• 89.

    שמעון יקר כדי שיקום ממשלת אחדות זות ליכוד קדימה עבודה וליברמן (ל''ת)

    שמואל, 26/02/09 22:21

  • 88.

    מאחדות תקום גואליציה, כפי שהיה עד כה. אותו בית המשט ואותו מבקר מדינה.

    borisdo , 25/02/09 09:36

    רק צורה או שמות אחרות.

  • 87.

    מאחדות תקום גואליציה, כפי שהיה עד כה. אותו בית המשט ואותו מבקר מדינה.

    borisdo , 25/02/09 09:30

    רק צורה או שמות אחרות.

  • 86.

    מיפלגות ציפי וליברמן עלולות לחבל במצע הפולטי מדיני בטחוני גאוגרפישל

    פקק תנועה , 22/02/09 11:24

    הליכוד

  • 85.

    צרוף סוס טרואני שתזיק לאינטרסים החיוניים של ישראל !!!

    המרכבה , 22/02/09 08:55

    עדיף לצרף את העבודה ואפילו את מרץ ואולי חצי מקדימה שיתכן ויקימו סיעת אומץ ובהם הבכירים מופז שיטרית ודליה איציק שיהיה להם האומץ להצטרף לממשלת נתניהו במלחמה בהתחמשות איראן בגרעין וסוריה חיזבאללה והחמאס בטרור.
    לציפי ליבני שאיפות אישיות והיא תכשיל את ממשלת נתניהו מתוך הממשלה ותזיק כך לאינטרסים החיוניים של מדינת ישראל ואזרחיה.
    זהירות מונעת אסון.

  • 84.

    הנשיא מרגיש שזוהי חובתו לאזרחים

    ציונה, 21/02/09 19:12

    מר פרס כך נאמר ''והחכם בעת הזו יחריש'' אנא אל תדאג לנו האזרחים,כבר דאגנו לעצמנו ובחרנו בימין.בבקשה סלק ידיך מהפוליטיקה,לא עבודה ולא קדימה אם כבר אז אולי אנשים ישרים כמרץ.

  • 83.

    MMSHLA

    GIDEON, 20/02/09 18:40

    HRV OVDIA YOSAF AMR MEE SHBOCHR BLIBRMN BOCHR BSATAN ANI AOMR MEE SHYOSHV BMMSHLA AEM LIBRMAN EELCH LGHINOM VLIBRMN EELCH LGN-EDN

  • 82.

    ממתי גם הנשיא שומע בקול ליברמן? (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 20/02/09 11:38

  • 81.

    ביבי מחוייב לש''ס ולאגודה ולהזויים,יראה לנו הקוסם את כישוריו. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 20/02/09 10:05

    • חשוב ש"ס עם יש קומבינה ששווה יותר? ז.א. שחיתות ימשך כפי שהיתה. (ל''ת)

      borisdo , 25/02/09 09:33

  • 80.

    תלוי, אם ציפי ראש ממשלה - אז ''ליברמן דא'' ...

    ד''ר ארוין, 20/02/09 07:48

    קדימה אפילו נענתה לכל דרישות 'ישראל ביתנו'. אבל אם ח''ו ציפי לא תהיה ראש ממשלה - אז, אבוי, ממשלת נתניהו = ימין קיצוני.

    היידה קדימה, תתחילו למרר לנו את החיים, התקשורת אתכם ...

  • 79.

    העם אמר את דברו- ביבי זאת שעתך הגדולה, לא תהיה לך עוד הזדמנות כזאת

    moshon1 , 20/02/09 07:39

    האדם, כהרגלו, מחפש איך להיות במרכז : שמה נוח יותר, חמים יותר, הסמול העליתיסתי וההזוי, הבוהמה , התשקורת , הבג"ץ, הפרקליטות, כל הממסד הרקוב של המדינה נתון בידי הסמול, ביבי רוצה להתעטף בשמיכת הפוך הרכה והמגוננת של הסמול, שדירדר את המדינה בינתיים אל תוך התהום...
    ביבי, עכשיו שעתך היפה להוכיח מה באמת אתה שווה..
    אם כמו בעבר, אתה תבגוד בציבור מצביעיך, אין לך תקומה.. והוי לנו והוי לזה שנבחר על-ידינו..
    אם לחילופין תעמוד איתן על דרך המצביעים שלך, שחיבקו אותך אל חיקם, ורק בזכותם אתה נמצא איפה שאתה נמצא, הגם שיהיה לך יותר קשה, תהיה לך הזדמנות בלתי חוזרת להרשם בספרי ההיסטוריה של עמינו, כמנהיג אוטנטי וראוי...
    אל תחמיץ את ההזדמנות הזאת, כי אם כך תעשה, תביא בשורות קהל הימין שתמך בך תחושת אכזבה מרה, ואין סיכוי שאי-פעם נסלח לך על כך..
    תהיה הביבי שאנחנו כל כך רוצים להאמין שהפכת להיות, ולא הביבי הישן, המתרפס, הפופוליסט, הסחיט והלחיץ..
    בהצלחה ביבי, הצלחתך זה הצלחת העם שלנו

  • 78.

    אל תישברי, למען ילדינו לכו לאופוזיציה

    גיא הירשפלד, 20/02/09 07:39

    שנראה איך הפאנאטים הימניים האלה מסתדרים בינהם, ואולי העם הזה יתבגר קצת,

    • צודק. נתניהו צריך לאכול לבד את מה שבישל

      יוספה תל-חי, 20/02/09 11:48

      ציפי צריכה לעמוד בראש אופוזיציה חזקה ומתפקדת ולבנות את קדימה גמפלגת מרכז שמאל כתשובה שפויה לממשלת נתניהו ומסנדליו מן הימין הסהרורי

  • 77.

    עדיף ביבי ביד רמה מציפורה על עץ החלומות (ל''ת)

    patish4 , 20/02/09 07:38

  • 76.

    ציפי חדל קשקשת ברשת

    cobson , 20/02/09 07:23

    את רוצה אופוזיציה הלאה קואליציה בתור שרה בכייף

  • 75.

    היום היא תסכים מתוך "אחריות לאומית" לממשלת אחדות

    marco polo , 20/02/09 07:18

    אין ימין במדינה רק שמאלנים בתחפושת שגונבים קולות. ביבי ליבני ברק SAME SHIT רק באריזה שונה.

