• 180.

    שתי מדינות לשני העמים

    .ברק אברהם, 07/04/09 13:04

    גברת נכבדה מי הם הפרטרנרים להסכם זה? החמס
    אוהשותף שניהלת משא ומתן משך שלוש שנים, ומה הסגת ,שלוש שנים בשילטון ולא עשיתם כלום,
    פתחתם במלחמה נחשלת נפלן חיילינו על כלום, הילד נמצא כבר למעלה מ1000 יום בשבי ,
    אז מה השסגים שלכם,כן נשיא אנס ,שר אוצר גנב, ראש ממשלה עומד למשפת עם חבילת אשמות,
    עתה היגיע הזמן שתעלמו מעינינו, אתם גרמתם
    נזק למדינה עם התכניות שלכם,בכי לדורות
    שאיש לא יוכל לתקנם די נמאסתם!!!!!!

  • 179.

    שאול מופז הוא כשלון ואין לציפי מה לדאוג אם ילך

    המרכבה, 05/03/09 23:02

    המנדטים של קדימה לא באו בגלל שאול אם כבר ההיפך רבים ממצביעי קדימה היו צריכים כדור נגד בחילה בגלל המצאותו ברשימה.

    מר מופז החצוף רוצה להיות שר בטחון אחרי שמלחמת לבנון השנייה היא תוצאה ישירה של הכנתו את הצבא ממשרד הבטחון וכרמטכל.

    ציפי המשיכי לעמוד על עקרונותייך, מצביעי קדימה מאחורייך.

  • 178.

    מופז מזיק לקדימה

    סער, 03/03/09 00:37

    מופז אחראי במידה רבה לכשלון צהל במלחמת לבנון השניה, מופז זחל מהליכוד לקדימה לאחר כולם ואריק ריחם עליו לצערנו וקלט אותו,מופז היה שר תחבורה גרוע, הוא חתרן שלא הוכיח את עצמו בשום תפקיד.

  • 177.

    ממשלת קדימה

    איתמר דרין, 02/03/09 20:06

    הי ממשלת קדימה כל הכבוד לכם השארו בחוץ על תכנסו לממשלה הרי לפי הגברת איציק הממשלה תחזיק מעמד רק שמונה חודשים = מה כל כך מדאיג אותנו אזרחי המדינה הרי בסך הכל אנו משחקים במשחק מי יותר חזק האם זו הגבי לבני = כל הכבוד לך הגברת לבני

  • 176.

    ממשלת קדימה

    תומר דרורי, 02/03/09 19:26

    כן כן ממשלת קדימה השארו על ההר למעלה וראו כיצד נתניהו לא מצליח בהקמת הממשלה - הרי זה צפיה בהצגה . הרי המדינה לא חשובה לכם רק נפילתו של נתניהו וממשלתו תעודד אתכם. \\\\יופי אתם ממש מגלים אחריות = ובינתיים הטילים ממשיכים ליפול בדרום הארץ ולא במדינת תל- אביב אז מה איכפת לכם המשיכו לצפות מראש ההר

  • 175.

    יותר פשוט לחזור הבייתה מאשר ליטחון מיים (ל''ת)

    פקק תנועה , 02/03/09 08:31

    • ולשבת ולדבר ולהגיע למחסור בתוצאות בנושאים שונים (ל''ת)

      פקק תנועה , 02/03/09 08:36

  • 174.

    למופז חשוב רק הישבן שלו - תעוף לנו כבר מהעיניים !!!!!! (ל''ת)

    avre10 , 02/03/09 08:20

  • 173.

    שאול המלך = קדימה לממשלה ו/או 17 מקדימה והשאר לאופוזיציה עם ליבני

    המרכבה , 01/03/09 21:00

    שאול המלך = קדימה לממשלה ו/או 17 מקדימה והשאר לאופוזיציה עם ליבני

    המרכבה , 01/03/09 11:06

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

    ▪ ▪ ▪
    שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

    מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

    נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.
    הגב לתגובה זו

  • 172.

    ניראה שהוא הולך "לתקוע" את לבני ואת קדימה וחזק... הוא לא לבד (ל''ת)

    ישושום ציה , 01/03/09 20:50

  • 171.

    ציפי ליבני שמאל קיצוני 2 מדינות . (ל''ת)

    הדרך של קדימה, 01/03/09 19:44

  • 170.

    ואנחנו דורשים ועדת חקירה מס' 2 - על חצי העבודה בעזה (ל''ת)

    הבנתם קדימה, 01/03/09 19:19

  • 169.

    מופז לא תרם אפילו חצי מנדט לקדימה. נהפוך הוא רבים הסתייגו בגלל מופז

    benzi. a, 01/03/09 18:59

    מופז הביא נזק של לפחות כעשרה מנדטים לקדימה . העובדה שרבים רצו את ציפי לבני אך קיבלו רגליים קרות בגלל שמס' 2 הוא שאול מופז. ורבים חששו שהקולות שהולכים לקדימה עלולים ללכת לליכוד בייחד עם מופז. אין ספק בכך שמופז הוא אבן הנגף בקדימה וטוב יהיה שיילך לליכוד הוא מתאים לביבי. וביבי מתאים לו שניהם נחשים ארסים וערמומים ולשניהם הערסים תומכים וצוהלים. קדימה בראשות ציפי תגיע לשלטון בגדול ללא שאול מופז...

  • 168.

    שאול המלך = קדימה לממשלה ו/או 17 מקדימה והשאר לאופוזיציה עם ליבני

    המרכבה , 01/03/09 18:34

    שאול המלך = קדימה לממשלה ו/או 17 מקדימה והשאר לאופוזיציה עם ליבני

    המרכבה , 01/03/09 11:06

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

    ▪ ▪ ▪
    שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

    מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

    נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.
    הגב לתגובה זו

  • 167.

    בקדימה יש דיקטטורה והתקשורת בעלת המוסר הכפול שותקת-

    היועצת , 01/03/09 15:06

    בקדימה קיימת התמרמרות בקרב הבכירים, על אופן התנהלותה של ליבני, כאילו המפלגה של אבא שלה.

    התנהלות זו אפשרית עקב נוסח התקנון הדיקטטורי של מפלגת קדימה המאפשר ליו"ר המפלגה להחליט על דעת עצמו מהלכים מסוג זה.

    זה התקנון שנוסח ע"י שרון.

    המפלגה נתמכת מכספי ציבור והשאלה אם זה תקין

    לתקשורת כמובן זה לא מפריע.

    • חנן קריסטל אמר,שבמפלגה שאין בהן דיון ורק אדם אחד קובע יש בעיה קשה (ל''ת)

      מאזינה קבועה, 01/03/09 17:13

    • שאול המלך = קדימה לממשלה ו/או 17 מקדימה והשאר לאופוזיציה עם ליבני

      המרכבה , 01/03/09 21:10

      שאול המלך = קדימה לממשלה ו/או 17 מקדימה והשאר לאופוזיציה עם ליבני

      המרכבה , 01/03/09 11:06

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.
      הגב לתגובה זו

  • 166.

    אני סומך על ציפי

    dror, 01/03/09 14:53

    שתדע מה לעשות.כל הכבוד לבני תמשיכי ככה

  • 165.

    ציפי לבני איננה מייצגת את עמדתנו בוחרי קדימה. עמדתה מונעת משיקולים איש

    אביאל, 01/03/09 14:46

    עמדת ציפי לבני מונעת משיקולים לא רלוונטים, אישיים ופוליטיים ואינה משקפת את רצון בוחריה.
    כל נסיון להציג זאת כעקרוני ואידיאולוגי הוא זלזול באינטליגנציה של בוחריה ושל יתר המצביעים (שבלאו הכי אינם מאמינים לאמירותיה).
    אני מאמין שבסוף תישמט הקרקע מתחת רגליה, לכשיאזרו אומץ מספר חברי כנסת של קדימה שרצון העם וטובת המדינה נר לרגליהם, ויצטרפו לליכוד.
    ולכן חשוב שיובהר לה שלכח יש גבולות,ויפה שעה אחת קודם.

  • 164.

    לליכוד יש מספיק אנשים מוכשרים-לא צריך את מושחתי קדימה

    היועצת , 01/03/09 14:44

    והפשלונרים.
    אפילו את שחרור שליט זורקים אולמרט וליבני לפתח הממשלה החדשה.

    שליבני מופז רמון איציק רוחמה דיכטר יתבשלו במיץ של עצמם

  • 163.

    אני חייבת לציין שעד עכשו גב' ליבני התיחסה למופז בהבנה יתרה ובסלחנות! (ל''ת)

    יונה אש, 01/03/09 14:20

  • 162.

    מופז מחפש שלטון אין לו עקרונות.

    מרכבה , 01/03/09 13:57

    מופז רק הפריע לציפי לבני בבחירות לקבל יותר מנדטים. רוב מצביעי קדימה היו צריכים כדור נגד בחילה בגלל נוכחותו בקדימה ועכשיו הוא חושב להיכנס לממשלה. אם היה עומד בראש קדימה בבחירות, קדימה היתה נעלמת.

    ציפי תני לו ללכת זה רק לטובתך שלא יהיו אנשים כמוהו בקדימה.

    ואגב , מופז הוא האשם העיקרי בתוצאות מלחמת לבנון השנייה לאחר שהיה שר בטחון ורמטכל בשנים שלפני המלחמה. הוא אחראי להכנה הלקוייה של הצבא. ועכשיו הוא חושב להיות שר בטחון.

    • שאול המלך = קדימה לממשלה ו/או 17 מקדימה והשאר לאופוזיציה עם ליבני

      המרכבה , 01/03/09 18:31

      שאול המלך = קדימה לממשלה ו/או 17 מקדימה והשאר לאופוזיציה עם ליבני

      המרכבה , 01/03/09 11:06

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.
      הגב לתגובה זו

  • 161.

    אודיה,כחבר קדימה עלי להודות הצדק בדבריך. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 01/03/09 13:27

  • 160.

