• 144.

    נתניהו צודק. צריכים ממשלת אחדות בראשות קדימה. (ל''ת)

    אילן , 03/03/09 12:53

  • 143.

    לפני הבחירות המנגינה היתה שונה,

    המוסיקאי הנכזב, 27/02/09 00:09

    ככה זה ביבי למי שזוכר, היום ככה, מחר אחרת
    אי אפשר לסמוך עליו

  • 142.

    הולכים לגואליציה, כי זה נוח לנתניההו לשבת בכורסת ראש הממשלה. (ל''ת)

    borisdo , 25/02/09 09:21

  • 141.

    טובת העם לא דרשה את הבחירות שאתה כפית עליו. אם אכן טובת העם לנגד עיניך

    iritkev1 , 24/02/09 20:56

    היית צריך לחשוב על זה לפני שהפלת על העם שאתה כל כך דואג לו בחירות שלא הובילו לכלום רק עשו יותר בלגן. ועכשיו רוטציה כבר אמרנו? אמרנו לך על זה על הכבוד האחרון שלך. תתקן את מה שקילקלת. אל תכניס אותנו פעם נוספת לסיחרור של בחירות.

  • 140.

    העם צריך להבין שממשלת ימין צרה לא תחזיק מעמד הרבה זמן

    ונצטרך שוב ללכת לבחירות, 24/02/09 20:04

    לכן צודק נתניהו ומנסה להקים ממשלה רחבה. שתחזיק לא רק מים גם את השמים. וטובת המדינה דורשת ממשלה רחבה שתנהג גם בתבונה. כי יש לנהל כאן את מדינת ישראל.

  • 139.

    ינהיג ביבי את המדינה עם שותפיו הטבעיים (הגוש) .

    נתן.ש מעלות., 24/02/09 19:51

    ציפי לבני כחבר ובוחר בקדימה,גאה בך ובדרכך.

  • 138.

    BB רוצה עלה תאנה שמאל-מרכז כדי שיסכימו לדבר איתו בעולם (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 24/02/09 11:33

  • 137.

    רוב מוחץ לימין היהודי, השמאל הפוסט יהודי הולך ונכחד

    רוני ג, חצור, 24/02/09 09:53

    הדמוגרפיה עובדת. להזויים של אחורה ולשמאל הפוסט יהודי, אין כמעט ילודה. הרוסים בימין, והדתיים מתרבים יפה ב''ה. אפשר לתת לצפורה להיות שרת הבריאות, ולמופז, נהג בוסית.

    • ונראה אותכם מסדרים אחרי ברית המוחות הגדולה, בלי היצוא ובלי המיסים שלנו (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 24/02/09 11:37

  • 136.

    ביבי לא רצה לא רוצה ולא ירצה את ציפי והמבין יבין (ל''ת)

    מעופף:, 24/02/09 09:07

  • 135.

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, וא

    המרכבה , 24/02/09 08:46

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, ואמר לליבני דברים חריפים ביותר. 'ניצחון 'קדימה', אמר מופז, 'הוא לא ניצחון אישי שלך'. 'והדרך שלך הביאה עד כה לתוצאה של חוסר ניצחון'.

    מתנגדת חריפה אחרת למדיניות של ליבני וכיצד היא מנווטת את 'קדימה', היא יו"ר הכנסת דליה איציק. חוגים פוליטיים הגדירו את עמדתה של איציק, 'כי היא נלחמת כדי להישאר בתפקידה הנוכחי. גם יתר חברי הנהגת 'קדימה', ח"כ צחי הנגבי, והשרים חיים רמון, ואבי דיכטר, ורוחמה אברהם בלילא, למרות דבריהם הפומביים תומכים בהצטרפות 'קדימה' לממשלה. אותה עמדה מביעים בשיחות סגורות, גם זאב בילסקי, ושי חרמש. ב'קדימה' אמרו בלילה, כי ציפי ליבני מושפעת יותר מיועצי הבחירות שלה ראובן אדלר ואייל ארד, מאשר מראשי מפלגתה. אלה מביאים לפניה את כל המאמרים המתפרסמים בעיתונות ואשר טוענים כי הליכה שלה לאופוזיציה, לא תאפשר לממשלת נתניהו לכהן זמן רב, ואם היא תתמיד בעמדתה תערכנה תוך זמן קצר בחירות כלליות חדשות והיא תנצח בהן.

    • ניסיון עלוב לפורר את קדימה מבפנים הכל ספקולציות מתוך מאוויי ליבך (ל''ת)

      iritkev1 , 24/02/09 20:58

  • 134.

    ביבי ''טובל ושרץ בידו'',הרי הוא התחייב מראש עם החרדים וההזויים.

    נתן.ש מעלות., 24/02/09 07:58

    ביבי קטן על ציפי,דמגוגיה לא עובדת יותר.ציפי לבני מכירה את ביבי היטב,ביבי לא אמין.

    • זה גדול על ציפורה, אין לה כנפיים (כמה משלמים לך לתגובה ?) (ל''ת)

      ש. נתן, מעלות א', 24/02/09 09:49

      • למתחזה המציאות והחיזור של ביבי אחרי ציפי,סוטר את דבריך. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 24/02/09 22:15

  • 133.

    העם כבר שישים שנה במצב קשה ואתה במצב קשה אז תתמודד

    מיכל, 24/02/09 07:56

    אדון נתניהו העם רצה לפני חצי שנה ואתה לא התחשבת בע''מ אני מבינה שאתה בצרות מפלגת קדימה תתמוך בך מבחוץ אני הצבעתי קדימה ולא ליכוד ותתמודד עים המיץ שהכנת דרך אגב עם כבר שישים שנה במצב קשה אז אל תבלבל את המוח

    • אכן מיכל היית לי לפה. דעתי כדעתך (ל''ת)

      iritkev1 , 24/02/09 21:02

  • 132.

    ביבי ,, אין לך דרך ,, אתה שרלטן... מפריח סיסמאות .. (ל''ת)

    קלטנו אותך -, 24/02/09 07:41

  • 131.

    האם ניתן להוריד התנחלויות ולשמור על רמה סבירה של אחדות?

    משה לופיאנסקי, 24/02/09 07:20

    בשלב זה נאלצים אנו עדיין להמשיך בכבוש, אך יש לשנות את מהותו וצורתו מכבוש-עם-התנחלויות לכבוש צבאי ''רגיל'' ללא התנחלויות.
    במילים אחרות, יש להחזיר את המתנחלים לישראל! אם אכן כך ייעשה, גדולים יהיו התסכול והצער על שדבר זה לא נעשה 30 שנה מוקדם יותר.
    כעבור מספר חודשים של כבוש-ללא-התנחלויות, יתברר שניתן בעצם להתחיל לדלל את הכבוש הצבאי עד לחיסולו המלא.

    • צודק לגמרי!! אבל הימין המגלומני יפיל את כל המדינה בדרך. (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 24/02/09 11:35

  • 130.

    זו מעילה באימון העם שרצה להתפטר מההזיות של קדימה והאבודה-וביבי מתעקש ש

    קורן נאוה טבריה-רוב בעם החליט ימין חוץ מביבי-בושה!, 24/02/09 03:43

    שוב לכפות עלינו את אותם מושחתי ההיתנתקות-בושה וחרפה!

    • נאווה קורן לכי תגיבי בערוץ 7 הכהניסטי שלך .........

      למה באת לבלבל כאן את המוח?, 24/02/09 07:09

      תגובותייך ההזויות מעוררות יאוש .

      מה נשאר מהמוח היהודי מלבד כמה תאים רוטטים אצלך?

    • נאוה את צודקת, העם אמר את דברו וריסק את השמאל בצדק!~!~

      אילנהלוי , 24/02/09 11:44

      להמשיך לחלק אותנו לערבים בעזה שהם קימים עלינו כל הזמן להשמידנו, זו חולניות דמאלנית שלא נגמרת, כל היום הם מזמרים 2 מגינות ל-2 עמים כשאין בכלל עם כזה פלסטינאי, ישנם רבים ויש להם מלא מדינות וארצות בעולם.

      והערבים בעזה מסתייעים מסוריה איראן מסעודיה ואפילו מסוריה בכסף נשק כדי להשמיד אותנו ואצלנו השמאל עוד מרחמים על הערבים בעזה ועושים מלא סרטים עם חיבוטי נפש הזויים של אלה שהתנתקו מדת משה וישראל.

      ערוץ 7 אחלה ערוץ וגם NRG כל הכבוד

    • נעים לשבת בטבריה ולגנות שאך אתמול,תמכת בו.

      נתן.ש מעלות., 24/02/09 19:47

      לא האמנת לשלטי קדימה ''ביבי לא אמין''.

  • 129.

    המשבר הכלכלי היה כאן גם לפני 4 חודשים,גם החמאס ואיראן

    גל, 23/02/09 23:38

    אבל אז היה חשוב לנתניהו ראש ממשלה, והוא עשה כל מאמץ להכשיל את לבני מלהקים ממשלה, וסיבך אותנו במערכת בחירות מיותרת ויקרה, שדחתה את הטיפול בכל המשברים. עכשיו הוא קיבל פיק ברכיים ומתחנן לממשלת אחדות. האם זה האיש שמתאים להנהיג אותנו?

  • 128.

    נתניהו יודע שהוא מוקף פסיכופטים של הימין המשיחי דתי גזעני

    עדות גורלית, 23/02/09 22:56

    די לקרוא את תגובות מגיבי הימין כדי לקלוט את עומק הטירוף בשדות הימין המורעלים.

    • עזוב, אתם השמאל שהתמחיתם בתורת האידיוטיות, השהידים הלאומיים של עם

      Avi Ecuador, 24/02/09 00:51

      באים למכור לעם הארץ שאתם רוצים שלום עם פסיכופתים ועוד לבנות להם מדינה בקרבנות יהודים.
      דרך אגב, פריירים הימניים שהלכו להילחם במבצע טיפשות עופרת יצוקה, היו צריכים לשלוח רק שמאלנים למלחמה הזאת, לפחות היה להם על מה לשכול את בניהם, להקמת עגל הזהב ''שלום''-סדום-עמלק, מסכנים, נכשלו לתת לאבו מאזן משינה.
      תורת האידיוטיות של השמאל והמשיח רבין-ערפאת.

    • עזוב, אתם השמאל שהתמחיתם בתורת האידיוטיות, השהידים הלאומיים של עם

      Avi Ecuador, 24/02/09 00:53

      באים למכור לעם הארץ שאתם רוצים שלום עם פסיכופתים ועוד לבנות להם מדינה בקרבנות יהודים.
      דרך אגב, פריירים הימניים שהלכו להילחם במבצע טיפשות עופרת יצוקה, היו צריכים לשלוח רק שמאלנים למלחמה הזאת, לפחות היה להם על מה לשכול את בניהם, להקמת עגל הזהב ''שלום''-סדום-עמלק, מסכנים, נכשלו לתת לאבו מאזן מדינה.
      תורת האידיוטיות של השמאל והמשיח רבין-ערפאת.

  • 127.

    ביבי שפניהו קיבל רגלים קרות והתחיל לשקשק.צריך אומנת לידו (ל''ת)

    איתן, 23/02/09 20:36

    • הצחקת אותי

      חחח, 23/02/09 20:57

      שפנייהו, מאוד מתאים!

  • 126.

    אתה רוצה, אנחנו לא!!! ביש מזל שאתה עומד בראש הליכוד- מפלגת

    השלטון הימנית היחידה. פנה מקום למי שרוצה ימין!!!, 23/02/09 20:22

    קשה לך להיות ימין? לך למפלגות השמאל הרבות. למה את תוקע את כולנו? ליכוד זה ימין. נקודה. לא רוצה- לך לחפש חברים חדשים!!!

    ואגב, גם הטעות הזו תירשם לחובתך בפריימריז הבאים בליכוד(שמסתבר שאינם רחוקים כל כך, עם ה''יציבות'' של הממשלה שתקים...)

  • 125.

    לנתניהו יש יכולת לפזר סיסמאות מנופחות .

    סבזי , 23/02/09 20:12

    בסוף זה מגיע לעוד כמה מורשעים
    מהימין תאב -הבצע

    ו...עושק השכירים.

    • ולך אין יכולת לגבב אפילו שטויות בצורה רציונלית (ל''ת)

      אחד, 23/02/09 20:17

      • ולך ''אחד'' דווקא יש יכולת לגבב שטויות . (ל''ת)

        ציון לשבח, 23/02/09 22:50

  • 124.

    אבל אני בכלל בחרתי בו כי רציתי ממשלת ימין =\\ (ל''ת)

    קיריל, 23/02/09 20:10

  • 123.

