• 39.

    אם זה רב אז אני צנצנת !!!!!!! (ל''ת)

    הרשל''צ, 12/03/09 11:14

  • 38.

    סדום ועמורה נחרבה בגלל הומואים לא יהיה סדום פה בארץ ישראל (ל''ת)

    ימח שמם של הציונים מטמאים את ארצנו, 23/02/09 00:02

    • ובית שני חרב בגלל שנאת חינם של אנשים כמוך (ל''ת)

      הומו דתל''ש, 23/02/09 20:59

  • 37.

    מבקש הסבר

    תמה, 22/02/09 22:30

    קראתי כאן תגובות רבות ונותרתי תמה. אשמח להסבר -
    אולי איני מבין את המושג דת (איני דתי), אולם ככל שאני מבין הרעיון העיקרי מאחורי הדת הוא 'אם אלוהים אמר, צריך לעשות'. כלומר, אם אלוהים אמר (וההנחה של היהדות היא כי מה שכתוב בתורה זה מה שאלוהים אמר) שאסור לקיים משכב זכר, אז אסור וגמרנו. העובדה שהדבר אינו משתלב עם רצון של אנשים, גורם להם לצער רב, גורם להם לתסביכים ולחוסר רצון לחיות, אינה רלוונטית. הרי אין לנו רשות לשנות את דבר האלוהים (לפחות לא במקום בו אנו מבינים מה אמר).
    אם כך, לא ברור לי כיצד מקווים ההומואים הדתיים להשתלב בחברה הדתית.
    כמו שכתבו לפני (בחוסר רגישות מינימלית), אותו דבר יכלו לדרוש גם אוכלי חזירים וכו'.

    איני כותב זאת ממקום של כעס/שנאה/בוז/.. להומואים. אני בדיעה שזכותם לחיות כרצונם ולקבל זכויות שוות לחלוטין (כולל הזכות להינשא), אולם באמת איני מבין כיצד הם מקווים להשתלב בדת.

    • תקרא שוב: הרב מבדיל בין המעשה (שאסור), לבין האנשים - אותם יש לקבל (ל''ת)

      הילה, 23/02/09 12:28

  • 36.

    תועבה היא תועבה. האדם נברא זכר ונקבה - שמנסים לשנות זאת סותרים את

    איש ואישה ברא, 22/02/09 17:12

    מהותם , מגרשי אלהים מעל פניהם.

    • תועבה נאמר גם על מרמים במשקל

      ישראל, 22/02/09 18:05

      ועל עוד דברים.

  • 35.

    ואיפה יציאת השבת, אבישי? החלק הזה הוסר משום אימת הטוקבקים?

    דו קומתי, 22/02/09 16:21

    או שמא פחדת שיתחילו לרוץ פה ספקולציות על זהותה של הישיבה שבה מדובר?

    אויאויאוי, אבישי חכמולוג.

  • 34.

    מבורך אבל מופרך

    אורן, 22/02/09 16:17

    הכיוון של קבלת הומואים מבורך, אבל העיקרון המוצע הוא מופרך. אין שום דרך להוכיח שאדם באמת או לא באמת ניסה להשתנות. מה תעשו? תשימו אותו במכשירי אינקוויזיציה ומי שיישאר הומו יוכל לצאת מהארון? (מקווה שזה לא נותן רעיונות למישהו).

    לדעתי האיסור על משכב זכר הוא ''באג'' בתורה שבא להצביע על כך שחלק לא קטן מהכתוב הוא מעשה ידי אדם. לאמונתי, אלוהים הוא אהבה וקבלה. הוא לא מעניש אנשים על שברא אותם לא מושלמים. ההיגיון הקוסמי מורכב יותר. אלוהים נותן לנו את ההזדמנות להיות אוהבים ומקבלים כמותו.

  • 33.

    הרב הכשיל את עצמו באנלוגיית ''מאחז'' = ''טיפולי המרה''

    חצי נחמה, 22/02/09 14:07

    בדיוק כשם שרוב הציבור מאמין שהסיכון לא מצדיק ישיבה על הר קרח מוקף אויבים, כך רוב ההומואים יודעים שהסיכון בטיפולי המרה לא שווים את הסיכונים, וידעו שלא רב מדן ודומיו יקבעו כמה דם הם צריכים לירוק עד שיאשר להם שהם ''הומואים גמורים''. האם הרב באמת מתכוון שכל הומו יאמץ לו רב, ויקבל אישור מה מותר או אסור לו לעשות במהלך חייו? בדיוק כמו שהרבנים פוחדים למצוא פתרון מקיף לבעיית העגונות, הם מנסים ''לסבן'' את ההומאים ולהפוך את הבעיה לבעיה של אינידבידואלים ולא ציבור. כמו שאומרים, צעד אחד קדימה ושניים אחורה, לאט לאט יש התקדמות, אבל לא צריך להתלהב מכל פרור של אמפטיה כשמאחוריו אין הרבה כיסו במעשים.

