• 36.

    פיצי בהיי (ל''ת)

    ניבי , 04/03/09 22:12

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אברהם תירוש-האם אתה יודע מה זה לכבד את רצון הבוחר?

    דני ב., 04/03/09 20:07

    היו בחירות בישראל, העם אמר את דברו והחליט על בחירה בצד הימני של המפה.
    מה נותר לקדימה ולמפלגת העבודה לעשות, להיאחז בכוח בקרנות המזבח? ומה יגידו אז הבוחרים? שקדימה והעבודה מכרו את נשמתם בעבור כיסאות ומשרות.
    לכן אני כאיש שמאל מפנים את רצון העם וממלא את רצונו ודורש מהמפלגה שבחרתי בה והפסידה לפנות את מקומה למפלגה שהעם רוצה ביקרה.
    זוהי הגינות פוליטית למרות ההשמצות של נמוכי מצח למטה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אתה לא מבין או מעמיד פנים

    tomker , 04/03/09 16:35

    אמרו כבר לפני: מה שקרה, בסך הכל, הרבה יותר פשוט ועממי: ליבני ישבה עם יועציה, שאמרו לה להמשיך עם משחק השש בש, קרי: תגידי ככה ותעשי ככה ואם הוא יסרב או יקבל, תרוויחי את זה ואת זה. הפעםֿ הכוונה היא לכך שהם חשבו על משפט בלתי מתקבל על דעת השותפים הקואליציוניים, כמו "שתי מדינות לשני עמים", סתם כי בטוח שהם לא יקבלו את זה. ואז יש שתי אפשרויות: נתניהו יסכים, השותפים מימין יפרשו, יש רוטציה. יסרב- הממשלה תתפוצץ תוך שנה וציפי תקבל את כתר מלכת הכיתה (כנראה שיש לה חסך בעניין).
    אין כאן שום אידאולוגיה מצידה. הכל משחק אינפנטילי, וירטואלי. מה שליבני ויועצי אחיתופל שלה לא לוקחים בחשבון הוא, שגם לצד השני יש קלפים-ובמקרה הזה אידאולוגיים ולכן חזקים יותר- ושהתרחישים האלה הם ספקולטיביים לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    קדימה מיפלגה מושחטת ולכן היא תיתפרק (ל''ת)

    שרוליק , 04/03/09 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא חשבתי שאי פעם אומר זאת, אבל תירוש צודק. (ל''ת)

    צדוק, 04/03/09 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא חשבתי שאי פעם אומר זאת, אבל תירוש צודק. (ל''ת)

    צדוק, 04/03/09 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    קדימה איננה מיפלגה דמוקרטית - על פי חוקת שרון - ולכן אין ההגיון משחק

    יופיטר יופיטר , 04/03/09 13:59

    שם - כי על פי ליבני ישק דבר - וכל השאר יאמרו הן - בלית ברירה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מר תירוש אתה מטיף לממשלת בזאר וסופרמרקט. (ל''ת)

    סבזי , 04/03/09 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    *************ביבי לך הביתה ותן לפייגלין להנהיג את הימין**************

    שאבי מהעיריה , 04/03/09 13:06

    החשש הגדול שלנו מצביעי הליכוד שביבי יעשה מעשה נבלה כמו שרון ויכנע לשמאל מתגשם רבותי
    3 שבועות עברו מאז הניצחון הגדול של הימין ונתניהו ממשיך לזחול לעבר השמאל ,וזונח את כל החלום על שינוי פני התקשורת בארץ ומהפכה בבג"ץ ,בקיצור נתניהו הפך סמרטוט שלך השמאל כמו מנחם בגין ושרון לפניו,למזלנו חברי הליכוד כיום הם לא חברי קדימה ויתנגדו לו,במידה ותוקם ממשלת אחדות יש לפעול להחלפת מנהיג הימין,זה גדול על נתניהו

    הגב לתגובה זו

    • פייגלין מוזמן לעזוב את הליכוד ולהנהיג את האיחוד הלאומי (ל''ת)

