• 42.

    הכשלון שלנו שמינו אותך מפכ''ל

    מיכאל, 23/02/09 16:07

    בשרות המשטרה יש יותר טובים ממך בהרבה.

  • 41.

    תגובה

    נתן, ש, אשדוד.., 23/02/09 13:15

    אני לא בא להצדיק את הנהג. לא מזמן עשיתי קירוס רענון נהיגה ושם נאמר לנו שיש חוק שאומר שבמידה ויש תקלה באוטו או פנצ'ר. יש לנסוע לתחנת הדלק הקרובה ביותר. במידה ואי אפשר- מזמינים גרר ומתרחקים מהאוטו 12 מטר. מה גם שהקצין היה אמור לדעת את החוק.

  • 40.

    שאלה קטנה, האם מחליפי הגלגל לבשו את "הצהוב" הזה

    מחשבות , 23/02/09 13:13

    כי כך דורש החוק.
    סתם מעניין אותי האם שוטרים ומשפחתם מצייתים לחוק או רק אוכפים אותו?

    מי שיודע שיענה?

    • תגובה

      נתן, ש, אשדוד.., 23/02/09 13:22

      אני לא בא להצדיק את הנהג. לא מזמן עשיתי קירוס רענון נהיגה ושם נאמר לנו שיש חוק שאומר שבמידה ויש תקלה באוטו או פנצ'ר. יש לנסוע לתחנת הדלק הקרובה ביותר. במידה ואי אפשר- מזמינים גרר ומתרחקים מהאוטו 12 מטר. מה גם שהקצין היה אמור לדעת את החוק.

    • כן.

      גלי, 23/02/09 14:27

      הבן שנתקע עם האוטו תיאר את השתלשלות העניינים ואף סיפר שלבש את האפוד הזוהר ונתן אותו לאביו כשהוא הגיע למקום לעזור לו. אז נראה שכן, הם אכן צייתו לחוק.

      • תודה (ל''ת)

        מחשבות , 23/02/09 14:33

  • 39.

    מותו של ג'קי

    מכירה אותו, 23/02/09 13:08

    עבדנו יחד בכפר הנוער קדמה, ג'קי הגיע מיד עם שחרורו מצה''ל כקצין.
    עלם יפה תואר, חייכן עם נפש יפה,
    הגיטרה היתה בת לוויתו שאיתה הסתובב בכל עת, לא אחת נכנס לקבוצתי וניגן לחניכים.
    ולא אחת ניגן בהתכנסויות שלנו המדריכים.
    ג'קי תושב באר שבע במקור, אדם שהיה אהוד ואהוב על כולם בכפר חניכים ומדריכים כאחד.
    עצוב עצוב שככה מסתיימים החיים וכך נהרסים חיי משפחה בגלל נהג רוצח...
    אין סליחה ואין מחילה.
    יהי זכרו ברוך.

  • 38.

    הכשלון החמור-של בתי המשפט.נשיאת בית המשפט העליון דואגת לאגו

    דורש הדין, 23/02/09 09:04

    המנופח שלה ושל חבריה ולא לאזרח הקטן.אם עברין כזה היה נכנס ל-30 שנה,שום שיכור לא היה מעז לנהוג!

  • 37.

    ללא ספק זהו כישלון של נושא הבטיחות בכבישים (ל''ת)

    פקק תנועה , 23/02/09 08:14

    • הנושא הזה קשור גם לביטחון פנים למי שאן ביקורת עצמית על מעשיו

      פקק תנועה , 23/02/09 08:16

      אלו הם התוצאות בסופו של דברזו בעיה של חברה שעסוקה אך ורק בעצמה וללא קשר לסביבתה

  • 36.

    אם עוצרים בצד הדרך- צריך להזמין ניידת שתכוון את

    אורלי, 23/02/09 07:55

    התנועה, ובכל מקרה עדיף לרדת עמוק לתוך מקום בטוח.

    • נהג שיכור היה פוגע גם בניידת שמכוונת את התנועה (ל''ת)

      עמית, 23/02/09 14:28

  • 35.

