• 109.

    מה הפחד מהימין ? בקרוב מאד ישלוט בצבא, בטכנולוגיה ובפוליטיקה. זה לא

    prague , 01/03/09 10:09

    השמאל ההזוי. יותר ויותר חובשי כפות מנהלים חברות היי טק מתקדמות, מפעלים עם יכולות טכנולוגיות, תפקידי מפתח בפוליטיקה, במדע ובחינוך בישראל. שהשמאל ילך לישון כי יש מי שינהל את המדינה עם הרבה יותר אהבה וציונות.

  • 108.

    לבני כשלה בתפקיד שרת החוץ-ומצבנו לא היה גרוע מזה כיום..שתלך לאופוזיציה

    prague , 01/03/09 09:58

    כי מימילא חברי קדימה שערקו מהליכוד יערקו גם מקדימה ויתדפקו על דלתו של נתניהו. ואת זה בן כספית מפחד לאמר על מנת לא להחמיא לנתניהו ולמפלגתו. הזליגה כבר החלה והיא תיגבר בזמן הקרוב וציפי לבני תישאר עם דליה איציק וחיים רמון.

  • 107.

    ציפי לבני מתגלה כהדמות הסמכותית היחידה הקיימת היום בפוליטיקה הישראלית

    מורדו , 01/03/09 06:34

    ציפי לבני מוכיחה שכל אלו שהצביעו עבורה לא טעו. -כל הטיעונים השחוקים של ביבי, כמו איום איראן, החמאס, תדמיתנו בעולם וכיו"ב, לא עזרו לנתניהו על מנת להזיז אותה מעמדתה, שאגב היא עמדה צודקת מאין כמותה. -על ביבי לבחור אם הוא חפץ בלבני או בש"ס כשותף בכיר לממשלה.-לא יעלה על הדעת ששינוי שיטת הממשל, ברית הזוגיות וחלוקת הארץ יידחו בעטים של הבטחות בלתי אחראיות של ביבי לש"ס ולכן מגיע לציפי לבני יישר כוח על גילוי איתנות בעמדותיה.

    • ציפי דואגת רק לעצמה על חשבון המדינה.....

      thmhechyui , 01/03/09 07:39

      זה מה שחשוב?
      המשבר הכלכלי ימתין לראש ממשלה אחרת?
      איראן תשעה את פעילותה הגרעינית עד לממשלת ליבני?
      ביבי יוותר בקלות על ראשות הממשלה או שהוא ייאחז בכיסא (כמו אולמרט) ובינתיים המדינה תתבוסס למוות?
      מה יקרה למדינה בימים הקשים שצפויים לה כשהשלטון יהיה עסוק במלחמות הישרדות נוספות?

      זהו...ליבני תהיה ראש ממשלה ויפתרו לנו כל הבעיות?

      ישנם ארבעה נושאים חשובים שעליהם אין ויכוח והם נושאים בוערים במיוחד ואפשר לבנות עליהם קואליציה:
      1.הנושא הכלכלי.
      2.חיסול החמאס.
      3.האיום האיראני.
      4.שינוי שיטת הממשל.

      עכשיו...אולי זה נכון שלממשלה צרה של נתניהו יהיה קשה ביותר וליבני תהיה ראש הממשלה הבאה (לאחר שנתניהו יפרוש) אבל מה שיותר חשוב לנו האזרחים זה ביטחונה וכלכלתה של המדינה והיום קיים ספק בקשר לקיומינו כאן אז קדימה לקואליציה.כי צריך לעשות מה שטוב לישראל ולא מה שטוב ל"קדימה" ןליבני.

      • ציפי היא בובה על חוט של אייל ארד שאמר "אוריד את ביבי כפי שהעלתי אותו

        prague , 01/03/09 10:04

        כי אולי מחר יתחשק לארד להוריד דוקא את לבני ולהעלות את קרנו של ביבי שנית?? הכל תלוי בכמה כסף יקבל תמורת השעשוע הזה.

        • אנחנו נוריד את אייל ארד, את אדלר ואת וויסגלאס

          סטפן צוויג , 01/03/09 20:13

          ואת כל אלו שתורמים לרקבון הפוליטיקה בישראל.

          • אמן ואמן - סטפו צוויג - נמאס להיות רוב דומם (ל''ת)

            יופיטר יופיטר , 04/03/09 14:17

      • אחת לאחת

        ih62 , 05/03/09 01:06

        הנושא הכלכלי:בשביל מה הוא צריך את קדימה הרי הוא הוכיח שהוא חזק בכלכלה(לא בציניות)

        חיסול החמאס:שטויות אילו יכולנו מזמן היה מחוסל

        האיום האיראני:עניין של העולם כולו ואם יהיה צורך להפציץ,בודאי שקדימה והעבודה יתמכו מבחוץ

        שינוי שיטת הממשל:הצחקתה את אלי ישי

    • לבני מדקלמת את דברי היחצנים שלה-ופניה אומרים כאילו"זה מה שאמרו לי לאמר

      prague , 01/03/09 09:59

      ואני לא בטוחה שזה באמת מה שאני חושבת.

    • זה , אולי , מה שאתה חושב.

      סטפן צוויג , 01/03/09 20:07

      זה, אולי, מה שאתה חושב. אבל, שני שליש מיהודי ישראל חושבים שציפישפיצי איננה מנהיגה ושהיא מקרינה תבוסתנות גם כאשר היא מדברת (כעצת הפירסומאים שלה) בגסות ובבוטות.
      שני שליש מיהודי ישראל סבורים שטענתה שמדינה פלשתינית נוספת היא אינטרס ישראלי היא שטות מאין כמוה. ושני שליש מיהודי ישראל סבורים שראיית חזות הכל בקידום תהליך מדיני היא טיפשות, הנושא הזה חייב להיות מישני בהחלט.

    • וזאת כי לאף אחד מקדימה אין רשות להגיד לה שהיא טועה

      יופיטר יופיטר , 04/03/09 14:15

      כי על פיה ישק דבר - אבל מה שהתאים לשרון - לא יחזיק הרבה זמן מעמד לגבי ליבני

  • 106.

    הגיהנום שהותירה קדימה המושחתת של שרון אולמרט וציפי! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-, 01/03/09 04:09

  • 105.

    כל זה לא הפריע לכתבלב החצר בנקה-ספיט, כאשר אולמרט אחז בהגה

    סטפן צוויג , 01/03/09 03:15

    הרי המצב הוא ירושה מזמנו של אולמרט. מדוע רק כעת הוא נזכר שהכלכלה מתפרקת וכו'?

  • 104.

    מדהים! המשפט הכי חשוב בטור הזה:

    ארז, 01/03/09 02:34

    ''כשיתברר, אם יתברר, שפרופ' דניאל פרידמן נשאר במשרד המשפטים, החסינות עלולה להיעלם. אזהרות כבר שוגרו. עלומות, אבל בוטות''

    בן כספית כותב ב-nrg שראש הממשלה המיועד במדינת ישראל מקבל איומים ( הפרקליטות? בג''צ? ) באשר למינוי אחד השרים כאילו שזה עיניין של מה בכך.

    היתכן ומבלי לשים לב כתב לנו בן כספית שלמעשה אין דמוקרטיה במדינת ישראל?
    מי הם המאיימים?
    במה הם איימו?

    מעניין מה דרור ימיני היה אומר על זה.

    • הוא לא היה מופתע

      ih62 , 05/03/09 01:16

      דרור ימיני
      גם אני לא
      פרופ' דניאל פרידמן הוא השר הטוב ביותר שהיה כאן פעם(היחיד שעסק כמעט רק בנושא שהיה מופקד עליו)
      אבל פוליטית,נתניהו יעשה את משגה חייו אם ימנה אותו
      תשאלו את אולמרט

  • 103.

    מה שהכשיל את נתניהו ב99 זה היה העליהום המגמתי של התקשורת

    אורי, 01/03/09 02:08

    מהרגע שנבחר לראש ממשלה, התקשורת לא ירדה ממנו לרגע. חיפשו בתוך הסירים של העוזרת של שרה, מ''פרשת בר-און-חברון'' שבסוף התפוצצה כמו בלון, עשו אצלינו מטעמים בסדר גודל של ווטר-גייט ופימפמו את זה לציבור בלי הרף, ולא משנה שלבסוף, כרגיל, ההר הוליד עכבר. התקשורת פשוט זלזלה בבחירתו של הציבור, והתנהגה לאורך כל הדרך, כאילו היתה זו תאונה מצערת שנתניהו נבחר. כבר לא דיברו יותר בחדשות על ''ממשלת ישראל'' או ''הממשלה'', היתה רק ''ממשלת נתניהו'', משל היתה איזושהי גחמה של איש אחד הזוי, ולא בחירת רוב הציבור בישראל, וזה היה מהיום הראשון להקמתה. וגם אתה, מר כספית הנכבד, מצטרף כבר מראש לעליהום הזה, לקראת הקדנציה הבאה. שים לב- זה לא שאתה מזלזל בנתניהו - אתה מזלזל ב60% מהציבור שרוצה בו כראש ממשלה, וזה החמור בכל העניין.

  • 102.

    אחת הכתבות היותר טובות שקראתי לאחרונה!!!!

    רוני, 01/03/09 02:01

    אני מקווה מאוד שלא ברק ולא ליבני יכנסו ללמשלה הנוכחית. מה שהימין בארץ צריך זה לחץ ישיר מהאמריקאים. אם השמאל יכנס לשלטון הימין הקיצוני ירשה לעצמו להישאר עם עמדות קיצוניות וימשיך להאשים את השמאל בכל מה שקורה. כתוצאה מכך המדיניות תמשיך להיות באמצע. לא לזוז: לא ימנה ולא שמאלה. רק אם תקום פה ממשלה של ימין קיצוני ויפעל על הממשלה לחץ בינלאומי הממשלה תצטרך לשנות את עמדותיה והימין יהפוך לשמאל. מפלגות השמאל או קדימה לא צריכים להיות בפנים. כשיצטרכו שנסכים להסכמי שלום אז הם יאכלו לעשות זאת גם מחוץ לממשלה, בתור חברי כנסת. בינתיים צריך שמירב הלחץ הישיר יפול על הימין הקיצוני בארץ.

    • ומה יהיה על המדינה שלנו?????

      thmhechyui , 01/03/09 07:40

      זה מה שחשוב?
      המשבר הכלכלי ימתין לראש ממשלה אחרת?
      איראן תשעה את פעילותה הגרעינית עד לממשלת ליבני?
      ביבי יוותר בקלות על ראשות הממשלה או שהוא ייאחז בכיסא (כמו אולמרט) ובינתיים המדינה תתבוסס למוות?
      מה יקרה למדינה בימים הקשים שצפויים לה כשהשלטון יהיה עסוק במלחמות הישרדות נוספות?

      זהו...ליבני תהיה ראש ממשלה ויפתרו לנו כל הבעיות?

      ישנם ארבעה נושאים חשובים שעליהם אין ויכוח והם נושאים בוערים במיוחד ואפשר לבנות עליהם קואליציה:
      1.הנושא הכלכלי.
      2.חיסול החמאס.
      3.האיום האיראני.
      4.שינוי שיטת הממשל.

      עכשיו...אולי זה נכון שלממשלה צרה של נתניהו יהיה קשה ביותר וליבני תהיה ראש הממשלה הבאה (לאחר שנתניהו יפרוש) אבל מה שיותר חשוב לנו האזרחים זה ביטחונה וכלכלתה של המדינה והיום קיים ספק בקשר לקיומינו כאן אז קדימה לקואליציה.כי צריך לעשות מה שטוב לישראל ולא מה שטוב ל"קדימה" ןליבני.

  • 101.

    ask yonatan levi for the lake como scam for further details (ל''ת)

    one that practise tantra with chloe verier, 01/03/09 01:34

  • 100.

    ask yonatan levi for the lake como scam for further details (ל''ת)

    one that practise tantra with chloe verier, 01/03/09 01:34

  • 99.