    ללבני יש דרך אחת והיא הרס המדינה על מנת לבנות מדינת טרור!! זה המדיניות

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 23/02/09 20:06

    הרת האסון של המפלגה הארורה קדימה!!
    מדינת טרור!! זה המדיניות הרת האסון של
    גירוש יהודים, ויתור על אדמות המדינה כולל על ירושלים ועל רמת הגולן, רדיפת יהודים בעיקר יהודים חובשי כיפה, רדיפה אחרי החיילים, משחקת בחיי החיילים כשנח לה הכניסה אותם לעזה כשפחדה מדעת בינלאומי וחלילה להביך את חוסיין אובמה האנטישמי מיד הוציאה את החיילים והרקטות ממשיכים ליפול על אזרחי הדרום ועוד כהנה וכהנה פשעים שבגללם העם בעט בה החוצה!!
    חוסיין אובמה וקלינטון היו מעורבים חזק בבחירות האלה וכעת הם אלה שלוחצים על ממשלת אחדות!
    ביבי, העם בחר בימין ותלך עם המדיניות של הימין קרי, לא לוותר על ירושלים ועל רמת הגולן גם אם הממשל האנטישמי מארה"ב ואירופה האנטישמית יכעסו, ביטחון העם היהודי ביטחון מדינת ישראל כולל האדמות שלה הם המעלה הראשונה באחריותך לשמור, את פרסי הנבלה תשאיר לשמאלנים סייעני הטרור!!
    כעת יש לך הרבה עבודת שיקום מכל ההרס השסע והחורבן שקדימה מותירה אחריה!! יש ללבני עוד עזות מצח לדבר סרה בימין??!! אנשי הימין יש להם ערך לקדושת החיים, לאדמות המדינה, למקומות הקדושים לא כמו השמאלנים שימכרו את העם היהודי ואת מדינת ישראל על מנת לקבל מחיאות כפיים ופרס נבלה מהאנטישמים מהארץ ומחו"ל!!
    העם בחר ימין וזה מה שיש!! השמאלנים מספיק הרסו את המדינה יש לך כעת
    מלאכת שיקום המדינה אחרי ההרס השסע והחורבן שהמפלגות הרות האסון קדימה והעבודה הותירו אחריהם היא רבה, כנראה שהשמאלנים מנותקים אם עדיין לא הבנו את גודל שהם משאירים אחריהם!!

    • אנשי ימין מטורפים כמו ג'ינג'י עדיין מקרקרים כאן????? (ל''ת)

      אוי ואבוי..., 23/02/09 22:52

    • כדי לדעת ולהבין מי הם מטורפי הימין. צריך לקרא את תגובותיו של הג'ינג'י

      benzi. a, 24/02/09 11:04

      הג'ינג'י הזה הוא רק דוגמא קלסית לשאר מטורפי הימין וההזויים שבהם. אגב בקרוב תראו את תגובותיו איך שהוא מחרף ומגדף את הביבי שלו כאשר יתחילו ללכת על מפת הדרכים הכוללת חלוקת ירושלים והנסיגה מהגולן.

  • 122.

    הדאגה של ביבי צריכה להיות קודם כל לעם היהודי ולמדינת ישראל ובגלל זה

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 23/02/09 20:05

    הוא נבחר לא על מנת לשרת או למלא את רצונותיהם של השמאלנים מהארץ ומחו"ל ולא על מנת לרצות את אירופה וארה"ב האנטישמיים!! כשהשמאל שלט העם היהודי היה בחרדה כעת שהחלאות יהיו בחרדות!! ביבי לא חייב לקבל את ההסכמים ואת היסודות שהמפיונר המנוול משאיר אחריו כל המפלגה המושחת והפושעת הזאת קיבלה בעיטה בגלל המדיניות הרת האסונות שלהם ואסור לביבי להמשיך את אותו קוו ההרסני של השמאלנים ההזויים האלה!! קלינטון ואובמה מסוכנים לקיום מדינת ישראל סכנה לביטחוננו סכנה לירושלים סכנה לרמת הגולן!! ביבי יהיה מסוגל לעמוד איתן מול האנטישמים מחו"ל ומול סייעני הטרור כאן מהבית עם גיבוי מלא מהעם היהודי! ביבי אסור לא להמשיך את המדיניות הרת האסון של פושעי אוסלו ושל השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור וטוב יעשה שיבהיר זאת אחת ולתמיד!! לגבי ירושלים הרוצחים המנוולים האלה מתפללים לכיוון מכה ומפנים את גבם לירושלים כאשר ירושלים היא עיר בירה הנצחי של מדינת ישראל וכל יהודי בעולם מתפלל לכיוון ירושלים, ירושלים נזכרת בתנ"ך שלנו אלף פעם ופעם אחת לא נזכרה בקוראן שלהם הצ'וסלמים האלה, ירושלים ניתנה ע"י אלוהים כיהלום שבכתר לעם היהודי!! הפלשתינים מעולם לא היו עם הם נזרקו מירדן בספטמבר השחור כאשר ירדן טבחה בהם וזרקו אותם גם ממצרים גם כאן באו פושעי אוסלו ואימצו אותם!! לכם על ביבי להפסיק את האיוולת הזאת ולהבהיר לעולם שישראל לא תמשיך להיות אחראית על הכלבים האלה וירדן צריכה לקחת תחת חסותה את המנוולים האלה!! יש לגרש גם את הערבים כולל את נציגי הטרור מהכנסת חזרה למדינות ערב!!!

    • אתה עדיי הולך ראש בקיר!! א. ביבי , עם כל הכבוד, הוא לא הקב"ה חס וחלילה

      שירהw , 23/02/09 20:36

      ואתה עושה ממנו אליל - וזאת כפירה. ב. מדוע אין לך תשובה לחיזורים המטורפים של ביבי אחרי ליבני????????????? למה הוא לא מקים ממשלה בלעדיה???????

      • לכי תביאי את הקב"ה לניהול המדינה!! (ל''ת)

        ג'ינג'י -- ת. אביב , 23/02/09 20:50

        • תשובה דבילית - כנס לאתר דניאל מסרים מעולם האמת אבל

          שירהw , 23/02/09 20:57

          יצא המרצע מן השק - ביבי, לדעתך, הוא סופר MAN בגלל שאין מישהו אחר. זה בדיוק העניין, שהקב"ה הביא את המדינה למצב שנראה שבאמת אין עוד מלבדו ונתפלל לביאת גואל צדק. ביבי וציפי - שניהם נוכלים ומושחתים. ביבי כבר היה ראש ממשלה - למי שזכרונו בוגד בו - ביבי היה נוכל לא קטן וגם שקרן בדיוק כמו ליבני ואולי יותר גרוע - זאת האמת ורק האמת ואתה מעדיף לחיות באשליות. שיבושם לך.

          • אז מי בינתיים9 ינהל את המדינה? את??? (ל''ת)

            ג'ינג'י -- ת. אביב , 23/02/09 22:39

  • 121.

    הפוסטמ-בלונדה סובלת מקיבעון מחשבתי, אם תגיע לשליטה רק תזיק לישראל (ל''ת)

    אחדות כן - פוסטמבלונדות לא תודה, 23/02/09 19:59

  • 120.

    ביבי לא יצליח לעבוד על ציפי לבני,הוא קטן עליה.קבלת גוש תאכל אותו.

    נתן.ש מעלות., 23/02/09 19:44

    נראה כמה זמן תהיה לך ממשלה?.גאה בציפי לבני ובדרכה,800000 בוחרים הצביעו לדרך של קדימה.לא לדרך של אגודת ישראל וש''ס ולתלמידי כהנא.

    • היחידה שתאכל גוש זו ציפי

      ל- 120, 23/02/09 23:05

      לנתניהו תהיה ממשלה לפחות ל- 4 שנים הם ישמרו על השלטון כמו שציפי וחבריה ריפדו את הישבן המושחת של אולמרט ושמרו על הקואליציה בכל מחיר.
      אני מקווה שלחברי קדימה יש להם מספיק אוויר ל- 4 שנים.

      • ל 120 באם ביבי היה חושב כמוך,הוא לא היה מחזר אחרי קדימה.

        נתן.ש מעלות., 24/02/09 08:05

        הגוש מאוחד מבחוץ ומפורר מבפנים,העוגה קטנה והתאבון גדול.לחרדים יש תאבון בלי עין הרע,ומי כמו ביבי מבין שלא לילד הזה הוא ציפה.ולא יקח זמן רב והגוש יחזור לבסיסו הטבעי.

  • 119.

    רמאי כרוני

    עמי, 23/02/09 19:29

    אם הפנטזיונר כזה צדיק,שילך לרוטציה.העם בחר ציפי לבני ולא אותו.

  • 118.

    הליכוד לא מסוגל לשלוט בלי קביים שמאלניות!

    דרור מרמת גן, 23/02/09 19:22

    רבין לא היסס לשלוט עם ממשלת מיעוט (56 ח''כים) בעזרת מפלגת השמאל הקיצוני,מר''צ, ולהעביר את הסכם אוסלו בקולו של ח''כ מושחת שקיבל שוחד.
    השמאל יודע ורוצה לשלוט, והימין,אכול רגשי הנחיתות, תמיד מחפש ''אחדות לאומית'', כלומר, קביים שמאלניות.
    אל דאגה, ציפי תהייה בממשלה.היא רוצה והביבי רוצה.
    מי שבגדה בבוחריה מהימין עבור השררה, תעשה זאת גם לבוחריה מהשמאל הקיצוני של מר''צ.

    • עם השמאל זה לא נקרא לשלוט

      Avi Ecuador, 23/02/09 20:19

      זה נקרא לאבד את עם-הארץ לדעת

    • ביבי לא ''משיח'' כמו רבין של השמאל (ל''ת)

      חחח, 23/02/09 20:47

  • 117.

    אם לא הבנת עד עכשיו העם החליט ממשלת ימין

    @ בנצי - א @, 23/02/09 19:12

    ואתה מתאמץ למכור לו ממשלת אחדות

  • 116.

    ליבני אולי תרדי העץ

    חן, 23/02/09 19:11

    ואולי עם את כבר בגובע תראי העם רוצה אחדות.
    מה הדווין שלך. עוד פעם בחירות .עוד פעם להרוס.תעשי משהו לטובת העם פעם אחד

  • 115.

    לבני וברק השאירו לנתניהו נדוניה מסריחה מכל הצדדים (ל''ת)

    וברחו כמו עלובים לאופוזיציה, 23/02/09 18:46

  • 114.

    תגידי ציפי - הכלכלה ירדה לאשפתות - המצב הביטחוני והרתעה על הפנים (ל''ת)

    ומה שמעניין אותך זה רק שנימדינות לשתי עמים, 23/02/09 18:45

  • 113.

    מנגנון ציבורי-המרוקן את הקופה הציבורית

    אליפז העיראקי, 23/02/09 18:24

    אזרחי ישראל-כדאי שתדעו שבימים אלו מתרוקנת הקופה הציבורית ממיליוני שקלים המושלכים כתשלום ל-120 חברי כנסת+250 עובדי הכנסת אשר לפחות בחצי השנה האחרונה לא עבדו כלל,לא הועילו,ניצלו את ציוד המדינה-מכוניות,דלק,טלפונים,משרדים,מזגנים,חשמל-לעסקנות רקובה של מפלגתיות.האם אנו מרשים??אין לנו מה לומר??לא הגיע הזמן -לשנות את ''סידור העבודה''הזה על חשבוננו????מי צריך את המנגנון המיותר והזניח הזה??באיזה מפעל משלמים כל כך הרבה לעובדים ברמה כה נחותה,ללא תוצאות,וללא עבודה???.מדהים איך החבורה המתועבת הזו מצליחה לעבוד עלינו,''למזמז''כל דבר,העיקר עוסקים בעצמם,והמדינה וצרותיה דבר מישני.מניח שבקרוב מאוד ''נערי האוצר'' יתחילו לבכות לנו-'' הקופה ריקה'',''אין כסף'',יש להעלות מיסים,וכו......נשאלת השאלה האם אנו פה לממן את החגיגה?ולהשתעבד למנגנון הציבורי הבזבזני הענק?????????????.

  • 112.

    אלה מנהיגים - אלה עופות דורסים - איכפת להם מהעם

    איכפת להם רק מעצמם, 23/02/09 18:24

    עלובי החיים בהתגלמותם. אם היו שוב בחירות תנו לכולם בשוט. אל תצביעו לצבועים.

  • 111.

    ביבי: תן להם את מה שהם רוצים - ושנה את שיטת הממשל.

    חיים אבגד , 23/02/09 18:15

    ואם תעשה זאת - זו תהיה הפעם האחרונה שראש ממשלה ישראלי מחזר, מחניף, משחד, משדל כל מיני מפלגות לווין. זאת - לפני הקמת הממשלה, במהלך הקמתה וכל הזמן עד לפרוקה.

    ראה מה קורה בארה"ב - וקנא בהם יחד איתי:
    נשיא נבחר, והוא לא מחזר אחרי ש"ס, ולא רודף אחרי הבית היהודי, ולא משלם ליהדות התורה. הוא אפילו לא משדל את ליברמן.

    הוא מאתר אנשים מוכשרים ומקצועיים לתפקידי שרים, ולא כל מיני פוליטיקאים שחושבים שהם מוכשרים, ומקדיש את מלוא מרצו וכשרונו לטובת ארצו.

    ואין שם קואליציה מושחתת, שהיא הפטנט הפרלמנטרי לכפיית דעת מיעוט.

    וממשלתם יציבה: קדנציה מלאה ללא קיצורים וללא ממשלות מתנדנדות, קורסות ונופלות.

    ואנשים שם שווי זכויות באמת. לא שחלק משרתים בצבא ונהרגים שם כמוני וכמוך וכמו בני ובנך, וחלק אחר - משתמטים ופטורים והמדינה משלמת להם.

