• 133.

    מספיק לפטפט נבחרתם בזכות קולות הימין

    אבנר , 27/02/09 12:18

    בלי המשענת הימנית לא יכול בנימין נתניהו לקבל מנדט להרכיב ממשלה .
    הוא אמר הגוש הימני נצח ולא הליכוד ניצח .
    למה השמאל כאשר מרכיב ממשלה הם בסדר למרות שרוב המלחמות היו בזמן שהשמאל היה בשלטון
    הם לא קיצונים .
    אבל אם הימין מנצח מקבל פיק רגלים מה הפחד .
    אם הימין צריך לרצות את מנהיגי העולם שהם ילכו לבחירות ויבחרו לפי רצונם ובהסכמתם .
    כאשר נבחרה תנועה אסלאמית בתורכיה והשיעים המוסלמים באירן עשעו הפיכה ממנדינה דימוקרטית למדינה מוסלמית ואחרים זה רצון העם בישראל זה עיווט העם לא מקבל .
    בושה וחרפה כי אנו לא מדינה ריבונית נשלטים על ידי אחרים גם בתגובה על רצח אזרחים חפים מפשע פצועים ומשפחות אומללות לכל החיים אסור להגיב כנראה שאנו קרבנות כפרה לכל מי שרוצה לרצוח אם לשרוף יהודים ..

  • 132.

    עיזרו לילדה אולגה!

    saveolga , 27/02/09 11:40

    גולשים יקרים!

    היכנסו לאתר הבא www.saveolga.tk
    עיזרו לנו להציל את הילדה אולגה. הילדה זקוקה לניתוח להשתלת מוח עצם שעלותו 100 אלף יורו!
    מאמר על הנושא פורסם גם בפורטל החדשות ברויסת "זמן" בחסות ערוץ 9 "ישראל פלוס"
    http://www.zman.com/news/article.aspx?ArticleId=36491&CategoryId=17

    כל תרומה תתקבל בברכה!

  • 131.

    היום רואים את הפרצוף אמיתי של נתניהו הוא קשור עם ש''ס והולך בדרך של כהנ (ל''ת)

    שמואל, 27/02/09 10:04

  • 130.

    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות

    המרכבה , 27/02/09 09:22

    לבני מונעת רק מאמביציות אישיות
    דווקא כאשר יו"ר הליכוד מבין שמדובר בתקופה גורלית למדינה דואגת לבני לאינטרס האישי

  • 129.

    בכיר בליכוד מגלה: מספר 2 בקדימה מנהל מגעים עקיפים עם הליכוד "רצון כבי

    המרכבה , 27/02/09 09:04

    בכיר בליכוד מגלה: מספר 2 בקדימה מנהל מגעים עקיפים עם הליכוד "רצון כביר אצל ברק, פואד ושמחון להצטרף" לחץ בליכוד לממשלה צרה

    ▪ ▪ ▪
    השר שאול מופז, האופוזיציונר הפנימי הבולט ביותר של יו"ר קדימה ציפי לבני, מנהל מגעים עם בכירי הליכוד תוך עקיפת לבני בניסיון למצוא דרך לחבירה לקואליציה של נתניהו.

  • 128.

    מי זאת הפושעת לבני שתיתן ציונים לביבי? לא מספיק ?? לא מספיק

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 27/02/09 01:18

    שהרסתם את המדינה ואת העם היהודי? לא מספיק המטת אסונות על מדינת ישראל יחד עם המפיונרים שרון ואולמרט? לא מספיק נרצחו חיילים ואזרחים בגללכם? לא מספיק גירשתם יהודים מבתיהם ואתם עדיין רודפים אותם כמו גרמניה הנאצית? לכי הביתה ומקומך בכלל בכלא בגין פשעי מלחמה ולא בלתת ציונים למנהיגים שנבחרו על מנת להגן על מדינת ישראל ועל העם היהודי!! המנוולים האלה עוד ירשמו בהיסטוריה של מדינת ישראל את הפשעים שלהם ואת האסונות שהם המיטו עלינו יום אחר יום אסון אחר אסון, ברובו עלה לעם היהודי עוד במחיר דמים כבד מאוד. הדאגה של ביבי צריכה להיות קודם כל לעם היהודי ולמדינת ישראל ובגלל זה הוא נבחר לא על מנת לשרת או למלא את רצונותיהם של השמאלנים מהארץ ומחו"ל ולא על מנת לרצות את אירופה וארה"ב האנטישמיים! כשהשמאל שלט העם היהודי היה בחרדה כעת שהחלאות יהיו בחרדות! ביבי לא חייב לקבל את ההסכמים ואת היסודות שהמפיונר המנוול משאיר אחריו כל המפלגה המושחת והפושעת הזאת קיבלה בעיטה בגלל המדיניות הרת האסונות שלהם ואסור לביבי להמשיך את אותו קו ההרסני של השמאלנים ההזויים האלה! קלינטון ואובמה מסוכנים לקיום מדינת ישראל סכנה לביטחוננו סכנה לירושלים סכנה לרמת הגולן! ביבי יהיה מסוגל לעמוד איתן מול האנטישמים מחו"ל ומול סייעני הטרור כאן מהבית עם גיבוי מלא מהעם היהודי! ביבי אסור לו להמשיך את המדיניות הרת האסון של פושעי אוסלו ושל השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור! לגבי ירושלים היא עיר בירה הנצחי של מדינת ישראל וכל יהודי בעולם מתפלל לכיוון ירושלים! הפלשתינים מעולם לא היו עם הם נזרקו מירדן בספטמבר השחור כאשר ירדן טבחה בהם וזרקו אותם גם ממצרים גם כאן באו פושעי אוסלו ואימצו אותם! לכם על ביבי להפסיק את האיוולת הזאת ולהבהיר לעולם שישראל לא תמשיך להיות אחראית על הרוצחים האלה וירדן צריכה לקחת תחת חסותה את המנוולים האלה!

    • ג'ינג'י .. אתה עושה "העתק הדבק" כל הזמן? (ל''ת)

      סבזי , 27/02/09 09:10

      • חחח, תגיד לי סבזי ליבני משלמת לך פר תגובה או יומית ? איך זה הולך ?

        סילבן, 27/02/09 17:41

        אני עושה העתק הדבק כל פעם עלייך עד שאתה תפסיק לעשות אותו דבר, אולי תיבני תפסיק לך את המשכורת שאנחנו משלמים לך

  • 127.

    די לדבורי סרק אין סיכוי להצטרפות קדימה,לגוש ההזוי תתחיל לפעול.

    נתן.ש מעלות., 26/02/09 22:47

    ציפי לבני אמרה מילים נכונות,בלי דרך אין ערך.כחבר ובוחר בקדימה גאה אני בציפי לבני.יוכיח ביבי בעשיה כי דרכו נכונה,וממשלתו מחזיקה מעמד ושולטת.

  • 126.

    האיחוד הלאומי חייב לדרוש את השיכון. בנייה ביו"ש ובגולן הכי חשוב כרגע. (ל''ת)

    mnementh , 26/02/09 22:38

  • 125.

    ביבי יכול להשיג ממשלה רחבה, מאוד פשוט

    Avi Ecuador, 26/02/09 20:19

    לעשות ממשלת ימין ולפרק את קדימה, למופז והחמולה שלו היום יש סיבות או אמתלות והם לא יוותרו על כיסא.
    עורקים מקדימה כמו שערקו מהליכוד.
    דופקים את בוחרי עמלק, ''סליחה'', קדימה.

  • 124.

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, וא

    המרכבה , 26/02/09 20:04

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, ואמר לליבני דברים חריפים ביותר. 'ניצחון 'קדימה', אמר מופז, 'הוא לא ניצחון אישי שלך'. 'והדרך שלך הביאה עד כה לתוצאה של חוסר ניצחון'.

    מתנגדת חריפה אחרת למדיניות של ליבני וכיצד היא מנווטת את 'קדימה', היא יו"ר הכנסת דליה איציק. חוגים פוליטיים הגדירו את עמדתה של איציק, 'כי היא נלחמת כדי להישאר בתפקידה הנוכחי. גם יתר חברי הנהגת 'קדימה', ח"כ צחי הנגבי, והשרים חיים רמון, ואבי דיכטר, ורוחמה אברהם בלילא, למרות דבריהם הפומביים תומכים בהצטרפות 'קדימה' לממשלה. אותה עמדה מביעים בשיחות סגורות, גם זאב בילסקי, ושי חרמש. ב'קדימה' אמרו בלילה, כי ציפי ליבני מושפעת יותר מיועצי הבחירות שלה ראובן אדלר ואייל ארד, מאשר מראשי מפלגתה. אלה מביאים לפניה את כל המאמרים המתפרסמים בעיתונות ואשר טוענים כי הליכה שלה לאופוזיציה, לא תאפשר לממשלת נתניהו לכהן זמן רב, ואם היא תתמיד בעמדתה תערכנה תוך זמן קצר בחירות כלליות חדשות והיא תנצח בהן.

  • 123.

    ביבי=די לחיזורים תרתי משמע=ציפ=לא פרטנר טוב=אין לה שיכול דעת הגיוני!!! (ל''ת)

    נ.כהן עד היום לא הוכיחה את עצמה בשום דבר=די מספיק, 26/02/09 16:44

  • 122.

    קרבי BB---''זו תהיה ממשלה צרה שתחזיק עד שלעולם יימאס מהכזבים שלי''

    NOBLODY WOULD BUY a 2nd Hand LIE from BB, 26/02/09 16:42

    עכשיו לא זמן בוש. עכשיו הזמן לבושה ש-40 שנה אנו עובדים על עם ועולם! הגיע זמן שלום! BB לא רוצה - הוא לא יחזיק מעמד!

  • 121.

    אלי ישי ייעץ לביבי לשטח את אירן ולכבוש את טהרן. (ל''ת)

    benzi. a, 26/02/09 15:56

  • 120.

    לא לממשלה צרה,המביאה לצרות

    ד''ר יהודה מוטעי, 26/02/09 15:07

    ממשלה צרה היא מתכון טוב לצרות מבחוץ ומבפנים.כלפי מדיניות החוץ לא נזכה להתייחסות רצינית ,כי יראו את הממשלה הזאת כזמנית בלבד,כלפי פנים נהיה צפויים לטלטלות המסיטות מעיקר העשייה.אולי נתעשת ונבין שלעת הזאת אנחנו זקוקים לממשלה רחבה המשלבת ידיים וועסקת בעשייה ,ולא מחשבת מספר חברי כנסת ובלבד שתתקיים.ממשלה רחבה תבטיח יציבות שלטונית

    • "ד"ר יהודה", 65 מול 55 זה 10 יותר, לא "צרה" ולא נעליים.. (ל''ת)

      jerom44 , 26/02/09 15:09

  • 119.

    תתקן בבקשה, לא ממשלה צרה, אלא ממשלה צרה צרורה. (ל''ת)

    שפתי כהן , 26/02/09 14:51

    • תתקן בבקשה, צרה צרורה ל"סמול" ההזוי אך טובה מאוד לעם ישראל.. (ל''ת)

      jerom44 , 26/02/09 15:06

    • הפלת אותנו מהכסא! קרציה. (ל''ת)

      panacea , 26/02/09 23:10

    • ממשלה קצר צרה למדי (ל''ת)

      סבזי , 27/02/09 09:12

  • 118.