    החמאס הרי הוכה קשות, הוחלש והורתע, לא כן? או שאני חי בסרט אחר... (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 01/03/09 01:33

  • 98.

    מאמר יפה ומקיף

    אבי, 01/03/09 01:17

    יצאתי עם תחושה של באסה לא נורמלית. ללא ספק, הבחירות הללו יצרו פלונטר, אבל זה מה יש ועם זה ננצח (או שלא...)

  • 97.

    Ben Kaspit, stop lying about Bibi

    moshe, 01/03/09 01:07

    It's about time that you will tell the truth. Livni isn't ready to be prime minister. You know it so tell it like it is

  • 96.

    בן כספית

    לולי, 01/03/09 01:07

    לא ברור לי איך עדיין הוא נשאר הכתב הבכיר בעיתון. לאיש אין כבוד למקצוע העיתונות, הוא וחבריו מהשמאל, המאתרגים, כפי שכינה אותם ארי שביט, הם בושה למקצוע. הם שפכן וישפכו את דמו של נתניהו בכל הזדמנות שתינתן להם, האמת היא שהם מתחרים מי ישפוך יותר רעל וארס כלפי נתניהו. הכל אישי, שלא תטעו.
    פניה אישית לבן כספית, שדיברת על שחצנות, הסתכלת במראה לפני? אחרי פרשת אוחנה הייתי צריך להתחבא באיזו מערה. אכתוב עלייך במילים עדינות,יודע מה, אי אפשר לכתוב את זה במילים עדינות.אוותר.

  • 95.

    ביבי יתקצב את החרדים ויזמן את השאר למילואים למלחמות שלו (ל''ת)

    יגאל, 01/03/09 00:53

  • 94.

    Who can do the job

    Observor, 01/03/09 00:45

    Interesting article. However, the many questions that Kaspit asks Bibi as to his abilitity to confront the major problems the country faces,could be asked of anybody else who wants the the prime minister's job, including Tsipi

  • 93.

    לבני עשתה טעויות גדולות, כנסו

    שי, 01/03/09 00:27

    החליטה שאם תשחק אותה שהיא לא מוכנה לשלם את מה שש''ס רצו - למרות שהיא הסכימה ל 950 מיליון(לא רחוק ממה שהם רצו) - ותלך לבחירות העם יבחר אותה. היא טעתה אז.
    היום היא חושבת שאם היא תשאר באופוזיציה אז אוטוטו נתניהו ייפול וכס הממשלה יפול לידה.
    גם עכשיו היא טועה, כי דברים כאלה אתה לעולם לא יכול לחזות מה יקרה. הממשלה הבאה אמורה לשלוט 4 שנים ו 9 חודשים. כך שאם נתניהו יצליח להחזיק 4 שנים זו תהיה הצלחה עצומה. ולה שהייה ארוכה מאוד באופוזיציה.
    אפילו אם נתניהו ייפול בעוד שנה, מה אז, למה היא חושבת שיצביעו עבורה?
    למה היא חושבת שאז הליכוד לא יישכח את מה שהיא עשתה להם, גם הם יחפשו איזה פרט ''מהותי'' שעליו לא יכנסו לממשלתה.
    הליכוד לא יסלחו לה על הההכשלה המגעילה שלה.
    בכל מקרה העם לא יסלח איך היא זו ששמה רגל לאחדות ולא עניין אותה טובת העם, אלא טובתה שלה.
    ללבני היו עוד טעויות, כמו למשל שקראה לאולמרט להתפטר, אבל נשארה בכסאה כאילו לא קרה דבר לאחר שנשאר בכסאו.
    למי ששואל למה הליכוד לא נכנס לאחדות לפני חודשיים, הסיבות פשוטות.
    1. היינו אחרי 3 שנים של שלטון כושל, ולכן הליכוד היה חייב לשמוע את רחשי העם שדרש להחליף את ההנהגה.
    2. קדימה ביקשה מהליכוד להצטרף בתור גלגל חמישי, בתור נספח ולא בתור שותף אמת.
    היום הליכוד פונה לקדימה לשותפות אמת, הציע לה לכתוב ביחד את קווי היסוד, הציע לך חצי מהתיקים, זכות וטו. תנאים שאף מפלגה שאינה מפלגת שלטון לא קיבלה מעולם.
    למרות זאת לבני סירבה לקבל את רצון הציבור שרוצה באחדות, סירבה להבין שאנחנו נמצאים המשבר כלכלי עולמי עמוק, מתעלמת מהטרור שנתנה לו להתעצם, ומעלמת לחלוטין מאיראן שמתגרענת. נדמה היא יותא מעוניינת בטובת הפלשתינים מאשר בטובת עמה שלה.
    לבני לא מעוניינת בטובת המדינה, היא מעוניינת רק בטובתה שלה. בציבור לא ישכח ולא יסלח!!!

  • 92.

    הגיהנם הוא הארס הבלתי נשלט של כספית וחבריו.... (ל''ת)

    nhavu, 01/03/09 00:07

  • 91.

    אבירי השמאל והתקשורת התגיסו למען לבני ולמרות זאת נכשלה שוב (ל''ת)

    התקשורת ניסתה לכפות עלינו ראש ממשלה כושלת, 01/03/09 00:04

  • 90.

    לאחר השבוע הכושל והחיזור הגורלי אחרי ליברמן של לבני אני מבין את המאמר (ל''ת)

    את המאמר של ארי שביט, 28/02/09 23:57

    • אני לא הייתי צריכה את המאמר שת שביט כדי לדעת מי זאת ליבני

      שירהw , 01/03/09 00:20

      שמחתי שארי שביט קלט ופירסם את האמת לעומת העתונאים שסגדו לה ורצו להמליך אותה בכל מחיר.

  • 89.

    המדינה לא מעניינת את ליבני - זה לא סיסמא - זה אמת וגם האחרים חסרי או

    שירהw , 28/02/09 23:46

    אונים - הקב"ה לקח מההנהגה את כל הסיעתא דשמיא (עזרה משמים) כדי שאנחנו נבין ש"אין עוד מלבדו" ולפי מה שכתוב כאן יהודים יקרים אתם יכולים להבין כמה שמשיח קרוב.
    יותר גרועים מילדים בגן - ועל אלה אתם סומכים ?????:
    יקרים!!! הם ימשיכו לריב - כי בזה הם טובים - כולם!!!!! אבל לנהל מדינה ---- אוהו זה מסובך בשבילם. יהודים יקרים הבה נחזור לכור מחצבתנו , תורת ישראל, כי מהם לא תבוא הישועה - משיח צדקנו בדרך. כדאי להתכונן כדי לזכות לחיי נצח. הפולטיקאים מושחתים ללא תקנה. אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים.


    אלה ממשלות הערב רב


    הגאון מווילנא מביא על פי הזוהר (ביאור הגר"א לתיקוני זוהר חדש דף כ"ז ע"ב) הגאון מווילנא חי לפני כ-250 שנה וראו מה אמר כבר אז - נבואה מדהימה:

    "שבעבתא דימשיחא (אנו נמצאים ממש בסוף תקופה זו), נשמות הערב רב יתפסו את השלטון, ויהיו ראשי העם, שנאמר (איכה א, ה) "היו צריה לראש) (צריה - אלה שעושים צרות) והם יתנהגו בחוצפא רבה, וינסו להשפיע מההשקפות האפיקורסיות שלהם על בני ישראל המאמינים." כן מדובר על כל הממשלות ששלטו במדינה מיום הקמתה.

    וזה לשון הגר"א (אבן שלמה פרק י"א, ן) "הערב רב הם...פורקי עול מלכות שמים, והם דבוקים מאד בישראל וישראל לומדים ממעשיהם והם (השולטים) העשירים הגאוותנים...והםגורמים כל ביטול תורה ואירכות הגלות (כלומר המנהיגים האלה גורמים להתארכות הגלות).....הם רודפים אחר התאווה...הם ראשי ישראל בגלות וגוזלים לעניי ישראל...ומתרפים לעשות גמילות חסדים וצדקה עם בעלי תורה ומזלזלין בתלמידי חכמים...וזה מרומז בכתוב (בראשית ל"ג,ב) "וישם את השפחות וילדיהן ראשונה" - הם הערב רב שהם ראשי העם, "ואת רחל ואת יוסף אחרונים" - הם התלמידי חכמים, שהם שפלים מכולם והם נקראים ע"ש רחל שהיא עקרת הבית..והם (התלמידי חכמים) מבוזין בגלותא בתראה (אחרונה) ונירדפין מהערב רב...." על דרך זה כותב הר"י מיגאש (שו"ת סימן מ) "דור שבן-דוד בא יהא בו שנאה יתירה מן הרשעים בתלמידי חכמים"

    עד כאן לשון הנבואה.

    לא צריכים להתאמץ הרבה לראות כיצד דברי הגר"א (הגאון מווילנא) שנכתבו, כאמור, לפני כ-250 שנה, מתקיימים לנגד עינינו, שאנו ברור נמצאים בגלות הערב רב - יהודים רודפים אחר התאווה, והם פורקים עול מלכות שמים ונילחמים בכוח נגד כל ערך תורני, ונגד לומדי התורה שבדור, ולפי דברי הגר"א, זה סממן ברור לביאת המשיח בקרוב.

    מתוך: מצמיח ישועה.

    וחבורה גדולה של עיתונאים משתייכים אליהם גם.

    כנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 28/02/09 23:48

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
      הגב לתגובה זו
      הגב לתגובה זו

    • אין לך משהו יותר טוב לעשות חוץ מלכתוב טוקבק כזה ארוך? (ל''ת)

      ע.ר, 01/03/09 00:08

      • מילא אם זו היתה פעם ראשונה...

        ih62 , 05/03/09 01:31

        הוא כתב אותו פעם אחת אבל הוא בהחלט שולט בהעתק הדבק
        ומה הקשר של זה לתגובה של שירה(מי צריך כולל כשיש את שירה)

  • 88.

    מה לנו להאליו על אלגזירה שהסטן והרעל של התשקורת נמצא פה בקרבנו (ל''ת)

    יגאל התותך, 28/02/09 23:25

  • 87.

    עם גן עדן בבמשלת הסירחון קדימה אני מעדיף את ממשלת הגיהנום של נתניהו

    יגאל התותך, 28/02/09 23:18

    בין כספית וחבריו המתועבים בתשקורת מנסים פשוט לעוות את המציאות לשנות המציאות לסלף עובדות יום יום ולו מפסיקים לשווק לנו יןם יום את מיפלגת הסירחון קדימה והועמדת בראשה ציפורה שפיצר הכלומניקית בו וחברין השקרנים מנסים לצייר לנו מציאות שלו הייתה בכלל ולספר לנו שהיה מזה גן עדן סוכר לו היה שתי מלחמות לו היה שחיתות לו היה הפגנות בכול העולם נגד המדינה אין אנטשימות פשוט גן עדן אין יתר טוב בין וחברין המתועבים בתשקורת מפחידים אותנו ממשלת הגיהנום של נתניהו עוד לפני שזאות קמה אז לך בין כספית דמגוג עלוב ביו שתי האפשריות לממשלת הגן עדן של ציפורה שפיצר לבן ממשלת הגיהנום של נתניהו אני מעדיף את ממשלתו של נתניהו נקודה

  • 86.

    השמאל מחמם מבערים....

    דור, 28/02/09 23:11

    איזו היסטריה בשמאל, תרגיעו
    נתניהו עם ממשלת ימין יצליח הרבה הרבה יותר ממה שאתם חושבים
    יצליח הרבה יותר ממה שאתם מצפים

  • 85.

    זהו שאמרתי ואני אומרת כל הזמן - אין פתרון בידי בשר ודם -

    שירהw , 28/02/09 22:56

    רק משיח צדקנו, שעומד לגאול את עם ישראל גאולה שלמה בקרוב מאד בע"ה. סוף סוף משהו מבין שקר נס יציל את עם ישראל ומשיח צדקנו כשליחו של השם יתברך יעשה ניסים. כנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת.