    מי זה מעניין בכלל איפה קדימה תהיה - מקומם של חלק מחברי קדימה בכלא

    מקס, 01/03/09 13:12

    ליבני לא עשתה כלום ב-10 שנים בממשלה, עכשיו לא תעשה כלום גם באופוזיציה

  • 159.

    עלוב נפש

    אודיה , 01/03/09 12:48

    היה צפוי בכיין קטנוני מחפש רק כסא לשבת עליו בלי שום אידיאולוגיה.
    כדאי שתפרוש מהחיים הפוליטיים.
    הצבעתי קדימה אבל מאוד התלבטתי בגלל שאתה מספר 2 ברשימה בחסד ולא בזכות ולבסוף החלטתי שציפי לבני יותר חזקה ממך

    • את צודקת ,האיש הזה לא ראוי. (ל''ת)

      סבזי , 01/03/09 12:59

    • התגלמות האופורטוניזם

      יחיאל, 01/03/09 13:14

      מופז מגלם את האופורטוניזם במיטבו.
      כנראה שבצהל ידעו מה הוא שווה.
      ורק התערבות חיצונית ''סידרה לו קורס קצינים''
      שבענו ממך, צא לפנסיה.

  • 158.

    לבני רוצה אופוזיצה שתבורך

    barakj , 01/03/09 12:45

    גברת לבני מחוץ לאינטרסים הפרטים שלך ישנה גם המדינה שאתם צרכים לנהל,ואת יודעת טוב שממשלה צערה,אם זה אי אפשר לנהל מדינה,האם את רוצה בחירות שוב פעם,לצערי העם אמר את דברו.....ואתך שלחו להיות זנב לאריות,מה לעשות זה גורלך.....עכשו מדינת ישראל זקוקה לממשלה,ואת תעשימי את הבעיות האישיות שלך ובין ביביבצד,וקדימה לעבודה

  • 157.

    מדינה עם חוקים משלה.

    יחיאל, 01/03/09 12:40

    בישראל החוקים הם ייחודיים, למשל:
    הכניסה לתהליך הבחירות מקורה בין השאר בחוסר רצונו ואי הסכמתו של מר ביבי נתניהו להקים ממשלת אחדות לאומית. תתקנו אותי אם אני טועה.
    המצב הביטחוני, כלכלי, מדיני,היה לפני הבחירות מצויין, ויציב. השינוילרעה החל רק אחרי הבחירות.תתקנו אותי אם אני טועה.
    הבחירות בישראל הנן בצורה שכל מצביע יכול להצביע רק עבור מפלגה,ולא עבור גוש, וכל ראש מפלגה הנו על פי חוק מנהיג המפלגה בלבד ולא מנהיג גוש. תתקנו אותי אם אני טועה.
    תוצאות של בחירות, כמו בכל תחרות אחרת, מציגות כמנצח את מי שהשיג את התוצאה הכי טובה. תתקנו אותי אם אני טועה.
    רק בישראל, הכל אפשרי,
    המצב הביטחוני,כלכלי, מדיני משתנה במחי בחירות.
    ממשלת אחדות חייבת לקום רק בתנאי שביבי ירכיב אותה למרות שלאניצח בבחירות,''נא להפסיק לגלגל עינים''.זו עובדה.
    אבל כמו רק בישראל, הכל אפשרי, ולבסוף האחרים הם האשמים ועליהם מוטלת האחריות.
    די מספיק עם הטיוח והסיסמאות
    זה טוב ל''בובלילים''.
    העובדות מוכיחות שאנחנו בדרך הנכונה לכיון מדינת עולם שלישי.
    ביבי יש לך גוש, אז בבקשה בא נראה אותך מנהל את המדינה עם הגוש.
    בהצלחה.



    חא
    ק,

  • 156.

    אנו לא נשכח דבריו של מופז,בית לא עוזבים ההמשך ידוע לכולנו. (ל''ת)

    ליכודניק ותיק., 01/03/09 12:30

  • 155.

    מופז הוא כל כך שקוף ועלוב. יבגוד בכל אחד בשביל כיסא.

    דניאל, 01/03/09 12:14

    זה כל כך שקוף שבסוף הוא יעזוב את קדימה עם עוד כמה אינטרסנטים ויחבור לליכוד.
    כל כך צפוי וכל כך עלוב.
    איזה ביב שפכים האיש הזה.
    כל כך מביך.

  • 154.

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

    המרכבה , 01/03/09 12:12

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

    ▪ ▪ ▪
    שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

    מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

    נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 153.

    מופז צא מזה לא תהיה שר בטחון אוי ואבוי לנו (ל''ת)

    מדחת יוסף, 01/03/09 11:59

  • 152.

    למדינת ישראל עדיין אין תקציב - והשניים עסוקים בעצמם - על ישראל נופלים

    יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:57

    גראדים קאסמים ופצמרים - והם עסוקים בעצמם

  • 151.

    מופז בית ראשון נטשת,האם תינטוש גם את הבית השני ?. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 01/03/09 11:55

    • הבית של שאול מופז הוא מדינת ישראל, מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת

      המרכבה , 01/03/09 12:19

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

      • מרכבה ? הרי אתה בעצמך לא מאמין לשטויות בתגובותיך הרבות ?. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 01/03/09 12:27

      • חבל רק שהוא חושב שהבית שלו זה משרד הביטחון (ל''ת)

        ירון - Yaron , 02/03/09 15:46

  • 150.

    ביבי - אל תקח את מופז אליך - מרשם בטוח לצרות ולכשלון... (ל''ת)

    avre10 , 01/03/09 11:52

  • 149.

    מקומו של נחש עם נחשים

    ווטרינר זוחלים, 01/03/09 11:50

    מופז...עזוב שטויות,,,אם ביבי נתניהו יסכים לקבל אותך חזרה למפלגת הליכוד.. רצוי שתזחל על גחונך כמו נחש שפיפון לממשלתו !!

    • שאול המלך = קדימה לממשלה ו/או 17 מקדימה והשאר לאופוזיציה עם ליבני

      המרכבה , 01/03/09 12:12

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 148.

    מופז יעשה לה צרות צרורות ביום השבעת הממשלה החדשה. מופז באופוזיציה ??!! (ל''ת)

    גליה, 01/03/09 11:48

  • 147.

    בית לא עוזבים - אבל מותר לחזור אליו

    אורי, 01/03/09 11:48

    מופז כבר הוכיח בעבר כי הוא צמוד לעקרונות ולערכים ובעיקר מכבד את המילה של עצמו ''בית לא עוזבים''.
    עד כמה יכולים לרדת הפוליטיקאים שלנו?

    • גם לפוליטיקאים מותר להגיד - טעיתי - מופז ברור שטעית - תקן טעות - תתאפס (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:59

      • מופז, מצביעי קדימה מאשרים לך, חזור אל הליכוד, ושחרר אותנו מנוכחותך. (ל''ת)

        רוצה קדימה טהורה., 01/03/09 12:02

        • בשביל קדימה ''טהורה'' צריך להקים מפלגה חדשה לגמרי. (ל''ת)

          דוד ארץ ישראל, 01/03/09 16:10

  • 146.

    ליבי אגואיסטית ולא חושבת על מה שטוב למדינה אלא רק .מה טוב לה אישית (ל''ת)

    קובי, 01/03/09 11:48

  • 145.

    שאול המלך=קדימה לממשלה ו/או 17 מקדימה והשאר לאופוזיציה עם ליבני

    המרכבה , 01/03/09 11:47

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

    ▪ ▪ ▪
    שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

    מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

    נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 144.

    מופז יעשה לה צרות צרורות ביום השבעת הממשלה החדשה. מופז באופוזיציה ??!! (ל''ת)

    גליה, 01/03/09 11:47

  • 143.

    הריצה אחרי הכיסאות מסמנת את קדימה כתאוותנים שלא מסוגלים להפסיד בכבוד!

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 01/03/09 11:38

    לביבי יש את בוגי בליכוד שיכול למנות אותו כשר ביטחון אבל התאוותנות של מופז הוא לא יכול לראות את בוגי בתפקיד הרם לכן לוחץ להיות בממשלה!! מספיק שבענו מכם מפלגת הכושלים הייתם כולכם שותפים לפשעים של המפיונר ושל לבני לכו הביתה או לאופוזיציה ותלמדו מהליכוד איך מנהלים את המדינה!!

  • 142.

    מופז די לשחק - ליבני היא לא שרון - ירשה ממנו את שילטון היחיד

    יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:20

    וברור שזה גדול עליה - אתה לא שייך למצביעי מרץ שתמכו בה - אוילים שהצביעו רק לא ביבי - צא מהחצר שלה - מדינת ישראל יותר חשובה מליבני והאגו שלה - והקשקשת שהיא מקשקשת

    • דיברי חכמים בנחת נשמעים !!!!!

      המרכבה , 01/03/09 11:27

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 141.

    פשפש בעולם של כלבים

    ווטרינר, 01/03/09 11:18

    תכונת השרדותו של פשפש ,הוא הכישרון לקפוץ מגבו של כלב אחד למשנהו..

  • 140.

    ביבי משתמש במופז להכשיר החזרת ברק לתיק הבטחון - מופזי יקבל קדחת,,,,, (ל''ת)

    אינפנטיל, 01/03/09 11:16

  • 139.

    שאול המלך משחק עם ליבני משחק פרסי עתיק = שחמט !!!!!

    המרכבה , 01/03/09 11:15

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

    ▪ ▪ ▪
    שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

    מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

    נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 138.

    ציפי תמשיכי בדרכך, שלטון הימין לא יארך יותר מחצי שנה.

    מה עם החצי השני., 01/03/09 11:14

    לאחר נפילת נתניהו וממשלת הימין, את תזכי לרוב עצום בעם.

  • 137.

