• 68.

    ללבני הסתומה יש דרך סלולה

    העיט, 09/04/09 12:13

    לגיהנום

  • 67.

    סיסמאות, סיסמאות

    רפניל , 08/04/09 11:42

    יש עוד פחות ערך לממשלה עם דרך שגויה שאינה יכולה ואינה מוכנה להכיר בטעויותיה, וחתרת "בעוז" להחמרתן.

  • 66.

    איזה דרך יש לה לציפי הזאת?!

    רחל, 03/03/09 16:09

    על איזה דרך מדברת הציפי הזאת?! ואם יש או היתה דרך כזו, מה היא עשתה בשלש השנים האחרונות כאשר היא היתה ממשלה. למה לא שמענו ממנה איזו בשורה, חידוש, תהליך מדיני כלשהו או אפילו שיפור מה במצב הבטחוני. אתם יודעים מה קיבלנו? 2 מלחמות - בצפון ובדרום, 2 כשלונות במלחמות ואפילו ולמרות המלחמות הללו - עד היום העורף לא ממוגן. מחריד אותי לשמוע כל פעם מחדש את האשה הזאת מדברת על דרך. אם היתה לך כזו - איפה היא? אבל היא חייבת להמשיך למכור את הסחורה השקרית שמכרה לפני הבחירות, אחרת מה יש לה להגיד?! הרי ברור מתוך התנהגותה ועקשנותה לא להכנס לממשלה אצל ביבי, למרות כל התפקידים הגדולים שהוא יעניק לה, כי כל מה שהיא שואפת הוא שביבי יכשל ובלבד שהיא תהיה ראש ממשלה לשם הכסא ב ל ב ד. היא חושבת כנראה שאם הצליחה בעזרת קשרים טובים עם שרון ועם כל מי שיכלה להגיע לצמרת - זה מקנה לה איזו זכות להיות ראש ממשלה.

  • 65.

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, וא

    המרכבה , 26/02/09 20:22

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, ואמר לליבני דברים חריפים ביותר. 'ניצחון 'קדימה', אמר מופז, 'הוא לא ניצחון אישי שלך'. 'והדרך שלך הביאה עד כה לתוצאה של חוסר ניצחון'.

    מתנגדת חריפה אחרת למדיניות של ליבני וכיצד היא מנווטת את 'קדימה', היא יו"ר הכנסת דליה איציק. חוגים פוליטיים הגדירו את עמדתה של איציק, 'כי היא נלחמת כדי להישאר בתפקידה הנוכחי. גם יתר חברי הנהגת 'קדימה', ח"כ צחי הנגבי, והשרים חיים רמון, ואבי דיכטר, ורוחמה אברהם בלילא, למרות דבריהם הפומביים תומכים בהצטרפות 'קדימה' לממשלה. אותה עמדה מביעים בשיחות סגורות, גם זאב בילסקי, ושי חרמש. ב'קדימה' אמרו בלילה, כי ציפי ליבני מושפעת יותר מיועצי הבחירות שלה ראובן אדלר ואייל ארד, מאשר מראשי מפלגתה. אלה מביאים לפניה את כל המאמרים המתפרסמים בעיתונות ואשר טוענים כי הליכה שלה לאופוזיציה, לא תאפשר לממשלת נתניהו לכהן זמן רב, ואם היא תתמיד בעמדתה תערכנה תוך זמן קצר בחירות כלליות חדשות והיא תנצח בהן.

  • 64.

    צודקת

    יהוידע, 22/02/09 19:10

    ''אם נריח את הוולבו ונרוץ לשם''. ועוד איך תרוצו

  • 63.

    קדימה היא הפרחה של משרד פרסום.

    ארז, 22/02/09 14:59

    בראשה עומדת אישה שבלעה ממש טוב את מה שאדלר וארד אמרו לה לומר.
    והיא נראית כה בטוחה בעצמה, מדהים...

    מאחורי האישה הזו נמצאים 20 אנשים חסרי עמוד שדרה, חדלי אישים ורודפי כיסא מקצועיים,
    שההגינות היא מהם והלאה.
    מדובר במושחתים, פושעים לשעבר (צחי הנגבי שישב בכלא) ונחקרים בפוטנציה.

    אתם, העם היושב בציון, כמעט המלכתם אותם הפעם לעוד כמה שנים של השלטון הגרוע בישראל.

  • 62.

    לממשלת הליכוד קווקא יש דרת-אבל לא הדרך שלך. למרות זאת...

    עמי, 22/02/09 14:51

    את תזחלי לקואליציה - ועל ארבע. נחכה ונראה

  • 61.

    איל ארד, אני לא מאמין לו. (ל''ת)

    ציפי, 22/02/09 13:51

  • 60.

    מישהו מוכן להסביר לי על איזה דרך היא מדברת?

    שילון, 22/02/09 13:48

    זה נשמע קצת פאטתי מפיה של החוגגצ נצמונות הזויים בהאנגר בנמל ת-א.
    במשך כל תקופת הבחירות לא הצלחתי להבין מה הדרך שלה.
    יום אחד נגד ליברמן, יום אחד מתרפסת כדי לקבל את המלצתו, ומסכימה עם 90% מדרישותיו.
    חייבים להוציא לה את איל ארד מהפה, אני לא מאמין לאף מילה שלו.

  • 59.

    בנימין בנימין מ פ ח ד מ ה י מ י ן ...והוא צודק!

    סבזי , 22/02/09 12:46

    עם מי הוא יעבוד ? עם ההזויים ?
    מה הוא יגיד לקלינטון ואובמה?

    שבני בגין רוצה שתי גדות לירדן?

    הוא חייב מישהו נורמלי לידו .:)!!!

  • 58.

    בנימין בנימין מ פ ח ד מ ה י מ י ן ...והוא צודק!

    סבזי , 22/02/09 12:40

    עם מי הוא יעבוד ? עם ההזויים ?
    מה הוא יגיד לקלינטון ואובמה?

    שבני בגין רוצה שתי גדות לירדן?

