• 90.

    את בן אליעזר הספרדים יכולים לקבל (ל''ת)

    hgbek qnbsrhe, 24/02/10 10:57

  • 89.

    שפה

    ישראל ו, 02/11/09 14:07

    מהיכן ציפי מבינה אנגלית או ספרדית בקושי מבינה עברית
    השם ירחם עלינו

  • 88.

    ושוב אנו רואים את ''הצלחותיה'' של ציפיטפוט

    אבי, 01/11/09 11:11

    שהן למעשה חוסר הצלחה מוחלט,פרט לברברת אינסופית.
    לכן,מומלץ לה ולכל חלאות קדימה,למלא פיהם מים ולהניח לממשלה הנוכחית לתקן את מחדליהם.

  • 87.

    בספרד מכינים את מוקדי האש לשרוף את קציני צה''ל

    עזרי, 26/07/09 22:03

    עוד רגע קט, ובספרד יצא צו גירוש נגד כל התיירים היהודים, ומי שיעיז להשאר, יועלה על מוקד לקול צהלת חיילי החאמאס. או טו דה פה

  • 86.

    הם מפחדים

    ביבי, 25/07/09 19:10

    האדמה המוסלמית ארופאית הראשונה שהאיסלאם הקיצוני ילחם לשחרר היא ספרד
    לפיכך כל הצעדים האנטישמים זה רק לרצות את הקיצונים בתיקווה שידחו את הקץ

  • 85.

    להעמיד לדין את בכירי החמס על אישומים דומים

    לוחם שוורים בדימוס, 25/07/09 18:52

    שוב אנו רואים את אוזלת ידה של ההסברה הישראלית
    על כל הוראה של הבכירים הישראלים לחיסול ממוקד שפגע בחפים מפשע
    אפשר לראות עשרות הוראות של בכירי החמס בשליחת קסאם באופן אקרעי לשמי שדרות
    כשבישראל שוברים תראש איך לא ליפגוע באזרחים
    בעזה מחפשים ליפגוע כמה שיותר באזרחים
    שההסברה הישראלית אם יש גוף כזה בכלל יתחילו להשתמש בכלים שהטרור כבר משתמש שנים
    לפחות במילחמה ההסברתית אפשר ללמוד מהם

  • 84.

    Inquisition

    spharadita, 25/07/09 16:34

    The Spanish inquisition is never getting tired Spaniards and Spain proved in the past the ethnic cleansing is in their blood and ''La sangre Limpia''is part of them.
    A research that conducted lately shows that about one third of the Catholic church goers in Spain have Semitic gen.
    It would be nice to know if any of the judges is a hidden Jewish person.

  • 83.

    אין ברירה .עלינו לטפל ברוצחים שבצד שלנו. (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 10/03/09 21:37

  • 82.

    יבוטלו כל החוקים המטורפים !

    חיים אבגד , 01/03/09 11:51

    מדינות רבות חוקקו חוקים מטורפים, ופסקו פסיקות מטורפות.

    הנה כמה מהם:
    מדינת ישראל: החוק לעשיית דין בנאצים ובעזריהם. חוק עלוב למטרה קדושה.
    בלגיה/אנגליה/ספרד: חוקים נגד "פשעי מלחמה".
    ארה"ב: חקיקה נגד הימורים באינטרנט.
    ישראל: פסיקת שופט נגד אתר אינטרנט הממוקם שלא בתחומי ישראל, ועוסק בהימורים.
    אירופה: תביעות נגד מיקרוסופט.

    חוקים צריכים להיות מיועדים רק לאזרחי המדינה מטעם המדינה, או נגד אזרחים אחרים בתחום הטריאויאלי של המדינה.
    חקיקה נגד אזרח אחר, שפעל בטריטוריה זרה - זו חקיקה מופרכת מיוסדה, מסתמכת על כרעי תרנגולת. אין חקיקה ללא סמכות.
    מדינת ישראל חוקקה חוק (נגד הנאצים) שיועד נגד אזרחים שאינם שלה, שפשעו נגד אנשים שאינם אזרחיה, על אדמה שאינה אדמתה, בתקופה שישראל לא היתה קיימת, חוק רטרואיקטיבי (שלאחר מעשה). בכך חוקקנו כנראה את החוק הגרוע בהיסטוריה. חוק מופרך מיסודו. חוק זה למעשה פגע בנו בסופו של דבר. אם היינו מפעילים יחידות חיסול נגד הנאצים הללו, היינו משיגים יותר טוב, יותר קל. ובלי להתהדר בחוקיות מזויפת.
    גם מדינות אחרות חוטאות לעקרון זה, כפי שהראתי למעלה.
    עתה, מדינת ישראל צריכה להתגונן מגד "חוק" מהסוג הזה, כאילו אנו כפופים לחוק ספרדי כלשהו.
    אולי מה שדרוש הוא לאחוז את השור בקרניו: לומר לספרדים ולאחרים שחוקיהם אלה מופרכים ובטלים ואיננו כפופים להם. יש לעשות זאת בלי להגיש כלל כתב הגנה לבית המשפט הספרדי.

    ועוד נקודה קטנה:
    תארו לכם שספרד היתה מוציאה חוק המחייב את תושבי ישראל לשלם לה מס. כמובן שרשויןת המס בספרד היו תובעים את דן חלוץ לתשלום מס, האם גם אז היינו מגינים עליו בבית המשפט הספרדי, או שפשוט היינו בועטים להם בתחת?

    חיים אבגד

  • 81.

    הספרדים הולכים בהיסטוריה שלהם (ל''ת)

    פקק תנועה , 01/03/09 10:46

    • אחורה ומנסים להחיות את האינקויויצייה מחדש (ל''ת)

      פקק תנועה , 01/03/09 10:47

  • 80.

    מתי כבר יקחו את ליבני להג?פושעת מילחמה, (ל''ת)

    שרוליק , 28/02/09 12:11

    • תגובה למס 80

      mustang329 , 28/02/09 12:47

      אני מציע שאנשים כמותך לא יחיו במדינה
      מעלים מס שכמוך.וניזון מנערות ליווי

  • 79.

    למי אכפת מהשטות הזו... שספרד תיחנק עם הבסקים ואל קעידה ומה לא. אמן. (ל''ת)

    mnementh , 28/02/09 11:58

  • 78.

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

    המרכבה , 28/02/09 11:36

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

  • 77.

    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!

    המרכבה , 28/02/09 10:19

    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

  • 76.

    כל מה שקורה באירופה ודר"אפ נגד ישראל-עומד מאחורי זה עזמי בשארה ימ"ש (ל''ת)

    prague , 28/02/09 10:05

  • 75.

    כיצד שרת חוץ כושלת שהביאה את משרדה לשפל יכולה לחשוב להיות ראש ממשלה??? (ל''ת)

    prague , 28/02/09 09:53

  • 74.

    כשלון חרוץ של משרד החוץ והעומדת בראשה-כל תושבי עוטף עזה היו צריכים

    prague , 28/02/09 09:52

    לתבוע את ראשי החמאס והאיראנים על שימוש בנשק קטלני נגד אזרחים ישראלים. החמאס חיסל 400 אנשי פתאח וישראל שותקת והעולם מתנכל לנו.

  • 73.

    ממש צפוי.. מגרוש ספרד להיום.. מצא את ההבדל.. (ל''ת)

    היה צפוי, 28/02/09 04:27

  • 72.

    קודם תשפטו את החמאס לפני החיילים שלנו

    שי, 28/02/09 02:05

    מי ספרד חושבת שהיא,
    שתגיד שהיא פרו מוסלמית נאצית ואנטישמית ונסגור עניין

  • 71.

    זו הכרזת מלחמה של ספרד על ישראל (ל''ת)

    לנתק היחסים איתם, 28/02/09 00:37

  • 70.

    וציפי לבני עסוקה בלשחרר סוחרי סמים מהכלא בתאילנד. (ל''ת)

    1, 28/02/09 00:27

  • 69.

    אבל ציפי הבטיחה שעמיתה, שרהחוץהספרדי ישנה החוק. מה, היא שקרה לנו? (ל''ת)

    כבשה פועה , 27/02/09 23:52

  • 68.

    צריך להבהיר לספרדים שישראל רואה בכך אקט מלחמתי נגדה ! (ל''ת)

    לא פחות מזה, 27/02/09 23:31

  • 67.

    בו נתאחד ונציף את אירופה בתביעות ולא חסר נשתמש מחוק שלהם לתבוע את כל

    |, 27/02/09 23:21

    היפה נפש כל אירופה מלאה בפושעי מלחמה אני חושב שכדי לבנות סוללת עורכי דין רק לתביעות
    באירופה ואז האירופאים יבינו שהם הרבה אבל הרבה יותר גרועים ואיתנוץ

  • 66.

