• 105.

    יישר כח, נעם. הגיע הזמן שהצבא יפסיק להיות זרוע של השמאל והערבים!!!

    אדיר, הרצליה, 28/02/09 19:29

    ה' ישלם לתיבון על הצער שגרם ליהודים ולפגיעה בארץ ישראל!!!

  • 104.

    במלחמת נעם בנעם, נעם ינצח ועם ישראל יפסיד.אסור להתנהג כגנבים בלילה,

    טורונטו טורונטו, 27/02/09 15:49

    ומדוע?....מפני שבבוקר מגיע האור,ואז....

  • 103.

    חצוף כל כך. תא"ל תיבון הוא מפקד אוגדה ראוי וחשוב, שנלחם למען המדינה.

    RonnyO , 27/02/09 15:47

    מאיפה בן אדם מקבל את האומץ לקרוא לתת אלוף בצה"ל 'רוצח סדרתי' רק בגלל שהוא נתן הוראה לפנות משפחה סהרורית ונודניקית מהעץ שהם טיפסו עליו?

  • 102.

    זה מה שקורה כאשר מנהיגים נכשלים''וחלקם עבריינים'' מנסים לנהל מדינה! (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 27/02/09 13:20

  • 101.

    נעימות

    נעם, 26/02/09 13:44

    שלום שמי נעם רק שתידעו שאני ילדה נעימה

  • 100.

    מעולה! שיהיה בהצלחה! יישר כוח (ל''ת)

    mnementh , 26/02/09 01:24

  • 99.

    לכל מי שקורא להם לחזור לארה"ב - גם כאן אנחנו לא רוצים אותם !!! (ל''ת)

    אריק , 25/02/09 23:37

  • 98.

    פדרמן תגיד תודה שאתה לא בכלא , חוצפן.

    סבזי , 25/02/09 22:53

    לא שכחנו איך קיללתם את חיילי צה"ל קללות נוראות.

    • תגיד תודה שאתה לא בכלא, בוגד. פדרמן יישר כוח! (ל''ת)

      mnementh , 26/02/09 01:29

    • תגיד תודה שבמדינת ישראל לא תולים בוגדים, סבזי

      אלא משלמים להם רנטה, 03/03/09 18:56

      אבל אל תדאג, לא לא לעולם חוסן. ימי החסד של דפוקים כמוך הולכים ואוזלים

  • 97.

    פדרמן תגיד תודה שאתה לא בכלא , חוצפן.

    סבזי , 25/02/09 22:49

    לא שכחנו איך קיללתם את חיילי צה"ל קללות נוראות.

    • תגיד תודה שאתה לא בכלא, בוגד. פדרמן יישר כוח! (ל''ת)

      mnementh , 26/02/09 01:29

  • 96.

    פדרמן בוגד בישראל !!!

    moshes10 , 25/02/09 21:42

    אני תושב שקד שבשומרון קובע שנעם פדרמן בוגד בעמו ויש למצות עימו את הדין.

    • אתה תושב שיח מוניס במקרה הטוב (ל''ת)

      mnementh , 26/02/09 01:28

  • 95.

    נועם פדרמן צריך להיות מגורש מכאן ויפה שעה אחת קודם

    ישראל, 25/02/09 11:47

    נועם הוא ללא ספק פסיכופט וככזה הוא צריך להיות מאושפז במחלקה סגורה ללא אפשרות חנינה.

  • 94.

    פדרמן ומשפחתן הטפילה לא ישרדו דקה בלי צ.ה.ל הערבים ישחטו אותם !!!! (ל''ת)

    ישראלי, 25/02/09 09:40

    • פדרמן

      כל ישראל חברים, 25/02/09 15:36

      קדימה שיעשו את זה כבר.

  • 93.

    פדרמן מסוכן למדינה לא פחות ממחבלי חמס !!!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 25/02/09 09:39

  • 92.

    נהדר. תומך בכל לב בתביעה. אין שום הצדקה להריסת הבית באישון לילה על

    ישר כח לפדרמן, 24/02/09 23:09

    תשעת הילדים וזריקתם החוצה. אלו דברים שרק אנשים אכולי שנאה וחסרי לב יכולים לעשות. אנשים כאלו יש להקיא מתוך העם והארץ.

    • יש הצדקה ועוד איך יש, קח את הפדרמן אליך הבייתה. (ל''ת)

      ישראל, 25/02/09 11:49

  • 91.

    אני לא מסכים עם פדרמן, אבל נעם תיבון הוא איש אכזר ולא אנושי אם עשה זאת (ל''ת)

    yaacovsh , 24/02/09 22:14

  • 90.

    כל הכבוד לפדרמן! בסדום ועמורה השמאלנית הישראלית, אין לו סיכוי לדין צדק (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 24/02/09 21:45

  • 89.

    יהודים מרמים ראש!! מה עם תביעה נגד אריק ובניו? (ל''ת)

    ישראלית עם נפש יפה!, 24/02/09 20:31

  • 88.

    זה באמת היה מעשה מתועב, בבית שלו היו ילדים קטנים...איפה הם יהיו עכשיו? (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 24/02/09 20:17

  • 87.

    למה הדבר דומה?

    בני123 , 24/02/09 19:56

    לשודד שנתפס בעת השוד ע"י איש חוק,ותובע אותו על שלא נתן לו לבצע את השוד בשלמותו.

    אין לנו מספיק אויבים מחוץ,אנחנו ממש זקוקים לאויבים מבית, כגון אותו פסיכי ומשפחתו המטורללת.

  • 86.

    למ (ל''ת)

    בני123 , 24/02/09 19:52

  • 85.

    למ (ל''ת)

    בני123 , 24/02/09 19:51

  • 84.

    מתי כבר ישימו סוף לדבר הזה, פדרמ פצצת זמן מתקתקת למדינה ! (ל''ת)

    נתי, 24/02/09 17:46

  • 83.

    היהודי המגעיל.

    haimjek , 24/02/09 17:09

    כן הנה , הרי אתה הולך גם ככה למצוץ לכל מיני תורמים אמריקאים חולי נפש שיתנו מליונים לחברון , אז על הדרך תרגיע את יצר הנקמנות , השנאה , ועוד כל מיני מחלות מסוגים שונים .

  • 82.

    הכהניסט פדרמן הוא מטרד שצריך לטפל בו

    רון וייס , 24/02/09 14:52

    בנה באופן בלתי חוקי ויש לו חוצפה להתלונן.

  • 81.

    תביעתו של פדרמן

    ברקוביץ, 24/02/09 13:52

    ולמלשינים אל תהי תקוה והזדים מהרה תעקר והמוסר דינו לנכרים לא יהיה חלקו עם עםישראל.תתביש פדרמן מחלל שם שמים ברבים אין לו חלק לעולם הבא

  • 80.

    כל הכבוד... כנסו !!!!

