• 70.

    עושה רושם שיש בארץ עוד ''ציבור חרדי'' שאני לא מכירה (ל''ת)

    חרדית, 12/01/10 16:31

  • 69.

    עושה רושם שיש בארץ עוד ''ציבור חרדי'' שאני לא מכירה (ל''ת)

    חרדית, 12/01/10 16:28

  • 68.

    ירוחם דימונה זדרות נתיבות וכל הצפון קוראות לכם,חצי חינם.

    נדלנידסט, 15/03/09 14:04

    אלא מה??
    הם רוצים מרכז הארץ בחינם???
    למה מי אתם שתקבלו בחינם???????????

  • 67.

    אני שמאלן

    דורון, 03/03/09 23:21

    אני רוצה שיוויון זכויות וכבוד האדם:''חילוני וערבי''בארצנו אני חרד מחרדי אבל עם הארץ כנראה זה בכל זאת אני והע...

  • 66.

    לכל הסחטנים שחולבים את המדינה (ל''ת)

    דורון, 03/03/09 23:13

  • 65.

    לכל הסחטנים שחולבים את המדינה (ל''ת)

    דורון, 03/03/09 23:12

  • 64.

    לכל המגיבים: אף אחד לא מבקש דיור חינם רק במחיר ע מ מ י ! ! ! (ל''ת)

    אדון מיכאל עם סוכריה , 03/03/09 21:28

    • כן,ולכ-ו-ל-ם! לא רק לחרדים. (ל''ת)

      שוויון, 04/03/09 10:52

  • 63.

    ל תגובה -8- . יזמים נדלניים חרדים, יזמו פרוייקט ענק

    חרדי, 03/03/09 18:06

    ב 2005 בירוחם.
    ובא עמרם מצנע לכהן בירוחם כראש מועצה. והעיף וקילקל את כל התכונית ואמר לחרדים תישארו בירושלים ובבני ברק.

    אז אל תבלבל אותנו עם עובדות.
    לא רוצים אותנו החרדים לא בנגב ולא בצפון . רוצים אותנו רק בבני ברק ובירושלים.

    מה לעשות אנחנו מביאים ילדים לפי מה שכתבו בתורה ''פרו ורבו ומילאו את הארץ''.
    ואנחונו לא מתכננים ילדים לפי סוג הקואליציה.

    וכן, קודם אנחנו מביאים ילדים ורק אח''כ אם צריכים מחפשים איל לכלכל ע''י עבודה קשה את כל הנפשות בבית, ומשתדלים לחיות בצניעות ובחיי משפחה נפלאים.

    ותיראו איזה פלא אצל החרדים
    יש פחות זונות
    פחות זונים
    פחות סמים
    פחות גירושין
    פחות אלימות
    פחות אלכוהול ותאונות בליל שישי ושבת.

    ובכלל אנחנו כאן בארץ בגלל ובזכות התנ''ך והתורה.
    אנחונו לא כאן בארץ בזכות זה שאנחנו חזקים יותר ויודעים לזרוק פצצות מצרר על ילדים בלבנון ובעזה.
    כי אנחנו חזקים בשביל זה ואנחנו בארץ ישראל בגלל כוח, אזי מחר תבוא איראן עם יותר כוח ותעיף אותנו לים.

    אנחנו כאן בגלל הדת ובגלל המסורת. וזה כולל להביא הרבה ילדים ולהתחתן לפי התורה ולא לפי נישואין אזרחיים. נקודה.

    לא נשאר לכם אחיינו החילוניים, אלא לחזור בתשובה ולהפסיק לנאוף עם 20 בנות ונשים, ולהתחתן עם כלבים ויפניות.

    תודה לבמה הנכבדה.

    • חזק וברוך (ל''ת)

      נשאר לאהוב אחד את השני, 17/03/09 14:08

  • 62.

    שאלת השאלות לא נפתרה!!!

    רמבמיסט גאה, 01/03/09 05:24

    איך למרות שאינם עובדים למחייתם, מצליחים החרדים לרכוש דירות לילדיהם המרובים?
    כיצד יכולים הם לשלם סכומי עתק ולהשתלט על שכונות יקרות מאוד בירושלים, בבני ברק, בבית שמש ועוד מקומות. ובכלל איך נותנים הבנקים משכנתאות לאוכלוסיה שאינה עובדת?
    אבישי בן חיים - לטיפולך המסור!

    • זה מכעספי המיסים שלכם, לא???????????? (ל''ת)

      חרדית, 02/03/09 09:33

    • נשמע כמו אחד שקורא הרבה עיתונים

      יש לך מה ללמוד מהם, 17/03/09 14:11

      יש הרבה חרדים שעובדים - כן, עובדים, ואת הכסף הם אינם מוציאים על אופנה, מסעדות, בילויים , חופשות יקרות. הם מוסרים אחד לשני דברים שאינם צריכים, חפצים לתינוק, ביגוד, ותורמים הרבה מעשר וצדקה.
      מטורף לא? או שזה ממש הגיוני

  • 61.

    במקום לתת כספים לרוצחים ערבים לטרור צריך לתת לחרדים כסף כדי לחיות...

    לא אמרתי כלום , 28/02/09 23:05

    מה יש? הם לא אזרחי ישראל? לא מגיע להם או לישראלי אחר להיות מופקר או להרגיש מופקר..

  • 60.

    כדתי וכאחד שמכיר חרדים מקרוב מאוד

    רמיו , 28/02/09 22:49

    "גדול הנהנה מיגיע כפיו מירא שמים" -זה כתוב באחד הספרים בכולל..

