• 85.

    Barak in opposition?

    odedszpiro , 19/03/09 18:39

    Dear Mr. Barak,

    In opposition neither you nor your party will have any influence on government decisions.

    The left of your party is going to end in opposition for a long time. The gesture is a joke.

    Both you and Miss Livni should persuade your respective parties to be realistic, engage in the government and do the job to help the state of Israel.

    Playing with principles and internal party politics does not help the country or your party. I wish Mr. Peretz would stop playing small trade union, Histadrut, type politics. He himself did rather badly in government and maybe wants to spoil it now for everybody else, himself included.

    Oded Szpiro

  • 84.

    נמושה הכסא משגע אותו- בחיים לא עמד במילה שלו-ממש מגעיל!! (ל''ת)

    כלנית, 07/03/09 05:45

  • 83.

    חה חה חה חה חה ..לא אשכח שאהוד אמר בבחירות שפתק לקדימה זה פתק לליכוד (ל''ת)

    חה חה חה חה חה אהוד ברח =כלנטר בחרצוף נפוליונציק, 07/03/09 01:57

  • 82.

    האים שבו פואד משמיץ את ליבני, כולו הימור תאורטי, לעומת בגידה בפועל של

    איך המושחתים מאשימים את הישרים, 07/03/09 01:39

    מנהיגות העבודה בכל עקרון אפשרי.

  • 81.

    הצטרפותך לביבי תביא לסיום מפלגת העבודה כמפלגה בישראל.. (ל''ת)

    הצדיק , 06/03/09 14:14

  • 80.

    ברק: הצטרף. יש לך קלפים !

    חיים אבגד , 06/03/09 10:52

    יש לך הזדמנות טובה לסייע למדינה להחלץ ממשבר הממשל.

    הכנס לממשלת ביבי תמורת שינוי שיטת הממשל.
    וותר על כל תיק בממשלה. (כולל ביטחון. ממילא יפרשו זאת כהדבקות לכיסא)
    אתה משחק בקלפים רעים, אך זוכה בכל הקופה ! שינוי שיטת הממשל יהיה הישג עצום.

    שהציבור יידע באופן ברור וללא טעות: אתה לא מצטרף תמורת תיקים, וגם לא כופה את האג'נדה של מפלגת העבודה. אתה פשוט מגייס את מפלגת העבודה לשרות האומה.

    שינוי שיטת הממשל חיוני ביותר להמשך קיום המדינה. שיטת הסחטנות הפרלמנטארית חייבת לעבור מן העולם.

    אם זאת תעשה, תחשב לאסטרטג גדול. אפילו שלי יחימוביץ לא תוכל לקטרג עליך. לדעתי תיחקק בזיכרון האומה כאיש שעשה את ההבדל.

    בעניין שיטת הממשל יש לי הרבה מה לומר. דייה לצרה בשעתה.

    חיים אבגד

  • 79.

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירת

    המרכבה , 06/03/09 02:10

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירתו שאין היגיון והצדקה שקדימה תטרוק את הדלת בפני נתניהו, בלי שהיא מנהלת לפני כן משא ומתן קואליציוני עם הליכוד, בניסיון לבדוק אם ניתן להגיע לקווי יסוד משותפים. צודק, גם אם כל סיעת קדימה מתייצבת נגדו.

    לבני ורוב חבריה להנהגת קדימה מאמינים, כמו חלק מראשי העבודה, שההליכה לאופוזיציה תיטיב איתם ותחזיר אותם מהר לשלטון. הם מעדיפים אותה על האינטרס הלאומי, המחייב ממשלה רחבה.

    היא נראית קצת באופוריה, הגברת, וכדאי שתירגע. ואולי זה מסממני הטירונות הפוליטית שלה. מנהיגים גדולים וחזקים ממנה לא העזו מעולם להציג דרישה כזו.
    מה שהתחיל בהמראה גאה ומאוחדת לאופוזיציה, עלול להיגמר בהתרסקות. ראו הוזהרתם.

  • 78.

    המשפט האחרון באמת מצחיק. בול. (ל''ת)

    tomker , 05/03/09 17:20

  • 77.

    תחכים אותי - הימין טוען שברק לא סיים את ''העבודה'' בעזה. למה הוא רוצה או

    שלב ההוכחות, 05/03/09 17:16

    אותו בקואליציה ?

  • 76.

    ברק מתגמש? ברק שובר שיאים אולימפים בכיפוף עקרונות וזילות הפוליטיקה (ל''ת)

    אייני , 05/03/09 15:07

  • 75.

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירת

    המרכבה , 05/03/09 14:46

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירתו שאין היגיון והצדקה שקדימה תטרוק את הדלת בפני נתניהו, בלי שהיא מנהלת לפני כן משא ומתן קואליציוני עם הליכוד, בניסיון לבדוק אם ניתן להגיע לקווי יסוד משותפים. צודק, גם אם כל סיעת קדימה מתייצבת נגדו.

    לבני ורוב חבריה להנהגת קדימה מאמינים, כמו חלק מראשי העבודה, שההליכה לאופוזיציה תיטיב איתם ותחזיר אותם מהר לשלטון. הם מעדיפים אותה על האינטרס הלאומי, המחייב ממשלה רחבה.

    היא נראית קצת באופוריה, הגברת, וכדאי שתירגע. ואולי זה מסממני הטירונות הפוליטית שלה. מנהיגים גדולים וחזקים ממנה לא העזו מעולם להציג דרישה כזו.
    מה שהתחיל בהמראה גאה ומאוחדת לאופוזיציה, עלול להיגמר בהתרסקות. ראו הוזהרתם.

    • עוד פעם אותה תגובה מאוסה שלך מרכבה? תחליף כבר טקסט, תרוויח הצ'ק שלך (ל''ת)

      אייני , 05/03/09 15:17

  • 74.

    וגם אם נשבעתי עשיתי התרת שבועה אצל הרב עובדיה.... (ל''ת)

    שלא יכה בנו שוב ברק, 05/03/09 14:24

  • 73.

    ברק הסתיימה תקופה. הקרבתה את מפלגת העבודה למען ביטחון המדינה.