    SPAIN TODAY ROOLED BY FERDINAND@AIZABELA

    ZJA, 27/02/09 23:05

    SPAIN HAS TO BE PUNISHE FOR CRIMES AGINST HUMANTY MADE BY THEM IN PAST
    AND WAS NOT PUNISH YET

  • 65.

    המלצה מהרב עובדיה יוסף לא תזיק (ל''ת)

    מלח בעיניים, 27/02/09 22:52

  • 64.

    אפשר גם

    Avi Ecuador, 27/02/09 22:18

    אני ממליף לעשות משפט לממשלת ספרד על האינקוויזיציה ליהודים ועל השתלטות ורצח של מאות אלפי אינדיאנים ודרישת פיצויים בהתאם.

    • מסכים איתך-אין חוק התיישנות על פשעים נגד האנושות

      avyb , 27/02/09 23:01

      כמו כן להחרים את כל אוצרות הזהב שנמצאות בבית המלוכה הספרדי ואשר ניגזלו משיבטי האינקה.

      • קצת הגיון חברה

        הגיונר, 28/02/09 00:04

        אז מה תעשו..?!
        משפט ראווה לקורטז שאפילו שאריות של עצמות כבר לא נשארו ממנו?!
        צריך לפעול במישור אחר עם העניין הזה - לקשור את הפעילות של צהל נגד המחבלים כפעילות של ספרד נגד אט''א! האנלוגיה זהה.

  • 63.

    יש מקום לפשרה ,קחו את האשכנזים אם השאר נסתדר (ל''ת)

    מלח בעיניים, 27/02/09 22:18

  • 62.

    כדאי להעיר את שרון יופי של חוויות (ל''ת)

    מלח בעיניים, 27/02/09 22:14

  • 61.

    לכל החשודים,קחו את עורך הדין של קצב משהו משהו (ל''ת)

    מלח בעיניים, 27/02/09 22:13

  • 60.

    זה רק מראה מה לבני שווה

    אזרח, 27/02/09 22:13

    מספרת סיפורים ולא עושה כלום.

  • 59.

    מי רוצה להגיש תביעה על שכר הבטחון הספרדי חוסה בונו בגין

    Yossir , 27/02/09 21:54

    פשעים נגד האנושות בבילבאו מעוז הבאסקים??

  • 58.

    איפה הוטו של האמריקקקקקקנסקים? (ל''ת)

    מלח בעיניים, 27/02/09 21:44

  • 57.

    עושה טוב בלב לשמוע (ל''ת)

    דוד, 27/02/09 21:43

  • 56.

    ספרד יכולה לשפוט רק ספרדים,מזל לאשכנזים. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 27/02/09 21:42

  • 55.

    לתבוע את האינקוויזיציה הספרדית על פשעים נגד האנושות

    תומר, 27/02/09 21:32

    ועל גירוש ספרד, ועל הטבח באינדיאנים בדרום אמריקה, ועל דיכוי הבסקים, ואני בטוח שאפשר להמשיך ככה עד שבתי המשפט בספרד ייקרסו.

    • הגשת תביעה נגד אליהו הנביא על רצח 400 אנשי דת (ל''ת)

      פטריוט יהודון, 27/02/09 22:16

      • אולי כדאי כבר להתחיל מהתחלה? ולהגיש תביעה נגד קין על רצח אחיו (ל''ת)

        avyb , 27/02/09 23:04

        • עזוב, תן לשמאל כוח וישפטו את האלוהים על טעויות בבניה הגנטית

          Avi Ecuado0r, 27/02/09 23:19

          של היצור אדם.

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 27/02/09 22:36

      כשיבוא המשיח אז יפוצו הקורבנות וצאצאי הקורבנות כספית בכל העולם כולו על פשעים בעבר שבוצעו כנגדם ונגד בני משפחתם ואפילו על פשעי הזנחה שבוצעו נגדם.
      כלומר אם האנושות הזניחה ילד והוא גדל ברעב ובצמא או שהזניחה קבוצת אנשים ולא אפשרה להם לקבל טיפול רפואי או מים נקיים לשתייה וכו עד לפרט הקטן ביותר לדוגמא: דרישה מסטודנט עני להדפיס עבודות על נייר שאין באפשרותו הכספית לקנות וכו' הכל יבוא במשפט
      והאדם ימורק!!! התהליך הזה מתחיל עכשיו בנפילת כל המוסדות הפיננסיים בעולם ויסתיים בחזרה בתשובה שלמה של כל האדם-תאמין!!!,
      הכל יבוא במשפט- על מנת לפצות את הקורבנות ואת צאצאיהם-כי המשפט שייך לאלוהים.
      וגם תהיה קופת התרמה (מזומן בלבד) ובעילום-שם אליה יתנו בני-האדם כפרה כספית על עוול שבצעו כלפי אחרים(ביודעין או בשוגג) והיא תהיה מוקדשת לעני לדל לנכה לאלמנה ליתום לזקן ולחלש בעולמו-תאמין!!!
      לא מחפש אשמים ולא מחפש לערוף ראשים אך בהחלט מחפש לפצות את הקורבנות!!!
      -אין עוד מלבדו.

      • מתי כל זה יקרה?????????? (ל''ת)

        avyb , 27/02/09 23:07

    • תואיל בטובך לספק לי את הכתובת הנוכחית להם כדי לשלוח את המשטרה לאוסרם (ל''ת)

      יריב, 28/02/09 00:30

  • 54.

    שרת החוץ .......תביעה ספרד - נגד ראשי צהל ומנהיגים פולטים

    aldubiam , 27/02/09 21:30

    כך ניראים כל הדברים שעושה ראש קדימה וחברה

    מדברים,,מדברים משתנפנים , גלותיים מה יגידו הגויים ומצד שני אנו רואים מי הם הגויים הם לא מסתפקים בדיבורי בלה בלה בלה כמנהג ליבני דומיה בישראל , אלה ממשים מה שהם רוצים וחושבים אלינו כי אנו נותנים להם לשפילנו ולמרות מחאות ומחדלי ליבני וחברה וזאת בכל קשת ביצועייהם כולל הבטחות סרק שלאחר המלחמה האחרונה בעזה שכל קאסם ו/פצמ"ר ו/או התקלות תדובתנו תהיה ללא פרופוציה לתיקפה על מנת שלא יחזרו לסורם
    ועד כה מה קבלנו ?????ססרק סרק לא ראינו לא שמענו ( שלושלת הקופים )

    היגיע הזמן שהמובסים שבינינו ואלו שמספרים לנו ספורי אלף לילה ולילה יתעוררו ויקיצו מהשליותיהם ויבנו שאנו נמצאים במצב שאין לנו מזרח תיכון חדש!!! אלה ישןמזרח תיכון ישן שלא השתנה מ1948- שרוצה שאנו נחדל להתקיים ורצוי יום אחד קודם לטעמם.

  • 53.

    אני מקווה בכל ליבי שהממשלה החדשה שתקום תידע להתמודד

    lili_lili , 27/02/09 21:29

    עם פרשיות כאלה,תדע לעמוד איתן ובאופן מידי לזמן את השגריר ולהעלותו על מטוס בלי לתת לו שהות לארוז את הבגדים.כך מתנהגת מדינה עם כבוד עצמי.

  • 52.

    מדוע אין אירגונים יהודים ששוטפים את בתי הדין באלפי תביעות נגד הנהגה פל

    יובל ארהב, 27/02/09 21:19

    לא ברור למה כל הפושעים הטרוריסטים מסתובבים חופ/שי רוצחים ומתגאים ברצח של ילדים ישראלים ולנו אסור להיתגונן שמע יעמידו אותם לדין בהג או ספרד ממש מגוחח איך השמאל הישראלי ואירגונים ערביים מנצלים את החוק הבין לאומי על מנת לשתק את כח ההרתעה הישראלי מול מכונת הרצח הפלסטינית שמקבלת חיזוק מאירופה בסימן תמשיכו להרוג הם לא יוכלו להיתגונן איפו משרד החוץ הכושל של ליבני שלא שומעים אותו למה לא מעודדים תביעות נגד אבו מאזן שרוצחים יוצאים מהגדה כולל רוצחים מהמשטרה הפלסטינית שהוא עומד ברושה משעל נסראלה ועוד מאות אחרים אפשאר להציף את אירופה בסיפורי רצח של יהודים שהם באמת חפים מפשע יאאלה להיתעורר

    • ל-52 יובל

      נח, 27/02/09 21:39

      כשתחתום את התגובה שלך עם ''יובל ישראל''תהיה לך הסמכות והרשות להביע דיעה בנושא שהוא כולו ישראלי. הבינותה יובל?!
      כל עוד שאתה חותם עם יובל ארה''ב, אנחנו רק צריכים את הדולרים שלך ותו לא!

      • מה זה משנה מאיפה יובל אם הוא צודק (ל''ת)

        avyb , 27/02/09 23:10

    • מהפה שלך, או יותר נכון מהמקלדת שלך, לממשלה הבאה (ל''ת)

      avyb , 27/02/09 23:09

  • 51.