    סוף סוף המפכ''ל אמר (פליטת פה?) את האמת

    קוורטי, 23/02/09 07:46

    המפכ''ל הודה בכשלון. קודם כל משום שלא גילה יושרה ולא החזיר את המפתחות לשר לבטחון הפנים ביודעו, שעם מה שנותנים למשטרה, אין לו סיכוי להצליח בביצוע תפקידיו. אבל הוא, כקודמיו העדיף את השררה והתגמולים. שנית, משום שמסגרת המשאבים המוגבלים, אגף התנועה נחשב לפח האשפה של המשטרה: ניידות מיושנות, העדר אמצעים ובמיוחד כ''א. וגם כח האדם שמשרת באגף התנועה אינו מן העילית של המשטרה.

  • 34.

    לא רק המוות הזה הוא כישלון שלכם גם מות ביצי (ל''ת)

    מרים, 23/02/09 06:17

  • 33.

    כל העם משתתף בצערכם ובאובדן הכבד

    ישראלי, 23/02/09 04:12

    ת.נ.צ.ב.ה


    תהיו חזקים!

  • 32.

    כשלון של מערכת המישפט בארץ - שמעודדת רצח ופשע . (ל''ת)

    עידן, 23/02/09 04:11

  • 31.

    נהג שיכור נישמע איום אבל עו''ד שיכור שברג אם ובנה שווה רק 6 חודשים בכלא

    יובל ארהב, 23/02/09 00:26

    צדק ישראלי העו''ד המפורסם כבר בבית חופשי ומאושר הייתה היזדתנות פז לתקן את הקלות הבילתי ניתפסת שאנשים שיכורים הורגים מישפחות והולכים הביתה אבל הצדק הישראלי הוא ממש ממתין רק לבוזגלו או לנהג הרוסי השיכור ושם ללא רחמים יראו לו מאיפו הדג משתין!!!אני חושב שאין ערך לחיי אדם בישראל והגיע הזמן למצות עם כל השיכורים את חומרת הדין ללא הבדל צבע ואו מעמד

  • 30.

    מפכ''ל חמוד זה כישלון שלך ושל האנשים שיושבים בכנסת חברים שלך זה לא כיש (ל''ת)

    משה, 22/02/09 22:05

  • 29.

    מפכ''ל חמוד זה כישלון שלך ושל האנשים שיושבים בכנסת חברים שלך זה לא כיש (ל''ת)

    משה, 22/02/09 22:05

  • 28.

    מפכל עילג

    משתתף בצער המשפחה, 22/02/09 21:50

    ללא בושה מנצל ארוע מצער ופולט הבלים
    מנוול הכישלון שלנו שלא זעקנו מספיק כשניצפת דוהר ב180 אין לך זכות לפתוח את הפה אתה כישלון וביזיון

  • 27.

    מסכן הנהג. אילו היה עו''ד ידוע והנדרס איזו עולה מרוסיה, היה מקבל על תנא

    Y, 22/02/09 21:22

    או עבודות שירות. עכשיו יאכל עונש מטורף.
    אין צדק במדינה, יש רק נקמנות.
    ראה מקרה חנן גולדבלט מול הנשיא קצב.

    • כמה שזה נכון ..הכל מושחת בארץ הפרידמנים (ל''ת)

      הרב חנוכה , 23/02/09 00:19

  • 26.

    אל תזלזלו בבית המשפט שלנו !!!!!

    מדינת חלם, 22/02/09 21:22

    בית המשפט שלנו יעניש את העבריין הזה בחומרה רבה , אז תפסיקו לזלזל בו ... סביר להניח שהרוצח הנבזה הזה יתרום לפחות 30 שעות עבודות שירות למען הקהילה , אז לא לתקוף ישר את מערכת המשפט שלנו !!!!

    • הנהג גמור - הרג קצין משטרה, אין לו סיכוי!!! (ל''ת)

      מפחד מהם, 23/02/09 00:54

  • 25.