    ביבי וציפי: הפקרתם מדינתכם ללהקת עיטים

    חיים אבגד , 01/03/09 11:13

    אלה רואים במדינה רק פרה כם עטינים ותו לא.
    זה מה שבשלת.
    ביבי: הפטר מהם, ותהיה לך קואליציה מבטון.
    ומה שחשוב: תוכל לשנות את שיטת הממשל.

    ציפי: הצטרפי לביבי ושני את שיטת הממשל בכל מחיר. אם את מתביישת להסתובב בעולם- הישארי שרה ללא תיק ובלבד שתשני את שיטת הממשל.
    אם תעשי זאת, ש"ס לא תהיה חשובה עוד בקדדנציה זו של הכנסת, שלא לדבר על קדנציות עתידיות. לא היא ולא מפלגות קטנות אחרות.

    זה נקרא ללכת על עקרונות! זה נקרא "לא להדבק לכיסא"! וזה גם נקרא "חשיבה נכונה עם סדר עדיפויןת נכון".


    חיים אבגד.

  • 136.

    לך מופז תטגן אותה מכל הצדדים כמו שעשתה לך (ל''ת)

    הופ לסל וחסל, 01/03/09 11:13

    • שאול המלך משחק עם ליבני משחק פרסי עתיק = שחמט !!!!!

      המרכבה , 01/03/09 11:41

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

      • על הפט - מט - מתאים לא? (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:46

        • לא ככה אומרים - זה היה משפט של אבי - כלומר מה שעבר מת (ל''ת)

          עילי פת -מט, 01/03/09 19:24

  • 135.

    שאול רוצה כיסא, שאול רוצה וולבו, שאול הרס את משרד התחבורה!

    אריק, 01/03/09 11:11

    מופז רוצה שררה, הוא רוצה להיות שר בכיר. כל השאר לא ממש מעניין אותו! ישראל נחשבת למדינת עולם שלישי בכל הנוגע לבטיחות בתעופה. שאול מופז כשר תחבורה רק הקים ועדות, עד שנתב''ג סווג כשדה תעופה מסוכן! שאול הוא חתרן בלתי נלאה!

  • 134.

    אשה קטנה התאכזבתי ממנה מאוד, איפה העם והמדינה בעינייך?

    מוטי, 01/03/09 11:11

    לדבר עם אבו מאזן ולא עם ביבי הזוי.... מזל שהיא לא נבחרה

  • 133.

    יאללה מופז קצץ את כנפיה של ציפור פלסטין

    שלח אותה לבד לכל הרוחות לאופוזיציה, 01/03/09 11:10

    גבר שמבר.

    • יש לה כנפיים - רק אין לה מכשירי ניווט - כך שהקיצוף לא יועיל (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:48

  • 132.

    אין לתת לכישלונרית עם תעודות להכתיב לקדימה אסון לישראל (ל''ת)

    תופעת העדר בקדימה תוביל לאסון, 01/03/09 11:09

    • שרון השאיר לה ירושה - על פי המנהיג - ישק דבר - זה באמת (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:49

  • 131.

    שאול המלך = קדימה לממשלה ו/או 17 מקדימה והשאר לאופוזיציה עם ליבני

    המרכבה , 01/03/09 11:06

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

    ▪ ▪ ▪
    שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

    מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

    נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 130.

    גאוהליציה

    אבי, 01/03/09 11:05

    ביבי ראצה קדימהו עבודה כדי לעישתמש בהם בטור דחליל ל הפחדה נגד המפלגות של ליברמן ש,ס ו גם לקבל קרתיס ביקור ל מימשל אובמה . יבנתה שקר!!!!!!!

  • 129.

    ללבני עלה השתן לראש - קדימה באופוזיציה תיעלם

    ישראל, 01/03/09 11:04

    קדימה נוצרה ממפלגת הליכוד וזו צביעות
    מצידה של ליבני להכריז כי דרכו של הליכוד
    שונה במהותו מדרכה של קדימה

    • קדימה היא שעטנז של הליכוד ועבודה - ומצביעי מרץ הצבועים שמו לה בקלפי

      יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:52

      עכשיו צריך לראות מה יקרה - או שהעבודה תעלם חצי למרץ חצי לקדימה - או שקדימה תעלם חצי לעבודה חצי לליכוד - ומצביעות מרץ יחזירו את זהבה גלאון בגאון

  • 128.

    בקדימה הכל על בסיס שתיים-2 מלחמות כושלות,2 מדינות,2 בכירים הולכים (ל''ת)

    למעשיהו,ופעמיים נכשלו בהרכבת קואליציה, 01/03/09 11:01

    • שאול המלך = קדימה לממשלה ו/או 17 מקדימה והשאר לאופוזיציה עם ליבני

      המרכבה , 01/03/09 11:42

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 127.

    תתעוררו חכים מקדימה המדינה יותר חשובה מהאגו האישי של לבני

    מוטי לוי, 01/03/09 11:00

    לבני בעד רוטציה בלי 2 מדינות
    אבל נגד אחדות בראשות נתניהו
    כל הכבוד למופז על הצעתו להקים צוותי משא ומתן
    מדינת ישראל יותר חשובה מהגו של ציפי לבני
    ואנשי הספין אדלר וארד שעדין חיים בטרום בחירות.
    התעוררו חברי הכנסת מקדימה למען מדינת ישראל.

  • 126.

    מופז הפרימיטיב לא מבין - ביבי משתמש בו רק כדי להכשיר את צרוף ברק,,,

    בכל מקרה ברק יפיל את מופזי,,,,,,,, 01/03/09 10:59

    כמה אינפנטילי הוא יכול להיות,,,

  • 125.

    ציפ=ממסמסת את הנצחון המפוקפק שלה=וטוב שכך=זה רק מראה כמה היא טירונית!! (ל''ת)

    נ.כהן היא רק רואה את טובת עצמה מול עיניה=אגו נפוח!, 01/03/09 10:57

    • ליבני הפקירה את בטחון ישראל !!מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקו

      המרכבה , 01/03/09 11:11

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 124.

    כשמופז הפסיד ואמר שהוא מאחוריה עכשיו מובן למה התכוון (ל''ת)

    בצלאל, 01/03/09 10:49

    • מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

      המרכבה , 01/03/09 10:57

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

    • כנראה לא הבנת את הכוונה, x (ל''ת)

      במחשבה שנייה, 01/03/09 11:49

  • 123.

    מופז חתרן בלתי נלאה (ל''ת)

    מנחם הרצליה, 01/03/09 10:48

    • מופז הוא אמבה חסרת חוט שידרה (ל''ת)

      אלי, 01/03/09 10:57

      • מופז הוא שאול המלך

        המרכבה , 01/03/09 11:07

        מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

        ▪ ▪ ▪
        שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

        מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

        נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 122.

    מופז איך המפלגה הייתה מקבלת בקושי 10 מנדטים אז אתה יכול ללכת (ל''ת)

    מצביעת קדימה, 01/03/09 10:47

    • מופז האוויל חזור לחבריך בליכוד. יש שם הרבה כמותך, ברברנים בלי מוח (ל''ת)

      רני, 01/03/09 10:59

  • 121.

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

    המרכבה , 01/03/09 10:46

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

    ▪ ▪ ▪
    שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

    מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

    נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 120.

    איש קטן עם צל גדול

    קדימה לאופוזיציה, 01/03/09 10:44

    פרנצ'סקה פוליטיקה היא זונה לא קטנה לעומת התנהגותו הזנותית של ''שאול מופז''.--מחלת הגדלות הממאירה אינה ניתנת כנראה לריפוי..ברגע שמישהו בעברו הצבאי החליט לקדמו רק בגלל מוצעו העדתי ,עלה השתן לראשו, ואינו מוכן להפנים שמעמדו הפוליטי במפלגה היום, הוא ביחס ישר לגובה גופו..

  • 119.

    שמישהו ירגיע את הפרסי!

    קדימאית ירושלמית, 01/03/09 10:40

    הפסדת בפרימריז - תקלוט!
    ציפי יו''ר המפלגה - תקלוט!
    הקדימאים הביעו מחאתם להצטרפות לממשלת אחדות בראשות נתניהו - תקלוט!
    ועד הפעם הבאה יש 4 שנים - תקלוט!

    ואם לא קלטת שנה תדר או סדר את האנטנה!

    קולט??

    • ישר כוח (ל''ת)

      קדימאי חיפני, 01/03/09 10:58

    • מקור הסכנה איראן גרעינית ואת ליבני זה לא מענין- היא רוצה להיות ראש ממ

      המרכבה , 01/03/09 10:58

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

    • קשה להרגיע נחש פרסי. צריך לזרוק אותו לחתולי הרחוב, הביביות (ל''ת)

      דן, 01/03/09 11:00

    • הוא לא הפסיד - הוא נגנב - וציפי צופתה בתיקשורת -בסוכר עודף (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:26

  • 118.

    ציפי ליבני הבינה שהליכוד לא מסוגל להשתחרר מתסביכיו .

    סבזי , 01/03/09 10:37

    תסביך ה-לא לא לא .

  • 117.

    שאול ה - "28 זה יותר מ - 27" צוחקת עלייך, חזור הבייתה ! (ל''ת)

    ovan , 01/03/09 10:34

  • 116.

    מאז ה'ניצחון' הגדול של לבני על החמס נפלו בדרוםיותר מ-100 טילים ופצמרים (ל''ת)

    דרומי שציפור השקר עבדה עליו., 01/03/09 10:33

    • נשגב מבינתי איך הצליחה לעבוד על אנשים - ארי שביט דייק בכל מילה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:27

  • 115.

    צריך עוד ועדת חקירה לבדוק איך הגב' לבני מסמסה את עופרת יצוקה (ל''ת)

    דוד ארץ ישראל, 01/03/09 10:33

    • שאול המלך=קדימה לממשלה ו/או 17 מקדימה והשאר לאופוזיציה עם ליבני

      המרכבה , 01/03/09 11:00

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 114.

    חתרן בלתי נלאה (ל''ת)

    האם לא מזכיר מישהו, 01/03/09 10:32

  • 113.

