• 117.

    פשוט חבל על הזמן של כולנו (ל''ת)

    פקק תנועה , 26/11/09 09:18

  • 116.

    נחשים אנושיים חיות גלעד שליט צועק גיוולד........!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    איך בתגובה שלכם עזרתם לגלעד שליט צ.ט., 23/02/09 20:38

    • להפסיק כל תיווך לשחרור שליט

      לאלאסירים , 24/02/09 11:10

      וכל משישחרר אסיר שיפגע בישראלי בעתיד
      יש לשפוט אותו כמשתף פעולה

  • 115.

    לעמוס גלעד נמאס מהמהלכים הנכלוליים של אולמרט.(בצדק).

    סבזי , 23/02/09 20:01

    לו היה מתפטר לפני שדיבר

    לדבריו לא היתה תהודה ..
    .
    והוא ידע היטב שיודח

    אך בכל זאת דיבר

    כי הגיעו תעלולים עד רפש.

  • 114.

    יכתבו העיתונאים ויקשקשו בשכל - עמוס גלעד היה צריך להתפטר - בטרם דיבר (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 23/02/09 19:12

  • 113.

    מה שאותי מעניין לדעת,זה איך כספית מדבר,כאילו הוא בתוך החדר

    schoole , 23/02/09 18:30

    כספית הוא המד חום של ליבני. לבני כועסת ואז הכספית של מד החום קופצת. הוא תמיד מדבר,כאילו הוא בחדר,הוא שם,הוא יודע הכל וכמובן הוא הכי חכם! מאחר שהוא כל כך חכם,הוא מנתח את הפוליטיקאים בישראל חופשי וייתן להם ציונים כראות עיניו. ואני שואל, מי שמך? דווח עובדות ולא רכילות ובטח על תשפוט את הפוליטיקאים, תן לנו לקוראים לעשות זאת-תפסיק לשטוף לכולם את המוח! אני כאחד לא חושב שאתה כל כך חכם, בטח לא ברמה של אולמרט או ברק.

  • 112.

    כמה סמלי שכל מה שנותר לאולמרט ביד מעופרת יצוקה הוא ריב סמכויות

    אולמרט כשלון מוחלט, 23/02/09 18:18

    עם עמוס גלעד.
    ברק הגיש לו נצחון צבאי מזהיר על מגש של כסף ואולמרט חסר היכולות הצליח למנף אותו במישור המדיני לאפס(!!!) הישגים(לא התחייבות חמאס להפסקת ירי הטילים ולא החזרת גלעד שליט).תוסיפו לזה את הכשלון במלחמת לבנון ותקבלו חוסר אונים מוחלט מצד ראש ממשלה ששמו אולמרט ש''כפיצוי'' על חוסר היכולת שלו להשיג הישגים כלשהם ,ינסה מעתה להתרכז בדבר היחיד שהוא היה טוב בו מאז ומעולם:ריבים(עמוס גלעד),נזיפות(אהוד ברק) וכו'.

  • 111.

    אולמרט מתחרה על תואר האיש הכי מאוס במדינה (ל''ת)

    מנחם, 23/02/09 16:50

  • 110.

    אולמרט, עשיתי טבלת יאוש , מתי אתה מסתלק סוףסוף ? (ל''ת)

    תותוש, 23/02/09 16:49

  • 109.

    המצרים לא עובדים אצלנו אבל אתה עובד אצל רה''מ

    barak555, 23/02/09 16:22

    ותעשה אך ורק מה שאומרים לך ותגיד מה שאתה צריך להגיד.
    אתה ושר הביטחון הגזמתם לחלוטין.
    עוד רגיעה אתם רוצים? ואז מה? מה האינטרס שלהם לשחרר את שליט בתנאים הכי נמוכים שאנחנו רוצים? הם ידרשו הרבה יותר! כי עכשיו אולמרט מתנה בכך את פתיחת המעברים. ואם נפתח אותם כבר עכשיו ואחרי זה נדבר על שליט המחיר יהיה הרבה יותר גבוה.
    אם כבר רגיעה אז מוחלטת עם שליט אצלינו. ובלי הסכמים מוקדמים. אם מדברים מדברים על הכל.
    ראינו מה ברק ועמוס גלעד יצרו את תכנית הרגיעה שהביאה לנו טילים לבאר שבע אשדוד ויבנה. שוב רגיעה ללא תמורה.
    ולמצרים יש אינטרס להיות בעלי השפעה כאן. אז אל תבלבל את המוח תעשה מה שראש הממשלה אומר לך ומה שאתה חושב תגיד לו מאחוריי הדלת. גם אתה מר ברק הנכבד. אמנם אתה מנוסיי בעינייני ביטחון אבל אתה חתרן בלתי נלאה שזה לא יאומן.

  • 108.

    על טעויות משלמים, עמוס גלעד, טעית ! ואתה משלם.

    Asher, 23/02/09 15:39

    עמוס גלעד הוא איש מופת. מלח הארץ. בכיר הראוי לכל הוקרה.
    אבל, יש דברים שלא עושים. זו דוגמא לאחד מהדברים הללו.
    כשאתה נשלח כנציג מדינה/ראה''מ, אתה צריך לבצע זאת בלהיטות ונכונות מלאה. המצרים אכן לא עובדים אצלנו אבל מצד שני יש להם אינטרס מובהק לעסוק בסוגייה.
    ולא, הם היו מנפנפים זאת מעליהם בדיוק ובקנאות כמו שנפנפו את עזה על ישראל.
    עמוס איש תלפיות, דעתך האישית אמורה להיות חסויה ומושמעת רק! מול ראה''מ ושר הביטחון.
    הגיע הזמן שעם ישראל על כל פלגיו, שלוחותיו ונציגיו יחזירו את הכבוד הראוי למישרת ראה''מ. מי שנבחר ע''י העם, גם אם לימים יסתבר שהבחירה לא היתה נכונה, חייב לציית להוראות ראה''מ.

  • 107.

    לאולמרט עוד היה סיכוי לסיים בכבוד - וכרגיל הוא חירבן על זה. (ל''ת)

    אובי1, 23/02/09 14:42

  • 106.

    זכות הציבור לדעת שלא כדאי לאכול מאף חלק של דג שמסריח מהראש

    Surfers Logic, 23/02/09 13:58

    הפקחות היתירה המיוחסת לראש הממשלה והחריפות המפליגה של ראש האגף הבטחוני
    מדיני לא עמדה במבחן התוצאה שהניבו השניים
    ושניהם נכשלו בהכרת עצמם ובאיבחון יכולתם
    לבחור להגדיר ולהכיר מי הרוכב ומי האופניים

    המציאות מלמדת כי אולמרט מינה לתפקיד יועץ
    אדם מוכשר ככל שיהיה אך כיועץ או שליח אינו מתאים מאחר ואינו מסתפק בהעברת נתונים
    ומשוכנע כי מי שאינם חושבים כמוהו, טפשים

    עמוס גלעד הסכים לקבל ולמלא תפקיד כשהוא
    חושב שיש לו סמכות להחליט ואיננו רק יועץ
    גישה שהוכח שהיא ליועץ ולנועץ לרועץ.

