• 116.

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, וא

    המרכבה , 27/02/09 07:52

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, ואמר לליבני דברים חריפים ביותר. 'ניצחון 'קדימה', אמר מופז, 'הוא לא ניצחון אישי שלך'. 'והדרך שלך הביאה עד כה לתוצאה של חוסר ניצחון'.

    מתנגדת חריפה אחרת למדיניות של ליבני וכיצד היא מנווטת את 'קדימה', היא יו"ר הכנסת דליה איציק. חוגים פוליטיים הגדירו את עמדתה של איציק, 'כי היא נלחמת כדי להישאר בתפקידה הנוכחי. גם יתר חברי הנהגת 'קדימה', ח"כ צחי הנגבי, והשרים חיים רמון, ואבי דיכטר, ורוחמה אברהם בלילא, למרות דבריהם הפומביים תומכים בהצטרפות 'קדימה' לממשלה. אותה עמדה מביעים בשיחות סגורות, גם זאב בילסקי, ושי חרמש. ב'קדימה' אמרו בלילה, כי ציפי ליבני מושפעת יותר מיועצי הבחירות שלה ראובן אדלר ואייל ארד, מאשר מראשי מפלגתה. אלה מביאים לפניה את כל המאמרים המתפרסמים בעיתונות ואשר טוענים כי הליכה שלה לאופוזיציה, לא תאפשר לממשלת נתניהו לכהן זמן רב, ואם היא תתמיד בעמדתה תערכנה תוך זמן קצר בחירות כלליות חדשות והיא תנצח בהן.

  • 115.

    ציפי לבני מכירה את ביבי, ''קול קול יעקב ידיים ידי עשיו''.

    נתן.ש מעלות., 23/02/09 05:36

    ביבי לא אמין.

  • 114.

    הוא יודע שבלעדיה אין אמריקה ואין ממשלה-כלב פה גדול (ל''ת)

    כלנית, 23/02/09 02:18

  • 113.

    ציפי - זכרי את בוחריך! מופז מייצג את הליכוד הרע!

    אבי יוסף, 22/02/09 20:43

    מי שרוצה את חיסול קדימה אלה הם שדי משתפי הפעולה - ביבי וברק. כשיתגלה הסיפור האמיתי נבין כולנו מי פרש לביבי שטיח אדום ללשכת ראש הממשלה. יום אחד גם יגלו חברי העבודה מיהו ברק האמיתי ויתקשו לעכל. ציפי לבני מוכרחה לברוח מהמילכוד המסוכן הזה.מתפקידה ללכת לאופוזיציה שהיא נשמת חייה של הדמקורטיה השברירית שלנו - וממנה לשמש אלטרנטיבה שלטונית ראויה.

  • 112.

    נו, אביגדור אמר ת'מילה

    rachel kapen, 22/02/09 19:15

    נו, אביגדור אמר ת'מילה
    נתמיהו מרכיב ממשלה.
    ןנץחים הוא כבר זרק
    גם לציפי ולברק,
    אך רעי זוהי רק התחלה.

  • 111.

    אם היה הפוך ולקדימה היה 65 של השמאל, הייתה בועטת בליכוד מכל המדרגות (ל''ת)

    והעיתונאים היו צועקים ''רק לא אחדות עם הליכוד!'', 22/02/09 18:44

  • 110.

    ביבי יאמץ את מדיניותה של קדימה ולאחר מכן יבצעה אותה אחת לאחת (ל''ת)

    פקוס מרטיס, 22/02/09 18:08

  • 109.

    כבוחר של ליבני אני מצפה ממנה לראות את טובת העם!

    אבי, 22/02/09 13:27

    ציפי בחרתי בך כי סמכתי על שיקול דעתך.
    עכשיו אני ורבים כמוני מצפים ממך לפעול לטובת העם ולהכנס לממשלת אחדות - לפעול לכך ולא לחשוב על טובתך האישית(דווקא מופז הפתיע אותי לטובה), אם נתניהו באמת נכון לממשלת אחדות ונראה שכן אני מאוד אתאכזב אם לא תצטרפי - זה יוכיח שאת אכן לא בשלה להיות מנהיגה אמיתית שחושבת על העם- כי אז בבחירות הראות אני בטוח לא אבחר בך! עשי את המעשה הנכון ואנחנו נהיה מאחוריך.

    • זה הוכח שהיא לא בשלה - קודם צווחה ניצחנו נקים ממשלה וא"כ צווחה אופוזיצ (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:44

      • ליבני חסרת עמוד שדרה לפי דעתי,משנה דעתה מהר מידי ולא יציבה!! (ל''ת)

        אילוש, 22/02/09 14:16

  • 108.

    לנתנייהו: תגלה דג'נטלמן בפני עם ובוחר, לא ליבני דווקה.

    borisdo , 22/02/09 12:18

    מה שטוב שמעתי מליבני זה כוונה כביכול לשנות שיטת הממשל, וזה חיובי וחיוני לעם ולדמוקרטיה.
    אלא זה רעיון לא של גב' ליבני, והיא לא ראשונה שגילה או הולידה אותו.
    חשוב שבצמרת של קדימה התבצרה חגורה מושחתת,
    והיא תהיה רק משקל לאגלה של פרוגרס ציבורי.

    ימין שלנו רובם לא קיצוני כל כך, כפי שמייצרים את העניין בתקשורת.
    עם בחר אותם והם לא עומדים אל דרך של עניין שינוי שיטת הממשל או נגד מאבק בשחיתות במדינה.
    אפילו שס טוענת רק דעה על כך שלא יחתנו בארץ גויים ליהודים. את העניין הזה לא רק של שס, יש לנגיעה בעניין השלכות מסובכות לעתידה של מדינה יהודית. לא להתייחס לדבר בקל-דעת!

    • ליבני תבוא לממשל לא לבדה, אלא איתה חגורה טרמפיסטים חלקם מושחתים

      borisdo , 22/02/09 12:38

      איך אתם ישנו שיטת ממשל, אם עד כה חייתם טוב תוך שיטה ישנה, שבנויה על חגורה קנוניה מושחתת?
      איזה שינוי תעשו אם עד כה התנגדתם לרפורמה אפילו קוסמטית בבית המשפט פגום מיסוד.
      עם אקטיביזם שיפוטי ודמוקרטיה הומנית ושרירות והשתוללות וחסר צדק.
      לא שמענו כל שלכם עד כה כנגד שרירות בבית המשפט.
      תמיד התחמקתם מהתערבות במעשה אי צדק בבית המשפט ועניתם לנפגעי משפט מקולקל.
      שזאת שלטון חוק. כמו פרה קדושה.
      איזה שינוי שיטת שלטון לצפות ממכם?
      את הכול רעה יישאר אתכם. יהיו דילים, קנוניות כפי שנבנו פעם ושום דבר מעשי לטובת העם לא יעשו.

      שזאת שלטון חוק. כפראה כדושה.
      איזה שינוי שיטת שלטון לצפות ממכם?
      את הכול רעה ישאר אתכם. יהיו דילים ושום דבר מעשי.

  • 107.

    רציתי את לבני כראש ממשלה. עכשיו - כל הכבוד לך על ערכייך.

    אפרת, 22/02/09 11:20

    אל תוותרי/תוותרו עליהם.
    מן האופוזיציה - עשו מערכה נמשכת למען ערכים אלו. נישואין אזרחיים, שינוי שיטת הממשל, שתי מדינות לשני עמים.

    • אפרתוש - כדי לבצע את דבריך - צריך קודם להסיר סכנה קיומית (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:00

      • צודקת!!!!!!!!! (ל''ת)

        אילוש!!, 22/02/09 14:19

    • תקראי חדשות-לבני קטנונית וחושבת על טובתה האישית ולא על טובת העם! (ל''ת)

      אילוש, 22/02/09 14:19

  • 106.

    תוצאות הבחירות האחרונות מראות על כך שרצונו של העם באחדות

    פקק תנועה , 22/02/09 09:19

    אבל מיפלגת קדימה מיתכחשת לכך

    • כשתוצאות הבחירות האחרונות מראות על כך שהעם בישראל רוצה

      פקק תנועה , 22/02/09 09:22

      לישמור על גבולות מדינה הגיוניים ולא לחזור על טעות הנסיגה מגוש קטיף

      • כל הכבוד לפקק (ל''ת)

        סטפן צוויג , 23/02/09 02:10

  • 105.

    ציפי לבני ''ביבי לא אמין'',מקום קדימה באופוזיציה שם היא תתחזק.

    נתן.ש מעלות., 22/02/09 07:56

    ינהל ביבי עם חבורתו את המדינה,יוכיח לבוחריו את כישוריו.

    • את כישויו וכישוריה ראינו

      אבי, 22/02/09 09:03

      הוא היה ראש ממשלה טוב ושר חוץ ואוצר מעולה.
      היא לכל היותר היתה נערת בארים ושרת חוץ ומשפטים כושלת.

      • שכחת - שגריר באו"ם מצויין !! גם ייצג את ישראל בכבוד - וגם

        יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:03

        היה חביב הקהל האמריקאי

  • 104.

    ציפי לבני אל תיכנעי לפיתויי הימין -הם רוצים עלה-תאנה שפוי (ל''ת)

    סבזי , 22/02/09 06:25

    • ליבני תתבגרי ותעשי מה שצריך לטובת העם!! (ל''ת)

      אילוש!, 22/02/09 14:21

  • 103.

    ציפי לבני אל תיכנעי לפיתויי הימין -הם רוצים עלה-תאנה שפוי (ל''ת)

    סבזי , 22/02/09 06:18

    • ליבני תתבגרי ותעשי מה שצריך לטובת העם!! (ל''ת)

      א, 22/02/09 14:21

  • 102.

    לבני כולה אגו וצלצולים-מנהיגה אינסטנט של ציבור שמאלני שאיבד את דרכו.

    השמאל הוא רק מפלגת העבודה, 22/02/09 03:54

    הסכינים יישלפו יום אחרי שיסתיים המו''מ עם הליכוד בכשלון ופניה של קדימה יהיו לאופוזיציה וזו תהיה הפעם הראשונה שמנהיגותה של ציפי תעמוד למבחן מבית.לדעתי אין ללבני את היכולת להנהיג את קדימה לאופוזיציה ולפייס את בכירי המפלגה שירצו מצידם להמשיך לשבת ליד שולחן הממשלה בכל מחיר.

    • מסכימה ב100%!!! (ל''ת)

      אילוש!, 22/02/09 14:22

  • 101.

    עדיף שקדימה תישאר בחוץ.

    אלי ירושלמי , 21/02/09 23:48

    עדיף לקדימה אבלח בעיקר למדינה.
    ממשלת אחדות דוקא היא ממשלה משותקת ולא ממשלת ימין לא צרה, שיש לה דעות ברורות והומוגניות, ולא שהממשלה תריב כל הזמן בתוך עצמה.

  • 100.

    צרוף קדימה לממשלה = צרוף סוס טרוייני שיפגע בתפקוד הממשלה וזו טעות !!!!

    המרכבה , 21/02/09 22:21

    עדיף לצרף את העבודה ואפילו את מרץ וחצי מקדימה שיקימו סיעה בשם סיעת אומץ.
    יש כ 14 מתאימים ובהם הבכירים מופז ודליה איציק ועוד 12 .
    צרוף של קדימה בשלמותה בראשות ליבני יפגע בתפקוד הממשלה ויפריע לנתניהו בניהול ממשלתו.
    זהירות מונעת אסון.

  • 99.

    קדימה: ''נשב עם ישראל ביתנו, ללא קיצונים''. בשביל זה עברתי אליכם ממרצ??? (ל''ת)

    ==================================================, 21/02/09 21:59

    • אתה טפש שאכלת את הספינים של קדימה

      הם שקרנים עוד מתקופת שרון, 22/02/09 00:47

      אריאל שרון הלך בניגוד למצע המפלגה שלו עצמו (הליכוד), וזו המסורת בקדימה עד היום - אומרים משהו אחד, ועושים משהו אחר.

    • אכלת אותה ככה קורה לעורקים ממפלגותיהם ללא סיבה חוץ מאנטי (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:04

  • 98.

