך תראה ישראל.

    razefi , 06/03/09 17:41

    אנו יכולים לסגור את הארץ ולחיות בגטו.
    זה שקילל את נשיא מצרים זה שנאשם בפלילים יהיה אחראי על בתי המשפט והמשטרה ויביש אותנו בחו"ל.הוא צריך את משרד החוץ ככסות לעסקיו בחו"ל.
    ליברמן מה אם ברית הזוגיות

    • יבורך מי שיקלל את נשיא מצרים, תומך החמאס ועוכר ישראל

      מחשבות , 06/03/09 17:59

      ואנו זקוקים לשר חוץ שאינו מתחנף לאויב, אינו מלקק ואינו תבוסתן כנוע.

      • בין זקוקים לבין ניהול דיפלומטיה - צריך מסננת בפה לא לפלוט שטויות

        בדוק , 06/03/09 18:04

        לא לגרום לנו נזקים בחוץ. מספיק יש לנו בפנים.

    • למה שלא תלמד לכתוב בלי שגיאות גסות לפני שתבלבל לנו את המוח (ל''ת)

      יהודי שלא חושש, 06/03/09 18:04

  • 156.

    דני גילרמן היה הכי מתאים להיות שר החוץ (ל''ת)

    בדוק , 06/03/09 17:40

  • 155.

    ובראש הגדוד צועד ליברמן שהכל מקבל

    בדוק , 06/03/09 17:38

    מה אם ההלבנת הון ?

  • 154.

    תסיסה בקרב ציבורים רחבים?

    pele_11 , 06/03/09 17:34

    איזה "ציבורים רחבים" מר שלום ירושלמי?
    הציבורים הרחבים הם פרי דמיונך הקודח,רוב הציבור רוצה בהמשך כהונתו של פרידמן.רוב הציבור מאס בשלטון הדיקטטורי של הבג"צ,ואם הייתה עיתונאי ואדם ישר גם אתה היית מעוניין בכך.אין שום דוגמא לדמוקרטיה אחרת בעולם שבית המשפט העליון מרשה לעצמו להתערב בפוליטיקה,ולבטל חוקים של נבחרי העם.רק אתם בתקשורת הבולשביקית מעוניינים בהמשך שלטון ושליטת המיעוט על הרוב.מעבר לכך,יש לכם העיתונאים עניין רב בלהתסיס את האווירה בארץ.לשר המשפטים,לכל שר משפטים אין נגיעה יד ורגל במינוי היועץ המשפטי לממשלה,אתה וקרמניצר יודעים זאת היטב,ובכל זאת בוחרים לשקר ביודעין.אחרי פרשת בראון-חברון,הוקמה ועדה וקבעה חד-משמעית שלשר המשפטים לא תהיה נגיעה והתערבות במינוי היועץ המשפטי.מעבר לכך,גם לפני פרשת בראון-חברון,שר משפטים במדינה מעולם לא התערב בחקירות משטרה,גם את זה אתה והבולשביקים מהעיתונות יודעים היטב,
    אבל בכדי להסעיר את הציבור ולהבעיר את השטח,
    ובכדי שתהיה לך סיבה להבהיל את הציבור בכותרת בומבסטית-"ליברמן השלים מהלך של השתלטות על משרדי אכיפת החוק",ובכדי שיגידו
    "סקופ ענק של ירושלמי",אתה מוכן לשקר,ולתת את האות לעליהום על ממשלת נתניהו.
    תרגיעו מר ירושלמי וחבריו בעיתונות,זה לא יעזור לכם כלום,העם בחר,וגם אם כוונתכם לביטול תוצאות הבחירות,ועריכת בחירות חדשות כי "העם טעה",תצלח,הפעם הזאת תהיה מוחצת יותר.אנשי העבודה ומר"צ שברוב בורותם וטימטומם עזבו את מפלגותיהם בכדי להציל את המדינה מידיו של נתניהו,יחזרו למפלגותיהם,
    ואתם בעיתונות תשארו עם הגב' שפיצר ותמשיכו להסית.הכלבים נוביחם והשיירה עוברת.

    • התסיסה היחידה היא בשמאל הקיצוני-מרצ שקיבל 3 מנדטים שהרי פרידמן מונה ע'' (ל''ת)

      מפלגת קדימה, 06/03/09 17:59

  • 153.

    זו בושה וכלימה! לא האמנתי שבשביל שלטון ביבי ימכור את המדינה (ל''ת)

    ביבי זה חוסר אחריות מצידך, 06/03/09 17:33

  • 152.

    עכשיו צריך להעיף את דן מרידור השמאלן מהליכוד (ל''ת)

    זאביק, 06/03/09 17:33

    • צודק - אכן כך. יש להתנתק מהשמאלנים (ל''ת)

      מחשבות , 06/03/09 18:00

  • 151.

    ביבי נשאר ביבי - לחוץ לחיץ ןפאניקר. המדינה תשלם. (ל''ת)

    שלומי, 06/03/09 17:29

  • 150.

    קבורת חמור לשמאל על זרועות התמנון שלו העליון והפרקליטות (ל''ת)

    רובי, 06/03/09 17:23

    • הימין מעולם לא ידע לבדו לנהל את המדינה (בגין-שמיר-ביבי)

      הצדיק , 06/03/09 17:56

      רק לפני שלוש שנים נתתם לביבי 12 מנדטים, זכרון הימין קצר כמו ימיה של ממשלה זו...

      • תגובה לצדיק ''הסמולני''

        שמעון, 06/03/09 18:27

        מנחם בגין נחשב לאחד מראשי הממשלה הטובים והאהודים שהיו מקום המדינה -וגם פוליטקאים ואנשי תקשורת מהשמאל מודים בכך . בגין חתם על הסכם השלום עם המדינה הגדולה והחשובה
        במזרח התיכון מצרים שלום שמחזיק 30 שנה .
        כמו כן הוא הרים את קרנם של עדות המזרח שבזמן שלטון מפא''י היו אזרחים סוג ב' וייזם את פרוייקט שקום השכונות שלא לדבר על צניעותו הרבה הוא לא נחשד בפלילים לעולם .
        בנימין נתיהו בכהונתו כראש ממשלה הציל את המדינה ממשבר כלכלי ובזכות יוזמתיו הייתה צמיחה כלכלית לאורך שנים שבטח אתה נהתה ממנה.כמו כן הוא הציל את הקופות הגמל ההסתדרתויות שעמדו בפני פשיטת רגל כלכלית .
        שכחת שהוא חתם על הסכמי וואי שבו הוחזרה חלק מחברון לפלשתינאים .

  • 149.

    הלוואי וזה נכון

    אלכס מהכרמל , 06/03/09 17:22

    אם זה נכון, אנחנו עומדים לחסל את ההפיכה הבלתי חוקית של כנופיית בייניש וברק ואת השילטון השמאלני על התקשורת והאקדמיה. מזלם של אנשי השמאל שהדבר כנראה יקרה בצורה מסודרת, כי האלטרנטיבה היא מרחץ דמים.

  • 148.

    תודה, ציפי

    יורם, 06/03/09 17:21

    היה באמת חשוב לשמור על עקרונתייך הנעלים. ותודה קטנה יותר לעמיר פרץ שהצליח לסנדל גם את הצטרפות העבודה בראשות ברק...

  • 147.

    מי ייתן והכותרת אכן משקפת את המציאות.

    איציק, 06/03/09 17:20

    פרידמן הוכיח את עצמו בתור המינוי היחיד הראוי שמפלגת המושחתים מינתה.מה חשבו להם כנופיית שלטון החוק לכאורה (שיושבים במגדל השן שבבית המשפט העליון)? שלנצח ימשלו? שלנצח יכתיבו את המהלכים בניגוד לדעת הרוב? לא יודע מה אתכם, אבל אני ורוב העם לא מינה אותם לקול המצפון שלי.

  • 146.

    בתי המשפט בישראל במתקונתם הנוכחית הפכו לסכנה לדמוקרטיה

    דיקטטורת השופטים, 06/03/09 17:19

    אין מדינה דמוקרטית בעולם שבה בתי המישפט
    מתערבים בעינים פוליטים
    ששופטים ממנים שופטים ואת היועץ המשפטי לממשלה, משרתים כל חייהם, מנחסים לעצמם סמכויות, מתעלמים ומבטלים החלטות של גופי המחוקקים.
    בתי המשפט בישראל במתקונתם הנוכחית הפכו לסכנה לדמוקרטיה .
    לא ניתן לחונתה שמאלנית מושחתת להרוס את ישראל!

  • 145.

    ביבי יגמור את הכהונה הזו כמו שגמר את הקודמת

    פעם הצבעתי ליכוד, 06/03/09 17:17

    מי שנותן לחשודים ואנשים מפוקפקים לקבוע מי יהיו השרים שאחראים על אכיפת החוק מראה שאין שום ביבי חדש, שהוא לא למד כלום כלום כלום, ושהקדנציה הזו תיגמר באותה בושת פנים כמו שנגמרה הקדנציה הקודמת שלו.

  • 144.

    גנבי הסוסים תמיד מסתדרים ביניהם, הן בקולנוע, והן במציאות. (ל''ת)

    האורווה., 06/03/09 17:16

  • 143.

    ממשלת היש''ע פשע של ביבי יוצאת לדרך (ל''ת)

    שורו, 06/03/09 17:15

  • 142.

    מי זה סילבן שלום?? אחד שרק מתלהם? ראינו איזה מדיניות חוץ הוא הביא לעם

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 06/03/09 17:15

    היהודי בזמן כהונתו, החזיק את הכיסא בכח גם כשידע ששרון מגרש יהודים ותמך בו!! שישב בבית ליד ג'ודי ויעשה לה ילד!! היא זקוקה לו לא העם היהודי!!

  • 141.

    ממשלת היש''ע פשע של ביבי יוצאת לדרך (ל''ת)

    שורו, 06/03/09 17:15

  • 140.

    שלטון החוק נמחק המושחתים יחגגו !!!

    אזרח מודאג, 06/03/09 17:15

    אם זה נכון הלכה המדינה !!!!

    • בממשלה שהקפידה על החוקים ככתבם וכלשונם

      pele_11 , 06/03/09 18:31

      המושחתים אולמרט הירשנזון בובלילה רוני מצביעוני צחי הנגבי חיים (ח)רמון חגגו,ואז אתה וכל "האזרחים המודאגים" לא פצו פה וצפצפו.עדיף לכם לשבת בשקט שמא תתגלה צביעותכם ברבים.