    • כמה נכון : הסוף היה ברור מהתחלה - פופוליזם, אופורטוניזם..

      moshon1 , 20/02/09 07:46

      נהיה אחרי התפל ( ממון ושררה ) ולא אחרי העיקר..
      אנשים חלולים, זה הסמול, תן להם את הפטפטת האין-סופית שלהם, השטויות ההזויות והסהרוריות שלהם - שלום.. מזרח תיכון חדש..הכיבוש אוכל אותנו מבפנים..
      כל החרה הזה שלהם מתפוצץ לנו כל יום בפרצוף.. אבל הם ממשיכים בדרכם הדפוקה הזאת, ולוקחים איתם את כולנו...
      ואולי, פשוט יקרה נס, ןדוקא בזכות הליברמן הזה שלכל הדעות נראה בעיני פחות רכיכה מביבי, המהלך ההזוי הזה של להביא עוד פעם את הקדימה הזה למרכז הבמה פשוט יתפקשש..
      וחייבים להתפלל לריבון העולם ששיפיח בביבי את הרוח הנכונה, ופעם אחת בחייו הוא יתעשת ויהיה הביבי שאנחנו רוצים להאמין שהוא צריך להיות

  • 74.

    אני בחרתי ליכוד כדי למחוק את אפללו ורוחמה ורמון (ל''ת)

    עדיף אחמד טיבי על קדימה, 20/02/09 06:53

  • 73.

    מסיבת ניצחןן נוספת לחברי קדימה בנמל ת''א,לרגל הליכה לאופוזציה וההתרסקות (ל''ת)

    שבדרך,מנחה איציק דנה, 20/02/09 06:50

  • 72.

    פרס--תן לה שבועיים בלי המרצדס ובלי טיסות לחו''ל להצטלם שם,ותראה איך (ל''ת)

    היא זוחלת לממשלת ביבי, 20/02/09 06:46

  • 71.

    נבחרים הנשאו מעם

    יעקב, 20/02/09 06:33

    הליכוד היא מפלגת מרכז בעלת נטיות ימניות ולמולה קדימה מפלגת מרכז בעלת נטיות שמאלניות. העבודה דומה לקדימה. מה שמביא רוב של 68 למרכז בעוד לימין 65 נראה כי לליברמו תתאים ממשלה שכזאת ואז 83 מנדטים. זה רוב אמיתי שלאף קצה משאל - ברק ימים ליברמן אין את הכח להפיל את הממשלה לבד.
    ובממשלה מרכזית שכזו לאור ההפרש הזעום בין המפלגה המובילה בבחירות לשניה רק ראוי הוא כי תתקים רוטציה.תוכן

    • הבעיה שאתה עוסק בפוליטיקה בגרוש ולא בדרך חדשה... (ל''ת)

      moshon1 , 20/02/09 07:49

  • 70.

    רק ביבי כי הוא ניצח

    דודו, 20/02/09 06:32

    גוש הימין ניצח וזה ברור
    יש להלחם עם הקמת הממשלה בחמאס באירן ובחיזבלה

    • צריך להלחם בכל שונאי היהודים וגם שונאי הישראלים ולהראות להם מי כאן (ל''ת)

      הגבר דודו אתה חושב קטן, 20/02/09 12:33

  • 69.

    פרס אומר קדימה,,, ומתכוון להכשיר הצטרפות ברק לימין הקיצוני,,,,,,,,,, (ל''ת)

    מכירים את התרגילים המסריחים שלכם,,,,,,,,,, 20/02/09 06:08

  • 68.

    1... 2... 3... 4.... ברק עוד לא קפץ לחייקו של ביבי ??? (ל''ת)

    5... 6..............., 20/02/09 06:06

  • 67.

    נהיה כולנו גאים להיות אופוזיציה לביבי !!! (ל''ת)

    רק לא ביבי-אין-דרך,,, זו בדיוק היתה הצבעתנו !!!, 20/02/09 06:05

  • 66.

    טוב יעשה נתניהו אם ילך עם העבודה -- ואת הנגע קדימה ישאיר להתרקב ולהתפר (ל''ת)

    קדימה בראשותה של ... זו מחלה לישראל, 20/02/09 05:41

    • בדיוק. ממש בול. (ל''ת)

      אביבה, 20/02/09 06:46

  • 65.

    2 מדינות - הסיסמא האמריקנית וישראל בחרה לא ללכת בדרך זו עכשיו

    להיות זונה בלונדה של חוסיין אובמה או יהודי ריבוני, 20/02/09 05:38

    אחדות זו בגידה ברצון הציבור. אזרחי ישראל לא רוצים להיות זונה של ארה''ב ובטח שלא בשר תותחים של חוסיין אובמה...
    .

    • אתה צודק! אסור להיכנע לאובמה!

      sadato , 20/02/09 06:22

      אתה צודק! קצת גאווה לאומית לא תזיק לנו! חייבים להתעמת עם האמריקאים בכל העוצמה כדי להגן על האינטרסים החיוניים שלנו! אין לי ספק שכך תעשה ממשלת הימין החדשה! מיד אחרי שאובמה ישלח לנו את מטוסי האף16 החדישים! ואת הפצצות מפצחות הבונקרים! והטילים המתקדמים! והסיוע הכספי! כי מה נעשה אם הוא יחליט לקצץ לנו כמו שהציע השליח האנטישמי שלו ג'ורג' מיטשל? לא נוכל ליזום מבצע נוסף בעזה! ולהיכנס באמ-אמא של החמאס! ולנצח את הטרור! כי יגמר לנו הנשק! אבל לא נבקש מאובמה! כי אנחנו חזקים! והאמריקים חלשים! תראה את הכלכלה הקורסת שלהם! אמריקה? פחחח! מי צריך אותם בכלל? נכרות ברית אסטרטגית עם רוסיה! ועם סין! ועם מיקרונסיה גם! וננצח את כל הערבים! ואת הפרסים! ואת כל הגויים! כי אנחנו צודקים! וגאים! לא נוותר! ולא נתפשר!!!

  • 64.

    ֵֵ%%%%% כל משחקי הספורט לצפיה %%%%%%

    v6770 , 20/02/09 05:21

    עתיקו לדפדפן ותיכנסו:

    http://www.sport-il.co.cc/


    http://www.sport-il.co.cc

  • 63.

    רק בישראל גננת מגנון ''קדימה'' ושמה ציפי חולמת להיות מה שהיא לא מסוגלת (ל''ת)

    ציפי, לבשל את יודעת ?, 20/02/09 05:15

    • גננת מגנון צריכה לקבל את ביבי הילד לגנון

      eli32 , 20/02/09 05:59

      לא הבנתי את הרמז. להזכיר לך דברי הרב עובדיה יוסף כבסה עיוורת הכוונה "ביבי"

    • אני מתחיל לחשוב שציפי באמת עוף מוזר. קוקיה. (ל''ת)

      רופא, 20/02/09 06:47

  • 62.