    ברק. סוף הדרך., 05/03/09 13:56

    הבאתה אותה למצב חסר תקנה. המפלגה צריכה להיבנות מהיסוד על ערכים חברתיים , ואת נושאי ביטחון המדינה נשאיר למפלגות אחרות. בנושא התחדשות המפלגה אין לך מה לתרום, והרצוי ביותר הוא שתתפטר מתפקידך.

  • 72.

    אהוד, כדאי לך לקרוא את הספר של ד"ר גולן להט...

    הצדיק , 05/03/09 13:37

    בספרו "הפיתוי המשיחי" מקדיש לך ד"ר גולן להט פרק שלם, תקרא על עצמך, אולי תכיר את עצמך יותר טוב, מי שקרא את הספר אינו מתפלא עליך...

  • 71.

    יש להפנים אחת ולתמיד

    ההסטוריה, 05/03/09 13:17

    ברק תמיד היה אפס,ומצב זה לא ישתנה לעולם, ועל כך יש לו קבלות למכביר, וכעת הוא גם מספק הוכחות למי שמחפש כאלה, כי הוא שקרן בדרגת אומן, לאמור גם כשהוא אומר דבר שקר גם אז הוא משקר.

  • 70.

    שמח שלא הצבעתי לעבודה

    נדב, צוללת צהובה , 05/03/09 13:13

    שנים הצבעתי למפלגת העבודה. הפעם אמרתי לעצמי שיש סיכוי לא מבוטל שברק ילך עם ביבי. לכן הצבעתי למרצ, למרות שהם טיפה שמאלנים מדי בשבילי.

    עכשיו אני שמח על הבחירה שלי. הקול שלי לא יישב בממשלה עם ביבי וליברמן.

  • 69.

    ברק - לך כבר ! העלם מהבמה הפוליטית - גרמת מספיק נזק !!! (ל''ת)

    avre10 , 05/03/09 12:50

  • 68.

    ברק פתטי ומעורר רחמים. (ל''ת)

    שפתי כהן , 05/03/09 12:08

  • 67.

    ברק עדיף על ליברמן וחבורת הזבל

    JIM BEAM, 05/03/09 12:00

    המדינה צריכה אנשים עם ראש ישראלי טהור ולא אנשים מוזרים עם פה גדול

    • אתה נלחם בגזענים עם גזענות?

      אורית, 05/03/09 12:52

      אתה מתנגד לליברמן כי אין לו ''ראש ישראלי טהור''? אם ככה, נראה שדווקא יש הרבה מן המשותף בינך לבין מצביעי ישראל ביתנו- השנאה העיוורת לכל מי שלא ''ישראלי טהור'' כמוך

    • אני דור רבעי בארץ והצבאתי ליברמן

      מי אתה בכלל, 05/03/09 14:49

      להצביע ליברמן זו הצבאה ערכתי על דרך מסויימת ולא הצבאה פופוליסטית סטייל פוליטקאי נולד

  • 66.

    האם "העם אמר את דברו" פירושו "אנו רוצים שר ביטחון כושל" ??? (ל''ת)

    Jerraysi , 05/03/09 12:00

  • 65.

    המילה של ברק

    דוד, 05/03/09 11:55

    היתי מציע לעם ישראל היושב בציון לקרא לנסות להבין ולא להאמין.
    ברק הופך מיום ליום פחות ופחות אמין. זה אותו ברק שהיה מפקד סיירת מטכ''ל, ואותו ברק שהיה רמטכ''ל, ואותו ברק שהיה ראש אמ''ן, ואותו ברק שהיה ראש ממשלה, ובאחד מהארועים היה מי שכינה אותו ברק ברח, כנראה שיש דברים בגו וברק הוא לא בדיוק הדמות שמקרינה יושרה הגינות ומוסר.
    אולי ניתן לכנותו זונה פוליטית.
    חבל שאלו מנהיגנו!

  • 64.

    הטעות של ברק ונתניהו

    מתפקד העבודה, 05/03/09 11:53

    נתניהו ,היה אמור לצרף את מפלגת העבודה לממשלתו, כמייצגת האג'נדה הכלכלית חברתית,
    בממשלה החדשה וכמוצר לוואי ,נתניהו היה מקבל את ברק ,כממלא משבצת הבטחון מטעם המפלגה,
    ולכן נתניהו, אמור להזמין בדחיפות, את עמיר פרץ ,מנהיג המחנה החברתי בעבודה ,שגם בנוסף מבין ,לא פחות מברק ,בבטחון.

  • 63.

    אודי חמודי בארץ השקרנים

    מושון, 05/03/09 11:39

    אודי אומר שהוא הבטיח אך לא נשבע,שקרן!!!!! כי אם היה נשבע ,היה אומר שהוא נשבע לא להיות בקואליציה ,אך לא נשבע לקיים.

  • 62.

    לא אמין לא ראוי לשרת אותנו!

    ישראל מרחב, 05/03/09 11:30

    מנהיג שמחליף עורו בהתאם למהוייו האישיים אינו ראוילהנהגה.איך אפשר להאמין לו שהוא עצמו מעיד כי''רק אמרתי לא נישבעתי''

  • 61.

    שמונה מדינות לשלושה עמים

    שי, 05/03/09 11:23

    תאכלעסב. ציפי לבני היא אופורטוניסטית פוליטית מהסוג העלוב ביותר.

  • 60.

    בשביל מה צריך דמוקרטיה?

    ב, 05/03/09 11:12

    היו בחירות העם אמר את דברו. הימין קיבל 65 מנדטים - רובם מימין לליכוד (שבחר גם הוא נבחרת מאוד ימנית). מכאן שצריך להקים ממשלה ימנית.

    הטענה שממשלה כזו לא תחזיק ימים - פשוט מוטעית. ממשלה על בסיס אידיאולוגי דומה - מאריכה ימים יותר מאשר ממשלה שבנויה על תרכובת ימין ושמאל.

    הטענה שממשלה כזו תהיה בעייתית בעיני העולם אינה רלוונטית, הנימוק הזה נכון לפני הבחירות. אם הבוחר לא הסכים או החליט להתעלם מהעניין הזה זו זכותו.

    אם העבודה רוצה להיכנס לממשלה ימנית זו כמובן זכותה. השאלה היא למה צריך את המפלגה הזאת (ואהוד ברק מספק יותר ויותר תשובות שכנראה לא צריך אותה).