    לנוטים להצדיק את תגובתו של ראש הממשלה
    בהחלטתו לפטר את עמוס גלעד, כדאי לזכור
    שבמשולש הזה, אהוד אולמרט, אהוד ברק
    ועמוס גלעד, האחרון הוא בבחינת הש''ג
    ובפועל משרתם של שני אדונים, וראש הממשלה
    שהוא ראשון בין שווים, אמור היה לזכור
    שלמשרת יש עוד אדון שהוא שר הבטחון
    ואם ברק את גלעד מגבה ואיתו מסכים
    הוא כממונה אחראי לאופן הלא מוצלח
    בו התנהל פקודו עמוס גלעד שע''י אולמרט הודח
    אבל לא בבית ספרנו בו שולט ונשמר העיקרון
    שהאחראי לפני שהוא לוקח אחריות עוטה שכפ''צ טפלון

  • 105.

    עמוס גלעד אני גאה בך. הלואי והיו לנו כמה אלפים כמוך.....

    האיכפתית, 23/02/09 13:40

    טוב מאד שיצאת לעתונות, לא צריך לתת יד יותר לשטות באזרחנו עם מילים שתמיד משתמעות לשתי פנים לפחות.... אתה לקחת ברצינות את התפקיד לשחרר את גלעד שליט. אני מאמינה באמונה שלמה שגם לו היו פה בני אדם בממשלה ולא רכיכות שגם היית מצליח. אתה זן נכחד, מזכיר לי את יושרו של יצחק רבין ז''ל. אתה עשית ותעשה בעתיד. אל תתן לאדם בשעת כעסו להשפיע על מהלכך. אתה אדם מבורך וישר ומצליח ואני מאמינה שאם היושרה הזו עוד נשמע ממך רבות וגבוהות... מלכה יונגבלוד.

    • את אולי איכפתית - הצרה שאין לך שכל - אם יהיו חלילה עו כאלה

      יופיטר יופיטר , 23/02/09 15:28

      שיתנהגו כמוהו - או האנרכיה תשלוט - או שפקידים יקחו את החוק לידיים ויעשו במדינה כרצונם - מבלי שהעם יבחר אותם

    • אוי, הבורות, הבורות...

      פנדה, 23/02/09 18:49

      עמוס גלעד לא היה ממונה על עניין שליט! הוא היה ממונה על שיחות עם החמאס דרך מצרים, שמתנגדת לשחרור שליט (משום שכל עוד שליט בשבי מצרים לא צריכה לפתוח את מעבר רפיח). ברגע שכרכו את שליט והמעברים - מה שהיה צריך להיות מזמן - הפך תפקידו של עמוס גלעד למיותר ועל זה יצא קצפו.

      תאמיני לי שגם אני לא מת על אולמרט, בלשון המעטה, אבל הפעם עשה את הדבר הנכון, כשכרך את נושא המעברים עם נושא שליט והפך בכך לאויבם של אינטרסנטים רבים במשרד הבטחון שביקשו להמשיך המצב האומלל שבו היה עתידו של שליט נתון בידי מי שלא מעוניינת בשחרורו.

  • 104.

    זה נורא!!! - ברק משתמש בגלעד שליט, בפעם השלישית, למטרות פוליטיות

    lucky35 , 23/02/09 13:21

    אנשים לא מטומטמים. כולם זוכרים שבעבר, לפני התהדייה הקודמת, כל הממשלה התנגדה, ואתה שיכנעת אותם להסכים לתהדייה בשביל לשחרר את גלעד שליט. בפועל המחיר של שליט רק עלה. החמאס התחמש, והתחמש, והתחזק, וטווח הרקטות שלו עלה פלאים.

    לפני הבחירות שוב, התחלת לשלוף רמזים עבים ששיחרור גלעד שליט קרוב מאד. אבל דקה אחרי הבחירות, הפםקת לדבר על גלעד שליט.

    עם כל הכבוד לאדון עמוס גלעד - הנ"ל הינו עובד מדינה. הוא לא פוליטיקאי. התבטא בתיקשורת בצורה מאד חריגה ומתח ביקורת קשה על רה"מ. אתה יצאת להגנתו, וזה נראה כאילו עמוס גלעד , עובד מדינה או פקיד מקצועי, תקף את רה"מ בשימך. זה נראה לך הליך ראוי???

    ואז שוב אתה שולף את גלעד שליט כדי להגן על עצמך ו/או כדי לתקוף את אולמרט. וזה ממש ממש מרגיז!!! חצוף !!!! צבוע!!!
    ההסכם שהפקיד שלך השיג מול המצרים ומול החמאס הוא במנותק מגלעד שליט. מתעלם מגלעד שליט, קובר את גלעד שליט בפעם השניה (בסרט הזה כבר היינו בהסכם הקודם!)

    הצעד של ראש הממשלה - לעכב את העסקה שאתה ועמוס גלעד יזמתם, עד שתסגר עסקת שליט, הוא הצעד המתבקש כדי להגן על האינטרסים של משפחת שליט.

    • מסתבר שאתה אכן טיפש!

      schoole , 23/02/09 18:21

      8 שנים יש קאסמים-ברק פחות משנתיים בתפקיד-מי מכולם הכה הכי חזק את החמאס? נתניהו? שרון?מופז?פרץ?מה אתה עד כדי כך פתי להאמין שלא יוברח נשק לעזה תחת כל שילטון דרך מיצריים? אתה באמת ככה עובד על עצמך? אני אומר לך,כי גם אם חמאס יפול ונשות עזה ישלטו,יוברח נשק לעזה,קלטת?
      ברק,מוכן לקחת את האש ולשחרר מאות מחבלים בעודו בתפקיד בשביל להחזיר את שליט,כי הוא לא בטוח שממשלת ימין יכולה לעמוד במחיר כזה,הבנת?
      איך אתה מתבטא כנגד גיבור ישראל,בעל 5עיטורי גבורה,החייל האמיץ ביותר בתולדות הצבא שסיכן את חייו שוב ושוב למען המדינה-איך אמר פלטו שרון-"מה אתה עשית בשביל מדינה"?
      להזכירך,הבעיה האירנית נובעת מזה ששילטון הליכוד וקדימה משנת 2000 לא טיפלה בה. ברק השמיד את הכור הסורי עוד בחיתוליו.
      הבעיה היחידה של ברק היא שהוא לא יודע להסביר את עצמו ואת השגיו לציבור לעומת אלו שיודעים לדבר .אלו שעושים כלום למען ביטחון ישראל,ובכל זאת הם שמקבלים מנדטים בבחירות. מה הפלא אם מצביעים מהסוג שלך,שאין להם מושג ירוק מה באמת קורה ומי באמת מגן על האינארסים החיונים של מדינת ישראל!

  • 103.

    ואני חשבתי שרק ארי שביט עובד אצל ברק...

    ברור שאולמרט צודק, 23/02/09 12:40

    כל בר-דעת ששומע את הטיעונים ברור שאולמרט -אותו אני לא סובל- צודק.
    אבל עדר עיתונאי החצר של ברק מנסה למכור לנו את ההיפך.
    היה צריך להעיף את עמוס גלעד אחרי שמכר לנו את ,הרגיעה' האומללה שהובילה ל... אין צורך לפרט.

