• 112.

    מענין למה ביבי רוצה את אהוד ברח כסר )ש( הבליטחון (ל''ת)

    מעופף:, 03/03/09 03:22

  • 111.

    אני מתבייש להיות אזרח

    כישלון של הנהגה, 02/03/09 23:08

    שהממשלה אותה בחרנו מתנהגת כמו שהיא מתנהגת.
    לדעתי צריך באופן מיידי להכנס לרצועה עד הסוף,בכל מחיר. ולהראות לאוייב מי הבוס.

  • 110.

    החמאס הרי הוכה קשות, הוחלש והורתע, לא כן? או שאני חי בסרט אחר... (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 02/03/09 01:29

  • 109.

    אולמרט קשקשן

    אביא , 01/03/09 23:27

    אולמרט איך אתה לא מתביש להמשיך ולקשקש על תגובה הולמת ולא מידתית כאשר בפועל אתה מונע מצהל להגיב. אתה פוגע בבטחון ישראל עם האיומים שלך שלא ממומשים.

  • 108.

    קצין בפיקוד דרום הנכבד

    נח, 01/03/09 22:29

    ככה זה אם רוצים לעצור את טילי החאמס עם עופרת יצוקה ,ולא עם השכל ,ותכנית צבאית !

  • 107.

    ברק יש עדין דירות להשכרה באשקלון, למה ברחת?

    דרומית, 01/03/09 16:30

    בזמן עופרת יצוקה גרת תקופה קצרה באשקלון התרשמנו מאוד..... אתה מוזמן לקנות דירה ולהתגורר בקביעות בעיר ולא להמלט, ההצגה היתה גרועה.

  • 106.

    נכון מאוד ולאור התוצאות של המילחמה בדרום מדינת ישראל

    פקק תנועה , 01/03/09 12:36

    והחברה הישראלית הולכים אחורה ולא קדימה

    • קשה להבין את מיפלגת קדימה במה אנו הולכים קדימה

      פקק תנועה , 01/03/09 12:38

      אים כול הכונות וההצהרות הטובות הסימנים מראים עוד פעם שפננו הולכים אחורה

  • 105.

    יש לנו ממשלה בגימלים וכאלה שמעולם לא שרתו,נפל טבחים (ל''ת)

    מלח בעיניים, 01/03/09 11:46

  • 104.

    לזכור ציפי ליבני שותפה מלאה - לכשלון לבנון2 ולאי ההרתעה של עופרת יצוקה (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:15

    • ליבני הפקירה את בטחון ישראל !!מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקו

      המרכבה , 01/03/09 12:02

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

      • מופז עוד חתיכת כלומניק דואג לתחת שלו וכבר קנה דבק אפוקסי (ל''ת)

        מעופף:, 03/03/09 03:30

  • 103.

    ואם הקצין לא היה אומר את זה - לא היינו יודעים את זה? (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:11

  • 102.

    היו צריכים להמשיך בלחימה עד שחמאס היה מניף דגל לבן=אצלנו לא לומדים!!! (ל''ת)

    נ.כהן כל המלחמות חזרו על עצמם בגלל שנכנעו לתכתיבים, 01/03/09 10:48

    • הממשלה שתצא בקרוב אוהבת - מבצעים נסוגים - שלא מייצרים פרי (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:12

  • 101.

    שאול המלך=קדימה לממשלה

    המרכבה , 01/03/09 10:43

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

    ▪ ▪ ▪
    שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

    מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

    נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 100.

    מתי תבינו שלמעצמות יש אינטרס שהאזור יבער תמיד כן תמיד (ל''ת)

    מלח בעיניים, 01/03/09 10:42

  • 99.

    עכשיו זה אפילו יותר

    אלכס, 01/03/09 10:38

    איך שכחתם את גן יבנה ונתיבות? זה משהו חדש כבר... בדיוק כפי שהזהרתי בבלוג שלי, שמשום מה כבר לא נותנים לי לפרסם כאן בתגובות

  • 98.

    מר' אהוד אולמרט

    בני, 01/03/09 10:36

    אל תבטיח דברים שלא תקיים.אנשי חמאס מנצלים את הסבלנות שלך

  • 97.

    המצב רק יחמיר - הפוליטיקאים שלנו חדלי אישים !!!!!!!!!!!!!!!

    avre10 , 01/03/09 10:28

    בראש וראשונה - ברק = האסון של המדינה !!!!!

    • אולמרט ציפי ועמיר פרץ - כולם בשורה אחת - נכשל ב-100% (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:16

  • 96.

    ירי קסאם נמשך בלי שום תגובה!!!

    רוני, 01/03/09 10:21

    זה משקורה שלא מסיימים את העבודה.

    • מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

      המרכבה , 01/03/09 10:38

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

    • יש תגובה - ציפי אמרה - הם יחטפו - התכונה לתושבי הדרום? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:17

    • עבודה בעיניים דואגים לצבור ג'ובות. עבודה?? או עובדה (ל''ת)

      מעופף:, 03/03/09 03:37

  • 95.

    יש להעמיד לדין את ציפורה שמאלמרט וברח שהפקירו

    אותנו אזרחי ישראל, 01/03/09 09:45

    והפסיקו את הלחימה באמצע בלי להניד עפעף!!!!!פושעים שמאלנים ארורים תהיו!!!!

    • ליבני צריכה לתת את הדין על שותפותה בכישלון מלחמת לבנון -

      יופיטר יופיטר , 01/03/09 11:14

      העיתונאים שפכו עליה כמות כזאת של אקונומיקה - שיצאה לבנה מהשחור שהפילה עלינו עם שותפיה

  • 94.

    אן הפיתרון אחר לסגור את המעברים לעצור את כל הסיוע חשמל מים מזון כסף (ל''ת)

    זה הה הפיתרון, 01/03/09 09:45

  • 93.

    מסתבר שהמלחמה היתה לצרכי בחירות בלבד

    סבזי , 01/03/09 09:41

    אולמרט+ברק+ליבני פשוט עשו רוח לקראת הבחירות

    עצוב .

    • סבזי מלהכת הסמרטוטים מה קרה פתאום התפכחתה לרגע. מהאמת אין לברוח (ל''ת)

      מעופף: זה לא עצוב הם פושעים, 03/03/09 03:41

  • 92.

