• 81.

    איך הערוץ 10 התקפל והתנצל

    הMפצח , 01/03/09 23:23

    ממש בושה לערוץ!

    1. המערכון על ישו.
    flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3099863
    2. המערכון על אמא של ישו
    flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3099901

    IP: 84.228.3.92דווח על תגובה זו

  • 80.

    אכן ראוי לפטר אותו - בדיחות קרש (ל''ת)

    יהודי פשוט, 23/02/09 02:41


    IP: 89.139.10.241דווח על תגובה זו

  • 79.

    תגובה

    musa halla, 23/02/09 00:31

    וולאד אל נאלב

    IP: 82.80.230.196דווח על תגובה זו

  • 78.

    מדוע ישוע הוא הבן של אלוהים ? ומדוע הוא נחשב לאלוהים ?

    yeshua4everyone , 23/02/09 00:19

    התשובות להלן מבוססות ומצוטטות מהתנ"ך (תורה נביאים כתובים) בלבד :

    הנביא ישעיה כתב בשנת 740 לפנה"ס:
    כִּי־יֶלֶד יֻלַּד־לָנוּ, בֵּן נִתַּן־לָנוּ, וַתְּהִי הַמִּשְׂרָה עַל־שִׁכְמוֹ; וַיִּקְרָא שְׁמוֹ פֶּלֶא יוֹעֵץ אֵל גִּבּוֹר, אֲבִיעַד שַׂר־שָׁלוֹם׃[ישעיה ט'].
    הילד שנולד - הוא הבן של... - והוא "אֵל גִּבּוֹר".

    הנביא מיכה כותב שה"צעיר" יוולד בבית לחם, והוא יהיה מושל, ומוצאותיו מקדם מימי עולם :
    "וְאַתָּה בֵּית־לֶחֶם אֶפְרָתָה, צָעִיר לִהְיוֹת בְּאַלְפֵי יְהוּדָה, מִמְּךָ לִי יֵצֵא, לִהְיוֹת מוֹשֵׁל בְּיִשְׂרָאֵל; וּמוֹצָאֹתָיו מִקֶּדֶם מִימֵי עוֹלָם׃ לָכֵן יִתְּנֵם, עַד־עֵת יוֹלֵדָה יָלָדָה; וְיֶתֶר אֶחָיו, יְשׁוּבוּן עַל־בְּנֵי יִשְׂרָאֵל׃ וְעָמַד, וְרָעָה בְּעֹז יְהוָה, בִּגְאוֹן שֵׁם יְהוָה אֱלֹהָיו; וְיָשָׁבוּ כִּי־עַתָּה יִגְדַּל עַד־אַפְסֵי־אָרֶץ" [מיכה ה'].

    ישעיהו הנביא:
    כִּי־אַתָּה אָבִינוּ, כִּי אַבְרָהָם לֹא יְדָעָנוּ, וְיִשְׂרָאֵל לֹא יַכִּירָנוּ; אַתָּה יְהוָה אָבִינוּ, גֹּאֲלֵנוּ מֵעוֹלָם שְׁמֶךָ [ישעיה סג':8-16].
    מכאן נובע שה' הוא אבינו והוא גם הגואל בעצמו.

    כֹּה־אָמַר יְהוָה מֶלֶךְ־יִשְׂרָאֵל וְגֹאֲלוֹ יְהוָה צְבָאוֹת; אֲנִי רִאשׁוֹן וַאֲנִי אַחֲרוֹן, וּמִבַּלְעָדַי אֵין אֱלֹהִים׃ [ישעיה מד':6].
    מכאן נובע שה' הוא מלך ישראל והוא הגואל והוא ה' צבאות.

    אַתֶּם עֵדַי נְאֻם־יְהוָה, וְעַבְדִּי אֲשֶׁר בָּחָרְתִּי; לְמַעַן תֵּדְעוּ וְתַאֲמִינוּ לִי וְתָבִינוּ כִּי־אֲנִי הוּא, לְפָנַי לֹא־נוֹצַר אֵל, וְאַחֲרַי לֹא יִהְיֶה׃ אָנֹכִי אָנֹכִי יְהוָה; וְאֵין מִבַּלְעָדַי מוֹשִׁיעַ׃ .... אָנֹכִי אָנֹכִי הוּא מֹחֶה פְשָׁעֶיךָ... [ישעיה מג':10-11,25].
    מי מדבר כאן? תשובה: ה' ועבדו אשר בחר.
    מי זה "עבדו אשר בחר" ? תשובה: המשיח ! ראה ישעיהו נב': "עַבְדִּי; יָרוּם וְנִשָּׂא וְגָבַהּ מְאֹד׃ כַּאֲשֶׁר שָׁמְמוּ עָלֶיךָ רַבִּים, כֵּן־מִשְׁחַת מֵאִישׁ מַרְאֵהוּ; וְתֹאֲרוֹ מִבְּנֵי אָדָם׃" – ראה גם המשך בישעיהו פרק נג'.
    מי הוא המושיע? תשובה: ה' בעצמו.
    מי מנקה את חטאינו: תשובה: הוא בעצמו, ה', המושיע.

    IP: 83.78.132.249דווח על תגובה זו

    • תכננו להורגו כדי ששמו לא יזכר עוד:

      yeshua4everyone , 23/02/09 00:20

      הנביא ירמיהו:
      וַאֲנִי כְּכֶבֶשׂ אַלּוּף יוּבַל לִטְבוֹחַ; וְלֹא־יָדַעְתִּי כִּי־עָלַי חָשְׁבוּ מַחֲשָׁבוֹת, נַשְׁחִיתָה עֵץ בְּלַחְמוֹ וְנִכְרְתֶנּוּ מֵאֶרֶץ חַיִּים, וּשְׁמוֹ לֹא־יִזָּכֵר עוֹד: [ירמיה יא':19].

      הנביא ישעיהו:
      כֻּלָּנוּ כַּצֹּאן תָּעִינוּ, אִישׁ לְדַרְכּוֹ פָּנִינוּ; וַיהוָה הִפְגִּיעַ בּוֹ, אֵת עֲוֹן כֻּלָּנוּ...מֵעֹצֶר וּמִמִּשְׁפָּט לֻקָּח...כִּי נִגְזַר מֵאֶרֶץ חַיִּים, מִפֶּשַׁע עַמִּי נֶגַע לָמוֹ [ישעיה נג'].

      הנביא זכריה:
      וְהִבִּיטוּ אֵלַי אֵת אֲשֶׁר־דָּקָרוּ; וְסָפְדוּ עָלָיו, כְּמִסְפֵּד עַל־הַיָּחִיד, וְהָמֵר עָלָיו כְּהָמֵר עַל־הַבְּכוֹר׃ [פרק יב' , פסוק 10].
      דקרו עם מסמרים על צלב.
      כשישוע נפח את נשמתו על הצלב, פרוכת היכל בית המקדש נקרעה לשניים מלמעלה למטה, כאות צער של אב על מות בנו. בדומה ליעקוב שקרע שמלותיו והתאבל על בנו האהוב יוסף [בראשית לז':34].

      "מִי הֵקִים כָּל־אַפְסֵי־אָרֶץ; מַה־שְּׁמוֹ וּמַה־שֶּׁם־בְּנוֹ, כִּי תֵדָע׃" [משלי ל':4].

      "וְרוֹזְנִים נוֹסְדוּ־יָחַד; עַל־יְהוָה וְעַל־מְשִׁיחוֹ.... אֲסַפְּרָה, אֶל חֹק יְהוָה, אָמַר אֵלַי בְּנִי אַתָּה; אֲנִי, הַיּוֹם יְלִדְתִּיךָ׃" [תהלים פרק ב'].
      מכאן נובע שהמשיח של ה' הוא בנו.

      "יִזְכְּרוּ וְיָשֻׁבוּ אֶל־יְהוָה כָּל־אַפְסֵי־אָרֶץ; וְיִשְׁתַּחֲווּ לְפָנֶיךָ, כָּל־מִשְׁפְּחוֹת גּוֹיִם׃
      29 כִּי לַיהוָה הַמְּלוּכָה; וּמֹשֵׁל, בַּגּוֹיִם׃
      30 אָכְלוּ וַיִּשְׁתַּחֲוּוּ כָּל־דִּשְׁנֵי־אֶרֶץ, לְפָנָיו יִכְרְעוּ כָּל־יוֹרְדֵי עָפָר; וְנַפְשׁוֹ, לֹא חִיָּה׃
      31 זֶרַע יַעַבְדֶנּוּ; יְסֻפַּר לַאדֹנָי לַדּוֹר׃
      32 יָבֹאוּ וְיַגִּידוּ צִדְקָתוֹ; לְעַם נוֹלָד, כִּי עָשָׂה׃" [תהלים פרק כב'].
      כל בני האדם ישתחוו לו, והוא נולד עבורנו.

      IP: 83.78.132.249 דווח על תגובה זו

      • הנביא דניאל ניבא שאנחנו חיים ב "עת קץ " וגם ניבא את מועד בוא המשיח

        yeshua4everyone , 23/02/09 00:21

        הנביא דניאל מגלה לנו איך לזהות שאנחנו חיים באחרית הימים, בפרק יב' :
        ב"עֵת קֵץ; יְשֹׁטְטוּ (מטוסים, מכוניות וכו') רַבִּים וְתִרְבֶּה הַדָּעַת (ספרים, טלויזיה, אינטרנט)"

        "וְרַבִּים מִיְּשֵׁנֵי אַדְמַת־עָפָר יָקִיצוּ; אֵלֶּה לְחַיֵּי עוֹלָם, וְאֵלֶּה לַחֲרָפוֹת לְדִרְאוֹן עוֹלָם"