    ביבי גאון הדור הוא זקוק אך ורק לש''ס ולאגודה,אותם קל לקנות. (ל''ת)

    יוני, 21/02/09 21:57

  • 97.

    ביבי לא מעוניינים בלבני ובמךגת קדימה הכושלת בממשלה!! לא בחרנו בה!!

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 21/02/09 21:10

    עזות מצח וחוצפה יש ללבני שהינה השמאל הקיצוני יחד עם המפלגה הארורה שלה המיטו על העם היהודי ועל מדינת ישראל אסונות רבים וכעת היא מעיזה לדבר על הימין הקיצוני?? הימין לפחות שומר על אדמות המדינה, שומר על ביטחון העם היהודי יש לו ערכים וקדושה לחיים לא כמוך שמאלנית קיצונית שאיכפת לך רק דעת הקהל הבינלאומי ובשביל כך הרסת את מדינת ישראל ואת העם היהודי שלחת חיילים לשתי מלחמות שרלטניות שבו נרצחו לנו חיילים ואזרחים ולא לקחתם שום אחריות, הרקטות ממשיכות להתפוצץ על אזרחי המדינה ובשיא חוצפתך את אומרת מה הבעיה? יהיה צורך החייליים יכנסו שוב לעזה כאילו הם כלי משחק בידיים שלך??!! הפסקת מבצע בגלל חוסיין אובמה כדי לא להביך אותו וממשיכה לסכן את חיי החיילים בשיא חוצפתך??!! חתמתם על הסכמים ריקים מתוכן חיזקתם את ארגוני הטרור והחלשתם את העם היהודי ואת מדינת ישראל!
    שחררתם רוצחים בסיטונאות על מנת לחזק את אבו צ'וסם! גירשתם יהודים מבתיהם ואתם עדיין ממשיכים לרדוף אחריהם כמו גרמניה הנאצית!
    הצהרת שאת עוד מתכוונת להעביר את ירושלים ואת רמת הגולן לרוצחים המנוולים ויש לך עוד חוצפה לדבר סרה באנשי הימין שמתכוונים לעצור את המדיניות הרת האסון שלך??!!
    לכי הביתה ובכלל מקומך יחד עם המפיונר בכלא בגין הפשעים הנזקים והאסונות שגרמת למדינת ישראל!! ההיסטוריה עוד תכתוב עוד רבות על הפשעים הארורים שלכם!!
    לבני חוסיין אובמה וקלינטון הם ביחד סכנה לקיום מדינת ישראל!
    ביחד הם מסוכנים לישראל יותר מאיראן חיזבאללה וחמאס!!

    • רוב העם חושב כמוך, זה עיוות של רצוננו (ל''ת)

      glo , 21/02/09 22:56

    • לפני הבחירות אמרתי לך שמרמים אותכם, חבל שלא שמעתם והצבעתם ביבי (ל''ת)

      Avi Ecuador, 22/02/09 04:13

    • ציפי ליבני קיבלה י ו ת ר מנדטים מנתניהו שלך

      סבזי , 22/02/09 06:20

      אז שב בשקט .

  • 96.

    ביבי יביא שלום,הבורסה תעלה,הבטלה תבוטל,מדינה תפרח,הריחות של בוסם בכל. (ל''ת)

    דוד, 21/02/09 21:09

  • 95.

    ליברמן יותר קיצוני מכצל'ה אבל בגלל שאין לו זקן זה בסדר

    מיכאל, 21/02/09 20:18

    השנאה של השמאל למתנחלים היא פשוט מאות אנטישמית!! כן, אנטישמית.

    כי כצל'ה והאיחוד הלאומי לא אומרים שהם רוצים לגרש ערבים, והם קיצוניים אבל ליברמן עם כל האמירות הבעתיות שלו (גם לי כאיש ימין) הוא לא קיצוני בכלל.

    ככה זה כשאין לך זקן.

    ככה זה כששיש אנטישמיות!

    • השיער על הפנים של ליברמן זה כנראה פרווה (ל''ת)

      מושון, 22/02/09 09:37

  • 94.

    נתניהו לא ציפה שיהיה ראש ממשלה ונבהל מגודל הארוע

    שמואל, 21/02/09 20:02

    נתניהו מאוד רוצה קואליציה עם קדימה כי פשוט אין לו דרך מבוססת והוא די חסר עונים בכל המטלות שעומדות בדרכו!
    לא די עם הפרכת סלוגנים ודיבורים גבוה-גבוה כך לא בונים ממשלה-(אבל בונים ציבור מצביע)
    כניסת קדימה תתן לו המטלה לאחוז במושכות השלטון שבעצם רצה-כדי לתת ביטוי לאגו וליוקרתו האישית
    קדימה כמפלגה פרגמטית נתפסת הרבה יותר טוב לארופאים וגם . בינלאומית לרבות ארצות הברית כי פשוט לציפי לבני יש רקורד מוכח.
    חבל שראשי ממשלה נבחרים ע'' הציבור בראיה אישית לא תמיד ברורה ומאומתת! .. במנהיג הנבחר ומבלי לדעת את הרקורד של נתניהו . בתוך האופוזיציה והשפעתו בתחום הכלכלי מדיני ובטחוני לאורך שנים כחבר כנסת
    האם נתניהו מוכן ויוכל לנוות את הממשלה לאתגרים הניצבים בפניו ביום
    .

  • 93.

    ינהל ביבי עם שותפיו הטבעיים את המדינה המסכנה.קדימה מקומה באופוזיציה. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 21/02/09 19:53

  • 92.

    כן... זאת ציפי לבני (במיוחד למי שחשב ליכוד ושם ליברמן):

    ישושום ציה , 21/02/09 19:39

    ציפי לבני מודה שהיא ספצית גדולה בכלכלה, שהיא לא ספצית גדולה בביטחון אבל היא תלמד היא אומרת לנו, מה שנקרא "תתגלח עלינו" במיוחד בתקופת שיתוק כלכלי, מדיני ובטחוני שממשלת האימים שלה כפתה עלינו. את ציפי לבני מעניין להיות ראש ממשלה, לא מעניינת אותה העשיה ומי ששמע את רוני בראון ביום ו' בתוכנית בחצי היום השישי, היה מבין שקדימה לא תילחם במה שנוגד את דרכה וטעמה, אלא תעשה הכל שממשלת נתניהו תיכשל, מבינים? תהיה ממשלה בישראל ותהיה מפלגת אופוזיציה שתנסה להכשיל אותה. מה זה אומר? זה אומר שאנחנו, העם נסבול מאינטריגות של מפלגת עריקי הליכוד והעבודה.ממשלת קדימה קיימת 3 שנים ומשותקת כבר חצי שנה. אני עוד לא הצלחתי להבין את מצביעי מרצ והעבודה שנהו אחרי אחיזת העיניים של לבני, היא יותר טובה מאהוד ברק או מחיים אורון? יודעים מה?! למרות שדרכו אינה דרכי, בין שתי ברירות לבני או ברק, ברק עדיף. הלואי ויכנס לברק הזה קצת שכל לראש וישמע לקריאתו של נתניהו להצטרף לקואליציה. הוא דרוש שם לאיזון הימין הקיצון ובטח ובטח כשר ביטחון. אהוד ברק! בוא השתתף בעשיה אמיתית, בשיקום ההרס שרוני בראון וקדימה משאירים, מבטיח לך שזה יעזור לך כמנהיג לשקם את מפלגתך.

  • 91.

    הדבר הכי טוב שיצא מכל זה: שדיכטר לא, רוני בראון לא ולא וגדעון עזרא לא (ל''ת)

    ישושום ציה , 21/02/09 19:23

    • העם בישראל מיתפטר מדיכטר שהרס את מישטרת ישראל. (ל''ת)

      thomas braitbart, 22/02/09 18:46

  • 90.

    הכל ספינים של איל ארד

    משה, 21/02/09 19:04

    ישראל ביתנו יותר קיצוני מאיחוד לאומי

  • 89.

    ציפי. מי כמוך מכירה ויודעת שהביבי הזה הוא מעין עכביש המחכה לטרף.

    benzi. a, 21/02/09 16:11

    הביבי הזה רוצה אותך כביכול בממשלתו לא למען המדינה . הוא רוצה אתך כדי לייבש אותך ולחסום בפנייך את המרוץ לראשות הממשלה הבא שיתקיים בעוד כשנה .
    ציפי הציבור בארץ רואה בך כמנהיגה גדולה בעתיד הקרוב אל תתקרבי לביבי הזה שכול כולו תחבולות ושקרים . לכי לאופוזיציה ותני ליצור ההרסני הזה להתבשל במיץ של עצמו בייחד עם ש''ס ומטורללי הימין הקיצוני...

    • חשבתי שהכרישים המחכים לטרף הם ארד & אדלר

      נ.פ. , 22/02/09 17:42

      ש"ס ומטורללי הימין הקיצוני הם כרגע הרוב בעם. לא מתאים לך תמצא עם אחר. שמרתי לך מקום בעזה.

  • 88.

    בדמגוגיה לא מנהלים מדינה,יוכיח הקוסם את כישוריו.לא חינם הוא מבקש.

    נתן.ש מעלות., 21/02/09 16:05

    עם גוש כפי שיש לו,לא הייתי יוצא אפילו לפיקניק.מעניין יהיה לראות איך תשרור האהבה בין החרדים לישראל ביתנו ?.

  • 87.

    הוא מפחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחד, שוטה משטה בכם, שוטים. (ל''ת)

    שפתי כהן , 21/02/09 13:36

    • אתה עלוב נפש !! (ל''ת)

      מישהו, 21/02/09 18:53

    • שפתי כהן עאלק... שפתי כהן שובתות בשבת, אתה מקסימום שפתי ערוות בת כהן (ל''ת)

      ישושום ציה , 21/02/09 19:21

  • 86.

    ביבי תמיד פחדן מיתחנן לשמאל להיצטרף ובוריח ובוגד בימין

    נטלי תל אביב, 21/02/09 12:51

    הנצלן הסידרתי ביבי שתמיד מנצל את הימין רק
    כדי לישלוט
    ומיתחנן לשמאל שהצטרף לביבי פחד מוות מהשמאל

  • 85.

    היא לא יכולה בלי לשכה,מאבטחים,וכיבודים,לכן כמו כל חברי קדימה הנהנתנים (ל''ת)

    היא תזחל על ארבע לביבי שיכניס אותה, 21/02/09 12:13

  • 84.

    לאפשר לביבי ולחבורתו לנהל את המדינה,לקדימה אין מה לחפש בחבורה זו.

    נתן.ש מעלות., 21/02/09 12:13

    יוכיח ביבי כי אכן הוא השתנה,למרות שאינני מאמין בניסים.

  • 83.

    ציפי, אל תתני כבוד לאדם שלא רצה להתעמת איתך, שילחי שליחה לפגישה. (ל''ת)

    ש''צ אינן ניזוקין., 21/02/09 09:50

  • 82.

    נתניהו,מחוייב לגוש ה65 שבזכותו הוא, המרכיב !!

    Afret Party, 21/02/09 08:29

    נתניהו לא יוכל ''לבגוד'' באיזשהו מרכיב מהגוש.
    מה שכן,הוא יכול להשאיר קווי יסוד פתוחים,לכלול את כולם בממשלתו.במידה ותיווצר הזדמנות לתהליך מדיני,יוכל כל מרכיב לתמוך,להסתפק בהצבעה נגד או ללכת לדרכו.

