• 128.

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, וא

    המרכבה , 26/02/09 20:20

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, ואמר לליבני דברים חריפים ביותר. 'ניצחון 'קדימה', אמר מופז, 'הוא לא ניצחון אישי שלך'. 'והדרך שלך הביאה עד כה לתוצאה של חוסר ניצחון'.

    מתנגדת חריפה אחרת למדיניות של ליבני וכיצד היא מנווטת את 'קדימה', היא יו"ר הכנסת דליה איציק. חוגים פוליטיים הגדירו את עמדתה של איציק, 'כי היא נלחמת כדי להישאר בתפקידה הנוכחי. גם יתר חברי הנהגת 'קדימה', ח"כ צחי הנגבי, והשרים חיים רמון, ואבי דיכטר, ורוחמה אברהם בלילא, למרות דבריהם הפומביים תומכים בהצטרפות 'קדימה' לממשלה. אותה עמדה מביעים בשיחות סגורות, גם זאב בילסקי, ושי חרמש. ב'קדימה' אמרו בלילה, כי ציפי ליבני מושפעת יותר מיועצי הבחירות שלה ראובן אדלר ואייל ארד, מאשר מראשי מפלגתה. אלה מביאים לפניה את כל המאמרים המתפרסמים בעיתונות ואשר טוענים כי הליכה שלה לאופוזיציה, לא תאפשר לממשלת נתניהו לכהן זמן רב, ואם היא תתמיד בעמדתה תערכנה תוך זמן קצר בחירות כלליות חדשות והיא תנצח בהן.

  • 127.

    800000 בוחרים הצביעו לקדימה,עבור דרכה ועמדותיה ואין מה להתפשר.

    נתן.ש מעלות., 23/02/09 19:57

    ביבי בחר לעצמו גוש ? נראה מה הוא מסוגל לבצע עם החבורה ולכמה זמן.

  • 126.

    ליבני - זאת "פוליטיקה אחרת"????? זאת פוליטיקה של שוחד

    שירהw , 23/02/09 15:00

    ושדברים מתנהלים מתחת לשולחן ולו רק כדי שתיי ראש ממשלה - בושה וחרפה. קיראו את דבקה.

  • 125.

    מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו" ליבני שקרנית ומושחתת - כנסו

    שירהw , 23/02/09 14:59

    לדבקה ותיראו כיצד אנשי קדימה מכרו את המדינה לאבו מאזן, לחמס ולחוסיין אובאמה ולו רק שליבני תהייה ראש ממשלה - שערורוריה - כל קדימה מושחתת, לאיזה שפל הם ירדו - ממש בוגדים - אנו היהודים המאמינים לא פוחדים - אנחנו יודעים שהשם יתברך שומר עלינו וכל מזימותיהם יהיו כמזימתו של המן הרש. הצבור צריך לדעת את האמת, כי התשקורת משתפת איתם פעולה. כנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת ומי שרוצה יקרא את תגובותי בכתבתה של מיה בנגל מהיום.

  • 124.

    שאלה בחשבון לרמון

    אזרח מוטרד (ולא רק מינית), 23/02/09 14:02

    כיצד 65 מנדטים (יותר מחצי!!!) זה קיצוניות

  • 123.

    הבוחרים של קדימה הם בוחרי מיפלגת העבודה ומרצ לשעבר (ל''ת)

    פקק תנועה , 23/02/09 08:43

    • משהו לא טוב קורה למיפלגה זו (ל''ת)

      פקק תנועה , 23/02/09 08:50

      • האגו והשאיפות האישיות של ליבני ישאירו חצי מקדימה באופוזיציה ?

        המרכבה , 23/02/09 08:55

        עדיף לצרף את העבודה ואפילו את מרץ ואולי חצי מקדימה שיתכן ויקימו סיעת אומץ ובהם הבכירים מופז שיטרית ודליה איציק שיהיה להם האומץ להצטרף לממשלת נתניהו במלחמה בהתחמשות איראן בגרעין וסוריה חיזבאללה והחמאס בטרור.
        לציפי ליבני שאיפות אישיות והיא תכשיל את ממשלת נתניהו מתוך הממשלה ותזיק כך לאינטרסים החיוניים של מדינת ישראל ואזרחיה.
        זהירות מונעת אסון.

        • יכול להיות שאתה צודק אבל מה עושה דלייה איציק בתוך ענין זה

          פקק תנועה , 23/02/09 09:04

          מיפלגת קדימה היא לא מיפלגה מרכזית היא השתנתה פיתאום ובבת אחת

      • פקק ממתי אתה דואג למפלגת קדימה ?. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 23/02/09 19:52

  • 122.

    היא הולכת עם הראש בקיר

    דוד רועה, 23/02/09 06:12

    המשכוכית של עדר הביזונים מתעקשת להוביל את כל העדר אל התהום.

    שתלך לה לבדה.

  • 121.

    מופז, אם סכינאות היתה מקצוע היית רב אמן

    יוסי, 23/02/09 06:04

    חלאה

  • 120.

    ציפי לבני כחבר ובוחר קדימה,גאה בך ובדרכך. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 23/02/09 05:03

  • 119.

    אני קצת מבולבל היא לא אמרה על במה שהיא ניצחה.?

    avi, 23/02/09 00:32

    היא לא אמרה על כל במה ש 28 זה יותר מ 27 ?????

    אז איך אופוזיציה?

    איך דליה איציק קבלה אותה רק השבוע שחלף?

    קבלו את ראש הממשלה הבאה?

    בחורה הזויה!!!!



    עוד סימן לחוסר מנהיגות, מנהיגה אמיתי היתה קודם נפגשת ואח''כ מוסרת החלטה לא קודם מחליטה ואח''כ הולכת לשמוע מה יש לו להציע, איך היא יודעת אם הממשלה אינה לרוחה אם לא שמעת עדיין מה יש לו להציע?

    זה בנוסף לדרך המגוחכת בה נסתה לכפות על ביבי רוטציה ע''י ששמה את עצמה ללעג ולקלס בארץ ובעולם כשלא הפסיק להתבכיין ש

    א) היא נצחה

    ב) מה זה גוש?
    28 זה יותר מ 27.?

    ג) העם לא בחר נכון אבל היא עדיין נצחה



    בחורה הזויה

  • 118.

    צרוף סוס טרויאני ?

    המרכבה , 23/02/09 00:04

    עדיף לצרף את העבודה ואפילו את מרץ וחצי מקדימה שיקימו סיעה בשם סיעת אומץ.
    יש כ 14 מתאימים ובהם הבכירים מופז ודליה איציק ועוד 12 .
    צרוף של קדימה בשלמותה בראשות ליבני יפגע בתפקוד הממשלה ויפריע לנתניהו בניהול ממשלתו.
    זהירות מונעת אסון.

  • 117.

    קדימה וליברמן הם יד ימין ושמאל של הליכוד - ביבי המציא אותם

    זיכרון עמוק, 22/02/09 23:08

    כל ההבדל הוא - ליברמן קצת ימינה וציפי רתה לנסות ולהחזיר שטחים תמורת שלום ונכשלה
    אין ביהנם הבדל בגישה החברתית - כלכלית
    הסוציאליסטים = 16 מנדטים בלבד

    • יש משהו בדבריך לצערי (ל''ת)

      סבזי , 23/02/09 02:04

  • 116.

    לליבני יש הסכם סודי עם אדלר וארד

    היועצת , 22/02/09 22:55

    תתחלק איתם ברווחים ממערכת בחירות נוספת

  • 115.

    זה תופס גם לגבי הליכוד

    דמוקרט אכולשקשוקה , 22/02/09 22:53

    שהבטיח להלחם בשחיתות הציבורית, שרוב
    נאשמיה מגיעים מקדימה.

  • 114.

    ציפי, הבוחרים לא יודעים מה הם רוצים. תעשי מה טוב למדינה

    הולך בטל , 22/02/09 21:59

    לכי על קואליציה של ליכודקדימהעבודה
    לפי הסיסמא שלך:
    נתלכד, וקדימה לעבודה
    פעם אחת בהסטוריה אני רוצה לראות קואליציה בלי חרדים ובלי קיצונים

  • 113.