    איך זה מסתדר עם הצהרותיו של אשכנזי שכל יעדי המבצע הושגו ?

    ישמעאל, 01/03/09 09:37

    לרמטכל לא היה מודיעין על הישגי המבצע ? המודיעין רימה אותו כשאמר לו [אם אמר] שהחמאס הבין את הרמז ? או שאולי , שיתף רמטכלנו פעולה עם הבוס שלו לצרכים פוליטיים ? כל ינוקא ידע בתום המבצע בעזה שצהל ביצע מישגל נסוג וכלום לא הושג ! רמטכלנו הוא פחות מינוקא ?

    • מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

      המרכבה , 01/03/09 10:44

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

    • ישמעאל התבלבל...

      פנדה, 01/03/09 16:29

      ישמעאל יקר, תפקיד הרמטכ''ל הוא לנהל את הצבא, תפקיד הדרג המדיני הוא להחליט אם הושגו היעדים שאליהם נשלח הצבא. מה שאמר הרמטכ''ל לדרג המדיני, בצדק ובאחריות (פרט לעובדה שהדברים הודלפו, לא ברור מאיזה צד) שמבחינת צה''ל הושגו כל היעדים המבצעיים. ''ביקשתם שנפציץ? הפצצנו עד שהגענו למינוס בבנק המטרות. ביקשתם שניכנס ונחכה בחוץ? בוצע. מה הלאה?'' אבל הדרג המדיני, כרגיל, היה בזבזני עד מאוד בכסף, זמן ובעיקר חיי אדם, וקרא לצבא שיצא בחוץ. היעדים המבצעיים הושגו, היעדים המדיניים... היו בכלל כאלה?

  • 91.

    מסתבר שהמלחמה היתה לצרכי בחירות בלבד

    סבזי , 01/03/09 09:35

    אולמרט+ברק+ליבני פשוט עשו רוח לקראת הבחירות

    עצוב .

  • 90.

    ************* השמאל הוא האויב ************* (ל''ת)

    שקוף, 01/03/09 09:29

    • שקוף אתה חייב לראות רופא .. מוחך מתפורר . (ל''ת)

      סבזי , 01/03/09 09:39

  • 89.

    יש בעיה כשאנשים עם אישיות של פקידים מנהלים את המדינה.

    זאת בעיה מדינית,לא בעיה צבאית ולא בעיה של יכולות, 01/03/09 09:04

    כל הטרור שהשתלט על ישראל הוא תוצאה של מערכת פוליטית שמורכבת מאנשים בעלי אישיות של פקידים וזה סוג של אישיות שלא מתאימה כדי לטפל בבעיות ולמגר את הטרור.יכולות יש לצה''ל,אבל אין אנשים שיוכלו להוריד את ההוראות הנכונות בדרג המדיני.טיבעו של פקיד שהוא מבצע הוראות ואין לו כח פנימי לעמוד בלחצים ולהזיז הרים.כאשר פקידים מנהלים מדינה אז הם מבצעים הוראות של מדינות זרות,הם משקשקים מביקורות של מדינות זרות.אז הם לא מסוגלים לעשות את הדברים הדרושים כדי למגר את הטרור מפני שהמדינות הזרות הללו מתנגדות למהלכים הנידרשים ומפעילות לחצים.בשביל לנהל מדינה צריך אנשים אמיתיים,שעושים מה שצריך מבלי לפחד מכל לייץ שמנסה להפעיל לחצים כדי לגרום לך לעשות את מה שהוא רוצה.הפקידים יכולים להגיע לנהל מדינה ע''י התככים וקומבינות אבל אין להם יכולות לנהל את המדינה מול האוייבים הערבים מחד והאוייבים האנטישמים מנגד כששניהם משלבים ידיים במלחמה נגדנו,אחד בשדה הקרב והשני בשדה המדיני.

  • 88.

    ציפי ליבני = עליבות... אבל גם כל השאר! (ל''ת)

    שאלהים ישלח לנו נס!, 01/03/09 08:58

  • 87.

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

    המרכבה , 01/03/09 08:57

    מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

    ▪ ▪ ▪
    שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

    מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

    נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 86.

    חבל שהנבחרים עושים ח-ן לעולם יותר מאשר לעצמם ולנו - העם! (ל''ת)

    חבל שהם מעדיפים להראות טוב שם על חשבון החיים שלנו!, 01/03/09 08:57

  • 85.

    לעם היה ברור שהפוליטיקאים לא רוצים להגן על מדינת ישראל! ביבי גם לגביך (ל''ת)

    אין ציפיות - כי כולכם מכורים ל''הכל דיבורים''!, 01/03/09 08:49

  • 84.

    לוא מהתחלה היו מגיבים על אזרחים , היו מתים להם פחות אזרחים

    משה מ,,,, 01/03/09 08:43

    לוא מהתחלה היו מגיבים על אזרחים , היו מתים להם פחות אזרחים

  • 83.

    אירן תגיע לסייע למדינה הפלשתינית של ליבני

    אבי, 01/03/09 08:39

    ציפי ליבני רוצה להבטיח מדינה פלשתינית,ללא ספק חמאס יפציץ בקאסמים/גראדים מתוצרת בית/אירן מיהודה והשומרון למרכז הארץ, ומה נעשה במקרה זה? אבו-מאזן יודיע שהדבר אינו בשליטתו.כל ניסיון שלנו לפגוע במקורות הירי או להיכנס לשטח - יחשב כפגיעה בריבונות המדינה הפלשתינית ומנהיגיה יבקשו את עזרתה של אירן,וזו תשמח להיענות, כך שצפוי שכוחותיה יגיעו ל''הגן'' על המדינה הפלשתינית,האם תרחיש זה הוא דמיוני? מה תעשה ליבני במקרה זה??תביע צער...?.הדבר החשוב כיום הוא להכריז חד-משמעית כי בעקבות מדיניות הכזב הערבי החל בהסכם אוסלו, דרך שתי אינתיפדות רצחניות ורצועת עזה שהפכה לקן טרור ומרצחים,לכך אין לנו אימון בהסכם נוסף,לפיכך לא נסכים למדינה פלשתינית בשלב זה,לחליפין נוכל להסכים לאוטונומיה מלאה לתקופה של 15-20 שנה,ורק כאשר התנהגות האוכלוסיה הערבית תהיה ללא טרור ותממש חיי שלום לצידנו- אזי נוכל לדבר על מדינה פלשתינית מפורזת.על כך יש לעמוד בכל מחיר.מבחינה טקטית זהו גם פתרון נכון כלפי עמדת ארה''ב התומכת לצערנו ברעיון שתי מדינות.
    הגב לתגובה זו

  • 82.