      סע בהצלחה, 04/03/09 14:04

      הגב לתגובה זו

      • פייגלין לעומת B B . הראשון פיו וליבו שווים . והשני שקרן פתלוגי ולא אמי

        benzi. a, 04/03/09 19:00

        אך למרות הכול. פייגלין כראש ממשלה הוא ילך על אותה המדיניות של שרון אולמרט ציפי ברק .
        וזה כולל את ביבי שיפנה ישובים רבים ביו''ש.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    אסור לביבי לצרף את קדימה -מושחתים ופשלונרים (ל''ת)

    היועצת , 04/03/09 12:50

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא רוצה את קדימה בממשלה - שיתמוססו באופוזיציה - ויעלמו

      יופיטר יופיטר , 04/03/09 14:00

      בבחירות הבאות

      הגב לתגובה זו

    • יועצת נכבדה,הסירי דאגה מליבך ביבי מת לכניסת של קדימה לממשלה.

      נתן.ש מעלות., 04/03/09 19:57

      לקדימה אין מה לחפש בין ההזויים.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ליבני, מה הפוזה שלך ? מה את בכלל יכולה להועיל לממשלה ?? (ל''ת)

    דוד, 04/03/09 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא צודק

    ATAF151 , 04/03/09 12:14

    לבני מנהלת באופן אישי משא ומתן עם הפלשתינאים שבמסגרתו מדובר על הקמת מדינה פלשתינאית על מרבית השטח.
    היא לא יכולה להמשיך בתפקידה ולבוא מחר למשא ומתן ולומר לפלשתינאים שכל מה שהיא הסכימה עד כה מבוטל ומעכשיו הם ידברו רק על שלום כלכלי.
    לכן היא חייבת לקבל הסכמה מראש של נתניהו לעקרונות עליהם היא כבר הסכימה במשא ומתן.

    והיא גם לא צרירה לבזבז זמן במשא ומתן חסר סיכוי עם ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אברהם תירוש עזוב תהיה רציני. לא מתאים לך להיות כל כך שקוף (ל''ת)

    iritkev1 , 04/03/09 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מאמר הזוי!

    אבי ירושלמי, 04/03/09 11:47

    אין דרך?אין מחויבות לבוחרים? העיקר כיסאות או אינטרס צר?ליבני אינה טירון פוליטי ליבני הבצעת מנהיגות אחרת וגם לזאת ניתרגל.מה עדיף הזיגזוג של מופז,או השקרים של ביבי?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אבחנה אחרת

    תגובה, 04/03/09 11:27

    די לממשלות בתוך ממשלות! הגיע הזמן שאם שר החוץ לא יחזיק בדעות של ראש הממשלה - הוא לא יהיה שר החוץ! כך גם לגבי שאר השרים! מישהו חושב שאובמה יקח שר שכיהן אצל בוש ומתנגד לדעות שלו? זה אבסורד. לצערי ליבני מונעת ממניעים אישיים ולכן היא לא נכנסת - אבל לפחות המטרה הסופית טובה.הממשלה צריכה להיות ממשלה של ימין ולא של כל מיני בכיינים אופורטיוניסטים שרק רוצים כיסא בשביל הכבוד וההטבות... מופז הוא קדימה - אזי הוא לא ימין! איך ממשלת ימין תמנה שר בטחון לא ימני!?

    הגב לתגובה זו

    • עקרונית אתה צודק, אבל הימין בעצמו קרי ביבי, בהכירו את חבר

      אחד, 04/03/09 12:52

      ההזויים והפאנטים איתם הוא בונה קואליציה, מקבל פיק ברכיים , ומתחנן למרכז/שמאל שיושיע אותו מעצמו.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ציפי לבני!!

    המאמין , 04/03/09 11:08

    מעולם לא הייתה במפלגה גדולה בישראל ראש מפלגה אטום ומעצבן כמו ציפ"י לבנ"י פשוט נראת ונשמעת כמו בובה על חוט בידיהם של הצמד ארדלר.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אין מה לדבר עם ביבי - מצביעי קדימה לא רוצים אותו (ל''ת)

    ניר, 04/03/09 10:40

    הגב לתגובה זו

    • ליבני הצבועה תרסק את קדימה הפילוג בדרך (ל''ת)

      שרוליק , 04/03/09 16:32

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מופז מייצג את כל השלילי בפוליטיקה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avre10 , 04/03/09 10:36

    אדם שכל מעייניו הם קידומו האישי - ולעזאזל עם השאר - לא יכול להיות צודק בכלום.
    אולי הכתב מתכוון לעובדה שגם שעון שעומד מראה את השעה הנכונה פעמיים ביום - אבל מי רוצה ו/או צריך שעון מקולקל ????????