    • נתניהו עם גוש ה-65 יביא את המדינה לחורבן הבית השלישי.

      benzi. a, 21/02/09 11:01

      כל הגוש הזה הם גוש הרסני ומסוכנים למדינה . הימין הקיצוני והכהניסטים שם הם הזויים ולא מציאותים . והש''סניקים הם מושחתים וסחטנים ורוצים רק את טובת עצמם. ובראשם נתניהו הדמגוג של המדינה שמחפש את מנעמי השלטון והנהנתנות

      • ל- BENZI השמאל הביא עלינו 65 שנה של מילחמות קיום עד היום

        תנו הזדמנות פעם אחת, 21/02/09 13:06

        איפוה הדמוקרטיה הרוב בעם בוחר בשילטון ימין
        זה לא ברור 65 נגד 55 כולל הערבים רוב מוחלט
        נמעסתם תפסיקו להיתבכיין

        • השלטון כבר 32 לא בידי השמאל מאז המהפך ב-77 המדינה על הפנים.

          benzi. a, 21/02/09 16:30

          מאז 77 עלית בגין לשלטון. (אגב אני אומר זאת כפעיל ותיק בתנועת החרות) הבטחון על הפנים זה כבר לא אותו הצבא החזק והבומבסטי שהיה לנו בתקופות ממשלות העבודה
          הבריאות על הפנים. רפואה לעשירים ורפואה לעניים. החינוך ירד משמעותית ואנחנו האחרונים שבין העולם השלישי העובדים בארץ הפכו לעם של עבדים. אין קביעות ואין פנסיה השכר זעום ואין חדוות יצירה כבעבר. הפשע הלך ועלה שבעתיים ויותר מאז המהפך . העוני הלך ותפס תאוצה ורף העוני הולך וגדל מיום ליום והגדיל לעשות זאת נתניהו במדיניותו הקפיטליסטית הבורגנית . חיילים משוחרירים אים להם שום תקווה ושום תוחלת מתקשים לרכוש דירה ורובם הולכים לשכירות המשולמת ממרבית כספם . הנגב והגליל הוזנחו לטובת ההתנחלויות המיותרות שממילה יפונו במוקדם או במאוחר . הערבים בארץ הרימו את האף כתוצאה ממדיניותו המטופשת של מנחם בגין שביטל לחלטין את הממשל הצבאי. הנגב והגליל הפכו לשטחים כבושים שנפלו בידי הערבים.
          הפשע הולך וגואה והמשטרה אינפוטנטית .
          אפשר עוד לספור הרבה ממחדלי הליכוד והימין
          אך הפעם אסתפק רק במקצת.

          • אני לא יודע מתי ואפה נולדת אבל לגיבוב השטויות שלך אין אחיזה במציאות

            ישושום ציה , 21/02/09 19:44

            או שאתה אשכנזי גזעני שרואה את בני עדות המזרח מתפתחים וכואב לך הלב, או שאתה תם שומע שיחות סלון של מפא"יניקים שאבד עליהם הכלח. ללא מהפך 1977 המדינה שלנו היום היתה משהו כמו קובה של פידל קסטרו.

            • אתה צודק

              אילן , 22/02/09 13:13

              המדינה התקדמה רק בזכות עדות המזרח.
              האשכנזים בחיים לא ראו ברז. ואם לא העלייה של עדות המזרח הם היו ממשיכים לשתות מהאסלה. כמו ששתו באירופה. תרבות תושבי אפריקה בכמה שנות דור מתקדמת מתרבות האירופאים.

          • אבל מערכת התקשורת בתי המשפט וכל המערכות הציבוריות נשלטות בידי השמאל ה

            אבל מערכת התקשורת בתי המשפט וכל המערכות הציבוריות, 22/02/09 19:14

            ל benzi אבל מערכת התקשורת בתי המשפט וכל המערכות הציבוריות נשלטות בידי השמאל הפעם צריך לגמד את השמאל לגודלו הטבעי 13 מנדטים של המערך 3 מנדטים של מרץ לא יכולים להחזיק בכל המשרות הבכירות במדינה הגיע הזמן לחדש את פני התקשורת בתי המשפט והמערכת הציבורית ולשלול מהמיעוט את הכוח ולגמד אותם בהתאם לגודלם כדי שהימין לא יופרע ולא יחתרו תחתיו

          • הפוליטיקאים הם ימנים אבל המנגנון עדיין שמאלני

            סטפן צוויג , 23/02/09 02:31

            והסיבה לכך היא ברורה. השמאל בנה את עצמו כאליטה. בניהם ובנותיהם של המפא"יניקים דאז, יושבי הערים הגדולות, כגון דורית בייניש. למדו בבתי ספר מעולים והגיעו למשרות רמות במנגנון. בניגוד למצביעי חרות, עַמְךָ, שאת דמו הקיזו בכל המלחמות, קשי היום מהפריפריה שנאלצו להסתפק בחינוך מינימלי. אם נניח ששמאלניוּת וימניוּת אינן קשורות להשתייכות חברתית, נצטרך לחכות עוד דור או שניים, כדי שהמהפכה תושלם.
            מנחם בגין בשעתו, כביבי היום, פחד לשלוט. הזמין את משה דיין השמאלני לכהן אצלו כשר החוץ. זו היתה שגיאה קולוסאלית, שפתחה את הפתח לאוסלו וכו'. ביבי חוזר היום על אותה שגיאה בדיוק.

      • בנצי לא ידעתי שאתה מחליף את ישעיהו (הנביא כמובן) (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:05

  • 81.

    שקרנכרוני (ל''ת)

    פינוקיו, 21/02/09 08:11

  • 80.

    מדוע נתניהו רוצה ממשלה רחבה - אך טועה בכך.

    מחשבות , 21/02/09 07:36

    רבים תוהים, מדוע נתניהו מחזר אחר יריביו המכפישים והחלשלושים מהשמאל, הרי בניגוד לקשקשנים יש לו ממשלה כבר עתה, אמינה ונוחה תחת שלטונו,
    אותם תוהים שוכחים את הפתגם הישן שלמדנו במילואים "עדיף שיהיו בתוך האוהל וישתינו החוצה, מאשר שיהיו בחוץ וישתינו פנימה"

    הימין בממשלתו הרי אינו זקוק לכישורי הלשון של רמון ולא לקסם הליכותיה של דליה איציק, לא תבונתה של בלילא, ולא לצרחנותה הדחלילית של לבני, וגם פקחותם של מרציאנו, מופז ומג'אדלה גם יחד היא בדיחה.
    הימין מחזר אחרי השמאלנים ומבקש כניסתם לממשלה לא בשל תועלתם אלא בשל הנזק שהשמאל עשוי לגרום למדינה.
    אנו הרי מכירים את הבוגדנים הללו, אם לא יקבלו תיקים בכירים ומרצדס שרד, השמאלנים עשויים להשבית את המשק ולפגוע בעובדים ובכלכלה, השמאל ירוץ להלשין על כל בית שנבנה וכל עץ שניטע. השמאל יגייס את חבריו הערבים ויעודדו אינטיפדות ומעשי רצח של האויב מבית ומחוץ. והשמאל יפעיל את הפרקליטות וכנופיית החוק כדי להציק לבכירי הימין, וליהודים הנאמנים לעמם ולארצם. וכדרכם הבוגדנית השמאלנים יפעילו את תקשורתם כדי להוציא את דיבת הארץ רעה,

    השמאל כאמור אין בו תועלת, אך הוא בוגדני ומסוגל להזיק ולפגוע, ובכירי הימין ונתניהו בראשם מפגינים אחריות לאומית ומוכנים לוותר על תיקים וכבוד, ולהכניס את השמאל פנימה לאוהל שישתין החוצה - ולא שישאר בחוץ וישתין פנימה .

    ברוח הצדיק בסדום התקשורתי ארי שביט - גם לי יש "הערת אזהרה":
    הפתגם ולקחו נכון לגבי רוב המקרים, אך לפנינו ניצב השמאל הבוגדני. וחבורה מושחתת זו אין לה אפילו בדל מוסר של פושעים.
    הם גם יקחו את התיקים והמרצ'דס וגם יוציאו דיבת הארץ רעה. גם יישבו על הכסאות המרופדים וגם יעודדו אינטיפדות, יעוררו שביתות ופגיעה בכלכלה, ישמיצו וילשינו.

    נתניהו והימין עדיין תמימים, כי באמת קשה להפנים את עומק בוגדנותו של השמאל. אנא הזהר מהם, שאל את אביך שיספר לך שמדובר בממשיכי דרכם של מטביעי אלטלנה ורוצחי מעפיליה. ממשיכי דרכם של טדי קולק סייענם של התליינים הבריטים. אלו אין להם אלוהים ושום גבולות מוסריים - ראה הוזהרת.

    • נתניהו משחק את משחק הימין, אך באישיותו הוא מרכז-שמאל.

      סטנגה., 21/02/09 08:55

      כדי להמשיך במשחק, הוא חייב בממשלתו נציגות לגופים שמאליים מהליכוד, אזי יוכל להיראות כאדם מרכזי ואחראי, ותמיד יהיה את מי להאשים בכישלון מדיניותו.

      • גם השמאל צירף את ש"ס - ולא תגיד שהם שמאלנים - וליבני מתה על ליברמן

        יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:10

        רק הוא העדיף את ביבי - ובצדק

  • 79.

    בשביל מה הלכנו לבחירות אם הסיעות בכנסת הם שקבעו בסוף? מדינה של פגרנים (ל''ת)

    כלנית, 21/02/09 07:04

  • 78.

    תסלחו לי אבל נתניהו מוכיח טיפשות

    Avi Ecuador, 21/02/09 03:02

    אם במשא ומתן לממשלה הוא מוכר את עצמו כזה בזול במשא ומתן על ''שלום'' עם השמאל ששולט בו הוא ימכור את ישראל באפס תשלום.
    בעצם הוא גם ישלם על הסרסרות שלו.
    העם פשוט יידפק.

    • אבי הרי רק אתמול,בעיניכם ביבי היה גואל ישראל. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 21/02/09 08:27

      • אתה מתבלבל, לגבי לפחות אני קראתי לא להצביע לביבי!!! (ל''ת)

        Avi Ecuador, 21/02/09 15:07

        • אבי חוזר בי מתגובתי. (ל''ת)

          נתן.ש מעלות., 21/02/09 15:53

          • נראה לי שאתה לא יודע מי נגד מי - תשתה קפה ותתעורר - אותך לשלי (ל''ת)

            יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:12

    • התרסקות

      dolton, 21/02/09 08:39

      מוקדם או מאוחר קדימה תתרסק עדיף יום קודפ
      המקורבים

    • דברי אמת

      dolton, 21/02/09 08:50

      ציפי אמרה שהי ניצחה אמת ניצחה על התזמורת בהמגר 11 אמת

    • תנסח את תגובתך בצורה ברורה יתר.

      אילן , 21/02/09 08:51

      מכושר ביטוי כזה ירוד לא ניתן להבין מה המסר שאתה מנסה להעביר.

      • תדלג, אל תנסה להבין את שאתה לא מסוגל, חבל לך על המאמץ (ל''ת)

        Avi Ecuador, 21/02/09 15:10

  • 77.

    עיוות מטורף של רצון העם!

    glo , 21/02/09 02:55

    כל מי שהצביע עבור מפלגות הימין (האיחוד הלאומי, הבית היהודי, הליכוד, ישראל ביתנו, ש"ס, יהדות התורה) לא רצה לקבל ממשלה בה הגברת לבני תהיה שותפה.

    לא רצינו ממשלת שמאל!

    לא רצינו מסיתה בזויה, חסרת עמוד שדרה, חסרת שכל וכישורים, וחסרת מוסר וערכים כמו לבני!

    זה כל מה שהיה חסר לנו עכשיו- מטורפת שתהיה חלק מהממשלה. לא בשביל זה שמנו פתק "מחל" בקלפי. זה לא מה שהובטח לנו.

    כחברת ליכוד וכפעילה, אין שום סיכוי שאצביע עבור הליכוד אם לבני תשב בממשלה. בפעם הבאה אצביע לאיחוד הלאומי. להם, לפחות, יש עמוד שדרה וערכים.

    • נס גדיל היה לעם ישראל

      dolton, 21/02/09 08:34

      לעם ישראל היה נס גדיל שציפי וחבורתה לא נבחרו היה נסתה לעשות ימנשה לעשות קרע בעם
      או לשבת על כסה המלכות
      (קוראים לך אחרינו ( מפלגת דש+הגמלאים

    • ירדו למכתרת

      dolton, 21/02/09 08:42

      אופו כל הפוליטאים אחרי הבחירות האים ירדו לכתרת
      (קובה המבין יבין )

    • את יודעת שיש גם מרכז?