    ועוד משהו לחסידי האחדות - העקרון בבחירות הוא שיהיו חלופות - שהאזרח יוכל להתלבט בין כמה אפשרויות ולהחליט מה מתאים לו. ממשלות האחדות האחרונות - גרמו לכך שכל גוש המפלגות הגדולות נראה אותו דבר (ומכאן גם נחלשו המפלגות הגדולות לטובת מפלגות נישה). האחדויות האלו מאיימות לא רק על הדמוקרטיה אלא גם על היציבות השלטונית בישראל.

    • נתניהו רצה להיות שוב ראש ממשלה. ובכל מחיר. ממש כל מחיר (ל''ת)

      Jerraysi , 05/03/09 12:02

  • 59.

    ב=רק=בלתי צפוי בעליל=הוא מעולם לא מקשיב לעצמו על 1 כמה וכמה לאחרים=ZגZ (ל''ת)

    נ.כהן הוא משמש דוגמא רעה לכל פוליטיקאי שבדרך=אסון, 05/03/09 11:07

  • 58.

    די אהוד די נגמר (ל''ת)

    אסף, 05/03/09 10:59

  • 57.

    ברק: וגם אם נשבעתי ללכת לאופוזיציה, הצלבתי אצבעות מאחורי הגב (ל''ת)

    ש.ק.ר., 05/03/09 10:58

  • 56.

    מה יש לך מאורנג'דה ??? מה יש לכם ימניים מברק ??? קחו אותו,,, בבקשה,,, (ל''ת)

    לשמאל הוא מימילא לא מועיל,,, 05/03/09 10:50

  • 55.

    אין ערך למילים אצל ברק!

    חיים ירושלמי, 05/03/09 10:48

    אז איך אפשר להאמין לו?שאלו כל פסיכולוג מתחיל:אישיות לא ניתן לשנות-אז מי צריך שקרנים?

  • 54.

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירת

    המרכבה , 05/03/09 10:34

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירתו שאין היגיון והצדקה שקדימה תטרוק את הדלת בפני נתניהו, בלי שהיא מנהלת לפני כן משא ומתן קואליציוני עם הליכוד, בניסיון לבדוק אם ניתן להגיע לקווי יסוד משותפים. צודק, גם אם כל סיעת קדימה מתייצבת נגדו.

    לבני ורוב חבריה להנהגת קדימה מאמינים, כמו חלק מראשי העבודה, שההליכה לאופוזיציה תיטיב איתם ותחזיר אותם מהר לשלטון. הם מעדיפים אותה על האינטרס הלאומי, המחייב ממשלה רחבה.

    היא נראית קצת באופוריה, הגברת, וכדאי שתירגע. ואולי זה מסממני הטירונות הפוליטית שלה. מנהיגים גדולים וחזקים ממנה לא העזו מעולם להציג דרישה כזו.
    מה שהתחיל בהמראה גאה ומאוחדת לאופוזיציה, עלול להיגמר בהתרסקות. ראו הוזהרתם.

  • 53.

    YOU ARE SOO FULL OF SHIT YOUR EYES TURN BROWN..SHIT HEAD (ל''ת)

    WEAK AND WICKED .BARACH, 05/03/09 10:33

  • 52.

    מה שטוב למדינה

    פורטו אלברטו, 05/03/09 10:31

    ברק צריך לעשות מה שטוב למדינה.והוא יודע מה הדבר הכי טוב לעשות.
    ברק הוא מתבנית המנהיגים שיצרו את בן גוריו,שימעון פרס,משה דיין,ואריאל שרון.
    והלוואי שעם ישראל יתברך בעוד מנביגים כאלו

    • לעזזל המדינה העיקר הכיסא של אודי והשררה של נילי

      אוסנת 1234 , 05/03/09 10:45

      הוא פאטתי הוא רפרודוקציה גרועה ועלובה של ענקי דור המייסדים של תנועת העבודה.
      כמה שהוא פטתי האודי הזה לעזזל האידיאולוגיה לעזזל המצביעים העיקר ריח השררה. נקווה שפרץ ושלי יחסמו אותו ואת מלככי פנכתו וישמרו על האידיאולוגיה והכבוד המועט שנאר לרסיסי הקיטנת מפלגת העבודה

      • ופרץ ה''חברתי'' שרץ להיות שר אי-ביטחון שווה בעינייך יותר??

        אביבה, 05/03/09 13:01

        הפתטיות נמצאת בדבריך שלך.
        גם הזלזול הזה ''אודי''... מי את בכלל?

  • 51.

    ברק יודע מה האתגרים שעומדים בפני המדינה, יודע כי העבודה תימחק באופוזיצ

    אורן/ ת''א, 05/03/09 10:23

    יה או באמצעות מיזוג קרי בליעתה ע''י קדימה או באמצעות מחיקתה בבחירות הבאות ע''י קדימה, כיוון שקדימה תעמוד בראש האופוזיציה ולכן תזכה לכל הכותרות בעוד העבודה עשויה להיות סרח עודף. זהו ההבדל בין העבר בו היו 2 מפלגות שמתחלפות ביניהן בקרב על השלטון לבין ההווה בו 3 מפלגות גדולות כאשר המשטר הפוליטי הקיים היום יגרום לכך שהעבודה תימחק אם לא תיכנס לממשלת נתניהו. ברק הוא אסטרטג ושוקל שיקולים לאומיים וגם מפלגתיים כאשר ברצונו להציל את המדינה ובמקביל את עורה של מפלגת העבודה.

  • 50.

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירת

    המרכבה , 05/03/09 10:22

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירתו שאין היגיון והצדקה שקדימה תטרוק את הדלת בפני נתניהו, בלי שהיא מנהלת לפני כן משא ומתן קואליציוני עם הליכוד, בניסיון לבדוק אם ניתן להגיע לקווי יסוד משותפים. צודק, גם אם כל סיעת קדימה מתייצבת נגדו.

    לבני ורוב חבריה להנהגת קדימה מאמינים, כמו חלק מראשי העבודה, שההליכה לאופוזיציה תיטיב איתם ותחזיר אותם מהר לשלטון. הם מעדיפים אותה על האינטרס הלאומי, המחייב ממשלה רחבה.