    שוב הצבא מביא את מדינת ישראל לעמדת נצחון על אויביה ויצר ההשמדה העצמית

    המבין, 01/03/09 08:29

    של הפוליטיקאים מביא אותנו לעמדת כשלון. מתי תהיה אחריות אישית למנהיגים על הצהרותיהם ומעשיהם? ראש ממשלה / שר שכושלים בהשגת המטרות שלשמם נבחרו ועליהם הצהירו - צריכים להישפט ולשלם על כשלונותיהם בקנסות גדולים / עונשי מאסר בפועל. רק כך אפשר יהיה לגרום לשלטון להיות אחראי, רק כך אפשר יהיה לדעת למי הצבענו - רק כך גנבי דעת ימנעו מלהעמיד את שלום המדינה והציבור בסכנה למען הישגים אישיים.

  • 81.

    ליבני סיפקה את הסחורה - הצגה בעזה לקראת הבחירות - עם 0 תוצאות (ל''ת)

    עכשיו היא רוצה להיות ר''מ - מזל שנכשלה!, 01/03/09 07:54

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 01/03/09 07:57

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
      הגב לתגובה זו
      הגב לתגובה זו

      • מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

        המרכבה , 01/03/09 08:27

        מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

        ▪ ▪ ▪
        שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

        מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

        נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 80.

    עכשיו רוצים בצבא 4 מיליארד שקל החזר הוצאות על המבצע--לבעוט בהם בישבנם (ל''ת)

    ניצחנו עאלק, 01/03/09 07:41

  • 79.

    ניצחנו הכריזו אולמרט ברק וליבני-והעם שולח אותם עכשיו הבייתה ולאופוזציה (ל''ת)

    אלופים בספיניםרקים מתוכן, 01/03/09 07:39

  • 78.

    נוכל להגן על המדינה בגבולות החדשות. (ל''ת)

    LUBER & גורם צבאי בכיר, 01/03/09 07:38

  • 77.

    Dereg Medini is Zereg Medini

    Avy, 01/03/09 07:37

    The same old behavior is coming back fast.
    It is clear the old Jew is too stupid to learn anything

  • 76.

    עלאק הרתעה , צ.ה.ל לא הגיע לאורגזמה .

    עופרת נמסה, 01/03/09 07:37

    כולו גמר בחוץ.

    • גמר על הפנים של אולמרט ציפורה וברק (ל''ת)

      מעופף:, 03/03/09 03:48

  • 75.

    זה שקר זה לא יכול להיות

    גלעד, 01/03/09 07:34

    הרי אנחנו הצבא החזק ביותר בעולם.

    כפי שהבסנו את החיזבאללה במלחמת לבנון 2 גם כאן בעופרת יצוקה השגנו את כל מתרותינו והבסנו את כל החמאס.

    עכשיו ליברמן רץ לתקוף את אירן. מעניין למה כל שרי הביטחון לא רוצים בקיומה של מדינת ישראל ולא לומדים מהתוצאות המזוויעות של המלחמות הנ''ל.

  • 74.

    העם מחכה לליברמן וביבי.....אולי אתם תעלימו את החלמס (ל''ת)

    herzi33 , 01/03/09 07:28

  • 73.

    הרי ברק מעולם לא הצטיין בחשיבה אסטרטגית (ל''ת)

    ד''ר לוי, 01/03/09 07:28

  • 72.

    המשך הירי זאת מתנת הפרידה של שני האהודים שברחו

    שבץ חלובה, 01/03/09 07:14

    פעם היינו אומרים אהןד ברח היום אנו אומרים שני האהודים ברחו. הציבור גרש אותם מהממשלה במקלות ובבעיטות. נשארנו עם מצבת הזכרון של פייגה ליבני שעוד רוצה להיות ראש ממשלה. מצחיקה הפייגה הזאת. אין מי שיתנדב להוריד אותה מהעץ?

  • 71.

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

    המרכבה , 01/03/09 07:05

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
    הגב לתגובה זו
    הגב לתגובה זו

  • 70.

    תגובות של 50 ו49 מעידות על אוזלת יד של הפסיכיאטרים . (ל''ת)

    סבזי , 01/03/09 07:03

    • תיקון 52 ו 51 .

      סבזי , 01/03/09 07:04

      תגובה 49 היא הוגנת ושפויה.

      • אתה לא מתבייש?

        שבזי, 01/03/09 07:26

        להמליץ על התגובה שלך עצמך?

    • הוצא להורג של פוליטיקאים והתקפה על שגרירות אמריקה בלתי-נמנעים (ל''ת)

      החזית האזרחית , 01/03/09 07:07

      • מזל טוב ליום הולדתך ה-16,שיחול בשבוע הבא. (ל''ת)

        ילד,אין לך בית ספר?, 01/03/09 07:37

    • אתה לגמרי צודק לגבי תגובה 49, שהיא תגובתך. מה הולך פה: פיצול אישיות? (ל''ת)

      דה-דה , 01/03/09 07:16

      • דה דה ....מגיעה לך מכת חשמל חינם .....דה- דה (ל''ת)

        סבזי , 02/03/09 04:59

  • 69.

    ''חזרנו לירי קסאם כמו לפני המבצע''

    אהוד א & אהוד ב, 01/03/09 06:53

    Surprise!

  • 68.

    איך נזלה לה העופרת! אולי זה היה מלכתחילה רק חול בעיניים.

    דורון, 01/03/09 06:52

    הציבור נאלץ לשלם בגדול.

    • ואתה לא שואל את עצמך איך הגענו להתבצרות של אולמרט בעסקת שליט?

      אולמרט הכשלוני מנצח על הפיאסקו, 01/03/09 07:13

      בימים האחרונים ל''עופרת יצוקה'' דיברו גבוהה גבוהה על התקדמות משמעותית בעניין שליט ואם היה ראש ממשלה שהיה מצליח למנף את הישגי המבצע הצבאי לשחרור גלעד שליט ולהתחייבות חמאס בערבות מצרית,להפסקת ירי טילים על ישראל,דיינו.אבל יש לנו את אולמרט על כיסא רוה''מ ונדמה לעיתים כאילו האיש מתמחה בכשלונות-האיש פשוט נכשל בכל מה שהוא נוגע.