    ממשלת "אחדות" משרתת היטב את מטרותיו הפרטיות של פרס.

    סטפן צוויג , 20/02/09 05:14

    פרס הקדימאי דואג למפלגת האם שלו.
    אני מתפלא על נתניויו שממש מתחנן שקדימה תסכים להצטרף. כל זאת מפני שהאיש חושש לשלוט ומפחד פחד מוות מהתשקורת השמאלנית שלא תניח לממשלת ימין. הוא עוד לא יודע שקדימה תמרר את חייו בפנים יותר מאשר בחוץ.
    קדימה, אוייבתו העיקרית , תתאדה, אם תשאר בחוץ. המפלגה הזאת מבוססת על כיסאות. בהעדר החמצן הזה, היא תחנק.
    נתניויו, תהיה גבר!

    • אהלן סטפן צוויג - דליה איציק רוצה - ליבני לא - הוא מחויב לאיציק

      יופיטר יופיטר , 20/02/09 06:40

      היא דאגה לו - בזכותה הוא יושב בבית הנשיא -
      בלי קשר - בילדותי סטפן צוויג היה הסופר האהוב עלי - שמחתי לראות את שמו מתנוסס -

  • 61.

    ציפי, זה גדול עלייך, ענק עלייך XXX large עלייך (ל''ת)

    גוליבר, 20/02/09 05:05

  • 60.

    ציפי תצטרף אחרי מיקוח ותטען שהצטרפה למען פרס (ל''ת)

    נאמן ב., 20/02/09 05:01

  • 59.

    ציפי משתוקקת להיות עם ביבי אבל רוצה שיתחננו לפניה

    נדנדה, 20/02/09 05:00

    כדי שתוכל להגיד שעשתה זאת למען המדינה

    • ציפי משתוקקת להיותעם ביבי...

      eli32 , 20/02/09 06:17

      שרה נתניהו לא מבכימה

    • רגע היא עוד בטוחה שניצחה בבחירות - אל תקלקל לה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/02/09 15:56

  • 58.

    מי שרוצה גם''אחדות''וגם''שלום''יקבל לא את זה ולא את זה!אליבה ד'פרס! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-אחדות בלוף!, 20/02/09 04:47

  • 57.

    בלאגן בתגובה 3: שימו לב לתשובות הימנים שם לפניותינו

    silver_bullet , 20/02/09 03:36

    רואים בבירור שידינו על העליונה - רואים איך שהם לא יכולים להתמודד ברמה האינטלקטואלית עם שמאל נאור ומתקדם!

    • כתגובה ל"חזית האזרחית" טענתם שגלעד בשבי בגלל מרוקאים שלא עושים צבא

      אביבית ג , 20/02/09 03:42

      חחחח אתה קורה לזה עליונות אינטלקטואלית??

      אחים ואחיות יקרים אני קוראת לכולם להתפקד ולמגר את הרוע הזה מקרבנו. לערבים הם נותנים לגיטימציה מלאה בדרכם הטרוריסטית. ולמזרחיים הם קוראים נחותים איזה מן יצורים אתם?! איזה מן חלאות?!

      באהבה,
      אחותכם האשכנזיה-ימנית-חילונית.

  • 56.

    לציפי: הובלת. לא הבלת.

    חיים אבגד , 20/02/09 03:27

    לצערי כל מהלכייך מאז הבחירות - הם מהלכים סטנדרטיים של פוליטיקאי בינוני ואגואיסטי. ההדדמנות הוחמצה. עם ישראל הפסיד שוב לפוליטיקאים חסרי מעוף.
    המפלגות הסקטוריאליות שוב יצחקו כל הדרך לבנק (!). ועול הבטחון ימשיך להיות מונח על כתפי פריירים. ומשתמטים ימשיכו לחגוג. וכל דכפין יעשה ילדים רבים על חשבוני. ושוב יהיה לנו ראש ממשלה למשך שנתיים ויומיים. ושוב שרים פוליטיקאים שאינם מבינים דבר במשרדם. יהיה לנו מופז במשרד התחבורה, ןאיזה פרץ שר ביטחון, ואחד אטיאס במשרד התקשורת.

    מה החמצת?
    היה עלייך להתקשר לביבי למחרת הבחירות ולומר לו: "בוא נלך לשנות את שיטת הממשל. בתמורה קח ממשלת אחדות בראשותך, בלי שום הפרעה מאיתנו",
    אם היית עושה זאת בזמן, ביבי לא היה נכנס להתחיבויות מול הסחטנים הקבועים.
    עם ישראל היה מרוויח מדינה מתוקנת עם ממשל נכון יותר, מאוזן יותר.
    עתה - הכל מאוחר. מאוחר מדי.
    גם אם פרס יכפה עליכם ממשלת אחדות, זה יהיה בהשתתפות הסחטנים הקבועים.במקרה זה באמת תהוו גלגל שביעי בעגלה. כנראה שזה מה שיש.

    חיים אבגד

  • 55.

    סבבה -אחדות בראשות ציפי (ל''ת)

    כלנית, 20/02/09 03:10

    • כלנית, מחר את תסמיקי מבושה כמו ''כלניות אדמדמות''

      רקפת, 20/02/09 04:55

      ציפי שלך לא יציבה

  • 54.

    דליה איציק תוותר על תפקיד יו''ר הכנסת? הצחקתם אותי

    שפינוזה, 20/02/09 03:04

    וחוץ מזה - לפני יומיים קיבלתם את מצע ישראל ביתנו כמעט במלוא - מה השתנה מאז?

  • 53.

    ממשלת אחדות יכולה להיות רק בראשות המפלגה הגדולה בקואליציה.

    גל, 20/02/09 02:57

    המדינה השתגעה.
    כולם קונים את הספין של ביבי, וביבי קונה מפלגות, ובעצם מוחר את המדינה בשביל להיות ראש ממשלה.

    אם הוא באמת היה רוצה ממשלת אחדות, הוא היה מציע את עצמו כמספר שתיים של לבני.

    • בוקר טוב גל - תתעורר - צריך ללכת לבית ספר ללמוד -כדי להבין

      יופיטר יופיטר , 20/02/09 06:46

      אתה ככנראה לא מבין משהו בענין - בישראל בוחרים כנסת - לא קיסר-או קיסרית - וכותבים מוכר - לא מוחר -

  • 52.