    השופט, 24/02/09 12:59

    אני מת על הבחור הזה
    יש להמשיך ולתבוע קציני מג''ב נבלות
    קציני משטרה חרות
    ושופטים סוררים
    כן גם שופטים אין חסינות כל פושעי ההתנתקות
    פושעי עמונה פושעי בית השלום בחברון לדין.

    • מסכים איתך.בתנאי שירשו לכל "החארות" לירות אש חיה בחיות שהתנגדו להם.

      בני123 , 24/02/09 19:59

      מה אתה אומר על כך.זו תהיה מידה כנגד מידה.

  • 79.

    נגד המחבלים תיבון השפן לא מראה כל כך נחישות (ל''ת)

    אלעד, 24/02/09 12:20

    • פדרמן וחבריו לא פחות מסוכנים מהמחבלים

      דני ב., 24/02/09 14:08

      הוא חלאה ונשאר חלאה כמו כהנא בן גביר, לוינגר דניאלה וויס וכל מי שחושב עצמו שהוא בנו הישיר של היושב במרומים.

      • דני ב. לא מסכים איתך.

        בני123 , 24/02/09 20:01

        הם הרבה יותר מסוכנים ממבלים.הם נושאים בתעודת זהות ישראלית דבר ההופך אותם למסוכנים יותר.

      • היודו-נאצים מהשמאל הקיצוני,יותר גרועים ויותר מסוכנים מכל מחבל.

        דרור מרמת גן, 24/02/09 21:47

        אי עקירת הסרטן השמאלני הקיצוני, תגרום לחיסול המדינה.

        • אי עקירת הפרזיטים גרועה יותר.אלה החובשים כיפו(ד)ת (ל''ת)

          בני123 , 25/02/09 00:06

  • 78.

    פדרמן מוציא דיבה- ''רוצח סידרתי''? אתה עוד תשלם על זה

    גג, 24/02/09 11:42

    האשמותיו של פדרמן (שׁמעיז לכנות מישהו פסיכופט, כמה אירוני) מוציאות את דיבת התא''ל. דרך אגב: ''פושע מלחמה''? ידידי פדרמן, אין פושע מלחמה היכן שאין פשע מלחמה. עוד מעט תיתלונן שלא שמו לך מספיק ממרח שוקולד על הפרוסה ושזה גם פשע מלחמה.

  • 77.

    יודעים איך להתפרנס! (ל''ת)

    אוביוס, 24/02/09 11:38

  • 76.

    מתנחלים נמאסתם = חזרו לאמריקה (ל''ת)

    פרי אריאל, 24/02/09 11:32

    • I REALY THINK THEY ARE STUPID TO GO LIVE WITH PEOPLE LIKE YOU IN ISRAE

      meir mizrahi, 24/02/09 14:14

      WHY WOULD THEY LIVE IN ISRAEL IF THEY CAN LIVE IN AMERICA...MAYBE BEACUSE THEY LOVE ISRAEL MORE THEN THEM SELF...MAYBE THEY ARE BETTER JEWS THEN THE GOD LESS SHKENAZIM ON THE LEFT...INFACT I THINK THIS SHKENAZIM FROM THE LEFT ARE NOT JEWS AT ALL..THEY ARE MIX BLOOD OF GERMAN POLAKS SHIT...I COULD NOT LIVE WITH YOU PREJUDICE LEFT SHKENAZIM..I AM IN AMERICA NEVER TO COME BACK TO LIVE WITH PEOPLE LIKE YOU

    • שמאלנים נמאסתם!! חיזרו לגרמניה ולפולניה. (ל''ת)

      דרור הנאור מרמת גן, 24/02/09 21:48

      • לדרור-בוא תחליף אותנו באירופה.

        דני ב., 25/02/09 08:03

        אולי באותה הזדמנות גם תצא מאותה ארובה שממנה יצאו סבי וסבתותי יחד עם רוב בני משפחתם.

  • 75.

    הגיע הזמן שתיבון ישלם על: עוזרי, רצח המאבטחים, מעון ופדרמן

    תמר, 24/02/09 11:23

    וזה רק מה שאנחנו יודעים. מי יודע מה עוד הפסיכופט הזה עולל

  • 74.

    תודה ובהצלחה לכל חיילי וקציני צהל, ובמיוחד לתא''ל תיבון (ל''ת)

    אני, 24/02/09 11:12

  • 73.

    תשארו שם, אל תחזרו, אין לכם מה לחפש פה (ל''ת)

    אוסישקין, 24/02/09 11:07

  • 72.

    הפכנו לסדום ועמורה.

    קראו את דבריו של השופט דרורי..., 24/02/09 11:07

    מענין אם הממשלה עזרה למשפחה...להסתדר..
    ממשלת זדון=ממשלת אולמרט !!
    והם רוצים להמשיך??!!

  • 71.

    גם מי שהורס בתים של פלסטינים בשטחים הוא פושע מלחמה?

    עמנואל , 24/02/09 11:06

    או רק בתים של יהודים?

    כי אם ככה יש לנו הרבה מאוד פושעי מלחמה, ובתי המשפט בארה"ב ייכרעו תחת העומס.

    • מישהו מעז להרום בתים לא חוקיים של ערבים? (ל''ת)

      אולי יתנו לטיבון את המשימה, כחייל טוב בטח לא יסרב, 24/02/09 11:26

      • סליחה, האם ביתו של פדרמו היה חוקי יותר ?

        דני ב., 24/02/09 14:10

        האם עצם היותו יהודי זה נותן לו קושאן וטאבו על השטח?
        האם קיבל אישור לבנות את ביתו שם ומי חיבר אותו לתשתיוןת ומי שילם על כך?
        אגב מישהו בדק פעם ממה הוא מתפרנס ומגדל את ילדיו שיהיו פרזיטים כמוהו?

  • 70.

    סליחה , היכן שירת הפדרבוש הזה בצה''ל ? (ל''ת)

    קאליש, 24/02/09 11:04

  • 69.

    תקראו את 36, בבקשה!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אלעד דקר, 24/02/09 10:57

  • 68.

    תיבון פושע מלחמה קטן (ל''ת)

    ושולחיו פושעים גדולים, 24/02/09 10:56

  • 67.