    כל אזרח שפוי צריך להקיא ממה שקורה, ממש בושה! אלו נבחרים? (ל''ת)

    מלחמות יוהרה אגו ופרנציפים מגעילים, 22/02/09 21:57

  • 112.

    (ביבי) ''תבקש סליחה! תשפיל את עצמך!! ילד זה לא חוט מאריך'' (ל''ת)

    ''תגיד לה יפהפייה אני מת עליך'', 22/02/09 21:53

  • 111.

    פרוק אחדות ישראל מהמיטב לערבים אורגזמה שלא חוו מימיהם (ל''ת)

    יאללה כסאח יאללה, 22/02/09 21:51

  • 110.

    ימין נגד שמאל נגד המדינה נגד הקיום נגד והכי הכי נגד (ל''ת)

    כ''א אוחז בשרביט - ''אני המלך'', 22/02/09 21:48

  • 109.

    מדינה של גן ילדים שלא הגיעה לבגרת - ברוגז, צ'ילבה, דווקא (ל''ת)

    הנשיא פרס מנה גננת לגיל הרך, 22/02/09 21:46

  • 108.

    נתניהו מצהיר שהקמת ממשלת גוש ימנית זה חוסר אחריות לאומית

    AdamE , 22/02/09 21:44

    ולכן , החוצפן פונה לציפי לבני ומאשים אותה שזו תהיה אשמתה אם הוא יקים ממשלה קיצונית.

    איש לא מכריח אותך מר נתניהו להקים ממשלה.

    • נו, אז מה אתה מציע? ללכת שוב פעם לבחירות? (ל''ת)

      pele_11 , 22/02/09 21:56

  • 107.

    ציפורלה , דפקו אותך מותק ואת אפילו לא נהנית!!!!! (ל''ת)

    elkazam , 22/02/09 21:37

  • 106.

    ציפורלה, מישהו כבר אמר לך פעם שאת טמבלית? (ל''ת)

    elkazam , 22/02/09 21:35

  • 105.

    כנראה שמגיבי הליכוד משולמים לחודש מראש (ל''ת)

    dd, 22/02/09 21:28

  • 104.

    איזו חוצפה מצד מופז המושחת (ל''ת)

    דרור דורי, 22/02/09 21:23

  • 103.

    אז מה האלטרנטיבה שבשעה זו בה המשק קורס נלך לבחירות נוספות עוד שנה....

    אבי, 22/02/09 21:21

    ונבזבז עוד מאות מליונים, ללא הנהגה וללא תקציב המשק יתמוטט לחלוטין אבל זה לא חשוב ללבני המבינה הגדולה!

  • 102.

    מדוע ציפי לבני לא מתייעצת ע חבריה בדיסקרטיות לפני שרצה לתקשורת???

    פוליטיקה חדשה?, 22/02/09 21:19

    האם היא מנסה לייצר עובדות בטרם מישהו יערער על שיקול דעתה? האם זו דמוקרטיה? האם זה ניהול תקין? אם אבו מאזן היא כן תדבר ועם שני שליש מהיהודים במדינה לא? מוזר. חשוד. מאכזב.

  • 101.

    מעילה ברצון הבוחרים?

    pele_11 , 22/02/09 21:19

    ציפי לבני רק לפני 3 שנים בחרה למעול ברצון הבוחרים בכך שהלכה אחרי אריאל שרון ותמכה בהתנתקות למרות החלטה דמוקרטית של מתפקדי הליכוד.למי שלא זוכר,מתפקדי הליכוד החליטו בהצבעה דמוקרטית,לשלול את רצונו של אריאל שרון לבצע את הגירוש מגוש קטיף.ומה עשתה ציפי לבני? נכון,מעלה באמון הבוחרים,ערקה מהליכוד ועזרה לאריאל שרון לבצע את הגרוש הנפשע,בכדי שאריאל שרון יוכל להמלט מאימת הדין. אני מוכן להתערב שציפי לבני מתואמת הפעם עם בכירי התקשורת.היא לא תכנס לממשלה,
    והם התקשורת יעזרו לה להעכיר את האווירה בארץ,יתקפו כל הזמן את הממשלה יביאו סיפורים על מדינות וראשי מדינות "שכועסים"
    על נתניהו,יספרו על האבטלה (מה שלא עשו לממשלת אולמרט-ציפי),ימציאו כל הזמן סיפורים על "בכירים בליכוד" שיוצאים נגד נתניהו ומה לא. אנחנו כבר מכירים את השיטות הבולשביקיות שלהם.מה שנשאר רק לקוות שהציבור לא יפול למלכודת של הבולשביקים.

  • 100.

    רוני בר און..........כל מילה בסלע..ישר כח (ל''ת)

    דוד שושן, 22/02/09 21:13

  • 99.

    לבני- מצטערת לא שיכנעת אותי- על איזו דרך את מדברת ,הרי הסכמת לכל מה (ל''ת)

    שליברמן רצה- האם הוא גרוע פחות מאחרים בימין ?, 22/02/09 21:08

  • 98.

    והתפשרות של ביבי למען קדימה,זה לא נחשב ''מעילה ברצון הבוחרים'' ?! (ל''ת)

    הכי טוב... שלא תהיה ממשלת אחדות............, 22/02/09 21:07

    • בטח שכן-וזה בדיוק ביבי-אם לא היה מתקפל היה מקים ממשלה ימנית (ל''ת)

      xx, 22/02/09 21:54

  • 97.

    לבני איפה היית 3 שנים עם דרכך -ואגב דוד לוי מחכה לך לתחרות אגו בדישל (ל''ת)

    דולפין סגול , 22/02/09 20:59

  • 96.

    ציפי לבני כחבר ובוחר בקדימה,גאה בך ובדרכך. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 22/02/09 20:59

  • 95.

    היושר של ציפי רק יהיה לה לטובה בעתיד (ל''ת)

    לציפי, 22/02/09 20:56

  • 94.

    רמון - כרגיל לא מדייק

    גיא, 22/02/09 20:52

    שרון לא האמין בשתי מדינות לשני עמים לכן הוא בצע את ההתנתקות ! באופן חד צדדי כי אין פרטנר אז אל תבלבל את המוח

  • 93.

    בדרך לפילוג (ל''ת)

    אורי, 22/02/09 20:48

  • 92.

    רק אחדות בשעה כה קשה לישראל, המתנגדים הם רק! אגואיסטים (ל''ת)

    העולם כולו נגדנו!, 22/02/09 20:46

  • 91.

    ''ג'נין ג'נין'' לאוסקר מעם פלצנות השמאל לחורבן ישראל (ל''ת)

    מוטי, 22/02/09 20:44

  • 90.

    מאיפה פתאום צצה לכם דרך? מופז והנגבי בעד מדינה פלסטינאית? (ל''ת)

    יעקוב, 22/02/09 20:41

  • 89.

    התפשרות על הוולבו מעילה ברצון החברים (ל''ת)

    נ.פ. , 22/02/09 20:40

  • 88.

    גוגל השטנים גם עשו תרגיל מלוכלך

    אמיר,מרכז., 22/02/09 20:37

    מופיעה הודעה - חלון שכתבתי בה בתיבת רמז - מאיר דגן.ההודעה עולה כול הזמן והם מבקשים סיסמא - כתבתי mossad2009 .הם עשו תרגיל מלוכלך והוציאו ממני את הקטעים מהניו אייג שערכתי - ונחומרים של הספר שאני כותב,שמחתי להיפטר מזה - עכשיו הם יסתבכו חזק!!!

    • הכול במימון סם ברונפלד מנכ''ל הבורסה המושחת יחד עם נגיד בנק ישראל

      אמיר,מרכז., 22/02/09 21:12

      הבן השטני שלו ושימעון לזרוב מתחילים להבין שהם בדרך לכלא ההודי,בתנאי מעצר קשים מאוד,עד סוף חייהם - שירקבו יחד עם כול המשפחות הקשורות למעגל שלהם,לעדכן דחוף את מאנמוהן סינג.

  • 87.