  • 139.

    שר המשפטים הבא יהא אחד מחברי הכנסת ממפלגת הליכוד

    כך הודיע ראש הממשלה המיועד,, 06/03/09 17:15

    שר המשפטים הבא יהא אחד מחברי הכנסת ממפלגת הליכוד. כך הודיע ראש הממשלה המיועד, ח''כ בנימין נתניהו, ליו''ר ישראל ביתנו, ח''כ אביגדור ליברמן. בכך לא נעתר נתניהו לעמדת ליברמן, שדרש לחדש את כהונתו של השר הנוכחי, פרופ' דניאל פרידמן, לכהונת שר המשפטים.

    נודע, כי בשיחה שהתקיימה הבהיר נתניהו לליברמן, כי הוא אינו פוסל את פרופ' פרידמן לכהונת שר משפטים, ובכלל - אין בעמדה זו כדי לשלול עקרונית רפורמות שניסה להוביל פרידמן. עם זאת, הבהיר נתניהו, בכוונתו להותיר את תיק המשפטים בידי הליכוד, למנות חבר כנסת לתפקיד זה, ולהוביל רפורמות במערכת המשפטית, כולל בדרך הבחירה של מועמדים לכהונת שפיטה, וכן רפורמה שתוביל לעשיית צדק בזמן קצר יותר.

  • 138.

    ממשלת היש''ע פשע של ביבי יוצאת לדרך (ל''ת)

    שורו, 06/03/09 17:14

  • 137.

    בהצלחה לפרידמן במלחמתו בדיקטטורת הבג''צ (ל''ת)

    ilia, 06/03/09 17:13

  • 136.

    אני תומך בימין הקיצוני כמו ליברמן

    אילן, 06/03/09 17:12

    וכן אני בחרתי בליברמן.
    ואני שלם ומאושר בבחירה שלי.
    וכן , אני אשכנזי , ולא ראיתי את האח הגדול ואני לא רואה את כל הריאליטי זבל שמשודרת בטלויזיה. אבל , לא נמאס לראות איך המחבלים עושים שהם רוצים למדינת ישראל. עם ערבים צריכים יד קשה ואם היד הקשה לא הספיקה אז צריכים יד חזקה יותר. אני רוצה לראות מה היה קורה עם על הכיכר האדומה במוסקווה יפול טיל גראד , אני בטוח ב 200 אחוז כי המדינה שממנה יצא השיגור זה יהיה היום האחרון על פני כדור הארץ. כמו שלא מתעסקים עם הרוסים כך על אותו משקל לא צריכים להתעסק עם ישראל. ואני מקווה כי יד קשה עם המחבלים זה מה ישיג. צריכים לחסל את ארגוני הטרור עד השמדה מוחלטת. צריכים לגרום להם להתחיל לרעוד רק כאשר הם שומעים את השם ישראל. שוב , אני לא שמאלני , אני ימני קיצוני. אין יותר חזון לשני מדינות , אני לא מאמין בפיקציה הזו , אין יותר חזון של שלום עם ערבים , יש פה מלחמת דתות , הדת היהודית נגד דת האיסלאם. צריכים להכין טוב טוב למוח הערבי את העובדה שכאשר מתעסקים עם היהוד אז הרבה מאוד ערבים הולכים לראות כיצד זה להיות מתחת לאדמה 6 אמות. כל מי שחושב ששלום עם הערבים הוא בר השגה הוא כנראה גר בעולם משלו. אז שמהר מאוד ינפץ את המיתוס הזה וירד למציאות. נמאס !!!! אני רוצה לגור במדינה ללא פחד שטיפול רקטה. את זה משיגים על ידי הטלת פחד קיצוני על העולם הערבי. כנאה שאין מנוס , הפתרון הוא 5 פצצות אטום על איראן ולקינוח שתי פצצות אטום על דמשק. ואני קורה ל NRG לפרסם את התגובה שלי ולא להיות עיתון שמלאני כמו YNET. כי אני את משקל הרייטינג שלי כבר העברתי ל NRG. ביי ביי YNET עיתון שמאלני של יפי נפש תל אביבים שגרים במדינת תל אביב.

    • ימני

      אבי, 06/03/09 17:42

      אחי ,אתה מזה צודק
      תלאביבסתן לצרף אותה לאום -אל פחם
      ושיהיה להם שלום ובטחון

    • ימני קיצוני

      גיא, 06/03/09 18:02

      אולי פצצת אטום עליך ועל כל אלה שכמוך תביא שלום ושקט. אני בטוח שבלי קיצוניים מכל הדתות ומושחתים רודפי בצע כמו חברי ההמשלה שלנו העולם היה נראה הרבה יותר טוב ......

      בפעם הבאה תחשוב לפני שאתה פותח את הפה....

    • אתה חולה בראש

      ישראלי, 06/03/09 18:09

      אילן, לך לפסיכיאטר דחוף! לצערי הרב המציאות היא שרוב האנשים הם כמוך- יודעם לדבר אבל שיגיע הזמן לעשות ושיגיעו עלינו המלחמות הבלתי נמנעות עם העולם הערבי אתה וחבריך הימניים תטעמו את טעם המלחמה על בשריכם ואולי, רק אולי, תבינו שבמלחמה אף פעם אין מנצחים רק מפסידים ושלטא משנה כמה תהרוג וכמה תפציץ שום קונפליקט אינו ניתן לפתרון בכוח- תרצה או לא זוהי המציאות וזה השיעור שההיסטוריה מלמדת את האנושות מלחמה אחר מלחמה.תתפוס שישראל אינה רוסיה ואינה יכולה להרשות לעצמה את שהרוסים עושים מכיוון שרוסיה לא צריכה לענות לאף אחד בעוד אנחנו כן. מה לעשות שאנחנו מדינה קטנה ולא שוק כלכלי ענק כמו רוסיה , מה לעשות שאין לנו את הצבא השני בגודלו בעולם כמו רוסיה ועלינו להתחשב בקהילה הבינלאומית... וחוץ מזה איפה לדעתך חיים טוב יותר ברוסיה שעושה מה שבראש שלה או בגרמניה?? ברוסיה או באנגליה? ברוסיה או בארה''ב? רוסיה אמנם עושה מה שהיא רוצה אך גם היא משלמת את המחיר ומקום להיות המדינה השנייה בעושרה בעולם היא הרחק מאחור ברמת החיים של תושביה.
      שיהיה לך שבת שלום אילן יקיר!

    • איזה ברברן!

      oz, 06/03/09 18:57

      איזה ברברן, איזה פה גדול!נזרוק פצצות אטום, נחסל, נתקוף. אולי נקים מחנות לחיסול האויב? מה דעתך? דע לך שבקונסטלציה[סליחה, זו אולי מילה קשה עבורך?] העולמית הנוכחית דרכך היא הדרך הטובה ביותר לחיסול מדינת ישראל. אולי על כך נאמר ''ובא לציון גועל''[זו לא טעות דפוס!

    • מצוקת התקציב

      מפוחד, 06/03/09 20:23

      בחינוך גורמת שבור כמוך יכתוב ''שטיפול'' רקטה,כנראה שהתכוונת ''תיפול''
      אולם המדאיג והמפחיד שמצוקת האישפוז גורמת שבמקום שתהיה נעול שם במוסד הסגור מטופל ע''י אלה בחלוקים לבנים שיקפידו שאת לוקח את הכדורים בצבעים הנכונים,בזמן ובמינון הנכון במקום כל האמור לעי''ל אחד כמוך מסתובב חופשי ברחובות ולו רק מהסיבה שבארבנאל יש תפוסה מלאה.
      מפחיד

      • כאשר אתה תגיע למהירות הקלדה כמו שלי

        תגובה לשגיאת הכתיב, 07/03/09 01:11

        אז גם לך יהיו מקרים שבהם במקום לכתוב תיפול אז תכתוב טיפול. וכאשר אני מציין מהירות הקלדה , אזי אני מתכוון למהירות הקלדה פנומנאלית. אבל אתה יודע מה יפה בדמוקרטיה , שמותר שהיו ריבוי מחשבות ודעות וזה עדיין לא אומר דבר ולא חצי דבר על צורך להתאשפז. ואם אתה קורה לכל אחד שהוא בעל מחשבות מנוגדות לשלך ללכת להתאשפז אז הבנאדם היחיד שצריך להתאשפז זה אתה.

  • 135.

    אני בכלל לא מבין מה סילבאן שווה ערכית או אידאולוגית אני לא מחזיק מביבי (ל''ת)

    אבל מה הקטע עם סילבאן? מי הוא?, 06/03/09 17:12

  • 134.

    אוי ואבוי !

    אוי ואבוי !, 06/03/09 17:11

    אוי ואבוי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 133.

    מהלך מצוין של ביבי להפרע מ''סטיב''. (ל''ת)

    pini-1, 06/03/09 17:11

  • 132.

    נתניהו - יותר טוב ממה שחשבתי !!!

    אביטבול, 06/03/09 17:10

    תודה לך בנימין נתניהו .

    תודה לך על שאתה מתכוון לנהל את המדינה ללא רעיונות התעתועים של השמאל המרוסק.

    תודה שאתה מקשיב לעם שלך.

  • 131.

    השמאל הקורס מנסה לגנוב השלטון ע''י מאעכרים מהעליון (ל''ת)

    לא עוד קונספירציות לחיסול, 06/03/09 17:09

  • 130.

    פרסום ראשון?! סקופ?! הרי איזה עוד אופציה היתה לביבי???

    ירון - Yaron , 06/03/09 17:08

    זה סקופ בערך כמו שש"ס תקבל את משרד הפנים ויהדות התורה את ועדת הכספים.

    לא נורא ליברמן - גם שר לביטחון פנים לא יוציא אותך מהבוץ שנכנסת אליו.

  • 129.

    אריק שרון אמר עליו: ביבי לא עומד בלחץ...

    הצדיק , 06/03/09 17:07

    אוי לנו כמה שהוא צדק...