      אילן , 21/02/09 09:09

      ורוב העם למעשה הצביע עבור מפלגות המרכז ודתיים.
      לימין יש 23 מנדטים
      למרכז יש 55 מנדטים(קדימה וליכוד)
      לשמאל יש 16 מנדטים
      לדתיים יש 15 מנדטים
      וערבים
      ואגב הימין הוא אשר קיצר את הקדנציה של ביבי. לא תמיד אני מצדיק את הימין אבל במקרה זה אני מסכים איתו. ביבי לא היה מתאים ולא יהיה מתאים לראשות הממשלה. אבל מה לעשות העם שלנו הפכפך. והרב קובע.

      • זה שאתה שמאלני בתחפושת לא אומר שאתה לא שמאלני

        glo , 21/02/09 23:04

        קודם כל, ה"דתיים", כפי שאתה מכנה אותם, כלומר מצביעי המפלגות ש"ס ויהדות התורה, בחרו במפלגות אלו מלכתחילה מאחר וראשיהן הבטיחו, בתעמולת הבחירות, כי יתמכו בנתניהו כראש הממשלה הבא וכמכתיב המדיניות. אלו מפלגות שלעולם לא יסמכו אישה כה בזויה כלבני, המוותרת על ירושלים המאוחדת.

        דבר שני, בישראל אין חיה כזאת "מרכז", זו תחפושת ל"שמאל", תרצה או לא תרצה. או שתפקח את עיניך סוף-סוף, או שתישאר בחשכה...

      • ובכל זאת הרוב המליץ על מרכז נתניהו - די כבר ושרון הקודם לנתניהו - לא

        יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:17

        היה שמאלן - או שהפכת אותו לכזה - לצרכי המתמתיקה של קדימה

        • אולי תלמד לכתוב לפני שאתה מבקר את דבריי- עילג! (ל''ת)

          glo , 23/02/09 03:09

    • המצביעי לא רק ביבי ולא רק לבני יקבלו את שניהם יחד (ל''ת)

      מבזים את בחרתינו, 21/02/09 13:19

  • 76.

    מופז - בואו לליכוד , אל תישאר עם ציפי (ל''ת)

    קדימה תתרסק, 21/02/09 00:58

    • grem

      dolton, 21/02/09 08:13

      מופז+בוים תפתהו את העניים ציפי +יציק תוביל אותכם לתהום
      חשוב לה הכסה יהאיגו עלאק רוצה להיות דאש ממשלה
      ( המקורבים )

    • קצת כבוד עצמי

      אילן , 21/02/09 09:16

      אתם מנסים להחזיר את הבן הבוגד שאבד. וגם תבטיחו לו תפקיד בכיר אם יבגוד פעם נוספות.
      עד לאן יכול להגיע חוסר הכבוד.

      • טוב שאתה טוען שהליכודניקים בקדימה בגדו בליכוד - ומה עם העבודה?

        יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:20

        אה בטח תגיד שהם רק עשו עבודה בעיינים

    • כנ"ל זאב בוים - את בראון נשאיר לציפי הוא שווה 2 הצבעות בלי תשלום (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:19

  • 75.

    מדינה דו-לאומית מסוכנת יותר מנסיגות ביו''ש

    עודד לוין, תל-אביב, 21/02/09 00:39

    המיועד להיות ראש ממשלה ביבי נתניהו הביע לא פעם את עמדתו כי הקמת המדינה הפלסטינית תהווה ''נסיגה מסוכנת ותהפוך את יו''ש לעזה ב'''. יש לקוות שהיום כבר ברור לו מה ש''קדימה'' מבינה היטב ובגלל זה היא קמה: שהשארת מיליוני הפלסטינים ביו''ש תחת שלטוננו היא הרבה יותר מסוכנת, וכי עלינו למנוע בכל כוחנו את המשך קיומנו כמדינה דו-לאומית עם מיעוט פלסטיני גדול המטיל ספק באופייה היהודי של מדינתנו, ספק אשר הולך וגדל עם הזמן. יש גם להזכיר לו את אזהרתו הברורה מלפני 79 שנים של זאב ז'בוטינסקי מפני הקמת מדינה דו-לאומית בארץ-ישראל, בספרו ''עקרונות מנחים לבעיות השעה'' משנת 1930, במאמרו בשם ''ארץ-ישראל הדו-לאומית'' (בעמ' 85): ''אם ייגזר עלינו היהודים להישאר לעולם מיעוט בארץ-ישראל, אפילו מיעוט המוגן על-ידי החוקה הדו-לאומית המעולה ביותר שניתן להעלות בדמיון, הרי בסופו של דבר תיהפך ארץ-ישראל כולה למדינה ערבית לאומית, ובתוך כך יימחה בהדרגה, אך באורח בלתי-נמנע, כל ביטוי מהותי של ייחודנו היהודי''.

    אולי הוא גם מבין כבר כי קיימת אפשרות סבירה מאד שמדינות העולם יכתיבו לנו (ע''י בידודנו הבינלאומי) לסגת מיהודה ושומרון כדי לאפשר את הקמת המדינה הפלסטינית, ואז עדיף, במקום להיות נאלץ לכך – לחתום עם הפלסטינים על הסכם שלום להקמת מדינתם, בתנאים הנוחים לנו, ולצורך זה הוא זקוק ל''קדימה'' ולציפי לבני בראשה. זאת נדע בימים הקרובים, בהתאם לנוסח קווי-היסוד שיציע ללבני כדי להצטרף לממשלתו, כי אם לא יעשה כן – תהיה לו ממשלת ימין צרה וחייה יהיו קצרים.

    באשר לבעיית סכנת הטרור מהמדינה הפלסטינית שתוקם ביו''ש: מאחר שהמצב בעזה הוא תקדים למה שיקרה ביו''ש, עלינו לשאוף שם לפתרון ארוך-טווח, ע''י יצירת מצב חדש הדומה לדרום לבנון, שכוחות בינלאומיים פרוסים וחוצצים בינינו לבין החיזבאללה ובגליל שורר שקט. יש להסביר למנהיגי הפלסטינים כי לא נאפשר ביו''ש חזרה על מה שקרה בעזה, ולכן עליהם להסכים מראש שנסיגתנו תלווה בהצבת כוחות בינלאומיים גם שם, לפחות עד שיתייצב השלטון הפלסטיני ויהיה מסוגל להתגבר על הטרור. במקום לחשוש מהמדינה הפלסטינית, עלינו לחתור להקמתה בתנאים הנוחים לנו ומבטיחים את המשך קיומנו כמדינה יהודית ודמוקרטית, וגם את זאת יודעים ב''קדימה'' היטב.

    • ויש את הדרך השלישית - הנכונה והצודקת

      מחשבות , 21/02/09 07:44

      אכן דרך "דו הקיום" היא כשלון חרוץ. וגם דרך השמאל של גירוש היהודים מאיזורים מוכי ערבים התגלתה כמעודדת טילים ולא מביאה שלום.

      ולכן יש את הדרך השלישית, לא היהודים ישלמו את מחיר תוקפנותו מבית ומחוץ של האויב, אלא הערבים הם שישאו בתוצאות רצחנותם.

      כלומר נקיים הלכה ולמעשה את חזון שתי המדינות לשני עמים ונעביר את ערבי ישראל ויש"ע אל מזרח ארץ ישראל - ממלכת ירדן.

      כך אנו לא נשלוט בערבים, הם יוכלו לבטא את מאוויהם הלאומיים ואנו נוכל להכנס לאוטובוס ולמסעדה בלי להתפוצץ.

      הדרך המשייכת את הפגיעה לפוגע, היא הדרך המוסרית הנכונה הן מוסרית והן פוליטית.

      את זאת הימין יאלץ לבצע, ואם לא מחר אז מחרתיים

    • טיעון מופרך

      יאיר, 21/02/09 17:20

      עודד טוען כי מדינות העולם יכתיבו לנו לסגת מיו''ש ולהקים מדינה פלסטינית בתנאים רעים לנו. לפיכך, לטעתנו, עלינו לחתור לנסיגה עכשיו. הטיעון מופרך לגמרי ומבוסס על דילמה שקרית.

      קודם כל, הדרך שבה עודד רוצה לפתור את הבעיה אינה יכולה לפתור דבר גם אם נקבל את הנחות היסוד שלו. בהנחה והם נכונות, למה לפלסטינאים להתפשר על דבר? יחכו בסבלנות (והפלסיטינים יכולים בקלות לפוצץ את השיחות בלי לסבול יותר מדי בינלאומית. מי כבר זוכר למה הגענו לשטחים מלכתחילה? למי אכפת שערפאת סירב להצעות ברק ב2000?), והדמוגרפיה והלחץ יעשו את שלהם ואנו נהייה במצב רע בכל מקרה. אפילו אם ייחתם הסכם שלום, אנו נחזור למצב רע עוד יותר - הפלסטינים יביאו עוד מיליון פליטים, יתקפו אותנו, ואז נחזור למצב הנוכחי, אבל בגרסה הרבה יותר רעה. (הרעיון של כוחות בינלאומיים הוא מופרך לגמרי. ראינו את האפקטיביות שלהם בלבנון היום).

      שנית, הדילמה השקרית מבוססת על גישת ה''הכל או לא כלום'': או שנצא מכל השטחים ע''פ אנאפוליס (עם חילופי שטחים 1:1 במקרה הטוב), או שתהייה מדינה דו לאומית (אם הטיעון הזה של מדינה דו לאומית הוא כל כך בלתי מנוצח, אז למה הפלסטינים לא הצליחו לחסל אותנו איתו עד עכשיו? ומדוע רוב הפלסטינים רוצה מדינה קטנה משלהם במקום לקבל את _הכל_? אנליזה פשוטה תראה שיש לטיעון הזה מגרעות רבות מבחינתם והוא בכלל לא ''בלתי מנוצח'', אבל אשאיר זאת לפעם אחרת). הגישה הישראלית צריכה להיות ביטול קווי 67', אבל לא לספח את מרכזי האוכלוסיה הערבית. כך נוכל לאיים שאם ילכו להסכם מאוחר יותר, הם יפסידו יותר ולנסות לכפות הסדר טוב יחסית - הסדר שיכלול גבולות ברי הגנה ושליטה ביטחונית ישראלית. למזלנו הרב, הקהילה הבינלאומית לא מעוניינת בטובתנו או בטובת הפלסטינים, אלא שיהיה שקט תעשייתי במזרח התיכון. אם נבהיר להם שההצעות שלהם יביאו ליותר חוסר יציבות, ניתן יהיה לעמוד בלחץ.

      • הטיעון שלך הוא המופרך

        עודד לוין, תל-אביב, 23/02/09 00:37

        כי אם, לשיטתך, העולם רק מעוניין שיהיה שקט באזורנו, מדוע האמריקאים והאירופים מחרימים את החמאס והחיזבאללה, ומנסים לעצור את התחמשותה הגרעינית של איראן ? הרי הם יכולים לתת להם להשמיד אותנו, וזה ייצור שקט באזורנו ...

  • 74.

    72 הדמוניזציה שאתה עושה וחבריך השמאלניים עושים לביבי ולימין גובלת להסת (ל''ת)

    שהייתה נגד רבין,די כבר!, 20/02/09 23:33

  • 73.

    החכם והטפש

    סאמי עביד עזה, 20/02/09 23:22

    ישבו החכם והטפש לדבר על איך להרכיב ממשלה החכם אמר לפני שמרכבים ממשלה חיבים לפטור את בעית יעלון וי סלבאן הטפש קפטץ לסלבאן תיק החוץ וי להיעלון (זגאן שאר הפטחון/פעדת חוץ ופטחון)השאלה שלי תרכיב אתה ממשלה הטפש אמר להחכם החכם אמר27+15+13=55 אני לא חושב שי ברק יסכיים אז מה היתה האפתחה של ביבי לברק ברור שי לביבי היתה שני הפתחות לברק גם ללבירמן ומה עם ציפי יושבת ראש לאופוזיציה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  • 72.