    ''התחנה של החיילים'' הפכה לשופר השמאל בנשיאות רזי ברקאי (ל''ת)

    בכספי הציבור ח-ר-פ-ה לאשכנזי, 01/03/09 10:29

  • 112.

    ליבני וקמפיין לובי הנשים,שמה שעמד בעיני הנשים,היותה אשה.איפה האחריות??

    gadii , 01/03/09 10:29

    וועדת וינוגרד מצאה אותה שותפה למחדלים ביחד עם ראשי קדימה ,תפקודה במלחמה האחרונה רק העיד על חולשתה,כמעט בכל מבחן מנהגותי נכשלה.
    אז להאמין שהביאה 28 מנדטים?? מילא חברי מרכז וגיוס כללי של בעלי ג'ובים שפחדו לאבד את פרנסתם.....אך הייתר שהעניקו לה מנדטים הם הנשים ,שכל מה שעמד לנגד עיניהם זה היותה אשה וכאן טמון חוסר האחריות...איננו מדינה סקנדינבית נטולת סכנות קיומיות קשות....אנא מכן חישבו ע"כ ,אין לנו מדינה אחרת.

  • 111.

    כל הכבוד לציפי!!תעמדי על שלך.תני למופז הכשלון לרדוף אחרי השררה (ל''ת)

    מופז השר הפשלונר פשוט בושה., 01/03/09 10:28

  • 110.

    יאללה זימבורה פרשי כנפיים ועופי לנו כבר מהעיניים (ל''ת)

    כאן לא גרה פלסטין, 01/03/09 10:27

  • 109.

    10,000$ למי שיוכיח הצלחה אחת של לבני בכל תחום אפשרי כולל חוץ (ל''ת)

    מלבד ספינים של ''בעליהה'' ארד&אדלר, 01/03/09 10:24

    • crcrv tkv fuhh,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      ajnyth, zv ek, 01/03/09 10:29

    • שברתי את הראש רציתי לזכות - ולא הצלחתי - כי גם לה לא היו הצלחות (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:22

  • 108.

    כולם כבר יודעים שלמעזה יש שתי מדינות - אחת מתחת לתחת של עזה

    ואחת מעל - רק פלסטין עוד חסרה לנו, 01/03/09 10:24

    הוי לטימטום שנוזל מראשי המטבחון הרקוב.

    • מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

      המרכבה , 01/03/09 10:35

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 107.

    השגיאה הגדולה ביותר שביב יעשה - לקבל את מופז ..... (ל''ת)

    avre10 , 01/03/09 10:24

    • לשגיאה הזאת יהיה גם פן חיובי - פירוק קדימה הכושלת והמכשילה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:53

  • 106.

    למה עדיין משלמים לטוקבקיטים להמשיך להפיץ את השטויות שלהם???? (ל''ת)

    נגמרו הבחירות די., 01/03/09 10:24

    • מה שממשיכים להפיץ פה זה קסאמים ואין מגיב כי נגמרו הבחירות (ל''ת)

      דוד ארץ ישראל, 01/03/09 10:30

    • מי משלם ? גם אני רוצה שישלמו לי - תודה שאני אורגינאלית (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:24

  • 105.

    כמה שאתה רודף כבוד תאב שלטון ובעצמך נפל,נפל,נפל (ל''ת)

    שאלתיאל קוואק, 01/03/09 10:22

  • 104.

    ההבדל בין קדימה למר''צ הוא רק מספר המנדטים כל השאר זהה (ל''ת)

    אז תפסיקי להתחזות גב' לבני, 01/03/09 10:21

  • 103.

    מקור הסכנה איראן גרעינית ואת ליבני זה לא מענין- היא רוצה להיות ראש ממ

    המרכבה , 01/03/09 10:20

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

    ▪ ▪ ▪
    שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

    מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

    נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 102.

    יורים עלינו והיא עוד עם המדינה הפלשתינית שלה! (ל''ת)

    מימי, 01/03/09 10:20

    • אמרה שיש לה דרך - התכוונה אולי לדרך ל עזה - זל (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:54

  • 101.

    מופז = סמרטוט (ל''ת)

    Gilad, 01/03/09 10:18

  • 100.

    מופז, לך הביתה יא רודף שררה. אתה לא גבר גבר מזמן (ל''ת)

    יוני, 01/03/09 10:17

  • 99.

    אחרי שמופז הרס את משרד התחבורה, הוא רוצה להזיק לעוד משרדים

    יוסי, 01/03/09 10:17

    הורדת דירוג הבטיחות של התעופה בישראל לרמה הנמוכה ביותר ע''י ה-FAA רשומה על שמו של מופז!
    איך יתכן שאדם כזה יהיה שר במדינה?
    איפה העיתונאים?

    • מופז הוכיח שהוא לא מנהיג אלא תאב תיקים לא רציני. (ל''ת)

      סבזי , 01/03/09 10:38

      • הוא לא מנהיג - כי ויתר לליבני על חקירת הפריימריס (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:56

  • 98.

    חלופת השמאל לשחיתות קדימה הוא ''שלום/כיבוש'' שכשל וקרס (ל''ת)

    בקיבעון וצרות מוחין גורפת, 01/03/09 10:17

  • 97.

    הראשון יערוק ואחריו יבואו האחרים משלטן לבני הסטלניסטי (ל''ת)

    הפרי ינשור מאליו, 01/03/09 10:15

  • 96.

    ציפורה לא נחמדת אכלה את הדג המסריח ובסוף תגורש מהעיר (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 01/03/09 10:14

  • 95.

    בקרוב מאד תחל הזליגה של חברי קדימה לליכוד שיסגור את שעריו בפניהם. (ל''ת)

    prague , 01/03/09 10:13

    • מקור הסכנה היא איראן גרעינית ואיראן שמחמשת את הטרור- דרוש אומץ !!!!

      המרכבה , 01/03/09 10:21

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 94.

    מופז רוצה להיות שר בטחון בכל מחיר

    מצביע קדימה, 01/03/09 10:13

    הצבעתי קדימה לא בכדי שמופז יהיה שר בטחון,
    הצבעתי על דרך שהיא מנוגדת מדרך הליכוד כרחוק צפון מדרום,
    מה עוד, שהיום הליכוד עם שותפיו הטבעיים כגון איתמר בן גביר נהיו ימין הכי קיצוני שיכול להיות,
    מופז מוכן להשפיל עצמו ואת מפלגתו רק בכדי אולי להיות שר בטחון בממשלה שלקדימה אין מה לעשות בה

    • שיהיה אומץ למופז פואד ברק+13 מקדימה להצטרף לנתניהו נגד איראן והטרור!!!

      המרכבה , 01/03/09 10:22

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 93.

    השמאל יחזור לכור מחצבתו,מרץ והעבודה (ל''ת)

    בחירות חדשות -קדימה נמחקת, 01/03/09 10:12

  • 92.

    הממאס הצהיר שלעולם לא יכיר בנו - והיא צועקת פלסטין פלסטין (ל''ת)

    אפשר לחשוב שרק החתימה היתה חסרה, 01/03/09 10:11

    • מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

      המרכבה , 01/03/09 10:18

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 91.

    אפשר לחשוב שציפי מונעת משיקולים לאומיים

    ערן, 01/03/09 10:09

    הרי מספיק להגיד לה את מילת הקסם רוטאציה והיא ישר קופצת לקואליציה,איך אפשר לאלץ מדינה שלמה שבחרה בדרך אחרת מהדרך של ליבני וקדימה להזכירכם 65 זה יותר מ28 ללכת בדרך ללא המוצא של ליבני,באחדות כל אחד צריך להתפשר ולנסות למצוא מכנה משותף,לפחות לנסות,כנראה שהדיבורים על אחדות לפני הבחירות היו בתנאי שליבני ראש ממשלה,ועל קדימה אפשר רק להגיד שתיקת המושחתים,בדיוק כל בכל הטעויות שקדימה עשתה בכל שלוש השנים אחרונות,כולם יודעים שמי שמוליך ומוביל אותם טועה ,אבל כולם מצביעים בעד,תישאלו את וינוגרד

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 01/03/09 10:23

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 90.

    השמאל מחליף סוסים - שרון אולמרט בפליליהם ובלבני ההזויה (ל''ת)

    התחזות הוא שם המשחק, 01/03/09 10:08

  • 89.

    מופז - פוליטיקאי קטן ועלוב - פרצופה של המדינה (ל''ת)

    עדי, 01/03/09 10:08

  • 88.

    היא לא ישרה היא עקומה - אדם שמשנה את דעתו מהקצה לקצה (ל''ת)

    הוא לא אמין ולא עקבי, 01/03/09 10:06

  • 87.

    מופז גיס חמישי של הליכוד בקדימה (ל''ת)

    שלום, 01/03/09 10:06

    • קדימה - גייס חמישי של השחיתות בכנסת... (ל''ת)

      נתן ש. מעלות., 01/03/09 10:15

      • מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

        המרכבה , 01/03/09 10:24

        מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

        ▪ ▪ ▪
        שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

        מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

        נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 86.

    כל קדימה חבורת גנבים או פשלונרים או מקרטעים (ל''ת)

    לכן לא נותר למדינה אויר לנשימה, 01/03/09 10:05

  • 85.

    מופז גם לא יצא מזוקק מדבריי וינוגרד - שכן היה שר ביטחון

    בתקופת שרון - ועצם עיניים על הנעשה בלבנון, 01/03/09 10:03

    אל תכתירו אפסים.

  • 84.

    מקומו הטבעי של מופז זה עם הבבונים של הליכוד

    גנב מביא גנב, 01/03/09 10:02

    הוא בדרך להרוס את המפלגה,לאיש אין אידאולגיה מעבר לכיסא,אחרי שדחף את מדינת ישראל כשר התחבורה לרשימת מדינות עולם שלישי בנושא התחבורה את צה''ל כרמטכ''ל לפלנגות הגיעה הזמן שיצטרף לליכוד בחזרה

  • 83.