  • 32.

    הרבה כאלה שחשבו שהם הומואים נישאו והביאו ילדים ואוהבים את האשה ומשפותם

    אילנהלוי , 22/02/09 13:55

    כל היחסי ציבור שעושים להומואים הוא מיותר לגמרי, כי הוא מחבל בנפשם של הרבה צעירים שחושבים שאם הם נמשכים או אוהבים גברים, זה הופך אותם להומו, ולא כך הוא!

    אפשר לאהוב אהבה עזה חבר ואפילו יותר מכל אשה, זה לא הופך אדם להומו.

    דוד המלך אהב את יהונתן ואמר נפלאה לי אהבתך מאהבת נשים והוא לא היה הומו.

    וזה אומר וגם לפי טוקביסטים רבים שחשבו שהם כאלה, ולמרבה הפלא נישאו התאהבו באשה והקימו בית לתפארת עם ילדים בריאים וזה אומר שזה אפשרי כי הם הצילו לעצמם את החיים.

    כי גבר לא נשוי נחשב למת אם אין לו ילדים והוא לא שומר תורה ומצוות הוא כורת נשמתו מהנצח.

    אז גם הומואים יכולים להינשא לאשה ולאהוב אותה ולהקים בית ויחשב להם זכות גדולה בשמים.

    אז תפסיקו לחשוד בעצמכם שאתם כאלה כי נמשכתם לגבר.

    גם נשים נמשכות ליופי של נשים וזה לא הופך אותן לכאלה כאלה.

    אם השם בקש לא לקיים את מעשה הסדום הזה שזה פוגם בתיקון של עם ישראל להביא את הגאולה לכל העולם, סימן ובטוח שזה אפשרי.

    • הרבה הומואים התחתנו, ובוגדים בנשותיהם. זה מה שאת

      אבי, 22/02/09 15:41

      רוצה?
      אולי גם בעלך הומו.

    • אילנה ראית פעם הומו?

      אניהוא, 22/02/09 16:21

      דיברת עם אחד? או שאת כל ''הידע'' הרב שיש לך בתחום למדת מהאינטרנט וממקורות השינאה שלך?
      אני הומו, אומנם לא דתי אבל תאמיני לי שכשהייתי בתיכון כ''כ שנאתי את העובדה שאני הומו וחיפשתי פסיכולוגים והייתי מוכן לכל טיפול המרה, גם כזה של דתיים- הכל רק בשביל ש''יוציאו את זה ממני'' חוץ משינאה עצמית הטיפולים האלה לא תרמו לי בשום דבר-והיתה לי חברה, ולפי מה שהחברים שלי בצבא אמרו עליה היא היתה ממש ממש יפה אבל אני הייתי לא יותר מידיד טוב בשבילה- כי לא הייתי מסוגל לעשות איתה סקס והבחורה היתה עם תסביכים בגללי (היום היא אחת החברות הכי טובות שלי. היית מאחלת לביתך שתתחתן עם הומו בארון שלרגע לא יתן לה לחשוב שהיא מושכת? אני בטוח שלא, אז למה לתמוך בחיים הנוראים האלה בשקר שמאמללים גם את הבחור וגם את האישה (ובטח ובטחל שאת הילדים.
      נקודת האור והמיפנה בחיים שלי החלה כשנפגשתי עם מטפל שהטיל ספקות באמינות הטיפול ואז התחלתי לחשוב לבד וחיפשתי כבר פסיכולוג שיעזור לי לקבל את עצמיולא שינסה להוציא מתוכי את השד- וכשהתחלתי בטיפול הזה השלתי טונות של שינאה עצמית(בדיעבד הטיפול הזה עזר לי לא לשים קץ לחיי- מה שבודאי הייתי עושה אם לא הייתי מגיע להבנה שאני בסדרוזה בסדר להיות הומו.
      אם את דואגת להמשך זרע ישראל אז את צריכה להפסיק להפיץ את השינאה הזו ולתמוך במאבק שלנו להקמת משפחה (אם תהיה לזה הכרה חוקתית ואם לא אנחנו מקימים משפחות- ולכל בעלי הלב הטוב שמרחמים עלך הילדים שלנו- הם לא סובלים בגלל שיש להם 2 אבות הם סובלים בגלל מיליוני הומופובים

      • אם אתה מתכוון לגדל בנים (ובנות) אתה מטורף . הם ישנאו אותך!

        אל תענה ואל תעוות ילדים!, 22/02/09 22:19

        אורח חייכם שולל את אהבת האמת האלהית שבלבם.