    והממשלה שם מתכננת לטווח הרחוק והרחוק מאוד, בלי לעשות חשבון שימיה קצרים (ראה אובמה: השקעה באנרגיה חלופית).

    כל זה יש להם.
    כל זה יכול להיות גם נחלת חלקנו.

    אז פשוט - תן לציפי וברק (או ליברמן) את מה שהם רוצים, כי הם הפרטנרים שלך לשינוי שיטת הממשל.

    חיים אבגד

  • 110.

    כן, אחדות...הוא רוצה להתאחד עם השמאל ולחסל את המדינה טוטאלית (ל''ת)

    אחד, 23/02/09 18:09

  • 109.

    ביבי וליברמן בעה'ש

    מוטי, 23/02/09 18:02

    ביבי לא צריך סיוע מהשמול הפחדן.והערבים...ביבי וליברמן החילונים עם אלי ישי והרב המקודש עובדיה יוסף .יכולים לשלוט על כל מדינת ישראל בלי בעיות,,והכל בעזרת השם יתברך..

  • 108.

    הם המנייאקים רוצים שתהייה לו ממשלה צרה - שלא תחזיק מים

    ושהיו עוד פעם בחירות, 23/02/09 18:02

    מה איכפת לציפור אם יפול העיקר שהיא תשוב למשול. מה איכפת לברק הוא אשאיר את כל המרק בעזה לנתניהו. אלה הסירחון של המטבחון שהשאירו כלכלה הרוסה אוייבים מסביב ומפזרים לאזרחים ריח של אביב. באביב הם חולמים לשוב בחזרה שעד אז תישכחו את המפלות הגדולות שהותירו במדינה טרם לכתם. ואם יהיו שוב בחירות מי ישלם האזרח הקטן שנותר מטומטם.

  • 107.

    תגיד שאתה מפחד לשלוט לבד.

    אילן, 23/02/09 17:45

    העיקר להתלהם ולומר שהימין יודע יותר טוב.

    תסתדרו לבד .

    • לא הבנת שביבי ימני בתחפת

      Avi Ecuador, 23/02/09 18:05

      לא הבנת שהוא שמאלני שמחפש שמאל ומפחד לשלוט בימין התחפושת?

  • 106.

    ביבי.. צו השעה ''לגנוב'' עוד שנה פנסיה לאזרחים

    אוהו, 23/02/09 17:35

    במיוחד מכל אלה שתמכו בו.....

  • 105.

    שוטה שיטה בכם, שוטים. שיטה בכם, רושש אתכם והתעשר, הוא קוסם, הוא קוסם. (ל''ת)

    שפתי כהן , 23/02/09 17:35

  • 104.

    ביבי, זה גדול עליו. (ל''ת)

    שפתי כהן , 23/02/09 17:30

  • 103.

    שביבי יפנה הכסא לציפי למען האחדות, נראה אותו. (ל''ת)

    צביקה, 23/02/09 17:14

    • למה מה זה קייטנה - פה צריך לנהל מדינה (ל''ת)

      זה לא קירקס, 23/02/09 18:15

      • והרי ביבי כל כך טוב בלנהל מדינה... (ל''ת)

        ירון - Yaron , 23/02/09 18:49

  • 102.

    אנטישמיות גואה ברחבי-העולם

    shoshlevy , 23/02/09 17:03

    טיעון נוסף לחיזוק דבריי הקודמים -

    עם כל יום שעובר , מגיעים דיווחים

    מכל העולם על אנטישמיות גואה

    והתנכלויות נגד יהודים וישראלים!

    היום - הותקף איש "דובר צה"ל לשעבר

    בהולנד - שלושה אנטישמים השליכו

    ארבעה זוגות נעליים לראשו ! וקודם

    לכן - הטילה כווית חרם על הטניסאית

    שחר פאר בטורניר -הטניס בדובאי ,

    והדוגמאות זורמות עם כל יום שעובר !

    זמן לאחדות !

    שוש לוי -חברת ליכוד

    אופקים

    • האנטישמיות היא סממן למלחמת עולם

      Avi Ecuador, 23/02/09 17:35

      פגיעה במיעוטים נעצרת בשואה בהמשך.
      שישראל תתארגן לספיגה במלחמת עולם ולניצול מצב שבו בכאוס שנוצר הם מעיפים מפה את שרידי עמלק שיישארו.
      בקשר לפגיעה ביהודים מאירופה שישראל תתארגן לפגיעה באלה שפוגעים בצורה לא רשמית ובצורה כואבת ומסיבית...

  • 101.

    ממשלת אחדות.

    אחיתופל, 23/02/09 16:53

    איני מבין מאיפה מביא נתניהו את הדעה שהעם רוצה ממשלת אחדות.העם הצביע בבירור על רצונו שתקום ממשלת ימין.אז הגיע הזמן להקים כבר ממשלה כזאת.ואם מפלגות השמאל ירצו שיצטרפו לא ירצו שלא יצטרפו.

    • הוא הצהיר על זה לפני הבחירות וזה הסיבה שהרבה קולות ברחו לליברמן

      נ.פ. , 23/02/09 17:29

      בעיקר כאלה שנמאס להם מהשחיתות של קדימה

  • 100.

    רצון העם ללכת ימינה ולא שמאלה (ל''ת)

    יוסי, 23/02/09 16:40

  • 99.

    להוסיף מוחות מעוותים כמו השמאל לממשלת ביבי יביא לקטסטרופה מידית

    Avi Ecuador, 23/02/09 16:36

    השמאל אמור רק להפריע ולהכשיל, להביא ליותר לחץ מצד הגויים.
    ממשלת ''איחוד לאומי'' זו ממשלת שיתוק לאומי, ממשלה שמביאה את עם הארץ לאיבוד עצמי לדעת ומדינה שמתברברת ולא יודעת מה היא רוצה מעצמה.

  • 98.

    לטובת העם תודה שאין לך דרך ותן ללבני להוביל היא ניצחה אותך בבחירות (ל''ת)

    ביבי צבוע ושקרן, 23/02/09 16:22

    • הלו, מי שרוצה לחלק אותנו לערבים ציפי הפסידה ותרדו לנו מהגב ומהר!~!~!~!

      אילנהלוי , 23/02/09 16:34

      זה מה שחסר לנו את קדימה שרוצה להמשיך ולחלק אותנו לערבים והשמאל מוחא לה כפיים.

      יאללה תחפפו ותרדו לנו מהגב.

      עם ישראל מספיק סובל מהשמאל שמרגל נגדנו בעולם עם ואלס עם בשיר ועוד כדי להעלים את עם היהודי לגמרי.

      • אילנה איפה למדת חשבון?

        ילד חוץ, 23/02/09 17:24

        כן אילנה מה יותר גדול, 27 או 28???? יופי אילנה עכשיו מה יותר קטן 27 או 28? יופי אילנה ילדה גדולה שיודעת חשבון, כפיים לאילנה......

        • ומה יותר גדול 65 ממליצים או 28 ממליצים ילד חוץ דפקט

          socrates37 , 23/02/09 17:40

          בלי שום קשר ציפי ליבני לא ניצחה את ביבי והליכוד.
          3 מנדטים שהיא קיבלה נלקחו מליברמן.
          יש עדויות שיו"ר קלפיות השמידו קולות לליברמן ובמקומם שמו קולות לקדימה.

          • אוי, התחלנו עם הקונספירציות?! (ל''ת)

            ירון - Yaron , 23/02/09 19:44

          • ציפי לבני קיבלה י ו ת ר קולות מביבי . נקודה (ל''ת)

            סבזי , 23/02/09 20:15

            • לא מדובר בממשל נשיאותי בישראל

              Avi Ecuador, 23/02/09 20:43

              ואתה חושב שאם פרץ מקדימה היה רואה אפשרות שציפי תרקיב (מלשון רקוב) ממשלה הוא לא היה מאפשר לה?

            • אם ציפי קבל יותר קולות, למה היא לא מקימה ממשלה? כי היא עוורת כמוך

              אילנהלוי , 24/02/09 11:46

              לא יודעים לקרוא לא את המציאות ולא את השטח ולא את המפה הפולטית ולא העולמית.

              רק רוצים לחלק אותנו לערבים בעזה, זה מה שמענין את השמאל מקדימה.

            • בשביל זה היא מתרסקת ולא יעזור ללהכת הסמרטוטים (ל''ת)

              מעופף:, 24/02/09 18:27

        • לבני מול איזק ניוטון - חובה!!!

          נ.פ., 23/02/09 17:40

          https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/857/399.html

    • ועם מי ציםי-בושה תעשה ממשלה?

      Avi Ecuador, 23/02/09 16:38

      עם הערבים?
      עם השמאל?
      אולי עם ליברמן?
      אולי תפעיל את המוח המנוון שלך?

  • 97.

    ביבי אתה כוסית

    ילד חוץ, 23/02/09 16:16

    אחלה כוסית אתה ביבי, מענין לא חשבת על רצון העם כשהלכת ''לקנות'' את שס לפני הבחירות. הרי היית שר אוצר לפני זמן מה אתה ודאי יודע כמה עלו לעם הזה הבחירות האחרונות, בפרוש יכולת למנוע אותם, אבל לא רציתה את הכסא מעל לכל דבר אחר.
    לא הסכמת להצטרף לממשלה בראשות לבני, עכשיו אתה בא לדבר ברצון העם??? הפחד אןכל אותך ממשלה ימנית, אתה כוסית ביבי, כוסית.

    • בזה אתה דווקא צודק.משהו מפחיד את ביבי מהצל של עצמו

      socrates37 , 23/02/09 17:43

      הוא מפחד להקים ממשלה ימנית.כנראה שהוא שמאלני בתחפושת.אם הוא לא רוצה להנהיג את מחנה הימין שיתפטר.
      התרפסותו בפני השמאל מרקיעה שחקים.

  • 96.

    ציפי לבני כחבר ובוחר קדימה,גאה בך ובדרכך.ביבי לא אמין. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 23/02/09 16:12

    • האמינות של לבני מוטלת בספק

      נ.פ. , 23/02/09 16:57

      http://glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?NewsId=35205

  • 95.

    האיום האיראני?או האגו והשאיפות האישיות של ליבני? מה לדעתכם חשוב יותר ?

    המרכבה , 23/02/09 16:10

    עדיף לצרף את העבודה ואפילו את מרץ ואולי חצי מקדימה שיתכן ויקימו סיעת אומץ ובהם הבכירים מופז שיטרית ודליה איציק שיהיה להם האומץ להצטרף לממשלת נתניהו במלחמה בהתחמשות איראן בגרעין וסוריה חיזבאללה והחמאס בטרור.
    לציפי ליבני שאיפות אישיות והיא תכשיל את ממשלת נתניהו מתוך הממשלה ותזיק כך לאינטרסים החיוניים של מדינת ישראל ואזרחיה.
    זהירות מונעת אסון.

  • 94.

    זו בגידה בעם שהצביע ימין נהיר וענק שמאס בסמול בלוף-שוב נתניהו טועה ומט

    קורן נאוה טבריה!עד מתי ליכודניקים יעלוזו?, 23/02/09 16:01

    ומטעה-ביבי לא מפיק לקחים!

    • צודקת.העם רוצה ממשלה ימנית שתנהיד דרך שונה מהשמאל!!!

      socrates37 , 23/02/09 17:46

      ביבי זה גדול עלייך.
      בחרנו בליברמן ולחצנו אותו שיתמוך בך.עכשיו אתה טורף את הקלפים ומזמין את כולם.
      אולי תפנה לעזמי בשארה ותבקש ממנו להצטרף לאחדות מדומה.או שמא דב חנין ובראכה.

  • 93.

    תפסיקו אם השיקולים הפוליטים ותעשו משהו לטובת העם הזה (ל''ת)

    בן, 23/02/09 16:00

  • 92.

    העם רוצה אחדות אבל לא אותך כראש ממשלה נתניהו לך הביתה (ל''ת)

    מהסוס, 23/02/09 15:59

    • זהו נגמר כבר הבחירות (ל''ת)

      לכל הטוקביסטים ''האידיאולוגים'', 23/02/09 16:11

      • אל תהיה בטוח כל כך (ל''ת)

        ירון - Yaron , 23/02/09 18:50

  • 91.

    כללי הנימוס מחיבים גברות קודם lady's first

    גולן, 23/02/09 15:57

    ההגיון הפשוט דורש רוטציה
    צורך השעה ביבי באוצר
    כללי הנימוס גברות קודם -ציפי רהמ''ש 2 ראשונות וביבי שנתים נוספות
    ובעזרת השם חוזר חלילה

    • Lady´s first but dogs before (ל''ת)

      Avi Ecuador, 23/02/09 16:27

    • מה פתאום? בנתניהו תומכים 65 חכי''ם, בלבני רק 28 (ל''ת)

      65 זה יותר מ- 28, לא?, 23/02/09 16:41

  • 90.