    ממשלת אחדות = קניית שקט למדיניות הימין ע"י חלוקת שררה ומנעמי השלטון

    lucky35 , 20/02/09 02:50

    עכשיו כשלביבי יש את הכוח - אינני מבין לשם מה הוא צריך את חימום הכיסאות של אנשי קדימה או העבודה- כאשר המדיניות שתיושם תהיה מדיניותו הבלעדית של מר נתניהו? אולי כדי לסתום פיות של אנשים שחושבים אחרת מהימין ששטף את ארצנו? מלשון אם לא נביס אותם, נשתף אותם. זו היתה האסטרטגיה הגיאונית של ממשלות הליכוד בעשורים האחרונים. נזרוק להם עצם, לאוהבי השררה ונקנה לנו שקט.

    הבלוף הגדול: גם אם מדובר בממשלה פריטטית עם חלוקה שווה בין אנשי קדימה והליכוד בממשלה ובקבינט , ברור שיהיו שם עוד אנשי ימין מהאיחוד הלאומי/ שס/ בית יהודי שיביאו לאותה תוצאה בדיוק , כמו ממשלה ימנית צרה.
    אז מה הרעיון? כדי שבעולם ניראה יותר טוב? כדי שהציבור ינהר אחר מדיניות הימין כאשר הוא שומע את נציגי הצד השני מסנגרים על מדיניות הממשלה?

    אני חושב שלגיטימי לחלוטין שתיהיה ממשלה ימנית, כרצון הבוחר, אבל חובה שתהיה אופוזיציה שתייצג את המיעוט, אותם 46 אחוז מהעם שלא הצביעו לימין

    • ספין של הרוב, תלמד לספור

      י, 20/02/09 06:29

      הליכוד היא מפלגת מרכז בעלת נטיות ימניות ולמולה קדימה מפלגת מרכז בעלת נטיות שמאלניות. העבודה דומה לקדימה. מה שמביא רוב של 68 למרכז בעוד לימין 65 נראה כי לליברמו תתאים ממשלה שכזאת ואז 83 מנדטים. זה רוב אמיתי שלאף קצה משאל - ברק ימים ליברמן אין את הכח להפיל את הממשלה לבד.
      ובממשלה מרכזית שכזו לאור ההפרש הזעום בין המפלגה המובילה בבחירות לשניה רק ראוי הוא כי תתקים רוטציה.

  • 51.

    רק פרס יכול... (ל''ת)

    נעמן, שפוי, 20/02/09 02:41

  • 50.

    מומלץ: ראו תגובה 3 לגבי למה גלעד שליט מוחזק כ"כ הרבה זמן בשבי (ל''ת)

    אביבית ג , 20/02/09 02:31

    • ואחד המגיבים שם מגיב שהוא מוחזק בגלל שמרוקאים ימנים לא עושים צבא

      אביבית ג , 20/02/09 02:35

      אני קוראת לכל אחיי ואחיותיי מכאן, האשכנזים והספרדים גם יחד לחבור למיגור הרוע הזה מקרבנו. "וביערת הרע מקרבך ישראל"!

      שלכם,
      אחותכם האשכניה-חילונית-ימנית.

  • 49.

    חתמו על העצומה היא מצילה חייםםםםםםםםםםםםםםם (ל''ת)

    חיים, 20/02/09 02:25

  • 48.

    פרס עשית מספיק נזק בעבר על תזיק עוד תן להקים ממשלה שפויה (ל''ת)

    אמיר_נ , 20/02/09 02:06

  • 47.

    נו באמת,,ב 3 שנים 2 מלחמות, גלעד בשבי, ואת רוצה להיות ראש הממשלה ? (ל''ת)

    צארלי , 20/02/09 01:58

  • 46.

    ציפי, עוד תראי עוד תראי,,כמה טוב יהיה עם ביבי הטוב הנבון והנכון לתפקיד (ל''ת)

    צארלי, 20/02/09 01:55

  • 45.

    מה מה לילה מליל,,דממה בקדימה,,נומה ציפי נומה,,ביבי יסתדר בלעדך, (ל''ת)

    בצלאל, 20/02/09 01:50

  • 44.

    מסכנים כנופיית קדימה,,הלך להם הוולבו,,והם מתפרקים סוף סוף,, (ל''ת)

    יה מופז חזור לליכוד,,,, 20/02/09 01:47

  • 43.

    רוב העם העדיף את ביבי כרה''מ,,ולא 2 צפורה על העץ,,, (ל''ת)

    רחלה מאשדוד, 20/02/09 01:45

  • 42.

    הצםורה מקדימה חושבת ש ביבי הפראייר שלה והוא יציית לה כמו דליה איציק,,, (ל''ת)

    לא ציפי ולא בטיח-רק ביבי, 20/02/09 01:42

  • 41.

    ציפי הגננת של ''קדימה''חושבת שהיום פורים והיא אחשוורוש,, (ל''ת)

    התעוררי יה ציפי,,את חולמת,,,,,,,,,, 20/02/09 01:40

  • 40.

    הלכנו לבחירות בכאדי להמשיך ולראות את מושחתי קדימה בשלטון?

    יחזקאל, 20/02/09 01:20

    חבל על כל המאמץ

    או לא עוד פעם דליה איציק הפוסטמה

    ואחרי שנפטרנו מגלאון

    אשכרה עם בלי חוט שידרה 750 אלף ישראלים בחרו קדימה לא יאמן איטיליגנציה פחות מנהג מונית

  • 39.

    לא מוכן לשבת בממשלה אחת עם אמא. (ל''ת)

    צחי הנגבי, 20/02/09 01:15

  • 38.

    אפשר לשמוע בקולה את התיעוב לנתניהו.

    פהויהוי, 20/02/09 01:13

    שתלך לעזה,ותיראה את החורבן, ואז תדבר על קיצוניות.
    קדימה רעה גם לישמעאל ןלישראל.
    שלוש שנים שתי מלחמות, אפס הישגים.

  • 37.

    העבודה- העקרונות יהרגו אתכם ויפגעו בנו

    תחשבו על זה, 20/02/09 01:05

    בואו לממשלה! קדימה באופזיציה תתפרק , יחזרו למפלגות האם - לכם ולליכוד. אתם לא תשקמו אתכם באופוזיציה. אתם כן תשקמו אתכם בקואליציה. אנחנו צריכים את ברק כשר ביטחון. אל תראו את הפס הצר של טובת המפלגה. חשבו על טובת העם. בקשו גם תיקים חברתיים ותפעלו משם! באופוזיציה לא תעזרו לא לכם ולא לישראל.

  • 36.