    העם בחר ימין אחרי שראה שהוא צדק בכל תחזיותיו. (ל''ת)

    אורן, 26/02/09 14:51

    • סבבה, נראה אותכם עכשיו מנהלים מדינה...זה הולך להיות משעשע :-) (ל''ת)

      עופר, 26/02/09 15:25

      • הימין בטח ''יהרוס את הכלכלה'', יעשה מלחמה כושלת בלבנון ובעזה'' נכון ????? (ל''ת)

        השמאל וקדימה, 26/02/09 16:41

  • 117.

    רק ממשלת ימין תעצור את ההרס שהביאו עלינו תהליכי ה''שלום'' של השמאל.

    מיכל, 26/02/09 14:50

    אוסלו, עוד אוסלו, התנתקות.
    השמאל שבוי בתוך הזיה משיחית של תהליכים מדיניים ומדינות למחבלים,והעם משלם את המחיר.
    שגעון ה''שלום'' גרם רק לאסונות, לאלפי הרוגים ולאיום קיומי על המדינה.
    העם התחיל להבין, ומשנה כוון לימין. כדאי מאד שגם אתם בתקשורת תפנימו את זה.

  • 116.

    ביבי יביא לחורבן בית שלישי עם ממשלה שהוא מקים ש''ס וכהנה (ל''ת)

    שמואל, 26/02/09 14:40

    • שמואל, אתה הזוי.. הבית השלישי טרם הוקם.. (ל''ת)

      jerom44 , 26/02/09 15:08

  • 115.

    ביבי פופוליסט ילך עם השטן כדי להיות ראש ממשלה אין לודרך זה אסון למדינה (ל''ת)

    שמואל, 26/02/09 14:37

    • שמואל, נתניהו הוא היחיד! שדווקא כן יש לו דרך. (ל''ת)

      jerom44 , 26/02/09 15:11

  • 114.

    65 מנדטים זה לא צר בכלל, מה שבטוח שממשלה זו תהיה..

    jerom44 , 26/02/09 14:26

    ממשלה רחבה במובנים רבים:

    רחבה בציונות
    רחבה בחינוך
    רחבה בביטחון
    רחבה בכלכלה

    ה"סמול" היהודי המצומק ושותפיו מה"סמול" האנטי ציוני, עוד
    יקבלו שיעור מהממשלה ה"צרה" על איך מנהלים פה מדינה.

    ישראלים יקרים,
    הרימו את הראש בגאווה ושנסו מתניים, נכונו לנו בשנים הקרובות
    אתגרים גורליים ואני מאמין גם הישגים היסטוריים..

    • יפה אמרת... (ל''ת)

      mnementh , 26/02/09 22:39

  • 113.

    כשאפרוחי קדימה יהיו רעבים, הם ירוצו אל ביבי ב: לחם עבודה,,,, (ל''ת)

    אליפז התימני, 26/02/09 14:14

  • 112.

    בליכוד ישנם 27 דובדובנים,,בקדימה יש אמא צפורה ו 27 אפרוחים קטנים,,, (ל''ת)

    בצלאל, 26/02/09 14:12

  • 111.

    נתניהו קיבל מנדט על סמך המלצות חברי הכנסת מהימין

    אחת שקוראת, 26/02/09 13:54

    ולכן יש לו מנדט להרכיב ממשלת ימין.
    אין לו מנדט להקמת ממשלת אחדות.
    אם הוא רוצה אחדות, הוא חייב להציע רוטציה ולהסכים על המשך המשא ומתן עם הפלסטינים מהנקודה בה הוא הופסק.

  • 110.

    אסור לליכוד לצרף הימין הקיצוני האיחוד הלאומי. הם יהרסו הכל כרגיל !

    עפרה בית אל, 26/02/09 13:36

    אם הליכוד יצרף, האיחוד הלאומי, הם יסחטו אותו מבלי די. כבר איזה חוצפה לבקש שר שיכון או סגן שר ביטחון כאילו הם מפלגה של 10 אנשים. מדובר באנשים הזויים, קיצונים ללא אג'נדה חינוכית, תרבותית, תורנית או אפילו מדינית מלבד הכיסאולוגיה.

    מלבד שרבניהם תמכו בבזיון והקאת החיילים בכפר דרום והם בעד סירוב פקודה. מלבד אריה אלדד שהוא אישיות נפרדת מכל החבורה המשוגעת - פנאטית הזו.

    אסור לליכוד לצרף אותם ועדיף ללכת עם קוהליציה של 61 בלבד עם ההחרדים והבית היהודי וישראל ביתינו. היא תיהיה הרבה יותר אפקטיבית !

    • משמח להיות סוף סוף מתנחלים שפויים ולא מורדים למדינה ולצבא ! (ל''ת)

      ליאור תל אביב, 26/02/09 13:59

      • נראה לך שמדובר במתנחלת אמיתית.?.? שים לב לשגיאות..

        jerom44 , 26/02/09 14:31

        הכתיב הבולטות, אין סיכוי שמתנחלת אמיתית תכתוב כך, לדעתי זו
        לא "עפרה בית אל" אלא "פטמה, שכם" (או משהו כזה..).

    • איחוד הלאומי=סירוב פקודה+הקאת חיילים (ל''ת)

      יצחק ישוב עלי, 26/02/09 14:21

      • "יצחק" ו "עפרה" שניכם כותבים בטעות "הקאת" במקום "הכאת"..

        jerom44 , 26/02/09 14:34

        יכול להיות ששניכם אותה "פטמה משכם"..??

    • איחוד הלאומי=הפלת ממשלה בגלל כיסאולוגיה (ל''ת)

      שמעון בית אל, 26/02/09 14:40

      • "שמעון" / "יצחק" / "עפרה" = פטמה, שכם. (ל''ת)

        jerom44 , 26/02/09 15:13

  • 109.

    ליברמן שר חוץ זה כמו אחמד טיבי שר ביטחון

    אני, 26/02/09 13:32

    ביבי- תראה איזה ממשלה אתה הולך לעשות.
    חייך, אכלת אותה.
    היית כל כך בטוח שתנצח בבחירות ואז קדימה והעבודה יזדחלו אחריך, אך קדימה ניצחה ואחרי שגנבת להם את השלטון הם יתנו לך לשקוע בבוץ של עצמך ובצדק.
    לגנבים לא מגיע עזרה. תהנה מהשנה ואני אופטמי, בהיותך ראש ממשלה. אם הממשלה שלך תחזיק יותר משנה זה יהיה הישג.

    • נתניהו "עבד" גם עליך וגם על קדימה, הממשלה שמוקמת כעת..

      jerom44 , 26/02/09 15:04

      היא הממשלה שגם נתניהו וגם רוב רובו של העם רוצים !
      נתראה בעוד (כמעט..) 5 שנים, ביי ביי..

  • 108.

    נתניהו רוצה מאד אחדות,ציפי רק להיות ראש ממשלה חבל... (ל''ת)

    yaled , 26/02/09 13:24

  • 107.

    מחנה הימין רוצה את ליברמן!

    jecki, 26/02/09 13:13

    בים אם תהיה ממשלה צרה או רחבה, רק ליברמן יבטיח שהיא תהיה ימנית באמת!
    מספיק להתקפל כל פעם שארה''ב דורשת שנעשה דברים שטובים לה ולא לישראל. ליברמן מבין לא רק ערבית אלא גם אמריקאית!!!

  • 106.

    נתניהו יכהן קדנציה מלאה . וכהונתו תהיה מאוד מוצלחת. (ל''ת)

    בר דעת, 26/02/09 13:00

  • 105.

    הביבי הזה יודע שממשלת ימין צרה תהיה עבור ממשלתו צרה צרורה.

    banzi. a, 26/02/09 12:55

    הוא עוד יתבשל במיץ של עצמו ושל שותפיו.

  • 104.

    ביבי לא באמת רוצה אחדות

    רן, 26/02/09 12:46

    כנראה שהוא גם לא יכול.
    ביבי קודם כל דאג לסגור עם ש''ס ומפלגות הימין.
    שלא לדבר על כך שגם בליכוד עצמו לא חסרים כיום ח''כ ימניים קיצוניים.
    לכן ביבי הגיע למו''מ עם קדימה כשהוא מסונדל,
    אין לו מה להציע מבחינה מדינית.

    אז הוא מציע בעיקר שוחד של תיקים ומנסה לשחד גם ח''כים בקדימה כדי שיערקו אליו.

    במצב הזה צודקים לבני וברק שבוחרים לשבת באופוזיציה.

  • 103.

    איש שמאל צחק עלי פעם ואמר לי ''מה שתבחר (ביבי) תקבל שמאל (ל''ת)

    צדק! והנה ביבי מתרפס לשמאל-לבני, 26/02/09 12:43

  • 102.

    ביבי תפסיק לרדוף אחרי הפושעים מקדימה, בגלל האסונות שהם המיטו

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 26/02/09 12:35

    עלינו הם נבעטו החוצה ועוד יש להם הרבה חוצפה ועזות המצח המפיונר ולבני עובר כבר כל גבול!! המנוולת הייתה שותפה לכל כך
    הרבה פשעים יחד עם שני המפיונרים ושימשה כעלה תאנה לפשעים שלהם כשהם הרסו את המדינה, גירשו יהודים מבתיהם, ניהלו שתי מלחמות שבו נרצחו לנו חיילים ואזרחים ולא לקחו שום אחריות, חתמה על שתי הסכמים ריקים מתוכן שבו חיזקה את ארגוני הטרור והחלישה את מדינת ישראל, ויתרה על ירושלים ועל רמת הגולן וחלילה אם הייתה נבחרת אבוי היה למדינה אם הייתה מצליחה ליישם את המדיניות הארורה והרת האסון שלה! נתנה תעודות מהאוניברסיטה לרוצחים, שיחררה רוצחים בסיטונאות והעבירה כספים ותחמושות והעיקר לחזק את אבו צ'וסם והפיגועים שהיו בירושלים
    הם התוצאה של החיזוקים האלה.התחילה לתת את זכות השיבה לילדי אבו צ'וסם ועוד הרבה פשעים ואסונות הטילו הממשלה הארורה הזאת ויש לה עוד חוצפה לצאת נגד הימין ונגד העם היהודי??!! ללבני יש דרך אחת והיא הרס המדינה על מנת לבנות מדינת טרור!! זה המדיניות הרת האסון של המפלגה הארורה קדימה!!
    רדיפת יהודים בעיקר יהודים חובשי כיפה, רדיפה אחרי החיילים, משחקת בחיי החיילים כשנח לה הכניסה אותם לעזה כשפחדה מדעת בינלאומי וחלילה להביך את חוסיין אובמה האנטישמי מיד הוציאה את החיילים והרקטות ממשיכים ליפול על אזרחי הדרום ועוד כהנה וכהנה פשעים שבגללם העם בעט בה החוצה!!
    חוסיין אובמה וקלינטון היו מעורבים חזק בבחירות האלה וכעת הם אלה שלוחצים על ממשלת אחדות!
    ביבי, העם בחר בימין ותלך עם המדיניות של הימין קרי, לא לוותר על ירושלים ועל רמת הגולן גם אם הממשל האנטישמי מארה"ב ואירופה האנטישמית יכעסו, ביטחון העם היהודי ביטחון מדינת ישראל כולל האדמות שלה הם המעלה הראשונה באחריותך לשמור, את פרסי הנבלה תשאיר לשמאלנים סייעני הטרור!!
    כעת יש לך הרבה עבודת שיקום מכל ההרס השסע והחורבן שקדימה מותירה אחריה!! יש ללבני עוד עזות מצח לדבר סרה בימין??!! אנשי הימין יש להם ערך לקדושת החיים, לאדמות המדינה, למקומות הקדושים לא כמו השמאלנים שימכרו את העם היהודי ואת מדינת ישראל על מנת לקבל מחיאות כפיים ופרס נבלה מהאנטישמים מהארץ ומחו"ל!!
    העם בחר ימין וזה מה שיש!! השמאלנים מספיק הרסו את המדינה יש לך כעת מלאכת שיקום המדינה אחרי ההרס השסע והחורבן שהמפלגות הרות האסון קדימה והעבודה הותירו אחריהם היא רבה, כנראה שהשמאלנים מנותקים אם עדיין לא הבנו את גודל שהם משאירים אחריהם!!
    ליבני תעשה הכל על מנת להרוס את המדינה על מנת לבנות מדינת טרור כדי לזכות לאהדה של האנטישמיים ולפרסי נבלה!!