    תזכורת

    tomker , 22/02/09 20:36

    או אני או הוא, או אני או הוא, או אני או הוא, או אני או הוא, או אני או הוא, או אני או הוא, או אני או הוא, או אני או הוא, או אני או הוא, או אני או הוא, או אני או הוא, או אני או הוא, או אני או הוא,

  • 86.

    רק רק רק ליברמן עשה לה בית-ספר בדיפלומטיה (ל''ת)

    בדוק, 22/02/09 20:23

  • 85.

    שאול מופז---נחום/ תקום

    חבר קדימה, 22/02/09 20:22

    אדון שאול מופז, שאול הזגזגן..תיקח את כנפי הצניחה מדש מדיך, תצמיד כל כנף לכל אחת מכתיפך העיפות ותעוף לכל הרוחות. ותשחרר אותנו מנוכחותך המבחילה !!!

  • 84.

    מעלת בדבריי וינוגרד - באולמרט- במופז - בברק - בש''ס - ובנתניהו (ל''ת)

    ומי נישאר האופוזיציה, 22/02/09 20:21

  • 83.

    אם ליבני תאמר היום לא - יש להקים ממשלת 65 במהירות האפשרית בלי להמתין.. (ל''ת)

    דה-דה , 22/02/09 20:20

    • בלי להמתין לאסופת האופורטוניסטים, המושחתים וחדלי האישים הקרויה קדימה (ל''ת)

      דה-דה , 22/02/09 20:21

      • יקח לביבי זמן לקום מהכריעה שלו (ל''ת)

        gg, 22/02/09 21:29

  • 82.

    תריחו מאופוזיציה את הישבן של ביבי (ל''ת)

    יותר בריא למדינת ישראל, 22/02/09 20:19

  • 81.

    טובת המדינה קודמת לכל.

    קפרוביץ זאב , 22/02/09 20:16

    הליכה לאופוזיציה במצב הקיים היא מעילה ברצון הבוחר, העם בחר בשתי מפלגות גדולות שינהיגו את המדינה בשעה קשה זו.
    אני עדיין מקווה לרוטציה בין נתניהו לליבני
    ושיצליחו לטפל בבעיות הקשות שהמדינה ניצבת
    בפניהם.

  • 80.

    תגובה של אייל מוואלה.לא קיבלת את אימון הציבור,בחרת בדרך השינאה !!!

    SHUK , 22/02/09 20:15

    קיבלת לפחות עשרה מנדטים על שינאת השמאל לביבי,שאת ליבית אותה !!!
    את מדברת על דרך???על פוליטיקה אחרת???
    עם מי???עם בראון המושחת?עם אפללו הגנב?עם רוחמה המרחפת בשחקים על חשבון הציבור?על צחי הנגבי המושחת?
    לא סתם הם ברחו מהליכוד לידיו השמנות והמחבקות של המושחת הגדול אריק שרון,הם ידעו שהוא יגן עליהם בגופו,הם מכרו את גוש קטיף כדי שהשמאל יחבקם ,כי הם ידעו שלא יתפסו אותם בקלקלתם אם הם "יתיישרו עם התקשורת השמאלנית,אבל ראו איזה פלא,אריק נפל,וקדימה התחילה לצעוד לתוך חדרי החקירות,אחד אחרי השני,מהירשזון ועד רמון הנשקן.
    אז גב' ליבני,העם לא טיפש,אנחנו לא רוצים את קדימה,אנחנו רוצים את ביבי,לפחות האנשים היום בליכוד ,הם נקיים .למורת רוחך!!!

  • 79.

    יאללה - ברק מחכה לך עם המרק מהמטבחון באופוזיציה (ל''ת)

    תני את המפתחות של הוולוו, 22/02/09 20:13

  • 78.

    היא צודקת היא לא רוצה את ריח הוולוו - היא רוצה את ריח כס המלכות (ל''ת)

    מיס יוניברס, 22/02/09 20:12

  • 77.

    ליבני הרי מעלה בבוחרי הליכוד כאשר נטשה עם שרון אז מה הצביעות פה?

    עודד יערי, 22/02/09 20:12

    ליבני בונה על הזיכרון הקצר של העם בישראל !!!
    ליבני מעלה ומועלת באמון של העם ששלח אותה לשמור על ירושלים ולא לחלק אותה בשיחות החשאיות עם אבו מאזן היא כבר מכרה את בוחריה.
    ליבני ביחד עם אולמרט וברק מעלה בבוחריה מקדימה ובעם כולו כאשר גרמה לכך שהמלחמה בעזה הןפסקה באמצעה והמטומטמים הללו הפסיקו את המלחמה כדי שהטפטוף הטילים ימשיך על ישראל וללא שום מנופי לחץ כולל בנושא גלעד שליט כול אלה אולמרט וליבני עם הטון הבכייני שלה וברק הרמאי שלא מהסס לשקר את העם כל הזמן..קישטא..יאללה קישטה כולכם הבייתה שקרנים זייפנים וצבועים...

  • 76.

    התנשאות

    דוד חייםה, 22/02/09 20:12

    גב לבני האם כל כך מהר שכחת שבעבר הלא רחוק את וחלק מחברי סיעתך הייתם חברי הליכוד .לדעתי מי שמדרבן אותך הינם אותה קבוצת פליטים שערקו ממפלגתם ומתנשאים. זיכרי היטב מה קרה בעבר הלא רחוק למיפלגות שרצו לאכול את העוגה לבד

  • 75.

    הלילה עם ישראל כולו נגד הסרט ה(אנטי)ישראלי ,נחזיק אצבעות (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 22/02/09 20:11

    • ואללה צודק, בופור, ואלס עם באשיר, מה יהיה מתי תעזבו את לבנון? לוזרים (ל''ת)

      ישושום ציה , 22/02/09 20:28

  • 74.

    מופז יחבור לנתניהו - מה הוא צריך לשבת ליד ראש בטון (ל''ת)

    שחי לו בחלום, 22/02/09 20:09

  • 73.

    אמון הבוחרים

    אירית, 22/02/09 20:07

    לבני צודקת 100% רבים בחרו בה כדי שלא תלך לממשלת ימין אם תתעלם עכשיו מבוחריה הם יתעלמו ממנה ומקדימה בבחירות הבאות.

  • 72.

    מה קרה ביבי,,, גילית שאין לך דרך,,, שאתה לא יכול לממש את מה שהבטחת ??? (ל''ת)

    מכר לבוחריו בלונים שהתפוצצו,,,,,,,,,,,,,,,,, 22/02/09 20:06

    • למה בלון השלום לא מתפוצץ פשוט כי אף פעם לא היה בו אויר... (ל''ת)

      SHUK , 22/02/09 20:23

  • 71.

    איזו דרך? גם את וגם הביבי שניכם סומים בתעלת ביוב...

    dev10 , 22/02/09 20:06

    ואף אחד מכם לא רואה את העם ממטר. הדרך שלכם היא רק שלכם ואף אחד מאיתנו לא רוצה ללכת בה.

    • אולי אתה סומה בתעלת ביוב? דבר בשם עצמך, אל תשים עצמך דובר העם (ל''ת)

      דה-דה , 22/02/09 20:18

  • 70.

    פעילות לבני להעברת חלקי מולדת בירושלים לאוייב היא בגידה במדינת ישראל

    חוק העונשין תשל'ז סימן ב' בגידה, 22/02/09 20:05

    *

    חוק ה עונשין תשלז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 69.

    ליבני תהרוס את קדימה (ל''ת)

    חגי סלע, 22/02/09 20:00

    • מצויין (ל''ת)

      אדלר, 22/02/09 20:05

  • 68.

    זעם בליכוד על יואב קרקובסקי הכתב שמנסה להריץ רוטציה,אותו נעיף ראשון

    שאבי מהעיריה , 22/02/09 19:50

    בכירים בליכוד זועמים על הכתב הפוליטי של קול ישראל ורואים בו סוכן של קדימה ברשת ממלכתית,אין ספק שהוא יעוף ראשון כששר התקשורת ארדן יתמנה לתפקידו

    • זעם בליכוד על שאבי מהעיריה שמדבר בשמם במקום להתעסק עם ענייני העיריה (ל''ת)

      ירון - Yaron , 22/02/09 19:57

    • שאבי מהעיריה הוא כמו אולמרט מהעיריה בסוף יהיה ראש ממשלה :-) (ל''ת)

      ישושום ציה , 22/02/09 20:30

  • 67.