    כשאת מדברת על שתי מדינות לשני עמים,ראוי שתיבדקי מי הקיצונית!את בפירוש! (ל''ת)

    בא רון אשד , 20/02/09 01:03

    • צריך שתי מדינות לשני עמים: א"י לעם ישראל, וטרנספר של ליבני לעזה

      החזית האזרחית , 20/02/09 01:13

      ביחד עם כל מי שרוצה לעבור איתה גם ולהגשים את רעיון הדו-קיום!

      צריך לעזור להם להגשים את חלומם!

  • 35.

    חשוב!

    צח, 20/02/09 01:02

    רעיון ממשלת אחדות הוא רק בעוכרה של הדמוקרטיה הישראלית. הקלישאה הזו של אחדות לאומית אינה משקפת את רצון הבוחר ומן הראוי שינתןלרוב המייצג גישה פוליטית למצות את עצמו. רק כך תוכל הדמוקרטיה לרקום מתווה ברור יותר בבחירות הבאות ולאחר שהגבול הרעיוני בים הדרכים השונות יתווה מחדש.

    נשיא המדינה ישכיל לעשות אם יניח לקדימה לעשות את מה שנכון באמת וזה להיות אופוזיציה שמהווה אלטרנטיבה אחרת וכך גם לגבי כל מפלגה אחרת.
    שאחת ולתמיד הימין יוכיח שהוא יכול ושסוף סוף תהיה אופוזיציה שתחליף אותובמידה ולא יספק את רצון הבוחר!
    בהצלחה לכולם.

  • 34.

    אנו צריכים להחזיק בא"י,כבלוחות הברית!לעולם לא -שתי מדינות לשני עמים! (ל''ת)

    בא רון אשד , 20/02/09 01:00

  • 33.

    השתן עלה לה לראש-מאמינה בספינים שייצרה התקשורת.. (ל''ת)

    חושבת על טובת העם? פוליטיקה נקיה? איכססססס !!!, 20/02/09 00:59

  • 32.

    גב.ליבני הנכבדה גם אלה שבחרו בך,לא התכוונו לחלק את ישראל.אנו בני הארץ

    בא רון אשד , 20/02/09 00:57

    לא הינובוחרים בך אם התכוונת שיש למישהו זולת ישראל,ליטול חלק ולו הקטן.להם 22 מדינות. האמת שיש לנו רק את הארץ הקטנה הזאת. ראוי לציין שאין לאף אחד סמכות לתת למי ומי זולת ישראל חלק מאדמת ישראל.אם אינך מרגישה שאת מחוברת דייך לארץ הזאת על מנת לא לתת אדמה,לא אנו הקיצונים,פשוט אין לך מקום לייצג אותנו.גם לא כאופוזיציה.

  • 31.

    ממשלת אחדות רחבה היא צו השעה (ל''ת)

    עלינו לטפל באיראן, 20/02/09 00:57

  • 30.

    אחד המגיבים בתגובה 3 טוען שמרוקאים ימניים לא עושים צבא לכן גלעד שליט

    אביבית ג , 20/02/09 00:53

    בשבי ...

    כולם ביחד לא לוותר לו!

    אשכנזיה.

  • 29.

    well, the small left IS small - don't confuse the facts (ל''ת)

    mostly right, 20/02/09 00:49

  • 28.

    הכל בהוראת חוסיין אובמה וקלינטון שמלכתחילה הם מעורבים בבחירות שלנו

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 20/02/09 00:44

    והיו לצד לבני הופתעו שביבי ורוב העם בחר בימין והם לא מוכנים לקבל את הימין ולכן הם לוחצים על פרס כביכול לממשלת אחדות ולמעשה הם מתכוונים שלבני תהיה חלילה ר"מ כי היא תואמת את המדיניות הרת האסון של הממשל האמריקאי!! גם לבני המנוולת הצהירה כבר שהיא תוור על עוד אדמות קרי על ירושלים ועל רמת הגולן ולכן הם פועלים חזק אצל השמאלני פרס פושע אוסלו על מנת לקדם את לבני !!
    קדימה הינה מפלגה של פושעים מושחתים!! קדימה הינה מפלגה שהמיטה על העם היהודי ועל מדינת אסון אחר אסון ואם חלילה תהיה ר"מ המדינה תושמד כליל!! הכול ייהרס על מנת לבנות מדינת טרור בחסות ארה"ב!! אבוי לעם היהודי ולמדינת ישראל שבגלל התאוותנות וההתרפסות סכנת קיום תרחף מעל ראשה!! ההיסטוריה עוד תדבר רבות על הפשעים ועל האסונות שלהם כל תלמיד בבית ספר ילמד וישנן על המפלגה הרת האסון הזאת כמו על מרצ הארורה!!
    לבני סכנה לירושלים, סכנה לרמת הגולן, סכנה לקיומנו סכנה לביטחונו!!!

  • 27.

    איזה אחדות מה אחדות

    תלמדו הסטוריה, 20/02/09 00:44

    הכל זה תאוות שלטון, ממון וכח

  • 26.

    התערבות פוליטית פסולה של הנשיא פרס שדוחף ללמשלת אחדות

    אלכס טוקבק, 20/02/09 00:40

    אני בעד ממשלת אחדות בקרשות נתניהו אבל הנשיא לא צריך להיות קשור לעניין הזה בשום פנים ואופן. הוא צריך להתרחק מפוליטיקה.

  • 25.

    ביבי העם בעט בשמאל החוצה בגלל האסונות והנזקים שהם גרמו למדינה, ולכן אל

    ג'ינג'י -- ת. אביב , 20/02/09 00:40

    תכניס אותם לתוך הממשלה שלך כי העם בחר בגוש הימני שהוא הגדול בבחירות האלה בגלל שהעם מאס במדיניות הרת האסונות של השמאל !! הם המיטו מספיק אסונות על העם היהודי ועל מדינת ישראל ולבני הייתה שותפה לכל הפשעים שהמיטו המפיונרים עלינו והיא הבטיחה שהיא תמשיך באותו קו קרי, להעביר את ירושלים ואת רמת הגולן לבני הבלייעל הארורים!! אסור לאפשר לה להיות בממשלה מי שמפעילה את הלחצים שתמשיך זאת הילרי קלינטון המנוולת שמאוד מתאים לה שלבני תהיה בממשלה כדי שהיא תוכל למשוך בלבני כמו בובה על חוטים!! שתיהן ביחד מהוות אסון לקיומה של מדינת ישראל לקיום העם היהודי!! רק ביבי יוכל לעמוד מול האנטישמים האלה כשם שביבי לא רקד לצליל החליל של ביל קלינטון כך הוא לא ירקוד לצליל החליל של הגברת האנטישמית הילרי קלינטון!!! היא מביעה דאגה מביבי בכל חזק וברור!! נקווה שביבי לא יעשה את השטות הזאת ויכניס את מפלגת הכישלון לממשלה!!! הם מספיק המיטו על העם אסון אחר אסון!! מפלגת קדימה תיכנס להיסטוריה כמפלגה שגרמה הרבה פשעים ואסונות לעם היהודי ולמדינת ישראל!!