    • תזכיר לי כמה תיקי פלילים לשרון? לבניו? למקורביו? (ל''ת)

      זהו השמאל ה-''שפוי נאור''???, 06/03/09 17:10

    • נראה לי ששרון לא עומד ''בלחץ'' (ל''ת)

      דוקטור, 06/03/09 17:57

    • גם שרון לא עמד בלחץ הוא יושן כבר 4 שנים (ל''ת)

      גב, 06/03/09 18:00

    • לאותו אריק שרון קראתם רוצח ואחראי לטבח כשהיה בצבא...

      thmhechyui , 06/03/09 18:10

      אבל כשהחליט ל"התנתק" הפרקליטות "ירדה מגבו" באופן מפתיע(?) והוא כבר לא רוצח ולא מחבל והטבח בסברה ושתילה נשכח כלא היה.

      הלוואי ששרון יקום רק יום אחד ויראה את פיצי ליבני יו"ר קדימה...בטוח הוא יתעלף חזרה.

    • אם ביבי לא היה נוקט

      pele_11 , 06/03/09 18:37

      בצעד הזה אתה וכל חבריך מהשמאל הבולשביקי הצבוע הייתם אומרים שביבי הוא שמאלני שעבד על הבוחרים הימניים. אנחנו כבר מכירים את צביעות השמאל.

  • 128.

    הקליקה המשפטית שמה עצמה אדון וריבון על העם מבלי שנבחרה (ל''ת)

    זה פשיזם משפטי או פרידמן (דמוקרטיה בעברית), 06/03/09 17:06

  • 127.

    נחקר בפלילים משתלט על מערכת החוק

    harel83 , 06/03/09 17:05

    זאת לא כותרת בעיתון במדינת עולם שלישי אלא בישראל 2009

    אם רק היה רוצה את ביטחון הפנים דינו אבל גם את המשפטים זה מריח מסריח

    • התנהגות ליברמן רק תכניס את מערכת המשפט לדווקא...

      הצדיק , 06/03/09 17:11

      אני תקווה כי האיש יועמד לדין (אם ימצא אשם) לפני הכאוס...אגב מי שהביא עלינו את הצרה הזאת שנקראת פרידמן זה לא אחר מאשר אולמרט.

  • 126.

    העיקר שדן מרידור יעוף מהליכוד בעקבות אחיו (ל''ת)

    שלום, 06/03/09 17:02

  • 125.

    סילבן שלום הבכיין התורן הוא וג'ודי הפלצנית שאתו

    שאבי אלונסו, 06/03/09 17:01

    סילבן ילד שמנת שגדל בבית עשירים למרות שהוא מנסה לטעון כל הזמן שהוא ילד עוני. הוא התחתן עם העשירון העליון אבל למרות זאת הוא ממשיך לטעון שהוא מייצג המזרחיים. הכישורים שלו די מוגבלים והוא תמיד יטען כי מקפחים אותו בגלל מוצאו. פיכס. יותר טוב להחזיר אותו ואת הפריח'ה שאתו למקומם הטבעי.

    • הוא התחתן עם האלפיון העליון. לא עם העשירון העליון

      מושון,חולון, 06/03/09 18:56

      אני ובת זוגתי בעשירון העליון. אנחנו לא מסוגלים לקנות דירה במרכז הארץ בלי משכנתא להמון שנים.
      ולפי הלמ''ס אנחנו בעשירון העליון מבחינת ההכנסות.
      סילבן לא מייצג אותי, בתור חבר בעשירון העליון, כמו שטענת בצדק, שהוא כבר לא מייצג מזרחיים ומקופחים.
      סילבן מייצג הון ושלטון בלבד. ולשמחתי הרבה, ליברמן יזרוק אותו ממשרד החוץ. ואם ג'ודי-ניר-מוזס-בואי-נאמץ-עוד-שמות-משפחה-של-בעלים-נוספים-בדרך-להון-שלטון-שלום תריב איתו בגלל זה, אז שתריב.

  • 124.

    מכירת חיסול לשלטון החוק

    המום, 06/03/09 17:01

    ליברמן אדם שעומד תוך שנה לכל היותר להיות מואשם במספר תיקים פליליים מקבל את השליטה על המשרד שיחקור אותו ועל המשרד שישפוט אותו ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

    מי שמעוניין את חופש הדיבור אנחנו מייד מעלים למכרז עבור 1.99 ש''ח.....

    • אין מדינה דמוקרטית בעולם שבה בתי המישפט

      להוריד את דיקטטורת השופטים, 06/03/09 17:16

      אין מדינה דמוקרטית בעולם שבה בתי המישפט
      מתערבים בעינים פוליטים.
      ששופטים ממנים שופטים ואת היועץ המשפטי לממשלה, משרתים כל חייהם, מנחסים לעצמם סמכויות, מתעלמים ומבטלים החלטות של גופי המחוקקים.
      בתי המשפט בישראל הפכו לסכנה לדמוקרטיה

      • לא???בארהב בית המשפט העליון החליט על בחירת נשיא (גורג בוש)... (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist, 06/03/09 17:53

        • that is not true....and you know it (ל''ת)

          ronen, 07/03/09 02:58

    • שלטון החוק זה בטח: שרון, אולמרט, הרשזון, הנגבי, רמון, שבס ...

      אליק, 06/03/09 17:37

      וגם ערבי מזרח ירושליים והגליל, הבדואים - בניה בלתי חוקית בתוך הקו הירוק

  • 123.

    ביבי השיג את הרוב הימני בהבטחות למשיח שקר ישראל השלמה,,,אז שיסתדר,,,,, (ל''ת)

    הבטיח ולא יכול לקיים, כל היתר פיצ'יפקס,,,, 06/03/09 17:00

  • 122.

    משפט לליברמן ?

    atias97 , 06/03/09 16:59

    עכשיו אין סיכוי שליברמן יועמד לדין הכל יוחלק .

    • אתה טועה, פרקליט המדינה והיועץ לא כפופים לשר המשפטים, למזלינו... (ל''ת)

      הצדיק , 06/03/09 17:14

      • נכון, היועץ המשפטי והפרקליט הראשי כפופים רק לשמאל ותקשורתו

        מחשבות , 06/03/09 18:04

        ולא לנבחרי העם ולכנסת ישראל.

  • 121.

    ביב השלים את מהפכת הימין. עכשיוצ ריך לזרוק את דן מרידור

    איתן, 06/03/09 16:55

    כל הכבוד לביבי שהשלים את מהפכת הימין בהתאם לרצון הבוחר.
    עכשיו כדי שהמהפיכה תהיה מלאה והשמאל ילך למקומו הטבעי בפח האפשה של ההיסטוריה צריך להעיף לכל הרוחות את השמאלן דן מרידור. ביבי, כמו שנתת בעיטה בישבן של סלי מרידור תעשה לך ולעם ישראל טובה גדולה ותעיף לכל הרוחות גם את דן מרידור החתרן הבלתי נלאה. אחרת לא יהיה לך שקט במפלגה.

  • 120.

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O M G !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לילי, 06/03/09 16:53

  • 119.

    כל הכבוד על השארת פרידמן

    מצביע ברק, תומך בפרידמן, 06/03/09 16:51

    אני לא סתם מצביע ברק, אלא אחד שאין לו ברירה אחרי שמרצ שלנו הפכה להיות שלוחה שוביניסטית של זהבה גלאון. אני בעד להעיף את השטחים מכאן, להעיף את הדתיים וביחוד את שס משליטה בחיינו, ממש לא איכפת לי לדבר עם החמאס. ובית המשפט העליון והיחצנים שלו אהרון ברק וזמיר מגעילים אותי בהתנשאות שלהם.

    וחוץ מזה, מקווה שממשלת הימין תתרסק ותהיה פה קואליציה של נתניהו ליברמן ברק ולבני. רק הם. למען חופש אזרחי ושלום עם לפחות סוריה ואם אפשר עם כולם

  • 118.

    המאפיה הרוסית משתלטת על המדינה .....

    מודאג, 06/03/09 16:50

    הכל הולך לפי התוכנית שיצאה לפועל לפני 10 שנים עוד 4 שנים והם ישתלטו באוםן מוחלט על כל המדינה.
    כל הסיכויים שראש הממשלה ''המאפיה'' הבא יהיה רוסי.

  • 117.

    שופטי בג''צ בפועל ובדימוס הביאו זאת על עצמם ב-''הכל שפיט''

    קצה נפש העם בכם הגדשתם את הסאה!!!, 06/03/09 16:49

    הכךל שפיט למעט הפרסה המשפחתית הקרויה עליון בהחלטות אנטי יהודיות ופרו פלסטיניות חדשות לבקרים.
    התנשאות אין סופית ובעריצות של ''אנו אלוהי המשפט ואפסנו אין!
    אנו הנאורים ואנו השפויים באדם ואין בלתנו!
    אנו מעלל לראשות המחוקקת ומעל לכנסת ועל פינו (אהרון ברק) יישק דבר!!!
    מכאן העם מאס בכם עד להחליא לאור פסיקות חד-צדדיות נגד רוצעים בעוד העם משלם במיטב יקיריו בפיגועי תופת, הרחק הרחק מארמון השן בו אתם שוכנים.
    מאס בכם העם מ-איפה ואיפה של עיוותי דין הזועקים לשמים עת הותכם שופכים דמם של נבחרי העם בזה אחר זה ומרידך עושים דין לעצמכם בטיהור העבריינות שבכם ולהמחשה, מעללי יחזקאל בניש בתרמית והונאה במיליונים, זאת מבלי ליתן הדין על מעשיו!!

  • 116.

    מה שחשוב זה שהשר דניאל פרידמן נשאר בתפקידו. נתניהו שיחק אותה! (ל''ת)

    כל הכבוד לנתניהו, זה צעד חכם והכרחי., 06/03/09 16:49

    • אתה אידיוט בחור ביבי פשוט נכנע (ל''ת)

      שפיץ, 06/03/09 17:15

  • 115.

    ביבי כל הכבוד על המינויים במיוחד של השר פרידמן המעולה (ל''ת)

    רפי, 06/03/09 16:47

  • 114.

    זהו. השתלטו על שלטון החוק. חדלנו להיות דמוקרטיה!! (ל''ת)

    מזכיר המדינה, 06/03/09 16:45

    • מקווים שכעת לא יהיו מקרים של שוטרים המתעללים ביהודים

      סטפן צוויג , 06/03/09 17:15

      כל הניסו שחםים ודומיהם יועפו לקיבינימט. המשטרה תצטרך להפנות את משאביה כנגד אויבי המדינה ולא כנגד אוהבי המדינה.

  • 113.