    הוא חייב מישהו נורמלי לידו .:)!!!

  • 57.

    ''הדרך'' של קדימה היא המשך מדיניות של וויתורים ללא תמורה.

    יחיאל כ''ץ, 22/02/09 11:34

    צריך להפנים כי מהצד השני אין פרטנר למו''מ אמיתי. עד עכשו , ישראל ויתרה (כמעט) על כל נכסיה ובתמורה לא קיבלה מהם הפלסטינאים דבר. אדרבא , הויתורים רק הגבירו את ''תאבונם'' של הפלסטינאים והם אינם מוותרים כהוא זה על עמדותיהם . מן האמנה הפלסטינאית לא ''זזו'' כמלוא הנימה.שלא לדבר על העובדה שיש אצלם אנשים (כמו סעיב עריקאת) שאינם מכירים במדינת ישראל כמדינת העם היהודי ורוצים להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה.זו ''הדרך'' של קדימה ובה בחרו הבוחרים שנתנו לקדימה רק 28 חכי''ם לעומת 65 חכי''ם שדרכה של קדימה אינה דרכם.

  • 56.

    ויתור כמה שיותר נרחב על גאוגרפייה ישראלית זו לא דרך רחבה (ל''ת)

    פקק תנועה , 22/02/09 11:02

    • אלו הם קיצוצים כמה שיותר נרחבים בדרכי ישראל . (ל''ת)

      פקק תנועה , 22/02/09 11:03

    • זה בדיוק ההפך אלו הם קיצוצים נרחבים בדרכי מדינת ישראל (ל''ת)

      פקק תנועה , 22/02/09 11:05

  • 55.

    כל יום הפתעה

    אפרתי, 22/02/09 10:41

    כל יום שומעים משפטים תמוהים מציפי !היום אנו שומעים שאין טעם לממשלה רחבה בלי דרך!!ממש משפט מחוזי מאד!!כן גבירתי! גם לנתניהו יש דרך!!אלא מאי? את רוצה להגיד שלו אין דרך? אלה לא דברים חכמים!!

  • 54.

    בוא נראה מה התרחישים העומדים בפני ביבי:ממשלת ימין קיצוני,

    לא זה ולא זה, 22/02/09 02:50

    שמיום הקמתה תחיה על זמן שאול עד לרגע בו ירצה ביבי לקדם מהלך מדיני הכולל ויתורים כואבים.עם קדימה,ליברמן(ואולי גם העבודה),הוא היה מצליח(אבל ציפי לא תיתן לו את התענוג אלא ברוטציה-ואז ביבי לא יסכים).
    להתראות בקלפי בשנתיים הקרובות.

  • 53.

    ציפי לבני 800000 בוחרים הצביעו עבור המצע של קדימה ולא למצע של ביבי.

    נתן.ש מעלות., 21/02/09 12:20

    אי לכך מקומה של קדימה,לשרת את העם מהאופוזיציה.

    • את העקרונות של ציפי ראינו כולנו כשקראה לאולמרט להתפטר (ל''ת)

      והמשיכה ליהנות ממנעמי השלטון, 22/02/09 02:44

    • ,תגובה ל-53

      רחל, 03/03/09 16:15

      זה נכון, 800,000 הוא שילוב של מטומטמים ותמימים שבחרו באשה הזאת סתם כך. לא מפני שיש להם איזו אידיאולוגיה או בחנו את המועמדת הזאת והחליטו - היא באמת מתאימה. אני קובעת זאת מפני שהבחירה של האנשים האלה בציפי לבני לא באה לאחר ששאלו את עצמם מה היה להם בשלש השנים האחרונות שעברו. ומה היה: 2 מלחמות - שיא של כל הזמנים של ממשלה שמכהנת אפילו לא 3 שנים ויוצאת לשתי מלחמות. ולא די בכך שאם כבר יצאה למלחמה - ניהלה אותה בצורה שלומיאלית, בחרה את האנשים הכי לא מתאימים לעמוד בראש המחנה ובסופו של דבר הביאה אך ורק כשלונות למדינה. חוץ מזה לא היה שום דבר טוב בממשלה הזאת היוצאת והמצב הבטחוני לא רק שלא השתפר וההרתעה נעלמה כלא היתה אלא שהקסאמים ממשיכים לנחות עלינו והעולם שונא אותנו יותר מתמיד, ומדינות שהיו לנו יחסים טובים איתם ניתקו קשריהם עימנו ולמה? כי אחת כמו ציפי לבני ואולמרט ופרץ וחלוץ היו שם. כעת לאחר שקראת את מה שכתבתי - האם אתה חושב שמציפי תבוא הישועה?! אתה טועה. חבל שנתת את הקול שלך לאחת כזאת.

  • 52.

    לבני: החזון המדיני מעניין את הסבתא !

    חיים אבגד , 20/02/09 21:48

    שבענו מתפיסות מדיניות שונות. של הליכוד, של העבודה, וחוזר חלילה. הכל נראה סתם כבליל מלים. הליכוד לא יביא שלום, גם אתם לא. השלום יגיע כאשר יגיע ואל תחשבי שאת עומדת לשנות משהו. בעניין זה אינך טובה מקודמייך. הליכוד לא יביא ביטחון מוחלט למדינה. גם את לא.
    יש לעסוק אך ורק בשינוי שיטת הממשל.
    זה מה שדחוף עתה. זה מה שישנה.

    כי אנו (האזרחים) רוצים משילות נכונה. אנו רוצים ממשלות שיתפקדו כראוי וימלאו ימיהן. אנו לא רוצים שכל בר בי רב יסחט את הממשלה. אנו רוצים ראש ממשלה שלא יהיה עסוק בחיזורים אחרי מפלגות לווין ובסתימת סדקי הקואליציה המתפוררת (והיא תמיד מתפוררת).
    אנו רוצים כנסת שתהיה מנותקת מן הממשלה. אנו רוצים שרים מקצועיים. לא פרץ שר ביטחון ולא מופז שר תחבורה ולא אטיאס שר תקשורת.
    זה נקרא לשנות את שיטת הממשל.
    זה לא גדול עלייך.
    זה מה שדחוף באמת.