  • 24.

    דרכה של ''קדימה'' -כישלון מהדהד.משפט נבוב שאין מאחוריו כלום.

    יחיאל כ''ץ, 20/02/09 00:39

    על איזו ''דרך '' את מדברת? אולי ,ליבני מוכנה להסביר לי מהי הדרך בה ''הלכה'' קדימה''?. על מלחמה בלתי מתפשרת בטרור.שתי מלחמות בתקופת שלטון קדימה (במשך שלוש שנים). אחת(מלחמת לבנון השניה) שהפכה לכישלון צבאי מהדד עם פשרה מטופשת ביוזמתך של החלטת מוע''ב 1701 . מלחמה שניה (שנקראת מבצע ''עופרת יצוקה'' בה לשמחתנו החזיר צה''ל את כושר ההרתעה אבל הפוליטיקאים ממפלגתך , כן את ואולמרט וברק מהעבודה דאגתם למוסס אותו. מי לא מעוניין להלחם ללא פשרה בטרור? ואולי ה''דרך'' הן השיחות עם אבו עלא שלא הובילו לדבר כי בצד השני לא מעוניינים בפתרון אלא רק בויתורים מצידנו ללא תמורה אמיתית . ניסיון למו''מ עם אבו מאזן .זה שאין לו סמכות , אפילו בעיני עמו לנהל מו''מ על מתווה ההזוי הקרויי ''שתי מדינות לשני עמים''. מי בצד השני מעוניין במדינה?. בצד השני מעוניינים בהנצחת הבעיה .לשיטתם הם עדיין דבקים באמנה הפלסטינאית. חלוקת ירושלים, חזרה לקווי 67 , זכות השיבה.זו דרכם . האמנם זו ''דרך'' קדימה? . לפני יומיים לא ידעת בכלל מהי ברית הזוגיות. ישבת לבטח בממשלה עם ישי ואחרים מש''ס. פתאום את מבקשת להיות הרפורמטורית בחיי האישות והדת כאן? .זו ''הדרך'' של קדימה.
    די לצביעות . לפני יומיים היה ליברמן חבר ופרטנר מתאים לממשלה בראשותך. עתה משהתברר לך שהוא חובר לנתניהו הוא ימין קיצון.אם זו דרכך מוטב אם כן שתשבי באופוזיציה ועם חלוף הזמן גם תעלם מפלגת האופורטוניסטים שאת עומדת בראשם מן המפה הפוליטית.

  • 23.

    מפלגת קדימה היא

    חסרת אחריות לאומית, 20/02/09 00:30

    מה שעומד לנגד עניהם זה רק מי יאייש את התפקידים השונים. ולא טובת המדינה בארבע השנים הבאות לכך קוראים 'כסאולוגיה-נשיאותית'
    כלומר אם אנחנו לא מלכים אז לא תיכון מדינה

  • 22.

    תקלידובגוגל: ''הערת אזהרה'' וליד זה ''ארי שביט'' וליד זה ''הארץ'' (ל''ת)

    ותבינו מעט מן המעט על הידוע לפרס ולא רק לו..., 20/02/09 00:18

  • 21.

    אריתם את החוצפן "שמאלני ציוני" מתגובה 3? משווה בין גלעד שליט לחמסניקים

    אביבית ג , 20/02/09 00:14

    אין גבול לחוצפה של השמאל!

  • 20.

    למה כשהימין מנצח- אז כולם בעד אחדות???

    asy , 20/02/09 00:08

    וכשהשמאל מנצח- אז העם אמר את דברו???

    פרס שב בשקט!

    עיתונאים וספינרים של קדימה- שבו בשקט!

    ממשלת ימין- זה רצון העם!

    • תשאל את עצמך למה ביבי מתחנן לשמאל להתטרף אליו (ל''ת)

      ee, 20/02/09 00:30

  • 19.

    ביבי תייבש את קדימה באופוזיציה,שם קדימה תתפוגג,מפני שאין לה שום דבק! (ל''ת)

    דקל ב , 20/02/09 00:01

  • 18.

    השמאל טען ש''בחירות זה משעל עם על אוסלו'' - ובכן העם הצביע ברוב מוחץ נגד (ל''ת)

    להפסיק את התהליך ההרסני, גם פרס מבין שטעה, 19/02/09 23:56

    • מי אמר את זה? (ל''ת)

      dd, 20/02/09 00:31

  • 17.

    אדוני הנשיא, אל דאגה,אחרי פרישת הימנים מקדימה, תהיה ממשלה רחבה.

    ברעם , 19/02/09 23:56

    אדוני הנשיא, אל דאגה,אחרי פרישת הימנים מקדימה, תהיה ממשלה רחבה.לא יעברו ימים רבים ותראה זרם של פורשים מקדימה, מופז בראשם, שיחברו לממשלת הימין.

    • אז אתה רוצה בוגדים כדי לשממשלה תחזיק? (ל''ת)

      rr, 20/02/09 00:31

  • 16.

    פרס עובר על החוק. אנחנו בחרנו ימין והוא כופה עלינו את ליבני.

    yaacovsh , 19/02/09 23:53

    כך הוא עשה גם באוסלו. התוצאות ידועות.

  • 15.

    על ביבי להקים ממשלה צרה לפי רצון הציבור

    שבץ חלובה, 19/02/09 23:51

    הציבור קבע ממשלת ימין. מי שלא רוצה שלא יצטרף וישאר בחוץ ביבי. לא צריך לחזר אחרי ליבני. תוך כמה שבועות מופז וחבריו יפרשו ויחזרו לליכוד. למה ביבי צריך את עברין המין רמון בממשלה שלו. ביפן הוא כבר היה מבצע חרקירי כבר ממזמן.

  • 14.

    לא יתכן שם כשהימין מנצח (שרון, נתניהו) בסוף מקימים ממשלות שמאל-שיתוק (ל''ת)

    די להשתלטות השמאל הקיצוני על חיינו, 19/02/09 23:51

  • 13.

    אם הרוב היה ממליץ על ליבני אז פרס היה כבר מטיל עליה להקים

    דליה, 19/02/09 23:46

    ממשלה.