    היא נראית קצת באופוריה, הגברת, וכדאי שתירגע. ואולי זה מסממני הטירונות הפוליטית שלה. מנהיגים גדולים וחזקים ממנה לא העזו מעולם להציג דרישה כזו.
    מה שהתחיל בהמראה גאה ומאוחדת לאופוזיציה, עלול להיגמר בהתרסקות. ראו הוזהרתם.

  • 49.

    יאללללללה...סולחה...

    יוסי, 05/03/09 10:19

    ברק, מפלגת העבודה חייבת להיכנס למממשלה... גם בשביל עצמה...וכך ניפטר מקדימה אחת ולתמיד... קדימה וחלקים מסוימים בציבור רוצים שביבי ייכשל(את זה אני פשוט לא מבין, אם ביבי ייכשל זה לא אומר שהמדינה תהיה בבעיה??) העיתונים רוצים את דמו והוא נשען על ממשלה צרה... מפלגת העבודה גם היא צריכה לשבת בממשלה על מנת להשתקם וזה כדי שקדימה לא תיבלע אותם...אז...כנסו לממשלה...ויפה שעה אחת קודם...לצערי...זה כנראה לא יקרה...כי מדובר בפוליטיקאים שערוותם נחשפת מיום ליום...אוי...כמה חשובה להם המדינה...כמה חשובה שליחותם....אבל אם הם לא בכסא הנהג....מבחינתם שתהיה תאונה...על ה...שלהם כולנו...כן ציפי, מדבר עלייך...כן פואד...לכו לתנות אהבה עם עצמכם

  • 48.

    אמרת גם שאם לא תזכה ב-21 מנדטים תלך הביתה (ל''ת)

    נו??, 05/03/09 10:13

  • 47.

    ''נשבעתי אבל לא נדרתי''.''נדרתי אבל בשין קוף ריש''. (ל''ת)

    יאלה יאלה.לפח הזבל של ההיסטוריה.בושה., 05/03/09 10:11

  • 46.

    ליבני רוצה רוטציה, כל השאר זה רק תירוץ! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 05/03/09 09:59

  • 45.

    ברק נשבע שלא יצטרף לביבי - אבל הצליב אצבעות מאחורי הגב (ל''ת)

    הצדיק, 05/03/09 09:56

  • 44.

    תקדים קפריסין

    משה מ,,,, 05/03/09 09:48

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הדרומי של האי והטורקים לצדו הצפוני של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית . למגיבים: אכן נכון שזה כמעט בלתי אפשרי

    • איזה טור זהב על מה אתה מדבר

      rr, 05/03/09 10:06

      קפריסין הייונית רואה את החלק הטורכי ככבוש וזה רק שאלה של זמן שהכל יתפרץ חזרה.
      אם אתה נוסע לטורכיה הם לא נותנים לך לחזור דרך קפריסין.
      יש שם שנאה תהומית וחבית נפץ שתתפרץ.

    • בגדול אתה צודק

      זובור, 05/03/09 10:08

      אתה רק שוכח את הדבר החשוב ביותר.
      אין לערבים בעיה עם קיומה של מדינה באזור.
      הבעיה היא שבמדינה הזאת חיים יהודים.

    • פתרון חכם ביותר. זה הפתרון הנכון והיחידי שיכול להצליח

      ליידי גודייבה, 06/03/09 00:21

      הסכסוך הזה יכול להמשך עוד 100 שנים כי כל הפתרונות לא ישימים. פתרון קפריסין שבעצם אומר ירדן היא פלסטין הוא היחידי שישים קץ למלחמה. נכון הפלסטינים לא יסכימו אז יצטרכו לאלץ אותם לזוז בכח אבל לא תהיה ברירה כי אחרת זה לא יגמר לעולם. הצרה היא שמלחמת העצמאות 1948 היא עוגה אפויה למחצה ובן גוריון לא סיים אותה כמו שצריך. מה שקרה כאן זה משגל נסוג ולכן המדינה לא ניכנסה להריון ולא נולד כלום אלא נפל מפגר. מונגלואיד מדיני שעושה צרות לעולם כבר למעלה מ 60 שנים. כמו שגרשו אותם ב 1948 כך יש להשלים את המשימה ולגרשם גם היום. את זה הבין ליברמן טוב מאוד.

    • יש עוד אפשרות, ללא צבא פולש דימיוני אכןניתחלק בהסכמה אחורי גדר 1967 (ל''ת)

      נכון,2מדינות ל2 עמים, 07/03/09 01:45

  • 43.

    יש לו הומור לבחור (ל''ת)

    בראקו באמה, 05/03/09 09:47

  • 42.

    נו? כבר חזר לכם הברק לעיניים?

    ליכודניק, 05/03/09 09:45

    לא מנהיג, רמאי.

  • 41.

    ואני חשבתי שרק נתניהו שקרן

    Yossir , 05/03/09 09:22

    כשהוא אמר "מילים הן עדיין לא הבטחות".
    מסתבר שברק שקרן פי כמה וכמה לא פלא שהוא קיבל 11 מנדטים
    הציבור פשוט לא מאמין לשקרים שיוצאים לו מהפה יותר

  • 40.

    אם ברק חוזר לממשלה אנ לא מצביע עבודה יותר בחיים

    ee, 05/03/09 09:22

    הייתי צריך להצביע לציפי.
    ברק אידיוט

  • 39.

    מיכתב לאהוד ברק

    hilda, 05/03/09 09:17

    גם אם נישבעת ,אז???זאת פוליטיקה מותר לך בהתאם לנסיבות לשנות דעהלטובת המדינה.
    אל תתיחס תיצטרף לבד לליכוד.לא בושה .
    גם לא בושה להיות עשיר.
    רוב המדינה עשירים בשושו.
    אתה גיבר ישראל אחרי צבא ואחרי הקיבוץ עשית הון .שיהיה לך לבריאות.
    רק לא לרמוס אזרחים חלשים.
    תודה בהצלחה .ומזל טוב להיצטרפותך לליכוד.

    • החסרתה: ''המשך לימכור אינטרסים של המדינה למען בצע כמו פרשות שדות הגז (ל''ת)

      וחברת התיקשורת, 07/03/09 01:49

    • כתבתה ''גיבר'' שזה באידיש צחוק על חלשלוש מיתחזה לגיבור, שזה אכן אהוד ברח (ל''ת)

      אין בו עצם אחת של יושרה, 07/03/09 01:52

  • 38.

