• 48.

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

    המרכבה , 28/02/09 23:46

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
    הגב לתגובה זו
    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אנחנו לא צריכים אישורים מארגוני טרור שיכירו בנו! בן לאדן כבר מכיר בכם

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 28/02/09 21:18

    שם בארה"ב?? ירדן היא המדינה הארורה שלהם, לא צריך עוד מדינת טרור לצידנו!!
    לגבי ירושלים הרוצחים המנוולים האלה מתפללים לכיוון מכה ומפנים את גבם לירושלים כאשר ירושלים היא ערי בירה הנצח של מדינת ישראל וכל יהודי בעולם מתפלל לכיוון ירושלים, ירושלים נזכרת בתנ"ך שלנו אלף פעם ופעם אחת לא נזכרה בקוראן שלהם הצ'וסלמים האלה, ירושלים ניתנה ע"י אלוהים כיהלום שבכתר לעם היהודי!! הפלשתינים מעולם לא היו עם הם נזרקו מירדן בספטמבר השחור כאשר ירדן טבחה בהם וזרקו אותם גם ממצרים גם כאן באו פושעי אוסלו ואימצו אותם!! לכם על ביבי להפסיק את האיוולת הזאת ולהבהיר לעולם שישראל לא תמשיך להיות אחראית על הכלבים האלה וירדן צריכה לקחת תחת חסותה את המנוולים האלה!! יש לגרש גם את הערבים כולל את נציגי הטרור מהכנסת חזרה למדינות ערב!!!
    ותמיד אמרתי שחוסיין אובמה וקלינטון הם הסכנה למדינת ישראל, סכנה לקיומנו סכנה לביטחוננו, כעת חוסיין אובמה עוקף את ישראל על מנת לדבר עם ארגוני הטרור ומדינות הטרור, האם הוא כבר טיפל בבן לאדן? או שהוא כעת משחק אותה אבו עלי על ישראל? רק ביבי והימין באחדות שלהם יוכלו על האנטישמים הארורים האלה! מזל שלבני המנוולת לא נבחרה אחרת מדינת ישראל הייתה נמחקת לגמרי
    טוב שיש את אנשי הימין שידעו לשמור על המדינה שלנו!!

  • 46.

    נכון החאמס צריך להכיר בישראל, והמשיח צריך להגיע,

    יהיה טוב , יהיה בסדר, את תשכחו ללבוש סוודר, 28/02/09 15:38

    והשלום צריך לשכון באזורנו, והמזרח התיכון צריך להיות חדש, וגר זאב עם כבש בתנור, ובכלל הכל טוב, השמש זורחת השקדיה פורחת , ומגרד לי בתחת,,,, והילרי מבלבלת את המוח.

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 28/02/09 18:14

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
      הגב לתגובה זו

  • 45.

    קרוק, תגיד לה שלום קלקלי ויתנו יקבלו, לא ירצו לא יאכלו. הבל אותה. (ל''ת)

    שפתי כהן , 28/02/09 14:17

  • 44.

    החאמס רוצח פתחווים בלי חשבון - נראה לכם שירחם דוקא על יהודים? (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 28/02/09 13:01

  • 43.

    ליבני מדברת על שלום - כאילו שהחאמס - חובבי ציון - לא מכירים בקיומנו

    יופיטר יופיטר , 28/02/09 12:50

    מזל שקלינטון יותר חכמה מליבני בנידון -

  • 42.

    ליבני מתעקשת לתת להם מדינה - ושוכחת - שצריך גם להגן על אשקלון מפניהם (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 28/02/09 12:48

  • 41.

