• 81.

    יש דבר לא ברור...

    אליאב, 05/07/09 22:45

    והדבר הוא האופן שבו מנוסחת הכתבה!!!
    ''מפגע''?! מה זאת אומרת ''מפגע''? הכוונה למישהו שפוגע???
    הוא לא מפגע אלא רוצח!!! וזה לא פיגוע דריסה אלא רצח.
    אז מספיק עם הניסוחים הנסוגים האלו שמראים כביכול שהמחבל לא רוצח.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ראשי ממשלה

    חסום, 06/03/09 13:34

    שס הכי טובה לראש ממשלה וכולם סתם משחקים אותה

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירת

    המרכבה , 06/03/09 02:11

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירתו שאין היגיון והצדקה שקדימה תטרוק את הדלת בפני נתניהו, בלי שהיא מנהלת לפני כן משא ומתן קואליציוני עם הליכוד, בניסיון לבדוק אם ניתן להגיע לקווי יסוד משותפים. צודק, גם אם כל סיעת קדימה מתייצבת נגדו.

    לבני ורוב חבריה להנהגת קדימה מאמינים, כמו חלק מראשי העבודה, שההליכה לאופוזיציה תיטיב איתם ותחזיר אותם מהר לשלטון. הם מעדיפים אותה על האינטרס הלאומי, המחייב ממשלה רחבה.

    היא נראית קצת באופוריה, הגברת, וכדאי שתירגע. ואולי זה מסממני הטירונות הפוליטית שלה. מנהיגים גדולים וחזקים ממנה לא העזו מעולם להציג דרישה כזו.
    מה שהתחיל בהמראה גאה ומאוחדת לאופוזיציה, עלול להיגמר בהתרסקות. ראו הוזהרתם.

    הגב לתגובה זו

    • המרכבה תפסיק לבלבל את המוח ולשלוח את אותה תגובה לכל כתבה (ל''ת)

      cobson , 06/03/09 09:54

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    למה יש בכלל מהיצורים הטמאים האלו בירושלים? צריך לטרנספר אותם לירדן.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 05/03/09 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    זה מה שקורה שעושים כל כך הרבה מחוות לאבו צ'וסם ומשחררים רוצחים ללא סוף

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 05/03/09 21:31

    מזל שלבני המנוולת לא נבחרה אחרת האסונות היו הרבה יותר גדולים!!
    על ביבי לדאוג לגרש את המשפחות הארורות האלה ממדינת ישראל לא לאפשר לבג"צ שפועל כסניפי מרצ ובצלם סייעני הטרור להתערב!!
    כמו יש לשלול מהם את כל הזכויות של ערביי מזרח ירושלים מהתעודות הכחולות / הכתומות ועד כל הקצבאות שהמנוולים האלה מקבלים
    ולגרש אותם מהמדינה לקבינימט!!
    כמו כן יש לגרש את נציג הטרור מכנסת העם היהודי כנסת מדינת ישראל!! במדינות ערב מזמן דינם היה דין מוות בגין הסתה, ריגול ובגידה רק כאן הארורים מנצלים את הדמוקרטיה שלנו לרעה בחסות בג"צ שפועל כסניפי מרצ ובצלם סייעני טרור ארורים!!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הלו? הלו? איפה הסמןלנים המושתנים! לא שומעים אותם! הלו? היתה לו ת"ז (ל''ת)

    shoshosho32 , 05/03/09 17:12

    הגב לתגובה זו

    • הם בלוויה של המחבל (ל''ת)

      הרב חנוכה , 05/03/09 23:50

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    למה להרוג אותו הרי כל-אחד בחזקת חף מפשע עד ש...

    חזאי הטמטום הישראלי , 05/03/09 16:24

    החינוך בישראל ממש זועק לשמיים. איך מקפחים ככה נפש בלא משפט?

    זהו לינץ' לשמו!!

    מה הוא עשה בסך הכל? נסע לתומו בתום יום עבודה מפרך אצל היאהוד?

    אז מה אם עמדה לו ניידת בדרך? ניידות צריכות לנסוע בזהירות ולא להפריע לאנשים תמימים וחפים מפשע.

    חבל, עוד 72 בתולות בותקו לשווא

    הגב לתגובה זו

    • אין טרקטורים = אין פיגועים הטרקטור אשם !!! יש להעמיד את הטרקטור לדין (ל''ת)

      דודי, 05/03/09 17:39

      הגב לתגובה זו

    • איך אתה היית מרגיש אם טרקטור היה פוגע בך

      שושו, 05/03/09 19:43

      ואם הוא היה קוטע לך את הרגליים או יותר גרוע הורג אותך ''בטעות'' אתה היית מקבל את זה שהוא עשה זאת בטעות

      הגב לתגובה זו

      • בוודאי בטעות, מה אתה חושב? האם היית מאמין כי מישהו יעשה זאת בכוונה? (ל''ת)

        חזאי הטמטום הישראלי , 06/03/09 00:36

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    אחרי פיגוע הטרקטור הראשון אמרתי שכדי לעבוד על כלים כבדים צריך ביטחוני

    ביטחוני מתאים כי אלה כלי משחיט בידיים לא נאמנות, 05/03/09 16:23

    במצב שבו אנחנו נימצאים,בתוך מלחמת הטרור של אוסלו שמתמשכת כבר 8 שנים,צריך לדקדק בהנחיות שחייבות להיות מותאמות למצב העכשיוי.עבודה על כלי כבד אינה שונה מהחזקת נשק,אינה שונה מעבודת אבטחה,וכן הלאה.כל העבודות האלה חייבות בסיווג ביטחוני מתאים.לערבים אין את הסיווג הביטחוני המתאים לעבוד על כלים גדולים במצב שבו מתמשכת מלחמת הטרור.

    הגב לתגובה זו

    • אם היו שומעים לי,היו נחסכים שני פיגועים.