    • ברור כשמש - שאתה צודק בכל מילה - רק מארי שביט אותם עיתונאים

      יופיטר יופיטר , 23/02/09 15:31

      דרשו שמות - אך לגבי עצמם הס מלהזכיר - אצלם זה בכירים - ומקורות ושאר קשקשת

    • ברור כשמש שאתה צודק - רק שמארי שביט העיתונאים דרשו שמות

      יופיטר יופיטר , 23/02/09 15:32

      אך לגביהם הס מלהזכיר - יש להם - בכירים ב.. יודעי דבר - מקורבים ל.. ושאר קשקשת

  • 102.

    שמתם לב שיש פה איזה אחד שמשתלח באולמרט כמו מכונה? זה בכסף או מטירוף? (ל''ת)

    ציונה, 23/02/09 12:11

  • 101.

    ברק יותר גרוע מפרס, הוא חתרן בלתי נלאה בלי להבין אפילו שהוא עושה את זה

    ציונה, 23/02/09 12:05

    האיש פשוט לא מבין את מקומו. יש ראש ממשלה, והוא זה שקובע. אי אפשר להתנהל ככה בצורה כוכנית, עם כל הכבוד ל''מוח האנליטי'' המפוברק של ברק. בו אף אחד לא בחר לראש ממשלה. להיפך...

  • 100.

    זה פשוט לא הזמן להדחות ''כבוד'' כאלה עכשיו! (ל''ת)

    מה זה השטויות האלה!, 23/02/09 11:55

  • 99.

    אולמרט=ממשיך לבעוט=משאיר אחריו גוויות כדרכו בקודש=כל דאלים גבר (ל''ת)

    נ.כהן הוא לא חושש מה יגידו=עורו עור פיל ליבו אבן!!, 23/02/09 11:51

  • 98.

    בחיי שאני מעדיפה טוקבקיסטים בעלי הגיון - מאשר עיתונאי חצר (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 23/02/09 11:41

    • יופיטר יופיטר את אמיתית? תעשי לי ילד.... (ל''ת)

      ציונה, 23/02/09 12:05

      • חמודה שלי - אין לי כבר אפשרות לעשות ילדים - וכשהיתה לי נולד לי רק אחד (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 23/02/09 15:20

  • 97.

    אולמרט נשמע אמין יותר

    אהוד, 23/02/09 11:13

    אני עקרונית נגד קדימה וראש הממשלה אולמרט. אולם בסיפור הזה, אולמרט נשמע אמין יותר ואחראי יותר.

    נדמה שברק עושה ספינים על חשבונו, על חשבוננו אזרחי ישראל.

  • 96.

    מענין אותי איך ברק היה מגיב - לו אצלו היה קורה כדבר הזה - שיענה - נראה (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 23/02/09 11:09

  • 95.

    כספיתוש - מי הם מקורבי שר הבטחון? - אם שמות מארי שביט - שמות גם ממך (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 23/02/09 11:01

  • 94.

    אני ממש לא גרופית של אולמרט - אבל הוא צודק

    יופיטר יופיטר , 23/02/09 10:57

    אין לי ספק שעמוס גלעד תרם תרומה גדולה למדינה - ושהוא איש ישר - אבל הוא לא תמים - ואולמרט במעשהו מציל את התרבות את התרבות הפוליטית הנלוזה ברוב המקרים - של מדליפים ומדברים לתיקשורת לפני שמדברים עם ואל הנוגעים בדבר - אני מקווה זאת תהיה אבן דרך - באבן הנגף של ההתנהגות הבלתי הולמת - איך אומר בית המשפט לפעמים? - למען יראו ויראו

  • 93.

    מענין כמה נזק עושות התבטויות כאלה למדינה.

    משה נמיר, 23/02/09 10:46

    טוב עשה ראש הממשלה שהעיף את הפוץ הזה לכל הרוחות.
    ביטחון המדינה אינו הפקר!כשפקיד ממשלתי מלכלך על המדינה ברבים הוא פוגע בכל אחד מאיתנו.
    חייבת להיות עמדה אחידה כלפי חוץ.

  • 92.

    תכל'ס אולמרט צודק - לא מתאים לך, תתפטר. מה אתה פותח ג'ורה. (ל''ת)

    ניסה למכור אותנו למצרים, 23/02/09 10:40

  • 91.

    What the hell is going on here?

    Just a one , 23/02/09 10:39

    Small politics = more injuries and dead people

  • 90.

    אולמרט חזק!!! אסור לנו לעשות הסכם, בתנאים שלהם זו תבוסה!

    סוף הדרך לצערי אין מחליף ראוי לאולמרט!, 23/02/09 10:28

    החמאס שהובס במילחמה קובע תנאים וזמן ?

    עד שיוחלף שילטון, אולמרט, תן להם בראש!

    להרוס תחנות דלק, להפציץ עמודי חשמל מרכזים, ולהוריד את החלודות למחילות, מי שיוצא בסכנה!

    אין ספק, גילעד עמוס חרג מהדרך !

  • 89.

    אבדה גדולה ומקשקשת בזנב עבור המצרים (ל''ת)

    דנה המרשלג, 23/02/09 10:21

  • 88.

    אולמרט עוף הביתה נמאסת כבר

    ינאי, 23/02/09 10:16

    ראש הממשלה אהוד אולמרט
    קודם תנכה את כל השחיתויות שלך
    אולי אם בכל השנים היית עושה מה שצריך לעשות
    ומטפל במדינה שלך במקום בביתך הדברים היו נראים אחרת
    תתביש לך עלוב נפש, בגלל אפסים שכמותך אנשים שנתנו כל מה שיש להם למדינה (ולא לעצמם) לא ירצו להמשיך ולשרת וזה עלול חס וחלילה להפקיר אותנו אנשי המדינה בידי פוליטיקאים עלובי נפש כמוך

  • 87.

    הגיע הזמן שיהיה סדר !

    משה שמיר, 23/02/09 10:12

    לא יתכן שבגלל חארות שכאלה המדיניות שלנו תהיה מגומגמת! גם אם יש לו הסגות, כלפי חוץ אסור לו לפתוח את הפה כפי שחייל לא מתווכח עם המפקד.
    ליברמן היה מכניס אותו לכלא ומראה לו מאיפא משתין הדג.

    • משה - כמובן שדבריך הגיוניים - חבל שיש כמה שלא משתמשים בהגיון (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 23/02/09 11:04

  • 86.

    אגו מניאקים מלטפים את הבטן אחד לשני - וגלעד שליט נמק בכלא !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    על החטא הזה - לא תינקו לעולם !!! יורקים עלייכם,,,, 23/02/09 10:08

  • 85.

    השתן עלה לו לראש !

    אבי סער, 23/02/09 10:02

    מה הוא חושב לעצמו?
    בכל מערכת,אירגון,מוסד מפעל או עסק שמכבד את עצמו העובדים חייבים להזדהות ולבצע את מדיניות ההנהלה.
    פתאום,קם טווס בבוקר ופותח את פיו!
    הוא הרי לא נבחר בבחירות דמוקרטיות.
    שילך ללשכת העבודה עם כל המסכנים לחפש עבודה אנחנו לא צריכים מתחרה לראש הממשלה יהיה מי שיהיה כי זה לא תקין.הייתי רוצה לראותו מעיז לעשות דבר כזה לבגין או שרון.

  • 84.

    פרפורי גסיסה ?