    • WHAT'S YOUR F-CKIN POINT TO THE ARTICLE גאון שכמותך (ל''ת)

      אדון מיכאל עם סוכריה , 03/03/09 20:55

      • המלצה

        ישראל, 03/03/09 23:23

        לך תילמד קצת גמרא ותבין לא בכל מקום זה עובד להיות עם הארץ

  • 59.

    החוצפה של המשריצים האלה עוברת כל גבול. שיחיו בקרוילות

    מיקי, 28/02/09 22:06

    או באוהלים, כמו בדואים. מה פתאום המדינה צריכה לתת לפרזיטים האלה כספים מהתקציב הציבורי?

  • 58.

    כל היום האבא מז*** את האמא בלי הגנה ובלי לחשוב מה יהיה ואז מבקשים כסף (ל''ת)

    אייל. , 28/02/09 20:53

    • עכשו שס תיקח את משרד השיכון (ל''ת)

      ston , 28/02/09 21:11

    • אם אביך היה משתמש "בהגנה" היינו מוגנים מיהודי מתבולל ומבולבל כמוך

      אדון מיכאל עם סוכריה , 03/03/09 20:58

      לך ולמד

  • 57.

    לציבור החרדי שלום: זכותכם לעשות 10 ואפילו 15 ילדים. מה שלא זכותכם הוא

    חרדים לעבודה ולהגבלת ילודה!, 28/02/09 20:28

    לדרוש שאני אפרנס אותם ושאני אדאג לדירות עבורם.
    כל ילדיי שרתו בצבא (2 הבנים קרביים) ומתוכם שניים קצינים. כולם עשו גם שנת שירות בנוסף לצבא (בהנחה שאתם בכלל יודעים מה זה ש''ש) ולאיש מהם אין עדיין דירה משלו.
    עכשו תשכנעו אותי למה לכם מגיעות דירות עבור ילדיכם יותר מאשר לי ולילדיי?!

    • אל תבלבל את המוח. מדובר על בעיה משותפת בכל המגזרים של מחסור חמור של...

      אדון מיכאל עם סוכריה , 03/03/09 21:20

      דיור במחירים סבירים וזאת עקב המונופול של המדינה על הקרקעות.

      ומגיע לך הרבה הערכה על שירותך וגם לדתיים וחרדים על ששומרים על הגחלת היהודית אחרת לא הייתה לנו סיבה לשרת או לגור כאן בכלל!

      צריך ללמוד לפרגן אחד לשני כי יד ימין זקוקה גם ליד שמאל.

  • 56.

    די עם השנאה!!!

    עו''ד חרידית!, 28/02/09 20:16

    סליחה אבל כל המשמיצים צריכים לפתוח עיניים לראות שהם לא יודעים כלום על העולם החרדי!!!

    כבחורה חרידית אשר הינה עו''ד עובדת במסרה מלאה + תינוקת ובעל שגם הוא עובד במשרה מלאה אנו לא יכולים להרשות לעצמנו לקנות דירה בשום מקום.אנו משלמים שכירות שמהווה 1/3 ממשכורות שלנו!!!!!
    אז תפסיקו עם השנאה ותראו כי רוב רובם של החרדים הינם אנשים עובדים ואפילו אם היו להם פחות ילדים, עם המשכורות של ימנו ומחירי השכירות והמשכנתא, עדיין אין להם אפשרות לקנות דירה!!!

    • במצב שלך נמצאים רוב הזוגות הצעירים במדינה. אז למה את

      מיקי, 28/02/09 22:11

      חושבת שלכם מגיע לקבל דירה?
      את יכולה להבין שאין במדינה כסף כדי לתת לכל זוג צעיר דירה במתנה. אבל אפשר לחסוך הרבה כסף אם יפסיקו לממן את החרדים הפרזיטים, אלה שלא עובדים ורק מביאים כל שנה עוד ילד, עד 10 או 15 למשפחה. נגד החצופים הבטלנים האלה יוצא הכעס. נמאס כבר מהסטטוס של ''תורתו אומנותו''. אני בטוח ש-90% מאלה הם דבילים, עצלנים, שפשוט חיים על חשבוננו. חייבים לקבוע מכסה סגורה לסטטוס הזה, וחייבים להפסיק קצבאות לפרזיטים שלא עובדים ויולדים יותר מ-4 ילדים.

      • למיקי, נא כנס:

        לא אמרתי כלום , 28/02/09 23:10

        לא כל החרדים משתמטים מהצבא ולא עובדים...
        חרדים הם אנשים טובים ויהודים כמונו לכל דבר... מה זו השנאה הזו? זו גזענות....

        חוץ מזה, אם כבר מדברים על פרזיטים שמביאים 10-15 ילדים לעולם, מה אם הערבים שמביאים 30 ילדים כל זוג? הם יותר טובים? אלה שצועקים מוות ליהודים, זורקים אבנים על מכוניות, בונים מאחזים לא חוקיים...מדברים נגד מדינת ישראל ומשחיטים דברים? זה יותר טוב לפי טענתך? ממתי אתה שווה יותר מאדם חרדי? פתאום אין דמוקרטיה? אין כל האנשים בני חורין יותר? אני לא יודע מי חינך אותך...אבל יש לו סיבה להצטער כי מה שבטוח...הוא נכשל...ובגדול..

        • הבנת הנקרא

          לא שונא חרדים, 12/11/10 20:16

          הוא דיבר על החרדים שלא עובדים,ומקבלים קיצבאות מהמדינה.