  • 101.

    בנימין זאב בגין הכי ראוי לתפקיד שר המישפטים (ל''ת)

    יחפור כדי למצוא את המושחתים ולסלקם מהממשלה, 26/02/09 12:34

  • 100.

    רק ביבי יוביל את המדינה למקום טוב יותר.

    אשר, 26/02/09 12:33

    המדינה זקוקה לביבי שצבר נסיון כשר אוצר, שר חינוך וראה''מ.
    ביבי יוביל אותנו למקום טוב יותר.
    רק ביבי.

  • 99.

    ציפי יכולה לחלום על רוטציה ביבי בחיים לא יתן לה את

    הכתר שלו ושתאכל את הלב!!!!!!!!!!!, 26/02/09 12:30

    חחחחחחחח עלאק רוטציה ההיא עדיין לא החזירה את הסרט הערבי לבלוקבאסטר חחחחחחחחח מסכנה.

  • 98.

    עלה ותצליח ראש הממשלה מר (ל''ת)

    בנימין נתניהו, 26/02/09 12:29

  • 97.

    הלוואי שתהיה ממשלה ימינית צרה והכי קיצונית שיש!!!!!!!! (ל''ת)

    ====================, 26/02/09 12:25

    • אתה לא צריך להתפלל לכך, זה אכן יקרה

      אני, 26/02/09 13:33

      למה שאתה אם כבר צריך להתפלל אם אתה ימני קיצוני זה לזה שהממשלה תחזיק מעמד יותר מ8 חודשיםXD

      פעם אחת אני רואה שיהיה ממשלה כזאת ויראו טוב מאוד מה זה הימין הקיצוני הזה.

      ביבי נופל תוך שנה ואז ציפי ראש הממשלה הבאה.

  • 96.

    ביבי מבין שציפי לא רוצה להצ טרף. היא רוצה להעלם בשקט. (ל''ת)

    :-), 26/02/09 12:25

  • 95.

    ממשלה צרה תרתי משמע. פרושה חגיגה לחטנות (ל''ת)

    הפתרון אחדות לאומית קדימה ליכוד, 26/02/09 12:14

  • 94.

    לא רוצים את ליבני בממשלה תפסיקו ללקק לה שתלך לאופוזיציה (ל''ת)

    לא אבחר יותר בליכוד, 26/02/09 12:11

  • 93.

    לא רוצים את ליבני בממשלה תפסיקו ללקק לה שתלך לאופוזיציה (ל''ת)

    לא אבחר יותר בליכוד, 26/02/09 12:09

  • 92.

    ביבי לימין הוא מיחזור שרון ויעשה גרוע ממנו - ליכוד התעוררו (ל''ת)

    חנפנותו לשמאל מעידה את הכל!, 26/02/09 12:07

  • 91.

    אם ביבי יצרף את קדימה בפעם הבאה ליברמן הליכוד האמיתי (ל''ת)

    רפיסת ביבי לשמאל-לבני מסוכנת לישראל, 26/02/09 12:05

  • 90.

    באחרית הימים הנושא החשוב שאמריקה תבוא נגדנו בגלל סוגיית י-ם אותה ביבי

    וכל מפלגתו לא יתנו לקחת ולבסוף אמריקה תמצא אותה, 26/02/09 12:04

    נלחמת נגד הערבים עצמם הם בהתחלה כולם ירצו לבוא עלינו אולם בסוף ה' יצילנו מידם והם יריבו אחד עם השני ועוד צופים לנו דברים קשים מאוד כמו פצצת האטום וכו'

  • 89.

    מי תומך בשלוש מדינות ... לארבעה עמים, ו''שלום כלכלי''???

    אני, רק שאלה, 26/02/09 12:02

    אחת לשפויים - יהודים וערבים. נקרא לה ''ישראפל''
    אחת וירטואלית להמתנחבלים - ''יהודונה''.
    אחת שהיא שתיים מרוסקות לקנטונים בגדה ורצועת עזה.-- ולזה נקרא ''שלום''. ואם תרצו ''שלום כלכלי'' [בין אלה שמשתכרים כל יום ואלה שלא שותים ולא משתכרים, וששכרם הוא עשירית].
    [''הארץ'' לאנשים חושבים, לא הדפיס את התגובה!]

    • בצדק לא הדפיס, תגובה מטופשת, אפילו לגבי "הארץ". (ל''ת)

      מחשבות , 26/02/09 14:55

  • 88.

    ממשלה צרה וכולם סוחטים את הליכוד בתפקידים ובכספים

    גל, 26/02/09 12:00

    לבני לא נכנעה לחרדים. נתניהו יביא להם מיליונים רבים.

  • 87.

    נתניהו על פרשת דרכים

    י ל ד , 26/02/09 11:57

    דרך אחת מובילה לקניית עולמן בשענ אחת.
    והוא יהיה למנהיג דגול ונערץ.

    הדרך השניה מובילה אותו לממשלה קצרת חיים
    ולהתפוררות החברה בישראל שתאבד אמון בעסקניה.

    כיום המגמה היא אבטלה, דפלציה, הרס משפחות
    ואחר כך סטגפלציה ותקציבי עתק בנסיון לתקן
    את ההרס.

    ישראל מצויה בלב עלם ערבי עוין.

    כל עסקן, שבוי כמובן בקונספציולת.
    האם ביבי חושב שיש לקצץ בקצבאות הזקנים ?
    אני בטוח שלא,

    ככל שימהר נתניהו לשלש את קצבת אבטחת
    ההכנסה לזקנים חסרי כל,, הוא לא רק יציל
    אותם מחרפת רעב, אלא יתן זריקת עידוד
    לתעשיה המקומית,, בעלות אפסית.

    שישאל את אבא.בנציון לדעתו.

  • 86.

    הכל בסדר אחיות שלי

    דניאל קלטי, 26/02/09 11:53

    עכשיו תקום ממשלה צרה, ביבי יהיה נתון (בהכרח) לסחטנות של כל קבוצונת (הרי אפילו בלי שבעת הכתומים, ישארו לו רק חמישים ושמונה תומכים בכנסת... שלא לדבר כבר על ליברמן, או ש''ס!!), ימצא עצמו, בתוך צבת של לחצים מנוגדים ומתנגשים ואז - לכל המאוחר, בזמן הנסיון להעביר את התקציב בקריאה הראשונה - יזעק!!! ויבוא על הברכיים, על גחונו, ללבני ולברק ויתחנן לפניהם - הצילוני!! ואז, תוקם ממשלת-אחדות, של שלוש ''מפלגות הברודקאסט'' - אולי גם עם ''יהדות-התורה'', בשביל היידישקייט (ידרשו קצת פחות מש''ס...) - ובא לציון גואל.

  • 85.

    ''השמאל'' משגע לכם את השכל אבל לא יעזור לכם

    ארז, 26/02/09 11:50

    ממשלת ימין הזוי לא תחזיק מעמד אנחנו נדאג לכך. הימין לא מסוגל לנהל את המדינה כי אין לו את הכישורים והכישרון לכך.
    אנחנו תמיד אבל תמיד נצטרך לעשות לימין '' בייבי סיטר'' כי הוא פוחד ללכת לישון לבד.
    רק בדבר אחד הימין חזק - בטוקבקים ורואים את זה כאן. כמה רוע כמה שנאה נוטפת ממכם אבל לא נורא נראה אתכם מנהלים את המדינה חבורת אפסים הזוייה.

    • השמאל הביא את המדינה לפי תהום. על מה אתה מבדר. (ל''ת)

      mnementh , 26/02/09 22:41

  • 84.

    גל"צ במקור לריווחת החיילים,אך בפועל הפכה כלי בידי פעילי שמאל מובהקים!! (ל''ת)

    gadii , 26/02/09 11:35

    • אילנה דיין,יעל דן,טלי ליפקין,פרידמן,גולן יוחפז,דליק וולניץ,ברקאי .כולם (ל''ת)

      gadii , 26/02/09 11:38

      • שר הבטחון הבא חייב לסגור את הערוץ או לנפנף את השמאל החוצה (ל''ת)

        שאבי מהעיריה , 26/02/09 11:49

        • אתם יכולים במקום להתרגז-למצוא עבודה (ל''ת)

          ff, 26/02/09 11:54

          • ואתה מצאת כבר עבודה? (ל''ת)

            שאבי מהעיריה , 26/02/09 12:22

    • כל סגן שקמיסט נהיה כאן פטריוט...? הא 84? הא שאבי ?? (ל''ת)

      סבזי , 27/02/09 09:14

  • 83.

    ווקא הממשלה הזאת תחזיק זמן רב,הם יודעים שהפלת הממשלה תביא לעליית השמאל (ל''ת)

    דליה, 26/02/09 11:33

    • אם האיחוד הלאומי והבית היהודי לא יכלו להחזיק שבוע לפני הבחירות

      tt, 26/02/09 11:54

      אל תסמוך על הימין שלא יפיל את הממשלה

  • 82.

    good luck dictator (ל''ת)

    mike, 26/02/09 11:33

  • 81.

    את ליבני מניע יצר הנקמה,בביבי,וש''ס

    חיים כהן, 26/02/09 11:32

    באותם טיעונים שנתניהו אומר שבשבילם
    צריך ממשלת אחדות,ביקשה ליבני שנתניהו יצטרף אליה רק לפני שלושה חודשים. ברור שנתניהו סירב כי הסקרים ניבאו 35 מנדטים.ולא רק שסרב אלה גם הגיע אם שס להבנות שלא יצטרפו לממשלת ליבני. והיום ליבני לא מצטרפת כי להערכתה בחירות יהיו תוך שנה

    • ביבי מונעת מיצר נקמה וש''ס מונעים מאהבת אדם והרצון לעזור לעולם

      dd, 26/02/09 11:55

      נו באמת

    • לביבי יש פתיל קצר מדי,וזו הבעיה שלו

      מושון,חולון, 26/02/09 12:22

      ביבי הניח שלליכוד יהיו 35 מנדטים.
      הוא חשב שקדימה תרד למקסימום 15.
      הוא חשב שהעבודה לא תרד מ19 מנדטים
      ןחשב שליברמן לא יעבור 10 מנדטים.
      שיאכל מה שהוא בישל וימשול בממשלת ימין צרה.
      לא יכול להרכיב ממשלה? שיתן למישהו אחר מהליכוד. מי אמר שראש רשימת הליכוד הוא זה שצריך להרכיב ממשלה? כמו שזה לא נכון שהמפלגה הגדולה חייבת להקים ממשלה , ככה זה לא נכון שראש הרשימה הוא זה שצריך להיות ראש ממשלה.
      אם ביבי לא מוכן להקים ממשלת ימין או לא יכול למשול עליה ביד רמה כמו שצריך, שייתן את ההזדמנות למישהו אחר מהליכוד.