    יש לחמאס סיבה טובה מאוד לא להכיר בישראל

    אזרח ישראלי, 28/02/09 12:34

    אם החמאס יכיר בישראל הוא יאבד מכוחו ברצועה. לפני שישראל תשקול את הקמתה של מדינה פלסטינית, היא צריכה ללמוד ממודל עיראק. לא ניתן לאפשר לארגוני הטרור לשלוט בתושבים הפלסטינים ולצפות ליחסי שכנות יפים. המשטר ברשות הפלסטינית רקוב מהיסוד. ברגע שהכח יעבור מן השלטון אל העם, והוא לא יחשוש להביע את דעותיו, ובכירי הרשות יהיו נציגי הרשות ולא נציגים מטעם עצמם שמנסים לעשוק את העם, במילה אחת: דמוקרטיה, יהיה ניתן להמשיך קדימה. ברגע שהרשות הפלסטינאית תהפוך לדמוקרטיה, ראשיה יאבדו את כוחם, כספם ונשותיהם, ולכן הם לעולם לא יתנו יד למהלך שכזה. המו''מ לעולם לא יביא להישג כלשהו. לכן ישראל צריכה לעשות ככל שניתן על מנת להתסיס את העם כנגד מנהיגיו, ולפעול בכל דרך להפלת השלטון ברצועה. כמובן שלא יהיה מנוס משימוש באמצעים צבאיים חריפים מאוד, משום שלעם, שלא כולל לא את חמאס, ולא את הפת''ח, אין צבא ואין אפשרות להילחם. יש להתנות כל סיוע לפת''ח בשקיפות מלאה של הארגון כלפי הכוחות הישראליים, תוך שיתוף פעולה איתם והכתבת מדיניותם, תוך איום מתמיד בהפסקת התמיכה בו, הפקרתו לגורמי חמאס, והפלתו.. ברגע שלא ישמור על שקיפות, או לא יכנע למדיניות הישראלית, יש להפסיק את הסיוע, והפת''ח המתדרדר יגלה שמדובר בעניין קיומי: הוא יחוסל אם לא ישתף פעולה עם המדיניות הישראלית. לאחר הפלת חמאס, יש להשתמש בהשפעה הישראלית על הפת''ח על מנת לפרק אותו מבפנים, על-מנת שלא יהיו מוקדי כוח ברצועה. עולה כמובן החשש: האם העולם לא יפעל מנגד. התשובה כבר ניתנה לנו מזמן, לפני שבעים שנה, בתקופת השואה. אם ישראל תפעל בזהירות ובחוסר שקיפות, תוך עליות מדרגה מתונות בלחץ על השלטון ברשות וכל בכיריו, ערביי העולם אמנם לא ישארו אדישים בדיבורים אך ישארו אדישים במעשים. הגרעין האיראני נועד על-מנת לאיים ולהרתיע מביצוע מהלך שכזה, ויש לפעול נגדו באומץ ובנחישות, למען השלום והביטחון של מדינת ישראל. לאחר שיעלה קרנה של מפלגה פלסטינית חדשה, שתוקם בחסות ישראלית ותעלה לשלטון בפלסטין תוך שקיפות מלאה על תנועת הכספים במפלגה ופועלה, ותופסק ההסתה כנגד ישראל, תוך הסרת השפעתם של כל הגורמים הערביים בעולם על שלטון הרצועה, תפתח הדרך למו''מ לשלום.

  • 40.

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

    המרכבה , 28/02/09 12:25

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

  • 39.

    מה? האמרקיאים כבר יצאו מעירק? ויתרו על מערכת טילים באירופה, ...

    מיכאל מיכאל , 28/02/09 12:17

    מה?
    כבר לא מתערבים בענייני מזרח אירופה, טורקיה, מזרח התיכון, גרוזיה?
    מה? כבר מלחמות קוריאה, וייטנם מעלות אבק ההיסטוריה?
    --שיתרכזו בעצמם !!

    • הם קונים עבדים תמורת נשק,והעבדים רוצים עוד.עבדים לעד (ל''ת)

      מלח בעיניים, 28/02/09 12:33

  • 38.

    הישראלים אוהבים אויבים חלשים. אמריקאים זה יותר מדי.אבל אפילו לחלשים הם (ל''ת)

    מלח בעיניים, 28/02/09 12:03

  • 37.

    קלינטון חושבת שנניח לה לנהל לנו את המדינה כמו שעשינו עם קונדליסה. (ל''ת)

    עדיף שתתן גז ותצא לנו מהורידים ברייס., 28/02/09 11:40

  • 36.

    הילארי=וכל קודמיה=בונים את הקריירה שלהם ע''ח ישראל=קרש קפיצה לכל פוליטי (ל''ת)

    נ.כהן נמאס מכל אלה שמתערבים=הם רק מזיקים=חבל''ז*:*, 28/02/09 11:40

  • 35.

