• 45.

    סלאח יודע איך הבת שלו השפילה את הכבוד של המשפחה שלו...המופקרת!!! (ל''ת)

    הסמוראי הציוני , 26/02/09 03:29

  • 44.

    ביום ראשון בגבעתיים-היא תיעצר להרבה זמן-המלעונה!!! (ל''ת)

    הסמוראי הציוני , 26/02/09 02:54

  • 43.

    איבתיסאם מראענה-הפרוצה מפראדיס-באה להטיף ליהודים מוסר...עופי לעזה-מכוע (ל''ת)

    הסמוראי הציוני , 26/02/09 02:52

  • 42.

    אני למחוק מהתעשייה את המחבלת ושתי החברות שלה! חוצפה! (ל''ת)

    טרומפלדור , 26/02/09 00:01

  • 41.

    תם עוד מחבלת-למה בכלל מתייחסים אליה! (ל''ת)

    טרומפלדור , 25/02/09 23:50

  • 40.

    כל פראדיס מכירים את הבת המפתוחה של סלאח...מי יתחתן עם השר@וטה??? (ל''ת)

    הסמוראי הציוני , 25/02/09 23:31

  • 39.

    איבתיסאם מראענה-ששיגלה את דרכה מפראדיס לרישפון-גם תומכת חמאס!

    הסמוראי הציוני , 25/02/09 23:29

    שתעוף לעזה הפוסטמה!!!

  • 38.

    רגע רגע רגע========בואו נעשה סדר, ונא להסיר את התגובות נגד איבתאסאם.

    א.ק, 25/02/09 21:29

    אתמול נערכה הפגנה של אלף איש מול משרדי קשת ורשת זכיניות ערוץ שתיים. אף אל פי שמדובר בארוע חדשותי מערכת החדשות של ערוץ עשר שכל כך מאמינה בזכות הציבור לדעת - לא טרחה לסקר אאת ההפגנה. למה? כי כשזה מגיע לעבירות שזכיניות ערוץ שתיים ועשר עשותו לגבי החוק - זכות הציבור לדעת מוגבלת. מבולבלים? גם אנחנו. מפתיע אם כן איך פתאום היום ערוץ עשר כן נתן סיקור לשביתת היוצרים. והיה אייטם בלונדון וקרישנבאום.
    עכשיו בואו נעשה עוד סדר. זכייניות שתיים ועשר לקחו על עצמן מחויבות כלכלית גדולה. עשכיו הגיע זמן הפירעון. כשאדם לוקח משכנתא ולא מחזיר את ההלוואה לוקחים לו את הבית. ופה המדינה לא עושה כלום. אבל כנראה שחוק אחד לאזרחים הקטנים וחוק אחד לבעלי ההון.
    ומילה לתגובנים כאן באתר. איפשור התגובות נגד איבתאסם הינו בגדר הוצאת דיבה. ע''פ התקנונים הקיימים אצלכם במערכת הייתם אמורים לפסול את התגובות נגדם שהם בגדר דיבה כי אתם חושפים את מעריב לתביעה. ראוי למחוק תגובות אלו שאינן מקובלות בשום שיח. ויפה דקה אחת קודם. אתם הרי עוברים על כל תגובה לא?

  • 37.

    יש להן מזל שגיא לא היה עצבני... (ל''ת)

    חמודי, 25/02/09 21:26

  • 36.

    ערביה עזבה את מר''צ כי היא טענה שהם צריכים לתמוך בחמאס בפומבי...ערביה (ל''ת)

    אנטישמית בסרט...היא מחוקה בכל התעשייה!, 25/02/09 20:21

  • 35.

    איך נתנו לערביה פלסטינית להתפרץ ככה לאולפן חדשות? איזה בושה! (ל''ת)

    shoshosho32 , 25/02/09 19:54

  • 34.

    ואם הפלסטינית היתה עם חגורת נפץ? לחקור את המחדל הנורא הזה שערביה חמ

    למה היא לא באבו כביר???, 25/02/09 19:46

    חמאסניקית מתפרצת ככה לאולפן חדשות! מה קורה פה? ולמה היא לא עצורה?