    תמשיכו להשמיץ

    פרנץ ק. , 27/02/09 21:13

    כאן המקום להודות לשמאל הישראלי שעושה עבודה מצויינת באירופה, יש להמשיך בהכפשת שמה של ישראל
    ואל תפחדו, אותכם לא נזרוק לים, בעצם יש לכם דרכונים אירופיים, אז ביי

    שלכם, הניה, עזה

  • 50.

    לא אוהב ספרדים (ל''ת)

    גורן, 27/02/09 20:54

  • 49.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 27/02/09 20:49

    שינוי סיבה ומסובב -מה שעושים הפלשתינאים
    הם מכים והורגים בך וכשאתה מחזיר ופוגע במחבלים הם תובעים אותך למשפט!
    זה מה שהם נהגו לעשות לאורך כל הדורות.
    יחד עם זאת יש לתת את הדעת למצב בו אזרחים שלווים וחפים מפשע נפגעים-ובכן לדעתי יש לפצות את משפחותיהם כספית ולא רק הם זכאים לפיצוי כספי גם משפחות מחבלים זכאים לפיצוי כספי בגין אובדן ופגיעה ביקירהם(קראת נכון) !!!!.
    הסבר: לדוגמא אם אבי-משפחה ומפרנס הוא מחבל
    ואתה פגעת בו ושלחת אותו לעולם הבא עדיין מוטלת עליך החובה לפצות כספית את צאצאיו ומשפחתו וכל אלו שנתמכו על ידו כיוון שהם לא פשעו,עליך לפצות אותם ולהבטיח בזאת קיומם !!!
    אותו דבר אם כלאת מחבל בבית סוהר עליך לפצות משפחתו !!!
    כלומר אלוהים ''מודע'' למעשים הרעים שנעשים בעולמו שלו בשם ה''צדק'' או בשם ה''רשע'' הוא אינו מסכים למעשים רעים והאנשים ישפטו על כל מעשיהם בשמיים לא במשפט בשר ודם יחד עם זאת האלוהים חייב להניח את המנגנונים של פיצוי קורבנות וצאצאי החפים מפשע על מנת לקיים עולמו.
    לאחר שהבנת את כללי המשחק בעולמו עליך לאמץ ללבך באמת ובתמים את הדיבר ''לא תרצח'' ושאר הדיברות ולחיות.
    -אין עוד מלבדו.

  • 48.

    לתבוע בתגובה את דון קישוט על השחתת טחנות קמח !!

    רואה צאן, 27/02/09 20:45

    לתבוע בתגובה את דון קישוט על השחתת טחנות קמח !!

    • מותק,,, הצלחת להצחיק אותי בכל הבואס הזה... (ל''ת)

      תודה, 27/02/09 20:59

    • דון קישוט מעולם לא היה קיים, (ל''ת)

      מלח בעיניים, 27/02/09 21:35

  • 47.

    זה מה שקורה שמשתפים פעולה עם הפריץ

    shpitzon2000 , 27/02/09 20:40

    ציפיטפוט הצליחה לסבך את ישראל בצורה שלומיאלית ומאד טיפשית.במקום לדחות את התביעה ולשלוח אותם לעזזל,ואפילו לאיים בהחזרת השגריר,היא שיתפה פעולה איתם , ועוד שולחת להם מסמכים.בלתי יאומן הטיפשות שלה!!הנתלה משתף פעולה עם התליין.
    שבת שלום לכולם

  • 46.

    זה מה שקורה שמשתפים פעולה עם הפריץ

    shpitzon2000 , 27/02/09 20:37

    ציפיטפוט הצליחה לסבך את ישראל בצורה שלומיאלית ומאד טיפשית.במקום לדחות את התביעה ולשלוח אותם לעזזל,ואפילו לאיים בהחזרת השגריר,היא שיתפה פעולה איתם , ועוד שולחת להם מסמכים.בלתי יאומן הטיפשות שלה!!הנתלה משתף פעולה עם התליין.
    שבת שלום לכולם

    • בסלע ידידי! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 27/02/09 21:24

  • 45.

    Demand compensation for the inquisition crimes...

    Monty , 27/02/09 20:32

    Just joking...

    This is ridiculous but certainly damages Israel

    Has anyone else noticed the extreme reactions in those states which are gates to the Muslim world, eg. Spain and Turkey.

    It is no coincident, they are scared...

  • 44.

    hoffmaan cat joshin=avi choen=פסל ומסכה שניתנו בתשלומים לדיוויד סופר ש (ל''ת)

    anekee van der kalman, 27/02/09 20:26

    • with some drops of mdma and lsf messiah messiah the troops are i latly (ל''ת)

      joshin was drinikng tlv water, 27/02/09 20:41

  • 43.

    טוב מאוד. צריך למצות את הדין עם הפושעים.

    ארז, 27/02/09 20:18

    ברור שבסוף העתירה תתבטל וההליכים יופסקו. אל לכם לדאוג.

    • חזרת מההתפרעות בשטחים אתה בודאי ממדינת ת''א (ל''ת)

      אנרכיסט, 27/02/09 23:16

    • ומה אם היא לא תתבטל?

      יריב, 28/02/09 00:27

      הרי הפעולה עצמה נעשתה ו 14 אנשים כולל ילדים נהרגו בהפצצה על הבנין בו שהה שאחאדה.
      אם יתברר שישראל ידעה שיש אנשים אחרים בבנין, ההפצצה תיחשב כפשע נגד האנושות. לא הייתי רוצה להיות בנעלי אלו שנחקרים. הם לא יעזו לצאת לחו''ל עד אחרי שהחקירה תסתיים, אם תחזיתך נכונה, בזיכוי מוחלט. אבל אם לא, הם ישארו בארץ עד אחרי תקופת ההתישנות שנדמה לי, בעבירות כאלו, אינה קיימת.

  • 42.

    עכשיו הם ירוצו לקואליציה כדי לקבל חסינות

    סמרטוטים, 27/02/09 20:16

    מדינה נורמלית כמו רוסיה היתה צדה את השופט הפיראט הזה ותולה אותו במקום פשעו למען יראו וייראו ולמען ארוחה לעורבים

  • 41.

    מניצולי שואה בוני מולדת הפכנו לקלגסי כיבוש אכזריים - והעולם רואה,,,,,, (ל''ת)

    העולם החליט להפסיק לשתוק לנו,,,,,,,, 27/02/09 20:16

    • לצערי אם את/ה כבר מבזים את השואה, אז כדאי להזכיר את הקאפו שבגדו בעמם (ל''ת)

      m, 28/02/09 01:56

  • 40.

    חוצפה שלא תיאמן

    sadato , 27/02/09 20:06

    כאשר הוגשה תביעה בבית משפט בלגי נגד אריאל שרון בגין ביצוע "פשעי מלחמה", הוחזר השגריר הישראלי מבריסל והוקפאו היחסים עד שתוקן החוק. ביום א' חייבים ראש הממשלה ושרת החוץ לפנות לעמיתיהם בספרד ,לדרוש את הפסקת ההליכים באופן מיידי ולהבהיר שההתנהלות המופקרת הזו אינה מקובלת עלינו ועלולה להוביל למשבר דיפלומטי עמוק בין שתי המדינות (כולל גירוש השגריר והשעיית הקשרים). על הממשלה לפעול בנחרצות במטרה לשים קץ להתפרעות הספרדית.

    • הם לא מסוגלים. הם אנשי הרפיון והבזיון והתבוסתנות. (ל''ת)

      -, 27/02/09 22:44

  • 39.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 27/02/09 20:05

    ציניות-ספרד בעד מהלך קרקעי יזום ע''י ישראל כיבוש עזה וחיסול ממוקד של עשרת אלפים מחבלים בקרבות שיהיו,ספרד ערבה בזאת גם לשלום האזרחים הפלשתינאים השלווים שבודאות לא יפגעו בהתקפה זאת .
    ספרד מצהירה בזאת כי חיסול עשרת אלפים מחבלים פלשתינאים לא יפגע במשפחותיהם ולא יטריד שלוות האזרחים ומנוחתם.
    ספרד מצהירה בזאת כי שליחת חילים ישראלים לכיבוש אזור בנוי בו שורצים מחבלים ואזרחים יחדיו אינו מהווה פשע מלחמתי כנגד החיילים
    הנשלחים אשר יפצעו ויהרגו בקרבות כי דם חיילים יהודים מותר ודם אזרחים פלשתינאים שלווים אסור.
    ואני אומר שעל ספרד לנסות ולתווך במשבר הנוכחי ולא לבלבל את המוח!!!
    כן לצאצאי אותם אזרחים שלווים שנהרגו מגיע פיצוי כספי.-אמת
    כן גם לצאצאי מליוני היהודים שגורשו בשנת 1492 מגיע פיצוי כספי.-אמת
    כן גם לצאצאי מליוני היהודים שנטבחו במרתפי האינקויזיציה מגיע פיצוי כספי.-אמת
    כן גם לצאצאי משפחות היהודים שנספו בשואה מגיע פיצוי כספי.-אמת
    אז במקום לרדוף ''אשמים'' תתמקדו אולי באיך לפצות את קורבנות הנסיבות ובזאת אולי תגשימו ייעוד אמיתי?!-אבל בעצם אל מי אני מנסה לדבר?!
    -אין עוד מלבדו.