    מופז לא יותר טוב מפליצי - בכיין קח את המוצץ ועוף לאופוזיציה (ל''ת)

    כולכם על הפנים, 01/03/09 10:01

  • 82.

    המשרד שלה לא תיפקד במלחמת לבנון 2 - כך אמר וינוגרד

    והיא שיחקה אותה שה תמים ולא זזה, 01/03/09 10:00

    גם אמרה הסתומה שחשבה שיצאנו למיבצע לא למלחמה. רק קראה לאולמרט להתפטר עד שהראש סחב את הזנב יחד איתו לאופוזיציה. תמיד יש תשלום עבור האגרה עוד עם ריבית דה ריבית. החיים מוכיחים זאת.

  • 81.

    לא נמאס כבר מהמופז הזה??

    רון, 01/03/09 09:58

    תקצר תהליכים ותחזור לליכוד, כי בית לא עוזבים

  • 80.

    איך מופז הגיע לשם? הוא די גרוע (ל''ת)

    לבני, אל תצטרפי. לא בחרנו בך בשביל להיות גרורה, 01/03/09 09:57

    • בירנו בקדימה

      ירדן, 01/03/09 10:27

      אכן צדקת, בחרנו בקדימה ולא כדי להצטרף לקיצונים.

  • 79.

    מה עשית כלומניקית לקידום מעמד האישה בישראל (ל''ת)

    כלום שום דבר - קיבוע של פלסטין במוחה, 01/03/09 09:57

  • 78.

    הנשים נתנו לה כוח לזבלנית של פלסטין - חשבו שתילחם עבורם

    לא הבינו שהיא נילחמת רק למען פלסטין, 01/03/09 09:56

    מה היא כבר מבינה הפוסטמה בכלכלה או ביטחון.

    • מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

      המרכבה , 01/03/09 10:13

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

    • כבר בשנת 1922 יצא הסרט - נשים פתיות. (ל''ת)

      פון שטרוהיים., 01/03/09 10:23

  • 77.

    כ''כ טיפש

    אדום, 01/03/09 09:55

    מר מופד, בין אם תשב בכסא ובין אם לא, אתה כבר הוכחת שאין לך מה להציע,

    פוליטיקאי במלוא מובני הגנאי של המילה

  • 76.

    מופז די להיצמד לכיסא (ל''ת)

    טל, 01/03/09 09:55

  • 75.

    הצבעתי למופז בפריירמיס ואני מכה על חטא. (ל''ת)

    שפתי כהן , 01/03/09 09:53

    • רבים ואני ידענו שהמופז הזה הוא נחש ארסי שיחבור לביבי מתי שיהיה כדאי לו (ל''ת)

      benzi. a, 01/03/09 11:19

  • 74.

    מופז בעל האחריות היחידי במפלגת הג'ובים והמושחתים.תהיה אמיץ וקח עוד 10 (ל''ת)

    gadii , 01/03/09 09:52

  • 73.

    קשה למופז הפרדה מהולוו (ל''ת)

    בוריס, 01/03/09 09:50

  • 72.

    מופז הוא גיס 5 בקדימה

    דני ק, 01/03/09 09:46

    יש להעמיד אותו מהר במקום בצורה פומבית

  • 71.

    ציפי כל הכבוד שלחי את מופז החתרן לליכוד (ל''ת)

    פיני, 01/03/09 09:45

  • 70.

    נשאר עוד אישיות אחד שביבי ירצה לצרף לממשלתו. סאלח שבאתי .

    אזרח הארץ, 01/03/09 09:43

    וגם את רחמים מסעוד אוהד בית''ר .

  • 69.

    ציפורה לא מילאה ולו תנאי אחד בנסיון להרכיב ממשלת אחדות !

    ישמעאל, 01/03/09 09:41

    ציפורה , בדומה לועידת חרטום המפורסמת , הציגה לאו כללי על הצטרפות לממשלת אחדות ועל כך העם לא יסלח לה ! מילא , אם היתה עושה נסיון , אפילו למראית עיין להפגין אחדות !

    • ישנם ארבעה נושאים הבוערים לאזרחי ישראל יותר מההסדר עם הלשתינים.

      thmhechyui , 01/03/09 10:09

      ישנם ארבעה נושאים חשובים שעליהם אין ויכוח והם נושאים בוערים במיוחד ואפשר לבנות עליהם קואליציה:
      1.הנושא הכלכלי.
      2.חיסול החמאס.
      3.האיום האיראני.
      4.שינוי שיטת הממשל.

      עכשיו...אולי זה נכון שלממשלה צרה של נתניהו יהיה קשה ביותר וליבני תהיה ראש הממשלה הבאה (לאחר שנתניהו יפרוש) אבל מה שיותר חשוב לנו האזרחים זה ביטחונה וכלכלתה של המדינה והיום קיים ספק בקשר לקיומינו כאן אז קדימה לקואליציה.כי צריך לעשות מה שטוב לישראל ולא מה שטוב ל"קדימה" ןליבני.

  • 68.

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

    המרכבה , 01/03/09 09:34

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

    ▪ ▪ ▪
    שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

    מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

    נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

    • offical messege from nasa (ל''ת)

      bibi fuck isreal since 1999, 01/03/09 09:49

  • 67.

    צריך לתת אותו במתנה חזרה לליכוד. (ל''ת)

    סתם אחד, 01/03/09 09:30

  • 66.

    מופז - האיי קיו הבודד לכנסת

    Joe Anaaref, 01/03/09 09:27

    אם היית בראש קדימה היא לא הייתה עוברת את אחוז החסימה.
    סתום את הפה ותגיד תודה לציפי שמסכימה לגרור אותך אתה.
    מופאסה.

  • 65.

    ביבי יודע כי בסוף כל שרי קדימה יזחלו לממשלה כי לא מעניינת אותם הדרך (ל''ת)

    רק שררה כיבודים לשכות ומאבטחים, 01/03/09 09:27

  • 64.

    כמה שזה גדול עליה-כמה שאינה מתאימה

    מותאם, 01/03/09 09:23

    מה שמענין אותה זה רק הכסא.
    קודם אני,אחר כך המפלגה ורק בסוף בסוף המדינה.
    אני בטוח שכל מי שרצה לבלום את מר נתניהו והצביע קדימה,אוכל עכשיו את הלב.

    • מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

      המרכבה , 01/03/09 09:29

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

    • כה אמר חבר הליכוד (ל''ת)

      סתם אחד, 01/03/09 09:32

  • 63.

    נחשי הצפע התחילו לפחד מנחשים פוליטיקאים. שיבינו למה מתעבים אותם (ל''ת)

    איתן, 01/03/09 09:22

  • 62.

    ליבני לא סובלת שני אנשים--נתניהו ומופז הצ'חצ'ח,הכל שיקולים אישיים,אין (ל''ת)

    דרך ואין אדיאולוגיה, 01/03/09 09:21

    • מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

      המרכבה , 01/03/09 09:23

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 61.

    אנשי ימין רותחים מזעם על ציפי ליבני -כי היא גדולה עליהם.

    סבזי , 01/03/09 09:21

    מופז בכלל מת לחזור הביתה לליכוד.

    וזה בדיוק הזמן שציפי לבני תראה

    מי איש קדימה אמיתי

    ומי למעשה חתרן ימני אופורטוניסט תאב תיקים

    • הצחקת אותנו, ליצן מסטול. (ל''ת)

      סוזי., 01/03/09 10:26

      • סוזי גשי לקבל זריקה ..את רוטטת (ל''ת)

        סבזי , 01/03/09 13:00

  • 60.

    מופז - חתרן ונחש - עזוב את קדימה - אתה כתם בהמפלגה (ל''ת)

    שלומי, 01/03/09 09:21

    • כל מפלצ(ג)ת קדימה היא כתם של שחיתות על המדינה. (ל''ת)

      ש. פרסי., 01/03/09 10:28

  • 59.

    כמה שזה גדול עליה-כמה שאינה מתאימה

    מותאם, 01/03/09 09:20

    מה שמענין אותה זה רק הכסא.
    קודם אני,אחר כך המפלגה ולבסוף -המדינה.
    אני בטוח שאחוז גבוה שרצה לבלום את מר נתניהו והצביע לקדימה אוכל עכשיו את הכובע

  • 58.

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

    המרכבה , 01/03/09 09:20

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

    ▪ ▪ ▪
    שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

    מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

    נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 57.

    ביבי חתרן מסוכן

    דודו, 01/03/09 09:19

    אחרי שסרב להצעתה של לבני לממשלת אחדות וחתר לסכל קואליציה שלה עם ש''ס והגמלאים
    ביבי הפסיד את הבחירות.
    אז הוא חתר, הוטיח ונעל את עצמו עם מפלגות הימין כדי שימליצו עליו לפני הנשיא

    יום אחר כך אחוז פלצות ופחד הוא רץ אחרי ליבני וברק כדי שיצילו את עורו מהימין הקיצוני.

    אם חס וחלילה יקים ממשלה נאכל קש וחצץ ממנו

  • 56.

    בלי חמדנות אין ציונות

    ציוני מפוכח, 01/03/09 09:17

    מופז עזוב הכל וחזור לליכוד.

    תוכל לקבל איזה תפקיד שר
    או מינימום איזה סגן שר.
    ומקסימום אם לא ילך תחזור לקדימה
    ותוכל לקבל איזה תפקיד של שר או סגן שר...
    ואם לא אז תצטרף לליברמן, שם עוד לא היית.
    ליברמן ישמח לאיזה פרסי תכמן אצלו במפלגה.

    אבל הכי חשוב(ועזוב מה אומרים מסביב)

    להיות שר או סגן שר,מינימום סגן,בשביל הכבוד!
    ואם לא, תפרוש מהחיים הפוליטים,פשוט תפרוש ותשאיר את העם מאחוריך.
    גם ככה אנחנו לא ראוים למנהיג בעל אישיות ושיעור קומה(תרתי משמע) כמוך.