  • 33.

    למה הן לא התפשטו ? (ל''ת)

    מחאה מקורית ומעוררת, 25/02/09 17:40

  • 32.

    תפנימו לא כולם מעונינים בדרמות הזויות!

    klmn , 25/02/09 15:07

    יש מקום לדרמות וכד. בערוצי נישה. בערוצים המסחריים שזקוקים לרייטינג מה לעשות אבל כל מיני דרמות מסוגים שונים לא תמיד מענינות ולכן כמו בכל המדינות המתוקנות מוקרנות בערוצי הנישה. לכך הן נועדו. אז תפסיקו לאיים על הערוצים המסחריים, מה לעשות אבל תכניות הריאליטי הן יותר מרתקות ויש להן יותר רייטינג ולכן גם פרסומות שמזה חיים הערוצים המסחריים. רוצים לעבוד ולהשלים הכנסה תמצאו דרך אחר. אף אחד לא חייב לכם כלום בשל רצונכם להתפרנס מאמנותכם. זו בעיה שלכם בלבד!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 31.

    מאבק היוצרים הוא הדבר הפחות חשוב במדינה.

    רוני, 25/02/09 14:22

    יש לנו פה משבר כלכלי, בעיות בטחוניות לרוב, תאונות דרכים,....

    למה מישהו צריך לממן את היוצרים?

    כל בעל מקצוע עצמאי שרוצה שיקנו ממנו משהו ולהרוויח טוב, צריך להיות טוב וליצור משהו טוב.

    אם לא קונים את מה שאתם מייצרים, אז תהיו יותר טובים ותיצרו דברים שיהיה כדאי לקנות, או אם אתם כל כך טובים תציעו את יצירותיכם למתחרים של מי שלא קונה, ואם זה כל כך טוב ובמחיר הוגן אזי בטוח שיקנו.

  • 30.

    להחרים את אלה שפרצו - לא לאלימות מכל סוג !!!! (ל''ת)

    avre10 , 25/02/09 13:51

  • 29.

    אם היה מדובר במתנחלים כבר כל התשקורת השמאלנית והצבועה הייתה ''מזדעזעת''

    בעלת הזכרונות, 25/02/09 13:33

    אבל אם הזה מישהו משלהם זה בסדר.

  • 28.

    אם כבר פרצת לשידור, למה לא היית מוכנה עם מסר מסודר? חבל

    קצת תכנון מראש היה מועיל, 25/02/09 13:20

    לפרוץ לשידור חי, לקבל כמעט דקה באוויר ולא להעביר שום מסר נורמלי חוץ מצעקות...

    חבל מאוד. סחתיין על היוזמה והאומץ אבל פעם הבאה להיות מוכנים יותר.

  • 27.

    ה''אוי ואבוי'' ההסטרי, הולך לככב מעתה במופעי הדראג שאני עושה (ל''ת)

    כוכי פ., 25/02/09 12:57

    • היכן ניתן לרכוש כרטיסים? רוצה לראות. (ל''ת)

      ציפי רלקס, 25/02/09 13:53

  • 26.

    גאיצ'ו -הם צודקים - ואתה הכי מכולם - המגיש ב-ה - הידיעה (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 25/02/09 12:02

  • 25.

    שישביתו את ''הישרדות2'' ואת הפח הגדול. (ל''ת)

    טלפלא, 25/02/09 12:01

  • 24.

    איבתיסאם מראענה מוכשרת בטירוף

    שושי, 25/02/09 10:38

    במקום יצירות שלה משדרים זבל זול.
    שמחה מאד שערוץ 10 נאלץ לדווח על המחאה. יש לה חשיבות ציבורית רבה והערוץ ראוי לגינוי חריף גם על ההתעלמות ממנה.