        • זוגות חד-מיניים הם הורים טובים לא פחות מסטרייטים

          צחי, 23/02/09 20:17

          אורח חייך הדתי שולל ממך את היכולת להבין מה זאת אהבה, והעיוורון הפונדומנטליסטי שלך מביא אותך לשנאה חסרת היגיון בתירוצים של ''אמת אלוהית''.

          ילדים של הומואים ולסביות הם לא ''מעוותים'' ולא ''מעונים'', הם גדלים בדיוק כמו שאר הילדים. אני מכיר רבים כאלה, אין שום הבדל.

          אבל כנראה שההסתה ההומופובית שספגת מונעת ממך לחשוב בהיגיון. חבל. כשתצא בשאלה תבין.

      • אתה תקים משפחה רק עם אשה וזה אפשרי ותראה שהמצב שלך ישתנה

        אילנהלוי , 23/02/09 16:43

        אסור להתמכר לתאוות אסורות.

        ישנם כאלה שנולדים עם נטייה לרצוח, אז מה ירצחו?

        לא!

        יש איסור תורני שהומו יספק תאוותיו בדרך לא כשרה, מצא לך אשה תתידד איתה ותביא ילדים ותתגבר על התאווה שלך ותראה שזה אפשרי.

        לא את כל הבעיות שלך אתה צריך להטיל על הנטיות המיניות שלך.

        גם לכאלה שהם לא חושבים שהם הומו יש מלא בעיות והם פעמים רוצים למות אפילו.

        לך ללמוד תורה ותקיים מצוות, זה ירגיע אותך, ואל תסתכל בתמונות תאווה ואל תקרא את אלה המכורים לתאוות שלהם ומורידים עצמם לבהמיות.

        צא מזה.

        תתאפק.

        כל אשה יכולה לספק אותך, וגם זה אסור.

        תמצא אשה ובנה לה בית ואם השם אסר על קיום יחסים דו מינים, זה אומר שזה אפשרי.

        כל הבעיות שלך לא קשורות לנטיות של מה שאתה חושב.

      • להימשך לגברים ולאהוב גברים ובני אדם בכלל לא הופך אותך להומו

        אילנהלוי , 23/02/09 16:46

        זה ליקוי מחשבתי חמור לחשוב שאם אתה מעריץ גברים או אפילו אוהב אותם אתה הומו.

        גם אם יש לך נטייה כזו אסור לך ליישם אותה.

        מצא אשה זה הכי בטוח.

        וכל הבעיות שלך כמו שאמרתי כבר לא קשורות למה שאתה חושב שאתה ולא בטוחה שאתה כזה.

  • 31.

    הרב מדן והקהילה!

    shlomo2361 , 22/02/09 13:54

    הרב מדן יכול מקסימום לדבר

    בשם עצמו

    ולעשות פעולות בשם עצמו,

    הקהילה הדתית כקהילה,

    של אנשים נשים נוער וטף,

    ענינם להתגונן מפני

    הסטיות המיניות ולא לתת

    להם לגיטימציה כהוא זה,

    עצם יציאה מאורגנת,

    עצם ארגון הצגה עצם רצונם לקבל במה צבורית

    היא 'מתן לגיטימציה'

    והטיפול הוא צריך להיות ברשות היחיד

    ולא ברשות הרבים,

    טיפול פרטני של כל סוטה

    איך לטפל בו ולרפא אותו.

    ובעזרת רופא חולה עמו ישראל,

    לא נראה תופעה חןלה זו בישראל.

    • היחיד שיש לו סטייה זה אתה

      אלי, 23/02/09 20:34

      להתחתן בשידוך ולא מתוך אהבה - זו סטייה.
      להביא לעולם מספר דו-ספרתי של ילדים - זו סטייה.
      לכפות על האשה להיות משרתת של הגבר - זו סטייה.
      להאמין שיש איזשהו זקן שמיימי שמסתכל עלינו כל הזמן - זו סטייה.
      לשנוא הומואים ולסביות בלי שהם עשו לך כלום - זו סטייה.

      אז כן, הסוטה היחיד בסיפור הזה זה אתה. לסביות והומואים הם אנשים נורמנטיביים לחלוטין, בייחוד לעומתך.

  • 30.

    פששששש הנה איש (ל''ת)

    ציונה, 22/02/09 12:32

  • 29.

    במקום לבקש מהומו להשתנות.. שהרב ישתנה !

    חילוני, 22/02/09 12:13

    כמה אומללות אפשר לגזור באופן מיותר על בני אדם. קשה לרדת לסוף דעתם של ההומאים הדתיים, הרואים סמכות רוחנית במי שמכחיש דבר כה יסודי בזהות שלהם.

    שהרב ישתנה ויתקדם ויפסיק לאמלל אותם.

  • 28.