    תקנו כרטיסי טיסה לכיוון אחד

    אפי, 20/02/09 22:30

    בעוד חודש שבביבי ירכיב ממשלה אפשר לעזוב את הארץ ביבי לא אכפת לו מהעם רק מהכבוד לשבת בכסא הוא וליברמן שני שקרנים שרוצים לנהל מדינה של שחיתיויות
    איפה הכבוד של העם הזה לבני אל תיכנעי את עושה בשכל תשארי באופוזציה

    • אהבתי: רוצים לנהל מדינה של שחיתיויות (ל''ת)

      נ.פ. , 22/02/09 17:48

  • 71.

    ברברברבינית מעשייך הוכיחו בדיוק את ההפך מהצהרותייך!

    לכי לאופוזיציה ילדה מתלהבת, 20/02/09 21:54

    דרכת רמסת מעכת מחצת את ערכייך עקרונותייך ודרכך אם בכלל הייתה קיימת בשביל להיוותר מ,ףמ רה''מ ושרת החוץ .

  • 70.

    כולם מפספסים את הנקודה. זה בכלל לא מה שביבי רוצה...

    אבי, 20/02/09 21:18

    זה מה ששרה'לה קובעת ולמען האמת, לא כל כך נראה לי שיש לה עינין להכניס את קדימה ובטח ובטח לא את ציפי לבני. נעבור כמה שבועות ונשמע שוב על הנעליים ועל המטפלות. מה שהיה הוא שיהיה. עוד תתגעגעו לאולמרט.

    • ARE YOU TALKING ABUT OLMART THE THIFF.THE THIFF IS GON (ל''ת)

      thanks god olmart is gon, 20/02/09 21:35

      • זה פאטתי, לכתוב אנגלית אעלק חכם, אבל בשגיאות (ל''ת)

        אבי, 21/02/09 08:45

    • נו, דור העבדים שיצא ממצריים גם התגעגע לחזור למצריים

      Avi Ecuador, 21/02/09 03:06

      כנראה שאצלנו זה בדם

      • נראה לי שאתה מבלבל בין מצרים ואקוודור (ל''ת)

        אבי, 21/02/09 08:41

  • 69.

    כולם מפספסים את הנקודה. זה בכלל לא מה שביבי רוצה... (ל''ת)

    אבי, 20/02/09 21:14

  • 68.

    לבני רוצה אופוזיציה בכדי להיפטר ממופז

    אחת שקוראת, 20/02/09 21:13

    לציפי לבני ברור שמופז יחד עם עוד כמה חסרי חוליות יזחלו חזרה לליכוד ברגע שההצעות מביבי יתחילו לזרום. זה בדיוק מה שהיא רוצה שיקרה. לנקות את השורות בקדימה, לקראת איחוד עתידי עם מפלגת העבודה.וכך, להגיע לבחירות הבאות שיערכו תוך פחות משנה, כשהיא עומדת בראשות המפלגה המאוחדת.

    • באמת?

      גם אחד שקורא, 20/02/09 22:08

      בחלום היא תהיה מנהיגת ה''אבודה''. יש שם לפחות שלושה - ארבעה שיראו לה מאיין הדג משתין.

  • 67.

    אפשר לחשוב שאתם מועמדים או עומדים לנהל משא ומתן לאחדות

    iritkev1 , 20/02/09 21:03

    השטויות שמפריחים ברשת מעידים עליכם קודם ורק אחר כך על המועמד

  • 66.

    התחיל שלב ב!

    בני, 20/02/09 20:50

    תגיד כן בבקשה! תגיד לא תישאר בלי תפקיד ובלי חלק מהמפלגה!!!

  • 65.

    Bibi and Tzipi have the same problem...

    Tuvia, 20/02/09 20:38

    They know how to start something,but fail to know how to outsmart one another.
    Bibi made his giggest mistake because,when he assumed that the votes in the poles would flow in...They did not...Bibi got only 27 vs.28....
    But Tzipi had a more detrimental oversight...She climbed on a high tree...and now she is afraid to go down...It is sad to watch other ex-Likud members in Kadima that decide to follow her,rather than pick the ball and run with it.They probably are similar to Livni....Livni is afraid of what will happen to her if she touches down...and they do not realise that in Football,once your opponent fumbles the ball ,you catchit and run to score a Touchdown...

  • 64.

    I support the Bibi for over 40 years.

    Tuvia, 20/02/09 20:25

    I claimed always that:''From Bibi until Bibi there was no one like Bibi''!!!!!!!!!!
    My last Bibi is,of course,Benjamin Nethanyahou,but the first Bibi was really I used to look forward to....Yes!It was Brigitte Bardot...But,as we say in Yidish,Az mizmouz mouzemen.The second Bibi is our salvation...

  • 63.

    הלוואי ליכוד+קדימה+ליברמן - הכח החילוני!!!

    אורן האתאיסט , 20/02/09 20:17

    לא כולל פייגלין המטורף כמובן.

  • 62.

    "פושאפ" לבחורות עם חזון ..אנחנו רוצים בחורות עם אחיזה מרחבית ומקיפה (ל''ת)

    patish4 , 20/02/09 20:06

  • 61.

    ביבי רוצה אחדות ??? התחייב לסיום הכיבוש וכלכלה אנושית- ויש לך אחדות !!

    הצבעתי קדימה ולא עבור ביבי-אין-דרך,,,,,,,,,, 20/02/09 20:05

    בכתב,
    בשלושה העתקים פומביים
    בחתימת עו''ד
    ותאריכי ביצוע !!!

  • 60.

    My Opinion of Livni

    Amir, 20/02/09 20:02

    I hought she had ideals but just realized she's just one more politician, a patient one at that.

  • 59.

    למה עליזה אולמרט בחרה לתת ראיון דווקה לידיעות אחרונות ולערוץ2 כנסו

    שאבי מהעיריה , 20/02/09 19:55

    במשך 3 שנים בערוץ 2 ,אנשים מתועבים כמו אמנון אברמוביץ ,יאיר לפיד כרמלה מנשה ועמנואל רוזן הרקוב הגנו בעוז על אולמרט המושחת ,כנ"ל מידיעות ברנע שקיבל שוחד את פרס ישראל כי הגן על אולמרט ושיפר הלקקן הגנו בעוז על אולמרט המושחת ,רבותי זה יחסי הון עיתון שילטון ,והם המיץ של בזבל של העיתונות

    • אדון שאבי, אתה זקוק לפסיכיאטר טוב

      אבי, 20/02/09 21:11

      לא נמאס לך מהקטע הזה של כולם מושחתים? כמה עוד אפשר לנגן על המיתר השחוק הזה? חוץ מזה, אתה יכול להתנחם שעוד מעט יהיה לך ראש ממשלה מה זה נקי, מה זה לא מושחת, ממש האחות תרזה. אין דבר, בביאת שרה'לה תנוחם. דרך אגב, אם אתה באמת מהעיריה, תבדוק אולי אתה יכול לקבל טיפול דרכם.

      • לאבי, לא הבנת, זה התקשורת המגינה על השחיתות

        מחשבות , 20/02/09 21:40

        הבעייה אינה מושחתי קדימה דווקא, אלא העובדה שהתקשורת (זו שאמורה להיות כלב השמירה של הדמוקרטיה), הופכת לפודל מחמד מעלימה עין, מגינה ומסרסת את תפקידה ובכך פוגעת בדמוקרטיה.

        המצב לגבי נתניהו הוא הפוך בדיוק, כאן התקשורת תהיה כלב ציד תוקפני והיא תרחרח ותחפש ותנבור כל מילה וכל עשיה, יציקו לו לזוגתו ולילדיו ולאביו הקשיש

        תופעה זו של תקשורת שאינה משרתת את הציבור אלא את האג'נדה הפוליטית שלה היא השחיתות הגרועה ביותר.

        • נראה לי שעוד לא הצלחת לגבש את דעתך. אין דבר, נמתין שתגדל (ל''ת)

          אבי, 21/02/09 08:43

    • אנשי ימין הזויים .. מה יהיה הסוף אתכם....? (ל''ת)

      סבזי , 22/02/09 06:23

    • הכל פוליטקה, תראו שאולמרט ייצא נקי,,, ברק לעומתו...

      איציק, 23/02/09 04:42

      ברק שהסירחון נודף מהעמותות שלו, נודף ממרחקים, יצא נקי. איפוא האיזון. הכל פוליטיקה. השמאל הקיצוני במשטרה ופרקליטות עשה לינץ לאולמרט...על כלום

  • 58.

    ציפי לבני- כל הכבוד לך על היושר והאמינות - אוהבים אותך (ל''ת)

    המשיכי ככה, 20/02/09 19:51

    • בעיקר האמינות - לפני שנה הצביעה על הארכת חוק טל ולפנהי שנתיים על הקמת

      ליאונרדו דה וינצ'י , 20/02/09 22:19

      משרד הדתות לתחיה כאתנן לש"ס שתישאר בקואליציה. וואו, כמה שהאשה הזו ישרה ואמינה - איזה זיכרון קצר יש למצביעי קדימה ולתקשורת המגוייסת.
      היום הדון קישוט הזה מתייצב מול ש"ס - איזו עלובת נפש, צבועה ופתטית - בדיחה מהלכת.

  • 57.

    חברי קדימה מוזמנים שוב פעם לאומן 17 לפזז ולרקד,אולי ביבי יכניס אותם (ל''ת)

    לממשלתו,כולם שם עם כאבי בטן, 20/02/09 19:49

  • 56.

    עוד שבוע יקחו לה את המרצדס והיא תזחל על ארבע לביבי להציל אותה (ל''ת)

    אלברטו, 20/02/09 19:46

  • 55.

    ביום ראשון נדע האם ביבי עבד על הימין רק בשביל לקבל את המינוי

    ירון - Yaron , 20/02/09 19:44

    זה עלול להיות משעשע וכל כך נתניהו.

    לרדוף אחריהם, להצהיר שקודם השותפות הטבעיות, לקבל את המינוי ואז לקבוע עם קדימה והעבודה קואליציה אחרת.

    • הוא אולי שקרן אבל לא אדיוט

      הצדיק , 20/02/09 19:52

      מה אתה לא מבין ירון, ממשלה ימין צרה עם צרה כמו ש"ס וישראל ביתנו זו ממשלה ל-3 חודשים, חוץ מזה ציפי וברק עוד רחוק מלהצטרף, אולי שכחת לביבי 27 ולציפי 28 ואם אין ממשלת ימין צרה כללי המשחק משתנים..

  • 54.

    על ביבי להבין,לא נסתפק בממשלה ימנית כשבשאר שולט עדיין השמאל

    שאבי מהעיריה , 20/02/09 19:40

    פעם הפרשן גיא בכור אמר שבישראל שולטת עלית של כ 30 עיתונאים מהשמאל הקיצוני בתקשורת והם מנהלים את המדינה יחד עם בג"ץ ופרקליטות השמאל
    זה מה שאנו מצביעי נתניהו דורשים
    1-בג"ץ הוצאת 3 שופטים מוועדת הבחירות של שופטי בג"ץ והחלפתם ב 3 חכ"ים מימין כך יושם סוף לשיטת חבר מביא חבר בבג"ץ
    2-הפיכת ערוץ 10 לערוץ חדשות ימני של 24 שעות ביממה בסיגנון FOX האמריקאי
    3-חלוקת רשיון שידור בטלוויזיה לכל דורש כדילרסק את ערוץ 2 שונא הימין
    3 סגירת גלי צה"ל השמאלני
    4 שליטה ימנית בערוץ 1 וברשת ב ,עם הדחת כל שונאי הימין משם
    נקווה שלמדת משהו מאז 1999

    • וגם להעמיד את כל הערבים לקיר ו-ביבי ירה בהם

      הצדיק , 20/02/09 19:48

      אה.. ולהכניס את כל מי שלא חושב ימין לבית הסוהר...

    • ומה קיבלנו: פ-ר-א-ב-ד-ה

      ימני אבל עם שכל, 20/02/09 23:54

      אם מה שאתה מבקש זה דיקטטורה ודיכוי חופש הביטוי והמחשבה - מקומך לא איתנו.
      פלורליזם כן , דיקטטורה לא.
      אגב בנושא בג''ץ, אולי ככה תקבל שופטים נגועים בפוליטיקה, ותראה מה זה מדינת עולם שלישי.

