• 108.

    הסבר לאלופי צה''ל: אם לא נהרגו מחבלים, לא עשיתם כלום. פגיעה בנדל''ן אינה

    תייבאו גברים לתפקידי פיקוד בכיר בצ''הל, 03/03/09 19:27

    נחשבת. אתם רק מבבזים את כספנו. תייבאו גברים
    לתפקידי פיקוד בכיר בצ''הל. ויפה שעה אחת קודם.

  • 107.

    אשקלונים אל תהיו פרייארים תידרשו ועדת חקירה על חצי העבודה (ל''ת)

    שעשו בעזה - די להפקרות, 01/03/09 19:30

  • 106.

    מדינת ישראל נמצאת בתוך מלחמה שלא מפסיקה (ל''ת)

    פקק תנועה , 01/03/09 13:32

    • ומה שקרה במלחמה האחרונה זה פשוט יצא ידי חובתנו ותו לא (ל''ת)

      פקק תנועה , 01/03/09 13:34

  • 105.

    אשקלון

    צבי בת ים, 01/03/09 08:03

    בראש אשקלון, בוער הקסקם

  • 104.

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

    המרכבה , 01/03/09 07:11

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
    הגב לתגובה זו
    הגב לתגובה זו

    • מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להע

      המרכבה , 01/03/09 09:01

      מופז ישב בשקט וראה כיצד לבני פועלת משיקולים אישיים עכשיו הוא עומד להעלות בישיבת סיעת קדימה הצעת-החלטה: לפתוח מו"מ רשמי עם הליכוד

      ▪ ▪ ▪
      שר התחבורה שאול מופז דורש מיו"ר קדימה ציפי לבני להקים צוות לניהול מו"מ עם הליכוד ועם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. לדעת מופז, לבני לבדה אינה יכולה לקבל החלטה על הימנעות מכניסה לממשלת נתניהו.

      מופז עומד להעלות דרישה זו באופן רשמי בישיבת סיעת קדימה המתוכננת ליום שני. לגישת מופז, אין לקבל החלטה כה מהותית בלא שינוהל מו"מ רציני עם הליכוד; ומו"מ שכזה לא נוהל, עקב סרבנותה של לבני.

      נודע, כי בשיחות אישיות מטיח מופז דברים קשים בלבני. מדברים שאמר עולה, כי לבני פועלת מתוך שיקולים אישיים-זרים: היא מטרפדת כניסה לממשלת אחדות עם הליכוד, בעיקר בגלל שלא נענית דרישתה לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

  • 103.

    יממח שששששממם, תושבת אשקלון

    מור חמדני , 28/02/09 23:54

    אני שממעתי ת'בומים מזה חחזק..
    על הבוקר אזעקה העירו אותי מהשינה..
    שימותו כל הערבים האללה ! שווננאת אוותתם

  • 102.

    החמאס הרי הוכה, הוחלש והורתע, לא כן? או שאולי אני חי בסרט אחר... (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 28/02/09 22:29

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 28/02/09 22:41

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
      הגב לתגובה זו
      הגב לתגובה זו

  • 101.

    תגובה

    יהושע, 28/02/09 20:47

    בעוד שהפוליטיקאים עסוקים בהעלאת מצבם הכלכלי,מלחמות על כבוד,הטרוריסטים ממשיכים לשגר רקטות ליישובינו כאילו לא היה מבצע עופרת יצוקה.מספיק להתעסק בתפקידים, ועוד מעט להזרים הון לחרדים, ויגיבו בכוח. לא מסוגלים ? בושה לכלנו.

  • 100.

    Wipe Out Gaza

    daga, 28/02/09 19:57

    That is the solution which our government do not understand

    Put Liberman in charge and make Gaza as Gruzni so the Arabs will get it once and for all

    ''OFERET YETZUKA'' ALAK

  • 99.

    מופז - בוים - אתם לא מבינים שציפי לא מבינה? ילדים נשים זקנים גברים

    יופיטר יופיטר , 28/02/09 19:27

    נתונים לסכנת מוות - תפסיקו לדשדש ולקרטע אחרי ליבני - יש מעבר לקדימה - מדינה

  • 98.

    לתיקשורת יש ממשלה - ולהפך - די כבר חיי אזרחים אינם הפקר!!!

    יופיטר יופיטר , 28/02/09 19:09

    אסור להבליג - נמאס כבר - ובצדק -

  • 97.

    האם נפילת טילים על אוכלוסיה אזרחית - זאת מלחמה ?

    יופיטר יופיטר , 28/02/09 19:04

    נראה לי שציפי ליבני כל כך עסוקה עם 2 מדינות ל2 עמים ( ספק אם אפשר לקרוא לפלסטינים עם)חמולות נראה לי מדויק יותר - אין ספק שאין לה סדר עדיפות הגיוני - ואסור לתת לתיקשורת לאתרג אותה - האג'נדה השמאלנית - לא סופרת את העם מעבר לתל אביב

  • 96.

    איפה הפגנות השמאל???עכשיוו הם בשקט!סמולנים מסריחים!רק כשהפלסטינים חוט

    הסמוראי הציוני , 28/02/09 18:22

    חוטפים הסמול הבוגד תומך הטרור צועק!!!טפוווו על הסמולנים בני הכלבה תומכי הפלסטינאצים!!!

    • השמאל דואג שלעאזה אין ספגטי (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 28/02/09 19:50

  • 95.

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

    המרכבה , 28/02/09 18:21

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
    הגב לתגובה זו

    • מרכבה לא נימעס לך ? מה בדיוק אתה רוצה?צא מהסרט (ל''ת)

      JIM BEAM, 01/03/09 08:57

  • 94.

    השפלה של לבני ו ברק ! ועוד מעיזה לבקר את ה ''ימין''!

    ABRAHAM, 28/02/09 17:50

    ''עופרת יצוקה'' ? תרגיל בחירות בלבד!

  • 93.