    ממה שהבנתי - מותר להיות הומו - רק אסור לממש את זה

    יופיטר יופיטר , 22/02/09 12:12

    אני חילונית -

    • בדיוק! התורה אוסרת מעשים ולא זהויות (ל''ת)

      דג מדבר, 22/02/09 12:24

  • 27.

    יוהווווו ! איך אני מחכה שיתירו לי את מה שאני אוהב . . . .

    פ.דופיל, 22/02/09 11:59

    כי הרי זו נטיה מולדת ואי אפשר להשתנות.
    ילדוד'ס , בואו הביתה.
    יוהווווו , יש אלהים !?!?

    • אתה חרטטן צמרת (ל''ת)

      ק. שקשן, 22/02/09 15:42

  • 26.

    אוי נו... אוויטה?

    הומו, 22/02/09 11:52

    אוחצ'ה עם כיפה? עדיף כבר להישאר בארון

  • 25.

    לכל מי שמציע להומוסקסואל ''להשתנות''.

    ניבה, 22/02/09 10:37

    כל פעם שיש איזה צדיק ששולח הומו ''להשתנות'' או ''לעבור טיפול'' - הוא צריך לחשוב על עצמו באופן הפוך - האם הוא רואה את עצמו באיזה מצב עתידי שבו הוא יעבור טיפול כלשהו וימשך לגברים? יעשה איתם אקטים מינייים ויהנה מכך?
    אדם לא רשאי לדרוש מאחרים מה שהוא לא דורש מעצמו.

    • הגיון לקוי-האם רופא ששולח לניתוח חייב קודם לכן לדרוש זאת מעצמו ??? (ל''ת)

      בלבלה, 22/02/09 11:44

      • חייב לדרוש מעצמו אם היה חולה באותו דבר - ודאי! (ל''ת)

        דג מדבר, 22/02/09 17:30

  • 24.

    ומה קורה עם משכב נשים ???זה מותר??? (ל''ת)

    חילוני תוהה, 22/02/09 10:32

    • כן - כי הן מענגות את עצמן - ואין להן זרע - והביציות נופלות מעצמן (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/02/09 12:09

      • אסור בהחלט-רק שהחומרה שונה אצל נשים (ל''ת)

        יופיטר איכזבת,כחילונית אל לך לדבר במה שאינך מבינה., 22/02/09 20:44

  • 23.

    קרדיטים לבמאית ולשחקנים

    אהוד עזריאל מאיר, 22/02/09 10:03

    בס''ד
    שמה של הבמאית הוא שרית הררי, במאית מוכשרת ונפלאה ועוד נשמע עליה רבות
    שמות השחקנים, הם יובל רז ולירון חי ביטון, שחקנים מוכשרים שעשו עבודה נפלאה, מדוייקת ואוטנתית וגם עליהם עוד נשמע.

    • תודה שבאתם למפגש והצגתם את ''18 קודש''

      עמית, 22/02/09 11:44

      יישר כוח גדול לכולכם.

    • אהוד עזריאל

      איך בין געקומען צו זיך, 23/02/09 00:27

      אהוד עזריאל מאיר - אשרי יולדתו

  • 22.

    בקרוב כנס עם הרב נחמדי האמיץ ובו אהדה לארגון אוכלי החזיר הדתיים.

    אוכל חזיר דתי, 22/02/09 09:35

    והרב נחמדי האמיץ הוא הראשון שיעז..ויקבל אות הוקרה מאיתנו..ובמה תקשורתית..

    • אתה רדוד

      יהודי, 22/02/09 11:44

      א. לעניין הרב: גדלות לא נמדדת במידת האטימות וחוסר ההבנה אלא במידת ההצלחה לפסוק לגופו של עניין תוך שמירה על הגבולות האדומים של ההלכה
      ב. ולעניין הקהילה של הו''ד: אל תדין את חברך עד שתגיע למקומו ואל תיתן פורקן לבדיחות לא מצחיקות שעולות במוחך הדל והמוגבל על חשבונם של אנשים שמנסים למרות הכל לעשות רצון אביהם שבשמיים

  • 21.

    זוכרים את הטורים

    חיים א. ואהבת, 22/02/09 08:23

    של יעל משאלי ''אז מה עם כתוב בתורה''? ואת ההוא על החרדים?...לקח שנתיים שלוש, אבל הרבנים השפויים כבר הולכים לאורה.
    את כל הקרדיט על יחס הרבנים להומואים הדתיים אני נותן לגב' משאלי, שלא הורידה את הנושא מסדר היום.

  • 20.