    אין לי מושג כמה באמת טובת העם כמו שאתה קורא לזה היא מה שמנחה אותך אבל

    TOVKA , 23/02/09 15:55

    אל תרפה .ממשלת אחדות זו האפשרות היחידה להקמת ממשלה פחות או יותר נורמלית. אני יודעת את זה ואתה יודע את זה נתניהו.אתה תקוע עם גוש הימין שאתה יצרת, כמן עם עצם בגרון.לא לבלוע ולא להקיא.אתה זקוק לממשלה שנוטה יותר למרכז כדי שמישהו בעולם בכלל ידבר איתנו.ואין מה לעשות .אנחנו תלויים בעולם וזקוקים לו.אבל אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה.כולנו לומדים את המשפט הזה מקטנות.אז נתניהו אם אתה רציני בדאגתך לעם ולמדינה ,לך לממשלת אחדות אבל זה מהלך שדורש תשלום ולדעתי תוכל להביא את קדימה לממשלה בתנאי רוטציה.פרס ושמיר עשו את זה .גם אתה יכול.

    • חחח, ''נורמלי''

      Avi Ecuador, 23/02/09 16:07

      ראה השמאל ההישגים שמאפשר למשוגעים כמו עמלק, אפילו בונה להם מדינה ומגרש יהודים.
      לפעמים מהמשוגע מפחדים ולא מתעסקים איתו.
      מ''הנורמלי'' (האידיוטים השמאלנים במקרה המצער שלנו) לא מפחדים וממשיכים לדרוש מהם דרישות והמשוגעים ממשיכים לשגע אותם.
      הבנת?
      לא חשוב, אתה שמאלני כך שאין גם סיכוי שתבין.
      אותך ודומיך משה היה צריך לקבור במדבר 40 שנה בכדי להצמיח ממך ודומיך דור בן חורין.

  • 89.

    ביבי, אתה לא צריך גייס חמישי בממשלה, שישארו באופוזיציה

    ימיניהו, 23/02/09 15:55

    צא לדרך והקם ממשלה ימנית, זה רצון העם.תציע למופז וחבריו תפקידים ולחזור לליכוד והם ירוצו יותר מהר מארנבת וכך תשיג רוב של 70 לפחות. אתה יכול לשקם את ההריסות של לבני וברק ואתה ממש לא צריך אותם בהחלטות הגורליות, ביציאה מהמשבר הכלכלי, בנושא הביטחוני הם כישלוןהמתרפס בפני אויבנו. תחזור ל-''יתנו יקבלו'',הערבים מבינים רק כוח וגם הגויים ימתנו את דרישותיהם נוכח ממשלה איתנה בדעתה.

  • 88.

    תירגע ביבי, העם לא רוצה באחדות. אל תדבר בשמנו כדי לקדם את עצמך (ל''ת)

    אחת מהעם, 23/02/09 15:51

  • 87.

    תגובה ל78

    משה, 23/02/09 15:50

    בושה וחרפה כואב לך הלב שהפסדתם בב חירןת אתה בטח אייל ארד

  • 86.

    אחדות ?

    י ל ד , 23/02/09 15:48

    היה לנו שיעור חופשי הבוקר.

    אז החלטנו לשאול את הילדים מי רוצה באחדות.

    רוב הילדים נזכרו בפרסומת למיוחדת ולמאוחדת,
    ויאלי אמרה שאנחנו בני עם שכל אחד מאיתנו
    הוא יודי בן יהודי ויחודי בן יחודי.

    אכן העם רוצה להיות יחודי, ולשלוח את זקניו
    ללקט מזון באשפה, ולהגדיל את מעמד העבדים,
    כי זה טוב לצמיחה, ויאפשר לעשירים לסיים
    את החודש, ולעניים להפסיק את הביזבוזים.

    • ילד, קבל 100 על החיבור הזה. (ל''ת)

      המורה, 23/02/09 16:48

  • 85.

    אני מצטער שלא בחרתי בנימין נתניהו השבוע התגלה כמנהיג עם אחריות לאומית (ל''ת)

    האחריות הלאומית גוברת על אינטרס אישי, 23/02/09 15:45

  • 84.

    נתניהו , עם כל הכבוד לממשלת אחדות בחרתי בך. לך בדרך שלך.

    יחיאל כ''ץ, 23/02/09 15:44

    בחרתי בליכוד . אם הייתי מאמין במתווה ''שתי מדינות לשני עמים'' הייתי בוחר בליבני.
    לא בחרתי בליבני משלושה טעמים;
    א. אין כזה דבר עם פלסטינאי. הפלסטינאים הם פיקציה שנוצרה על מנת לנגח את ישראל .לפתע ''צצו'' פלסטינאים באיזור אחרי 67 .''איפה היו ''פלסטינאים'' לפני 67? .
    ב. מדוע אין מיישמים את החלטת מוע''ב 242. ערביי הגדה לירדן. ערביי עזה למצרים.עכשו עוד יותר ברור כי הגדה אינה הרצועה ולא רק ''בזכות'' החמאס.
    ג. גם הפלסטינאים אינם מאמינים במתווה ''שתי מדינות לשני עמים'' משום שהם אינם מעוינינים בפתרון הבעיה. לדידם מדינת ישראל אינה מדינת העם היהודי אלא מדינת כל אזרחיה. תשאלו את סעיב עריקאת ועוד ''בכירים'' ברשות האם הם רוצים במדינה? - לא הם רוצים בהשמדתנו בדרך דיפלומטית (על פי הפת''ח) או על פי הדרך של החמאס(דרך הנשק) .
    הגיע הזמן לומר בצורה ברורה.''יתנו -יקבלולא לתנו לא יקבלו. מכחוון שלא נתנו עד עתה דבר ומהאמנה הפלסטינאית לא נסוגו כמלוא הנימה - תם עידן הויתורים.

  • 83.

    זה לא שביבי לא מוותר, ביבי מ פ ח ד

    אחד מהעם, 23/02/09 15:43

    ביבי מפחד להקים ממשלת ימין צרה, הוא יודע שאף אחד בעולם לא ידבר איתו או יזמין אותו,
    הוא יודע שממשלתו תהיה מנודה,
    אם זה כל כך חשוב ממשלת אחדות מדוע סירב לליבני לפני כמה חודשים ומדוע אינו מוכן לממשלה בה הוא יהיה שנתיים הראש ולאחר מכן ליבני תהיה,
    ביבי דמגוג זול שמנסה להפחיד את העם,

    • ואם לבני תהיה שרת המשפטים ואיציק שרת הקליטה

      מחשבות , 23/02/09 17:39

      והימין הוא שיוביל את המדיניות האם זה יעזור?

  • 82.

    לאיזה עם מתכוון נתניהו?לעם של הימין הקיצוני,הפנטי והבלתי שפוי? (ל''ת)

    מורדו , 23/02/09 15:38

    • צודק שפוים יש רק בשמאל שהביא 2 מלחמות, אינתיפדה 1500 הרוגים וקאסמים (ל''ת)

      marco polo , 23/02/09 15:42

  • 81.

    די ביבי, עזוב אותנו עם שיטת ההפחדות שלך. נמאסת. (ל''ת)

    לך לך עם הימין שלך, 23/02/09 15:33

  • 80.

    ביבי אולי תתחיל כבר לגלות מנהיגות??

    אייל, 23/02/09 15:33

    העם לא בחר בברק ולא בליבני. העם רוצה ממשלה ימנית עם גאווה לאומית ולא עוד פעם את שני חדלי האישים הללו. תפסיק כבר לרדוף אחריהם באמתלות ש''העם רוצה ממשלת אחדות''. מה קרה? אתה מפחד להיות ימני??

  • 79.

    '' העם כן לגוש הימים''

    דורון, 23/02/09 15:31

    ביבי בישלת גוש ימין , תוכל את החמין בצד
    ימין,והסירחון יופץ! ובעוד שנה בחירות!
    ביי פלצן.

  • 78.

    לשנות את שיטת הבחירות,ומהר,כנסו!

    גדי, 23/02/09 15:31

    להעלות את אחוז החסימה ל-12%
    לאפשר זכות הצבעה אך ורק לבעלי איי.קיו 20 ומעלה.
    ואז,אין ביבי,ואין ליכוד,ואין ימין.

  • 77.

    פרנסה

    ציקי, 23/02/09 15:25

    ביבי אתה מדבר על פרנסה ?
    מה עם השנתיים פנסיה שלקחת תחזיר אותם לגיל 65 שנה
    ה= 3-4 מנדטים שחסרים לליכוד זה שכבת הליכודניקים שלא הצביעו לליכוד או לא הלכו להצביע עד שחוזר להם הפנסיה שלקחת
    שים לב זה הבחירות השניות שלא מצביעים לליכוד
    העדר הבין מי דפק אותו

  • 76.

    שלום עם מצרים

    shoshlevy , 23/02/09 15:16

    ספיח לדבריי הקודמים -

    להזכירכם -שרת החוץ , הגברת לבני

    שר הביטחון - מר אהוד ברק


    המפלגה הראשונה שחתמה הסכם - שלום

    היתה מפלגתי - מפלגת - הליכוד אשר , כידוע

    לכם , חתמה הסכם - שלום עם הגדולה והחשובה

    בארצות - ערב = מצרים !

    לידיעתכם = החתירה לשלום מעוגנת במצע-

    הליכוד ("אמנת הליכוד") וגם בכל תפילה

    של הציבור הדתי , כפי שאנו נוהגים לומר -

    "עושה שלום במרומיו - הוא יעשה שלום

    עלינו ועל כל ישראל ואימרו אמן "!

    שוש לוי - חברת ליכוד

    אופקים

    • כתוב בתורה מפורשות שלא יהייה שלום עד ביאת גואל צדק -

      שירהw , 23/02/09 15:30

      מספיק לשקר את העם - הבה נחזור לכור מחצבתנו ,תורת ישראל, והקב,ה עומד להמליך עלינו בקרוב מאד את משיח צדקנו - רק אז יהייה שלום. כתוב בפרשת "בחוקותי" : "אם בחוקותי תלכו ...ונתתי שלום בארץ....ואם לא אתן אתכם בידי אוייבכם...." כל אחד יכול לקרוא את פרשת "בחוקותי" ואת פרשת "כי תבוא" ואת הנביאים ולרואת את האמת - השם יתברך רוצה שכל עם ישראל ילך בחוקותי כמו שהעם הזה התחייב במתן תורה - ואם העם הזה מפר את הברית עם בורא עולם - אין שלום עד ביאת המשיח - הכל כתוב. כנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת.

  • 75.

    לבני לכי לאחדות...זה רצון העם..! (ל''ת)

    עומר, 23/02/09 15:07

    • אחדות נבנת על דרך משותפת,דרכו של ביבי וחבורתו מובילה לאסון. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 23/02/09 16:15

  • 74.

    קדימה וליבני גרועים מעזמי בשארה - קיראו את דבקה ותבינו. (ל''ת)

    שירהw , 23/02/09 15:04

    • את דבקה אנחנו קוראים רק כשנגמרת ארץ נהדרת (ל''ת)

      אחלה הומור, 23/02/09 15:34

      • אתה בטח הוספת לתורתך את עליזה בארץ הפלאות

        Avi Ecuador, 23/02/09 20:13

        תורת השמאל האידיוט, חרדים מכת דת עגל הזהב.

  • 73.

    גם יובה הראשון רצה אחדות

    קיקרו, 23/02/09 14:54

    בנימין, שאל את אבא, מה קרה לארצו
    של יובה הראשון.

  • 72.

    שציפי תניח את האגו בצד - לטובת המדינה מול.... (ל''ת)

    איילה, 23/02/09 14:52

    • יש לה חתיכת אגו זאתי..אכפת לה רק מעצמה.. (ל''ת)

      אילוש! , 23/02/09 15:08

    • קודם קיללתם אותה ועכשיו?

      oded, 23/02/09 15:27

      כנראה גם עד שלא תיכנע לימין ותאמר אמן לכל משובותיו. כנראה המנהיגים של הימין מפחדים מהשלטון. דעות ימניות רק זוכות בקלפי אך כנראה בלתי ישימות, אלה אם השמאל שהיה תמיד תאוו שלטון יתן להם שוב גושפנקא.
      ציפי אל תתפטי שמרי על העקרונות.

    • נתניהו לא הניח את האגו שלו כשהיא ביקשה ממנו ממשלת אחדות (ל''ת)

      שלא ייבב עכשיו, 23/02/09 15:35

  • 71.

    ואצל ליבני זה נקרא "פולטיקה אחרת" בושה לאיזה בור תחתיות הם יורדים

    שירהw , 23/02/09 14:51

    והתשקורת מכסה עליהם.

  • 70.

    נתניהו אל תבגוד בדרכך, בבוחריך, במצעך.

    מחשבות , 23/02/09 14:50

    העם בחר בדרך הימין, אל תדחוף אותנו שמאלה.

    הרי אינך זקוק לאוסף השועלים המחבלים כרמים הללו. וזו אשלייה שאם הם יקבלו כסאות וכבוד והרס מאמזים הם יניחו לך ולזוגתך.

    די עם התמימות, השמאלנים הבוגדניים יאכלו אותך בתקשורת ובפרקליטות ובהלשנות גם אם תיתן להם את כל התיקים וכל המשרדים. הם שמאלנים, הבוגדנות היא המהות שלהם.

    לכן אל לך להיעזר בהם הם רק ינשכו את ידך המושטת. קום ועמוד על דעתך והתייצב בראש הגוש הימני והגדול והצל את עם ישראל

    • נתניהו אנחנו מאחוריך..העיקר שאתה תהיה בראשות הממשלה..שכח מהשמאל..