        מועד בואו של המשיח על פי הנביא דניאל:
        "שָׁבֻעִים שִׁבְעִים נֶחְתַּךְ עַל־עַמְּךָ וְעַל־עִיר קָדְשֶׁךָ, לְכַלֵּא הַפֶּשַׁע וּלַחְתֹּם חַטָּאוֹת וּלְכַפֵּר עָוֹן, וּלְהָבִיא צֶדֶק עֹלָמִים; וְלַחְתֹּם חָזוֹן וְנָבִיא, וְלִמְשֹׁחַ קֹדֶשׁ קָדָשִׁים׃"
        "וְתֵדַע וְתַשְׂכֵּל מִן־מֹצָא דָבָר, לְהָשִׁיב וְלִבְנוֹת יְרוּשָׁלִַם עַד־מָשִׁיחַ נָגִיד, שָׁבֻעִים שִׁבְעָה; וְשָׁבֻעִים שִׁשִּׁים וּשְׁנַיִם, תָּשׁוּב וְנִבְנְתָה רְחוֹב וְחָרוּץ, וּבְצוֹק הָעִתִּים׃" [ממוצא תחילת בניית ירושלים, משך הבנייה 7 שבועים, ועוד 62 שבועים עד בוא המשיח (32 לספירה)] [תחילת הבנייה ע"פ נחמיה פרק ב' (445 לפנה"ס)] {69 שבועים הינם 483 שנים על פי הלוח העיברי של 360 ימים בשנה. בלוח הלועזי ישנם 365.242 ימים בשנת שמש אחת. משנת 445 לפנה"ס עד 32 לספירה עברו 476 שנות שמש (ללא שנת האפס) וזה בדיוק 483 השנים לפי הלוח העברי}.
        "וְאַחֲרֵי הַשָּׁבֻעִים שִׁשִּׁים וּשְׁנַיִם, יִכָּרֵת מָשִׁיחַ וְאֵין לוֹ; וְהָעִיר וְהַקֹּדֶשׁ יַשְׁחִית עַם נָגִיד הַבָּא וְקִצּוֹ בַשֶּׁטֶף, וְעַד קֵץ מִלְחָמָה, נֶחֱרֶצֶת שֹׁמֵמוֹת׃" [אחרי תקופת "62 השבועים" יכרת המשיח (32 לספירה) והבא שיבוא ישחית את העיר והקודש (70 לספירה)] "וְהִגְבִּיר בְּרִית לָרַבִּים שָׁבוּעַ אֶחָד; וַחֲצִי הַשָּׁבוּעַ יַשְׁבִּית זֶבַח וּמִנְחָה, וְעַל כְּנַף שִׁקּוּצִים מְשֹׁמֵם, וְעַד־כָּלָה וְנֶחֱרָצָה, תִּתַּךְ עַל־שֹׁמֵם׃" [דניאל ט':24-27].
        רש"י ושאר המפרשים טעו כשפירשו וקבעו על פי פסוקים אלו את מועד בואו של המשיח!! כיוון שהמועדים שהם קבעו, כבר חלפו, ועדיין מחכים למשיח.

        היכונו, עוד מעט יבוא בפעם השנייה! באחרית הימים, והפעם לבית המקדש האחרון, שיהיה בו שלום וכבוד גדול [קרא נביא חגי ב':9]. בית המקדש הזה לא יהיה בנוי מאבן [ראה ישעיה סו':1], אלא בית תפילה לכל העמים [ראה ישעיה נו':7]. הכהן בבית הזה יהיה גם המושל והמלך שישב על כסאו וישא הוד, הוא יבנה את ההיכל יחד עם רחוקים [זכריה ו':12-15].
        רוֹאֶה הָיִיתִי בְּחֶזְיוֹנוֹת הַלַּיְלָה, וְהִנֵּה עִם עַנְנֵי הַשָּׁמַיִם כְּבֶן אָדָם בָּא הָיָה, וְעַד עַתִּיק הַיָּמִים הִגִּיעַ, וּלְפָנָיו הִקְרִיבוּהוּ. וְלוֹ נִתַּן שִׁלְטוֹן וִיקָר וּמַלְכוּת, וְכָל הָעַמִּים הָאֻמּוֹת וְהַלְּשׁוֹנוֹת אוֹתוֹ יַעֲבֹדוּ, שִׁלְטוֹנוֹ שִׁלְטוֹן עוֹלָם אֲשֶׁר לֹא יַעֲבֹר, וּמַלְכוּתוֹ – אֲשֶׁר לֹא תִּשָּׁחֵת. [דניאל ז':13-14, תרגום מארמית].

        IP: 83.78.132.249 דווח על תגובה זו

        • יוסף אדון לכל מצרים, צל והקדמה נבואית לישוע אדון כל הארץ

          yeshua4everyone , 23/02/09 00:22

          [בראשית מה':9; מיכה ד':13-ה':3 ;מלאכי ג':1; זכריה ו':5; תהלים קה':15-18]

          "וַיֹּאמֶר יוֹסֵף אֶל־אֶחָיו גְּשׁוּ־נָא אֵלַי וַיִּגָּשׁוּ; וַיֹּאמֶר, אֲנִי יוֹסֵף אֲחִיכֶם, אֲשֶׁר־מְכַרְתֶּם אֹתִי מִצְרָיְמָה׃ וְעַתָּה אַל־תֵּעָצְבוּ, וְאַל־יִחַר בְּעֵינֵיכֶם, כִּי־מְכַרְתֶּם אֹתִי הֵנָּה; כִּי לְמִחְיָה, שְׁלָחַנִי אֱלֹהִים לִפְנֵיכֶם׃" [בראשית מה':4-5]:
          ― (משיח בן) יוסף מסתיר פניו מאחיו והם לא הכירוהו [בראשית מב':6-8] [קרא ישעיה סד':6, נד':5-9, ח':17].
          ― אֲחֵי יוסף (אֲחֵי ישוע היהודי) ישתחוו לו [בראשית לז'].
          ― בני ישראל יזהו את אחיהם יוסף (אחיהם ישוע) אשר מכרו (דקרו, זכריה יב':10). דקרו עם מסמרים על צלב.
          ― יוסף (המשיח ישוע) יסלח ויציל גם אותם ממוות. ממוות נפשם. הִנֵּה יָמִים בָּאִים, נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה, וְהִשְׁלַחְתִּי רָעָב בָּאָרֶץ; לֹא־רָעָב לַלֶּחֶם וְלֹא־צָמָא לַמַּיִם, כִּי אִם־לִשְׁמֹעַ, אֵת דִּבְרֵי יְהוָה׃ [עמוס ח':11]. הַטּוּ אָזְנְכֶם וּלְכוּ אֵלַי, שִׁמְעוּ וּתְחִי נַפְשְׁכֶם; וְאֶכְרְתָה לָכֶם בְּרִית עוֹלָם, חַסְדֵי דָוִד הַנֶּאֱמָנִים׃ [ישעיה נה':3].
          ― "עוֹד יוֹסֵף חַי וְכִי־הוּא מֹשֵׁל בְּכָל־אֶרֶץ מִצְרָיִם" [בראשית מה':26].

          ♫ דויד מלך ישראל חי חי וקיים.
          וְעָבְדוּ, אֵת יְהוָה אֱלֹהֵיהֶם; וְאֵת דָּוִד מַלְכָּם, אֲשֶׁר אָקִים לָהֶם׃ [ירמיה ל':7-9]. [ראה גם יחזקאל לד':23-25,31].

          "אַתֶּם עֵדַי נְאֻם־יְהוָה, וְעַבְדִּי אֲשֶׁר בָּחָרְתִּי; לְמַעַן תֵּדְעוּ וְתַאֲמִינוּ לִי וְתָבִינוּ כִּי־אֲנִי הוּא, לְפָנַי לֹא־נוֹצַר אֵל, וְאַחֲרַי לֹא יִהְיֶה׃ אָנֹכִי אָנֹכִי יְהוָה; וְאֵין מִבַּלְעָדַי מוֹשִׁיעַ׃ .... אָנֹכִי אָנֹכִי הוּא מֹחֶה פְשָׁעֶיךָ..." [ישעיה מג':10-11,25].
          מי מדבר כאן? תשובה: ה' ועבדו אשר בחר.
          מי זה "עבדו אשר בחר" ? תשובה: המשיח ! ראה ישעיהו נב': "עַבְדִּי; יָרוּם וְנִשָּׂא וְגָבַהּ מְאֹד׃ כַּאֲשֶׁר שָׁמְמוּ עָלֶיךָ רַבִּים, כֵּן־מִשְׁחַת מֵאִישׁ מַרְאֵהוּ; וְתֹאֲרוֹ מִבְּנֵי אָדָם׃" – ראה גם המשך בישעיהו פרק נג'.
          ז"א המשיח אומר: אנוכי אנוכי ה' בעצמו ואני המושיע (המשיח).... אנוכי אנוכי סולח לחטאיך...

          IP: 83.78.132.249 דווח על תגובה זו

    • צפו

      yeshua4everyone , 23/02/09 00:25

      http://www.soundwaves2000.com/rammaker.asp?id=129&d=8-30-04

      http://www.soundwaves2000.com/rammaker.asp?id=129&d=5-8-06

      http://www.sidroth.org/site/News2?abbr=tv_&page=NewsArticle&id=7611&security=1041&news_iv_ctrl=1194

      IP: 83.78.132.249 דווח על תגובה זו

  • 77.

    יהושע בן יוסף

    בן פנתרה, 22/02/09 23:03

    הסיפור האמיתי של ישו היה יכול להיות נושא של סרט, אילמלא הנוצרים. אך ממילא אנחנו חיים בסופו של העידן הנוצרי. הדת הנוצרית מצטמקצ מיום ליום...
    כל המחקרים אומרים שישו היה מסכן: בחור עם תסביך נחיתות בגלל שאביו עזב אותו כשאמו, ספרית מנצרת, והכל בגלל שאביו, פנתרה (שהואקבור כנראה בגרמניה) חייל פגאני רומי, התעסק עם אמו. כל זה כתוב מכמה מקורות, כולל רומאיים.
    אחרי שהוא למד כמה קדמים זולים במצריים (חלוקת לחם למשל הוא קסם מצרי עתיק) הוא חזר וניסה להציג את עצמה כמשיחץ אבל האיש האמיץ באמת המשפחתו היה אחיו יעקב (חצי אח - יוסף היה אביו האמיתי). יעקב היה יהודי גאה ורציחתו ע''י הרומאים הייתה אחת הסיבות למרד הגדול.
    אחרי שהדיבורים המוזרים שלו סיבכו אותו והוא נהרד - הוא נקבר עם משפחתו בגילה, שם מצאו את הקבר של כולם (חוץ מהאבא יוסף כמובן). מציאת הקבר הוא סוף המשחק והרמייה, מבחינה מדעית לפחות. באמת בחור מסכן - בחור מוזר שלא התכוון לכלום.

    IP: 87.68.182.31דווח על תגובה זו

  • 76.

    כאשר טיפש זורק אבן-10 חכמים לא יוכלו להוציאה (ל''ת)

    הולך בטל , 22/02/09 22:23


    IP: 87.68.182.30דווח על תגובה זו

  • 75.