  • 38.

    הצעה: להקים ארגונים למען הבסקים, או הנרצחים באפריקה, ולהגיש תביעות

    Zigi Amsalem, 27/02/09 20:04

    נגד כל מי שאפשר. בספרד. המטרה? לסתום את בתי המשפט ע''י הגדלת העומס עליהם,
    עד שיתמוטטו...

    • צריך לעזור לבסקים בצורה צבאית,נשק,אימונים ואח''כ לתבוע את הספרדים

      על זה שהם נילחמים בהם, 27/02/09 22:31

      זה הרי מה שהאירופים עושים לנו,מממנים במיליונים לאירגוני הטרור הפלסטינאים ואח''כ תובעים אותנו על זה שאנחנו נילחמים בהם.

  • 37.

    הישראלי-צבר הוא חלק מעם אלים וולגרי... זה לא רק המנהיגים

    ערבי....., 27/02/09 19:59

    זה לא רק ביבי..
    זה לא ליברמן..
    וזה לא מרזל...
    וזה לא פואד

    החברה הישראלית על כל מרכיביה היא חברה גסה, וולגרית ואלימה.

    העם (היהודי) בישראל ..... גזען..... נקודה... (רובכם המווחלט בחר במפלגות ימין קיצוניות)

    הישראלי גדל על .....צירופים של

    אתה בחרתנו....

    היהודים עם נעלה...

    עם שלא כשאר העמים...

    ''כלומר גזע טהור'' .....מוכר לכם ?

    הציונות היא ''טהרת המוסריות''

    בצירוף של זילות האחר ''הגוי'' .... שאם הוא ערבי ...אז עוד ''זול''

    אולי גם הרדיפות נגד היהודים בעבר ... מסייעות להתעלמות מ''האחר'' ונותנות לגיטימציה לדה הומניזציה של הערבי-האחר.

    בקיצור... הישראלים חייבים בדק בית....

    חייבים להסתכל במראה ולראות את הפרצוף האמיתי.....

    הכל כך מכוער...

    ולכן המנהיגים הם בבואה של העם שבחר אותם...
    (אותו עם שכל כך כעס שצה''ל הפסיק המלחמה האחרונה... העם רצה לראות דם של פלסטינים... הרבה דם.. ועוד דם... ורצוי של ילדים)

    אגב... העם הוא גם ''מטומטם''... סליחה על הביטוי.... כי ביבי רק הרחיב והעמיק את העוני בהיותו שר אוצר....(ז''א שהעם בישראל אינו הכי חכם.... אלא די אהבל...)

    מרץ.....המפלגה המוסרית היחידה בארץ קיבלה 3מנדטים.

    אנא תקנו אותי אם טעיתי

    • ואתה יודע לדבר עברית בזכותנו

      איתי, 27/02/09 20:59

      במדינה ערבית שבה כביכול הייתה אמור לחיות,
      לא היית מקבל אפילו עשירית מההשכלה והחופש שאתה מקבל אצל העם הישראלי ''הוולגרי והאלים''.
      תפתח את העיניים, ותראה את המדינות מסביבנו שתקועות בתקופות אפלות של חופש ורמיסה של זכויות בסיסיות של בני אדם.

      מרצ מוסריים ?
      הצחקת אותי. לא ראיתי את הצבועים של מרצ פעם אחת קופצים בראש כשיש גזענות נגד אתיופים, כשמפעלים נסגרים בדרום,
      ושלא נדבר על ההתנכלויות של הערבים (בצפון ובמזרח ירושלים) נגד היהודים, במיוחד נגד בחורות יהודיות. לא, לא שמענו את מרצ...

      במדינה אחרת, אני בספק אם היה לך את האינטרנט הזה על מנת לכתוב תגובה.
      לא טוב לך עם העם הישראלי האלים ? אתה לא ישראלי ? קח את הדברים שלך ותעוף למדינה אחרת.
      תסתכל מסביבך, תראה לאו הישראלים והיהודים הגיעו במשך שישים שנה, בזכות הידע שלהם ולא בזכות המסכנות, הבכיינות והמחבלים מתאבדים של אנשים כמוך. רוב הטכנולוגיות בעולם הומצאו ע''י הישראלים ''האלימים'', רוב הטכנולוגיות הרפואיות, מוזיקה, ספרות, והרשימה עוד ארוכה...

      מה אתם הבאתם ? מוות, פיגועים, רציחות עם, דיכוי, שחיתות וחוסר כבוד בסיסי לנשים.
      והדבר הכי מרכזי שהבאתם: הפכתם את המסכנות שלכם לנס ההוייה של העם הפלשתינאי. בלי המסכנות והשנאה שלכם אתם תחדלו מלהתקיים.

      שלך,
      אזרח

    • אכן, בניגוד למדינות ערב ההומניות והמתקדמות

      מתקן אותך, כי אתה טועה, 27/02/09 21:00

      אין ספק, לו הצעה לחיסול אדם כמו שחאדה היתה עולה במשטר ערבי כלשהו, הדקטטור המקומי היה מיד פוסל אותה על הסף, נכון?

      • אךךך ערבי טוב..

        lili_lili , 27/02/09 21:15

        כמה טוב לכם אה?כל כך טוב לכם שאתם מלקקים את האצבעות ,אבל כלפי חוץ בוכים,הכרתי הרבה ערבים וכולם אבל כולם בוכים,כמה שיהיה להם יותר טוב ככה יבכו יותר,
        על נאמנות בכלל אין מה לדבר,ועל זה כבר נאמר מזמן "40 שנה בקבר אל תאמין".
        רוצחים בדם קר,מפוצצים ילדים ונשים,משתפי םפעולה עם טירורסטים,דורסים חפים מפשע יורים מהמארב,מלמדים את ילדיהם את תורת הג'יאד מגיל אפס ומגלגלים עיניים כשעם ישראל בוחר בימין.או תוקף את הקמים עלינו לכלותינו.
        את כל הבולשיט הזה אכל ואוכל רק ציבור מצומצם שנקרא "מרץ" או "שמאל" ציבור שסופו להיעלם מהמפה וכפי שאתה מבין ערבי חמוד בקרוב יגיע השינוי ובעזרת השם יתברך לא נראה את הפרצוף שלכם,לא נריח את הריחל שלכם (הכלב שלי תמיד מזהה ערבי כשהוא עובר ליד הבית) וכן אני גזען,אם אתה קורה לזה גזען,גזען חפץ חיים.

    • מרץ ?

      koldan , 27/02/09 21:20

      הם שונאי הערבים הגדולים ביותר.....
      וחוץ מזה - המטרה שלהם - מדינה פלשתינית ביהודה ושומרון ומדינת כל אזרחיה (פלשתינית גם כן) במישור החוף....
      מפלגה ציונית? לא בטוח...

    • אתה אנטישמי מגעיל. איכסה אתה והספרדים והשקרים שלך. פאשיסט גזען

      אל מלא רחמים, 27/02/09 21:47

      ולשאר המגיבים. החתום ערבי הוא לא ערבי הוא סתם יהודון פרובוקטור שונא עמו. מן אוטו-אנטישמי עלוב נפש. בטח אבותיו שימשו בתקופה ההיא ''קאפו''

    • "צודק" המוסלמים הם שוחרי שלום

      avyb , 27/02/09 23:23

      מגדלי התאומים, הטבח של תומכי הפת"ח ע"י החמאס, הטבח של המלך חוסיין בספטמבר מכוניות התופת נגד השיעים בבגדד אם אמשיך NRG לא יפרסמו את תגובתי מחוסר מקום.