      • אני כבר לא שואל כלום, כל שאלה מביאה במילא תשובה שקרית.

        דורון, 01/03/09 07:22

        לא משנה איך יקראו ל''ראש'' הוא תמיד ישאר ''מחושק'' ע''י אחרים.
        בקיצור, כולם יצאו וימשיכו להיות אימפוטנטים.

  • 67.

    אנחנו ארגון שמייצר רקטות עם ראשים כימיים להשמדת עזה ודרום לבנון

    החזית האזרחית , 01/03/09 06:51

    רוצים לתמוך?? כיתבו לנו כאן!

    • אוי לכם!!!! רוב האזרחים שם חפים מפשע !!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

      באשי מהקירייה , 01/03/09 06:53

      • מי שם חף מפשע?

        שחף, 02/03/09 01:14

        באשי מהקריה, כמה שאתה טועה.
        האזרחים בעזה אינם חפים מפשע, לא די בזה שבחרו בחמאס, אלא חוגגים בחלוקת ממתקים ובשמחה כאשר יורי הקסאמים הורגים ילדים ובוגרים.

    • תעשו טובה, תירו גם כמה לתוך בתים של הפוליטיקאים (ל''ת)

      אביבית ג , 01/03/09 06:54

      • את יכולה למסור לפוליטיקאים ולצה"ל שהם הבאים בתור אחרי הערבים

        החזית האזרחית , 01/03/09 06:56

        יום טוב

      • אביבית ..יש לך חום גבוה הבוקר (ל''ת)

        סבזי , 01/03/09 07:06

        • תמסור לדיסקין ולברק שהם ברשימה של הוצאה להורג (ל''ת)

          החזית האזרחית , 01/03/09 07:09

          • "חזית אזרחית ".. לך תקבל כמה מכות חשמל .. יהיה בסדר (ל''ת)

            סבזי , 01/03/09 09:37

  • 66.

    זה הזמן להיכנס שוב במלחמת התשה כמו בהתשה!! גיסו אותנו (ל''ת)

    נמרוד, 01/03/09 06:50

  • 65.

    רק ר''מ חסר יכולות כאולמרט יכול למסמס לחלוטין הישגי מבצע צבאי מזהיר

    כעופרת יצוקה, 01/03/09 06:46

    כעופרת יצוקה.במישור המדיני אולמרט מוכיח שהוא נשאר אותו חסר יכולת וכישורים כשם שהיה במלחמת לבנון השנייה.

  • 64.

    אז צריך לחזור לשגרת מבצע עופרת יצוקה ........................... (ל''ת)

    .......להפציץ בלי הפסקה ....................., 01/03/09 06:45

  • 63.

    העם תולה תקוות בממשלת הימין של ביבי וליברמן שתעשה את מה שהשמאל לא עשה (ל''ת)

    אם גם היא תאכזב העם יתקומם ויגיע סופה של הדמוקרטיה, 01/03/09 06:43

  • 62.

    בניגוד למצב לפני עופרת יצוקה,אשקלון ספגה רק טילים בודדים שלא לדבר על

    אתה טועה-המצב גרוע יותר, 01/03/09 06:42

    אשדוד,ב''ש ,ק.גת,מלאכי,יבנה,גן יבנה וכו',כשהיום מתברר ש''ההישג'' הכי גדול של עופרת יצוקה הוא הלגיטימיות שהוא נתן לחמאס,לטווח את כל הדרום.לפני עופרת יצוקה זה פשוט לא היה קיים!!!

  • 61.

    בצפון חזבאללסטאן, בדרום חמסטאן, בתווך נלחמנוסתאם (ל''ת)

    האטלס החדש 2009, 01/03/09 06:35

  • 60.

    ממשלה שמאלנית עלובה, נכנעת לאויב ומחזרת אחריו

    מחשבות , 01/03/09 06:35

    עוד כמה שבועות תסולק חרפת השמאל מהשלטון, השחיתות המכוערת והאנטישמיות תפסיק להוביל את המדינה לעברי פי פחת.

    כאשר השמאל בשלטון - היהודים במקלט.

    • אתה באמת מאמין כי יש בארץ דמוקרטיה?-יש הבדל בין ימין לשמאל? (ל''ת)

      הכל חארטה חונטאית, 01/03/09 06:53

      • צודק הכל ממשל בובות של אמריקה כמו שעשו עם בטיסטה בקובה (ל''ת)

        החזית האזרחית , 01/03/09 07:14

      • אנחנו הגרילה הישראלית ואנחנו נעיף את אמריקה מפה ביחד עם כל הפוליטיקאים (ל''ת)

        החזית האזרחית , 01/03/09 07:14

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 01/03/09 07:12

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
      הגב לתגובה זו
      הגב לתגובה זו

  • 59.

    רק שיבה מיידית לגוש קטיף תפתור הבעיה (ל''ת)

    יעקב, 01/03/09 06:29

  • 58.

    We need an iron fist to penetetrate the politicians' ass! (ל''ת)

    החזית האזרחית , 01/03/09 06:24

  • 57.

    הפתרון פשוט וידוע

    י ל ד , 01/03/09 06:09

    א. יותר נשים בכנסת.
    ב. אשה לראשות הממשלה.
    ג. עלינו לחזק את השמאל.
    ד. להיות יותר ליברלים בבחירת עןבדי מדינה.
    ה. לקבל יותר בורים ובינונים למינהל הציבורי.

    כך נחזק את ישראל,
    ננצח את החמ"ס.
    נפחיד את החיזבוללה.

    גם בכלכלה יש פתרונות קאסאמים:
    לקחת מהחלשים.
    להעניק למקורבים ועשירים.
    להגדיל את הנטל על האזרח.
    לחזק את המשפט לעשירים.
    לחזק את העוני.
    להגדיל את מספר חסרי הבית
    להטיל עוד מסים יחסים
    להוסיף מסי גולגולת
    להפוך מיסים פרוגרסיבים למיסים יחסים.

    כך יש סיכוי טוב לישראל, לשרוד עד שנת 2012,
    כשהבורא חילק תבונה,
    הוא החזיק בידו סל.
    הישראלים השתוללו.
    וכל התבונה נפלה בישראל ונלקחה על ידי עסקניה.