    אמא של נועם, מח"ט הנח"ל, שהפגינה מול משרד הביטחו

    ayleo10 , 24/02/09 10:43

    אמו עליזה חברת קיבוץ צרעה היא פעילה בתנועת השמאל הקיצוני האם החמישית- אמא של נועם-
    "אל"מ תיבון, מלח הארץ, הצבר האולטימטיבי, הוא אולי ההפך הגמור מטומי לפיד שחילץ את עצמו מהונגריה אחרי מיגור החיה הנאצית,ועלה חסר כל לארץ, ללמוד שפה חדשה, לדעת להשתמש בכל המילים כולל "שואה‭,"‬ ולהפוך לעיתונאי מבריק, פובליציסט מצחיק, עורך מוכשר ושר בממשלת ישראל. הדבר היחיד שאולי משותף להם הוא שלשניהם יש או היתה סבתא, ולשניהם יש או יהיו נכדים שמגיע להם עתיד עם פחות מוות ויותר חיים.
    וכאן נכנסת לתמונה המשפחתית הגברת: אמא של נועם, מח"ט הנח"ל, שהפגינה מול משרד הביטחון בתל אביב בקריאה לצה"ל לצאת מרפיח, ומיד. עליזה תיבון, קיבוצניקית מצרעה, מחתה עם חברותיה מתנועת "האם החמישית‭,"‬ על "פגיעה בחפים מפשע‭."‬

    היא סירבה להתראיין לעיתונות כדי לא לפגוע בבנה, המח"ט, שבו היא מתגאה ובצדק." -קישור לכתבה

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/730/544.html

    אשתו של נועם תיבון גלי תיבון חתומה על עצומה לשחרור טלי פחימה-
    http://www.kedma.co.il/index.php?id=375&t=pages
    (חתומה למטה בשורה התחתונה של העצומה)

    בנו אמיר הינו כתב של וואלה וכן כותב באתר הבמה השמאלית-
    לדוגמא- כתבה נגד ברית מילה-http://zone.walla.co.il/?w=/2702/1057069
    וכתבה בעד חרם בינלאומי נגד הכיבוש- http://www.hagada.org.il/hagada/html/modules.php?name=News&file=article&sid=3352

    • עם יחוס כזה?...אז אין פלא, - התפוח לא נפל רחוק מהעץ, מקוה שיורשע (ל''ת)

      וישלם, - כי מרשעים יצא רשע!, 24/02/09 11:05

    • לפי הרקורד העשיר המחט תיבון מוליך פה אגנה אישית שמאלנית פרועה (ל''ת)

      קצין עם אידיאולוגיה תבןסתנית על הידיים, 24/02/09 11:36

    • לפי פסיקת השופט רואים מאיפוא באה אכזריות המח'ט כלפי ילדים חפים מפשע (ל''ת)

      איפוא בצלם עדדחה אדם טבע ודין זהבה הצרחנית איפוא ?, 24/02/09 11:50

    • תודה עבור המידע והקישורים. הרקע מבהיר את החייתיות האנטי יהודית שלו. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 24/02/09 21:52

  • 66.

    שהנועם הזה יפול למחלה קשה אולי יהיה לו במה להתעסק...

    אמן בס''ד, 24/02/09 10:43

    וממש נמאס ממתנכלים אוכלי חינם רשעים.

    • באמת זה מה שמאחלים לנועם תיבון מחלה קשה! (ל''ת)

      משה, 24/02/09 12:14

    • אלוהים בשמיים רואה שומע ויעניש אותך עונש קשה !!!! (ל''ת)

      נגד חלאות, 25/02/09 09:42

  • 65.

    תביעה קנטרנית מה בסך הכל עשה? זרק פעוטות ותינוקות ב2 בלילה מהבית

    רן, מרכז, 24/02/09 10:42

    קטנוניים

  • 64.

    איזה יופי. משפחת עכו''ם פונה לבתי דין של עכו''ם (ל''ת)

    מלכיצדק, 24/02/09 10:38

  • 63.

    איזה יופי. משפחת עכו''ם פונה לבתי דין של עכו''ם (ל''ת)

    מלכיצדק, 24/02/09 10:38

  • 62.

    גירוש של אישה וילדים באישון לילה זה ימין קיצוני? (ל''ת)

    מאיפה האוטואנטישמיות הזו, 24/02/09 10:33

  • 61.

    נמאס מקיצונים מכל הצדדים

    מוזיקלי , 24/02/09 10:33

    אפשר לחשוב שהרג איזה ילד. אפשר לחשוב שמדובר באיזה משפחה שלוה ושומרת חוק. אפשר לחשוב שהם עצמם לא בני עוולה. אפשר לחשוב שהם ראויים להגנת הצבא שתיבון נמנה עליו. אפשר לחשוב שלא נשמח אם יעזבו אותנו במנוחה ויילכו לארצה של אמם. אפשר לחשוב שהם פטריוטים.

    בני עוולה אמרתי?

  • 60.

    חזרו לאמריקה , אנשים רעים שכמוכם. אתם לא שייכים לפה. (ל''ת)

    נאביל , אום אל פחם, 24/02/09 10:30

    • צא מארץ ישראל, זבל (ל''ת)

      mnementh , 26/02/09 01:26

  • 59.

    חזרו לאמריקה , אנשים רעים שכמוכם. אתם לא שייכים לפה. (ל''ת)

    נאביל , אום אל פחם, 24/02/09 10:30

  • 58.

    חזרו לאמריקה , אנשים רעים שכמוכם. אתם לא שייכים לפה. (ל''ת)

    נאביל , אום אל פחם, 24/02/09 10:29

    • כשמוחמד עוד לא נולד, אבות אבותי כבר גרו פה, מי שלא שייך לכאן - (ל''ת)

      זה אתה, חזור לאחיך בסעודיה או בירדן, 24/02/09 11:21

  • 57.

    חזרו לאמריקה , אנשים רעים שכמוכם. אתם לא שייכים לפה. (ל''ת)

    נאביל , אום אל פחם, 24/02/09 10:29

  • 56.

    חזרו לאמריקה , אנשים רעים שכמוכם. אתם לא שייכים לפה. (ל''ת)

    נאביל , אום אל פחם, 24/02/09 10:29

    • צא מארץ ישראל, זבל (ל''ת)

      mnementh , 26/02/09 01:26

  • 55.

    חזרו לאמריקה , אנשים רעים שכמוכם. אתם לא שייכים לפה. (ל''ת)

    נאביל , אום אל פחם, 24/02/09 10:29

  • 54.

    למה, רק ל''יש גבול'' מותר?

    ארז, 24/02/09 10:21

    האם ליהודים יש פחות זכויות (אם בכלל) מאשר לערבים?
    בהצלחה לנעם פדרמן.

  • 53.

    כתבות כאלה מוציאות את אופיים של הטוקבקיסטים

    כמו פטריות אחרי הגשם, 24/02/09 10:18

    רוב הטוקבקיסטים קיצוניים כמו פדרמן ושאר המשיגענאס פה במדינה.

    יופי חבר'ה תוציאו את כל השטנה והרוע שלכם בבית מול המחשב ואז תצאו החוצה ותתנהגו יפה.

    • ואז תגיב...השטנה היא בך !סמולצ'יק קטן ועלוב. (ל''ת)

      חוכם בלילה,קרא את דבריו החכמים של השופט דרורי.., 24/02/09 11:09

  • 52.

    לכל המתלהמים,- איך הייתם מגיבים אם היו עושים זאת לאלפי! הערבים (ל''ת)

    בואדי ערה, שבנו בתים בלתי חוקיים? שמאל הזוי צבוע ו, 24/02/09 10:14

  • 51.

    פדרמן רוצה נקמה והולך בדרך השמאל הקיצוני, אבל לא זו הדרך!!