    מושון, 23/02/09 10:02

    האם אולמרט נעשה שרירי לאחרונה ? אפילו אותי הוא לא יכול לפטר ,ואני לא עובד . אבל האמת היא שגלעד הזה [מסור או מוסר ] לא מביא תועלת ומלא שיקולי מנהיגות כמו הצהרותיו על הוצאת סוריה ממעגל האיבה .הם ישבו על הכנרת ,אשתו של אסד לא תתן לו שבועים והעצבים ירדו על טבריה .

  • 83.

    פקיד ממשלתי שמנסה להשפיל את העם.אגו של כלומניק מתרפס (ל''ת)

    צא לנו מהחיים, 23/02/09 09:54

  • 82.

    מי שקרא את דברי גלעד מבין שהאיש איבד לחלוטין את הכיוון ואיננו מבין את

    לא מאמ''ן אבל מבין דבר או שניים, 23/02/09 09:53

    את מפת האינטרסים באזור.
    מצרים לא עשתה ולא עושה למעננו שום דבר. היא פועלת אך ורק לפי מה שתואם את אינטרסים שלה.
    הגיע הזמן שגלעד יבין זאת, ויפסיק להתרפס לפניהם ולשווק לנו את ''מסירות הנפש'' שלהם למעננו.
    אגב, למה אנחנו תמיד מקבלים בהבנה את העובדה שלמנהיגים ערביים (ולמדינותיהם) יש כבוד ואסור לפגוע בו, ולעומת זאת אנחנו תמיד מוכנים להתבזות?
    מתי יבינו כל החכמולוגים האלו שדוקא משום כך אנחנו חייבים לשמור על כבודנו מולם, שאם לא כן הם מפרשים זאת כחולשה ופועלים בהתאם.

    • מכובדי צוגק ואף חמור מזה .איך אפשר להסביר שמצרים לא מוצאת את פתחי

      יחזקאל, 23/02/09 10:12

      המנהרות בצד שלה

      ואיך אפשר להעביר רקטה גרד באורך 3.20 מ מבלי להבחין בכך בסיני

      כל אלושאלות שאין ויש עלהם תשובה מצרים קונה את האחים המוסלמים בחימוש החמס

      • צודק, כל הסיפור כאילו המצרים נלחמים בהברחות הוא תרמית

        מחשבות , 23/02/09 11:02

        אך מאחר והסכם השלום נחתם ע"י ראש הליכוד, והשמאל רוצה שניסוג גם מאיזורים אחרים, איש אינו מעיז לגלות שמצרים היא אויב מסוכן, מסוכן יותר מאשר לפני הסכם השלום - לפני שקיבלו חימוש מעולה מארה"ב.

      • 100%, מצרים רואה רק פתחי יציאה...

        פנדה, 23/02/09 18:54

        אם יצא מהפתח מישהו - כולל זקנים וטף - ימלאו אותו השוטרים המצרים בעופרת יצוקה. אבל מה שחודר פנימה ומסכן את ישראל - מזה אפשר להתעלם.

        באופן עקרוני - בעל אינטרסים לא יכול להיות מתווך. למצרים אינטרס שעזה תשאר אצלנו, ושמעבר רפיח לא יסגר - האינטרס שלנו הפוך ב-180 מעלות - איך אפשר להגיד שמצרים היא מתווך אובייקטיבי?

    • ברור שכל מדינה פועלת על פי האינטרסים שלה - אך גם עם אינטרס משותף (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 23/02/09 11:06

  • 81.

    ביבי יקח אותו לעבודה ויצפצף על אולמרט (ל''ת)

    ,, 23/02/09 09:51

    • באמת ?????????

      נירה לוי, 23/02/09 10:14

      ביבי היה עושה ממנו סביבון סוב סוב סוב!

    • אולי ביבי יקח אותו לעבודה - אבל הוא לא יעיז לעשות כדבר הזה שנית - (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 23/02/09 10:59

  • 80.

    ברק בגלל יועצים כאלה התרסקנו בבחירות.פקיד ממשלתי אפס (ל''ת)

    לך כבר גלעד, 23/02/09 09:49

  • 79.

    טוב עשה רוה''מ שהדיח את גלעד

    רונה, 23/02/09 09:48

    אין ספק בכלל שגלעד היה צריך לעוף לאחר מה שאמר בתקשורת הוא צריך להבין שהוא בסך הכל פקיד ממשלתי שאמור לקיים משא ומתו וליצג את ממשלת ישראל ולא למתוח ביקורת על ראש הממשלה בפמבי הוא יותר מידי לקח את הצד של מוברק אולי מוברק לא עובד אצלינו אבל למוברק יש איטרסים והוא לא עושה את מה שהוא עושה לשם שמיים ואהבת ישראל ברגע ששליח לא מסוגל לייצג את עמדת ממשלת ישראל שיתפטר אין לו שום זכות שבעולם לייצג את דעותיו הפרטיות והשקפת עולמו בפומבי אגב אני מסכימה עם רוה''מ אין לפתוח את המעברים לפני שחרור גלעד שליט

  • 78.

    הפוליטיקה הגבהה מועילה

    נח, 23/02/09 09:45

    לגרום לכך, שכבר בתגובות קודמות מחזקת את את דעתי שלי שבשחרור גלעד שליט לאף אחד אין ענין.הווה אומר יונתן פולארד הוצאה שניה.כנראה שאין לאף אחד החשק לשמוע מפי גלעד שליט,את הסיפור המלא על התנאים שהביאו ללכידתו של גלעד שליט!לא קצני המטכ''ל,לא שרי- הביטחון,וכמובן לא ראש הממשלה כשהוא בתפקיד.הסיפור אחר ליכשיתפטר מתפקידו.

  • 77.

    למי ששכח

    ע, 23/02/09 09:45

    גלעד עשה את ההסכם הקודם עם מצרים ועבד על כולם יחד עם המצרים שהם ילחמו בהברחות,היה צריך ללכת מזמן הביתה

  • 76.

    אולמרט אתה עשית ועושה רק נזק למדינה ...קראתי שהכל מחושב

    לך כבר הבייתה, 23/02/09 09:44

    כדיי לבנות עתיד לקדנציה נוספת ב2011
    חבל שאתה לא מבין שאין לך סכוי

  • 75.

    אולמרט לך כבר הביתה!!!!!

    רועי, 23/02/09 09:43

    איזה ביזיון. במקום לשחרר את שליט הם רבים כמו ילדים קטנים.
    הגיע הזמן שאולמרט כבר יתפנה כדי שיוכלו לזרוק אותו כבר לכלא

  • 74.

    הדחה

    עפר, 23/02/09 09:42

    שאולמרט ידיח את עצמו.משאיר אחריו אדמה חרוכה

  • 73.

    פקיד ממשלתי עם אגו של ראש-ממשלה.עוף חזרה הביתה לאישתך (ל''ת)

    אפס גמור, 23/02/09 09:40

    • לא צריך להגזים - הוא לא אפס - אבל חייב ללכת הביתה - הביא אתזה על עצמו (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 23/02/09 11:06

  • 72.

    והעיקר מי שכחו את גלעד !

    אילן, 23/02/09 09:39

    רבים על כבוד מי אמר למי ? במקום לטפל בעיקר

  • 71.