    במיפלגת העבודה מפחדים שאיש המישקפת יחזור לשילטון של מיפלגה זו (ל''ת)

    פקק תנועה , 05/03/09 09:16

    • מיפלגת העבודה יכולה בשקט גמור להיתמזג עים מיפלגת קדימה

      פקק תנועה , 05/03/09 09:19

      ולרוץ ביחד קדימה לעבודה אבל הבעיה היא שאן עבודה ואן קדימה לכן כולם הולכים אחורה

  • 37.

    אהוד - כלנתר - ברק - מהסוג השפל ביותר,,,

    ברק ברח,,, ברק ערק,,, ברק סרק,,,, 05/03/09 09:12

    וליכלך אלופים, שופטים ועיתונאים בדרך לכיסא בממשלת ימין מובהקת !!!

    • אהוד ברק עם כל חולשותיו עדיין עדיף על בלילא, ציפי, פרץ, ושאר הנמושות

      אביבה, 05/03/09 13:04

      לפחות יש לאגו שלו אי אלו קבלות. אצל האחרים יש רק חוצפה.

  • 36.

    מילא העבודה, אבל נתניהו?

    הצדיק מסדום, 05/03/09 09:10

    על מפלגת העבודה אין לי קושיות. זבל היו וזבל נשארו. הצהרות לחוד ומעשים לחוד.
    אך בתור מצביע ליכוד, אני בוש ונכלם ממעשי נתניהו. זהו הימין שהבטחת לנו? שלי יחימוביץ'? שלום שמחון? אופיר פינס?
    אח''כ מתפלאים מדוע אחוזי ההצבעה יורדים ויורדים.
    עושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפינחס.
    בבחירות הבאות, כל המצביעים יוכלו להיכנס לתא טלפון.

  • 35.

    העיקר לפני הבחירות אמרתם שפתק לקדימה זה פתק לליכוד.

    מושון,חולון, 05/03/09 09:05

    ואז מה גיליתם - שלסילבן מופז אין עשרה חברי כנסת בקדימה אז הוא לא יכול לפלג את הסיעה.
    ולעומת זאת, לאהוד ברק יש לפחות 8 חברי כנסת במפלגת העבודה שהוא יכול לקחת איתו לממשלת נתניהו, והוא גם מאוד רוצה לעשות את זה.

  • 34.

    יום הבוחר

    יחיאל, 05/03/09 08:59

    אתה אכן ממחיש את האמירה ''הבוחרים חשובים עד להצבעה''. אחר כך דעתם לא חשובה,והם לא מענינים.
    ציניות, וזלזול כלפי האנשים שבחרו בך,רק מחזקים את האימרה הזו.
    נכון שאתה אחראי למפלתה של המפלגה.
    ונכון שהתוצאות הן לא מספקות.
    אבל, גם נכון שתכבד את התוצאות, ואת אותם בוחרים שכן בחרו בך.
    הצטרפות לממשלת ימין קיצונית לא משרתת את הענין,ואין שום תירוץ שמצדיק זאת.
    כל אמירה על מצב ביטחוני קשה, מצב כלכלי קשה,ומצב מדיני קשה הנם ''בבל''ת''.
    המצבים הנ''ל היו תקפים עוד ערב הבחירות ואז עשית כל מאמץ לפרק את הממשלה וללכת לבחירות.
    טול קורה מבין עיניך.
    אנא הוכיח לנו שאתה מנהיג אמיתי.

  • 33.

    עם מי הוא ילך לקואלציה חבריו יעזבו אותו וכוחו ירד

    ראליסט, 05/03/09 08:58

    הוא חושב שהוא חכם דבר ראשון שמי שחכם יעשה יצא לסיעה עצמאית ללא ברק ואז לא יהיה לו כוח והוא יפסיד את מקומו בקואלציה .
    רוצה להיות שר בטחון -חוק נורבגי וזהוא מנדטים תשאיר בעבודה .
    בוחרי עבודה לא רצו ביבי אם היו רוצים אז ישר היו בוחרים ביבי .

  • 32.

    תאוות השילטון של ברק

    ישי, 05/03/09 08:54

    הגנרל שכבש בשנית את מפלגת העבודה רוצה את מנעמי השילטון. לא אידאלים, לא נאמנות לערכים, לא טובת המדינה. רק תחושת הכוח והרצון להישאר במועדון של בעלי ההשפעה. כמו ביבי הוא יודע שזו ההיזדמנות האחרונה וקשה לו לווותר. התמכרות לכח שאינה שונה מהימורים אלכוהול או סמים.

  • 31.

    עזוב אותנו

    ניר, 05/03/09 08:51

    ברק עזוב אותנו לא רצו אותך למה בכח.
    לך לגקוזי במיגדל שלך.
    דיייי אל תתבזה.

  • 30.

    ברק איבד את כושר הסתכלותו בלובן העיניים של חבריו.

    נתן.ש מעלות., 05/03/09 08:48

    מוטב יחזור למגדלי אקירוב ויחזור לעסקיו הפרטיים.

    • מה קרה שכל תומכי קדימה מגיבים נגד ברק. האם הוא חייב לכם משהו?

      רוני, 05/03/09 09:46

      מפלגת העבודה בניגוד לקדימה היא מפלגה שהמדינה יותר חשובה להם מהפוליטיקה הקטנה, ורואים שלאהוד ברק המדינה חשובה ולכן הוא רוצה להיכנס לממשלה, למרות שזה יכול לפגוע בו פוליטית, כזה הוא איש ערכי שהמדינה חשובה לו יותר מכבודו.

      נתן ש מעלות אתה פשוט מצחיק אותי בתגובותיך, דרך אגב כמה משלמים לך בקדימה?איך אפשר להצטרף? גם אני רוצה לכתוב דברים מגוחכים ולקבל כסף.

      ולסיום: והעיקר רק נתניהו, אוטוטו נתניהו ראש הממשלה, ואתה נתן ש מעלות עוד בארץ?! מה קרה לפחדים שלך מנתניהו?!

      בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל!!!!!!!!!!!