    אין חכמים כעסקני ישראל.
    ואין נצחון כנצחון דוברי השלטון.
    ואין מסכנים כישראלים שמאמינים בעסקניהם.

    לא פלא שהטרור האיסלמי כבר תופר חליפות.
    הרי אנחנו החכמים בעמים.

    • חח יפה ! אתה לא ילד אתה מופרע ים תיכוני הכל נכון (ל''ת)

      מפסיד בכבוד, 01/03/09 08:53

  • 56.

    כשאובמה ביקר בשדרות נתתם לו מופלטות קיבלתם ג'חנון בחזרה (ל''ת)

    החזית האזרחית , 01/03/09 06:09

  • 55.

    ניסיון

    החזית האזרחית , 01/03/09 06:06

    ניסיון

  • 54.

    שאול, חזור הבייתה...עזוב את גב' 28 זה יותר מ - 27 ! (ל''ת)

    ovan , 01/03/09 06:04

  • 53.

    ...לא נשארו מילים... (ל''ת)

    ovan , 01/03/09 06:01

  • 52.

    לקצין מפיקוד הדרום

    יהוידע, 01/03/09 05:52

    ''חזרנו לירי קסאם כמו לפני המבצע'' משפט זה אנא העבר לשר הביטחון, הוא לא שמע את רעם ההפגזות על יישובי עוטף עזה.

  • 51.

    צהל חייב לפגוע בכל מנהיגי החמאס אחרת לא ילך כלום

    לרוצץ את ראש הנחש, 01/03/09 05:50

    כניראה שמבצע עופרת יצוקה לא פגע במנהיגי החמאס והם ממשיכים לתת את ההוראות לפעול מכל כיוון. צריך לרוצץ את ראש הנחש אתם לא מבינים את זה.

    • אכן פגיעה בהם תועיל . ולא באזרחים . (ל''ת)

      סבזי , 01/03/09 09:41

  • 50.

    אנא מכם, פוליטיקאים כושלים - הורו על מיגון את מוסדות החינוך...

    sadato , 01/03/09 05:50

    ראש הממשלה חייב להורות על מיגון כל בתי הספר וגני הילדים באשקלון וסביבותיה באופן מיידי. כעת ברור לכולנו שמבצע "עופרת יצוקה" לא השיג את מטרותיו - חמאס ממשיך לשגר רקטות אל עבר יישובי מערב הנגב והברחות הנשק ממצרים מתנהלות באין מפריע. מכיוון שהפוליטיקאים אינם מסוגלים להשתמש בכוחו של צה"ל בתבונה ולהכריע את העימות באמצעים צבאיים, עליהם לספק הגנה מינימלית לילדי הדרום, כדי שיוכלו לבקר במוסדות החינוך ולקיים שגרת חיים נסבלת. כמובן שאת הפגיעות הנפשיות שעלולות להיגרם להם כתוצאה מהירי הבלתי פוסק, אף מיגונית לא תמנע, אך לפחות יהיה ניתן לצמצם באופן משמעותי את כמות הפגיעות הגופניות.

  • 49.

    בדרום הצביעו ימין... והימין י ז נ י ח אותם ..זה בטוח .. (ל''ת)

    סבזי , 01/03/09 05:37

  • 48.

    בדרום הצביעו ימין... והימין י ז נ י ח אותם ..זה בטוח .. (ל''ת)

    סבזי , 01/03/09 05:37

  • 47.

    ממש ניצחנו במלחמה עושים לנו בית ספר (ל''ת)

    יניב מובדלי , 01/03/09 05:01

  • 46.

    הדרך יחידה להגן על האזרחים שלנו היא לפגוע באזרחים שלהם... (ל''ת)

    די להתיפיף!, 01/03/09 04:56

  • 45.

    ברק שהפסיק באמצע הניצחון על החמאס משיקול פוליטי:גם הוכפש וגם הפסיד פול

    קורן נאוה טבריה-ברק גם נכשל וגם גורש מהשלטון!, 01/03/09 04:13

    פוליטית!

  • 44.

    רואים שם את המסגד ? כן משם זה יצא:: למה לא מפוצצים אותו? (ל''ת)

    JIM BEAM, 01/03/09 04:00

  • 43.

    שו ''עופרת יצוקה''?

    ישן מתחת לסלע, 01/03/09 03:54

    מה זה?
    מבצע של החמאס?

  • 42.

    אולמרט לא יודע לגמור הוא עשה את זה בלבנון ובעזה (ל''ת)

    לא יאומן, 01/03/09 03:50

  • 41.

    זה הזמן לנקות את עזה מהחלאות - העולם עסוק במשבר כלכלי חריף.!! (ל''ת)

    אלי בן חנן, 01/03/09 03:32

  • 40.

    What a shame

    Yoni, 01/03/09 03:27

    Where is Livni the great foreign minister gathering support from world leaders for Israel as Hamas continues to send missiles on our cities? What we see in the south is the work of the great diplomat Livni, and the old fart Barak hurrying to call for a one sided truce before allowing the military to complete its job. I wish she would have been as aggressive with the Palestinians, the US and the quartet as she is with Bibi--She is lousy foreign minister, and a lousy leader.

    • We are the Israeli Guerilla and we will FUCK AMERICA UP (ל''ת)

      החזית האזרחית , 01/03/09 07:05

  • 39.

    האם קומץ של טרוריסטים חאמאס וגלעד שליט יקבעו גורל של מדינה שלמה

    שמואל, 01/03/09 03:20

    חאמאס כבר עבר ת הגבול וצריך להגיב נגדו בצורה משכנעת וכואבת כוח ההרטעה מוסג אם אתה מתמיד בהסגים שלו כולל תגובה כדי לא לעבד כוח הרטעה זה(גם נגד ארגון גרילה)
    לפי דעתי צריך לפגוע בחאמאס כאילו שאין גלעד שליט ובמקביל לפעול להחזרתו
    אם סמתם לב .טפטוף הטילים של חאמאס הוגבר וגם מנסים טילים חדשים-צהל צריך להיות במעקב ולפגוע במשלכים במקום באופו מיידי כאשר הטיל נורה!
    בהגנה על אוכלוסיה אזרחית אין צורך להצתדק בפני העולם והאומ.
    אם הסכמת אבו מאזן ל2 מדינות ל2 עמים אנחנו כבר עברנו את ה50% לכיוון הסדר שלום עם הפאלשטינים בא לא נאבד את המומנטום ולפעול להסגתו

  • 38.