      אנחנו סופגיםצ ניפגעים בגלל חוסר רצינות, 05/03/09 18:48

      חדלי אישים מנהלים את העיניינים במדינה.אנשים שלא מבינים בכלום וכל מטרתם הוא ישיבה על הכיסאות למטרות רווח כספי של פרנסה נוחה,הטבות ושררה.כי אם היה אכפת להם מהמדינה אז הם היו מפנים את מקומם ולא דוחפים קדימה כל הזמן,למעלה,ללא התייחסות ליכולותיהם.במצב הקיים ערבים לא יכולים לעבוד על כלים כבדים,גם לא על משאיות,בדיוק כמו שלא נותנים להם להיות מאבטחים בנתב''ג או בכניסה לקניון.יש מספיק עבודות אחרות, וכשהחוקים יחוקקו אז כל אחד יתאים את עצמו סוגי העבודה בתחומים שהוקצו לו.יש המוני עובדי הייטק שפוטרו וכדאי שיעברו להוראה.את המורים ברמה הנמוכה חייבים להוציא ולהעביר לעבודות אחרות כי אחרת מה הטעם?.הערבים יוצאו מהעבודה על כלים כבדים ויעברו לעבודות אחרות.ולכלים הכבדים יוכלו להכנס יוצאי צבא שמובטלים עכשיו.את העובדים הזרים צריך להחזיר הביתה ולאפשר לכל המובטלים לעבוד.ושלא יספרו שישראלים לא רוצים לעבוד בעבודות כאלה,מפני שהם לא רוצים לעבוד בעבודות כאלה במשכורת של עובדים זרים,וגם לא במשכורת של ערביי השטחים.המשכורות יועלו לעבודות הקשות בדיוק כמו באירופה ששם פועל ביניין מקבל משכורת גבוה הרבה יותר מפקיד,וגם חקלאי.ואז ירצו לעבוד.ומי שלא מסוגל להחזיק את העסק שלו תוך כדי תשלום משכורת נאותה,אז שיסגור וילך להיות פקיד.אף אחד לא צריך למלא את הארץ בעובדים זרים כדי לפרנס לא יוצלחים שלא מסוגלים להחזיק עסק תוך כדי תשלום משכורות מקומיות לעובדים.עובדה שבאירופה מצליחים לבנות בתים עם משכורות של 3000 דולר לפועל. שידרוג מערכות לפי צו השעה.אבל אף אחד שם למעלה לא מבין,לא הבין וגם לא יבין.גם שם הרמה נמוכה,כמ7 בהוראה,וגם שם צריך לעשות שידרוג מערכות.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    תאונת עבודה (ל''ת)

    דניאל ל , 05/03/09 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    3 אפשריות יש לגרימת מעשה זה 1 הוא מפגר 2 הוא לא נורמלי 3 הוא לא שפוי

    פקק תנועה , 05/03/09 15:25

    4 יצא מדעתו 5 היה עצבני ביותר 6 לא הבין את חומרת מעשהו 7 מישהוא לחש לו באוזן לעשות דבר כזה .

    הגב לתגובה זו

    • מפגר , לא נורמלי ולא שפוי - לא יגרמו מעשה כזה

      Jehova, 05/03/09 20:37

      הנה פקקי מקרית ביאליק גם לא שפוי, גם מפגר וגם לא נורמלי ובכל זאת לא ביצע פיגוע עם טרקטור

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    כבר 4 פיגועי דריסת טרקטורים על ידי פלשתינאים בוצעו

    Yossir , 05/03/09 15:22

    ואף לא אחד מ-120 האימבצלים חשב אולי להגביל כניסת טרקטורים נהוגים בידי פלשתינאים במחסומים.

    הקבלנים ימכרו גם את אמא שלהם בשביל 5 שקל לשעה פחות. ויעסיקו פלשתינאי שדורס את העם שלהם במקום ישראלים מובטלים

    הגב לתגובה זו

    • לתת להם לחפור עם טוריה, במחשבה שניה עם כפית (ל''ת)

      גם טוריה מסוכנת, 05/03/09 16:00

      הגב לתגובה זו

      • אתה חושב ברוורס.

        לתת ליהודים לבצע את העבודה הזאת, 05/03/09 18:53

        דבר שכמובן דורש תשלום משכורת של ישראלי.אבל אנחנו בישראל לא?דבר שיחסוך בחיי אדם.יש נצלנים שנותנים לישראלים להפגע בשביל בצע כסף.לשלם משכורות של רמאלה במחיר של פיגועים.

        הגב לתגובה זו

      • לא לתת להם מחפרון - וכיוצ"ב - (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 05/03/09 19:16

        הגב לתגובה זו

    • יש להפציץ ...

      חזאי הטמטום הישראלי , 05/03/09 16:26

      1. יש להפציץ כל מנהרה בה מוברחים טרקטורים
      2. יש להוציא את הטרקטורים מחוץ לחוק
      3. למגן את כל המכוניות באותו רחוב בירושלים
      4. לפתוח קו וסיוע חרום למשפחת הקורבן הפלסתיני

      טפו

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    להפסיק את עלילת הדם נגד הערבי המסכן שאיבד שליטה ברכבו

    נעמן,שפוי , 05/03/09 15:08

    מדובר בנהג בלתי זהיר במקרה הרע, שאיבד שליטה על רכבו ביום חם ומהביל. יש גם לבדוק אם הירי היה חוקי, ולבצע חקירה בלתי תלויה שתוציא את הצדק לאור. הרגלנו לעשות בערבים שק אגרוף לכל תאונת דרכים.

    הגב לתגובה זו

    • אני מאוד מקווה שאתה ציני (ל''ת)

      kfirdyn , 05/03/09 15:11

      הגב לתגובה זו

      • לא. הוא לא ציני. מניסיון.

        homosful, 05/03/09 16:52

        לדעתי נעמן שפוי הוא ערבי שמתחזה ליהודי. התגובה הזו שהוא כתב כאן עולה על כל האחרות שלו בטמטומה. לא נראה לי שיש אדם בישראל, יהודי או לא יהודי, שמואלני או ימיני, שמאמין שמה שקרה הוא בסך הכל תאונה תמימה. נעמן שפוי ידוע בתגובותיו המפגרות. אז כמו שאמרתי אני חושב שהוא בכלל ערבי שמתחזה לשמאלן קיצוני, כי אפילו השמאלנים הקיצוניים שלנו לא מגיבים בקיצונית כזו.

        הגב לתגובה זו

        • אני די משוכנע שהוא לא ערבי ולא שמאלני

          פנדה, 05/03/09 18:08

          סתם ילד משועמם שמחפש לראות עשרות תגובות להודעה שלו. מה שנקרא - טרול פורומים מצוי.

          הגב לתגובה זו

    • צירוף מקרים ממש

      טל, 05/03/09 16:20

      מדהים שזה קרה דווקא בירושלים, בחור ערבי על טרקטור שאיבד שליטה שמקום שכבר כמה פעמים לפני כן קרו מקרי דריסה ע''י ערבים?
      כדאי לך ללכת לנחם את המשפחה שלו ובהצלחה.

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא איבד שליטה הוא התאבד שליטה (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 05/03/09 19:17

        הגב לתגובה זו

    • נעמן...מה שבטוח. אתה לא נאמן,ובעיקר לא שפוי.אתה אידיוט מהשמאל הקיצוני. (ל''ת)

      לא אמרתי כלום , 05/03/09 23:16

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    למדו שיטה אלה.. (ל''ת)

    LG, 05/03/09 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אין אמונה בערבים

    ירושלמית, 05/03/09 15:06

    נימאסתם כבר יאללה תחזרו לעזה תיקברו שם ואל תיצאו משם. צריכים לעשות עליכם מצור יא זבלים

    הגב לתגובה זו

    • אני לא סומך על ערבי גם אחרי 50 שנה בקבר...הם יותר מדי רעים בשביל לסמוך (ל''ת)

      לא אמרתי כלום , 05/03/09 23:17

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    ביטוח לאומי . מחפשים את כתובתו של המחבל כי צריך לתת למשפחתו פיצוי

    קובי, 05/03/09 15:05

    שכחתי גם סוכת אבלים .