    • צודקת. לנוכח המבוי הסתום כמעט בכל תחום, הפתרון נתון בידי שמים. (ל''ת)

      מאמין, 28/02/09 23:18

  • 84.

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

    המרכבה , 28/02/09 22:18

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
    הגב לתגובה זו
    הגב לתגובה זו

  • 83.

    בן כספי: ...נס זה מה שכולנו צריכים!.... אחרת עם ......

    אליהו שמש, 28/02/09 21:49

    בן כספי: ...נס זה מה שכולנו צריכים!.... אחרת עם ברדק מבפנים (איש הישר בעיניו יעשה, אנשי שלומינו, ג'ובים, מלחמת כיסאות, מדינה בפשיטת רגל...) ואיומים מבחוץ, (אירן גרענית, פלשתינאים, חמאס, חיזבלה וכו' וכד' ), כולנו בדרך לגן עדן.

    מזכיר את הסיפור על האופטימי והפסימי: האופטימי, מסתכל על המצב , פוליטי/ מדיני/ ביטחוני/ כלכלי/ חינוכי.... חוץ ופנים ואומר: '' נראה לי שנאכל הרבה חרא!....'' והפסימי דואג ועונה: ''אתה חושב שיספיק לכווווולם?''

  • 82.

    שמאלן הזוי

    ימני, 28/02/09 21:36

    כתבה מנותקת בלי שום טיעון שני מדינות שני מדינות

  • 81.

    "העיתונאי" בן כספית

    pele_11 , 28/02/09 20:24

    ביחד עם עמנואל רוזן ראויים לקטוף את תואר
    "העיתונאים ששנאו את ביבי" יותר מכל עיתונאי אחר. שני הנבלות הללו עובדים בשרותה של ציפי לבני,ובעתיד יעבדו בשביל כל פוליטיקאי אחר,שיהיה מול נתניהו.
    אלו עיתונאים בכלל? תפקידו של עיתונאי זה לדווח לציבור על הנעשה במערכת השלטונית,ולהעביר ביקורת אם צריך.מה שעושים שני הנבלות האלה,זה קמפיין לציפי לבני.זו לא עיתונאות,זו זנות עיתונאית.

  • 80.

    תזכירו שברק בבחירות הקודמות השתעשע ברעיון שהוא .......

    aga1973 , 28/02/09 20:07

    יקים ממשלה,איך כל השמאלנים קפצו על ברק אמרו שהוא הוזה. אבל כשכונפה שלהם אומרת שהיא תקים ממשלה כולם נדם,מה קשה להם לגיד לה שהמלך הוא עירום??.?.? שחכתם את תפקידכם???

    • ברק לא היה חבר כנסת

      ih62 , 05/03/09 01:36

      ולכן לא היה יכול להקים ממשלה על פי חוק
      לכן אמרו שהוא הזוי

  • 79.

    3 מנדטים בבחירות 100% שליטה בתקשורת הרקובה לכנופיית תבוסה עכשיו (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות היום, 28/02/09 20:06

    • ו-80 אחוז משופטי העליון מצביעים מרץ כשבציבור יש להם 3 מנדטים (ל''ת)

      thmhechyui , 01/03/09 07:42

  • 78.

    יום יום אני מחכה כבר לנפילה של מעריב !!

    bareld , 28/02/09 19:58

    נפילה שתפיל אחריה את פעיל השמאל הקיצוני בן כספית שפועל בכל דרך להשתלח בימין ללא כל הגיון.

    • אל תחכה תמכור את המניות שלהם בבורסה בשורט עד לפשיטת הרגל (ל''ת)

      אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות היום, 28/02/09 20:08

  • 77.

    אולי תגיד את האמת שליבני פוסטמה ויועצים שלה צוחקים

    aga1973 , 28/02/09 19:57

    כל הדרך לבנק. רק טיפשה היתה מאמינה ליועצים שלה שהיא ניצחה. אם ביבי היה אומר שטויות כאלה היה שוטים לו את הדם בקשית.

  • 76.

    כאמור, ציפי היא ראש ללא ממשלה.מופז ידרוש מו''מ עם הליכוד (ידיעה באתר אח

    דלילה, 28/02/09 19:57

    אחר ).
    מאמר של יואב יצחק.
    האנתיפאדה בקדימה בוא תבוא !!!
    אם ציפי רוצה רוטציה, אז שתעשה רוטציה עם שאול מופז בקדימה,היא הרי נבחרה באופן מאוד מפוקפק.

  • 75.

    שום דבר לא יערער את אמונתו של השמאלן הקיצוני בן כספית ב"שתי מדינות "

    gilberet , 28/02/09 19:49

    גם אחרי שראינו מה שמדינת עזה עושה לדרות בן כספית ממשיך את האונה העיוורת שמדינה דומה ביהודה ושומרון תהיה שוחרת שלום ולא תאיים בגראדים על תל אביב.

    • מי שעוור זה אתה !

      חיים אבגד , 28/02/09 20:11

      היום נולדים בין הירדן לים יותר תנוקות ערבים מתנוקות יהודים.
      הבנת את זה ימינן חסר מוח ?

      עכשיו תסביר לנו בבקשה מה אתה מתכוון לעשות בקשר לזה?
      1. להרוג את כולם.
      2. לגרש את כולם לים.
      3. לשלוט בהם. יהיה מה שישהיה.
      4. לברוח מהארץ
      5.להתפלל לקב"ה שכול הערבים יהיו עקרים, ולחכות שאלוהים ישמע לך.
      6. לעשות תחרות מי יוליד יותר. (הם ינצחו: מותר להם גם 10 נשים)

      ואם יש לך אפשרות שלא העלתי - נשמח לשמוע

      חיים אבגד

      • אם אנחנו חפצי חיים אז התשובות 2 ו 3 הן הנכונות

        gilberet , 28/02/09 22:17

        לא חייבים להרוג, פשוט להודיע לכל הערבים בין הירדן והים שכאן זה ארץ ישראל והיא שייכת לעם ישראל וכאן עם ישראל שולט.
        מי שזה מקובל עליו ומוכן לחיות כאן לפי הכללים שעם ישראל יקבע עם הזכויות שעם ישראל יסכים לתת לו יוכל לשבת כאן, מי שלא יסכים יגורש מכאן חד משמעית כמו שגורשו היהודים מגוש קטיף.
        זה לא ראלי? זה הזוי? העולם לא ייתן?
        הפתרון שלכם של 2 מדינות טרור צמודות לגטו מצומצם בשפילת החוף הרבה יותר הזוי ומסוכן.

        • ולאן בדיוק תגרש אותם???

          ih62 , 05/03/09 01:43

          את מפוני גוש קטיף הבאנו לארץ....

        • ולאן בדיוק תגרש אותם???

          ih62 , 05/03/09 01:46

          את מפונה גוש קטיף הבאנו לארץ ....

      • לי יש אפשרות שלא העלת - אבל בטח תתמוך בה

        שפינוזה, 28/02/09 22:18

        נסיגה חד צדדית מכל יהודה ושומרון.
        נתן לחמאס להשתלט. נתן לירדן לשלוט בגבול ולמנוע הברחות.
        כמובן שנעביר לשליטתם את הר הבית, הכותל המערבי וכל העיר העתיקה. וכמובן שנאפשר חזרה המונית של פליטים פלשתינאים לתוך מדינת ישראל.
        כמו כן נשנה את ההמנון, נחליף את סמל המדינה ואת הדגל באופן מיידי כי הרי מדובר סממנים יהודיים.
        אני בטוח שהם מאוד ישמחו ושמייד יהיה כאן שלום אמיתי וכולנו נוכל לחיות בשלום ובבטחון לנצח נצחים.

  • 74.

    הסכנה מספר 1 של ישראל זה ביבי

    ניר, 28/02/09 19:44

    ולא איראן

    • בשבילך -ראש הממשלה המיועד:מר בנימין נתניהו.

      thmhechyui , 01/03/09 07:46

      רק טיפש סתום ואטום רוצה שראש הממשלה שלו ייכשל אפילו שעל כישלון של ראש ממשלה משלם הציבור.

  • 73.

    יכול להיות שכספית מגיע לאורגזמה בכל פעם שהוא נכנס בנתניהו ? (ל''ת)

    דקל ב , 28/02/09 19:27

    • גם אני חושב כך. הפעם זה לא יעזור להם.הימין התחזק באופן משמעותי.כספית (ל''ת)

      מדבר מהרהורי ליבו., 28/02/09 19:49

      • אכן התחזק משמעותית....

        איילה, 28/02/09 22:51

        כל כך משמעותית שביבי לא מפסיק לרדוף אחרי ציפי שתציל אותו מ''השותפות הטבעיות'' שלו.......לשמאל זה בטוח לא יעזור...השאלה האם זה יעזור לביבי....?! ציפי צודקת...כל אחד אוכל את מה שהוא מבשל...

        • אבל גם לפני הבחירות הוא אמר שהוא יילך לאחדות.

          thmhechyui , 01/03/09 07:47

          זה מה שחשוב?
          המשבר הכלכלי ימתין לראש ממשלה אחרת?
          איראן תשעה את פעילותה הגרעינית עד לממשלת ליבני?
          ביבי יוותר בקלות על ראשות הממשלה או שהוא ייאחז בכיסא (כמו אולמרט) ובינתיים המדינה תתבוסס למוות?
          מה יקרה למדינה בימים הקשים שצפויים לה כשהשלטון יהיה עסוק במלחמות הישרדות נוספות?

          זהו...ליבני תהיה ראש ממשלה ויפתרו לנו כל הבעיות?

          ישנם ארבעה נושאים חשובים שעליהם אין ויכוח והם נושאים בוערים במיוחד ואפשר לבנות עליהם קואליציה:
          1.הנושא הכלכלי.
          2.חיסול החמאס.
          3.האיום האיראני.
          4.שינוי שיטת הממשל.

          עכשיו...אולי זה נכון שלממשלה צרה של נתניהו יהיה קשה ביותר וליבני תהיה ראש הממשלה הבאה (לאחר שנתניהו יפרוש) אבל מה שיותר חשוב לנו האזרחים זה ביטחונה וכלכלתה של המדינה והיום קיים ספק בקשר לקיומינו כאן אז קדימה לקואליציה.כי צריך לעשות מה שטוב לישראל ולא מה שטוב ל"קדימה" ןליבני.

    • :-) יש מצב בהחלט. ארחיק לכת ואומר שהארת עכשיו הרבה דברים פתאום. (ל''ת)

      אילן, 28/02/09 23:08

  • 72.

    אם מ.האבודה לא יכנסו לקואליציה הם עלולים להימחק!

    הגיע הזמן שהטמבלים מהעבודה יתחילו לדפוק את קדימה!, 28/02/09 19:05

    קדימה היא הנזק של האבודה,ואם קדימה תהיה באופוזיציה אז מי ישמע על האבודה?קדימה פשוט ישבו להם על הבלטה!ואם האבודה תהיה עכשיו בממשלה אז קדימה תתפורר ובבחירות הבאות יהיו 2 אלטרנטיבות:הליכוד והעבודה ולזה האבודה צריכה לשאוף!!!!!!!!!!!!
    שמישהו יעורר את הטמבלים במ.האבודה!!!

  • 71.

    הכול אינטרסים אישיים

    דרור דורי, 28/02/09 19:04

    ברק לא רוצה להיפרד ממשרד הביטחון. מופז לוטש עין לשם. נתניהו רוצה להיראות כמנהיג לאומי גדול שיציל את עם ישראל. וליברמן הוא שווה לפחות להיות שר החוץ? הכול אינטרסים אישיים ושלא יבלבלו במוח על אחדות ועל אחריות לאומית.

  • 70.