    כל הכבוד, ואני מציע לכל השאר גם לצאת מהארון

    ארי, 22/02/09 05:58

    אני מציע לכל הנואפים והרוצחים והגנבים והפידפילים והאינססטים והעובדי ע''ז ומחללי השבת ואוכלי החזירים ואוכלי נבלות וטריפות ושוכבי נדה ומכי נשותיהם ולכל שונאי התורה גם לצאת מהארון ואני מבטיח להם שהקהילה הדתית תקבל אותם באהבה!!(אבל אז לא יהיו שומרי תורה)

    זה לא משנה אם אתה הומו או לא, לכולנו ישנם נטיות לדברים אסורים: אחד רוצה לשכב עם אשת איש, שני רוצה לשכב עם אחותו או בתו, שלישי רוצה לגנוב או לרצוח, רביעי רוצה לאכול חזיר או לבסטר וכו'. לכולנו יש תאוות ונטיות, אך כאשר לומדים את מהות התורה ומבינים שיש משמעות אלוקית אליה אנו רוצים להתחבר, פירוש הדבר שצריכים להעלות ולעדן את תאוותינו ויצרינו הגשמיים על מנת לחזק את יצרינו הרוחני אלוקי. אחרת זו לא דת ישראל שקבלנו ממשה רבינו וכל התוכניות של הקומוניסטים השמאלנים לעקור את דתנו יתממשו. אלא, הדרך היא להלחם ביצרנו הבהמי אפילו כל חיינו, מכיון שלכך נבראנו.
    העצה היעוצה כדי להקל את המשא ואת המסע היא למלאות את החסר ע''י לימוד תמידי של משמעות אלוקית לתורה ולחיים. בכל יום ובכל פנאי יותר מידע ויותר עומק.

    השנאה העיוורת ליהדות היא מצד שתי סיבות: האחת - חוסר ידע משווע או אי רצון לידע ביהדות. השניה - חוסר אהבה והבנה מצד הדתיים אל יהודים שאינם שומרים מצוות לעת עתה והתנהגות מחפירה מצידם.

    • כתוב בטוב טעם-אהבתי (ל''ת)

      שי לי , 22/02/09 07:32

    • איזו אטימות למדנית.

      דתי שפותח לב, 22/02/09 12:16

      במקום לפתוח את הספר, תפתח את הלב. הכי קל להחמיר ולדקדק באותיות השחורות ולבזות בני אדם. ''אין מה לעשות..?'' שטויות, הרבנים יכולים לפלפל כרצונם ולהגיע לכל דיעה. ההומופוביה כאן היא הסיבה, לא דבר אלוהים, שברא גם ברא אותם הומואים ואוהב אותם ככאלה. מי רוצה תורה כמו שלך..? שלא יוותרו שומרי מצוות אם אלה המצוות שלהם.

  • 19.

    בגדול קשקשנות רדודה (כנסו)

    יוס, 22/02/09 04:54

    אמרו פה לפני, משכב זכר למרות ניסיון התקשורת לדחוף את זה לכל מקום ולא פחות ניסיונות לתת לזה לגיטימציה, מעורר חלחלה אצל רוב הציבור חילונים ודתים כאחד, זה שיש איזה מיקרו אחוז שמנסים להראות פתיחות בנושא, אינו אומר שזהו נגמרו לנו הטענות נגד הנטייה החולנית הזאת.
    ואם הרב אומר שמשכב זכר עדיין אסור בהחלט האיסור, נו אז מה יש לשני גברים לעשות ביחד בתור זוג, לשחק דוקים?????
    ואם כן אז מה החידוש של הרב בעצם.?
    ודבר נוסף יש גם אנשים עם נטיית אגרסיביות קשות שמתפתחות לכל מיני כיוונים כמו אלימות רצח וגניבה, האם נתנהג כלפיהם בסלחנות ונגיד שאם גנב ניסה לא לגנוב, או רוצח ניסה לא לרצוח ולא הצליח להם, אז נהייה סלחנים ונאפשר גם להם לצאת מהארון?
    קדימה חברה להתחיל להתאושש !!!

  • 18.

    ברוך ה' שיש לנו מנהיגים גדולים ואמיצים.

    ים, 22/02/09 02:09

    הגיע הזמן שהציבור הדתי יבין שהוא לא מחוסן ושיש יותר מרק דרך אחת.

  • 17.

    מהפכה של ממש

    אברום, 22/02/09 01:03

    שרב בסדר גודל של הרב מידן משתתף באירוע של הו''ד.

    • תיקון: של חברותא (ל''ת)

      ר', 22/02/09 15:44

  • 16.

    יכול להיות שהרב מידן יקבל אותם, אבל רוב הציבור הדתי

    יואב, 22/02/09 00:56

    יוקיע אותם ללא סובלנות וללא קשר להלכה אלא כפי שרוב בציבור הכללי לא מסוגל לגלות פתיחות אמיתית לאחר ולשונה.

  • 15.

    לקבל את האנשים ולא את המעשים? צביעות של הרב מדן

    אור, 22/02/09 00:36

    כל מה שהרב מציע להם זה להמשיך לחיות חיי הכחשה, להמשיך לא לממש את האהבה שלהם, להמשיך לעבור ''טיפולים'' מפוקפקים לשינוי הנטייה המינית.