          הוא אמר שהוא שווה יותר מאדם חרדי?לא! דווקא לפי הבקשות שלכם אתם טוענים שאתם שווים יותר מאיתנו -החילוניים.

          איך קפצת לערבים(יימח שמם אחד אחד) פתאום?
          הוא הזכיר שם את המילה ''ערבי''?
          אתה פשוט לא יודע איך לענות כמו בן אדם ,אז במקום להיות פה ולהטיף ולרדת על כולם תלמד להיות בן אדם-''דרך ארץ קדמה לתורה''.

          אני לא שונא חרדים.דודים שלי הם חרדים ואין לי שום דבר נגדם,פשוט אנשים מדהימים.

      • מי ביקש דירה בחינם?

        עו''ד חרדית, 01/03/09 09:44

        אף אחד לא מבקש דירות בחינם אך מה שכן מבקשים זה שבמקום שהממשלה תאשר בניה של פרוייקטים יוקרתיים בכל מקום, יבנו על שטחים אלו דירות במחירים סבירים. אני גרה בירושלים ונכון להיום, כמעט כל מקום בו בונים פרוייקטים חדשים, מדובר בדירות יוקרה המשווקות לחוצניקים עשירים. בנייה זו יוצרת מצב בו אין מספיק דירות במחירים סבירים וזוגות צעירים ומשפחות שבו יש 2 הורים עובדים, אינם יכולים להרשות לעצמם לקנות דירה. זהו מצב אבסורדי לכל הדעות!!

        • אל תבלבלי אותם עם עובדות (ל''ת)

          הם אוהבים לשנוא חרדים, 03/03/09 13:33

          • נכון! לא לבלבל עם עובדות זה הורס את גל השנאה העיוור (ל''ת)

            אדון מיכאל עם סוכריה , 03/03/09 21:26

  • 55.

    מעניין

    איציק, 28/02/09 20:06

    במסגרת עבודתי אני פוגש הרבה חילונים הם כל כך טובים מה זה נחמדים אז תגידו לכל הרוחות מאיפה צצים כל השונאי חרדים האלה

  • 54.

    על המדינה לגלות רגישות והבנה.יש לתמוך בהם בכל האמצעים העומדים לרשותינו (ל''ת)

    בא רון אשד , 28/02/09 18:53

  • 53.

    החרדים...

    נער החידות ממומבאי, 28/02/09 17:18

    אוי ליום שהחרדים יתרבו ויתפסו את השילטון.הם אגואיסטים אכזריים.....נהנתים.זנאים.רוצחים גנבים הכל בשושו...צוברים ממון.הם כמו האירניים הפרסים.לא משרתים בצבא ,לא משלמים מס הכנסה.הם מיפלצות .הם מיעללים בשכונות חילוניות בשכניהם.
    אמר הרב שרצ לראשות ירושלים אנחנו ניתרבה ועוד מעט נתפוס את השילטון. אם הרבים לא יזרקו אותנו לים אז החרדים .או שנהיה הכושים לדוסים.הכל מוכר מאלה סביבי.....
    תראו את החרדים נוסעים על מכוניות פאר סיגריה בידם פלאפון ביד שני חותכים אותך בכביש עם רצח בעיניים.פחד.גם הנשים שלהם יותר מסוכנות ומפילצתיות מטלי ליפקין שחק.

    • בשיעורי חזרה בתשובה...

      bamba, 28/02/09 23:07

      מלמדים ,תישבו תלמדו תורה .
      הכל חינם.הכל.תקבלו ללא מאמצ בבקשה.
      תראו את אלוף במילואים דורון אלמוג.גיגל עד 20 שנה ילד .חולה .מצא זמן לטפל בו בבית נאמנות.אבל מישפחה חרדית. ההורים של מוישלה שנהרגו בהודו.זרקו את ילדם הגדול במוסד.ונסעו להודו.מוזר שצירוף מיקרים מחריד.הילד הגדול ניפטר במוסד ביום ה30לרצח ההורים.עיזבו אותכם חרדים 99%צביעות .שבא להקיא.

    • מזכיר את היטלר לא?

      יהודייה, 24/03/09 10:38

      תתבייש לך, גועל נפש! סטריאוטיפים של נאצי. תתבגר, החיים יותר מורכבים מכך. הציבור החרדי מורכב מהרבה גוונים שונים ויפים ולא רק מאלה שאתה רוצה לראות. חילונייה לשעבר.

  • 52.

    גם אני רוצה דירה. שלא יעשו כל כך הרבה ילדים (ל''ת)

    שושי, 28/02/09 15:50

  • 51.

    ומי אמר להם לעשות ילדים בלי סוף? (ל''ת)

    אלי, 28/02/09 14:25

    • בתןרה רשום פרו ורבו-אבל לא רשום שאסור לעבוד שיעזרו לעצמם כמו רובנו

      דולפין סגול , 28/02/09 15:53

      ןלא ינסו כל מערכת בחירות לסחוט ולחלוב את קופת המדינה

  • 50.

    ומי אמר להם לעשות ילדים בלי סוף? (ל''ת)

    אלי, 28/02/09 14:24

  • 49.

    החילונים: "לא רוצים חרדים, רוצים לחיות"

    eldadgold , 28/02/09 14:24

    די לפרזיטיות !

  • 48.