    סדר

    מסדירה, 23/02/09 09:37

    חבל שאולמרט לא היה כזה טרם התפטרות גלעד הגזים גם בסיפור סוריה וגם כעת.פקיד הינו כפוף ולא בעל היתר להפצת עמדות פרטיות.

  • 70.

    התיקשורת יודעת וסותמת אוזניים טוב לה שיש תמפלים כמונו חיים בכאלו ונדמה (ל''ת)

    לי.התיקשורת אם לא מהגנת על העם היאתיקשורת עוינת.צט, 23/02/09 09:34

  • 69.

    התיקשורת יודעת וסותמת אוזניים טוב לה שיש תמפלים כמונו חיים בכאלו ונדמה (ל''ת)

    לי.התיקשורת אם לא מהגנת על העם היאתיקשורת עוינת.צט, 23/02/09 09:34

    • in usa is written on every plice car:to serve and protect.the media (ל''ת)

      must find the truth/בישראל חיים בכאלו ונדמה לי.צ.ט, 23/02/09 09:54

  • 68.

    הכי קל להרוג את השליח (ל''ת)

    לריאה דוד, 23/02/09 09:32

  • 67.

    כל מי שעובד בשירות הממשלה-חייב ללכת באותו קו-גם אם דיעותיו

    דבורה ש. , 23/02/09 09:31

    מנוגדות לגמרי! הרי ברק בורח מכל מצב, אז מה היה לו חושב להקשיב לברק ולא לראש הממשלה?-אם כך אז זה המחיר!

  • 66.

    אם אולמרט היה יכול היה מפטר גם את החוקרים שבאים (ל''ת)

    בימי שישי לביתו, 23/02/09 09:30

  • 65.

    וכאלו יש לנו הרבה בשר תותחים.ונדמה מי צריך את גלעד שליט .זה בדיוק מה (ל''ת)

    קולט מהרבה מגיבים.אם אין אני לי מי לי?זהחוקהחדשצ.ט, 23/02/09 09:29

  • 64.

    וכאלו יש לנו הרבה בשר תותחים.ונדמה מי צריך את גלעד שליט .זה בדיוק מה (ל''ת)

    קולט מהרבה מגיבים.אם אין אני לי מי לי?זהחוקהחדשצ.ט, 23/02/09 09:29

  • 63.

    מענין איזה עסק פרטי גלעד מנסה לקדם לעצמו. עם ההתרפסות (ל''ת)

    למצרים.לזכור ולעקוב, 23/02/09 09:28

  • 62.

    לך הביתה כבר !!! אתה והאגו הענק שלך !!! (ל''ת)

    אוסישקין, 23/02/09 09:27

  • 61.

    אציק רוחמה ציפי הירשזון ילדים טובים שלא מקבלים (ל''ת)

    נזיפות, 23/02/09 09:26

  • 60.

    עוד דבר אחד טוב שאולמרט עושה לפני שהוא נעלם מחיינו (ל''ת)

    !!!, 23/02/09 09:26

  • 59.

    יש אנשים כאן מדברים ומאשמים.וכאלו ונדמה לי אין ראש ממשלה ואין לו צד... (ל''ת)

    בכדור הארץ אין פקיד ביטחוני אומר מילה בלידעהשלר''מ., 23/02/09 09:26

  • 58.

    יש אנשים כאן מדברים ומאשמים.וכאלו ונדמה לי אין ראש ממשלה ואין לו צד... (ל''ת)

    בכדור הארץ אין פקיד ביטחוני אומר מילה בלידעהשלר''מ., 23/02/09 09:26

  • 57.

    תגובת משרד הביטחון מעלה מחשבה שהם תומכים באולמרט

    חניבעל, 23/02/09 09:26

    כי אין בה שום דבר ענייני רק שגלעד איש מסור ישר ושאולמרט לא בסדר אבל אין אף התייחסות לדבר עצמו לנזק עצמו.. האמנם היה? או לא היה? ככה שתמוה האם משרד הביטחון לא עשה את המינימום המתבקש עבור עובד ותיק ותו לא..?

  • 56.

    אולמרט גלעד

    זאב123 , 23/02/09 09:23

    אולמרט עשה את הנכון רק חבל שלא התחיל לנהוג כך לפני 3 שנים.היינו ניראים היום אחרת בכל המצב הבטחוני שלנו.גלעד חטא אבל שוב פעם הוא השליח או השג .המשלח ברח כרגיל. גלעד יותר חכם מלעשות שטויות כאלה על דעת עצמו ולא חשוב במהות מי צודק.

  • 55.

    באינטרנט מעודדים ישראלים בחו''ל לחזור ''הביתה'' (ל''ת)

    לבית הרוס, 23/02/09 09:23

  • 54.

    זה בטח כלום, מי יודע מה עוד ידוע לגלעד על אולמרט (ל''ת)

    והמטבחון, 23/02/09 09:20

  • 53.

    ברק חתרן בלתי נלאה!

    AVIV5166 , 23/02/09 09:20

    אני לא מאשים את עמוס גילעד סך הכל הוא עשה את דברו של ברק הבוס שלו ללמדך שברק תמיד בורח מאחריות ,בימקום לומר אני הנחתי את גילעד ,ואני נושא באחריות ,גם כאן הוא הפקיר את גילעד.הרי ידוע שברק עושה דברים אך ורק בשביל האינטרס האישי שלו,ואים העיסקה היתה יוצאת לפעל ,הוא כמובן היה לוקח קרדיט לעצמו ,לנסות להציל משהו מכבודו שנירמס בבחירות.דבר נוסף אני לא אטפלא אים יתברר לאהוד ברק היה יד בהדחה של אולמרט.

    • נכון ברק תמיד בורח

      רון, 23/02/09 09:22

      ככה הוא הגיע להיות החייל המעוטר ביותר בתולדות הצבא

    • ,תגובה ל50

      זאב123 , 23/02/09 09:27

      אל תתפלא .ברק גרם לאולמרט ללכת .הוא מתגאה בזה. וקדימה הפחדנית מודה שברק היה היוזם כי ברגע האמת ציפי שתקה זו המנהיגה החדשה הפחד להחליט .אין דבר שיתייבשו היא וברק באופוזיציה

  • 52.

    ביבי, תרכיב בהקדם ממשלה ותפסיק להתמזמז עם ציפי (ל''ת)

    נמאס מאולמרט, 23/02/09 09:19

  • 51.

    גלעד עובד בשרות מצרים או בשרות הביטחון הישראלי??? לא ברור!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 23/02/09 09:17

    • שום דבר לא ברור לך ג'ינג'י כי אתה איש ימין מבולבל (ל''ת)

      סבזי , 23/02/09 20:03

  • 50.

    ואנחנו זועמים על בן כספית והעורך מעריב

    אורי, 23/02/09 09:14

    אינם יודעים לשים סכר

  • 49.

    אהוד - התסריט

    אפרים חד עין, 23/02/09 09:14

    פרק נוסף לתסריט ''הפזיזות מן השטן'' על כתיבתו שוקדים קבוצת בוגרי החוג לקולנוע.

  • 48.

    יופי, כל דחיה של שחרור הרוצחים, עוד תקופת חיים לילדינו.

    מחשבות , 23/02/09 09:13

    גם הלילה אמהות יכולות לישון בשקט יחסי, 1400 רוצחי החמאס עדיין מאחורי סורג ובריח, וטרם הוחזרו לפעילותם הרצחנית בעידוד השמאל.