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

    המרכבה , 28/02/09 11:30

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

    • תגיד, ביבי משלם טוב? (ל''ת)

      מדרובה מפתח תקוה, 28/02/09 11:37

      • יתן לו תיק - במקום מעטפות - שהירשזון ואולמרט התרגלו אליהן (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 28/02/09 12:52

  • 34.

    גם ישראל צריכה להכיר בחמאס..צעד בונה צעד (ל''ת)

    גישה חיובית, 28/02/09 11:26

    • גישה חיובית לגראדים על ערי ישראל - הבלגה - התעלמות (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 28/02/09 12:53

  • 33.

    התרנגולת צריכה להכיר בשוחט.מה זה פוליטיקה? (ל''ת)

    מלח בעיניים, 28/02/09 11:24

  • 32.

    הילרימוש תראי אם אפשר לבטל את התלונות של הספרדים (ל''ת)

    מלח בעיניים, 28/02/09 11:16

  • 31.

    מצור בו שום משאית לא עוברת, בלי חשמל, בי מים בלי מזון ובלי תרופות

    רק מצור מוחלט יביא תוצאות, 28/02/09 11:05

    רק ביום שתושבי עזה יחלו למות בהמוניהם מרעב צמא ומחסור בתרופות, יבינו הערבים שתם עידן התבוסתנות הישראלית.

  • 30.

    אמריקה, אל תסייעי לשקם את עזה. תנו לחמאס לגווע! (ל''ת)

    מוטי, 28/02/09 11:00

  • 29.

    אני לא סובל את האשה. (ל''ת)

    המלך , 28/02/09 10:52

  • 28.

    מי בכלל רוצה שהחמאס יכיר בנו. היה חסר לצהל פקודה ולחסל

    יגאל, 28/02/09 10:52

    את החמאס.

  • 27.

    אם לא תהרגו תמותו ,אם תעשו שלום גם תמותו,בואו לברזיל (ל''ת)

    מלח בעיניים, 28/02/09 10:52

  • 26.

    גברת קלינטון, מה לגבי הפסקת ירי טילים על ערי ישראל? (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 28/02/09 10:47

  • 25.

    גם משה רבנו בתור שר החוץ אמריקאי יהפוך לאנטי ישראלי (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 28/02/09 10:34

  • 24.

    הכרה רשמית של חמאס בישראל

    samklee, 28/02/09 10:22

    did you hear that hamas does not want to recognize israel

    it is the basics of hamas that israel has no right to exist

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 28/02/09 11:56

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

  • 23.

    גימי קרטר עזר לחומיני להשתלט על אירן ולהפוך אותה למוסלמית , אנחנו לא ר

    שאדי, 28/02/09 10:17

    אנחנו לא רוצים זאת כאן

  • 22.

    נשים יקרות כל הניתוחים שאתן עושות בפנים לא מוסיפות לכן

    iritkev1 , 28/02/09 10:17

    ההיפך הוא הנכון.

  • 21.

    תמורת עוד פרוסה מקיום ישראל ? (ל''ת)

    משה מ,,,, 28/02/09 10:14

  • 20.

    על חמאס להפסיק תאלימות ויצור מסטיקים בצבעים שונים (ל''ת)

    שי, 28/02/09 10:02

  • 19.

    לידיעת תושבי הדרום: אם לא יהיו מעברים- יהיו טילים. (ל''ת)

    ש. מאלני, 28/02/09 10:02

    • צודק. (ל''ת)

      שי., 28/02/09 11:09

      • לידיעת ש.ש.מלאני - גם עם מעברים פתוחים יהיו קאסמים - יש המון פלגים

        יופיטר יופיטר , 28/02/09 12:56

        שאפשר להפיל עליהם את תיק השילוח

  • 18.

    ולמה שיכיר בישראל = גם כך מקבל כסף, הכרה, ומשפטים נגד ישראל בעולם (ל''ת)

    למה שישתנה?, 28/02/09 09:55

  • 17.

    החמאס וליבני צריכים להכיר בישראל ובנתניהו כראש הממשלה .

    המרכבה , 28/02/09 09:50

    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאס מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

  • 16.