    מדוע אוטונומיה נמחקה מהמילון של ציפי ליבני ואולמרט??

    אבי, 01/03/09 02:24

    ציפי ליבני רוצה להבטיח מדינה פלשתינית,ללא ספק חמאס יפציץ בקאסאמים/גראדים מתוצרת בית/אירן מיהודה והשומרון למרכז הארץ, ומה נעשה במקרה זה? אבו-מאזן יודיע שהדבר אינו בשליטתו.כל נסיון שלנו לפגוע במקורות הירי או להכבס לשטח - יחשב כפגיעה בריבונות המדינה הפלשתינית ומנהיגיה יבקשו את עזרתה של אירן,וזו תשמח להענות, כך שצפוי שכוחותיה יגיעו ל''הגן'' על המדינה הפלשתינית,האם תרחיש זה הוא דמיוני? מה תעשה ליבני במקרה זה??תביע צער...?.הדבר החשוב כיום הוא להכריז חד-משמעית כי בעקבות מדיניות הכזב הערבי החל בהסכם אוסלו, דרך שתי אינתיפדות רצחניות,רצועת עזה שהפכה לקן טרור ומרצחים,לפיכך אין לנו אמון בהסכם נוסף,ולפיכך לא נסכים למדינה פלשתינית בשלב זה,לחליפין נוכל להסכים לאוטונמיה מלאה לתקופה של 15-20 שנה,ורק אם התנהגות האוכלוסיה הערבית תהיה ללא טרור ותממש חיי שלום לצידנו- אזי נוכל לדבר על מדינה פלשתינית מפורזת.על כך יש לעמוד בכל מחיר.מבחינה טקטית זהו גם פתרון נכון כלפי ארה''ב התומכת לצערנו ברעיון שתי מדינות.

  • 37.

    העולם הצבוע

    גד, 01/03/09 02:19

    מי שלמעשה נותן לגיטימציה לחמס לבצע פשעי מלחמה - ירי על אזרחים ללא כל אבחנה, הנו העולם הצבוע ובראשם התקשורת רודפת הסצנות של ילדים פגועים. גורמים אלו גינו את ישראל על המבצע שנועד למגר את הטרור ולמעשה היוו רוח גבית לעידוד הטרור.
    על ישראל ראשית ללמוד ולהכין גוף הסברה יעיל, להפסיק להתחשב בעולם הצבוע ולדאוג לאזרחיה לפני שיהיה מאוחר מידי וידרש מבצע פי כמה גדול וכואב, שיראה שוב לא טוב בתקשורת.

  • 36.

    עדיף שהמבצע לא היה מתקיים כלל אם זו התוצאה העלובה. (ל''ת)

    עידן, 01/03/09 02:09

  • 35.

    ההתנתקות לא עבדה. כל עוד האיראנים מביאים להם נשק, זה יימשך (ל''ת)

    אדם,חיפה, 01/03/09 02:02

  • 34.

    ציפי מיהרה להיות ראש ממשלה, אבל זה לא הסתדר לה (ל''ת)

    איזה מזל, 01/03/09 01:58

  • 33.

    ''עד שאסירי חמאס יראו גם הם אור יום''

    כך אומר חאלד משעל, 01/03/09 01:58

    ומדוע לא נעשה כהצעתו? מדוע אין אנחנו משווים את תנאי כליאתם לזה של גלעד שליט? הרי זה הדבר הכי לגיטימי שבעולם, זה מידתי לגמרי? מדוע במשך השנתיים וחצי לא עשינו כך? ממה אנחנו פוחדים, שיגנו אותנו? שיטילו עלינו חרם אקדמי? את זה העולם הצבוע (כולל הסמולנים שלנו) עושה בין כך ובין כך, כל זמן שאנחנו עדיין בחיים. אז לפחות נעשה מעשים שיאלצו את חמאס לשחרר את גלעד.
    צריך לאסוף את כל ההבטחות, שמצב ביטחוננו ישתפר ללא הכר כשננטוש את רצועת עזה לידי החמאס.
    כן כן, וגם את כל ה''אל תהלכו עלינו אימים!''

  • 32.

    נו...ניראה את ממשלת הימין של ביבי וליברמן ...מה יעשו ?

    mag222 , 01/03/09 01:56

    גם יבליגו ?
    גם יפגיזו חולות עציצים ומיבנים נטושים ?
    גם יאיימועל תגובה חריפה ?
    גם יגידו שאובמה ומיטשל לא מרשים ?
    גם יגידו שאבובה מאזן "הפרטנר" יתעצבן !?

    • זה הברוך

      אחד, 01/03/09 05:22

      שהצמד חמד ליבני את אולמרט השאירו לנו. ועוד לחשוב שציפי היתה יכולה להיות ראש ממשלה בישראל. אסון אסון פשוט אסון. אנשים לא יוצלחים שגרמו לזק אדיר למדינה להרתעה לביטחון. ממשלה בראשות הליכוד תנקה את קן הצרעות הזה ששמו עזה פשוט כי אין ברירה.

  • 31.

    ביזיון של הנהגה .נקודה.!!!!! (ל''ת)

    the bird , 01/03/09 01:49

    • בו ניראה את ביבי וליברמן ......... (ל''ת)

      mag222 , 01/03/09 01:57

  • 30.

    כשלון מדיני שמראה כמה הממשלה היוצאת הייתה גרועה לישראל!

    אייל, 01/03/09 01:49

    מזל שהיא בדרך לאופוזיציה (בתקווה שלא יתחרטו ברגע האחרון וביבי יצרף אותם פנימה).
    ברור שפטרנו ומחכים לממשלת ימין אמיתית שתגיב כמו שצריך.

  • 29.

    לאן נעלמו אלו שהצבענו עבורם ?

    דןדן1, 01/03/09 01:42

    על מה יצאנו למבצע עופרת יצוקה? האם לא בכדי להפסיק את ירי הקסאמים מעל ערי וישובי הדרום? והנה זה מצב הגובל באבסורד הירי נמשך באינטנסיביות ואין תגובה! לא צבאית וגם לא מילולית מפי אף קברניט! לאן נעלמתם כולכם? האם כל מעייניכם נתונים כעת לאיזה תיק תקבלו?