    כל תקלה, כל ברוגז, כל סכסוך אגו, כל גחמה של מובראק או אולמרט הם לטובה, פחות משפחות יושבות שבעה על יקירהן.

    תודה למעכבים את הפשע המוסרי הנורא

    • שתול חיי בנדמה לי וכאלו.זה לא הבן שלך ?אולי גם אין לך ילדים ?ולא אנחנו (ל''ת)

      שלחנו אותו לצבה. גלעד שליט היה בדרכו לדיסקו.צ.ט., 23/02/09 09:19

  • 47.

    אולמרט מעשה חכם ונבון (ל''ת)

    cobson , 23/02/09 09:11

    • תמשיך לחלום חיי בכאלו ונדמה לי זה לא הבן שלך ולא הבעיה שלך???? (ל''ת)

      צ.ט., 23/02/09 09:13

  • 46.

    גלעד שליט שבוי בידי אולמרט ולא בידי חמאס !

    גלעד, 23/02/09 09:01

    אולמרט רוצה? - הוא ישוחרר
    אולמרט לא רוצה ? - שליט ישאר שבוי

    • אתה צודק ב10000000000000000%%%%%%% זה מראה כמה זה משחק של פוליטקאים (ל''ת)

      צ.ט., 23/02/09 09:08

  • 45.

    צפוי - לא לוקחים גנרל להיות דיפלומט

    נוסטרדמוס, 23/02/09 08:55

    ממתי לוקחים גנרל ונותנים לו להיות דיפלומט? הפאשלה כולה של אולמרט! היה צריך למנות מזרחן ומומחה ליחב''ל שעבר הכשרה במשרד החוץ.אין כל קשר בין הריצה בג'בלאות לשיחות דיפלומטיות עם כאלה אנשים מורכבים כמו החמס ומובארך.אולמרט צריך ללכת היום הבייתה!!! עשה כבר מספיק!!! אין לו מנדט ואין לו כל גיבוי למעשה הלא דמוקראטי של כהונתו כעת. שייתן לציפי להיות ראש ממשה למשך החודשים הקרובים בדיוק כמו שעמיר פרץ עף הבייתה.

    • זו עבודה תגיד להם ומה שמעתה מהם ותחזור ותגיד להם.זו עבודה של שליח. (ל''ת)

      שולחים מכתב צריך להגיע ליעד או לא תמבלים.צ.ט., 23/02/09 09:06

    • לא רוצה לראות יותר שום חלאה מקדימה מול העיניים שלי (ל''ת)

      אולמרט דיקטטור הביתה, 23/02/09 09:13

  • 44.

    פקיד שהשתן עלה לו לראש. כל הכבוד לאולמרט.

    שי, 23/02/09 08:53

    חבר'ה, אתם חושבים ששר המודיעין המצרי יכול להעביר ביקורת על הנשיא מובארק?

    ככה אנחנו נראים, שכל גנרל וכל פקיד מצפצפים על הממשלה ועל ראש הממשלה.

    ישר כח אהוד אולמרט, אני איתך.

    • כמו כולם חיי בנדמה לי וכאלו.גלעד חודשים בעבודה הזאת מטעם המדינה מישהו (ל''ת)

      יתעורר קצת מאוחר ועלה לו רעיון חדש.וזו התוצאה.צ.ט., 23/02/09 08:59

  • 43.

    אולמרט זבל

    נמאס, 23/02/09 08:52

    לך כבר לכלא.
    כמה זמן יכול ראש ממשלה שהתפטר להמשיך לכהן?

    כבר עדיף להיות מדינה בלי ראש ממשלה...

  • 42.

    הוא היה השליח של אהוד ברק ולא של ממשלת ישראל! (ל''ת)

    אבי - אשקלון, 23/02/09 08:50

    • חיי כמו כולם כאלו ונדמה לי (ל''ת)

      צ.ט., 23/02/09 08:56

  • 41.

    הפריירים לא מתים רק מתחלפים.תחפשו לכם פרייר חדש.כאלו ונדמה לי????????? (ל''ת)

    צ.ט., 23/02/09 08:41

  • 40.

    הודח מתפקידו וטוב שכך

    מוטב כך, 23/02/09 08:39

    למה ביקורת על דפי העיתון?

  • 39.

    אולמרט אמר אמש שהכיבוש אשם באנטישמיות, מעניין האם גם השואה היתה בגלל

    קיבוצניק מהדרום, 23/02/09 08:37

    הכיבוש?

  • 38.

    הפריירים לא מתים רק מתחלפים.תחפשו לכם פרייר חדש.כאלו ונדמה לי????????? (ל''ת)

    צ.ט., 23/02/09 08:37

  • 37.

    מי שבאמת הפקיר את ביטחון המדינה הוא אולמרט- ברוך ששפטרנו מעונשו של זה. (ל''ת)

    רעמסס, 23/02/09 08:37

  • 36.

    גורלו של גלעד שליט

    י ל ד , 23/02/09 08:31

    נתון בידי אנשי ריב ומדון.

  • 35.

    לצערי, הפעם אולמרט צודק. גלעד כפוף לממשלה ולא לעיתונות

    כנניהו המיסר, 23/02/09 08:29

    כל ההדלפות הללו היו מזמן צריכות להסתיים בהעמדות לדין משמעתי ופיטורין. (בחלק מהמקרים אף להעמדה לדין פלילי).

  • 34.

    מהיום יקרא שמו -"אולמרט-שתי -מלחמות" (ל''ת)

    סבזי , 23/02/09 08:29

  • 33.

    אולמרט ! טול קורה! לא ידעת עד עכשיו שבחרת לך אנשים דפוקים מסביבך ? (ל''ת)

    אלי, 23/02/09 08:28

  • 32.

    מהיום יקרא שמו -"אולמרט-שתי -מלחמות" (ל''ת)

    סבזי , 23/02/09 08:27

  • 31.

    ועוד רציתם את כנופיית קדימה בשלטון - ציבור מטומטם (ל''ת)

    גד, 23/02/09 08:26

  • 30.

    בושה.רבים על כבודם ושליט נמק בשבי,

    אלי אסי, 23/02/09 08:24

    מי שמשלם את המחיר הינו שליט .כאן כל אחד רב על כבודו.לו רצה יכל אולמרט להתאפק גם אם הינו צודק.חוסר אחריות שליט שוב נבעט למרחק,

    • לא מדובר בכבוד - מדובר בנוהלי שילטון - ושליח הוא רק שליח

      יופיטר יופיטר , 23/02/09 11:46

      וראש ממשלה הוא ראש הממשלה - בלי קשר אם בחרנו בו - מסכימים איתו וכיוצ"ב

  • 29.

    איך הו מדיח את עמוס גלעד ולא את עצמו!!!!! אולמרט הפושע הכי מסוכן בארץ!

    badi12 , 23/02/09 08:20

    אסור לאולמרט לעשות כלום יותר, הוא במעבר. היו בחירות, הוא על זמן שאול החצוף הזה.
    איך, אנחנו, מדינה שלימה, יושבים ושותקים לו???? כמה עוד נסבול ממנו?

  • 28.