    • יישר כוח שאבי!

      glo , 21/02/09 03:00

      צודק לגמרי, נמאס מהתקשורת המשוחדת והשמאלנית, רוצים להינות פעם אחת משידור חסר פניות

  • 53.

    שאלה לבכירי קדימה, מה זה בלי קיצוניים עם ליברמן???

    הצדיק , 20/02/09 19:39

    תשובה: ליברמן יותר קיצוני מכל ח"כ בכנסת חוץ מגנדי וכהנא.. הא הם כבר מתו...

  • 52.

    בצפת סיפר לי חסיד 1,שציפי לא יודעת שהיא לא יודעת,,וזאת הבעיה שלה אמרלי (ל''ת)

    אברך מבני ברק, 20/02/09 19:31

  • 51.

    ככה יעשה לאיש ביבי אשר העם חפץ בייקרו,,,הבנתם קדימה,,, (ל''ת)

    ברחתי מקדימה הטובעתתתת, 20/02/09 19:29

  • 50.

    וואללה פרס חכם,,הוא הסביר לציפי שלפעמים 27,הם הרבה יותר מ 28 ,,,,,,,, (ל''ת)

    והיא הסכימה,,,, 20/02/09 19:26

  • 49.

    מה שמתסכל את קדימה זה שביבי האשף רכוב על 65 ימין,,ויש לו רק 27 ,,,,,,, (ל''ת)

    וביבי יהיה ראש הממשלה,, 20/02/09 19:23

  • 48.

    ביבי יודע מה להאכיל את הצפורה ו 27 הפרגיות באיכות קדימה שלה,, (ל''ת)

    בצלאל, 20/02/09 19:21

  • 47.

    הרבה תושבים אינם יכולים לראות את הפרצוץ שלו מגעיל הביבי הזה (ל''ת)

    מנסיון, 20/02/09 19:20

    • חוץ ממך כולם חושבים שהוא יפה וחכם ומאוד אינטליגנט אבל אתה לא מבין בזה (ל''ת)

      patish4 , 20/02/09 20:09

  • 46.

    השמאל הביא רק מלחמות וטבח בפלסטינים שלא היה דוגמתו (ל''ת)

    שיקום השמאלן שיטען נגד כך, 20/02/09 19:19

  • 45.

    ציפי לבני מכירה היטב את ביבי,אי לכך אני רגוע.מקומה של קדימה באופוזיציה

    נתן.ש מעלות., 20/02/09 19:19

    איך אמרת ? ''ביבי לא אמין''.

    • ידידי מה קרה ?? לפני שבוע היא היתה ראש ממשלה, החלפת דיסקט?? (ל''ת)

      ליאונרדו דה וינצ'י , 20/02/09 22:13

      • לא שניתי דעתי ציפי לבני הראויה ביותר לכהונת רה''מ,היא לא מכרה את עצמה.

        נתן.ש מעלות., 21/02/09 16:00

        הזמן יוכיח את עמידותו של ביבי וחבורתו.

    • ומה תגיד אם תלך עם נתניהו? ועוד אחרי הכרזה נחרצת של ניצחון לאופוזיציה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:22

  • 44.

    כנסי!!!!!!!!! בשביל זה הצבעתי לך!

    רועי, 20/02/09 19:14

    שתהיה ממשלה שפויה סופסופ

  • 43.

    ביבי חביבי, אנחנו רוצים מדינה ישראלית ולא סניף אמריקאי (ל''ת)

    רוצים סדר בשחיתות, 20/02/09 19:10

  • 42.

    ******************78& מהיהודים בחרו בנתניהו,ןלנו יום חג הוא היום****** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 20/02/09 19:10

    • שאבי, שמבי מה אתה לא שומר שבת?? אז מה זה הכיפה על הראש??? (ל''ת)

      הצדיק , 20/02/09 19:41

  • 41.

    ליבני, את יודעת שהקרוק יבטיח לך אפילו כפור חם, אין עצם בלשון. (ל''ת)

    שפתי כהן , 20/02/09 19:07

    • שלום שיפתון מה קרה? מלקק לחזון ? שכחו אותך ?? כפור חם ??מתחכם?? (ל''ת)

      patish4 , 20/02/09 20:11

      • פטיש - חבל על כל מילה - שפתי כהן - סתם רעל - כי הפסיד במשפט (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:23

  • 40.

    אם ביבי היה מנהל את מבצע עופרת יצוקה,השמאל היה מפגין.

    wwweee5 , 20/02/09 19:05

    רק השמאל יכול לעשות מלחמות,ורק הימין יכול לעשות שלום.
    תדפדפו בדפי ההסטוריה הקצרה של המדינה,ותבינו עד כמה אני צודק.
    במידה והימין היה נכנס לעזה אז כל יום היו הפגנות ברחבי המדינה.בדיוק כמו שעשו לבגין בזמנו.

    • קשקשן, השמאל הפגין מס' פעמים נגד המלחמה הזאת (ל''ת)

      הצדיק , 20/02/09 19:21

    • מס. 40: אתה צודק במאה אחוז....לכן אני מחזיק אצבעות לממשלה הזאת

      חיים, 20/02/09 19:40

      התופעה הזאת מצויה לא רק אצלנו, אלא גם במדינות אחרות. למשל, בארה''ב, ישנה אמירה שלפיה ''נדרש בן-אדם כמו ניקסון לבקר בסין,'' היינו רק רודף אויבו הנחרץ ביותר של הקומוניזם בזמנו היה יכול להושיט עלה של זית.

      אני מקווה שכן תפעל ממשלת נתניהו, ושתשמע לדרישות הממשל האמריקני. רק כך נשיג שלום אמיתי ללא התלהמות מאסיבית בקרב העם.

      נ.ב.: אמנם היו הפגנות נגד עופרת יצוקה, אבל רוב השמאל לא היה מוכן להתנגד למי שמזוהים כראשי התנועה שלהם. אילו הייתה זו יוזמת ביבי או נתניהו, היו הפגנות ענק בכיכר רבין.

    • אם חו''ח ביבי היה מנהל את מבצע עופרת יצוקה היו לנו מעל אלף קורבנות

      benzi. a, 21/02/09 11:04

      אוי לנו כעם ואבוי לנו כמדינה כשהביבי הזה ינהל לנו את המלחמות.

  • 39.

    its going to sound like this

    amir center tlv, 20/02/09 19:04

    bibi :o.k tzipi livni
    as promised to mohan rana you are prime minister and barak is head on internal security avi dichter is head of external security i leave the education office
    free for all - here on nrg website
    tzipi livni:thank you this is how gentelman and officer work
    bibi:i thank the lord for this day
    tzipi:which one
    bibi:i need to read the western alomost super spy novel
    tzipi:you can make economic jokes from now untill the year 2020
    as a gift to the writer boss

  • 38.

    ''אתה מכיר היטב את עמדתי בנושא'', הבהירה לבני, אך הסכימה להיפגש עם נתניה (ל''ת)

    דלית גבעתיים: צבועה, 20/02/09 19:04

    • בשינויי טאקטיקה עמדות מתחלפות כל הזמן וימצא ההסבר לכך לא לדאוגגגגג (ל''ת)

      patish4 , 20/02/09 20:13

  • 37.

    רק ברק או מופז בראש מע' הביטחון אין חלופה אחרת עכשיו (ל''ת)

    נחום תקום כבר, 20/02/09 19:02

    • רק לא הכשלון מופז שהביא עלינו את לבנון השנייה (ל''ת)

      רק, 20/02/09 19:15

      • רק לא מופז

        רק לא מופז, 20/02/09 21:16

        אם מה שעשה מופז בתחבורה מיצג את יכולתו וכשרונו בניהול משרד ממשלתי התרומה המשמעותית ביותר לעם ישראל שהוא יכול לתרום זה לפרוש בשקט וללכת לדוג דגים.

  • 36.

    ברק סנדל את קדימה עד הסוף תצטרף לנתניהו - למען המדינה (ל''ת)

    למען החזון והימנון, 20/02/09 18:56

  • 35.

    ציפי לא שותפה בעסקת המעתפות אולמרט לבד ''סולו'' סינגל לא דבל (ל''ת)

    הגשש, 20/02/09 18:54

  • 34.

    מסכים עם 31 אנא אל תלכי איתו תתבשלי במיץ שלך באופוזיציה (ל''ת)

    הרוב בחר ימין ולא בשמאל הקיצון, 20/02/09 18:53

    • ורצוי על אש קטנה (ל''ת)

      מיכה, 20/02/09 19:08

    • אתה צודק רק ממשלת ימין קיצונית תביא ברכה..

      הצדיק , 20/02/09 19:45

      נראה את הימין ההזוי מתמודד עם הקאסמים, עם המשבר בכלכלה, עם המובטלים עם ממשל אובמה עם השוק האירופי,ועם ועם..תנו לימין הקיצוני תנו לו!!! בעוד שלושה חודשים הולכים לבחירות חדשות (מדינה מטומטמת)

  • 33.

    הדרך של קדימה,הובילה אותנו לטרור ואלימות מצד הפלשתינאים.

    wwweee5 , 20/02/09 18:51

    ליבני כל הזמן מדברת על דרך,מעניין על איזה דרך היא מדברת.
    דרך הנסיגות מכל שטחי ארץ ישראל ,ללא תמורה הולמת.אפילו פרס מודה שאת הנסיגה היה עושה אחרת.לפחות הוא מודה בטעויות העבר.
    בכלל הסכם אוסלו היה אסון לאומי.והגיע הזמן שנתקן את טעויות העבר.

    • מעניין היכן מתחיל הזיכרון ההיסטורי שלך? (ל''ת)

      אהוד, 20/02/09 19:37

  • 32.

    עכשיו איך נראת הפארסה הפאטתית של לבני מנאום הנצחון שלה (ל''ת)

    אורי, 20/02/09 18:44

  • 31.

    ליבני אל תלכי איתו! בחרתי בך, לא בו! (ל''ת)

    אסף, 20/02/09 18:44

    • אז שתלך איתך לאופוזיציה תחזיק לה את הנר (ל''ת)

      בין כה וכה שיק ללא כיסוי, 20/02/09 18:54

  • 30.

    ביבי,מחזיקים לך אצבעות.אוהבים אותך ומאחלים לך בהצלחה!!!!

    אליקו, 20/02/09 18:42

    נתניהו, לך על ברק והעבודה. עזוב את לבני. יש לה מזל רע והיא עוד תדביק אותך. אינך זקוק לפוסטמה הזו ובטח לו לפוסטמה המגוחכת השניה הגב' דליה איציק. שום תועלת לא תצמח מהן. ההיפך. תן להן להיתייבש באופוזיציה. שיתחילו להזיע. מה אתה צריך את רוני הבריון האפס. את יואל חסון החוצפן הקטן. בויים ושיטרית כבר מיצו את עצמם. אפללו ובלילה? צריכים אותם לכפרות.
    מופז? האיש שאמר הליכוד זה הבית ובית לא עוזבים ומיד אץ רץ לאוהלה הרעוע של קדימה. רמון? מציאה גדולה. מי צריך את קדימה. השמאלנים המטומטים שארד את אדלר הצליחו לסובב אותם באצבע הקטנה יואילו לשבת בשקט ולאכול את עצמם על טיפשותם. ואילו אדלר, ארד והמפגר השלישי ששמו ברח לי כי הוא ממש לא חשוב. יקבלו זר של קוצים ויואילו לקנות כרטיס טיסה לכיוון אחד.

    • קדימה תתפורר,ותהפוך להיות מפלגת העריקים. (ל''ת)

      wwweee5 , 20/02/09 18:54

      • קדימה לא תתפורר, מי שהתפורר היה בליכוד בגלל ביבי

        eli32 , 20/02/09 19:29

        העריקים שחזרו לליכוד, ילכו בקרוב לאיבוד

        • ביבי יה חביבי - עבר בית ספר אצלנו באופוזיציה - וחזר כמו גדול

          אחרי שלמד הכל, 20/02/09 19:37

          עכשו קדימה תלך שם לנוח להבין מה צו השעה של העם. כי העם הוא בוחריו.