  • 28.

    זהו היה בחירות הדרום עכשיו לא מעניין שוב אף אחד!!!!!!! (ל''ת)

    הרב חנוכה , 01/03/09 01:23

  • 27.

    אין רגיעה,,,אין הרתעה,,,אין מעברים,,,אין גלעד שליט,,,אין תיווך מצרי,,,

    יש דרבן 2,,,ומדריד 1,,,ובקרוב האג,,, ורוב ימני,,,, 01/03/09 01:23

    רשימת ''השגי'' ברק,,,

  • 26.

    ועוד הצביעו לממשלת הכשלון הזאת של ציפי ואהוד 28 מנדטים.כמה טמטום יכול

    ITZIK73 , 01/03/09 01:19

    להיות ל 28 המנדטים האלה?

    • 28 מנדטים באו מבני המשפחה של קדימה וכל השכנים (ל''ת)

      שלהם, 01/03/09 02:08

  • 25.

    ''קצין בפיקוד דרום: חזרנו לירי קסאם כמו לפני המבצע''לקצין:זה מחיר הכשלון

    טורונטו טורונטו, 01/03/09 01:15

    ע''ע כתבה על מח''ט גולני ''חיכינו להוראה להביא את שליט''(ואני מוסיף וממשיך: ''וגם את הנייה''), אתה מבין זאת קצין ב פד''מ???

  • 24.

    החמאס הרי הוכה, הוחלש והורתע, לא כן? או שאולי אני חי בסרט אחר... (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 01/03/09 01:11

  • 23.

    חחחחחחח זה מה שקורה מדינה שעוצרים מלחמה באמצע !!!!!!

    dudu740 , 01/03/09 01:11

    לנהל מלחמה אתם לא יודעים ,ואתם רוצים עוד לנהל מדינה?!!!!!!!!

    • ישראל אלופה בלעשות חצי עבודה !

      mag222 , 01/03/09 01:58

      ראה מלחמות ישראל,משק המים,חינוך,פשיעה,רכבות, תעשיה,תיירות.....

  • 22.

    שאלה לברק(לא אובמה)במה אתה שונה מפרץ(למעט השפם והיושר שלו)? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 01/03/09 01:09

  • 21.

    שאלה לגבי אשכנזי, במה אתה שונה מדן חלוץ? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 01/03/09 01:07

  • 20.

    שאלה לאשכנזי,האם הפסדנו גם במלחמה זו? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 01/03/09 01:06

  • 19.

    בושה וחרפה!! אנשים לא חיים פה, עם ישראל תעזרו לנו, צאו להפגין!!!! (ל''ת)

    העייף, 01/03/09 00:55

  • 18.

    הם מחכים כנראה לראות מה יצא מהניסיון להוציא את גלעד שליט קודם...... (ל''ת)

    איתי, 01/03/09 00:47

  • 17.

    'במידה לא מידתית'

    ירון.מ, 01/03/09 00:46

    נראה כי בהבטחות ממשלת ישראל כי כל ירי ייענה 'במידה לא מידתית', הכוונה הייתה שלא תהייה תגובה בכלל.

  • 16.

    הברקה של אתר "דבקה": "נראה כי באיומי הדרג המדינה כי כל ירי על ישראל (ל''ת)

    דה-דה , 01/03/09 00:33

    • ייענה בתגובה לא מידתית - הכוונה היתה כי לא תהיה תגובה כלל". (ל''ת)

      דה-דה , 01/03/09 00:34

      • אם לא היה זה כה עצוב, היה זה מצחיק. לבי עם תושבי הדרום. (ל''ת)

        דה-דה , 01/03/09 00:34

  • 15.

    ברק הולך להפתיע שוב? לא מתאים לו לא להגיב. האם גלעד שליט קרוב לשחרור? (ל''ת)

    ברק הוא שועל מתוחכם, 01/03/09 00:31

  • 14.

    כל המקלטים באשקלון סגורים סכנה עזרה בבקשה (ל''ת)

    אלי אשקלון, 01/03/09 00:28

  • 13.

    עוד הישג של ממשלת אולמרט-לבני-ברק. מול המציאות הוירטואלית של אדלר-ארד (ל''ת)

    דה-דה , 01/03/09 00:25

    • ומול הספינים של "28 זה יותר מ 27, מה פה לא ברור?" מול כל זה יש מציאות (ל''ת)

      דה-דה , 01/03/09 00:25

      • של טילים בדרום, מציאות אותה יצרה ממשלה עלובה זו בהתנתקות (ל''ת)

        דה-דה , 01/03/09 00:26

  • 12.

    להפסיק עם גלעד שליט ולטפל בעזה טיפול שורש (ל''ת)

    ב.ק., 01/03/09 00:24

  • 11.

    What the hell is wrong with us

    Menachem, 01/03/09 00:23

    After a three week successful military operation our impotent leaders allow resumption of attacks on our civilians.
    Negotiating a cease fire does not mean exposing our civilians to continued terrorist attacks without a detering response.

  • 10.

    שום מבצע לא יפסיק לגמרי את הירי אם לא תהיה הכרעה

    גל, 01/03/09 00:21

    הכרעה פירושה מיטוט שלטון החמאס בעזה והכנעת ארגוני הטרור וזו לא מטרה פשוטה אך גם לא בלתי אפשרית. במבצע הקודם יכול להיות שהיו דברים שלא ידענו כמו רצון לקדם את עסקת שליט או הבטחה מצרית אך אם הירי נמשך לא תהיה ברירה אלא שהמבצע ימשך והפעם נקווה שיהיה קצר יותר וממצה יותר. הפתיחה של ''עופרת יצוקה'' היתה מעולה אך אי אפשר כל פעם לסכן כוחות קרקע ולגייס עשרות אלפי אנשים מילואים כל כמה חודשים רק כדי לחסוך מהצד השני בעוד העולם לא חסך מאיתנו שום ביקורת.

  • 9.

    טוסו במהירות הקאסם ,כאן לברזיל,אין הרבה יהודים (ל''ת)

    מלח בעיניים, 01/03/09 00:20

  • 8.