    עשו טובה והישארו במאורת העכברים שלכם.לא מגיע לכם דבר? (ל''ת)

    בני123 , 28/02/09 14:09

    • בקרוב מאוד המציאות תשתנה

      ריאליסטית, 24/03/09 10:41

      החרדים הולכים ומתרבים, החילוניים מתמעטים ועוזבים את הארץ, או - חוזרים בתשובה... מובל פה מהלך אדיר שבקרוב יופיע במלוא הדרו. תתכונן...

  • 47.

    פרו ורבו בפריפריות

    קוקי, 28/02/09 13:30

    צאו מבני ברק
    לכו צפונה
    לכו דרומה
    ישבו את הארץ
    והפיצו אמונתכם

  • 46.

    ביזבוז מיליונים-''ועבודה בעיניים''.....

    אליפז העיראקי, 28/02/09 13:26

    הנה עוד תרגיל זול של הפוליטיקאים העלובים שלנו-על הקצבאות ''מנגנים''וטוחנים לנו את המוח,אבל-זה שאריק שרון המוגדר ''צמח''למגינת ליבנו-ושצריך לעבור למוסד ''סיעודי''-מוחזק בבית החולים,והבן שלו מנהל משרד בחדר סמוך.הדבר הזה עולה מיליונים למשלם המיסים בחודש-אז מדוע ''הבכיינים ''מהאוצר,מקדימה,מהליכוד,-לא חוסכים את ההוצאה המיותרת?שלא לדבר שהחדר+מיטה היו מאפשרים אשפוז של ''אזרח-פשוט''.זו התמצית של המדינה היהודית-הפקרות,אפליה,זלזול באזרח, ''מאפיה'',שעבוד האזרח שיממן את השלטון המופקר,המנופח,והעלוב.

  • 45.

    תפסיקו להשריץ ילדים, אם לא ביכולתכם לפרנס אותם! (ל''ת)

    aReminder , 28/02/09 13:22

  • 44.

    זה מאמר שיעורר מיצי אנטישמיות מסוכנים של טוקבקיסטים סמולנים

    ישראל מתוני , 28/02/09 13:17

    למי מסוכנים?
    לסמולנים היורים את האנטישמיות, כמובן.
    כי צריך להקפיד להשפריץ שנאת ישראל במנות קצובות. הרי לא כל הרעל האנטישמי מנוקז לטוקבקים דבילים.
    חלק ניכר ממנו נשאר באמיגדלה של הסמולן השונא,
    וזה מסוכן.
    כי שם, הרעל משתולל, והוא עלול להרעיל את כל האברים שעדיין לא הסריחו!

    סמולנים חביבים: ראו הוזהרתם!
    אל תקריבו את הקריאות שלכם בשביל איזה שפריץ שנאה חולף!

  • 43.

    לכל החרדים, לא משנה כמה תורה תלמדו, כל זמן שלא

    נורית, 28/02/09 13:00

    תתפרנסו מייגיע כפכם, אתם אוכלים לחם ביזיון, שהוא אחד הדברים הכי חמורים היהדות.

    • אני עובדת קשה לפרנסתי

      חילונית לשעבר, 24/03/09 10:44

      וכך גם בעלי, ושנינו חרדים, חילוניים טובים לשעבר, ויש לנו חברים רבים רבים כמונו. אנו משלמים מיסים, ארנונה והכל והכל, ואנחנו גם ''מזה דוסים'' ואין לנו דירה כי המחירים בירושלים מרקיעי שחקים. תפסיקו עם הסטראוטיפים האלה, הבורות שלכם מזעזעת. רוב החרדים עובדים, מתפרנסים ומשלמים מיסים בדיוק כמוכם. תתעוררו.

  • 42.

    המיזם להתחדשות עירונית קהילתית

    עושים את זה אחרת , 28/02/09 12:59

    חוסר ההבנה חוסר הידע ואי מימוש זכויות האזרח הם הגורם למחסור בדיור ולאי השגת פתרונות מעשיים.
    המיזם הנ"ל החל כבר שנה שעברה לקדם את חוק מאיר שטרית לקידמת שולחן הממשלה, בכירים בממשלה וכן בכירים בבנקים קיבלו על עצמם את פעילותינו ועושים ככל שביכולתם לישם את הנ"ל.
    יש פתרון מיידי לבעיית הדיור בישראל, אין צורך בהתערבות ממשלה בסך הכול נדרשת התערבות מודעות והתארגנות אזרחית.
    בקרוב מאד המהלך יוצא לפועל
    ניתן לחפש ולקבל מידע מורחב בבלוג חיים של תקווה או בחיפוש בגוגל.
    נושא הקצבאות רגיש מאד והסיבה העיקרית בגינה הופסקו הללו הינה שהבדואים מתרבים עקב התנאים שמגיעים לילד העשירי יש הגיון בבלימת הקצבאות ואין קשר בין הדברים. ההישג עד כה לגבי דיור בהישג יד חסרי תקדים
    כי בחוכמה יבנה בית ובתבונה יתכונן

  • 41.

    החרדים (היהודים) האלו עלוקות שצריך להשמידם (נשמע לכם

    היטלר, 28/02/09 12:52

    מוכר, שמאלנים יקרים.............)

    • מה זו זילות השואה הזו?! מה הקשר ימין ושמאל?! (ל''ת)

      ימני אתיאיסט, משלם מיסים, עושה צבא, תורם למדינה, 28/02/09 13:42

  • 40.

    גם אני רוצה דירה-פרזיטים לכו לעבוד ואם לא מפרנסים, אל תביאו הרבה ילדים (ל''ת)

    נמאס מהסחטנות והחוצפה, 28/02/09 12:48

  • 39.