    ביבי, אתה פושט רגל (ל''ת)

    הצדיק , 06/03/09 16:45

    • דווקא נראה שהשמאל פושט רגל אחר שפשט ידו נגד הדמוקרטיה הישראלית... (ל''ת)

      איציק המרכז , 06/03/09 16:50

  • 112.

    יצא עכשיו למלחת עולם!תתכוננו להשמצות וההכפשות על ביבי (ל''ת)

    סילבן שלום, 06/03/09 16:44

  • 111.

    את מי רציתם שר חוץ..... את סילבן שלום..הוא נכשל פעם.... (ל''ת)

    הכבשה הפועה, 06/03/09 16:44

  • 110.

    שתהיה אחלה ממשלה - פרדימן שר משפטים הטוב ביותר.

    צביע מפגלת העבודה לשעבר., 06/03/09 16:42

    אני לא מצביע ליברמן וכנראה גם לא אבציע לו אבל אני חייב להודות שהוא מגלה אחריות.

  • 109.

    הציבור הרחב דווקא תומך בהמשך כהונתו ופעולתו של פרידמן להצלת הדמוקרטיה

    איציק המרכז , 06/03/09 16:40

    ובית המשפט, הברקים ובייניש אינם הציבור הרחב...

  • 108.

    אבל איך טיבי ובשארה ילחמו במדינה עכשיו בלי הבג"ץ (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 06/03/09 16:39

  • 107.

    מעניין שאף פעם לא דברו על ''השתלתות'' השמאל על מנגנוני אכיפת החוק...ז (ל''ת)

    יוסי, 06/03/09 16:38

  • 106.

    היגיע הזמן ששופטי העליון יורידו את העול והלחץ מעל בתי המשפט (ל''ת)

    שהעליון יתחיל לשמוע את רחשי העם האמיתיים, 06/03/09 16:38

  • 105.

    משנתו של נתניהו

    כלכלן, 06/03/09 16:38

    תחרות בשור היא לטובת העניים והחלשים
    כך הוא ביצע בשיחות לחו''ל
    כך בשוק ההון - צריך לתת לבנקים לייעץ גם ברכב ובדירות
    בקרוב בחשמל במים בתקשוןרת בסלולר
    נמאס מהקרטלים

  • 104.

    כל הכבוד לביבי

    השמאל נמחק, 06/03/09 16:38

    יאללה ליברמן תתחיל לעבוד

  • 103.

    העם לא רוצה את אג'נדת השמאל שהוא רק 25 מנדטים הכנסת (ל''ת)

    קדימה ולבני תומכים ותמכו ברפורמות פרידמן, 06/03/09 16:36

  • 102.

    נתניהו, כל הכבוד, לך על זה! ושהשמאלנים ינבחו... ויבלעו סבון. (ל''ת)

    עודד, 06/03/09 16:35

  • 101.

    הערבים מר''ץ העבודה ומרידור סך הכל 25 מנדטים היתר רוצים את פרידמן וליבר (ל''ת)

    וזה רצון העם נקודה, 06/03/09 16:35

    • שכחת אותי - גם אני נגד פרידמן (ל''ת)

      בני בגין, 06/03/09 17:10

  • 100.

    ישראל מהיום מדינת עולם שלישי.

    מאיר, 06/03/09 16:33

    אם ליברמן שר החוץ ופרידמן במשפטים נגמרה הדמוקרטיה הישראלית.
    הצטרפנו לאומות שוחרות מלחמה,גזעניות,ללא משפט תקין.

    • למה?

      יצחק, 06/03/09 17:00

      הדמוקרטיה הישראלית נגמרה כאשר ''חוק ההסדרים'' עקף את הכנסת, כאשר נשיא העליון אהרן ברק עקף הכל וכריז ש''הכל שפיט'', כלומר, אנחנו, שופטי העליון, נחליט מה מותר ומה אסור לממשלה לעשות - לא הכנסת. ומה בנוגע ל''שוחרת מלחמה''? החמאס, הג'יהאד ושות' יהיו המועמדים שלך לפרס נובל לשלום? גזענות? של מי? אולי תסביר מי גזען ולמה? ומה שנוגע למשפט תקין: משפטים שנמשכים על פני שנים - זה תקין? נראה שאתה שמאלן, מחלה חשוכת מרפא! ולא, לא הצבעתי ''ישראל ביתנו''.

  • 99.

    הימין רוצה פרידמן וכן קדימה תומכים בפרידמו וזו הדמוקרטיה רבותי (ל''ת)

    כדאי ששופטי מרץ יפנימו זאת, 06/03/09 16:32

    • נראה לי שהימין יעדיף בובליל =]]]] (ל''ת)

      לא אמרתי כלום , 06/03/09 16:38

  • 98.

    ביבי לא עומד בסחטנות! (ל''ת)

    לוקרנו , 06/03/09 16:30

  • 97.

    ביבי אנו המזרחים מעדיפים את כחלון על סילוון הבכיין (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 06/03/09 16:30

  • 96.

    לכל מטקבקי השמאל כאן תפנימו העם רצה את אדיאולוגית הימין (ל''ת)

    נקווה שגם הפעם לא ישדדו לו את הקולות, 06/03/09 16:30

  • 95.

    היתה אזעקה באשדוד

    אשדוד, 06/03/09 16:30

    היתה אזעקה באשדוד

  • 94.

    ************* בג''ץ הוא האויב ************* (ל''ת)

    שקוף לגמרי, 06/03/09 16:28

  • 93.

    כנראה שנתניהו קיבל אומץ

    ע. מיכאלי, 06/03/09 16:28

    פעם הסלג'וקים הפחידו את תושבי המזרח התיכון, היום הסלג'ודים כנראה לא עושים רושם מיוחד על בנימין השני.

  • 92.

    נראה אתכם מטפלים בפשע. חזק וללא רחמים. תזכרו השעון מתקתק מעכשיו

    הכל טעון הוכחה. נראה אתכם, 06/03/09 16:27

    שיהיה לכם ברור, השעון מתחיל לפעול מעכשיו, בעוד שנתיים שוב בחירות, אם לא תפעלו היטב במשרדים שלקחתם תאבדו את כוחכם (וגם יהיה מגיע לכם) נא לטפל בפשע שאוכל אותנו מבפנים.

  • 91.

    חשוב מאוד לעשות ניקוי אורוות בפרקליטות השמאל שהצמיחה את טליה ששון האנט (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 06/03/09 16:26

    • שאבי אני מסכים איתך. אגב, מאיזה עיריה אתה? (ל''ת)

      davidishalom1 , 06/03/09 22:13

  • 90.

    מי זה שאבי מהעיריה?

    oz, 06/03/09 16:26

    השאבי הזה השתלט על הטוקבקים לידיעה הנ''ל. לדעתי הוא גם ''הכבשה הפועה'' - בקיצור חסיד האיש החזק ליברמן שעליו ועל שכמותו נאמר:''אין מעמידין פרנס על הציבור אלא אם כן קופה של שרצים תלויה לו מאחוריו''.
    אני מקווה שאין צורך בתרגום...

    • תודה על המחמאה אך אני לא "הכבשה הפועה" (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 06/03/09 16:35

  • 89.

    בושה למדינת ישראל

    johny, 06/03/09 16:25

    תרשמו לפניכם תחילת נפילתה שלממשלת נתניהו עוד שנה וחצי עוד פעם הולכים לקלפי

    • אולי, ואז נצחון הימין יהיה גדול עוד יותר (ל''ת)

      מחשבות , 06/03/09 18:07

  • 88.

    בהצלחה לכולנו,סוף סוף השפיות חוזרת אחרי שנים (ל''ת)

    אוהב ציון, 06/03/09 16:25

  • 87.

    מעכשו הפרקליטות והמשטרה יטפלו בפשיעה ולא בפוליטיקה ופרסום עצמי (ל''ת)

    חוק וסדר עכשו והפעם אמיתי, 06/03/09 16:24

  • 86.

    הידד!! ליברמן עם תיק חוץ טוב שהאנטישמים ירתעו ממנו! ופרידמן הגיע הגיע

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 06/03/09 16:24

    הזמן שאכן יבצע את הרפורמות הדרושות במערכת המשפט!! פרידמן הינו צדיק אחד בסדום! עליו לבצע את הרפורמות במערכת המשפט שפועלים כסניפי מרצ ובצלם סייעני הטרור!!
    בג"צ הינו סניף של מרצ ובצלם האנטישמים סייעני הטרור ולכן יש להעביר את הבג"צ הנוכחי על יושביו לעזה שם מקומם ולעם היהודי יש להקים מערכת בג"צ נקייה מהשמאלנים האנטישמים סייעני הטרור הארורים האלה! לעם היהודי מגיע שיהיה לה מערכת משפט נקייה מהפוליטיקה הזולה וההרסנית של השמאלנים המנוולים האלה!!
    בג"צ רודף אחרי יהודים חובשי כיפות ואחרי החיילים שפועלים להגנה עצמית ודן אותם כמו גרמניה הנאצית.
    בג"צ נותן הוראה להרוס בתי יהודים אך יוצא בחירוף נפש על מנת להגן על בתי המחבלים שצה"ל לא יהרוס.
    בג"צ דאג שנציגי הטרור ימשיכו לכהן בכנסת העם היהודי ובכנסת מדינת ישראל למרות שהם יודעים שהם מסיתים, מרגלים בוגדים ובכל הפגנה הם צועדים בראש וקוראים להשמדת מדינת ישראל ולהשמדת העם היהודי. בג"צ גם דואג שישתלם להם כמו הכלב בשארה שברח ובזכות בג,צ הוא עדיין מקבל פנסיה מהמדינה.
    בזכות הגיבוי של הבג"צ הנוכחי ארגוני בצלם ושלום עכשיו יחד עם מרצ הארורה רודפים אחרי היהודי ומסייעים למחבלים.
    פשעיהם של בג"צ הינו רב כמו הפשעים של הפוליטיקאים השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור.
    בג"צ מרוויח את שנאת העם היהודי ביושר רב.
    את הבג"צ הנוכחי ניתן להעביר לעזה שם מקומם ולאפשר לפרידמן להקים לעם היהודי מערכת משפט
    נקייה מהשמאלנים יפי הנפש שרק אסונות שסע וחורבן המיטו על העם היהודי ועל מדינת ישראל!
    זאת לא הסתה נגד בייניש היא פשוט מרוויחה ביושר את שנאת העם! ארורים יהיו כל השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור שהם הסרטן של המדינה הזאת!!שבייניש לא תבכה על הסתה ושנאה נגדה את הכול היא מרוויחה ביושר רב עם השיפוט השמאלני הארור שלה!