    הגב לתגובה זו

    • אדון אבי, אייל ארד מטעה אותך הפרימריז הסתיימו, רד ממופז ! (ל''ת)

      121212, 04/03/09 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מי צריך את קדימה עם שתי מלחמות כושלות וגירוש

    @ בנצי - א @, 04/03/09 10:13

    גיבוי של תקשורת לציפי עם שתי מלחמות כושלות וגירוש אלפי יהודים על סף פשע והתוצאה היא שבאמת נתנו לה הרגשה שהיא שווה משהו וזה רחוק מהאמת

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לאנשי העבודה וקדימה

    נ.פ. , 04/03/09 10:07

    "בשעה שברא הקדוש ברוך הוא את האדם הראשון נטלו והחזירו על כל אילני גן עדן, ואמר לו: ראה מעשי כמה נאים ומשובחין הן וכל מה שבראתי - בשבילך בראתי. תן דעתך שלא תקלקל ותחריב את עולמי, שאם קלקלת אין מי שיתקן אחריך". (מדרש קהלת רבה, פרשה ז'). הממשלה בכנסת ה-17 בניצוחכם תיזכר לדראון עולם כמממשלה שהצליחה לשסע את העם, להרוס את האמון בשלטון החוק, את הכלכלה, את השלום את הבטחון האישי ואת הבטחון הלאומי. מן הראוי היה שתושיטו יד ותסייעו למי שבא לתקן אחריכם אך במקום זאת הגדלתם לעשות ותקפתם את כל מי שניסה לסייע.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ליבני לא רוצה לדבר היא רוצה רק כסא ראש ממשלה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 04/03/09 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צודק

    רחל, 04/03/09 09:32

    זו יכולה להיות שעתו היפה של שאול מופז ולמה? ברצון שלו להצטרף לליכוד יש הגיון רב ומעיד על האיש שבאמת אינטרס המדינה עולה על האינטרס האישי וחבל מאד שאין לו תומכים מקרב חבריו בקדימה שנשרכים אחרי גחמותי האישיות והבלתי מתקבלות על הדעת של מנהיגתם ליבני. לדעתי, טוב יעשה אם יפרוש לאלתר מהמפלגה ויצטרף למפלגה האם שלו לליכוד. זה הבית האמיתי שלו. אני מניחה שיש לו תומכים רבים מקרב הציבור שבחר בו בפריימריז ובכלל יש לו תמיכה לדעתי בקרב הציבור הרחב. הוא ישמש סמל לשאר חבריו שחושבים שאם ישבו באופוזיציה - מצבם יהיה טוב יותר. העם ברובו רוצה לראות את קדימה וגם את מפלגת העבודה בפנים בתוך הממשלה. קדימה היום מייצרת לה תדמית של סרבנית ואינטרסנטית וזה ישאר בתודעת הציבור בבחירות הבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ההתרסקות של קדימה טובה מאד למדינה

    גם לי דעה, 04/03/09 09:14

    ולכן טוב שציפי מנהלת את המפלגה הבזויה הזו במיטב טירוניותה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    צודק

    דבורה, 04/03/09 08:39

    מנקודת מבט של צדק היסטורי, אם קדימה תשאר באופוזיציה, בלי לנסות להשתתף בקואליציה בנסיבות הקיימות, קדימה תקבל את ''מה שמגיע לה''. כלומר תשחק. הבעייה היא שיש גם מדינה באמצע, וכאן האינטרס הוא כפי שתירוש הציג.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בשביל מה היית מר תירוש צריך את כל המאמר הזה?

    pele_11 , 04/03/09 08:26

    לא היה ברור מראש שכל מה שכתבת כאן אמת צרופה? מה כולם פה עד כדי כך מטומטמים,שאין באפשרותם להבחין שהצבת התנאים של לבני לנתניהו נועדו בכדי להכשיל את המשא ומתן מלכתחילה?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בדיוק הפוך- כניסה לממשלה תחסל את קדימה בדיוק כמו את מפלגת