    פרזיטים שילכו לעבוד ולפרנס בכבוד ולא להיות נטל טפילי (ל''ת)

    עודד, 28/02/09 12:37

  • 38.

    גם לא עןבדים..גם חיים ע''ח משלם המיסים..לא תורמים כלום למדינה..

    חרדים = פרזיטים..., 28/02/09 12:34

    עושים ילדים בלי חשבון ואנחנו צריכים לממן את ילדיהם ...טפילים .

  • 37.

    לא מתביישים לקטר ? אתם לא מתביישים? תפסיקו לעשות

    גיל, 28/02/09 12:33

    ילדים במקום פנלים ...תעבדו..חוצפה..אנחנו עובדים.עברנו לגור בעיר מרוחקת מהעיר בה נולדתי כדי ליצור מצב של איכות חיים..אתם מתעקשים לחיות עמו עלוקות על צווארנו ...וחוצמזה בעיר שלכם ממילא לא משלמים מיסים ואתם עושים במדינת הפרזיטים שלכם כברצונכם..כן..כן..ראינו כתבות טלוויזיה עליכם ..אז מהר לצאת מהחוצפה שלכם..ההורים שלי לא עבדו ולקחו משכנתא עבורי אני לקחתי משכנתא עבורי ..שהילדים שלכם יתפרנסו בכבוד - מכירים את המושג - בכבוד ?
    קדימה פרזיטים...

  • 36.

    חרדים לא לדאוג ביבי יתן לכם כסף רק תעזרו לו להיות ראש הממשלה (ל''ת)

    פיני, 28/02/09 12:32

  • 35.

    תביאו 10 ילדים ותבכו שאין לכם במה להאכיל אותם (ל''ת)

    דוד, 28/02/09 12:32

  • 34.

    לחם ביזיון.

    חווה......., 28/02/09 12:29

    דתיים לכו לעבוד.גם ככה יש לכם שכר גבוה.מביטוח לאומי קיצבאות.הכל אצלכם חינם.תעשו 2 ילדים או ילד אחד. כל הטיסות מלאות בדתיים...כל הלילה הדתיים נוסעים לאורכה ולרוחבה של המדינה.אין לי מושג מהיכן כל השפע והכסף....נימאסתם.
    חלק מהאנשים קורעים עצמם .מלידה .כדי להגיע לדירה .ללימודים אצלכם הכל חינם.
    דיייייייי.
    לכו לשדרות,ניראה אותכם.תקימו בשדרות בני ברק2.

  • 33.

    למה סתם מיטה? שיהייה גם מזרון אורטופדי!

    אם לגנוב - אז לגנוב!, 28/02/09 12:20

    ואל תשכחו לדרוש מזגן, ואחר כך גם איזה מי-ואן כדי שתוכלו לצאת עם כל הילדים לאיזה טיול לקיברות צדיקים ואל תשכחו לקבל פתור מביטוח חובה ותלושי דלק חינם!

    • החילוניים כל כך רגילים למותרות

      חיים בפשטות, 24/03/09 10:47

      החרדים חיים כל כך בפשטות, אולי תכירו כמה חרדים ותבינו מהם ערכים אמיתיים בחיים. יש עוד כמה דברים בעולם חוץ ממזרון אורטופדי ואוטו עם מזגן. ערכים כמו התחשבות, הערכה, זוגיות טובה, שלום, ועוד ועוד דברים טובים שכסף לא קונה.

  • 32.

    לשלוח אותם לנגב

    ליזה , 28/02/09 12:17

    שם אכן אין תעסוקה ויקבלו דירות..בדיוק מה שהפרזיטים צריכים

  • 31.

    אין לי כלום נגד החרדים אבל הנגב לא בטוח רוצה שיבואו

    תושב מהדרום, 28/02/09 12:17

    הנגב זה לא הפתרון היחיד להפרדה, קודם הורידו את האשפה ואת מפעלי החומרים המסוכנים ברמת חובב ואחר כך את כל הבה''דים ועכשיו את החרדים, הנגב מחייב תיכנון בר קיימא ולא בשם פתרונות הדיור הזולים. שיבואו חרדים כמו לכל מקום אחר בארץ אבל שלא יביאו את הפנאטיות והאגואיזם שלהם, אנו מוכנים להתאים עצמנו אליהם בתנאי שישנו קצת את דרכיהם (נראה את הש''סניק הפחדן קורה בגלוי להפסיק את השטויות שסיגלו הספרדים מהחרדים האשכנזים) אל תשכחו כי יש מושג שנקרא כושר נשיאה מוגבל לחלק היצרני בחברה, מה יקרה אם החברה כולה תהפוך לחרדית מי יממן את הסטנדרט הזה של קצבאות ילדים....מי יממן את הפרזיטיות ואני מסכים שאכן הם חיים בצמצום ובכל זאת די לטפילות ובדיקה חוזרת של מצוות פרו ורבו (סברה אומרת שלצאת ידי מצווה מספיק בן ובת אחד...!!!זה בסדר להדר במצווה אבל אל תגזימו)

  • 30.

    החרדים מסתמנים כציפור הקוקיה

    omadawn , 28/02/09 12:11

    ציפור הקוקיה היא ציפור פרזיטית, שמטילה את ביציה לקינים של ציפורים אחרות ומנצלת את רגש האימהות והאינסטינקט הטבוע בהן כדי שיאכילו את גוזליהם על חשבון שלהם.
    בבוא היום, האבולוציה תעשה את שלה והציפורים האחרות יפתחו הגנה מפני הרמאות הזו, וכך גם הציבור החילוני עשוי לפתח מנגנוני הגנה כנגד הפרזיטיות החרדית (תהליך שכבר החל).