  • 55.

    ביבי מונע מאינטרס אישי - מספר לכל מפלגה משהו אחר בכדי לשבת על כיסא רא (ל''ת)

    ביבי מדינה לא מנהלים ע''י ספינים בתקשורת!!!!!!!!!!!, 01/03/09 09:14

  • 54.

    ביבי + מופז = הראשון נחש צפע . ןהשני נחש ארסי. (ל''ת)

    והמבין יבין., 01/03/09 09:10

  • 53.

    עוד היום הפרקליטות תתפור למופז תיק פלילי לאיים עליו (ל''ת)

    אחד מבפנים, 01/03/09 09:09

  • 52.

    מופז נשאר ליכודניק בנשמתו....... ומתגעגע הביתה (ל''ת)

    זהירות ממנו ציפי .. הוא זגזגן.., 01/03/09 09:06

    • מופז הוא כדאייניק בנשמתו . הוא הולך רק איפו שאפשר להרוויח. (ל''ת)

      benzi. a, 01/03/09 09:31

    • מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

      המרכבה , 01/03/09 09:39

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 51.

    מופז נשאר ליכודניק בנשמתו....... ומתגעגע הביתה (ל''ת)

    זהירות ממנו ציפי .. הוא זגזגן.., 01/03/09 09:05

  • 50.

    מופז נשאר ליכודניק בנשמתו....... ומתגעגע הביתה (ל''ת)

    זהירות ממנו ציפי .. הוא זגזגן.., 01/03/09 09:05

  • 49.

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

    המרכבה , 01/03/09 09:04

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

    ▪ ▪ ▪
    שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

    מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

    נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 48.

    ציפי לא מסוגלת לקבל אחרויות מינימלית כמנהיגה

    שימי, 01/03/09 09:03

    היא לא היתה מסוגלת בתום מסקנות ועדת וינוגרד לקחת את המושכות על אף שזה היה מתבקש ע''י הכנסת ומממשלה ,ואפילו התקשורת פירגנה לה, אך היא ניחנה בחוסר מנהיגות מינימלי ולכן בחרה באפשרות של ''שב ואל תעשה''
    וזה בדיוק מה שהיא עושה כיום היא מזלזלת במנדט שקיבלה מהעם ומעדיפה כמו עכשבר לשבת בצד .
    זו לא מנהיגות
    משהו בקדימה צריך לקום ולקחת אחריות .
    מעלת באמון שנתנו לך

    לכי הביתה

  • 47.

    מופז לא רוצים אותך בקדימה תחזור לליכוד

    גכי, 01/03/09 09:02

    מופז לא מסוגל לשבת באופוזיציה,
    לך לליכוד מגעיל.

    • מקור הסכנה היא איראן גרעינית ואיראן שמחמשת את הטרור- דרוש אומץ !!!!

      המרכבה , 01/03/09 09:51

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 46.

    לליבני 28 מנדטים וזכותה לרצות להמשיך להנהיג בהצלחה, ביטחון ושגשוג (ל''ת)

    ממש כפי שעשתה בהצלחה גדולה עד היום..., 01/03/09 09:00

  • 45.

    מופז - חתרן בלתי נלאה

    שי, 01/03/09 08:58

    זה ברור כי שאול ממופז רוצה את הצטרפות קדימה לממשלה רק כדי שיוכל לחזור לתפקיד שר הבטחון

    הניסיון שלו לומר כי יש לנסות לגבש קוי יסוד מראים כי הוא מוכן למכור הכל תמורת כסא. זאת מאחר וידוע כי בקווי יסוד אפשר לכבס את כל חילוקי הדעות בין המפלגות

    על ציפי ליבני לחסל פוליטית את מופז זאת מאחר ואין ספק כי הוא לא ישב בשקט ויקבל את דין התנועה אלה ימשיך לחתור תחתיה

  • 44.

    מיפלגת קדימה הגדילה את הבילבול בעם מבחינה מדינית ביטחונית וגאוגרפית (ל''ת)

    פקק תנועה , 01/03/09 08:57

    • המדיניות של מיפלגת קדימה לא עיקבית וסותרת את עצמה בכול נושא

      פקק תנועה , 01/03/09 08:58

      שעומד לדיון פוליטי מדיני

  • 43.

    we are bibi baba begin boom boom boom bring it back

    anekee and amir van der velden, 01/03/09 08:56

    nuff respect to our isreali spiritual teachers yonayan levi and zibab from atlantis the greatest joy we ever head in our lifetime on the www web this web 3.0 in the isrea haters ugly faces the nephilim generation pleace give yonatan the king of mount hermon all the credit for his ever lasting trust friendship and compassion
    words are not enough to express the love to this divine human being this is love of king david miliband to king soloman's kidon unit members

    http://nasaimages.org/luna/servlet/view/all

  • 42.

    ביבי ניכשל ליפני שהיתחיל!!! (ל''ת)

    רגל שמאל ובצליעה, 01/03/09 08:55

  • 41.

    ביבי וציפי: הפקרתם מדינתכם ללהקת עיטים

    חיים אבגד , 01/03/09 08:54

    אלה רואים במדינה רק פרה כם עטינים ותו לא.
    זה מה שבשלת.
    ביבי: הפטר מהם, ותהיה לך קואליציה מבטון.
    ומה שחשוב: תוכל לשנות את שיטת הממשל.

    ציפי: הצטרפי לביבי ושני את שיטת הממשל בכל מחיר. אם את מתביישת להסתובב בעולם- הישארי שרה ללא תיק ובלבד שתשני את שיטת הממשל.
    אם תעשי זאת, ש"ס לא תהיה חשובה עוד בקדדנציה זו של הכנסת, שלא לדבר על קדנציות עתידיות. לא היא ולא מפלגות קטנות אחרות.

    זה נקרא ללכת על עקרונות! זה נקרא "לא להדבק לכיסא"! וזה גם נקרא "חשיבה נכונה עם סדר עדיפויןת נכון".


    חיים אבגד.

  • 40.

    גיחי גיחי, השקרן עוד לא הקים ממשלה וכבר נחשפו שקריו (ל''ת)

    זה ינהיג מדינה?, 01/03/09 08:53

  • 39.

    ביבי פינוקיו השקרן רוצה להנהיג מדינה על שקרים (ל''ת)

    הבבונים לא קוראים, 01/03/09 08:51

  • 38.

    רק לעקוב אחרי תשובותיו הסותרות של הביבי לאמריקאים ולבוחריו ולציפי,ולהב (ל''ת)

    ולהבין שנישאר שקרן, 01/03/09 08:50

  • 37.

    חשבתי שהיו בחירות מי הראש, הפרסי נישאר חתרן תאב תיקים (ל''ת)

    הרי יש מוסדות למיפלגה,למה חתירה?, 01/03/09 08:47

  • 36.

    שמופז יקח את המדנט שלו ויחבור לביבי ולליכוד, שם מקומו ויעזוב אותנו בשק (ל''ת)

    י., 01/03/09 08:46

    • מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

      המרכבה , 01/03/09 09:09

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

      • אויש, שתוק כבר....

        סטודנט, 01/03/09 09:59

        אתה הרי מפזר את התגובות שלך בכל הזדמנות... זה שקוף שאתה עובד בשביל מופז. די כבר עם זה.

  • 35.

    we are bibi baba begin boom boom boom bring it back

    anekee and amir van der velden, 01/03/09 08:41

    nuff respect to our isreali spiritual teachers yonayan levi and zibab from atlantis the greatest joy we ever head in our lifetime on the www web this web 3.0 in the isrea haters ugly faces the nephilim generation pleace give yonatan the king of mount hermon all the credit for his ever lasting trust friendship and compassion
    words are not enough to express the love to this divine human being this is love of king david miliband to king soloman's kidon unit members

    http://nasaimages.org/luna/servlet/view/all

  • 34.

    קדימה כולה להקת אפסים עם כנפיים שבורות - הכל נותר מהם שבור (ל''ת)

    ועוד מזמרים על חוט השערה, 01/03/09 08:41

  • 33.

    מופז

    ח.חיימי, 01/03/09 08:40

    מופז-אפס נפוח,חולה אגו וכסא

  • 32.

    let him join alone,he belongs anyway to likud (ל''ת)

    mike, 01/03/09 08:40

  • 31.

    we are bibi baba begin boom boom boom bring it back

    anekee and amir van der velden, 01/03/09 08:38

    nuff respect to our isreali spiritual teachers yonayan levi and zibab from atlantis the greatest joy we ever head in our lifetime on the www web this web 3.0 in the isrea haters ugly faces the nephilim generation pleace give yonatan the king of mount hermon all the credit for his ever lasting trust friendship and compassion
    words are not enough to express the love to this divine human being this is love of king david miliband to king soloman's kidon unit members

    http://nasaimages.org/luna/servlet/view/all

  • 30.

    we are bibi baba begin boom boom boom bring it back

    anekee and amir van der velden, 01/03/09 08:36

    nuff respect to our isreali spiritual teachers yonayan levi and zibab from atlantis the greatest joy we ever head in our lifetime on the www web this web 3.0 in the isrea haters ugly faces the nephilim generation pleace give yonatan the king of mount hermon all the credit for his ever lasting trust friendship and compassion
    words are not enough to express the love to this divine human being this is love of king david miliband to king soloman's kidon unit members

    http://nasaimages.org/luna/servlet/view/all

  • 29.

    כל הכבוד לציפי ליבני בושה למופז כנסו

    יוסי, 01/03/09 08:30

    אם מופז היה בראש קדימה סביר להניח שהם היו עם הרבה פחות מנדטים אז שלא יבלבל במוח בואו נראה מה הימין יכול לעשות. יצליח לעשות סבבה לא יצליח יפנה מקומו ,אין צורך להיות שפוטים של נתניהו שמרוב דאגה לעם ולאחדות הכשיל לליבני אחדות רק בספטמבר

    • הסיבה שנתניהו לא הצטרף ללבני

      נ.פ., 01/03/09 08:36

      הוא היה עם 12 מנדטים וידע שהממשלה הקיימת לא משקפת את רצון העם. עכשיו העם אמר מילה ברורה מאד ימינה

  • 28.