    כפר סבא

    ליאור, 22/02/09 19:40

    נכון, ביבי רוצה ממשלה רחבה אבל לא בגלל שהוא כורע על ברכיו לנוכח החזון והדרך המופלאים של לבני אלא משום שהוא יודע שבעוד חצי שנה שנה בגלל ברית הזוגיות/תמיכות/פינוי מאחז/מלחמה שבאופק יכולה ליפול לו הממשלה הוא רוצה למנוע סחטנות מהחרדים בחירות שגם בהם לא תנצחי למה שמישהו ימני יבחר בך??? וגם תאבדי את הקסם הנשי- לבני לעומת זאת כמו ילדה קטנה שאם לא נותנים לה להיות מלכת הכיתה אז אין משחק!!! מה קרה? ישבת עם שס בממשלה חיזרת אחרי ליברמן פתאום לא רוצה להיות גלגל חמישי???הרי אמרת לביבי בא ותצטרף - אז עכשיו דרכו היא לא דרכך!!! ולידיעת כלל הציבור 28 מנדטים זה לא רק שונאי ביבי זה גם מלא קולות צפים (בעיקר צפות) שהצביעו לה כי היא אשה!!!111111

  • 66.

    לבני הצביעות שלך דוחה

    שלומי111 , 22/02/09 19:38

    לפני שבוע קיבלת את כל הדרישות של ליברמן(העיקר שהוא יתמוך בך מול הנשיא)והיום שכבר אין לך סיכוי להיות ר"מ את מדברת על אמון הבוחר...אני מאחל לך שנים רבות באופוזציה.

  • 65.

    כשאני שומע את לבני אני מבין למה לחצנו ללכת לבחירות ולמה בעטנו בהם

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 22/02/09 19:38

    החוצה!! ללבני יש דרך אחת והיא הרס המדינה על מנת לבנות מדינת טרור!! זה המדיניות הרת האסון של המפלגה הארורה קדימה!!
    גירוש יהודים, ויתור על אדמות המדינה כולל על ירושלים ועל רמת הגולן, רדיפת יהודים בעיקר יהודים חובשי כיפה, רדיפה אחרי החיילים, משחקת בחיי החיילים כשנח לה הכניסה אותם לעזה כשפחדה מדעת בינלאומי וחלילה להביך את חוסיין אובמה האנטישמי מיד הוציאה את החיילים והרקטות ממשיכים ליפול על אזרחי הדרום ועוד כהנה וכהנה פשעים שבגללם העם בעט בה החוצה!!
    חוסיין אובמה וקלינטון היו מעורבים חזק בבחירות האלה וכעת הם אלה שלוחצים על ממשלת אחדות!
    ביבי, העם בחר בימין ותלך עם המדיניות של הימין קרי, לא לוותר על ירושלים ועל רמת הגולן גם אם הממשל האנטישמי מארה"ב ואירופה האנטישמית יכעסו, ביטחון העם היהודי ביטחון מדינת ישראל כולל האדמות שלה הם המעלה הראשונה באחריותך לשמור, את פרסי הנבלה תשאיר לשמאלנים סייעני הטרור!!
    כעת לביבי יש הרבה עבודת שיקום מכל ההרס השסע והחורבן שקדימה מותירה אחריה!! יש למנוולת הזאת עוד עזות מצח לדבר סרה בימין??!! אנשי הימין יש להם ערך לקדושת החיים, לאדמות המדינה, למקומות הקדושים לא כמו השמאלנים שימכרו את העם היהודי ואת מדינת ישראל על מנת לקבל מחיאות כפיים ופרס נבלה מהאנטישמים מהארץ ומחו"ל!!

  • 64.

    לידיעתך כבר מעלת בציבור הבוחרים ,אין הבדל ביננו לישראל ביתנו להזכירך

    נו באמת, 22/02/09 19:37

    לפני הבחירות ליברמן מססוכן

    ואם הוא אתכם הוא לגטימי

  • 63.

    שמישהו יסביר לציפי שצריך לעשות ''פשרות כואבות'' ... (ל''ת)

    י, 22/02/09 19:36

  • 62.

    פוליטקאים נועדו להתגמש לא ללכת עם הראש בקיר (ל''ת)

    בדוק, 22/02/09 19:35

  • 61.

    וריצת אמוק לאביגדור ליברמן היא לא בגידה בבוחרים. (ל''ת)

    אלי, 22/02/09 19:34

    • ליברמן אינו ימני (ל''ת)

      ff, 22/02/09 20:30

  • 60.

    סקופפפפפפפפפפפפפפ (ל''ת)

    סקופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ, 22/02/09 19:34

  • 59.

    מופז רוצה כיסא עכשיו-אין לו כח לחכות (ל''ת)

    טט, 22/02/09 19:29

  • 58.

    נמסטה וערב טוב ראש ממשלת ישראל ציפי ליבני

    אמיר,מרכז., 22/02/09 19:28

    ביומיים האחרונים החברות הבאות חשפו את השליטה שלהם בארץ - גוגל כרומו,ביל גייטס החצוף,הילארי וביל קלינטון הצבועים,בראון סרקוזי וברלוסקוני - xxx אמאמא של כולם,הciaוהאגו המנופח של רוברט גייטס וfema עם הבובה על חוט בובה אובמה חשבו שעושים כאן כסף,החמדנות והתאווה שלהם תעלה ביוקר,השקרנים והרמאים מכולם הם בבילון,הם חיים בבילון ,האמריקאים הופכים לשדים ורוחות.בינתיים הרוסים הבני xxxx והסעודים המושחתים מתכננים צעדים מרחוק,האליטה הגלובאלית מחוייבת לספק מוצרים של אפל ב1000 דולר לכול ילד שנולד במדינת עולם שלישית,אם לא מטביעים את אמריקה בצונאמי.

  • 57.

    מופז מכין את העריקה עם רוב של קדימה לליכוד

    Avi E#cuador, 22/02/09 19:26

    ביבי מוכר את עצמו ועם ישראל בזול.
    חברי הליכוד צריכים להתפלל בשביל ביבי שייכשל המשא ומתן שלהם עם ליבני.
    הליכוד יהפוך באופן טבעי למפלגה הגדולה ביותר עם קרוב ל 40 חברי כנסת עם נוטשי הליכוד; החמולה של מופז...

  • 56.

    שילכו ל 22 המדינות שלהם שמסביב שיחברו אליהם - כאן גרה (ל''ת)

    מדינת ישראל בלבד, 22/02/09 19:24

  • 55.

    הפיגור השכלי של החלולה במלחמה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    חובה לקרוא, 22/02/09 19:24