    אני מציע לראשי החרדים להתחיל לחשוב על אלטרנטיבה שפויה, לפני שיהיה מאוחר.

    • קוקיה אמרת?

      ראיה מעבר לאף!!, 28/02/09 13:27

      אם היית ממשיך לקרוא את האינציקלופדיה שלך עוד עמוד היית מגלה שהאבולוציה כבר עשתה את שלה בכך שהציפורים שידעו לזהות ביצים זרות (של הקוקיה) שרדו כמובן הרבה יותר טוב ובכך האבולוציה סילקה את הציפורים האחרות מאותו המין שלא זיהו את הבייצים הנ''ל. אבל מה?
      האבולוציה גם פועלת על הקוקיה וקוקיות גם אבולוציונית התאימו עצמן למצב ושרדו אלה, שביציהן היו יותר קרובים לביצי הציפור הפונדקאית וכך אם תעבור על הגלובוס תראה כמה גרסאות של ביצי קוקה בצבעים, גדלים וצורות שונים- בהתאם לציפור הפונדקאית שלהם באותו האזור. ואז הפונדקאים מתאימים את עצמם ואחרי זה הקוקיות וכן הלאה... האבולוציה ממשיכה.
      כך שתהיה מוכן שעל אותו משקל של התאמת חילונים למצב תהיה התאמת חרדים למצב- קוקיה אמרת...

      • הם לא צריכים להסתגל ולהסוות, מספיק שישכנעו את ביבי (מ.ש.ל) (ל''ת)

        שמאלן, 28/02/09 18:53

  • 29.

    הם רוצים גם וגם ויקבלו מביבי הכל (ל''ת)

    חכם מימון, 28/02/09 12:03

  • 28.

    שילכו לעבוד הפרזיטים כי אסור לקבל לחם חינם שלא נדבר על ...

    עופר777 , 28/02/09 11:54

    ואהבת לרעך כמוך או עוד כמה כאלה שהם פיספסו
    לדעתי הם לא דתיים הם עובדיי כת שפיספסו את הדרך הנכונה של התורה

  • 27.

    זה נשמע כמו איום...

    שושה141, 28/02/09 11:52

    או שתתנו לנו שטחים או שנשתלט על שכונות חילוניות ונהפוך אותן לחרדיות ונעיף משם את כל החילונים.
    הם בחיים לא יעלו על דעתם אפשרות של ''סתם'' לגור בשכונה חילונית - בלי - לכפות על החילונים את אורח חייהם ובלי לכבוש.

  • 26.

    תלכו לגור בנגב!!יש שם בתים בזול.ויש בעיית תעסוקה-אבל לכם זה לא יפריע!! (ל''ת)

    אליקבליקבום , 28/02/09 11:48

  • 25.

    הם לא עובדים הם לא עושים צבא... אתם נטל ''פרזיטים'' (ל''ת)

    בברוקלין לא מקבלים קצבאות, 28/02/09 11:47

  • 24.

    אכן צודק וקולע בול! אבל הפתרון ברור: להרחיב את עמנואל לעיר ואם!

    ישראל מתוני , 28/02/09 11:46

    עיר אמיתית. 50,000 תושבים תוך4 שות כהונת הקואליציה הנוכחית. עם רכבת(!) למרכז ברקן, ומשם לאלעד ולמודיעין עילית!

    כל כך פשוט וכל כך טבעי ומתבקש!

  • 23.

    ועוד הם מרשים לעצמם לדרוש

    ארז, 28/02/09 11:46

    אולי כדאי שיקנו להם שטחים בצורה מרוכזת ויבנו בהם בניינים.

    נמאס לי כבר לממן אותם. מילא היו תורמים למדינה. אולי הפתרון הטוב ביותר יהיה לתת להם אוטונטמיה ושינהלו כלכלה משל עצמם....

    נמאס לי מהם.

  • 22.

    מאבק חשוב - הילדים פה חשובים - תשאירו את הפוליטיקה בצד. (ל''ת)

    מוקדש ליודופובים שבינינו, 28/02/09 11:39

    • תכף תגיד שגם הרבה ילדים לפשפשים וקרציות זה חשוב (ל''ת)

      יודופוב, 28/02/09 18:50

  • 21.

    שום דירות ושום בטיח. קונדומים - והרבה. גם זול, גם יעיל. (ל''ת)

    אזרח המדינה, 28/02/09 11:36

  • 20.

    לא מסכנים ולא נעליים

    לירן, 28/02/09 11:33

    עצם זה שהם מקבלים בכלל 1500 כל חודש מהמדינה על שום כלום, כמובן לא כולל קצבאות של 12 הילדים שלהם(במקרה הטוב''), זה מעל ומעבר.
    אתם רוצים להשאר קהילה סגורה, בכיף אפילו בשמחה, אבל תעשו את זה על חשבונכם נטו.

    והכי חשוב צאו לעבוד, לא איכפת לי במה ואיך, מצידי תייצאו דברי ''קודש'' לחו''ל או כל עבודה שתכניס לכם כסף ובע''ה שלכם אולי תתנתקו מהקצבאות של המדינה.

  • 19.

    ועוד דבר חשוב-

    haimjek , 28/02/09 11:28

    דברים רבים שמצוטטים בכתבה מפי חרדים הם דמגוגיה שחוזרת על עצמה.

    אין חזרה בתשובה המונית!!!!!!!!!!!!