    חיים אבגד

  • 51.

    חייבת כל הזמן סיסמאות ריקות - אין ערך בלי דרך... איזו דרך ? (ל''ת)

    אלק דרך..., 20/02/09 20:21

    • אצלכם קובע הערך,קרי כסף והרבה כסף,לזאת הורגלתם. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 21/02/09 19:56

  • 50.

    האם אומנם אין לממשלת נתניהו דרך מדינית?! הפתעה1

    davidishalom1 , 20/02/09 20:16

    הפתעה – מתווה שלום בלתי צפוי של נתניהו
    מידע ייחודי מאת דוד איש שלום.
    די בקרוב צפויה ממשלת נתניהו לעמוד מול לחצים כבירים בעיקר מצד ממשל אובאמה-קלינטון, אך גם מצד העולם ומבית. התחזית היא שנתניהו ינסה לשכנע את הקהילה הבינלאומית, ובראשה נשיא ארצות הברית ברק אובמה להתגייס לקואליציה בין לאומית שתמנע מאירן להגיע לנשק גרעיני. אולם סביר שהאובמה ידרוש בתמורה כי ממשלת ישראל תקדם את המשא ומתן מול הפלסטינים, תפנה מאחזים בלתי חוקיים ותגיע לשיחות ישירות עם בשאר אסד. אולם בניגוד לפרשנותה של מירב דוד ויתר הספינולוגים, ממשלת נתניהו עומדת לנקוט במהלכים מפתיעים והיא לא תיתפס בלתי מוכנה, מגמגמת ונבוכה מול מתקפת קלינטון-אובאמה. מתווה השלום הכלכלי ימותן ויהיה רק צעד משלים ובניגוד לעמדתו התחילית של נתניהו.
    בטרם אפרט את המתווה המפתיע עצמו, מעט רקע אישי הנוגע לעניין. מחבר מסמך זה היה האיש שהגה לראשונה בישראל את הפרמטרים של הסכם אוסלו בספרו משנת 1987 "האימה והתקווה", נפגש עם ראשי אש"ף בארץ ובחו"ל והיה אחד משני ישראלים שנאסרו בגין "חוק איסור המפגשים", הראשון היה אייבי נתן. אולם הסכמי אוסלו ופיוס הטרור מאז ועד היום, הביאו בעקבותיהם רק החמרת הטרור הפלשתיני ורק הרחיקו את השלום. ככל שחלף הזמן ובעיקר לאחר פרוץ אינתיפאדת הטרור הפלשתיני הבנתי שטעותי שלי וטעותו של השמאל המדיני בישראל הוא בהנחת היסוד שגם הצד הפלשתיני רוצה שלום כמונו. אני שטבעתי את הסיסמה, "שלום עושים עם אויבים", שכחתי שלשלום נדרשים שניים. למצער, אני את לקחי למדתי כשאוסלו והשלכותיו התפוצצו לנו בפרצוף. אולם "מחנה השלום" ממשיך בעיוורונו כאילו מאום לא קרה.
    התחזית המפתיעה המובאת כאן והמבוססת על מידע ייחודי, היא שממשלת נתניהו תצא בתוכנית שלום רצינית ומפורטת לפי הפרמטרים המוצגים כאן.
    ראשית, בכל אסטרטגיית השלום של ממשלת נתניהו, יתקיים תנאי יסוד אולטימטיבי, קו אדום ברור, לכל התקדמות לשלום בשטח, אשר תותנה חד משמעית ב "שינוי האתוס הלאומי הפלשתיני מאתוס פלשתין השלמה על חורבן ישראל לאתוס של דו קיום בשלום עם ישראל". מהפך בחינוך הפלשתיני, בספרי הלימוד, במפות, בהסתה, בתקשורת, ברטוריקה הפוליטית, בדמוקרטיזציה אמיתית בחברה הפלשתינית, במהפך באסלאם הג'יהאדי וכמובן הפסקת הטרור עצמו. אתוס פלשתיני של שלום, שעד כה, בניגוד לתעמולת ההזיות לו הייתה לו כל אחיזה במציאות.
    בהסכם השלום עצמו העיקרון המנחה יהיה סימטריה והדדיות. סימטריה משמעותה בין היתר מניעת כל טרנספר או גירוש של אוכלוסיות ובודדים הן יהודים והן ערבים בכל המרחב שבין הים לירדן. סימטריה תהיה בין היתר בזכותם של יהודים בשטחי הישות להישאר אזרחי ישראל ולמצוא בה את ביטויים הפוליטי. באופן סימטרי, ערבים בישראל שיגדירו עצמם פלשתינים, יקבלו את ביטויים הפוליטי בישות הפלשתינית. עניין זה חייב למצוא את ביטויו הפוליטי על פי החוקה שעוד תכונן. בכך גם תנוטרל האירדנטה ההרסנית שמובילים חברי הכנסת הערביים. הישובים העירונים אפרת, מעלה אדומים, גבעת זאב, אריאל ועוד יסופחו בשלמותם לישראל. תתאפשר גם זכות מקבילה של סיפוח ישובים ערביים לישות הפלשתינית.
    . יתרונותיה של היוזמה.
    1. מענה ללחצים מבית ומחוץ.
    2. יצירת אופק זמן מדיני, תקווה לשלום אמיתי בבוא העת.
    3. התוכנית מקנה העצמה פוליטית של הימין מתוך חיזוק עמדתו העקרונית ארוכת הטווח ביחס לשלום.
    4. היא מחלצת את ישראל ממדיניות הפייסנות כלפי הטרור שדרדרה חמורות את המצב.
    5. היא תקנה לנתניהו עצמו הישג אדיר ראשון מול ממשל אובאמה והעולם וגם בישראל פנימה ותייצב את ממשלתו.
    6. הנעת תהליכי מהפך ארוכי טווח מן הסתם באתוס הלאומי הפלשתיני.
    ובא לציון גואל.
    ראה www.empower-israel.org.il

  • 49.