    העולם המערבי עדיין לא קולט

    עמיר, 28/02/09 09:47

    מתי יירד לכם כבר האסימון ?
    החמאס, החיזבאללה ושות - כלומר איראן - לא מכירים, לא יכירו כי מרגע שייעשו כן, אין להם זכות קיום.
    מה כאן לא ברור ?

  • 15.

    לא להאמין מקלינטון האם היא ואמריקה מנותקים מהעובדות בעזה

    דולפין סגול , 28/02/09 09:44

    האם אמריקה עושים הצגה לעולם על חשבוננו .
    החמאס הוא אירגון דתי -ואותו לא מעניין שטחים או שלום הם צמאי דם ודת בלבד .

  • 14.

    באמת? וואוו איזה יציאה....היינו כחולמים?

    אסתר , 28/02/09 09:41

    ארגון טרור שיכיר במדינת ישראל
    יחדל מלהתקיים...דמוקרטים יקרים תתעוררו
    מהחלום המתמשך שלכם...לא זאת הדרך.
    הבעיה היא שאתם חולמים ואנחנו אלה שחיים
    בחלום המסוייט שלכם.אולי תוציאו אותנו
    מהחלום המסוייט שלכם ונחיה כדרכנו?

  • 13.

    האמריקנים מעלים גרה אשר לעסו אותה 5 נשיאים משך 2 עשורים (ל''ת)

    חמאס יכיר בישראל כאשר לא תהא קיימת, 28/02/09 09:37

  • 12.

    אחד באפריל עוד לא הגיע -קלינטון את חיה בעולם האשליות (ל''ת)

    דולפין סגול , 28/02/09 09:35

  • 11.

    יאספו כסף בידיעה ברורה שזה לחימוש החמאס ולא למשפחות או בנייה.

    אני, 28/02/09 09:29

    גם אם יתנו לכל ראש משפחה ביד, יעברו אחריהם אנשי החמאס ויקחו. ואח''כ יעשו חפלה וישרפו את דגל ארה''ב.
    ארה''ב לא קולטת כמה היא סתומה. שילמדו ממדינות ערב שלא עוזרות בכלום לאף אחד בעולם. גם אם יש צונאמי או רעידת אדמה. בעזה לא מתנהגים לפי דפוסי חשיבה מערביים.

  • 10.

    ''הכרזות''

    א.מ.צ., 28/02/09 09:22

    שרת החוץ קלינטון מכריזה שעל חמאס להכיר בנו ולהזניח את הטרור!!חד וחלק! יפה ומעודד. כעת נשאר רק לקוות שאמריקה תעמוד על דבריה היא ולא תחזור בה!!כפי שהיא נטשה את החרם עם הסורים, וכעת יש ריצת אמוק אליהם!ללא כל הצדקה!!

  • 9.

    הגב' קלינטון ת ת א פ ס י !

    ovan , 28/02/09 09:21

    מדובר בטרוריסטים מהסוג השפל, המגעיל, הדוחה והגרוע ביותר !
    עם אילו שלום ?
    עכשיו בבוקר גראדים באשקלון !
    נו באמת ?

    • לינטון-את בהזיה מוחלטת. (ל''ת)

      mosheval , 28/02/09 09:30

  • 8.

    קלינטון חיה בסרט

    זהר לוי , 28/02/09 09:17

    אין לה מושג מה קורה במזרח התיכון.
    החמאס לעולם לא יכיר בישראל.
    ולעולם לא יהיה שלום.
    אין מה לעשות, אנו נחיה על חרבינו עד סוף הדורות.

    • אתה צודק בהחלט. (ל''ת)

      mosheval , 28/02/09 09:29

  • 7.

    רק לא במטוס

    לירן, 28/02/09 09:16

    מפחיד מה שקורה והאשמים הם שרי התחבורה . אבל אשם הציבור שנותן לאודי זהר להמשיך ולהתקשקש כאשר הוא בעצמו ובמו ידיו - במשך 5 שנים דירדר אותנו לתחתית הבור.

  • 6.

    הנה זה שוב מתחיל

    יהודי ברווז במטווח, 28/02/09 09:15

    כל העולם ואחותו יתחנן לארגון הטרור הקנאי האיסלמי פאשיסטי-חמאס להכיר בקיומה של מדינת ישראל.