    בן ימין, 24/02/09 10:12

    תפסיקו כבר את מלחמות היהודים
    אסור היה לפנות את נועם מביתו, אבל אסור לאמץ את שיטות השמאל הקיצוני להחלשת ולערעור המדינה.
    מדינה שגם אם היא לא מושלמת, היא אהובה ויקרה

    • חובה לאמץ את השיטות המוצלחות של השמאל הקיצוני. הרפיסות הימנית היא בת

      דרור הנאור מרמת גן, 24/02/09 21:58

      בריתו של השמאל הקיצוני לחיסול המדינה.

  • 50.

    פדרמן אויב הציבור וסכנה מהלכת

    אייל, 24/02/09 10:08

    נעם תיבון איש יקר וישר שראוי לאות הוקרה על דרכו והתנהלותו מול האנשים הנאלחים האלו.
    אני מזהיר בזאת שהכתובת כבר על הקיר,עיצרו את הפסיכים האלו לפני שמישהו יפגע.

    • כשמכנים אדם "אוייב הציבור וסכנה" אז אכן "הכתובת על הקיר"

      motimorg , 24/02/09 10:40

      אני מניח שבמדינה מסודרת היו עוצרים אותך

    • יש לעקור את הסרטן השמאלני הקיצוני,לפני שיהייה מאוחר מדי. (ל''ת)

      דרור הנאור מרמת גן, 24/02/09 22:00

  • 49.

    שכל משפחת פדרמן תחזור לביתה בארה''ב .ממילא הם נטע זר (ל''ת)

    מדריך כלות, 24/02/09 10:05

    • שיחזרו השמאלנים הקיצוניים לביתם בגרמניה או בפולניה. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 24/02/09 21:59

  • 48.

    בהצלחה בתביעה. מקווה שזו סנונית ראשונה. (ל''ת)

    י, 24/02/09 10:03

    • חכם קטן מאוד

      גדי, 24/02/09 10:45

      חכם גדול אתה לא ואפילו לא חכם קטן

  • 47.

    פדרמן,הגיע הזמן שתלך...

    אפרת, 24/02/09 10:00

    כמי שתושבת קרית ארבע מזה 30 שנה,אני רוצה ומתחננת שהפדרמנים יעזבו אותנו! יש עוד אחרים שיכולים להתגייס למשימה בלעדיהם,נראה לי שהם הפכו את ההתנחלות למקצוע שלהם!שיעזבו בשקט ואנחנו נסתדר

    • אם את תומכתב פדרמן או לא אין הצדקה למחט עם אדיאולוגיה שמאלנית להתעלל (ל''ת)

      דני לוי, 24/02/09 11:53

    • לדרך כל חי...במהרבה אמן !!!~ (ל''ת)

      ישראלי, 25/02/09 09:43

  • 46.

    חבל שהיושרה במדינה היא רק בערבון מוגבל- אולי הגויים יטפלו בפושע (ל''ת)

    אהרון, 24/02/09 09:57

  • 45.

    למה הבן שלי צריך לסכן עצמו ולהגן על המשפחה הארורה הזו ? (ל''ת)

    צד''רניק , אבא של חייל, 24/02/09 09:52

    • המלחמה האחרונה הוכיחה את ההיפך..

      לאבא של החייל בשקם, 24/02/09 10:33

      המלחמה האחרונה הוכיחה את ההיפך..

    • בגלל שאני הייתי צריך להגן על מנוול כמוך.... (ל''ת)

      תגובה ל45, 24/02/09 10:49

    • בני החייל מגן גם עליך במרכז - אתה שמאלן עלוב נפש (ל''ת)

      מאחלת שכל מה שאתה מאחל לפדרמן, יקויים במשפחתך!, 24/02/09 10:59

    • כמו שבני הקרביים והגנו על משפחתך הארורה כך מגינים על משפ' פדרמן (ל''ת)

      אבא לחיילים קרביים וחייל קרבי בעצמו, 24/02/09 11:57

    • המדינה לא זקוקה לזבל שמאלני כמוך. עוף חזרה לאירופה. (ל''ת)

      דרור הנאור מרמת גן, 24/02/09 22:01

  • 44.

    הימין הקיצוני אימץ לעצמו את שיטות הערבים להרס מדינת ישראל (ל''ת)

    גלעד שרון , נחלת הר חב''ד-חמאס , קרית מלאכי, 24/02/09 09:51

    • רצית להגיד פדרמן אימץ את שיטות השמאל הקיצוני האכזר לטיפול בקציני שמאל (ל''ת)

      שמאל בזוי, 24/02/09 12:00

  • 43.

    היכן השמאלנים ההומנים הדואגים לנפש הילדים-גם ילדים יהודים (ל''ת)

    זכויות אדם, 24/02/09 09:51

  • 42.

    הימין הקיצוני אימץ לעצמו את שיטות הערבים להרס מדינת ישראל (ל''ת)

    גלעד שרון , נחלת הר חב''ד-חמאס , קרית מלאכי, 24/02/09 09:51

  • 41.

    הימין הקיצוני אימץ לעצמו את שיטות הערבים להרס מדינת ישראל (ל''ת)

    גלעד שרון , נחלת הר חב''ד-חמאס , קרית מלאכי, 24/02/09 09:51

  • 40.

    הימין הקיצוני אימץ לעצמו את שיטות הערבים להרס מדינת ישראל (ל''ת)

    גלעד שרון , נחלת הר חב''ד-חמאס , קרית מלאכי, 24/02/09 09:51

    • השמאל הבזוי משתמש כבר שנים בשיטות בזויות לרדיפת קציני צה''ל (ל''ת)

      שיינקין פינת המוקטעה, 24/02/09 12:09

  • 39.

    הימין הקיצוני אימץ לעצמו את שיטות הערבים להרס מדינת ישראל (ל''ת)

    גלעד שרון , נחלת הר חב''ד-חמאס , קרית מלאכי, 24/02/09 09:51

  • 38.

    הימין הקיצוני אימץ לעצמו את שיטות הערבים להרס מדינת ישראל (ל''ת)

    גלעד שרון , נחלת הר חב''ד-חמאס , קרית מלאכי, 24/02/09 09:51

    • השמאל הבזוי רודף שנים את קציני צהל בחו'ל (ל''ת)

      שניינקין פינת המוקטעה, 24/02/09 12:06

  • 37.

    מי שמחרים לילד בן שבע את הילקוט של בי"ס צריך לשבת בכלא.

    mrosenberg27 , 24/02/09 09:50

    וזה לא קשור מי האבא שלו, גם בילדים של רוצחים לא מתעללים אין להם שום אשמה...

    לאן הסמול הגיע שעכשיו הוא מחרים צעצעועים לילדים???!?!?

    • מספיק עם השקרים של כנופיית פדרמן. ממילא אף שפוי לא מאמין להם (ל''ת)

      שפוי, 24/02/09 10:03

      • ''שפוי'' שכמוך, בודאי לא מאמין - תקרא פסיקת שופט שהוא בודאי שפוי (ל''ת)

        אוי לו למי שזקוק להשתמש בחתימה זו, 24/02/09 10:55

  • 36.