    תיקדבקה: במקום אחד, בעדותה בפני וועדת וינוגרד, שהתפרסמה ביום א' 3.6, טוענת ליבני כי מה-12 ביולי עד ה-23 ביולי לא הייתה לה הזמנות להביא את דעתה בפני ראש הממשלה.
    הפרופ' יחזקאל דרור: 'מה עם מכתב אליו?'
    ציפי ליבני: 'לא חשבתי על כך'. הנקודה העיקרית כאן, התגלה לאורך כל העדות, כי לרוב דבריה-טענותיה של ציפי ליבני, אין רישומים מסודרים, לפי תאריכים, ואין עדים, אשר יאמתו או יכחישו את דבריה. בעדות מופיע פעמים רבות המושג 'מחברת'. מסתבר שלליבני יש איזה 'מחברת' שם היא רושמת לעצמה את הערותיה, מחשבותיה, ותוכניותיה.
    אולם בחלק מהמקרים, כפי שהיא בעצמה אומרת, היא איננה מבינה את כתב היד של עצמה, ומה היא כתבה במחברת הזו. בחלק אחר של המקרים בטכסט לא מופיעים תאריכים.
    עד כדי כך הדברים מביכים, אם לא למעלה מזה, כי הם נוגעים להתנהלותה של ממשלה בזמן מלחמה, עד אשר בוועדה מתחולל הדו-שיח הבא:
    ליבני: 'ב-16 לחודש (יולי) אני נכנסת לראש הממשלה'. 'אני לא יודעת אם להגיש לכם את זה, (דף מהמחברת.) זה פשוט נייר שאני צילמתי מהמחברת שלי. אם אתם רוצים לראות שזה אכן המקום במחברת, (היכן שהדף היה.) כי על זה לא כתוב תאריך'. במילים אחרות, הגב' לבני מוכנה להביא את המחברת כדי שחברי הוועדה יראו מהיכן בא הדף שנתלש ממנה. בסופו של דבר ליבני לא מביאה לא המחברת ולא את הדף המקורי, אלא רק את הצילום שלו. ככה מופיעה ומדברת שר החוץ של מדינת ישראל? כפי שאיש איננו יודע מה ומתי בדיוק נרשם 'במחברת', כך אין רישום, תאריך, עדות, לשיחותיה עם ראש הממשלה אהוד אולמרט.
    שני המושגים עליהם ליבני חוזרת כל הזמן בעדותה הם 'היציאה המדינית', ו'האינפוט input שלי'. מהרגע הראשון של המלחמה, כך אומרת ליבני, היא חשבה כי המלחמה תסתיים בהצבת כוחות בינלאומיים על גבול ישראל לבנון. זאת למרות שפרופ' יחזקאל דרור אומר לה מיד בהתחלת עדותה, כי החלטה מועצת הביטחון 1701, בה היא כל כך מתגאה בהשגתה, לא הביאה לפירוק חיזבאללה מנשקו, וכי תוך זמן קצר חיזבאללה חזר על נשקו לדרום ללבנון. ציפי לבני מציירת תמונה לפיה איש, החל מראש הממשלה, דרך שר הביטחון, והרמטכ''ל, לא רצה לשמוע לדבריה. המקום היחיד בו היא יכלה לדבר על רעיונותיה, היו הישיבות שהיא קיימה עם פקידי משרד החוץ. בהתחשב בזה שמדובר בשר, שהוא ממלא מקום ראש הממשלה, נראה כי לא רק בוושינגטון, לא רוצים להקשיב לליבני, אלא גם בירושלים. הישיבות, אותן מתארת הגב' ליבני, התקיימו כנראה על פלנטה אחרת, בוודאי לא זו שעליה התנהלה המלחמה בין ישראל לחיזבאללה.
    אי אפשר לסיים את העדות הזאת מבלי שחברי הוועדה ישאלו אותה איך זה קרה שגם היא לא אמרה דבר על המשך הפגזות העורף בטילים.
    אלוף במיל. חיים נאדל: 'אבל את אף פעם לא אמרת דבר כאשר הפצצות ממשיכות ליפול?'
    ליבני: 'באיזה שהוא מקום חשבתי שהתפקיד של הצבא הוא לנסות ולהפחית את הירי'.
    'באיזה שהוא מקום', אזרחי ישראל, וחיילי צה''ל, חשבו שיש להם מנהיגה ושרת חוץ היודעת מה היא עושה, ודואגת להם. לכל מי שקורא את העדות הזו בפני וועדת ווינוגרד, מתברר כי מדובר באשליה, ובאדם המהלך בארץ הפלאות של עצמו.

  • 54.

    אם תקום כאן פלסטין ישראל לא תישרוד יותר מ - 10 שנים (ל''ת)

    בדוק, 22/02/09 19:23

  • 53.

    28 מנדטים עם התקשורת הרקובה בגב זה כשלון חרוץ (ל''ת)

    הבובה של אדלר, 22/02/09 19:23

  • 52.

    ציפ,י את מפגינה מנהיגות .. המשיכי כך . (ל''ת)

    סבזי , 22/02/09 19:18

  • 51.

    ציפי שוב מוכיחה שהיא קטנה ע''י ביבי הממלכתי והנבון, (ל''ת)

    רחלה מאשדוד, 22/02/09 19:17

    • כל כך ממלכתי שהוא דחה ממשלת אחדות לפני חצי שנה בשביל בחירות (ל''ת)

      ירון - Yaron , 22/02/09 19:33

  • 50.

    כלומניקית מקובעת על הדרך של פלסטין - ראש בטון (ל''ת)

    בדוק, 22/02/09 19:16

  • 49.

    מה זה היה?

    דניאל, 22/02/09 19:16

    מה זה היה, אם לא מעילה ברצון הבוחר כשציפי לבני עברה לקדימה עם שרון, לאחר שנבחרה בקולות הליכוד. זו לא היתה סתם מעילה. זו היתה המעילה ב''הי'' הידיעה. תרמית במלוא מובן המילה.

  • 48.

    המחברת של ליבני !!! חובה לקרוא לכל ישראלי הרוצה להנצל מהקטסטרופה

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות היום, 22/02/09 19:15

    תיקדבקה: במקום אחד, בעדותה בפני וועדת וינוגרד, שהתפרסמה ביום א' 3.6, טוענת ליבני כי מה-12 ביולי עד ה-23 ביולי לא הייתה לה הזמנות להביא את דעתה בפני ראש הממשלה.
    הפרופ' יחזקאל דרור: 'מה עם מכתב אליו?'
    ציפי ליבני: 'לא חשבתי על כך'. הנקודה העיקרית כאן, התגלה לאורך כל העדות, כי לרוב דבריה-טענותיה של ציפי ליבני, אין רישומים מסודרים, לפי תאריכים, ואין עדים, אשר יאמתו או יכחישו את דבריה. בעדות מופיע פעמים רבות המושג 'מחברת'. מסתבר שלליבני יש איזה 'מחברת' שם היא רושמת לעצמה את הערותיה, מחשבותיה, ותוכניותיה.
    אולם בחלק מהמקרים, כפי שהיא בעצמה אומרת, היא איננה מבינה את כתב היד של עצמה, ומה היא כתבה במחברת הזו. בחלק אחר של המקרים בטכסט לא מופיעים תאריכים.
    עד כדי כך הדברים מביכים, אם לא למעלה מזה, כי הם נוגעים להתנהלותה של ממשלה בזמן מלחמה, עד אשר בוועדה מתחולל הדו-שיח הבא:
    ליבני: 'ב-16 לחודש (יולי) אני נכנסת לראש הממשלה'. 'אני לא יודעת אם להגיש לכם את זה, (דף מהמחברת.) זה פשוט נייר שאני צילמתי מהמחברת שלי. אם אתם רוצים לראות שזה אכן המקום במחברת, (היכן שהדף היה.) כי על זה לא כתוב תאריך'. במילים אחרות, הגב' לבני מוכנה להביא את המחברת כדי שחברי הוועדה יראו מהיכן בא הדף שנתלש ממנה. בסופו של דבר ליבני לא מביאה לא המחברת ולא את הדף המקורי, אלא רק את הצילום שלו. ככה מופיעה ומדברת שר החוץ של מדינת ישראל? כפי שאיש איננו יודע מה ומתי בדיוק נרשם 'במחברת', כך אין רישום, תאריך, עדות, לשיחותיה עם ראש הממשלה אהוד אולמרט.
    שני המושגים עליהם ליבני חוזרת כל הזמן בעדותה הם 'היציאה המדינית', ו'האינפוט input שלי'. מהרגע הראשון של המלחמה, כך אומרת ליבני, היא חשבה כי המלחמה תסתיים בהצבת כוחות בינלאומיים על גבול ישראל לבנון. זאת למרות שפרופ' יחזקאל דרור אומר לה מיד בהתחלת עדותה, כי החלטה מועצת הביטחון 1701, בה היא כל כך מתגאה בהשגתה, לא הביאה לפירוק חיזבאללה מנשקו, וכי תוך זמן קצר חיזבאללה חזר על נשקו לדרום ללבנון. ציפי לבני מציירת תמונה לפיה איש, החל מראש הממשלה, דרך שר הביטחון, והרמטכ''ל, לא רצה לשמוע לדבריה. המקום היחיד בו היא יכלה לדבר על רעיונותיה, היו הישיבות שהיא קיימה עם פקידי משרד החוץ. בהתחשב בזה שמדובר בשר, שהוא ממלא מקום ראש הממשלה, נראה כי לא רק בוושינגטון, לא רוצים להקשיב לליבני, אלא גם בירושלים. הישיבות, אותן מתארת הגב' ליבני, התקיימו כנראה על פלנטה אחרת, בוודאי לא זו שעליה התנהלה המלחמה בין ישראל לחיזבאללה.
    אי אפשר לסיים את העדות הזאת מבלי שחברי הוועדה ישאלו אותה איך זה קרה שגם היא לא אמרה דבר על המשך הפגזות העורף בטילים.
    אלוף במיל. חיים נאדל: 'אבל את אף פעם לא אמרת דבר כאשר הפצצות ממשיכות ליפול?'
    ליבני: 'באיזה שהוא מקום חשבתי שהתפקיד של הצבא הוא לנסות ולהפחית את הירי'.
    'באיזה שהוא מקום', אזרחי ישראל, וחיילי צה''ל, חשבו שיש להם מנהיגה ושרת חוץ היודעת מה היא עושה, ודואגת להם. לכל מי שקורא את העדות הזו בפני וועדת ווינוגרד, מתברר כי מדובר באשליה, ובאדם המהלך בארץ הפלאות של עצמו.