    כל רקטה מזכירה לנו למה בעטנו בקדימה והעבודה החוצה בבחירות!! על מנת לא

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 01/03/09 00:19

    להביך את חוסיין אובמה עצרו את המבצע שאמור היה להגן על ביטחון אזרחי המדינה, זה רק מראה איזה מדיניות הרת אסון היה מחכה לנו אם חלילה לבני המנוולת הייתה נבחרת, ויש לה עוד חוצפה ועזות מצח לדבר על המדיניות של הימין שיגרום לנו נזקים??!! כל הזמן חשוב לה דעת הקהל הבינלאומי ופרסי הנבלה מהאנטישמים האלה, ביטחון העם היהודי וביטחון מדינת ישראל לא היה בראש מעייניה!! היא כבר ויתרה מראש על ירושלים על רמת הגולן איזה מזל שביבי נבחר על מנת לעצור את המדיניות הרת האסון והנזקים של המפלגה הפושעת הזאת שרק שסע הרס וחורבן הביאו עלינו בשנים האחרונות!! ותמיד אמרתי שחוסיין אובמה וקלינטון הם הסכנה למדינת ישראל, סכנה לקיומנו סכנה לביטחוננו, כעת
    חוסיין אובמה עוקף את ישראל על מנת לדבר עם ארגוני הטרור ומדינות הטרור, האם הוא כבר טיפל בבן לאדן? או שהוא כעת משחק אותה אבו עלי על ישראל? רק ביבי והימין באחדות שלהם יוכלו על האנטישמים הארורים האלה! מזל שלבני המנוולת לא נבחרה אחרת מדינת ישראל הייתה נמחקת לגמרי טוב שיש את אנשי הימין שידעו לשמור על המדינה שלנו!!

    • הלוואי וביבי יוכל לעמוד בפרץ מול הלחץ האמריקאי והאופוזיציה של השמאל

      יהושפט, 01/03/09 00:45

      על כל גווני מקדימה ומאחורה.

    • תרגע, בחור ותקשיב היטב לביבי. הוא יותר גרוע ממה שנראה.

      הבנת הנשמע, 01/03/09 02:04

      הוא מדבר על כך שהפלסטינים ישלטו על עצמם ולפי ניסיון העבר הוא גם ירכין ראש בפני האמריקנים.
      אצל השאר אתה יודע שתיפול. אצל ביבי אתה עוד לא יודע שתיפול כי הוא אמן המילים.
      אין לנו על מי לסמוך. אפילו לא על הנס.

      • להיפך רק לנס יש ליחל! ביבי באמת מסוכן כי הוא לא אוהב את המדינה באמת! (ל''ת)

        נקווה לנס!, 01/03/09 08:54

  • 7.

    השמאל הקיצוני (שמכונה היום מרכז משום מה) מקבל שכל רק לפני הבחירות (ל''ת)

    יום לאחר מכן הכל חוזר לקדמותו-פשוט חיים בפלנטה אחר, 01/03/09 00:19

  • 6.

    28 זה יותר מ 27

    המאמין , 01/03/09 00:16

    שלא תבלבלו את העובדות של ציפי לבני 28 זה יותר מ 27.
    העיקר שיותר מ 750000 דבילים נתנו את קולם למפלגתה של מיס קלין 28 מנדטים תתביישו לכם.
    מר נתניהו הדבר הראשון שעלייך לעשות כראש ממשלה הוא להורות על מבצע "ארור המן" ולסיים את המלאכה של שלושת הליצנים אב"ל(אולמרט ברק ולבני).
    בעיקר של הגברת "28 זה יותר מ 27".

    • ומי ירוץ למילואים שוב? אתה? או השותפות הטבעיות החרדיות של ביבי? (ל''ת)

      רפי, 01/03/09 00:22

  • 5.

    ליבני הפתפטנית רק מדינה פלשתינאית בראש שלה. איפה התגובה הלא מידתית? (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 01/03/09 00:12

  • 4.

    ברק שר הבטחון הגרוע בתולדות המדינה!

    שמאלני אבל ציוני!, 01/03/09 00:11

    לוחם מהולל,איש משכמו ומעלה,יחיד בדורו,אני אוהב אותו אבל...
    ברק הוא שר הבטחון הגרוע בתולדות מדינת ישראל,כל ההחלטות הטקטיות המצוינות שלו התבררו כשגיאות אסטרטגיות.החל בצבא הקטן והחכם שהתברר כגדול וטיפש,עבור בהפקרת מדחאת יוסוף,וכלה בבריחה מלבנון וחוסר הנכונות להכריע את ארגון הטירור חמאס,למען חייו של חייל אחד יקר ככל שיהיה.

    דווקא היכולת האינטלקטואלית שלו היא בעוכריו,הוא לא מבין שבשכונה שלנו לפעמים קודם יורים ואחר כך חושבים.

    מצבה הבטחוני של ישראל מעולם לא היה גרוע יותר.האירנים מציבים את הפרשים ,בצפון ובדרום ומתכוננים להכות במלכה הלבנה,הצרחות לא יעזרו פה,גם לא פט,הפעם חייבים שח מט!
    ויפה שעה אחת קודם.

  • 3.

    למי רוצים להחזיר שטחים . היכן העולם . מעניין משהו איכפת לו

    קובי, 01/03/09 00:09

    אים יהרגו יהודים . הם ממש רעים העמלקים האלו שאלוהים ישרוף אותם ואמן

  • 2.

    ביבי תעשה מבצע "מישלוח מנות" או מבצע "ביעור חמץ" !!

    mag222 , 01/03/09 00:09

    ואם זה לא יעזור בטוח שמבצע "לג בעומר " יעזור שכול עזה תעלה באש !

  • 1.

    00:00 עוד שני נפילות באשקלון ! שטח פתוח בדרום העיר

    mag222 , 01/03/09 00:07

    לא דווח על ניפגעים !
    שמעתי בום חלש אבל לא אזעקה !

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 01/03/09 00:10

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
      הגב לתגובה זו
      הגב לתגובה זו

      • ליקרת פסח אפשר לעשות מבצע "ביעור חמץ" או" מרור כורך" !

        mag222 , 01/03/09 00:13

        לפורים מבצע "מישלוח מנות" !
        לפסח" ביעור חמץ"
        ללג בעומר מבצע מדורה !
        והנשק הסודי "מבצע תשעה באב" !

        • מבצע ''איכה ישבה בדד'' (ל''ת)

          יהושפט, 01/03/09 00:48