  • 80.

    קרוק, גם על מזג האויר יש לך כבר הבנה עם ליבני. (ל''ת)

    שפתי כהן , 26/02/09 11:28

  • 79.

    על ביבי להבין,לא נסתפק בממשלה ימנית כשבשאר שולט עדיין השמאל

    שאבי מהעיריה , 26/02/09 11:19

    פעם הפרשן גיא בכור אמר שבישראל שולטת עלית של כ 30 עיתונאים מהשמאל הקיצוני בתקשורת והם מנהלים את המדינה יחד עם בג"ץ ופרקליטות השמאל
    זה מה שאנו מצביעי נתניהו דורשים
    1-בג"ץ הוצאת 3 שופטים מוועדת הבחירות של שופטי בג"ץ והחלפתם ב 3 חכ"ים מימין כך יושם סוף לשיטת חבר מביא חבר בבג"ץ
    2-הפיכת ערוץ 10 לערוץ חדשות ימני של 24 שעות ביממה בסיגנון FOX האמריקאי
    3-חלוקת רשיון שידור בטלוויזיה לכל דורש כדילרסק את ערוץ 2 שונא הימין
    3 סגירת גלי צה"ל השמאלני
    4 שליטה ימנית בערוץ 1 וברשת ב ,עם הדחת כל שונאי הימין משם
    נקווה שלמדת משהו מאז 1999

    • ישר כוח..והחשוב מכל גל"צ תחנה ציבורית שאם לא יהיה איזון דיעות,יש לבטלה (ל''ת)

      gadii , 26/02/09 11:25

  • 78.

    עם ישראל רוצה ממשלת אחדות לאומי-קדימה+ליכוד (ל''ת)

    עם ישראל חי, 26/02/09 11:18

  • 77.

    העם בחר וחייבים לכבד רצון העם אין ממשלה אחרת

    אבנר , 26/02/09 11:17

    הליכוד מפלגה ימינית אמתית צריכים להפנים את זה .
    בנימין נתניהו חייב למפלגות הימין את רשות הממשלה לטוב ולרע אני מקווה שתייה ממשלה יציבה וטובה .
    אוהבים או לא אוהבים זאת המציאות .
    ממשלה ימינית תחזיק הרבה זמן ויש להם דבק ודרך אחד ישמור על השני וכולם על מדינת היהודים לדורות הבאים .
    אין לישראל ממשלה אחרת או הליכה לבחירות חוזרות .
    אלוהים נתן עוז לעמו אלוהים נתן לבנימין זכות להוביל את עמו לחוף מבטחים .

  • 76.

    קברניטי המשק הם כל אותם בעלי הון הון שמאלנים שהריצו את החלולה עכשיו (ל''ת)

    מתחרטים ומבינים שרק ביבי הפתרון, 26/02/09 11:14

  • 75.

    להיות עם ציפי זה יותר צרה (ל''ת)

    דניאל, 26/02/09 10:59

  • 74.

    ביבי-אם אתה באמת מעונין בלבני וברק בממשלתך

    דני, 26/02/09 10:57

    (ועושה רושם שכך הוא ) תשאיר את כל ''שותפיך הטבעיים'' בחוץ והקם ממשלת ליכוד קדימה ועבודה בלבד.
    דרך אגב-זוהי הממשלה המועדפת על רוב הציבור

    • זו גם הממשלה המועדפת על ביבי

      פנדה, 26/02/09 11:37

      מה לעשות שציפי וברק לא ממש שמים את טובת הציבור לנגד עיניהם, אלא את טובתם האישית (אפילו לא טובת המפלגה, במקרה של קדימה)?

      • פנדה-האם שמעת שביבי מוכן לותר על ''שותפיו הטבעיים'' .? (ל''ת)

        דני, 26/02/09 13:41

        • לא, אבל במהלך הקמפיין הוא הצהיר שהוא בעד ממשלת אחדות

          פנדה, 26/02/09 18:20

          ו''מקורבים'' אמרו שביבי לא רוצה להיות סמן שמאלי בממשלה, ואם אני קולט נכון את האיש אז זה גם נשמע הגיוני.

  • 73.

    65 שרב המפריד ביניהם מאשר המאחד,אך קוסם כביבי מסוגל לכך.

    נתן.ש מעלות., 26/02/09 10:57

    השאלה כמה זמן ובאיזה מחיר יחזיק ''הגוש'' יחד?.

  • 72.

    קדימה תהיה בממשלה עם לבני או בלעדיה

    יורם, 26/02/09 10:46

    מפלגה כמו קדימה תוותר על כל הכח בשביל להוציא את לבני טוב?
    הרבה יותר קל יהיה להדיח אותה.....

    • עברתם לפנטזיות (ל''ת)

      cfcc, 26/02/09 11:57

      • חכה ותראה (ל''ת)

        יורם, 26/02/09 12:49

  • 71.

    צרת המוח והחוץ ומבפנים ובחוץ - כך היתה וכך נותרה (ל''ת)

    ולמי זה בכלל נחןץ, 26/02/09 10:46

  • 70.

    שתהייה ממשלה צרה - יותר טוב בלי הצרה הצרוררה הזאת קדימה (ל''ת)

    בדוק, 26/02/09 10:45

  • 69.

    ממשלה צרה לראש ממשלה צר מוחין (ל''ת)

    נוירוכירורג, 26/02/09 10:41

    • על ראש הגנב בוער הכובע. לנתניהו IQ=180. אני בספק אם יש לך רבע מזה !!! (ל''ת)

      פסיכולוג, 26/02/09 11:28

      • אין דבר כזה IQ180 וממילא ביבי טיפש מאוד (ל''ת)

        ee, 26/02/09 11:57

        • אם אתה לא יודע ,שיש דבר כזה, אז אתה טיפש מאוד מאוד מאוד.בור ועם הארץ ! (ל''ת)

          פסיכולוג, 26/02/09 12:56

  • 68.

    לא ממשלה צרה - 65 זה הרבה יותר מ-55. די לספינים בכותרות! (ל''ת)

    shesht , 26/02/09 10:38

    • אכן במסגרת הזויה זו,צופן לנו העתיד ימים קשים מאוד. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 26/02/09 10:58

  • 67.

    רק עמיר פרץ מהעבודה, מסוגל לעזור לנתניהו.

    דמוקרט אכולשקשוקה , 26/02/09 10:33

    יש רק אדם אחד במפלגת העבודה, המסוגל להניע את כל המפלגה ,
    להצטרף
    לקואליציה של נתניהו ,או לחילופין ללכת לאופוזיציה,
    ונתניהו קיבל ממני במכתב ,את השם המפורש ,של המושך בחוטים האמיתי היום במפלגת העבודה,
    והוא אך רק ח"כ עמיר פרץ ,שביכולתו להוות שותף מצוין לנתניהו ,או לחילופין,
    אופוזיציונר אמיתי וקשוח, שנתניהו כבר למד בעבר ,להרגיש את נחת זרועו כיו"ר ההסתדרות.

    • את נחת זרועו של פרץ הרגשנו כולנו במלחמת לבנון השניה (ל''ת)

      אבי געזונט, 26/02/09 11:12

      • את הפירות העסיסיים של נחת זרועו ,לקקנו בעופרת יצוקה

        דמוקרט אכולשקשוקה , 26/02/09 13:04

        ואם לי אתה לא מאמין, תשאל את הרמטכ"ל גבי אשכנזי, הסמכות להעיד על כך.

  • 66.

    רק לבני צריכה להנהיג את המדינה!!! היחידה שעוד לא כשלה! (ל''ת)

    חייל משוחרר, 26/02/09 10:30

    • כשלא עושים כלום לא נכשלים. (ל''ת)

      .., 26/02/09 11:13

      • ביבי כושלן

        eli32 , 26/02/09 12:44

        וביבי עשה הרבה, כולו כישלון. הוא בחר שותפים טיבעים רק עם דרישות. הכישלון שלו כתוב על הקיר....

  • 65.

    '' ממשלה צרה'' זו צרה צרורה וביבי יודע שימיה ספורים (ל''ת)

    ארז, 26/02/09 10:09

  • 64.

    אי אפשר להציל כלכלת ישראל כאשר כל העולם בשפל (ל''ת)

    משבר כלכלי עולמי גורם למלחמת עולם בד''כ, 26/02/09 10:08

  • 63.

    הימין חייב!!!! לקלוט שאסור בשום אופן להפיל הממשלה!

    אחרת שמאל שהורס הכול!, 26/02/09 10:06

    מפלגות הימין חייבות להתגבר על ייצר הפילוג הדפוק שלהן, במיוחד האיחוד והבית. יש קשיים עצומים -- אבל ישי וליברמן מגלים ממלכתיות. רק צריכים שהאיחוד והבית היהודי ינהגו כמותם
    הליכוד היום עם אנשים איכותיים וכנראה לא עשו תרגילים מסריחים.

    • האיחוד הלאומי והבית היהודי לא הצליחו לשמור על איחוד שבוע

      rr, 26/02/09 10:18

      וזה עוד לפני הבחירות, המזק עצום היה ובכל זאת הם לא יכלו להתאפק

      • לדעתי הפיצול הועיל להם אלקטורלית.

        מחשבות , 26/02/09 15:01

        מצביעים חילוניים רבים התלבטו בין ליברמן למפד"ל והקמת "הבית הלאומי" הנפרד איפשר להם לתמוך במפלגה זו.
        דבר דומה התקיים גם לגבי הבית היהודי, עם הם היו יחד עם אלדד ומיכאל בן ארי, הם היו מפסידים קולות לש"ס ואולי אפילו למימד.

        היפה הוא שהפילוג והפיצול מאפשר לשמור על הייחוד בלי לפגוע באיחוד - בקואליציה

  • 62.

    לבני היא מנהיגה מסוכנת.

    פה, 26/02/09 09:56

    היא מגבירה את השנאה בין המחנות.

    בתקופה כזו אנחנו צריכים קודם כל שלום בית.

    וזה הדבר הראשון שאין לנו.

    לבני לא יכולה לקבל רוטוציה בתור המפלגה שרק עצמה המליצה עליה מתוך 12 מפלגות.

    אז לבני רוצה מדינה לשניי עמים כל עוד לבני ברוטוציה?
    מעניין מאוד.
    נזכור לך את זה.

    • זה טוב שתזכור לה את זה בזמן שאתה ממילא מצביע ביבי (ל''ת)

      tt, 26/02/09 10:19

      • איך אומרים בצבא - לכל שבת יש מוצ''ש...

        פנדה, 26/02/09 11:39

        גם לקדימה יש מוצ''ש, ואם תשב באופוזיציה הוא יגיע בקרוב. ציפי לבני תמצא את עצמה בחזרה בליכוד או בעבודה, לא לעולם חוסן. אז תאלץ להתמודד עם ההתנהגות שלה היום.

        • אחרי לא לעולם חוסן שלך הפסקתי לקרא את התגובה

          44, 26/02/09 11:59

          טיפשים תמיד לוקחים משפטים חכמים שמישהו אחר אמר ומשתמשים בהם לא נכון.