    • אם מעניין אותך לדעת משהו

      סדטונט, 28/02/09 00:28

      אני יליד 80. גלדתי וחונכתי כשמאלני.
      אני לומד פסיכולוגיה אבל הרבה יותר מזה, אני לומד את עובדות החיים.
      יש הרבה ערבים טובים...היו ויהיו.
      אבל היחידים שאשמים בשנאה הישראלית הגוברת מיום ליום, הם ערביי ישראל והמחבלים. לא האירנאים שצמאים לדם שלנו, לא כל 500 מליון הערבים שכאן סביבנו ששונאים אותנו מבלי בכלל להבין למה...רק המחבלים וערביי ישראל.
      הימין הקיצוני שעלה, הוא גמד לעומת הימין הקיצוני שיעלה בקצב הזה. ערביי ישראל לא נדרשים לתמוך בישראל, לא נדרשים לשרת בצבא, לא נדרשים אפילו לעמוד בעקרונות הטקט והמוסר הישראלים הבלתי כתובים...כי הם ערבים, הם מגזר, הם מיעוט והם מקופחים. אבל יש מינימום שהם כן נדרשים...לשמור על קצת כבוד, וזה לא בחינם...זה מתוקף היותם אזרחים במדינה. יש לנו כאן הרבה ערבים - מוסלמים, נוצרים, דרוזים, בדואיים, צרקסיים...כל האנטיגוניזם שמיוצר כאן נגד ערביי ישראל - ברובו מגיע מהמוסלמים. אל תאהבו אותנו, אל תעזרו לנו...אבל תבחרו צד. או שתהיו בצד הזהותי פלסטיני שאתם קמהים אליו...או שתהיו בצד של האזרחים. הדרוזים בחרו. עכשיו תורכם.
      אבל זה בסדר...אתם לא צריכים לבחור עכשיו...אין כזה דבר בחירה בעצם. אנחנו שונאים אתכם יותר מדי עכשיו, ואתם אותנו.
      אז אם אתם רוצים שלום בית...תנו לנו לעזור לכם לעבור בית.
      הפרדה.
      יהודים בצד הזה (שאנחנו נהרוג כבר את עצמינו), ערבים בצד הזה.
      תאמין לי מר ערבי...הנכדים שלך עוד יתפללו שתחזרו לחיות במקום שזורמים בו מים, יש חשמל, אינטרנט שאפשר להפיץ בו אימרות שטנה, ושהחרא שלכם, אותו חרא שאתם זורקים לנו בפנים, יצוף לכם ברחובות כי אין ביוב, אז תספר בערגה לנכדיך איך פעם היה קל לשנוא את היהודים מבפנים, אבל השנאה הוציאה אותכם - כמו שאמר הרב עובדיה, לא שאני דתי או משהו - אבל הוציאה אתכם בחוץ.

    • תיק תק, תיק תק, שעון הנכבה 2 ממשיך לתקתק, תיק תק ....

      m, 28/02/09 02:00

      תיק תק, תיק תק, שעון הנכבה 2 ממשיך לתקתק, תיק תק ....

  • 36.

    צריך להפציץ אותם !שלא יתעסקו איתנו! (ל''ת)

    רוני, 27/02/09 19:57

  • 35.

    מי אמר שהפלסטינאים הם חלק מהאנושות? (ל''ת)

    רווחי רון-טיסי, 27/02/09 19:52

  • 34.

    בכיר בליכוד מגלה: מספר 2 בקדימה מנהל מגעים עקיפים עם הליכוד "רצון כביר

    המרכבה , 27/02/09 19:52

    בכיר בליכוד מגלה: מספר 2 בקדימה מנהל מגעים עקיפים עם הליכוד "רצון כביר אצל ברק, פואד ושמחון להצטרף" לחץ בליכוד לממשלה צרה

    ▪ ▪ ▪
    השר שאול מופז, האופוזיציונר הפנימי הבולט ביותר של יו"ר קדימה ציפי לבני, מנהל מגעים עם בכירי הליכוד תוך עקיפת לבני בניסיון למצוא דרך לחבירה לקואליציה של נתניהו.

  • 33.

    כל מזכירי זוועות הספרדים - מודים - גם אנחנו כאלו,,, (ל''ת)

    אם הם רצחו ילדים יהודים - זה לא מוכיח שאנחנו לא,,,, 27/02/09 19:48

    • בכלל לא

      סילבי, 27/02/09 20:55

      מה שהם אומרים זה שהם שרצחו מיליונים ועשרות מיליונים, הם ששדדו יבשות שלמות והכחידו עמים ותרבויות, הם שגם עכשיו הורגים אלפים ושרות אלפי אזרחים חפים מפשע, מטיפים לנו שאסור לנו להתגונן נגד אוייבים וטרוריסטים כשאנחנו הורגים כמה מאות פלסטינים. הם, שטבחו ללא הכרה ולא מתוך הגנה עצמית אלא מתוך תאוות דם, דת ובצע מטיפים לנו שאסור לנו להגן על קיומנו וחיינו.
      זה מה שהם אומרים. הם אומרים שזאת צביעות, ציניות ואנטישמיות טהורה.

  • 32.

    מי המטומטם ממשרד החוץ אשר שלח מיסמכים לבית המשפט?

    שאבי מהעיריה , 27/02/09 19:47

    ככה זה שהשמאל בשילטון

    • קוראים לו מר התרפסות ותבוסתנות. (ל''ת)

      -, 27/02/09 22:39

    • שאבי זאת אני ציפי (ל''ת)

      ציפי זאת אני, 27/02/09 23:04

  • 31.

    רק הננס מדימונה יודע לתקוע לחלאות (השמדת עמים באמל'ט,רצח שוורים) (ל''ת)

    בסקי איבן מורי, 27/02/09 19:46

  • 30.

    עד היום לא הציגו לי את המסמכים לחיסולו של אחמאדי נאגט האירני (ל''ת)

    שופט ישראלי, 27/02/09 19:46

  • 29.

    אבל יותר מכך את הספרדים כי הם קטנים נקיים וחצופים (ל''ת)

    אני דווקא אוהב ערבים, 27/02/09 19:42

    • אתה שונא ערבים (ל''ת)

      ערבי נשאר ערבי, 27/02/09 23:05

  • 28.

    תנו לאטה לעשות את העבודה בספרד תשלחו רק סיוע קטן (ל''ת)

    קדימה לשלוח לאטה נשק על מנת לסגור חשבון, 27/02/09 19:38

  • 27.

    כנראה, ספרד רוצה לשחזר את תקופת האינקוויזיציה. (ל''ת)

    רוצח שוורים, 27/02/09 19:38

  • 26.

    תגובה לערבי "לא שונא"

    אחד 1 , 27/02/09 19:38

    במושג העם הנבחר משתמש גם מוחמד הנביא שלך וגם הנוצרים והסיבה היא כי זה כתוב בתורה. והתורה , מה לעשות, היא הבסיס של אמונתי ואמונתך ואמונת הנוצרים שאתם אפילו טוענים כי כל מה שכתוב זה הוא נכון כך שאפילו אם אחשוב אחרת אתם תתקנו אותי.
    נו, אז מה אם זה כתוב כך. אנחנו אומרים גם כי כל בני האדם נוצרו על ידיד אותו אלוהים וכולם שווים!!! אז מה נעשה עם זה. לא נוח לך ? בעיה שלך.
    אנחנו באנו לארץ אשר הנביא שלך כתב בקוראן כי אסור לנו לוותר עליה כי היא נתנה לנו על ידיד אלוהים. ואמנם כל הזמן היינו בארץ הזאת. האם אתה יודע כי עד לפני כמאתיים שנה היינו הרוב ואתם הייתם המיעוט? נכון כל הארץ היתה שלושה אנשים אבל עובדה זו עובדה.
    כשהאו"מ הציע לחלק את הארץ בצורה די אומללה היינו מוכנים והעיקר שיהיה שקט ושלום, כן כן שלום, אבל אתם פתחתם במלחמה לסלקנו. לצערי ניצחנו ועד היום אני ממש לא יודע איך להתנצל על זה למרות שאם היינו מפסידים לא היייתי חי כדי לכתוב לך, איש יקר נאור ומבין ולא שונא.
    העם הפלסטינאי הוא פיקציה וב 48 אותה כמות של ערבים שברחו מכאן היתה זהה ליהודים שברחו מארצות ערב והשאירו שם רכוש גדול פי 5 ממה שהשאירו אחיך. אגב יקירי אנשיך ברחו בעיקר כי אמרו להם ורק חלקם ברחו כי הברחנו אותם. האחים שלי ברחו כי פשוט רדפו אותם סתם כך כי הם יהודים.
    מאז 48 כל מדינו ערב כלאו את אחיך במחנות ולא נתנו להם לחיות בארצותיהם והנציחו את מצבפ כפליטים. אין תקדים למעשה זוועה הומנטירי כזה בכל תולדות האנושות ואילו לא הייתם נלחמים ביהודים השנואים מזמן האו"מ היה מפסיק לטפל בפיקציה הזאת שנקראת פליטים.
    60 שנה אתם חיים בתוכנו ומה שמאחד אותכם זו השנאה כלפינו והתמיכה בטרור המוסלמי כנגדנו. הראיה? חברי הכנסת שלכם. הם נבחרים רק הודות למלחמתם בנו ולא לסיוע להשכלתכם ולמגורים שלכם ולהשתלבות שלכם איתנו. אפילו למשמר האזרחי שרצו להקים אצלכם כדי שתשמרו על עצמכם מנהיגיכם לא נתנו לכם.
    אנחנו לא מושלמים אבל מה אתה מצפה מאדם נרדף שכל הזמן מאיימים על חייו ושמדינות שכנות רק מדברות על היום בו נסולק. שנתנן את הלחי השניה? ישו היה יהודי אבל הוא אמר את זה לנוצרים למזלנו.
    במאזן הלא נעים הזה אני בטוח שאם היתה לך יושרה מספיקה היית רואה כי אנו בצד היותר חיובי. אם תראו סימן קטן של השלמה והשתלבות בהווי החיים הישראלי ולא רק איך לקחת את כספי הביטוח הלאומי תאמין לי שתקבלו פי ארבע או ארבעים.
    רק תנסו ניסיון אמיתי וכנה אם בכלל יתנו לך לנסות. וזו הבעיה אפילו אם יש בכם אדם הגון הרי הקיצונים השולטים בכם ילמדו אותו לקח עד שירגע.
    אז יקירי שפוט עצמך תחילה.