  • 12.

    אם ביבי רצה ממשלת אחדות, היה נכנס לממשלה של ליבני לפני הבחירות

    ע.ר, 19/02/09 23:44

    לא חבל על המיליונים שנשפכו - הוא טוען למצב חירום כלכלי והוא בגאוותו הוביל אותנו לכך.

  • 11.

    נשיא להטוטן, פעלולן ובלתי-אמין

    אבי יוסף, 19/02/09 23:43

    לבני צריכה לזכור מיהו שמעון פרס. כיום הוא שליחו של נתניהו המחפש את עלה התאנה שלו. על לבני לזכור מהיכן באו הקולות שעשו אותה למה שהיא כרגע. זו השליחות האמיתית שלה ולא דברי השכנוע הבנאליים והשטותיים של האיש הישיש. זו צריכה להיות שעתה היפה של קדימה - ודוקא באופוזיציה. כי זה חלק מההתבגרות להנהגה רצינית ואמינה, מול המזגזג הקלאסי נתניהו והמתעתע חלק הלשון שמעון פרס. אסור לה אפילו להשתמש במושג ''נחשוב'' ולהישאר חדה ונחרצת, כל מושג כזה של נימוס נתפש כפתיחה לנסיגה מעמדה כה-ברורה כשלה.

  • 10.

    מישהו מוכן לתת לי דוגמא של אחדות בארץ?הצחקטני (ל''ת)

    מלח בעיניים, 19/02/09 23:35

  • 9.

    לאחר השבוע האחרון אני נוטה להאמין למאמר של ארי שביט (ל''ת)

    למזלנו לבני לא נבחרה, 19/02/09 23:34

  • 8.

    רק השנאה מאחדת את הישראלים,תסתכלו בראי (ל''ת)

    מלח בעיניים, 19/02/09 23:33

  • 7.

    האחדות היחידה היא של פוליטיקה וכסף,היחידה (ל''ת)

    מלח בעיניים, 19/02/09 23:30

  • 6.

    המלצה לליבני, תפטרי ומהר מהחהורה של מארד-אדלר-חורב,

    מיכאל ב.ד, 19/02/09 23:30

    גבירתי, הבחירות הסתיימו,

    חדל קשקשת ''ממשלת ימין קיצונ''י,אין חייה כזאת,
    את עלולה להיכשל ולהאמין בסיסמאות של עצמך, (אדלר-ארד וחורב)

    יש מקום לממשלה רחבה, מס' 2 ומשנה זה לא כל כך נורא, ובתנאי שתסכימו על רפורמות בהיתנהלות המדינה.

    אל תסרבי לנשיא, ולפני שהביביהו מתחייב יותר מדי לאחרים.

    תתחילי את את המו''מ הראשונה.

    . חוק נאמנות - אזרחות חיוני לקיןם המדינה.
    רפורמה במשרד המשפטים ומערכת המשפט זה ציווי קיומי.
    נורמות שילטוניות בתוקף חוקה.

    רפורמה בהתנהלות בתי הדין הרבניים,
    זה חשוב,
    ברית הזוגיות יכולה לחכות 4 שנים .

  • 5.

    בעוד עשרה חודשים בחירות!!! אין מצב שדבלים ינהלו מדינה, והם דבלים! (ל''ת)

    סוף הדרך ביזבוז של מליירדים, ממשלת מלאך חובלה!, 19/02/09 23:29

    • אם אתה צודק בבחירות חוזרות ליבני לא תקבל 28 מנדטים וגלאון תשוב למישכן (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/02/09 06:49

  • 4.

    שמאלני-ציוני צודק בכל מילה. לא פעם אנחנו משמשים בתפקיד "הקוזאק הנגזל"

    huchimin , 19/02/09 23:25

    מתי עם ישראל יקבל שכל אמיתי להסתכל גם על עצמו במראה הזמנים העכשויים ולהפיק לקחים שעמים אחרים כבר מזמן הפיקו!

    נמאס לי להיות חלק מעם שכל הזמן בוכה "אכלו לי, שתו לי, רצחו לי ..."

    סליחה! גם אנחנו אוכלים לאחרים גם אנחנו שותים לאחרים גם אנחנו רוצחים לאחרים!!

    • תגובה לחזית האזרחית מ-2 (ל''ת)

      huchimin , 19/02/09 23:26

  • 3.

    משדר: למה באמת עדיין מוחזק גלעד שליט - המדריך לשמאלנים המתעניינים

    החזית האזרחית , 19/02/09 23:18

    משדר קצרצר של החזית האזרחית המעלה את הראיות על הסיבות מאחורי אי-שחרורו של גלעד שליט מהשבי ע"י האוליגרכיה השלטת בארץ, במשך זמן כה רב, והדרך האפקטיבית והמוסרית לשחרורו!

    http://www.youtube.com/watch?v=Ul3gHKYVBhg

    • תתביישו לכם עם השקרים שלכם, גם לאסירים הבטחוניים יש משפחה שמחכה בבית!

      שמאלני ציוני , 19/02/09 23:22

      צריך גם להבין את הצד השני. זה פשוט כ"כ סיסטמטי אצלנו היהודים. רק כשמישהו משלנו סובל אז זה נחשב סבל, וכאשר מאות ואלפי אנשים מעם אחר סובלים אה אז זה לא כ"כ נורא הם נוכרים בכל מקרה אז למי אכפת!

      • אתה עושה סימטריה בין רוצחי ילדים לגלעד שליט? (ל''ת)

        gilberet , 19/02/09 23:38

        • עזוב, גם השאלה שלך היא לא עניינית כי היא מבוססת על אקסיומה ש..

          שמאלני ציוני , 20/02/09 00:10

          רק לנו מותר להילחם. והשאר חייבים אך להרגיש את נחת זרוענו.

          מתי נבין שכמו שאנחנו נלחמים למען מטרותינו יש גם אחרים שנלחמים על מטרותיהם וזה לגיטימי.

          ולכן בגיבוש פיתרון יש לקחת בחשבון את שתי הצדדים.

          • יש דרך להלחם וטרור זה לא לגיטמי ! אגב מטרתם הגלויה היא לסלק אותך מכל (ל''ת)

            הארץ ללא פשרה,איפה אתה חי ??? רוע וטיפשות חברו?, 20/02/09 00:54

            • באמת, אז מה עם המחתרות? היהודים עשו טרור נגד הבריטים! (ל''ת)

              או שכבר שכחת?, 20/02/09 06:12

          • אתה גר בשוויץ כדי להיות ''אוביקטיבי?''