          • קח עוד משפט חכם - ''הפוסל במומו פוסל''

            פנדה, 26/02/09 18:24

            והנה ההסבר למשמעות הביטוי מהאתר החביב ''ניבון'', שבאופן מפתיע גם מכיל דוגמה מתאימה:

            לא לעולם חוסן
            לא לעולם חוסן לא לְעוֹלָם חֹסֶן = גְּדוּלָה עֲלוּלָה לְהִשְׁתַּנּוֹת. הִיא אֵינָהּ קַיֶּמֶת לַנֶּצַח . לא לְעוֹלָם חֹסֶן = גַּלְגַּל חוֹזֵר בָּעוֹלָם.
            דוגמה: חַבְרֵי-כְּנֶסֶת וְשָׂרִים שָׁכְחוּ כִּי לא לְעוֹלָם חוסֶן,לָכֵן הַבְּחִירוֹת לַכְּנֶסֶת הַשְּׁמוֹנֶה-עֶשְׂרֵה הוֹרִידוּ אוֹתָם מִגְּדֻלָּתָם.
            מקור: כִּי לֹא לְעוֹלָם חֹסֶן וְאִם-נֵזֶר לְדוֹר דּוֹר [משלי כז, כד].

  • 61.

    טוב, בחירות חדשות בעוד חודשיים, (ל''ת)

    יאללה, התיישבות באוגנדה., 26/02/09 09:56

  • 60.

    מי בכלל רוצה את נתניהו

    שימעון, 26/02/09 09:55

    בחרו את ציפי ליבני והאידיוט מתקשה להבין שזה דעת הרוב
    ביבי שב בשקט היה לך תהזדמנות שלך להרוס את המדינה והצלחת כול הפנסיות זה אתה,כול המושחטים זה אתה ,אתה בושה וחרפה לימין,
    אני הייתי בליכוד בתור מצביע עכשיו אני לא יבחרה בקן צרעות האלה בחיים ואני צעיר לא כמוך חטיאר בלי חשיבה מינימלית,

    אצל גברים גברים יש משפט,
    תראו תאישה תבינו עם איזה גבר יש לכם עסק.
    ביבי שתצטרף לאריאל שרון ימוכר ישראל

    • ללבני יש ''רוב'' של פחות מרבע מחברי הכנסת (ל''ת)

      אבל מה לעשות, מצביעי קדימה לא מסוגלים להבין את זה, 26/02/09 10:42

    • ל 60- שמעון - אתה האידיוט ה " תת רמה " כאן .... (ל''ת)

      z_xxxxxx_z , 26/02/09 11:41

    • לא מישהו חשוב, רק רוב נבחרי העם...

      פנדה, 26/02/09 11:41

      רוב נבחרי העם בחרו בביבי לרו''מ, ובגלל זה הנשיא, יוצא קדימה, העדיף להטיל את המשימה על יריבו המושבע ולא על עמיתתו לשעבר. אם אתה לא מכבד את הנשיא, ולא מכבד את רוב נבחרי הציבור, בבקשה אל תביע עמדה על תהליך דמוקרטי שאתה לא מבין בו ולא מכיר בו.

      • ואתה שמעת את קדימה מתלוננים?

        אני, 26/02/09 13:37

        גם שהוא גנב בשוחד לש''ס ושאר המפלגות את השלטון מקדימה אף אחד לא מתלונן.
        אך בנתיים שומעים רק את ביבי מקרקר אחרי ליבני שתבוא איתו, מה קרה? הוא לא אמר שהעם בחר ימין? אז למה רועדות לו הביצים מממשלת ימין?

        ואם כבר דיברת על רוב נחברי העם.
        אז רוב העם בחר ציפי ליבני, העם לא מצביע גושים וביבי ניצל את השיטה העגומה וגנב את השלטון, אך זה לא עושה אותו נבחר על ידי רוב העם.
        שתדע משהו על דמוקרטיה תדבר איתי.

        • שיעור קצרצר באזרחות

          פנדה, 26/02/09 18:30

          במדינת ישראל יש שלטון פרלמנטרי רב-מפלגתי, מה שאומר שהציבור אינו בוחר ברו''מ או נשיא, לחילופין הוא בוחר במפלגות, והמפליגות ממליצות לנשיא (המלצה שאינה מחייבת) על המועמד לרו''מ. מה לעשות שלביבי המליצו כל מפלגות הימין, ואילו לציפי לבני המליצו... אההמ.. ציפי לבני וחבריה?

          עלק ביבי ''גנב את השלטון''... אין לכם בושה כבר - תלמדו להפסיד בכבוד! גם ג'ורג' בוש לקח את הבחירות למרות שלא היה לו רוב בעם, ולאובאמה היה רוב של מאות בודדות. אם אני זוכר נכון גם אנג'לה מרקל לא קיבלה את רוב הקולות אבל הצליחה להקים קואליציה. תפסידו בכבוד, תאחלו הצלחה לכל ממשלה שתקום, ושמרו על מעט ענווה, כי בכל זאת קיבלתם חתיכת בעיטה בטוסיק מהעם.

  • 59.

    לכל המגיבים הליכודניקים

    ניר, 26/02/09 09:54

    מה הבעיה איתכם?
    עד כדי כך קשה לכם שליבני לא רוצה להכנס לממשלה שלכם?
    ממה אתם כל כך מפחדים? מזה שכולם יראו שהעמדות שלכם הם קשקוש ? שכל מה שביבי הבטיח הוא לא מסוגל לקיים? שכל הטענות של ביבי יתגלו כטענות שווא?
    תעשו לכם כבר את ממשלת הימין חרדים החלומית שלכם ותעזבו אותנו הליברלים המתקדמים בשקט !!

    • לאן אתם בדיוק מתקדמים ?????????? (ל''ת)

      gilberet , 26/02/09 10:44

    • מפחדים מהגרעיו האיראני ומ-200,000 מצטרפים חדשים למעגל האבטלה

      פנדה, 26/02/09 11:46

      אם אותך זה לא מפחיד אז אני מניח שאתה גר בחו''ל ויש לך מקצוע מאוד מבוקש. אותי, ושכירים פשוטים אחרים שגרים בארץ ולא מחזיקים בדרכון זר, זה מפחיד. אנחנו רוצים ממשלה שתעסוק בנושאים הגורליים האלה ולא תאלץ להפנות תקציבים קריטיים לבניית כוללים ומקוואות. ממשלה שתקבל גיבוי רחב מהעם לביצוע מהלכים כוללים ומורכבים. ממילא אף ממשלה לא תתעסק עכשיו בקשקושי מו''מ - זה ממש לא הזמן לאוטובוסים מתפוצצים ברחובות ואין לנו עשרות מיליארדים בשביל לממן את התהליך הזה.

      • היו מובטלים ובעיית גרעין איראני גם כשלבני היתה אמורה להרכיב ממשלה.

        מושון,חולון, 26/02/09 12:28

        איפה היה ביבי אז עם האחריות הלאומית שלו?
        הלך ועשה סיכומים (מכבסת מלים יפה ל''הסכמים'') עם ש''ס ורפי איתן מהגמלאים והוביל אותנו למערכת בחירות ששיתקה אותנו כמה חודשים.
        בארה''ב היה אז נשיא ימני מובהק - בוש, שהיה נותן לנו אור ירוק לתקוף צבאית באיראן. הוא היה על סף יציאה מהבית הלבן, ולא היה צריך לתת דין וחשבון לבוחר האמריקאי. במקום זה התעסקנו בשליח השכונתי של איראן - חמאס, כי ידענו שהפסדנו את חלון ההזדמנויות הנדיר לתקוף באיראן, וקיבלנו נשיא אמריקני סופר שמאלני, והכל בגלל שכפינו על עצמנו מערכת בחירות.
        אם ביבי באמת רוצה ממשלת אחדות אמיתית - שיזרוק את ש''ס האנטי ציונית לאופוזיציה. אין לנו עכשיו כסף לתת לכל הגחמות שלהם.
        שיזרוק את כצל'ה ופייגל'ה לאופוזיציה. אין כסף לבנות עכשיו בהתנחלויות - צריך להשקיע בתשתיות, צריך להשקיע במפעלים, ולא במאחזים שאובאמה כבר אמר שידרוש בתוקף את פרוקם.
        שיקים ממשלה של ליכוד-קדימה-ישראל ביתנו שתעשה את כל הדברים האלה. אבל לא, הוא משום מה מתעקש לכבד הסכמים שיעלו לנו מיליארדים על מיליארדים. גם כן מבין גדול בכלכלה.

        • עובדה שהוא בא עם הצעה ללבני

          פנדה, 26/02/09 18:38

          ברור היה שזה אומר ממשלת ליכוד-קדימה-ליברמן, אבל לבני סירבה. גם אם ביבי סיכם משהו עם ש''ס, כל עוד אין מסמך כתוב (וכך טוענים גם בש''ס) אין להם יכולת אמיתית לתבוע ממנו לקיים את הסיכומים. אני לא באמת חושב שביבי, אויב הקצבאות, מזדהה ב-100% עם ש''ס, כפי שלבני שהציעה להעביר להם מיליארד שקל (בתנאי שיגיעו רק למקוואות ולישיבות) לא מזדהה עם ש''ס. אבל מה לעשות שצריך להקים קואליציה עם מפלגות סחטניות?

          הבחירות האלה היו נדרשות, מי יכול לסמוך על ממשלה כל כך כושלת שתצא לתקיפה באיראן? ראה איך השתנתה המפה אחרי הבחירות - הממשלה איבדה את המנדט שלה מהעם, דרכה אינה מקובלת בציבור, היא טבעה בשחיתות ובשיתוק פוליטי - בחירות היו צו השעה. גם לבני לא ממש מיצתה את הנסיונות להגיע לקואליציה, למרות ש-70 ח''כים תמכו בה. היא אצה-רצה לה לבחירות, בעצת אחיתופליה ארד-אדלר, שאמרו לה שלא שווה לה להיות רו''מ לשנה אחת, עדיף לעשות פוזות של ''לא נכנעת לסחטנות'' (מה שהתברר כשקר) וללכת לבחירות.

  • 58.

    קברניטי המשק והשמאל יודעים היטב שלבני לא תעמוד בשום אתגר מהקשים העומדי (ל''ת)

    gadii , 26/02/09 09:47

    • העומדים לפתחנו,ושלמזלם יהיה נתניהו שינהיג באומץ לפתרונות כלכלים ואחרים (ל''ת)

      gadii , 26/02/09 09:52

      • ביבי יעלה את הפנסיה לגיל 82 (ל''ת)

        rr, 26/02/09 10:21

        • זה מעשה נכון, תוחלת החיים התארכה גם בריאות הציבור

          מחשבות , 26/02/09 15:04

          ואין זה נכון להתעלם משינויים אלו ולדבוק בנוסחאות שנוצרו בזמן מפא"י וקופת חוליים של ההסתדרות כאשר תוחלת החיים היה קצרה יותר משמעותית

          • טוב, אבל לא 82....

            פנדה, 26/02/09 18:39

            אם אתה מבטיח לי 20 שנה שבהן אוכל להנות מפנסיה, אז תוציא אותי באיזה גיל שאתה רוצה...

    • קברניטי המשק? אתה באמת חושב שיש דבר כזה?

      ee, 26/02/09 10:20

      עיתונים משתמשים בביטויים כאלו כשי לעשות כתבות יותר דרמטיות.
      אין בכלל דבר כזה.

      • הלוואי וצדקת.ולצערי עליך להפנים היטב שכל המשק נשלט ע"י פחות מ20 משפחות (ל''ת)

        gadii , 26/02/09 10:46

        • גדי אלה הם שביבי תיאר כרזים הסוחבים על גבם את העניים השמנים.

          נתן.ש מעלות., 26/02/09 10:51

          אותם ביבי פיטם ואת השכבות החלשות הוא הרעיב,לא ביבי השתנה ולא התאוריה השתנתה.

          • איזה מצחיק אתה - אתה הרי הצבעת להם...