    הכי קטע שברק וליבני הפסיקו את הלחימה בעזה - כדי להתארגן לבחירות (ל''ת)

    בסוף שניהם עפו לאופוזיציה, 28/02/09 16:34

    • 2 טמבלים - לא הבינו שיש גבול לספיגה - ולהבלגה - קראו עיתונים

      יופיטר יופיטר , 28/02/09 19:32

      במקום לברר מה קורה לאזרחים בשטח

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 01/03/09 00:14

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
      הגב לתגובה זו
      הגב לתגובה זו

  • 92.

    המטבחון החלול נתן הוראה לצאת מעזה - אמרו עד סוף השבוע (ל''ת)

    יהיה שקט - השאלה איזה שבוע, 28/02/09 16:24

    • אמרו הרתעה - בינתיים יש אזעקה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 28/02/09 19:33

  • 91.

    כמה פעמים שמעתם בתקשורת "אין פיתרון לקאסמים"? - עובדים עליכם!!

    דון קורטיזון , 28/02/09 16:18

    יש ועוד איך! לכל דבר יש פיתרון.
    זה עניין של מחיר. מחיר שממשלת ישראל לא רוצה לשלם עבורו!

    • אולי הם מתכונים שהפיתרון - הוא חידלון - שיהרס הדרום - מה כפת להם?

      יופיטר יופיטר , 28/02/09 19:31

      הם לא צריכים לדאוג שם בתל אביב - וימשיכו לקשקש בפיהם או במיקלדת -

  • 90.

    מרד בחלולה,שעת חירום לישראל,רוצים כיסאות לשכות ומאבטחים וכיבודים (ל''ת)

    על 4X4 מוכנים להכנס,רק הנבובה מתעקשת, 28/02/09 15:53

  • 89.

    ''פגיעה ישירה במוסד חינוכי והסבה למבנה נזק'' (ל''ת)

    עסקים כרגיל, 28/02/09 15:27

    • מחר זה יכול ליפול שוב - כשהתלמידים בכיתות - פשוט מפקירים אותם (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 28/02/09 19:52

  • 88.

    תקשורת שמאלנית הידיעה בעמוד שולי בחדשות

    יהושוע ב נון, 28/02/09 14:59

    במידה והיתה נוחתת בתל אביב היה הדבר בראש החדשות

    • התיקשורת דואגת להוציא את ליבני מולבנת מהכישלונות של הממשלה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 28/02/09 19:55

  • 87.

    בשביל מה בחרתי ליברמן??? למה בתיהם של ראשי חמאס עומדים?? למה הם חיים??

    הסמוראי הציוני , 28/02/09 14:23

    מה קורה פה??? ממשלת מתאבדים עלובה!!! טפוווו ימין! עלו כבר לשילטון ולמחוק לחלוטין את עזה!!!

  • 86.

    תעיפו כבר את הממשלה הרכיכית הזו-ותנו לימין את השילטון! ליברמן! למחוק א

    הסמוראי הציוני , 28/02/09 14:20

    את עזה!!! בשביל מה בחרתי בך???

    • גם אני בחרתי בו אבל הוא נמושה.סתם נמר של נייר

      socrates37 , 28/02/09 18:21

      כולם סתם דיבורים.היחיד עם ביצים זה כצל'ה.
      ליברמן מאכזב באמירות שלו.

  • 85.

    אידיותים

    יצחק שמעון, 28/02/09 13:56

    אידיותים הינו ואידיותים נישרנו .אין חדש תחת השמש .

  • 84.

    אם כבר מדברים על אהוד ברק (ל''ת)

    ברק יוחנן, 28/02/09 13:16

  • 83.

    למה מחכים? להרוגים?!? - עזה חייבת ליהרס!

    ישראל, 28/02/09 13:12

    לא ייתכן שנשלים עם שיגור טילים ו/או עם פיגועים רצחניים מכל סוג שהוא לתוך שטחנו,

    לא ייתכן שנשלים עם חטיפות וסחיטה-במיקוח,

    לא ייתכן שנשלים עם רצח ישראלים או יהודים באשר הם מכל מניע שהוא,

    לא ייתכן שנשלים עם ''שגרת-חיים'' לא שפויה של חשיפה מתמדת לאיומי השמדה וטרור.

    ceterum censeo gaza esse delendam! -
    יש לפנות ולגהץ את השטח, כך שלא יוכל לשמש מסתור לכנופיות רוצחים, לחוליות-שיגור טילים, לפתחי מנהרות ולמחסני נשק ואמל''ח.

    מספיק ודי!

  • 82.

    קסמים ועד קסמים ועד קסמים

    ברק יוחנן, 28/02/09 12:35

    לא ברור לי למה כול המפלגות רצים אחרי ברק אהוד כדי שהיה שר הבטחון,הרי קסמים ממשחים להגיעה,,,,ואף אחד לא סם לב לזה,מחוץ לתושבי המקום,,,,לפי דעתי משהו חייב לתת דין וחשבון איך יתכן וחזרנו לאותו מצב לפני המלחמה בעזה!! יתכן וכל זה היתה הצגה לפני הבחירות '' לשיפור דעת הבחרים של מפלגת עבודה וקדימה,אחרת לא יתכן שאנחנו ''שנצחנו'' כך הסבר לנו,חזרנו לאותה נקודה של סבל,לתושבים בדרם,ועד המפלגות רצים לאחר מר ברק אהוד.ולאהוד ברק היתי אומר תעלם מנוף חיינו,כי אתה היתה וישנו כישלון גדול,אם אין לך מה לעשות לך תלמד לדוג,כי גם דגים אין בים,וזה לא יחשב לך ככשלון.... בידידות ברק יוחנן

    • אם כבר מדברים על ברק אהוד

      ברק יוחנן, 28/02/09 13:27

      רציתי להזכיר לקוראים שבזמן היתיו ראש ממשלה נהרג חיל צהל (דרוזי) בקבר יוסף,,,וזה למרות שהיו במקום טנקים שלצהל ואליקופטרים קרב של צהל,וגם ברק היה לא רחוק משם\\הדבר היחיד מה שהיה חסר פקודה למנוע רצח החיל שדימם כול היום\\ואהד ברק היה במקום ושתק,במו דג...ועד היום לא קבלנו שם הסבר למה זה קרה כך? אני כחיל ששרתתי למעלה מ-25 שנה בצבא עד הים לא יכול להבין זאת........