    ניתן להגיע לדרכי ביניים.ניתן למצוא את שביל הזהב!!!

    בני123 , 20/02/09 19:54

    נחוץ לשם כך ויתורים של כל מחנה.ותחשבו על כך.

  • 48.

    לא מוכשרת להקים ממשלה,על קדימה להחליף את האישה ההיסטרית הזאת (ל''ת)

    היונה על חלוני, 20/02/09 19:44

  • 47.

    הדרך והערכים של קדימה--שחיתויות בצמרת,שתי מלחמות כושלות ומיותרות, (ל''ת)

    נסיעות לחו''ל בשביל להצטלם עם קוקטייל, 20/02/09 19:42

  • 46.

    דרכה של ממשלה בראשות ביבי שונה מדרכה של קדימה,אי לכך קדימה באופוזיציה.

    נתן.ש מעלות., 20/02/09 19:05

    משם תשרת קדימה את המדינה ותתחזק,ביבי יוכיח לעם באם אכן דרכו נכונה.

  • 45.

    לביבי אין מנדט לראשות הממשלה

    lshuli , 20/02/09 18:33

    מאחר ובחרנו לראשות הממשלה אל לליבני להכנס לממשלת נתניהו. זואת לא דרכנו

    • לנתניהו יש מנדט. שני שלישים מן הציבור היהודי מעדיפים אותו

      דה-דה , 20/02/09 18:57

      ...על פני האלנטרנטיבה.

      2/3 1/3

      מה יש פה לא להבין?

  • 44.

    לקדימה יש דרך וערך,יקיים ביבי את שלל הבטחותיו לבוחריו. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות.., 20/02/09 16:44

  • 43.

    חזקה על החמאס שיתווה דרך. (ל''ת)

    שי, 20/02/09 16:40

  • 42.

    אז שבת שלום (ל''ת)

    חבר, 20/02/09 16:38

  • 41.

    מענין מה הדרך שלה ?לתת לרוצחים הערבים כסף ונשק ולשחרר להם כל פעם רוצחי

    רחלי, 20/02/09 16:20

    על איזה דרך היא מדברת על כשלונות במלחמות על המשך הירי על שחרור שליט על מה בדיוק
    היא יכולה לדבר וספר על איזה שהוא ניצחון שלה בשורה תחתונה 0 כלום ולשמחתינו גם התקשורת שכל כך עזרה לה יכולה להצביע על 0 הצלחות

  • 40.

    לליבני יש חזון רק כשהיא לובשת את השימלה הסגולה ההדוקה (ל''ת)

    דה-דה, 20/02/09 16:07

    • אכן אתה מבריק בתגובותיך ??? (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 20/02/09 19:06

      • המלבוש הסגול הזה מראה על כך שציפי ליבני חי יבת לפצוח בדיאטה מהירה (ל''ת)

        פקק תנועה , 22/02/09 11:08

  • 39.

    קדימה הגיע הזמן להתפקח ולהחליף את ציפי היא ניכשלה פעמיים

    אורן אשקלון, 20/02/09 15:57

    ועכשיו היא מנסה לסכן את המדינה לטובתה האישית על שום מה ולמה? המדינה חשובה הרבה יותר מהאגו המנופח של הגברת הכי לא אחראית במדינה .
    ראו הוזהרתם

  • 38.

    ואיזה דרך יש לקדימה?

    אבי, 20/02/09 15:24

    אולי רוחמה אברהם או חיים רמון יש ילהם תשובה?
    קדימה זאת מפלגה בלי דרך ובלי שום דבר(רוחמה אברהם כבר אמרנו?) וסופה שתעבור במהרה מהעולם

  • 37.

    ללבני יש דרך אחת והיא הרס המדינה על מנת לבנות מדינת טרור!! זה המדיניות

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 20/02/09 15:23

    הרת האסון של המפלגה הארורה קדימה!!
    גירוש יהודים, ויתור על אדמות המדינה כולל על ירושלים ועל רמת הגולן, רדיפת יהודים בעיקר יהודים חובשי כיפה, רדיפה אחרי החיילים, משחקת בחיי החיילים כשנח לה הכניסה אותם לעזה כשפחדה מדעת בינלאומי וחלילה להביך את חוסיין אובמה האנטישמי מיד הוציאה את החיילים והרקטות ממשיכים ליפול על אזרחי הדרום ועוד כהנה וכנה פשעים שבגללם העם בעט בה החוצה!! קומץ אספסוף מקדימה לא יקבע לכל העם את ר"מ ישראל!!
    כעת לביבי יש הרבה עבודת שיקום מכל ההרס השסע והחורבן שקדימה מותירה אחריה!! יש למנוולת הזאת עוד עזות מצח לדבר סרה בימין??!! אנשי הימין יש להם ערך לקדושת החיים, לאדמות המדינה, למקומות הקדושים לא כמו השמאלנים שימכרו את העם היהודי ואת מדינת ישראל על מנת לקבל מחיאות כפיים ופרס נבלה מהאנטישמים מהארץ ומחו"ל!!
    ההיסטוריה עוד תכתוב רבות על המפלגה המושחתת ועל הנזקים והאסונות שהם המיטו עלינו!! עם ביב לפחות הצלנו את ירושלים ואת רמת הגולן מיד השמאלנים הקיצוניים בראשות לבני!!

    • ביבי נתניהו מפחד מהזויים כמו הג'ינג'י הזה .כאן .ובצדק (ל''ת)

      סבזי , 22/02/09 12:42

  • 36.

    איזה דרך הובילה קדימה וציפי 2 מלחמות בשנתיים? אל תעבדי עלינו. (ל''ת)

    SHUK , 20/02/09 14:56

  • 35.

    אם אני ציפי ראש הממשלה אז לביבי יש דרך.שגעון גדלות. (ל''ת)

    SHUK , 20/02/09 14:53

  • 34.