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בגלל הפיגועים העם בחר ימין,אך ביבי רץ כמו שיכור אחרי השמאל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 05/03/09 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    תעזבו את המחבל המסכן - הוא היה ממורמר בשל כישלון הסכמי אוסלו

    taagad , 05/03/09 15:05

    הרפו ממנו!
    חייו אינם חיים.
    הוא גם אלכוהוליסט וסובל מפיגור קל ויש לו עין עצלה והוא נכה צה"ל ויש לו קשקשים בעורף ואבא מכה ונזילה בשרותים.

    צריך לסייע לאנשים כמותו ולבנות לו מעלית שבת בבית וג'קוזי נחמד.

    על החתום: דוד גרוסמן, עמוס עוז א.ב יהושע ושות'

    נ.ב
    יש להחריב את כל המאחזים

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מצויינת. מצחיק מאוד. מומלץ (ל''ת)

      אמתי, 05/03/09 16:30

      הגב לתגובה זו

      • או שהמסכן מופלה לרעה אין לו עבודה - סתם יש על הטרקטור (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 05/03/09 19:18

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירת

    המרכבה , 05/03/09 15:00

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירתו שאין היגיון והצדקה שקדימה תטרוק את הדלת בפני נתניהו, בלי שהיא מנהלת לפני כן משא ומתן קואליציוני עם הליכוד, בניסיון לבדוק אם ניתן להגיע לקווי יסוד משותפים. צודק, גם אם כל סיעת קדימה מתייצבת נגדו.

    לבני ורוב חבריה להנהגת קדימה מאמינים, כמו חלק מראשי העבודה, שההליכה לאופוזיציה תיטיב איתם ותחזיר אותם מהר לשלטון. הם מעדיפים אותה על האינטרס הלאומי, המחייב ממשלה רחבה.

    היא נראית קצת באופוריה, הגברת, וכדאי שתירגע. ואולי זה מסממני הטירונות הפוליטית שלה. מנהיגים גדולים וחזקים ממנה לא העזו מעולם להציג דרישה כזו.
    מה שהתחיל בהמראה גאה ומאוחדת לאופוזיציה, עלול להיגמר בהתרסקות. ראו הוזהרתם.

    הגב לתגובה זו

    • המרכבה תפסיק לבלבל את המוח ולשלוח את אותה תגובה לכל כתבה (ל''ת)

      cobson , 06/03/09 09:58

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    נו איכן ליברמן "גירוש משפחות המחבלים והחרמת נכסייהם" (ל''ת)

    gabbyhaifa , 05/03/09 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    פייגלין הוא הפתרון (ל''ת)

    taagad , 05/03/09 14:56

    הגב לתגובה זו

    • פייגלין לשלטון! (ל''ת)

      לא אמרתי כלום , 05/03/09 23:18

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    גם אותכם מעצבן צינזור תגובות הימין של הבולשביקים באתר וואלה ובהארץ?

    שאבי מהעיריה , 05/03/09 14:52

    איך אדם כמו שוקן בעל עיתון הארץ ואתר וואלה ,שמנופח ומכריז על עצמו כאיטלקטואל ליבראלי ,מונע מכותבים בעלי דעות מימין לכתוב בוואה ,וגם מצנזר את תגובות הימין שם כל הזמן?
    לכן אני לא קורא פירסומות שם ,לא נכנס לכתבות ווידאו,כי מי שמצנזר את התגובות שלי,למה שאי אפרנס אותו?
    בשבילי רק NRG הוא אתר ראוי לאנש ימין כמוני

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    גב' קלינטון נתת נהום שאת נגד

    חוה, 05/03/09 14:51

    הריסת בתים במיזרח ירושלים הנה הוכחה שאת טועה ובגדול תתביישי לך

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ותחשבו מה יקרה אם חלילה "מטה שליט" ישחרר 1400 חמאסניקים

    מחשבות , 05/03/09 14:50

    תחשבו לרגע כמה פיגועים יהיו, כמה יהודים יירצחו כמה אמהות שכולות וילדים יתומים יהיו בארצנו אם חלילה תצליח המזימה של השמאל והם יצליחו להחזיר לפעילות מלאה 1400 רוצחים של החמאס.

    לשליט לא יקרה דבר, - כי יש לו דרכון זר. אך ליהודים הפשוטים לא יהיה שום מקום לברוח ושום מקום בטוח בארצנו.

    יש לפגוע באויב ובשליחיו ולחסלם. זו הדרך ולא הכניעה לסחטנות המביאה טרור ודם.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירת

    המרכבה , 05/03/09 14:47

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירתו שאין היגיון והצדקה שקדימה תטרוק את הדלת בפני נתניהו, בלי שהיא מנהלת לפני כן משא ומתן קואליציוני עם הליכוד, בניסיון לבדוק אם ניתן להגיע לקווי יסוד משותפים. צודק, גם אם כל סיעת קדימה מתייצבת נגדו.

    לבני ורוב חבריה להנהגת קדימה מאמינים, כמו חלק מראשי העבודה, שההליכה לאופוזיציה תיטיב איתם ותחזיר אותם מהר לשלטון. הם מעדיפים אותה על האינטרס הלאומי, המחייב ממשלה רחבה.

    היא נראית קצת באופוריה, הגברת, וכדאי שתירגע. ואולי זה מסממני הטירונות הפוליטית שלה. מנהיגים גדולים וחזקים ממנה לא העזו מעולם להציג דרישה כזו.
    מה שהתחיל בהמראה גאה ומאוחדת לאופוזיציה, עלול להיגמר בהתרסקות. ראו הוזהרתם.

    הגב לתגובה זו

    • שאול לא יעזור לך לא רוצים אותכם עוד לא הבנתה העם מאס בכם (ל''ת)

      מעופף:, 05/03/09 18:37

      הגב לתגובה זו

    • המרכבה תפסיק לבלבל את המוח ולשלוח את אותה תגובה לכל כתבה (ל''ת)

      cobson , 06/03/09 09:54

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    גב' קלינטון ובג''ץ מעודדים-אסור להרוס בתים ערביים בירושלים! (ל''ת)

    מדינה בהרס עצמי-צדק, 05/03/09 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    זה יכל להיות גם נהג טרקטור יהודי שאיבד שליטה על ההגה והתנגש בניידת (ל''ת)

    האם השוטרים יכלו לוודא שהנהג ערבי?, 05/03/09 14:42

    הגב לתגובה זו

    • אולי הוא צעק יה מאמא יה באבא - ואולי חשב שהן הבתולות שהבטיחו לו ונבהל (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 05/03/09 19:20

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    כל הכבוד לנהג מונית שחיסל את המחבל (ל''ת)