    אחד, 04/03/09 08:00

    המרכז, שינוי,הגימלאים.
    תירוש טועה גם בעניין העקרוני.
    מובן שאפשר להגיע לקווי יסוד משותפים.
    תירוש מספיק זקן כדי לזכור את גלילי אמן הניסוחים.
    ביבי לא מוכן למדינה פלשתינית, והוא רוצה את קדימה כדי לעמעם את הפרצוף הלאומני גזעני דתי של ממשלתו.
    כל הכבוד לציפי שאיננה מוכנה למילים שימסמסו את ההבדלים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ביבי התחייב מראש לש''ס ולשותפיו הקיצוניים,זו הבעיה העיקרית.

    נתן.ש מעלות., 04/03/09 07:54

    רוב העם נגד מדינה דו לאומית,יפנה הכותב למפלגת העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • ליבני התחננה ש''שותפיו הקיצוניים'' יתמכו בה וישבו בממשלתה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 04/03/09 09:46

      הגב לתגובה זו

    • B B לא החמיץ הזדמנות לרוץ וללקק לעובדיה יוסף . ולרבני האגודה

      benzi. a, 04/03/09 12:28

      B B בנוכלותו הרבה ובדרכי עורמה הצליח דרכם להביא לשסע וקרע בין הדתיים והחילונים וחלוקת העם לימנים ושמאלנים.

      הגב לתגובה זו

      • חהחה ביבי אחראי לחלוקת העם לימנים ושמאלנים. וגם לכך שאין גשם השנה! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 04/03/09 13:06

        הגב לתגובה זו

    • ביבי מחויב לאלה שהמליצו עליו - אחרת לא היה הופך לראש ממשלה - (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 04/03/09 14:01

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    האם יש למשהוא הסבר. מדוע B B זוחל על ארבע לעבר ציפי וברק לצרפם לממשלה?

    benzi. a, 04/03/09 07:39

    B B לא נח לרגע הוא ממש היסטרי . יש לו את הקואליציה המובטחת של 65 המופלאים נבחרת החלומות שלו. מדוע הוא זוחל על ארבע לעבר ציפי וברק ומוכן ומזומן לחלק להם תיקים למכביר כולל התיקים הכבדים . אוצר . חוץ. בטחון. משפטים . התשובה המתבקשת נראית ברור לעין. B B יודע שעם כל הזבלים שיש מסביבו וזה כולל ש''ס שצריך לשלם להם הרבה והימין הקיצוני שיטרפדו כל מהלך מדיני וגם במפלגתו שלו יש לו לא מעט לייצנים שימררו את חייו
    הוא לא יצליח לשרוד והכול יתפורר לו בין הידיים . ותוך פרק זמן קצר ממשלתו תתפורר ושוב ירוצו לבחירות...

    הגב לתגובה זו

    • הימין לא "יטרפד מהלך מדיני" הוא יטרפד גירוש יהודים.

      מחשבות , 04/03/09 09:44

      די עם כיבוס המילים. לימין האמיתי אין שום בעיה ושום התנגדות למהלך מדיני. אלא שהימין ידע לפני עשרות שנים את שהיום יודע כל תושב הנגב המערבי: שגירוש יהודים מביא לטרור וטילים ולא לשלום ולשקט.

      רבין היה ישר דיו כדי לכנות את הסכמי הכניעה לטרור בשם "נסיון" ואמר "הבה ננסה את הדרך הזו, או לא תצלח נוכל לשוב ולתקן".
      ובכן ניסינו את הדרך, היא התפוצצה לנו בפרצוף, היא הביאה להרג של 2000 יהודים ולהתחזקות האויב מבית ומחוץ.
      אך המטומטמים מסרבים ללמוד מהנסיון. ומצאו לכך שם אחר, כבר לא מדברים על "שלום" אלא מכנים זאת "הסדר מדיני". אך למעשה הכוונה היא אחת - גירוש יהודים.