      • צודק הכל אמת.הוא בגד ברעות ולא חילץ חייל פצוע מהשטח

        socrates37 , 28/02/09 18:23

        זאת הבושה הכי גדולה.הוא היה ראש ממשלה כושל מהכושלים במדינת ישראל.

  • 81.

    יש להציב כמה סוללות MLRS מול עזה ולהגיב בירי על כל קסאם שהם יורים (ל''ת)

    כך צריך להגיב ונראה מה יעשו ביבי וליברמן בעתיד, 28/02/09 12:32

  • 80.

    אהוד ברק באם הטיפטוף,כפי שאתה מכנה אותו,היה נופל במגדלי אקירוב?י

    נתן.ש מעלות., 28/02/09 12:19

    איך היית מגיב?.חזור כבר לסניף בשכונת התקוה.

  • 79.

    ליבני הבובה עלק שתי מדינות חיזבללה בצפון חמס בדרום, (ל''ת)

    שרוליק , 28/02/09 12:00

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 28/02/09 12:17

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

      • מי צריך את הזבלים הללו.צחי הנגבי וחבר מרעיו השמאלניים

        socrates37 , 28/02/09 18:26

        מי היה מאמין צחי הנגבי שמאלני.מעניין מה אומרת על כך אימו גאולה כהן.
        אימו הייתה גיבורה ואמיצה.
        צחיק הנגבי נפלת רחוק מהעץ של אימא שלך וחבל.

  • 78.

    מה ניהיה עם המדינה הזו ? (ל''ת)

    שוב פעם דם יהודי הפקר ?, 28/02/09 11:45

  • 77.

    מה יש לכם מליבני?? ביבי הכתובת! ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי (ל''ת)

    איפה ביבי איפה????, 28/02/09 11:39

    • לבני שרת החוץ וממלאת מקום ראש-הממשלה (ל''ת)

      לבני גם הביאה לנו את שלטון החמאס על עזה, 28/02/09 15:32

      • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

        המרכבה , 28/02/09 22:27

        ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
        חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
        לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
        דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
        בינתיים ליבני מתעקשת
        ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
        ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
        נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
        מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
        ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
        הגב לתגובה זו
        הגב לתגובה זו

  • 76.

    חברה תיתועררו נתניהו פחדן

    קול ההיגיון, 28/02/09 11:37

    נתניהו לא יכנס בהם כמו שאולמרט ניכנס
    תיחשכחו מזה לנתניהו איין בייצים

    • ניראה . (ל''ת)

      הבוחר, 28/02/09 11:47

  • 75.

    רוצים שינוי?... כןןןןן (ל''ת)

    שר בטחון חדש, 28/02/09 11:37

  • 74.

    חייבים לכבוש את עזה ולהישאר שם

    שריונר לעתיד, אוגוסט 09, 28/02/09 11:36

    אין דרך אחרת. וכולם יודעים שרק השתלטות על עזה, קשה ככל שהיא תהיה, תבטיח שקט לתושבי הדרום.

  • 73.

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

    המרכבה , 28/02/09 11:32

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

  • 72.

    הפגזה חסרת כתובת ומסיבית - זו הדרך

    רופאה , 28/02/09 11:31

    אין מנוס אלא מפעולה והפעם אגרסיבית באמת. בכל מקרה אנחנו עם של רוצחים נתעבים, גזעניים ועוד כהנה וכהנה. כשננהג בכפפות של משי - נחטוף ביקורת, אז אפשר להיות רעים לשם שינוי, נוקבים, מתגוננים, אכזריים.

  • 71.

    נו שולה אלוני מה יש לך לומר על ירי לעבר אשקלון?

    socrates37 , 28/02/09 11:30

    אם את קוראת את זה רק שתדעי שמילותייך מחזקות אותם לירות לעברנו.את נותנת להם לגיטימציה.החברים הטובים שלך מהחמאס שאת כה מגינה עליהם יורים עלינו ומשבשים את חיינו.מעניין אם היו יורים על תל אביב וכפר שמריהו מה היית אומרת?
    תושבי הדרום העם עימכם.חיזקו ואימצו.בקרוב תוקם ממשלה שלא ידעה ולא תדע את הסכמי אוסלו.נתניהו קרע להם את הצורה.

  • 70.

    כרוניקה של התאבדות לאומית.

    דון קורטיזון , 28/02/09 11:24

    שמישהו יסביר לי, מדוע הפלשתינים מתעקשים לבחור במוות?
    אם זאת הדרך בה הם בוחרים, לי אין שום בעיה לחסל אותם עד האחרון שבהם.
    כנראה שמעל אלף הרוגים לא מזיז להם. מבחינתי הכל כשר. במקום לנצל את ההזדמנות ולהביא לרגיעה, הם ממשיכים? אין שום בעיה.
    עכשיו אין לי שום בעיה מוסרית. הם קיבלו הזדמנות. אין להם על מה להלין.
    הם אלו שיהפכו את עזה למגרש חניה ובית קברות.

    • אתה טועה ובגדול ידידי, הם רק מנסים בהוראה מטהרן להסיח את תשומת הלב

      ציון, התנחלות חיפה , 28/02/09 12:09

      של כולם מהגרעין האירני!!!
      בקרוב מאוד ישראל תוקפת בראשות ביבי את מתקני הגרעין של האייתולות. לנו כאן יהיה "שמח", יעופו כאן הרבה מאוד טילים על כל שטחי המדינה, מצפון, מדרום, וממזרח.
      ברור לכל מי שרואה את המציאות שהדרך היחידה לתקוף את אירן הינה בנשק גרעיני מכיוון שמתקני הגרעין שלהם רבים מידי מחופרים היטב ומפוזרים. לכן חובה לשתק את כל אירן ולהודיע לכל מדינות ערב בסביבה שכל הכללים השתנו ובעל הבית השתגע!!!!
      הבא בתור שיעיז לירות על מדינת ישראל ימחה מעל פני האדמה! גם במחיר של מדינת ישראל סופגת נשורת רדיו אקטיבית שבכל מקרה תגיע גם אם לא נעשה כלום.
      הגיע הזמן לפעול, לפני שהקאניבלים יעשו שימוש בטרור גרעיני!