    בן כספית אתה הטיפוס הבסיסי ביותר של העיתונאי השמאלני המגוייס

    שלומי111 , 28/02/09 19:02

    כבר חודשים כל המאמרים שלך מנסים בכל מחיר לקדם את לבני ולהרוס את נתניהו עם הסברים בגובה השדא(בדיוק כמו הכותרת של מאמר זה)בסגנון של ביבי השטן ולבני הקדושה.אני מציע לך לתמוך באופן רשמי בלבני כך לפחות תרסור לנו את הצבעיות כאילו שאתה העיתונאי אובייקטיבי ונטראלי.ואגב אחרי כמה חודשים באופוזיציה נראה איזה גן עדן מחכה ללבני שהיא בעיניי צבועה לא פחות ממך(היא קיבלה את כל דרישות ליברמן כדי שיתמוך בה מול הנשיא ועכשיו משחקת אותה יונה)ומרוכזת במטרה אחת בלבד להיות רה"מ בכל מחיר, היא רק הוכיחה שרק האינטרס האישי מניע אותה.

  • 69.

    פתרון : תיק האוצר לברוורמן , הביטחון לברק !!!

    דן, 28/02/09 18:48

    ממשלת ליכוד / עבודה / שס / מרץ / אגודה / הבית היהודי.

    זהו יש ממשלה נורמאלית.
    אני מתפלא על ביבי , כל כך הרבה יועצים והוא לא רואה את זה???

    • המשך חלוקת תיקים: לממשלה שתקום,

      דן, 28/02/09 19:32

      ליכוד : ביטחון פנים , תשתיות ,
      עבודה : אוצר , ביטחון
      מרץ : רווחה , איכות סביבה
      אגודה : שיכון , ועדת כספים
      שס : פנים , תקשורת ודומים.
      הבית היהודי : חינוך

      • חזון אחרית הימיםממש

        ih62 , 05/03/09 01:54

        מרץ עם ש"ס והבית היהודי
        בא נראה אותך מנסח קוי יסוד שיהיו מקובלים על הזיווג הסוטה הזה

  • 68.

    נתניהו יכהן כהונה מלאה ,ויהיה ראש ממשלה מצויין. (ל''ת)

    טובה ספרא, 28/02/09 18:33

  • 67.

    בן כספית הוא מהעיתונאים אשר מנהלים קמפיין נגד ביבי,כנסו לקרוא עוד שמו

    שאבי מהעיריה , 28/02/09 18:31

    ממציא האתרוג העיתונאי הבזוי אמנון אברמובי"ץ
    גם האיש השפל מידיעות נחום ברנע שקיבל שוחד מאולמרט את פרס ישראל ושימעון שיפר המבחיל וסימה קדמון
    בהארץ בולטים הלקקנים יוסי וורטר ויואל מרקוס ,ואלוף בן
    עופר שלח במעריב והחלאה הזוחל בן כספית שלום ירושלמי מיה בנגל יעל פז-מלמד מרב דוד

    בערוץ 2 חוץ מאברמובי"ץ יש אתי אודי סגל,כרמלה מנשה,ומשפחת לפיד האב והבן האב ז"ל כמובן קיבל כשוחד את הנהלת יד ושם,ןלא נשכח את דני קושמרו שבראיון של 5 דקות קטע את בנימין נתניהו 4 פעמים!,ועמנואל רוזן המתועב
    אילנה דיין שהוציאה את אולמרט נקי בתחקיר על בנק לאומי
    בערוץ 10 לונדון וקירשנבאום שמחרימים את נציגי הימין בתוכנית ואושרת קוטלר
    מלקקי הישבן חנן קריסטל ואריה גולן ברשת ב ענת דוידוב ,ויואב קרקובסקי
    Y NET אטילה שומפלבי
    אך לא כל העיתונאים בארץ רקובים
    , צל"ש לעיתונאי הטוב במדינה יואב יצחק, וארי שביט המצוין ,בן דרור ימיני,אבי רצון ודן מרגלית קלמן ליבקובסקי

    • רציתי לכתוב את התגובה שלך , אבל הקדמת אותי !!!

      דורית, 28/02/09 23:36

      אכן בן כספית רודף את נתניהו עוד משנת 1996, וכנראה שתהיה לו עבודה רבה ב 4 השנים הבאות.
      אני רק תוהה אם אין מישהו מעליו שמשגיח על כמות הארס הנפלטת ממקלדתו של כספית.
      לעצם הכתבה, השאלות המועלות אכן רציניות (למרות הציניות שמייחס לה כספית), והתשובות הם '' כ ן '' , נתניהו מכיר טוב טוב את המערכות הסובבות את תפקיד ראש הממשלה , לגבי האתרוגית ליבני התשובה ברורה לכל : היא לא מכירה היטב את מה שנתניהו שכח מזמן.

      • הבנת הנקרא

        ih62 , 05/03/09 02:01

        כל השאלות לא נשאלו על נתניהו אלא על נתן אשל מנהל לשכתו

      • אף אחד לא כתב שנתניהו לא מכיר

        ih62 , 05/03/09 02:07

        השאלות נשאלו לגבי נתן אשל-מנהל הלשכה ולא לגבי נתניהו
        זה היה תמוהה מאוד אילו נשאלו לגבי נתניהו

  • 66.

    תענוג לקרוא ,נפלא (ל''ת)

    אוריאל, 28/02/09 18:20

    • שמאלן קיצוני (ל''ת)

      gilberet , 28/02/09 20:03

  • 65.

    בשורה טובה, שמולידה תיקווה. אם נתנייהו ישמור תפקידו למר פרידמן, אז כדי

    borisdo , 28/02/09 17:42

    תודה מר כספית על בשורה טובה שמולידה תיקווה.
    אם נתנייהו ישמור תפקידו של שר המשפטים למר פרידמן, אז אני מתחיל לכבוד את נתנייהו מחדש.
    כי צעד הזאת נותן מקום לתקווה שמשהו יזוז לטוב במדינת ישראל.
    בהחלט יהיו איומים, כי במדינה התבצרה קנוניה שנהנה מאנדרלמוסיה חברתית ושלטונית ומשפטית, ולכן לא רוצה שיתקלקל להם חגיגה ממושכת.
    ציבור רחב רכש אמון במר פרידמן וכוונות טובות שלו לשפר מצב בבית המשפט ולהחזיר אמון ציבור במוסד צדק של מדינת ישראל.

    אם הודעה נכונה, כל הכבוד לנתנייהו.
    כי זה צעד שמוליד תקווה.
    פר' ד פרידמן לשר במשפטים.
    לו ידעתי שזה יקרה הייתי מצביע - ליכוד

  • 64.

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

    המרכבה , 28/02/09 17:42

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ליבני הפכה להיות שופר של החמאס או בתחפושתו הנוכחית אבו מאזן

    Ehad Haam-Zionist , 28/02/09 17:33

    מכחיש השואה.

    לא מעניין אותה פתרונות דיור ועוד.. או נשים מוכות ילדים נפגעי מין פדופיליה משתוללת, עוני משווע,לנוער אין עתיד 80 אחוז משתמשים באלכוהול וסמים, שחיתות שלטונית גואה,קטל בדרכים, קשישים סובלים,

    מה שחשוב לה זה לתת מדינה לפלסטינים שיהפכו אותה למדינת טרור

  • 62.

    ליבני וקדימה המושחתת אחראית לחלק גדול בגיהנום שעליו אתה מדבר

    Ehad Haam-Zionist , 28/02/09 17:26

    שלא להזכיא שקדימה הפכה לסמן השמאלי של השמאל ההזוי שהביא עלינו את אסון אוסלו עם 1700 נירצחים.

    כמו כן את אסון ההתנתקות שרק קירב את החאמס ללב המדינה

  • 61.

    מה היא רוצה-את ליברמן היא רצתה לקבל ואת נתניהו לא? .

    אף אחד לא מבין., 28/02/09 17:04

    ציפי מתנהלת פחות ופחות כמנהיגה אחראית שמבינה את האילוצים הקואליציונים שלה ושל נתניהו ויותר ויותר כתגרנית פוליטית.היא מובילה את קדימה למדבר פוליטי שממנו היא יכולה רק לחלום על קם בק.
    אפילו בוחריה כבר מזמן היפסיקו להבין אותה.

    • די כבר עם השטות הזאת 

      ih62 , 05/03/09 02:19

      את ליברמן היא רצתה כאשר היא ראש הממשלה ומטבע הדברים היא זו שמובילה את המדיניות
      וחוץ מזה ליברמן בעד מדינה פלשתינאית(אלא שהוא מרחיק לכת )
      האמירה הזו היתה לעניין אילו ליבני הסכימה להצטרף לממשלה בראשות ליברמן

  • 60.

    אותן תחזיות קודרות היו ב-2001 כששרון ניצח

    אזרח, 28/02/09 16:56

    כששרון נבחר ב-2001 כתבו כל הפרשנים שהוא יכשל טוטאלית ויעוף מהתפקיד בתוך מספר חדשים. גם אז האתגרים נראו בלתי אפשריים -המדינה עמדה לקרוס במשבר כלכלי נוסח ארגנטינה, טרור האינתיפאדה השניה השתולל ובעולם איימו להוקיע אותנו כמצורעים על רקע בחירתו של מנהיג ימני.

    ההסטוריה ידועה: שרון התנהל במקצועיות ובצורה מדודה, הכריע את הטרור הפלסטיני ומשל במשך חמש שנים, ואלמלא בריאותו כנראה היה מחזיק מעמד בשלטון שנים נוספות. ממשלתו היתה יציבה, עד שבחר בדרך ההתנתקות בסוף המסלול - מה שהתברר כטעות שהביאה לעליית החמאס.

    אז בבקשה מספיק עם נבואות הכשלון. קל להשמיע אותן אבל הן אינו תורמות דבר ובעיקר מספקות תחמושת לתעמולה הארסית נגד ישראל ולרוח הלחימה של חמאס, חזבאללה ואיראן. כולם יודעים שהמצב קשה - עכשיו יאללה לשלב ידיים ושיהיה בהצלחה לממשלה החדשה בכל הרכב שהוא.

  • 59.

    בן כספית איש מרץ (ל''ת)

    מוטי, 28/02/09 16:55

  • 58.

    אז תגידו לי אתם,

    רות מאור , 28/02/09 16:36

    מי החכם כאן?

    • מלבדך ?

      mraric , 28/02/09 16:45

      אף אחד . וגם הגובת השפוייה היחידה ב NRG .
      90% חברת מר"ץ , לא שזה עוזר....
      תוצאות הבחירות :
      2.5% שפויים .
      כל השאר ..............

    • רק את (ל''ת)

      את, 28/02/09 17:15

    • בטח לא את. (ל''ת)

      thmhechyui , 01/03/09 07:48

  • 57.

    ליברמן יזחל לממשלה

    בני בנקר, 28/02/09 16:17

    ליברמן מגלה עזות מצח ואפילו טיפשות בדרישותיו.ככל שיתקרב מועד סיום המנדט להרכבת ממשלה של נתניהו,ליברמן יבין כי האלטרנטיבה היא בחירות חוזרות שבהן יופיע
    קרוב לודאי כנאשם במשפט פלילי שמנע בדרישות
    מחוצפות ממשלת ימין.
    זה הדבר האחרון שהוא רוצה.למען האמת,קדימה פוחדת באותה מידה מבחירות חוזרות בהן נוטשי מרץ והעבודה יחזרו בודאי הביתה,אחרי שפלירטטה עם ליברמן.
    בקיצור,כל הקלפים בידיו של ביבי,רק שימשיך
    לשמור על קור רוח.

  • 56.

    לא הבנתי, עכשיו שהמושחת הולך הביתה, את מי אתה מאטרג, כספית? (ל''ת)

    שמעון, 28/02/09 16:15

    • כשאתה שותק אתה נשמע טוב יותר. (ל''ת)

      mraric , 28/02/09 16:23

      • איך מהירות הגלישה בעזה מחמוד? (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist , 28/02/09 17:28

  • 55.