  • 85.

    נהדר. נשאר רק למנות את עובדיה יוסף לשר החינוך (ל''ת)

    ולהזמין את אחמדינג'ד להיות נשיא המדינה., 06/03/09 16:24

  • 84.

    בשביל מה נבחרתם אם אתם לא רוצים לעזור למדינה ולקחת את האוצר?

    ישראל ישראלי, 06/03/09 16:23

    רק שררה והון זה מה שמעניין אותם
    אנשי הליכוד סילבן מרידור בגין אף אחד מהם לא רוצה את תיק האוצר
    רוצים לשבת על הכיסא ולחמם אותו. והאזרחים? שימותו מצדם ! ככה יהיו פחות מובטלים כך הם חושבים

  • 83.

    סקופ--סילבן מצטרף לברק באופוזציה (ל''ת)

    חכם באשי, 06/03/09 16:23

  • 82.

    פרידמן לא עובד בישביל ליברמן. שום השתלטות על שלטון החוק!

    אלכס טוקבק, 06/03/09 16:22

    יש כאן ניסיון פסול לצייר את פרופ' פרידמן בתור איזה כלב בשירותו של ליברמן. בתור איזה מישהו שאפשר לכפות אליו משהו או להיות מעורב בשחיתות. זה פשוט פסול וסוג של דיבה נגד פרופ' פרידמן המכובד.

  • 81.

    מעולה. סוף סוף נראה סדר בחונטה. שלא ישכחו להעיף את מזוז המושחת (ל''ת)

    ששחרר את שרון אבך השאיר בהתחלה נגד אפל, 06/03/09 16:20

  • 80.

    רישמו לפניכם את התאריך

    יואל, 06/03/09 16:18

    ההתעלמות הצינית מסילבן שלום פעם שניה, היא תחילת נפילתו של נתניהו!

    • שב בשקט, יש דברים חשובים יותר מאשר האגו של סילבן והוא יכול להיות שר גם

      איציק המרכז , 06/03/09 16:44

      במשרד אחר, משרדי הממשלה אינם אחוזה פרטית של מישהו.

    • מי זה סילבן שלום בכלל? (ל''ת)

      טל, 06/03/09 17:05

  • 79.

    עכשיו עם ליברמן אפשר להתחיל לפנות התנחלויות (ל''ת)

    iritkev1 , 06/03/09 16:16

    • האם ניתן להניח שהצבעת לליברמן... (ל''ת)

      איציק המרכז , 06/03/09 16:44

      • לא אבל זה ברור, הוא יהיה שר חוץ ויצטרך לעמוד מול אירופה ואמריקה

        iritkev1 , 06/03/09 20:38

        ויבין שאין לו ברירה והוא יפנה. ביבי יתן לו לעשות את העבודה המלוכלכת יגבה אותו כמו ששרון גיבה את ביבי כשר אוצר.

  • 78.

    אם זה כך, יש לברכו ב LONG LIVE LIBERMAN

    אפללו, 06/03/09 16:15

    לי חסר

    חוק הנאמנות - אזרחות.עם שיניים

    רפורמות יסודיות במערכת המשפט

    אם יעשה זאת, שמו ירשם על כותל המזרח של מדינת ישראל.

    מצידימ הוא יכול לצאת אז לפנסיה.

    מה שמעניין היה צריך לנהמתין לבחור הזה שיעלה מברית המועצות לשעבר כדי שישים לנו את המראה בפנים.

    נו הפולנים הרי כל הזמן רצים אחרי הכסף.

    • יחי הדוצ'ה!!!!!!!!! (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 06/03/09 16:38

  • 77.

    האם נתניהו ימנה את לאה נס לשרה?

    אפי, 06/03/09 16:13

    היא קיבלה מקום גבוה יותר מלימור לבנת.
    בכך נראה אם האמנה של נתניהו עם הציבור הדתי היה משהו אמיתי או עוד שקר של השקרן הזה.

    • הוא הולך למנות את לימור לבנת

      מושון מחולון, 06/03/09 17:51

      היא היתה שרת חינוך כזו מצויינת , שהיא חייבת לחזור לתפקיד. הרי שר חינוך חייב להיות מישהו שעברו היכה פעיל של הצד השני בקשת הפוליטית, ואם לא , הוא לא ראוי.
      כמאמר הפתגם החינוכי - חוסך שבטו (מהצד השני של הקשת הפוליטית) - שונא בנו.

  • 76.

    בג''ץ הוא הזרוע המדינית של המחבלים הפלאסטינים,והנציגים שלהם בכנסת (ל''ת)

    אחד וחצי, 06/03/09 16:13

  • 75.

    ברכות לפרופ' פרידמן וכמובן, למערכת המשפט בישראל !!!

    משפטן ותיק, 06/03/09 16:12

    כהונתו של פרופ' פרידמן בתפקיד שר המשפטים הייתה נקודת האור היחידה בממשלת אולמרט. יש לקוות, שממשלת נתניהו תוכל לספק בשורות נוספות !

  • 74.

    חוק וממשלת ביברמן?

    חוקירמן, 06/03/09 16:09

    הצחקתם אותי. עוד תבכו על כל המינוים האלו.

  • 73.

    התקשורת כדרכה ממשיכה לעשות דה-לגיטימציה נון-סטופ (ל''ת)

    אמנון אתרוגוביץ', 06/03/09 16:08

  • 72.

    אהרון ברק הדיקטטור ומשאל הגודע תתרגלו שלטון החוק כבר לא הצעצוע שלכם (ל''ת)

    עכשו יבחרו שופטים צנועים ולא נפוטיזם דיקטטורי, 06/03/09 16:07

  • 71.

    צל"ש לח"כ הטרי יריב לוין מהליכוד שהגיש הצעת חוק להלחם בבג"ץ הארור

    שאבי מהעיריה , 06/03/09 16:07

    כל הכבוד לח"כ הטרי יריב לוין מהליכוד שכבר ביומו הראשון בכנסת הגיש הצעת חוק שתפחית את מס השופטים בוועדה לבחירת שופטים והכניס במקומם פולטיקאים שמייצגים את עם ישראל,ישר כוח!!!

  • 70.

    הערה: "התסיסהבחלקיםנרחביםבציבור" תהיה נחלת חלקם של ציבור שופטי העליון

    כבשה פועה , 06/03/09 16:04

    וחסידיהם השוטים בלבד.

  • 69.

    עכשו הפרקליטות לא תשתולל ובית המשפט העךיון לחזור לבעליו החוקיים האזרחי (ל''ת)

    ובא לציון גואל, 06/03/09 16:03

  • 68.

    בטחון

    נתי, 06/03/09 16:02

    למה לא שר הבטחון ? הוא היה מפציץ את סכר אסאואן ופוטר בכך את בעית המים של ישראל...

  • 67.

    מעכשו יהיה לנו יום יום חג עם פרידמן ליברמן ובוגי הללויה (ל''ת)

    ולכל המלעיזים תמתינו ותיראו שהכל טוב, 06/03/09 16:01

  • 66.

    איזה יום חג היום סוף לדיקטטורת השמאל במשפטים ובמשרד החוץ (ל''ת)

    עכשו תורה של הסוכנות לחזור להיות ציונית, 06/03/09 16:00

  • 65.

    אנחנו צריכים דמוקרטיה, אבל במינון הנכון - ליברמן יודע איך לעשות את זה (ל''ת)

    כנופיית שלטון החוק עושה במכנסיים מרוב פחד, 06/03/09 15:59

  • 64.

    בייניש את יכולה להרים טלפון לבוס ולברך אותו.

    אהרון ברק, 06/03/09 15:59

    זה מאוד חשוב גם אם את לא אוהבת או מסמפטת את פרידמן, אם שלטון החוק חשוב לך!

  • 63.

    ירושלמי הרסת את השבת לכל עיתונאי ושופטי ישראל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 06/03/09 15:59

  • 62.

    נסיון הדה-לגיטימיציה של פרידמן לא יצלח. זוהי החדשה הטובה ביותר מזה זמן

    כבשה פועה , 06/03/09 15:59

    השארות פרידמן התקיד שר משפטים מבשר את קץ שלטון החונטה הפאשיסטית בעליון והחזרת עקרון הפרדת הרשויות למערכת הפוליטית. אם הידיעה נכונה ותיושם משמעות הידיעה היא רעידת אדמה בלא מובן המילה. נקווה שגם דרישתו השנייה לש ליברמן-חיסול החמאס, תיושם אף היא בקרוב

  • 61.

    עכשיו תחסל את הפשע - דב רוסי, נראה מה אתה שווה. (ל''ת)

    אליהו הנביא, 06/03/09 15:59

  • 60.

    הלואי שיתברר שזה נכון, ולא איזה ספין של תועמלן השמאל ירושלמי. (ל''ת)

    אזרח, 06/03/09 15:58

  • 59.

    היום הוא נגד הערבים , מחר נגד מזרחיים . זה הפחד. (ל''ת)

    איש, 06/03/09 15:58

    • ליברמן לא יוצא נגד ערבים בשל היותם ערבים. אלא בשל אי נאמנותם למדינה.

      אמתי, 06/03/09 16:20

      זו לא גזענות

      • אתה צודק אך חבל שכך. יש לצאת נגד הערבים בשל לאומיותם

        מחשבות , 06/03/09 16:34

        מטרת קיומה של כל מדינה היא הגנה על בני הלאום התומך בה ובמטרותיה.
        מאחר והלאום הערבי רוצה בחיסולנו כמדינה יהודית הרי אין מקומו בתוך ארצנו.

        אין צרוך להמתין עד לטרקטוריסט הרוצח או עד לרוצחים הערביים בפוגרום בעכו. יש להקדים תרופה למכה ולהתנתק מהם.

  • 58.

    סילבן צא והילחם על תפקידך! ביבי הפר הבטחתו! (ל''ת)

    לוקרנו , 06/03/09 15:57

    • זאת הרי המומחיות של סילבן להלחם בנתניהו בעזרת אשתו ניר מוזס שלום גודי (ל''ת)

      איזה תפקיד בדיוק רצית בשבילו??, 06/03/09 17:05

    • מספיק עם אכלו לי שתו לי לקחו לי אנחנו מדברים פה על מדינה לא על צעצועים (ל''ת)

      יש גבול לכל תעלול, 06/03/09 17:07

  • 57.