  • 69.

    תנחשו לאיזו תגובה לא פרופורציונאית ישראל תגיב???

    שי, 28/02/09 11:23

    בטח אף אחד לא הצליח לנחש, נכון???

    אז אני אגלה לכם וגם לפלסטינים,
    (אבל בשקט שאף אחד לא ישמע בסדר?)

    תדעו לכם,שאנחנו הולכים להפציץ לכם כמה מנהרות בציר פילדלפי,אתם שומעים?
    יא אללה איזה פחד.
    נכון שאתם נורא מפחדים?
    כי מתגובה כזאת לא פרופורציונאית
    אני במקומכם הייתי עושה במכנסיים.

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 28/02/09 12:20

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

  • 68.

    עכשיו הבנו מה זה:,תגובה בילתי מידתית''.....

    איל, 28/02/09 11:18

    הם יורים על אשקלון ואנחנו לא עושים דבר
    למרות כל ה''עלהום'' שהעולם עושה עלינו ?(על פי התקשורת הישראלית ואל ג'זירה) חייבים להגיב חזק בירי לתוך האוכלוסיה מספיקים 2 טילים למקום כואב במיוחד.

  • 67.

    למצביעי קדימה - נו??? כבר הסתכלתם היום בראי?

    מתביישים הא?, 28/02/09 11:16

    על מצביעי קדימה אמר איינשטיין בזמנו:
    שני דברים הם חסרי גבולות - היקום והטמטום.
    לגבי היקום, זה עדיין לא כל כך וודאי.
    לגבי הטמטום, כבר אין ספק.

  • 66.

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

    המרכבה , 28/02/09 11:11

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

    • אם קדימה כל כך גרועה אז למה ביבי צריך אותם לצידו

      גל, 28/02/09 11:27

      שיהיו עלה תאנה לש''ס? בחייך, תן לביבי לנהל את זה בדרך שלו ובדרך ברורה ולא בטשטוש ובערפול קווי יסוד.

      • עדיף שישתינו מהאוהל, או במילים אחרות: שלא ישתפו פעולה עם החמאס (ל''ת)

        השמאל מומחה בבוגדנות כשהוא באופוזיציה, 28/02/09 15:33

  • 65.

    ליבני גם אחיך חושב שאת לא ראויה לשמש כראש ממשלה. (ל''ת)

    pini-1, 28/02/09 11:10

    • ת''א

      רועי, 01/03/09 07:21

      אח שלה דפר, שקיבל את 15 דקות התהילה שלו בזכות כתבים אפסים

  • 64.

    ומה ברקל'ה - מר ביטחון עושה? מתקשר לאמא בקיבוץ? או מנסה לזחול לממשלת (ל''ת)

    נתניהו, 28/02/09 11:04

  • 63.

    ולהאמין שלא היה צורך בשלב 3 בלתימה?ולהאמין שבכ"ז לבני זכתה ב28 מנדטים?

    gadii , 28/02/09 10:58

    או שמדובר בעם טיפש ושהגרוע מכל מגיע לו..........או שיש ממלכת המרכז וממלכת הצצפון והדרום.....ממש כמו אצל אחינו הפלשתינאים.......ולכן מגיע לנו לסבול כמותם.

    • gadii אתה צודק צודק וצודק ממש הוצאתי לי את המילים מהפה ומהלב

      tshak , 28/02/09 11:09

      העם הזה טיפש טיפש טיפש ויש לו מזל אחד גדול שנתניהו הפעם בשלטון בכדי להושיע אותנו ממה שהממשלה הקודמת השאירה וצריך לסלק את הממשלה הקודמת את ציפורה וקדימה לאלף ואלפי עזאזל...

  • 62.

    ציפוש לא ישנה הלילה מרוב דאגה לפלשתינים (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 28/02/09 10:55

  • 61.

    ליבני וברק וואו איזה הרתעה השגתם מול החמאס. וואו גדולים אתם! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 28/02/09 10:55

  • 60.

    אנמיים

    חוש וחש, 28/02/09 10:50

    ישראל תגיב על הירי לעבר אשקלון, השאלה מתי? ביבי צריך לצאת בהצהרה כבר עכשיו למען ידעו מהיא מדיניותו. אל תשתקו מנהיגי ישראל, למרות שהיום שבת.

  • 59.

    איזה מפחיד זה היה 100 מטר נפל ממני (ל''ת)

    הפועל אשקלון אמפריה, 28/02/09 10:50

  • 58.

    ליבני , מה שמעניין אותה זה השילטון

    rachelmesh , 28/02/09 10:49

    ליבני לא נכנסת לממשלת נתניהו כי היא חושבת שנתניהו יפול עם הדתיים, ועוד שנה, שנה וחצי הולכים שוב לבחירות ותהיה ראש הממשלה! זה מה יש לה בראש. לא אפכת לה שהמדינה קורסת בגלל המפלגת החרא שקורים לה קדימה שהרסה את המדינה. גברת ליבני רצית להכניס את ליברמן נכון? אז אל תלבלבלי לנו את המוח!
    העם בחר ימין! קדימה זה שמאל קיצוני, שאין לה שום כיוון, שום אידאולוגי, שום עיקרונות , כמו המשחק "מבוכים" אבל ללא יציאה.הערבים הרגישו את חולשה של הממשלה אולמרט ותקפו ועשו לנו 2 מלחמות, והקסאמים לא הפיסקו ליפול.
    קשה להאמין שליבני באה מי הליכוד והיא הפכה לשמאלנית קיצונית.אדום הממשלה בינימין נתניהו אני מאחלת לך הצלחה, ומאמינה לך!

    • ליבני אגואיסטית שרק רוצה את כסא ראש הממשלה. ולעזאזל המדינה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 28/02/09 10:54

      • שציפורה הקלת דעת תלך עזאזל ולא המדינה (ל''ת)

        tshak , 28/02/09 11:39

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 28/02/09 22:30

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
      הגב לתגובה זו
      הגב לתגובה זו

  • 57.

