אני מסכימה איתך לגביי הרבה מאוד דברים. גם אני נכחתי בהפגנה המצערת של קלדרון והצטערתי שלא באו שחקנים ''מוכרים''. השאלה לא הייתה קיימת ''למה'' כיוון שהתשובה היא ברורה : למה שקרן מור תרצה שיחליפו הנהלה בקאמרי? למה שאסנת פישמן או פקידות תיאטרון דוגמתה תרצינה שיחליפו הנהלה ב''הבימה'' ? ולכן-למה שהן תבואנה להפגין נגד המעבידים שלהם? הן ודומיהן מקבלים עבודה! לעומת זאת, בפעמים בהם הלכתי אחרי ארונות הקבורה של האמנות שנשא יורם חטב בהפגנות, צעקתי ''אמנות או נמות'' והתנדבתי בשח''מ כדי לגייס מפגינים למאבק, נכחתי לדעת שבסיומה של כל אפיזודה סוג זה, חוזרים השחקנים ''המוכרים'' לעבוד ברפרטוארי ובסדרות השונות ואילו אני נשארת עם זכרונות חיוכו של חטב מבעד לזיפי זקנו המתדבלל עם השנים. לא תודה. אני עוסקת בשלי, ממציאה את עצמי כאמן כל פעם מחדש עם עבודות שאני יוצרת ולא נלחמת עם תעשייה שמעולם לא נלחמה עליי אלא נלחמת בי בדרך כלל. אינני נוהה אחרי אודישנים לשום מקום והסיפור היפה הוא שפעילותיי השונות למעו עצמי הביאוני בדלת הקדמית לבסוף לתיאטרון רפרטוארי עם יצירתי שלי-בשתיי ידיי. לא אפחד להילחם על חבריי השחקנים שמתחננים לאודישן וזוכים ליחס משפיל (דוגמת ''שואו ריל'' האימים של ציפי פינס בשנה האחרונה עם בחינות הכסת''ח לבית לסין),אולם על שאר מלחכי הפינכות שקוראים חמס כאשר נוגסים גם להם בתפוח אביט באדישות, אאחל בהצלחה ואמשיך בדרכי ולו רק משום שמאבקינו הוא שונה.ואגב, ליבי יוצא אל אותן אומללות שנכנסו לערוץ 10 והשפילו עצמן בשביל אנשים שלא יעשו זאת עבורם. להן לא יצא כלום אם המאבק יצליח, רק שנייה וחצי בטלוויזיה.. מעניין למה לשם רמי הויברגר לא נכנס בעצמו... מפחד על עצמך פתאום much ? בהצלחה יובל בכל מעשיך. אתה איש מוכשר ושנון