      א-ת-ה מ-פ-ח-----------ד!!!!!!!!!!

  • 29.

    "עדיף שיהיו בתוך האוהל וישתינו החוצה - משיהיו בחוץ וישתינו פנימה"

    מחשבות , 05/03/09 08:43

    אולי חוכמת רחוב זו מתקופת המילואים היא שמביאה את נתניהו לחזר אחר אויביו השמאלנים.
    אך נתניהו טועה, הם גם יהיו בתוך האוהל, וגם ישתינו בו. למה? כי הם שמאלנים!

    שמאלנות היא בוגדנות, היא אלימות נגד יהודים, שמאלנות היא הסתה בתקשורת והחלשת רוח העם. שמאלנות היא הוצאת דיבה, היא טפילת אשמת שווא, שמאלנות היא גזל מתמשך והעמדת פנים של צדיק.
    כאשר ראש הממשלה הוא מהימין, לא יועילו לו כל הכירכורים וכל החיזורים, השמאל תמיד ידרוש לקדם ולעודד אויבים ולגרש עוד ועוד יהודים. השמאל ימשיך להשתמש בפרקליטות ובג"צ וגל"צ שלו כדי לעקר ולעקור ולהטריד את בכירי הימין באמצעות חונטת החוק.

    לימין יש שפע של אנשים מוכשרים ונאמנים. המסוגלים לאייש את כל התפקידים בלי כל קושי, אין צורך לא בפינס ולא בפואד, לא בבלילא ולא בדחלילה.

    קום נתניהו עמוד בראש הממשלה הנבחרת ובצע את השליחות כפי שהעם החליט עליה. אל תיבהל מההגדרה "ממשלת ימין צרה וקיצונית" או כל קשקוש אחר שהאדלרים והכספיתים ימציאו נגדך. זו ממשלה רחבה ויציבה בעלת זהות גבוהה של עמדות בין רכיביה. קום ושלוט.

    נתניהו מתבזה כאשר הוא מחזר אחר אויביו. תקוותו שיתג

  • 28.

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירת

    המרכבה , 05/03/09 08:43

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירתו שאין היגיון והצדקה שקדימה תטרוק את הדלת בפני נתניהו, בלי שהיא מנהלת לפני כן משא ומתן קואליציוני עם הליכוד, בניסיון לבדוק אם ניתן להגיע לקווי יסוד משותפים. צודק, גם אם כל סיעת קדימה מתייצבת נגדו.

    לבני ורוב חבריה להנהגת קדימה מאמינים, כמו חלק מראשי העבודה, שההליכה לאופוזיציה תיטיב איתם ותחזיר אותם מהר לשלטון. הם מעדיפים אותה על האינטרס הלאומי, המחייב ממשלה רחבה.

    היא נראית קצת באופוריה, הגברת, וכדאי שתירגע. ואולי זה מסממני הטירונות הפוליטית שלה. מנהיגים גדולים וחזקים ממנה לא העזו מעולם להציג דרישה כזו.
    מה שהתחיל בהמראה גאה ומאוחדת לאופוזיציה, עלול להיגמר בהתרסקות. ראו הוזהרתם.

    • אתה ממש אלוף בcopy paste , נכון?:)

      מושון,חולון, 05/03/09 09:06

      אני קורא את אותה תגובה שלך, מילה במילה לכמה ידיעות.
      אתה ממש אלוף בcopy paste, נכון.
      תבין - העם רצה ממשלת ימין, אז בוא ניתן לו ממשלת ימין.
      אם בקדימה יש כאלה כוחות חיוניים לממשלה, אז למה השמצתם כל כך את קדימה בבחירות?
      צריכה להיות פה ממשלת ימין. הגיע הזמן שהימין יפסיק להתבייש בהישגים שלו. השמאל לא צריך להצטרף לממשלת ימין, כמו שהימין לא מצטרף לממשלות שמאל.

  • 27.

    כן ילד הם יגידו לך מה שאתה לא רואה ממטר

    iritkev1 , 05/03/09 08:38

    הוא לקח את ההובלה כי טען שהוא מייצג את הימין והימין הוא הרוב. את הממשלה הוא רוצה להרכיב מאנשים שאמר שהם לא הגוש. אז אם גוש השמאל הוא החזק ציפי זכתה ב 28 קולות. אתה מבין את זה היא נושלה ממשרת ראש הממשלה בתרמית של אחיזת עיניים. קוסם

  • 26.

    מכר נשמתו בנזיד עדשים....

    שירלי, 05/03/09 08:37

    הכל עניין של מחיר!

  • 25.

    נמחקתם...

    ד''ר הנס שמוקלר, 05/03/09 08:35

    אחרי הסיבוב הזה תחת ממשלת נתניהו מפלגת העבודה נמחקת.

  • 24.

    אם לא נישבעת אתה יכול להצטרף לקואליציה (ל''ת)

    בדוק , 05/03/09 08:33

  • 23.

    אהוד ברק - לא סחבק, לא טרנדי,

    אלון ה, 05/03/09 08:30

    עכשיו הוא גם לא מנהיג.

  • 22.

    והיה כי תוקם ממשלה

    י ל ד , 05/03/09 08:29

    א. היא תהיה קצרת מועד
    ב. מרכיביה יוציאו את המירב בתקופה הקצרה.
    ג. מעטפות ירוצו לידי העסקנים.
    ד. הבעיות הבוערות ישכחו
    ה. העוני והמצוקה יגדלו
    ו. הזקנים ישקעו בחרפה ועוני גוברים
    ז. מערכת המשפט תמשיך לשרת עשירים ופרקליט על.

    לתפארת מדינת ישראל,
    הפכה ישראל לאפיזודה זמנית,
    שעסקנים בראשה
    ואפילו את החיזבוללה היא לא יכלה לנצח.

    ויש לנו בירושלים 120 נהנים מחופשות ופגרות
    ושכחו שהן נציגי העם האומלל.

    אבל זה כבר קרה, בבית ראשון, בית שני,
    יהודה, ישראל, וזה עוד יקרה בעתיד הלא רחוק.

    צר לי שאני לא מצטרף לזימרת העסקנים שנעשים
    יותר ויותר אופטימים, עם כל תלוש משכורת
    וכל מעטפה.