    החמאס מאותת לישראל שהם לא נפגעו מספיק צריך להכות עוד יותר חזק

    למר אשכנזי דחוף, 28/02/09 10:49

    הפעם צהל צריך להיות חכם ומתוחכם לא לפגוע באזרחים להכות בראשי החמאס ומתקניו באופן רציף ללא הפוגה פגיעה במנהרות זה לא מזיז ישל להם מאות אז להתחיל לחסל את המנגנון והראשים דחוף

  • 56.

    שששש

    הMפצח , 28/02/09 10:49

    ברק עדיין ישן.

  • 55.

    חמא ס היזהרו מביבי הוא נותן על הראש ראו וזהרתם (ל''ת)

    tshak , 28/02/09 10:48

  • 54.

    תוצאות עופרת יצוקה בדרך לקריסת לבני וקדימה מופז עורק לליכוד וחבריו יחד

    tshak , 28/02/09 10:44

    ציפורה מתפרקת

  • 53.

    אין בחירות - אין תגובות- תרגעו

    לוג, 28/02/09 10:43

    זו היתה מלחמת בחירות ועכשיו ההוכחה.

  • 52.

    תגובה לא מידתית הבטיחה ליבני,וישר רצה למספרה לדפוק תספורת כי עוד מעט (ל''ת)

    מגיעה קילנטון וצריך להצטלם ולברבר שלום, 28/02/09 10:41

  • 51.

    מבצע נחושת יצוקה גרם לנזק חמור לישראל בעולם בגלל הברוטליות והרג אזרחים (ל''ת)

    מיליארדי שקלים ואפס תוצאות, 28/02/09 10:38

  • 50.

    אולי כדאי למנהיגי ישראל לקחת דוגמא

    נח, 28/02/09 10:37

    מהאח הגדול ארה''ב,כיצד הם נהגו והגיבו על הפצצת הבסיס הצבאי פרל-הרבר.
    אני אזכיר רק בשתי מילים הירושימה ונגסקי!
    וראו איזה פלא היפנים הפסיקו להפציץ מטרות אמריקאיות.

    • הייתי מסכים איתך אבל תחזור לספרי ההסטוריה

      אורי, 28/02/09 17:40

      ההפצצה על הירושימה ונגסקי לא הייתה כתגובה לפרל הרבור. אחרי פרל הרבור האמריקאים נאותו להצטרף רשמית ללחימה. עברו 3 וחצי שנים של מלחמה קשה ,קרבות קשים ,הפסדים צורבים ואבידות רבות עד שלאחר התלבטות החליטו להפיל את הפצצות הגרעיניות מתוך רעיון של ל''סיים'' את הלחימה ומתוך פחד מפלישה קרקעית לאדמת יפן (מזכיר לך משהו?).
      נוסף לשיקולים של מעצמות על ויחסי כוחות מול הסובייטים כהפגנת כוח, עדיין יש מחלוקת על ההחלטה להכניס נשק הרסני כזה ללחימה.

      היפנים לא הפסיקו להפציץ מטרות כפי שאתה קורא לזה - פשוט המלחמה בפסיפי הסתיימה לאחר הטלת הפצצה השנייה.

      • ל-50 אורי,הבה נשאר על בסיס של עובדות

        נח, 28/02/09 23:13

        .א.פרל-הרבור הופצצה ע''י היפנים
        ב.ללא הפצצה זו ארה''ב לא היית מפציצה את הרושימה ונגסקי.
        ג.ההפצצה הנ''ל,גם לדבריך סיימה את המלחמה.
        ד.הלחימה עם הפלישתינאים,נמשכת יותר משלש וחצי שנים.ולא רואים סוף!
        ה.לישראל היו גם הפסדים צורבים אבידות כבדות,במשך השנים ולא מאט באוכלוסיה האזרחית.
        בסיכום :אני לא חסיד של הפעלת נשק גרעיני!
        אלא יש לנקוט באמצעים לסיים את הלחימה,

  • 49.

    ניצחנו הודיעו אולמרט ברק וליבני ,והעם שלח אותם הבייתה ולאופוזציה (ל''ת)

    פירוס, 28/02/09 10:35

  • 48.

    החמאס הרי הוכה, הוחלש והורתע, לא כן? או שאולי אני חי בסרט אחר... (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 28/02/09 10:31

    • זה מה שקורה כאשר לא מסיימים את העבודה. במלחמה יש או הפסד או ניצחון! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 28/02/09 10:56

    • עזוב אותך, כל ילד יודע שלא עשינו כלום.

      דון קורטיזון , 28/02/09 11:27

      איגפנו את עזה ועשינו פוזות של "שמישהו יעצור אותי לפני שאני משתגע".
      יש רק פיתרון אחד. כיבוש רצועת עזה. וכל עוד ישראל תמשיך לשחק בחרא ולרוץ סביב הזנב של עצמה, אל תתפלאו שכך יהיה.

  • 47.

    כולנו ואפילו אני ידענו מה צפוי ורק

    עם ישראל, 28/02/09 10:29

    הממשלה לא ידעה וספרה לנו סיפורי הצלחה.
    ביפן ממשלה כזו עושה חריקירי קולקטיבי בככר העיר. דח תעזבו את הכסא שלכם לכו כבר. הילדים שלנו משלמים מחיר איום.
    כנראה שהילדים שלנו הם לא הילדים של הממשלה הזו!!!!

  • 46.

    הח (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 28/02/09 10:29

  • 45.

    לא משתמשים בתג מחיר וזו התוצאה

    אמירי, 28/02/09 10:24

    כל פעילות אלימה מצד הפלשתינאים צריכה לזכות בתגובה אלימה מצידנו. רצוי שהתגובה תהיה לא מידתית אך ''בטעם''.
    רקטה גראד על אשקלון - מורידים טרנספומטור אחד בתחנת הכח המקומית.
    קאסם על שדרות - גשר על כביש ראשי. טיל בב''ש - מפילים בית קומות לתוך צומת מרכזית בעיר עזה וכו...בדרך זאת הם יבינו שיש תוצאה לכל פעולה ואט אט הם מחריבים לעצמם את המדינה ומרעים את איכות החיים (הרעה כשלעצמה..)מיום ליום.
    מכיון שהחמאס מתנהג כממשלה הוא לא יכול להתעלם ממצוקת האזרחים ויהיה חייב לפתח יכולת שליטה על יורי הטילים למיניהם.