    109 תגובות ימין דתי קיצוני , האמנם ? בשבת ?

    mraric , 28/02/09 16:12

    שמע בן , מסתבר שאירור ולכלוך שמך דוחה שבת .
    לידיעתך .
    חכה חלק מהמטורפים עוד לא שמע על כך , הם עדיין בבית הכנסת . אבל יגיעו בקרוב , אל דאגה .

  • 54.

    עוד נסיון של התקשורתן השמאלן להשמיץ ולפגוע בימין

    מחשבות , 28/02/09 16:02

    חשוב לדעת להתיחס למופיע כאל המשך תשדירי התעמולה.
    זה לא חדשות, ולא ידיעות, לא סקירה ולא בדיקה אלא תעמולה של כתבלבי השמאל נגד הימין

    כפי שאין להיבהל מממה שנאמר באל ג'זירה, כך אין להתייחס ברצינות להסתה של כספית ומרעיו

  • 53.

    אחרי 8 שנות החורבן שהמיטה עלינו קדימה אני מקווה שלא יחזרו לשילטון.

    ארי, 28/02/09 16:02

    לפחות שיילכו ציפורה וחיים רמון הביתה.

    • ניחא , כשאתה לא אומר כלום אתה פחות פתאטי . (ל''ת)

      mraric , 28/02/09 16:46

  • 52.

    כל אופציה לגיטימית רק לא ליבני.

    אמנון, 28/02/09 15:59

    אני לא סובל אותה.
    יצור דוחה.

  • 51.

    שאלה אישית לכספית

    tomker , 28/02/09 15:50

    אם אתה כל כך צודק בניתוחים שלך, איך זה שאילה חסון אומרת לך שאתה טועה כל חצי משפט שלך? איך אפשר להתייחס ברצינות למישהו, שהקולגות שלו אומרות לו בפנים שהוא לא יודע מהחיים שלו?

    • איזו מן שאלה זו???

      ih62 , 05/03/09 02:31

      אם איילה חסון לא מסכימה איתו אז הוא לא יכול לפרשן לפי דעתו??
      הוא הרי לא כותב את הפרשנות של איילה חסון...
      למה דוקא איילה חסון(הגם שהם מגישים יחד ) ניתן למצא אין ספור עיתונאים שכותבים דיעות הפוכות
      היתה מעדיף דיקטטורה תקשורתית???

      נ.ב. איני מביע דיעה לגבי עצם הפרשנות

  • 50.

    אפי (פין) והבית היהודי ואלי (הרב) וש''ס כבר במיטתו. מה יעשה עם ציפי ?! (ל''ת)

    יונה אש, 28/02/09 15:48

  • 49.

    לציפי-תמשיכי להיות חזקה-

    לידור, 28/02/09 15:45

    אם גוש הימין זכה וזה מה שהרוב רוצה- שישלוט. צריך גם אופוזיציה חזקה בשלטון דמוקרטי, לא צריכים ביצה מקושקשת....

  • 48.

    ליבני - גוש השמאל גאה בך

    מנהיגה חרט, 28/02/09 15:41

    את אכן מנהיגה אךחרט.
    מאמינים שתייצגי אותנו בכבוד.

  • 47.

    כתבה מצויינת (ל''ת)

    יפית, 28/02/09 15:37

    • כתבה של איש שמאל קיצוני מתוסכל (ל''ת)

      gilberet , 28/02/09 20:01

  • 46.

    מחיאות כפיים לבן כספית

    בן כנען, 28/02/09 15:26

    לא יכולתי להימנע מלחשוב בסוף הכתבה דוקא על ליצן החצרות ארי שביט מ''הארץ'' שעדיין יכול לקבל פרק מאלף בכתיבת צדודית מבן כספית. מכבר לא קראתי ניתוח פרופיל של נתניהו כתוב בצורה כה משכנעת עד לדקויות ואף מפחיד, כזה שהעלתה המקלדת של כספית. מפני שאם ביבי זה ששביט מעריץ את הקרקע שהוא דורך עליה, לא השתנה כאבחנתו השקולה אך המושחזת של בן כספית, כי אז פני כולנו לצרות צרורות. עם אחדות ובלי אחדות. מפני שהתנהלותו של ביבי בזמן האחרון מעידה על כך שנשאר איש התזזית שאין לסמוך עליו ברגעי לחץ וניתן להטיל ספק רב באותה חוכמה שמיוחסת לו ומתפוגגת בכל מצב בו עליו לקבל החלטות הרות-גורל. ועל ברק לא כדאי להכביר מלים ולהשחיתן לשוא. כל מלה שכתב בן כספית קולעת. האיש שיכול היה להיות עוד למעלה משנתיים שר ביטחון בלי הפרעה כלשהי, אך בממשלתה של ציפי לבני, התגלה כמצ'ואיסט קטן ולא חכם, שוצף טינה ונמנה עם צמרת העליהום על ציפי לבני בשל היותה אשה. ישנו ציבור שמעגלו מתרחב ומבחין גם באיכויותיה למרות שהיא משמשת שק חבטות לנתניהו וברק. היא עולה על שניהם בתחום החשוב ביותר: אנחנו יודעים על מה בדיוק היא מדברת. אין אצלה בולשיט כמו אצל נתניהו וברק, שניים מהשלישיה המפורסמת הכוללת גם את אולמרט שיתכן ויגמור מאחורי סורג ובריח.

  • 45.

    לאורך כל המאמר מבינים כמה כספית מייחל לנפילת ממשלת נתניהו,כלכך פתטי! (ל''ת)

    דקל ב , 28/02/09 15:23

  • 44.

    במקום לאמר לנו ש"קדימה" חירבנה את המדינה,אתה מתפלל לשובה של הגננת ציפי (ל''ת)

    צארלי , 28/02/09 14:45

  • 43.

    בן כספית אתה כ"כ פסימיסט עד להחריד,דע לך שמחר השמש תזרח עלינו ועל ביבי (ל''ת)

    צארלי , 28/02/09 14:43

  • 42.

    אצל בן כספית הכל שחור--במקום להאמין ב YES WE CAN (ל''ת)

    צארלי , 28/02/09 14:40

  • 41.

    עוד שנה ביבי נופל והימין מתרסק כל הכבוד ציפי ראש הממשלה הבא (ל''ת)

    מאיר, 28/02/09 14:38

  • 40.

    בן כספית -שקר מוליד שקר (ל''ת)

    דולפין סגול , 28/02/09 14:26

  • 39.

    כנראה שהזמן הגיע שהימין ילמד על גו כולנו

    אורי, 28/02/09 14:25

    מתקונת הימין סופה הרג והרס
    תאורית הימין מבוססת על רבנים שרלטנים שמטעים את אנשיהם לחשוב ולחטוא שאלוהים תומך בהם
    מה שהם לא יודעים שהם כלי ניגוע בידי אילו שהמציאו את המושג אלוהים כדי לזרוע בשמו הרס והרג
    קשה להאמין איך שני דורות אחרי השואה נותן עם ישראל שוב את מיבטחו בנביאי שקר ששלחו אותו בציניות למשרפות
    כנראה שמדינת ישראל נדונה לכליה עם הנהגה כמו זו שנבחרה

  • 38.

    לבני, אל תישברי!

    האסטרטג, 28/02/09 14:23

    ישראל מצויה בפרשת דרכים היסטורית: האם היא תפעל לסיום הכיבוש או דווקא למיסודו של משטר האפרטהייד בשטחים. כל אזרח ישראלי, ובוודאי כל מנהיג פוליטי ישראלי, חייב להחליט היכן הוא עומד. בעוד כמה שנים, שר ההיסטוריה ידרוש דין וחשבון מכל מי שסייע לממשלת האפרטהייד, בראשותו של ארגון הפשע המסוכן בישראל - הליכוד. לבני, היכן את עומדת ברגע היסטורי זה? האם תהיי שותפה לפשע?

  • 37.

    בן חמוי - למה לא סיפרת על הגיהנום

    אביטבול, 28/02/09 14:22

    שאליו הביאה אותנו קדימה לפני כן ?

    האין גם אתה במאתרגים ?

    האין אתה ''מעושי שבדרם של ארד וחורב ?''

    מאין לנו שאינך מיילל בגלל שהפסדת ?

    ובכלל- עדיף יהנום עם נתניהו מגן עדן עם החברים שלך !!

  • 36.

    מדיניות האדמה החרוכה של ציפורה וקדימה .

    ישמעאל, 28/02/09 14:19

    את קדימה לא מעניין האינטרסים החיוניים של המדינה . לפני הבחירות במקום לטפל בנגעים החולים בכלכלה ובבטחון , הם העדיפו להתמקד בכדורי הרגעה ושינה שסיפקו לציבור הן במידע על המצב הכלכלי והן בהצגת מצג שווא על השגת יעדי המלחמה . לצערי , מי ששיתף עמם פעולה , בצד הבטחוני , היה הרמטכל שהכריז שיעדי המלחמה הושגו במלואם !

  • 35.

    נס אחד כבר קרה אלה שפינו את גוש קטיף פונו מהכיסאות! (ל''ת)

    ירושלמי, 28/02/09 14:11

  • 34.

    הוא טרפד לה את הקמת הממשלה עכשיו שיאכל אותה

    שולמית, 28/02/09 14:05

    ומה אתה היית עושה? יושב עם קצל'ה ופצל'ה?

    • שלום לך שלומית, אולי נתניהו יכשל אבל את המחיר ישלמו אני ואת

      שלמה- חיפה, 28/02/09 14:31

      אז חשוב מאוד כל יום להתפלל, ממשלה אשר לתבוא בראשות ציפי או ביבי שתצליח.
      כי הצלחתם זה הצלחתנו,
      ורק אדיוט מצפה לכשלון של ממשלה,
      וגם עם לא בחרת ביבי.

      שבת שלום

    • שולמית ,הסבר קטן למציאות שאת לא מבינהֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱ

      תרנגול , 28/02/09 14:32

      כשציפי ניסתה להקים ממשלה זה היה אחרי אין ספור כישלונות בכל התחומים החל מהחינוך ביטחון כלכלה ביטחון פנים למעט הפצצת הכור הסורי ופיתרון חלקי לניצולי השואה ועוד צעדים חיוביים שהרצוג עשה במשרד הרווחה רק מחדלים.
      והסיכום היה שיהו בחירות ואז תוקם ממשלת אחדות ןלא להתטרף לממשלת החידלון זאת האמת

  • 33.

    נהפוכו נתניהו פותח ברגל ימין 1ממשלה ימנית 2פורים שמח3גשמי ברכה 4הזליגה

    tshak , 28/02/09 14:00

    כבר רואים שמופז ממוטט את קדימה והזליגה {כמו גשם הברכה היורד עכשו ממלאים את הכנרת וליהודים הייתה אורה ושמחה ויקר} לליכוד מתחילה לאט לאט עד שציפורה תישאר באופוזיציה עם דליה ורמון

  • 32.

    מקום המדינה, לא היה מנהיג ישראלי שסירב לעשות שלום. עד שהגיע ביבי

    AdamE , 28/02/09 13:51

    שהודיע שוב ושוב לגברת ציפי ליבני ולעם כולו, שהוא מתנגד למדינה פלסטינאית.

    עכשיו כולנו יודעים, העולם כולו יודע, שבראש המדינה יעמוד בקרוב אדם שמתנגד לשלום.

    • אתה

      אביטבול, 28/02/09 14:19

      עוד מחלולי השמאל ....

    • זה שהוא לא רץ כעיוור לשלום לא אומר שהוא לא רוצה שלום!!!

      thmhechyui , 28/02/09 14:33

      וההיסטוריה בישראל מראה לנו שמי שרץ כעיוור לשלום לא הביא שלום(ע"ע אולמרט,ברק,רבין ושות').

      אני גם בעד שלום עם שכנינו אבל במצב בנוכחי אין סיכוי כזה...קדימה ואולמרט קיבלו מנדט להביא שלום ובכל זאת השלום רק התרחק ובמקום זה קיבלנו 2 מלחמות לעם אחד.