    עבודה זרה

    חבר, 22/02/09 21:14

    היכן האמת בעולם.מה קורה פה. אין עוד מלבדו.ואפס זולתו.אז יאמרו בגויים היגדיל יי לעשות עם אלה הינו שמחים.

    IP: 87.70.9.81דווח על תגובה זו

  • 74.

    שליין והנוצרים

    ליאור, 22/02/09 18:27

    למה להתנצל ג'ורג'י?
    תרגישו קצת מה סבל העם היהודי אלפיים שנה מנוצרים שכמותם ושתק.אלפיים שנה שהעלילו ששחטנו ילדים לפני פסח על מנת לאפות מצות בדמם.שלא נדבר על מסעי הצלב והאינקויזיציות שיהודים נשרפו חיים באלפים ועוד שישה מליון בשואה שאתם מנסים להכחיש אותה.סבלנו מה''סאטירות'' שלכם אלפיים שנה.ןשתקנו.אתה מבין ג'ורג'י?אלפיים שנה!!!
    מקצת סאטירה של שליין לא ראיתי אף נוצרי שמת מזה.וכמו שאומרים ביהדות:טול קורה מבין עיניך.

    IP: 79.178.47.153דווח על תגובה זו

  • 73.

    תתביש לך שהתנצלת!

    עופר, 22/02/09 17:41

    סוף סוף אומרים את האמת אז עולם עובדי האלילים כועס?

    IP: 192.114.166.58דווח על תגובה זו

  • 72.

    כל הדתות אותו הדבר - אופיום להמונים! (ל''ת)

    המלך הוא עירום, 22/02/09 17:28


    IP: 77.127.146.22דווח על תגובה זו

  • 71.

    להוריד בכל מקרה...פשוט לא מצחיק.. (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 22/02/09 17:26


    IP: 193.37.129.141דווח על תגובה זו

  • 70.

    לנוצרים הצבועים לא שמענו אותכם מצייצים כאשר המחבל עזמי בשארה כיוון את (ל''ת)

    זבאללה על בתיכם שנרצחו בוואדי ניסנס לפני 2- במלחמה, 22/02/09 15:23


    IP: 217.132.112.226דווח על תגובה זו

  • 69.

    לא צריך להתגרות

    Avi Ecuador, 22/02/09 14:58

    להסביר לנוצרים שגם ליהודים כואב כשפוגעים בהם ושבבקשה ייקחו זאת לתשומת ליבם

    IP: 186.66.77.185דווח על תגובה זו

    • וכמובן - שלא ישכחו להפנות את הלחי השניה... (ל''ת)

      פנדה, 22/02/09 16:15


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 68.

    במדינת ישראל נוצרות בעיות ללא הרף גם עים זה במודע וגם אים זה לא במודע

    פקק תנועה , 22/02/09 14:45

    אן לנו מספיק בעיות כך שאנו צרכים עוד בעיות בישראל בנושאים מגוונים כאלו ואחרים עד מתי ישכון כאן במחוזותנו השקט הניצחי

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 67.

    מיד כששמעתי את המערכון - שלא היה מצחיק - ידעתי שלא רק שלא הצחיק

    יופיטר יופיטר , 22/02/09 14:26

    גם היה חסר טעם ומקומם - ואני דוקא אוהבת את ליאור - נכון שההגמון אנטישמי - אבל היה מספיק לצחוק עליו ולרמוז על האפיפיור - כולם היו מבינים

    IP: 89.139.187.54דווח על תגובה זו

  • 66.

    שטויות

    חני, 22/02/09 14:25

    יש''ו (ימח שמו וזכרו- לפי התלמוד) ומי שנכנסה להריון כנראה מהשכן היו בסיס לאחלה דת אבל רגשנית משהו. וכשצוחקים על הדת היהודית ועל זה שמשה לא ממש הבין מה אמרו לו אנחנו נעלבים? שלא יאיימו ויחרימו את השידור אם הם נפגעו. אף אחד לא רץ לרובין וויליאמס וביקש שיתנצל על המופע שלו. הכל בהומור. יללנים...

    IP: 80.250.159.240דווח על תגובה זו

  • 65.

    שטויות

    חני, 22/02/09 14:22

    יש''ו (ימח שמו וזכרו- לפי התלמוד) ומי שנכנסה להריון כנראה מהשכן היו בסיס לאחלה דת אבל רגשנית משהו. וכשצוחקים על הדת היהודית ועל זה שמשה לא ממש הבין מה אמרו לו אנחנו נעלבים? שלא יאיימו ויחרימו את השידור אם הם נפגעו. אף אחד לא רץ לרובין וויליאמס וביקש שיתנצל על המופע שלו. הכל בהומור. יללנים...

    IP: 80.250.159.240דווח על תגובה זו

    • לא מהשכן

      בן פנתרה, 22/02/09 23:09

      מהחייל המאהב. ובלאו הכי מי שהקים את ה''דת'' הנוצרי לא היה ישו, אלא פאולוס שלעולם לא פגש אותו. עפ''י הספק ''תולדות ישו'' שתחיתו כבר מהמאה ה-2, פאולוס בכלל היה סוכן של מנהיגי הסנהדרין, שרצו להסיט את הקבוצה המטרידה של הנוצרים לכיוונם של הגוים. בזה הוא באמת הצליח!

      IP: 87.68.182.31 דווח על תגובה זו

  • 64.

    הלוואי שהרגישות כלפי יהודים הייתה דומה לרגישות כלפי נוצרים

    אייל, 22/02/09 14:06

    מוזר שבמוסלמים ובנוצרים אסור לפגוע ואם פוגעים בהם קמה המולה ולעיתים התפרעויות אבל בדת היהודית שהיא קודמת לדתות הללו אין התחשבות דומה.

    IP: 79.179.45.52דווח על תגובה זו

  • 63.

    זה לא יותר מניסיון של גו' מחיפה להכניס כאן טריז ולסכסך (ל''ת)

    גלית מאילת, 22/02/09 13:59


    IP: 89.1.8.22דווח על תגובה זו

  • 62.

    בסאות'פארק יש פרק ובו פסל של מריה הקדושה פולט דם מהישבן

    פנדה, 22/02/09 13:27

    האפיפיור מגיע לבדוק, מסתבל מקרוב, ואז מקבל שפריץ של דם לפרצוף, ואז קובע נחרצות שלא מדובר בנס כי ''הבתולה מריה מדממת מהוגינה ולא מהישבן, ואשה שמדממת מהוגינה זה ממש לא נס''... בפרק אחר של סאות'פארק רואים את ישו מטיל צואה על דגל של ארה''ב.

    אין לי מושג מה עשה ליאור שליין, אבל האם זה היה יותר מעליב מזה? ומה לדעתכם היו אומרים בסאות'פארק אם היו דורשים מהם להסיר את הפרק? ''מדובר בסאטירה, זו מדינה חופשית, אנחנו מתנצלים אם מישהו לא הבין את ההומור ונעלב''.

    אנחנו לא חייבים כלום לנוצרים ובטח לא לותיקן, יש לנו כל זכות לצחוק עליהם עוד אלף שנה מעכשיו ואפילו לא להרגיש אשמים. הגיע הזמן להגן על חופש הביטוי, ביחוד כשההתבטאות לא נועמת לאזני רבים, אז יש להזכיר את המשפט ''אני לא מסכים עם דעתך אבל איהרג על זכותך להביע אותה''.

    IP: 10.236.11.247דווח על תגובה זו

  • 61.

    מדוע הותיקן מסרב לתת גישה לארכיון האפיפיור במלחה''ע ה-2? מה הם מסתירים? (ל''ת)

    האם גם מנורת המקדש שנגנבה מוסתרת במרתפי הותיקן??, 22/02/09 12:19


    IP: 79.183.243.249דווח על תגובה זו

    • אולי היה עדיף שליאור יגיד את זה - מאשר לחפש את מריה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/02/09 14:27


      IP: 89.139.187.54 דווח על תגובה זו

  • 60.

    מצחיק אותי ''ישו הנוצרי''.. איפה כתוב שהוא התנצר או התנער מהיהדות? (ל''ת)

    ישו נולד יהודי ומת יהודי ולא התכוון להקים דת אחרת, 22/02/09 12:09


    IP: 79.183.243.249דווח על תגובה זו

    • נכון - אכן ישו נולד ומת יהודי - ולא סתם - יהודי דתי אפילו (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/02/09 14:28


      IP: 89.139.187.54 דווח על תגובה זו

      • אתם אמנם צודקים, אבל...

        אדם, 22/02/09 15:47

        עליכם להבין שהנצרות קמה כדת חדשה רק לאחר שהיהודים הרבניים הקיאו אותו, את תלמידיו ואת קהילתו מחיק היהדות.
        כלומר, היהודים-הנוצריים הראשונים לא התכוונו להקים דת חדשה, אלא לשפר ולחדד את רוחניותה של הראשונה. ברגע שרוב אחיהם הקיאו אותם --- התחילה ההתבדלות שהתפתחה לדת ולדוגמה מתחדשת.

        IP: 193.34.180.26 דווח על תגובה זו

  • 59.

    מנחה חיוור עד גרוע. חיקוי עלוב של ג'יי לנו.

    יומי, 22/02/09 11:39

    ליאור שליין מגיש גרוע וצריך להוריד אותו ללא קשר לארוע האחרון עם הנוצרים. הוא מנסה לחקות את ג'יי לנו והתוצאה ממש פטתית ומביכה. הסגנון הנפוח שלו מעצבן כי הוא כל כך לא מוכשר ולא מצליח להצחיק. מי הטעה אותו להנחיית תכנית לילה יום יומית? ועד שירד, שמישהו יורה לו כבר להפסיק לחזור על כל משפט פעמיים מה זה הדבר המעצבן הזה? די!!!

    IP: 79.178.19.90דווח על תגובה זו

    • אכן חוזר פעמיים! כי הוא מושך זמן למלא בשיעמומון שמעביר (ל''ת)

      עופר, 22/02/09 17:10


      IP: 62.219.227.174 דווח על תגובה זו

  • 58.

    לא צריך להיות נוצרי בשביל לרצות שהתכנית הנוראית הזו תרד מהאוויר (ל''ת)

    עמית /, 22/02/09 11:24


    IP: 81.218.140.177דווח על תגובה זו

  • 57.

    אוי ואבוי לך אם תתנצל שוב! הפשרה של היום זה הנורמה

    יהודיה הכי גאה בעולם, 22/02/09 08:17

    של מחר!!!

    קודם התנצלות של האפיפיור על כל שנות סבל 2000 שנה לעם היהודי ושיירשם בספרי היסטוריה של כל העמים.