    ...

    israeli, 22/02/09 20:55

    4 גברים במכונת ולא ידעו להחליף גלגל?בושה.
    אם אשה לא היתה מחליפה המדינה היתה רועדת.
    מוזר.שלא תידעו עוד צער.

  • 24.

    דקר רופא קיבל 6 שנים מאסר, ומה מקבל רוצח על הכביש ???

    יוסי חולון, 22/02/09 19:49

    מההההההההההההההההההההההההההה
    מההההההההההההההההההההההההההה

  • 23.

    חבל על דאבדין ולא משתכחין

    נירה רוקח, 22/02/09 19:10

    מתי ילמדו מחוקקינו ושופטינו שרק עונש מתאים ירתיע? כמה קורבנות צריך כדי להבין?
    ליבי עם המשפחה, האשה והילדים. והלוואי וזה יהיה הקורבן האחרון.

  • 22.

    דודי, על כישלון משלמים בהתפטרות.... (ל''ת)

    מפכ''ל שמפכ''ל, 22/02/09 19:01

  • 21.

    תנחומים כנים למשפחה.ויהי שמו לברכה בקרב הארץ,אמן. (ל''ת)

    בא רון אשד , 22/02/09 18:58

  • 20.

    נהגי ה''גררים''

    AD6, 22/02/09 18:27

    מדוע הפך מקצוע גרירת הרכב למקום עבודה של עברינים? כמו הקמת קיוסקים על מדרכות, במסווה של ''שיקום עבריינים''.הפסיקו! עבריינים לכלא! מי ששוקם, שיעבוד כאחד מהשורה.

  • 19.

    צודק. הכשלון של המשטרה

    cool1000, 22/02/09 18:26

    הם פשוט פוחדים לטפל בעבריינים האמיתיים. אגב, מישהו שלא רואה כל יום רכב משטרתי - לא בתפקיד בעליל - עוקף אותו במהירות לא חוקית שירים יד.

  • 18.

    משפחת הרוצח

    AD6, 22/02/09 18:24

    אילו אפשר היה,למרות שזה לא אנושי,היה צריך להביא את הנהג ומשפחתו להלוויה.

  • 17.

    אז תתפטר... (ל''ת)

    אצבעוני, 22/02/09 17:53

  • 16.

    אכן, זה כשלון של מערכת אכיפת החוק

    יוש, 22/02/09 17:39

    הנהג הפוגע היה קצת שיכור ואולי גם עייף. חוץ מזה, היו לו עשרות עבירות תנועה קודמות וגם כמה אישומים פליליים. כך על פי דברי הקצין הממונה על החקירה.
    איך קורה שנהג כזה ממשיך לנהוג ועוד על רכב כבד? כמו הנהג הזה, נוהגים בכבישי הארץ עוד מאות ואולי אפילו עוד אלפים נהגים המהווים סכנה לציבור. הכשל הוא של שר המשטרה ושל מערכת אכיפת החוק כולה. את השופטים אי אפשר להחליף, כי הם ממונים לכל ימי חייהם. אבל, את שר המשטרה ואת שר התחבורה, אפשר גם אפשר להחליף ולקבוע כי מי שיכשל בתפקיד שר תחבורה לא יוכל להיות שר בטחון וגם לא ראש ממשלה. אולי אז יזוז מה שהוא במערכת ויהיה לנו שר תחבורה שצמצום תאונות הדרכים יהיה עבורו יעד אמיתי ולא רק סיסמה לבחירות.

    • אתה סותר את עצמך

      דוד, מתנדב בתנועה, 22/02/09 17:58

      אתה כותב שני דברים: האחד, המשטרה לא עשתה את עבודתה, השני, לנהג יש הרבה הרשעות קודמות
      זו סתירה. העובדה שלאיש יש הרבה הרשעות קודמות אומרת שהמשטרה עשתה את עבודתה פעמים רבות, בדיוק כמספר ההרשעות
      עצרתי השבוע מישהו וביררתי אם אני רשאי לרשום לו אזהרה במקום דו''ח. הסתבר לי שלאיש יש 62 הרשעות קודמות. כל שיכולתי היה להוסיף לו עוד אחת, אבל איני רשאי להוריד אותו מהכביש, אפילו לא על עבירה חמורה.
      אתה צודק שצריך להחמיר את הענישה.