    יאללה קדימה צימברתם למדינה מספיק את הצורה - בכלכלה

    בכושר הרתעה ובחינוך של סכינאות, 01/03/09 08:28

    להקהת אפסים עופו לאופוזיציה.ועוד יש לכם חוצפה לזמר לעם על שתי מדינות לשני עמים. אנחנו עם אחד שחי פה מדינת ישראל תחרטו עמוק במוחכם המצומצם.

    • שיעור בחשבון פשוט.

      מורה לחשבון בכיתה ב'., 01/03/09 14:18

      קדימה רוצה שתי מדינות לשני עמים, אך הביאה שתי מלחמות לשלושה עמים.
      ציפי, 28 לא יותר גדול מ-65.
      ותכיני שיעורי בית!

  • 27.

    תחזור לליכוד הרי נכשלתה בכל. (ל''ת)

    נתנאל, 01/03/09 08:26

  • 26.

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

    המרכבה , 01/03/09 08:24

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

    ▪ ▪ ▪
    שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

    מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

    נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

    • הלו אין לך חיים ? רק פידבקים של ביבי ?? לך לעבוד נאד,, (ל''ת)

      אתי, 01/03/09 08:28

  • 25.

    אני עוד ממתין שתשלמו את האגרה כל קדימה - על הקירטוע והפשלות

    של מלחמת לבנון 2 - וינוגרד, 01/03/09 08:21

    ואם תיכנסו לממשלה אחזור לשפוט אותכם על המבצע המקרטע בעזה.

  • 24.

    כמי ששימשה בקבינט 'קדימה' הכושל, אני תוהה מתי פיתחת סטנדטים כה גבוהים

    אני 'נפעם' מהסטנדרטים של ליבני, 01/03/09 08:19

    לא ממש הפריע לך לשבת עם חבורת עסקנים שהביאה טרגדיות בצרורות על מדינתנו הקטנה.
    אבל, מתחת לסטנדרטים שלך, לחבור לכהליציה עם נתניהו, העומד בראשה של מפלגה נקייה ואליטיסטית משלך (כן, הליכוד של היום אינו הליכוד של פעם).

  • 23.

    זה בידיוק מה שהיה צריך

    ארז, 01/03/09 08:19

    לזה כולנו, אוהבי ישראל חכינו, ששאול יעשה צעד חכם וילחץ על הגברת הצמאה לשלטון, ירכך ויוריד אותה מהעץ שתיפסה כל כך גבוה!!
    תודה שאול,
    אזרח מודאג!

  • 22.

    הפרסי לא הכי חכם במו''מ נישבר תחת לחץ הכסא !!! (ל''ת)

    שושו, 01/03/09 08:17

  • 21.

    ברור משרת שר הביטחון בליכוד תפושה על ידי בוגי יעלון

    iritkev1 , 01/03/09 08:16

    והוא לא נח לרגע חבל שלא עשה כך כשהיה שר התחבורה הרבה דם שנשפך על הכביש יכול היה להימנע הוא בולדוזר רואה את הכיסא של ראש הממשלה כמו צלף ממוקד למטרה . כבר מזמן היית צריכה להגיד לו ללכת לעשות לביתו בלבד.

  • 20.

    היא חולמת על חלון משקיף לפלסטין - עד שתקבל לתוך הבית (ל''ת)

    רקטה מתנה מהנייה - תתעורר הציפור מהתרדמת, 01/03/09 08:15

  • 19.

    מןפז נגד ליבני

    אבי, 01/03/09 08:13

    מופז עדין לא שילם את המחיר על היותו רמטכ''ל כושל ואח''כ שר ביטחון בושל, שכן בתקופתו התחזקו החמס וחיזבאללה
    מוטב לא שישתוק שכן אמרנו אבותינו'' גם אויל מחריש חכם יחשב''

  • 18.

    מפלגת קדימה! כמה טוב שאתם בחוץ. ומופז הזגזגן הגדול.. (ל''ת)

    מוטי, 01/03/09 08:12

    • כמה הימין היום עלוב החזירו את בגין הממלכתי מהקבר ,,,,,, (ל''ת)

      אזרחית, 01/03/09 08:19

  • 17.

    יש לי דרך...יש לי דרך...יש לי דרך...

    הקול,קול ציפי, 01/03/09 08:09

    דרך כורכר.

    • ביביבי ברר ביביבי בררררר גיחי גיחי (ל''ת)

      שקשוקה, 01/03/09 08:20

  • 16.

    צרת המוח והחוץ מבפנים ומבחוץ - שום תועלת לא הביאה למדינה (ל''ת)

    רק פשלות וקירטועים, 01/03/09 08:05

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 01/03/09 08:06

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
      הגב לתגובה זו
      הגב לתגובה זו

      • בלה בלה בלה הימין נבלה,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

        אאא, 01/03/09 08:21

        • מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

          המרכבה , 01/03/09 08:28

          מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

          ▪ ▪ ▪
          שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

          מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

          נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

        • והשמאל הטרפה של המדינה - הרסו מכל הצדדים את כל המדינה (ל''ת)

          בדוק - תישאלו אפילו את וינוגרד, 01/03/09 08:30

      • אתה צודק במאה אחוזים (ל''ת)

        פקק תנועה , 01/03/09 08:55

  • 15.

    יאללה זימבורה - עכשו תוכלי לדבר עם הכיסאות באופוזיציה (ל''ת)

    על היסטוריה ועל מניגה אחרת, 01/03/09 08:04

  • 14.

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

    המרכבה , 01/03/09 07:59

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
    הגב לתגובה זו
    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מופז כמו כל פרסי נחש ארסי. מחפש איפו להרוויח זגזגן בלתי נלאה.

    benzi. a, 01/03/09 07:59

    שאול מופז הצהיר שבית לא עוזבים היה בדרכו לאסיפת פעילים בליכוד כדי לשנן את משנתו על הבית שצריכים לשמור עליו. ובטרם הגיע לאותה אסיפה הסתבר לפרסי הזה שקדימה בראשותו של אריק שרון תנצח את הבחירות. ומייד הוא שינה דעתו והצטרף לקדימה. עכשיו הוא רוצה לחבור לביבי כדי שישמש אצלו כשר הבטחון.
    מיותר להגיד שהוא היה רמטכ''ל ובהמשך שר בטחון הגרוע ביותר בתולדות צ.ה.ל. מופז היה יותר כוכב טלוויזיה שסחב אחריו את התקשורת וצלמי העיתונות כדי לעשות רוח וצלצולים. הוא לא הסכים לזוז מ''מ אחד ללא הטלוויזיה והתקשורת. ובפועל הוא הרדים את הצבא ודפק לגמרי את מערך החרום ומחסני החרום ואת התוצאות ההרסניות ממדיניות הדפוקה ראינו במלחמת לבנון השניה . ועכשיו הוא מלקק לביבי כדי להיות שר הבטחון בממשלתו. איכסס.

    • חתיחת גזען דוחה - למה הביטויים המגעילים האלה ? ... (ל''ת)

      אנטי גזען, 01/03/09 08:26

    • אני לא סובל את סילבן מופז, אבל אתה גזען

      מושון,חולון, 01/03/09 08:44

      אני מייחל ליום שבו חברי הכנסת שאול שלום וסילבן מופז יפלו במפלגות שלהם. שני חתרנים בלתי נלאים שאם היו מקימים מפלגות עצמאיות היו מקבלים 0 מנדטים.
      גם פרס היה חתרן , והוא היה אשכנזי.

  • 12.

    לבני עושה רושם של פוליטיקאית אחרת, שלא חושבת רק על הכיסא. שאפו! (ל''ת)

    מפוכח, 01/03/09 07:58

    • נכון- היא חושבת רק על כיסא אחד, של ראש הממשלה. בשביל זה היא מוכנה (ל''ת)

      למכור את כולנו. באמת שאפו. שאפו מאבו מאזן בעיקר., 01/03/09 08:12

      • איך אמר אברמוביץ בערוץ 2 - היא רוצה שני ראשי ממשלה למדינה אחת

        או שני מדינות לשתי עמים - שתחליט הציפור, 01/03/09 08:18

        ושתתחיל כבר ללמוד לספור.

        • התשובה היא:שתי מלחמות לעם אחד!!!

          thmhechyui , 01/03/09 10:00

          כישלון במלחמת לבנון השניה.

          הזדמנות פז בלתי חוזרת להסיק מסקנות ולהפיק לקחים מדו"ח ווינוגרד וליישם את זה תוך זמן קצר בעופרת יצוקה.זה לא קרה ואתמול נפל טיל גראד משופר בבית ספר באשקלון.

          בקיצור-ממשלה הכי כושלת ever.

    • מה את אומרת ?

      קובי, 01/03/09 09:00

      איזו תמימות ? אם יש מישהי שהיא שיא האופורטוניזם שילמד בהיסטוריה זאת ציפי לבני . אם רק ביבי היה מסכים לרוטציה פתאום הכל היה בסדר . ציפי לא מתאימה אפילו כראש לשכה . אין לה הבנת המצב ולא חזון והיא לא תהיה ראש ממשלה - העם לא טיפש .

      • 1/3 עד 1/2

        גלגמש, 01/03/09 14:12

        תוך שלושה חודשים קדימה תתפצל, ושליש עד חצי מהח''כים שלה יקימו סיעה חדשה שתצטרף לממשלה (אני מציע לה שם: אפ''ק - ארגון פליטי קדימה),
        וזו תהיה תחילת הסוף של מפלגת קדימה, שהיו''ר שלה לא ידעה לגבור על האגו שלה.

    • מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

      המרכבה , 01/03/09 09:42

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 11.