    הסיפור הזה נועד להאכלה עצמית. מי שקצת יודע ומכיר.

    תכנסו לכל חצרות החרדים הם לא אוהבים חוזרים בתשובה בלשון המעטה!!

    במקום שחוזרים בתשובה עומדים אין צדיקים עומדים. והם שואלים למה?
    ותשובתם - כי מסריח שמה.
    יש ריביו טבעי מופרז , ממוצע מדהים של ילדים במשפחה, בערך פי שלשה וחצי ממשפחה חילונית . ושוב החשבון פשוט.

    ועל החרדים אומר הנביא- משנאייך ומחריבייך ממך יצאו! הם הורסים לנו את המדינה!

  • 18.

    עדיף פתרון בעיית הדיור במקום קצבאות הילדים שהולך גם לבני דודים

    Betty73 , 28/02/09 11:27

    חכם ביותר! אהבתי.

    • האם רק לחרדים מגיעה מה עם יתר בנינו שיש להם קושי בדירות (ל''ת)

      דולפין סגול , 28/02/09 11:41

      • אנא הצץ לתשובה בתגובה 3. לא משנה מה, שלא ילך כסף לערבים! (ל''ת)

        Betty73 , 28/02/09 11:59

  • 17.

    חברים שימו לב-

    haimjek , 28/02/09 11:21

    חשבון פשוט מאוד |
    (אני את החשבון הזה עשיתי בכובד ראש ומתוך הבנה בנושא)

    בעוד כ20 30 שנה לפי קצב גידול האוכלוסיה הערבית והחרדית , והנתונים הסוציו אקונומים שלהם, מדינת ישראל תחדול להיות !!!

    (כמובן, שמתעלמים מהבעיות האחרות והסיכונים שלהם,) יהיה רוב לא ציוני במדינה ורוב נזקק, יהיה בעיה קשה של אנשי מקצוע בכל התחומים וכו וכו.

    לא משנה איפה החרדים ילכו , כל עוד מצב היחס של הציבור החרדי למדינה וההפך ישאר כמות שהוא -כך יהיה.
    \\שלא תגידו לא ידענו , לא אמרו לנו\\

    • החשבון שלך הוא לא מדויק

      דינא דמלכותא דינא, 28/02/09 11:34

      החשבון הנכון הוא מי שחי על פי ההלכה ולא ע''פ חוק המדינה (כן זה כולל גם את הכיפות הסרוגות ), כרגע מדובר על לפחות 30% מהוכלוסיה, הצפי שבהתאם לריבוי הטבעי שלהם תוך 10 שנים יהיה פה רוב לכינון שילטון רבנים והטלת ההלכה כחוק .

      • זאת אומרת - אירן (ל''ת)

        guyhandel , 28/02/09 11:53

  • 16.

    הפתרון - 2 ילדים למשפחה. ככה להורים יש זמן לעבוד, ויש מספיק כסף לכולם. (ל''ת)

    מישהי, 28/02/09 11:20

    • ונמצא את עצמנו בים בעוד 50 שנה (ל''ת)

      כ, 28/02/09 11:47

  • 15.

    סחטנות גוברת ואם הם רוצים שילכו להתיישב בנגב

    גל, 28/02/09 11:18

    גם פרס ישמח וגם יעזור בפיתוח הנגב. שיבנו שם בית מה הם מצפים שגם נתקצב אותם חודשית ועכשיו גם יבנו להם בתים על חשבונינו וניקח בשבילם משכנתא? מה עם זוגות צעירים? חיילים משוחררים? להם מגיע קודם הבעיה שהם מיוצגים פחות בכנסת וביבי פחות תלוי בהם בקואליציה.

  • 14.

    חבל שאין יותר את מפלגת שינוי

    חילוני מפרנס חרדים, 28/02/09 11:17

    חבל שאין יותר את מפלגת שינוי

    • ספק אם את עצמך אתה מפרנס. ומי נותן לך חיים ובריאות ומה הוא דורש ממך על

      אדון מיכאל עם סוכריה , 03/03/09 21:23

      זה חשבת או דאגת כלל???

  • 13.

    לכו לעבוד ותקנו דירות כמו כולנו באמצעות משכנתא !!

    חילוני עשוק, 28/02/09 11:16

    לכו לעבוד ותקנו דירות כמו כולנו באמצעות משכנתא !!

  • 12.

    שימו לב חברים!! (ל''ת)

    חיים, 28/02/09 11:13

  • 11.

    קדושת הכסף חשובה יותר מקדושת החוק -ברכבת הקואליציה שותקים החוקים (ל''ת)

    דולפין סגול , 28/02/09 11:11

  • 10.

    לכו לעימנואל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לי, 28/02/09 11:06

  • 9.

    ממש רחמנות, הם בחרו לחיות ככה

    אחד, 28/02/09 11:03

    והחישןב הכלכלי לא ממש נכון:
    4000 ש''ח שכר מורה
    נגיד 1500 ש''ח מילגה
    עוד כמה אלפי ש''ח קיצבת ילדים
    ועבןדה שהם עושים בשחור, עוד כמה אלפי ש''ח
    בקיצור, מסכנים הם לא, שיתגייסו לצבא, יתחילו להצהיר על העבודה שלהם ויביאו מספר ילדים שהם יכולים לתמוך בהם כלכלית ואז אני לא אהיה זה צריך לממן אותם.

  • 8.

    החרדים יתקבלו בברכה בירוחם, דימונה וכרמיאל

    ב.ק., 28/02/09 11:02

    הם יכולים לגור שם בשכונות נפרדות ולתרום באופן משמעותי לאיכות הקהילה. מה עם תעסוקה? זה כתוב בכתבה, תעסוקה זה לא משהו שמעניין אותם.