      הגב לתגובה זו

      • B B לא יגרש יהודים מיו''ש והגולן. B B יעיף אותם ללא חמלה וללא כלום

        benzi. a, 04/03/09 12:24

        B B יעשה בית ספר להיתנקות לשרון ואולמרט.
        אמנם B B לא יפנה את המתנחלים ביו''ש. הוא יזרוק אותם לכול הרוחות עם פיצויים מזעריים ואם בכלל . אגב! כשאמרתי לחברי בליכוד שאריק שרון יפנה את כל גוש קטיף כולל נצרים וגם את צפון השומרון. כולם נזפו בי וטענו שאני רוצה להשמיץ את שרון. וכולם העירו לי ששרון הוא אבי ההתנחלויות ועבורו דין נצרים כדין תל אביב. עכשיו אתם ההזויים חכו ותראו את מה שיעולל לכם ה-B B הזה.!!!!

        הגב לתגובה זו

        • נחיה ונראה. אני מאמין שביבי לא יבגוד בבוחריו כמו ששרון עשה! (ל''ת)

          אלכס טוקבק, 04/03/09 13:08

          הגב לתגובה זו

          • זה לא ענין של בגידה - כי לא אנחנו קובעים -אלא אם מדובר בנסיגה חד צדדית (ל''ת)

            יופיטר יופיטר , 04/03/09 14:03

            הגב לתגובה זו

    • בנצי אתה שואל ועונה והתשובה שלך מדוייקת, הוא צריך עלה תאנה

      iritkev1 , 04/03/09 11:53

      לגחמותיו למשילותו

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    טעות. יש הבדל עצום בין קדימה לליכוד - הליכוד לא מסכים לשום וויתורים, ל

    מפוכח, 04/03/09 07:28

    לעולם. וקדימה מצדדת בוויתורים למען שלום. לכן לבני צודקת.

    הגב לתגובה זו

    • ראינו כבר למה הויתורים של ראשי קדימה הביאו אותנו! רק מלחמות! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 04/03/09 09:45

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מדוע שנאמין לנתניהו שהוא מסכים למתווה אנפוליס אבל לא יכול לומר זאת?

    יריב, 04/03/09 07:27

    בתור פיליטון זה כתוב בכשרון רב. בתור מאמר, אין בו שום עומק.
    גיבוב של סיסמאות ותו לא. או שנתניהו יצהיר שהוא ''אוהב'' את כלתו לעתיד (כלומר שבכתובה יכתב שהבעל בעד שתי מדינות לשני עמים) או שהגיע הזמן להפסיק עם הנסיונות לספק בסיס לדבר כה בלתי הגיוני.מופז וברק מבלבלים בין טובת המדינה וטובתם האישית. כבר היה מלך בצרפת שאמר שהמדינה זה הוא. הסוף של ברק ומופז יהיה מאוד דומה אם הם לא ייחדלו מהתככים שלהם.חבל שיש עיתונאים שמשמשים שופרות להם.

    הגב לתגובה זו

    • אם הייתה מקשיב הייתה שומע

      גרוסמן, 04/03/09 10:32

      ''ממשלה בראשותי לא תבטל שום הסכם שנחתם עם ממשלות קודמות''

      עכשיו שנן זאת ותפנים והפסק להשתמש בבורות ככלי ניגוח

      הגב לתגובה זו

      • זה אתה שלא מבין (וגם לא יודע עברית)

        יריב, 04/03/09 13:50

        אינני בה להיות המורה לעברית שלך. אבל ''היתה'' כוכבים בלי ''ה'' סופית.
        ובקשר ל''בורות'' שלי, נו, אל זה אין לי מה להתווכח בכלל עם מישהו שלא מבחין בהבדל בין ''לא לבטל'' לבין ''לבצע''.אם נתניהו אומר ''אני לא אבטל'' מדוע איננו אומר ''אני מחוייב''. בשתי מילים הוא היה מקבל את קדימה כשותפה.
        אז אל לך ללמדני מה נתניהו באמת אומר. כנראה שלא היית בסביבה כשנתניהו היה ראש ממשלה בסיבוב הקודם שלו. אז לך בחזרה לבית ספר וגמור בבקשה כיתה חית לפחות ותתרכז על היסטוריה כמקצוע ראשי.
        ומקצוע שני חייב להיות נימוסים ודרך ארץ..