    • ממש לא. זאת לא תגובה לא מידתית. זה סיכול ממוקד של נדל"ן.

      דון קורטיזון , 28/02/09 11:52

      צה"ל הפך לקבלן הריסות.
      יש לנו עסק עם רוצחים. לא עם 'סולל בונה'.
      צריך להכניס את רצועת עזה לעוצר. כל מי שיצא, יהרג מיד. בית שיירו ממנו ימחק לאלתר, גם אם הוא בית חולים עם 2,000 ילדים.
      זה לא אומר שאנחנו צריכים לטבוח בהם בשביל הכיף.
      מה שאנחנו כן צריכים לעשות, זה לגרום לפלשתינים להבין שאם נצטרך לעשות להם שואה, על מנת להביא אותם להפסיק לירות. אנחנו נעשה את זה.
      אם אתה לא יכול להשפיע על התודעה שלהם ולא יכול להפסיק להם את הרצון, אז אין ברירה, אלא להפסיק להם את היכולת.

  • 44.

    לא מנהיג, פרסומאי (ל''ת)

    כבשה פועה , 28/02/09 10:24

    • ככה זה במדינת ישראל 2009: כולם מתים מפחד מהמילה "כיבוש".

      דון קורטיזון , 28/02/09 11:38

      וזה בדיוק מה שאנחנו. פחדנים.
      יש רק פיתרון אחד שכולם כולל כולם מפחדים ממנו פחד מוות:
      כיבוש מלא של רצועת עזה.
      מי שאומר שזה לא מעשי, זורה חול שמאלני בעיני העם המסכן הזה. זה מעשי ועוד איך.
      אבל מה,
      זה לא נאור, זה לא נראה טוב בעולם, זה יעלה בחיי חיילים ישראלים ויגרום למדינת ישראל הפסדים כלכליים עצומים. כתוצאה מכך שנצטרך לדאוג לאוכלוסיית עזה.
      אלא שפעם, האינטרס העליון של ממשלות ישראל לדורותיהן היה שלומו של העם.
      היום, כמה הרוגים ישראלים בשנה לא שווים בעיני ממשלות ישראל את המחיר הזה.
      וככה יוצא שמטפטפים לנו ללא הרף. ועושים לנו שטיפת מוח שמאלנית בתקשורת. שזה בלתי אפשרי ולא ישים. בכדי שלא נעלה זאת אפילו במחשבתנו. ככה מתנהלים העניינים בישראל 2009.

  • 43.

    אל דאגה... עוד שנה תקום ממשלה לחודש ותפתור את הבעיה ונוכל ללכת לבחירות (ל''ת)

    בחור בוחר, 28/02/09 10:23

  • 42.

    היכן הסמרטוט ברק? נראה שמישהו שכח לספר לחמאס שעליו להיות מורתע בעקבות

    כבשה פועה , 28/02/09 10:22

    מצבע עופרת יצוקה. נראה שהיחידים שעליהם השפיע המבצע היו הטיפשים שהצביעו לשקרן מאקירוב.

    • נחמד

      רועי, 01/03/09 07:24

      אהבתי את התגובה, אם כי הייתי מוסיף גם את ההתרשמות של הערבים מיכולת ההרתאה שלנו, מהצבא החדש והרמטכ''ל הגבר החדש.

  • 41.

    אין רגיעה,,,אין הרתעה,,,אין מעברים,,,אין גלעד שליט,,,אין תיווך מצרי,,,

    בקרוב דרבן 2,,,אחר''כ מדריד 1,,, ובדרך להאג,,,, 28/02/09 10:22

    רשימה חלקית של השגי ברק ואולמרט ,,,,,

  • 40.

    שמעתי שליבני הולכת להיות שרת החוץ של אבו מאזן,מתאים לה המצע הפלסטיני (ל''ת)

    אבו עלאא, 28/02/09 10:18

  • 39.

    חכו לממשלה החדשה, סוף סוף לא ישלטו פה סמרטוטים אלא מנהיגים אמיתיים

    לבני לכי לחבר שלך אבו מאזן, 28/02/09 10:16

    ותגידי לו שעדיף שירגע למה המסיבה עומדת להיגמר. סמרטוטי קדימה, נמאסתם עלינו!

  • 38.

    שישו ושמחו עושים לנו והמנהיגים מאשללה רבים על ראשות המדינה

    JIM BEAM, 28/02/09 10:15

    באמת אם שום אינטרסים של כוח ממון ושחיטות איין, אז מי באמת רוצה לקחת מדינה כזאת ליידים ,זה כמו להכניס ראש בריא למיטה חולה, מענין? ולמה כבר לא לוקחים שליטה על הטראמות של הגראדים הללו?קיבינימט בחירות היו מזמן

  • 37.

    חבל

    z, 28/02/09 10:13

    חבל שמפספסים מדינה ליהודים בארץ ישראל בגלל מאבקי כוחות בין ''בעלי הכוח''.

  • 36.

    &&&&& ככה החמאס מלמד את החיזבאללה &&&&&

    עודד, 28/02/09 10:12

    כשאין תגובה אמיתית, ולהפציץ שוב ושוב את אותן 7 מנהרות דמה זה לא תגובה, אז יש להניח שהשכנים מהצפון ילמדו ממעשי השכנים מהדרום לאחר שהללו למדו מההם בעבר. כולם כולם הולכים ללמוד בבית ספר האמיתי של המזרח התיכון ורק אנחנו במדינת ישראל משלמים את שכר הלימוד (יותר נכון את הטמטום של המנהיגים שלנו).

    • צודק!!!!!!!!!!!!!!!111111111 (ל''ת)

      שימי, 28/02/09 22:22

  • 35.