  • 7.

    רוצים דירות בסדר שיעבדו וישלמו לא על חשבון המדינה היינו בסרט זה

    דולפין סגול , 28/02/09 10:58

    ואין מה להתרגש מישהו מנסה להפחיד את הציבור וזה מגמתי כול יום הפחדה אחרת של החרדים זה בלון עיתונאי הדמוקרטיה כאילו

  • 6.

    קצבאות=כסף קטן, דירות=זו המתנה היפה של הסקטור העמל לפרזיטים

    דיוגנס, 28/02/09 10:57

    עם מטומטם,מתווכח על ''ביטחון'' ולשון המאזניים המסורתית (חרדים שלא איכפת להם כלום ,ממילא לא משרתים בצבא) לשון מאזניים זאת גונבת את הקופה.

  • 5.

    יש המון דירות פנויות לחרדים אם היו עוזבים את בני-ברק

    גיל, הדרום, 28/02/09 10:49

    עימנואל, בית''ר עילית, קיריית ספר, אלקנה, קיריית ארבע. זה הזמן לעבור, עכשיו!

    • יש גם דירות פנויות בשדרות, נתיבות וירוחם (ל''ת)

      שמאלן, 28/02/09 18:14

  • 4.

    למה סוג ב?

    רן, 28/02/09 10:47

    הכתבה מסתיימת במילים 'אנחנו סוג ב'. לא הבנתי את הסיום הזה. יש לציבור החרדי בעייה אמיתית ואובייקטיבית ללא ספק. הבעייה נובעת (על פי הכתבה) משני גורמים - הרבה ילדים ומעט הכנסות.
    אין כאן שום הפליה (אם כבר הפליה לטובה).
    דרך אגב, הפתרון ברור - פחות ילדים ויותר הכנסות. אמצעי מניעה וחינוך לעבודה.

    • נראה אותך מוכיח את ההגיון הבריא הזה לביבי (ל''ת)

      שמאלן, 28/02/09 18:13

  • 3.

    אני חילוני וגם לי יש ילדים שעשו צבא ואין להם איפה לגור.

    דני ב., 28/02/09 10:41

    אני וילדי עשינו עבור המדינה בקצה כף רגלנו יותר מאשר החרדים בכל גופם.
    כאשר השתחררו מהצבא והחלו לעבוד וללמוד, אף אחד לא שילם עבורם את שכר הלימוד ואף אחד לא משלם להם קצבאות עבור היותם אברכים.
    ולחרדים אומר רק, אתם לא ציפור קוקיה שמביאה גוזלים וזורקת אותם לקינים של אחרים על מנת שיגדלו אותם.
    היכן כתוב שמשפחה חרדית איננה יכולה להביא 2 ילדים ? כל אחד צריך לתכנן את משפחתו לפי יכולתו.
    לא יתכן שתביאו עשרה ילדים ותייללו שאין להם איפה לגור, מה אתם עכברים?
    שיגורו באוהלים מצידי.

    • אז יופי,גם הילדים שלך יהנו מהפתרון במקום קצבאות לערבים! לא?! (ל''ת)

      Betty73 , 28/02/09 11:36

    • חילוני.שפעמים רבות תומך בדתיים

      ישראלי, 28/02/09 12:58

      אני כבר לא ילד. פרופסור לא נהייתי. עובד בפרך כמו כולם..אימי שתהיה בריאה בת 92 שנה ילידת ירושלים שחיה בדירה מושכרת.. היכן הצדק

  • 2.

    הבעייה של החרדים

    חילוני, 28/02/09 10:39

    החרדים מבשלים דייסה ואחכ שואלים מדוע היא לא טעימה...

  • 1.

    שיעברו לדרום

    חני, 28/02/09 10:23

    שם הדיור יותר זול ואז מהקצבאות הם יוכלו לממן בתים גדולים יותר מאשר במרכז הארץ. וגם משם יוכלו למלא שכר מצווה של לימוד תורה.

    • נכון מאוד!!!!!!!! (ל''ת)

      כ, 28/02/09 11:45

      • 95 אחוז מהחרדים עובדים לפרנסתם כנסו

        דיי לסטראוטיפ הגזעני, 28/02/09 13:16

        יש עשרות אלפי בעלי עסקים קטנים מהמגזר החרדי,יש אלפי חרדים שעובדים בהייטק
        יש נהגי מוניות ואוטבוסים,והחרדים בישראל
        נמצאים ועוסקים כמעט בכל תחומי החיים,
        רוב חברות הבניה הגדולות בישראל,ורוב בתי המלון בישראל נמצאים בבעלות חרדית.
        באיקאה ובבנק דיסקונט יש שותפות חרדית דומננטית.
        לבייב,בומלגרין,מוטי זיסר,גורביץ,דוד ושולם פישר הם רק חלק מהאלפיון העליון החרדים
        אז דיי לגזענות וחזרה לעובדות.

        • אתה רציני ?

          eldadgold , 28/02/09 14:26

          אם יש להם כסף שיקנו דירה לבד.
          אם אין להם די כסף לקנות דירה אז למה שאני אקנה להם ?
          אולי אתה רוצה לקנות לי דירה ? צפוף לי בדירת שני חדרים שלי בת"א ואני חושב שהגיע הזמן שתהיה לי דירה בעלת לפחות 4 חדרים.
          נו, מגיע לי. תביא ת'כסף !