            פנדה, 26/02/09 11:47

            קדימה היא המפלגה שמייצגת יותר מכולם את בעלי ההון. כמו אחרים, נתן, השנאה שלך לביבי העבירה אותך על דעתך.

            • פנדה ידידי אינני שונא חלילה את ביבי,אני פוחד ממנו.הוא פגע בנו הקשישים.

              נתן.ש מעלות., 26/02/09 16:08

              תתייחס לדברי ביבי,''העשיר הרזה סוחב על גבו,את העני השמן''.

              • די, אל תסלף, זה לא המשפט וזה לא מה שהוא התכוון

                פנדה, 26/02/09 18:43

                אני מקווה שביבי יעמוד על טעותו בעניין קצבאות הזקנה - אין שום טעם לקצץ קצבאות למי שמוציאים כמעט את כל ההכנסה שלהם כאן בישראל, אם זה מדרדר אותם לעוני. כלכלנים רבים מסכימים על העניין הזה, ואני מקווה שביבי למד משהו מהמשבר האחרון ומכך שתאוריית החלחול לא עובדת כמצופה.

                המשפט שאמר ביבי על האדם השמן והרזה התייחס בכלל למגזר הציבורי מול הפרטי - המגזר הפרטי בכל מדינה סוחב עליו את המגזר הציבורי. כשהמגזר הציבורי מנופח, כפי שאכן היה (ועדיין), אז המגזר הפרטי כורע תחת העומס. בזה ביבי לא טעה, ועובדה שכשהוא הוריד מסים הצמיחה רק עלתה. הממשלה צריכה ללמוד להתערב רק איפה שהיא צריכה, ולעשות את זה ביעילות.

        • בעבר המשק נשלט היה בידי "רשות החברות הממשלתיות" הכושלת

          מחשבות , 26/02/09 15:08

          ובידי הבירוקרטים המושחתים והכושלים. - ומפעלי חברת העובדים פושטי הרגל.

          הפרטת המשק אכן הביאה להתעשרותם של מעטים, אך במקביל הפסיקה את ההפסדים שהמדינה ספגה במשך עשרות שנם ממיפעלים כושלים ומסובסדים עד הגג.

          משפחות אלו מנהלות את העסקים היטב, ומביאות הצלחה למשק הישראלי ולכלכלה ולכל אחד ואחת מאיתנו.

  • 57.

    ציפי - בשום אופן על תלכי לממשת ביבי - הוא לא אמין (ל''ת)

    ניר, 26/02/09 09:47

  • 56.

    קדימה איבדה את הצפון - המחנה הלאומי צריך לקחת את המושכות! (ל''ת)

    רוני, 26/02/09 09:34

    • המחנה הלאומי לא יסתדר בלי '' בייבי סיטר'' -כמו תמיד (ל''ת)

      ארז, 26/02/09 10:07

  • 55.

    How do you work out that 70% of the Jewish vote is a ממשלה צרה.... (ל''ת)

    Mike, 26/02/09 09:29

  • 54.

    מפלגות הימין חייבות להתפשר בינם לבין עצמם,ולהוכיח שגם ימין יכול ובגדול (ל''ת)

    gadii , 26/02/09 09:25

    • שנסו מותניים ותתאחדו ותצעידו העם בדרך נכוחה.ותצעידו אותם לעד לאופוזציה (ל''ת)

      gadii , 26/02/09 09:28

      • הרי האיחוד הלאומי והבית היהודי לא הצליחו להיות מאוחדים שבוע אחד (ל''ת)

        dd, 26/02/09 10:21

  • 53.

    אני מקווה שכל שותפות הקואליציה - יקחו אחריות - אי אפשר לקבל הכל -

    יופיטר יופיטר , 26/02/09 09:21

    נראה י שכך אנחנו ברובנו מחנכים את הילדים שלנו - יש לעשות סדר עדיפויות - אל תאכזבו אותנו בקטטות קטנוניות שלא מוסיפות כבוד

    • במילים אחרות-לא משנה מה תצביע תקבל את אותה קואליציה

      rr, 26/02/09 09:28

      לך לרוסיה. שם בכל מקרה אתה מקבל את אותה מפלגה.

  • 52.

    עם ציפי זאת תהיה ממשלה בצרה, אז עדיף ממשלה צרה (ל''ת)

    ,, 26/02/09 09:17

  • 51.

    שלא יבואו אחר כך בתלונות שמשהוא לא בסדר (ל''ת)

    פקק תנועה , 26/02/09 09:15

    • המצב הכללי לא הולך ונעשה יותר טוב (ל''ת)

      פקק תנועה , 26/02/09 09:16

    • פקק הרי בעיניך ביבי גואל ישראל,מדוע לא יהיה בסדר ?. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 26/02/09 10:52

      • נתניהו יתקן את המדינה ואלו שלא רוצים להישתתף בענין

        פקק תנועה , 26/02/09 12:31

        שלא יגידו למה לא ביקשו את עזרתם

  • 50.

    שיקים כבר ממשלה צרה ויעזוב אותנו בשקט

    ישוחרר גלעד שליט, 26/02/09 09:14

    נראה את ליברמן והאיחוד הלאומי עומדים מול הלחץ הבינלאומי כולם גיבורים מספסלי האופזיציה

  • 49.

    על טעות בחירת הנשים בלבני תשלמנה הנשים בבניהן וביקיריהן (ל''ת)

    הפמניזם הוא יחור הסרטן חשוך המרפא, 26/02/09 09:14

    • האמת פעם אחרונה ששמעתי הצהרה כזו זה היה בכיר בחמאס (ל''ת)

      gg, 26/02/09 09:29

    • 49 אתה שולף שטויות בלי לחשוב. הנשים חכמות ממך

      iritkev1 , 26/02/09 10:29

      בגלל טיפשים כמוך מדינתנו נראית כמו תרנגול מרוט כנפיים. מי שמגדל את הבנים שנלחמים אלה הן הנשים אז איך יכול להיות שהן גידלו ילדים ולא מספיק חכמות לחשוב ולהצביע?

      • מדובר רק בנשים שבחרו בלבני כי היא אישה

        gilberet , 26/02/09 10:45

        בלי לבדוק לעומק מה היא בדיוק מציעה

  • 48.

    למתלהמים יוכיח אלילכם את קסמיו,יקים ממשלה וינהל את המדינה שלנו.

    נתן.ש מעלות., 26/02/09 09:08

    באם אכן יצליח במשימתו אודה שטעיתי,אך מעלה ספק רב בדבר.קדימה אכן הוכיחה כי בעיניה חשובה הדרך ולא הערך,וציפי לבני הוכיחה מי קטן עליה,גאה בה ובדרכה.

  • 47.

    איראן, חמאס וחיזבאללה והמשבר הכלכלי זה לא נושאים במחלוקת

    wsew, 26/02/09 09:06

    גם הערבים מרץ ומרזל מסכימים שצריך להציל את הכלכלה.
    מה בכלל קשור לפוליטיקה.

  • 46.

    על 4 יבואו אליך שרי קדימה שנבחרו ע''פ אלוהים לשלטון בחר בנו,לא יוותרו (ל''ת)

    מהר על הלשכה והנהג והשררה,מרד בחלולה מיד, 26/02/09 09:04

  • 45.

    כל הכבוד לציפי שלא נשברה!!!

    שמוליק - ת''א, 26/02/09 09:04

    כל הבוחרים בקדימה שעזבו את העבודה ומרצ גאים בך היום שלא נשברת מול התחמן שביקש להשתמש בך עלה תאנה ולהעביר את כספי המדינה לש''ס , למנות את פרידמן לשר משפטים לזיכוי ליברמן ועוד המצאות שונות.
    יש לי דז'ה וו לשנת 1996 כך הוא התחיל את הקדנציה הראשונה שלו וכך הוא יסיים את השניה , נקווה במהרה בימינו.

    • ''למנות את פרידמן שר משפטים''

      פנדה, 26/02/09 09:59

      קודם כל אני לא מבין מה הבעיה עם פרידמן בתור שר משפטים - הוא מחזיר את הדמוקרטיה למדינה, אני לא רואה איך זה פסול, אבל מילא, כנראה שמוחך כבר נשטף. כל כך חזקה השטיפה עד שמחקה ממוחך את העובדה הפשוטה שפרידמן הוא מינוי של קדימה והרפורמות שלו הן חלק אינטגרלי מהמצע שלה. ההתנערות ממנו היא צביעות.

      מעניין שמצביעי קדימה הם היחידים שמגיבים כאן שממש מייחלים לכשלון הממשלה, כלומר - לעוד הרוגים בטרור ולעוד מפוטרים. אם המפלגה הריקנית שלכם באמת מייצגת אתכם, אז אני מקווה שבאמת לא תכנס לקואליציה. ציוני ופטריוט מייחל להצלחת הממשלה, כל ממשלה, כי הצלחתה היא הצלחתנו וכשלונה כשלוננו.

  • 44.

    יש לסלק את החולה כמה שיותר מוקדם מהחחים הפוליטיים בישראל (ל''ת)

    רק מופז לא ייבגוד פעם נוספת בעם ישראל וימשיך איתה, 26/02/09 09:02

  • 43.

    אדלר והחלולה מבצעים חיסול ממוקד של כנסת ישראל והדימוקרטיה !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כל אזרח חייב להגיב על הקמפיין להרסבהדימוקרטיה, 26/02/09 09:01

    • אתה כולך נקבים נקבים חלולים חלולים עודפים (ל''ת)

      iritkev1 , 26/02/09 10:30

  • 42.

    לנתניהו - אם אתה רוצה את לבני, לך לבעלים בטאבו אדלר וארד (ל''ת)

    כי היא לא יותר מאשר מריונטה בידם, 26/02/09 09:01

  • 41.

    חייבים לקרוא כדי להבין כמה החלולה מפגרת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    יצחק וינוגרד, 26/02/09 08:57