      • משטרת ישראל כשלון, תפתח את העיניים, כ.ש.ל.ו.ן (ל''ת)

        מה לא ברור, אתם בזבוז כספי ציבור, 23/02/09 00:55

  • 15.

    למספר 9 השבעה בישוב אורנית -בשכונה החדשה -בר בטון (ל''ת)

    ענת, 22/02/09 17:35

  • 14.

    אולי אם היו שוליים רחבים זה לא היה קורה. (ל''ת)

    נהג, 22/02/09 16:50

    • הבעיה היתה בנהג ולא בשוליים. לבי עם המשפחה, קורע לב :( (ל''ת)

      נו באמת, 22/02/09 17:14

  • 13.

    קצין שנדרס

    שוקי, 22/02/09 16:47

    אסור לעצור בשוליים צרים על כביש בן עירוני
    במקרה של תקר יש לבחון את האפשרות להמשיך בנסיעה איטית עד לצומת הקרובה או קטע כביש בטוח יותר ולעתי צריך להיות חוק כזה
    תנחומים למשפחה ושלא תדעו יותר צשר

  • 12.

    למה זה קוררה :(?

    מישהי, 22/02/09 16:24

    אני פשוט לא מאמינה.. שזה קורה להם
    עצוב עצוב ואין לי מילים.
    אני איתכם משפ' לוגסי היקרה
    שלא תדעו עוד צער. אמןןןן!

  • 11.

    מה זו האמירה ''חשש שהנהג היה שיכור'' ?

    מיכאל, 22/02/09 16:23

    או שכן או שלא ! בדיקת דם פשוטה תוכיך זאת ! אולי הנהג היה עייף ? משאית נוסעת בחצות ? מן הסתם הנהג עבד שעות מעל המותר,למה המשטרה לא בודקת זאת ? נוח להם לומר שיכרות,אבל הם מתעלמים מעייפותם של הנהגים !!! זהו גורם תאונות שהמשטרה לא מנסה להתמודד עם נתון כזה !

  • 10.

    להעמיד לדין את הנהג באשמת רצח!! וענישה בהתאם! (ל''ת)

    ודייק, 22/02/09 16:18

  • 9.

    היכן נערכת השבעה (ל''ת)

    תודה מראש, 22/02/09 16:15

    • באורנית

      חברה, 23/02/09 21:38

      בבית המשפחה

  • 8.

    מזלו של כל חי נתון בידי הטבע ( אלוהים )

    אבנר, 22/02/09 16:01

    החיים והמות נולדים ביחד לכל בעל חי הולך צל המות לצדו כל משך החיים .
    גורלו בידי המחליט מתי ואיפה .
    הרבה סיבות למות אבל המות הוא אחד פעם אחד מתים.
    הספור של סמארה לומדים אותו בתורת החיים .
    הספור שר בממשלתו של אבו נוואץ בעירק .
    רץ למלך בצעקות צועק מלך המות רודף אחרי
    המלך אמר לו תרכב על סוסתי ובתברח .עלה על הסוס ולהתחיל לדהור במהירות לכוון סמארה
    מלך המות פוגש את המלך ושואל לאן הוא ברוח עונה המלך לסמארה כי מלך המות רודף אחרו .
    עונה לו מלך המות נכון יש איתו פגיש בעוד 20 דקות .המות הוא הזמן הנדרש .

  • 7.

    נורא נורא נורא נורא נורא נורא! מספיק!!!!!! די!!!!! (ל''ת)

    יעקב, 22/02/09 16:01

  • 6.

    אם נהג המשאית היה דורס אזרח ''רגיל'' לא היה קורה לו כלום.. (ל''ת)

    כמה שזה עצוב - הפשלה של המשטרה במדינה, 22/02/09 16:00

  • 5.