    אז מה יהיה ?... ימונו שופטים חדשים לבג"ץ... ישרים יותר ?.. אנשים מהעם

    moshon1 , 06/03/09 15:57

    ולא כאילו שהם מורמים מעם ?...
    שמרשים לעצמם להתנכל למי שמתאים להם ולעשות מהמשפט משפך ?....

  • 56.

    פרידמן40שנה היה מורה בכיתה עד שהעבריין רמון והמגה חשוד בשחיתות אולמרט

    מינו אות לשר.עכשיו ליברמן החשוד בפלילים ממנה אותו, 06/03/09 15:56

    לשר המשפטים=עצוב למדינת היהודים.

  • 55.

    יום ענק לדמוקרטיה הישראלית.

    הכל בשקל, 06/03/09 15:56

    הצעד הראשון בהחזרת השפיות למדינת הישראל הנתונה כבר משנת 92 תחת טרור ''כנופיית בג''ץ'' בהנהגת אהרון ברק.

    מי האמין שטוב יצא מהבחירות הללו?

    • והכל בגלל שביבי לא היה מוכן להגיד את מה שברור לו שיקרה.

      מושון,חולון, 06/03/09 17:49

      לא יעזור שום דבר. אחרי תקדים בגין - יש רק נוסחה אחת לשלום, שטחים תמורת שלום. ביבי שלח את רון לאודר לדבר עם אסד על רמת הגולן. ביבי יודע שיום יבוא ותהיה כאן מדינה פלשתינית, ואם לא עכשיו בגלל רפיסות כוחו של אבו מאזן, אז עוד 20 שנה, או 30 שנה.
      אם הוא היה אומר משפט כמו ''אני בטוח שתהיינה כאן 2 מדינות ל2 עמים בסופו של דבר, גם אם לא בקרוב'', ונותן תיק אחד ספייר לקדימה (כי בכל זאת זו המפלגה הגדולה בכנסת), היתה יכולה להיות ממשלת אחדות לאומית.
      לא נורא, אני מחכה לפגישה הראשונה של ליברמן עם אובאמה, הולך להיות מאוד מעניין:)

  • 54.

    אני מרוצה מפרידמן ואני מאוד מאמין בממשלה החדשה שתקום!

    אצבעוני, 06/03/09 15:56

    בהצלחה לכם!

  • 53.

    כשיבטלו את הדמוקרטיה , תודיעו לנו. שנזמין כרטיס טיסה. (ל''ת)

    אזרח, 06/03/09 15:55

  • 52.

    ציפי ליבני לא הותירה לנתניהו ברירה.. חבל שהיא לא חברה לממשלת אחדות (ל''ת)

    קדימה איכזבה אותי, 06/03/09 15:55

  • 51.

    ממשלה כושלת

    אברהםדלגו מושב נוה ימין, 06/03/09 15:53

    גואל נפש לממשלה כפי שביבי מרכיב אותה כולם גנבים

  • 50.

    אם זה נכון, החונטה בפאניקה!

    דמר94, 06/03/09 15:53

    אם הידיעה נכונה ופרידמן ישאר כשר המשפטים ובתקווה ש''הנאורים'' מהעבודה ומקדימה ישארו באופוזיציה ולא יוכלו להתנכל לרפורמות שלו, אנחנו מתחילים לספור את הימים האחרונים של החונטה השמאלנית! במקביל לטיפול השורש שפרידמן יעניק לבג''ץ המשוקץ, יש להתחיל ולטפל בפרקליטות, בתקשורת ובאקדמיה! לא יתכן שמיעוט זניח בעם ישלוט בכל מוקדי הכוח במדינה! הגיע הזמן לשנות מהשורש ואם זה בלתי אפשרי, אז לפרק לחלוטין ולבנות מחדש את מוקדי הכוח האלה.

    • בסלע!!! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 06/03/09 16:16

  • 49.

    חוק הנאמנות חובה להצלת עתיד ישראל !!!!

    א.ב.ס.ט, 06/03/09 15:52

    האוייב קיים...כאן !!!!

    • חוק אזרחות לעולים אחרי 4 שנים של נאמנות! (ל''ת)

      s, 06/03/09 16:00

    • מחזק!!! (ל''ת)

      מתן, 06/03/09 16:02

  • 48.

    איזה יופי, פרידמן כשר המשפטים - ההצלחה היחידה של אולמרט

    מחשבות , 06/03/09 15:50

    כמה נפלא שפרופסור פרידמן ימשיך בפעולתו הברוכה להחזרת השלטון לידי העם היהודי.

    כמה נפלא ששר שעושה את עבודתו המקצועית הישרה ממשיך בתפקידו גם כאשר הממשלה מתחלפת.

    וכמה נפלא שישראל ביתנו היא שתפעיל את המשטרה. ואולי סוף כל סוף המשטרה תילחם נגד האויב ולא נגד היהודים.

    עשיתם לי את השבת - תודה

    • עוד הצלחה של אולמרט היא תקיפת הכור הסורי. (ל''ת)

      אהוד, 06/03/09 16:11

      • פעולות מקצועיות הן הצלחה של המבצעים. במקרה זה חילהאויר

        מחשבות , 06/03/09 16:31

        כפי שהצלחת חברת טבע למשל בפיתוח תרופה אינה "בזכות הממשלה" ולחילופין גם כשלון למשל של חיסול משעל - הוא אשמת ההגוף המבצע ולא אשמת ראש הממשלה. כם גם הצלחת הפצצת הכור בסוריה.

        אך מנויו של פרופסור פרידמן הינו מעשה של ראש הממשלה עצמו, ועל כך ייזכר לטוב.

  • 47.

    אומרים השופט חישין פרץ בבכי מר כשקרא את הידיעה הזו (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 06/03/09 15:49

    • תגיד חשין זה ההעוא הבריון שאיים לשבור עצמות ??? (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 06/03/09 15:53

  • 46.

    דא...ליברמן ק.ג.ב

    קובי, 06/03/09 15:49

    זהו נפל דבר בישראל סילבן איננו שר חוץ. סילבן אתה טיפש אין לך מה לחפש עם ראש ממשלה כזה.אין אמונה אין תקוה עוד מעט קט סילבן .מכיוון שאתה איש נבון וחכם מקומך לא עם מאחז העינים ביבי.ממתינים לתחילת הסוף של ממשלת נתניהו..

  • 45.

    בקרוב צנחנים רוסים ישתלטו על הכנסת אחרי שליברמן יתן להם מפה ומפתח (ל''ת)

    ולדימיר מהקגב, 06/03/09 15:47

    • בינתיים מי שהביא עלינו גייס חמישי זה פרס שהביא את ערפאת (ל''ת)

      ושרון הביריון שגירש יהודים והיכניס את החמאס, 06/03/09 17:13

  • 44.

    אם כך, זהו יום חג לעם ישראל! (ל''ת)

    ירון.מ, 06/03/09 15:45

  • 43.

    בג''ץ משתין במכנסים (ל''ת)

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, 06/03/09 15:43

  • 42.

    מלבין הון השתלט על המשטרה ומערכת המשפט! פשוט רפובליקת בננות!

    עמנואל , 06/03/09 15:43

    ממש מדינת מאפיה נהיינו!

    • גם שר המשטרה וגם שר המשפטים היו מינויים של אולמרט בזמנו

      מחשבות , 06/03/09 15:54

      וגם שר החוץ ושר האוצר היו מינוי שלו. או אז השמאל לא רגש, אז זה היה בסדר.

      נמאס מהשקרנות השמאלנית - קדימה ליברמן

      • תראה עוד לא הוכיחו. אם יוגש כתב אישום הוא יצטרך לתת את הכסא

        אף אחד לא חסין והאמת מתגלה בסוף, 06/03/09 16:30

        אי אפשר להתעלם מכך ש10 שנים חוקרים אותו וכלום לא זז. משהו לא מסתדר כאן. אינטרס שלו? אינטרס של המשטרה? של גורמים פוליטיים אחרים? הכל יכל להיות, אבל שורה תחתונה צריכים למצות את החקירה, ולהחליט האם להגיש כתב אישום (כאשר החשדות הן כבדות מאד) ואז הוא יצטרך לתת את הדין כמו אולמטר ואחרים.
        העם לא ירחם. חייבים להוקיע שחיתות במערכת השילטון ובמדינה בכלל.

      • השמאל בהחלט רגש נגד פרידמן כשאולמרט מינה אותו

        עמנואל , 06/03/09 16:51

        אם אני זוכר נכון זהיה עוד לפני שאולמרט עצמו היה חשוד. בטוח ששאר המינויים היו לפני זה.

        בכל מקרה פה זה כבר ממש בוטה. פה זה מהמקפצה.

    • או מדינת ''נוסח רוסיה'' דמוקרטיה ללא חוק (ל''ת)

      מורן, 06/03/09 15:55

  • 41.

    אותה גברת בשנוי אדרת.

    roni.r , 06/03/09 15:42

    אין מה לדאוג! ליברמן כרוב הפוליטיקים ידאג
    לתחת שלו.ואולי יהיה לנו טוב כי רוב הזמן
    ימצא בחו"ל מתוקף עבודתו כשר החוץ ובעיקר
    בגלל עיסוקיו הפרטיים.עם הדתיים הוא כבר
    מסודר ["מצלצלים" פותרים בעיות].ומה עם הערבים אתם שואלים? לליברמן זה כבר לא
    יפריע הוא בין כה וכה לא יהיה פה רוב הזמן.
    ובכל זאת נאחל לו הצלחה [אולי אולי נופתע
    לטובה].

  • 40.

    ביבי יעשה ''שלום'' לדמוקרטיה ! (ל''ת)

    מורן, 06/03/09 15:41

  • 39.

    מצוין!!עכשיו צריך את דני הרשקוביץ כשר חינוך ויעלון לביטחון

    י-עופרה , 06/03/09 15:41

    חשוב מה טוב ליהודים--לליברמן יש כבוד יהודי ואין לו רגשי נחיתות משונאינו.
    הרשקוביץ: מדען דגול ,בעל שם ביןלאומי,ראש כל הפרופסורים בטכניון.. תורה ומדע במקום אחד (וגם קצין בכיר במיל")---אין ראוי ממנו להיות ראש למחנכי ישראל.-----(יעקב )

    • דני הרשקוביץ? (ל''ת)

      מי זה, 06/03/09 15:50

    • בסלע!!! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 06/03/09 15:50

  • 38.