  • 47.

    פתאום חושבת שגילתה את אמריקה - שתי מדינות לשתי עמים

    עוד פלוצרית אחת גדולה, 22/02/09 19:15

    עוד אחת שרצה למכור את המדינה. חיה בחלומות באספניה. כאילו אנחנו חיים באירופה.

  • 46.

    בגן ''קדימה'' משחקים בקקי,,והגננת ציפי מחייכת,,נו, זאת מנהיגה ? (ל''ת)

    אליפז התימני, 22/02/09 19:15

  • 45.

    ציפי לבני כחבר ובוחר קדימה,גאה בך ובדרכך. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 22/02/09 19:14

  • 44.

    לא רוצה לא צריך,לכי שבי 4 שנים באופוזיציה, כמו מר''צ..

    שפוי, 22/02/09 19:14

    כמו טיבי ודומיהם. !!!

    • חצי שנה גג (ל''ת)

      gg, 22/02/09 20:32

  • 43.

    ציפי מי צריך אותך ? ב 3 שנים יזמת 2 מלחמות, ולא התפטרת,זה היושר שלך ? (ל''ת)

    בצלאל, 22/02/09 19:14

  • 42.

    היא לא פוליטקאית -חבל לכולם על הזמן מדבר כמו עורכת דין (ל''ת)

    ממוצעת, 22/02/09 19:14

  • 41.

    מלכת העבריינים !!! רמון עבריין המין מראה את הדרך אולמרט הגנב הסמן הישר (ל''ת)

    הנגבי העבריין הוא מנהל הערכים ????????????????????, 22/02/09 19:12

  • 40.

    ציפורה, איני מאמין לך!

    עמנואל חיים, 22/02/09 19:11

    ציפילה, אמרת כיום לחברי סיעת 'קדימה' ''שלא מתפשרים על הדרך'', אבל את וחבריך נבחרתם על הדרך של 'הליכוד'בכנסת ה- 16 ובגדתם בדרך כשהפנתם עורף ב- 180 מעלות. החזרתם את גוש קטיף כשזו לא הייתה 'הדרך'. ואתם מייצגים כיום את השמאל הראדיקלי שבחר בכם. בדיוק הפוך 'מהדרך' אז מי אמר שתשמרו אימונים למצביעים שלכם? אתם לא תזחלו לנתניהו אלא תרוצו לשם, כי אין לסיעתכם לא דרך, לא דרך ארץ ולא ארץ.

  • 39.

    ואיזו דרך יש בדיוק לקדימה? (ל''ת)

    תוהה, 22/02/09 19:10

  • 38.

    החזון של השמאל(וקדימה בתוכו) : שלושה כיווני קטיושות לכל אזרח

    ישראלי, 22/02/09 19:10

    מזל שממערב יש את הים אחרת הם היו מסדרים לנו שם עוד ישות טרור.

    • 38 זו מין בדיחה כזו ? (ל''ת)

      סבזי , 22/02/09 19:19

      • זו מציאות עצובה. (ל''ת)

        גדי, 22/02/09 19:39

  • 37.

    כל השוביניסטים שאמרו "זה גדול עליה" הם על בירכיים מתחננים שתציל אותם

    מורדו , 22/02/09 19:09

    כל השוביניסטים שאמרו בצורה גועלית במערכת הבחירות שזה "גדול עליה", יוצאים מגדרם על מנת שהיא תציל אותם מממשלת ימין שאפילו הימין, פרט לשוליים, לא רוצה אותה. -וטוב תעשה ציפי לבני אם לא תחבור אליהם ותתן להם להתבשל במיץ של עצמם.

    • כי ציפי לבני גדולה עליהם . (ל''ת)

      סבזי , 22/02/09 19:20

    • אף אחד לא ירד על ברכיים. היא לא תצליח להרכיב ממשלה גם עם עוד 10 בחירות

      נ.פ. , 22/02/09 19:23

      אתה צודק שהיא לא צריכה להכנס לקואליציה עם ביבי. צריך לתת לקדימה הזדמנות להוכיח שיש משהו אמיתי במפלגה הזו. אבל משום מה נראה לי שיומיים אחרי שביבי ירכיב ממשלת ימין יהיו לא מעט חכ"ים מקדימה שיתגעגעו מאד לוולבו וללשכה ויערקו מהר לליכוד.

      • זה שהם באו מהליכוד לא אומר שהם יהיו כמו כל הליכודניקים :) (ל''ת)

        ירון - Yaron , 22/02/09 19:26

        • התכוונת ערקו מהליכוד.נטשו אידאולוגיה.מפלגת עריקים שהקים עריק שרון (ל''ת)

          נ.פ. , 22/02/09 19:33

  • 36.

    מתי לחמ''ס יהיו טילי פג'ר ? כשזה יקרה תוך שנה חצי מהבוחרים של לבני

    יהגרו לאירופה, קנדה, אוסטרליה וניו-זילנד, 22/02/09 19:07

    במנהרות עוברים טילי פג'ר ?

    • למה הביאו את הקופים ממרוקו עירק ואלגיר? לא מספיק ספארי רמת גן? (ל''ת)

      gg, 22/02/09 20:33

  • 35.

    אין שכל אין דאגות (ל''ת)

    מוטי, 22/02/09 19:06

  • 34.

    ''מעילה''? זה הרי בסיס דרכה של ''קדימה''. לא למעול זאת המעילה האמיתית

    יאל, 22/02/09 19:05

    אין שורש בשפה העברית שתואם את קדימה יותר מהשורש מ.ע.ל.: אריאל שרון באמון מצביעי הליכוד ומתפקדיו, כאשר בניגוד לדעתם קידם את ההתנתקות. קדימה מעלה באמון אזרחי הצפון וחיילי צה''ל באופן שניהלה את המלחמה בלבנון ובאמון תושבי הדרום וגלעד שליט ומשפחתו בהתנהלות לפני ובזמן המבצע בעזה. כל זה לפני המעילות הפרטיות וההסתבכויות הפליליות של ראשי קדימה.

  • 33.

    דרךוחזון, מפלגה שקיימת רבע שעה ורק להם יש חזון נו באמת - חזון הלשכות!!

    אזוביון, 22/02/09 19:05

    לבני רוצה לשכנע אותנו שהיא פוליטיקאית שלא מתעניינת אפילו בכיסא ובלשכה.
    אבל היא לא תצליח להערים עלינו.
    כל הקריירה שלה היא אך ורק טיפוס התקדמות קרייריזם ותאוות שלטון. כל השאר - מילים ריקות.

  • 32.

    נתניהו תזהר : השמאל עלול לחבור לחמאס ולג'יהאד באופן גלוי במהלך כהונתך (ל''ת)

    נשק ושטח הם כבר נתנו לפת''ח ולחמאס, 22/02/09 19:04

  • 31.