    • לא מסכים איתך הפעם

      tomker , 05/03/09 17:26

      נראה לי שבתנאים הפוליטיים הנוכחיים, הממשלה המתגבשת היא ההרכב הטוב ביותר שאפשר לחשוב עליו. לי דוקא יש תחושה הפוכה משלך, שאלה יתקנו את מה שממשלת אולמרט הרסה.

  • 21.

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירת

    המרכבה , 05/03/09 08:29

    שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירתו שאין היגיון והצדקה שקדימה תטרוק את הדלת בפני נתניהו, בלי שהיא מנהלת לפני כן משא ומתן קואליציוני עם הליכוד, בניסיון לבדוק אם ניתן להגיע לקווי יסוד משותפים. צודק, גם אם כל סיעת קדימה מתייצבת נגדו.

    לבני ורוב חבריה להנהגת קדימה מאמינים, כמו חלק מראשי העבודה, שההליכה לאופוזיציה תיטיב איתם ותחזיר אותם מהר לשלטון. הם מעדיפים אותה על האינטרס הלאומי, המחייב ממשלה רחבה.

    היא נראית קצת באופוריה, הגברת, וכדאי שתירגע. ואולי זה מסממני הטירונות הפוליטית שלה. מנהיגים גדולים וחזקים ממנה לא העזו מעולם להציג דרישה כזו.
    מה שהתחיל בהמראה גאה ומאוחדת לאופוזיציה, עלול להיגמר בהתרסקות. ראו הוזהרתם.

  • 20.

    לאנשי קדימה והעבודה

    נ.פ. , 05/03/09 08:28

    בשעה שברא הקדוש ברוך הוא את האדם הראשון נטלו והחזירו על כל אילני גן עדן, ואמר לו: ראה מעשי כמה נאים ומשובחין הן וכל מה שבראתי - בשבילך בראתי. תן דעתך שלא תקלקל ותחריב את עולמי, שאם קלקלת אין מי שיתקן אחריך". (מדרש קהלת רבה, פרשה ז'). שמכם ייזכר לדראון עולם כמממשלה שהצליחה לשסע את העם, להרוס את האמון בשלטון החוק, את הכלכלה, את השלום, את הבטחון האישי ואת הבטחון הלאומי. מן הראוי היה שתושיטו יד ותסייעו למי שבא לתקן אחריכם אך במקום זאת הגדלתם לעשות ותקפתם את כל מי שניסה לסייע.

  • 19.

    הבטחתי, אבל לא הבטחתי לקיים

    אןפנןעו, 05/03/09 08:28

    ומה עם ההבטחות לא לשבת בממשלה עם ליברמן? והדיבורים על זה שהליכוד זה ימין קיצוני?

    מפלגה שפעם אחר פעם מראה שהכל גמיש ונזיל. הם יכולים לשנות את המצע למילה אחת: ''זיגזג''.

  • 18.

    אהוד ברק : אתה דוחה !

    עמיר, 05/03/09 08:27

    מאז משה דיין - הפוליטיקאי / מדינאי - שהיה מוכן לכל מהלך פוליטי זנותי, לא נתקלנו באישיות כל כך דוחה כמו אהוד ברק.
    בגלל אנשים כמוך, הציבר בז למנהיגים שלו.

  • 17.

    ברק שיקם את צה"ל אחרי מלחמת לבנון 2 - והחזיר לעם את הביטחון

    בדוק , 05/03/09 08:26

    זה יאמר לזכותו. רק חבל שלא ניקה את עזה עד הסוף. בגלל שמחכה לנתניהו גם בעית הכלכלה המקולקלת גם האיומים מאירן גם עזה וגם לחץ להקים את פלסטין. ועוד צרות מסביב. טוב שתהייה ממשלה רחבה. אסור להתעסק בקטנות שמדובר בניהול מדינה.

    • עזה- הכושלת במלחמות ישראל !!! במניעים, בעיתוי, בביצוע ובתוצאות,,, (ל''ת)

      הימין צריך אותו רק כעלה תאנה ולא יותר מזה ,,,, 05/03/09 09:09

      • מלחמת לבנון 2 היתה סופר כושלת מקרטעת ומבזה (ל''ת)

        בדוק , 05/03/09 10:15

        • ברק הלוזר של מלחמת עזה 1

          אופנובנק, 06/03/09 00:13

          אם הוא לא היה מפסיד אז מפלגתו לא היתה חוטפת אותה בבחירות האחרונות. לברק אין ברירה אלא להצטרף לביבי כי בכל מקרה מפלגתו תדיח אותו ותזרוק אותו מכל המדרגות. ברק לא צריך לשאול ארשות משלי או פינס או יולי. הוא צריך להצטרף ומי שרוצה יבוא איתו. העבודה מכל מקום תעלם בבחירות הבאות וזה הצ''נס האחרון שלו.

  • 16.

    תיקון - עזה היתה מהכושלות במלחמות ישראל - וברק הוא שר בטחון מחורבן,,,, (ל''ת)

    ןעןד תיקון - הוא היה ויהיה - ימני גמור מכשיל השלום, 05/03/09 08:24

  • 15.

    הבטחתי אבל לא נשבעתי

    נועם, 05/03/09 08:23

    הבטיח אבל לא נשבע... מחר ברק יאמר ''לא אמרתי חמסה חמסה חמסה ולא ירקתי 3 פעמים.
    לא פלא שהוא קיבל בקלפי כפי שקיבל

  • 14.

    זה לא שהאחרים אופוזיציה לברק - ברק בכלל לא שמאל,,, לא היה ולא יהיה,,,,

    אהוד קלנטר ברק - מהסוג הנבזי ביותר, 05/03/09 08:18

    חייבים להקיא אותו ,,,

  • 13.

    במצבנו אנו - עדיף ורצוי שברק יהיה בממשלה - טובת המדינה קודמת לכל

    בדוק , 05/03/09 08:15

    תפסיקו לסנדל אותו ותנו לעבודה להצטרף לקואליציה. באופוזיציה אפשר רק להירקב שנים על גבי שנים.

  • 12.

    ברק

    מ.נביא, 05/03/09 08:15

    ברק-גם שקרן,גם סמרטוט

  • 11.