      לכן צריך בינתיים להיות מאוחדים ולראות את האיומים הכלכליים והביטחוניים ולפעול במשותף.

      השמאל לא הביא שלום כי הפלשתינים לא מוכנים עדיין לשלום.

  • 31.

    ביבי, אתה צריך את ברק לא את לבני החלולה!

    פטריוט, 28/02/09 13:50

    מבחינת האיכות, חבורת עסקני קדימה באמת עלובה. חוץ מדקלום סיסמאות שדופות של מרץ, אין להם כלום. ברק ואנשים אחרים בעבודה יכולים לתרום רבות לבטחון , לכלכלה ולרווחה.

    • אין רגיעה,,,אין הרתעה,,,אין מעברים,,,אין גלעד שליט,,,אין תיווך מצרי,,,

      קחו, קחו את ברק עם כל הכישלונות שלו,,,,,,, 28/02/09 14:03

      רק אל תשכחו - הוא הפיל ממשלות,,,,,,,,

  • 30.

    ברק חייב להצטרף לנתניהו!

    ריאליסט, 28/02/09 13:44

    זו ההזדמנות של מפלגת העבודה, הזדמנות שלא תחזור. במקום להיגרר אחרי קדימה לאופוזיציה ולנגן שם כינור שלישי, הפעם היא באמת יכולה לשחק תפקיד ביצועי מרכזי בקואליציה ומשום מה, הסמרטוטים רוצים להיסחב אחרי הנגבי לאופוזיציה.

    • בעזה ברק יצר את הרוב המפלצתי הזה שביבי לא יודע מה לעשות איתו עכשיו,,,, (ל''ת)

      ברק חיסל את השמאל ובנה את הימין - הוא עובד לביבי,,, 28/02/09 14:01

  • 29.

    לקרוא את המאמר הזה ולקפוץ לתהום....בני יש משהוא טוב משהוא שמתקרב (ל''ת)

    לבסד...אהה, 28/02/09 13:32

  • 28.

    פשוט וקצר- ביבי הבטיח משיח שהוא לא יכול להביא ,,,ומחפש הצלה אצל ליבני (ל''ת)

    וברק יצר לביבי בעזה את הרוב המטורף הרעב לניסים, 28/02/09 13:28

  • 27.

    אזרחי ישראל על סף תהום הצגתם תקווה אחרת למי?

    עושים את זה אחרת , 28/02/09 13:21

    האבסורד חוגג כאשר נבחרת ציבור המציגה דרך כביכול אחרת מדברת על תקווה ופתאום מתגלה, בתחפושת. שרי קדימה הבכירים שטרית ובוים החלו מהלך משולב יחד עם מפעלי חיים של תקווה לישראל, וקיבלו עליהם פתרונות דיור ועוד.. נשים מוכות ילדים נפגעי מין פדופיליה משתוללת, עוני משווע,לנוער אין עתיד 80 אחוז משתמשים באלכוהול וסמים, שחיתות שלטונית גוהה,קטל בדרכים, קשישים סובלים, היוקר מעמיר ועוד ועוד מה ביקשו אזרחי ישראל מליבני דרך אחרת, במסע הבחירות לא פניתם לציבור והצגתם מדינה פלסטינית שברור לנו שבירתה ירושליים הצגתם דרך אחרת.
    ואם היום קדימה בראשות ליבני לא בממשלה ובקואליציה בגלל זאת הסיבה, בלב כואב אומר אין לנו צורך בדרך אחרת כזו.
    עניי ביתך קודמים, ואל תבואו להציג דרישות ששלוש שנים בממשלה לא עשיתם בעניין זה מאומה ואפילו לא פעלתם בנידון אז מה המקלות בגלגלים לנו עכשיו מהם.
    הכותב מייסד כינוס כוכב יאיר צור יגאל לחברה מייסד המיזם להתחדשות עירונית קהילתית מייסד מפעלי חיים של תקווה לישראל ועוד ועוד למען החברה לישראל.
    וכל בכירי קדימה כולל ליבני ו"המוכשר" חסון,יודעים ומכירים את הכותב ודרכו

    • בבקשה לא לגלגל עיניים בחוסר הבנה

      אהוד, 28/02/09 14:11

      פיתרון מדיני של שתי מדינות לשני עמים ישחרר תקציבי עתק המיועדים לביטחון ולנספחי הביטחון הפטריוטי לטובת
      הקשישים, הנכים, החינוך, יום לימודים ארוך ומזין רוחנית וחומרית, התשתיות , תחבורה , סמים .....

      בחירה בדרך ההפחדה מפיתרון זה מובילה להוצאות עתק על ביטחון ושיעבוד כספי לשנים רבות.

      • לזה קוראים aushfull thinking.......

        thmhechyui , 28/02/09 14:42

        אבל זה לא קשור למה שמתרחש כאן מאז הסכמי אוסלו...כולנו האמנו פעם שהשלום המיוחל קרוב ושמזרח תיכון חדש קם עלינו ושלום על ישראל אבל שכננו הפלסתינים הזכירו מזכירים ויזכירו לכל ההזויים שהם לא רוצים אותנו כאן והם לא רוצים שלום איתנו אבל בינתיים הם ייקחו כל פיסת אדמה שניתן להם (בשפתם:על החשבון)...אז עם מי לעשות שלום??עם אבו-מאזן ששולט על חלק מהחמולות הפלשתיניות או שצריך לשחרר את מרוואן ברגותי שהורשע בבית המשפט ב-7 מאסרי עולם רק כדי שאולי יהיה לנו איזשהוא מישהו ש"נחשב" למנהיג שמוכן לדבר איתנו....דרך הנסיגות וההתרפסויות הביאה אותנו למלחמות ולא לשלום כך שאנחנו לא מוכנים להמשיך כך ולכן העם בחר ימין.

        • wishfull thinking (ל''ת)

          thmhechyui , 28/02/09 14:45

      • אבל הרבה יותר פשוט לסרוג כשהבית בוער

        רות מאור , 28/02/09 16:41

        זה לא מחייב להחליט החלטות, ולהפגין מנהיגות על מנת לבצען.

      • מילא שלא ענית לתגובה שמעליך, אבל למה לדבר שטויות?

        יאיר, 28/02/09 17:55

        יותר מ50% מהתקציב הבטחון הוא פנסיות ותשלומים לאנשי קבע, כך שללא קשר למצב הבטחוני הוא ישאר קבוע. החלק האחר יגדל, כי צה''ל יצטרך למצוא דרך להגן על המדינה בגבולות בלתי אפשריים (למשל, להגן על הגליל מהפפצה מהגולן).

  • 26.

    לבני יודעת לאיזה גיהינום נמצא ........

    פנינה, 28/02/09 13:13

    המדינה שלנו..........

  • 25.

    יפה (ל''ת)

    yairam , 28/02/09 12:51

  • 24.

    נס זה מה שהוא צריך(הרבה הרבה יותר)

    איציק פלד , 28/02/09 12:38

    בתשובה מסויימת לכל המתלהמים נגד בן כספית.אם תקראו את הציטוט של מזכירת המדינה מהבוקר תבינו לאן הולכת ממשלתו של ''הכוכב העליון'' והציטוט פשוט להפליא''ארה''ב מחוייבת לפתרון של 2 מדינות לשני העמים''.ואת זה ביביהו לא היה מוכן לחתום לציפי.מעניין מה הוא ''יסביר'' למזכירת המדינה.

    • ממשלת אולמרט-ציפי-ברק חתמה על הסכם שלום??

      thmhechyui , 28/02/09 12:51

      או שהביאה מלחמות?

      2 מלחמות לעם אחד???זה מה שקיבלנו!!
      הפעם לא תוכלו להאשים את הימין.

    • ומי אתם חושבים מחליט עבורנו ביבי או אולמרט או מי?

      עושים את זה אחרת , 28/02/09 13:32

      רק עכשיו ראינו כיצד אמריקה באה לישראל בתביעה חדה לצאת מעזה באמצע המהלך הצבאי, המהלך לא הסתיים המהלך נבלם על ידי אמריקה.
      לא התאים לאובמה להשבע אמונים לעם האמריקאי כשברקע ישראל מגנה על עצמה.
      ככה יהיה בהמשך ולא נתניהו ולא ליבני יקבעו מה יהיה בנוגע לעתיד הפלסטינים.
      על נבחרינו להציג דרך למען הציבור בישראל ותו לאו,כשנבחרנו יהיו נאמנים לאזרחיהם בטוח שליבם יהיה גם לשכננו

  • 23.

    אין מה לדאוג לגבי מופז והאחרים,,,

    אריה מהשרון, 28/02/09 12:25

    מופז הודיע שהוא לא מבין מה רוצים ממנו כי הוא לא מתכונן לעזוב ולעבור לליכוד. נשמע מוכר? כבר היינו בסרט הזה . נמתין ונראה אולי הוא ימצא דרך הכל זאת לחזור ''הביתה''.
    הנצחון היה כולו של ליבני ומופז והאחרים אין להם זכות לטרפד מהלכיה ולחתוך ''פרוסות'' מהנצחון של ליבני. בזכותה הוא ואחרים הם חברי כנסת.
    בנוסף אני מציע לגב'' ליבני להוציא מכתב\\הנחיה לשרים וחברי הכנסת המכובדים בקשר לקניות בחנויות הפטורות ממכס. מה שקרה גורם נזק עצום לה ולמפלגה.
    ולבסוף- גב'' ליבני תיהי חזקה- העם הצביע איתך - אל תאכזבי ואל תוותרי !!!

    • ליבני תהיה ראש ממשלה ואני ואתה נסבול??

      thmhechyui , 28/02/09 12:48

      המשבר הכלכלי ימתין לראש ממשלה אחרת?
      איראן תשעה את פעילותה הגרעינית עד לממשלת ליבני?
      ביבי יוותר בקלות על ראשות הממשלה או שהוא ייאחז בכיסא (כמו אולמרט) ובינתיים המדינה תתבוסס למוות?
      מה יקרה למדינה בימים הקשים שצפויים לה כשהשלטון יהיה עסוק במלחמות הישרדות נוספות?
      החינוך של ילדינו ישתפר מעצמו?
      זהו...ליבני תהיה ראש ממשלה ויפתרו לנו כל הבעיות?

      ישנם ארבעה נושאים חשובים שעליהם אין ויכוח והם נושאים בוערים במיוחד ואפשר לבנות עליהם קואליציה:
      1.הנושא הכלכלי.
      2.חיסול החמאס.
      3.האיום האיראני.
      4.שינוי שיטת הממשל.

      עכשיו...אולי זה נכון שלממשלה צרה של נתניהו יהיה קשה ביותר וליבני תהיה ראש הממשלה הבאה (לאחר שנתניהו יפרוש) אבל מה שיותר חשוב לנו האזרחים זה ביטחונה וכלכלתה של המדינה והיום קיים ספק בקשר לקיומינו כאן אז קדימה לקואליציה.כי צריך לעשות מה שטוב לישראל ולא מה שטוב ל"קדימה" ןליבני.

      שבת שלום.

      • מה לא הבנת? ביבי זה הסכנה של ישראל

        ניר, 28/02/09 19:35

        לא איראן
        לא הכלכלה
        לא חמאס

        הסכנה זה ביבי
        תשאל את דן מרדיור שאמר עליו שהוא מסוכן לישראל

        אף בן אדם אינטיליגנט לא ישב בממשלה תחת הדביל הזה.
        מאד פשוט.

  • 22.

    אכן מנהיגות אחרת... לבני...

    אח של לבני, 28/02/09 12:23

    יותר קל לברוח מלקחת אחריות!!!

  • 21.

    איזה נס ואיזה נעליים

    גוליבר, 28/02/09 12:15

    איזה נס אפשר לצפות מננס אנושי כמו הליליפוט ביבי, בראש ממשלת הננסים ??

  • 20.