    שלום ירושלמי אתה יודע שאם הסקופ הוא לא נכון הלך עליך (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 06/03/09 15:40

  • 37.

    ברכותי נלשרים החדשים

    י ל ד , 06/03/09 15:40

    באחד העיתונים קראתי שביבי יהיה אחראי על
    האוצר, וימנה שר במשרד האוצי מטעמו של ביבי..

    נאמר שם שביבי פתר את בעית האבטלה.

    הוא פשוט יאסור על פיטורין.
    תכנית גאונית.

    במשרדי הממשלה היא תפעל מצוין,
    ואוכלי חינם ימשיכו לקבל משכורות עתק מהמדינה.

    אבל מר כהן, שהמרכול שלו פשט רגל ומתפרק,
    לא יוכל לפטר עובדים.

    מובן שהעובדים ימשיכו לעבוד אצל מר כהן,
    שיהיה חסר כל ופעמים ביום יעצרו אותו
    אנשי ההוצל"פ של מדינת סדום+חלם,
    והיא יוצעד ברחובות עם אזיקי ידיים ורגלים
    למען כולם יראו ויראו.

    ישראל פתרה את בעית האבטלה והפיטורים.

    לתפארת מדינת ישראל בחג הזיקוקין והבמות.

    • הלו, זה רינו צרור?

      sadato , 06/03/09 16:41

      רינו, תנוח. עוד מעט שבת.

  • 36.

    נו שוין - אולי זה לטובה

    רות מאור , 06/03/09 15:37

    הם יהרסו את המדינה לגמרי, נתחיל לבנות אותה מחדש, כנראה יותר טוב.

  • 35.

    מצויין. איתות ברור לחוכמולוגים מהעבודה שיכלו להיותת בפנים (ל''ת)

    עכשיו תבכו, 06/03/09 15:36

  • 34.

    סילבן אני מסטיקן ידוע

    סילבניהו, 06/03/09 15:35

    ברצינות סילבן אתה מצפה ממר נתניהו למשהו עדיף ורצוי שתישאר בחוץ כי להיות שר חוץ שנה עד שנה וחצי זה לא לרמתך אז כעצה שב בצד ותן לביבי להימחק והמפה הפוליטית זה יקרה מהר משאתה חושב ואז אתה תפרוץ זכור זאת ואל תישכח.

  • 33.

    מה הבעיה? לא רציתם אותנו - לא קיבלתם אותנו.

    רות מאור , 06/03/09 15:34

    מה אתם בוכים? רציתם את הביריון השכונתי, זה מה שקיבלתם.

  • 32.

    הגיע הזמן להוריד את דיקטטורת שופטים תחת החוק או תחת הרובה

    revolution time, 06/03/09 15:32

    הגיע הזמן להוריד את דיקטטורת שופטים תחת החוק או תחת הרובה!
    לא ניתן לחונתה שמאלנית מושחתת להרוס את ישראל!

    • צודק (ל''ת)

      מה זה, 06/03/09 15:51

  • 31.

    אם זה נכון אז ליברמן גדול מהחיים (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 06/03/09 15:32

  • 30.

    חייבים לשנות את שיטת הבחירות עוד היום, אחרת כל ממזר נהיה למלך,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 06/03/09 15:29

    • בוקר טוב אליהו !!! (ל''ת)

      רוני מהשרון , 06/03/09 15:51

    • נכון חייבים לשנות את שיטת הבחירות כך שתמיד השמאל ובגץ ישארו בשילטון (ל''ת)

      ואל חשוב מה העם בוחר דיקטטורה של השמאל הבולשביקי, 06/03/09 17:17

  • 29.

    אז ליברמן יהיה שר החוץ של רוסיה או שלנו,,סילבן ביבי הוא הבוס ולא אתה (ל''ת)

    בצלאל, 06/03/09 15:28

  • 28.

    מפלגת העבודה עד מתי תצפצפו עלינו ותשבו על הגדר בחוץ (ל''ת)

    ניבי , 06/03/09 15:26

  • 27.

    לא נעים לא נורא

    מה קרה , 06/03/09 15:25

    נעבור גם את זה.

    ישראל ביתנו , יותר משהם מהווים איום הם חבורה של מחפשי כבוד שלא עושים כלום לטוב ולרע.

    שר חוץ שלא עושה כלום הוא הצלחה.... ראה מקרה ציפי....

    • טעות ! שר חוץ שלא עושה כלום = אסון, שר חוץ מזיק = קטסטרופה מוחלטת !!! (ל''ת)

      רוני מהשרון , 06/03/09 15:39

  • 26.

    כך מוכרים את מדינת ישראל לעסקנים ועוקפי חוק

    אלה, 06/03/09 15:25

    מזעזע, אנחנו בתקוןפנ קריטית, מפחיד לחשוב למי נתנו את מפתחות המדינה

  • 25.

    גם אותכם מעצבן צינזור תגובות הימין של הבולשביקים באתר וואלה ובהארץ?

    שאבי מהעיריה , 06/03/09 15:24

    איך אדם כמו שוקן בעל עיתון הארץ ואתר וואלה ,שמנופח ומכריז על עצמו כאיטלקטואל ליבראלי ,מונע מכותבים בעלי דעות מימין לכתוב בוואה ,וגם מצנזר את תגובות הימין שם כל הזמן?
    לכן אני לא קורא פירסומות שם ,לא נכנס לכתבות ווידאו,כי מי שמצנזר את התגובות שלי,למה שאי אפרנס אותו?
    בשבילי רק NRG הוא אתר ראוי לאנש ימין כמוני

    • אותי מעצבן צינזור התגובות המפוכחות והשקולות מהשמאל (ל''ת)

      רות מאור , 06/03/09 15:35

    • בהארץ מצנזרים גם משמאל!

      גלעד-ק , 06/03/09 15:40

      לדוגמה: לא ניתן ליכתוב שם כי הציונות של חלק מהימין היא גזענית

    • שאבי אתה כבר לעוס לכן מצנזרים אותך אין לזה קשר לדעות שלך (ל''ת)

      iritkev1 , 06/03/09 16:23

  • 24.

    לא קונה את זה, אולי תדווח מי אמר? לפחות בכללי (ל''ת)

    אפילו מביאים ציטוט, 06/03/09 15:23

  • 23.

    מזל טוב, פרידמן דחוף להמשיך ולפוררר את הדיקטטורה השמאלנית שפועלת במרצ!

    אילנהלוי , 06/03/09 15:21

    אם חפצי חיים אנחנו לפני שיחלקו אותנו לערבים בעזה ולערבים בישראל.

    יש להחזיר את הדמוקטיה ואת השופטים למקומם הנכון.

    ואם הם רוצים למשול, שיגישו מועמדות לכנסת ולא לכס המשפט ויפסקו פוליטית כמו גירוש יהודים המוני מביתם ומחבלים פושעים אסור להזיז מביתם ממקום למקום כי בניגוד לזכויות אדם עולמיות כדברי אהרון ברק השופט בדימוסוס.
    כי לרדוף אישים דרך תיקים כדי להזיז אותם או כדי שיחלקו אותנו לערבים וזה מוביל מנהיגים ימניים להתנהג כמו שמאל הזוי (ראה שרון ראה אולמרט וכן ליברמן כנראה בדרך, פתאום מצהיר הצהרות שמאלניות וכו').

    עם ישראל התעורר לאמת ואי אפשר לעבוד עלינו יותר!

    וכן, לא לכופף את ההלכה היהודית בענין הגיור וזוגיות לגויים.

    גוי זה גוי, זה לא רע אבל יהודי זה יהודי ולא מתערבבים ולא מתבוללים עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב, זה ציווי אלוקי משמים.

    ליהודים יש תפקיד מוגדר בעולם שלשמו הם נבחרו וכל סטיה מהתפקיד שלשמו נבחרו מביא לנו מלחמות צרות ייסורים עד שואה, זהירות!

    הגויים יכולים להינשא בכל דרך שהם רוצים וזה לא ענין הלכתי.

    כי הלכה מיועדת רק ליהודים ובודאי לא לעודד התבוללות חלילה.

    ומי שרוצה להתגייר צריכה לדעת שהיא חייבת להתנהל כמו דתיה ולא כמו חילונייה, אחרת הגיור שלה בטל ומבוטל משמים ואסור ליהודי להינשא לה כי ילדיו לא יהודים.

    וגם אם תיפסקו שהם יהודים והיא יהודיה, לא, הם לא יהודים והם ערב-רב שאחר כך רוצים להשמיד את דת ישראל ויהדות בכל דרך.

    וראינו כבר רבים כאלה שיש לנו.

  • 22.

    טוב מאוד!נתניהו, אל תפחד !!העם בחר ימין!! (ל''ת)

    דודי29 , 06/03/09 15:20

    • בסלע!!! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 06/03/09 15:51

  • 21.

    ברוווווווו ליברמן (ל''ת)

    לב אברהם, 06/03/09 15:19

  • 20.

    ביבי תתבייש לך!!

    עדי, 06/03/09 15:19

    בתור אחת שהצביעה לך והאמינה שהשינוי המיוחל הגיעה, שתשמור על הבטחון ותלך לכיוון השלום. שלא תתן יד לקיצוניים ולפנטיים שכמוהם יש רבים לעם הפלשתיני (וכבר ראינו לאן הם הגיעו), מדינת ישראל מתפארת בדמוקרטיה שלה ושמה שר חוץ, שכזכור אמור לייצג אותנו מול מדינות העולם,פשיסט. תתביישו לכם!! אנחנו אזרחי המדינה השפויים כבר מתביישים. ולך ביבי- הכניעה לסחטנות שהראת רק מובילה אותי לשאלה איזה בטחון ואיזה יכולת הרתעה אתה מייצג? אם הבחירות היו מתקיימות היום הפתק שלי היה מתחלף.

    • למה את מתפלאת ?!