    צילה, 05/03/09 14:40

    הגב לתגובה זו

    • נהגי מוניות

      ישראלי, 05/03/09 15:03

      אני ישראלי שגר בחו''ל ומגיע מידי שנה לארץ.דבר ראשון בבואי אני נוסע לירושלים ( למרוצ שאני תל אביב ) אני מת על ירושלים.בקיצור הזמנתי מונים וצינתי לדיספצר שישלח לי רק נהג יהודי. תגובתו הייתה .. אשלח מי שפנוי.. לכן עליתי על אוטובןס..TO THE ARABS IF YOU DONT LIKE IT// TOUGH LUCK

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    חבל שפייגלין לא עומד בראש הליכוד,היה מטפל במחבל ובבג"ץ (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 05/03/09 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    נמאס כבר מזה נמאס באף מדינה אחרת זה לא היה קורה

    כהנא צדק, 05/03/09 14:38

    מספיק עם הויתורים צריך להכנס בהם עד שהם יפחדו לדבר לא מדינה ולא נעלים נמאס מהזבל האנושי הזה נמאס

    אני יהודי מש תין על הקוראן צריך להרוג ערבי שהוא קטן

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    תיתנו עבודה ליהודים מובטלים ! ולא לערבים מחבלים !

    mag222 , 05/03/09 14:37

    מספיק עם יפה הנפש השמאלנים שדואגים לפרנסת המחבלים בימקום לתת פרנסה בימים קשים אלו שהרבה מפוטרים מחפשים עבודה !
    על המדינה לתת הבטחת הכנסה לעובדי טרקטור ועבודות אפר יהודים ,לתת לבדואים ודרוזים ותילאנדים לעבוד ולא לערבים מחבלים ממזרח ירושלים !

    הגב לתגובה זו

    • הערבים השתלטו כמט לחלוטין על תחום המשאיות והיהודים

      הרב חנוכה , 05/03/09 20:27

      לוקחים אותם בשביל 10 אחוז פחות זה גועל נפש

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    כנראה נצתרך להלחם גם נגדם

    אלה, 05/03/09 14:37

    דיי כמה אפשר לסבול תעזבו אותנו כבר...יש להם רצון חולני לראות אותנו מחוסלים

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    טרוריסטי נו נו נו. קח מיליארד דולר ושתוק. אני לא ארשה להרוס את ביתך. (ל''ת)

    הילארי קליט, 05/03/09 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    פ''ת

    מוטי, 05/03/09 14:33

    אני שמח מאוד שהמחבו הוצא להורג.כך צריך..

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לאסור עבודת ערבים עם טרקטורים

    עידו, 05/03/09 14:32

    ושאר כלים שניתן לפגוע עמהם באזורים מאוכלסים

    2.הגיע הזמן שהמדינה תקים מסגרות להכשרה והעסקה של יהודים בתחום הבניה ושאר התחומים שבידי המגזר הערבי

    הגב לתגובה זו

    • הגיוני למדי - די לעשות ניסוי כלים על אנשים חיים (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 05/03/09 19:21

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    נשק לכל ערבי מטרה לכל ילדה.. (ל''ת)

    בג''ץ, 05/03/09 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עוד מעט יגידו לנו

    nava_rah, 05/03/09 14:31

    שנהג הטקרטור איבד שליטה,
    וכווווולה היתה זו תאונת דרכים.

    איפה הסמולן המתייפייף התורן?

    הגב לתגובה זו

    • בגץ יאסור להרוס את בית המחבל, ואחמד טיבי יגיד שזאת תאונת דרכים !

      mag222 , 05/03/09 14:35

      בגץ יאסור להרוס את בית המחבל, ואחמד טיבי יגיד שזאת תאונת דרכים !

      הגב לתגובה זו

    • הוא פשוט לא שם לב לדרך, כי הוא בדיוק קרא בקוראן.

      -_-, 05/03/09 14:56

      (שמצאו בטרקטור)
      האיסלם, דת השלום.
      ממש.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    עשר יריות. לא עשרה.

    התביישו, 05/03/09 14:31

    אז מה אם הנוסעת שגתה בדיבורה, האם אתר כ NRG צריך להנציח את הטעות? האם אין עורך לשוני? האם אלו הפנים שלכם? אתר קיקיוני?

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו תוקן... (ל''ת)

      פנדה, 05/03/09 18:11

      הגב לתגובה זו

    • נו די כאן לא שיעור עיברית - יש הרבה עולים במדינה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 05/03/09 19:21

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    זה ה2 מדינות שציפי מדברת עליהן

    יוסי הגנן, 05/03/09 14:29

    זה ה2 מדינות שציפי מדברת עליהן

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הקבלן שנתן לערבי לעבוד בטרקטור צריך לעמוד למשפט.. (ל''ת)

    מוטי, 05/03/09 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הקבלן שנתן לערבי לעבוד בטרקטור צריך לעמוד למשפט.. (ל''ת)

    מוטי, 05/03/09 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ''אין נאמנות- אין טרקטורים'' (ל''ת)

    ל, 05/03/09 14:29

    הגב לתגובה זו

    • יותר נכון: אין נאמנות- אין ערבים. (ל''ת)

      לא אמרתי כלום , 05/03/09 23:20

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    עכשיו יגידו שאדם זה מפגר ולא ידע מה הוא עושה (ל''ת)

    פקק תנועה , 05/03/09 14:24

    הגב לתגובה זו

    • והוא צריך לעבור סידרת בדיקות שונות כדי לדעת האים מדובר

      פקק תנועה , 05/03/09 14:27

      במפגר באדם או במחבל או בעל חיים או ביצור אנושי או בחיי זר מהחלל

      הגב לתגובה זו

      • וגם מי שמגיב לטוקבקים של עצמו הוא מפגר או פרנואיד מסוכן (ל''ת)

        פקק תנועה, 05/03/09 14:42

        הגב לתגובה זו

        • בדיוק ההפך מי שמגיב בצורה עינינית על מקרים של רומו של

          פקק תנועה , 05/03/09 15:03

          עולם ומסרב לחהכיר בנתונים נכונים אזי הבעיה היא אצלו והוא זה שלא מבין ענין בדסר זה ולא צריך אפילו לעבור מיבחני שפיות ביגלל שאן טעם לבצע מיבחנים אלו ביגלל שמראש התשובה ידועהומיסתבר לנו שמפגרים בישראל יודעים מה הם עושים ומה שהם עושים זה צרות בעיות וחיים קשים לכולנו וכולי ונדליזים אלימות עברינות ואני מקוה שאתה לא כזה

          הגב לתגובה זו

    • הוי, פקק תנועה [כנס]

      nava_rah, 05/03/09 14:33

      לא ראיתי מה שכתבת...
      צודק, צודקים, צדקנו...