    יש לעשות הכל למען המולדת זה מה שהבוחר בחר

    מנשה, 22/02/09 19:04

    הבוחר לא בחר בלבני ,הוא בחר בטובת המדינה אז אנה לבני קחי כל תפקיד, למען מדינתנו המסכנה . אם לא תעשי עכשיו בבחירות הבאות לא נבחר בך שוב טובת המדינה עדיפה על כל תפקיד ...ולא תקבלי שוב 28 מנדטים אולי 13 העם מספיק חכם....

  • 30.

    ציפורה לבני-שפיצר

    בני, 22/02/09 19:03

    אני לא מבין מדוע ביבי מתחנן כל כך לציפי שתצתרף לממשלה??? זה פשוט אשפלה מצידו..

  • 29.

    לא שכחנו איך תמכה בהנתקות בניגוד למשאל מתפקדי הליכוד

    gilberet , 22/02/09 19:03

    ליבני - מעילה באמון הבוחרים זה השם השני שלך

  • 28.

    ולרוץ אחרי ליברמן זה לא מעילה בבוחרים הלא אני איש מרצ שבחרתי בך אז

    krakower , 22/02/09 19:02

    איך יכול להיות שהלכת אחרי ימני יותר קיצוני מביבי את אישה בוגדנית

    • אם אתה איש מר"צ והצבעת לבני ..אתה פשוט חלש אופי.

      סבזי , 22/02/09 19:21

      ודווקא לך יש נטייה בוגדנית .

  • 27.

    לבני אשת העקרונות האמיצה שמעולם לא מעלה באמון הבוחרים

    gilberet , 22/02/09 19:02

    לא שכחנו איך היא תמכה בהתנתקות בניגוד לעמשאל מתפקדי הליכוד.

    • ממש עקרונות חה חה חה היא רצה על 4 ללקק לליברמן (ל''ת)

      krakower , 22/02/09 19:04

    • טוב מאוד שתמכה בהתנתקות .. (ל''ת)

      סבזי , 22/02/09 19:22

  • 26.

    על ביבי להבין,לא נסתפק בממשלה ימנית כשבשאר שולט עדיין השמאל

    שאבי מהעיריה , 22/02/09 18:59

    פעם הפרשן גיא בכור אמר שבישראל שולטת עלית של כ 30 עיתונאים מהשמאל הקיצוני בתקשורת והם מנהלים את המדינה יחד עם בג"ץ ופרקליטות השמאל
    זה מה שאנו מצביעי נתניהו דורשים
    1-בג"ץ הוצאת 3 שופטים מוועדת הבחירות של שופטי בג"ץ והחלפתם ב 3 חכ"ים מימין כך יושם סוף לשיטת חבר מביא חבר בבג"ץ
    2-הפיכת ערוץ 10 לערוץ חדשות ימני של 24 שעות ביממה בסיגנון FOX האמריקאי
    3-חלוקת רשיון שידור בטלוויזיה לכל דורש כדילרסק את ערוץ 2 שונא הימין
    3 סגירת גלי צה"ל השמאלני
    4 שליטה ימנית בערוץ 1 וברשת ב ,עם הדחת כל שונאי הימין משם
    נקווה שלמדת משהו מאז 1999

  • 25.

    פגישת ציפי ביבי, פגישה לפרוטוקול. ביבי יוכל לטעון שנתן צ'אנס לאחדות

    י, 22/02/09 18:57

    ממשלה ימנית צרה קום תקום ואפילו אם באופק הנראה לעין, יהיו בחירות כמו שכל הפרשנים מקווים, הליכוד רק יתחזק. הרי תוך פחות משבוע מהבחירות ,בוחרי קדימה ובוחרי ליברמן הספיקו להפוך למאוכזבי קדימה ומאוכזבי ליברמן. המנדטים שליברמן שדד מהליכוד , יחזרו לליכוד והמנדטים שקדימה אכלה מהעבודה, יחזרו למפלגת העבודה.

  • 24.

    לכל ידוע שדרכך היא דרכם של ה"ארדלרים" אז חדל קשקשת

    erez_e1 , 22/02/09 18:57

    אל תספרי סיפןרים ואל תקשקשי.עם הכשרתך לפתע ובמהירות הבזק את ה"מוקצה" ליברמן רק בשביל להיות רה"מ ברור לנו בדיוק מי את.הינך מריונטה נבובה וכך כנראה גם תשארי.לא יעזרו כל הספינים המטורפים שעיתונאי החצר שלך מריצים.

  • 23.

    99% מאלו שבחרנו בציפי לבני לא רוצים את ביבי ואת הימין הגזען שלו (ל''ת)

    מורדו , 22/02/09 18:57

    • הלו תכניס טוב טוב לראש שלך שחוץ ממרצ והעבודה אפאחד לא בחר בליבני אז זה

      krakower , 22/02/09 19:08

      100% ולא 99%

      • אפילו ביבי סולד כבר מהימין הקיצוני (ל''ת)

        סבזי , 22/02/09 19:23

    • 99% מאלו שבחרנו בציפי לבני לא רוצים שמורדו ידבר בשמם - אלא בשמו בלבד (ל''ת)

      ירון - Yaron , 22/02/09 19:28

  • 22.

    12 חברים מקדימה יחזרו לליכוד זה בדוק (ל''ת)

    מקור מידע, 22/02/09 18:55

    • בדוק כמו "קדימה לא תעבור את אחוז החסימה בבחירות 2009"?! (ל''ת)

      ירון - Yaron , 22/02/09 19:29

    • 12 אנשי ליכוד עוברים לבלד ו 12 לחד''ש - בדוק! (ל''ת)

      gg, 22/02/09 19:34

      • before or after you move to Abarbanel? (ל''ת)

        panacea , 23/02/09 10:47

  • 21.

    הגברת חייה בסרט:''גל ענק של תמיכה'' . ממש , 28 מנדטים -גל ענק? .

    יחיאל כ''ץ, 22/02/09 18:55

    ראוי לך גב' ליבני לשבת באופוזיציה.לא להאמין איזו משפטים נבובים מפיקה הגברת.על מי את מבקשת לאיים ''קידום או קיפאון מדיני''. ראינו לאן הובילה אותנו דרך קדימה.''קידום'' - רעיון הזויי שנדחה על ידי 65 חכי''ם שנקרא ''שתי מדינות לשני עמים''.שנעלם בועידת אנפוליס.לעומת ''קיפאון'' - שמירת הנכסים האסטרטגים של ישראל במקום להפקירם בידי זרים. גם אפללו חי בסרט -''רוב הציבור נתן אימון בדרך שלך''. ח''כ שראוי היה שישב הכלא על פרשת אגרקסקו יחד עם ''חברתו'' רוחמה אברהם שלה יש כבר תוספות בדמות הברחת משקאות אלכוהוליים .קדימה - אוסף של אופורטוניסטים תאווי שלטון.
    עתה , לאור תוצאות הבחירות , משהשלטון לא נמסר להם למשמרת הם מאיימים.התנהגות של ''שכונה''.גם אם את מייחלת לכישלון ממשלת נתניהו ומצפה בעוד זמן קצר בבחירות הבאות כנראה קדימה לא תהייה פקטור בחירות הבאות .בוחרי העבודה ומר''צ הבינו את הרמז. הם יחזרו למפלגת האם שלהםואת , ומפלגת קדימה , למקומכם האמיתי.

    • לא מבין. ביבי על הברכיים מתחנן לליבני ואתה לא מבין למה?

      tt, 22/02/09 19:35

      אתה לא מבין שביבי לא ימני בכלל?

  • 20.

    לבני- מעילה באמון בך- השנאה והאגו הנפוח שלך כלפי ביבי יהרוס את קדימה (ל''ת)

    דולפין סגול , 22/02/09 18:55

  • 19.

    אשכנזיה עם האף הארוך למעלה על מה ולמה רק תככים? (ל''ת)

    מזרחיים גאים, 22/02/09 18:54

  • 18.

    מחות מ25% בחרו קדימה וגב' שפיצר מתנהגת כאילו 75% בחרו בה. (ל''ת)

    SHUK , 22/02/09 18:48

  • 17.

    עכשיו כבר מותר לספר!!!