    מבזק חדשות: אף רופא, עובד סוציאלי, פסיכולוג, פסיכיאטר או כל גורם רציני אחר שעוסק בבריאות הנפש לא מנסה לשנות נטייה מינית. רק כל מיני ארגונים דתיים, שאמינים בערך כמו הרבנים שמחלקים קמעות.

    שהרב מדן ינסה לשנות את הנטייה הסטרייטית שלו. שיראה כמה זה לא אפשרי.

    הדת היהודית הצליחה לבטל את חלק מהמצוות שלה, אם הן לא היו רלבנטיות. עקרונית, אסור מדין תורה ליהודי לקחת הלוואה בריבית מיהודי. ואף על פי כן, זה בדיוק מה שהבנקים עושים, בלי שום גינוי רבני. כי הרבנים מבינים שצריך להתאים את הדת למציאות.

    גם את מצוות השמיטה הציונות הדתית הצליחה לסובב, כי לדעתה שמירה על המצווה הזאת הייתה מסייעת לחמאס. שלא לדבר על ההלכות המפורסמות של הרמב''ם נגד הקמת מדינה יהודית ונגד עלייה לירושלים ולהר הבית, שהציונות הדתית פשוט חיסלה לגמרי.

    אז מה, בשביל ציונות, מלחמה בחמאס והרווחים של שרי אריסון מותר לשנות מצוות - ובשביל ההומואים, הלסביות הטרנס והבי אסור? בשביל לקבל מיעוט שסובל מאפלייה אי אפשר להכניס שינויים? הבנקים יותר חשובים מהאהבה?

    הרב מדן הוא בהחלט מייצג התקדמות. סוף סוף רב שלא עושה דמוניזציה להומואים, שמאפשר להם לצאת מהארון, שלא מאשים אותם בחטאים, שמתייחס אליהם כבני אדם. אבל זה לא מספיק. זה לא יהיה מספיק עד שהפסיקות שלו יאפשרו להם לחיות בדיוק כמו סטרייטים, בלי נסיונות המרה ובלי מגבלות במיטה, הוא יוותר הומופוב, חשוך, פרימיטיבי, שונא ואדם רע באופן כללי.

    אף דת, אף אל, אף פסוק ואף הלכה לא יכולים להצדיק הומופוביה ואפלייה, ולא יכולים לנצח את האהבה. אם הקהילה הדתית לא תשכיל להשתנות ולהבין שלקבל לחלוטין את ההומואים, הלסביות, הטרנס והבי זה צורך קיומי שלה, היא תפסיד הפסד כפול:

    גם חלק גדול מבניה יעזבו אותה כדי שלא לחיות חיי סבל, וגם היא תרחיק מעצמה חילונים שהומופוביה מרתיעה אותם.

    • זה בדיוק כמו...

      מלה טובה , 22/02/09 07:35

      שאף אחד לא נכנס לחדר השינה של הזוג כדי לוודא אם הם כן או לא מפרים איסורי נידה. הם יודעים שאסור, מה שהם יעשו עם זה זה עניינם. אם הקהילה הדתית תקבל את ההומואים- כולל את הזוגיות שלהם והתאים המשפחתיים שלהם, אף אחד לא צריך להתעניין אם הם כן או לא מקיימים משכב זכר (שהוא האיסור היחיד שבאמת רשום בתורה, בספר ויקרא כ"ג), בדיוק כמו שאף אחד בביהכנ"ס לא סופג בדיקה בציציותיו אם הואמקיים תרי"ג מצוות או רק תרי"א...

    • מסכימה עם דברייך (ל''ת)

      אביטל, 22/02/09 12:02

      • כל הדיבר האלהי משמעותו לבטל את רצונך מפני רצונו

        י.נ טכניון, 22/02/09 14:43

        ובכך אתה מתחבר אל הרצון האלהי שהוא רצונך העמוק יותר אלא שהוא מכוסה מסביבה מתאוה מאיך שנולדת וכו'המצוה הראשונה של יהודי היא ברית מילה היא אי קבלת האדם הטבעי כמעשה מוגמר אלא יש דרישה להעלותו למעלתו .
        גם בעל נטיה עקומה נדרש לישר אותה ובזה נעשה אוהב ה באמת ולא אוהב עצמו באמת

        • בסדר, נראה אותך ''מתיישר'', גיבור גדול

          אור, 22/02/09 22:22

          קל מאוד לקבל שנאה, דיכוי, אפלייה ואלימות כשהן לא מופנות כלפיך. איזה כיף שאפשר לקרוא להומואים ''בעלי נטייה עקומה'' ובזה לפטור את כל הדיון.