      הגב לתגובה זו

      • אים כך אני מבין שעל פי תגובתך כתבתי דברים נכונים

        פקק תנועה , 05/03/09 14:58

        גם בני המישפחה של המחבל יכולים ליטעון שהוא פשוט יצא מדעתו מסיבות שונות כפי שקרה במיקרים קודמים

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    עוד ''חף מפשע ''עוד ''משוגע''

    אבו ראסן, 05/03/09 14:24

    ועשיו יקום עורך דין שמאלן וימכור לנו שוב את הטיעונים המגוכחים?

    מתי יבוא לכם השכל?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    המזל שנתקע בניידת עם שוטרים חמושים אחרת היה נגמר אחרת... (ל''ת)

    ג, 05/03/09 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בלי נאמנות אין אזרחות בשביל זה יש חברים - ליברמן ! =) (ל''ת)

    איש, 05/03/09 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    המדינה אשמה.

    רמי, 05/03/09 14:21

    תודה לאל שהוא מהשטחים. כל הכהנסטים פספסו הזדמנות טובה להתנפל על ערביי ישראל.. אל תחפשו אשמים. המדינה אשמה. המדינה נותנת לפועלים לכנס למדינה

    הגב לתגובה זו

    • להפך, הכהניסטים טוענים שאסור להפלות בין ערבי לערבי

      מחשבות , 05/03/09 14:46

      ואין הבדל בין מוחמד מג'נין לבין אחיו מירושלים, דודו מעכו ובן אחותו מעמאן. לכולם אותה מטרה "איטבח אל יהוד" ועל כולם אסור לנו לשלוט.
      ולכן יש למנוע מצב בו אנו נעסיק אותם, בו אנו נסבסד אותם או נפלה אותם לרעה. ולכן עלינו לאמץ את הגישה השמאלנית - אך בלי הרכיב האנטשימי שבה. משמע "התנתקות" - כן, אך הערבים הם שמשלמים את המחיר בשל רצחנותם ולא היהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    די למלחמות, די לשפיכות הדמים, הבו לנו שלום - מוכרחים טרנספר

    מחשבות , 05/03/09 14:19

    אין שום דרך אחרת. רעיון "דו הקיום" נכשל בירושלים כמו בעכו, בפקיעין ובגליל. לכן הדרך היחידה לשלום היא התנתקות של אמת.

    יהודים ביהודה - ערבים בערב.

    לא צריך להרוס בתים, לא צריך מאבטחים ולא אקדחים. רק אומץ לב. רק נחישות להשלים את המטלה של שתי מדינות לשני עמים - היהודים במערב לנהר הירדן, והערבים ממזרחה לו.

    כפי שישראל קלטה את יהודי ארצות ערב. כך ארצות ערב - ירדן בראש וראשונה יקלטו את ערביי ישראל ויש"ע.

    זו הדרך היחידה להציל את העם היהודי מכליון. זו הדרך היחידה להביא מעט שקט.

    אסור להגיד את זה אך "כ...... צדק"

    הגב לתגובה זו

    • יהודים למה הם טובים?? (ל''ת)

      טוביה בילסקי, 05/03/09 14:21

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה נכונה.. (ל''ת)

      לא אמרתי כלום , 05/03/09 23:22

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אם קוראים בקוראן לא נוהגים בטרקטור (ל''ת)

    מוחמד, 05/03/09 14:17

    הגב לתגובה זו

    • תשפרפו כולכם עם הקוראן חרטה שלכם

      כהנא צדק, 05/03/09 14:39

      כולכם מחבלים רוצחים הקוראן זה נייר טואולט ומוחמד הוא לא נביא הוא פועל בניין

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    וכמובן שטלי פאחימה תלך לנחם את משפחת המחבל... (ל''ת)

    אייל אשכול , 05/03/09 14:16

    הגב לתגובה זו

    • בגץ יאסור להרוס את בית המחבל, ואחמד טיבי יגיד שזאת תאונת דרכים !

      mag222 , 05/03/09 14:20

      ככה זה בשמאל ובערבי ישראל שתומכים בטרור !

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לגרש אותם מהארץ ולא יהודים שהארץ שייכת להם !

    מדינה משוגעת !!!, 05/03/09 14:15

    שלילת תעודה כחולה , הריסת הבית!
    שילכו מפה
    מה שעשו ליהודים שזו ארצם לא עושים לערבים שמחליטים כך סתם שזו ארצם
    ימח שמם ויאבד זכרם

    יהודייה אמיתית בארץ ישראל!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אני בעד לגרש את כל הערבים מירושלים, ואז יהיה שקט שם. היגיון פשוט

    יהודי צעיר מהליכוד, 05/03/09 14:12

    כבר גרשנו יהודים מגוש קטיף וצפון השומרון, ואף החרבנו את בתיהם.


    מדוע שלא נעשה זאת למי שמבקש לרצוח אותנו ??
    זה צודק, לא ??

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לעשות עוד הקלות לערבים בשטחים ! להסיר עוד מחסומים ולשחרר עוד מחבלים !

    mag222 , 05/03/09 14:10

    רק ככה יצליחו השמאל והערבים לחסל את מדינת היהודים !

    הגב לתגובה זו

    • זה ערבי ירושלמי שהליכוד נתן לו אזרחות (ל''ת)

      מו, 05/03/09 14:13

      הגב לתגובה זו

    • למדינה אכפת יותר מערבים מאשר מאזרחיה האמיתיים! (ל''ת)

      יהודייה, 05/03/09 14:15

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    עד מתי ביטוח לאומי למשפחת הרוצח (ל''ת)

    שוקי, 05/03/09 14:10

    הגב לתגובה זו

    • הועד לזכויות המחבל ובגץ ידרשו לשלם פיצויים למשפחת המחבל ! (ל''ת)

      mag222 , 05/03/09 14:40

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה קורה למדינה שלנו??

    פשוט עצוב לי, 05/03/09 14:09

    חלפו 3 שנים מאז שהקרבנו את גוש קטיף. הקימו פה שתי מדינות טרור אירניות. גראדים על אשקלון, קטיושות על הגליל. ההרתעה נעלמה, מתעסקים רק במיגון, הכבוד הלאומי שלנו נעלם, מדינות העולם תורמות השבוע מליארדים לטרור בעזה.. לפני שלשו שנים החמאס היה בלחץ עכשיו העולם רואה שישראל לחיצה ולוחץ אותה לעוד בריחות טיפשיות. לא מאפשר אפילו להתמודד עם הטרור, מגנה רק אותנו. פיגועי דריסה, איומי חטיפה, שחרור מחבלים. מה קורה למדינה שלנו?? הלב שלי מתפורר.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זה בגלל המתנחלים ובגלל הגזענות של אביגדור ליברמן! (ל''ת)

    שלום אכשיו, 05/03/09 14:09

    הגב לתגובה זו

    • זה בגלל השמאל ההזוי שעדיין מאמין בשתי מדינות לשני עמים

      יוסי הגנן, 05/03/09 14:29

      זה בגלל השמאל ההזוי שעדיין מאמין בשתי מדינות לשני עמים

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    תארו לעצמכם שנהג יהודי היה עושה זאת ביישוב ערבי! השמאלנים היו משתוללים (ל''ת)