    ואז נשקול הידברות ולא התנצלות.

    לטעות זה אנושי.

    נוצרים ומוסלמים רוצחי כל הדורות.

    ליאור לא להתנצל לעולם!!!!!!

    IP: 84.228.21.14דווח על תגובה זו

  • 56.

    ישו(יהושוע)ומריה (מרים)הם בכלל יהודים אז ממה נעלבים הערבים בדיוק

    יובל ארהב, 22/02/09 07:20

    והאבא של יהושוע הוא אלוקים שלנו היהודים וזה לפי האמונה שלהם למרות שלדעתי מרים הישטרללה מהצד

    IP: 72.129.89.101דווח על תגובה זו

  • 55.

    נראה שהערבים לקחים את ההעלבות כמקצוע בבית הספר. (ל''ת)

    alonile , 22/02/09 07:09


    IP: 79.179.108.167דווח על תגובה זו

  • 54.

    חזית ערבית חדשה של התבכיינות. יופי. (ל''ת)

    badi12 , 22/02/09 00:16


    IP: 80.250.159.240דווח על תגובה זו

  • 53.

    לא חשוב מי צלב או מי עשה את הפעולה

    אהבה, 22/02/09 00:09

    קודם כל הנצרות לא מאשימה את היהודים בזה שהם צלבו את המשיח(שיניתם את השם שלו לישו)
    למה לא מאשימה ? כי זה כבר לא חשוב להפך הנצרות מודה ליהודים אז שצלבו אותו, כי אם לא היו עושים זות לא היתיה נצרות .
    ובכל מקרה היהודים שהיו אז הם רק מסמלים את אותם אנשים שחיים היום (((( לא חשוב אם הם נוצרים , יהודים או כל דבר אחר )))) ומסרבים לראות את האמת ואת הדבר שאלוהים רוצה מאיתנו כבנים שלו
    הוא רוצה רק דבר אחד אהבה לא חשוב מי הוא השכן או במה מאמין , כל אחד יעשה את שלו בלאהוב את הזולת מבלי שיגד אבל הוא לא אוהב אותי ... אבל הוא מאשים אותי... אבל הוא אבל הוא ...
    מה אני תורם לאנושות ?! מה אתה תורם לה ?
    אל תשאל אותי מה סבא שלי תרם , אם זה טוב ואם זה רע , ביחד אנחנו הדור הצעיר עלינו לשנות את העולם לדבר טוב יותר , אבל לפני הכל נשנה את המחשבה שלנו

    IP: 86.106.53.74דווח על תגובה זו

    • ''אהבה'' מה אנחנו ילדי טלנובלות?

      יהודי, 22/02/09 10:00

      אנחנו היהודים מצווים על אהבת ישראל בלבד
      וכמובן על שנאת שונאי ואוייבי ישראל
      אין מריחות ביהדות הכל רשום
      לי נקם ושילם אומר ה'

      IP: 89.0.166.129 דווח על תגובה זו

  • 52.

    מערכון של שליין

    ORA, 21/02/09 23:52

    יש גכול לכל תעלול
    גם לתוכנית סטירית

    IP: 67.163.212.175דווח על תגובה זו

  • 51.

    ההומור של שליין ילדותי ולא שווה את כל ההתיחסות הזו. (ל''ת)

    סבזי , 21/02/09 23:50


    IP: 89.139.27.80דווח על תגובה זו

  • 50.

    נוצרים / מתנחלים

    יוסי, 21/02/09 23:44

    בתוכנית האחרונה של ארץ נהדרת שודר קטע מזעזע שבו כביכול סאטירה על המתנחלים ובו המתנחלים מתעללים בערבי יורים בו ולקינוח אף יורים בחייל . בסוף הקטע אף נכתב כי הוא נכתב על ידי נועם פדרמן{שקר} . הוא מצידו הודיע כי הוא תובע את ערוץ 2 ואת מפיקי ארץ נהדרת . לא ראיתי שבאתר זה או בכל אתר מרכזי אחר שידרו ידיעה או כתבו מאמר על הנושא . צר לי כי מה שאסור לעשות לגויים מותר לעשות למתנחלים

    IP: 79.183.105.158דווח על תגובה זו

  • 49.

    די די עם הצביעות! העולם הנוצרי חייב לעולמי עולמים

    מאיה, 21/02/09 23:36

    להתנצל בפני העם היהודי.

    גם האפיפור צריך להתנצל בפנינו!
    ישו היה יהודי נקודה!
    מדוע האפיפיור החזיר את הבישוף מכחיש השואה?
    כל הכבוד לליאור שליין. מספיק עם ההתרפסות!

    אתם רואים זאת אנטישמיות,בגלל שליאור הוא יהודי ,אז כואב לכם.

    כל הכובד לליאור שליין!

    IP: 77.124.77.254דווח על תגובה זו

  • 48.

    נגיד שהיהודים רצחו את ישו היהודי

    סתם תם, 21/02/09 23:35

    מה אתם הגויים מתערבים?
    מה איכפת לכם שיהודי רצח יהודי רחמנים שכמוכם

    IP: 89.138.176.203דווח על תגובה זו

    • הבעייה היא שהרבה יהודים שונאים אותו

      אריה, 22/02/09 15:50

      ומקללים אותו עד היום.
      וזה נראה לי נורמאלי, שהנצרות לא תראה זאת בעין יפה.
      גם אם היה יהודי, באמונתם הוא מסמל את שכינת האלוהות באדם. זו הגאולה בשבילם.

      IP: 193.34.180.26 דווח על תגובה זו

      • זכותם. למרות שאני לא רואה סיבה לשנוא אותו.

        פנדה, 22/02/09 16:24

        זו צרות עין של ממש לשנוא את ישו, הרי הוא לא התחיל את הנצרות והכוונות שלו בסה''כ היו טובות, הוא היה רפורמטור דתי, בערך כמו חב''ד של זמננו (שטוענים גם הם שהמשיח כבר בא ורק צריך לחכות שיקום לתחיה). אבל רדפו אותנו, הרגו בנו ועינו אותנו בשמו, אז סביר להניח שיהיו רגשות מסוימים.

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 47.

    אני לא מבין על מה הוויכוח על הרצח...

    אור, 21/02/09 23:15

    גם אם היהודים רצחו את ישו.. הוא היה יהודי!! עסקים שלנו! מה הנוצרים מתערבים??..

    IP: 87.68.82.224דווח על תגובה זו

  • 46.

    תגובה למספר 38

    נוצרי, 21/02/09 22:46

    תזכור קודם איזה עם רצח את ישו, ואח''כ נתחיל לעשות חשבון !!!!!

    IP: 84.228.116.13דווח על תגובה זו

    • הרומאים הפגאנים צלבו את ישו. לא היהודים. למה שאתה רומז קוראים עלילת

      ערן, 21/02/09 22:59

      דם. אותה אחת שבגללה היו עסוקים הנוצרים (הדת שלך) בלרדוף יהודים (הדת שלי). דרך אגב - זה ברור שאתה נוצרי ערבי כי כל נוצרי ממדינה מערבית לא היה מתרגש מהקשקוש הזה. חרם זאת השפה היחידה שערבים מכירים. דרך אגב- מה שלום המיעוט הנוצרי בעזה?? אתה דואג גם לו? בטוח שנגד החמאס לא צייצת. לא אתה ולא החברים שלך.

      IP: 62.0.180.191 דווח על תגובה זו

      • בכל זאת ..זה יפה.. שערבים מפגינים למען יהודי , לא?

        סבזי , 21/02/09 23:56

        תביטו בכוס המלאה .
        זה יצר אבסורד מעורר תקווה.

        IP: 89.139.27.80 דווח על תגובה זו

    • the Romans. Why?1 (ל''ת)

      cl, 21/02/09 23:02


      IP: 70.112.126.240 דווח על תגובה זו

    • חכם אתה לא

      מונגולי, 21/02/09 23:05

      אז אתה מאשים את כולנו בגלל שאתה יודע איזה עם רצח את ישו? גם אני חייב לך משהו באופן אישי?
      בוא נרחיב את ההכללה ונגיד שבני הגזע הלבן רצחו את ישו. אז גם אתה אשם, הבנת?

      IP: 89.0.141.152 דווח על תגובה זו

    • כמה שזכור לי, היו אלו הרומאים שצלבו את ישו (ל''ת)

      zviboger , 21/02/09 23:05


      IP: 77.127.25.124 דווח על תגובה זו

    • היום סופסוף הנוצרים מודים שהרומאים צלבו את ישו

      תגובה לנוצרי 46 מאת 38, 21/02/09 23:06

      ראשית כל הרומאים הם שהרגו את ישו ואין חולק על כך.
      שנית ישו בזמנו היה יהודי שנתון וכפוף למרות החוק היהודי. לכן מכיוון שבאותם ימים אני מניח שלא הייתה דמוקרטיה כמו היום הייתה ליהודים כל הזכות שבעולם לדון את ישו היהודי לפי החוק היהודי שהיה נהוג שאותו זמן.
      באותו זמן הנצרות בכלל לא הייתה קיימת וכשקמה האשימה את היהודים שהרגו את המשיח שלהם.
      למרות שהוא נצלב ע''י הרומאים גם אם היה ליהודים חלק בזה (נניח בהסגרתו לרומאים) הייתה להם כל הזכות כמערכת שפיטה יהודית ששופטת יהודי.
      אני מניח שאם ישו היה יכול להגיב היום היה מתנגד לנצרות שמחקה כל מה שהיה חשוב לו כיהודי לחלוטין ולא השאירה דבר מהיהדות והקימה דת חדשה כביכול בשמו.
      אני מניח שישו היה מתנגד נחרצות לרדיפת היהודים ע''י הנצרות והיה איכפת לו מהדת בה צמח.
      ייתכן שישו התחיל להיות איום על היהדות בכפירה ונהירת המונים אחריו והמנהיגים חשו צורך להעמידו לדין. (איני טוען שזה מה שקרה כי ידוע שהרומאים צלבו אותו. מטרתי להתמודד עם הטענה שהיהודים הרגו את ישו הנוצרי. גם אם זה היה נכון זה היה מקרה של יהודים שהעמידו יהודי לדין).
      איני כותב בכדי להכעיס אולם כדאי שתתעמק יותר בהיסטוריה של הדת שלך ותבין שהיא קמה מסיבות לא ברורות והגיע הזמן להפסיק את השטות שהיהודים רצחו את ישו. (אגב מה תגיד על הנוצרים שאומרים היום שאין סנטה קלאוס?)