          אבל העובדות הן שהדת התגמשה בהרבה מאוד תחומים כדי להתאים את עצמה לעידן המודרני. אבל בנושא של דיכוי נשים ודיכוי הקהילה ההומולסבית, היא לא התגמשה. זה לא פונקציה של ''רצון האל'', זה פונקציה של הפרימיטיביות והשנאה של הרבנים ההומופובים.

  • 14.

    תקפצו לי, טוב? (ל''ת)

    ., 22/02/09 00:19

  • 13.

    נו עוד גושניק צדרניק (ל''ת)

    יהודה, 21/02/09 23:41

    • הרב מדן צדרניק??? (ל''ת)

      הצחקת אותי, 22/02/09 09:37

    • תזהר במילותיך..

      יהודי, 22/02/09 10:22

      מדובר בת''ח עצום וראש ישיבה בישראל.
      אם היית חוקר קצת היית יודע שהרב מידן הוא ימני קיצוני.

  • 12.

    שם הבמאית והשחקנים

    אחד שהיה, 21/02/09 23:32

    בס''ד
    משום מה, לא צוין שם הבמאית והשחקנים
    הבמאית : שרית הררי
    השחקנים: יובל רז ולירון חי ביטון
    שעשו עבודה מדהימה

  • 11.

    כל אלו שנותנים תמיכה לתועבה יתן על זה את הדין אין שום היתר (ל''ת)

    אבי, 21/02/09 22:35

  • 10.

    יש תורה אחת ואותה לא ניתן לשנות

    בני, 21/02/09 22:35

    יש לנו תורה אחת ואותה אי אפשר לשנות.היא זו שהחזיקה אותנו כל כך הרבה שנים קשות ורעות בגלות.זה מה ששמר עלינו.יש קשיים.תמיד היו.והרב מדן פה אומר אני מבין שקשה לכם.אפשר לטפל בזה.מי שבאמת מוכן לנסות וכן גם להסתכן.אם זה חשוב לך אתה תסתכן בשביל זה.כמו שהוא מסתכן בשביל לנסוע לבן שלו שגר במקום מסוכן-הוא מאמין שזה הארץ שלו והוא מוכן להסתכן בשביל האמונה הזאת.האנשים האלה יקרים כמו כל יהודי אחר.והקושי שלהם כנראה באמת מהקשים שיש.והרב מתאר את זה יפה כשהוא אומר שהם יכולים להגיע למדרגות קידוש ה' שגם הוא לא הגיע אליהם.שווה להתאמץ בשביל זה.בשביל ה'.

  • 9.

    יש לי פה משהו מעניין להגיד..

    בני, 21/02/09 22:20

    בחור דתי כמו כל בחור אחר שקשה לו זו מצווה לעזור לו.בחור שמתגאה בזה שהוא כזה זה כבר סיפור אחר והוא בבעיה רצינית גם מבחינה נפשית וגם מבחינה תורנית.מצווה עלינו לעזור.אם אנחנו לא יודעים איך אז להפנות למי שכן יודע(פסיכולוגים וכדו'), ופה על הבחור לא להתבייש וכן לדבר עם מי שקרוב אליו.ושוב,אם מתגאים בזה זה בעיה גם כי זה סוג של ייאוש וגם כי מה לעשות אנשים-זו עבירה.ומי שרוצה להתכחש-שייתכחש.

    • זה לא בעיה נפשית

      אלי, 22/02/09 01:06

      לקרוא להומוסקסואליות ''בעיה תורנית'' זה בסדר גמור. אין לי שום בעיה להודות בזה שמעולם לא הלכתי לפי התורה, לא כהומו, לא כאדם שאוכל לא כשר, לא כאדם שעובד בשבת ולא כמי שמאמין באופן כללי שאין דבר כזה אלוהים.

      אבל לקרוא להומוסקסואליות ''בעיה נפשית'' זה דבר מגעיל לחלוטין.

      באותה מידה אני יכול לומר שהצורך באמונה באבא גדול שמסתכל עלינו מהשמיים הוא חולי נפשי. אני יכול לומר שחזרה בתשובה נובעת מטראומת ילדות כזו או אחרת. אני יכול לומר שלהתחתן בשידוך במקום מתוך אהבה ולהביא מספר דו ספרתי של ילדים זה התקף פסיכוטי מתמשך.

      לאמירות כאלה יש תוקף פסיכולוגי בדיוק כמו לדעה שאני חולה נפש רק משום שאני הומו, ולא בוחר להתבייש בזה בגלל אמונה באיזשהו אל. ההודעה שלך מלאה בשנאה, ברעות רוח ובגועל נפש באופן כללי.