      אילוש! , 23/02/09 15:10

      הם פחות חשובים לנו...
      העיקר שהקול השפוי שלך שם...
      בהצלחה!!

  • 69.

    מהרסייך ומחריביך ממך ייצאו" - כנסו לדבקה ותיקראו כיצד קדימה

    שירהw , 23/02/09 14:49

    מוכרת את המדינה לאבו מאזן ולחמס ולחוסיין אובאמה - העיקר שליבני תהייה ראש ממשלה. שערורייה, לא ייאומן, אין מילים - חייבים לקרוא. אנחנו היהודים המאמינים יודעים, שהשםפ יתברך עומד לגאול אותנו גאולה שלמה לאלתר. קיראו את תגובותי בכתבה הניבזית של מיה בנגל.

    • שימי קישור.. (ל''ת)

      אילוש! , 23/02/09 15:11

  • 68.

    דור העבדים שיצא ממצריים והקים את עגל הזהב

    Avi Ecuador, 23/02/09 14:46

    היה רוב של שמאל עם מנהיגי שמאל שהקימו לעצמם עגל זהב, משה רבינו לא עשה ממשלת איחוד עם השמאל!
    הוא סובב וקבר את דור עגל הזהב, דור העבדים במדבר.
    חינך והצמיח דור חדש, דור בן חורין!

  • 67.

    כל הכבוד לנתניהו - את אשר הבטיח הוא מנסה לקיים,

    דוד, 23/02/09 14:45

    ברם, הדבר אינו תלוי רק בו.

    • עוד פלצן (ל''ת)

      מסריח טיפש, 23/02/09 14:53

      • נחיה ונראה מי הטיפש... (ל''ת)

        אילוש! , 23/02/09 15:12

        • עזוב אידיוט, לא מדובר בטיפשות, מדובר באידיוטים ולשרוד (ל''ת)

          Avi Ecuador, 23/02/09 16:02

  • 66.

    ביבי, תקים ממשלה ימנית, אל תדאג, פורשי קדימה יצטרפו מהר מאד.

    ברעם , 23/02/09 14:42

    פוליטיקאים במדינה הזאת לא יוותרו על כיסא בקלות, הלא כל רצונם הוא שלטון ושררה, בהחלט לא טובת העם, פורשי קדימה ואולי אפילו כמה מהעבודה ירותו אליך למשרד לפני שתגיד ג'ק רובינסון.

    • חחח, אנחנו נותנים לביבי את עצת אחיתופל

      Avi Ecuador, 23/02/09 14:51

      לא לשכוח שעצת אחיתופל הייתה הנכונה לאבשלום והיא הייתה העצה הטובה.
      למי שזוכר עצת חושי לאבשלום שנחשבת לעצה הטובה והיום מעטים זוכרים אותה היא העצה שהכשילה את אבשלום והצילה את דוד.

  • 65.

    ביבי מפחד לשלוט עם מה שהעם בחר ורוצה

    Avi Ecuador, 23/02/09 14:31

    ביבי הוא שמאלני בתחפושת של ימין וכשהעם לא גילה את התחפושת שלו הוא מתחמק מלשלוט עם התחפושת.
    מאוד פשוט היום להקים ממשלת ימין ולשלוט!!!
    הרבה יותר קל ממשלת תלאים שלא תוכל לעבוד ולהחליט נכון.

    • כאשר אתם עושים חשבון שלממשלת ימין עם 65 קולות

      Avi Ecuador, 23/02/09 14:42

      אם לביבי היה קצת אומץ שכל ישר היגיון ותכנית עבודה הוא היה יכול בקלות ליצור לו מפלגת ליכוד של 40 חברי כנסת בהמשך.
      איך?
      תצחקו!!!
      היה גורם לפרוקה של קדימה, מציעה למופז ולחמולה שלו להיות חברי ליכוד וקצת כיסאות.
      היו עורקים בלי בעיה.
      הייתה לו ממשלת רוב וציפי-בושה הייתה מלקקת את פצעיה.
      כן, ביבי מקבל ממני הצעות בחינם...

  • 64.

    מה השתנה בדעת העם לגבי אחדות מאז שציפי הציעה את זה בראשותה? (ל''ת)

    אביב נעורים, 23/02/09 14:26

  • 63.

    נתניהו, אתה לא מייצג את העם, אלא את...

    תזכורת, 23/02/09 14:23

    אתה עצמך (ביבי) קראת לליכודניקים ''אספסוף גאה'' בבחירות 1999.
    חוץ מזה מה הבעיה שלך ? שלם את האתנן שהבטחת לש''ס ויהיו לך 64 חברי כנסת, אלא אם כמה ח''כ מהליכוד ומליברמן לא יצביעו בשבילך.

  • 62.

    ימים של חירום

    shoshlevy , 23/02/09 14:18

    למנהיגת קדימה -שרת החוץ הגברת ציפי לבני

    ולמנהיג מפלגת העבודה -שר הביטחון מר אהוד

    ברק - שניכם הייתם צודקים בהחלטתכם - לא

    להצטרף לממשלת-אחדות ,אילו היינו חיים

    ב-שוויץ !

    ואולם , היות ואנחנו חיים במזרח -התיכון

    שבו כללי-ההתנהלות מיוחדים ושונים מאשר

    כל מקום אחר בעולם , ולנוכח האיומים מולם

    ניצבת , היום , מדינת -ישראל -החמאס מקים

    ממשלת אחדות עם הפתח , מה שאומר שהם יקצינו

    את העמדות שלהם כנגד ישראל , מכאן ואילך

    אם וכאשר יעמוד תהליך מדיני על הפרק (אם

    התנאים המדיניים סביבנו ישתנו) , החיזבאללה

    ממשיך להזכיר את קיומו - חדשות לבקרים

    בירי קטיושות בגליל ,החמאס ממשיך לירות

    טילים ןפצמ"רים , גם היום , בדרום הארץ ,

    אל -קאעידה , תוקף מטרות יהודיות בעולם ,

    (בשבוע שעבר - זה היה משפחה מתימן שפצצה

    הושלכה על ביתה ע"י פעילי -אל -קאעידה ),

    הטניסאית הישראלית - שחר פאר מוחרמת בדובאי

    ע"י כוויית , איראן ממשיכה בקצב מואץ לפתח

    את הפצצה הגרעינית ונשיאה המטורף -

    אחמדיניג'אד מתכוונים להשליך אותה

    עלינו ברגע שתהיה לו היכולת לכך ,

    המשבר הכלכלי הגלובאלי שנותן את אותותיו

    כבר היום במשק הישראלי ( בחצור -עומד המפעל

    היחיד -"פרי גליל" להיסגר ולגדוע את מטה

    לחמם של אלפי עובדים שיושלכו לכלבים , אלפי

    עובדים מפוטרים בכל חודש ברחבי - הארץ גם

    במדינת תל-אביב !) והג'יהאד האיסלאמי המאיים

    בחטיפת ישראלים ברחבי -העולם , התנכלויות

    נגד יהודים וישראלים בטורקייה ובספרד ,

    ובכן- לנוכח כל האיומים האלה - ראוי ורצוי

    יפה ונאה יהיה - מר ברק וגברת לבני , אם

    תניחו בצד את המחלוקות הפוליטיות , את

    דרככם המדינית הלגיטימית , השקפתכם הפוליטית

    הייחודית והלגיטימית , שאיפותיכם המפלגתיות

    והאישיות הלגיטימיות לשעה נוחה יותר למדינת

    ישראל , ולעם ישראל . שעה שבה לא יהיו כל כך

    הרבה איומים מגוונים על ישראל , ואולי אז

    בכלל ישתנו התנאים המדיניים - יוחלף שלטון

    הטרור בעזה בשלטון נאור והומאני יותר מזה

    הקיים ואשר יכיר בזכותה של מדינת - ישראל

    להתקיים בגבולות ברי- הגנה , בינתיים -

    הצטרפו לממשלת - האחדות, שלבו ידיים עם

    ראש - הממשלה המיועד בנימין נתנייהו וטפלו

    בכל האיומים האלה = העם יכיר לכם תודה !

    (אגב - אם החמאס והפתאח מקימים ממשלת אחדות

    אנחנו לא יכולים ?! )

    קדימה לממשלת האחדות !

    ברוכים תהיו -אתם ומפלגותיכם !

    שוש לוי - חברת ליכוד

    אופקים

  • 61.

    לא צריכים אחדות טפילית עם שמאל

    Avi Ecuador, 23/02/09 14:18

    השמאל היום הוא מחלת איידס של עם הארץ, הוא גדול ומסוכן, סליחה, סופני.
    צריך להקיא אותו, שמאל בממשלה יביא לחישוקה וללחץ מוגבר מהגויים שיגידו שירגישו שקל לדרוש מישראל דרישות, ממשלת ימין תביא לפחות דרישות של גויים ותהיה יותר חופשית להגיב בזמן אם לא תפחד מעצמה ומכוחה ואם לא תעשה חשבון לשמאל.
    תתעסקו בביטחון ובתקשורת ותעשו שינויים בחוק בכדי שרשות המשפט תתעסק רק בפשע פנים ולא יהיה לה כוח להתעסק בשטחים או בכל נושא בטחוני.

    • צודק - תודה (ל''ת)

      מחשבות , 23/02/09 14:53

      • תודה על החיזוק (ל''ת)

        Avi Ecuador, 23/02/09 15:48

  • 60.

    ליבני העיקר המפלגה?ומה עם המדינה?איפה האחריות? (ל''ת)

    סמי, 23/02/09 14:18

    • יותר חשוב לה להצטלם ולהיות בכותרות איזה טובת המדינה..ממתי זה היה חשוב?

      אילוש! , 23/02/09 14:45

      ליבני היא הבן אדם הכי איגואיסט שראיתי בחיים שלי!! היא חושבת רק על עצמה..להגיע לטופ שבטופ..ולא אכפת לה לקרוס כשהיא תהיה שם..היא לא כשירה להנהיג עם..העם כבר לא מאמין לה..היא הראתה את הפנים האמיתיות שלה!היא קטנונית וחסרת עמוד שדרה! וטוב שפניה נחשפו ..כמה שמוקדם יותר כך טוב יותר למדינה..
      מסכן מי שבזבז קול עליה בכלל.. היא כבר הוכיחה את עצמה כשהמדינה הייתה צריכה אותה בפעם הראשונה ועכשיו היא מוכיחה את עצמה כמה היא מוכנה לתרום מעצמה למדינה בכך שהיא מתנהגת כמו ילדה קטנה שדואגת לאינטרסים שלה בלבד!!!!!!! ביבייייייייי בהצלחה :)

  • 59.

    השאירו רק סירחון במטבחון וברחו לאופוזיציה - עלובי החיים (ל''ת)

    ליבני וברק ביחד, 23/02/09 14:17

  • 58.

    נתניהו והעם קוראים לכם לדגל - גם הרסתם הכל וגם ברחתם

    לאופוזיציה, 23/02/09 14:15

    את מי אתם מייצגים את העם או את התחת שלכם בלבד.

  • 57.

    לא לדבר בשם העם - מי אמר שהעם רוצה אחדות

    א, 23/02/09 14:15

    מי אמר שהעם רוצה אחדות. מר נתניהו, איך אתה יוצא שהעם רוצה אחדות, שאלת אותנו. נדמה לי שהעם דווקא רוצה ממשלת ימין, זה די ברור. חבל לעוות את רצון העם. אתה יכול לומר שאתה רוצה אחדות, אתה יכול לומר שאתה חושב שצריך אחדות, אבל על תשתמש בנו לרצונך ללכת לאחדות. אתה לא יודע אם העם רוצה אחדות או לא.

  • 56.

    ליבני לא מאמינים לך

    moato , 23/02/09 14:14

    תפסיקי לשחק משחקים ,עד כה את וחבירייך נהלתם את המדינה והכל היה כשלון .
    את שרצית פוליטיקה אחרת ,מתברר שזה היה מס שפתיים וכל ניהול הפוליטיקה והדיבורים שלך
    הם הנחיות יועצי התקשורת שלך זה משחשוב ולא המדינה. האם היועצים ממשיכים לקבל משכורות?

  • 55.

    איזה אחדות איזה צו שעה הוא מחפש כיסויי תחת.

    אבי קרית טבעון, 23/02/09 14:13

    העם רוצה אולי אחדות. אבל מה שאתה מחפש זה כיסויי תחת. הרי מי יש לך עכשיו ב''קואליצית הבלימה'' אחד בריון מתלהם שלא מבין כלום האסטרטגיות.(הרי ניסה לתפקד תקופה קצרה כשר לענינים אסטרטגים. שברח מהתפקיד כמו שפן)ועוד מפלגות דתיות חמדניות שרוצות רק כסף כסף כסף.(שהיו עושות קואליציה גם עם החמס) הוא רוצה את ציפי וברק כי הם שניהם שפויים. והוא רוצה לסבך אותם. שישמשו לו כיסויי תחת.
    לביבי אין שום תשובה לשום משבר. הוא יוצר תוך כדי בצוע. (זה נקרא אילתור). לכן הוא מחפש את הכיסויי של ציפי.
    ציפי אני בחרתי מערך. תמשיכי כל אני בבחירות הבאות מצביע עבורך. החזיקי מעמד. אם מופז רוצה להיות חלק מהשלטון תראי לו את הדרך חזרה לליכוד. פשוט תעיפי אותו. הרי כל הפרסים עושים בלגן ומשחקים ברוגז.