    שיעשו מעצמם צחוק, אין שום בעיה

    ססס, 24/02/09 09:49

    מבחינת העולם המתנחלים בכלל לא צריכים להיות שם,הם נחשבים למפירי חוק, ורוב העולם לא סובל אותם.עצם ההמצאות שלהם שם היא סוג של פשע מלחמה אז לבוא ולטעון נגד הפינוי שלהם בבית משפט של מדינה זרה זה פשוט בדיחה, גם אם מדובר בבית משפט אמריקאי.

    • אתה צודק ב100%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      אלעד דקר, 24/02/09 10:49

      סיכמת יפה מאוד את כל מה שהיה לי להגיד על התביעה המגוחכת הזאת.
      הבעיה היא שתיבון בעצמו לא יוכל לבוא ולטעון את הטענה הזאת, כלומר הוא לא יוכל לבוא ולהגיד לבית המשפט האמריקני:''אסור למתנחלים להיות שם בכלל'', כי הוא עצמו דווקא כן שומר על הרבה מתנחלים אחרים.
      אבל בכל זאת אני מקווה שבית המשפט האמריקני יזרוק את התביעה האבסורדית הזאת לכל הרוחות!!!!

    • כך בדיוק חשבו על היהודים בגרמניה. אין להם חיים כי הם מפירי חוק

      yaacovsh , 24/02/09 22:18

      פינוי ילדים באמצע הלילה באכזריות תוך זריקת צעצועיהם זו אכזריות שאינני מבין מה מקורה. מי שעשה זאת הוא לא אנושי - בלי שום קשר לשאלה האם הם גרו שם כחוק או לא.

      • אתה ממשיך עם השואה? אתה שם לב עד כמה רחוקים אתם מהקונצנזוס?

        אורן, 25/02/09 01:00

        3 מנטדים!!!!!!!

        מתוך 120!!!!! זה פחות מ3 אחוז מהאוכלוסיה שחושב כמוכם!!!!!

        טוב שהצעצועים לא תובעים אותו על התאכזרות!

        אסור על פי החוק הבינלאומי (לא מתחשב באלוהים) להקים ישובים אזרחיים בתוך שטח כבוש. התביעה הזו לא תגיע למדרגות בית המשפט אפילו.

        • 3 מנדטים זה מה שמרצ קיבלה.... לא הימין. הימין מבין שזה פשע מלחמה. (ל''ת)

          mnementh , 26/02/09 01:27

    • נתניהו לא יקים ממשלת שמאל בקולות הימין כי לא ניתן לו בליכוד

      yaacovsh , 24/02/09 22:42

      הוא איננו דמוקרט - כפי שהוכח כאשר נלחם בפייגלין. והוא רוצה כעת לעוות את רצון הבוחר. אבל אל דאגה: אנחנו במרכז הליכוד לא נעשה לו חיים קלים!

  • 35.

    הכנסו בגוגל לערך נועם פדרמן ותווכחו שהשופט אופיר אכן תהה על מה ולמה מת

    הזקן מאשקלון, 24/02/09 09:49

    על מה ולמה מתעמרים בתשעת הילדים.

    לאחרונה הוצא צו נגד פדרמן המסלקו ממדינת תל אביב על שהוא מקונן על חורבן ביתו מול ביתו של המחריב.
    גם את ילדתו הבכורה אסרו. ''פושעת'' כינה אותה טוקבקיסט. הנערה הזו אכן צפויה להכלא על שאיננה מתעתדת להתחמק מהשרות הצבאי בעילת 'דתיה' אלא מתכוונת להיות 'סרבנית' שרות בגין ההתעמרות בה ובאחיה הקטנים (הריסת ביתם באישון לילה על לא עוול בכפם)

    למגיב 5 (מאור) בתורה כתוב ''עם עיקש תתפל'' . לפי ההגיון הזה: ''עם נבזה תתבזה''!

    לנועם: עוולות הרבה בארץ הקטנה. אני אישית נפגע תוכנית ההשמדה וויסקונסין. יחד עם העובדה שאינני יכול לשאת את המחשבה של הריסת בית על ראשם של ילדים באישון לילה, חשבתי בעצמי על הגשת תביעה בחו''ל ולכן, משני הטעמים ולטובת עם ישראל, אני מאחל לך ה צ ל ח ה !
    מייק פלג


    למגיבה 10 (יעלי) יהייה האיש רע וחתרן ומה לא ככל שיהייה - מה קשור הילדים?

    ****************

  • 34.

    שנועם פדרמן יעבור לחו''ל

    חיים, 24/02/09 09:45

    מפקדי וחיילי צה''ל עוסקים בעבודת קודש. מתנחלים קיצוננים דוגמת פדרמן רק עושים את העבודה של צה''ל קשה יותר ומסכנים את החיים של יהודים

    • חיים לידיעתך רוב החיילים והקצינים הקרביים הם מתנחלים ותומכיהם (ל''ת)

      ואנשים כמוך כבר בחול מזמן, 24/02/09 12:16

      • הוא אמר ''מתנחלים קיצוניים''

        פנדה, 24/02/09 15:45

        לדעתי רוב הסרבנים היום הם מתנחלים קיצוניים. פדרמן וחבריו לא מייצגים את הציונות, הם מייצגים את האנטי-ציונות.

  • 33.

    לזה הקוראים מלחמות היהודים (ל''ת)

    פקק תנועה , 24/02/09 09:41

    • ובכך אנו משרתים את מטרותייהם של אוייבנו (ל''ת)

      פקק תנועה , 24/02/09 09:42

      • פקק,אתה טיפה מתבלבל.לזה קוראים חוסר צדק במדינת היהודים.

        רסקולניקוב, 24/02/09 10:19

        מלחמה זה בין 2 צדדים שווים בכוחם.
        כאן יש קורבן ותוקפן.
        הקורבן כאן ללא ספק הוא נועם פדרמן ומשפחתו.
        מי שלא מבין את זה יש לו בעיה חמורה בחוש הצדק שלו.
        ''אפילו'' אני-למרות דעותיי השמאלניות-הזדעזעתי למראה הרס הבית שלהם והצורה שבה זה נעשה.תחשוב על עצמך ומשפחתך בסיטואציה הזו.זה היה פשוט חוסר אנושיות מינימלית מצד מפקד הפינוי.

        • בן השאר היתכוונתי גם למה שהינך כותב (ל''ת)

          פקק תנועה , 24/02/09 11:33

  • 32.

    אלישבע ונועם, טוב עשיתם, עלו והצליחו (ל''ת)

    מרב, 24/02/09 09:39

  • 31.

    כל הכבוד לפדרמן - תיבון פעל באכזריות שנתן הוראה לפנות ילדים

    גד, 24/02/09 09:36

    באמצע הלילה ללא שמצא להם מקום חילופי.
    איש אכזר שלא ראוי להיות בתפקידו

  • 30.