    2 דקות לפירסומות ומיד נשוב

    רועי, 28/02/09 10:12

    אחרי ששיווקו לנו את הצבא החדש בראשות הרמטכ''ל הגבר החדש, (נלחם אומנם בכנופיה חסרת נשק, שטח ויכולת, והכל בליווי פירסומות לפוקס, קאסטרו ומוצרי כביסה, מתברר שהערבים הם אותם ערבים. הם לא שמעו על הצבא החדש, הרמטכ''ל הגבר ועל שיקום יכולת ההרתעה, הם אפילו לא מכירים את האקס של מירי בוהדנה ומה לבש יהודה לוי, הם פשוט רוצים שכל החזירים היהודים ימותו, מסר ברור, תמציתיובליפירסומות

  • 34.

    ברק, פספסת במדידותיך. מה הפלא, מי שהגן על בירתו עם זכוכיות הוא כלומניק (ל''ת)

    מודד ושוקל, 28/02/09 10:08

  • 33.

    טוב יעשה נתניהו אם ידיח את אשכנזי וגלנט בעקבות המבצע ''המוצלח'' בעזה (ל''ת)

    אולמרט ליבני וברק הולכים לבד, 28/02/09 10:07

  • 32.

    ברק וליבני=אימפוטנטיות במיטבה (ל''ת)

    חיים שמר, 28/02/09 10:03

  • 31.

    מעופרת יצוקה לעופרת מותכת - מלחמה מיותרת

    לוג, 28/02/09 10:03

    מי שלא יודע או יכול לנצח מילחמה שלא יצא למילחמה.ברק שר הביטחון הצחקתם אותי. צריך משהו שיחזיר לחמס על האמת- רק מלחמה שבא נאתגר את החמס בהשמדה תוביל לניצחון ורגיעה.

  • 30.

    אין מנהיגים בקדימה? רק עדר? (ל''ת)

    סיני, 28/02/09 10:02

  • 29.

    ציפי גם לתפקיד יו''ר הועד של הבניין שלנו לא הייתי בוחר בך

    גידי, 28/02/09 10:02

    איזה אימפוטנטיות של ממשלה

  • 28.

    תזכירו לי מה היו הישגי המבצע? פלא שאולמרט ליבני וברק לא ימלאו תפקידים (ל''ת)

    שלטוניים,העם הקיא אותם, 28/02/09 10:01

  • 27.

    אין ממשלה בישראל, איפה הקשקושים של ליבני??? (ל''ת)

    נורי, 28/02/09 10:00

  • 26.

    באשקלון והדרום המושחתים, העברינים,הבדואים ותאונות הדרכים עושים (ל''ת)

    יותר נזקים מכל החמאס שללא קשר יש לעול נגדו., 28/02/09 09:59

  • 25.

    השקט בדרום

    דויד, 28/02/09 09:59

    מה שקורה בדרום הארץ הינו שערוריה לשמה.
    בתחילה הסביר לנו שר הבטחון במשך תקופה ארוכה שצה''ל מכין את התגובה המתבקשת, צה''ל יגיב במקום ובזמן המתאימים. כל הפרשנים הצבאיים, אבל כולם אמרו ופירשנו שזו לא התגובה הגדולה, ומין הסתם התגובה הגדולה נמצאת בהכנות והיא עוד תבוא. גם הרמטכ''ל נרתם לשטויות של שר הבטחון ודחה את הפעולה המתבקשת לאורך זמן.
    והינה כחודש ליפני הבחירות יצא שר הבטחון לפעולה צבאית בעזה. אפילו הרמטכ''ל נרתם למשימה המתבקשת והסכים. אב לא גמרו את העבודה. כל יום מוציא שר הבטחון, מר ברק איזו הודעה שאין לה שום בסיס מציאותי שהשקט יחזור לדרום. כל יום נופלים משמים בכל הדרום כל מיני טובין, אז מה חשב שר הבטחון? שאפשר לרתום מלחמה בעלות של מיליירדי דולרים לצרכי בחירות? הלו''ז התפספס! נכון שהעם היהודי היושב בציון מאמין לכל מיני דברים, אבל מר ברק, אי אפשר לרמות את העם כל הזמן, ולכן שלחו אותך בראשות 13 נציגים לספסלי האופוזיצייה.הנני תיקווה שהעם יזכור לך את: ניסיונות הכשל עם הפלסתינים, את הנסיגה מלבנון, את אי השקט בעקבות הנסיגה, את אובדן כושר ההרתעה ואת העופרת היצוקה שייצקת על דרום הארץ.

  • 24.

    ביבי אתה חייב לתת להם בראש חזק העם איתך רק תכה בכלבים האלה (ל''ת)

    עופר777 , 28/02/09 09:57

  • 23.

    רק ברק יכול

    ברק עצבנתני, 28/02/09 09:56

    לשבת בחיבוק ידיים ולא לעשות כלום
    והוא עוד רצה להמשיך להיות שר ביטחון!
    שמעתי שמחפשים קצין ביטחון לאחוזת ראשונים,
    אולי זה המקום היחיד שמתאים לכישורים המובלגים שלו.בעצם למה לסכן את דיירי המקום.

  • 22.

    אין רגיעה,,,אין הרתעה,,,אין מעברים,,,אין גלעד שליט,,,אין תיווך מצרי,,,

    בקרוב דרבן 2,,, ומדריד 1 ,,, ואחר''כ להאג,,,, 28/02/09 09:55

    רשימה חלקית של השגי ברק ואולמרט,,,

  • 21.

    למי מחכים

    golaniel , 28/02/09 09:55

    למי מחכים כדי לחדש את עופרת יצוקה? הגובה חייבת להיות אגרסיבית ללא שיקולי ביחרות או שיקולי הרכבת ממשלה כזאת או אחרת.צריך להראות למנובלים האלה שלמרות השמועות על הברחת רקטות נגד מסוקים ,אנחנו לא נרטע מלה
    כנס בהם ללא רחמים למרות מחאןתיהם של גור
    מים כאלה או אחרים כגון תורכיה צרפת והאי
    וד האירופי.