    עמוס גלעד הוא פקיד מדינה כמו כל עובד מדינה ותו לא....

    moshe, 23/02/09 08:19

    עם כל הכבוד לעמוס גלעד הוא רק פקיד כמו כל עובד מדינה

    הבעיה שאסור לפקיד לדבר בעיתון מול נבחר ציבור בשביל זה יש ישיבות ואם בחר לדבר בניגוד לתקשיר יש להדיחו חוק זה חוק לכל פקיד רם ככה שיהיה אחרת נהיה בדיקטטורה של פקידים מוחלטת שכבר היום ממררת את חיינו בביוקרטיה אינסופית על כן יש להדיחו מעבודתו בשירות המדינה

  • 27.

    אולמרט הורס כל מה שהוא יכול. (ל''ת)

    רמי, 23/02/09 08:17

  • 26.

    טעות של שניהם להתווכח באמצעי התקשורת

    רמה, 23/02/09 08:16

    אני מאמינה שכל אחד רוצה לעשות את הטוב ביותר למען המדינה.
    אם יש ויכוח הוא צריך להשאר בבית ולא לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ

  • 25.

    זה הנציג הרשמי של מדינת ישראל במשימות העדינות ביותר?

    יאל, 23/02/09 08:16

    מה עבר לעמוס גלעד בראש (אם בכלל) כשדיבר עם העיתונאי? שיביא גאולה לישראל, בשבועיים האחרונים לכהונתו של אולמרט? שאולמרט יעבור על זה בשתיקה? המעשה של גלעד אידיוטי ומוביל למסקנה שהאיש כנראה אידיוט (ובהתרשמות הזאת יש אמירה גם לגבי מי שהפעיל את גלעד עד עכשיו).

    • זה ברור מה עבר לו בראש --

      שי, 23/02/09 10:33

      לפגוע באולמרט כדי שזה ייסוג מהעמדה החדשה שהוא הציג שמביכה את גלעד מול המצרים ודוחה את הרגיעה ושחרור שליט גם כן.

  • 24.

    האגו של אלה משאיר את שליט קבור, השתגעתם?

    גלית, 23/02/09 08:12

    אחד מימין ואחד משמאל ובאמצע חייל שסופר את השניות... ומה אנחנו עושים? רבים, מי התחיל ומי צודק? והגננת המצרית מאבדת סבלנות והזדמנות פז נוספת נשמטת...
    תתעוררו, בבקשה, זה הילד של אבא ואמא שלו... ואיך נשלח ילדינו לצבא? הםא כך היה נוהג אולמרט אם היה זה בנו? אני בספק. והכול בגלל האגו שנפגע...

  • 23.

    המיקרה הזה מראה על תחילת שלטון אנכיה דיקטטורית (ל''ת)

    פקק תנועה , 23/02/09 08:07

    • אתמול טען החמאס בפעם נוספת שאן קשר . בין דרישתם לרגיעה לפרשת גלעד שליט

      פקק תנועה , 23/02/09 08:10

      ומיספר האסרים שהוא דורש לשחרר עלה בפעם נוספת מיפלגת קדימה פניה לשמאל הקיצוני ובימקום ללכת קדימה היא הולכת אחורה

    • להשיג עו"ד שיתבע את אולמרט בשם הציבור בישראל!! (ל''ת)

      badi12 , 23/02/09 08:21

      • אתמול ראיתי בטלויזייה את הכתבה על עורד הדין ויינטרוב

        פקק תנועה , 23/02/09 09:22

        וקיבלתי הלם מלווה בשיתוק אנחנו הולכים אחורה ובדיוק לפי התוכנית כפי שאומר לי חבר לעבודה

        • מה, אתה עובד?! חשבתי שאתה תקוע בפקק תנועה (ל''ת)

          נהג משאית, 23/02/09 09:48

          • ומה חשבתה שאני עושה (ל''ת)

            פקק תנועה , 23/02/09 11:36

          • הסטיסטיקה של פקקי התנועה בישראל אומרת שלכול אזרח שני

            פקק תנועה , 23/02/09 11:39

            בישראל בדרך לעבודתו או בדרך לביתו יש את הסיכוי להיתקע בפקקי תנועה שאורכם מעל עשרות מטרים

            • ודרך הגב אני כול הזמן מתווכך אים אחד מעובדי הטכניון

              פקק תנועה , 23/02/09 11:46

              האים להשתמש בנתצ או בכביש הרגיל כשיש לנו הסעה של אגד .האים אתה מבין את הבעיה הזו או שלא אני בטח שלא וזאת הסיבה לצורה שכך אנו נראים ומיתנהלים בדרכי המדינה לאזרח הפשוט במדינה אן זיכה ומודעות למה שמשקיעים בן בעזרת המדינה גם כשזה דבר חיובי .אז אן פלא מדוע כך אנו נראים וכך נוהגים בכבישי מדינתנו הכול בלגן וברדק אחד גדול וכול אחד נוהג ונוסע להיכן שבא לו ורק לא לפי החוק והסדר והצרכים המתאימים והנכונים לאותו הרגע .ובהתאם למצב בכביש ולתפקידו

  • 22.

    לקראת הסוף מראה אולמרט בייצים כל הכבוד

    דן, 23/02/09 08:07

    מעניין מה האינטרס שלו

  • 21.

    מצריים לא עושה טובה לאף אחד

    אבנר - ארה''ב, 23/02/09 08:06

    שהיא מתווכת בינינן לחמאס. החמאס הוא כאב ראש למצריים לא פחות מאשר לנו , וזה באינטרסים שלה שתיהיה רגיעה עם החמאס. אז נמאסו כל העמוס גלעדים והברקים למיניהם שמוכנים למכור חצי מדינה כדי לרצות משהו במצריים. בארה''ב לא היו אפילו מעלים בדמיון הכי פרוע לשחרר טרוריסטים רוצחים תמורת איזה שהוא משהו. הם אפילו לא מוכנים שאסירים מגואטנמו ביי שעדיין לא נשפטו ואין הוכחות נגדם שפעלו כטרוריסטים להביא למשפט בארה''ב או אפילו להכניס אותם לכלא בארה''ב נותנים להם להרקב במחנה גואטנמו ושזה ייסגר יעבירו אותם למאסר במדינות אחרות. וכאן לא מדובר באנשים שרצחו אמריקאים אלא ברק כאלה שיש חשד שעסקו בטרור.

  • 20.

    מסתבר שוב שאולמרט איש ערמומי וחלקלק (ל''ת)

    סבזי , 23/02/09 08:06

    • עלינו לתבוע אותו, על הפרת אמונים בוטה, לדאוג לקלון ולשנות כלא רבות!!!

      badi12 , 23/02/09 08:23

      האיש מסוכן ופושע רציני ביותר! כמה עשה רע במסגרת היותו "ראש הממשלה".
      לדרוש שיעוף לאלתר ממקומו וליבני תמלא את מקומו עד הממשלה הבאה!

  • 19.

    מסתבר שוב שאולמרט איש ערמומי וחלקלק (ל''ת)

    סבזי , 23/02/09 08:06

  • 18.

    מסתבר שוב שאולמרט איש ערמומי וחלקלק (ל''ת)

    סבזי , 23/02/09 08:05

  • 17.

    יופי אולמרט..

    רועי, 23/02/09 08:03

    הכבוד שלך יותר חשוב מגלעד שליט??