    יאללה זימבורה רדי מהמרצדס - הנהג התפטר מוסר את המפתחות (ל''ת)

    לנתניהו - פלסטין לא גרה כאן, 01/03/09 07:55

    • והשב''כ התפטר ממך - שנפתלי יסיע אותך לאופוזיציה (ל''ת)

      תוכלי לספר לו כל הדרך על פלסטין, 01/03/09 08:03

  • 10.

    כולנו סומכים על ההנהגה

    י ל ד , 01/03/09 07:55

    יש לנו ההנהגה הכי טובה בכל העולם כולו,
    וכוונתי גם לממשלות קודמות.

    א. ניצחנו את החמ"ס
    ב. הדברנו את העוני
    ג. לקחנו בהצלחה מהענים להיטיב עם מקורבים.
    ד. בתי משפט בחלקם משרתים פרקליטי צמרת.
    ה. עובדי ציבור עם קשרים ללא כישורים.
    ו. הטלנו אימה על החיזבוללה.
    ז. נלחמנו באבטלה.
    ח. שיפרנו את החינוך
    ט. הגדלנו את מספר חסרי הבית.
    י. בנינו לנו את ההסברה הטובה בעולם.

    לא הייתי כותב את כל זה.
    אבל לאחרונה התחלתי לחשוש לעתידה של ישראל
    ולגורל שארית הפליטה החיה בישראל.

    אפילו חנות דגים, אי אפשר לנהל על ידי ליצנים.

    אי אפשר לבנות מנהל ציבורי
    שמבוסס על מקורבים ובינונים ומטה.

    אסור לבחור בעסקנים סוג ג'לנהל
    את מדינת העם המוכה.

    גם הציבור החכם בעולם, צריך לחשוב קצת,
    לפני שהוא משליך פתקאות לקלפי.

    מי שלא מסכים איתי, שיקנה ספר הסטוריה
    שעוסק בתולדות עם ישראל, וגם מילון
    עברי עברי לאנשים שאינם מבינים את הנקרא,
    וינסה להבין למה ההסטוריה שלנו עקובה מדם יהודים.

  • 9.

    אחלה הסכם ליבני הביאה לנו בלבנון 1701 האומלל ובמיוחד בדרום ! כל הכבוד. (ל''ת)

    פטפטנית, 01/03/09 07:51

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 01/03/09 08:11

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
      הגב לתגובה זו
      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אבל אם לבני תצטרף איך היא תוכל להגיד ''אני ואני ואני'' מפטפטת לדעת (ל''ת)

    אמנון, 01/03/09 07:51

  • 7.

    היא טרקה לכולם את הדלתות חוץ מלפלסטין - הפלסטלינה של פלסטין (ל''ת)

    מה שונה המוח שלה מהחמאס - אטום, 01/03/09 07:50

  • 6.

    לבני המשיכי בדרכך, עמדי על עקרונות, ואל תתפטי לקבל מתנות.

    ציפי בדרך למנהיגות לאומית., 01/03/09 07:50

    התמיכה העממית בך גדלה מיום ליום. למנהיגות כמו שלך המתין העם שנים רבות.

    • תני לפרסי ללכת לבד אולי יקקבל את הפיתוח האזורי (ל''ת)

      ston , 01/03/09 08:01

    • ליבני המשיכי בדרכך עד שכל העם יראה עד כמה את חלולה וריקנית (ל''ת)

      דה-דה , 01/03/09 08:12

    • באמת למנהיגה כזו הפלסטינים המתינו שנים. היא עושה להם את כל העבודה (ל''ת)

      מנהלת בשמם מו''מ למדינה עצמאית. שכחה שהיא עובדת כאן, 01/03/09 08:14

      • והפלשתינים בכלל לא רוצים שלום....אין פרטנר...וציפי ממשיכה להזות

        thmhechyui , 01/03/09 09:54

        יומם וליל על מדינה פלשתינית אבל לא נותנת לעובדות לבלבל אותה:
        1.מאז הסכמי אוסלו(מזרח תיכון חדש זוכרים) המצב הביטחוני רק החמיר ולראיה אפשר לומר בוקר טוב למאבטח בקניון\\בבית הקפה\\ במסעדה\\במועדון (הם לא היו כאן לפני הזיות השלום)
        2.הפלשתינים לא מעוניינים בשלום ולראיה האמנה שלהם שקוראת לחיסולה של ישראל+ההסתה והשינאה היומיומית כנגד ישראל בבתי הספר וברחוב הפלשתיני.
        3.לאחר שאהוד ברק כבר הציע לעראפת 98% מדרישותיו-עראפאת סרב לקבל מדינה וכשאריק שרון ושמעון פרס("אדריכלי ההיתנתקות") נתנו להם את מדינת עזה בכל זאת...הפלשתינים מראים לנו מה זה אומר מבחינה ביטחונית לאזרחי ישראל ולראיה אלפי הקאסמים והפצ"מרים שנורו לישראל מאז היתנתקות(יש האומרים:גירוש).
        4.עלות ההתנתקות לאזרחי ישראל היא 8 מיליארד.עלות המבצע "עופרת יצוקה" כמעט 2 מיליארד....כך שבמחצית מהכסף שהושקע בקרע העם והוצאת אנשים מביתם(אגב:המדינה שלחה אותם לשם)יכולנו למוטט את החמאס והיתרון שבכך הוא שזה היה לפני 4 שנים.

  • 5.

    מופז למי שנותר שכל בקדימה יערוק לליכוד - וולווה נהג וכל המותרות (ל''ת)

    מתרגלים קשה לוותר, 01/03/09 07:49

  • 4.

    לאוסף האופורטוניסטים, מושחתים וחדלי-אישים הקרוי קדימה אין זכות קיום (ל''ת)

    דה-דה , 01/03/09 07:48

    • דה - דה דה - לפרק את קדימה - שהאריקים יחזרו לגודלם הטבעי

      יופיטר יופיטר , 01/03/09 12:02

      בתוך שאר המיפלגות

  • 3.

    היא צודקת איך היא תסתובב בעולם בלי לזבל את השכל (ל''ת)

    כבר 3 שנים שהמזבלה עובדת על אותו הימנון, 01/03/09 07:48

  • 2.

    מופז תחזור לבית שלא עוזבים

    מופיזיניו, 01/03/09 07:45

    מופז איש עלוב וקטן רוצה רק שלטון וסררה אין לו אידיולוגיה הרס את הצבא גם בתור רמטכל וגם כשר בטחון

  • 1.

    יונית,אומר זאת כך-על 4 מוכנים שרי קדימה לזחול לממשלת ביבי,אבל הצילבה (ל''ת)

    מתעכשת,בסוף יהיה מרד ופיצוץ, 01/03/09 07:44

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 01/03/09 07:53

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
      הגב לתגובה זו
      הגב לתגובה זו

      • ולמה כשציפי רצתה ממשלת אחדות נתניהו סרב??????????????? (ל''ת)

        ston , 01/03/09 08:05

        • סרב כי טובת המדינה לנגד עיניו רק כשהוא ראש הממשלה (ל''ת)

          iritkev1 , 01/03/09 08:17

          • והיא מסרבת רק כדי להיות ראש ממשלה אבל בינתיים אני ואתה נסבול

            thmhechyui , 01/03/09 09:40

            זה מה שחשוב?
            המשבר הכלכלי ימתין לראש ממשלה אחרת?
            איראן תשעה את פעילותה הגרעינית עד לממשלת ליבני?
            ביבי יוותר בקלות על ראשות הממשלה או שהוא ייאחז בכיסא (כמו אולמרט) ובינתיים המדינה תתבוסס למוות?
            מה יקרה למדינה בימים הקשים שצפויים לה כשהשלטון יהיה עסוק במלחמות הישרדות נוספות?

            זהו...ליבני תהיה ראש ממשלה ויפתרו לנו כל הבעיות?

            ישנם ארבעה נושאים חשובים שעליהם אין ויכוח והם נושאים בוערים במיוחד ואפשר לבנות עליהם קואליציה:
            1.הנושא הכלכלי.
            2.חיסול החמאס.
            3.האיום האיראני.
            4.שינוי שיטת הממשל.

            עכשיו...אולי זה נכון שלממשלה צרה של נתניהו יהיה קשה ביותר וליבני תהיה ראש הממשלה הבאה (לאחר שנתניהו יפרוש) אבל מה שיותר חשוב לנו האזרחים זה ביטחונה וכלכלתה של המדינה והיום קיים ספק בקשר לקיומינו כאן אז קדימה לקואליציה.כי צריך לעשות מה שטוב לישראל ולא מה שטוב ל"קדימה" ןליבני.

        • אבן בטח שסירב ממתי הוא בעד חלוקת ירושלים ושתי מדינות לשני עמים

          אפי, 01/03/09 08:28

          פיצי מיצי לא מסוגלת לנהל מדינה אחת אז שתיים ??? נו באמת ! אבל הרי ברור לכל שבמידה והיא היתה זוכה היתה מתחננת לביבי להצטרף בכל מחיר. מסקנה מתנהלת על פי מרשם אדלר והספינולגים מסקנה ב' לא מתאימה לתפקיד רהמ''ש

          • נו באמת, הוא היה יכול להכנס איתה למו''מ להצטרפות לממשלה

            מושון,חולון, 01/03/09 08:46

            אבל אפילו את זה הוא סרב.
            לבני פשוט עושה לו את מה שהוא עשה לה.
            מה לעשות, הוא צפה שתוצאות הבחירות תהיינה אחרות ונכשל

            • תפנים....ממשלה כושלת צריך להחליף.

              thmhechyui , 01/03/09 10:07

              וקדימה היא המפלגה הכושלת והמושחתת ביותר שהיתה לנו במדינה מאז הקמתה.

              ואולי צריך להזכיר לתושבי מדינת ת"א-הרצליה את ההיתנתקות.

        • כי הבין מי זאת הציפיטפוט - וטוב שלא נתן לה פוש (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 01/03/09 12:04