    חיסל את השמאל ובעזה יצר את הרוב הימני - ועכשיו עורק ללא בושה אל ביבי,, (ל''ת)

    '' הבטחתי - אבל לא הבטחתי לקיים '',,, כזה עוד לא היה, 05/03/09 08:15

  • 10.

    ברק, עשה את המעשה הנכון והצטרף ללמשלה... (ל''ת)

    למען ישראל חזקה, 05/03/09 08:15

  • 9.

    שמו לב,,, רק תיקים ,,, איך הוא ישב עם סרבן סיום הכיבוש , כלום ??? (ל''ת)

    כלנתר מהזן השפל ביותר,,,, 05/03/09 08:13

    • מה פירוש "רק תיקים"? התיקים זה הכל! (ל''ת)

      tomker , 05/03/09 17:22

  • 8.

    הכםשת אחרים אינה מצמיחה אותו אפילו בס''מ

    עופר שיפמן, 05/03/09 08:13

    איש קטן הוא ברק. קטן מאד עד שעלינו להתכןפף להתכופף בכדי לראותו. השיטות שלו ידועות. הוא אומר אלף ומתכוון לזין. לך דע. אבל בסוף הוא מגיע לציפי לבני שמתברר שרק בגלל יושרתה היא גוליבר לעומתו. היא מתכוונת בדיוק למה שהיא אומרת ואומרת רק את מה שהיא חושבת. ואילו כשאנחנו שומעים את ברק או נתניהו נדמה שהם מדברים כנענית עתיקה. אחרת היינו מבינים אותם, לא? ושלא נשכח איזה אקרובטים מהממים הם היו רק לפני זמן קצר כשהם עשו כל טריק מזוהם להכשיל אפשרות שהיא תקים ממשלה. היא, האישה הזאת. איזה מחשבה נוראה שתצמח לנו שוב אשה כראש ממשלה... מה אומרות על-כך נשותיהן המהוללות של שני הבנדיטים האלה?

  • 7.

    בושה שברק מוכן להיכנס לממשלת ימין קיצוני

    רינה , 05/03/09 08:13

    בושה שברק מוכן להיכנס לממשלת ימין קיצוני.
    בעצם...זה מתאים לברק,הרי הוא אישר הרג של חפים מפשע בעזה.

  • 6.

    זה מה בראש מעייניו של הגמד הזה... שררה ובסף... מה חשוב השאר ?...

    moshon1 , 05/03/09 08:13

    תגיד אהוד ברח ואמרת הכל...

    • לפחות הוא מבין בצבא וביטחון. בניגוד לאוסף הפוליטיקאים העלוב סביבו.

      אביבה, 05/03/09 13:08

      וציפי שתמכור הכל תמורת רוטציה, שווה יותר? תדמית שקרית של ''מנהיגה'' עלק.

  • 5.

    גועל נפש

    אוף, 05/03/09 08:13

    איכסה

  • 4.

    אהוד ברק מייצג את דמותו של הפוליטקאי המאוס

    אפי, 05/03/09 08:05

    אהוד ברק מועל באמון הבוחרים.
    התנהלותו מבישה ובבחינת בגידה בבוחרים ובחבריו להנהגה.
    גם אם נכון לנהל מומ /שיחות עם המועמד לראשות הממשלה. ההתנהלות שאני ואפסי עוד , הפגנת הבוז לאתיקה , חוסר ההתחשבות בחברים לדרך היא אות קלון שלא תסלח לו.

    • בניגוד למופז או אולמרט בעלי האינטגריטי...שלא לדבר על הנשים.. (ל''ת)

      אביבה, 05/03/09 13:10

  • 3.

    בהשוואה לברק מתגמש

    נסים תל אביב, 05/03/09 08:02

    מאז שהורדתי לסלולארי את איווט ליברמן
    הטלפון שלי שוקל איזה 5 קילו... סתם. אפילו איווט זז כמו בלרינה כשהטלפון הסלולארי שלי מצלצל. סליחה, אביגדור

  • 2.

    העבודה חייבת להצטרף

    מצביע עבודה, 05/03/09 08:02

    די להיגרר אחרי קדימה להירקב באופוזיציה. יש לכם מה לתרום בקואליציה.

    • העבודה חייבת לתת לברק שררה וולבו וכיסא בממשלה ולעזזל כל השאר

      אוסנת 1234 , 05/03/09 10:48

      נו אז מה קשה לאודי להיפרד מהכסא והשררה או ששמה הוא מפחד הנפולאון כי נילי תברח לו אם לא יהיה לו וולבו וקשרים בממשלה על מנת לקדם את חברת הקש שלה- איפה שלי ועמיר שומרי הסף המוסרים של המפלגה איפה פינס האם גם הוא הפך לצדקן

      • איפה עמיר... פאר המדיניות הישראלית. שומר הסף המוסרי...

        אביבה, 05/03/09 13:11

        את ליצנית בשכר?

  • 1.

    תן לפוליטיקאי כיסא והוא נהיה פופאי (ל''ת)

    סלבריטיישן, 05/03/09 08:01

    • שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירת

      המרכבה , 05/03/09 08:22

      שאול מופז צודק. צודק בעמדתו שהשעה דורשת ממשלה רחבה, ובעיקר צודק באמירתו שאין היגיון והצדקה שקדימה תטרוק את הדלת בפני נתניהו, בלי שהיא מנהלת לפני כן משא ומתן קואליציוני עם הליכוד, בניסיון לבדוק אם ניתן להגיע לקווי יסוד משותפים. צודק, גם אם כל סיעת קדימה מתייצבת נגדו.

      לבני ורוב חבריה להנהגת קדימה מאמינים, כמו חלק מראשי העבודה, שההליכה לאופוזיציה תיטיב איתם ותחזיר אותם מהר לשלטון. הם מעדיפים אותה על האינטרס הלאומי, המחייב ממשלה רחבה.

      היא נראית קצת באופוריה, הגברת, וכדאי שתירגע. ואולי זה מסממני הטירונות הפוליטית שלה. מנהיגים גדולים וחזקים ממנה לא העזו מעולם להציג דרישה כזו.
      מה שהתחיל בהמראה גאה ומאוחדת לאופוזיציה, עלול להיגמר בהתרסקות. ראו הוזהרתם.