  • 25.

    ישראל צריכה לפתוח בהליכים פלילים נגד בחירים ספרדים.

    עין תחת עין,שן תחת שן, 27/02/09 19:37

    הם מינו את עצמם לשופטים שלנו...פתטי לגמרי אבל מתפקידנו הוא למנות את עצמנו לשופטים שלהם,למצוא את הסיבות לתביעות נגדם ולפתוח בהליכים.לייצר הרתעה,הכל פוליטיקה ואם לא נילחם בחזרה ונייצר הרתעה אז כל מדינה פישרית תרגיש חופשיה ובטוחה להכות את ישראל או ישראלים כאוות נפשם.במצב נורמלי הם לא אמורים להעיז לשפוט מדינה ריבונית אחרת.במצב העקום שנוצר שכל מדינה מעיזה להרים ידה(בבתי משפט,בתיקשורת,באום,ע''י אירגוני ''זכויות אדם'')על ישראל ואזרחיה חובתה של מדינת ישראל להחזיר מכה אחת אפיים.

    • התבלבלת קצת. ישראל לא נחקרת. אישים בישראל נחקרים

      יריב, 28/02/09 00:22

      אזאם ידוע לך על אישים בספרד שאתה חושב שהם ביצעו פשעים נגד האנושות ופשעי מלחמה, חובתך להגיש תביעה בבית משפט ישראלי בשם אותו עקרון בו השתמשו אנו בהקשר לאייכמן ובו משתמש היום היום הסםפרדי.
      ואם אין לך שמות, אז כל תגובתך חלולה ומתלהמת ורצוי שתזחל בחזרה לזיבוריתך ותלך לישון.

      • אם נחפש אז נימצא,בדיוק כמו שהם חיפשו ומצאו האשמות שיקריות !

        הבנת את זה ברוך?גם אנחנו נמציא משהו כמוהם,, 28/02/09 17:12

        נהנדס אותו וניצא לקרב נגד האוייב הספרדי.אתה חושב שכל מה שמישהו מפליץ הוא עובדה?יש להם אג'נדה והם מהנדסים את המציאות לפי האג'נדה.מתפקידנו להשתמש באותם כללים כדי לנצח את מילחמת ההתשה שפתחה נגדנו בה אירופה לפני 8 שנים.

  • 24.

    בניון,בגומלין תכניס להם שלישייה. (ל''ת)

    wwweee5 , 27/02/09 19:34

  • 23.

    לו הקדימו,,, זוועות עזה היו נחסכות לנו ולפלסטינים,,, (ל''ת)

    ישראל מתעוררת למציאות עולמית חדשה- אין סלחנות,,,, 27/02/09 19:33

  • 22.

    spain better ask the ''degallimoredelgado's vatican honest answers (ל''ת)

    avi cohen head of mossad isreal, 27/02/09 19:30

  • 21.

    דבר ראשון לשלוח את השגריר הספרדי הבית ולהחזיר את שלנו

    שאבי מהעיריה , 27/02/09 19:30

    מי שרוצה שיקחו אותו ברצינות צריך לפעול ולא רק לדבר

  • 20.

    spain better ask the ''degallimoredelgado's vatican honest answers (ל''ת)

    avi cohen head of mossad isreal, 27/02/09 19:30

  • 19.

    spain better ask the ''degallimoredelgado's vatican honest answers (ל''ת)

    avi cohen head of mossad isreal, 27/02/09 19:30

  • 18.

    spain better ask the ''degallimoredelgado's vatican honest answers (ל''ת)

    avi cohen head of mossad isreal, 27/02/09 19:30

  • 17.

    spain better ask the ''degallimoredelgado's vatican honest answers (ל''ת)

    avi cohen head of mossad isreal, 27/02/09 19:30

  • 16.

    כל בקורת נגד ישראל היא אנטישמיות במעטפה של עצה ידידותית (ל''ת)

    המלך , 27/02/09 19:30

  • 15.

    שישלמו את המחיר. מגיע להם (ל''ת)

    אופיר, 27/02/09 19:30

  • 14.

    תודה מיוחדת ליוסי בן עיון על השער במדריד השבוע. (ל''ת)

    אוהד יהודים, 27/02/09 19:30

  • 13.

    spain better ask the ''degallimoredelgado's vatican honest answers (ל''ת)

    avi cohen head of mossad isreal, 27/02/09 19:29

  • 12.

    בקיצור - ליהודים אין זכות להגן על עצמם.

    אנטישמיות לשמה, 27/02/09 19:28

    לא כאן. לא באירופה. לא בשום מקום על כדור הארץ. הגיע הזמן שבמקום לגלגל עיניים צדקניות יסבירו לנו אומות העולם איפוא מותר ליהודים לחיות בשקט ללא רדיפות ורצח. אם לא כאן במולדת ההיסטורית אז איפוא? בשתי מילים: חרות לקטלוניה!

    • אולי תעשה לערבים רצח עם כדי ''להגן'' על עצמך? (ל''ת)

      אופיר, 27/02/09 19:31

      • אני מרחם עליך. אתה עיוור שונא עצמך. אל תגרור אותנו לקבר יחד איתך!! (ל''ת)

        אחד העם, 27/02/09 19:54

      • למה נדמה לי שאתה רוקד כאשר טילים נופלים בשדרות? (ל''ת)

        אריה, 27/02/09 21:22

    • לאנטישמים האירופים קשה לראות שהיהודים מגנים על עצמם,

      גובים מחיר ומייצרים הרתעה מול מי שקם להכותם, 27/02/09 19:46

      אבל בדיוק בשביל זה הוקמה מדינת היהודים,כדי שהיהודים יוכלו להגן על עצמם מפני מי שקם להורגם - וזה כואב לאנטישמים האירופים לראות את זה.הם מתגעגעים לימים שהם יכלו לערוך בנו פוגרומים חופשי ללא הפרעה,הם מתגעגעים לימים שהם יכלו למסור אותנו לנאצים שישמידו אותנו,הם מתגעגעים לימים שהם יכלו לשפוט יהודים כמו דרייפוס סתם כדי לזרוק את האשמה על יהודי,הם מתגעגעים לימים שהם יכלו לעזור לערבים לפגוע ביהודים בארץ ישראל לפני הקמתה.נו טוב,המצב השתנה,יש צבא לעם היהודי,ששומר על המישמר ומכה את מי שקם להורגנו.ישראל חייבת לייצר מהלכים מול ספרד.יש צבא שמופעל מול האוייב הטרוריסטי.אבל יש גם את המלחמה הדיפלומטית שניפתחה נגדנו מצד אירופה,וגם במלחמה הזאת צריך להלחם.

  • 11.

    להכין חומר במיידי על התנהלות הצבא הספרדי ולהגיש תביעות בהתאם (ל''ת)

    patish4 , 27/02/09 19:26

  • 10.

    פשעים נגד האנושות

    משה מהדרום, 27/02/09 19:21

    צריך להקים גוף (אולי של נפגעי טרור)שיגיש תלונות נגד כל כל אותם טרוריסטים שפוגעים ללא אבחנה ובכוונה תחילה באזרחים כולל אנשי חמאס שיורםים מתוך מגן אנושי מסכנים את אזרחיהם ומנסים לפגוע באזרחים חפים מפשע ,את התלונות להגיש בכל מקום אפשרי

  • 9.

    הגיע הזמן לדרוש חקירה על אחריות האינקויזיציה על מותם של אלפי יהודים

    בנימיני, 27/02/09 19:17

    פעם אנטישמי תמיד אנטישמי

    • התנגדות לפעולות ממשלת ישראל איננה אנטישמיות.