      אל תתפלא אח''כ שהמפלגות הדתיות לא מצליחות למשוך אליהן חילונים. כשמשדרים כזאת שנאה, ומגדירים אנשים שלא עשו לכם שום דבר רע כ''חולי נפש'' רק בגלל שהם אוהבים שונה מכם, קשה למכור סיסמאות כמו ''יש לנו אהבה והיא תנצח''.

  • 8.

    האם נקבל גם סוטים אחרים כמו אוהבי ילדים ? ?.

    ראובן, 21/02/09 22:12

    האם סטיות שכתוב בתורה שאסור האם נתירם ונכתוב תורה חדשה שבו נתיר יחסי מין עם חיות וילדים קטנים כדבר מותר? את הסוטים יש לקחת לטיפול ולא שיפגעו בילדינו ואז מה נאמר טעינו? כל לגיטימציה גורמת למדרון חלקלק שמי יושירנו יש להפסיק כל נסיון לקבלם כמו שאין לקבל רוצח וסוטים אחרים לקהילה.

    • נא לדייק

      אמיר ש, 21/02/09 23:21

      הרב לא מתיר שוום דבר.

      אבל, יש לקבל כל אדם, למרות נטיותיו, כל עוד הוא נלחם ושומר על עצמו והחברה מנטיותיו.

      לא כתוב בשום מקום בהלכה שלגבר אסור להיות בעל ניטיות חד-מיניות. כתוב שאסור לו לממש את תאוותיו.

      מבחינה זו, אין הם שונים מכל אדם אחר בעל תאוות אסורות. קלפטומן, פירומן, או סתם גבר שחושק באשת רעהו.

      • ברור שהם שונים!

        מלה טובה , 22/02/09 07:37

        איך אתה יכול להציג באותה נשימה פדופילים שפוגעים בילדים לעומת זוג גברים בוגרים שבונים זוגיות בהסכמה מודעת מתוך כבוד הדדי?

  • 7.

    זה אותו הרב מדן שיצא נגד מצעד הגאוה וקרא לו תועבה! (ל''ת)

    כועסת, 21/02/09 21:51

    • מפני שבהיהדות הגאווה היא התכונה

      השפלה ביותר, 22/02/09 10:20

      הגבוהה ביותר היא הענווה.

  • 6.

    אני לא מבין אנשים שמתעקשים להשתייך למועדון המבקש לחסל אותם.... (ל''ת)

    פרדוקס אנושי, 21/02/09 19:40

  • 5.

    יוצאים מארון הקודש?

    תסמונת, 21/02/09 19:38

    בדיחה טובה

  • 4.

    יש כאן בשורה אחת חשובה ביותר

    ריקארדו , 21/02/09 19:37

    אפילו הארגון הזה מבין שתמיכה של הרב יובל שרלו משקלה מועט ביותר.
    הרב יעקב מדן זו כבר ליגה אחרת.

    • הרב מדן אחד הגדולים (ל''ת)

      מנש, 21/02/09 21:07

    • הרב מדן מקובל על כל הזרמים

      דניאל, 22/02/09 18:22

      בציונות הדתית.
      החרד''לי, הדתי לאומי, המודרן אורתודוקס ועוד.

  • 3.

    כל הכבוד שמישהו קצת מתחיל להתעורר

    אורי-הומו דתל''ש, 21/02/09 19:32

    זה בטח לא יגרום לי לחזור בתשובה-כנראה יש לי יותר מידי צלקות (ההרגשה של להיות מחוץ לחוק)וגם בלי סוף שטויות בדת (בנושא הזה ובנושאים אחרים)

    אך כל הכבוד לרב מדן על ההכרה הפומבית בהומואים דתיים ועל הצורך הבסיסי של יציאה מהארון.

    • אין פה הסכמה עם המעשים-יש פה רצון לעזור להם כמו למי שבמצוקה

      בני, 21/02/09 22:24

      לא להתבלבל.אני לא רואה פה הסכמה עם התופעה.יש פה רצון עז של היופי שביהדות ובתורה הקדושה של העזרה למי שבמצוקה.מי שמכיר במצוקה שלו זו התחלה של הריפוי.ואני לא מתכוון לפגוע כאן חס וחלילה באף אחד.אם פגעתי אני מתנצל.פשוט יש חיים טובים יותר ונכונים בדרך הטבעית והרגילה.ולכן זה מה שיפה ביהדות.שמי שמבין אותה נכון מגלה שיש רצון לעזור למי שבמצוקה-מי שרוצה לעזור לעצמו.והגישה הזו היא זו שיכולה באמת לעזור למי שבמצוקה הזאת

  • 2.

    כל הכבוד לרב מדן. איש אמת (ל''ת)

    אייל, 21/02/09 19:26

  • 1.

    מוזרים (ל''ת)

    צחי, 21/02/09 19:09

    • מי מוזרים למה מוזרים? (ל''ת)

      אבי, 21/02/09 21:08