    נקווה שציפי ליבני סתם השתעשה עם הספין ולא האמינה באמת שפרס יטיל עליה (ל''ת)

    ליבני לא ריאלית, 20/02/09 14:46

  • 33.

    כל הקמפיין של ציפי לבני היה פארסה אחת גדולה-תחזרי למימדים האמיתיים של

    prague , 20/02/09 14:41

    שלך. אנו זקוקים למנהיגות ציונית. החזון הוא לחולמים. במזרח התיכון יש להתנהג כמו במזרח התיכון.

  • 32.

    כלומניקית אין לך מספיק שכל להבין שלא נישרוד אם תקום

    כאן בתוכנו מדינת פלסטין, 20/02/09 14:31

    כמה סתומה את יכולה להיות.

  • 31.

    עלאק שתי מדינות לשתי עמים - חולת נפש האישה הזאת (ל''ת)

    יש להם 22 מדינות ערב שיעופו לשם יחד איתך, 20/02/09 14:30

    • שתי מדינות לשני עמים -אפילו בוש איש הימין אמר.

      סבזי , 22/02/09 12:43

      אבל בארץ נשארו כמה ימניים קיצוניים רוטטים מאוד. שלא קולטים .

  • 30.

    ציפיתפות - חבל שאת דבריך את לא מקיימת אמרת שהמדינה חשובה ,?

    דרומי - מאוכזב מבחירתי, 20/02/09 14:25

    מצטער מאוד שבחרתי בקדימה בחרתי כנראה באנשים שרק הכסא והקריירה חשובים להם ,את הערכים של :חשיבות העם והמדינה , כיבוד רצון העם ,(כן ליבני העם רוצה אחדות את העבודה הרבה מחברי עזבו ובחרו בך בשביל זה).
    לא הצגת בפננו שום דרך , לא את ולא קודמך אבל האמנו שאת הדרך בונים תוך כדי ריצה.
    אני רוצה לומר לך ,חבל שמר' אולמרט ראש הממשלה ,לא התמודד כי הוא היה זוכה בהרבה יותר מנדטים אם לא היה נתון בחקירה, ועם בחקירה עסקינין איך את נותנת לח''כ שנתון בבעיה משפטית לשבת לצידך?? כאשר צעקת לאולמרט להטפתר איך??????????

  • 29.

    כולה מטחנת מים - פלא שישראל מתייבשת (ל''ת)

    באר-אורה, 20/02/09 14:25

  • 28.

    צו השעה ביבי - שתלך עם העבודה ותזרוק את קדימה לג'ורה (ל''ת)

    למען מדינת ישראל, 20/02/09 14:24

  • 27.

    גם אני הייתי מוכרת לכם חלומות ותקווה אם הייתי רוצה להיות ראש ממשלה (ל''ת)

    לברבר זה בחינם, 20/02/09 14:23

  • 26.

    אל תיקנו את כל מה שהיא מוכרת לכם -על חזון דרך ונקיון מילים זה בחינם (ל''ת)

    במעשים לא עשתה כלום, 20/02/09 14:19

  • 25.

    ממשלת אחדות

    איציק, 20/02/09 14:15

    כל הכבוד ציפי, בחרתי בך ותמכתי בך, תמשיכי בדרך הזאת, בשום אופן לא ללכת עם ביבי, רק ברוטציה, ובדרך שלך, עדיף אופזיציה מאשר לשבת עם השקרן שנקרא ביבי, יישר כוחך והמשיכי בדרך הזאת תצברי יותר נקודות, אני כבר רואה את הבחירות פחות משנה, תני לו להזיע, בשביל הכסא הוא ימכור את כל המשפחה שלו ואת המדינה כולה.

  • 24.

    מי שמדברת על קריעת המדינה לשני לאומים,אין א"י בליבה. (ל''ת)

    בא רון אשד , 20/02/09 14:13

    • אם יש לך א"י בלב ..גש לקרדיולוג ..ד ח ו ף

      סבזי , 22/02/09 12:44

      מרשרש לך .

  • 23.

    חגגת לפני הזמן ליפני - תפנימי (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 20/02/09 14:06

  • 22.

    ביבי אתה פחדן נקשרת לגוש ....וזה לא שוה גרוש

    eli32 , 20/02/09 14:04

    לא צריך לדון על קואליציה. קודם דנים על שינוי שיטת הבחירות. וכשיהיה רק 5 פתקים להכניס למאטפה, אפשר בקלות להרכיב ממשלה

  • 21.

    אז הגברת לבני מדוע ישבת בממשלה כזו במשך 3 השנים האחרונות?? (ל''ת)

    קראת לאולמרט להתפטר ומה איתך? התפטרת?, 20/02/09 13:56

  • 20.

    מסקרן לדעת איזה חזון מדיני יש לקדימה ? (ל''ת)

    haimrosen , 20/02/09 13:53

  • 19.

    תיקון, 2 עמים ו-81 מדינות,אחת ישראל ו- 80 לערבים, לעשות חילופי אזרחים

    אילנהלוי , 20/02/09 13:52

    להביא את כל היהודים ממדינות ערב לישראל ואת כל הערבים מפה למדינות שלהם.

    יש לעשות חילופי אזרחים ולא חילופי שטחים.

    הרי מאות אלפי יהודים הגיעו לפה ממדינות ערב השאירו שם בית ורכוש ולא בקשו מדינה כי נולדו שם.

    כך אלה הערבים שלא נאמנים לישראל להעביר אותם למדינות שלהם ואת היהודים משם להעלות לארץ.

    על זה צריך לפעול, חילופי אזרחים.

    • לא הזכרת את החבר שלך אלוהים (הכדוע בכינויו ''אלי'') (ל''ת)

      דני, 20/02/09 14:17

  • 18.

    הכל תרוצים מתחת לתחת - לא טובת המדינה מעניינת את ליבני (ל''ת)

    רק כס המלכות, 20/02/09 13:52

  • 17.