    אבי, 22/02/09 18:47

    ציפי לבני היא גיבורת ''המופע של ציפי''.
    כמו במופע של סטיב - הפעם לקחו צמד פרסומאים אישה ממוצעת והריצו אותה לראשות הממשלה. הם כתבו לה טקסטים להגיד וניהלו עבורה קמפיין.
    אלא שלא כמו במופע של סטיב הפעם הבדיחה היא על חשבון אזרחי ישראל (לפחות אלו הגרים בתל אביב ובשאר ערי המרכז) ואכלו את הפיתיון

    יגאל שילון והשטויות שלו...

  • 16.

    פשוט בזבוז של קולות הבוחרים, חשבתי שאני מצביע בשביל טובת המדינה

    זאב, 22/02/09 18:46

    קיבלתי פוליטיקאית כמו כל הפוליטיקאים הקטנים...
    משחקים באגו, פשוט בזבוז !

  • 15.

    זה רק מדגיש כמה קדימה היא מפלגה אגואיסטית שלא מענין אותה

    חגי אשדודי, 22/02/09 18:45

    דבר וחצי דבר מטובת העם
    על איזה שני מדינות לשני עמים ציפי מדברת כשיורים גראדים על אזרחינו בדרום???
    אל תעשי טובות לכי לאופוזיציה
    כשהמדינה בוערת במקום לעזוב את הפוליטיקה הקטנה את סוחטת את הימין
    מסתבר שש''ס הם לא הסחטנים היחידים

    • לא. זה מדגיש כמה שקדימה שונה מהדעות שלך.

      ירון - Yaron , 22/02/09 19:32

      אין דבר כזה מפלגה אגואיסטית. הרי על אותו בסיס בדיוק אפשר לומר שהאיחוד הלאומי היו אגואיסטים כשלא הצטרפו אולמרט.

      על עקרונות נלחמים. זו תפקידה של מפלגה. לא מדובר פה על כסף, לא מדובר פה על תיקים - מדובר על עקרונות.

    • למה ביבי לא הצטרף לליבני לפני הבחירות? (ל''ת)

      gg, 22/02/09 19:36

  • 14.

    גב' שפיצר איך הפישפש עלה למעלה זה לא מובן זה לא מובן. (ל''ת)

    SHUK , 22/02/09 18:45

  • 13.

    הספיינים של אייל ארד עם העצומה נמשכים,זו לא מפלגה זה מוצר (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 22/02/09 18:44

  • 12.

    זה רק מדגיש כמה קדימה היא מפלגה אגואיסטית שלא מענין אותה

    חגי אשדודי, 22/02/09 18:41

    דבר וחצי דבר מטובת העם
    על איזה שני מדינות לשני עמים ציפי מדברת כשיורים גראדים על אזרחינו בדרום???
    אל תעשי טובות לכי לאופוזיציה
    כשהמדינה בוערת במקום לעזוב את הפוליטיקה הקטנה את סוחטת את הימין
    מסתבר שש''ס הם לא הסחטנים היחידים

  • 11.

    אני רוצה לראות שחברי קדימה יוותרו על הוולבו והלשכה... (ל''ת)

    נ.פ. , 22/02/09 18:41

  • 10.

    יש לה ביצים

    שי, 22/02/09 18:41

    היא לא קונה את המניפולציות של ביבי
    הרמזים שהוא פיזר לדליה איציק לא עושים עליה רושם
    אני מוריד את הכובע לפניך גברת ליבני
    הגיע הזמן לפוליטיקאית שלא משחקת משחקים
    אותה אי אפשר לסנוור עם כיבודים

    לתומכי הימין - תפסיקו להיות כאלו פטטים ותוכיחו שאתם יודעים לנהל מדינה

    • לא אמרו לך שהפסיקו לשלם על המודעות?אתה יכול להפסיק עם השטויות

      erez_e1 , 22/02/09 18:59

      תעשה לנו טובה בחייך.

  • 9.

    ציפי לבני מביכה אותי (ל''ת)

    שוש, 22/02/09 18:38

  • 8.

    דרך קדימה - מעטפות מזומנים, לשונות בגרונות של חיילות, הצבעות כפולות...

    אלכוהול מהדיוטי פרי, שחיתויות וספינים., 22/02/09 18:38

    ציפי ליבני ותוכן? הצחקתם אותי.

  • 7.

    "בגל ענק של תמיכה ששנים לא נראה בפוליטיקה בישראל." מה זה החארטה הזה? (ל''ת)

    דה-דה , 22/02/09 18:35

    • "יש הרכב, שהוא הרכב שבעיניי מלכתחילה, היכולת לייצר תכנים..." (ל''ת)

      דה-דה , 22/02/09 18:35

      • הגברת מברברת שטויות, כאילו היה זה מחשב הנכשל במבחן טיורינג (ל''ת)

        דה-דה , 22/02/09 18:36

        • גם תומכי מרכז-שמאל רציניים ישימו לב כי ליבני רחוקה מלהיות חכמה

          דה-דה , 22/02/09 18:37

          וזאת בלשון עדינה.

          • ל 11.. . ... . ניפגש בשבעיות.....!! (ל''ת)

            מאיר הר-שגיא,קסריה., 22/02/09 18:44

          • אתה כותב וגם מתווכח עם עצמך?? ממש וירטואוז דה דה (ל''ת)

            סבזי , 22/02/09 19:25

        • גבורתך מאחוריי המיקלדת מזכירה לי את עוזו של בר-כוכבא.... (ל''ת)

          ינון ברנע --גיבעולים., 22/02/09 18:42

      • מי אלו הפרצופים הללו..?? יש לייבא חבריי כנסת בלונדניים משוודיה....!! (ל''ת)

        ג'ייקוב אבירג'יל--ק.מלאכי., 22/02/09 18:42

  • 6.

    כל הכבוד!!!! (ל''ת)

    ערך ולא רווח, 22/02/09 18:34

  • 5.

    מישהו מוכן להגיד לי מה זו בדיוק ''הדרך'' של קדימה ? (ל''ת)

    מוקה, 22/02/09 18:34

    • ברק חוזר לעצמו. מרודף בצע סרוח הוא שב להיות לוחם עז....יחי יחי יחי (ל''ת)

      מסרוף אנטאר--צפון., 22/02/09 18:44

  • 4.

    מישהו יכול להסביר לי

    pele_11 , 22/02/09 18:33

    למה אף אחד בתקשורת לא "מציק" לגב' שפיצר בזוטות כמו למשל השאלה- איך היא מיישבת את הסתירה בין התעמולה שהיא מובילה עכשיו נגד
    "ממשלת ימין קיצוני",לבין הריצה שלה אחרי ליברמן במשך כל השבוע שעבר?

    • הוא מסכים לחלוקת הארץ

      ליברמן מתעתע, 22/02/09 19:16

      לכן הוא לא נחשב ''ימין קיצוני'' (בניגוד לבית היהודי ולאיחוד הלאומי, ולבני בגין)

    • זה קל להסביר-ליברמן אכן פאשיסט אבל הוא לא ימני

      gg, 22/02/09 19:38

      הידעת, ליברמו בעד החזרת חצי ירושליים.
      קרא את המצע שלו

  • 3.

    28 חברים המליצו עליך ולפי החשבון זה לא רבע מהעם (ל''ת)

    מדינה מפגרת, 22/02/09 18:33

    • יש ליכבוש שטחים נירחבים בתוך סורייה......!!!! (ל''ת)

      פקק תנועה נווה מונסון, 22/02/09 18:43

      • אנחנו מסתפקים ברמת הגולן ולא מ עבר לכך האים אתה רוצה לתת לסוריה את

        פקק תנועה , 23/02/09 08:48

        הגולן אים כול מה שמישתמע מכך. ואחר כך את הכינרת הגוועת במהירות רבה

  • 2.

    דרך? היא התכוונה לדרך הג'ובים. לקדימה אין אידאולוגיה ומצע (ל''ת)

    שטרית אף אמר זאת, 22/02/09 18:32

    • כמו שימלתה המיתנפנפת של מרילין מונרו (ל''ת)

      לני שטרום, 22/02/09 18:43

  • 1.

    דרך הקטיושות והקסאמים (ל''ת)

    עלק דרך, 22/02/09 18:32