    • אבל - אלימה - ולכן צריך להחאים אותה. אפס סובלנות. (ל''ת)

      avre10 , 25/02/09 13:52

    • איבתיסאם מראענה יא פלסטינית אנטישמית ותומכת חמאס! ושרופה לנצח בתעשייה! (ל''ת)

      טרומפלדור , 26/02/09 00:12

    • המחבלת תומכת החמאס-שרופה בתעשייה-לנצח!נמאס ממחבלות!!! (ל''ת)

      טרומפלדור , 26/02/09 00:14

  • 23.

    ערוץ 10 עלול לעשות מזה עוד ריאליטי: "הפריצה לשידור (ל''ת)

    omadawn , 25/02/09 10:18

  • 22.

    ערוץ 10 יקרא לזה הפקת מקור, ויהיה פטור מעוד הפקה. (ל''ת)

    אני, 25/02/09 10:07

  • 21.

    למה יש מאבטחים אם נכניסו ערבייה? צריך לפטר את האחראים! (ל''ת)

    שון, 25/02/09 09:34

    • למה נותנים לחסרי מוח כמוך לכתוב תגובות? (ל''ת)

      למה?, 25/02/09 12:58

  • 20.

    למה אתם לא נותנים לינק לקטע בנענע 10? (ל''ת)

    גימל, 25/02/09 08:29

  • 19.

    כל הכבוד ליוצרות

    אני, 25/02/09 07:59

    זן מדינה הנשלטת על ידי בעלי ההון. הייתי בהפגנה אתמול, ושום סיקור מערוץ 2 או 10...לא היה שם. האם זו עיתונות אובייקטיבית? האם יתכן שהחדשות עוברות צנזורה? האם מחליטים בשבילנו על מה נדע ועל מה לא?
    לערוץ 10 וערוץ 2 אין ביצים. יש לאיגודי העובדים תלונות נגדם ויש בידם הכוח להצניע את ההתנגדות.
    בושה למדינה שנשלטת כמו בובת מריונטה. האח הגדול לא שם, על המסך. אלא פה. בתוכנו...
    כל הכבוד למפגינות. ככה חינכו אותנו בישראל, מי שמתנהג ''יפה'' ולפי החוק, קולו לא נשמע. רק מי שהופך שולחנות זוכה ליחס.
    מענין שאתמול בכל עיתון ובכל אתר אינטרנט פורסמה הפגנת עובדי ''פרי גליל'', ומה עם שביתת היוצרים?????

    • יקירתי קהל הצופים של ערוצי 10 ו2 לא נתברך ברמת משכל גבוה

      שד, 25/02/09 08:18

      זהי הסיבה שאפשר ליצר לקהל הזה תוכניות שיתאימו את עצמם לרמתו ואין צורך בדרמות אינטליגנטיות מפני שממילא לא יבינו אותם
      במדינת ישראל של 2009 חצי מהאוכלוסיה ממין זבל והחצי השני מחפש חניה
      סמי עופר תורם מהרוחים שעשה על גב הציבור הישראלי לתרבות של אנגליה
      לב לביב מאציל מכספי הציבור בישראל על מפעלי תרבות ברוסיה
      כשיורדים קסמים בשדרות הציבור בישראל מפהק
      וכנציגי ציבור שאמורים לשמור עלינו נתפסים בגניבה מוקמת ועדה

      • זה קהל בשביל תת רמה. האח הגדול. נולד לשיר לרקוד לבכות ןכל (ל''ת)

        שרי, 25/02/09 10:06

  • 18.

    זכיני הטלויזיה המסחרית קיבלו בעורמה את התדרים וממשיכים לגנוב מהציבור

    דש, 25/02/09 07:19

    תנאי החוזים שקיבלו הזכינים קובעים במפורש שעליהם להפריש תקציבים להפקות מקור ישראליות ולא טורקיות
    סכום של מאתים מליון שקלים נגנב מהציבור ולא מועברים ליוצרים בישראל ואין דין ואין דיין

    • 18 היקר.......... הפסק למחזר תגובות של אחרים....! ..בושה. (ל''ת)

      פקק תנועה קרית ביאליק, 25/02/09 07:31

      • פקק אבל שהחברים שלך החרדים רוצים משהוא הם שורפים פחי זבל (ל''ת)

        חולץ פקקים, 25/02/09 08:00

  • 17.