    החזון של ציפי להמשיך ולחלק את ישראל לערבים בעזה ששיכים למצרים*~*~*~*

    אילנהלוי , 20/02/09 13:46

    וצפורע רוצה להקים להם שם מדינה על הגב שלנו בנוסף לכל המדינות שיש למוסלמים ולערבים 80 במספר.

    זהירות מאלה שרוצים 2 מדינות ל-2 עמים לכאורה, מדינה אחת ישראל מלאה ערבים ומדינה נוספת לערבים ולמוסלמים בנוסף ל-80 מדינות ערביות ומוסלמיות שיש להם בעולם.

    זהירות משלום ודרך השלום של ההוזים שמביאים לנו כל פעם מלחמה חדשה בדרך.

    וסכנה מאלה שמדברים על 2 מדינות ל- 2 עמים.

    כי אין 2 עמים, יש הרבה יותר.

    לא לשכוח את הנסים שעשה לנו השם במלחמה האחרונה, אם תמשיכו לבזות בני תורה ורבנים ואת הדתים והחרדים, זה עלול לא לחזור על עצמו ונגיע כולנו לים חלילה.

    זהירות!

    ביבי יש לך מלחמה רחבה וברוכה עם הדתים והחרדים, לך על זה ואם תתפלל כהלכה השם יהיה בעזרך.

    שבת שלום

  • 16.

    לליבני חשובה יותר הקריירה מהמדינה!

    schoole , 20/02/09 13:45

    "מה כל הבאלגן ולהישאר שרת חוץ"? "עדיף ליהיות בחוץ ולתת למדינה להידרדר ואז העם יבחר לי"!
    האם העם עד כדי כך מטומטם?
    בכל מקרה,בהצלחה לנתניהו,ראש הממשלה הנבחר-ההצלחה שלך היא ההצלחה של כולנו!

    • אתה מדבר שטויות

      השפוי, 20/02/09 14:36

      אם היא היתה רוצה יכלה להיות ראש ממשלה אבל היא לא היתה מוכנה לסחטנות של ש''ס
      להבדיל מביבי שהוא מוכן למכור את נשמתו לשטן העיקר שימלוך

  • 15.

    תשבו ביחד ותבנו דרך,את מנהיגה רצינית וגם נתניהו

    yaled , 20/02/09 13:40

    נתניהו לא אולמרט אני בטוח שתסדרו טוב
    ראש ממשלה ליבני תהיה באחד הימים,
    ועכשיו זה מבחנה האמיתי

  • 14.

    הדרך שלך רק סלולה להקמת פלסטין - יותר מזה את לא רואה בעיניים (ל''ת)

    בדוק, 20/02/09 13:38

  • 13.

    אני באמת מצטערת שבחרתי בליבני (ל''ת)

    רינה, 20/02/09 13:37

  • 12.

    מכתב ששלחתי היום, למר בנימין נתניהו ,ראש הממשלה הבא

    דמוקרט אכולשקשוקה , 20/02/09 13:36

    כיוזם הקמפיין, למאבק דמוקרטי ,כלכלי ,חברתי
    מאוחד ,
    קמפיין אשר הצליח ,ליצור קואליציה דמוקרטית משותפת ,לכ15 מפלגות דמוקרטיות שונות,

    אני מציע את שירותיי הדמוקרטיים למר נתניהו

    להשגת היתרונות הקואליציונים הבאים:

    1 הצלחה ביצירת ממשלת אחדות רחבה, הכוללת גם את מפלגת העבודה.
    2 הרחבת הממשלה ,תאפשר לעומד בראשה, לנהל את עניני המדינה, בממלכתיות ראויה ,לדמוקרטיה בישראל
    3 השגת איזונים חשובים ,בתחום הסוציאלי, חברתי, כלכלי ,בממשלה בראשות הימין.
    4 יכולת ניטרול מוחלט, של הנציגים הקיצוניים בממשלה,
    כאשר יחליטו הם, ללחוץ לכיוונים, לא ממלכתיים או לא דמוקרטיים.
    5 יצירת שקט תעשייתי, עם הארגונים הכלכליים,
    כולל התעשיינים והמעסיקים וכולל ההסתדרות.
    6 איוש משרד הבטחון ומשרד הרווחה, באנשים
    המתאימים והמוכשרים ביותר ,לתפקידים חשובים אלו.
    7 ניטרול השפעתה של מפלגת קדימה ,הזקוקה
    נואשות ,לחינוך דמוקרטי מחודש ,בספסלי האופוזיציה.
    8 הבטחת קיומה המוצלח ביותר ,של הממשלה הבאה
    עד סוף הקדנציה שהוקצתה לה,
    ועוד ועוד ועוד, למען הדמוקרטיה והמדינה.
    ליצירת קשר
    www.makolot.co.il

  • 11.

    ציפי לבני ,דברייך נאים ונכוחים ..!! (ל''ת)

    סבזי , 20/02/09 13:35

  • 10.

    כל הכבוד ציפי עד עכשיו לא איכזבת אותי, אין רוטציה אז אופוזיציה

    iritkev1 , 20/02/09 13:34

    הפעם להילחם על הכח: חינוך, כלכלה, רווחה, ביטחון, צדק ויושר שלטוני, לכי על זה יש הרבה עבודה. שלי יחימוביץ תעזור לך. אין כמו הנשים במדינתנו

  • 9.

    תפנימי!!!