  • 54.

    העם באמת בחר באחדות, ולכן קדימה ניצחו את הבחירות (ל''ת)

    גל, 23/02/09 14:09

  • 53.

    ahduth

    gil, 23/02/09 14:06

    the nation wants ONLY the right so u can have true Ahduth all else is an illusion and stealing the vote of idiots who voted Likud and Bibi-the Am rejected the radical left -B-Gadol!!!

  • 52.

    טעות ביבי! העם רוצה רפורמה בבג"צ ובתקשורת השמאלנית ומהר, לא רוצים שמאל

    אילנהלוי , 23/02/09 14:05

    העם בישראל אמר את דברו וברורות, לא רוצים את השמאל בשלטון יותר.

    לא רוצים יותר התנתקות ולא גרוש יהודים ויגידו לנו בשביל שלום ודרך שלום ויבואו לנו מלחמה אחרי מלחמה, לא רוצים את דרך אוסלו שהביאה לנו למעלה מאלף נרצחים ואמרו לנו שלום ודרך שלום.

    לא רוצים יותר שיגרשו יהודים מהבית ויגידו לנו שלום ועוד שלום וערבים משתלטים לנו על הארץ עם וילות ללא רשיון וללא היתר ואף כתב אחד בתקשורת לא שואל, למה לא מזיזים את הערבים שבונים וילות ללא היתר וללא רשיון ואפילו בית של מחבל ללא רשיון לא הרסו, בג"צ אסר!

    אז אנחנו לא רוצים יותר את השמאל לא בתקשורת ולא בבג"צ ולא בפרקליטות שאף אחד לא יכול להתנהל חופשי אם הוא ימני, כי ישר תופרים לו תיק.

    והשמאל מרגל בכל העולם נגד עם ישראל ואף אחד לא עוצר אותם ולא שמים אותם בכלא כמו שהם צריכים להיות, עוד נותנים להם כספים מכספי ציבור שיעשו סרטים נגד עם ישראל בכל העולם.

    לא ביבי.

    אם אתה לא מסוגל להיות ראש ממשלה עם הממשלה הברוכה שיש לך אפילו הגשמים חזרו אלינו ואתה מפחד מהשמאל ולא מהשם, אז אתה תהיה גם זמני ואנחנו נחכה לבן דוד משיח שיבוא לגאול אותנו מכל הפושעים שהשתלטו לנו על הארץ דרך הון ושלטון ותקשורת ומה לא?

    לא אלמן ישראל

    אל נקמות השם

    תשנן!

    • יפה אמרת, תודה, לו יהי.. (ל''ת)

      מחשבות , 23/02/09 14:55

  • 51.

    ביבי - עשית את שלך - תקים ממשלה בלעדיה - היא תרוץ אליך

    יופיטר יופיטר , 23/02/09 14:03

    ותקח מה שתתן לה בזיל הזול - תאמין לי - יש לי חושים מחודדים - וידע בנוגע לנוגה ומאדים

  • 50.

    "העם אינו רוצה אחדות"!!!

    gideonsc , 23/02/09 14:02

    הימין רוצה תמיכה בעמדותיו ובדרכו מ"העם" שחושב שהדרך והיעדים אחרים. אז לכו על פי דרככם והצליחו. תעשו טוב תבורכוץ תפשלו מקווה שיזכרו לכם זאת ותעופו..

    • כרגע ביבי הוא הבן אדם הנורמלי היחיד שם..בהצלחה :) (ל''ת)

      אילוש! , 23/02/09 14:57

  • 49.

    נו, מה חדש

    הדבוק לכיסא, 23/02/09 14:01

    שוב מזגזג. העם רוצה ימין. לא שמאל ולא מרכז. ונתניהו רוצה כיסא.
    פעם הבאה ילדים, פשוט תבחרו יותר ימינה עד שהנ''ל יפנים שהוא אמור למלא את רצון בוחריו ולא את תשוקותיו הפרטיות.

  • 48.

    מה קרה ימנים, אתם מפחדים מעצמכם?

    שימי, 23/02/09 14:01

    קחו ממשלת ימין צרה, ככה כשתיכשלו בקרוב לא תוכלו להאשים את השמאל, כמו שאתם אוהבים

    • אל תדאג את אי יכולתם הם יהפכו לאשמת הירושה הנוראה שקבלו (ל''ת)

      oded, 23/02/09 15:36

  • 47.

    אחי הליכודנקים,ביבי עושה לנו פאדיחות,סמרטוט תקים כבר ממשלה (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 23/02/09 14:00

    • מה פתאום אתה מדבר ככה? איפה הליקוקים? זהו,נמאס? (ל''ת)

      גולדה מאיר, 23/02/09 16:08

  • 46.

    נתניהו צודק. למרבה הצער יש מספיק מטומטמים שהצביעו ללבני

    שחוץ מכבוד אישי לא מעניין אותה כלום, 23/02/09 14:00

    דחלילה של ספינולוגים.

  • 45.

    איזה עם רוצה אחדות? יפני? בסרט הה כבר היינו עם אולמרט

    זקן, 23/02/09 13:56

    אולמרט ש''ס ליברמן עבודה זאת לא אחדות מקצה לקצה? על תפחד תעבוד

  • 44.

    שלא יעשו טובות במילה המצב לא מאפשר את אג"נדת השמאל (ל''ת)

    פקק תנועה , 23/02/09 13:50

  • 43.

    העם רוצה ממשלת ימין תפנים זאת ביבי

    אורלי, 23/02/09 13:49

    העם לא רוצה אחדות , העם בחר ממשלות ימין. מספיק עם ההתחנפות הזאת לא בחרנו בביבי שיביא לנו את ליבני וברק. בחרנו בליכוד כי אנו מעוניינים בממשלת ימין ואם אתה כבוד ביבי נתניהו מפחד מממשלת ימין אינך ראוי לקולנו תחזיר את המפתחות ותן אותם לקדימה.

    לא מעוניינים בממשלת אחדות מעונינים בממשלת ימין אמיתי

    בבמקום לפחד תקים ממשלת ימין זה מה שהעם רוצה ואלו הן תוצאות הבחירות, הרי זה מה שאמרת וצעקת מעל כל במה אפשרית כשהפסדת במנדט לליבני אמרת שהעם מעוניין בגוש הימין
    אז קדימה לעבודה בלי פחד ממשלת ימין זו הממשלה הרצויה בישראל ממשלת ימין חזקה ואמיתית שלא נכנעת לתקשורת והולכת על פי האידיאלים וטובת המדינה

    מקווה ש YNET יפרסמו זאת סוף סוף

  • 42.

    אכן נכון-לא רוצים מפלגת המושחתים קדימה

    שרון ר., 23/02/09 13:46

    האם נתניהו מפחד לשלוט או שהכל תרגילים פוליטיים בידיעה שקדימה לא תצטרף?
    העם רוצה ממשלת ימין ומספיק עם כל ההפחדות הללו.
    ממשלת מלחמה? ומה בדיוק היתה הממשלה הקודמת שפתחה ב-2 מלחמות שלא השיגו כלום חוץ מלדרדר את מצבינו בעולם לשפל חסר תקדים?

  • 41.

    נראה אותך הקוסם (ל''ת)

    א נ, 23/02/09 13:42

  • 40.

    אעשה כל מאמץ ...למה?

    אחמד, 23/02/09 13:38

    ושאלת ה-מיליון ש''ח היא למה התכוון המשורר בדבריו?האם לתת בידי הגברת ליבני וה''ה את מוסרות השלטון?או שמה קווי יסוד שבהם אין מקום למדינה ציונית יותר?
    אנא הסבריך בנדון !!!!

  • 39.

    צרכי העם.....

    ד''ר הנס שמוקלר, 23/02/09 13:38

    ביבי ממתי התחלת להתעניין בצרכי העם?
    בדר''כ הנך מוקף בצורחי העם.

    • שמוקלר הד"ר - מה לבני עשתה לצרכי העם? - חוץ מלרוץ לקונדי

      יופיטר יופיטר , 23/02/09 14:06

      וצרוח בבחירות?

  • 38.

    העם רצה ליבני.אל תדבר בשמו. הגוש רוצה מלחמה. (ל''ת)

    גוש בגרון, 23/02/09 13:36

  • 37.

    בחייך ביבי....

    ד''ר הנס שמוקלר, 23/02/09 13:35

    הכתר כבד על הראש?
    לקחת הבכורה בזכות ש''ס (שודדים סתם) וליברמן (הנוכל המטייל) - צא לדרך.

  • 36.

    אז למה לא הצטרפת לממשלת אחדות בראשות לבני לפני הבחירות?

    ירון, 23/02/09 13:34

    בשביל מה גררת את ישראל להוצאה כלכלית כל כך גדולה ומיותרת?

    • סליחה - סרחן - קדימה לא הציעה לביבי ממשלת אחדות - הוא שירת את הממשלה

      יופיטר יופיטר , 23/02/09 14:08

      מבחוץ בזמן מלחמת לבנון ובעופרת יצוקה

      • קדימה כן הציעה לו! לפני עופרת יצוקה כשאולמרט התפטר

        זיו, 23/02/09 18:41

        ביבי לא הסכים וחתם הסכם מאחורי הגב של לסני עם ש''ס לפיו הם יקבלו ממנו את כל מה שלבני מבטיחה להם, והם טירפדו את המו''מ

      • מזל שיש ארכיון...

        ירון - Yaron , 23/02/09 20:08

        כתבה ראשונה:
        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/790/376.html

        ציטוט: "לבני הבהירה בעבר בעצמה כי גם היא תומכת בממשלת אחדות לאומית, אולם המהלך עלול להיפסל על הסף בשל העובדה כי יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מתנגד ומעוניין ביציאה לבחירות."


        כתבה שניה:
        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/790/125.html

        ציטוט:"...אמרה שרת החוץ והבהירה: "צריך לפעול במהירות להקמת ממשלה יציבה בישראל, ועדיפה ממשלת אחדות"."


        כתבה שלישית:
        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/798/345.html

        ציטוט: "לבני שבה וקראה ליו"ר הליכוד נתניהו, להיכנס לממשלה. "אני מאמינה שנתניהו רוצה לתרום וזה לא דרך דיבורים, אלא דרך כניסה לממשלה", אמרה. "כאן ועכשיו והדלת פתוחה"."

    • כי הספיק לנו מהנסיגות והרפיסות עד כה

      thmhechyui , 23/02/09 14:16

      וליבני לא מתאימה לראשות ממשלה.

      למה היו בחירות???
      כדי שהעם יבחר ימין והוא אכן בחר.

      ברור שמי שהפסיד את הבחירות זה נראה לו בחירות מיותרות...

      לי נראה ששינוי שיטת הבחירות היא העיקר בממשלה הבאה ונקווה שקדימה ינהגו כאופוזיציה אחראית(אם לא ייכנסו) ויצביעו בעד.

      בבחירות היה שלט-"ליבני-מה שטוב למדינה"
      ועכשיו היא עושה מה שטוב למפלגה ומה שטוב לעתידה הפוליטי.טובת המדינה כבר לא חשובה אחרי הבחירות????

  • 35.

    זה אולי צו השעה=אך העם לא רוצה ממשלת אחדות!

    דבורה ש. , 23/02/09 13:34

    הרי במהלך/ממשל שנות קדימה הקצרים היו שתי מלחמות שלא השיגו את יעדם, אז מה, לחזור שוב ולחבור לקדימה? מה ההישגים של קדימה? שאתה כל הזמן מחזר אחריהם?
    הרי ברגע שיש מבצע לאומי כל מפלגות הבית (אולי פרט לערבים) מתאחדים ומצביעים פה אחד למען העם והמדינה!
    אז מה הפחד שלך ללכת על ממשלת ימין? או שבאמת מה שאומרים עליך, זה נכון, דהיינו, אתה רוצה לבצע מהלכים שלא הצהרת עליהם לפני הבחירות! אז זהו? יצא המרצע מן השק?????

  • 34.

    ביבי לא אנחנו לא רוצים אחדות עם אוייבי ישראל מבית (ל''ת)

    ישראל ימינית לאומית !!, 23/02/09 13:34

  • 33.

    ביבי והמרזלים והבן גבירים שותפות טבעית (ל''ת)

    שפוי, 23/02/09 13:33

  • 32.

    ביבי ביבי ביבי- כל גניבת השלטון שלך התבססה על 65 מנדטים של גוש הימין

    שמאלני, 23/02/09 13:31

    אז לך איתם ותשבור את הראש שלך עם הממשלה הזוועתית הזאת.
    מה קרה אתה רוצה את ברק וציפי השמאלנים איתך בכנסת? חשבתי ששמאלנים שכחו מה זה להיות יהודים לא? חשבתי שזה גדול על ציפי ליבני? חשבתי שהעם בחר במחנה הלאומי אז אתה רוצה את העבודה השמאלנים איתך?