      IP: 79.179.235.72 דווח על תגובה זו

      • כל מילה בסלע!!! פשוט מדהים!!!! (ל''ת)

        יהודיה, 22/02/09 06:48


        IP: 84.228.21.14 דווח על תגובה זו

    • דביל, את אלוהים אי אפשר לרצוח כי הוא אלוהים! אם ישו באמת נרצח זה בגלל

      קרן גרמניה, 21/02/09 23:09

      שאלוהים כעס עליו על שהמציא דת רצחנית ושטנית כמו שלכם. אף אחד לא רצח גנב בזז ושדד יותר מכם.
      חבל שאלוהים לא ''סידר'' לכולכם צליבה המונית

      IP: 87.194.72.133 דווח על תגובה זו

    • תגובה ל 38- גזען עלוב, היהודים לא רצחו את ישו,הרומאים רצחו אותו

      יהודי חילוני מתון, 21/02/09 23:41

      הנוצרים במסעי הצלב שלהם רצחו יהודים רבים, הרומאים לפני שהתנצרו רצחו הרבה יהודים ובינהם היה גם יהושוע בן מרים מנצרת ש 100 שנה לאחר הירצחו קראתם לו ישו, הרומאים לאחר שהם רצחו יהודים רבים גם ירשו את היהדות בזה שהמציאו את הנצרות על בסיס היהדות,
      הנוצרים לקחו חלק מהתנ''ך שינו שמות וקראו לזה ברית החדשה,''היום זה נקרא גניבת דעת'' ולא היה עומד בשום בית משפט גם לא בהאג,
      הרומאים רצחו את ישו ועוד הרבה יהודים נוספים,
      הרומאים האמינו אז באלים רבים ומשונים,
      בסוף החכימו מעט ובמקום שיהיו יהודים המצאו דת חדשה הנצרות. והתנצרו, גם היום וגם אז קשה מאוד להיות יהודי דתי,
      הנצרות היא חלק קטן מהיהדות והומצאה רק כדי לא להיות יהודים,( הרי יותר קל להמציא דת חדשה על בסיס של היהדות מאשר להיות יהודי)
      מי שרצח את ישו הם הרומאים ונהפכו בעצמם לנוצרים,וצחוק הגורל הוא שמרכז הנצרות הוא ברומא, וזו הטיפשות של הרומאים והנוצרים בכלל,שנתנו לרומא להיות המרכז שללהם.
      יהושוע או ישו חי ומת כיהודי,
      אגב, אם אתה נוצרי דתי ורוצה להיות כמה שיותר כמו יהושוע או ישו, אז כדאי שתהיה יהודי,אולם אחרי מה שכתבת לא תוכל להיות יהודי,
      וזו הטעות הקריטית של היהודים שמקשים על לא יהודים להיות יהודים,אחרת היו היום 7 מילארד יהודים,
      רק שתדע כל מי שנוצרי מקיים רק חלק קטן מאוד ממצוות היהדות (7 מצוות בני נוח)
      כך שכל היהודים מקיימים את כל המצוות של הנוצרים והמוסלמים גם יחד בלי שום מאמץ בכלל,
      אגב הדת הכי טובה זו הדת שלא מבקשת להרוג אף אחד בשם הדת,גם אם הוא לא כמוהה, חפש אותה עוד, כי אני כבר מצאתי אותה לפני 4500 שנה
      חפש אותה

      IP: 80.230.42.12 דווח על תגובה זו

      • מעולהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה! (ל''ת)

        יהודיה הכי גאה בעולם, 22/02/09 07:05


        IP: 84.228.21.14 דווח על תגובה זו

    • הרומאים הרגו יהודי. זה שאח''כ עשיתם אותו משיח בעיה שלכם. (ל''ת)

      תוספת מאת 38, 21/02/09 23:48


      IP: 79.179.235.72 דווח על תגובה זו

    • אי אפשר לרצוח את מי שאף פעם לא היה קיים

      ישו הוא דמות בידיונית, 22/02/09 00:20

      אין אף הוכחה היסטורית לקיומו של ''ישו''

      IP: 87.68.58.29 דווח על תגובה זו

    • 6 מליון יהודים נרצחו ע''י הנוצרים! ישו היה רק 1.

      שי, 22/02/09 00:22

      ואתם הנוצרים רצחתם 6 מליון יהודים!!! 6 מליון!!!!! וישו היה רק אחד. וגם הוא לא היה משיח, בלי סיפורי ניסים. הוא היה יהודי וכדרכו של יהודי ..יידע להתמצאות באופרטונזים.

      IP: 82.81.19.237 דווח על תגובה זו

  • 45.

    צריך להתנצל על זה שצלבנו את ישו (ל''ת)

    פרובוקטור, 21/02/09 22:42


    IP: 132.68.246.12דווח על תגובה זו

  • 44.

    ראיתי - חסר טעם, וחבל שככה הוא דיבר

    חגי, 21/02/09 22:40

    פשוט למה ההתנשאות בשקל הזאת?? אדם רדוד ומלא בעצמו

    IP: 89.139.145.38דווח על תגובה זו

  • 43.

    עם שלם מפגין נגד התוכנית שלו כבר מספר שנים והעולם שותק. (ל''ת)

    אני נרדם עם התכנית שלו, 21/02/09 22:39


    IP: 77.127.24.145דווח על תגובה זו

    • רק מי שמחפש מוצא. כולם נרדמים עם התכנית שלו. רק מתלהמים מתעוררים (ל''ת)

      badi12 , 22/02/09 00:18


      IP: 80.250.159.240 דווח על תגובה זו

  • 42.

    עם שלם מפגין נגד התוכנית שלו כבר מספר שנים והעולם שותק. (ל''ת)

    אני נרדם עם התכנית שלו, 21/02/09 22:38


    IP: 77.127.24.145דווח על תגובה זו

  • 41.

    הופה והכל רק כדי לקבל טונות של פרסום??? (ל''ת)

    הופה הייייייי חחחח, 21/02/09 22:08


    IP: 87.69.133.114דווח על תגובה זו

  • 40.

    הבה נקווה שלא יצא להם לראות את הסרט ''בריאן כוכב עליון'' (ל''ת)

    אין גבול לצביעות, 21/02/09 22:07


    IP: 79.177.241.189דווח על תגובה זו

  • 39.

    תוכנית גרועה, אבל קצת הומור לא יזיק

    יעקב, 21/02/09 21:58

    מה קורה פה, הנוצרים נהיו כמו המוסלמים? משחקים אותה נעלבים משטויות? חשבתי שהם בוגרים יותר

    IP: 84.229.152.83דווח על תגובה זו

  • 38.

    אם נתחיל לחשבן מה הנוצרים עשו ליהודים הנוצרים יתביישו אלף שנה

    מה השטות שאדם יכול ללכת על מים?, 21/02/09 21:50

    שנתחיל להזכיר לנוצרים את מסעות הצלב עלילות הדם הרדיפות גירושי היהודים חורבן בית המקדש ו''גולת הכותרת'': השואה? מה שהנוצרים עשו ליהודים במשך 2000 שנה לא משתווה לכלום. יש הרבה נוצרים חילונים משכילים שמגחכים לשמע השטויות על הבתולה שילדה. הבן שהלך על המים והמשיח. לא ראיתי את התוכנית וייתכן שהיא זולה וולגרית פוגעת וחסרת טעם ובמיוחד כשאני נאבקים באנטישמיות. אולם ליאור שליין הרדוד מתגמד לעומת הבישוף מכחיש השואה שקיבל הכשר מהאפיפיור.

    IP: 79.179.235.72דווח על תגובה זו

    • ומי צלב את המשיח ?!

      נוצרי-יהודי, 21/02/09 23:06

      ומי צלב את המשיח ?! שאתם שיניתים את השם שלו ל ישו ?!
      אתם עם לא יודע לכבד. רק רוצים לקחת ורק בוכים ,
      ועוד יגיע יום שאף אחד לא יזכר את השואה כי היא רק היסטוריה ולא אמונה אם היא אמונה אז בושה לכל העם היהודי שלא מכיר בשואה שעשו הטורקים בארמנים . לכן תזכור כל עוד ישראל תכחיש את שואת הארמנים אתם לאט לאט תשכח את השואה שלכם, כי אי אפשר להאמין שרצח עם בצורה מגעילה היא שואה רק אם העם הזה הוא שלי , זות דוגמה טובה איך אתם עם שאוהב רק את עצמו ואפילו מוכנים למכור את אמאמא שלכם , אם לך יתנו 10 מיליון דולר היתה מכחיש את השואה ומתאסלם , אנחנו הנוצרים לא דרשנו כלום חוץ מלכבד אותנו כי אנחנו מכבדים אותכם , אם סבא שלי הרג את סבא שלך זה לא אומר שאתה חייב להרוד אותי כמו כן אני לא אהרוג אותך בגלל שסבא שלך הרג את המשיח , תלמד לכבד על מנת לדעת לחיות טוב בין אנשים טובי , לסיום אני רוצה להזכיר לך שלא אנחנו האויבים של העם היהודי , אצלנו לא כתוב להרוג את היהודים להפך , האויב יושב לו בפינה עם נשק ועם ספר (הקוראן) שכתוב במפורש להרוג את היהודים והנוצרים
      רק ביחד ובאהבה נוכל לנצח את השטן (האיסלאם)

      IP: 86.106.53.74 דווח על תגובה זו

      • גבב השטויות שלך אפילו לא ראוי לתגובתי. תלמד היסטוריה.

        תגובה מאת 38 לנוצרי יהודי, 21/02/09 23:37

        הדת הנוצרית דת של עובדי אלילים ואייקונות שרדה רק בכוח האלימות והעבירה אנשים על דתם כשחרב מונפת על ראשם. אם ניסיתי עד עתה להיות מאופק אתה גורם לי בבערותך ''להוריד את הכפפות'' ולומר לך שיש לכם דת ריקה מתוכן שאף אחד לא יודע למה קמה ובכלל קמה 100 שנה אחרי שישו שלכם מת ואין לה שום זכות קיום. דת מחורבנת של מסיונרים אלימים. אתם לא יותר טובים מהאיסלאם. אתם רק מחכים שישו יקום לתחיה בכדי שהיהודים יתנצרו או שתשמידו את היהודים כליל.
        אתה לא מעניין והדת שלך לא מעניינת. ניסיתי לנהל דיון אינטלקטואלי. מסתבר שאתם לא שווים את המאמץ ובמיוחד אדם נבער ושפל כמוך.