            למתנשא שחושב שהערבים דבילים, 20/02/09 01:14

            אולי לא שמת לב אבל אנחנו בעלי אזרחות של ישראל, ויש לנו אויבים שקרויים ''הצד השני'' שהם במקרה ערבים פלסטינים חמאס וכל שאר הירקות. אתה מתיחס אלהם כאל דבילים שלא יודעים לדאוג לעצמם? יש לי הפתעה בשבילך. הם לא דבילים, יש להם מנהיגים, יש להם דרך, והם דואגים לעצמם לא בדרך שאתה רוצה ממרומי הפוזה הפטרונית שלך. הם במקרה גם אויבים שלנו. הדרך שלהם היא להרוג אותנו - אם לא שמת לב, שוויצרי שכמותך. המחויבות שלנו להגן על עצמנו ולא להגן על האויבים שלנו. בשביל זה יש להם ממשלה, מנהיגים וכל מה שהם צריכים.

            • אוקיי, כמוך אני לא רוצה ליהרג, אבל...

              שמאלני ציוני , 20/02/09 02:48

              זה לא אומר שבשל כך אני צריך להרוג, וכמה שיותר!

              אני מאלו שמאמינים (בניגוד אלייך ייתכן) שהערבים הם בני אדם לא פחות מאיתנו היהודים. מעניין מאוד - היו גם לוחמי מחתרות (אצ"ל ולח"י) שהרגו ילדים ערביים רוצה דוגמאות?? אז למה אותם אתה גם לא מבקר?

              השאלה הנשאלת היא - למה רק לנו זה מוסרי להרוג את ילדיהם ולהם לא מוסרי להרוג את ילדינו.

              הגישה שלי היא שבסוספו של דבר האלימות רק מביאה עוד אלימות. ואת זה כבר המהאטמה-גנדי אמר כנגד מה שאמרה התורה "עין תחת עין ושן תחת שן" - הוא אמר ש"עין תחת עין" רק יצור יותר עיוורים בעולם!

              זוהי משנתי. ואני בטוח שאתה מוכן לכבד אותה לכל הפחות אם אתה לא מסכים איתה מכל מקום.

              • חבל שאתה ''לומד'' תורה מגויים ! אינך מבין כלל על מה מדובר.. אגב האם (ל''ת)

                תתן למחבל להרוג אותך ללא התגוננות?-אתה שפוי?, 20/02/09 06:13

        • צהל רצח מאות ילדים בעופרת יצוקה! (ל''ת)

          כן, ''רצח'' - אין מילה אחרת, 20/02/09 06:11

      • העם האחר הוא במקרה האויב שלנו (ל''ת)

        יש לו מנהיגים משלו שדואגים לו, 20/02/09 01:08

      • במלחמה תדאג רק לצד שלך. (ל''ת)

        סטפן צוויג , 20/02/09 05:17

      • מה דעתך לדייק ולקרוא להם רוצחים ? לדעתי "היופי" שאתה מציג - דוחה (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 20/02/09 06:51

      • מחמוד אני רואה שאתה כותב גם בעברית (ל''ת)

        cobson , 20/02/09 07:32

      • הם לא אסירים בטחוניים - הם רוצחים בפוטנציה - או רצחו בפועל - או דאגו ש

        יופיטר יופיטר , 20/02/09 16:01

        יתבצע רצח - אתה הבנת את זה ברוך? - וזה בלי קשר אם לשחרר אותם תמורת גלעד או לא - זה רק בקשר למשפחות שחינכו אותם מהגן שהתאבדות תוך כדי רצח יהודים - יעניק להם 70 בתולות שבדיות

    • שליט מוחזק כי המרוקאים ימנים לא עושים לא צבא ולא מילואים (ל''ת)

      ww, 20/02/09 00:32

      • בדיוק היום הייתי באזכרת יום השנה לחייל מרוקאי-ימני בן 20 שנפל בעזה

        אביבית ג , 20/02/09 00:50

        הנה קישור לאתר לזכרו:

        http://www.doron-asulin.com

        ואני אשכנזיה אגב. תתבייש לך! איפה עשית צבא ומילואים? אידיוט!

        • ימני אחד פחות - טוב מאוד (ל''ת)

          לחסל ימנים ערבים ויהודים!, 20/02/09 06:14

      • אמירותייך הן השפלות ביותר - תתבייש (ל''ת)

        אשכנזי הנני, 20/02/09 01:01

      • הסמולנים הצפונים הולכים לצבא?? (ל''ת)

        זה מה שאתה חושב?, 20/02/09 01:07

        • אביב גפן - לא מש"ס - וגם וגם וגם - להם יש לגיטימציה לא לשרת בצהל

          יופיטר יופיטר , 20/02/09 06:58

          הם עושים כסף - לא חס וחלילה לומדים תורה - ונא לא לתקוף - אני חילונית להזכירכם

      • מרוקאים גם לא היו בתנורים .בטח היה לך כיף לא היו שחורים . (ל''ת)

        בבר העארס, 20/02/09 01:42

      • TO..WW

        זאב, 20/02/09 02:42

        אני לא ממוצא מרוקאי. האם שמעת על ..נתן אלבז ??נתן אלבז שירת בצנחנים. כן הוא היה מרוקאי שחיל השמיט רימון יד. אלבז קפץ על הרימון עם גופו ונהרג להציל את הלוחמים באוהל. לכן סתום פיך אידיוט

  • 2.

    הוא חוצפן, אין זה מסמכותו של פרס להרכיב קואליציות

    gilberet , 19/02/09 23:18

    פרס אמור על פי חוק להטיל את הרכבת הממשלה לאחר ההתיעצויות עם הסיעות.
    אין לו מנדט "לשכנע" ו"לשנות דעה" של חברי כנסת

    • החוק מאפשר לו לבחור באורבך להקים ממשלה אם בא לו.

      אורן, 20/02/09 01:02

      אתה החוצפן.

      עם תהיה ממשלת אחדות של ליברמן ליכוד עבודה וקדימה למה נתניהו ראש ממשלה? הרי הסיעה הגדולה היא קדימה.

      אם ביבי ראש ממשלה בגלל גוש הימין (כאילו שס והחרדים זה ימין...) אז שיקים ממשלת שיתוק ימנית ''כרצון הבוחר שאמר את דברו''

    • כולם יודעים את זה- פרס יודע את זה - אבל.. הוא מחוייב לדליה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/02/09 06:59

  • 1.

    מסיבה מחר באומן קדימה ניצחה העם טעה (ל''ת)

    אוהב מסיבות, 19/02/09 23:10