    מנחם - אריאל, 05/03/09 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    למה לא מגרשים את משפחות המחבלים?????? (ל''ת)

    מדינה של מפגרים, 05/03/09 14:04

    הגב לתגובה זו

    • בגץ יאסור להרוס את בית המחבל, ואחמד טיבי יגיד שזאת תאונת דרכים ! (ל''ת)

      mag222 , 05/03/09 14:40

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא יתכן שחיהיה עונש מוות על תאונת דרכים תמימה! נרצח בגלל היותו ערבי! (ל''ת)

    ארגון עדאלה, 05/03/09 14:04

    הגב לתגובה זו

    • ואלס על באשיר יכתוב סרט על המחבל המיסכן.....

      mag222 , 05/03/09 14:41

      ככמה הוא היה מיסכן....תחת כיבוש...בסך הכול תאונת דרכים קטנה...אולי רצה בסך הכול לפנות את הניידת כדי לתת לאוטובוס לצאת מהחניה ....

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא לתת להם טרקטורים! (ל''ת)

    עפרה, 05/03/09 14:02

    הגב לתגובה זו

    • לתת עבודה ליהודים מובטלים,לבדואים,לתיאלנדים !

      mag222 , 05/03/09 14:43

      רק לא לערבים תושבי מיזרח ירושלים !
      לתת מענקים ובונוס ליהודים כדי שיעבדו ולא לתת לרוצחים להיתפרנס !

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    בג"ץ יאסור להרוס את ביתו,וביבי הסמרטוט לא ילחם בבג"ץ

    שאבי מהעיריה , 05/03/09 14:01

    זה הוא תסריט ידוע מראש ,ברור שבג"ץ יאסור להרוס את בית המחבל,הבעיה היא שביבי הסמרטוט שמלקק לשמאל .לא יכנס בבג"ץ ולא יחולל שום שינוי

    הגב לתגובה זו

    • אחמד טיזי : זאת תאונה דרכים ! ! אני מבקש להעמיד את היורה לדין !

      mag222 , 05/03/09 14:12

      כמובן שכול השמאל הקיצוני והערבים יתחילו ליצעוק למה ירו במחבל המיסכן שבסך הכול רצה להזיז ניידת משטרה שהפריע לאוטובוס לצאת מהחנייה !

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לפחות הרגו אותו לפני "המחיר הגבוה" שהיה יכול להיות לנו!!! (ל''ת)

    dudu740 , 05/03/09 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עשר לא עשרה

    א. פרידלנדר, 05/03/09 13:58

    עשר ולא עשרה יריות

    הגב לתגובה זו

    • מאד חשוב ברגעים אלה (ל''ת)

      בן יהודה, 05/03/09 14:31

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    שהיורה יתכונן לחקירה צולבת ואולי אף לעונש!

    חיה קריות, 05/03/09 13:58

    האם היתה ליורים ראיות להיותו מחבל? אולי היתה זו תאונה והמסכן שילם בחייו על פזיזות שוטרים?!!!!!!!!!!
    במדינתנו ההזויה הכל אפשרי. בשם הדמוקרטיה והנאורות אנחנו מאבדים את עצמנו לדעת....
    חכו ותיווכחו - התגובות של יפי הנפש בדרך...

    הגב לתגובה זו

    • זהו הפיגוע ה 5 בשיטה הזאת !

      mag222 , 05/03/09 14:44

      תמיד בגץ נתן זכויות למשפחת המחבל ואסר להרוס את ביתו !
      תמיד אחמד טיזי וחבורתו אמרו שזה משוגע...אולי תאונת דרכים ?

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לחקור מדוע הנהג מונית ירה בטרקטוריסט מבלי להזהיר אותו ולא לפי הנוהלים! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 05/03/09 13:57

    הגב לתגובה זו

    • לרחל- וואלה! את צודקת!

      לאה, 05/03/09 14:31

      פעם הבאה שיש כזה פיגוע נשלח אותך אקספרס לזירה ל''דבר'' עם המחבל, את כזאת חמודה שבטח לך הוא יקשיב..........

      הגב לתגובה זו

    • לחקור את בגץ ומרץ על תמיכתם הגלויה בטרור הערבי !

      mag222 , 05/03/09 14:47

      אם טרקטור מניף ניידת משטרה באויר זאת לא תאונה !
      וחוץ מיזה זאת הפעם החמישית שזה קורה בירושלים !
      ואם יפסיקו להעסיק ערביי מיזרח ירושלים זה יהיה טוב מאוד ויצמצם את האבטלה בישראל !

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה אף פעם אין: נהג טרקטור יהודי דרס וכו'...

    הוכחה לחוסר שפיותם, 05/03/09 13:55

    להכנס ללא רחמים בהמון, זו בהמיות.
    יעקב, (יהודי שלא יקח טרקטור וידרוס בכח אנשים).

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    להפריד את י-ם, אינטרס יהודי עליון

    שייחנקו עם מזרח י-ם, 05/03/09 13:55

    לא מבינה איך הימנים לא רואים את זה..כל הזבלה של השטחים נכנס לישראל ובצורה חוקית ממזרח ירושלים.
    מה עוד צריך לקרות כדי שנבין את זה?
    אני משתייכת למרכז/שמאל אבל רוצה לחיות בשלום וגם להיות רוב בארץ הזאת. זה נראה לי ''קצת'' יותר חשוב מכותרות של ''העיר שאוחדה לה'' וכו' שלא ממש תופסות ויוצרות מציאות שמשרתת רק את אויבנו וטחוזרת אלינו כבומרנג.
    למה שנאפשר לאויבים שלנו כניסה לכאן?

    הגב לתגובה זו

    • אם נפריד ונחלק לשיטתך,נקבל שם מדינת טרור

      אור הגנוז , 05/03/09 14:03

      ב"ה

      איך נאמר על ירושלים:'השם גבולך שלום'. לא כדאי להתנתק משליטה במזרח העיר,שכן החמא"ס ישאף להקים שם ישות טרוריסטית שתעשה צרות צרורות לתושבי מערב העיר.

      הגב לתגובה זו

      • אל תיתן לשמאלני להיתבלבל עם העובדות ! לא עזה ולא אוסלו שיכנעו אותו !

        mag222 , 05/03/09 14:18

        וכניראה שהירי על גילו היה בישבילו טעות !
        כאשר יקימו השמאלנים חמאסטן 2 ביהודה ושומרון זה יהיה מאוחר מידי כי רוב השמאלנים גרים במרכז ויתחילו לשלם את מחיר ההקלות למחבלים !

        הגב לתגובה זו

        • להפריד אזרחית לא בטחונית = כוחות הצבא ישארו שם אך תעודות הזהות ילקחו

          פרי אריאל, 05/03/09 14:27

          והם לא יוכלו להסתובב חופשי ביננו ולעשות ככל העולה על רוחם, כולל פשיעה וטרור.