        • סליחה העריקים הם בקדימה - אל תשבש ואל תקשקש - (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:25

    • אתה אולי תחזיק אצבעות לביבי, השמאל יחזיק אותו בביצים... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 21/02/09 02:58

      • מי השמאל - מרץ עם שלושת המנדטים הגמדים? (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:26

  • 29.

    הגיע הזמן

    jack, 20/02/09 18:42

    הגיע הזמן לשלב ידיים ביחד ולעזוב את האגו יש למדינה הרבה אתגרים להתמודד בביטחון בכלכלה ולכן אני מציע לברק ולבני ללכת עם ביבי

  • 28.

    כ-2,000 קורבנות על מזבח ''שלום/כיבוש'' ו-''הם'' לא הפנימו (ל''ת)

    הערסים של השמאל הפרמיטיבי לעד, 20/02/09 18:36

  • 27.

    Bibi-Mazal Tov

    Yossi, 20/02/09 18:31

    Good luck and it is time you became PM. Do Israel good so we are all proud.

  • 26.

    רוצה אחדות ??? הסכם לסיום הכיבוש ויש לך אחדות !!!

    אני הצבעתי קדימה !!! אני הצבעתי לא-ביבי-אין-דרך !!, 20/02/09 18:31

    ובכלל
    מה אתה רודף כל כך אחרי ליבני ,,,
    אתה צריך מסכה של מתון ???
    יש פורים בשבוע הבא !!!

    • היה כיבוש בכלל - היה חירבוש (ל''ת)

      החשורוש, 20/02/09 19:04

    • הלו חמור גם תל אביב כבושה וחיפה ואשקלון על איזה סיום אתה מדבר חולה נפש (ל''ת)

      patish4 , 20/02/09 20:16

  • 25.

    בהחלט בעד קואליציה ליכוד-קדימה-ישראל ביתנו.

    binderdov , 20/02/09 18:27

    קואליציה כזאת תנטרל גם את השמאל הקיצוני וגם את האגודה וש"ס,קיצוניות מופרזה ימינה או שמאלה לא תוכל להתקיים בממשלה כזאת והכי חשוב הגולן ישאר ישראלי.

  • 24.

    ציפי-כישלון הנו הזדמנות להתחיל מחדש בדרך חכמה יותר (ל''ת)

    דולפין סגול , 20/02/09 18:27

  • 23.

    צריך צוות כיבוי כדי להוריד את החתולה ציפי מהעץ (ל''ת)

    שתרד למטה היא תיפול..חחחח, 20/02/09 18:25

    • תן לה קצת להיות רעבה - והיא תרד כמו טאטאלה - חבל על כספי ציבור (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:27

  • 22.

    יה ביבי! מררת את חיינו בתוכנית ההשמדה וויסקונסין, עכשיו תורך!

    הזקן מאשקלון, 20/02/09 18:25

    אני מהמר שתכשל להרכיב ממשלה! לאף אחד אין חשק להתעסק עם כל האווג'רס הכלכלי, הבטחוני והחברתי. ינוחו קצת ויעשו לך את המוות, ככה הם חושבים ואילו אני חושב, שנראה את אולמרט בג'וב עד הקיץ.

    בכל מקרה יה ביבי, בא זמנה של נקמת וויסקונסין!

  • 21.

    בלב ליבו של הקושי שוכנת ההזדמנות (ל''ת)

    דולפין סגול , 20/02/09 18:24

  • 20.

    אם ברק יחבור למושחתי קדימה? העבודה תהפוך לאוויר כמו גיל (ל''ת)

    לך על זה ברק, 20/02/09 18:24

  • 19.

    נתניהו תסביר להם שעם משחקי אגו הורסים מדינה - וטובת המדינה דורשת (ל''ת)

    לשים את האגו בצד ולצעוד יחדיו, 20/02/09 18:24

  • 18.

    להצטרף לממשלה של נתניהו זה לחתום על פסק דין מוות לקדימה

    דש מחברת ההובלות, 20/02/09 18:22

    עם טובתה של המדינה כל כך חשובה לנתניהו היא מציא ללבני לשרת במשלתה כשר חוץ

  • 17.

    ברק חכם הוא לא ישחק משחקי אגו - הוא מספיק אינטילגנט להצטרף

    לממשלת נתניהו - הוא מלח הארץ, 20/02/09 18:22

    יאמר לזכותו שחיזק את צה''ל לאחר מלחמת לבנון 2.

  • 16.

    לראשונה תמונת אמת של לבני בלי אדלר-פוטושפ&ארד בע''מ (ל''ת)

    צלם חתונות, 20/02/09 18:19

  • 15.

    אנחנו רוצים את ''הקיצונים'' בממשלה.

    בלי ''הקיצונים'' אתם תמשיכו לבטל את עצמנו בפני הטרור, 20/02/09 18:18

    וזה משרש את הטרור בארצנו.אין לכם את המוסר והדרך כדי למגר את הטרור,כבר הוכחתם את זה.אתם צריכים עזרה.

  • 14.

    ציפי, זכרי מה הפיל את ברק ולמדי הלקח: ר ק ל א ש '' ס

    דני, 20/02/09 18:17

    רוב מצביעייך לא יסלחו לך אם תשבי איתם.

  • 13.

    פרופ' שלמה בן עמי על ליבני:שיטחית בתור שרת חוץ

    היועצת , 20/02/09 18:17

    בראיון של פרופ' שלמה בן עמי עם יצחק ליבני ביום ו' ברשת ב' הוא הביע דעה שלילית על תפקודה של ליבני כשרת חוץ ובמיוחד כשלונה במבצע עופרת יצוקה
    הוא הגדיר אותה כשטחית ביותר ומטעה את הציבור ברעיון של "שתי מדינות לשני עמים"
    לדבריו, הרעיון אינו אקטואלי בכלל גם אצל הפלשתינאים והיא מטעה את הציבור ביודעין שרעיון זה אינו ישים

    • כבר וינוגרד פסק לאחר מלחמת לבנון 2 - שמשרדה לא תיפקד

      בזמן המלחמה ורמז לה להתפטר, 20/02/09 18:26

      אבל היא דרשה רק מאולמרט להתפטר ונותרה דבוקה לכיסא כאילו היא לא בקטע.

    • למספר 13 לא דובים ולא יער

      א.ב.מנחם, 20/02/09 18:38

      מהיכן לקחת את מה שכתבת?????
      ציפי לבני, יסודית מאוד ותפקדה היטב
      הן במלחמת לבנון 2 והן בקרבות האחרונים.

      • מנחם תמשיך לנמנם - עם היד על המזוזה זה מה שאמר וינוגרד (ל''ת)

        לך תיקרא את הדו''ח ותתפלץ, 20/02/09 18:51

      • ככה זה שהדובים נירדמים ביער הם מצביעים קדימה (ל''ת)

        כי לא יודעים מה נעשה בכלל בממשלה, 20/02/09 18:53

    • לפרופ' בן עמי אין זכות דיבור. הוא נטש את הפוליטיקה אחרי שכשל עם ברק (ל''ת)

      ירון - Yaron , 20/02/09 19:46

  • 12.

    עוד בטרם הקימה, זורע הביבי את הזרע שיפרק את ממשלת האנדרוגינוס שלו.

    כבשה פועה , 20/02/09 18:17

    זה אותו הביבי הקומבינטור שכולנו כה אהבנו לתעב. לא איש ימין-גם לא איש שמאל. תערובת מוזרה של סלעקיומנו והסכם וואי. מנסה לחבב עליו את התקשורת והממסד המשפטי. בסוף הוא ייפול ושוב.. יאשים את הימין.

  • 11.

    למי שלא מבין, - מדוע בעצם נתניהו פונה ללבני?

    מחשבות , 20/02/09 18:16

    רבים תוהים, מדוע נתניהו מחזר אחר יריביו המכפישים והחלשלושים מהשמאל, הרי בניגוד לקשקשנים יש לו ממשלה כבר עתה, אמינה ונוחה תחת שלטונו,
    אותם תוהים שוכחים את הפתגם הישן שלמדנו במילואים "עדיף שיהיו בתוך האוהל וישתינו החוצה, מאשר שיהיו בחוץ וישתינו פנימה"

    הימין בממשלתו הרי אינו זקוק לכישורי הלשון של רמון ולא לקסם הליכותיה של דליה איציק, לא תבונתה של בלילא, ולא לצרחנותה הדחלילית של לבני, וגם פקחותם של מרציאנו, מופז ומג'אדלה גם יחד היא בדיחה.
    הימין מחזר אחרי השמאלנים ומבקש כניסתם לממשלה לא בשל תועלתם אלא בשל הנזק שהשמאל עשוי לגרום למדינה.
    אנו הרי מכירים את הבוגדנים הללו, אם לא יקבלו תיקים בכירים ומרצדס שרד, השמאלנים עשויים להשבית את המשק ולפגוע בעובדים ובכלכלה, השמאל ירוץ להלשין על כל בית שנבנה וכל עץ שניטע. השמאל יגייס את חבריו הערבים ויעודדו אינטיפדות ומעשי רצח של האויב מבית ומחוץ. והשמאל יפעיל את הפרקליטות וכנופיית החוק כדי להציק לבכירי הימין, וליהודים הנאמנים לעמם ולארצם. וכדרכם הבוגדנית השמאלנים יפעילו את תקשורתם כדי להוציא את דיבת הארץ רעה,

    השמאל כאמור אין בו תועלת, אך הוא בוגדני ומסוגל להזיק ולפגוע, ובכירי הימין ונתניהו בראשם מפגינים אחריות לאומית ומוכנים לוותר על תיקים וכבוד, ולהכניס את השמאל פנימה לאוהל שישתין החוצה - ולא שישאר בחוץ וישתין פנימה

    • אתה תותח על - כל מילה בסלע (ל''ת)

      משה רבנו, 20/02/09 18:20

    • הרשה לי לחלוק, אני מהשמאל ואני נגד הצטרפות לממשלה.

      דני ב., 20/02/09 18:30

      היו בחירות והעם אמר את דברו, רוב העם נוהה אחרי מחנה הימין ודרכו, לכן כמי שהלך לבחירות עם מצע מסויים ודרך פוליטית צריך להיצמד לדרך הזו ולא לכסא.
      ממשלה רחבה שמייצגת גם את השמאל וגם את הימין תהייה ממשלת שיתוק,

      ולכן על נתניהו שהוא שליחו של מחנה הימין ולהקים ממשלה ימנית שתשלוט כאן עד לגמר הקדנציה שלו.

      על קדימה ומפלגת העבודה להתעשת מהמפלה וללכת לאופוזיציה ולעשות את כל מה שאופוזיציה מתוקנת עליה לעשות.
      כבוחר מגוש השמאל לא מקובל עלי שמפלגתי תרוץ בבחירות עם מצע מסויים בדרך פוליטית מסויימת ולאחר מכן למען הכסאות יזנחו את כל מה שהבטיחו.

      אני מאחל לממשלה דרך צליחה ולוואי שהמצע שבו גוש הימין מאמין יתגשם במלואו (למרות שזה לא יחזיק מים לדעתי).

      • אחרי שהמדינה התייבשה מקדימה - לא נישארו מים (ל''ת)

        נתניהו ישאב אותם ממקמות אחרים, 20/02/09 18:36

    • יש לכם גזען אחד שרוצה להקים מחנות ריכוז לערבים אולי גם לשאר שחושב אחרת

      מעגז, 20/02/09 18:58

      ניצחתם בבחירות לקחתם את השלטון בשביל מה אתם צריכים את הציבור בישראל
      תשחררו את יגעל עמיר חברכם ותנו לברוך גולדשטיין את פרס ישראל ושחררו את קצב מהצורך להתגונן על אונס שביצע ותהפכו את זה לתחביב כל שר מהליכוד מותר לו לאנוס את הפקידות שלו ולשרי שס מותר להשתמש בכספי הציבור למטרות אישיות
      דבר אחד מבקש אנשי הליכוד החסודים תחזירו בבקשה את הבושה למקומה

      • למה גזען - אומר את האמת בפנים - השמאל גרם נזק לא קטן למדינה

        לאורך כל הדרך, 20/02/09 19:09

        אתה זה שיורד לרמה נמוכה שלא מאפיינת את אלה שבחרו ליכוד. גם אני בחרתי בקדימה בבחירות הקודמות. אבל אחרי הקירטועים שלה והפשלות שלה והרס הכלכלה החלטתי שהיא תלך לאשפה של ההיסטוריה ששם מקומה.