    ברק לא מתאים

    אילן, 28/02/09 12:15

    ברק נכשל בעופרת יצוקה. הצבא עשה עבודה מצויינת, אבל התוצאה הסופית מאכזבת. דבר לא השתנה. ברק חושב מפותל מדי, מתוחכם מדי. תאורטי מדי. שיירד כבר מהפניקה של הגרעין הארני. לאסד יש 500 טילים שמכוונים לכל נקודה בישראל. אז מה. מאזן הכוחות קובע. ברק לא מתאים. שילך הבייתה.

  • 19.

    ראש ממשלה בישראל תמיד מקבל מצב קטסטרופלי

    זו אחת מדרישות התפקיד, 28/02/09 12:13

    ככה זה בישראל. אף פעם לא מקבלים מדינה במצב טוב תמיד במצב חירום - מה עושים עם זה זה כבר תלוי בראש הממשלה. משום כך מעולם לא הבנתי מה ההתלהבות להיות ראש ממשלה. לגבי לבני שמחכה לגן עדן - ואם הייתה רוטציה אז מה מצה המדינה היה נהיה יותר טוב? אבל הכי אהבתי שליברמן הגזען מספר אחד מזהיר מכצלה נו ימים טובים הגיעו.

    • הקטסטרופה נוצרה מהסכם אוסלו שכל מטרתו להכתים את שם ישראל בעולם (ל''ת)

      ''גזענית, אפרטהייד, חומות'' - אסון אוסלו יביא לסופנו, 28/02/09 12:26

  • 18.

    כדרכו,,, רק רכילות, על נושאים איזוטריים - שמתחזה להבנת המצב לאשורו,,,,

    כל כך רחוק מהענין עצמו,,,, 28/02/09 12:09

    מלחמת עזה היזומה ע''י ברק ביודעין,,,
    העלתה את הימין לממדים מפלצתיים,,,
    כשביבי מבטיח להמונים ישראל שלמה שיקרית,,,
    בידיעה שאינו יכול לספק אותה.

    עכשיו, מול תוצאות מעשייהם - הם מנסים לגרור את ליבני לקלחת - שתיבלום אותם,,,

    ליבני, מה לעשות, מסרבת.
    נקודה.

    • רק רדע, ממתי ברק הוא זה שדחף לעזה?

      יאיר, 28/02/09 18:10

      לבני לקחה אשראי מוחלט על המלחמה, ואפילו שליחיה האשימו את ברק שהוא חותר לעצור את המבצע. עכשיו ברק אשם? נו טוב, הספינרים של קדימה אף פעם לא ישנים.

  • 17.

    ניסים יש באגדות

    חם ותם, 28/02/09 12:07

    המציג את עצמו כראש ממשלה אולטימטיבי צריך הרבה יותר מניסים כוחו כל כך חלש שהוא לא ישרוד והלואי שלא , מספיקה לנו הפעם האחת שבה מצא חברים שונים כמו יאסר'קה ועשירי הארץ כדי להבין שהוא לא מתאים לנו !!

  • 16.

    ציפי - אל תלכי לממשלה של הרמאי ביבי (ל''ת)

    ניר, 28/02/09 12:04

    • ואז ליבני תהיה ראש ממשלה.....כנסו

      thmhechyui , 28/02/09 12:44

      זה מה שחשוב?
      המשבר הכלכלי ימתין לראש ממשלה אחרת?
      איראן תשעה את פעילותה הגרעינית עד לממשלת ליבני?
      ביבי יוותר בקלות על ראשות הממשלה או שהוא ייאחז בכיסא (כמו אולמרט) ובינתיים המדינה תתבוסס למוות?
      מה יקרה למדינה בימים הקשים שצפויים לה כשהשלטון יהיה עסוק במלחמות הישרדות נוספות?

      זהו...ליבני תהיה ראש ממשלה ויפתרו לנו כל הבעיות?

      ישנם ארבעה נושאים חשובים שעליהם אין ויכוח והם נושאים בוערים במיוחד ואפשר לבנות עליהם קואליציה:
      1.הנושא הכלכלי.
      2.חיסול החמאס.
      3.האיום האיראני.
      4.שינוי שיטת הממשל.

      עכשיו...אולי זה נכון שלממשלה צרה של נתניהו יהיה קשה ביותר וליבני תהיה ראש הממשלה הבאה (לאחר שנתניהו יפרוש) אבל מה שיותר חשוב לנו האזרחים זה ביטחונה וכלכלתה של המדינה והיום קיים ספק בקשר לקיומינו כאן אז קדימה לקואליציה.כי צריך לעשות מה שטוב לישראל ולא מה שטוב ל"קדימה" ןליבני.

      שבת שלום.

      • מה שטוב למדינה זה אופוזיציה חזקה (ל''ת)

        ניר, 28/02/09 19:30

  • 15.

    ההצלחה היא עניין של מזל. שאלו את מי שנכשל -לבני או אולמרט (ל''ת)

    דולפין סגול , 28/02/09 12:00

  • 14.

    רק כשמדובר בביבי מתעוררים דובי החורף,איכן הייתם כשציפי ואהוד הרסו הכל? (ל''ת)

    דקל ב , 28/02/09 11:57

  • 13.

    בושה

    הולך ורש, 28/02/09 11:53

    בכל פעם מחדש השמאל השאיר חורבות מדינה לימין אחרי רבין (סליחה על הפגיעה בקדוש ישראל) ושוב עכשיו,
    צריך להעריץ את נתניהו שמוכן להקריב את שמו וזמנו כדי לנסות לבלום את הקטסטרופה שעוטפת אותנו מעשה ידי ממשלות השמאל הנבער-ההתנתקות ושתי מלחמות בשלוש שנים גמרו רזרבות של חמישים מיליארד שקל שצבר נתניהו כשר אוצר והיו עוזרות לעבור את המשבר הכלכלי, ישראל מוקפת מכל עבריה באיסלאם ג'יהאדי ובכל העולם מחרימים אותנו
    נתניהו לא יצליח לתקן הכל אבל הוא היחיד שיש לו יכולות להתמודד עם זה
    וליבני, זו לא יודעת מה זה תפקיד ראש ממשלה מה ומחפה על כך בכאילו אגרסיביות של אני ואפסי עוד..
    והנורא הוא שהיא רוצה שהוא (והמדינה ) יכשלו כדי לרכב על זה לכיסא- אוי לנו שיש לנו תקשורת חסרת אחריות שלא מראה את המצב לאשורו ומונעת משינאה (וקינאה) של האיש והאנשים שאיתו שהם היחידים בכל קונסטלציה פרלמנטרית שיש היום בכנסת, שיכולים רק לעזור למדינה-בושה לכם

  • 12.

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

    המרכבה , 28/02/09 11:53

    ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
    חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
    בינתיים ליבני מתעקשת
    ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
    ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
    נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
    מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
    ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

  • 11.

    ציפי נמצאת כיום רק בפיסקה השניה... (ל''ת)

    יפה, 28/02/09 11:39

  • 10.

    בואו נראה את ביבי ''הקוסם'' מציל את הכלכלה ופותר את האיום האיראני

    גל, 28/02/09 11:24

    בעצם נראה איך הוא מתמרן קודם בין השותפות הקואליציוניות שלו שבתלות בכל מפלגה קטנה כל אחד יעשה לו חיים קשים במקום לתת לו להוביל מדיניות שגם אם היא לא נראית לי לפחות שיתנו לו לעשות מה שהוא מאמין אבל זה לא יכול לקרות שש''ס תיקח מפה, יהדות התורה תיקח מפה והפה הזה הוא לא חלק מהנס או הנ.ג.ה.פ. אלא ממה שנקרא קופת המדינה שמהקניות ומהמשכורות שלנו מועברים אליה כספים בצורה של מסים שאח''כ הולכים לחרדים. אולי ליברמן ישכיל לעצור זאת.

    • את ליבני הקוסמת כבר ראינו, כעת ניתן צ'נאס לביבי (ל''ת)

      gilberet , 28/02/09 19:59

      • שמבלי לחזות את העתיד לא יעבור את המנדטים שיש לה היום? (ל''ת)

        רוני, 01/03/09 00:51

  • 9.

    יחימוביץ' לרווחה - העבודה בפנים

    nisimye , 28/02/09 11:22

    מצב כלכלי קשה, יהיה אפשרי לפתות את העבודה בתיקים חברתיים כלכליים. במיוחד שקדימה באופוזיציה.

  • 8.

    קשה שלא להסכים לרוב דבריך

    י ל ד , 28/02/09 11:22

    אבל, נראה לי שנתניהו למד כמה דברים.

    הוא זקוק לנס. ניסים לא באים מעצמם.

    אבל אם הוא ישלש את קצבת הבטחת ההכנסה,
    ילחם ברצינות בעוני,
    יתקרב לשאריות העם היהודי המוכה,
    יצמצם פערים בחברה החולה.

    אז, יגיע ה"נס".

    אעתיק משהו שנכתב לפני אלפי שנים,
    מפי גדול ממני, יהיה אשר יהיה.

    פַּתֵּחַ חַרְצֻבּוֹת רֶשַׁע
    הַתֵּר אֲגֻדּוֹת מוֹטָה
    וְשַׁלַּח רְצוּצִים חָפְשִׁים
    וְכָל מוֹטָה תְּנַתֵּקוּ.

    פָרֹס לָרָעֵב לַחְמֶךָ
    וַעֲנִיִּים מְרוּדִים תָּבִיא בָיִת
    כִּי תִרְאֶה עָרֹם וְכִסִּיתוֹ
    וּמִבְּשָׂרְךָ לֹא תִתְעַלָּם.

    אָז יִבָּקַע כַּשַּׁחַר אוֹרֶךָ
    וַאֲרֻכָתְךָ מְהֵרָה תִצְמָח
    וְהָלַךְ לְפָנֶיךָ צִדְקֶךָ
    כְּבוֹד יְהוָה יַאַסְפֶךָ.

    אָז תִּקְרָא וַיהוָה יַעֲנֶה
    תְּשַׁוַּע וְיֹאמַר הִנֵּנִי.

    אִם תָּסִיר מִתּוֹכְךָ מוֹטָה
    שְׁלַח אֶצְבַּע
    וְדַבֶּר אָוֶן.

    וְתָפֵק לָרָעֵב נַפְשֶׁךָ
    וְנֶפֶשׁ נַעֲנָה תַּשְׂבִּיעַ .

    וְזָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹרֶךָ
    וַאֲפֵלָתְךָ כַּצָּהֳרָיִם.

    וְנָחֲךָ יְהוָה תָּמִיד
    וְהִשְׂבִּיעַ בְּצַחְצָחוֹת נַפְשֶׁךָ
    וְעַצְמֹתֶיךָ יַחֲלִיץ.

    וְהָיִיתָ כְּגַן רָוֶה
    וּכְמוֹצָא מַיִם
    אֲשֶׁר לֹא יְכַזְּבוּ מֵימָיו.

    בפילוסופיה בבסיס דתנו, נקבע, שהאל,
    יהיה אשר יהיה, הוא השתמש לראשונה במילה "שואה".

    הוֹי הַחֹקְקִים חִקְקֵי אָוֶן
    וּמְכַתְּבִים עָמָל כִּתֵּבוּ.

    לְהַטּוֹת מִדִּין דַּלִּים
    וְלִגְזֹל מִשְׁפַּט עֲנִיֵּי עַמִּי
    לִהְיוֹת אַלְמָנוֹת שְׁלָלָם
    וְאֶת יְתוֹמִים יָבֹזּוּ.

    וּמַה תַּעֲשׂוּ לְיוֹם פְּקֻדָּה ??
    וּלְשׁוֹאָה מִמֶּרְחָק תָּבוֹא ???
    עַל מִי תָּנוּסוּ לְעֶזְרָה ??
    וְאָנָה תַעַזְבוּ כְּבוֹדְכֶם ?

  • 7.