          מבין אותי מתנחל קוקו?

          מתנחלים נמאסתם!, לא מדברים על הסגה של כוחות הצבא אלא על הפרדה אזרחית.

          הגב לתגובה זו

    • להקים עוד בסיס חמאסטן בירושלים יהודה ושומרון !

      mag222 , 05/03/09 14:14

      זה הצליח בעזה ולבנון ! זה יצליח גם בירושלים !

      הגב לתגובה זו

    • מחפשת טרור? לכי לגור במדינות ערב ,מקומך לא כאן (ל''ת)

      אני, 05/03/09 14:17

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל16

      שמוליק, 05/03/09 14:30

      ומה תעשה בעוד 10-15 כשהבדואים יהפכו לרוב בנגב? תפריד את הנגב ממדינת ישראל?

      ומה תעשה כשערביי ישראל יהפכו לרוב בגליל? תיפרד גם מהגליל?

      ומה תעשה כשהערבים יהפכו לרוב בחיפה, בערכו וביפו? תיפרד גם מערים אלו?

      צרות אופקים של שמאלנים. בזכותכם אנו נקבל במקרה הטוב מדינת גדרה- חדרה, וגם זה לא בטוח.

      מי שלא מבין את התוכנית של הערבים הוא טיפש והזוי.
      לאחר שהם יסלקו את ישראל מיהודה ושומרון ויכריזו עליה כמדינת לאום פלסטינית ''יודן ריין'', הם יתחילו במאבק על הפיכת מדינת הלאום היהודית היחידה בעולם למדינת כלל אזרחיה, שאליה יהגרו מליוני ''פליטים''. לאחר שהם יצליחו בזה, כל השטח המערבי לירדן יהפוך למדינת לאום פלסטינית, שיהיה בה מיעוט יהודי נרדף. האם בזה יסתיים העניין?

      לא!! תשאלו את עבדאללה מלך ירדן, מה הרוב הפלסטיני בארצו מתכנן לו במקרה שישראל תלך...
      בסופו של התהליך תהיה כאן מדינה פלסטינית על 2 גדות הירדן, והמיעוטים היהודיים והאחרים בה ירדפו עד כלות.

      והכל בזכות השמאל ההזוי.

      הגב לתגובה זו

    • חביבתי

      יריב, 05/03/09 14:55

      כשאת אומרת שאת ר=מרכז/שמאל... במה את שמאל אני מבין, אבל במה את מרכז... את זה עוד לא הצלחתי להבין.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    למה לא הורסים למשפחות את הבתים ?????????? (ל''ת)

    ITZIK73 , 05/03/09 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    נהג מונית חיסל את המחבל!

    אור הגנוז , 05/03/09 13:52

    ב"ה

    כל הכבוד על התושיה והאזרחות למופת.

    ברוך אתה ה' אלוהינו מלך העולם,אוזר ישראל בגבורה(ברכות השחר).

    הגב לתגובה זו

    • בסך הכול הערבי רצה לפנות את ניידת המשטרה ולתת לאוטובוס לצאת מהחניה !

      mag222 , 05/03/09 14:15

      ביגלל זה לירות בו ?!
      צריך ליפנות לבגץ ולהעמיד את היורה לדין בגין הפרעה למחבל בעת מילוי תפקידו !

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    א-מחייע סוף סוף השוטרים הגיבו

    אריאל, 05/03/09 13:52

    במקום הנוהל הרגיל שכשקורה משהו השוטרים רצים לדווח בקשר \\ לרשום דוח''ות תנועה \\ לחסום את האיזור עד שהם יקבלו פקודות מה לעשות, השוטרים שלפו את האקדח מהנרתיק וירו, כמו שהם צריכים לעשות. כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יישר כוח- דינו של כל מחבל רוצח הוא מוות. (ל''ת)

    רעמסס, 05/03/09 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עכשיו משפחתו תומר שהוא היה הומוסקסואל ונמשך לשוטרים (ל''ת)

    זיו, 05/03/09 13:48

    הגב לתגובה זו

    • לא,הם יספרו כמה אהב יהודים ושסתם חפשו אותו

      אור הגנוז , 05/03/09 14:00

      ב"ה

      המחבל הזה,משהו הסתובב לו בראש,קם על צד שמאל,קיבל איזו הטפה ורצה כנראה את העולם הבא עם איזה 72 בתולות מובטחות בגן עדן.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    פעם שלישית גלידה (ל''ת)

    עמוס, 05/03/09 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יוצא מהכלל פעולה מהירה ויוצאת דופן (ל''ת)

    פקק תנועה , 05/03/09 13:46

    הגב לתגובה זו

    • כך צריך לעשות לעבריני תנועה אלימים במיוחד ובעלי מטרות מסוימות (ל''ת)

      פקק תנועה , 05/03/09 13:47

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    טוב מאוד, אפילו מצויין.........

    Meir , 05/03/09 13:45

    לא לעצור אותם. להרוג!!!ככה הם לא יעשו יותר צרות. ככה לא יהיה על מה להתמכח. וככה זה הכי זול. אני לא יודע כמה עולה למדינה יום בבית סוהר. אבל אני יודע שכדור לא עולה יותר מעשרה שקלים. והכדור פותר את הבעיות מייד.

    הגב לתגובה זו

    • כדור עולה שקל וחצי, וזה ערך חייו של ערבי/מחבל... (ל''ת)

      urikih , 05/03/09 13:47

      הגב לתגובה זו

      • לא הגזמתה?? 1.5 שקלחייו של ערבי??

        יהודי בנשמה , 05/03/09 13:50

        למה כזה יקר????

        הגב לתגובה זו

      • אפילו פחות (ל''ת)

        יהודי, 05/03/09 14:43

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    לכל מבקשי רעתנו

    אור הגנוז , 05/03/09 13:44

    ב"ה

    'לא בכח יגבר איש'.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ושוב תודה לאיחוד ירושלים, כבר מחר אשתו מתייצבת לקבל קיצבת שארים

    פרי אריאל, 05/03/09 13:44

    תחולק העיר לאלתר,

    הגב לתגובה זו

    • תחולק? חס ושלום! ירושלים הבנויה כעיר שחוברה לה יחדיו

      אור הגנוז , 05/03/09 13:54

      ב"ה

      מזמור תהילים קכ"ב

      הגב לתגובה זו

    • כל פעם שיהיה פיגוע תיסוג? בטל אזרחות וחסל!

      ASCH, 05/03/09 14:17

      כמה טמבל כבר אפשר להיות?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    בדיחה על שהידים.

    אילן, 05/03/09 13:42

    Two Arabs are sitting in a Gaza Strip bar chatting over a pint of fermented goats milk.
    One pulls his wallet out and starts flipping through pictures and they start reminiscing.
    ''This is my oldest son, hes a martyr.''
    ''This is my second son. He is a martyr also.''
    After a pause and a deep sigh, the second Arab says wistfully,
    ''They blow up so fast, dont they?''