    • בדיוק מה שחשבתי!!

      raquel_fernandez , 23/02/09 08:39

      אני נגעלת מכל יום שהיצור הזה עדיין בשלטון.

  • 16.

    כך עושים בכל מדינה מתוקנת. האיש חצה קו אדום

    יעקב, 23/02/09 08:02

    מעניין כמה נזקים עשה לנו עם מצרים

    • יעקב למרות שאנו יום לאחר פרשת שופטים אתה לא שופט ובטח

      hasson72 , 23/02/09 08:17

      לא מכיר את המקרה ואו הנתונים אני לא הייתי שוקל את דברי אולמרט מול אלוף במיל עמוס יש לו הרבה יותר אמינות יושר מאשר לאולמרט וזה רק ההתחלה אז יעקב עכב מילותיך כי בלשונך תגרום נזק אף גם לך ח"ו

    • במדינה מתוקנת, ר"מ חשוד בפלילים היה מתפטר ממזמן.

      raquel_fernandez , 23/02/09 08:41

      ההאחזות שלו בכיסא מגעילה אותי.

    • זה אולמרט זה שעשה נזקים

      שי, 23/02/09 10:34

      הרי גם אולמרט לא טוען שעמוס גלעד שקרן. הוא אומר שהוא הזיק לישראל - כי מה? כי פרסם דבר אמת על ראש הממשלה?

  • 15.

    שיטת השקשוקה

    ASSAFY , 23/02/09 08:01

    הבמאי אילן עבודי והעיתונאי מיקי רוזנטל מנסים להבין איך מיליארדי דולרים עושים דרכם כל שנה מהקופה הציבורית לידיהן של 20 המשפחות הדומיננטיות במשק. כדי להבין את השיטה בה מתחברים הון ושלטון, הם מתעדים את עסקיה של משפחת עופר עם המדינה. אלא שאז הם מגלים שיש נושאים שאסור לגעת בהם...

    לינק להורדה

    http://www.fileflyer.com/view/UfNhaAV

  • 14.

    אולמרט עושה מה שנכון טובתו האישית כבר לא חשובה

    רז, 23/02/09 08:00

    כל הכבוד להולמר שלא מוותר.
    חברה תעצרו רגע ...... כולנו רוצים את שליט בבית
    אבל ישנם המון שיקולים שלא את כולם אנו יודעים
    אחרת זה המשא ומתן היה נמשך שלוש שנים????????
    כנראה שמשהו כאן לא מתקתק נכון

  • 13.

    מצויין שפיטרו אותו - הבנאדם חוצפן מיצג את עצמו במו''מ במקום את המדינה. (ל''ת)

    גדי, 23/02/09 07:58

    • נראה שהוא מייצג את ברק (ל''ת)

      ברק, 23/02/09 08:06

  • 12.

    מצויין שפיטרו אותו - הבנאדם חוצפן מיצג את עצמו במו''מ במקום את המדינה. (ל''ת)

    גדי, 23/02/09 07:58

  • 11.

    עמוס גלעד שליט (ל''ת)

    גלעד שליט עמוס, 23/02/09 07:57

  • 10.

    סוף סוף מנהיג עם ביצים..

    אלעד, 23/02/09 07:57

    מישהו רואה שליח כלשהו של נשיא ארה''ב או כל מדינה אחרת מתנהג בצורה כזאת? אלוהים ישמור..

    • ביצים מקולקות. ככה הוא גם מתנהג! אי אפשר איתו כבר! הוא פושע! (ל''ת)

      badi12 , 23/02/09 08:24

  • 9.

    איזו אנשים עלובים של מדינה עלובה

    צדיק בסדום , 23/02/09 07:56

    הרי ברור שהאמת אי שם באמצע ואיך שלא מסתכלים על זה, זה מסריח...

  • 8.

    האם ברק חתר תחת מדיניות הממשלה

    תומר, 23/02/09 07:55

    שאלה אמיתית????????
    כי עמוס גלעד הוא בעצם איש של ברק
    אז מה הולך כאן

    • ברק חתרן בלתי נלאה!

      AVIV, 23/02/09 09:07

      דואג אך ורק לביתו ואני לא אתפלא אים הוא ביחד עים אדלר איש הפירסום דאגו להפיל את אולמרט כל אחד והסיבות שלו!

  • 7.

    אולמרט המושחת 200 חקירות יש לו לא מסוגל לקבל

    ASSAFY , 23/02/09 07:55

    ביקורת אתה אומר לו ביקורת ישר מקבל הדחה מתפקיד

  • 6.

    אולמרט עושה ככל יכולתו, להשאיר את גלעד בשבי.

    מי יודע מדוע ולמה., 23/02/09 07:54

    כנראה שאת המוקש הזה הוא משתדל להשאיר ''כמתנה'' לראש הממשלה הבא.

    • עוזב את העבודה למר ביטחון הישראלי החדש שלב ביתניק. (ל''ת)

      ולמר ביבי עםהכהניסתים.הוא חושב על חזרה בקרוב.צ.ט., 23/02/09 08:40

  • 5.

    אולמרט הנקמן לא מסתדר עם אנשים איכפתיים. ביבי, (ל''ת)

    היזהר מלבני, 23/02/09 07:53

    • גם ביבי לא מסתדר עם אנשים אכפתים, מה זה אומר? (ל''ת)

      badi12 , 23/02/09 08:24

  • 4.

    אלה הדברים שאולמרט תמיד היה טוב בהם-ריבים עם כל מה שזז.

    אולמרט כשלון קולוסאלי, 23/02/09 07:51

    זו לא דמות של ראש ממשלה והיה אפשר לראות את חוסר היכולת שלו,בכל עניין בו הוא נגע.כשלון מלחמת לבנון-כולל כשלון יעד החזרת השבויים והפסקת ירי הטילים במשך יותר מחודש על הצפון,כשלון בהחזרת גלעד שליט,כשלון במינוף ההישגים הצבאיים שהושגו בעופרת יצוקה להישג מדיני שיפסיק את ירי הטילים של החמאס לחלוטין.הדבר היחיד שהוא תמיד ידע לעשות טוב זה לריב עם כל העולם.
    לפחות עמוס גלעד סיפר את האמת-שאולמרט לא טיפל מעולם בנושא שליט וקצת לפני סיום כהונתו הוא יורה לכל הכיוונים ופתאום נזכר להעמיד את הדרישה לשחרור שליט כתנאי לפתיחת המעברים(כולם שואלים איפה אולמרט היה שלוש שנים בטיפול בעניין שליט ובא עמוס גלעד וסיפר את האמת).

  • 3.

    אולמרט עוד פעם הוכיח כמה הוא בן אדם קטן, אימפולסיבי ולא ראוי (ל''ת)

    ברק (לא אהוד), 23/02/09 07:51

  • 2.

    מגיע לו (ל''ת)

    המלך , 23/02/09 07:48

  • 1.

    כל אחד עושה מה שבא לו.....איזה מדינה (ל''ת)

    herzi33 , 23/02/09 07:46

    • טוב מאוד שהפקיד שעלה לו השתן לראש הודח מתפקידו

      jo_l , 23/02/09 08:57

      עמוס גלעד מגלם את היוהרה המטורפת של
      פקיד שחשב שהוא מנהל את מדינת ישראל
      ושכח שזה בדיוק ההיפך.