    גיא המלך! מקצוען מדהים! כל הכבוד לו !!! (ל''ת)

    רון, 25/02/09 06:59

    • גיא דומה לזמרת הקפריסאית לינה בובנופוליס הידועה ברכותה... (ל''ת)

      ג'וני מועלם-פאריז., 25/02/09 07:32

      • נו באמת... עוד פעם אתה?? (ל''ת)

        מה זה הסוטה הזה??, 25/02/09 10:32

  • 16.

    מאני אישית מעדיף תוכניות יוצר מאמריקה. (ל''ת)

    עידן, 25/02/09 05:21

  • 15.

    צריכים להעמיד אותן לדין (ל''ת)

    מני, 25/02/09 04:17

  • 14.

    תמשיכו לראות הישרדות והאח הגדול. זבלה למוח (ל''ת)

    לכל הימנים פעורי העיניים, 25/02/09 02:52

    • מה קורה לפעילי מרץ?

      חיפאי, 25/02/09 04:28

      קודם המפגין נגד יובל רבין, עכשיו האיבתיסאם הזאת? מה הלאה? יפרצו ללונדון וקירשנבאום ויאשימו אותם שמתעלמים מניצולי השואה והזקנים?

      • הוא דומה שתיי טיפות מיים לשי'ח הירדני מר אבו-נור..[ראה תמונה] (ל''ת)

        סמי נחורייאן-גיבעת עמל, 25/02/09 07:33

    • טפי עליך שמאלן קטן! להאשים אותי כימני שאני צופה בחרא הזה?

      דון קורטיזון , 25/02/09 08:11

      יש גבול לעלבון.

  • 13.

    כל הכבוד, במאבק כמו במאבק!

    לילך, 25/02/09 02:08

    ערוץ 10 לא יתמוך ויזדהה עימנו? אוי -אוי -אוי... באמת עד עכשיו נהנו מתמיכה בלתי נגמרת של קברניטי עשר שנמלטו יחד עם העכברים מספינתם הטובעת, משאירים אחריהם אחפי יוצרים שאיבדו את פרנסתם בבת אחת וללא הסבר.
    תאמרו אולי ''מיתון''? לא ולא, בביתם של כל ראשי הזכייניות החמאה עדיין מצויה, והיא מיובאת. המיתון הגיע ליוצרים, אך דילג מעל ראשי הקברניטים, והגיא זוהרים והחיימוביצ'ים.

    אז עכשיו הם יקחו מאיתנו את ההזדהות והתמיכה? אנחנו נסתדר גם בלעדיהן, תודה רבה. שיחזירו רק את מה שבחוק.

  • 12.

    אפשר כבר לצפות בזה ביוטיוב (ל''ת)

    מקווה שלא יורידו, 25/02/09 01:43

  • 11.

    המאבק שלהם בזוי בעיניי (ל''ת)

    אורן, 25/02/09 01:39

  • 10.

    צרות השמאל יוצרים צרות הימין איראן (ל''ת)

    האליל, 25/02/09 01:10

  • 9.

    האם ערוץ 10 דיוח

    gmh , 25/02/09 00:47

    היום במהדורה המרכזית בערוץ 10 לא דיוחו על הפגנת היוצרים. לאומת זאת כן דיוחו על סגירת המפעל בחצור הגלילית.אכשיו יש שאלה מאוד חשובה למה? האם חברת החדשות שאומרת שהיא, חברת החדשות הטובה ביותר בישראל לא יכולה לדיוח על "בעלי הבית" שלה?חברחת חדשות שאמורה להעביר לנו הציבר מידע חדשותי.ללא מהשוא פנים אינה ראיוה לזיכיון.אם היא לא יכולה לדיוח על נושא אם חדשותי שקשור אילה או לאחד מבעלי הבית שלה בימיחד העיתונאים שרק לפני כמה שבעות הקימו קול זעקה בגלל המשש מסגירת ערוץ 10.איפה הדאגה לציבור שעיבד את מקום העבודה שלו בגלל הרשלנות של בעלי הבית שלכם.