    הגב לתגובה זו

    • A very good one too! (ל''ת)

      ASCH, 05/03/09 14:15

      הגב לתגובה זו

      • גדול!!! (ל''ת)

        צחקתי..., 05/03/09 20:16

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    אין נאמנות - אין אזרחות

    מתי, 05/03/09 13:42

    לשלול לערבים את האזרחות

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מדהים כמה מעריצים יש ''לנקמת הטרקטור '' במגזר .... (ל''ת)

    חומי, 05/03/09 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הכול בגלל שאולמרט,ברקת,ושרי "קדימה" אישרו להרוס יחידות דיות במזרח העיר

    רינה , 05/03/09 13:39

    במקום להימנע מהרס יחידות דיור במזרח העיר,
    השר בוים,ברקת,והממשלה היוצאת אולמרט
    "קדימה" אישרו להרוס יחידות דיור במזרח ירושלים.אני לא בעד ניסיון הפיגוע,אך לצערי
    ערבי מזרח ירושלים מרגישים את הקיפוח והגזענות מניר ברקת.

    הגב לתגובה זו

    • ולמה היו לדעתך פגועים אחרי ההתנתקות? תאשימי את הערבים (ל''ת)

      שרוצים לזרק אותנו לים. אכולת שנאה עצמית, 05/03/09 13:41

      הגב לתגובה זו

    • רינה

      lili_lili , 05/03/09 13:42

      תמרחי קצת מרגרינה

      הגב לתגובה זו

      • זאת לא רינה. זאת רנין. (ל''ת)

        דובי הכתום, 05/03/09 13:46

        הגב לתגובה זו

    • יאללה ז@ייני לנו מהעיניים !!! (ל''ת)

      השמאלנים הורגים אותנו!!!, 05/03/09 13:42

      הגב לתגובה זו

    • אני מעריך ששמך יותר קרוב לרנין... (ל''ת)

      אוריה, 05/03/09 13:43

      הגב לתגובה זו

    • יותר הגיוני ששמך רנין... (ל''ת)

      urikih , 05/03/09 13:45

      הגב לתגובה זו

    • רינה - תפליצי במים רותחים (ל''ת)

      ירושלמי, 05/03/09 13:46

      הגב לתגובה זו

    • הכל בגלל הכיבוש!

      עידן, 05/03/09 13:46

      אם היהנ לנו שכל היינו מסלקים את הכיבוש כבר מזמן.

      הבעיה שלעם הניהודי אין שכל ועוד יותר מכך, מתחמק מיהדותו, ולכן הכיבוש והכובשים עוד מסתובבים בינינו באין מפריע.

      1380 שנה של כיבוש! די!! נמאס!!

      הגב לתגובה זו

      • אז יצאנו מעזה,למה יש גראדים וקסאמים? הא?

        אור הגנוז , 05/03/09 13:56

        ב"ה

        הגב לתגובה זו

        • אור היקר - אתה לא העיפרון הכי מחודד בקלמר...

          חושך, 05/03/09 14:36

          אחרת היית מבין שעידן מדבר על הכיבוש המוסלמי של האיזור ע''י מוחמד ומאמיניו

          הגב לתגובה זו

          • כן,עכשיו שמתי לב(-: (ל''ת)

            אור הגנוז , 05/03/09 15:52

            הגב לתגובה זו

      • הכל בגלל אנשים מפגרים שלא קולטים שמחבלים

        אני, 05/03/09 14:38

        אאפשר ללטף ולנחם ולתת להם כסף! ואאפשר לחשוב שאם פשוט נאהב אותם הם יפסיקו לרצוח.

        הגב לתגובה זו

    • ראנין, סתמי קצת את הפה!!!!!

      רחלי, 05/03/09 13:48

      כולם יודעים שבאופקים אין שמאלנים ועוד שמאל קיצוני!

      שמך הוא ראנין ואת מאחד הכפרים הערביים באזור.

      בבקשה, הפסקי להתחזות ליהודיה!!!!

      הגב לתגובה זו

    • מהרסיך ומחריביך ממך יצאו

      אור הגנוז , 05/03/09 13:48

      ב"ה

      ה' יפר עצתם ויקלקל מחשבתם,ויתן להם גמולם בראשם.

      הקם להורגך השכם להורגו.

      לא תעמוד על דם רעך.

      הגב לתגובה זו

      • אנרכיסטית או לאומנית ערבייה כותבת פרווקציות...

        ASCH, 05/03/09 14:13

        ואתם יישר נופלים בפח. כולה מחפשת קצת צומי. התגובה הטובה והמתאימה כאן, לדעתי היא של ''אור הגנוז'':

        '' ב''ה
        ה' יפר עצתם ויקלקל מחשבתם,ויתן להם גמולם בראשם.
        הקם להורגך השכם להורגו.
        לא תעמוד על דם רעך.''

        וזה הכל.

        הגב לתגובה זו

    • כן גיזענות מי שעושה פיגועים הם הערבים כנגד היהודים ולא להפך (ל''ת)

      זבע, 05/03/09 13:57

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי שמישהו ימצא מי את ויחסל אותך. (ל''ת)

      Puki , 05/03/09 14:27

      הגב לתגובה זו

    • זאת רנין מהאח הגדול שערוץ 2 חולה עליה (ל''ת)

      הרב חנוכה , 05/03/09 20:31

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    חבל שהילירי קלינטון היודופובית פיספסה את זה..וש''זה'' פיספסת אותה (ל''ת)

    רון, 05/03/09 13:35

    הגב לתגובה זו

    • שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירת

      המרכבה , 05/03/09 14:57

      שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירתו שאין היגיון והצדקה שקדימה תטרוק את הדלת בפני נתניהו, בלי שהיא מנהלת לפני כן משא ומתן קואליציוני עם הליכוד, בניסיון לבדוק אם ניתן להגיע לקווי יסוד משותפים. צודק, גם אם כל סיעת קדימה מתייצבת נגדו.

      לבני ורוב חבריה להנהגת קדימה מאמינים, כמו חלק מראשי העבודה, שההליכה לאופוזיציה תיטיב איתם ותחזיר אותם מהר לשלטון. הם מעדיפים אותה על האינטרס הלאומי, המחייב ממשלה רחבה.

      היא נראית קצת באופוריה, הגברת, וכדאי שתירגע. ואולי זה מסממני הטירונות הפוליטית שלה. מנהיגים גדולים וחזקים ממנה לא העזו מעולם להציג דרישה כזו.
      מה שהתחיל בהמראה גאה ומאוחדת לאופוזיציה, עלול להיגמר בהתרסקות. ראו הוזהרתם.

      הגב לתגובה זו

      • המרכבה תפסיק לבלבל את המוח ולשלוח את אותה תגובה לכל כתבה (ל''ת)

        cobson , 06/03/09 09:55

        הגב לתגובה זו