        IP: 79.179.235.72 דווח על תגובה זו

        • גם אם הרבה נוצרים היו פושעים

          אמת וצדק, 22/02/09 15:55

          הרי שזה בניגוד גמור לעקרונות האור והטוהר הנוצריים.
          במילים אחרות : הדת הנוצרית היא קדושה וטהורה. אלה שמתיימרים לקיימה לא תמיד עשו זאת באמונה. למה עובדיה יוסף הוא דוגמא לעקרונות דתיים נעלים ??.. לא !

          IP: 193.34.180.26 דווח על תגובה זו

        • מיהודי כמוך

          גג, 22/02/09 16:24

          דבר ראשון הנוצרי יהודי אמר לך את האמת על מה שרשום בקוראן.
          חוץ מזה נצרות זה דת ופה הנוצרים הם מקומיים מזרח תכוניים כמונו ולא ארופים וכו שעשו לנו היהודים את הזוואות.
          דבר שני תראה מה קרה לנוצרים בלבנון אם אנו לא ניתמוך בהם המוסלמים פשוט יענו אותם והם עושים זאת משליחות דתית אם לא נהיה מאוחדים נגד הרוע הזה באמת רוע תבדוק בyoutoub אחד בשם מוחמד און ליין כנס יש שם סרטונים של ערבי שהיה באלקידה והתנצר וחושף את האיסלם פשוט דת מלחמתית וגואלית שרוצה לקחת את העולם בכוח.
          דרך אגב אם לא נעמוד לצידם של אנשים מהסוג של יהודי נוצרי אחריו יגע גם תורנו פשוט.
          הוא אמר את האמת תבדוק.

          IP: 212.179.85.162 דווח על תגובה זו

      • המשיח טרם הגיע....!!! חבוב .. מתי תקלטו. (ל''ת)

        סבזי , 21/02/09 23:41


        IP: 89.139.27.80 דווח על תגובה זו

        • תחקה יא מסכן

          יש אנשים שטיפש חכם מהם, 21/02/09 23:53

          אני אקלוט בדיוק בזמן שאתה תקלוט שטיפש מי משמחקה יותר מ 5000 שנה למשיח שעוד לא בא , הוא היה פה לפני הכל וישאר אחרי הכל , אז קח תזמן שלך עד שתבין
          תתעורר מסכן

          IP: 86.106.53.74 דווח על תגובה זו

  • 37.

    הומור זה לצחוק על קדושי העם שלך... ולא על קדושי עם אחר

    סבזי , 21/02/09 21:49

    לצחוק על מה שיקר לזולת זה לא הומור ..זה לעג .
    זה קל מדי .
    זה בזוי מדי.

    IP: 89.139.27.80דווח על תגובה זו

    • אני מבין שאתה לא צופה בסאטירה ישראלית...

      פנדה, 22/02/09 13:42

      צוחקים שם הרבה על הדת היהודית למשל, ורוב הכותבים הם חילונים מן הסתם. צוחקים על הודים, צרפתים, אמריקאים, עולים מרוסיה... צוחקים על כל דבר אפשרי.

      רק לעתים נדירות מישהו נעלב, ובד''כ זה בגלל שצחקו על מישהו באופן אישי, אבל רק אצל הערבים נעלבים מכל סאטירה עליהם, כי אצלם חסר את מרכיב ההומור העצמי (או הומור בכלל). אגב, שים לב שחוסר הומור הוא מאפיין אצל כל הקבוצות הקיצוניות - גם בימין הקיצוני וגם בשמאל הקיצוני אין הומור, בטח שלא הומור עצמי.

      באתר של גיא בכור הוא סוקר באופן מרתק את אובדן ההומור בחברה המצרית - איך פעם הסרטים המצרים היו מרתקים גם אותנו (לפחות את אלה שנולדו לפני שנות ה-80') בימי שישי בערב, איך פעם היו מפיקים הרבה קומדיות ערביות, ואילו בשנים האחרונות ההומור נעדר לחלוטין מהסרטים הערבים. מומלץ, חפש ב-gplanet.co.il

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 36.

    שליין-ה - ''חכם''

    שולה, 21/02/09 21:33

    אסור!!!אסור!!!אסור!!!
    לפגוע ברגשות אנשים המאמינים בכל דת שהיא.
    האמונה הדתית לא תתערער אלא תיפגע ותעודד
    מאמינים-ניפגעים לתגובות קיצוניות ביותר
    שלא באשמתם.
    דנמרק - ואן-גוך
    אני כיהודיה חילונית לא הייתי רוצה לראות חילול הקודש של אלוהי-ישראל.

    IP: 84.109.128.184דווח על תגובה זו

    • אסור! אסור! אסור! לסתום פיות במדינה דמוקרטית (ל''ת)

      פנדה, 22/02/09 13:44


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 35.

    נוצרים

    יוליוס ש , 21/02/09 21:17

    לכל הנוצרים הצדקנים מהגליל! איפה הייתם כאשר מחבלים השתלטו על כנסיית המולד? איפה הייתם כאשר עראפת סילק את אחיכם הנוצרים מבית ג"אלה אין נוצרי אחד לרפואה לסיום ספרו לי איך הנשיא המצרי מובארק שומר על הקופטים במצרים כמה דם קופטי נשפך שם?

    IP: 217.132.28.159דווח על תגובה זו

  • 34.

    הרומאים צלבו יהודי על רקע פוליטי..........

    סבזי , 21/02/09 21:16

    ויפה שהגויים מגנים היום על כבודו של יהודי נחמד מהגליל שנרצח בדמי ימיו על ידי הרומאים הפשיסטים.

    IP: 89.139.27.80דווח על תגובה זו

  • 33.

    ערוץ 10

    שימו לב בבקשה, 21/02/09 21:13

    ובלי שום קשר לחדשות האלה

    ליאור שליין הוא מנחה גרוע רדוד

    הבדיחות שלו לא מצחיקות
    והוא לא מצליח להחזיק את הקהל בביתינו

    (אבל הרבה פעמים הוא גורם לנו להעביר תחנה)

    קשה לי להבין שנתנו לו להנחות תכנית יחיד

    IP: 76.126.244.61דווח על תגובה זו

  • 32.

    שליין יצר תעמולה ימנית מסוכנת (ל''ת)

    67, 21/02/09 21:06


    IP: 77.124.0.117דווח על תגובה זו

    • ימנית? מה הקשר? - ההגמון התכוון לכל היהודים - גם לחילוניים

      יופיטר יופיטר , 22/02/09 14:30

      שלדבריו לא נרצחו בגז - ולא במיליונים

      IP: 89.139.187.54 דווח על תגובה זו

  • 31.

    מי בכלל צופה בתוכניות אירוח היום ?

    רואה צאן, 21/02/09 21:04

    צופי תוכניות אירוח הם חלקו הנוזלי של מיץ הזבל של החברה , וזה עדיין שלב אחד חיובי יותר מצופי תרבות הריאליטי.

    IP: 89.0.177.162דווח על תגובה זו

  • 30.

    לא מוותרים עד ששליין יתנצר בשידור חי (ל''ת)

    קדימה הפגנה, 21/02/09 20:59


    IP: 79.179.38.153דווח על תגובה זו

    • גדול (ל''ת)

      חחחחחחחח, 21/02/09 23:36


      IP: 89.138.176.203 דווח על תגובה זו

  • 29.

    רעיון מעולה!!! להעיף את שליין המתנשא הדוחה!!! הזדמנות פז!! (ל''ת)

    אני מקווה שערוץ ישכיל לנצל את המומנטום, 21/02/09 20:53


    IP: 77.126.28.97דווח על תגובה זו

  • 28.

    הנצרות המקוללת, מחוללת השואה, היא מאורע כל כך מבחיל וזוועתי שזה אסון (ל''ת)

    הנצרות מקוללת לנצח נצחים., 21/02/09 20:47


    IP: 82.81.40.54דווח על תגובה זו

    • לידיעתך גם היטלר ימ"ש היה נגד הנצרות...

      סבזי , 21/02/09 21:46

      הוא טען שהנצרות דומה מדי ליהדות .

      ואגב
      השנאה שלך למי ששונה ממך מדאיגה מאוד.

      IP: 89.139.27.80 דווח על תגובה זו

      • ליהודים יש סיבות כל כך טובות לשנוא את הנצרות

        לסבזי המוזר, 21/02/09 23:39

        ''השנאה למי ששונה ממך מדאיגה ''עאלק.
        הרוצחים הכי גדולים במליוניםם רבים של העם היהודי ממסעות הצלב אינקויציה הספרדית ועוד ועוד היו על ידי הנוצרים טפו עליהם

        IP: 89.138.176.203 דווח על תגובה זו

        • היהודים לא צריכים לשנוא - שינאה דופקת את המוח והוא לא מתפתח (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 22/02/09 14:31


          IP: 89.139.187.54 דווח על תגובה זו

        • השנאה היא יועץ רע. תחיה מאהבה ולא משנאה

          פנדה, 22/02/09 15:04

          תחיה מאהבה לעתיד ולא משנאה לעבר. חשוב לזכור את העבר אבל אסור להתקע שם.

          IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • הסיבה שהיטלר שנא את הנצרות

        אחד שיודע, 20/07/14 23:34

        הסיבה היא בגלל שהיטלר הלך לפי תורתו של ניטשה, וניטשה כתב בספרו- כה אמר זרתוםטרא שהנצרות היא הטעם של הרוק של הטעם (טעם לואי) של היהדות ושהנצרות הרסה את התנ"ך... רק שהיטלר לא הלך לפי ניטשה בדעתו על היהודים כי ניטשה העריך אותם רק שאחותו של ניטשה לקחה את כתביו ועיוותה אותם והסיטה נגד היהדות כי היא שנאה את היהדות.

        IP: 79.180.187.63 דווח על תגובה זו

  • 27.

    יש גבול לאוילות החיים והמות בידי הלשון

    ברזילי, 21/02/09 20:46

    ערוץ 10 ירדתם מהפסים עד שהותיקן הסקים להעביר את הבישוף מכחיש השואה.בשעה זאת ערוץ 10 החליץ להריץ מילחמה עים הנוצרים כל הכבוד... בכלל למה אתם לא עושים משאל צופים על התוכנית המהוללת של ליאור אים היא שווא צפיה .בושה לערוץ 10.

    IP: 217.132.230.170דווח על תגובה זו

  • 26.

    הם בכלל ערבים נוצרים אז אני מבין הכל (ל''ת)

    אלי, 21/02/09 20:39


    IP: 89.0.155.171דווח על תגובה זו

  • 25.