    המאמין , 20/02/09 13:32

    את חושבת שאת חכמה גדולה נכון?! אז תקשיבי טוב חכמולוגית שכמוך אם לא תכנסי לממשלה והיא תיפול נלך לבחירות ותאבדי את כול הימין מרכז שהצביעו לך בסביבות 15 מנדטים של קדימה הם אנשי ימין שיענישו אותך אם נלך לעוד בחירות!
    לגבי השמאל? אחרי שמה שאת רוצה זה להיות ראש הממשלה וזה כול מה שמונע מקדימה להיכנס לקואליציה האופורטוניזם שלך והמגלומניה שלך הם הדברים היחידים שמונעים ממך כניסה לממשלה,והעובדה שאם תהי ראש הממשלה אז כבר לא אכפת לך לשבת עם ליברמן הליכוד ורחמנא לצלן אפילו עם ש"ס והבית היהודי את תאבדי גם את בוחרי השמאל שיחזרו לעבודה ולמרצ וקדימה תישאר סיעה עם שישה שבעה מנדטים במקרה הטוב!
    שבי עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו תני צ'אנס לממשלה חזקה ויציבה שתימשול 4 שנים ושבעה חודשים.
    במקרה הכי גרוע דרכה של הממשלה לא תהיה דרכך ודרך קדימה ותוכלי אז לפרוש בלב שלם ובהוכחה לציבור שאת באמת מייצגת פוליטיקה אחרת ובאמת ובתמים ניסית לתת הזדמנות לממשלת נתניהו ולמדינת ישראל!
    אולי תאבדי חלק מהשמאל אבל הרבה אנשי ימין מתון יצביעו לך ולרשימתך.
    אם לא תכנסי ויהיו בחירות בעוד שנתיים יראו אותך ואת קדימה כאחראים ותאבדו את האנשים שמצביעים לכם מהצד הימני של המפה שכמו שציינתי לעיל הם הרוב של בוחרי קדימה.
    שבת שלום!!!

    • חמודי אתה חי בסרט, כשהממשלה הזאת תיפול עוד כמה חודשים

      בן, 20/02/09 14:05

      ביבי מתרסק, ליברמן מתרסק, וציפי עולה מעל ל-30 והעבודה למעל מ-20.

      האופוזיציה הוכיחה עצמה כמקום הכי טוב בו להיות כדי לשקם מפלגה ולהבטיח שיהיו לה הרבה מנדטים ובטח שהבחירות הבאות צפויות להיות עוד שנה פחות או פחות. מי שהולך בכוח לקוליציה תמיד נופל בבחירות שלאחר מכן.

      אתה לא מדבר בכלל בהגיון, אם היא תלך לאופוזיציה היא תאבד בוחרים כי הוא מוותר על עקרוניתיה? בדיוק ההפך יכסיל. אם היא תוותר על העקרונות ותשב בממשלה ימנית קיצונית היא תאבד קולות.

      קדימה מפלגת מרכז- אין לה רצון בקולות של ימנים, אלא בקולות של שמאל מרכז. בניגוד לביבי היא לא משנה את המצע שלה בהתאם לתקופות משתנות שיהיו לה יותר קולות. היא עומדת מאחוריה עקרונותיה והיא לא תתחנף לימנים שבכל מקרה לא מצביעים לה שיצביעו לה.
      אם היא תעשה מה שאתה אמרת, והיא לא תעשה כי יש לה שכל, היא תאבד את קול הקולות של השמאל והמרכז שילכו לעבודה ולמרץ, ואת הקולות של הימנים היא לא תאבד את צודק, הם פשוט לעולם לא היו שם.(וטוב שכך).

      אז אני לא יודע אם ציפי חושבת שהיא חכמה גדולה, אבל חכמה יותר ממך זה בטוח.

      • קישקוש!!!

        המאמין , 20/02/09 16:06

        ציפי לבני לא קיבלה את רוב הקולות מהשמאל אלא מהמרכז וימינה אז אל תכתוב שטויות!!!
        קדימה היא לא מפלגת אופוזיציה ורק עם נתניהו יפול תוך שנה יש לה סיכוי אבל כל יום מעבר לשנה יתסיס את אוהבי הכסא במפלגה כולל הפוץ רוני בר-און ואז הם ינטשו אותה ויחברו לליכוד!!!
        אין סרט כזה שהממשלה של נתניהו באם תקום כממשלת ימין תשרוד פחות משנה וחצי ואוליי אפילו שנתיים ובמצב כזה קדימה תתפורר ותתפזר לכל הרוחות.

  • 8.

    אה, כי לקדימה יש דרך.. (ל''ת)

    raquel_fernandez , 20/02/09 13:31

  • 7.

    ליבני מנכסת לעצמה ''חזון מדיני''

    הצדיק מסדום, 20/02/09 13:22

    למה רק לך יש זיכיון בלעדי על חזון מדיני?

    החזון המדיני של ליבני -
    ''בארץ פלסטין קם העם הערבי, בה עוצבה דמותו הרוחנית וכו' במשך 100 השנים האחרונות....היא מדינת פלסטין''.
    ''אה, כן, שכחתי. יש פה גם תושבים מצחיקים, הקוראים לעצמם יהודים והתובעים זכות בעלות על הארץ מדורי דורות''.

    יאללה, קישטה מכאן, פפלוכטה יודן. ג'בו ז'ידו.

    לזאת יקרא ''חזון''.

    עכשו ברצינות. גם לימין יש חזון מדיני. אלא שהוא רחוק מחזונך, כרחוק מזרח ממערב. אגב, היה לנו פעם משורר נפלא, שכתב - ''ליבי במזרח ואנכי בסוף מערב...''. מזל שהוא לא חי בתקופתך, אחרת היית אומרך לו שאין לו חזון מדיני.

    • החזון של ליבני מתפוצץ הרגע ,בפצמ''רים לעוטף עזה !!

      הנביא שמואל, 20/02/09 14:14

      חזון אעאלק !!!
      החזון שלה להביא את מדינת ישראל שאולה..
      לכי הביתה ציפי

  • 6.

    יש לך ביבי כבר ממשלה והיא לא צרה היא ברכה משמים עם החרדים והדתיים!~!~!

    אילנהלוי , 20/02/09 13:19

    אין טעם לרוץ קדימה אפשר ליפול לבורות עמוקים בדרך.

    קדימה רוצה לחלק את ישראל לכל אזרחיה הגויים ומה שישאר לחלק אותנו לערבים בעזה ששיכים למצרים ולהקים להם מדינה על הגב השבור שלנו!

    מה לך לרוץ קדימה?

    ממשלה עם הדתיים, זו לא צרה, זו ברכה שתבוא לך אם תקשיב להם, כי הם שליחי השם.