    • המפעל בגליל יותר חשוב מכם.

      נורה, 25/02/09 07:57

      סה טו.
      לכם יש עוד את הבחירה במידה ולא תהיה לכם עבודה, רובכם אנשים צעירים, בלי משפחות.

      סליחה באמת שהאמפתיה שלי הולכת על אנשים טובים שעובדים עבודת כפיים בראש מורם ובאהבה למען משפחותיהם. בזמן שגילה אלמגור לא מפסיקה להתלונן על כל דבר שזז. המאבק שלכם פאטתי. תפגינו מול ערוץ 1.

  • 8.

    היוצרים איבדו את הזכות לקרוא לעצמם כך

    יוצרים?, 25/02/09 00:45

    יוצרים הם קוראים לעצמם? ומה עם התחשבות ביצירה של אחרים? ומה זה התגובה הזאת לא סיקרו אותנו? הבנו , אז גם אצל היוצרים הנשגבים כל כך המהות היא כבר לא העניין. איזו זכות יש לכם לפגוע ביצירה של מישהו אחר? איך אתם לא מתביישים. כבר באגדות הופיעה פיה ששמה ''כתעשה יעשו לך'' גיא זהר פגע ביצירה שלכם באיזשהו אופן ????!!!

    • להעיר את יצחק שמיר ולשאול אותו מדוע הביא עליינו את הרוסים הללו ?? (ל''ת)

      בובי אברייג'יל-מייאמי., 25/02/09 07:09

  • 7.

    מבולבלים ? לא אנחנו! כל הכבוד לאמנים (ל''ת)

    תומך, 25/02/09 00:17

  • 6.

    ערוץ 10-את ההבנה וההזדהות שלכם אנחנו לא צריכים,גם ככה ימיכם ספורים (ל''ת)

    יוצר, 25/02/09 00:13

  • 5.

    תל אביבית

    הגעלתן אותי. פשוט איכס, 24/02/09 23:46

    אם הייתי קודקודית בערוץ, לא הייתי משדרת שום אינסרט שלאחת מהן הייתה ולו נגיעה קטנה בו.לעולם.

    ובאשר למאבק היוצרים, היקרים. בתור אחת שצופה לא מעט בטלוויזיה, ובתוך כך גם בערוצים המסחריים, הרי מסקנתי: אולי יוצר אחד על כל קבוצת 40 מפגינים יצר משהו ראוי ומעניין לשידור. כן, כן, זהו היחס.

    כנראה שאין ביקוש ליצירה שלכם. אם היה לכך ביקוש בשוק, בקהל, גם מפרסמים היו רוצים לפרסם במשבצת שלכם. תעלו את הרמה יא חבורת מתבכיינים שלא רוצים לעבוד באמת.

    איך לומר זאת במילים עדינות.. כשסיימתי בית ספר יסודי והייתה לנו הצגת סיום בפני ההורים - שכבה שלמה הייתה משוכנעת שזה השואו הכי מדהים בעולם. כבר אז ידעתי שזה חרא משעמם. להרבה קשה לבקר משהו כשהם שקועים בתוכו... תפתחו את העיניים חבר'ה.

    ואתן, זכייניות יקרות - אנא הביאו לנו עוד רכש!!!!!!!!!!!!!!!!! ותפתחו כמו שצריך את היוצרים כחו-לבן שבאמת ראויים לכך.