        הגב לתגובה זו

        • מצחיק

          tomker , 04/03/09 16:40

          נפלת בפח גבהות הלב כבר במילה השנייה שלך. ספק טעות בהקלדה, ספק עונש מאלוהים.

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    תירוש מערפל את הדעת

    דור, 04/03/09 07:13

    גם תירוש הצטרף למקהלה המזמרת.תירוש ושאר חברים לא מבינים כל עיקר מהי דמוקרטיה. אין חשוב יותר מאשר אופוזיציה חזקה! לבני דווקא מתגלה כפוליטיקאית בעלת ערך כשהיא מתנגדת לברית המוזרה עם נתניהו. היא נפגשה דיברה ולמדה, יחד עם רובנו, שאין על מה לדבר. הגיע הזמן שפוליטיקאים ינסו לפחות לממש את מה שדיברו עליו. צריך לתת לנתניהו סיכוי, אולי יצלח הדבר בידיו. לא הוגן לייצר קואליציה שתעמעם את כל מה שנתניהו מייצג.הפוליטיקה הברטית מוצלחת בהרבה משלנו ביקר מכיוון ששם קואליציות כמעט ולא קיימות.צריך מלחמת עולם בשביל קואליציה! וזה לא המצב במקומותינו למרות ההיסטריה הצנטריפוגלית שגם תירוש שותף לה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הימין לא זקוק לאנשי קדימה, אלא מנסה קצת להרגיע אותם

    מחשבות , 04/03/09 06:59

    כך שמתוך תסכול לא יהרסו את מדינת היהודים היחידה.

    נתניהו אינו צריך את השמאל בממשלה וכדאי שלא יאפשר להם להכנס ולהשפיע ולהזיק.

    די בנזק שהם גורמים מבחוץ, לא צריכים גם אויב מבית.

    המשפט האחרו נכון גם לגבי הערבים בארצנו.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לפי דבריך מר תירוש ..שאול מופז הוא אינטרסנט וטרמפיסט

    סבזי , 04/03/09 06:27

    ככה כתבת על אנשי קדימה.
    וזה כולל את מופז .

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא פייר, להשאיר את שאול בלי כסא !

    השני מהאמצע, 04/03/09 06:27

    אני מציע לתת לו את שר השיכון לאיש שממומחה לבתים ושקבע את הכלל הידוע ש'בית לא עוזבים'

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    או שביבי יתחיל להוריד התנחלויות או שליבני תתחיל לבנות התנחלויות,,,,,,, (ל''ת)

    אחדות על מה ? אז תגיד שאתה בעד ברק,,,, ודי, 04/03/09 06:21

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    האם קדימה אמורה להכנס לממשלה?

    דוד, 04/03/09 06:11

    קשה לי להאמין למראה עיני! הרי נתניהו סימן את עצמו, סינדל את עצמו, ובחר את דרכו זמן רב ליפני פרסום תוצאות הבחירות.
    לכן לא ברורה כתבתך, ונודף ממנה ריח של כתבה ''מטעם''.
    הבוחר אמר את דברו, הנבחרים אמרו, חברו, ושידרו לעם את דברם.
    אם אני מבין נכון את שכתבת, אז אתה ממליץ לקדימה בראשות ציפי ליבני לשכוח את האידיאולוגייה ולהתחבר לכיסאולוגייה.
    כפי שאתה ממליץ, בטח בעוד זמן תצא שוב מטעם ותכתוב: ''קדימה בראשות ליבני איבדה את הדרך והפרה את הבטחתה לבוחר''. האמנתי שאתה דמוקרט, ארכים ודמוקרטייה הם נר לרגליך. חבל!

    הגב לתגובה זו

    • אולי תספר לנו על "האידיאולוגיה" של קדימה? (ל''ת)

      pele_11 , 04/03/09 08:28

      הגב לתגובה זו

      • למעט אידיאולוגיית המזומנים במעטפות

        pele_11 , 04/03/09 08:30

        לא ראינו שום "אידיאולוגיה" אצל קדימה.

        הגב לתגובה זו