    לא לשכוח את הנסים שהיו לנו במלחמה האחרונה ובכלל, השם רואה רושם ומצלם גם את התגובות שלנו.

    • הדתיים שלך אוהבים רק תקציבים

      סבזי , 20/02/09 13:34

      הברכה עבורם בלבד $$$$$$
      זה כבר ידוע.

      • לימוד תורה ושמירה על הרשת התורנית מציל את עם ישראל מאויבנו, תשנן!~!~!~

        אילנהלוי , 20/02/09 13:41

        זה הדבר היחידי שמציל אותנו מאויבנו ועליו כל העולם עומד.

        התורה הקדושה שילמדו עם ישראל ויקיימו את המצוות.

        לכן זה צריך להיות אינטרס של כל יהודי לשמור על הרשת התורנית שהיא החמצן של כל יהודי לנשום ולחיות בכלל.

        • כסף יעוור עיני חכמים -תשנני

          סבזי , 20/02/09 13:58

          עם הדתיים שלך אויבינו רק מתרבים.
          .
          ואין דין יתום ואלמנה ואין אהבת גר
          שרייך סוררים וחברי גנבים...

          -קצת שינון לא יזיק לך

        • נידה את שומרת? אני יודע מי את אז אל תבלבלי את המוח. (ל''ת)

          שכן של גברת ''לוי'', 20/02/09 18:27

      • אצל העבודה הקיבוצים אהבו תקציבים - יאלה די עם זיכרון סלקטיבי (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 20/02/09 14:10

      • סבזי ,אין אתה יהודי,השאר נושא זה ליהודים.וכבודך יהיה בעינו. (ל''ת)

        בא רון אשד , 20/02/09 14:15

        • אם למוד תורה=איבוד הארץ,או אי למוד תורה ושמירת הארץ,למוד תורה קודם! (ל''ת)

          בא רון אשד , 20/02/09 14:18

        • רון אשד תלמד משניות ונשק ציצית ואל תקשקש הרבה בביצית

          סבזי , 22/02/09 12:34

          הרי אתה מחלל שבת בפרהסיה נכון?

  • 5.

    למה עליזה אולמרט בחרה לתת ראיון דווקה לידיעות אחרונות ולערוץ2 כנסו

    שאבי מהעיריה , 20/02/09 13:10

    במשך 3 שנים בערוץ 2 ,אנשים מתועבים כמו אמנון אברמוביץ ,יאיר לפיד כרמלה מנשה ועמנואל רוזן הרקוב הגנו בעוז על אולמרט המושחת ,כנ"ל מידיעות ברנע שקיבל שוחד את פרס ישראל כי הגן על אולמרט ושיפר הלקקן הגנו בעוז על אולמרט המושחת ,רבותי זה יחסי הון עיתון שילטון ,והם המיץ של בזבל של העיתונות

    • כל המושחתים באים מהימין-זו תופעה

      סבזי , 20/02/09 13:31

      כנראה שהימין רקוב מטבעו.

  • 4.

    זה בדיוק מה שהעם רוצה - ביבי רו"מ לבני סגנית וברק בביטחון !

    zalmanbet , 20/02/09 13:10

    העם רצה שינוי במנהיגות.
    העם רצה ממשלה רחבה עם מדיניות מרכז אמיתית ולא שמאל מחופש למרכז...
    נתניהו הביא הסכם ען הפלסטינים להימין מחק אותו ולבני הביאה מלחמות וכישלון וההעם מחק את השמאל...
    לכן רק נתניהו מסוגל ומהווה את המרכז השפוי פה במדינה.
    ממשלה של ביבי עם ציפי וכל היתר תיהיה יציבה ותוכל באמת לתרום למדינה את המקסימום.

  • 3.

    ביבי היקר האתגרים האלה עמדו לפני הבחירות ואתה לא נתת יד

    iritkev1 , 20/02/09 13:08

    ההפך הוא הנכון טירפדת מהלך עם שס ולא היית מוכן להיות בממשלה תחת ליבני. עכשיו הגלגל התהפך ואתה נזכר שאנו בתקופה קשה, מלאת אתגרים כלכליים ובטחוניים? קדימה הצג ממשלה קיצונית ימנית, לא רק דיבורים, עכשיו במעשים ניראה לאן תיקח אותנו.

    • האתגר של ביבי זה לעשוק את העניים ולהעשיר עשירים (ל''ת)

      סבזי , 20/02/09 13:37

      • תנסה לעבוד - אולי תתעשר כמוהם - ולידיעתך - קדימה היתה ליכוד בזמנו (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 20/02/09 14:08

        • ביבי עושק את העובדים ומעשיר ספסרים ועבריינים (ל''ת)

          סבזי , 22/02/09 12:36

  • 2.

    ממשלת אחדות אך ורק ברוטציה בין ליבני לנתניהו.

    קפרוביץ זאב , 20/02/09 13:07

    אחרת שירכיב ממשלה עם "גוש הימין" ונראה לאן זה יוביל את מדינת ישראל.

    • ראינו לאן "גוש השמאל" הוביל את מדינת ישראל (ל''ת)

      gilberet , 20/02/09 13:26

  • 1.

    למה ביבי לא פונה לאהוד ברק ונותן לעבודה 4 שרים?

    שאבי מהעיריה , 20/02/09 13:07

    למה ביבי לא פונה לאהוד ברק ונותן לעבודה 4 שרים?
    ברק יכנס את מרכז העבודה ובקלות יזכה לרוב להכנס לממשלה,הם חולים על תיקים
    אני נגד ממשלת אחדות אבל אם כבר עדיף כבר אבודה על קדימה

    • הבעיה היא שברק הוא כבר 0 באבודה... (ל''ת)

      אפילו השרת קובע יותר מברק באבודה..., 20/02/09 13:23

      • נראה לך שברק יכול על שלי יחימוביץ'? (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 20/02/09 14:07

    • ביבי שלך יתבשל קצת עם ש"ס קודם

      סבזי , 20/02/09 13:33

      שייצא רך וטעים