    ביבי תגיד את האמת, אתה לא רוצה ממשלת אחדות למען העם, אתה רוצה ממשלת אחדות כי אתה יודע שהממשלה הצרה והימנית קיצונית תיפול תוך כמה חודשים בלבד. אתה פשוט רוצה לשבת על כסא ראש הממשלה יותר משנה, העם מעניין לך את התחת. אם העם היה מעניין אותך אנשים לא היו היום אוכלים מפחי זבל בגלל מה שעשית באוצר לפני כמה שנים.

  • 31.

    השאלה היא לא "מה רוצה העם" אלא מה חשוב למדינה. (ל''ת)

    דה-דה , 23/02/09 13:30

    • ביבי מסתכל על הבעיות הקיומיות הניצבות בפני ישראל (ל''ת)

      דה-דה , 23/02/09 13:31

      • בעוד לבני משחקת בפוליטיקה קטנה, וברק מנוטרל ע"י שמאלני העבודה (ל''ת)

        דה-דה , 23/02/09 13:31

        • התגובות שלך מראות שאתה חולה נפש (ל''ת)

          קק, 23/02/09 13:47

          • אם איבחנת שהוא חולה - אתה כנראה רופא עיוור חירש ואמבציל (ל''ת)

            יופיטר יופיטר , 23/02/09 14:10

            • סטופיטר יופיטר מתי יטפלו בך רופאים אמיתיים כבר?

              סטופיטר לשים לב -, 24/02/09 07:38

              כי מצבך המוחי חמור.

      • ביבי לא רואה סנטימטר מעבר לסיגר. (ל''ת)

        קוהיבה, 23/02/09 13:37

        • על פי תגובתך - הינך מסומם עיתונות - ומושתל מוח - שעשוי מפלסטלינה (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 23/02/09 14:11

          • סטופיטר סטופיטר נמאס לקרוא את שטויות גן הילדים שלך (ל''ת)

            איפפפפפ, 24/02/09 07:39

    • טעית, העם הוא החשוב, המדינה היא רק כלי אגירה לעם

      מחשבות , 23/02/09 14:57

      והעם הוא שבוחר, והוא שישלם את המחיר. המדינה היא רק האריזה - העם הוא המטרה, הוא התוכן.

  • 30.

    ביבי השמאל גרם מספיק נזקים הימין נבחר על מנת שתלך בדרך הימין המדיניות

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 23/02/09 13:27

    של השמאל זה המשך הרס המדינה ולא בנייתה, ויתור על אדמות של מדינת ישראל בניגוד לנו הימניים לכן תן להם לשבת באופוזיציה מספיק עם האסונות שהם המיטו עלינו!! ההיסטוריה עוד תכתוב רבות על הפשעים שלהם!!!
    כעת יש לך הרבה עבודת שיקום מכל ההרס השסע והחורבן שקדימה מותירה אחריה!! יש ללבני עוד עזות מצח לדבר סרה בימין??!! אנשי הימין יש להם ערך לקדושת החיים, לאדמות המדינה, למקומות הקדושים לא כמו השמאלנים שימכרו את העם היהודי ואת מדינת ישראל על מנת לקבל מחיאות כפיים ופרס נבלה מהאנטישמים מהארץ ומחו"ל!!
    העם בחר ימין וזה מה שיש!! השמאלנים מספיק הרסו את המדינה יש לך כעת מלאכת שיקום המדינה אחרי ההרס השסע והחורבן שהמפלגות הרות האסון קדימה והעבודה הותירו אחריהם היא רבה, כנראה שהשמאלנים מנותקים אם עדיין לא הבנו את גודל שהם משאירים אחריהם!!

    • צודק כל כך צודק!!!ב100000%!! שמאל כבר הראו מה הם יכולים לתרום למדינה.. (ל''ת)

      אילוש! , 23/02/09 15:01

  • 29.

    רציתם ביבי עכשיו תקבלו ביבי שקרניהו מס 2 הוא רוצה אחדות למראית עין

    אמרתי לכם !!!!!!! אזהרת ''ביבי '', 23/02/09 13:27

    האחדות שרוצה ביבי שקרניהו 2 זה רק למראית עין הוא ימשיך מהיכן שהפיק בתור שר האוצר הפרטות מכל הכיוונים מכירת המדינה לאוליגרכים והפיכת כל יתר ציבור העובדים לנטולי זכויות ולפרולטריון הנתון לחסדיהם של אדוני ארץ ישראל חי משפחות חחחחח רציתם ביבי תקבלו אותו עם זובור כזה שלא תדעו מאיפה בכלל אתם יכולים להתקיים.

    • בוקר טוב! תראי/ה חדשות תתעדכנ/י בגישתו של ביבי ואז תדבר/י..

      אילוש! , 23/02/09 15:06

      מה שנאמר בתגובתך משקף אך ורק את חוסר ההבנה שלך במה שקורה.

      יום יבוא ותגיד/י "כנראה טעיתי"..
      כנראה כרגע עוד קשה לך לראות את השינויי של ביבי[ודווקא לטובה]...

      בהצלחה בהכל!

  • 28.

    השינאה של ציפי

    skipr11 , 23/02/09 13:26

    אני שמח שהעם רואה את ההתנהלות של הגברת ציפורה .לא רוממות המדינה בגרונה אלא שינאת נתניהו .ועוד אחת כזאת רצינו כראש ממשלה .מקווה בבוא היום ידעו כל אלה שבחרו ציפי מי עומדת מולם.היום אני כבר שומע ברחוב עד כמה הצטערו שבחרו בה

  • 27.

    המדינה לא מענינת את ביבי

    כהן דוד, 23/02/09 13:26

    האיש שגרם לבחירות בשעה כלכלית קשה נזכר עכשיו שצריך אחדות .
    תפסיק עם משחקי האגו שלך ותקים ממשלה עם לבני ברוטציה בלי ש''ס וכהנא.

    • איפה אתה חי?מעניינת וחצי!לכן הוא עשה את זה..הוא היחיד שמבין שם משהו... (ל''ת)

      אילוש! , 23/02/09 15:02

    • צא מהסרט שאתה חי בו, לא תהיה רוטציה, נקודה. (ל''ת)

      במאי, 23/02/09 15:32

  • 26.

    ואיפה בדיוק היית כשלבני קראה לך להצטרף לממשלה שלה

    זיו, 23/02/09 13:24

    אחרי שאולמרט התפטר?

    לא הצטרפת, ואפילו הצלחת לשכנע את ש''ס לא להצטרף גם כן.

    איפה הייתה האחריות הלאומית שלך אז?
    או שמא גילית אותה פתאום במקרה כשזה נוח לך?

  • 25.

    netanyahu wants to be p.m 4 years,and cares nothing (ל''ת)

    mike, 23/02/09 13:21

  • 24.

    איפה ה"אחריות הלאומית" וה-"יציבות השילטונית" של קדימה???

    ריאליסט , 23/02/09 13:21

    אחרי שבמשך שלש שנים מפלגת קדימה פימפמה כל הזמן שצריך "יציבות שילטונית" ו-"ואסור ללכת לבחירות כל שנתיים", פתאום, כאשר הדבר לא משתלם להם, הם פועלים נגד כל אותם ערכים שלהם הטיפו! פתאום, אין טובת המדינה לנגד עיניהם, אלא טובת המפלגה. והדבר המושמץ הזה "הפלת ממשלה" הופך לפתע למשאת עיניהם. הגיעה הזמן לומר:
    קדימה פועלת בחוסר אחריות לאומית!
    לדידם, טובת המפלגה קודמת לכל!!

    • ביבי עם ש''ס טירפדו את נסיונות ליבני להקמת ממשלה לפני הבחירות (ל''ת)

      שכחנו אחריות, 23/02/09 13:24

      • שס ישבו עם קדימה - וליבני נתנה להם מה שביקשו - רק ויתרה על ירושלים (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 23/02/09 14:12

  • 23.

    כתריאל (ל''ת)

    הימין מ פ ח ד להיכשל לבד. תנו לו., 23/02/09 13:21

  • 22.

    ביבי-למען העם והמדינה הקם ממשלה רק עם קדימה והעבודה והשאר את היתר בחוץ (ל''ת)

    דני, 23/02/09 13:20

    • דני אין ברירה אבל צריכים להיות גם ריאלים - חלומות - באספיה - (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 23/02/09 14:13

    • דני אל תהיה תמים,ביבי התחייב לשותפיו הטבעיים וההזויים. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 23/02/09 16:19

  • 21.

    קדימה, תראו שאתם רוצים ברצון העם ותצטרפו

    Ynet , 23/02/09 13:20

    לממשלה רחבה.

    • גוש הימין כבר נתקע לעם ישראל בגרון,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

      שושו, 23/02/09 13:26

  • 20.

    BIBI THE NATION DON'T WANT UNITY

    avievan , 23/02/09 13:18

    They want the right wing to Govern. So do what they requested from you build a Government from 65 Knesset Members as the nation gave you

  • 19.

    לעם אין רצון

    י ל ד , 23/02/09 13:17

    "העם" הוא אספסוף.
    תולעים שאפשר לרמוס.
    שאפשר לשלוח לסעודות בבתי תמחוי.
    להציג בפניהם מועמדים מקרב העסקנים.
    לשכור יחצנ"ים שמכתיבים לעם עבור מי להצביע.

    האנשים החושבים בקרב תושבי ישראל,
    רוצים בנימין נתניהו, עם כמה שחות
    שאריות מהמשטר הקודם,
    ששלח את זקני ישראל ללקט מזון באשפה,
    שיצר מעמד של ענים,
    שהפך את הרשות השופטת, למתפרת מכסות,
    ואת דוח מקר המדינה לערימה ענקית של נירות.

    מר נתניהו, זוהי שעתך הגדולה.
    היה למנהיג, כי במקום שיש רק עסקנים,
    עלובים ושולחי זקנים לאשפה,
    ילדים לעוני ומצוקה,
    ועובדים למעמד העבדים,
    כשהם נהנים ממנעמי החיים.

    ,אם לא יקום לנו מנהיג, כולנו ניפול.
    וזה כבר קרה יותר מדי פעמים,
    במהלך ההסטוריה העקובה מדמנו.

    • די כבר קוטר - נתניהו לא בשלטון - למה אתה לא מלין על קדימה? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 23/02/09 14:14

  • 18.

    ממשלת אחדות

    גילה, 23/02/09 13:17

    באמת!!!!!
    ביבי כל כך רוצה את טובת העם??
    לא ביבי רוצה שביבי יצליח!
    וכנראה שגם הוא יודע שהעם לא באמת התכוון
    ל י מ י ן!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • 17.

    BIBI DON'T BEG THE LEFT

    avievan , 23/02/09 13:12

    The Country gave you a mandate with 65 Knesset Members to use them very wisely, you're a very smart man that does not need the Help of the Left at any cost, don't betray your voters and jump into the left trap, they will make your life hell as you never knew it before, their aim is to put you down and tell the nation what a failure he is, this is the Prime Minister you want. So; Be wise and hold your ground as the almighty will light your way

  • 16.

    למה לא הצטרפתה לליבני לפני חצי שנה (ל''ת)

    מוטי, 23/02/09 13:12

  • 15.

    רק ע"י רוטציה בין ליבני לנתניהו אפשר יהיה להקים ממשלת אחדות רחבה. (ל''ת)

    קפרוביץ זאב , 23/02/09 13:11

    • אם כל אז הכל אישי ולא מהותי כפי שטוענת ליבני! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 23/02/09 13:15

    • הצחקת אותי - אום שמום - כלום - שום רוטציה - 28 המליצו על ליבני

      יופיטר יופיטר , 23/02/09 14:20

      נו די צא כבר מהסרט של ליבני

      • גם נתניהו לא מציאה גדולה. (ל''ת)

        קפרוביץ זאב , 23/02/09 15:01

  • 14.

    רק רוטאציה עם לבני!!!

    YZ, 23/02/09 13:11

    שנה הוא ראש ממשלה והיא ראש אופוזיציה.
    אחרי שנה - רוטאציה. היא ראש ממשלה והוא ראש אופוזיציה. עד סוף הקדנציה.

    ירצה או לא ירצה - זה מה שיהיה!!!

    • את/ה ה ח-ו-ל-ם בהקיץ, קח/י כדור וחזרה למציאות. רק ביבי (ל''ת)

      חוכמולוג, 23/02/09 15:35

  • 13.

    העם רוצה ממשלת ימין - כך נקבע בבחירות.

    מחשבות , 23/02/09 13:09

    אם נתניהו רוצה את מפלגת השמאל בשלטון שיחזיר את המנדט וילך שמאלה. אך העם בחר באופן חד וברור בממשלת ימין, כאשר הליכוד הוא החלק השמאלי בממשלה זו.

    אם נתניהו רוצה שמאל, שיגיד זאת, אך אל לו לטעון שזה רצון העם. העם רוצה ימין.

    • אם ליבני לא תקבל את העקרונות של ביבי - שתשאר בחוץ (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 23/02/09 14:18

  • 12.

    ביבי, גוש הימין ניצח...

    אלון ה, 23/02/09 13:07

    אתה ראש הממשלה אך ורק על בסיס זה, אז מה אתה עכשיו מנסה למכור עכשיו לציבור? שהימין לא יכול?