      יריב, 28/02/09 00:19

      אתה קצת התבלבלת. אינני שומע שום חקירה נגד אף יהודי שחי בארצות הברית, והם רבים מסך כל היהודים בישראל.כך שאינך יכול להסתתר מאחורי הטענה הזו.
      ההתקפות, ואתה יכול לחשוב שאינם צודקות, מכוונות נגד פעולות הצבא והממשלה בישראל. אותן האשמות היו מוטלות עלינו אפילו היינו כולנו עובדי אלילים.
      מדוע שלא תתיחס לנושא החקירה ולא למי שמבצע אותה.

      • אנטישמיות ועוד איך

        mnementh , 28/02/09 11:57

        קודם כל בישראל יש הכי הרבה יהודים (לא חצי וכו') בעולם, יותר מארה"ב. הרבה יותר. דבר שני - ברור שזו אנטישמיות. והטרגדיה היא שאתה לא מבין את זה. אבל זה לא חשוב - ספרד יכולה לקפוץ לישראל עם התביעה המגוחכת הזו.

  • 8.

    שרת החוץ אמרה כי עמיתה הספרדי הבטיח שארצו תשנה את החוק- לבני מה קרה

    דולפין סגול, 27/02/09 19:16

    30/1/2009 18:46

    • מקוים שמופז יזרוק אותה כמה שיותר מהר ליבני=00 (ל''ת)

      שרוליק , 28/02/09 12:23

  • 7.

    הכל בגלל הגול של יוסי... (ל''ת)

    :), 27/02/09 19:13

  • 6.

    לבעוט את השגריר הספרדי ולנתק הקשרים ללא כל אמירה נוספת נקודה (ל''ת)

    בני, 27/02/09 19:09

    • בסלע! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 27/02/09 19:31

      • נכון ולא לחכות למשפט. (ל''ת)

        -, 27/02/09 22:34

  • 5.

    לבני אמרה שהיא מטפלת בנושא זה לפני חודש והבעיה בסיום -לבני מה קרה (ל''ת)

    דולפין סגול , 27/02/09 19:02

    • הבובה ליבני לא מבינה באיזה עולם אנו חיים (ל''ת)

      שרוליק , 28/02/09 12:20

  • 4.

    ראינו את לבני היא אמרה שהממשלה הספרדית תשנה את החוק

    אזרח, 27/02/09 19:02

    שלא יחקרו בכירים ישראלים. כולם רואים מה המילה של ציפי לבני שווה באירופה.

  • 3.

    לנתק הקשרים עם ספרד-שכבר מזמן הפכה להיות מדינה מוסלמית!!! (ל''ת)

    הסמוראי הציוני , 27/02/09 19:01

  • 2.

    העם (היהודי) בישראל אלים וגזען........ כנסו ....

    ערבי לא שונא, 27/02/09 19:00

    זה לא רק ביבי..
    זה לא ליברמן..
    וזה לא מרזל...
    וזה לא פואד

    החברה הישראלית על כל מרכיביה היא חברה גסה, וולגרית ואלימה.

    העם (היהודי) בישראל ..... גזען..... נקודה...

    ד''ר מחמוד אגברייה, 19/02/09 17:20

    הישראלי גדל על .....צירופים של

    אתה בחרתנו....

    היהודים עם נעלה...

    עם שלא כשאר העמים...

    ''כלומר גזע טהור'' .....מוכר לכם ?

    הציונות היא ''טהרת המוסריות''

    בצירוף של זילות האחר ''הגוי'' .... שאם הוא ערבי ...אז עוד ''זול''

    אולי גם הרדיפות נגד היהודים בעבר ... מסייעות להתעלמות מ''האחר'' ונותנות לגיטימציה לדה הומניזציה של הערבי-האחר.

    בקיצור... הישראלים חייבים בדק בית....

    חייבים להסתכל במראה ולראות את הפרצוף האמיתי.....

    הכל כך מכוער...

    ולכן המנהיגים הם בבואה של העם שבחר אותם...
    (אותו עם שכל כך כעס שצה''ל הפסיק המלחמה האחרונה... העם רצה לראות דם של פלסטינים... הרבה דם.. ועוד דם... ורצוי של ילדים)

    אגב... העם הוא גם ''מטומטם''... סליחה על הביטוי.... כי ביבי רק הרחיב והעמיק את העוני בהיותו שר אוצר....(ז''א שהעם בישראל אינו הכי חכם.... אלא די אהבל...)

    מרץ.....המפלגה המוסרית היחידה בארץ קיבלה 3מנדטים.

    אנא תקנו אותי אם טעיתי

    • אתה בהחלט טועה

      hanochm , 27/02/09 19:23

      וכנראה חי במדינה לא נכונה -תעבור לאחת "הדמוקרטיות" השכנות שם כנראה מקומך!!!!

      • אתה לא ראוי לתגובה ובכל זאת... כנס

        2, 27/02/09 19:30

        לא התייחסת לטיעונים שלי בכלל.

        וגם הצעתך (הקלאסית) להזיז שאעזוב את ביתי-מולדתי מראה עד כמה אתה ''דימוקרט והומניסט''.

    • כל כך הרבה שטויות אין טעם להתחיל להתיחס אתה ערבי ואין מה לצפות ממך (ל''ת)

      patish4 , 27/02/09 19:29

      • איכסה (ל''ת)

        דוד, 27/02/09 19:33

    • ערבי נכבד

      איש פשוט מאוד., 27/02/09 19:29

      200 מיליון ערבים נגדנו,וכשתורתם היא ''איטבח אל יהוד'' לא נותר לנו ,אלה לבחור בחוקי הגונגל השולט באזורנו.
      היהודים אכן עם נבחר ושונה משאר העמים,,כן אנו עם מורם מעמך,והעובדות מדברות בעצמם.
      כל התחמושת האכזרית כלפי היהודים נוסתה ללא הצלחה,והיום אתם משתמשים בתחמושת שהמוסדות המערביים והדמוקרטים העניקו לכם,,אז אם יש אפשרות,למה לא? הבא נלך לתבוע בהאג,,בספרד בצרפת העיקר בוא ניפגע ביהודים,,,צר לי להודיעך שהניסינות יעלו חרס,,,ואתה יודע למה?אנו שונים משאר העמים אנו עם מיוחד. נקודה !!!!!

    • צודק 100% (ל''ת)

      אופיר, 27/02/09 19:33

    • תעבור לגור בעזה,שם מקומך. (ל''ת)

      wwweee5 , 27/02/09 19:33

    • אום אל פאחם

      צפוני, 27/02/09 19:35

      עלפי שם משפחתך מוצאך מהעיר אום אל פאחם,
      רק לידע את הקוראים,מדובר בעיר מוסלמית קיצונית,אנטי יהודית הגרועים שבאוייבי ישראל,לך תגור בעזה שם מקומך!!

    • הערבים חיים סביב השקרים שאתה כתבת כאן

      homosful , 27/02/09 19:36

      מעולם לא שמעת יהודי שטוען שאנו "גזע טהור". כן, אנו עם שלא כשאר העמים כי משום מה במשך אלפי שנים רק מנסים להשמיד אותנו ורק בגלל מי שאנכנו, אף אחד לא מצליח לעשות זאת. שאלת את עצמך למה בחרנו בממשלת ימין?? אל תשכח שהחמאס יורה עלינו קסאמים במשך 8 שנים ללא שום סיבה מוצדקת.ועוד דוגמה שמבדילה אותנו מהערבים-גם בשנים שארגונים כמו לח"י והפלמ"ח נחשבו לארגוני טרור, הם מעולם לא ירו מאחורי גבם של ילדים ונשים ששימשו להם מגן אנושי כמו שהחמאס עושה.לרובנו(היהודים) כואב שחפים מפשע נפגעים, אך זו מלחמה ולצערנו נפגעים גם חפים מפשע. לחמאס זה מעולם לא הפריע שבני עמו נפגעים, אם זה מאש צה"ל ואם זה מאש חמאס. אתה רוצה מרץ? הם נותנים לכם לגיטימציה להמשיך בלחימה, כי כשנותנים לכם אצבע אתם דורשים את כל היד ואחר כך את כל הגוף.

    • אתה כל כך טועה....

      Yossir , 27/02/09 20:06

      אם כבר מישהו רוצה לראות דם של מישהו זה המוסלמים הקיצונים שחיים על החרב...
      החברים שלך שיושבים בעזה ויורים טילים על אוכלוסייה חפה מפשע לחלוטין ואחר כך מתבייכנים לעולם שיורים עלייהם חזרה.
      אני מתפלל לפיגוע עם אלפי הרוגים במדריד שיראו יופי עם מי יש להם וגם לנו עסק.