    תיקדבקה: במקום אחד, בעדותה בפני וועדת וינוגרד, שהתפרסמה ביום א' 3.6, טוענת ליבני כי מה-12 ביולי עד ה-23 ביולי לא הייתה לה הזמנות להביא את דעתה בפני ראש הממשלה.
    הפרופ' יחזקאל דרור: 'מה עם מכתב אליו?'
    ציפי ליבני: 'לא חשבתי על כך'. הנקודה העיקרית כאן, התגלה לאורך כל העדות, כי לרוב דבריה-טענותיה של ציפי ליבני, אין רישומים מסודרים, לפי תאריכים, ואין עדים, אשר יאמתו או יכחישו את דבריה. בעדות מופיע פעמים רבות המושג 'מחברת'. מסתבר שלליבני יש איזה 'מחברת' שם היא רושמת לעצמה את הערותיה, מחשבותיה, ותוכניותיה.
    אולם בחלק מהמקרים, כפי שהיא בעצמה אומרת, היא איננה מבינה את כתב היד של עצמה, ומה היא כתבה במחברת הזו. בחלק אחר של המקרים בטכסט לא מופיעים תאריכים.
    עד כדי כך הדברים מביכים, אם לא למעלה מזה, כי הם נוגעים להתנהלותה של ממשלה בזמן מלחמה, עד אשר בוועדה מתחולל הדו-שיח הבא:
    ליבני: 'ב-16 לחודש (יולי) אני נכנסת לראש הממשלה'. 'אני לא יודעת אם להגיש לכם את זה, (דף מהמחברת.) זה פשוט נייר שאני צילמתי מהמחברת שלי. אם אתם רוצים לראות שזה אכן המקום במחברת, (היכן שהדף היה.) כי על זה לא כתוב תאריך'. במילים אחרות, הגב' לבני מוכנה להביא את המחברת כדי שחברי הוועדה יראו מהיכן בא הדף שנתלש ממנה. בסופו של דבר ליבני לא מביאה לא המחברת ולא את הדף המקורי, אלא רק את הצילום שלו. ככה מופיעה ומדברת שר החוץ של מדינת ישראל? כפי שאיש איננו יודע מה ומתי בדיוק נרשם 'במחברת', כך אין רישום, תאריך, עדות, לשיחותיה עם ראש הממשלה אהוד אולמרט.
    שני המושגים עליהם ליבני חוזרת כל הזמן בעדותה הם 'היציאה המדינית', ו'האינפוט input שלי'. מהרגע הראשון של המלחמה, כך אומרת ליבני, היא חשבה כי המלחמה תסתיים בהצבת כוחות בינלאומיים על גבול ישראל לבנון. זאת למרות שפרופ' יחזקאל דרור אומר לה מיד בהתחלת עדותה, כי החלטה מועצת הביטחון 1701, בה היא כל כך מתגאה בהשגתה, לא הביאה לפירוק חיזבאללה מנשקו, וכי תוך זמן קצר חיזבאללה חזר על נשקו לדרום ללבנון. ציפי לבני מציירת תמונה לפיה איש, החל מראש הממשלה, דרך שר הביטחון, והרמטכ''ל, לא רצה לשמוע לדבריה. המקום היחיד בו היא יכלה לדבר על רעיונותיה, היו הישיבות שהיא קיימה עם פקידי משרד החוץ. בהתחשב בזה שמדובר בשר, שהוא ממלא מקום ראש הממשלה, נראה כי לא רק בוושינגטון, לא רוצים להקשיב לליבני, אלא גם בירושלים. הישיבות, אותן מתארת הגב' ליבני, התקיימו כנראה על פלנטה אחרת, בוודאי לא זו שעליה התנהלה המלחמה בין ישראל לחיזבאללה.
    אי אפשר לסיים את העדות הזאת מבלי שחברי הוועדה ישאלו אותה איך זה קרה שגם היא לא אמרה דבר על המשך הפגזות העורף בטילים.
    אלוף במיל. חיים נאדל: 'אבל את אף פעם לא אמרת דבר כאשר הפצצות ממשיכות ליפול?'
    ליבני: 'באיזה שהוא מקום חשבתי שהתפקיד של הצבא הוא לנסות ולהפחית את הירי'.
    'באיזה שהוא מקום', אזרחי ישראל, וחיילי צה''ל, חשבו שיש להם מנהיגה ושרת חוץ היודעת מה היא עושה, ודואגת להם. לכל מי שקורא את העדות הזו בפני וועדת ווינוגרד, מתברר כי מדובר באשליה, ובאדם המהלך בארץ הפלאות של עצמו

    • אח שלי - אל תאמין לכל מה שכתוב בדבקה (ל''ת)

      ניר, 26/02/09 09:49

      • אח שלי-זה לא דבקה זה ועדת וינו, העדות בועדה זו מספרת הכל על הגברת (ל''ת)

        אחות שלך, 26/02/09 10:32

  • 40.

    עשית את כל המאמצים ביבי עד כאן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תן להם להירקב באופוזיציה, 26/02/09 08:55

  • 39.

    ליבני חותרת תחת מדינת ישראל בסיוע ארה''ב (ל''ת)

    לכן ''רוצים'' את ליבני, 26/02/09 08:55

    • פתאום ארצות הברית לא טוב לך

      ישוחרר גלעד שליט, 26/02/09 09:12

      מה אתה מעדיף אירן כי זה מה ששס יעשו מהמדינה הזאת

  • 38.

    נתניהו -- ליבני היא פיתום שמגרונו מדברים ארד אדלר (ל''ת)

    לא צריכים בובה מדברת בממשלה, 26/02/09 08:55

  • 37.

    אם קדימה והעבודה לא מבינים שהמצב אקוטי למדינה - כלכלית ובטחונית

    יופיטר יופיטר , 26/02/09 08:53

    ומתחילים לשחק - נראה לי שזאת ההוכחה הניצחת - שבנימין נתניהו הוא אכן המנהיג הראוי - אני מקווה שישראל ביתנו - תזכר מה גרם באמת לרבים להצביע בעדה - ותחכה עם ברית הזוגיות לשעת כושר - עכשיו זה לא ממש הנושא הבוער ביותר

  • 36.

    ביבי אתה רוצה ממשלה רחבה אז בבקשה , תהיה שר החוץ

    מיקו זאמברי מרכיב ממשלה, 26/02/09 08:51

    ברק יהיה שר הביטחון וציפי ראש הממשלה , אתה לא מתאים לראשות הממשלה וזאת שנינו יודעים אבל בהסברה אתה ממש טוב.
    וליברמן יכול להיות שר הפנים ולטפל ב''בעיות'' הפנימיות שלנו.
    ככה הדוסים לא יסחטו, הערבים לא יקפצו מעל הפפופיק ורוב עם ישראל יהיה שמח.
    מה קרה כיסא ראש הממשלה חשוב לך יותר ???

    • מיקו - החיים זזו קדימה בלי קדימה - תתעורר - אתה חי ברוורס (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 26/02/09 09:18

    • מיקו, הלכת לישון אחרי יום הבחירות והתעוררת עכשיו?

      פנדה, 26/02/09 10:03

      בוקר טוב, תן לי לעדכן אותך, אמנם ציפורה הניפה אצבעות בתנועת וי, ונכון ש-28 זה יותר מ-27, אבל מאז כבר שקע האבק ואפילו במפלגת המדף קדימה הבינו שהנצחון שלהם הוא נצחון פירוס ואין להם יכולת להרכיב ממשלה. אני משוכנע שפרט למס' 28 ברשימה, כולם היו מעדיפים שקדימה הייתה מקבלת מנדט אחד פחות, כי כך האגו של הציפור לא היה מתנפח והיה סיכוי לממשלת אחדות -כי גם שם מבינים שקדימה לא תשרוד באופוזיציה ותתפרק.

      • מיקו אמר את האמת בפנים

        אני, 26/02/09 13:41

        ביבי הוא פחדן. את כל גניבת השלטון שלו הוא ביסס על הגוש הימני ופתאום השפן הקטן רץ לשמאל, והוא צודק.
        הממשלה של ביבי הולכת ליפול תוך שנה וחצי גג, והוא לא רוצה לשבור את השיא של ברק בקדנציה הקצרה ביותר והוא מלקק לציפי שלעומת מה שאתה חושב, הולכת לקבל יותר מ30 מנדטים בבחירות הבאות כולל עבודה שתעל ל20+, האופוזיציה הוכיחה את עצמה כמקום הכי טוב לשקם מלפגות(בקשר לעבודה, בקשר לקדימה כבר הוכח שהיא לא זקוקה לשום שיקום)

  • 35.

    תקים ממשלה צרה ותיווכח כמה "גיבורי עכברים" יברחו מטביעה ויחברו אליך... (ל''ת)

    gadii , 26/02/09 08:49

  • 34.

    נתניהו - קדימה זו מפלגה של גנבים, כשצריך לעבוד הם מפריעים (ל''ת)

    שכח מקדימה לטובת מדינת ישראל, 26/02/09 08:47

  • 33.

    ממשלה רחבה = עשיה צרה = שחיתות רחבה (ל''ת)

    ממשלה צרה = עשיה רחבה, 26/02/09 08:42

  • 32.

    יועצי ציפי מחכים לבחירות קרובות כדי לעשות עוד קופה של מיליונים.

    tskr, 26/02/09 08:42

    הם לא רוצים אותה בממשלה שתהיה רחבה ויציבה. כיצד שיכנעו אותה? בגזר של ראש ממשלה. ולא, לא מה שאתם חושבים...

  • 31.

    מפ' העבודה זה יומכם הגדול לחבור לביבי ולא מטעם כסאות!!! (ל''ת)

    קורא לכם לדגל במצב חרום לישראל, 26/02/09 08:40

  • 30.

    הכל חארטה רק כיסא ראש הממשלה מעניין אותה

    socrates37 , 26/02/09 08:36

    ביבי חבל על הדיבורים.עזוב אותך.יש לה שגעון גדלות.

    • ואת ביבי מעניין השלום-חחחחחח (ל''ת)

      tt, 26/02/09 09:30

      • את ביבי מעניינת המדינה !!! די כבר עם השלום ההזוי הזה... (ל''ת)

        שפויה, 26/02/09 11:07

        • את ביבי מעניינת הפקדיה שעושה בהלוך ושוב בבנק

          אני, 26/02/09 13:43

          אם המדינה הייתה מענינית אותו הוא היה משצטרף לאחדות בראשות ליבני.
          הגנב רוצה רק כסף, רוצה רק כיסאות.
          אם לגנב היה מעניין את התחת מהמדינה הוא לא היה השר אוצר הכי גרוע בתלודות המדינה שעד היום אנשים אוכלים מפחים בגללו, והוא לא היה מוכתר בתאור הראש ממשלה הגרוע בכל הזמנים.

  • 29.

    מר נתניהו - לך לבחירות לוודא מוות מוחי+דום לב לשמאל+קבורתו (ל''ת)

    כי קדימה בסטטוס רפואי של שרון, 26/02/09 08:34

    • כן,ראינו כמה צעקו והתלהמו שיבחרו ליכוד,וביום הבחירות נשארו מתחת שמיכות (ל''ת)

      gadii , 26/02/09 08:56

  • 28.

    מר ג'ומס ובל''ד - אפס פערים ביניכם לבין קדימה, אז תתאחדו (ל''ת)

    עזמי בשארה, מליץ בחום, 26/02/09 08:32

  • 27.

    ביבי רועד מפחד

    יוחנן, 26/02/09 08:31

    בישלת יאביבי גררת את כולנו לבחירות מיותרות
    הבטחת דברים שאתה לא יכול לקיים
    עכשיו אתה רועד מפחד
    החברים שלך מהימין יטביעו אותך

    • רק טמבל לא מפחד במצב שישראל נמצאת בו (ל''ת)

      קדימה יגנבו ויברחו לחו''ל, 26/02/09 08:46

  • 26.

    קדימה בלון נפוח לא נשכח זאת גם בבחירות הבאות (ל''ת)

    אבי, 26/02/09 08:30

    • אתה מצביע ליכוד-מה זה משנה מה תחשוב (ל''ת)

      tt, 26/02/09 09:07

  • 25.

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, וא

    המרכבה , 26/02/09 08:27

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, ואמר לליבני דברים חריפים ביותר. 'ניצחון 'קדימה', אמר מופז, 'הוא לא ניצחון אישי שלך'. 'והדרך שלך הביאה עד כה לתוצאה של חוסר ניצחון'.

    מתנגדת חריפה אחרת למדיניות של ליבני וכיצד היא מנווטת את 'קדימה', היא יו"ר הכנסת דליה איציק. חוגים פוליטיים הגדירו את עמדתה של איציק, 'כי היא נלחמת כדי להישאר בתפקידה הנוכחי. גם יתר חברי הנהגת 'קדימה', ח"כ צחי הנגבי, והשרים חיים רמון, ואבי דיכטר, ורוחמה אברהם בלילא, למרות דבריהם הפומביים תומכים בהצטרפות 'קדימה' לממשלה. אותה עמדה מביעים בשיחות סגורות, גם זאב בילסקי, ושי חרמש. ב'קדימה' אמרו בלילה, כי ציפי ליבני מושפעת יותר מיועצי הבחירות שלה ראובן אדלר ואייל ארד, מאשר מראשי מפלגתה. אלה מביאים לפניה את כל המאמרים המתפרסמים בעיתונות ואשר טוענים כי הליכה שלה לאופוזיציה, לא תאפשר לממשלת נתניהו לכהן זמן רב, ואם היא תתמיד בעמדתה תערכנה תוך זמן קצר בחירות כלליות חדשות והיא תנצח בהן.