    שתיבון יקח את טליה ששון המובטלת להגן על רשעתו (ל''ת)

    מיקי, 24/02/09 09:35

  • 29.

    תיבון לא היה מעיז לעולל כך לערבים, וחשוב שייענש ! (ל''ת)

    בהצלחה למשפחת פדרמן !!!, 24/02/09 09:30

  • 28.

    צריך לתבוע את אישתו וילדיו של הקצין, שיבינו מה אבא שלהם עושה בשביל

    ארנון, 24/02/09 09:25

    מה אבא שלהם עושה בשביל משכורת וקידום
    אישה וילדים כאילו ראויים לתת דין וחשבון בפני בית משפט ציבורי ובית משפט אמריקאי

  • 27.

    צריך לתת לנועם תיבון פרס ישראל לבטחון + פרס ישראל לרפואה (ל''ת)

    צד''רניק משכיל, 24/02/09 09:23

  • 26.

    צריך לתת לנועם תיבון פרס ישראל לבטחון + פרס ישראל לרפואה (ל''ת)

    צד''רניק משכיל, 24/02/09 09:22

  • 25.

    כל הכבוד למש' פדרמן, הלוואי ותצליחו!

    ניר, 24/02/09 09:22

    אדם שמגרש 9 ילדים יהודים קטנים מביתם, באישון הלילה צריך להיות רקוב לחלוטין מבפנים. אלו המפקדים הערכיים של צבא העם היהודי? מספיק עם ''ממלאי הפקודות...''

  • 24.

    הקיצונים שלנו יותר גרועים משלהם.

    ami, 24/02/09 09:22

    הקיצוניים שלנו יסגרו את המדינה הזאת לפני שהחלמות של הפלסטינאים יתגשמו

    • וואלק צודק השמאל הקיצוני האכזר מוביל אותנו לעברי הפחת (ל''ת)

      שיינקין פינת המוקטעה, 24/02/09 12:20

    • הסרטן השמאלני הקיצוני,יותר גרוע מכל אירגון טרור. (ל''ת)

      דרור הנאור מרמת גן, 24/02/09 22:03

  • 23.

    מצויין - שהסדיסט המרושע הזה יקבל את המגיע לו. (ל''ת)

    גדי, 24/02/09 09:21

  • 22.

    נבלות

    נ.מני, 24/02/09 09:20

    פדרמן וכנופיתו-חלאת עם ישראל

  • 21.

    הוא רק ''מילא פקודה'' ולכן לא אשם

    יאיר, 24/02/09 09:14

    התרוץ הידוע

    • תירוץ עלוב ומסוכן, גם אייכמן, להבדיל השתמש בתירוץ הזה (ל''ת)

      החייל, צריך גם לדעת לעמוד על עקרונותיו, 24/02/09 10:00

    • הוא לא צריך למלא פקודות הוא ינק את האכזריות מהבית אמא שמאלנית קיצונית (ל''ת)

      כל משפחת תיבון שמאלנים קיצונים, 24/02/09 12:23

  • 20.

    לא מכירה את הסיפור, אבל נועם פדרמן ידוע לשמצה בנסיונותיו לחתור תחת אוש

    יעלי , 24/02/09 09:13

    תחת אושיות הדמוקרטיה. יכול להיות שהמקרה הספציפי נעשה שלא כדין ועל זה כולנו נשלם, אבל המתנחלים הקיצוניים (ולא המתונים שבהם!) חושבים שלהם הכל מותר. אז מה אם יש צו הריסה/פינוי? אז מה אם ישראל חותמת על הסכם מדיני? אז מה אם הבוחר הישראלי אומר להם "די!" ?
    אני בעד יישוב הארץ, אבל יש עוד מקומות רבים שאינם תחת מחלוקת פנימית קשה שבהם הם יכולים להתיישב ולהפריח שממה.
    קצת ביקורת עצמית שלהם גם כן לא תזיק.
    בכל מקרה כאב לי לראות את הפינוי מגוש קטיף של המוני משפחות. זה לא אומר שהייתי מתנגדת אקטיבית למהלך הפיזי.

    • נועם איש יקר וטוב, על סמך מה את משמיצה ???

      די ללשון הרע, תתביישי, 24/02/09 09:33

      חבורת רשעים,שהרסו בית וגרשו משפחה באמצע הלילה, מה שעשו ברק ותיבון למשפחת פדרמן בלתי נסלח. ברק נזרק, וסופו של תיבון להצטער הרבה על מעשה הנבלה שלו. וגם לשלם הרבה.

      • נועם פדרמן טפיל מתנחל מצויי יורק לצלחת ממנה אכל ..כפוי טובה עלוב. (ל''ת)

        א.ב.ס.ט, 25/02/09 09:48

    • גירוש אנשים שלא פשעו ולא היו חלק מעם שפתח במלחמה הוא פשע נגד האנושות.

      יואב , 24/02/09 09:35

      זה מעשה ברברי, בלתי מוסרי, ופסול מהיסוד. סין, למשל, עשתה את זה לקראת האולומפיאדה האחרונה. אין לממשלה זכות מוסרית לעולל את זה לתושביה. עייני גם בכתב האישום במשפטי נירנברג, סעיף מס' 4. אינני בא להשוות אלא ללמד שהמעשה הברברי הזה מהווה פשע שלא יסלח.

      מי שציית לפקודה הבלתי מוסרית והבלתי חוקית בעליל הזו ביצע פקודה בלתי חוקית בעליל, ויש להעמידו לדין בבית משפט, כחוק.

      • שימו לב איך יואב מנסה להכשיר פשעי מלחמה נגד ערבים:

        אלעד דקר, 24/02/09 10:52

        ''לא היו חלק מעם שפתח במלחמה''
        אתה פתאטי ושקוף גזען עלוב שכמוך!!!!!!!!

    • יעלי היקרה, תודה לך על הטפת המוסר וההתחסדות

      motimorg , 24/02/09 09:41

      בואי נקצר ונאמר שאם פינוי ביתו של פדרמן "נעשה שלא כדין" אז מה חשוב כל השאר? אנחנו מדינת חוק ומי שעובר על החוק, גם אם הוא קצין בכיר, צריך לשלם. חבל רק שאם פדרמן יזכה במשפט לא נועם תיבון ישלם אלא מדינת ישראל.
      מעבר לזה, הקריאה שלך ל"מתנחלים" היא לא יותר מדמגוגיה אינפנטילית. את תגידי להם איפה להתיישב? שלום עכשיו יקבעו לעם ישראל איפה ראוי להקים ישובים? תנסי לחשוב למה אף איש שמאל לא התיישב באותם "מקומות רבים שאינם תחת מחלוקת פנימית קשה" והראה דוגמא שאפשר אחרת?

      • הדבר היחידי שיש להצטער עליו

        גבי, 24/02/09 10:29

        זה שדאגו לפנות את תושבי הבית לפני שהרסו
        את הגג... מאחל להם ימי סבל וקינה עד ליום מותם

    • אבל זה לא היה מגוש קטיף, זה היה מהבית שלו במאחז.