    *ובנימה זו, ממליצה לכולם לקרוא את הטור של מתי גולן על ''וואלס עם באשיר''*

    • לא תאמיני - אני שובתת למרות שלא יצרתי כלום

      נועה, 25/02/09 06:22

      אני עובדת במקצוע טכני בהפקות של פיצ'רים וסדרות. גם לטלויזיה. ואין אף לא שמץ של יצרתיות במקצוע שלי. ובכל זאת בזכותי, ובזכות חברי לאיגוד, שעובדים שתים עשרה שעות ויותר ביום, בעבודה פיזית קשה, בחום ובקור ובגשם, בלי ימי מחלה ובלי ימי חופשה, ובלי סכוי לדמי אבטלה במקרה של חוסר עבודה - בזכותינו את רואה את אותן סדרות איכותיות, ונעשו הרבה כאלה, בעיקר בתקופת המכרז.
      יכול להיות שאת צודקת, וצריך לפעול פה שוק של היצע וביקוש. ויכול להיות שאת צודקת ויושבת בתוך עמך שרוצה לרדד את מוחו לגובה של סנטימטר דלוח ולראות רק תוכניות שיאפשרו לו להמשיך לבהות ולשולח סמסים, אבל הרצונות האלו אינם רלונטיים. גם איכות התוצרת אינה רלונטית. כל מה ששוק היצע והביקוש יעשה הוא לשלוח אותי ואת חברי לבטלה כפויה. שזה עצוב, אבל פחות חמור מכך שרשויות האכיפה בישראל, שישמחו לקנוס אותי על עיכוב של יום בתשלום המע''מ, מאפשרות לבעלי השליטה, לעשירים הגדולים, לצבור חובות של 200 מיליון שקל ולצאת מזה בשלום. זה לא חורה לך? זה נשמע לך הגיוני?

      • לי חורה שהחובות הולכים על משכורות עתק (ל''ת)

        שביתה נעימה, 25/02/09 10:31

    • קבוצה המשדרת אשליות .....!! מנותקים מהמציאות הסחוחה....! [סחי] (ל''ת)

      סימון בירג'יל-[אבורג'יל], 25/02/09 07:10

  • 4.

    כל הכבוד על המהלך...

    מעודד!, 24/02/09 23:42

    צריך להחזיר את הכוח לאנשים(כוח שנגזל ע''י בעלי ההון), מאבק היוצרים הוא רק סנונית קטנה בדרל לשבירת המונופול,POWER TO THE PEOPLE!!!

    • קריאה נירגשת למגיבים....הפסיקו לשרברב את שם מישפחתי לכתבה זו.. (ל''ת)

      פקק תנועה נווה מונסון----ראש אירגון הפקקים, 25/02/09 07:28

  • 3.

    גיא זהר

    ענת, 24/02/09 23:39

    מספר 1 בטלוויזיה!!!

    • גיא משוכנע שהוא קל רגליים,רזה,נדבן,פיקח וכפיל של ג'ורג' קלוני (ל''ת)

      סמי ז'ינו,רמלה., 25/02/09 07:28

      • נו, והוא לא? (ל''ת)

        משה, 25/02/09 07:53

        • אין כמו גיא זוהר - הכי טבעי - הכי זורם - היחיד שלא מדקלם (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 25/02/09 11:58

  • 2.

    ערבייה?

    ערן, 24/02/09 23:38

    למה אני לא מתפלא....

    • . מאסנו בדברייך,הפסק לייצג אותנו באתר מעריב היוקרתי.. (ל''ת)

      עידן בלומשטיין, 25/02/09 07:27

    • אני דווקא כן מתפלא....

      גיל, 25/02/09 07:51

      איך זה שהיא לא התפוצצה או גנבה את הציוד באולפון, או סתם שברה את המצלמות בשביל להרוס?

    • תכל'ס.

      משה, 25/02/09 07:55

      והעיקר מרצ מתהדרים בפציפיזם.
      פח, הצחקתם אותי.
      ג'ומס חושב שזה צריך להדליק נורה אדומה שהם הצטמקו ככה? הנורה האדומה היא לגבי הדרך של השמאל הקיצוני וההזוי הזה. ובתוכה גם פעולות כמו אלה המתוארות בכתבה כאן.

  • 1.

    אבל העיקר שבברנז'ת העיתונאים הם יקבלו כבוד

    אחד שלא יוצר, 24/02/09 23:37

    בועה שהתפוצצה.

    • גיא משוכנע שהוא קל רגליים,רזה,נדבן,פיקח וכפיל של ג'ורג' קלוני (ל''ת)

      נעמן שפוי [האמיתי ממעלות], 25/02/09 07:10