    מקווה שהנוצרים יצליחו לסגור את ערוץ 10 הטיפשי. (ל''ת)

    אוריאל, 21/02/09 20:34


    IP: 77.127.129.216דווח על תגובה זו

  • 24.

    קיראו מאמר של ניצולת שואה :

    yeshua4everyone , 21/02/09 20:30

    http://www.sidroth.org/site/News2?abbr=art_&page=NewsArticle&id=5498&news_iv_ctrl=1055

    IP: 83.78.179.115דווח על תגובה זו

    • צפו בסירטונים - לא מה שחשבתם - כנסו כולם -

      yeshua4everyone , 21/02/09 20:31

      http://www.soundwaves2000.com/rammaker.asp?id=129&d=5-8-06

      עוד דוגמה:
      http://www.sidroth.org/site/PageServer?pagename=tv_supernaturalclips_inspiring

      יש עוד:
      http://www.sidroth.org/site/News2?news_iv_ctrl=-1&abbr=tv_&page=NewsArticle&id=7909&security=1041

      עוד אחד:
      http://www.sidroth.org/site/News2?abbr=tv_&page=NewsArticle&id=7611&security=1041&news_iv_ctrl=1194

      וגם:
      http://www.sidroth.org/site/News2?page=NewsArticle&id=7073&news_iv_ctrl=0&abbr=tv

      IP: 83.78.179.115 דווח על תגובה זו

    • גם מוסלמים קורעים את כבלי הדת- צפו -

      yeshua4everyone , 21/02/09 20:34

      http://mediadownload.soundwaves2000.com:8080/mv/sn7-18-05.wmv

      http://www.soundwaves2000.com/rammaker.asp?id=129&d=8-30-04

      אירני:
      http://www.sidroth.org/site/News2?page=NewsArticle&id=7007&news_iv_ctrl=0&abbr=tv_

      פלסטיני שהיה נהגו של ערפאת:
      http://www.youtube.com/watch?v=v7OdVHJ-dCo

      IP: 83.78.179.115 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אם זה מה שיביא להורדת התוכנית המשעממת שלא מצחיקה אף אחד (ל''ת)

    הרי שזכינו, 21/02/09 20:19


    IP: 77.126.168.20דווח על תגובה זו

    • גם אני חושב שזו הזדמנות שצריך לנצל (ל''ת)

      צודק 100%, 21/02/09 20:53


      IP: 77.126.28.97 דווח על תגובה זו

  • 22.

    ישנן תכנים לבידור,שהכל משודר ללא עכבות המוסר.מבישים אותנו!בציעת הכסף! (ל''ת)

    בא רון אשד , 21/02/09 20:07


    IP: 80.250.159.240דווח על תגובה זו

  • 21.

    ליאור שליין!תתיצב במשרדי מאחורי הוילון,בקש ותקבל מחילה,(10ש''ח תרומה)

    טורונטו טורונטו, 21/02/09 20:07

    ואחרי זה תגיד''לא היה ולא נברא'' תכחיש הבל

    IP: 99.238.30.226דווח על תגובה זו

  • 20.

    הוא צריך לקבל העלאה במשכורת! (ל''ת)

    שלומי, 21/02/09 20:06


    IP: 84.108.5.247דווח על תגובה זו

  • 19.

    ישו יהודי,נצרת מרכז יהודי גלילי ונגריה במרכזו,מה הבעיה עם העובדות? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 21/02/09 20:01


    IP: 99.238.30.226דווח על תגובה זו

  • 18.

    חבורה של אנטישמים!!!

    שונא נוצרים, 21/02/09 20:00

    זה שמביאים לוותיקן בן אדם מכחיש שואה זה נורמלי?

    זה שכל החיים אמרו על היהודים שהם רצחו את ישו זה שפוי?

    די כבר,אתם דת שמושתת על המצאה של איזה מטורף!!!

    IP: 62.0.141.245דווח על תגובה זו

  • 17.

    יאללה קדימה ציפי את טובה בלהתנצל. יש סיבה אין סיבה מה זה משנה (ל''ת)

    מוטי, 21/02/09 19:45


    IP: 79.176.99.74דווח על תגובה זו

  • 16.

    לאומנים ערבים בשביל מטרה אחת, להשחיר את המדינה

    גלילי, 21/02/09 19:27

    אף נוצרי בעולם לא קם ועשה מזה סיפור, כי פשוט אין סיפור. אבל הערבים הישראלים שכבר מתחיל להמאס מהם, יחפשו עוד תירוץ למרר לנו את החיים. הסיבה היא לאומנות ולא דת!!!!

    IP: 87.68.92.119דווח על תגובה זו

  • 15.

    יאללה ברצינות, מה השטויות האילו ? בדרן לא מבדר ! מערכון לא מצחיק !

    ovan , 21/02/09 19:18

    נוצרים שהם בכלל ערבים מוסלמים נעלבים סדרתיים !
    נו, סיבה למסיבה !

    IP: 89.139.193.208דווח על תגובה זו

  • 14.

    מי רואה את שליין בכלל? תכנית משעממת ורדודה עם הומור דלוח (ל''ת)

    דג מלוח, 21/02/09 19:13


    IP: 77.126.123.170דווח על תגובה זו

  • 13.

    אין כזו חיה "ישו הנוצרי" ישו נולד, חי ומת כיהודי, ודתי מאוד. (ל''ת)

    avyb , 21/02/09 19:10


    IP: 87.219.253.0דווח על תגובה זו

    • ששש! אל תגיד להם שהוא יהודי, הם יפגינו !!!!!!!!! (ל''ת)

      שם, 21/02/09 19:26


      IP: 85.64.12.137 דווח על תגובה זו

    • הכינוי נוצרי על שם מקומו - נצרת (ל''ת)

      חיים, 21/02/09 19:41


      IP: 84.229.185.232 דווח על תגובה זו

    • ## רואים שאתה פרימיטיבי ולא מבין איפה הראש שלך ##

      נוצרי, 21/02/09 19:42

      אף אחד לא אמר ישו הוא נוצרי
      ישוע הוא יהודי נולד ומת ''נצלב'' כיהודי
      מילת נוצרי הגיעה מהמקור של יהשוע איפה שגדל ''נצרת''

      IP: 84.228.145.157 דווח על תגובה זו

    • מה זה נוצרי, שאלת את עצמך?

      לוי, 21/02/09 20:03

      נוצרי בא מאחד משני מקורות ולא ברור איזה.
      1. מדובר בשיבוש של המילה נצרתי שכן הוא היה מנצרת.
      2. מדובר בשיבוש של המילה נזיר. לא נזיר במובן הנוכחי, אלא במובן היהודי שאבד עליו הכלח. ז''א אדם אשר מתנזר מהנאות העולם לפרקי זמן קבועים, אינו חותך את שערותיו ומקדיש את עצמו לאל באופן מוחלט. הנזיר היחיד המתואר בתנ''ך הוא שמשון, כך שקשה לדעת אם מדובר בדוגמה חיובית או שלילית. ייתכן גם ששמואל ובתו של יפתח התחייבו למוסד הנזירות, אך אין הדבר ברור לחלוטין.
      אם תוכל לרדת לסוף העניין ולקבוע אם היה ישו הנצרתי או ישו הנזיר, דייך. בינתיים המקורות היהודים קבעו את השם ישו הנוצרי. ישו, אגב, להבדיל מישוע, הוא השם שנקבע בעברית שכן אלו ראשי תיבות מקובלים בתלמוד לביטוי ''יימח שמו וזכרו''.
      נטייה דומה ניתן לראות בבר-כוזיבא, מפיבושת ועוד שמות גנאי יהודיים חביבים.

      IP: 88.165.109.248 דווח על תגובה זו

  • 12.

    שהכנסיה הקתולית תתנצל, מעסיקה מכחיש שואה

    רועי, 21/02/09 18:53

    ערוץ 10 הוא סמרטוט בכך שהוא התנצל על ביקורת סאטירית בכנסיה על כך שהיא מעסיקה מכחיש שואה.
    התאחדו לתמוך בערוץ 10 ובליאור שליין על אמירה אמיצה נכונה וטובה!

    IP: 84.110.128.25דווח על תגובה זו

    • לא על כך היתה הסאטירה - וזאת לא היתה ממש סאטירה-זאת היתה סטירה מצלצלת (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/02/09 14:33


      IP: 89.139.187.54 דווח על תגובה זו

  • 11.

    לא ראיתי שהנוצרים מחו נגד הכחשת השואה של האפיפיור! (ל''ת)

    ישראלי, 21/02/09 18:52


    IP: 79.179.55.244דווח על תגובה זו

    • ### האפיפיור לא הכחיש, אחד הבישופים הכחיש שמתו 6 מליון ##

      חיפאי נוצרי, 21/02/09 19:43

      מאיפה אתם ממצאים את כל השטויות האלה
      אלוהים ישמור כמה מטומטמים אתם

      IP: 84.228.145.157 דווח על תגובה זו

  • 10.

    הלוואי שעם ישראל היה יודע רק את העובדות של מה הנוצרים עשו לנו.

    הנצרות היא דת שמבוססת של שקר אחד גדול ועלוב, 21/02/09 18:51

    כל מסעות הצלב וכל השנאה כלפנו בעולם זה הנוצרים.כל השואה מאיפה אתם חושבים התחילה הנשאה האדירה הזו כלפי היהודים ?מי הציג את היהודים כסטנים וכעם שצריך להכחד מהעולם?הנוצרים !!2000 שנה הם רודפים אותנו בגלל שהרגנו את ה''אלוקים שלהם. כל הדת הזו כמה כטענה לכך שהאלוקים עזב את עם ישראל ועכשיו שהגאולה מתקרבת ועם ישראל חזר לארצו וכל חזון הנביאים רואים שהוא קורה אז הם מתחילים לפחד וכל האחוד הארופי שהוא הנציג של הנוצרים רק מפחד שהמדינה הזו תראה לכל העולם מזה תחיית עם ישראל.

    IP: 212.76.103.64דווח על תגובה זו

    • קרא מאמר של ניצולת שואה

      yeshua4everyone , 21/02/09 20:28

      http://www.sidroth.org/site/News2?abbr=art_&page=NewsArticle&id=5498&news_iv_ctrl=1055

      IP: 83.78.179.115 דווח על תגובה זו

    • אלוהים של היהודים יש דבר כזה?