    מה שמענין הוא.

    razefi , 28/02/09 11:07

    מה יעשה ליברמן על זה שהרב אלישיב דחה את ברית בזוגיות.
    עכשיו נראה מה המטרה של ליברמן בממשלה הבאה.
    אם באמת ליברמן יעמוד על שלו בבחירות הבאות הוא יגרוף 30 מנדטים אם לא הוא יתרסק.

    • להד''ם

      יאיר, 28/02/09 18:12

      ש''ס והרב כבר התלוננו שהתקשורת טועה לחלוטין כאן (ראה בNFC). בכל מקרה, ליברמן בכלל לא רץ על ברית הזוגיות וישכח אותה כשם ששכח בפעם הקודמת כאשר נכנס לממשלת אולמרט.

  • 6.

    אתה מאמין שלבני מסוגלת לניתוח המצב?הגבר''כה נבובה ותכלית התנהלותה באדלר (ל''ת)

    gadii , 28/02/09 11:05

  • 5.

    ביבי לא צריך נס. הוא בעצמו נס. לפחות ככה הוא והאוהדים שלו חושבים (ל''ת)

    עולם הכדורגל, 28/02/09 11:02

    • עוד נס כזה ואבדנו (ל''ת)

      רפיק, 28/02/09 11:22

  • 4.

    ההתרסקות של 99' תהיה כאין וכאפס לעומת ההתרסקות הבאה של ביבי

    שימי, 28/02/09 10:59

    ציפי צריכה להתאזר בסבלנות, תוך שנה היא ראש ממשלה וביבי ''עושה לביתו'' בהרצאות מול עקרות בית מאלבאמה שחושבות שהוא ילמד אותן איך ''להיות מצליחן''

    • יופי אז בעוד שנה-שנתיים ליבני תהיה ראש ממשלה ו......

      thmhechyui , 28/02/09 12:38

      זה מה שחשוב?
      המשבר הכלכלי ימתין לראש ממשלה אחרת?
      איראן תשעה את פעילותה הגרעינית עד לממשלת ליבני?
      ביבי יוותר בקלות על ראשות הממשלה או שהוא ייאחז בכיסא (כמו אולמרט) ובינתיים המדינה תתבוסס למוות?
      מה יקרה למדינה בימים הקשים שצפויים לה כשהשלטון יהיה עסוק במלחמות הישרדות נוספות?

      זהו...ליבני תהיה ראש ממשלה ויפתרו לנו כל הבעיות?

      ישנם ארבעה נושאים חשובים שעליהם אין ויכוח והם נושאים בוערים במיוחד ואפשר לבנות עליהם קואליציה:
      1.הנושא הכלכלי.
      2.חיסול החמאס.
      3.האיום האיראני.
      4.שינוי שיטת הממשל.

      עכשיו...אולי זה נכון שלממשלה צרה של נתניהו יהיה קשה ביותר וליבני תהיה ראש הממשלה הבאה (לאחר שנתניהו יפרוש) אבל מה שיותר חשוב לנו האזרחים זה ביטחונה וכלכלתה של המדינה והיום קיים ספק בקשר לקיומינו כאן אז קדימה לקואליציה.כי צריך לעשות מה שטוב לישראל ולא מה שטוב ל''קדימה'' ןליבני.

      שבת שלום.

    • גם כן התרסקות - הממשלה של נתניהו שרדה יותר מכל ממשלות השמאל מאז אוסלו (ל''ת)

      יאיר, 28/02/09 17:57

  • 3.

    היכן היה המאמר לפני הבחירות- מה השתנה מאז

    לוג, 28/02/09 10:58

    1. הגרעין האירני או סופנו - היה ידוע.
    2. המשבר הכלכחי היה ידוע לי - ולכן גם לכל מי שלמד כלכלה שעתיים.
    3. רצועת עזה -חמס/ פתח פלשתינאים מה השתנה.
    4. אבל דבר אחד בטוח לא ישתנה העיתונאים וכולם יכסחו לביבי את הצורה. ויאשימו אותו בכל מה שקרה לפניו.בדיוק כמו לפני 13 שנה.
    הממשלה שלו אז היתה מצויינת בהיבט הכלכלי, וגם הביטחוני. היתה צמיחה שנימשכה לתקופת ברק. ובטחונית כמעט שלא היו פיגועים. אבל עד היום לא מודים בזה בעיתונים וגם הכתבה הזו מפוספסת.

  • 2.

    אתה הנורמלי היחידי

    עמרי, 28/02/09 10:57

    תאמין לי בן,מכל הפרשנים הפוליטים,היחיד שאני עוד קורא זה אותך.

    • עמרי שרון ? (ל''ת)

      nisimye , 28/02/09 11:23

  • 1.

    ליבני האגואיסטית. פשוט רוצה להיות ראש ממשלה ולעזאזל המדינה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 28/02/09 10:53

    • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

      המרכבה , 28/02/09 11:13

      ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
      חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
      לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
      דווקא כאשר יו''ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
      בינתיים ליבני מתעקשת
      ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
      ליבני התעקשה אז במו''מ מול ש''ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו''מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש''ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
      נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
      מופז ועוד 14 ח''כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו''מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
      ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

      • למה מפקירה? האם הימין מפחד מעצמו?

        רפי, 28/02/09 11:19

        בבחירות אמרתם שגוש הימין ניצח, שהעם רצה ימין וש-65 זה יותר מ-28. לא?
        אז יאללה, תקימו ממשלה ימנית טהורה ותנהלו את המדינה על פי דרככם.
        או שמא הימין יודע שהוא לא מסוגל?
        הציבור של ליבני לא הצביע בשביל להיכנס לממשלה של ביבי הלחוץ והשקרן.

        ימנים, תאכלו את הדייסה שבישלתם

        • לא מפחד משום דבר, אבל עדיף ממשלה גדולה ויציבה לטפל בכלכלה ובאירן!

          אלכס טוקבק, 28/02/09 12:32

          הרי הדרישה העיקרית של ליבני היתה רוטציה ואם ביבי היה מסכים קדימה כבר היתה בממשלה. ולכן זה אישי ולא אידיאולוגי. הנושא של מדינה פלשתינית צץ רק בימים האחרונים. ליבני פתאום הפכה לראש צוות המשא ומתן הפלשתיני, עורכת הדין של רש''פ.

        • '' לא מפחדים ''

          כחול בלב , 28/02/09 12:35

          היום בעת הזאת צריך אחדות למדינת ישראל . אבל אם יש כמה פוליטיקאים שאגו שלהן יותר נפוח מהחזה שלהן אז זאת התוצאה . אבל

          • המשך

            כחול בלב , 28/02/09 12:48

            אבל אם אין ברירה ולהקים ממשלה צרה היא עדיפה על ממשל שמאל הזוי וקיצוני . ראינו את ההשלכות ואת פירות השלום ההזוי שהבאתם לנו.
            יותר מ- 1500 הרוגים על מזבח השלום . אם שלום כזה לא צריכים מלחמות .
            וממשלת קדימה יצאה לשתי מלחמות ( צודקות ) ולא גמרה את העבודה .במקום לגמור עם החמאס ולמגר אותו נתנו לצה"ל להגיע לבאר ולא נתנו לו לשתות.
            אפילו המפקדים אמרו את זה.
            אז אני לא מבין על מה אתם השמאל ההזוי חושבים שאתם יותר טובים מממשלת ימין?
            האמת עדיף ממשלת ימין קיצונית ביותר על שמאל מרכז. כי אין שמאל מרכז.
            שמאל מרכז זה שמאל הזוי שרוצה לשחרר רב מחבלים (ברגותי) כדי לדבר איתו על שלום.
            למה לא תדברו קודם עם יגאל עמיר ? למשל !!!

            רב מחבלים לא ראויים לדבר איתם על שלום אלא להוציאם להורג אחרי משפט.ואם היה לנו עונשי מוות ספק אם היינו עדים למו"מ כזה אכזרי .
            ובן כספית ימיך ספורים במעריב .כי לך תדע מתי הוא ייסגר עם המצב הכלכלי שלו ימשך כך ?

      • עדיין לא קלטת

        סתם, 28/02/09 15:49

        אין חסימת גרעין אירן ללא ארה''ב
        אין כלכלה ללא יצוא חופשי לארה''ב ואירופה
        אין ארה''ב והעולם המערבי ללא הסכמה לפתרון של שתי מדינות לשני העמים וחיסול ההתנחלויות והאפרטהייד. זה בדיוק מה שהבין חצי מהליכוד והקים את קדימה.

        תמשיך לחלום, אבל בממשלת ימין יחד עם שאר הפנאטים, המפתחות בפנים והתהום שני מטרים מאחור, בדיוק בכוון הנסיעה שלך

    • מה קרה אלכס, אתה פוחד ממה שבישלת?

      ולדימיר, 28/02/09 11:20

      הצבעת ימין - קיבלת ימין
      אל תצפה שמפלגות אחרות יצטרפו אליכם, לא בשביל זה הצביעו להן.
      אם אתה חושב שהימין לא יצליח למשול לבד, לפחות תהיה גבר ותגיד את זה, אבל אל תבוא ותגיד שקדימה צריכה לבוא עכשיו ולהציל אתכם מעצמכם...

      • לא מפחד משום דבר, אבל עדיף ממשלה גדולה ויציבה לטפל בכלכלה ובאירן! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 28/02/09 12:29

        • ובשינוי שיטת הממשל (ל''ת)

          thmhechyui , 28/02/09 12:40

    • ביבי האגואיסט, פשוט רוצה להיות ראש ממשלה ולעזאזל המדינה

      אורי, 28/02/09 11:22

      להזכירך, לפני הבחירות לבני הציעה לביבי להצטרף לממשלת אחדות אך ביבי סיכל זאת ואף סגר קומבינה עם ש''ס והגמלאים שיכשילו בשקט את לבני כדי להגיע לבחירות

      אז אל תיתמם...

      • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

        המרכבה , 28/02/09 11:50

        ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
        חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
        לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
        דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
        בינתיים ליבני מתעקשת
        ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
        ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
        נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
        מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
        ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!

      • ממשלה בראשות קדימה נכשלה בכל מה שהיא נגעה ודרוש היה שינוי! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 28/02/09 12:30

        • ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?

          המרכבה , 28/02/09 17:45

          ליבני מפקירה את בטחון ישראל = הגם שאול יפקיר ?
          חמאסתן וליבני חייבים להכיר בישראל ובנתניהו !!!!
          לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
          דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי
          בינתיים ליבני מתעקשת
          ליבני מתעקשת שבקוי היסוד של הממשלה , הממשלה תצהיר מראש שתיתן לחמאסתן מדינה.
          ליבני התעקשה אז במו"מ מול ש"ס ולא הסכימה שבקווי הייסוד בממשלה ירושליים לא למו"מ מול הטרור הפלסטיני ולכן ש"ס לא תמכה בממשלה של ליבני ולכן ישראל הלכה לבחירות והדרך של הימין הליכוד ונתניהו היא שעם ישראל בחר.
          נתניהו הבהיר לליבני ולכל שישראל חייבת להקים קואליציה נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני ונגד הטרור מחמאסתן, אבל את ליבני זה לא מענין, ליבני מקשה ומתעקשת לתת לחמאסתן מדינה ושזה ההישג שתביא ליבני לחמאסתן ועוד מראש ובקווי הייסוד של הממשלה של הימין !!!!!
          מופז ועוד 14 ח"כים מקדימה חייבים להתגייס לבטחון ישראל ולהצטרף כסיעה נפרדת למו"מ לקואליציה נגד איראן וזרועתיה בחמאסתן סוריה וחיזבאללה..
          ליבני מפקירה את בטחון המדינה למען מדינת חמאסתן , הגם שאול יפקיר ?????? !!!!!!
          הגב לתגובה זו

      • לא להאמין כמב מטמטמים שיש (ל''ת)

        111, 28/02/09 13:10

    • I do not agree. Livni seems excellent. (ל''ת)

      Sophia, 28/02/09 12:02

      • Now that was a brilliant observation.....! (ל''ת)

        GBH-ATL, 28/02/09 16:23