    • זאת המדניות של לבני ובגלל זה לא קורה כלום (ל''ת)

      עופר777 , 28/02/09 09:56

  • 20.

    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!

    המרכבה , 28/02/09 09:54

    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאס מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

  • 19.

    לא נורא תיכף פושעי השמאל נזרקים לפח האשפה של ההיסטוריה

    ש, 28/02/09 09:49

    ותהיה כאן ממשלה אמיתית תגיב כמו שצריך, בדיוק כמו שמחייב החוק הבינ''ל - כל אזור שיגור, יושמד מיד

  • 18.

    תגובה לא מידתית

    יוסי , רעות , 28/02/09 09:45

    על רקע התבטאותה של הגב' קלינטון שעל החמאס להכיר בישראל- יש לומר שחמאס הכיר בישראל.."אחרת": זאת של אולמרט ברק וציפי שיצאו למלחמת מנדטים אחרי הבלגה ארוכה- והתוצאה המשך ירי קסאמים וגראדים, המשך הברחות אמל"ח, בקיצור - בזבוז מליארדים ללא תוצאות. אני מקוה ששר הביטחון הבא וראש הממשלה יתנהגו אל החמאס כפי שמגיע לו - חיסול כל מנהיג וכל נושא נשק. על כל שיגור - הרס והרג לא מידתי.

  • 17.

    מה קורה מחר עם הלימודים ?

    אם לשלושה תלמידים, 28/02/09 09:40

    מה אומרים החמורים התמימים, ראשי וועדי ההורים שקבלו הבטחות על הערכות, מדידות לשם בניית מיגוניות.

    לי שלושה ילדים ואני לא שולחת אותם ללימודים עד שלא אשמע מה יש לראש העיר שלי לומר.

  • 16.

    מנפלאות ממשלת-שמד קדימה לקידום טווח הטילים ללב המדינה (ל''ת)

    לבני תוביל לאובדן אני סמוך ובטוח, 28/02/09 09:39

  • 15.

    להוציא את הבכירים מהבונקרים

    wwweee5 , 28/02/09 09:39

    בדיוק כמו בחומת מגן.אז יהיה לנו שקט לכמה שנים.
    וליבני רוצה לתת להם מדינה,כשעל כל מה שהם חותמים,אפילו לנגב אי אפשר.

  • 14.

    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות

    המרכבה , 28/02/09 09:39

    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי

  • 13.

    על כל קסאם וגראד

    עופר, 28/02/09 09:38

    יש לתת תגובה עולה הדרגתית.
    על הקסאם הראשון להוריד בניין של החמאס וכך הלאה...
    תנו לחיל אויר לנצח!

  • 12.

    לא לחינם ברח ברק מדירתו באשקלון

    א, 28/02/09 09:36

    בתום המלחמה ברח ברק מדירתו השכורה באשקלון כיוון שהוא לא האמין בהכרזותיו על תגובה הולמת.

  • 11.

    בושה של מדינה. עברו הבחירות, נגמרה ההתיחסות. (ל''ת)

    אמא, מדינת הדרום, 28/02/09 09:35

  • 10.

    הבטחות

    שרון, 28/02/09 09:34

    ממתנים לתגובה לא פופורציונלית

  • 9.

    יש לפתוח במבצע מקיף חדש נגד רצועת עזה שייקרא ''מבצע מרורים'' (ל''ת)

    מנחם, 28/02/09 09:31

  • 8.

    לא הצבעתי עבור הימין, אך כנראה שטוב שהימין עלה וייטפל כראוי בפלסטינאים (ל''ת)

    מוטי, 28/02/09 09:29

  • 7.

    עד כמה נשב בחיבוק ידיים -נגמרו הבחירות אז כבר לא איכפת לממשלת אולמרט (ל''ת)

    דולפין סגול , 28/02/09 09:29

  • 6.

    בשבוע האחרון יש עליה בשיגורים לעבר ישראל !

    mag222 , 28/02/09 09:28

    ממשלת קדימה וברק מפציצים חולות...
    הימין לא אומר מה יעשה אם וכאשר ימשיכו ליפול טילים על ישראל מעזה !

  • 5.

    גראד מגראד זה שום דבר

    נשיא מתישהו, 28/02/09 09:27

    מזכיר איזה אגדה על מבצע שארך 3 שבועות ולא השיג כלום,
    שנייה אני מנסה להזכר-''מלחמת לבנון השנייה''!

    אה לא, אממממממממ ''עופרת יצוקה'' לא נראה לי שהיו יוצאים שוב למבצע ומתקפלים באמצע.

    שבת שלום לאשקלונים.

  • 4.

    הם לא יצליחו לשבש לעם ישראל את החיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    yossi, 28/02/09 09:27

  • 3.

    תודה לאולמרט ברק וליבני על המבצע המוצלח,לא פלא שאת שלושתכם שלח העם (ל''ת)

    לפח הזבל של ההיסטוריה,מחר עוד מסיבת ניצחון, 28/02/09 09:25

  • 2.

    ביבי יעשה להם מבצע "מישלוח מנות " לפורים ?!

    mag222 , 28/02/09 09:25

    או "ביעור חמץ" לפסח ?
    מה שבטוח את מבצע "לג בעומר" הם לא ישכחו !

    • שטויות ברמות. (ל''ת)

      mosheval , 28/02/09 09:25

      • כאשר נתניהו ירכיב את הממשלה החמאס ינהג אחרת מפחד ביב י ל פראייר (ל''ת)

        tshak , 28/02/09 09:41

        • ביבי לא פראייר והחמאס יודע זאת ובגלל זה יורה הרקטות עד לפחד מנתניהו (ל''ת)

          tshak , 28/02/09 09:45

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 28/02/09 12:13

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

  • 1.

    ממשלה של סמרטוטים.

    mosheval , 28/02/09 09:25

    אל תחשבו שעם ביבי יהיה יותר טוב.

    • מעניין, דווקא בקדנציה הקודמת של ביבי הטרור ירד לרמה נמוכה מאוד יחסית (ל''ת)

      ש, 28/02/09 09:50

    • חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!

      המרכבה , 28/02/09 10:00

      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!