      אריה אלקלעי, 22/02/09 05:52

      מספר 10 אני תמה עליך, אתה גם כן מפזר דברי שנאה, אך נשאר עלום שם. לפי אמונתנו, אלוהים ברא את העולם. זה קרה אלפי שנים לפני שנבראה הדת היהודית. אומרים על אברהם אבינו שהוא היה היהודי הראשון, וזה לגמרי לא מדויק; הוא היה העברי הראשון. כך זה כתוב בתורה. אברהם גייר את כולם ללא אבחנה וזה היה כוחו. יהודה נינו של אברהם נשא אישה כנענית וגם כלתו תמר הייתה כנענית. יהודה לא מחה בידו בנו ער על כך שנשא אישה כנענית וגם יעקב אבינו לא מחה בפני יהודה בנו שנשא גם כן אישה כנענית. יוסף נשא את אוסנת,אישה מצרית ביתו של כהן מצרי בכיר וזה לא הפריע לו להוליד ממנה שני בנים שלימים נעשו לשני השבטים החזקים בין שבטי ישראל. יהושוע בן נון הכובש של ארץ ישראל היה בן לאחד השבטים האלה. זה גם לא הפריע לחז''ל להתייחס ליוסף כאל צדיק. משה רבנו לא היה יהודי גם הוא היה עברי, וגם אתה ואני קודם כל עברים ורק אחר כך יהודים. אפילו אלוהים מזהה עצמו כ''אלוהי העברים'' בתורה מספר פעמים. בשום מקום בתנ''ך לא נאמר על האל שהוא ''אלוהי היהודים''. דוד המלך היה צאצא של רות המואביה וגם רחבעם נכדו, בנו של שלמה, היה בן לאישה ממוצא לא יהודי.
      הפרשנות שהעניקו אנשי הבית הראשון לתורה היתה שונה מזו של חז''ל.
      אם נלך על פי שיטת חז''ל אפילו משה לא הבין את תורתו טוב כמו חז''ל עובדה.
      משה קלט מאות אלפי ?ערב רב'' לתוך האומה של בני ישראל הוא נשא אישה כושית הוא התייחס בחיוב לגרים ולגיור ורק חז''ל בדורות מאוחרים הרבה יותר קבעו ש''קשים גרים לישראל כספחת''.משה דיבר על עיקרון של לא ''תבשל גדי בחלב אימו'' ואצלנו בהשפעת חז''ל אסור לבשל בשר מפרה ארגנטינאית עם חלב כבש של ישראל.למה? שמא הפרה מארגנטינה היתה בגלגול קודם אימו של אותו כבש ישראלי.
      משה רבנו בוודאי היה בז לקביעות אלה. גם אברהם אבינו שכיבד את המלאכים במאכל בשרי חלבי לא היה מבין את פשר הדברים. אך מיהם משה ואברהם לעומת קביעתו של איזה תנא אלמונישחרץ על איסור גורף בעירוב בשר וחלב? אם שני אבות אומה אלה היו מתעקשים על דעתם אותו תנא או אמוראי היו מגדירים גם את בן תרח וגם את בן עמרם כקראים עיקשים.
      גם משגיחי הכשרות של היום שעושים את מלאכתם מדיני בשר וחלב היו קובעים שלא משה ולא אברהם מבינים את תורת משה כהלכה והפרשנות החוקית היחידה היא זאת של רבני חד''ל. מפרשת ''התנור של עכנאי'' למדנו שאפילו דעתו של אלוהים אין בכוחה לסתור את קביעותיהם של רבני חז''ל.
      ובכל זאת לאלוהים למשה ואברהם יש דבר אחד משותף הם רואים בדת העברית דת אוניברסלית ואילו רבני חז''ל רואים ביהודי רק משיהו שגויר כהלכה זאת אומרת גויר על פי הילכתם.
      אנו העברים דוגלים ברעיון שלא דיני הכשרות צריכם להפריד בין יהודים לעברים.
      מספרם של היהודים כיום בעולם הוא כעשרים מיליון ומספר העברים המעריצים את התנ''ך ואת האומה העברית מאות מיליונים חובתנו היא לקרב אותם אלינו כפי שעשה בשעתו משה רבנו וכך נגדיל את כוחה של האומה וכך לא נשקע בוויכוחים אין סופיים על ?דיני הצלחת''.
      זוהי משימתנו וזוהי משימתו של העיתון ארץ העברים שהוא מייצג את האומה העברית העולמית.
      וזוהי גם משימתך לא לשקוע בדיני צלחת אלא במהות השל היהדות שהיא הביטוי האמיתי לרצון הנביאים ולחזונם..

      אריה אלקלעי, בר גיורא
      עורך ''ארץ העברים'' העיתון של האומה העברית העולמית.

      .

      IP: 84.108.108.72 דווח על תגובה זו

  • 9.

    סקופ!!!

    המאמין , 21/02/09 18:45

    פרסום ראשון: סיפור הולדתו חייו ומותו של ישו זהה לסיפור מספר המתים המצרי(בסביבות 2000 שנים לפני הולדת ישו) המספר על אחד בשם אוזיריס שנולד לבתולה שהתעברה ע"י האל אמון(ראש הפנתאון של האלים המצריים) וגם הוא כמו ישו מת ואח"כ קם לתחייה בכדי להיות חלק מפנתאון האלים המצריים!
    סיפור ישו=סיפור אוזיריס,סיפור אוזיריס עתיק בהרבה מסיפור ישו, מסקנה:סיפור ישו הוא לא יותר מהעתק של סיפור אוזיריס ובכך נשאר רק סיפור שהפך לדוגמא בעולם הנוצרי!

    IP: 89.138.9.159דווח על תגובה זו

    • אתה צודק וטועה

      לוי, 21/02/09 19:54

      הנצרות המוקדמת התגבשה במצריים ואכן סיפור אוזיריס כנראה היווה השפעה משמעותית על עניין הלידה מבתולה, אבל (וזה אבל גדול) זה לא כל הסיפור. המילה ביוונית לבתולה זהה למילה לעלמה. משמע כל דוקטרינת הלידה מבתולה נשענת על פסוק שניתן לתרגם כ''מרים היתה אישה צעירה'' בניגוד ל''מרים היתה בתולה''. ההתעקשות על בתוליותה הגיעה מאות שנים מאוחר יותר. אל תתלהב יותר מדי, כל הפתיח של ספר בראשית נשען על אגדות מסופוטמיות. בסופו של דבר, הסטיות של הנוצרים האורתודוכסים מהנורמה התנ''כית אינן עולות על אלו של חסידים מסויימים. באשר לקתולים, הם סתם פגאנים.

      IP: 88.165.109.248 דווח על תגובה זו

    • אחי חפש סרט בשם zeitgeist (ל''ת)

      סקופיסט, 22/02/09 10:41


      IP: 68.101.210.13 דווח על תגובה זו

  • 8.

    האפיפיור אפילו התנצל על הכחשת השואה של הבישוף - מה היה הטעם בסאטירה

    אבנר, 21/02/09 18:44

    סאטירה מטומטמת ומגוחכת. לא שאני חושב שיש לנוצרים סיבה להעלב, אבל לא רק שליין צריך להתנצל אלא גם פרס, הרבנים הראשיים, וראש הממשלה.
    דברי ערוץ 10 אפילו יותר מקוממים. אם הקטע הוא כנגד הכחשת השואל של איזה בישוף והאפיפיור התנצל אז מה הקטע - איזה אידיוט נוצרי אמר משהו ואנחנו צריכים להחזיר?! לא מובן, ילדותי, ופתטי.

    IP: 217.132.227.53דווח על תגובה זו

  • 7.

    מה שמצחיק בסיפור

    יותם, 21/02/09 18:37

    זה שליאור שליין לא מצחיק(נראה לי שבניגוד לעונה הראשונה אפילו את עצמו) גם שהוא צוחק על ישו ומריה בכלל כל הסיפור עם התוכנית שלו הזוי מי צופה בזה בכלל ברוב המקרים אנשים עוברים ערוץ אפילו שיש פרומו לתוכנית

    IP: 79.181.122.3דווח על תגובה זו

  • 6.

    משחקים לידים של בחור שתכניתו דועכת

    אחד 1 , 21/02/09 18:34

    איזו דרך יותר טובה יש חאשמר ליצור מהומה בין לאומית לתכנית.
    אתם בטוחים שהוא לא שילם להם שיפגינו.

    IP: 79.182.238.107דווח על תגובה זו

  • 5.

    הנוצרים תומכים בישראל וז בה בתמורה......כי ליהודים אין חברים (ל''ת)

    מישל, 21/02/09 18:28


    IP: 79.179.229.96דווח על תגובה זו

  • 4.

    אני בטוח שהמפגינים הם ערבים-רק הם רגילים להיעלב!!-שלא ישחקו לנו על המצ

    אליקבליקבום , 21/02/09 18:22

    אכן תכניתו של שליין מבזה כל ערב את עצמה ואת קהל הצופים.אך אל לנו לשכוח כי מדובר בסאטירה!!

    IP: 84.229.38.70דווח על תגובה זו

  • 3.

    ראיתי יותר מאלף אנשים (ל''ת)

    הגשש, 21/02/09 18:17


    IP: 89.1.29.248דווח על תגובה זו

  • 2.

    אין על מה להתנצל ולא היה וחבל שהתנצלו - להבדיל

    נוי אלון, 21/02/09 18:04

    מההשתלחות הנוצרית בנו (היהודים) במשך מאות שנים כאן מדובר בסאטירה ודי כבר עם הנסיון לדרוך ולדרוך עלינו נעלבו? יש להם בעיה גם לנו היו בעיות ויש בעיות עם הרבה דברים אני לא רואה שמשהו מתייחס. דיי נמאה עם ההתבזות זה מתחיל בנזיפה שקיבל אלוף בישראל על כך שאמר את האמת על הטורקים וממשיך בהשפלה מוחלטת של אמן שנתן תכנית קומית גם אם זה נכון ומריה היא ''בתולה'' עאלק...

    IP: 79.180.66.238דווח על תגובה זו

  • 1.

    At least they are free to demonstrate

    Menachem, 21/02/09 18:01

    I don't recall seing christians protesting in Beit-Lechem against the muslims driving them out of town.
    We should be proud that we have the freedom to laugh at ourselves and others and the discency to apologoize, when we've gone too far

    IP: 64.231.233.243דווח על תגובה זו

    • In GAZA STRIP they would be hanged!!!!!!! (ל''ת)

      miriram, 22/02/09 08:25


      IP: 84.228.21.14 דווח על תגובה זו