      ברגע שהמוסלמים ייעלמו מהעולם ..העולם ייהפך להיות גן עדן עליי האדמות האלימות תקטן למימדים גרוטסקים ובלתי נתפסים העולם ייחל בבנייה בכל התחומים במקום בהרס העצמי שגורמים מסוימים דוחפים אותו היום.
      תשים לב בבקשה לכך שכמעט כל סכסוך/מוקד אלימות/פיגוע טרור וכו.. מעורבים בו במישורין או בעקיפין מוסלמים. למרות שהם מהווים 25-30 אחוז מאוכולסיית העולם במקרה הטוב...
      אני לא בא ואומר שכל המוסלמים אלימים ורעים.
      אני סך הכל חושב שהרוב התמים והלא חכם במיוחד מוסת על ידי קומץ אימבצילים מזוקן ומתלהם. וסך הכל יש לחנך אותו מחדש.

    • אתה ערבי לא שונה בדגש על שונה לכן

      lili_lili , 27/02/09 20:10

      אומר לך כך:רוח נם על הבטנק יאיבן בולה.ולמי שרוצה פירוש :אוהבים אותך מוחמד.

    • הבנתי. אנחנו העם הכי נורא בעולם

      סילבי, 27/02/09 20:48

      בעוד כל ''הנאורים'' בעולם הורגים עשרות, מאות אלפים ומיליוני חפים מםשע בכל מקום בעולם, אנחנו הרגנו לכל היותר כמה מאות א ז ר ח י ם פלסטינים במלחמה שהם עצמם מתעקשים לנהל נגדנו ללא הפסקה ושיכלו להמנע ממנה בקלות.
      אולי אתה רוצה להסביר לי באותה הזדמנות למה ב-99% מהסכסוכים בעולם הרוצחים הם מוסלמים וערבים שלא לדבר על הטרור העולמי???? אולי תסביר לנו מה ''הלא גזענים'' ו''הנאורים'' ההם עושים שהם כל ''בסדר'' לעומתנו הנוראיים?

      • כנסי בבקשה

        2, 27/02/09 21:08

        במאה השנים האחרונות היו בעולם....

        שתי מלחמות עולם (ע''י נוצרים ולא ערבים) במסגרתם נהרגו 150 מליון אנשים...

        מלחמת ויטנאם, קוריאה...

        הקולוניאליזם המערבי שרצח מיליונים

        קוסבו, סרביה, קרואטיה (המוסלמים נטבחו במאות אלפים).

        אגב.... הפלסטינים איבדו מאז 1948 134 אלף כקורבנות (את שגדלת על זילות הפלסטיני לא יודעת).

        ועווד משהו..... בעולם מעל 250 תנועות מחתרת המוצגות כטרוריסטיות ....

        לך בישראל קל לדבר רק על הערביות שבתנועות המחתרת

        (הבאסקים-איתא, הטמילים בסירילנקה, בקולומביה, המאואיסטים בהודו... ועוד)

        ועוד נקודה חשובה..... סילבי..

        אנו לא היגרנו לכאן....לא ממרוקו ולא מאוקרניה.. ולא מאתיופיה..

        אנו מלח המלחים של הארץ הזו..

        שבת שלום

        • כמה שקרים בתגובה אחת?!

          בוטן, 27/02/09 21:51

          במלחמת העולם השנייה השתתפו מוסלמים באופן פעיל בהשמדת יהודים תחת המשטר הנאצי. לא סתם יש שנאה בקוסובו וסרביה בין הנוצרים למוסלמים.
          במלחמת אירן-עירק נהרגו כמיליון וחצי מוסלמים ורבים היו ילדים שנזרקו לקו הראשון ע''י האירנים. המוסלמים בשני הצדדים לא בחלו גם בשימוש בגז.
          באלג'יר טבחו מוסלמים קיצונים על ימין ועל שמאל בכפרים וישובי ספר.

          גם אם תחזרו עוד מיליון פעם על השקר שלא היגרתם לפה, זה עדיין ישאר שקר. היהודים *** חזרו *** למולדתם ורובכם היגרו ב-500 השנה האחרונות ובעיקר בין אמצע המאה ה-19 להקמת מדינת ישראל לשם עבודה ופרנסה מעירק, סוריה, לבנון ובעצם מאיפה לא?!

          לגבי הקולוניאליזם - אין ספק שהיה מחריד באפריקה בעיקר ופחות מכך באסיה אבל לפניו היה קולוניאליזם מוסלמי שכבש כמעט את כל אירופה! ובקולוניאליזם הזה המוסלמים לא רק מתגאים אלא רוצים לחזור אליו ולהשליט את האיסלם בכח החרב על כל העולם.

          ולסיום, לא נשכח את גירוש מאות אלפי היהודים מארצות ערב והמסקנה הברורה היא מדינת ישראל ציונית.

        • תגובה לתגובה

          סילבי, 27/02/09 21:53

          כל מה שאמרת במחצית הראשונה של התגובה שלך נכון לחלוטין (למעט המספר 150. נהרגו ונרצחו 100 מיליון. זה נשמע כתיקון מגוחך בהתחשב במספרים האיומים אבל לפחות תדייק). עדיין לא ענית לי איך זה שכמעט בכל הסכסוכים הכי עקובים מדם בעולם כרגע, מעורבים מוסלמים. אה, ואם לא ציינתי את זה, ברוב הסכסוכים המדוברים הם גם רוצים מוסלמים אחרים.
          והנה עוד משהו ששכחת לציין - בכל שנות קיומה ישראל הרגה כ- 60 אלף ערבים (כולל פלסטינים) בכל, ואני חוזרת ב כ ל מלחמותיה (אותן כפו הערבים). באותו הזמן בדיוק מוסלמים רצחו 12 מ י ל י ו ן מוסלמים אחרים והספירה ממשיכה (ראה עירק, אפגניסטן, פקיסטן ודארפור).

          בקשר לפלסטינים והמספר שאתה מציין (ושאני בטוחה שכולל פלסטינים שנהרגו או נרצחו ע''י אחיכם במדינות שכנות וזה רוב רובם), אין לכם אלא להלין על עצמכם בלבד. פעם אחר פעם קיבלתם את ההחלטות הכי גרועות לכם (ולנו) בתקווה להשמיד אותנו. משלא הצלחתם, הפכתם את עצמכם לקורבן ואותנו למפלצת בגלל שלא הצלחם להשמיד אותנו.

          ועוד תיקון, כל פעם כשערבי מספר איך ''אנחנו'' היינו פה תמיד ואנחנו 80 דורות פה כדאי להיות ספקן. זה לא סוד שחלק גדול מאוד מאותם ''ותיקים'' באו לכאן מכל רחבי המזרח התיכון במאה ה-20. אז אתם כאן עכשיו וזה מצב נתון אבל אל תנסה להשיג לגיטימציה להיותכם כאן דרך שקרים וסילופים.

          • הידע שלך הוא סובייקטיבי.. אבל את בטוחה שהוא נכון.... איך האנגלית שלך ?

            2, 27/02/09 22:51

            כאן יש סדרה של שאלות ותשובות לטיעונים ההיסטוריים של ישראל-הציונות.

            כדאי לך מאוד לקרוא ..

            מקווה שאת מבינה אנגלית.

            http://www.palestineremembered.com/ZionistFAQ.html

            • שקרים הכתובים באנגלית הם עדיין שקרים. (ל''ת)

              1, 28/02/09 00:34

            • קראתי את תשובתכם לשאלות: אתם שקרנים טובים באנגלית כמו בערבית (ל''ת)

              m, 28/02/09 02:03

              • חשבתי שאוכל לנהל דו שיח ענייני וברמה איתכם..... אבל

                2, 28/02/09 14:29

                לצערי את כל כך רדודים, נעולים ובעיקר חסרי ידע היסטורי.

                אתם גם לא רוצים לדעת

                לכן אני מפסיק לכתוב תגובות

                תשוחו עם עצמכם ... למשל עם פקק תנועה וכדומה..

        • השקר שלכם הוא אסונכם. תראו איפה אתם ואיפה היהודים. (ל''ת)

          m, 28/02/09 01:48

    • העם היהודי הוא עבד כמו המוסלמי,אתם לייצנים של המעצמות (ל''ת)

      מלח בעיניים, 27/02/09 21:40

    • מעשר מנות של שנאה בעולם היהודים לקחו עעעעעעששששששרררר (ל''ת)

      מלח בעיניים, 27/02/09 21:50

    • אתה צודק יש לנו מנהיגה ליבני שרק רוצא להפציץ ולהרוג ערבים (ל''ת)

      שרוליק , 28/02/09 12:17

  • 1.

    חלוץ ואבי דיכטר חפים מפשע. (ל''ת)

    amir van der velden kalman, 27/02/09 18:57

    • אלה רק הראשונים,הרשימה עוד ארוכה....

      משה פרידמן תל אביב, 27/02/09 19:25

      שלב שני יוצאו פקודות מעצר נגד פושעי המלחמה,הבעיה היא שפקודת מאסר בספרד תופסת בכל 27 מדינות האחוד האירופי.מאסר נעים!

      • צוחק מי שצוחק אחרון. כל הבוגדים עוד ילקחו באזיקים (ל''ת)

        m, 28/02/09 01:45