      א, 06/03/09 15:42

      ביבי היה ויהיה אגואיסט חסר לב, הוא לא חדש בפוליטיקה, ככה שאי אפשר להאשים אותו, אלא רק את אלה שבחרו בו, ועשויים בכך להיות שותפים לאחת התקופות היותר קשות בחיי מדינת ישראל

    • עדי מעולם אבל מעולם לא הצבעת בעד הליכוד! אל תצחיקי אותי! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 06/03/09 16:25

    • אם את בחרת ביבי אני צנצנת. (ל''ת)

      צנצנת ריבה, 06/03/09 17:07

    • עדי מוטב שתתעסקי בעיניני נשים you know כביסה בישול ניקיון וכו' (ל''ת)

      מעופף:, 06/03/09 17:59

  • 19.

    כל הכבוד

    kellerkiller , 06/03/09 15:19

    ממשלה לעניין, עכשיו רק נותר להכריז על ממשלת נתניהו כממשלה הרשמית.

  • 18.

    Good morning Israel

    Benzion, 06/03/09 15:19

    Excellent appointment to get Israel back on track

    • Excellent appointment to get Israel onto back track (ל''ת)

      Sophia, 06/03/09 16:01

  • 17.

    פרידמן היה ונשאר, אז איפה הבעיה?

    ABRAHAM, 06/03/09 15:18

    הבעיה היא של קדימה אין יותר Raison d'etre !

    • הבעייה היא שלמפלגת קדימה מעולם לא היה Raison d'etre !!! (ל''ת)

      רוני מהשרון , 06/03/09 15:48

  • 16.

    יאללה, שיהיה במזל לכל עם ישראל

    moshon1 , 06/03/09 15:16

    הגיע הזמן לקצת סדר, הגיע הזמן שהבג"ץ יבין שהוא שייך לעם , הוא לא הזרוע של הסמול הישראלי

  • 15.

    זה כמו שפרץ היה שר ביטחון

    תומך ישראל ביתינו, 06/03/09 15:14

    עדיף שליברמן היה מתמנה לשר האוצר או שר הפנים

  • 14.

    חבל מאוד- נקווה שהממשלה שתקום תיפול מהר (ל''ת)

    ע.ג., 06/03/09 15:14

  • 13.

    בראון חברון פרק ב

    גלעד-ק , 06/03/09 15:14

    ביבי לא למד מפרשת בראון חברון! אז הוא סחר עם עברין שאחר כך הורשע על תפקיד היועץ המשפטי.

    ושוב ההיסטוריה חוזרת הפעם בגדול!

    הכונו לקרב על מוסדות החוק והדמוקרטיה

    • היום בראון בקדימה... תחשבו על זה... (ל''ת)

      דודי29 , 06/03/09 15:22

      • קדימה לא שונה מהליכוד

        גלעד-ק , 06/03/09 15:45

        גם ליבני תומכת בפרידמן! קדימה מלאה בעבריניםת כאלה שהורשעו, כאלה שיורשעו, כאלה שהתחמקו, וכאלה שיתחמקו

        ככב זה כאשר יועצים משפטיים ושופטים שמכשרים חזירים

        • לצערי אתה צודק. נקווה שלבגין ומרידור יהיו מספיק ביצים להלחם נגד פרידמן (ל''ת)

          מתוך הממשלה - כי האופוזיציה (קדימה) תומכת בפרידמן, 06/03/09 15:50

    • כאשר צמרת ''קדימה'' מושחתת אין לצפות מהם פעילות לחיזוק החוק. (ל''ת)

      מ, 06/03/09 15:30

    • הקרב נגמר עוד לפני שהתחיל... ביום שבג"ץ החליט שהספר חשוב מטובת הציבור. (ל''ת)

      רוני מהשרון , 06/03/09 15:47

  • 12.

    אם ליבני שרת חוץ גם אני יכול, אבל היא רוקדת טוב יותר!

    ABRAHAM, 06/03/09 15:13

    לפי החליל של השמאל!

  • 11.

    העם רוצה את זה

    AviMaor , 06/03/09 15:13

    הגיע הזמן שהתקשורת תפנים את תוצאות הבחירות העם נתן רוב לממשלה ימנית כי העם רוצה שינוי במדיניות שהובילה החל מאוסלו וכלה ביציאה החד צדדית מעזה רק לאבידות בנפש אצל היהודים ולהגדלת התאבון של הערבים.
    ליברמן זכה ב- 15 מנדטים וזכותו לדרוש ולקבל את מה שהוא רוצה.
    סוף סוף יהיה לעם ישראל שר חוץ שמעז להגיד לאומות העולם את האמת בפנים.

    • בחרתי נתניהו ואם פרידמן לא יהיה שר המשפטים, בבחירות הבאות אצביע ליברמן (ל''ת)

      פרנץ ק. , 06/03/09 21:12

      • בחרתי ציפי ואם פרידמן לא יהיה שר המשפטים, בבחירות הבאות אצביע

        חנן, 07/03/09 07:09

        גם אני ליברמן

  • 10.

    הקיסר ירום הודו אהרון ברק יתחרט על מעשיו בקדנציה הקודמת וזה טוב. (ל''ת)

    שפתי כהן , 06/03/09 15:12

  • 9.

    סילבן שלום הדהוי

    ליזה , 06/03/09 15:11

    אולי במקום לדאוג לתחת שלך ולהיות מוטרד אם קבלת את שר החוץ או שלא..תהיה פעם אחת בחייך מועיל ותנסה למצוא מוצא לצרה שנקראת "פרידמן"???????ביבי יצאת שקרן..אבל שיקום זה שמופתע..

  • 8.

    ירושלמי שיחקת אותה,סקופ אדיר (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 06/03/09 15:11

  • 7.

    טוב מאד ככה יעשו לשחצנים מהשמאל (ל''ת)

    רכבת לילה לאירופה מחכה לשמאלנים, 06/03/09 15:11

  • 6.

    דוברי הליכוד

    רם, 06/03/09 15:10

    דן מרידור טרם הבחירות הופיע על דעת הליכוד ונתניהו באמצעי התקשורת וטען ל-2 עילות כנגד קדימה ,מלחמת לבנון ושקדימה לא מנעו מפרופ. פרידמן לפגוע במערכת השפט .לכן זה פגיעה במצביעי הליכוד לרבות זה שמינוי של קדימה ממשיך
    בתפקידו כשר.

  • 5.

    אותו נתניהו

    ליזה , 06/03/09 15:08

    לא ישר..לא אמין..שקרן..וניתן לסחיטה..אוי ואבוי לנו שוב

    • סליחה? אני חושב שרוב מצביעי הימין וגם משמאל

      יוני, 06/03/09 15:09

      רוצים בפרידמן. על איזה סחיטה אתה מדבר?

      • אני חושב שהיא מתכוונת למינוי ליברמן לשר חוץ... (ל''ת)

        רוני מהשרון , 06/03/09 15:44

      • רוב המצביעים רוצים את פרידמן

        אבל ביבי רצה את בובליל, 06/03/09 19:13

        מסקנה - ביבי לחיץ וסחיט. במקרה הזה יצא טוב, אבל במקרים אחרים אוי ואבוי לנו

    • בינתיים מאוד אמין. מנסה לעשות כל מה שהבטיח. (ל''ת)

      roni_r , 06/03/09 16:27

  • 4.

    ליברמן יהיה שר חוץ טוב..

    ציוני , 06/03/09 15:08

    כל העניין עכשיו זה רוסיה וסין ומה הם יעשו עם איראן - ויש לו פוטנציאל לחזק את הקשרים איתם.

    והוא פרגמטי מאוד - כך שגם עם המערב לא תהיה שום בעיה מזה.

    • אשרי המאמין..... הלוואי והוא יוכיח לכולנו שטעינו............ (ל''ת)

      רוני מהשרון , 06/03/09 15:43

      • אמא שלי אומרת שלעולם אין ברירה שיסתדר עם ליברמן

        מי יחליט לנו מי יהיה שר חוץ שלנו?, 06/03/09 16:35

        האמת? מה הוא שונה מימניים אחרים בעולם? העם אמר את דברו ובחר בו, כנראה שליברמן אומר מה שאחרים לא מעיזים פשוט. האמת? נמאס מכל ההתרפסות הזאת מול הערבים. חלאס. הגיע הזמן להעמיד אותם בפני עובדה: אנחנו כאן , חזקים ולא הולכים לשום מקום. תסתדרו איתנו או שתאכלו מאיתנו. חד חלק.
        וייאלה לעבודה. ליברמן, לא לדבר לעשות!!!

    • ראיתי את הראיון שלו בnewsweek

      roni_r , 06/03/09 16:25

      יש לו ידע כללי רחב מאוד, הוא לא נרגש מהשטיקים של העיתונאים ויודע לעמוד על שלו ולשכנע. אבל יש לו מבטא רוסי מאוד כבד, הוא עושה הרבה שגיאות באנגלית ומחדיר מילים או ביטויים בעברית לשיחה (ומדי פעם מתקן את עצמו אחרי שמבין שאמר משהו לא קשור). נקווה שיהיה טוב.

    • שיראה נאמנות ויצא נגד מוסקוה שמוכרת את הגרעין לאיראן (ל''ת)

      עמי, 06/03/09 19:36

  • 3.

    כל הכבוד לליברמן (ל''ת)

    רצון הבוחרים-להשאיר את פרידמן, 06/03/09 15:08

  • 2.

    סוף סוף. NRG, למה אני מחובר כמנוי ובכל זאת לא מתפרסם מיד? (ל''ת)

    בני, 06/03/09 15:07

  • 1.

    ממשלה מהגיהנום. הלכה הדמוקרטיה (ל''ת)

    מיכל, 06/03/09 15:06

    • לסגור את המדינה הזו (ל''ת)

      בועז, 06/03/09 15:10

    • ברוך שפטרנו (ל''ת)

      -, 06/03/09 15:30

    • 2% מהעם (שמאל) מקבלים ביטוי תקשורתי של 98% מהעם.

      סדר חדש, 06/03/09 15:35

      ליברמן+נתניהו+השותפות ישימו קץ לאנומליה הזו.

    • כדברי צ'רצ'יל: הדמקרטיה אינה טובה, היא פשוט השיטה הכי פחות גרועה...... (ל''ת)

      רוני מהשרון , 06/03/09 15:40

    • נכון מאד רק לנו השמאל שייך הכל כולל הצדק והדמוקרטיה רק שאנו בשילטון (ל''ת)

      סטלין אבינו רוסיה אמנו הלואי והיינו יתומים, 06/03/09 17:25