      גיא, 24/02/09 10:05

      רואים שאת לא מעורה בפרטים. באו ב-1 בלילה, שלפו את הילדים מהמיטות והרסו את הבית על הרהיטים.

      • אופן הפינוי היה מבחיל ומעורר שאלות

        פנדה, 24/02/09 15:52

        תביעת קצין ישראלי בחו''ל היא מבחילה לא פחות, ומעוררת את השאלה אולי אופי הפינוי דווקא היה מוצדק...

    • מי נתן לתיבון את ההוראה?! ממש סדום ועמורה !! (ל''ת)

      קראי את דברי השופט דרורי.החכם., 24/02/09 11:15

    • טעות בידך, המדינה רודפת את פדרמן, מעמידה אותו לדין (ל''ת)

      ותמיד הוא יוצא זכאי, 24/02/09 11:17

  • 19.

    בהצלחה רבה למשפחת פדרמן

    נעמי, 24/02/09 09:12

    פשוט כואב הלב לדעת שצבא יהודי מתנהג בכזו אכזריות לאזרחים יהודים.אם כל הסיפור הזה היה קורה במדינה עוינת אז הינו יכולים לטעון שהמניע הוא אנטישמיות אבל זה קורה פה !! בישראל!! מזעזע!!

  • 18.

    TO OBAY

    SAM, 24/02/09 09:10

    ANY OFFICER IN ANY PLACE IN THE WORLD HAVE TO REFUSE THE GOVREMENT ORDERS IF ITS NOT LIGITMATE ORDERS BY LOW
    IN THE NAZI REGIM WAS THE SAME STORY!!

  • 17.

    מימוש זכויות האזרח פדרמן ומשפחתו

    אהוד, 24/02/09 09:09

    עלו והצליחו
    יש לפגוע אישית באלו שלא בוחלים
    בכל דרך לפגוע במתיישבים מעבר לקו הירוק

    היגיע הזמן לפעול וזאת גם לאור תוצאות הבחירות
    דיי להתרפסות בחיינות גלותית ומה יגידו הגויים.

  • 16.

    מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו- נועם פדרמן הוא התת אדם!! (ל''ת)

    דרור רמת גן, 24/02/09 09:05

    • קרא את מאמרו של השופט דרורי ונקרא את דבריך.סמרטוט. (ל''ת)

      דרור,אתה תת-אדם...סמולצ'יק סמרטוטי..עלוב..רשע., 24/02/09 11:17

  • 15.

    בתור קצין מילואים

    nisyron , 24/02/09 09:02

    הסיפור הזה מביש.
    המדינה הייתה צריכה להתנצל ולפצות את המשפחה. זו ממש התנהגות של דיקטטורה.
    רק זה חסר לנו, שבעולם יאשימו אותנו גם באכזריות פנימית.

    • בתור קצין מילואים

      חגי, 24/02/09 09:14

      בתור קצין מילואים (אני מקווה שלא באותו הצבא כמוך), אני מתבייש שאתה משתמש בתואר הזה כדי להשמיע דעות פוליטיות. זה לא מה שלמדנו בבה''ד 1.

      • לוחם גולני

        אחד העם, 24/02/09 09:51

        במקומך לא הייתי מתגאה בבהד 1 יא פלצן.
        טוב שטובעים את החמור הזה.
        אולי עוד כמוהו ילמדו לקח.

      • בתור קצין בדימוס תפסיקו כולכם לחרטט (ל''ת)

        motimorg , 24/02/09 10:42

      • זכות הבעת הדעות הפולטיות והסרוב - רק לקציני השמאל! (ל''ת)

        ע''ע מכתב הטייסים, 24/02/09 10:50

      • בבה''ד1 בעיקר ישנים

        שנ''צ פק''ל, 24/02/09 11:05

        ואם אתה באמת קצין אתה יודע בדיוק על מה אני מדבר. אוכלים ישנים ועושים כושר. ערכים לימדתי את עצמי.

    • חזיז ורעם! רק לא אכזריות פנימית ! (ל''ת)

      רחל, 24/02/09 09:19

      • רחל אני מקווה:

        אלעד דקר, 24/02/09 10:54

        שזה נאמר בלעג על כל אלה שממש נזעקים ממה שהם רואים כ''אכזריות פנימית'' בזמן שמאכזריות חיצונית לא אכפת להם בכלל.
        אם כן אז אני מסכים איתך ב100%.

  • 14.

    לימין נפל האסימון. נלחמים על זכיות אדם בסיסיות בנשק של השמאל. (ל''ת)

    החוק כקרדום לחפור בו = חרב פיפיות., 24/02/09 09:00

  • 13.

    פדרמן ואלישבע - שתי יונים הומויות

    אבי יוסף, 24/02/09 08:57

    בדיחת השבוע - הרבנים החליטו שבכל בית דין. מי שעדיין אוסף הוכחות לטמטום המוח של רבני ישראל, ימצא את זה בכמות גדושה במערכון ''הפדרמנים והצדק היהודי''.

  • 12.

    איך מחזירים לארה''ב את כל החולים שהגיעו משם להתנחלויות ? (ל''ת)

    צד''רניק שמתרחץ כל יום, 24/02/09 08:56

  • 11.

    מה ההבדל בין הפדרמנים לאנטי ציוניים באירופה??

    אין הבדל!, 24/02/09 08:56

    כרגיל, האנטי- ציוניים מימין ומשמאל פועלים באותן שיטות, על מנת לנסות ולפורר את המדינה היהודית-דמוקרטית...

    • במדינחינו ''הדמוקרטית'', לא מפנים שוכר (ובפרט עם ילדים) אם לא שילם (ל''ת)

      שכירות, - תגובה של ''נאור'' ובעצם שמאלן צבוע, 24/02/09 09:56

    • אין הבדל בין הפדרמנים ובין קיצוני השמאל, האנרכיסטים של בילעין וכו' (ל''ת)

      חוק יסוד זכויות אדם חייב להיות חסר פניות, 24/02/09 09:59

  • 10.

    איך מחזירים לארה''ב את כל החולים שהגיעו משם להתנחלויות ? (ל''ת)

    צד''רניק שמתרחץ כל יום, 24/02/09 08:56

    • עדיף שתחשוב איך מחזירים את משפחות הערבים הרוצחים ולא רק הם (ל''ת)

      לארצות מוצאם ,,, ארץ ישראל - לעם לשראל!, 24/02/09 09:49

    • לא יעזור לך להתרחץ הזוהמה השמאלנית לא יורדת זה בנשמה (ל''ת)

      בנתיים כל היורדים הם שמאלנים, 24/02/09 12:27

    • היתי מגרש אותך גם אם תתקלח פעמים ביום תשאר מסריח (ל''ת)

      hai72il , 24/02/09 13:02

  • 9.