      • אכן נכון לשחרר את עמיר, ולתת פרס ישראל לגולדשטיין

        מחשבות , 20/02/09 21:32

        אך לגבי קצב אני בספק, בזמנו הוא העלים עין מהפשע של ההתנתקות, ולא יצא חוצץ נגד האיוולת והרוע.
        אך אני מסכים עמך שלא היה מקום לטפול האשמות שווא על הנשיא, שהוא זה שיצא נגד הסחטנות של זו שביקשה את קרבתו.

        ולגבי מחנות הריכוז לערבים - אף אחד בימין האמיתי אינו מציע זו. להפך הימין מבקש להרחיק מכאן את האויב ולא להשאירו ביננו.

        ובנושא ש"ס, הבה לא נשכח שהבחירות הללו נוצרו בשל אי הסכמתה של ש"ס להצעתה של לבני לקחת כ 350 מליון שח ישירות למוסדות שלהם, ש"ס התעקשה שהכסף יעבור למשפחות המצוקה ולא לארגונים המפלגתיים של צאן מרעיתה.

        לפי השמצות השווא נטולות הבסיס, לא אופתע אם יתברר שאתה שמאלן - או ערבי

    • נתניהו רודף אחרי ליבני מפחד שהבלוף הימין יתפוצץ

      שי, 20/02/09 19:01

      הם מפחדים
      שיתגלה שהפתרון של שני מדינות לשני עמים הוא הרע במיעוטו

      שיתגלה כי הימין זה אוסף קהילות סקטוריאליות שמעונינות בעיקר בכספי המדינה

      שיתגלה כי בליכוד יש אופוזיציה ימינית לנתניהו

      שלעם ימאס מממשלה כתומה-שחורה מהר מאוד

      • הוא לא רודף אחרי אף אחד - המעמד מחייב לפנות לסיעה הבא אחריו

        בכנסת, 20/02/09 19:25

        לך למד אזרחות במקום לקרקר לא לעניין. אין כאן שני עמים. יש מדינה אחת מדינת היהודים ששמה מדינת ישראל. השאר זה שטיפת מוח שעברת.

    • ל 11 - כמה פשוט ..כמה נכון..השמאל =מקור החולי של הארץ הזאת (ל''ת)

      אחד העם, 20/02/09 19:25

    • בהתחשב בניסיון המוצלח שלכם עם נתניהו (ראה ערך פייגלין)...

      ירון - Yaron , 20/02/09 19:52

      לי זה יותר נראה כאילו הוא חיזר אחרי יריביו המכפישים והחלשלושים מימין רק כדי לקבל מינוי וכי הוא אינו זקוק לכישורי ההסעות של כצל"ה ולא לקסם ההתחשבות של אלי ישי.

      נתניהו נראה לי משחק משחק כפול - הוא בונה עליכם בשביל לקבל מינוי, אבל יעדיף את קדימה והעבודה בשביל קואליציה, בדיוק כמו שהעדיף את מרידור על פייגלין.

    • טוב מאוד מילים כדורבנות כל הכבוד

      pele_11 , 20/02/09 21:15

      הרבה בעם חושבים כמוך

    • כל מילה בסלע - גם אני מסכים (ל''ת)

      מצביע ליכוד, 22/02/09 00:49

    • במחשבה נוספת - יש דברים בגו (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:33

  • 10.

    ביבי התגעגע לציפי

    כמה רומנטי, 20/02/09 18:12

    אפשר להבין אותו, עבר עליו שבוע קשה במחיצת כל הפייגלנים, מרזל ובן גביר, מיכאל בן ארי ויתר ''שותפיו הטבעיים''.
    יקח לו זמן להתאושש מהטראומה.

    • הצעה מיוחדת לפרופסר הגדול

      dolton, 21/02/09 10:03

      לפ חוחמתך ( ) תציע לציםי פי פי פי לעשות בחירות מחרש
      מה לא מובן כאן 65 יותר מ 28 28 28 28

  • 9.

    כמה צביעות בתוך אישה אחת?

    pele_11 , 20/02/09 18:08

    לא סובל את השיטה שלה של דיבור בסיסמאות ורמזים. "צריך לזהות תהליכים". "צריך להוביל" וכ'ו...
    על איזה דרך את מדברת? הדרך שלכם הוקעה ע"י
    הבוחרים.דרך הנסיגות החד צדדיות שמובילות לטילים ומלחמות,הדרך הכלכלית שלכם שהובילה לאלפי פיטורים,וגם דרך המזומנים במעטפות.

  • 8.

    ברק תצטרף לממשלת האחדות - תראה לעבודה שלא אזל כוחך (ל''ת)

    צו השעה מחייב אחדות למען המדינה, 20/02/09 18:08

  • 7.

    לבני תשב עם ביבי שיתקצב את ש''ס כפי שהיא סירבה לעשות?

    גל, 20/02/09 18:07

    לבני תשב בממשלה שלא מתאימה לעקרונות שלה כי אם היא כן תתאים אז מפלגות ימין לא יוכלו להשתלב בה? ואם ישונו קווי היסוד בשביל לבני ולא בצורה של ערפל וניסוחים כלליים שפירושם מדיניות שיתוק האם גם העבודה תקפוץ לשם? לדעתי ביבי דווקא יפתיע לטובה למרות שלא בחרתי בו.

    • היא לא סרבה - היא רק הצהירה שסרבה - על ירושלים יצאה ש"ס

      יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:36

      ולא על הקיצבאות - העיתונאים ידעו - אבל כידוע - כשמריצים את ליבני מעגלים פינות - ומשפצרים מילים -

    • יש לי תגובה בשבילך

      איציק, 23/02/09 04:51

      אני מסורתי,ואין לי בעיה שכסף ילך לש''ס, כי גם להם מגיע והם מחנכים למשהו שאבד לי מזמן. קצת מסרות לא תזיק לאף אחד. אני סומך על ביבי שיקבע מפתחות למתן כספים באופן בונה ובריא. אני מעדיף לשלם מחיר וללכת למסלול נכון למדינה, מאשר לשים את האחריות על תהליך השלום אצל מי שדרכו אינה ברורה - כמו ליבני - היא יכולה לשפוך את התינור עם המים. מה הוכיחה לנו עד כה? איזה תפקיד היא ביצעה בהצלחה? מאז נבחרה לרשות קדימה התנהגותה מעידה על דמגוגיה כוחנות מיותרת וחוסר ניסיון.

  • 6.

    הרכבת ממשלה

    מזור יעקב, 20/02/09 18:06

    אני תומך בציפי לבני לא להכניס לממשלה וללכת לאופזיציה רק שם היא ומפלגתה תתחזק ממשלה בראשות נתניבו לא תחזיק מעמד ובעוד מספר חודשים עד שנה נלך שוב לבחירות ואז העם יבין שצריך ממשלה בראשות קדימה גם אני הייתי בעברי איש ליכוד כיום אני רוצה שלום לילדי ונכדיי היקרים

    • אתה אדם צר מוחין ! (ל''ת)

      moshes10 , 20/02/09 18:10

      • מוששששששששש- הוא היה ליכודניק - מאז עברו על מוחו המון שנות התיבשות (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:41

    • יעקב, אנחנו מוכנים לתת לך לבחור

      דובר קדימה, 20/02/09 18:34

      בשלוש שנים הצלחנו לשלוח אותם להלחם גם בלבנון וגם בעזה.
      עכשיו יש לנו מבצע יעקב - ''או או'':
      היכן אתה רוצה שילדיך ונכדיך ילחמו?
      בלבנון או בעזה?

    • יעקוב - גם אני בדעתך אבל מהצד השני של המדינה - כי היא תגיע לממשלה

      יופיטר יופיטר , 22/02/09 13:40

      ועדיף לא להתחנן אליה - וחוץ מזה - אידיוט מה אתה חושב שאנחנו רוצים מלחמה לילדים ולנכדים שלנו - אתה יכול לצעוק שלום כמה שאתה רוצה - בינתיים הוא לא שומע - שלום הכוונה

  • 5.

    עצה חינם לציפיליבני

    היועץ, 20/02/09 18:05

    לפני הכל להחתים את ביבי על מסמך משפטי גלוי שבו הוא מתחייב שאין לו הסכמים חשאיים על מפלגות אחרות בתחום קווי היסוד ובתחום התקציב. בלי זה אין שום ערך לשום שיחה איתו. אגב, מאחר שאלי ישי וליברמן יודעים זאת היטב אין ספק שקיימים הסכמים חשאיים כאלה, כך שיש ספק אם ביבי יחתום איתך על ההסכם הגלוי. מ.ש.ל.

    • Bibi and Tzipi have the same problem... (ל''ת)

      Tuvia, 20/02/09 20:28

  • 4.

    ביבי יודע איזה אוכל אוכלת הצפורה ו 27 האפרוחים שלה,,ציף ציף ציף,,, (ל''ת)

    בצלאל, 20/02/09 18:05

  • 3.

    ביבי מאכיל את קדימה במרור,,הם יכרעו ברך,,ציפי רמון דליה וחסון,,חה חה (ל''ת)

    בצלאל, 20/02/09 18:03

    • מגלה עתידות

      dolton, 21/02/09 09:56

      ציפי אנחנו אחרי הבחירות תגלי את האמת איך לקחת את הבחירות משאול מופז
      (המקורבים לשחיטות #1

  • 2.

    לקראת ממשלת "אחדות ישראל": קדימה-ליכוד-ישראל ביתנו-עבודה!!!

    יהודה בן-ישראל , 20/02/09 18:02

    קדמו חוקה שתהווה תשתית לשיטת בחירות סבירה, יציבות שילטונית ותקינותה.

    קדמו חינוך לשמו, וכן למצוינות, לציונות ולמורשת ישראל.

    קדמו כלכלה בריאה, ללא דרישות בלתי סבירות מגורמים פרזיטיים בחברה הישראלית.

    קדמו ביטחון, מפנים ומחוץ.

    קדמו שלום, אולם רק כזה שיהיה מושתת על החלטת מועצת הביטחון של האו"ם, 242, כלשונה ולא מעבר לכך, ועל בסיס עקרונות מגילת העצמאות שלנו, וכל זאת רק לאחר ששכנינו יכירו בזכות ישראל להתקיים והפסקת פעולות הטרור נגד ישראל וישראלים.

    אז אנא, קדמו את צרכיו של העם והתעלו מעל הפוליטיקה הקטנה.

    • את כל מה שאתה מבקש, קל יותר לבצע בלי בלילא ודחלילא

      מחשבות , 20/02/09 18:20

      השמאלנים הרי לא יעזרו במאומה להגשים כל זאת, ונתניהו פונה לשמאל רק כדי להקטין במידת מה את הנזק שהשמאל עשוי לעולל למדינה.

      • נתניהו רוצה להיות רמ''מ של כל העם לכן הוא פנה לקדימה ו כבודה (ל''ת)

        dracula_il, 20/02/09 19:34

    • בהחלטה 242 לא מדובר על מדינת פלסטינית חחחח (ל''ת)

      bula, 20/02/09 19:31

      • אמת, 242 אינה מזכירה ולו במילה אחת מדינת פלסטינית. על ישראל לעמוד על

        יהודה בן-ישראל , 20/02/09 21:54

        כך ש-242 תתקבל כלשונה בלבד, כלומר הסדר עם ירדן לגבי מרבית יהודה ושומרון, ועם מצרים לגבי רצועת עזה.

  • 1.

    יש דרך ליבני אבל היא לא הדרך לפלסטין - היא דרך ארץ ישראל (ל''ת)

    אין לנו ארץ אחרת, 20/02/09 17:58

    • לבני לא תצטרף לממשלה שלא תשחרר 1000 רוצחי יהודים (ל''ת)

      jo_l , 21/02/09 00:39