    • מה שמחזיק את מופז בינתיים זה הפחד מלהתפס כזגזגן

      פנדה, 26/02/09 10:04

      הוא לא רוצה להיות דוד לוי החדש. בראיון לרזי ברקאי אמר שאין שום סיכוי שיעזוב את קדימה. נחיה ונראה.

  • 24.

    כל כך קשה לו ליישם את מה שאני באמת רוצה ?

    רז, 26/02/09 08:24

    אני רוצה את המושחתים בחוץ, אני רוצה כלכלה חזקה ובטחון, ואת כל זה קדימה לא יתנו לי.

    • צודק.קדימה הרסה את הכלכלה שביבי וסילבן שלום תיקנו

      socrates37 , 26/02/09 08:39

      ביבי אל תכניס את ליבני.תשכנע את אהוד ברק לגבי תיק הביטחון

      • סילבן שלום עשה נזק בילתי הפיך בכל יום שהיה שר אוצר (ל''ת)

        yy, 26/02/09 09:09

  • 23.

    לבני כשלה לפחות פעמיים אז מהי הסחורה שהיא מנסה למכור (ל''ת)

    שלא לדבר על 1701, 26/02/09 08:21

  • 22.

    הרכבת ממשלה

    רימון אסתר, 26/02/09 08:19

    כל מפלגות הימין תוותרו ותרכיבו ממשלה ותוכיחו שאתם איכפת לכם מהמדינה
    ברור שלכל אחד יש עקרונות,
    היום יש כלכלה בטחון וחינוך שלדעתי כלם מסכימים

  • 21.

    מבקש לדעת הצלחה אחת! רק אחת של לבני בכל תחום אשר יהיה (ל''ת)

    על מה הגדלות שאינה אלא כולה רוח ואוויר?, 26/02/09 08:16

  • 20.

    תוך כמה שבועות מופז ועוד כמה אקס-ליכודניקים עורקים לליכוד (ל''ת)

    זה הרעיון של ביבי, והוא צודק, 26/02/09 08:11

  • 19.

    השמאל תמך במפ' מושחתים ולו רק ''שלום/כיבוש'' שהוכיח כישלונו (ל''ת)

    בכ-2,000 נרצחים!, 26/02/09 08:09

  • 18.

    לבני ''אני ובלתי ואפסי ופלצנותי'' מתחזה למרכז ובפועל שמאל קיצון (ל''ת)

    זו ה-''סחורה'' של קדימה, 26/02/09 08:08

    • נגמרו הבחירות-ניצחתם-מה עוד אתם רוצים?

      rr, 26/02/09 10:24

      תרכיבו לכם ממשלה ימנית.
      תכשלו
      והעם ידע מי אתם.

  • 17.

    יוהרה גורפת של לבני תמיט אסון על קדימה בדרך לחיסולה הסופי (ל''ת)

    פרשן מדיני, 26/02/09 08:04

    • חשבתי שליבני הפסידה-למה אתה עוד צריך אותה?

      ff, 26/02/09 10:24

      כדי לכסות על האפסיות שהליכוד והימין?

  • 16.

    השגת רוב של מסוממי הכיבוש,,, מה אתה רוצה עכשיו מליבני ???

    זה היה תמיד - או כיבוש ימני - או שלום !!!, 26/02/09 07:57

    ברק ומופז - לא ינקו אותך ,,,
    ואתה יודע זאת ,,,

    • זה לא תמיד ככה - הכיבוש בעזה הסתיים ואין שם שלום (ל''ת)

      gilberet , 26/02/09 08:23

    • אתה מזכיר לי את קדאפי (ל''ת)

      אבי1# , 26/02/09 08:51

    • חברה למה להתווכח תנו להם להיות בשלטון

      ישוחרר גלעד שליט, 26/02/09 09:19

      אני מעריך שתוך חודשיים אשקלון ואשדוד יספגו קסאמים ואני לא מעריך שביבי יצליח למגר את הטרור של החמאס תנו להם לנסות

      • טוב, אחרי ההצלחה הכבירה של ממשלת השמאל בטוח יהיה לו קשה

        פנדה, 26/02/09 10:07

        בוא נגיד ככה - אם הוא ישרוד שנה בלי שיחטפו לנו חייל, בלי מלחמה כושלת, בלי להרוג מאות ילדים פלסטינים לשווא, בלי גינויים בינ''ל מקיר לקיר ועם לפחות שר אחד שלא מואשם בפלילים או בעבירות אתיות - הוא כבר יהיה יותר מוצלח מממשלת השמאל. אז אולי באמת תתנו לו צ'אנס? יותר גרוע מאולמט כנראה כבר לא יכול להיות.

  • 15.

    ממשלת ימין היא היחידה שיכולה להתחיל בשיקום המדינה (ל''ת)

    קדימה זה לגנוב ולנצל -- ולצאת ''נקיים'', 26/02/09 07:53

    • אמת. (ל''ת)

      רז, 26/02/09 08:31

    • שקר (ל''ת)

      פז, 26/02/09 13:44

  • 14.

    קדימה: מדינה עם בעיות לא בישבילנו (ל''ת)

    אנו באים רק לגנוב את הכסף - עבודה נקיה, 26/02/09 07:52

  • 13.

    תקשורת השמאל הקיצון לא עלה בידה נגד ביבי ונוהגת כקומוניזם (ל''ת)

    מימי סטלין, 26/02/09 07:52

  • 12.

    ביבי הבטיח חלומות שקר משיחייים - ועכשיו מבין שאינו יכול לקיים,,,,,,,

    תאכל את מה שבישלת לך,,,,,, 26/02/09 07:49

    קיבלת רוב של מסוממי משיחיות -
    תילמד לחיות איתם,,,

    • יפה אמרת אחי

      ישוחרר גלעד שליט, 26/02/09 09:21

      ויפה שעה אחת קודם כמו שאומרים

  • 11.

    ביבי יוריד התנחלויות !!!! ביבי יסיים הכיבוש !!!! מה, לא ???

    הבטחת שלום בלי סיום הכיבוש - תקיים !!!!!!!!!!, 26/02/09 07:46

    מה אתה רוצה מליבני ???

  • 10.

    ביבי ה אמת שלא בחרתי בך, רק מקווא שלמדתה תתחשב במעוטי יכולת (ל''ת)

    מפסיד בכבוד, 26/02/09 07:40

  • 9.

    הערכה וכבוד לאלה הלא מתפשרים על דרכם והולכים לאופוזיציה

    לא אופטימי, 26/02/09 07:39

    נראה לאן יגיע נתנייהו עם הרעיונות ההזויים של הימין הקיצוני...ולאן יגררו את כולנו מעבר לשוד הקופה הציבורית לבניית נוחות לעצמם ועוד תשתיות למדינה הפלשתינית על חשבון רווחת הנזקקים בישראל.

    הם כבר יכינו אליבי לכשלונם הצפוי..במשבר הכלכלי בעולם..

    • ומה האליבי של קדימה ואדריכלי אוסלו וההתנתקות?

      gilberet , 26/02/09 08:28

      כיצד הם מסבירים שלמרות ההתנתקות המצב רק החמיר ונופלים גראדים באשדוד?
      הם הבטיחו שההתנתקות תשפר את מצבנו.
      אה... בזה אשם כניראה המשבר הכלכלי..

    • מסכים עם כל מילה!!! (ל''ת)

      שמוליק, 26/02/09 09:04

    • "אלה שלא מתפשרים על דרכם" הם אסופת מושחתים שהיו ששים ללכת עם ליברמן

      דה-דה , 26/02/09 10:04

      ...לו רק היו מקבלים ראשות ממשלה או רוטציה. הציבור לא מטומטם (טוב, רובו על כל פנים).

  • 8.

    מה אומרים בקדימה :'' זו לא אידאולוגיה , הכל תירוצים''.

    יחיאל כ''ץ, 26/02/09 07:30

    מה עוד אומרים בקדימה, :''תנו לנו רוטציה ואנחו בפנים''. כל מה שנכתב בתגובה שלי הוא על פי המאמר.כלומר אין אידאולוגיה, יש כיסאולוגיה. תנו לליבני רוטציה וכל ''מכבסת המילים'' של קדימה כי קדימה היא ''דרך'' ואין עניין אישי בין נתניהו וליבני היא ממש בולשיט!!!.הגברת לא השלימה עם העובדה שלמרות שלה 28 חכ''ים אין לה תומכים אחרים פרט לחברי הסיעה שלה שתומכים בה למלא את תפקיד ראש הממשלה.

  • 7.

    פחות חוקים לקידום נשים, שיחכו ללבני, כל אלה שבחרו בה (ל''ת)

    ישושום ציה , 26/02/09 07:27

  • 6.

    בעוד חודשיים, הקואליציה תעמוד על 70 פלוס... רישמו וזיכרו מי אמר ראשון (ל''ת)

    ישושום ציה , 26/02/09 07:25

    • בעוד חודשיים אתה תגיד עוד חודשיים וכך הלאה (ל''ת)

      rr, 26/02/09 09:10

  • 5.

    שתהיה צרה ומלוכדת, רק כך יהיה ניתן "לפרק" את הבדיחה הקרויה קדימה (ל''ת)

    ישושום ציה , 26/02/09 07:24

  • 4.

    שיגיד לציפי את מה שהיא רוצה לשמוע והיא כבר תדאג להיכנס לממשלה.

    ציפי מחפשת לרבע המעגל, 26/02/09 07:20

    אחרי זה היא כמובן תספר שהיא לא ידעה שהיא משמשת עלה תאנה בממשלת ימין ויהיו כאלה שיאמינו לה.

    • הדבר היחיד שציפי רוצה לשמוע זה שהיא תהיה ראש ממשלה.

      מכיר, 26/02/09 08:38

      חבל שמצביעיה התמימים לא ידעו עם מי יש להם עסק, והלכו שולל אחרי המילים, במקום להפעיל את הראש. הכתובת היתה על הקיר.

  • 3.

    זאת הדרך הנכונה לפרק אותם,להשאיר אותם באופוזציה,חודש תסיסה ואח''כ ימרדו (ל''ת)

    בחלולה שפירקה להם את המפלגה, 26/02/09 07:19

  • 2.

    תן לקדימה חודש באופזציה בלי לשכות וכיבודים ועל 4 יא ביבי חביבי הם (ל''ת)

    יזחלו לממשלה,כי אלוהים לשלטוןבחר בנו, 26/02/09 07:18

  • 1.

    תסביך השמאל היה ונותר ''ת'ליך שלום ת'ליך שלום ת'ליך שלום'' (ל''ת)

    בשם מ''מ פרס הגב' לבני, 26/02/09 07:18

    • שלום זה לא תסביך זה רק מראה את רמת האינטליגנציה שלך (ל''ת)

      ישוחרר גלעד שליט, 26/02/09 09:25

      • נכון

        אך אלוהים, 26/02/09 10:16

        שלום זה בהחלט לא תסביך אך בצורה שאתם רוצים לעשות אותו זה בהחלט תסביך וזה דווקא מראה על רמת האיטלגנציה שלך!!!