    נבלות בני נבלות

    ארז, 24/02/09 08:56

    פשוט זוג נבלות הזוג ההזוי הזה ודומיהם שגם עוברים על החוק וגם יש להם את החוצפה לדבר בצורה כ''כ קשה על קצין שנתן את כל חייו למען המדינה הזו.
    אני מצפה מהמדינה ששולחת את חיילי צה''ל ומפקדיו למשימות כאלה ואחרות להגן עליהם.

    • אתה חלאה חולנית שאפילו לא יודע מה עשה תיבון

      ירון, 24/02/09 09:38

      לתת הוראה לזרוק ילדים באמצע הלילה - זה מעשה לא אנושי...
      תיבון הוא אדם שפעל מאינטרסים אישיים.
      אפילו השופט קבע זאת בפס''ד שניתן לפני חודשיים

      • לזרוק אותם למלון כי פדרמן התעלם מצוי בית משפט...

        אורן, 24/02/09 17:11

        עכשיו הוא משתמש בבית משפט הזוי לגמרי...

        טוב האמריקאים ההזויים משלמים אז למה לא?

        פדרמן הצטרפת לפלסטינאים ולכת הסיינטולוגיה עם תביעות סרק מפגרות. לאשתך אזרחות אמריקאית? תגורו שם!

    • אנו בטוחים שאתה נבל ,סמולצ'יק סמרטוטי,ללא לב. (ל''ת)

      ארז,רשע,קרא את דברי השופט דרורי ורק אז תכתוב., 24/02/09 11:21

    • ארז בנתיים ריח הנבלה בא ממך ודומיך ובנתיים מי שנהרג הם החיילים הדתיים (ל''ת)

      אז של נעליך ליפני שאתה מאשים אדם ערכי כפדרמן, 24/02/09 12:32

    • שמאלני עם ראש מלוכלך העם מאס בכם וזרק אותכם פדרמן מייצג רוב (ל''ת)

      פדרמן אדם יקר, 24/02/09 12:37

    • פדרמן ודומיו חלאות המין האנושי....אוייב העם !!!

      ישראלי, 25/02/09 09:46

      על צ.ה.ל להסיר ההשמירה ולאפשר לפלסטינים לטפל במשפ' פגרמן !!!

  • 8.

    פדרמן צודרק. הפילו את הבית על חיות המחמד והפלפונים באמצע הלילה (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 24/02/09 08:52

  • 7.

    בהצלחה בתביעה

    בטח הוא תורם ל'תנו לחיות לחיות', 24/02/09 08:49

    וילדיו מחונכים להיות 'נאורים' (אבל רק כלפי ערבים).

  • 6.

    ביום בו בוצעה הריסת הבית כבר אמרתי שפדרמן יתבע ויקבל פיצוי

    motimorg , 24/02/09 08:48

    זה אולי לא כל כך טבעי, אבל חייבים להבחין בצורה חדה וברורה בין זכותה של המדינה להרוס מבנה לא חוקי לבין חובתה לשמור אגב כך בעצמה על קיום החוק ועל זכויותיו של אותו בעל מבנה.
    המדינה כשלה בנושא הזה וניסתה להסתייע בתקשורת בכדי להלבין את הכשלון, לטשטש אותו, לחפות עליו.
    הכשלון מתבטא בכל מיני אספקטים, והפשוט ביותר להבנה הוא זה שהמבנה הבלתי חוקי נהרס יחד עם רכושו של בעל המבנה. זה "חוקי" בערך כמו לכלוא אדם עפ"י צו בית המשפט ו"על הדרך" גם לכלוא את אשתו וילדיו.
    ביום שבו נהרס המבנה כבר זיהיתי (וגם רבים אחרים) את הבעייתיות בפעולה והתנבאתי כי מר פדרמן ידרוש (ואין ספק שיקבל) פיצוי.

    • הדבר שהכי זכור לי מהיום ההוא זה ש*אתה* אמרת שפדרמן יתבע

      רחל, 24/02/09 09:19

      תזכיר לי שניה מי אתה ?

      • אני אחד האנשים הפיקחים בישראל (לפחות אשתי חושבת ככה) (ל''ת)

        motimorg , 24/02/09 10:44

    • הלואי שיקבל 10 מיליון שילמדו פעם אחת ולתמיד (ל''ת)

      hai72il , 24/02/09 12:59

    • על אותו המשקל - התביעה על פניה מוצדקת

      פנדה, 24/02/09 15:56

      ההליכה לבית משפט בחו''ל היא חוצפה ומהווה חתירה תחת המדינה ומוסדותיה. חייבים להבחין בצורה חדה וברורה בין שני הדברים.

  • 5.

    פדרמן נבזה! גם אם יש צדק בטענותיו הדרך הזאת שפלה ונבזית (ל''ת)

    מאור, 24/02/09 08:44

    • השפלות והנבזות היא של תיבון, להשליך ילדים קטנים ממיטותיהם (ל''ת)

      באישון לילה בקור החברוני בעוד ילדיו בפוך, - אכזר!!, 24/02/09 10:18

      • ממש סיפור טרגי... כמובן שהתעלמנו מכל הבקשות הצוים והאזהרות... (ל''ת)

        אורן, 24/02/09 17:10

    • השמאל הקיצוני ודומיו עושה זאת כבר שנים בהצלחה שיטעם מה שבישל (ל''ת)

      בארץ שולט השמאל הקיצוני בעליון, 24/02/09 12:44

    • אף פעם לא ראיתי ערבי זורק ערבי מהבית שלא נדבר על 1 בלילה (ל''ת)

      hai72il , 24/02/09 12:55

  • 4.

    נועם עלה והצלח עם נבל תתנבל (ל''ת)

    שירי, 24/02/09 08:43

  • 3.

    פחחח..האמריקאים יזרקו אותם מכל המדרגות.יש להם יופי של סטנדרטים לטיפול

    נאוה, 24/02/09 08:42

    בפולשים לבתים. לא נחמדים כמו אצלנו

    • את בטח חיה על סדרות טלויזיה. במציאות, דבר כזה לא היה קורה בארה"ב. (ל''ת)

      motimorg , 24/02/09 09:28

      • Motimorg - 100%

        - US + Sam Ebel, 24/02/09 21:37

        נבחרי הממשל האמריקאי תומכים בחוקים, לא
        למטרות פוליטיות.

        נאוה - 0 %
        האמריקאים לא יזרקו אותם מכל המדרגות.

        ''יש להם יופי של סטנדרטים לטיפול'' YOU HAVE NO CLUE

  • 2.

    צודקים, הוא באמת עבר את גבול הטעם הטוב (ל''ת)

    לזרוק ילדים בקור מקפיא מביתם, 24/02/09 08:39

  • 1.

    בית דין לענייני עם ומדינה, חחחח

    אישמאל, 24/02/09 08:39

    חבורה של ליצנים

    • מה עולל תיבון בשנאתו הנוראה.ישנם עוד כמותו ביס''ם ...

      איש מאל=איש מעל,קרא את דברי השופט דרורי ואז תבין, 24/02/09 11:25

      ממש נאצי...בררו מאין בא התיבון הזה???