    הממממ...

  • 11.

    די עם הקלישאות - העם לא רוצה אחדות.

    שאול, 23/02/09 13:05

    העם מפולג והימין זכה ברוב.
    אחדות זה דבר משתק והוא טוב רק למען קידום מטרה נקודתית.
    אז אם אין כזאת (לדוגמא התחייבות לשינוי מיידי של שיטת הבחירות), יתכבד ביבי וירכיב ממשלה.
    אם יש מטרה כזאת, לבני צריכה להסכים, אך להתנות זאת בפרישה לאחר זמן קצוב, אם הממשלה מתחילה להתמזמז בהושא.

  • 10.

    ימין ושמאל... רק חול וחול. (ל''ת)

    וגושי חרה של פרות בדרך., 23/02/09 13:04

  • 9.

    ביבי דיי להיסטריה! לפני 4חודשים כשלבני ניסתה להרכיב, לא היה מצב חירום?

    lucky35 , 23/02/09 13:02

    כשציפי לבני קיבלה מנדט להרכיב ממשלה לפני שלושה חודשים, ביבי סירב לאחדות לאומית. אז לא היה מצב חירום??? כמו מלחמת העצמאות....

    ביבי, תפסיק להיות היסטרי, הימין ניצח, מה קרה - אתה מפחד לממש את ניצחון הימין? אתה צריך שציפי תחזיק לך את היד?

    תופעה מעניינת. התקשורת לוחצת על לבני להיכנס לממשלת ביביהו.

    כשביבי סירב להצטרף לממשלת קדימה - אף אחד לא מתח ביקורת עליו. אף אחד לא אמר שביבי מעדיף את טובתו האישית על פני האחריות הלאומית - וכל זאת בעת של משבר כלכלי וביטחוני ואיראן המתגרענת.
    אז מה פתאום התעוררתם ??

    מה הרעיון שציפי לבני תחבור לביבי? לשם מה זה טוב? ברור למה לביבי זה טוב: קדימה תשמש עלה תאנה, תשווק בחו"ל את ממשלת הימין הקיצוני, שכבייכול עכשיו ממשלת מרכז אבל זה רק "כאילו"... כי ברור לכולנו שביבי הוא ראש-הממשלה והוא ורק הוא יקבע את המדיניות, כך גם בישיבות הממשלה יהיה תמיד רוב לימין, בכל מקרה.

    למען הסר ספק - גם בחלוקה שווה של שרים בין קדימה לליכוד, בתוספת שרי "השותפות הטבעיות" - ברור למי יהיה רוב, ככה גם בקבינט!
    ואפילו לציפי לבני יהיה זכות וטו, למה זה טוב? זכות וטו יכולה לעצור תהליכים אבל לא יכולה לכפות קיום מו"מ מדיני.

    אז מספיק עם הצביעות! הימין ניצח אז שיהיה ימין, בואו נבחן את דרך הימין.
    בינתיים קדימה והאבודה יבנו אלטרנטיבה באופוזיציה (או שברק הסמרטוטר יחבור לביבי, כי האבודה תמיד רצים בסוף פנימה לכסאות והוולבו).
    גם אופוזיציה זה חשוב , כדי ליצור גם דרך אחרת, ולהלחם עליה.

    • יווו אזה השחלה לימנים, עמוק עמוק. (ל''ת)

      rrr, 23/02/09 13:06

    • היו דרושים חילופי שלטון! ולכן גם לא תהיה רוטציה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 23/02/09 13:14

    • כולם ידעו אז וגם היום שציפי לא יכולה כולל קדימה (ל''ת)

      כלכלן, 23/02/09 13:31

    • לביבי היו רק 12 מנדטים המפה הפוליטית השתנתה

      נ.פ. , 23/02/09 17:27

      עכשיו כשברור מה רצון העם יש לקיים התחיבויות, גם ביבי וגם לבני התחייבו לאחדות.
      מה שנשאר לביבי זה לתקן את כל הנזקים שממשלת אולמרט-רמון-הירשזון-רוחמה עשו פה במשך 3 שנים. חוצפה מצד קדימה לא להושיט יד לסייע בעניין. אבל זה בסדר אני בטוח שאם לבני תלך על אופוזיציה מהר מאד יערקו ח"כים מקדימה לליכוד

  • 8.

    איזה שטויות. ציפי אל תקשיבי לו, הוא לא יצליח להרכיב ממשלה

    מצביע לבני, 23/02/09 13:02

    שעת חירום? מעניין מאוד שנתניהו נשאר מחוץ לממשלה גם במלחמת לבנון וגם במבצע עופרת יצוקה. כנראה שזאת לא היתה שעת חירום מספיקה. ואיזה קטע, הליכוד נשאר מחוץ לממשלה כשפרצה האינתיפאדה, כנראה שגם זאת לא היתה שעת חירום.
    שטויות. אין לו גוש ימין של 65 חברי כנסת והוא יודע את זה, ש''ס לא ישבו עם ליברמן, ליברמן לא יישב עם שס ולא עם יהדות התורה. הממשלה של ביבי לא קיימת.
    ציפי, בחרנו בך כאלטרנטיבה לשקרניהו ואנחנו גאים בך. השקרן לא מצליח להרכיב ממשלה, הוא ייבוא אליך לבקש רוטציה תוך שבועיים.
    ואם יקרה נס וליברמן ייכנס לכלא ותהיה ממשלה? תשארי מחוץ לממשלה, שבי באופוזיציה, תציגי אלרטנטיבה ראויה למה שצריך, תתמכי במה שנכון. תוך שנה בחירות, ואת לוקחת אפילו יותר בגדול.
    העם לא ייסלח למי שישב עם וולפא וחבורת מגדפי החיילים.

    • כל מילה זהב (ל''ת)

      צודק לגמרי, 23/02/09 13:40

    • אתה זקוק לטיפול נפשי חבר יקר , השינאה לנתניהו ממש מאמללת (ל''ת)

      פסיכיטר, 23/02/09 13:47

      • הוא מקרה אבוד - אבל לא מזיק - תן לו לדבר את השטויות שלו (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 23/02/09 14:16

    • לא די בלהרכיב ממשלה,יש גם לנהל מדינה,ביבי יודע מה מצפה לו משותפיו. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 23/02/09 16:22

      • ראינו את הניהול של קדימה - והספיק לנו (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 23/02/09 18:37

  • 7.

    תתחיל ב65 מנדט ותראה כמה "עכברים" יברחו מהאוניות הטובעות,בקדימה ועבודה (ל''ת)

    gadii , 23/02/09 13:01

    • אין מקום לניחושים "מה העם רוצה".העם אמר את דברו באופן ברור ע"י 65 מנדט (ל''ת)

      gadii , 23/02/09 13:04

      • אתה מזכיר לי זוג שיוצאים כבר כמה שנים

        YZ, 23/02/09 13:17

        אחרי כמה שנים שהם יוצאים, אומרת הבחורה לבחור: ''אתה לא חושב שהגיע הזמן שנתחתן?''
        עונה הבחור: ''כן, אבל מי יקח אותנו?''

        תבין - ביבי לא רוצה אתכם!!! הוא לא רוצה את הימין!!! מה הוא עוד צריך לעשות בשביל שתבינו??? עם הימין הוא יקים ממשלה (אולי) רק מחוסר ברירה!!!

      • דבר ראשון למה את מגיב לעצמך?

        אני, 23/02/09 13:38

        דבר שני 65 זה רצון העם באופן ברור? נשמה גם אם זה היה 90 זה לא היה באופן ברור, זה היה עדיין 30 שבחרו שמאלה. אז בטח ובטח שזה 65-55 זה לא באופן ברור. בדיוק ההפך. זה מראה כמה העם מפולג.

        65(עם החרדים) בחרו ימין, ו55(עם הערבים) בחור שמאל, עכשיו איך מכזאת תוצאה בדיוק רואים דברים בבירור?

        דבר שלישי- ישראל פועלת לפי השיטה הפרלמנטרית ולא הנישואתית. כן זה לא ארה''ב שיש שני אפשרויות, דמוקרטים בראשות אובמה(שמאל) או רפובליקנים בראשות מקיין(ימין).
        כאן יש המון מפלגות ואין תוצאה אחת ברור ולכן הדבר הכי נכון זה לעשות ממשלת אחדות שתשקף את דעות כל העם ולא רק 55 אחוז ממנו.
        (שלא נדבר על השיטה העלובה שבגלל ציפי לא ראש הממשלה שצריכים להחליפה בדחיפות).

        אך אם זאת- אין מישהו שרוצה יותר ממני שתקום ממשלה צרה של ימין בלבד שתראה אחת ולתמיד מה הימין שווה.(בלי ציניות).
        אם ממשלה שכזו תחזיק מעמד יותר משנה וחצי אני מוריד את הכבוע בפני נתניהו, אך הוא יודע בדיוק כמוני שהיא לא, אז הוא מתחנן לציפי וברק. אז את הטענות של הימין שלא רוצה אחדות הוא צריך להפנות לעצמו. השמאל רוצה לאופוזיציה, ביבי הוא זה שרוצה את השמאל איתו.

        • נתת תגובה רצינית ומעמיקה מדי לסתם קשקשן... (ל''ת)

          YZ, 23/02/09 16:40

    • תתחיל ב 65 ותמשיך ל ,,4 ,3,, ,2 , 1, בום,,,,,,,,,, (ל''ת)

      סופר, 23/02/09 13:28

  • 6.

    ביבי - תפסיק להתרפס לפני השמאלנים האלה

    gilberet , 23/02/09 12:56

    תקים ממשלת ימין - תנהל מדניות ימין, תשמור על ארץ ישראל והקב"ה יהיה בעזרך

    • ימנים יקרים, הפסדתם את הבחירות, אין לו גוש 65, לא הבנתם?

      believni, 23/02/09 13:04

      אני לא מבין איך אחרי 20 שנה של ביבי בפוליטיקה אתם עדיין קונים את מה שיש לו למכור לכם. אין גוש 65. זאת פיקציה. ליברמן לא יסכים לשבת עם ש''ס וש''ס לא יסכימו לשבת עם ליברמן. נתניהו חייב את קדימה בשביל להרכיב ממשלה.
      מספיק, הפסדתם את הבחירות, די לקנות את הספינים של ביבי.

      • כולם ישבו עם כולם

        ארי, 23/02/09 17:50

        האם ליברמן לא ישב עם ש''ס בממשלת אולמרט ? האם מרץ לא הלכו לבחירות להסתדרות עם ש''ס ? הרי הכל שאלה של כסף. גם אחורה וה''עבודה'' עוד יבואו עם הזנב בין הרגליים.

    • הקב''ה אולי יהיה בעזרתו

      אני, 23/02/09 13:40

      אך אובמה לא, איחוד אירופה לא, האו''ם לא, האופוזיציה וחצי מהעם וכל העולם לא- נראה לאן הוא יגיע ככה.

      • אתה כנראה בעל זיכרון של שניה. עד עכשיו הם היו אתנו? (ל''ת)

        פנומן, 23/02/09 15:41

  • 5.

    ביבי אתה מתחיל לבזות אותנו הימין,תקים ממשלה ודי עם הזחילה לשמאל!!! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 23/02/09 12:56

  • 4.

    העם רוצה ימין חזק!

    סרה, 23/02/09 12:55

    ישראל היא מדינה דמוקרטית ורוב העם בחר ימין כי הוא רוצה לראות הנהגה ימנית שתשמור לנו על המדינה ולא תפקיר אותה לאוייבנו תמורת פיסות נייר חסר ערך וליקוקי תחת של מנהיגי תבל.
    ביבי - תעשה את רצון רוב העם. ציפי וחזון 2 המדינות שלה צריכה להשאר בחוץ! ליבני, וזה חייב להיאמר למרות חילוקי הדיעות, לפחות לא מפחדת לומר שאסור לה להונות ולאכזב את בוחריה ולחבור למדיניות שלא משקפת את דיעותיה.
    רוב העם רוצה ימין - תן להם ימין בלי התנצלויות ובלי פחד!

    • כדאי שתבינו רוב העם לא בחר!!!

      oded, 23/02/09 15:54

      המפלגה הגדולה ביותר הם אילה שלא רצו לבחור אף אחד ואם הם היו מקימים מפלגה היו להם 40 מנדטים אז כל אילה שמדברים בשם העם כצת כבוד לעם שלא רצה אף אחד מהם!!!

    • בדרך כלל ביבי דופק את בוחריו קודם כל.וראשית לכל. (ל''ת)

      סבזי , 23/02/09 20:18

  • 3.

    ביבי רימא את הימין. הוא בכלל שמאלני (ל''ת)

    ff, 23/02/09 12:54

  • 2.

    זה לא נכון! העם לא רוצה אחדות. העם רוצה ממשלה עם אג'נדה ימנית. (ל''ת)

    מה לא ברור? 65 מנדטים, 23/02/09 12:52

  • 1.

    אחדות צריכה להיות מבוססת על הסכמות ועקרונות ולא סיסמאוא על סיסמאות

    יאיר, 23/02/09 12:50

    אם ביב וציפי לא מסימים על כלום, אס למה להקים ממשלת אחדות?
    רק בשביל שביבי יגיד שי ממשלה רחבה?