    לאחר שהחמאס יקבל אתנן של מליארדי דולרים מהאו''מ ארה''ב והאיחוד הוא יסכים להכיר בישראל.
    אין להם מה להפסיד...
    גם הפת''ח,תנזים,משטרה הפלשתינית וכו'' הכריזו מזמן על הכרתם בישראל אבל זה לא מפריע להם להמשיך בפיגועי טרור,וחינוך לשינאה והסתה כנגד היהודים והשמדת מדינת ישראל.

    אם הייתי החמאס הייתי מכיר בישראל מזמן תמורת התשלום המתאים שיגיע גם יגיע... צריך לממן את הגארדים על אשקלון הלא כן?

  • 5.

    ציפי, תאכלי את הלב, קלינטון תגיע לדבר עם נתניהו (ל''ת)

    Yahoo.com, 28/02/09 09:15

  • 4.

    ההצהרה הזו מעידה על חוסר הבנה

    איתמר, 28/02/09 09:14

    החמאס לעולם לא יצהירו קבל עם ועדה שהם מכירים במדינת ישראל.
    עם כל הכבוד למאמצים של הילארי, הצהרה כזו לא תבוא מהחמאס ואם זה מה שיתקע את המו''מ עדיף לוותר כבר עכשיו, או לחלופין, לא לצאת בהצהרות מפוצצות שכאלה.

  • 3.

    נפילת גראדים באשקלון וסמוך לקרית גת ! 8:45

    mag222 , 28/02/09 09:10

    8:45 אזעקה ושני נפילות בתוך העיר אחת בבית ספר והשניה בשטח פתוח !
    ליד קרית גת נפילה ללא אזעקה !
    בוקר טוב ישראל !!!!!!!

    • ובלילה על הנגב המערבי - הרתעה של הבלגה ונסיגה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 28/02/09 12:59

  • 2.

    קלינטון לא הכי מוצלחת בתפקיד המסובך הזה (ל''ת)

    משה ניו יורק, 28/02/09 09:04

  • 1.

    בניגוד להפחדות מצד שמאל, ממשל אובמה ימני יותר מלבני

    מחשבות , 28/02/09 09:02

    ארה"ב מחרימה את הכינוס האנטישמי מחד, ומאידך דורשת מהחמאס להכיר בישראל, נשמעת יותר ימנית מכנופיית לבני.

    יש להניח שלבני לא היתה נכנסת לממשלה גם אם אובמה היה בראשה, כי הוא לא היה זריז דיו לטעמה בהושטת הצוואר למאכלת.

    • חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!

      המרכבה , 28/02/09 10:21

      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

    • אתה צודק לגבי אובמה...

      sadato , 28/02/09 10:37

      רבים מתומכי אובמה יתאכזבו לגלות שמדיניות החוץ והביטחון שלו תהיה דומה להפליא לזו שקידם הנשיא בוש. כבר כעת מתחילים בכירים במפלגה הדמוקרטית (ננסי פלוסי, למשל) למתוח ביקורת על קצב נסיגת הכוחות מעיראק ועל העובדה שכ-50 אלף חיילים אמריקאים אמורים להישאר שם אחרי שנת 2010. אובמה הצהיר שבכוונתו להחריף את המלחמה בקיני הטאליבן ואל-קאעידה באפגניסטן ולסייע לממשלת פקיסטן במאבק מול הגורמים הקיצוניים בארצה. להזכירך - בחירתו של ג'ורג' וו. בוש התקבלה בארץ בחשש ובספקנות, ואכן, בחודשים הראשונים הוא המשיך את דרכו של אביו והפעיל לחץ כבד על ממשלת ישראל במטרה לאלץ אותה לוותר ולהתגמש. כל זאת עד הפיגוע במגדלי התאומים. ייתכן שאובמה ינסה לפתח דיאלוג עם איראן, סוריה וחמאס, אך ברגע שידו המושטת תתקל בעקשנות, בבוז ובאי נכונות לפשרה, גם הוא, בדיוק כמו בוש, יבחר בלית ברירה להשתמש באופציה הצבאית.

    • קליטונית דורשת שהחאמס יכיר בישראל - ליבני אפילו את זה לא -

      יופיטר יופיטר , 28/02/09 12:58

      מתמסרת להם בקלות

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 28/02/09 17:32

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
      הגב לתגובה זו