    על ראש מערכת המשפט, גב. בייניש, להתפטר! רב השופטים אחראים למכת התאונות

    עו''ד לאה, 22/02/09 15:58

    השחיטות והפשע המשתולל בארץ! ממש רפובליקת בננות

    • שחיתות, לאה, שחיתות. לא שחיטות

      הולך בטל , 22/02/09 21:46

      ועל זה נאמר כי 95% מעורכי הדין מוציאים שם רע לכולם

      • הערתך המוצחת היא בהמשך לבדיחה הוותיקה

        מחשבות , 23/02/09 13:18

        איך יודעים שעו"ד משקר - רואים את השפתיים שלו זזות.

        • מוצלחת, מוצלחת, סליחה ה "ל" ברחה לי לליברמן אולי (ל''ת)

          מחשבות , 23/02/09 13:19

  • 4.

    נכון, המפכ''ל! הכשלון של המשטרה ומע' המשפט! עכיפה רופפת ושיפוט שערוריתי (ל''ת)

    אבי - חיפה, 22/02/09 15:54

    • יש סיכוי שברגע שהם יתחילו לאבד אנשים משלהם הם יבינו ? (ל''ת)

      מדינה מושחתת, 22/02/09 16:02

  • 3.

    מותו הטראגי של הקצין מוכיח...

    דיוגנס, 22/02/09 15:47

    מוכיח שתרבות הנהיגה וגם של ההתנהגות הכללית בכביש בישראל לוקה.
    הפיצול העצום עם עשרות עמותות סרק (ירוק,כחול,אדום ושאר צבעי הקשת) מחטיא את המטרה,בזבוז כסף והפנית משאבים ללא תועלת,עובדה.
    את כל התקציבים יש להפנות למשטרת התנועה שתופרד מהמשטרה הכלית.
    משטרת התנועה בניידות סמויות עם גבוי של נידות אמת תעקוב אחרי כל המטורפים שעל הכביש ותוריד (לא שלילה כי אם מעצר לאלתר) אותם מיידית.

  • 2.

    תנחומי למשפחה, וטעות- מותו הוא כישלון מערכת המשפט, ולא המשטרה העומדת

    רעמסס, 22/02/09 15:44

    חסרת אונים למול שופטים הפוטרים רוצחים, גנבים, אנסים ושיכורים בעונשים מגוחכים.

    • רעמסס היכן למדתה לכתוב.....?

      אסי, 22/02/09 16:08

      פותרים'' ולא פוטרים??

      • אסי, עילג, יצאת טמבל מושלם, עדיף שתשתוק. עשית את הפדיחה שלך

        אבי, 22/02/09 17:27

        לפתור- לחשב ולמצוא פתרון.
        לפטור- לשחרר מאחריות או מעונש.

        הבנת את זה?
        אתה בטח היית כותב- הבנתה את זה

        טיפש שכמוך

        • כמו שהוא כתב למדתה במקום למדת....... (ל''ת)

          חה, 22/02/09 21:26

        • קצת נימוס, אז הבן אדם טעה-לכן צריך לקרא לו טיפש?

          הולך בטל , 22/02/09 21:49

          95% מכותבי התגובות מוציאים שם רע לכל האחרים

          • אתה צודק, לא צריך לקרוא לו טיפש, אלא אם הוא ''מתקן'' שגיאות של אחרים

            אבי, 23/02/09 04:00

            ופונה לכותבים אחרים בסגנון ''היכן למדתה לכתוב''

          • יש לכתוב "בן האדם טעה" ולא "הבן אדם טעה" כפי שכתבת

            מחשבות , 23/02/09 13:23

            אפילו הגשש במערכון המפורסם "הכה את המומחה" כתדומני, ציינו ש"הבן אדם" הוא יציר וולגרי...

      • יצאת קצת קלווא (ל''ת)

        למדתהי, 23/02/09 08:16

  • 1.

    ליעל תהיי חזקה למען הילדים -ותנחמו משמים (ל''ת)

    תושבת אורנית, 22/02/09 15:33